http://www.twitch.tv/jannustitannus
Laat even weten hoe het gaatBvanOsch schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:25:
Waarschijnlijk zal de game na de installatie eindigen en mij vertellen dat het niet kan spelen tot release. Dan switch ik terug naar mijn US account en ga ik daar vrolijk verder.
Of.. men is al bored na de beta omdat de game zo weinig bied, alle goede dingen van battlefront 1 en 2 en battlefield zit er amper tot helemaal niet in, als je dan geen graphics 'whore' ben, en spawn die spawn die niet echt interresante gameplay vind, is er weinig over.Inflatable schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:44:
[...]
Ik ook niet.. Ik heb de beta met maar 2 maps 4 dagen lang met veel plezier gespeeld en heb alleen maar zin in meer met de full game (ga hem dus zeker kopen vandaag of morgen).. Als anderen dan na 1-2 dagen met de full game al roepen dat het saai wordt terwijl ik met maar 2 maps 4 dagen lang al plezier had dan klopt er dus iets niet.. Ik denk eerlijk gezegd dat men Star Wars als thema gewoon niet zo heel lang boeiend vindt en dat reflecteert op de game die als shooter verder vrij basic is (niks mis mee, Quake en CS zijn nog meer basic en 2 van de beste shooters allertijden).. Veel gamers kletsen vervolgens die mensen (vooral de zogenaamde "deskundige" reviewers) blind na zonder een mening te vormen op basis van eigen ervaringen..
Achja, men zoekt het maar lekker uit, dan speel je het toch gewoon niet, veel plezier met de ohzo boeiende CoD, BF en Halo games dan maar, ik ga me wel prima vermaken met deze Star Wars game ondanks de nogal negatieve sfeer rondom de game.. Over CoD (op PC) ben ik b.v. weer negatief en dat vinden anderen nog steeds heel leuk, prima allemaal toch..
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Ik koop bijna nooit season passes en nu al helemaal niet.. Waarom? Omdat er vaak wel DLC tussenzit die me niet echt boeit maar daar betaal je dan wel mooi voor.. Nu weet je nog helemaal niet wat de DLC zal gaan inhouden (behalve de Jakku DLC die sowieso gratis is voor iedereen), dus ik zou gewoon wachten en de DLC loskopen zodra je weet wat het is..Bacotje schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:39:
Er komt een season pass voor Star Wars Battlefront die zestien maps toevoegt aan de game. De seizoenspas kost 49,99 euro. Misschien een beetje prijzig maar deze game (basic) + nog eens 16 maps is dan best oke toch?
Of je moet gevoelig zijn voor de naaistreken van EA dat ze je 2 weken eerder toegang geven tot de DLC als je de season pass koopt.. Van dat soort chantage ben ik echter ook niet gediend dus voor deze game geen season pass voor mij, die 2 weken overleef ik wel.. F*ck EA wat dat betreft..
Dat is het nu net .. Waarom wordt dit als DLC beschouwd? Waarom steek je in godsnaam 4 maps op een spel van €60, 60 facking euro, om achteraf nog eens €50 te moeten betalen voor extra maps.Bacotje schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:39:
Er komt een season pass voor Star Wars Battlefront die zestien maps toevoegt aan de game. De seizoenspas kost 49,99 euro. Misschien een beetje prijzig maar deze game (basic) + nog eens 16 maps is dan best oke toch?
Dat is dus €110 dat je betaald voor een volwaardig spel. Want ja, 4 maps is voor mij geen volwaardig spel. Ik was écht mee met de hype, ik keek zo uit naar 19/11, maar wanneer ik de reviews lees + wat je net verteld, dan is 19/11 maar een doodgewone datum voor me. ( behalve dat mijn Surface Pro 4 toekomt
Verwijderd
Is me tijdens de beta niet overkomen. Misschien day-one-patch bug?Steven030 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:03:
Heeft er nog iemand anders last van disconnects? Nu al twee keer achter elkaar bij het spelen van Supremacy wordt ik midden in de game eruit gegooid (xbox one)
Nouja goed, laat het lekker liggen. Is al gezellig druk op de servers.
Deze game is voor mij mijn favo film trilogie en mijn favo game (bf). Dus ik ben sowieso blij
Verwijderd
Omdat COD dit heeft, dan moet iedereen dit maar doen ? En dan nog, ik speel geen COD want dat is elk jaar gerycleerd, maar goed, da's offtopic.mobygo76 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:18:
Cod heeft toch ook altijd 4 dlc packs met 16 mappen?
Nouja goed, laat het lekker liggen. Is al gezellig druk op de servers.
Deze game is voor mij mijn favo film trilogie en mijn favo game (bf). Dus ik ben sowieso blij
Ik ben ook een die-hard fan van SW en heb de 6 films zéker 10 keer gezien, maar het is nog steeds €110,00. En ik baseer mij op wat ik hierboven heb gelezen, dus indien dit fout is, corrigeer me.
Ik denk overigens dat ze het commentaar van weinig mappen ook wel aantrekken. Sowieso krijg je in december nog gratis maps (wederom wel 1 grote erbij) en het zal me niet verbazen als ze daarbuiten nog wel 1 of 2 maps gratis maken.
Hier trouwens review van levelcap, een bekende Battlefield speler met ook wel een voorliefde voor Star Wars
[ Voor 67% gewijzigd door Martinspire op 17-11-2015 16:49 ]
Maar dit werkt dus alleen als je het spel (met de hogere prijs) direct via Origin koopt?BvanOsch schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:55:
Ik kan spelen heren. Op mijn EU account net mijn eerste match op Hoth gespeeld. Supremacy.
15+ per pack.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:48:
Enig idee wat de prijzen +/- worden als je ze los aanschaft ipv 50,- in 1 keer?
Orgin limited199
Ik stam ook nog uit die tijd. Heb ook de voorganger van CoD(MoH:AA) gespeeld. Toen die tijd was het heel normaal dat je gewoon gelijk toegang had tot alle uitrustingen in plaats van de dat je de boel moest vrijspelen. Opzicht heb ik daar nooit wat tegen gehad. Maar als je dan nu ziet dat je een soort vip toegang krijgt als je extra pegels neertelt vind ik dat wel een trieste zaak. Dat brengt het pay2win concept bekend van MMORPG games ook naar shooters. In dit geval is de invloed niet heel groot, maar ik denk dat we hier in de toekomst meer van kunnen verwachten als wij gamers dit toelaten.Inflatable schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:43:
[...]
Reden waarom ik al dat unlock gedoe eigenlijk niks vind in online shooters, ik ben meer van de oude stempel zoals Quake, CS de oude PC CoD games, waar gewoon iedereen speelt met en tegen andere mensen altijd met dezelfde en gelijke wapens etc.. Het maakt het genaai van EA om mensen met een season pass 2 weken eerder toegang te geven tot DLC content ook alleen maar erger, want nu ga je straks moeten spelen tegen mensen met upgrades die jij nog niet hebt, niet echt bevordelijk voor mijn motivatie om dit soort games te spelen.. Maarja, dit is Star Wars, dus voor deze maak ik weer een uitzondering..
Ik speel hem op de PS4. Via de PC zou VPN moeten werken.BinaryRun schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:48:
[...]
Maar dit werkt dus alleen als je het spel (met de hogere prijs) direct via Origin koopt?
PSN, even terug lezen.BinaryRun schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:48:
[...]
Maar dit werkt dus alleen als je het spel (met de hogere prijs) direct via Origin koopt?
Op de laatste 2 pagina's stond niet dat deze user het via PSN speelde.
Iedereen doet het, elk spel tot aan Tomb Raider aan toe.jmignolet schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:45:
[...]
Omdat COD dit heeft, dan moet iedereen dit maar doen ? En dan nog, ik speel geen COD want dat is elk jaar gerycleerd, maar goed, da's offtopic.
Ik ben ook een die-hard fan van SW en heb de 6 films zéker 10 keer gezien, maar het is nog steeds €110,00. En ik baseer mij op wat ik hierboven heb gelezen, dus indien dit fout is, corrigeer me.
Die keuze mag je natuurlijk zelf maken. Maar zo uniek is het niet. Ik bepaal het per spel, bf en deze wel. De rest eigenlijk nooit. Gelukkig heeft Halo gratis dlc, dat is uiteraard het beste voor de gamers.
Bij mij wel. Pagina 56 van 58.BinaryRun schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:30:
[...]
Op de laatste 2 pagina's stond niet dat deze user het via PSN speelde.
Precies, we moeten er voor waken dat dat niet te erg wordt.. Ik roep het al jaren, maar het is een beetje vechten tegen de bierkaai, games als CoD etc zijn populairder dan ooit.. Gamers lijkt het gewoon niet te interesseren, men blijft het allemaal blind kopen via preorders en season passes..En dan vooral de consolemarkt..q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:55:
[...]
Ik stam ook nog uit die tijd. Heb ook de voorganger van CoD(MoH:AA) gespeeld. Toen die tijd was het heel normaal dat je gewoon gelijk toegang had tot alle uitrustingen in plaats van de dat je de boel moest vrijspelen. Opzicht heb ik daar nooit wat tegen gehad. Maar als je dan nu ziet dat je een soort vip toegang krijgt als je extra pegels neertelt vind ik dat wel een trieste zaak. Dat brengt het pay2win concept bekend van MMORPG games ook naar shooters. In dit geval is de invloed niet heel groot, maar ik denk dat we hier in de toekomst meer van kunnen verwachten als wij gamers dit toelaten.
Voor deze Star War Battlefront maak ik zoals gezegd weer een uitzondering, ik vind de game gewoon te leuk om te laten liggen, maar een 50 euro season pass kopen kan EA echt vergeten.. Voor de game zelf trouwens ook niet meer dan 45 euro betaald (PC versie)..
Wat dat betreft vind ik het systeem van b.v. Rockstar in GTA-V veel prettiger.. Alleen maar gratis DLC en een verdienmodel op sharkcards, wat eigenlijk niks meer dan tijd koopt in het spel.. Zo hou je een hele online community bij elkaar en iedereen blij. Kunnen EA en Activision nog wat van leren..
[ Voor 3% gewijzigd door Inflatable op 17-11-2015 18:24 ]
Zelf ga ik hem voor 40 euro bestellen bij Coolblue. Helaas kan ik dan pas donderdag spelen, maar het bespaard wel een hoop geld. Ik vind die Digital Deluxe edition trouwens een beetje geldklopperij, je krijgt alleen 2 emotes tenslotte. De wapens waartoe je direct access krijgt kan je later alsnog vrijspelen.Inflatable schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:21:
[...]
Precies, we moeten er voor waken dat dat niet te erg wordt.. Ik roep het al jaren, maar het is een beetje vechten tegen de bierkaai, games als CoD etc zijn populairder dan ooit.. Gamers lijkt het gewoon niet te interesseren, men blijft het allemaal blind kopen via preorders en season passes..En dan vooral de consolemarkt..
Voor deze Star War Battlefront maak ik zoals gezegd weer een uitzondering, ik vind de game gewoon te leuk om te laten liggen, maar een 50 euro season pass kopen kan EA echt vergeten.. Voor de game zelf trouwens ook niet meer dan 45 euro betaald (PC versie)..
Wat dat betreft vind ik het systeem van b.v. Rockstar in GTA-V veel prettiger.. Alleen maar gratis DLC en een verdienmodel op sharkcards, wat eigenlijk niks meer dan tijd koopt in het spel.. Zo hou je een hele online community bij elkaar en iedereen blij. Kunnen EA en Activision nog wat van leren..
We overdrijven niks, het feit dat je zaken als granaten al moet unlocken slaat eigenlijk nergens op.. Dan ben je meer een MMO RPG FPS aan het spelen dan een serieuze competitieve online FPS..bram1984 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:26:
We kunnen ook overdrijven. Een lvl 10 CoD speler met skill maakt nog altijd gehakt van een lvl 55 n00b. Met de beginwapens kun je in de meeste games ook gewoon prima uitdelen.
Er is wat dat betreft ook nog steeds maar 1 echte FPS game en dat is Counterstrike, die al die unlock onzin dus ook niet heeft en al 15 jaar een van de meest populaire PC FPS games... Maarja als de moderne CoD en BF generatie niet kan unlocken of levelen is men snel verveeld en noemt een game saai en niet diep genoeg.. Het zal wel.. Deze Star Wars game heeft (helaas) ook de nodige unlocks etc, dus wat zeurt men? Unlocks en levels hebben ook niks met skill te maken, maar alles met de tijd die je in een game steekt.. Enige voordeel van meer skill is dan nog dat je bepaalde unlocks sneller krijgt..
Maar voor deze game maakt het me niet uit, ik ga dit puur voor de lol spelen.. De sfeer in de game is fantastisch en de basic gameplay gewoon goed, niks mis mee.. Mensen die het saai vinden vinden Star Wars dus ook saai, geen andere verklaring voor.. Maar prima, speel je het toch gewoon niet..
[ Voor 4% gewijzigd door Inflatable op 17-11-2015 18:45 ]
Daarnaast zijn die eindeloze lijsten wapens, perks en weet ik veel wat nog helemaal niet nodig om de gameplay interessant te maken.
Verwijderd
Een avondje stappen en lekker doorzakken kost hetzelfde.
Naar een goed concert.
2-3 flessen goeie drank, Whiskey of zo.
2 sloffen sigaretten.
3 uur een kapper bezig houden.
1 uur een prostituee.
0.5 tot 1 uur een advocaat.
1 paar Nike Air Force 1.
Heb je beta niet gespeeld ofzo lol?
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Ben wel ff wat terughoudend met de season pass, na het debakel met Hardine. Had die ook in het begin gekocht, maar daar worden alleen de vanille maps nog een beetje gespeeld. Zonde van de knaken.
Sinds wanneer is 120 euro "normaal" geworden. Volgens mij zijn de adviesprijzen games nog steeds 59.99 op consoles en 49.99 op PC voor 90% van alle AAA games.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:11:
Ik vind dat mensen niet zo moeten zeuren over wat het kost, 120 euro is een normale prijs voor een nieuw spel.
Een avondje stappen en lekker doorzakken kost hetzelfde.
Naar een goed concert.
2-3 flessen goeie drank, Whiskey of zo.
2 sloffen sigaretten.
3 uur een kapper bezig houden.
1 uur een prostituee.
0.5 tot 1 uur een advocaat.
1 paar Nike Air Force 1.
[ Voor 3% gewijzigd door Koning Willy op 17-11-2015 22:17 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
1e review die ik tot nu toe gezien heb waar ik het helemaal mee eens ben.. Gebeurt niet zo vaak..Martinspire schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:46:
Ik verwacht eigenlijk niet dat alle DLC pakketten ook 4 grote mappen zullen brengen. Eerder 1 of 2 met daarbij nog 2 kleinere TDM mappen ofzo. Gezien ze er ook niet zoveel grote mappen in hebben zitten.
Ik denk overigens dat ze het commentaar van weinig mappen ook wel aantrekken. Sowieso krijg je in december nog gratis maps (wederom wel 1 grote erbij) en het zal me niet verbazen als ze daarbuiten nog wel 1 of 2 maps gratis maken.
Hier trouwens review van levelcap, een bekende Battlefield speler met ook wel een voorliefde voor Star Wars
[video]
Komt ook het punt van de unlocks ter sprake.. Sommige zijn dus gamebreaking OP.. Reden te meer waarom ik het gezeur over te weinig progression niet snap.. Progression op deze manier is juist slechts voor online shooters omdat het geen eerlijke gelijke strijd meer is op een gegeven moment.. Was ook de reden waarom ik met BF4 gestopt ben, ik was het zat om tegen mensen te spelen die wapens en andere upgrades hadden die ik nog niet unlocked had.. Ik hoop dat dat in Battlefront geen issue wordt voor mij..
Is het ook niet.. Geen idee waar pinobot dat vandaan haalt..Koning Willy schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:17:
[...]
Sinds wanneer is 120 euro "normaal" geworden. Volgens mij zijn de adviesprijzen games nog steeds 59.99 op consoles en 49.99 op PC voor 90% van alle AAA games.
Mwoah, ik had bij BF en nu ook bij Battlefront niet het idee dat ik volkomen kansloos was. Veel wapens die je aan het begin kreeg bij BF kon je prima meekomen (sterker, vaak was het het beste wapen van die klasse). Voertuigen was al wat lastiger, maar als je je er echt op richt, heb je in een avondje wel alles binnen.Inflatable schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:41:
[...]
1e review die ik tot nu toe gezien heb waar ik het helemaal mee eens ben.. Gebeurt niet zo vaak..
Komt ook het punt van de unlocks ter sprake.. Sommige zijn dus gamebreaking OP.. Reden te meer waarom ik het gezeur over te weinig progression niet snap.. Progression op deze manier is juist slechts voor online shooters omdat het geen eerlijke gelijke strijd meer is op een gegeven moment.. Was ook de reden waarom ik met BF4 gestopt ben, ik was het zat om tegen mensen te spelen die wapens en andere upgrades hadden die ik nog niet unlocked had.. Ik hoop dat dat in Battlefront geen issue wordt voor mij..
Overigens ben ik het met je eens. Het blijft verkapte progressie om te doen alsof men heel wat heeft bereikt. Van mij hoeft het ook niet meer. Verzin maar wat nieuws.
Ik ben overigens al wel blij dat er geen microtransacties in zitten of weer zo'n gedoe met boosts.
Kort, survival alleen. Maar je punt is? Je bent in de veronderstelling dat de gehele wereldbevolking de beta gedaan heeft?
Ook toen was ik enorm enthousiast over Hardline maar de plezier was er snel af, denk dat ik nu verstandig een weekje of twee wacht (als ik dat ga redden)..
Verwijderd
De week van de introductie van de UCAV niet meegemaakt, neem ik aan? Bepaalde granaten zijn bepaalde periodes ook ontzettend sterk geweest.Martinspire schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:00:
[...]
Mwoah, ik had bij BF en nu ook bij Battlefront niet het idee dat ik volkomen kansloos was. Veel wapens die je aan het begin kreeg bij BF kon je prima meekomen (sterker, vaak was het het beste wapen van die klasse). Voertuigen was al wat lastiger, maar als je je er echt op richt, heb je in een avondje wel alles binnen.
Akkoord, maar met Tomb Raider krijg ik een verhaal en na ongeveer 20u gespeeld te hebben, ben ik nog niet klaar. Ik krijg er zelfs het einde van het verhaal bij !1!1mobygo76 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:38:
[...]
Iedereen doet het, elk spel tot aan Tomb Raider aan toe.
Die keuze mag je natuurlijk zelf maken. Maar zo uniek is het niet. Ik bepaal het per spel, bf en deze wel. De rest eigenlijk nooit. Gelukkig heeft Halo gratis dlc, dat is uiteraard het beste voor de gamers.
4 maps is geen volwaardig spel, en dat weet je. Zelfs COD of BF doen het daarin beter. You can't deny it.
De balance tussen teams, wapens, maps is ver te zoeken.
Gisterenavond potje gehad waarbij het 16vs8 was en je kan niet switchen van team en de server heeft ook geen auto balance erin zitten.
Daarbij kan het zeer lastig zijn om met je maatjes te spelen om die allemaal aan de zelfde kant te krijgen.
Helaas merk je nu ook dat steeds meer mensen online komen met deluxe versie en dat de DL-44 OP as hell is.
Daarbij is het 1 grote explosie spam en zal alleen nog maar erger worden wanneer mensen een hoger level halen.
En wat ze bij Dice dachten dat het balanced zou zijn om de empire in supramcy en AT-ST te geven en de rebellen niks snap ik nog steeds niet.
Overigens vermaak ik mij nog prima in het spel maar hoop dat er snel een patch komt die voor wat balance zorgt.
Ok, dan koop je de game niet, prima toch.jmignolet schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:42:
[...]
Akkoord, maar met Tomb Raider krijg ik een verhaal en na ongeveer 20u gespeeld te hebben, ben ik nog niet klaar. Ik krijg er zelfs het einde van het verhaal bij !1!1
4 maps is geen volwaardig spel, en dat weet je. Zelfs COD of BF doen het daarin beter. You can't deny it.
5 euro meer betalen zodat ik eerder kan spelen? Die lui bij EA sporen echt niet meer.
Verwijderd
The patch that will bring balance to the force?itsleon schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:47:
Overigens vermaak ik mij nog prima in het spel maar hoop dat er snel een patch komt die voor wat balance zorgt.
Dit snap ik ook niet helemaal. Het feit dat er betaalde DLC bij komt vind ik geen probleem, dat zie je bij veel games tegenwoordig. Als je dat nu bij dit spel pas op valt heb je gewoon onder een steen gelegen ofzo. Ik zeg niet dat we het allemaal maar gewoon moeten accepteren, maar ik vind het een beetje kinderachtig om zo op dit spel te zeiken vanwege de totaalprijs.evilpin0 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:07:
Waarom zou ik 5 euro meer betalen voor Standard Edition + Battle of Jakku Pre-order Bonus DLC?
5 euro meer betalen zodat ik eerder kan spelen? Die lui bij EA sporen echt niet meer.
Wat ik inderdaad vooral vreemd is, is dat je betaald voor een week (of twee weken) eerder toegang?
?martyaintflying schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:16:
[...]
Dit snap ik ook niet helemaal. Het feit dat er betaalde DLC bij komt vind ik geen probleem, dat zie je bij veel games tegenwoordig. Als je dat nu bij dit spel pas op valt heb je gewoon onder een steen gelegen ofzo. Ik zeg niet dat we het allemaal maar gewoon moeten accepteren, maar ik vind het een beetje kinderachtig om zo op dit spel te zeiken vanwege de totaalprijs.
Wat ik inderdaad vooral vreemd is, is dat je betaald voor een week (of twee weken) eerder toegang?
Ik zeik over het het feit dat ik moet betalen voor extra toegang, niet over de totaal prijs. Die overigens totaal van de pot gerukt is voor de inhoud , en ik hoop dat dit een flop wordt net zoals Hardline. Wat het overigens best goed deed vanwege de consoles en net zoals dit spel amper content had. En wij gamers het allemaal maar pikken en vooral niet zeiken.
Bij deze toch gezeikt
Op consoles is die UCAV nooit zo'n probleem geweest. Ben er max zo'n 10x door gedood, dus boeide me dat weinig.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:27:
[...]
De week van de introductie van de UCAV niet meegemaakt, neem ik aan? Bepaalde granaten zijn bepaalde periodes ook ontzettend sterk geweest.
Eens, niet kunnen switchen van team, geen teammaatje kunnen selecteren en geen autobalance maken de game wel lastig om lekker met je maten te spelen. Gister ook een pot Dropzone waar het hele team quitte en het dus even 6vs0 was. Duurde 2 minuten en toen kwamen er wel mensen bij, maar die waren natuurlijk kansloos voor de overwinning.itsleon schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:47:
Nu al een paar dagen aan het spelen maar toch een beetje een mixed gevoel erbij.
Gisterenavond potje gehad waarbij het 16vs8 was en je kan niet switchen van team en de server heeft ook geen auto balance erin zitten.
Daarbij kan het zeer lastig zijn om met je maatjes te spelen om die allemaal aan de zelfde kant te krijgen.
En hoe ik toch telkens gepaired wordt met de grootste n00bs is me ook een raadsel. Constant ik 1e en die n00b laatste of 1 na laatste. Dan heb je er gewoon geen zak aan.
DL nog niet zoveel last van gehad hier eigenlijk. Gebruik zelf vooral 2 guns, de T21 als langere afstanden mogelijk zijn en de DH-17 op korte afstanden. Vooral die laatste is echt een beest soms.Helaas merk je nu ook dat steeds meer mensen online komen met deluxe versie en dat de DL-44 OP as hell is.
Daarbij is het 1 grote explosie spam en zal alleen nog maar erger worden wanneer mensen een hoger level halen.
Is wat ik ook al geklaagd heb. Maakt het voor mij in de grote maps ook wat minder interessant, want er ligt automatisch meer druk op de ene partij (en met Walker is het helemaal erg). Als je team niet weet wat of hoe te doen, dan verlies je nog vrij snel. Ook gaat de game eigenlijk niet echt goed om met als je als partij een capture-point verliest maar wel al bij de andere capture-point aanwezig bent. Dan moet je dus terugtrekken en de ene keer wordt je overlopen door de tegenstander, de andere keer kun je ze geweldig flanken (en wordt je weer in je rug geschoten door tegenstanders die net spawnen). Ik wil sowieso meer voertuigen, de huidige hoeveelheid is erg mager. De kans dat je erin komt ook.En wat ze bij Dice dachten dat het balanced zou zijn om de empire in supramcy en AT-ST te geven en de rebellen niks snap ik nog steeds niet.
Mja zal vast wel wat aankomen. Maar ik denk dat je sommige dingen wel voor lief moet nemen.Overigens vermaak ik mij nog prima in het spel maar hoop dat er snel een patch komt die voor wat balance zorgt.
Overigens had ik gister eindelijk met de scanner-perk gespeeld (alias Wallhack) en hoewel hij wel fijn is, betekend het niet 100% winnen van gunfights. Je weet ze alleen beter te vinden. Ook ben je afhankelijk van charges, die je ook niet kunt delen per kaart of in het algemeen. Je ziet die teller rechtsonder staan en die is dus specifiek voor die kaart. En die teller gaat overigens ook niet verder dan 99. Dus ik heb nu 99 energy voor anti-overheating
Dat is raar: de teams zijn niet gelijk, zouden juist beide eigen strategieën moeten hebben en hebben nu eenmaal geen natuurlijk evenwicht.
De diverse game modes brengen best een variatie. Dat er een gelimiteerd aantal werelden is, is bekend. Net als bekend is dat de gratis DLC uit zal komen om het uit te breiden.
Het gaat mij niet zozeer wat de DLC precies zal zijn....het gaat mij er meer om de hoeveelheid maps die geplanned zijn. Of die goed zijn moeten we nog zien, maar er word wel "gewerkt" aan meerdere mappen. Tussen aanhalingstekens want DLC is in mijn ogen 80% geldklopperij. Snap jou helemaal hoor....ook ik ben een fel tegenstander van season-passen of DLC gerelateerde bullsh*t...Inflatable schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:50:
[...]
Ik koop bijna nooit season passes en nu al helemaal niet.. Waarom? Omdat er vaak wel DLC tussenzit die me niet echt boeit maar daar betaal je dan wel mooi voor.. Nu weet je nog helemaal niet wat de DLC zal gaan inhouden (behalve de Jakku DLC die sowieso gratis is voor iedereen), dus ik zou gewoon wachten en de DLC loskopen zodra je weet wat het is..
Of je moet gevoelig zijn voor de naaistreken van EA dat ze je 2 weken eerder toegang geven tot de DLC als je de season pass koopt.. Van dat soort chantage ben ik echter ook niet gediend dus voor deze game geen season pass voor mij, die 2 weken overleef ik wel.. F*ck EA wat dat betreft..
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Hierboven heb ik ook gezegd dat 4 mappenjmignolet schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:42:
[...]
Akkoord, maar met Tomb Raider krijg ik een verhaal en na ongeveer 20u gespeeld te hebben, ben ik nog niet klaar. Ik krijg er zelfs het einde van het verhaal bij !1!1
Erg mager is. De season pass voor sp content vind ik altijd tegenvallen. Batman was te gek, maar daar koop ik geen season pass voor.
Niet bij EA hoorPoulske schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:28:
De MP DLC maps werden toch gratis aangeboden?
Dat hoeft van mij niet, maar ik verwacht wel een eerlijke strijd. Als je 2 voertuigen hebt bij de tegenstander en de ander niet, dan is dat oneerlijk. Dan moet de verdedigende partij een duidelijk voordeel krijgen door bv veel turrets e.d. te krijgen (echter die dingen kunnen ze ook weer helemaal omdraaien waardoor je nog meer tegen je krijgt)Stewie! schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:41:
Sommigen verwachten blijkbaar een gespiegelde map met twee teams met exact dezelfde wapens, startposities en volledig gelijkwaardige balans.
Prima, maar het evenwicht lijkt niet duidelijk te zijn door 1 partij wel wat te geven en de ander helemaal niet. Qua unlocks heb je ook niets extra's en er lopen niet meer rocketlaunchers rondDat is raar: de teams zijn niet gelijk, zouden juist beide eigen strategieën moeten hebben en hebben nu eenmaal geen natuurlijk evenwicht.
Maar weet jij al wat er aan maps voor de grote game-modussen aan komt? Lijkt me niet dat we bij de eerste DLC meteen 4 grote maps krijgen?De diverse game modes brengen best een variatie. Dat er een gelimiteerd aantal werelden is, is bekend. Net als bekend is dat de gratis DLC uit zal komen om het uit te breiden.
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 18-11-2015 10:58 ]
Ik meende dit ergens te hebben gelezen. Maar dat is wel een flinke teleurstelling dan.
Er komt één gratis DLC in december al, en 4 betaalde DLCs: http://starwars.ea.com/starwars/battlefront/season-passPoulske schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:01:
[...]
Ik meende dit ergens te hebben gelezen. Maar dat is wel een flinke teleurstelling dan.
Kan ik niets over zeggen. Ik vind ze er goed uitzien.Martinspire schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:57:
[...]
Maar weet jij al wat er aan maps voor de grote game-modussen aan komt? Lijkt me niet dat we bij de eerste DLC meteen 4 grote maps krijgen?
[ Voor 32% gewijzigd door Stewie! op 18-11-2015 11:03 ]
Ik zie nu boven iemand een reactie geven dat het wel zo is. En na wat zoeken klopt het dat de eerste DLC gratis zal zijn, rest niet.Poulske schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:01:
[...]
http://www.polygon.com/20...nt-dlc-season-pass-heroes
Ik dacht dat ik er tekst bij had staan, maar blijkbaar heb ik in het luchtledige getypt.
Oké je krijgt er nog 1 gratis bij in december maar 4 !!!! maps bij launch is toch gewoon om te janken en snap ook niet dat er mensen zijn die het nog durven te verdedigen ook
Sorry maar al Star Wars en Battlefield/Dice fan gaat mij dit echt veel te ver want zelfs games als COD hebben nog meer content bij launch.
Als je daar ook nog eens het ontbreken van een server browser, geen 4p squads, granaat spam en arcade gameplay bij doet blijft er wel een heel matig pakketje over en dat is jammer want de graphics en audio is nagenoeg perfect en gewoon 100% Star Wars....een gemiste kans voor EA als je het mij vraagt.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
kwaliteit van de content is wel vrij hoog.
gisteren tijdje de stream van darkness_xxx gevolgd, hij heeft early access
Heb je helemaal geen squads dan?beuker19 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:08:
Nou ook wat reviews gekeken maar 4!!!! maps voor de leukere all out Star Wars is gewoon kansloos.
Oké je krijgt er nog 1 gratis bij in december maar 4 !!!! maps bij launch is toch gewoon om te janken en snap ook niet dat er mensen zijn die het nog durven te verdedigen ook![]()
Sorry maar al Star Wars en Battlefield/Dice fan gaat mij dit echt veel te ver want zelfs games als COD hebben nog meer content bij launch.
Als je daar ook nog eens het ontbreken van een server browser, geen 4p squads, granaat spam en arcade gameplay bij doet blijft er wel een heel matig pakketje over en dat is jammer want de graphics en audio is nagenoeg perfect en gewoon 100% Star Wars....een gemiste kans voor EA als je het mij vraagt.
Het blijft EA, wat had je dan verwachtbeuker19 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:08:
Nou ook wat reviews gekeken maar 4!!!! maps voor de leukere all out Star Wars is gewoon kansloos.
Oké je krijgt er nog 1 gratis bij in december maar 4 !!!! maps bij launch is toch gewoon om te janken en snap ook niet dat er mensen zijn die het nog durven te verdedigen ook![]()
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
De game is helemaal niet gerushed, in tegendeel zelfs, omdat de game moest wachten op de film hebben ze meer tijd dan normaal ervoor gehad.. En dat resulteert dus wel in een game die meteen bij launch al erg goed draait op alle platformen, ook best wel bijzonder vandaag de dag (triest genoeg)..Viper® schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:13:
Op het gebied van content lijkt de game 'gerushed' te zijn, ongetwijfeld door de premiere van de film.
kwaliteit van de content is wel vrij hoog.
Dat de content wat betreft maps etc een beetje tegenvalt komt puur en alleen door het DLC beleid van EA.. Die halen dus bewust van te voren content uit de game om later als DLC te verkopen.. Pure geldklopperij en niks anders..
En toch heb ik deze game gisteren gekocht, ja de zwakte voor de gewoon leuke basic oldskool gameplay en geweldig Star Wars sfeer in de game waren voor voor mij belangrijker dan de haat voor EA en z'n beleid..
Men noemt de game casual omdat je b.v. geen recoil etc hebt en altijd 100% precisie hebt ongeacht hoe je beweegt.. Ik geloof dat allemaal wel.. Als dat de normen tegenwoordig zijn dan is Quake dus ook een casual game.. Ik vind sowieso alle shooters casual want het blijven in de basis allemaal gewoon simpele videogames van rondrennen en schieten, ook Counterstrike wat nog steeds gezien wordt als de meest skillbased competitieve shooter samen met Quake.. Al die onzin allemaal over pro v casual.. Als Battlefront je zo snel verveeld dan was Quake vroeger ook niks geweest voor je want die games toen waren nog veel meer basic met maar een paar vaste wapens en maps waarop gespeeld werd.. Met andere woorden, men moet niet zo zeuren tegenwoordig.. Star Wars Battlefront is een prima shooter, op het genaai met premium DLC na..
Bij nader inzien, dit is het punt wat mij er toe zet om SW: Battlefront te retourneren.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
2p squads en dan alleen als je met je vriend(en) samen speelt want er is ook (nog) geen mogelijkheid om een random persoon te joinen of samen een squad te maken en moet je dus altijd vanaf spawn beginnen.
Sorry hoor maar BF3 , BF4 , Alle CoD's , Titanfall en Halo's hebben allemaal veel meer content bij launch en nog veel meer met betaalde DLC's er daarmee is er wel een soort van standaard neer gezet voor wat je mag verwachten voor een AAAgame van 60€+50€ aan DLC.Inflatable schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:48:
[...]
De game is helemaal niet gerushed, in tegendeel zelfs, omdat de game moest wachten op de film hebben ze meer tijd dan normaal ervoor gehad.. En dat resulteert dus wel in een game die meteen bij launch al erg goed draait op alle platformen, ook best wel bijzonder vandaag de dag (triest genoeg)..
Dat de content wat betreft maps etc een beetje tegenvalt komt puur en alleen door het DLC beleid van EA.. Die halen dus bewust van te voren content uit de game om later als DLC te verkopen.. Pure geldklopperij en niks anders..
En toch heb ik deze game gisteren gekocht, ja de zwakte voor de gewoon leuke basic oldskool gameplay en geweldig Star Wars sfeer in de game waren voor voor mij belangrijker dan de haat voor EA en z'n beleid..
Men noemt de game casual omdat je b.v. geen recoil etc hebt en altijd 100% precisie hebt ongeacht hoe je beweegt.. Ik geloof dat allemaal wel.. Als dat de normen tegenwoordig zijn dan is Quake dus ook een casual game.. Ik vind sowieso alle shooters casual want het blijven in de basis allemaal gewoon simpele videogames van rondrennen en schieten, ook Counterstrike wat nog steeds gezien wordt als de meest skillbased competitieve shooter samen met Quake.. Al die onzin allemaal over pro v casual.. Als Battlefront je zo snel verveeld dan was Quake vroeger ook niks geweest voor je want die games toen waren nog veel meer basic met maar een paar vaste wapens en maps waarop gespeeld werd.. Met andere woorden, men moet niet zo zeuren tegenwoordig.. Star Wars Battlefront is een prima shooter, op het genaai met premium DLC na..
Dat jij dat geen probleem vind prima maar voor mij reden genoeg om de game niet te kopen omdat je eigenlijk indirect ook deze nieuwe ''standaard'' met maar 4 (grote)maps , 11 primary wapens en niet een een attachment systeem voor die wapens steund maar ik weiger dat.(Zit ook niet eens eens een SP in btw.)
Ik ben echt wel bereid om voor games en DLC te betalen maar dan moet je wel waar voor je geld krijgen en Battlefront heeft de content van een uitbreiding(kijkend naar een BF3/4 of CoD uitbreiding) dus eigenlijk maar 15€ waard.
Gamers van nu zijn verwend. Alles moet mooi en bug vrij zijn. Binnen een week heft iedereen via internet alles uitgezocht voor een game, van elk hidden secret tot bugs en cheese spots.
Hier heb ik ook weleens over nagedacht. C&C Red Alert speelde je bijvoorbeeld een jaar en was dan zelf nog 'hip' om te spelen. De markt is nu ook stukken groter en gamen is meer dan ook populair en een ‘geaccepteerde’ hobby, er komen dus ook vele malen meer games uit als in bijvoorbeeld 1996. Daarbij voor informatie over een game ben je enkele muisklikken verwijderd van wat je wilt weten, ook is een fysieke drager geen noodzaak meer met het snelle Internet van nu. Daarom is het gold gaan van een game veel minder kritisch als toen, nu patch je het toch achteraf. Ze gaan nu allee nog echt Gold enige tijd voor de release omdat de markt nog fysieke dragers vraagt. Volgens mij zijn er wel PS3 en PS4 games die je niet eens uit kan spelen of de Platinum Trophy kan behalen zonder patch.Viper® schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:29:
Games lijken tegenwoordig sowieso eerder te vervelen. Vroeger konden we ons weken vermaken met een nieuw spel op de pc of console. Ik heb vele uren in Lufia2 zitten op de SNES en ook op de pc heb ik c&c destijds veel gespeeld.
Gamers van nu zijn verwend. Alles moet mooi en bug vrij zijn. Binnen een week heft iedereen via internet alles uitgezocht voor een game, van elk hidden secret tot bugs en cheese spots.
Zei ik ook , maar ik werd geconfronteerd !1!baronruud schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:54:
[...]
Ok, dan koop je de game niet, prima toch.
Haha.
[ Voor 60% gewijzigd door jmignolet op 18-11-2015 13:45 ]
Wat een onzinViper® schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:29:
Games lijken tegenwoordig sowieso eerder te vervelen. Vroeger konden we ons weken vermaken met een nieuw spel op de pc of console. Ik heb vele uren in Lufia2 zitten op de SNES en ook op de pc heb ik c&c destijds veel gespeeld.

1127 uur BF3
660 uur BF4
20
278 uur CoD black ops
100+ uur Dayz mod
En dit zijn alleen nog maar de Shooters want heb ook heel veel Fallout, Mass Effect, Dragon Age, Football Manager, Guild Wars, GTA V, Hearthstone en nog veel meer gespeeld.
Het grote probleem is juist dat er te veel games zijn die gewoon te weinig bieden of je het zo makkelijk maken dat je er naar 10 uur op uit bent gekeken omdat er niets meer te ''halen'' valt en ik ben bang dat Battlefront met een maand ook in deze categorie valt omdat er gewoon weg te ''weinig'' is.
Weet niet of het fysiek spel in de bundel zat, ofwel een code die je pas morgen toegang geeft tot het spel.
Gravity is a habit that is hard to shake off.
http://www.mediamarkt.nl/...front-bundel-1409152.htmljmignolet schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:40:
In de Dreamland ( België ) zag ik een PS4 bundel met Battlefront. Geen speciaal editie whatsoever, maar het fysiek spel was er niet in de rekken, dus dat vond ik wel raar..
Weet niet of het fysiek spel in de bundel zat, ofwel een code die je pas morgen toegang geeft tot het spel.
Ja, BO3 krijgt daar een 81, zegt ook niks.Jumpman schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:06:
Tot nu toe staat PS4 SW: Battlefront bij Metacritic op 77, niet heel hoog. En ik weet niet of hier de omgekochte review website's en bladen al in zitten.
[ Voor 28% gewijzigd door DeBaroN op 18-11-2015 15:26 ]
Deze was het dus inderdaad. Bundels lagen er, maar dus geen aparte fysieke spellen.
Ik zit al vanaf maandagmiddag online te spelen met een VPN.Bullettooth schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:05:
Wanneer kan er op PC eventueel via VPN al begonnen worden dan? En zijn er zoals altijd ook online keystores die al keys verzenden?
er is volgens mij een sterke hate-or-love-it verdeling (ook merkbaar in dit topic).. veelgehoorde kritiek is de weinige content. dat zie je ook terug in de reviews en verklaart ook deels de 77. Bij de user reviews is het nog erger.. Maar dat neem ik door bovenstaande al niet meer serieus. Zeker niet gezien de game nog uit moet komen en niemand de game echt lang genoeg gespeeld kan hebben om een goed oordeel te kunnen vellen.Jumpman schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:06:
Tot nu toe staat PS4 SW: Battlefront bij Metacritic op 77, niet heel hoog. En ik weet niet of hier de omgekochte review website's en bladen al in zitten.
Persoonlijk heb ik liever een paar goede maps dan heel veel maps waarvan ik de helft toch niet speel. het gaat me sowieso alleen om de multiplayer.
Veel belangrijker voor mij: hoe is de balans. Dat is sowieso altijd een wel een gok bij nieuwe multiplayer games. Maar ook iets wat gelukkig eenvoudig te patchen is
Kreeg via CJS Keys direct een key binnen. Ga er vanuit dat ik hem zo direct thuis kan spelen met VPN.Bullettooth schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:05:
Wanneer kan er op PC eventueel via VPN al begonnen worden dan? En zijn er zoals altijd ook online keystores die al keys verzenden?
nah, ze vinden je niet lief, maar er voor zover ik weet nog nooit iemand gebanned voor het gebruik van een vpnPoulske schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:16:
Kan je daar geen ban van Origin mee riskeren?
Als de balance na alle commentaar op de beta niet gefixed is in de full game, ga ik het weinig kans geven. Ze zijn nu wss druk met het maken van de DLC content.itsleon schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:47:
Nu al een paar dagen aan het spelen maar toch een beetje een mixed gevoel erbij.
Helaas merk je nu ook dat steeds meer mensen online komen met deluxe versie en dat de DL-44 OP as hell is.
En wat ze bij Dice dachten dat het balanced zou zijn om de empire in supramcy en AT-ST te geven en de rebellen niks snap ik nog steeds niet.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ze hebben gelukkig een hoop bugs opgelost sinds de beta waar ik echt last van had. De andere mappen zijn echt super tof!
Dit is echt de beste SW game tot nu toe!
Ga hem absoluut kopen.
Maar 4 maps is wel erg schraal....
[ Voor 46% gewijzigd door Goron op 18-11-2015 18:02 ]
Verwijderd
http://www.ign.com/articl...tures-12-multiplayer-maps
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet