Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inflatable schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 04:04:
Ik begrijp dat tijdelijke beta-toegang gedoe niet hoor.. Laat die demo (want dat is het gewoon) gewoon lekker doordraaien totdat de game uitkomt.. Zo flauw dit..

Achja, nu maar weer een maandje wachten en andere games spelen..
Een demo is eigenlijk wel iets anders dan een beta hoor. Bij een demo is het spel eigenlijk al klaar en gaat er als het goed is niets meer gewijzigd worden. (al gebeurt dat nog wel eens)
Bij een Beta willen ze vaak het spel nog even testen, bijvoorbeeld of het spel de vele spelers tegelijkertijd wel aan kan. dat hebben ze dus nu kunnen testen met 9 miljoen spelers en geeft hun behoorlijk wat data.
Zo was er op de laatste dag van de beta zelfs nog een update om te dowloaden dus dat geeft al aan dat het spel in de laatste fase van ontwikkeling zit. helaas heb ik op de laatste dag niet meer kunnen spelen dus heb ik deze updaten zelf niet kunnen zien.

Bovendien is dit gewoon een hele goeie marketing truc. nog een maandje wachten en je kunt het zoveel spelen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
Inflatable schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 04:04:
Ik begrijp dat tijdelijke beta-toegang gedoe niet hoor.. Laat die demo (want dat is het gewoon) gewoon lekker doordraaien totdat de game uitkomt.. Zo flauw dit..
Wat dacht je van het verkrijgen van feedback van de spelers?
Dit stelt ze in staat om wat fine-tuning uit te voeren qua balans in wapens / voertuigen. bijvoorbeeld ervoor zorgen dat de AT-AT's makkelijker/moeilijker neer gaan (om mar wat dingen te noemen) en daarnaast uiteraard een stress test draaien om te checken of ze het allemaal wel aan kunnen op launch day.

Wat mij betreft een must voor elke online game!

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
jimz93 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:04:
[...]

Doen ze daar wat mee dan? Tijdens elke demo/beta word er geklaagd over slechte netcode (zo ook nu weer) maar ik moet de eerste release nog mee maken waarin dat is opgelost.

Zelfde geldt voor de balance. Ook altijd een drama. Na de release meestal duurt het een paar maanden voordat ook eindelijk goed gepatched word.

Ik heb het vermoeden dat de demo/beta vooral een stresstest is om te kijken of de infrastructuur toereikend genoeg is om grote aantallen spelers te hosten. Daarnaast zullen de reactie's op het internet een graadmeter zijn om te kijken hoe succesvol het spel zal worden (vermoed ik). Altijd leuk voor de aandeelhouders.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle aanpassingen zijn nu nog te laat om in de full game te stoppen, discs te bakken en te verschepen.. Daarom zal er gewoon een day 1 update zijn die deze problemen (proberen) te verhelpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:08
croiky schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:48:
Ik snap dat toch maar niet. Hoezo is dat totaal niet 'nodig' in deze tijd?
Wat is de kans dat je hem op launch day niet kan kopen omdat ie is uitverkocht?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
Ik heb persoonlijk weinig hoop dat ze het grootste probleem in de game voor mij, namelijke 100% cpu load in het menu en op het scorescherm na een match fixen voor de release. Ik dacht eerst dat het een sound probleem was omdat het geluid kraakte maar toen ik cpu zat te bekijken zag ik dat hij op de domste momenten meestal in de menus gewoon bleef hangen terwijl de game op zowel hoogste of laagste settings volledig vloeiend liep.

Op het EA forum viel me wel op dat bijna iedereen die dat submit had een amd kaart had maar dat kan toeval zijn. Voor de rest werkte alles goed alleen die pieken in cpu usage terwijl er niks te doen was.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

croiky schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:48:
[...]

Ik snap dat toch maar niet. Hoezo is dat totaal niet 'nodig' in deze tijd? We hebben de beta gezien dus weten we wat het ongeveer gaat worden. Waar trappen consumenten dan in?
Waar heb jij gezeten de afgelopen jaren? Iedereen probeert de consument uit te melken met zogenaamde 'pre-orders'! Ik heb me er zelf ook aan schuldig gemaakt, gevallen voor de hypes en marketing trucjes. Het is zelfs zover gekomen dat ze beta's uitgeven als 'full game' en vervolgens de resterende delen in stukjes DLC verkopen. De enige manier om hier vanaf te komen is het verminderen van pre-orders door consumenten.

On-topic: Het spel was aangenaam, speelbaar en aantrekkelijk voor het oog. Toch heeft het mij niet kunnen overtuigen. Het heeft misschien iets met mijn verwachtingsmanagement te maken of met het feit dat ik probeer te vergelijken met BF4 (Wat ik zowieso al ruk vond). Mocht het spel met de kerst in de sale komen dan is het een instant buy.

Ik kijk in ieder geval uit naar de film! _/-\o_

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Irrival schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:25:
[...]

Waar heb jij gezeten de afgelopen jaren? Iedereen probeert de consument uit te melken met zogenaamde 'pre-orders'! Ik heb me er zelf ook aan schuldig gemaakt, gevallen voor de hypes en marketing trucjes. Het is zelfs zover gekomen dat ze beta's uitgeven als 'full game' en vervolgens de resterende delen in stukjes DLC verkopen. De enige manier om hier vanaf te komen is het verminderen van pre-orders door consumenten.
Pre-orders maqken geen ruk uit voor de developers.
(Quote mezelf uit PS4 topic)
Of je m nu maanden van te voren koopt of een dag van te voren.. Als je in de store pre-ordered, betaal je toch nog niet meteen.. Dat gebeurt pas een dag of twee voordat het spel daadwerkelijk live gaat.

Dan mag jij mij vertellen waarom dit geld uit de zakken kloppen is. Tot die tijd kun je gewoon cancellen zonder dat het je geld kost. De developers krijgen niet maanden van te voren miljoenen binnen ofzo.. Hoogstens op papier, maar zij weten echt wel dat dit geen bedragen zijn om alvast zich rijk te rekenen.

En of ik het spel nou na release koop, na wat fixes, of ervoor.. Dat geld krijgen ze toch wel. Zelfs met aanbiedingen, verdienen ze er nog wat aan. Als winkels ze in de aanbieding doen, hebben ze het spel al gekocht bij de leverancier en verliezen ze er zelf iets op. Als de PS Store het in de aanbieding doet, krijgen ze alsnog een stukje vergoed door Sony.

En aangezien ik dit spel 100% zeker weten ga kopen, zit ik er niet mee dat ik heb gepre-ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:26

Gundogan

Rip and tear, until it is done

poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:45:
[...]

Pre-orders maqken geen ruk uit voor de developers.
(Quote mezelf uit PS4 topic)
Of je m nu maanden van te voren koopt of een dag van te voren.. Als je in de store pre-ordered, betaal je toch nog niet meteen.. Dat gebeurt pas een dag of twee voordat het spel daadwerkelijk live gaat.

Dan mag jij mij vertellen waarom dit geld uit de zakken kloppen is. Tot die tijd kun je gewoon cancellen zonder dat het je geld kost. De developers krijgen niet maanden van te voren miljoenen binnen ofzo.. Hoogstens op papier, maar zij weten echt wel dat dit geen bedragen zijn om alvast zich rijk te rekenen.

En of ik het spel nou na release koop, na wat fixes, of ervoor.. Dat geld krijgen ze toch wel. Zelfs met aanbiedingen, verdienen ze er nog wat aan. Als winkels ze in de aanbieding doen, hebben ze het spel al gekocht bij de leverancier en verliezen ze er zelf iets op. Als de PS Store het in de aanbieding doet, krijgen ze alsnog een stukje vergoed door Sony.

En aangezien ik dit spel 100% zeker weten ga kopen, zit ik er niet mee dat ik heb gepre-ordered.
Pre-orders maken voor marketing wel uit. Meer buzz leidt tot nog betere verkopen/inkopen en uiteindelijk dus meer omzet. Ook is het voor uitgevers 'veiliger' om kopers bij de pre-order te lokken omdat ze daar veel meer controle hebben op de informatie die ze vrijgeven in plaats van bij release waar het spel nog kan worden afgemaakt in de reviews. Verder koop je nog steeds een game waarvan je niet weet (beta/demo zegt niks, zie BF4, ook een DICE game) of het wel goed werkt op release. En inderdaad, je kan het altijd later kopen... als je zeker weet dat het spel goed is en goed werkt.

Als je iets wilt hebben wat schaars is zoals een collectors edition dan is pre-orderen niet zo'n slecht idee misschien. Die dingen worden alleen maar duurder na release en als je van die dingen houdt dan heb je ook al is de game prut nog steeds iets leuks. Ook zie je soms dat een spel, voornamelijk op key sites, veel goedkoper als pre-order wordt aangeboden (Dark Souls 2 was iets van een tientje op gegeven moment in de pre-order en een stuk duurder bij release), dus dan kan het ook aantrekkelijk zijn. Maar de gewone versie pre-orderen voor de normale prijs is eigenlijk altijd nadelig voor jou, of in ieder geval niet voordelig.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt ja, maar dan cancel je toch? Voordat je betaald hebt, weet je al of het spel op release ruk wordt (previews) Je hebt tenslotte niet betaald nog. En daarbij, hebben de developers niet plotseling miljoenen extra om op te teren.

Als je bijv pre-ordered bij bijv een Wehkamp, en daar wel direct moet betalen, dan sponsor je de wehkamp, niet EA/Dice.
ZIj hebben toch al een x-aantal besteld. Daar gaan ze geen verandering in brengen, nagelang de pre-orders op een normaal niveau blijven. Dit is allemaal vantevoren berekend.

[ Voor 8% gewijzigd door poor Leno op 14-10-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:45:
[...]

Pre-orders maken geen ruk uit voor de developers.

Maakt het wat uit of de uitgevers meteen geld krijgen? Dat heb je mij nooit horen zeggen :)

Wat ze wel hebben is waardevolle informatie op het gebied van verkoop en interesse. Als ze onzeker zijn over de potentiële verkoop ga je in mijn ogen automatisch naar een beter eindresultaat werken.

Dit snap ik niet helemaal. Ik weet dat je kan cancellen, maar zeggen dat je niet meteen betaalt? Je betaalt wel degelijk, alleen wordt het geld gereserveerd door een derde partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:06:
Dat klopt ja, maar dan cancel je toch? Voordat je betaald hebt, weet je al of het spel op release ruk wordt (previews) Je hebt tenslotte niet betaald nog. En daarbij, hebben de developers niet plotseling miljoenen extra om op te teren.

Als je bijv pre-ordered bij bijv een Wehkamp, en daar wel direct meot betalen, dan sponsor je de wehkamp, niet EA/Dice.
ZIj hebben toch al een x-aantal besteld. Daar gaan ze geen verandering in brengen, nagelang de pre-orders op een normaal niveau blijven. Dit is allemaal vantevoren berekend.
Misschien makkelijker om dan niet te pre-orderen. Hoef je ook niet op te letten of je nu wel of niet snel moet annuleren bij release en je bent het geld tussen en pre-order en release niet kwijt (hoeft ook niet altijd zo te zijn dat je meteen betaalt natuurlijk, maar is wel zo met iDeal betalen bijvoorbeeld). Ik zie in ieder geval niet hoe pre-orderen mijn leven 'makkelijker' maakt*.

Het gaat niet perse om de directe extra inkomsten van pre-orderen. Zeker niet voor DICE in dit geval want die hebben bij de start al netjes hun budget gekregen en hoeven inderdaad niet ala Steam early access te teren op die inkomsten. Het gaat om wat de uitgever erover kan zeggen. Veel pre-orders maakt potentiële kopers ook weer wat lekkerder om ook te pre-orderen (want als veel mensen dat doen, dan zal het toch wel goed zijn toch... toch (gimme your money)?!) en het helpt ook voor het inplannen van een vervolg.

* Ik speel primair op de PC en daar kan je op release altijd snel een key kopen. Misschien is dit voor console spelers wat lastiger, maar persoonlijk vind ik of een dagje langer wachten op mijn order van online winkel of wat meer betalen in de offciële online/offline winkel voor directe toegang niet zo erg voor wat meer zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope het wordt er pas afgeschreven op t moment van dat t spel bijna live gaat. Tot die tijd kan ik gewoon mn creditcard maxxen, en als er op t moment van afschrijven geen geld op staat, krijg je daar bericht over en gaat t niet door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gatverdamme zeg, het is weer zo ver. op 1 of andere manier gaat het bij werkelijkwaar ELK nieuw spel wat hier op dit forum besproken wordt iedere keer weer over het wel of niet pre-orderen en hoe goed of slecht dit nou wel of niet is. Ik wordt er echt doodmoe van om bij elk forumtopic door dit soort onzin heen te moeten worstelen en er lijkt wel geen einde aan te komen.

aan 1 kant zitten de krenten die geen cent teveel uit willen geven en alle commerciele bedrijven als geldwolven zien die veel te weinig tijd stoppen in het ontwikkelen van de game en te veel in het geld verdienen. Aan de andere kant de mensen en fanboys die het geen reet uit maakt en het geld toch wel gaan uitgeven.
Laat me 1 ding zeggen, jullie gaan het nooit eens worden dus bespaar mij de moeite dit elke keer te moeten lezen. "...laat het los, laat het gaan..."

/rant over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:33:

aan 1 kant zitten de krenten die geen cent teveel uit willen geven en alle commerciele bedrijven als geldwolven zien die veel te weinig tijd stoppen in het ontwikkelen van de game en te veel in het geld verdienen. Aan de andere kant de mensen en fanboys die het geen reet uit maakt en het geld toch wel gaan uitgeven.
Laat me 1 ding zeggen, jullie gaan het nooit eens worden dus bespaar mij de moeite dit elke keer te moeten lezen. "...laat het los, laat het gaan..."
En door het zo zwart-wit te stellen, en geen nuances aan te brengen, gooi jij alleen maar olie op het vuur. ;)
Ik ben zeker geen krent - ik geef honderden euro's per jaar uit aan games. Ik verwacht echter wel waar voor mijn geld. En dat ontbreekt vaak bij de DLC's.

Daarnaast zouden game devvers zich helemaal niet moeten focussen op DLC's. Laten ze eerst het spel maar stabiel maken.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Gatverdamme zeg, het is weer zo ver. op 1 of andere manier gaat het bij werkelijkwaar ELK nieuw spel wat hier op dit forum besproken wordt iedere keer weer over het wel of niet pre-orderen en hoe goed of slecht dit nou wel of niet is. Ik wordt er echt doodmoe van om bij elk forumtopic door dit soort onzin heen te moeten worstelen en er lijkt wel geen einde aan te komen.

/rant over...
In dit geval zou ik er niet doodmoe van worden. Dit is een DICE game. De vorige DICE game genaamd Battlefield 4 was een verschrikking bij release en het duurde een jaar voordat ze veel van de zware fouten eruit hadden gehaald en nog steeds zijn ze druk bezig met het patchen van fouten. Dan vind ik een discussie over het wel of niet pre-orderen van deze game weldegelijk on-topic.

Misschien is een algemeen discussie topic over pre-orderen wel beter, maar zoals gezegd, wat skeptische geluiden over het pre-orderen van Battlefront vind ik wel op z'n plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

/rant over...
The leader has spoken.

Don't tell me how to live! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb erg genoten van de Battlefront beta op de PS4.

Ik kan dan ook bijna niet wachten om het te spelen.

Black Ops III en Battlefront voor mij deze winter van 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:49:

Black Ops III en Battlefront voor mij deze winter van 2015.
Is die jaren '20 zombie mode ook alleen te spelen? Of heb je dan t hele spel nodig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

domme vraag misschien maar zekers toch de moeite om te vragen denkik op tweakers ;)

las dit op reddit: PSA: PC Ultimate Edition is 78.99 in Mexico.

Put those VPNs to work!
Standard: 39.99
Deluxe 44.99
Ultimate 78.99

--

kan je vanuit België/Nederland in mexico preorderen met een vpn ? met andere woorden kan je paar tientjes besparen en dan nadien gewoon gamen zonder vpn.

iemand hier ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je echt een risico lopen voor een paar tientjes? Ik zou het niet doen, teveel gedoe en risico, als je me niet geloofd, kijk maar naar Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:46:
Wil je echt een risico lopen voor een paar tientjes? Ik zou het niet doen, teveel gedoe en risico, als je me niet geloofd, kijk maar naar Ubisoft.
wil hier absoluut niet het cliche veroorzaken dat wij belgen denken dat elke nederlander gierig is en omgekeerd, maar vroeg me gewoon af of dit technisch gezien toegelaten zal worden door Origin en of het Überhaupt kan.

op g2a zie ik ook soms games met hoe je kan activeren met vpn

gekke wereld die van vpn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:03
jimz93 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:04:
[...]

Dit stelt ze in staat om wat fine-tuning uit te voeren qua balans in wapens / voertuigen. bijvoorbeeld ervoor zorgen dat de AT-AT's makkelijker/moeilijker neer gaan (om mar wat dingen te noemen) en daarnaast uiteraard een stress test draaien om te checken of ze het allemaal wel aan kunnen op launch day.

Wat mij betreft een must voor elke online game!
Des te meer reden om mensen gewoon die demo te laten spelen toch.. Kan je de demo (of beta) ook nog afentoe updaten om wat fixes etc te testen voordat de full game uitkomt..

Maar nee, dit is geen beta, dit is gewoon een demo van de full game.. Ga er maar van uit dat die exact hetzelfde zal zijn als wat je de afgelopen dagen gespeeld hebt maar dan wel met alle content beschikbaar.. Zoals iemand anders hier ook al zei, dit is weer zo'n marketingtruukje om je speciaal te laten voelen om een game te mogen proberen.. Omgekeerde wereld imho, EA moet dankbaar zijn dat ze mijn geld straks mogen ontvangen voor hun product, ik hoef niet dankbaar te zijn dat ik hun product even mag proberen voordat ik beslis of ik ze mijn geld ga geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, er gaat sws een day 1 update komen die de meest relevante problemen oplost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dat er een day 1 update komt is inderdaad 99.9% zeker.

Dat deze de meest relevante problemen oplost, daar zou ik op voorhand niet zo zeker van zijn......

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Over het hele pre-order verhaal.. Dat is nu simpel, koop hem op Origin (op release dag of later) en vraag refund aan binnen de 24 uur wanneer die uit is. ;)
Zo heb ik hardline campaign uitgespeeld en nog wat multiplayer gespeeld zonder iets te moeten betalen, lol

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 14-10-2015 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:06:
Nee, er gaat sws een day 1 update komen die de meest relevante problemen oplost.
Uhhhh.... ja en nee. Die day 1 update zal er wel komen. Relevante problemen oplossen? Dacht het niet....
Hebben ze in het verleden niet gedaan, gaan ze nu niet doen, en in de toekomst ook niet.
Als je mazzel hebt doen ze dat na 3 maanden.

Kijk bv. naar BF4 en BFH. Bij Bf4 heeft het een jaar geduurd voordat de relevante problemen enigzins opgelost waren en bij BFH zijn de problemen alleen maar groter geworden en is geen enkele keer een noemswaardige patch opgeleverd.

Ik snap dat je zin hebt in het spel en daardoor erg enthousiast bent geworden. Maar kijk naar de trackrecord van de uitgever en de devver. Kijk ook naar de reputatie die de game engine heeft. Hou dat in het achterhoofd en vraag jezelf af waarom het nu ineens wel goed zou gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Vergeleken met de bf4 beta was deze een superstrak afgewerkt product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idem, weinig tot geen problemen gehad. Netcode werkte super, geen problemen met server joinen, geen network losses etc (PS4)

Het enige wat ze zouden kunnen veranderen is het damagemodel, plaatsing van de powerups en spawnpunten.. Verder hoeft er niet echt veel veranderd te worden denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 16:35

Stewie!

Keen must die!

Het is een van de meest succesvolle beta's ooit. Veel spelers binnen enkele dagen met minimale promotie rondom de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Ik heb trouwens wel 1 keer een memory leak gehad voor de rest liep de beta goed op die eerste map
die ik gespeeld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:23
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:44:
domme vraag misschien maar zekers toch de moeite om te vragen denkik op tweakers ;)

las dit op reddit: PSA: PC Ultimate Edition is 78.99 in Mexico.

Put those VPNs to work!
Standard: 39.99
Deluxe 44.99
Ultimate 78.99

--

kan je vanuit België/Nederland in mexico preorderen met een vpn ? met andere woorden kan je paar tientjes besparen en dan nadien gewoon gamen zonder vpn.

iemand hier ervaring mee ?
Werkt prima. Toentertijd bij Battlefield 3 & 4 ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
SmokingCrop schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:24:
Over het hele pre-order verhaal.. Dat is nu simpel, koop hem op Origin (op release dag of later) en vraag refund aan binnen de 24 uur wanneer die uit is. ;)
Zo heb ik hardline campaign uitgespeeld en nog wat multiplayer gespeeld zonder iets te moeten betalen, lol
Dat is dus niet de bedoeling en misbruik maken van het geld terug systeem..

Daarnaast wat is het verband met pre-orders om dit te doen?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Help!!!! schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:16:
Dat er een day 1 update komt is inderdaad 99.9% zeker.

Dat deze de meest relevante problemen oplost, daar zou ik op voorhand niet zo zeker van zijn......
Wordt ook gebruikt als een soort van anti-kopieerbeveiliging zodat mensen met een mogelijke illegale versie niet meer kunnen spelen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Inflatable schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:25:
[...]

Dat is dus niet de bedoeling en misbruik maken van het geld terug systeem..

Daarnaast wat is het verband met pre-orders om dit te doen?!?
Dat is niet misbruik maken van hun systeem. Je mag het spel uittesten voor 24 uur en als het je niet bevalt dan mag je een refund vragen. Ze vragen dan ook waarom en bij een van de redenen staat er zelf "game is too short". ;) (Dat was ook zeker het geval, de BF Hardline campaign duurde nog geen 6 uur met 0,0 replay-value. Moeten ze maar betere spellen maken.. ipv een rehash met alle zelfde bugs.)

Het verband met pre-orders? Simpel, je moet geen pre-order doen. Je kan het spel uittesten en dan je keuze maken of het echte spel wel is wat je wil (in de echte staat met alle gamemodes en dergelijke, niet de staat van de beta).

Je kan dit met andere online gekochte producten zelf 14 dagen of langer doen.. Dat Origin dit 1 dag voor deze software wil doen, moet je gebruik van maken. Ze proberen je zo te overtuigen om het spel op zen minst te proberen. Dat heb ik gedaan en ze hadden me niet overtuigd. De refund kwam overigens erg snel binnen.

[ Voor 49% gewijzigd door SmokingCrop op 14-10-2015 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen kopen toch ook concertkaartjes op voorhand, zonder dat je weet dat een mooi optreden wordt? Of een Lowlands die vaak al uitverkocht werd voordat de lineup al uberhaupt bekend was? Dan ga je ook een bepaald risico aan.. Zo kun je t ook zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:09:
Mensen kopen toch ook concertkaartjes op voorhand, zonder dat je weet dat een mooi optreden wordt? Of een Lowlands die vaak al uitverkocht werd voordat de lineup al uberhaupt bekend was? Dan ga je ook een bepaald risico aan.. Zo kun je t ook zien :)
Voor mij mogen jullie doen wat jullie willen, ik maak gebruik van hun klantvriendelijke service.
En dan nog komt er zoveel haat in het algemeen op Origin.. Qua service kan Steam daar heel wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe het op de Pc allemaal werkt, geen idee tegenwoordig, ik spreek vooral over de PS4 en de PSstore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:14:
Hoe het op de Pc allemaal werkt, geen idee tegenwoordig, ik spreek vooral over de PS4 en de PSstore :)
Oh het was niet op jou bedoelt hoor, gewoon de algemene sfeer bij het grootste deel van de community die volledig tegen non-Steam platformen zijn :P
Terwijl ik tegenwoordig Steam de slechtste van de drie vind (steam/origin/uplay na die grote update). Steam kan niet eens verbinding maken met hun login-servers als ik mijn vpn verbinding uitgezet heb (moet dan die virtuele netwerkadapter even afsluiten..) en enkel Steam doet dit bijvoorbeeld..

anyways, dit is niet echt de plek hiervoor.
Ik ga eerst eens wat gameplay bekijken op youtube voor ik dit spel koop, of je het spel wil pre-orderen of niet maakt mij eigenlijk niets uit. :)

[ Voor 39% gewijzigd door SmokingCrop op 14-10-2015 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Inflatable schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:29:
[...]

Wordt ook gebruikt als een soort van anti-kopieerbeveiliging zodat mensen met een mogelijke illegale versie niet meer kunnen spelen..
Nee, de singleplayer blijft gewoon werken, en de multiplayer werkt nooit met een illegale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
SmokingCrop schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:46:
[...]

Het verband met pre-orders? Simpel, je moet geen pre-order doen. Je kan het spel uittesten en dan je keuze maken of het echte spel wel is wat je wil (in de echte staat met alle gamemodes en dergelijke, niet de staat van de beta).
idd.
Daarnaast zijn er na de release zat reviews te vinden. Of je kijkt ff op Youtube. Maar een pre-order, dat nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

Ik doe ook niet aan pre orders. Maar die beta speelde bij mij alsof het de hele game was. Geen enkele issue gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Turfschipper schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 00:44:
Ik doe ook niet aan pre orders. Maar die beta speelde bij mij alsof het de hele game was. Geen enkele issue gehad.
Ze hebben het dit keer ook een keertje goed gedaan.
De game is "af". Maar er moest nog wel even getest worden hoe de servers zich zouden houden onder load. Zeker omdat de servers voor BF4 allemaal door 3rd party's werden gedraaid en ze het nu waarschijnlijk zelf doen.

Ze hebben nu nog een maand om dingen op te poetsen. Maar de beta (demo) zag er al beter uit dan veel games op hun releasedate.
Ik ben alleen bang dat er een beetje weinig content (maps, variatie) is. En dat je straks €60 aan DLC mag kopen om het spel compleet te krijgen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:09:
Met als verschil dat de zaken die jij noemt (snel) uitverkocht kunnen raken. Als ik de optie had om op het laatste moment te beslissen of ik nog naar Lowlands zou willen gaan of niet, zou ik daar zeker gebruik van maken. Geen beste vergelijking dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Stewie! schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:13:
Het is een van de meest succesvolle beta's ooit. Veel spelers binnen enkele dagen met minimale promotie rondom de beta.
Iets met starwars was het toch ? :+
Dus de servers en fairlight hebben zich weer bewezen ? Gefeliciteerd Stewie!

[ Voor 12% gewijzigd door MaXeRs op 15-10-2015 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Is er ook nog een punkbuster achtig iets? Om de closet hackers te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 06:55:
[...]
Ik ben alleen bang dat er een beetje weinig content (maps, variatie) is. En dat je straks €60 aan DLC mag kopen om het spel compleet te krijgen.
Nou dat denk ik dus juist niet.. 14 maps oid, 8 gamemodes in multiplayer, 2 in singleplayer, die ook nog weer onderverdeeld zijn.. En dit is nog maar het begin.. Er zijn veel spellen met veel minder uitgekomen :)
TimoVeld schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:18:
[...]

Met als verschil dat de zaken die jij noemt (snel) uitverkocht kunnen raken. Als ik de optie had om op het laatste moment te beslissen of ik nog naar Lowlands zou willen gaan of niet, zou ik daar zeker gebruik van maken. Geen beste vergelijking dus.
Ja daar heb je wel gelijk in idd, maar dat geldt natuurlijk ook wel voor limited/speciale edities :) (gewone in de store kunnen inderdaad niet uitverkocht raken)

[ Voor 35% gewijzigd door poor Leno op 15-10-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Irrival schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:25:
[...]Waar heb jij gezeten de afgelopen jaren? Iedereen probeert de consument uit te melken met zogenaamde 'pre-orders'! Ik heb me er zelf ook aan schuldig gemaakt, gevallen voor de hypes en marketing trucjes. Het is zelfs zover gekomen dat ze beta's uitgeven als 'full game' en vervolgens de resterende delen in stukjes DLC verkopen. De enige manier om hier vanaf te komen is het verminderen van pre-orders door consumenten
Ik volg de markt en nieuwe games eigelijk helemaal niet. Deze game is de uitzondering vanwege Star Wars en toch ook wel BF3 fanboy. BF4 dan weer niet maar dat terzijde.

Wat betreft pre-orders, als ik het dus goed begrijp is men over het algemeen genomen huiverig/overtuigd dat een ontwikkelaar wat lui wordt en niet zou leveren wat er in zit. Daarnaast lijkt men te vinden dat ze door meer geld voor marketing meer winst maken dan wanneer pre-orders niet zouden bestaan. Op zich lijkt me met winst maken niks mis maar ook dit zou gedurende de pre-order periode bijdragen aan minder motivatie bij de ontwikkelaar.

Ik klink als een 10-jarige maar heb ik het zo aardig samengevat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja zo heb je t goed samengevat :)

Ik heb hier overigens minder moeite mee, ik ben er van overtuigd dat juist een grote interesse in een spel er juist voor zorgt dat ze extra hun best gaan doen..

Iedereen doet alsof ze met opzet een spel verkloten, daarmee hun reputatie de grond in boren, toch nog geld opstrijken en handenwrijvend en evil laughing in een hoekje gaan staan kijken.. 8)7

Ik denk iig niet dat het zo werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 11:01
croiky schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:05:
[...]

Ik volg de markt en nieuwe games eigelijk helemaal niet. Deze game is de uitzondering vanwege Star Wars en toch ook wel BF3 fanboy. BF4 dan weer niet maar dat terzijde.

Wat betreft pre-orders, als ik het dus goed begrijp is men over het algemeen genomen huiverig/overtuigd dat een ontwikkelaar wat lui wordt en niet zou leveren wat er in zit. Daarnaast lijkt men te vinden dat ze door meer geld voor marketing meer winst maken dan wanneer pre-orders niet zouden bestaan. Op zich lijkt me met winst maken niks mis maar ook dit zou gedurende de pre-order periode bijdragen aan minder motivatie bij de ontwikkelaar.

Ik klink als een 10-jarige maar heb ik het zo aardig samengevat?
Niet echt, het punt is dat een bewuste consument zich eerst laat informeren over een product (bv reviews van game-journalisten of users), hierdoor weten ze of de game goed is en of hij werkt (Battlefield 4 mp die niet werkte na release bv en Unity en Arkham Knight die bijna onspeelbaar waren veel velen toen ze uitkwamen), hierdoor kun je dus een weloverwogen besluit nemen over de aanschaf van een game.
Maar als je niet pre-ordered mis je wel weer de pre-order bonussen, oftewel je wordt als bewuste consument dus eigenlijk gestraft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja die bonussen zijn extraatjes die ze niet hoeven te geven.. En wat de errors betreft, kun je je spel alsnog cancellen.. Dit wordt vantevoren al echt wel bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Beetje kort door de bocht Leno.

Je centjes krijg je in sommige gevallen terug ,in het geval van batman was dat op de voorwaarde dat je het spel niet meer dan 2 uur gespeeld had.

En de extras (bullshit)die ze bij starwars leveren kan je vrijspelen in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn niet de preorder bonussen.. de bonus zijn 6 themes voor je PS :) (althans op de PS)

Die andere dingen die je bedoelt, horen bij de Deluxe versie.. Zoals HanSolo's blaster.. ik persoonlijk heb die neiging om die daarmee al te unlcoken.. want a- ik vind t een vet wapen en b- zul je net zien dat je m pas unlocked op level 100 of iets vet moeilijks voor moet doen. Daar heb ik persoonlijk geen zin in haha ;)

Hetzelfde voor de ION torpedo.. Het zal enorm schelen als je die al hebt :) (ATST's downen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
wimdezoveelste schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:19:
[...]Niet echt, het punt is dat een bewuste consument zich eerst laat informeren over een product (bv reviews van game-journalisten of users), hierdoor weten ze of de game goed is en of hij werkt (Battlefield 4 mp die niet werkte na release bv en Unity en Arkham Knight die bijna onspeelbaar waren veel velen toen ze uitkwamen), hierdoor kun je dus een weloverwogen besluit nemen over de aanschaf van een game.
Ik volg wat je zegt. Dat is de verstandige en voorzichte aanpak of zoals jij zegt 'bewust'. Echter vind ik en lijkt me dat niet DE reden(en) om zo tegen pre-order te zijn. Kreeg meer de indruk dat de ontwikkelaar en uitgever als egoistische inhaligere corporaties worden neergezet en vraag me zo objectief mogelijk af of dat terecht is.
poor Leno schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:16:
Ja zo heb je t goed samengevat :)

Ik heb hier overigens minder moeite mee, ik ben er van overtuigd dat juist een grote interesse in een spel er juist voor zorgt dat ze extra hun best gaan doen..

Iedereen doet alsof ze met opzet een spel verkloten, daarmee hun reputatie de grond in boren, toch nog geld opstrijken en handenwrijvend en evil laughing in een hoekje gaan staan kijken.. 8)7

Ik denk iig niet dat het zo werkt..
Ik zie nu jouw reactie pas. Staat op de vorige pagina!

Je brengt balans in de force. Prettiger om te lezen maar niet meteen meer of minder waar ^^

[ Voor 29% gewijzigd door croiky op 15-10-2015 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
[openingspost] Info over Cargo en Hero Hunt modi toegevoegd.

Cargo lijkt me nog wel een interessante modus: daar kun je wel tactisch in spelen. Redelijke grootte in teams, en meerdere objectives: aanvallen en verdedigen, of alleen aanvallen, of verdedigen? Het lijkt daarmee denk ik nog het meest op Hardline's Heist modus; van elkaar zien te jatten... goeie modus om met vrienden te spelen, met randoms > not so much.

Met Hero Hunt proberen ze een VIP modus erin te stoppen, maar voor mij is het te kleinschalig (4 vs 4), en in plaats van dat een team de VIP moet beschermen, is de VIP juist de meest krachtige speler. Beetje veredelde deathmatch lijkt me, en vraag me af of het leuk is om geen hero te spelen...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Laatst online: 30-08 19:33
poor Leno schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:44:
Dat zijn niet de preorder bonussen.. de bonus zijn 6 themes voor je PS :) (althans op de PS)

Die andere dingen die je bedoelt, horen bij de Deluxe versie.. Zoals HanSolo's blaster.. ik persoonlijk heb die neiging om die daarmee al te unlcoken.. want a- ik vind t een vet wapen en b- zul je net zien dat je m pas unlocked op level 100 of iets vet moeilijks voor moet doen. Daar heb ik persoonlijk geen zin in haha ;)

Hetzelfde voor de ION torpedo.. Het zal enorm schelen als je die al hebt :) (ATST's downen)
waar staat dat van die 6 themes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:01:
[...]

waar staat dat van die 6 themes?
ja kan t zo 123 niet terug vinden, in de US store iig wel, scroll naar beneden

PS themes Battlefront

Ik weet dat er 4 al gereleased zijn.. Stormtrooper, Han Solo Blaster/ATST, Darth Vader en Luke (beiden Dynamisch) De laatste 2 komen nog.. Google en Youtube maar..

Heb er zelf pas twee, Stormtrooper en ATST/Blaster.. EA en SONY gemaild waar mn andere blijven, en beiden partijen weten nergens van.. uberhaupt niet van themes .. 8)7

edit: hier staat t
https://psprices.com/regi...tlefronttm-deluxe-edition

Deze site haalt t direct bij Sony weg.

[ Voor 11% gewijzigd door poor Leno op 15-10-2015 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
poor Leno schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:54:
[...]

ja kan t zo 123 niet terug vinden, in de US store iig wel, scroll naar beneden

PS themes Battlefront

Ik weet dat er 4 al gereleased zijn.. Stormtrooper, Han Solo Blaster/ATST, Darth Vader en Luke (beiden Dynamisch) De laatste 2 komen nog.. Google en Youtube maar..

Heb er zelf pas twee, Stormtrooper en ATST/Blaster.. EA en SONY gemaild waar mn andere blijven, en beiden partijen weten nergens van.. uberhaupt niet van themes .. 8)7

edit: hier staat t
https://psprices.com/regi...tlefronttm-deluxe-edition

Deze site haalt t direct bij Sony weg.
Raar dat er in de NL store niks over staat dan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:04:
[...]

Raar dat er in de NL store niks over staat dan :|
Nee idd, erg vaag.. in Hong Kong wel weer.. Ik heb iig die in NL store besteld en kreeg er twee.. 8)7

En ik had ook iets gelezen over 4 classic SW spelletjes die je er ook bij zou krijgen, maar weet niet meer of dat in dit verband was..

EN ook dus raar dat geen van de partijen iets erover weten.. terwijl ik er nu naar zit te kijken :D

Misschien krijg ik de andere 4 als t spel uit komt?

[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 15-10-2015 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
poor Leno schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:07:
[...]

Nee idd, erg vaag.. in Hong Kong wel weer.. Ik heb iig die in NL store besteld en kreeg er twee.. 8)7

En ik had ook iets gelezen over 4 classic SW spelletjes die je er ook bij zou krijgen, maar weet niet meer of dat in dit verband was..

EN ook dus raar dat geen van de partijen iets erover weten.. terwijl ik er nu naar zit te kijken :D

Misschien krijg ik de andere 4 als t spel uit komt?
Ik heb de normale besteld (niet de deluxe) en zie nu inderdaad 2 themes in de lijst staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel vet hoor, maar ik wil ook die andere :(

Heb je ook de Stormtrooper en de ATST/Han Solo Blaster?

In dit filmpje heeft ie t er ook over 6.. Ik mag echt hopen dat het niet alleen US is.. dan ga ik echt rellen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
poor Leno schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:17:
Wel vet hoor, maar ik wil ook die andere :(

Heb je ook de Stormtrooper en de ATST/Han Solo Blaster?

In dit filmpje heeft ie t er ook over 6.. Ik mag echt hopen dat het niet alleen US is.. dan ga ik echt rellen }:|

[video]
Stormtrooper en AT-ST idd, verder niks, zijn ook allebei static en nergens een dynamic theme te vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door RubenSaurus op 15-10-2015 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
Ik ben nog geen enkele theme tegengekomen waar ik tevreden over was... echt drie keer niks! Had meer verwacht van de 20th anniversary theme.... maar deze is nu 's avonds erg fel wit/grijs. echt een ondergeschoven kindje van de PS4, theme's :) heeft ook geen prio, maar goed. en ik was ook al erg kritisch over de kwaliteit van de themes op de PS3...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Jeroenimoes schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:56:
Ik ben nog geen enkele theme tegengekomen waar ik tevreden over was... echt drie keer niks! Had meer verwacht van de 20th anniversary theme.... maar deze is nu 's avonds erg fel wit/grijs. echt een ondergeschoven kindje van de PS4, theme's :) heeft ook geen prio, maar goed. en ik was ook al erg kritisch over de kwaliteit van de themes op de PS3...
Ben het helemaal met je eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe moeilijk is het om een paar kleuren of kleurwiel eraan toe te voegen, zodat je zelf kunt bepalen? Of dat je zelf een screenshot als achtergrond kunt gebruiken?? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
poor Leno schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:50:
Hoe moeilijk is het om een paar kleuren of kleurwiel eraan toe te voegen, zodat je zelf kunt bepalen? Of dat je zelf een screenshot als achtergrond kunt gebruiken?? |:(
Dat is in zoveel programma's etc zo.. heb ik ook nooit begrepen..
Zelf in windows 10 atm.. Dat is uiteindelijk toch maar 1 variabele met de kleur / url naar screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Had er zelf nog niet naar gekeken, omdat ik zelf altijd bij online keyshops enzo de standard edition koop, maar die officiële prijzen slaan eigenlijk echt nergens op 8)7

Ze doen gewoon alsof het een Battlefield game is, al is er geen campaign, geen community servers, geen space-battles etc..

reminded me of this video..

[ Voor 99% gewijzigd door SmokingCrop op 18-10-2015 00:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Angry Joe lays it down again.... _/-\o_

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:40
Angry Joe heeft gewoon (weer) gelijk. Ik vind zelfs de niet-deluxe/utlimate prijs nog aan de hoger kant voor een multi-player only spel met minder inhoud dan zijn voorganger(s) / "concurrentie", maar die prijs is nog enigszins te verdedigen. Ik weet wel dat ik het spel in ieder geval links laat liggen. Player first :')

[ Voor 18% gewijzigd door Kwistnix op 18-10-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buiten feit dat Angry joe wel gelijk heeft toch overgegaan naar de aankoop van de deluxe version, echter bij aankoop via de origin store => proceed to checkout => Paypal => vraagt die nu om een een creditcard toe te voegen met CSC code, ik heb geen visa of mastercard :/ daarvoor dat ik net paypal gebruik !

nooit geen problemen gehad op g2a of zelfs coolblue bij aankopen van +100 euro maar origin moet weer speciaal gaan doen...

iemand een oplossing ? of hoe ik deze aankoop toch kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
De PC versie kan je sowieso wel goedkoper krijgen via online shops dan op Origin zelf..

Preorder niks, koop na release de gewone versie, geen "deluxe" of season pass.. Koop DLC pas als ik weet wat het is en of het het geld waard is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inflatable schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:41:
De PC versie kan je sowieso wel goedkoper krijgen via online shops dan op Origin zelf..

Preorder niks, koop na release de gewone versie, geen "deluxe" of season pass.. Koop DLC pas als ik weet wat het is en of het het geld waard is..
Kan uiteraard ook, bedankt voor snelle reactie. Maar vraag me toch nog altijd af waarom ik bij origin een kreditkaart moet kopen, heb je per toeval een goeie andere betrouwbare online shop ?

k'zal dan niet anders kunnen als die manier gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Ter aanvulling van vele hier die het gewoon zat zijn.

YouTube: EA Battlefront Season Pass Angry Rant!

Let wel ,ik ga hem kopen zodra de eerste reacties binnen zijn. Starwars zit nu eenmaal in mijn bloed.
EA ,Ubisoft en de rest kunnen wat mij betreft kapot gaan aan hun geld zucht.

[ Voor 12% gewijzigd door MaXeRs op 19-10-2015 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Activision is nog vele malen erger met Destiny. Dat spel is echt helemaal de vernieling in geholpen.

Overigens is dat filmpje net ook al gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:43:
[...]

Kan uiteraard ook, bedankt voor snelle reactie. Maar vraag me toch nog altijd af waarom ik bij origin een kreditkaart moet kopen, heb je per toeval een goeie andere betrouwbare online shop ?

k'zal dan niet anders kunnen als die manier gebruiken.
Kijk op de Pricewatch van Tweakers.. Al die sites zijn wel te vertrouwen.. Ik koop zelf vaak bij Gamesync.. Sturen binnen een minuut je een e-mail met de key die je vervolgens activeert in Origin, Steam of whatever om de game te downloaden..

Echt veel goedkoper is SW:Battlefront daar nu (nog) niet, maar scheelt toch alweer een tientje..

[ Voor 19% gewijzigd door Inflatable op 19-10-2015 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik wacht sowieso een maandje af als ie uit is. Eerst eens kijken welke content er in zit en of het goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:40
MaXeRs schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:27:
Ter aanvulling van vele hier die het gewoon zat zijn.

YouTube: EA Battlefront Season Pass Angry Rant!

Let wel ,ik ga hem kopen zodra de eerste reacties binnen zijn. Starwars zit nu eenmaal in mijn bloed.
EA ,Ubisoft en de rest kunnen wat mij betreft kapot gaan aan hun geld zucht.
Die was 6 posts boven je ook al gepost hoor ;)
En 6 posts later heeft Joe nog steeds gelijk, dat dan weer wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Erg leuke en herkenbare advertentie, dit is ook mijn reden voor aanschaf

http://gamer.nl/articles/...s-battlefront-commercial/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwistnix schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:43:
[...]

En 6 posts later heeft Joe nog steeds gelijk, dat dan weer wel :P
Vinden jij en Angry Joe ;)

Ik heb me er gewoon overheen gezet en nog steeds een awesome Beta gespeeld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Hahaha, wat een vette commercial!

Peeeuw peeeuw peeeuw!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
gisteren dit per toeval op reddit tegengekomen:Full Weapon List

https://docs.google.com/d...ul_GdVRmBa7IhVUU0/preview

eventjes delen toch met men mede tweakers :P

[ Voor 6% gewijzigd door Rigs op 20-10-2015 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rigs schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:10:
gisteren dit per toeval op reddit tegengekomen:Full Weapon List

https://docs.google.com/d...ul_GdVRmBa7IhVUU0/preview

eventjes delen toch met men mede tweakers :P
DL-44
-The DL-44 is one of the most powerful blaster pistol in the galaxy. It delivers massive damage at close range, but overheats quickly.

Toch blij met mn Deluxe :*) (voordat dat ding onmogelijk wordt om vrij te spelen 8)7 )

spoiler:
Nice! Sidearms en yolotrololol smokes en flashes :P

HOMING SHOT
-A homing rocket that locks on to enemy soldiers from afar.

SCOUT PISTOL
-A light side-arm effective at taking out opponents at close range. Quickly loses its capabilities at longer distances.
-PLACEHOLDER The Scout Pistol is the perfect close range wepaon to switch to when your primary weapon is in overheat.

SMOKE GRENADE
-Smoke grenades provide dense smoke that blocks visibility and lock-on weapons.

FLASH GRENADE
-A non-lethal explosive which creates a bright energy flash and loud noise to disorient opponents.

BOWCASTER
-Depending on the charge-up time, the Bowcaster fires 1 or more explosive bolts in a horizontal arc.
-As robust and formidable as its Wookiee creators, the Bowcaster is more powerful than an average blaster, making it a favorite among mercenaries and bounty hunters across the galaxy.

[ Voor 45% gewijzigd door poor Leno op 20-10-2015 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
mobygo76 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:11:
Erg leuke en herkenbare advertentie, dit is ook mijn reden voor aanschaf

http://gamer.nl/articles/...s-battlefront-commercial/
not actual gameplay Dat is wel weer flauw. Leuke commercial daar niet van.

En Angry Joe moet niet zo bashen om de verkoop van skins en emotes. Al verkopen ze een gouden Darth Vader skin voor €10.000, prima. Als mensen dat belangrijk vinden en het de developer(uitgever) extra geld in het laadje brengt, waarom niet? Mijn game-ervaring wordt er niet minder van.

Waar uitgevers mee moeten stoppen is betaalde extra content waarmee je de community uit elkaar drijft: mappacks. Of betaalde content waarmee je een voordeel hebt op je tegenstander: pay to win.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 16:35

Stewie!

Keen must die!

Op dat vlak deed Ubisoft het met Ruse beter: als je de DLC niet kocht, dan kon je wel tegen mensen spelen die de DLC hadden maar niet als dat land spelen. Dus het voordeel van de DLC is dan puur dat je meer speelopties krijgt, en iedereen die hem niet kocht kreeg nieuwe tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
DL-44
-The DL-44 is one of the most powerful blaster pistol in the galaxy. It delivers massive damage at close range, but overheats quickly.

Toch blij met mn Deluxe :*) (voordat dat ding onmogelijk wordt om vrij te spelen 8)7 )
Als die powerful is oke, maar de reload tijd van men sec gun moet snel gaan :D alhoewel de sniper was men favo wapen in de beta, en knallen maar.

nog paar weken beste vriend :D have no fear, the DL-44 is here 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
rnenator schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:00:
[...]

not actual gameplay Dat is wel weer flauw. Leuke commercial daar niet van.
Ik ben bang dat dat puur voor Murica is gedaan. Voor je het weet heb je een rechtzaak omdat iemand echt van een wolkenkrabber gesprongen is omdat hij het spel na deed oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Stewie! schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:50:
Op dat vlak deed Ubisoft het met Ruse beter: als je de DLC niet kocht, dan kon je wel tegen mensen spelen die de DLC hadden maar niet als dat land spelen. Dus het voordeel van de DLC is dan puur dat je meer speelopties krijgt, en iedereen die hem niet kocht kreeg nieuwe tegenstanders.
Paradox doet dat ook zo (bij bijvoorbeeld Crusader Kings en Europa Universalis). Iedere update heeft daarnaast ook gratis content.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wachten kan beginnen, net de ultimate versie gekocht : http://imgur.com/GhPEXAj :9~

viva vpn mexico _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Nieuwe heroes revealed op het ps blog. Vind 3 goeie en 3 villians niet heel veel. Ben wel een beetje bang dat de meeste heroes via dlc komen. Denk eigenlijk sowieso dat de mooie maps via de dlc komen zoals die grote apen tegen de klonen.

Iemand die verder weet of walker assault op 8 maps of 4 is te spelen. Dus elke planeet 2 verschillense maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
de game concentreert zich alleen op de delen 4,5 en 6. Dus daar moet alles vandaan komen.
Misschien geldt voor de dlc wel de nieuwe film.
Bron:
http://fortune.com/2015/04/30/star-wars-battlefront/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:30:
Nieuwe heroes revealed op het ps blog. Vind 3 goeie en 3 villians niet heel veel. Ben wel een beetje bang dat de meeste heroes via dlc komen. Denk eigenlijk sowieso dat de mooie maps via de dlc komen zoals die grote apen tegen de klonen.

Iemand die verder weet of walker assault op 8 maps of 4 is te spelen. Dus elke planeet 2 verschillense maps.
Ik vind 6 heroes/villains prima hoor en er komen idd wss twee per DLC bij (x4?) = 8 extra :)

En zoveel meer heroes/villains (die de moeite zijn) kent Star Wars nou ook weer niet haha ;)

WIe zou je willen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Chewbacca en Obi in elk geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Zat villans en zat good guys te vinden in SW. Dus reken er maar op dat je na de zogenaamde ultimate pack je portemonnee moet trekken.

EA food for suckers.

[ Voor 8% gewijzigd door MaXeRs op 21-10-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaXeRs schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:24:
Zat villans en zat good guys te vinden in SW. Dus reken er maar op dat je na de zogenaamde ultimate pack je portemonnee moet trekken.

EA food for suckers.
Iets met tang en varken.. EA gaat geen microtransacties doen zoals alleen losse heroes/villains kopen.. Als je de Season pass hebt of Ultimate, hoef je echt niet nog te gaan betalen :)

Maar noem eens 8 extra die je graag ziet en die echt de moeite zijn (niet die je even een paar seconden hebt gezien, zoals Bossch)

[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 21-10-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aercaen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 09:08

aercaen

Proud framerate whore

poor Leno schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:35:
[...]
Iets met tang en varken.. EA gaat geen microtransacties doen zoals alleen losse heroes/villains kopen.. Als je de Season pass hebt of Ultimate, hoef je echt niet nog te gaan betalen :)
Tenzij jij werkt voor EA en deze beslissingen maakt kan jij dat toch nooit zeker weten?

Buiten dat is dit al meermaals gedaan in de games industrie, bvb bij Call of Duty: Black ops II hebben ze ook microtransactions toegevoegd welke je zelfs met de season pass niet kreeg. Zou mij niet verbazen als EA iets soortgelijks doet, zeler met zoiets als Star Wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA heeft de spelers duideliijk verzekerd dat ze dit NIET zullen doen. Dus ik ga er van uit dat dit gewoon klopt.

EA is echt niet altijd the dark side ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Denk dat je de heroes dan ook alleen kan spelen op de nieuwe maps. Hopelijk brengt de gratis planet van episode 7 ook gratis heroes mee. Verwacht in de dlc dat de planeten van episode 1 t/m 3 erin zitten, kan anders ook niet verzinnen waar dice die andere dlc vandaan moet toveren, misschien krijgen we wel elke dlc nieuwe heroes.
Pagina: 1 ... 12 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet