Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee.. Wat de bedoeling is, is dat als je je Hero pickup doet, dan krijg je toch een scherm met het ronde plaatje van de hero? Op dat moment is het de bedoeling dat je zelf een hero kunt kiezen (als t goed is).. Dus hopelijk kun je alle heroes op alle mappen spelen :)

Aan de andere kant, lijkt me dat vrij lastig.. want hoe zien spelers die de DLC niet hebben? Zien ze de heroes dan wel? :?

Mischien kun je in het kiesscherm alleen de outfit van desbtreffende hero kiezen.. Maar wederom hoe zien andere spelers dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aercaen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 09:08

aercaen

Proud framerate whore

poor Leno schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:44:
EA heeft de spelers duideliijk verzekerd dat ze dit NIET zullen doen. Dus ik ga er van uit dat dit gewoon klopt.

EA is echt niet altijd the dark side ;)
offtopic:
Overkill ging nooit microtransactions toevoegen aan Payday 2.
En zie wat er met die game is gebeurt......
Het is en blijft een industrie waar ik altijd eerst wil zien voordat ik iets geloof.
Of dat nu EA is, of een kleine indie studio, ik vertrouw niemand meer.

Was een grote fan van de orginele 2 Battlefronts, maar door al het nieuws rondom alle ontbrekende features was ik van plan hem links te laten liggen.
Maar na de beta had ik toch iets van "smaakt naar meer".
Niet dat ik het ga pre-orderen, maar wel dat ik het waarschijnlijk ergens volgend jaar ga oppikken, tenzij de reviews echt slecht zijn. Ik ben echt benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tsja, dit hebben ze ook niet bij Battlefield gedaan.. Shortcuts? Sure.. maar geen wapens die je alleen via buitenom de DLC kon krijgen :)

Jammer dat je vertrouwen zo is verdwenen.. En als je t niet zeker weet, check anders dit document hier staat veel gespoiled qua wapens, heroes, star card, traits enzo :) (vooral ondeer despoiler stukken..) Hier werd ik wel warm van hoor, dat dat allemaal nog in t spel gaat zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Wil eigenlijk alleen nog weten of je tegen bots split screen de multiplayer modes kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
aercaen schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:42:
[...]

Tenzij jij werkt voor EA en deze beslissingen maakt kan jij dat toch nooit zeker weten?

Buiten dat is dit al meermaals gedaan in de games industrie, bvb bij Call of Duty: Black ops II hebben ze ook microtransactions toegevoegd welke je zelfs met de season pass niet kreeg. Zou mij niet verbazen als EA iets soortgelijks doet, zeler met zoiets als Star Wars.
Idd. Aercaen

Leno zijn reactie is een school voorbeeld van gamers die blindelings zaken aannemen van bedrijven die bekend staan om hun uitmelken. Alleen maar omdat ze het spelletje zo graag willen hebben/spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
Afbeeldingslocatie: https://media.starwars.ea.com/content/starwars-ea-com/en_US/starwars/battlefront/news-articles/the-heroes-of-star-wars-battlefront-leia-organa/_jcr_content/featuredImage/renditions/rendition1.img.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media.starwars.ea.com/content/starwars-ea-com/en_US/starwars/battlefront/news-articles/the-heroes-of-star-wars-battlefront-han-solo/_jcr_content/featuredImage/renditions/rendition1.img.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media.starwars.ea.com/content/starwars-ea-com/en_US/starwars/battlefront/news-articles/the-villains-of-star-wars-battlefront-emperor-palpatine/_jcr_content/featuredImage/renditions/rendition1.img.jpg

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:26
Ben ook erg bang voor hoe EA dit spel gaat aanpakken. In recent verleden hebben ze dit helaas niet goed gedaan.

Ik ga ze dan ook zeker geen geld geven met een preorder, ik wacht het wel even af.

De bèta was leuk, maar de eerste 2 battlefronts waren zoveel uitgebreider :(

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:14:
Tsja, dit hebben ze ook niet bij Battlefield gedaan.. Shortcuts? Sure.. maar geen wapens die je alleen via buitenom de DLC kon krijgen :)

Jammer dat je vertrouwen zo is verdwenen.. En als je t niet zeker weet, check anders dit document hier staat veel gespoiled qua wapens, heroes, star card, traits enzo :) (vooral ondeer despoiler stukken..) Hier werd ik wel warm van hoor, dat dat allemaal nog in t spel gaat zitten :D
precies, groetjes rigs :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyaintflying
  • Laatst online: 14-04 11:53
Kunnen we samen even lekker speculeren over welke heroes we nog missen en we misschien wel in DLC terug zouden kunnen zien komen? Ik zeg R2D2! :)

Edit: oh en Yoda! Chewbacca! Lando?

[ Voor 11% gewijzigd door martyaintflying op 21-10-2015 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martyaintflying schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:15:
Kunnen we samen even lekker speculeren over welke heroes we nog missen en we misschien wel in DLC terug zouden kunnen zien komen? Ik zeg R2D2! :)

jabba the hutt zou ik graag wel paar rondjes zijn, ingangen blokkeren enzo :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2015 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaXeRs schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:22:
[...]
Leno zijn reactie is een school voorbeeld van gamers die blindelings zaken aannemen van bedrijven die bekend staan om hun uitmelken. Alleen maar omdat ze het spelletje zo graag willen hebben/spelen.
Dit slaat nergens op.. Heeft niets te maken met blindelings en graag willen.

Ik heb gewoon geen slechte ervaringen met EA, qua dit soort smerige praktijken (op dit gebeid dus, ik heb t niet over softwarematige fouten)

Ik zou wel graag willen weten wat het precies is dat jullie zo met samengeknepen billetjes zitten voor dit spel..
(Graag specifiek ipv de algemene uitspraken en kreten die op elke gemiddeld forum wel worden geroepen)
martyaintflying schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:15:

Uhm, Chewbacca, Yoda, Lando, ObiWan waarschijnlijk sowieso.. Misschien toch uit ep. 1,2,3? Quigon, Dooku, Die met al zn armen, DarthMaul, of uit de nieuwe films (dat is waarschijnlijker..)
(En als ze een troll easteregg willen doen, dan proppen ze Jarjar erin :X )

Persoonlijk hoop ik ook dart ze iets met de Rancor en/of Sarlacc doen >:)

[ Voor 30% gewijzigd door poor Leno op 21-10-2015 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:44:
[...]

Dit slaat nergens op.. Heeft niets te maken met blindelings en graag willen.

Ik heb gewoon geen slechte ervaringen met EA, qua dit soort smerige praktijken (op dit gebeid dus, ik heb t niet over softwarematige fouten)

Ik zou wel graag willen weten wat het precies is dat jullie zo met samengeknepen billetjes zitten voor dit spel..
(Graag specifiek ipv de algemene uitspraken en kreten die op elke gemiddeld forum wel worden geroepen)
mijn persoonlijke mening:

De beta was lekker spelen, waren maar 2 mapjes en maar max level 5, maar toen ik eventjes tijd had wou ik toch weer potje knallen op de Pc.

Ben totaal geen Star Wars kenner, dus kan niet vergelijken met voorgaande Star wars games, maar ik zie mezelf wel fun hebben met deze game voor vele uren.

Battlefield Hardline kreeg ik te maken met constante crashes, dus als je dit al hebt bij de Beta ga je uiteindelijk ook niet over op een aankoop, Battlefield Hardline had niks meer te bieden voor me dan Battlefield 4 premium.

Deze game schepte tijdens de beta al reeds een nice gaming vibe voor me, vandaar de aankoop.

Je moet gewoon voor jezelf bepalen of je een game wil preorderen, maar als je maand voor release de beta kan spelen en je hebt veel zin om na de beta deze game nog te spelen, nou ja dan koop je hem toch gewoon.

Heb al veel geld gespendeerd aan games die ik pas aankocht na het bekijken van reviews / youtubes, maar uiteindelijk toch de knop deinstallatie van me krijgen om amper nog meer eens een tweede keer te worden geïnstalleerd.

Deze game heeft al een eigen mapje gekregen op de nieuwe SSD 8)

Gaat Tweakers trouwens een mapje aanmaken op de Tweakers teamspeak ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh daar doelde ik niet op en ook op jou niet eigenlijk :)
Softwarematige fouten ligt bij developer.. bij Hardline was dat Visceral, geen Dice.. EA heeft met dat soort dingen weinig van doen..

Ik bedoelde de angst dat je naast de Ultimate/DLC allerlei microtransacties moest gaan doen voor wapens en poppetjes etc.. En dat EA ons allemaal bedriegt en besteelt met allerlei trucjes en kwade opzet.. Daar wil ik voorbeelden van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik denk dat elke map zijn eigen hero en villian krijgt in normale
Modes.

Vind het dlc verhaal ook altijd overdreven, heb bf4 al 1,5 jaar zonder dlc en die 8 maps die je hebt zijn goed genoeg om het nog steeds soms te spelen, bf4 is nog steeds veruit de beste shooter op de ps4.

Eerlijk de launch was slecht, daar mag ea op aangerekend worden en moeten ze zorgen dat de launch van sw bf goed is, maar mensen zeggen nu al blind dat je een halve game krijgt omdat het van ea is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:42:
Softwarematige fouten ligt bij developer.. bij Hardline was dat Visceral, geen Dice.. EA heeft met dat soort dingen weinig van doen..

Ik bedoelde de angst dat je naast de Ultimate/DLC allerlei microtransacties moest gaan doen voor wapens en poppetjes etc.. En dat EA ons allemaal bedriegt en besteelt met allerlei trucjes en kwade opzet.. Daar wil ik voorbeelden van.
ja weet ik dat je mij niet bedoelde, oftwel koop je de game ofwel wacht je eventjes af en beslis je dan ofwel koop je hem niet, maar altijd dat gebash, meeste gamers maken de rekening voor zichzelf toch :*)

k"wou eventjes mijn mening typen, dat er nog mensen zijn (zoals jij) die uitkijken naar deze game 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
Yoda als Hero kun je wel verwachten, maar vraag me af hoe ze dat gaan balanceren met Villains. Daar zijn er in de originele trilogie niet veel van: Vader, Sidious en Boba Fett (al is die meer neutraal) , tegenover Luke, Han, Leia, Yoda, Obi Wan, Lando (al zijn die laatste drie niet bevestigd).

Ik denk daarom ook dat er in eerste instantie de helden en slechterikken uit The Force Awakens bijkomen. Ook als promotie voor de nieuwe film natuurlijk ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Yoda als hero? Zou me eerlijk gezegd verbazen. Die is veel te klein en veel lastiger te raken. :D Tenzij ze dat dan gaan compenseren met een lager health of snelheid (hij loopt toch met een wandelstok :D) of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:05

Shabbaman

Got love?

tovade schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:08:
(hij loopt toch met een wandelstok :D)
Heb je wel eens een vechtscene met Yoda gezien?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
poor Leno schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:44:
EA heeft de spelers duideliijk verzekerd dat ze dit NIET zullen doen. Dus ik ga er van uit dat dit gewoon klopt.

EA is echt niet altijd the dark side ;)
Quote van DICE uit 2010:
"We don't ever want to charge for our maps and insisted to EA that this attitude was crucial when it came to keeping our community happy and playing together," DICE senior producer Patrick Bach told Xbox World 360 magazine.

He added: "We're owned by EA but we're still very much DICE."
Ik zou alles wat EA zegt met een gigantische korrel zout nemen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03

Uhhhh....... de officiele naam van Dice is...EA Dice! EA heeft dus wel degelijk een vinger in de pap (en dat schijnt nogal een grote vinger te zijn).

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-09 16:54
ChojinZ schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:48:
[...]

Uhhhh....... de officiele naam van Dice is...EA Dice! EA heeft dus wel degelijk een vinger in de pap (en dat schijnt nogal een grote vinger te zijn).
Maar EA is een uitgever, geen ontwikkelaar. Dus als er iets scheelt qua softwarematige fouten dan is het nog steeds DICE of Visceral die daar een hand in hebben. Een uitgever kan features eisen en een deadline geven, maar als er iets schort aan de engine bijvoorbeeld dan is de ontwikkelaar daar schuldig aan. Niet EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35

EA is hier zeker wel de groote eindbaas. Ze zetten de developer onder druk. De game moet af zijn, als EA het tijd vindt om geld te verdienen. BF4 is een mooie voorbeeld, dit werkte pas goed na de nodige patches. Als het echt puur aan Dice lag, werkte de game bij release goed en zat er echt veel meer content in de game. EA denkt een zo minimaal mogelijk bassis pakketje verkopen voor € 55,00/€ 70,00 (zodat de gamers nog net tevreden zijn) en daarna cashen met DLC packs en Premium-abonnementen.

Na Command & Conquer (Westwood), gaat EA ook het originele Battlefield principe (Dice) kapot maken, met hun beursgenoteerde tent vol met veelvraten.

Is er ergens een lijst van wat er in deze Battlefront mist en in vorige Battlefronts wel zat?

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 22-10-2015 14:06 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Le Enfant! schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:55:
[...]

Maar EA is een uitgever, geen ontwikkelaar. Dus als er iets scheelt qua softwarematige fouten dan is het nog steeds DICE of Visceral die daar een hand in hebben. Een uitgever kan features eisen en een deadline geven, maar als er iets schort aan de engine bijvoorbeeld dan is de ontwikkelaar daar schuldig aan. Niet EA.
De invloed van EA is echter zo groot dat zij wel bepalen of een spel met bugs wel of niet gereleased word. De ontwikkelaar kan wel roepen dat het spel niet klaar is, als EA vind dat het spel (vol met bugs) gereleased moet worden, dan gebeurt dat gewoon. En daar kan de ontwikkelaar weinig aan doen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Shabbaman schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:05:
[...]

Heb je wel eens een vechtscene met Yoda gezien?
Inderdaad. Razendsnel. Ik weet het wel. Dus als je dat op die manier in het spel brengt, kan je bijna niet ander dan zijn health te verlagen. Denk wel dat het vrij lastig is om zo'n groen, rondvliegend balletje te raken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01-2021
Ik heb dit spel paar keer gespeeld en ik vond het onzettend saai en eenzijdig. Persoonlijk zie ik niet wat mensen er leuk aan vinden. zelfs bij simpele dingen zoals schieten voelt het zo goedkoop aan. Misschien ziet het er grafisch allemaal gaaf uit maar qua gameplay niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
Over een paar uur komt er een nieuwe trailer uit! Ben benieuwd!

Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:15

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Nice! Het ziet er allemaal erg goed uit. Nu maar hopen dat de initiële game compleet genoeg is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

Dat level in het bos lijkt me episch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Voor mij de game van het jaar, tot die tijd lekker Halo 5 spelen.
En wat een vette trailer!!

[ Voor 17% gewijzigd door mobygo76 op 28-10-2015 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
1 woord over die nieuwe trailer: Yes
een paar woorden: Damn yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Zag er weer goed uit, heb er nu nog meer zin in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:23
Dit wordt, na de jaarlijkse FIFA game, de eerste game die ik full priced ga halen.
Kan niet wachten tot ie uit komt ( XBOX one )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Oh kak, na het zien van deze trailer krijg ik toch wel heel veel zin om deze te spelen ... oOo oOo

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:08
Is er nu wel of niet een Beta voor de PC beschikbaar? Ik zat in het buitenland toen de beta vrij kwam en toen ik terug kwam heb ik even snel geGoogled, maar kon niet echt iets vinden :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
BETA is reeds geweest, voorbeeld link

[ Voor 74% gewijzigd door Zephyer op 29-10-2015 08:27 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben even naar de gamemania geweest met twee spellen die ik nooit meer speel (hardline en mortal kombat) en heb nu ook een pre order voor deze game voor €25,-

Full price zou ik deze niet halen maar zo met die oude uitgespeelde spellen vind ik het wel de moeite waard.

Nu nog wachten tot 19-11-2015 en dan lekker knallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Toch maar gepreordered (PS4), en volop in de hype aan het meegaan.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik zit ook in de hypetrain, de Fyra is er niks bij, zo hard dat die gaat.

Ook voor de film hoor, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:33:
Ik ben even naar de gamemania geweest met twee spellen die ik nooit meer speel (hardline en mortal kombat) en heb nu ook een pre order voor deze game voor €25,-

Full price zou ik deze niet halen maar zo met die oude uitgespeelde spellen vind ik het wel de moeite waard.

Nu nog wachten tot 19-11-2015 en dan lekker knallen.
lekker man, mooi opgelicht bij de game mania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
er is veel haat op deze game, eigenlijk zonder een goeie reden maar goed. ik vond de beta echt lekker spelen en precies hoe een star wars shooter zou moeten zijn. hopelijk kunnen ze de balans nog wat verbeteren en zijn de 8 maps plus 2 die later genoeg om je mee te vermaken. ( bf4 zijn de 8 maps genoeg, maar er zit ook veel variatie in elke map, wat eigenlijk minder lijkt in battlefront.) weet ook nog steeds niet of je walker assault op elke planeet met 1 map kan spelen of elke planeet 2 maps. aangezien bij die team deathmatch mode in de maps zijn geknipt.

In het vervolg kun je de vorige post beter aanpassen, gezien 2 posts achter elkaar van dezelfde auteur minder leesbaar en niet wenselijk is. Dit kun je doen door de edit knop te gebruiken in de rechterbovenhoek van je post

[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 04-11-2015 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Nieuwevolger schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:04:
[...]

Mortal Kombat 7.65€ (op G2A)
Battlefield Hardline 19.99€ (Origin Halloween Sale)

Hoezo is hij opgelicht :P
Al gaat het over console games, 35€ nog steeds goeie deal lijkt mij.

[ Voor 10% gewijzigd door Koning Willy op 02-11-2015 06:25 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 12:27
[...]

Why? Al zou hij die games via vraag&aanbod verkopen hier op tweakers, dan nog zou die niet zoveel krijgen. Met heel veel mazzel ( denk ik niet aangezien de pricewatch ernaast staat ) zou hij 5 euro kunnen besparen.
Nu betaald die dus 5 euro meer maar heeft al het gedoe niet met verzenden en etc.

Nee hoor, zeer zeker geen slechte deal.

Jou reactie is dus ook in het algemeen, maar zeer zeker niet op de ''deal'' die hij gesloten heeft. Normaal krijg je bizar weinig bij de gamemania voor een game wanneer je hem daar inlevert vergeleken bijv v&a op tweakers.net. Maar in dit geval dus niet :)

Edit ik weet natuurlijk niet om welk platform het gaat, ik neem in mijn reactie de x one als voorbeeld. Oftewel de duurste vergelijking op gebied van 2e hands games.

[ Voor 9% gewijzigd door LopendeVogel op 02-11-2015 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:23
Koning Willy schreef op maandag 02 november 2015 @ 06:24:
[...]

Mortal Kombat 7.65€ (op G2A)
Battlefield Hardline 19.99€ (Origin Halloween Sale)

Hoezo is hij opgelicht :P
Al gaat het over console games, 35€ nog steeds goeie deal lijkt mij.
Ik denk niet dat dit over de PC versies gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
jpg97 schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:24:
[...]

Ik denk niet dat dit over de PC versies gaat ;)
Maar "PC Gaming is expensuvieee!! Herpp DerppP!!" :+

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesus nog zo lang wachten :D

"What we've announced is four extra packs over the next 12-18 months coming post launch," he said. "You'll see new universes, you're gonna see new player actions, obviously new weaponry as well."

http://www.gamespot.com/a...universes-w/1100-6431907/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:51:

"What we've announced is four extra packs over the next 12-18 months coming post launch," he said. "You'll see new universes, you're gonna see new player actions, obviously new weaponry as well."

Lets milk this b@tch }:O }:O
Na 8 maanden zal de rek er wel uit zijn.

De player base is door dat vele Premium en extra dlc dan al flink uitgedund. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
http://www.psx-sense.nl/2...oont-the-battle-of-jakku/

teaser van de 5e planeet, ziet er toch lekker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Moet eerlijk zeggen dat als deze game wordt zoals ik hoop, dan mogen ze hem van mij jaren uit melken.

Nieuwe universa, planeten, rassen, schietspul, space ships etc etc etc...

Bring it on!

[ Voor 6% gewijzigd door Turfschipper op 04-11-2015 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Valt reuze mee hoor volgens mij. Toegegeven, GameMania is niet mijn winkel, de games zijn vaak duur en je krijgt op zich weinig geld voor games terug als je ze aan hen verkoopt. Via marktplaatst ofzo zou je er wel meer voor kunnen krijgen.

Hardline heb ik dus gegeven en die game wordt overal zo afgekraakt en is niet populair, als je op MP kijkt zul je zien dat je deze game al tussen de 10,- & 15,- kunt krijgen. (op deze site 15,-)
Dan Mortal Kombat X, op zich een leuke game maar niet mijn ding en is steeds hetzelfde. De hardcore fans die dit willen spelen hebben het spel al lang al en de hype van deze game is nu echt wel voorbij. Op MP kun je deze game vinden tussen de 20,- en 30,- (op deze site 30,-)

Dus ik heb twee games ingewisseld met een Marktplaatswaarde van samen 30,- tot 40,- . Hier voor krijg ik een game van €60,- (MM prijs) op de dag van de release met de pre-order bonus en dit kost mij dan dus maar €25,- (voordeel is dus 35,-)

Met veel geluk, geduld en waarschijnlijk een hoop heen en weer gemail en dan weer kopers die toch weer afhaken en uiteindelijk de games los moeten versturen had ik er inderdaad misschien €5,- meer voor kunnen krijgen.

Die service is me de €5,- wel waard en dat ik daarvoor twee games die ik toch nooit meer aanraak kwijt ben vind ik helemaal prima.

"opgelicht" vind ik dus sterk overdreven... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:05

Shabbaman

Got love?

MaXeRs schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:48:
[...]

Lets milk this b@tch }:O }:O
Na 8 maanden zal de rek er wel uit zijn.

De player base is door dat vele Premium en extra dlc dan al flink uitgedund. :)
Mja... ja. Het ligt op zich wel voor de hand dat er bij ep. VIII en ep. IX een nieuwe versie komt, en met een beetje pech bij Rogue One en alle sequels daarvan ook. Toch zie ik liever DLC dan jaarlijks een nieuwe versie. Geld kost het toch wel, maar als de meeste spelers overstappen naar een nieuwe versie dan is de base game eigenlijk onspeelbaar. Maar goed, EA zal wel niet snel van het Battlefield verdienmodel afstappen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Die actie van gamemania waar jullie over spreken is inderdaad enkel bij games waar zij hun winst nog uit kunnen halen. Ze zullen het je heus niet cadeau doen!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik zou zo graag willen dat dit ook single player zou krijgen, het ziet er zo vet uit :'(

Ik doel op echt met een verhaal etc ;).

[ Voor 19% gewijzigd door HeatWave op 04-11-2015 14:53 ]

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:51:

Over 18 maanden zijn Rogue en episode 8 ook al in de bios 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:03
Erg mooie showcase website voor een eveneens erg mooie game.. Kan echt niet wachten.. 2 weken nog.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:08
Ik ben echt een enorme Star Wars fan. Ik heb op me werk de kaartjes bestelt voor de 16de.
Ik heb Battlefront 2 grijs gespeeld op de Playstation..... de Playstation 2... zonder internet verbinding...

Ik heb geen potje online gespeeld en was het deze keer ook niet van plan. De beelden zien er fantastisch uit.
Het ademt een Star Wars sfeertje... En toch ga ik geen 50 a 60 euro neerleggen voor een online spel.
Ik vind het onwijs jammer. Het had echt weer mijn ding kunnen zijn....
Heerlijk in 3rd person (om de sfeer nog duidelijker te maken) de story en campaign door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
Die planeten zien er werkelijk geweldig uit. De Star Wars sfeer is nog nooit zo fraai in een game neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Hier wat in elkaar gemonteerde scènes van de nieuwe interactieve website. Erg toffe gameplay van o.a. Leia, Sidious, Han en Boba Fett (waaronder Heroes vs. Villains en splitscreen versusmode) :)

YouTube: Star Wars™ Battlefront: New Gameplay

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm net een mail van Sony dat mn Battlefront preorder is gecancelled op eigen aanvraag.. wtf?? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
poor Leno schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 08:21:
Hm net een mail van Sony dat mn Battlefront preorder is gecancelled op eigen aanvraag.. wtf?? :? 8)7
Had ik bij Uncharted ook, is als het goed is een bug in de PS store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:54

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Mooi man. Dan sta je nu weer achter aan in de rij. Als het meezit krijg je SW:BF ergens rond de kerst (2016) ;)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik had toch gedreigd om te annuleren als ik mn extra 4 themes niet zou krijgen?... Misschien hadden ze zoiets van "ok, dan niet, daaag" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:24:
Ja ik had toch gedreigd om te annuleren als ik mn extra 4 themes niet zou krijgen?... Misschien hadden ze zoiets van "ok, dan niet, daaag" :D
een topicstarter zonder de desbetreffende game in zen lib :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sinds de Beta mn playstation niet eens aangehad.. ;w

Ben onwijs druk, en vraag me zelfs af of ik uberhaupt de release ga meemaken op tijd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
poor Leno schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:27:
Ik heb sinds de Beta mn playstation niet eens aangehad.. ;w

Ben onwijs druk, en vraag me zelfs af of ik uberhaupt de release ga meemaken op tijd :'(
Ja daarom zit je hier te typen op Tweakers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ik kan er geen genoeg van krijgen.

@EAStarWars: Next week, are you ready to Become More Powerful? https://t.co/0SedzZIJz1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Komt die nou volgende week woensdag of donderdag? Heb nu verschillende release dates gelezen. Ik zit nu te kijken waar ik hem het beste kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

To easy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:26:
Komt die nou volgende week woensdag of donderdag? Heb nu verschillende release dates gelezen. Ik zit nu te kijken waar ik hem het beste kan bestellen.
19-11

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:53
ik pre-order nooit. But I just did. HYPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Morgen al te spelen met ea access omdat ik de game in de vs heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
mobygo76 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 21:47:
Morgen al te spelen met ea access omdat ik de game in de vs heb gekocht.
Meen je niet. Jaloers hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
Ik baal onwijs dat ik de beta met 1 dag heb gemist. Me videokaart upgrade liep uit en ik had geen rekening gehouden met een beperkte Beta.

Iemand toevallig kunnen testen met een geforce 680m?

• mobygo76
Larry Hryb ‏@majornelson · 49m49 minutes ago
If you are an @EAAccess Member, you can now play Star Wars Battlefront before anyone else starting now. Have fun.

Vanmiddag heb ik pas tijd |:(

• Zantiath
  • Laatst online: 12-06 09:48
donderdraak schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:28:
Ik baal onwijs dat ik de beta met 1 dag heb gemist. Me videokaart upgrade liep uit en ik had geen rekening gehouden met een beperkte Beta.

Dit is je vriend: Can i run it?

8)

• jmignolet
Ik heb echt zitten twijfelen voor ea access voor een lidmaatschappij van 1 maand juist voor die 10uren te mogen spelen. Maar dan dacht ik: " nah t'is EA, heb al genoeg geld gespendeerd aan EA. "

En pre-order is gebeurd op PC, niet voor XONE.

I'll wait .. patiently.

[ Voor 6% gewijzigd door jmignolet op 12-11-2015 14:06 ]

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:58

Bozznl

GT: The Bozzz88

Net even gespeeld op de X1. Ziet er prima uit.. Dat het 720p is, is niet echt te zien. Niet zoals bij bf4 bijv. Ziet er veel meer polished uit.

Verder speelt het lekker weg en geen last van framedrops oid. Verder per game mode een nieuwe variatie van de map.. zo is bij de ene mode de map heel mistig... En bij de ander juist weer droog en schijnt de maanlicht door de bomen.

Denk dat deze wel bij de verzameling gaat komen ;). Prima star wars sfeer

GT: The Bozzz88

• mobygo76
Ik heb inmiddels Walker Assualt gespeeld op de 4 mappen, en inderdaad zoals Bozznl ook al zegt, het is heel divers qua omgeving. Ook al een potje gewonnen met de rebels.

Ook hebben de mappen zowel een binnen als buiten gedeelte. Het is redelijk hectisch net zoals in de beta, een vooral sollust is werkelijk mooi om te spelen.

Voor de stormtroopers is het op Endor wel lastig, want je valt nogal op in de jungle. De rebels hebben dan een prima kit aan. Qua customizen is er ook nog genoeg te doen, de extra rassen komen pas vrij bij een bepaalde rank, en ook de add ons zijn redelijk uitgebreid.

Ik ga me hier wel een tijdje mee vermaken :).

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Op moment ben ik nog ff bezig met Destiny. Alleen wil ik nu/straks ook is wat anders.
Fallout 4 lijkt mij veel te saai.
Ben meer van het schieten. Heb zowel BF als Cod gespeeld. Jammer dat ik de beta van Battlefront heb gemist. (Cod ben ik trouwens sinds Ghost helemaal klaar mee)

Maar zou dit spel wat zijn voor mij? En wat anders komt er ook niet binnenkort....
Goed dit topic in de gaten houden iig

[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 12-11-2015 15:47 ]

Verwijderd

baronruud schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:25:
Op moment ben ik nog ff bezig met Destiny. Alleen wil ik nu/straks ook is wat anders.
Ben meer van het schieten. Heb zowel BF als Cod gespeeld. Jammer dat ik de beta van Battlefront heb gemist.

Maar zou dit spel wat zijn voor mij? En wat anders komt er ook niet binnenkort....
Heerlijk knalwerk van topklasse is het met veel verschillende modi:

• martyaintflying
donderdraak schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:28:

Ik heb een oude EVGA GeForce GTX 460 1024MB FPB en alles liep gewoon soepel! Weet niet meer hoe hoog maar het zag er zeker niet lelijk uit :7

Verwijderd

jmignolet schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:41:
ik pre-order nooit. But I just did. HYPE
Ik ook, gelijk maar de Ultimate Edition. :)
Ik zie het niet als een shooter als BF4 of CoD maar meer arcade.

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
live feed

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• jmignolet
Daaahaaaamn. Heb het moeilijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Vanmiddag ook even gedaan. Speelt lekker en voelt allemaal wel solide aan. Vergelijkbaar met de beta, maar dan zonder vastlopers eigenlijk. Ook nog geen rare bugs gezien (voor een DICE game dus best knap).

Even TDM en Conquest gedaan (of hoe ze dat nu noemen). Teambalance viel me eigenlijk nog wel mee en ook de maps zijn leuk om te doen. Geen rare clusterfucks als met Operation Metro of Operation Locker (BF3 of BF4) bijvoorbeeld. Gewoon lekker knallen. Streaks zijn op zich nog best lastig als je meerderen tegelijk tegenkomt, maar als je een beetje slim speelt kun je wel de 10 halen al (is me al een keer gelukt, voelde ook erg goed. Ben nog maar level 5 nu en heb eigenlijk nog maar weinig unlocks). Je begint overigens wel erg karig met 1 gun en verder 0 unlocks. Dus dat was even lastig de eerste potjes, maar met granaat en andere gun gaat het al een stuk beter.

Grafisch vind ik hem dik in orde. Mooie maps met bepaald thema en ook de TDM maps zijn in balans (wel vaak 1 grote zaal of vlak, maar nergens echt gecamp of zwaar in het voordeel). Speelt ook lekker snel, maar weer niet zo snel als Halo of Black Ops. Time to kill ligt veel lager (gelijk aan de beta) en dat bevalt mij echt een stuk beter. Nu kun je nog eens reageren voor iemand je dood heeft en je hebt wat meer controle. Spawns zijn over het algemeen wel redelijk, maar 1x kwam ik tussen 2 enemies in (al hadden ze het niet door haha). Viel in ieder geval mee.

Heb zo'n 8 potjes gedaan (5 tdm en 3 conquest) en dat speelde prima. De rest moet ik nog even kijken, maar denk dat ik in de 10 uur trial niet heel veel extra ga doen. Dat komt wel als ie eenmaal uit is.
Jammer blijft het gemis aan een serverbrowser, al kun je wel selecteren welke map je wilt doen in welke modus. En natuurlijk vrienden joinen. Enerzijds wel jammer, maar anderzijds boeit me dat eigenlijk ook geen reet. Groot voordeel is in ieder geval dat geen laggers op verkeerde servers gaan zitten (op console een groot probleem, serverbrowser pakt niet automatisch lokale regio en dus zie je half US bij BF4 in EU servers zitten, plus gebrek aan ping in scoreboard maakt kicken vrij waardeloos). Ook geen playerhosted servers, dus wat dat betreft is het wel karig, maar als ik eerlijk moet zijn is dit ook niet echt de shooter daarvoor. Al verwacht ik in de toekomst nog wel wat aanpassingen om e-sports mogelijk te maken.

Ik zal nog eens kijken als ik alle maps heb en wat verdere unlocks heb, hoe het dan speelt. Samen met de balans is het wel belangrijk om te zien hoe de game zich ontwikkeld. Voor wat ik heb gespeeld vind ik het in ieder geval al wel dik in orde. Maar Star Wars + Shooter is dan ook wel iets voor mij (ondanks dat de vorige Battlefront games me eigenlijk niet konden bekoren vreemd genoeg).

Concluderend: speelt lekker, geen rare dingen gezien en ziet er prima uit. Gebrek aan SP en server-opties is jammer, maar voor mij geen probleem. Ik denk dat ik deze wel een tijdje ga spelen. Nog even zien hoe de game zich de komende weken ontwikkeld en of ik niet te snel door de trial ben :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ook wat uurtjes op de x1 gespeeld.
Ziet er goed uit voor "maar" een 720p (als dat nog zo is)spel. Al is er daardoor wel heel veel aliasing te zien.
Speelt soepel en lijkt niet echt verandert te zijn van de beta al heb ik nog geen framedrops gemerkt wat in de beta wel gebeurde.
Ben nu meer benieuwd naar de ps4 versie.
Zal iets scherper zijn hopelijk dus minder aliasing en hopelijk ook strak 60fps.
Heb ook coop gespeeld net was super gaaf. Waten erg verbaast naar hoe mooi het nog was ondanks de coop.
Wel was het ineens 30fps maar niet echt smooth 30fps. Leek wel.microstutter erin te zitten.
Naja al met al ga ik samen met broertje deze zeker halen op de ps4 :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Ok, toch maar ff preorder geplaatst. Je moet toch zelf spelen om het te kunnen beoordelen.

[ Voor 43% gewijzigd door DeBaroN op 12-11-2015 22:57 ]

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Enkelen van jullie ervaring met key websites die Battlefront op of voor de Amerikaanse release date van 17 november verkopen? Mijn idee was om, aangezien de keys regiovrij zijn, een dergelijke code te bemachtigen en daarmee via een VPN al vanaf dinsdag te kunnen spelen.
Als ik bijvoorbeeld hier koop, wordt de code al op maandag verstuurd. Echter zie ik door alle positieve recensies ook een paar echt negatieve reacties op het internet over deze website. Iemand ervaringen mee? :)

http://www.cjs-cdkeys.com...nt-CD-Key-for-Origin.html

[ Voor 7% gewijzigd door WickedWizard op 12-11-2015 23:17 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:03
Ik ben echt heel hype voor deze game (PC versie), maar dwing mezelf geen preorder te doen en ook geen season pass te kopen.. Het preorderen zou opzich niet zo heel erg meer zijn omdat je een geld terug garantie hebt tegenwoordig, maar het gelok met season passes vind ik echt smerig, zeker als je mensen die dat niet kopen ook nog eens naait door ze pas 2 weken later toegang te geven.. Erg fijn is dat in een game met unocks etc.. En moet ik 50 euro neerleggen voor iets waarvan ik geen idee heb wat het inhoudt?!? Dacht het niet.. Ik koop de DLC wel los als ik vind dat de inhoud het geld waard is.. Ik schijt echt op dat soort smeerlapperij om maar geld binnen te harken.. Maarja het is Star Wars dus 'moet' het wel kopen, ik vond de beta geweldig, alleen die uitgever (kots*)...

[ Voor 21% gewijzigd door Inflatable op 12-11-2015 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Zijn er trouwens nog mensen op de Xbox One die ik toe kan voegen om eens samen te spelen. Mn hele friendslist ontbeert het momenteel aan zin of EA Access :/

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Heb de game ook heel de avond zitten spelen, de game voelt heel arcade aan, maar damn wat een plezier beleef ik aan deze game! Ongekend. Paar potjes package run (CTF) gedaan en verder waker assault. Heel de avond ook goed gespeeld, en al ging het even wat minder dat haalde totaal de fun er niet uit voor me. Daarna nog even met wat maatjes cod bo 3 gedaan maar was daar weer zo snel klaar mee. Deze game ga ik zeker halen! De sfeer is ook ongekend, de chaos, lasers en rondrennende rebels / imperials! Te wreed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
WickedWizard schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:16:
Enkelen van jullie ervaring met key websites die Battlefront op of voor de Amerikaanse release date van 17 november verkopen? Mijn idee was om, aangezien de keys regiovrij zijn, een dergelijke code te bemachtigen en daarmee via een VPN al vanaf dinsdag te kunnen spelen.
Als ik bijvoorbeeld hier koop, wordt de code al op maandag verstuurd. Echter zie ik door alle positieve recensies ook een paar echt negatieve reacties op het internet over deze website. Iemand ervaringen mee? :)

http://www.cjs-cdkeys.com...nt-CD-Key-for-Origin.html
Ik heb Fallout 4 en Black Ops 3 bij instant-gaming gekocht en fallout kreeg ik 3 dagen op voorhand, BO3 kreeg ik 2 dagen op voorhand. Ze doen dus op zen minst hun best :)

Trustpilot heeft 18,7k reviews met 9,6/10.
Zelf nog geen enkel probleem gehad met deze site (5 keys/games).
(Je kan met ideal betalen via de Hipay of Skrill optie, of maestro, mastercard etc -- Paypal beter niet want dan zit er 2 euro kosten + id check aan vast ivm fraude problemen)

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 13-11-2015 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
SmokingCrop schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 02:35:
[...]

Ik heb Fallout 4 en Black Ops 3 bij instant-gaming gekocht en fallout kreeg ik 3 dagen op voorhand, BO3 kreeg ik 2 dagen op voorhand. Ze doen dus op zen minst hun best :)

Trustpilot heeft 18,7k reviews met 9,6/10.
Zelf nog geen enkel probleem gehad met deze site (5 keys/games).
(Je kan met ideal betalen via de Hipay of Skrill optie, of maestro, mastercard etc -- Paypal beter niet want dan zit er 2 euro kosten + id check aan vast ivm fraude problemen)
Thanks, ook daar pre-ordered, kan idd gewoon via Ideal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is reclame en dat hoort hier niet

[ Voor 86% gewijzigd door Gropah op 19-11-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer kan je deze game predownloaden ? Deze staat nog altijd ook op transactie word verwerkt bij Bestelgeschiedenis... raar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 12:27
baronruud schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:25:
Ben meer van het schieten. Heb zowel BF als Cod gespeeld. Jammer dat ik de beta van Battlefront heb gemist. (Cod ben ik trouwens sinds Ghost helemaal klaar mee)

Het lijkt ergens in grote lijnen alsof wij dezelfde interesses / smaak hebben.
Zelf ook nog af en toe bezig met Destiny ( heerlijke shooter ), fallout4 lijkt mij ook te saai, teveel gedoe buiten om het schieten.
Cod ben ik ook klaar meer sinds ghost, ghost wel nog gespeeld maar daarna vind ik het allemaal maar niks.

Echter 1 verschil tussen jou en mij, ik heb de BETA wel gedaan en ik vond het zwaar tegenvallen. Niet in de zin dat het moeilijk is want ik eindigde snel ergens bij de top1-3, ondanks dat ik zeer zeker geen pro ben in shooters..
Grafische vind ik het tegenvallen, ook het schieten zelf is niet zoals in cod of bf. Nee het is een beetje jumpe hier en der en een beetje die schietknop ingedrukt houden.
Uiteraard is mijn mening gebaseerd op de BETA oftewel ik heb maar 2 modussen kunnen uittesten.
Ik zat echt uit te kijken naar SW Battlefront, ik zei als 1 van de eerste: die komt er bij mij als 1 van de weinige games op release dag binnen..
Echter na het spelen van de beta haakte ik direct af en zo ook mijn familie (die wat een x one hebben) en ook een aantal vrienden. Persoonlijk ken ik niemand die hem uiteindelijk gekocht heeft of kopen zal, ja wellicht ooit wanneer die hier op vraag en aanbod voor een tientje staat om even de single player te doen.

Jammer want ik had me er erg op verheugd, maar het haalt totaal geen star wars gevoel bij mij naar boven. Ik ben vroeger toen de eerste grafische star wars games uitkwamen al begonnen met spelen op de pc van de buurman, dus ik hoopte echt dat dit een leuk vervolg zou zijn maar dan grafische opgepoetst en allemaal wat uitgebreider, helaas.
Nogmaals, alles is gebaseerd op de beperkte beta versie, maar gaf mij genoeg beeld dat dit niet een game is waar ik op zat te wachten.

Weer eens iets anders he dan iedereen die de game de hemel in prijst :P

[ Voor 4% gewijzigd door LopendeVogel op 13-11-2015 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Nou kun je een hoop zeggen over een Deze game, maar ik ken geen multiplayer game die er zo super uit ziet.
Als je kijkt naar de characters en de omgeving, echt heel indrukwekkend.
Daar kan geen cod, bf of Halo tegen op.
Pagina: 1 ... 13 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet