Ja dat is dus de grote maps, afzonderlijk gerekend van de kleine maps. En op zich klopt het ook wel, zo zijn er 9 voor blaster (tdm) en 4 voor walker assault, waarbij er 2 zijn die grote delen van blaster delen met elkaar.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 18:14:
12 maps in multiplayer is mijn eerste Google hit:
http://www.ign.com/articl...tures-12-multiplayer-maps
Bij Dropship heb je niet alle TDM mappen (die dingen moeten tenslotte uit de lucht komen vallen en dat werkt niet bij een dichte map), volgens mij 7 ofzo.
Ik heb de afgelopen dagen vooral Blaster zitten spelen en dan merk je dat het best prima te doen is qua afwisseling. Als je echter (als reviewer bv) alleen Walker Assault en Supremacy gaat doen, ja dan is het vrij karig. Maar dat is hetzelfde als alleen maar Zombie-modus doen bij COD. Dan is het vrij karig als je maar 4 maps hebt.
Omdat er echter zo ongelofelijk veel verschil in de maps zit (bos, woestijn, rotsen, hangar, sneeuw en dan daarbinnen nog variatie), dan is het gewoon merkbaar meer moeite geweest per map. Er zijn maar weinig assets te hergebruiken en voor sommige dingen hebben ze duidelijk werk gemaakt.
Als DICE game oogt ie afgewerkt, bevat zeer weinig bugs en (voorlopig) weinig problemen met balans. Dat gezegd hebbende, je weet gewoon dat het beter kan en hij had ook gewoon met nog in ieder geval 2 grote maps extra moeten lanceren. Desnoods herkauw je daarbij nog wat content, maar dan heb je gewoon meer inhoud. Zo vind ik het bv jammer dat ze die woestijn-maps (2) niet tot grote Walker Assault hebben weten te brengen en dat er niet iets afspeelt op een ruimteschip zelf. Plus dat er nog wel een grote modus bij had gemogen voor bv capture the flag of iets met meer verschillende voertuigen.
[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 18-11-2015 18:23 ]