PC versie aan het preloaden.
Eerste review is een feit
VideoGamer - 7/10
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QOzs1iddOmM]
VideoGamer - 7/10
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QOzs1iddOmM]
Was hier al een beetje bang voor. Er is zo weinig content (maar 4 planeten/maps), dat ik ben bang dat ik er na een maandje al klaar mee ben (tenzij je de season pass koopt)And so after a few hours, you know, let's say 6 or 7 hours, you're like "I've seen it. I've done it now." And there was a moment last night I was playing it, I played it all day and I was really enjoying it up to a point, I took a break now...I won a game in Walker Assault, I went to another map and I was like "I'm out. I'm kinda done now."
Walker Assault en Supremacy hebben inderdaad maar 4 maps, maar bv Blaster heeft er wel 9. En afhankelijk van de modus varieert dat daar dus tussen.Sefaex schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:09:
VideoGamer - 7/10
[video]
[...]
Was hier al een beetje bang voor. Er is zo weinig content (maar 4 planeten/maps), dat ik ben bang dat ik er na een maandje al klaar mee ben (tenzij je de season pass koopt)
In december heb je nog Battle of Jakku die waarschijnlijk ook overal wel 1 map zal toevoegen (en bij bv Blaster misschien 2).
Sure, de content is niet overweldigend, maar echt mager vind ik ook weer niet. Plus dat het er schitterend uitziet.
Merk overigens wel dat men zo al wat meer unlocks heeft. De sniper-card (eenmalig sniperschot) zie je wel steeds vaker. En ook blijft het irritant bij Supremacy dat je als Rebels eigenlijk geen voertuigen hebt. Dat maakt de balans nogal muf soms (al is het niet onmogelijk meer doordat je vrij snel een anti-vehicle rocket hebt).
Jakku komt trouwens 1 december voor mensen met pre-order en 8 december voor de rest (al weet ik niet hoe het dan nog met de season pass zit, want die zou DLC 2 weken eerder krijgen)
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 13-11-2015 21:37 ]
Kan dat nu al als je een key hebt dan? Waar heb jij hem gehaald?Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:23:
PC versie aan het preloaden.
ik heb die benoemde tijd al bijna in de beta zitten.. en dan hebben we het over 1 map en 1 modus met zeer beperkte content (guns etc)..Sefaex schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:09:
VideoGamer - 7/10
[video]
[...]
Was hier al een beetje bang voor. Er is zo weinig content (maar 4 planeten/maps), dat ik ben bang dat ik er na een maandje al klaar mee ben (tenzij je de season pass koopt)
waarschijnlijk zo'n review die door als eerste een laag punt te geven hoopt zo veel mogelijk clicks te krijgen.
Verwijderd
Ik heb 'm op Origin gekocht.WickedWizard schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:23:
[...]
Kan dat nu al als je een key hebt dan? Waar heb jij hem gehaald?Gebruik je een VPN?
Wel lang over getwijfeld maar als iets goed is moet je het steunen door het te kopen vind ik.
Ik koop niet zo vaak spellen.
Nu wachten tot 19 november 0:00.
Ik heb heb er ook over gedacht om een Xbox of Playstation te kopen omdat de besturing en stijl van het spel daar echt goed geschikt voor lijkt.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 22:48 ]
Verwijderd
Battlefront Ultimate Edition is bij mij vannacht helemaal volledig automatisch gedownload
en geinstalleerd op de PlayStation 4.
Heerlijk.
Heerlijk.
Heb tegen alle principes in toch ook maar de PC versie gepreordered bij CoolBlue.
Zeker na het kijken van alle nieuwe gameplay beelden door levelCap:
YouTube: LevelCapGaming
PS: Weet er iemand of ik een fysieke game ook kan downloaden via Origin? Ik heb namelijk geen optische drive meer in m'n PC.
PS: Weet er iemand of ik een fysieke game ook kan downloaden via Origin? Ik heb namelijk geen optische drive meer in m'n PC.

[ Voor 0% gewijzigd door Witte_200 op 14-11-2015 09:54 . Reden: Typo ]
Alleen als er een code bij word geleverd lijkt me...Witte_200 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 09:53:
Heb tegen alle principes in toch ook maar de PC versie gepreordered bij CoolBlue.
Mocht het niet zo zijn kun je altijd nog uit de voeten met een externe optische drive (plug&play, dus lekker makkelijk
http://tweakers.net/categ...QwFDSKczJzczLzUjWVYmtrawE
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Goed dat je het zegt. Heb mijn PS4 even aangeslingerd en het spel is idd al te pre-loaden.Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 08:43:
Battlefront Ultimate Edition is bij mij vannacht helemaal volledig automatisch gedownload
Heerlijk.
Omg. Een geluk dat je dat zegt, want ik heb dus nu pas door dat ik bij coolblue de PC versie heb gekocht, maar ik heb gewoon geen optische drive in mijn PC. Ik ben mijn oude PC nog zo gewoon haha.Witte_200 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 09:53:

Dit wordt annuleren & digitaal pre-orderen.
Haha, ja soms is gedateerde tech nog niet zo gekjmignolet schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 11:53:
[...]
Omg. Een geluk dat je dat zegt, want ik heb dus nu pas door dat ik bij coolblue de PC versie heb gekocht, maar ik heb gewoon geen optische drive in mijn PC. Ik ben mijn oude PC nog zo gewoon haha.![]()
![]()
Dit wordt annuleren & digitaal pre-orderen.
Had nog een waardebon van Coolblue die bijna vervalt dus had niet veel keuze. Ik zal wel ergens een externe DVD drive kunnen lenen ... hoop ik

Pre order is done via instant gaming .. had hem al eigenlijk veel eerder moeten halen toen ie 38 was
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Je kan de CD key ook invoeren in Origin en dan gewoon de game downloadenWitte_200 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:54:
[...]
Haha, ja soms is gedateerde tech nog niet zo gek
Had nog een waardebon van Coolblue die bijna vervalt dus had niet veel keuze. Ik zal wel ergens een externe DVD drive kunnen lenen ... hoop ik
Dinsdag heb ik hem ook (PC versie).. Ik heb al wat video's gezien van de full game en dat zag er zeer goed uit.. Alleen de survival mode zal mij al lang kunnen vermaken en dan heb je de rest nog.. Tijdje geleden dat ik zo enthousiast was over een game.. De sfeer, grafische kwaliteit en vooral het geluid zijn helemaal top!
[ Voor 50% gewijzigd door Inflatable op 14-11-2015 21:26 ]
Ha! Dat wist ik dus niet. Gaan we dan proberen. Thanks!RocketKoen schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 19:47:
[...]
Je kan de CD key ook invoeren in Origin en dan gewoon de game downloaden
Jammer, GMG had Battlefront voor 42.99 staan paar dagen voor Fallout 4 launch. Ik wacht wel fftjes die reviews afSmokingCrop schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 02:35:
[...]
Ik heb Fallout 4 en Black Ops 3 bij instant-gaming gekocht en fallout kreeg ik 3 dagen op voorhand, BO3 kreeg ik 2 dagen op voorhand. Ze doen dus op zen minst hun best![]()
Trustpilot heeft 18,7k reviews met 9,6/10.
Zelf nog geen enkel probleem gehad met deze site (5 keys/games).
(Je kan met ideal betalen via de Hipay of Skrill optie, of maestro, mastercard etc -- Paypal beter niet want dan zit er 2 euro kosten + id check aan vast ivm fraude problemen)
Hardline had ik ook pre-ordered voor 49.99 en nu is hij ook bijna dood

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Ik schrok zojuist van de hoeveelheid kartels in deze game. Gamersyde heeft Xbox footage en die draait blijkbaar op 720p. "Gelukkig" 900p op PS4. Beta zag er prima uit.
Maarja, Hardline is ook geflopt...Koning Willy schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:33:
[...]
Jammer, GMG had Battlefront voor 42.99 staan paar dagen voor Fallout 4 launch. Ik wacht wel fftjes die reviews af
de meeste spelers zijn snel weer teruggekropen naar BF4 (waaronder ik)
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Ik snap ook niet waarom hardline er in de Mp zo lelijk uit ziet. Ik speel het af en toe nog wel eens via ea access. Mijn fysieke schijf heb ik heel snel weer verkocht.
Yeh, ook bij instant-gaming stond hij lange tijd aan de goedkopere 39,99.Koning Willy schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:33:
[...]
Jammer, GMG had Battlefront voor 42.99 staan paar dagen voor Fallout 4 launch. Ik wacht wel fftjes die reviews af
Zelf ga ik eerst de andere games spelen die released worden/zijn en eens de commentaren achteraf bekijken.
Hardline heb ik uiteindelijk nooit gekocht en mis het ook niet (maar 2,3k mensen die het op PC gespeeld hebben in de laatste 24 uur ook tov. 33k bij BF4)..
[ Voor 17% gewijzigd door SmokingCrop op 15-11-2015 15:32 ]
Voor de mensen zonder EA access: JackFrags heeft een video gemaakt van alle gamemodi, karakters, alle unlocks, kortom alles in het spel. Video duurt een uur, maar geeft je wel een compleet beeld van de content in het spel.
Met name de Missions vond ik erg saai uitzien en weinig replay waarde hebben.
Anyway: judge for yourself:
Met name de Missions vond ik erg saai uitzien en weinig replay waarde hebben.
Anyway: judge for yourself:
[ Voor 5% gewijzigd door Geronimous op 15-11-2015 15:57 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Over die modes, is er nu wel of niet conquest zoals in battlefield1942? Of is dat net anders?
Als ik die review zie, dan lijkt het mij een perfecte game om vette strategische oldschool clan gameplay te hebben.
Alleen dan moet het conquest zijn, op alle mappen.
En eigenlijk ook de mogelijkheid om een eigen (clan)server op te zetten. Dat kan helaas niet, echt een dikke gamebreaker.
Maar de game zelf... Boring na een paar uur???
Na een paar jaar misschien.
Op een paar opties na, is deze game precies waar ik op hoopte.
Maar goed, hou een slag om de arm, eerst eens zelf spelen en kijken wat er zoal te doen is.
Als ik die review zie, dan lijkt het mij een perfecte game om vette strategische oldschool clan gameplay te hebben.
Alleen dan moet het conquest zijn, op alle mappen.
En eigenlijk ook de mogelijkheid om een eigen (clan)server op te zetten. Dat kan helaas niet, echt een dikke gamebreaker.
Maar de game zelf... Boring na een paar uur???
Na een paar jaar misschien.
Op een paar opties na, is deze game precies waar ik op hoopte.
Maar goed, hou een slag om de arm, eerst eens zelf spelen en kijken wat er zoal te doen is.
Ik ben er afgelopen weekend achter gekomen dat Darth Vader sterker is dan Han Solo....of mijn zoontje begint nu beter te worden in gamen dan zijn vader maar dat weiger ik te accepteren 
Dankzij de EA Access dit weekend even wat coop modus gedaan van Battlefront en dat speelt wel lekker weg maar ik weer niet of dat op de lange termijn ook nog leuk is.
Dankzij de EA Access dit weekend even wat coop modus gedaan van Battlefront en dat speelt wel lekker weg maar ik weer niet of dat op de lange termijn ook nog leuk is.
Mja ik denk dat je ook wel uitgekeken kan zijn op de coop modus, maar het is wel leuk om even te proberen en zeker met nieuwe spelers wel fijn om ergens op terug te kunnen vallen om alles te proberen.Carthrax schreef op maandag 16 november 2015 @ 09:58:
Ik ben er afgelopen weekend achter gekomen dat Darth Vader sterker is dan Han Solo....of mijn zoontje begint nu beter te worden in gamen dan zijn vader maar dat weiger ik te accepteren
Zelf bv helemaal niet gevlogen en nog niet alle modussen gedaan. Wilde toch vooral even een voorsprong nemen op unlocks.
Trouwens, die EA Access. Ik denk dat ik zo'n 20 uur gespeeld heb, maar de trial lijkt nog zo'n 4 uur te kunnen duren

Heb zelf nog maar weinig mensen kunnen overtuigen helaas. Zijn allemaal druk bezig met andere games. Daardoor denk ik ook dat de game beter over een paar weken (in december bv rond de film) uitgebracht had kunnen worden. Dan zit men toch weer in de Star Wars modus. Hopelijk doen ze nog een leuke actie rond die tijd, zodat er toch wat meer mensen bij gaan komen. Fallout, Tomb Raider, Call of Duty, Halo en Assassins Creed hebben toch wat aandacht afgeleid van deze game. Ook NFS heeft er last van.
Maar goed, ik heb me er prima mee vermaakt en zie de game wel binnenrollen. Hier trouwens al de 17e, gezien ik hem in de US-store heb aangeschaft.
Misschien trouwens nog een idee om even in Google Docs ofzo een lijstje op te zetten van mensen die deze game ook gaan spelen? En dan pagina per platform?
Edit:
Lijst om je gamertags toe te voegen:
https://docs.google.com/s...qk8Cuccw/edit?usp=sharing
Elk platform zijn eigen pagina, wel zo makkelijk.
Graag niet als trutjes de content verwijderen of bewerken, maar gewoon even jezelf toevoegen. Thanks
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 16-11-2015 11:25 ]
Handig! Bij deze ingevuld.Martinspire schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:14:
[...]
Edit:
Lijst om je gamertags toe te voegen:
https://docs.google.com/s...qk8Cuccw/edit?usp=sharing
Elk platform zijn eigen pagina, wel zo makkelijk.
Graag niet als trutjes de content verwijderen of bewerken, maar gewoon even jezelf toevoegen. Thanks
done
vanavond maar eens beginnen aan mijn 10hr access
hoi
Vanaf vanmiddag is hij te spelen als je in korea of australie " woont" ;-) (4 uur onze tijd)
[ Voor 10% gewijzigd door Donnie op 16-11-2015 14:14 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Gaan jullie first of third person spelen? Ik lees dat third beter is door de grotere FOV en het kunnen zien over/langs cover, maar ik vind first er wel een stuk vetter uitzien.
Is de game ergens fysiek verkrijgbaar voordat deze officieel uit komt op de 19de?
Vast wel, maar dat weet niemand op voorhand.BvanOsch schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:34:
Is de game ergens fysiek verkrijgbaar voordat deze officieel uit komt op de 19de?
Verwijderd
Ik wou hem iig net bestellen bij de BartSmit maar daar is hij al uitverkocht voor de Xbox... nu maar gauw besteld bij de Wehkamp.
Ik ben wel fan van 3rd person. Je ziet veel meer om je heen en zo veel slechter mik je er eigenlijk niet door (viel me wel op). Gister overigens ook even met 1st person gespeeld en toch wat makkelijker mensen kunnen raken (je focus ligt dan wat beter). Ik denk dat ik gewoon wissel waar nodig. Binnenin kun je vaak beter gebruik maken van 1st person (omdat ze toch dan maar van 1 kant komen), maar buiten is vaak 3rd person makkelijker.bram1984 schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:31:
Gaan jullie first of third person spelen? Ik lees dat third beter is door de grotere FOV en het kunnen zien over/langs cover, maar ik vind first er wel een stuk vetter uitzien.
Ik merk nu online wel dat meer mensen unlocks hebben. De snipers zie je vaker gebruikt worden en ook andere unlocks worden vaker toegepast. En ja dat is wel irritant zo nu en dan, maar vanwege de cooldown en het feit dat als je in beweging blijft, het toch nog best lastig is, valt de schade wel mee. Wel merk ik bij de grote modussen dat het jammer is dat de rebels geen eigen voertuigen hebben om de AT ST te counteren. Met die rockets gaat het nog wel aardig, maar het Battlefield-gevoel blijft toch wat achterwege op die manier. Desnoods hadden ze zelf een voertuig designed of specifieke anti-vehicle turrets neergezet. Maar goed, al met al speelt het nog steeds wel prima. Het grote gemis is vooral dat er maar 4 grote maps zijn. Daardoor ook wat meer TDM e.d. gespeeld en dat gaat me ook wel prima af.
Overigens heb ik na 20 uur spelen nog 4 uur "trial" over haha.
Ja in de bèta kon ik dat al doen dus.bram1984 schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:31:
Is er ook shoulder swap aanwezig?
Starting now... have fun iedereen!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Jup. Down op d-pad is schouder-swap. Inhouden is wisselen van camera. Oftewel: hardstikke makkelijkbram1984 schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:31:
Is er ook shoulder swap aanwezig?
Links, rechts en omhoog zijn overigens de emotes die ik nog werkelijk niemand heb zien gebruiken
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 16-11-2015 16:19 ]
Donnie schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:00:
Starting now... have fun iedereen!
Is dit bevestigd, werkt het al? Ik dacht dat Azië/Australië hem ook pas 17 19 november kregen?Donnie schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:14:
Vanaf vanmiddag is hij te spelen als je in korea of australie " woont" ;-) (4 uur onze tijd)
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Zij kunnen al online spelen, Amerika volgt morgenochtend en daarna volgt Europa.
In Australië is het 17 november, 03:42speedyjules07 schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:39:
[...]
[...]
Is dit bevestigd, werkt het al? Ik dacht dat Azië/Australië hem ook pas 17 november kregen?
Excuus, bedoelde 19 november, gelijk aan ons.WickedWizard schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:41:
[...]
In Australië is het 17 november, 03:42
Lucky bastards!Stewie! schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:41:
Zij kunnen al online spelen, Amerika volgt morgenochtend en daarna volgt Europa.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Hopelijk kan die ook onder R3.Martinspire schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:19:
[...]
Jup. Down op d-pad is schouder-swap. Inhouden is wisselen van camera. Oftewel: hardstikke makkelijk
Links, rechts en omhoog zijn overigens de emotes die ik nog werkelijk niemand heb zien gebruiken
Ga jij 'm trouwens voor de Xbox of PS halen, Martin? Of PC?
Nu al mensen lvl 25 pffff
Begrijp ik het goed dat mensen dit spel al aan het spelen zijn? Ik zit nog braaf te wachten tot ik hem eindelijk kan kopen...
Hoe is dit mogelijk? Is dit niet oneerlijk ten opzichte van de andere spelers?
De game is al sinds vorige week uit in EA Early Access, tevens kan Azie al online gamen, Amerika volgt morgen ochtend en Europa helaas iets later.
Heb al eventjes gespeeld met VPN (server Australië). Laggy, maar het werkt wel.
Wat denk je?bram1984 schreef op maandag 16 november 2015 @ 18:27:
[...]
Hopelijk kan die ook onder R3.
Ga jij 'm trouwens voor de Xbox of PS halen, Martin? Of PC?
Gewoon Xbox. Al merk ik dat ik even moet wachten tot mn vriendenkring overstapt. Dr zijn er een paar bezig met blackops, maar als ik ze zo hoor vloeken en tieren, zijn ze daar snel klaar mee
En voordat je het vraagt: graphics maken me minder uit dan dat ik met mn vrienden kan spelen
Op Xbox One heb je dat je al met die 10 "uur" van EA Access rond die level kunt komen (als je effe doorwerkt). Bij PC heb je dat veel reviewers hem al meer dan een week kunnen spelen.Donnie schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:24:
Nu al mensen lvl 25 pffff
Ik dacht dat Azië hem pas 18 of 19 november kreeg? USA was 17 november, daarna de rest pas?Stewie! schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:54:
De game is al sinds vorige week uit in EA Early Access, tevens kan Azie al online gamen, Amerika volgt morgen ochtend en Europa helaas iets later.
[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 16-11-2015 21:36 ]
In de beta op de Hoth map stonden diverse 1.4 FD P-Towers voor de rebels om te gebruiken.. Ik neem aan dat die ook op de andere maps staan..Martinspire schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:07:
[...]
Wel merk ik bij de grote modussen dat het jammer is dat de rebels geen eigen voertuigen hebben om de AT ST te counteren. Met die rockets gaat het nog wel aardig, maar het Battlefield-gevoel blijft toch wat achterwege op die manier. Desnoods hadden ze zelf een voertuig designed of specifieke anti-vehicle turrets neergezet.
Ja is ook, maar de Republic heeft vrijwel net zo veel towers, in die zin zijn die daarmee al in balans. Maar het blijft gewoon raar dat je als Rebels alleen vliegtuigen en infantry hebt en geen voertuigen. Ik snap dat ze de films volgen, maar dit is wel erg lameInflatable schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:35:
[...]
In de beta op de Hoth map stonden diverse 1.4 FD P-Towers voor de rebels om te gebruiken.. Ik neem aan dat die ook op de andere maps staan..
Reden waarom ik al dat unlock gedoe eigenlijk niks vind in online shooters, ik ben meer van de oude stempel zoals Quake, CS de oude PC CoD games, waar gewoon iedereen speelt met en tegen andere mensen altijd met dezelfde en gelijke wapens etc.. Het maakt het genaai van EA om mensen met een season pass 2 weken eerder toegang te geven tot DLC content ook alleen maar erger, want nu ga je straks moeten spelen tegen mensen met upgrades die jij nog niet hebt, niet echt bevordelijk voor mijn motivatie om dit soort games te spelen.. Maarja, dit is Star Wars, dus voor deze maak ik weer een uitzondering..q-enf0rcer.1 schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:26:
Wat ik zo gezien heb uit eigen ervaring en in allerlei video's en andere bronnen van de beta (PC versie, consoles volg ik niet echt) was/is het anders aardig in balans in Walker Assault (op Hoth).. In het begin leek het alsof The Empire een te groot voordeel had, maar zodra spelers meer doorkregen hoe de gamemode werkte wonnen de rebels steeds meer en gingen er zelfs geluiden op dat het te makkelijk voor de rebels was.. Balans blijft sowieso iets moeiljiks denk ik, vooral in dit soort objective games met grote teams van random spelers tegen elkaar.. Het team met de meeste mensen die snappen wat ze moeten doen wint meestal vrij simpel, en in Walker Assault met 2 teams die het niet snappen wint The Empire dus meestal omdat die alleen hoeven te wachten tot de AT-AT's bij het einde zijn, de rebels moeten sowieso het objective volgen om te winnen..Martinspire schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:37:
[...]
Ja is ook, maar de Republic heeft vrijwel net zo veel towers, in die zin zijn die daarmee al in balans. Maar het blijft gewoon raar dat je als Rebels alleen vliegtuigen en infantry hebt en geen voertuigen. Ik snap dat ze de films volgen, maar dit is wel erg lame
Nou bij de Beta had je dus als Rebels geen rockets en daarom won (op console) Empire in 19/20 potjes. Het werd wel wat beter aan het eind maar nu krijg je die rocket al een stuk eerder. De balans is sowieso in de overige potten een stuk beter, maar ik wil gewoon meer voertuigen, dat maakt het wat afwisselender.Inflatable schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:58:
[...]
Wat ik zo gezien heb uit eigen ervaring en in allerlei video's en andere bronnen van de beta (PC versie, consoles volg ik niet echt) was/is het anders aardig in balans in Walker Assault (op Hoth).. In het begin leek het alsof The Empire een te groot voordeel had, maar zodra spelers meer doorkregen hoe de gamemode werkte wonnen de rebels steeds meer en gingen er zelfs geluiden op dat het te makkelijk voor de rebels was.. Balans blijft sowieso iets moeiljiks denk ik, vooral in dit soort objective games met grote teams van random spelers tegen elkaar.. Het team met de meeste mensen die snappen wat ze moeten doen wint meestal vrij simpel, en in Walker Assault met 2 teams die het niet snappen wint The Empire dus meestal omdat die alleen hoeven te wachten tot de AT-AT's bij het einde zijn, de rebels moeten sowieso het objective volgen om te winnen..
Bij mm is er donderdag standaard bij release van het spel dat die voor 52 euro te krijgen is, maar dat is dus geen pre order. De pre order versie bij bol.com bijv is 60 euro en dan zie ik alleen dat je eerder toegang hebt tot battle of jakku? Klopt dat of zitten er nog meer extra's bij? 8 euro voor week eerder toegang vind ik een beetje zonder geld nml.
Nee, zoals ik schreef is het al live. Ik kijk nu vanuit Stockholm live mee.Martinspire schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:35:
[...]
Ik dacht dat Azië hem pas 18 of 19 november kreeg? USA was 17 november, daarna de rest pas?
Verwijderd
De xbox en vooral de PS4 versie schijnen nu betere framerates te hebben.
PS4: YouTube: Star Wars Battlefront PS4 Final Code Frame-Rate Test
Xbox: YouTube: Star Wars Battlefront Xbox One Final Code Frame-Rate Test
Het ziet er inderdaad erg goed uit maar de vergelijking met BF4 is niet helemaal eerlijk; daar heb je 64 spelers, voertuigen die verspreid over de maps staan en destruction/levolution. Allemaal dingen die in Battlefront niet aan de orde zijn. Speel je Rush in BF4 met 32 spelers zit je al een stuk meer richting een constante 60fps.
Desalniettemin is het grafisch zeker een stap vooruit, dat belooft wat voor BF5!
Desalniettemin is het grafisch zeker een stap vooruit, dat belooft wat voor BF5!
Zonde van het geld, bedoel je?To easy schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:48:
Bij mm is er donderdag standaard bij release van het spel dat die voor 52 euro te krijgen is, maar dat is dus geen pre order. De pre order versie bij bol.com bijv is 60 euro en dan zie ik alleen dat je eerder toegang hebt tot battle of jakku? Klopt dat of zitten er nog meer extra's bij? 8 euro voor week eerder toegang vind ik een beetje zonder geld nml.
In de folder van MM staat dat ie vandaag te koop is als megadeal. Toch maar even kijken vanmiddag!
Hebben ze niks beters te doen dan framerates testen daar ?Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 00:32:
De xbox en vooral de PS4 versie schijnen nu betere framerates te hebben.
XBox heeft drops naar 55 fps, merk je niks van.
Ik heb het even gespeelt met EA access, ziet er mooi uit, maar helaas geen single player zag ik.
Verder ook te weinig content, een paar multiplater maps en saaie solo missies.
[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 17-11-2015 08:00 ]
Verwijderd
Dan hebben ze dat blijkbaar alweer aangepast, staat nu "Release donderdag 19 september" in de folderfiore187 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 07:33:
In de folder van MM staat dat ie vandaag te koop is als megadeal. Toch maar even kijken vanmiddag!
Ik twijfel om battlefront te kopen. Via EA access wel geprobeerd, maar ik ben bang dat ik dit na een tijdje weer links laat liggen (eentoning/saai). Iets wat ik met de vroegere star wars games nooit had.
Even aankijken nog
Even aankijken nog
GT: The Bozzz88
Gisteravond eens wat reviews gelezen (XBOX One), maar die zijn toch niet heel best. De diversiteit van modi en maps wordt vooral genoemd. Buiten kijf staat natuurlijk dat het er schitterend uit ziet. Maar als ik de reviews zo lees voelt het toch een beetje als BF:HL (deze had ook nog eens slechtere graphics), het is 'tijdelijk' leuk. Ik weet nog dat ik de eerste trailer zag, die me helemaal van mijn stoel blies. Het leek een BF in het Star Wars universum, maar zoals in de Beta wel gebleken is, is dit het natuurlijk niet. Daarbij hebben ze naar mijn idee er veel te veel uitgesloopt voor de DLC's. Ik twijfel heel erg en neig vooral naar het cancellen van de pre-order.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Mja op metacritic voorlopig een gemiddelde van 73/100 van de 13 reviews. Vind het ook wat teleurstellend, maar toch ga ik hem halen. Mijn mening kan nl anders zijn.
Gamespot klinkt niet geheel positief..
vooral:
vooral:
Is voor mij een nope. Ik mis dan gelijk de taktiek van bijvoorbeeld BF4, waarbij alles zo zijn rol had.By and large, it consists of medium range gunfights where opponents hold the trigger for two seconds and hope they're the one left standing. Getting shot from a distance, on the other hand, often meant sprinting in another direction, rather than seeking nearby cover and planning a counterattack.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Op JV.COM, toch een vrij bekende franse gamewebsite vindenze het ook een zeer mooi spel, geluid is nagenoeg perfect maar het wordt saai na een tijdje & weinig boeiende gamemodes.
Aaaaargh, dit suckt wel.
Aaaaargh, dit suckt wel.
Ja, op moment speel ik Destiny. En daar is nu alleen nog de raid interessant. Dus heb ik tijd voor wat anders.
Daarom mn preorder van Battlefront. Ik zie het wel. Zelf spelen moet je toch om een goed oordeel te kunnen geven. Fallout is me te saai, BO3 is bagger. Moet toch wat....
Daarom mn preorder van Battlefront. Ik zie het wel. Zelf spelen moet je toch om een goed oordeel te kunnen geven. Fallout is me te saai, BO3 is bagger. Moet toch wat....
Alle grote bekende releases dit jaar zijn matig.baronruud schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:49:
Ja, op moment speel ik Destiny. En daar is nu alleen nog de raid interessant. Dus heb ik tijd voor wat anders.
AC:Syndicate Meer en meer van hetzelfde, maar dan in London;
COD:BO3 Veel te veel jump en scavenger perks op een verouderde engine met matige graphics;
Fallout 4 moet je net liggen, maar hier is men ook niet blij met de oude engine (graphics en framedrops);
SW:Battlefront: Te weinig maps en modi, wel erg mooie graphics en geluid.
Precies dit!baronruud schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:49:
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
'T is op het randje dat ik mijn pre-order cancel en hem gewoon aanschaf binnen een paar weken/maanden wanneer er een mooie deal is.
Ik ben als ik zo alles hoor blij dat ik de keuze gemaakt heb om Fallout 4 als einde jaars spel te halen ipv Battlefront. Ik had bij de beta al het idee van 'been there, done that' en zo te horen is de echte game niks beter.
Hier het pre-order cancellen en wellicht wachten op SW: Battlefront The Ultimate Edition voor € 30,00 dilemma.
Sorry ik vraag het nog een keer. Pre order geeft alleen eerder toegang tot battle of jakku?
Ik volg je.Jumpman schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:29:
Hier het Pre-order cancellen en wellicht wachten op SW: Battlefront The Ultimate Edition voor € 30,00 dilemma.
Ik dacht van wel.To easy schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:31:
Sorry ik vraag het nog een keer. Pre order geeft alleen eerder toegang tot battle of jakku?
[ Voor 32% gewijzigd door jmignolet op 17-11-2015 10:31 ]
Beschrijven ze zo niet vrijwel elke online shooter? Je schiet op elkaar en het is hopen dat je niet het eerste het loodje legt? Wat geven ze dan bij COD aan? Je loopt en wordt in je rug geschoten? Of je schiet maar de ander heeft jou wel eerder en met 1 kogel vanwege keiharde lag? Pfffcorset schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:44:
Gamespot klinkt niet geheel positief..
vooral:
[...]
Is voor mij een nope. Ik mis dan gelijk de taktiek van bijvoorbeeld BF4, waarbij alles zo zijn rol had.
De time-to-kill ligt niet op 1 milliseconde dus ja dan werkt dat zo. En je werkt met blasters ipv vuurwapens waardoor je inderdaad hebt (zeker gezien de techniek) dat je geen spray hebt en dus de trigger kunt inhouden. Maar na een tijdje gespeeld te hebben met meerdere wapens merk je echt wel verschil. En ook de nadelen van perks of gadgets begin je te merken. Ik vind momenteel nog niets echt overpowered. Vooral de lange cooldown maakt dat sommige dingen niet zo heel handig zijn als ze lijken. Of de beperkte energy pickups. Of dat je bij bv een sniper niet meer terug kunt als je eenmaal de trigger inhoudt om te chargen (dan schiet je altijd en kun je dus je kogel verspillen).
Al met al valt de balans me nog reuze mee. Ook online potjes blijven in balans en diverse streaks zijn ook gewoon mogelijk. Je voelt gewoon meer controle op de situatie. Als je van de achterkant gepakt wordt, is het niet gegarandeerd dood. Je kunt nog reageren en dat werkt echt heel prettig. En doordat het wat arcade is krijg je easy to learn, hard to master.
Ook de unlocks zelf werken prima. Genoeg afwisseling, niet volledig kansloos (eenmaal level 3 kun je al wel meekomen) en (belangrijker) ik kom eigenlijk nergens bugs tegen. Mag ook gezegd worden.
Eens. Als er nou een alternatief voor BF4 was welke niet van DICE afkwam, dan komt er nog een beetje concurrentie. Dit jaar was prima geweest om een alternatief te lanceren. Misschien dat Homefront 2 nog iets had kunnen doen maar die komt ook pas volgend jaar. Op X1 heb je verder nog Gears en Halo maar ook die liggen mij gewoon niet. Bij Halo vind ik die schildjes echt super irritant. Maar alleen bij Hardcore krijg je ze echt uit, maar dan is de time-to-kill weer veel te snel.baronruud schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:49:
Ik ben ook zeer teleurgesteld in Fallout 4 en die gaat vanavond op MP. Spel ligt mij totaal niet en voelt veel te saai aan ook al ben ik toch echt een RPG fanaat. BO3 was na 3 dagen ook weer doorverkocht want dat was om te janken zo slecht. Dus ga ik voor battlefront.....je moet inderdaad wat
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Correct.To easy schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:31:
Fucked up dat mensen met de deluxe versie die dl-44 gun p2w krijgen, 2 shots en je bent dood, knaken ding zeg...
Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin om weer € 60,00 voor als die DLC te betalen, die mijn inzien gewoon bij de game hoort.
[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 17-11-2015 10:39 ]
Ik was zo gehyped dat ik waarschijnlijk SWTOR weer ga spelen na 3 jaar niet meer te hebben aangeraakt.
Verwijderd
wees voorbereid om teleurgesteld te wordenjmignolet schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:42:
Ik was zo gehyped dat ik waarschijnlijk SWTOR weer ga spelen na 3 jaar niet meer te hebben aangeraakt.
Ik ben eigenlijk niet z'on grote fan van RPG's dus je hebt misschien een punt..Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:47:
[...]
wees voorbereid om teleurgesteld te wordenHeb het onlangs ook gedaan, zelf gesubbed. na half uur was de hype al over
SWTOR is niks voor mij iig;p
Verwijderd
Ik heb hem geannuleerd bij de Wehkamp en nu besteld bij de MM.
Ik twijfel alleen nog over de Star Wars: Battlefront Strategy Guide (Collector's Edition)...

is dit z'n geld waard (28,-)?
Ik twijfel alleen nog over de Star Wars: Battlefront Strategy Guide (Collector's Edition)...

Verwijderd
Ik ben wel een fan van RPG, maar swtor was het net nietjmignolet schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:47:
[...]
Ik ben eigenlijk niet z'on grote fan van RPG's dus je hebt misschien een punt..
Eerlijk ? na de reviews ? ik denk van niet. Tenzij je het gewoon wilt houden als collectible.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:48:
Ik heb hem geannuleerd bij de Wehkamp en nu besteld bij de MM.
[afbeelding]
Verwijderd
Ik kan er dus echt helemaal niks over vinden... heb je een linkje?jmignolet schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:51:
[...]
Eerlijk ? na de reviews ? ik denk van niet. Tenzij je het gewoon wilt houden als collectible.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2015 12:21 ]
Ik heb besloten om hem toch wel te gaan halen. Heb de 10 uur trial van EA Access gespeeld en ondanks dat er veel anders zou kunnen/moeten in deze game, waren die 10 uur zo voorbij en heb ik nog steeds het gevoel dat ik meer wil spelen.
En voor de rest ben ik het met meerdere mensen eens hier, Fallout 4 en BO3 zijn voor mij helaas toch niet de eindejaars toppers waar ik op gehoopt had.
En voor de rest ben ik het met meerdere mensen eens hier, Fallout 4 en BO3 zijn voor mij helaas toch niet de eindejaars toppers waar ik op gehoopt had.
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Huh? 10 uur zo voorbij? Ik zit nog met iets meer dan 3 uur te gaan en ben toch al zo'n 25 uur bezig geweest lol. Maar geef maar een gil als je gaat spelenDoughty schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:07:
Ik heb besloten om hem toch wel te gaan halen. Heb de 10 uur trial van EA Access gespeeld en ondanks dat er veel anders zou kunnen/moeten in deze game, waren die 10 uur zo voorbij en heb ik nog steeds het gevoel dat ik meer wil spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 17-11-2015 12:23 ]
Bij mij gooide hij mij er mid-game uit. Trial was over. De haters. Voor mijn gevoel was het serieus geen 10 uur. En ik heb de game express niet op de achtergrond laten draaien. Maar goed, ik denk dat ik hem zo even digitaal ga aanschaffen uit de US store. Ik zat er net in.Martinspire schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:23:
[...]
Huh? 10 uur zo voorbij? Ik zit nog met iets meer dan 3 uur te gaan en ben toch al zo'n 25 uur bezig geweest lol. Maar geef maar een gil als je gaat spelen
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Kan ik de game kopen in de US store en na de EU release spelen op mijn main account?
Weet iemand of je de EA acces trial door kan blijven spelen nu de game officieel uit is (in de VS waar ik de X1 op ingesteld heb)?
Ik snap de negativiteit niet helemaal. Ok de 4 mappen voor supremacy en Walker Assault is mager, maar Warzone bij Halo heeft er ook nog maar 3.
Ok de sp mist, maar ik vind het ook niet echt bij de game horen. Deze komt vast in 2016. Maar dan als stand alone game.
Fighter Squadron is ook een leuke variant.
Het geluid, Graphics en gameplay zijn gewoon heel goed.
Wel mogen er meer voertuigen in de game.
Mijn voorkeur gaat uit naar Supremacy en ik kan niet wachten op de nieuwe mappen.
De 10 uur ea access is voorbij gevlogen, en ik zal het ook nog makkelijk een hele tijd blijven spelen.
Ok de sp mist, maar ik vind het ook niet echt bij de game horen. Deze komt vast in 2016. Maar dan als stand alone game.
Fighter Squadron is ook een leuke variant.
Het geluid, Graphics en gameplay zijn gewoon heel goed.
Wel mogen er meer voertuigen in de game.
Mijn voorkeur gaat uit naar Supremacy en ik kan niet wachten op de nieuwe mappen.
De 10 uur ea access is voorbij gevlogen, en ik zal het ook nog makkelijk een hele tijd blijven spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door mobygo76 op 17-11-2015 13:13 ]
Ik ook niet.. Ik heb de beta met maar 2 maps 4 dagen lang met veel plezier gespeeld en heb alleen maar zin in meer met de full game (ga hem dus zeker kopen vandaag of morgen).. Als anderen dan na 1-2 dagen met de full game al roepen dat het saai wordt terwijl ik met maar 2 maps 4 dagen lang al plezier had dan klopt er dus iets niet.. Ik denk eerlijk gezegd dat men Star Wars als thema gewoon niet zo heel lang boeiend vindt en dat reflecteert op de game die als shooter verder vrij basic is (niks mis mee, Quake en CS zijn nog meer basic en 2 van de beste shooters allertijden).. Veel gamers kletsen vervolgens die mensen (vooral de zogenaamde "deskundige" reviewers) blind na zonder een mening te vormen op basis van eigen ervaringen..mobygo76 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:00:
Ik snap de negativiteit niet helemaal.
Achja, men zoekt het maar lekker uit, dan speel je het toch gewoon niet, veel plezier met de ohzo boeiende CoD, BF en Halo games dan maar, ik ga me wel prima vermaken met deze Star Wars game ondanks de nogal negatieve sfeer rondom de game.. Over CoD (op PC) ben ik b.v. weer negatief en dat vinden anderen nog steeds heel leuk, prima allemaal toch..
Is het mogelijk om met een US account op PS4 het spel nu te downloaden en dan vervolgens te spelen met mijn NL account? Can't wait
Vroeg ik me ook af want de game heeft geen server browser ik ben dus benieuwd of je gelocked bent in de NA regio.RobPete89 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:54:
Is het mogelijk om met een US account op PS4 het spel nu te downloaden en dan vervolgens te spelen met mijn NL account? Can't wait
Welcome to the League of Draven
Ik ga het zo eens proberen. Volgens mij moet het wel lukken. Op je EU account zal hij dan al geïnstalleerd zijn maar nog wel gelocked.Euphanasia schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:57:
[...]
Vroeg ik me ook af want de game heeft geen server browser ik ben dus benieuwd of je gelocked bent in de NA regio.
Laat me maar of het lukt.BvanOsch schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:16:
[...]
Ik ga het zo eens proberen. Volgens mij moet het wel lukken. Op je EU account zal hij dan al geïnstalleerd zijn maar nog wel gelocked.
De Origin pre-orders zijn global. Dus... in theorie moet het werken om de game zelfs in pre-order op de store te kopen (70 euro is belachelijk) en nu al te spelen op een US account. Zodra de game uit is de 19de zou je in principe kunnen spelen op je EU account.
Er komt een season pass voor Star Wars Battlefront die zestien maps toevoegt aan de game. De seizoenspas kost 49,99 euro. Misschien een beetje prijzig maar deze game (basic) + nog eens 16 maps is dan best oke toch?
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Verwijderd
Wees blij dat er mensen zijn die dit doen, anders zit je straks gewoon weer op 30fps.nFo schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 07:58:
[...]
Hebben ze niks beters te doen dan framerates testen daar ?
XBox heeft drops naar 55 fps, merk je niks van.
Ik heb het even gespeelt met EA access, ziet er mooi uit, maar helaas geen single player zag ik.
Verder ook te weinig content, een paar multiplater maps en saaie solo missies.
Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet