Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Ja dat is dus de grote maps, afzonderlijk gerekend van de kleine maps. En op zich klopt het ook wel, zo zijn er 9 voor blaster (tdm) en 4 voor walker assault, waarbij er 2 zijn die grote delen van blaster delen met elkaar.
Bij Dropship heb je niet alle TDM mappen (die dingen moeten tenslotte uit de lucht komen vallen en dat werkt niet bij een dichte map), volgens mij 7 ofzo.
Ik heb de afgelopen dagen vooral Blaster zitten spelen en dan merk je dat het best prima te doen is qua afwisseling. Als je echter (als reviewer bv) alleen Walker Assault en Supremacy gaat doen, ja dan is het vrij karig. Maar dat is hetzelfde als alleen maar Zombie-modus doen bij COD. Dan is het vrij karig als je maar 4 maps hebt.

Omdat er echter zo ongelofelijk veel verschil in de maps zit (bos, woestijn, rotsen, hangar, sneeuw en dan daarbinnen nog variatie), dan is het gewoon merkbaar meer moeite geweest per map. Er zijn maar weinig assets te hergebruiken en voor sommige dingen hebben ze duidelijk werk gemaakt.

Als DICE game oogt ie afgewerkt, bevat zeer weinig bugs en (voorlopig) weinig problemen met balans. Dat gezegd hebbende, je weet gewoon dat het beter kan en hij had ook gewoon met nog in ieder geval 2 grote maps extra moeten lanceren. Desnoods herkauw je daarbij nog wat content, maar dan heb je gewoon meer inhoud. Zo vind ik het bv jammer dat ze die woestijn-maps (2) niet tot grote Walker Assault hebben weten te brengen en dat er niet iets afspeelt op een ruimteschip zelf. Plus dat er nog wel een grote modus bij had gemogen voor bv capture the flag of iets met meer verschillende voertuigen.

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 18-11-2015 18:23 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubun2
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-05 15:08
Meelobee schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:47:
[...]

Als de balance na alle commentaar op de beta niet gefixed is in de full game, ga ik het weinig kans geven. Ze zijn nu wss druk met het maken van de DLC content.
Er is veel kritiek op de balans en ik ben er bijna van overtuigd dat dice blijft werken aan de balans/ patches. Verder heb ik erg veel zin in deze game op de ps4. Is er al een tweakers crew voor battlefront?
Al kun je slechts met 6 vrienden joinen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ubun2 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 18:23:
[...]

Er is veel kritiek op de balans en ik ben er bijna van overtuigd dat dice blijft werken aan de balans/ patches. Verder heb ik erg veel zin in deze game op de ps4. Is er al een tweakers crew voor battlefront?
Al kun je slechts met 6 vrienden joinen :O
Maar ze hadden toch al wel gefixed dat er (sneller) een rocket beschikbaar is tegen voertuigen? Ik zie nu minder dominantie van AT ST dan in de beta. Walker Assault is niet meer instant-win voor Republic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Martinspire schreef op woensdag 18 november 2015 @ 18:24:
[...]

Maar ze hadden toch al wel gefixed dat er (sneller) een rocket beschikbaar is tegen voertuigen? Ik zie nu minder dominantie van AT ST dan in de beta. Walker Assault is niet meer instant-win voor Republic
Je krijgt een Ion torpedo kaart als pre-order bonus.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
RocketKoen schreef op woensdag 18 november 2015 @ 18:25:
[...]

Je krijgt een Ion torpedo kaart als pre-order bonus.
Ja en die is nu veel eerder te unlocken als eerder het geval was (die zat overigens ook niet in de beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Ik heb hem 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Snap niks van de reviews en zo.

Toch heerlijke gameplay? Daar gaat het toch om?

Weg met perks, killstreaks en andere zooi. Gewoon een goed team samen stellen en de servers af gaan en slopen.

Toch??

Vraag me af.... Als mensen nu Battlefield 1942 spelen. Zouden ze dat ook saai vinden, alleen iemand dood schieten en een vlag veroveren. Thats it....

Heb die game duizenden uren gespeeld. Zou zo weer terug gaan.

Ik vind dat vele malen leuker dan wat er tegenwoordig voor onzin en chaos er in die shooters zit. En je vaak begint met een waterpistool tegen mensen die al veel verder zijn en betere wapens en damage hebben. (Walgelijk!!!)

[ Voor 10% gewijzigd door Turfschipper op 18-11-2015 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Key binnen via instant gaming

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Er zijn inderdaad 12 maps en in een aantal daarvan kun je 15 CoD maps stoppen. Ik vind helemaal mooi.

Ik vind de "casualiteit" echt een verademing. Ik heb geen hardcore tijd, dus wat een verademing, een shooter zonder talloze perks, wapens en attachments. Geen squads en andere shit en lekker weinig recoil. En dan ook nog eens in het SW universum. Prima!

[ Voor 59% gewijzigd door bram1984 op 18-11-2015 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

Goron schreef op woensdag 18 november 2015 @ 18:01:
Het zijn 4 planeten, niet 4 maps...net alsof je bij Battlefield alle steden als 1 map rekent ..??
Bij Battlefield zijn er bij deel 3/4 10 grote(basis) maps waarvan sommige delen weer gebruikt worden voor andere gamemodes zoals TDM maar er worden soms ook delen toegevoegd voor rush.
Turfschipper schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:06:

Weg met perks, killstreaks en andere zooi. Gewoon een goed team samen stellen en de servers af gaan en slopen.

Toch??

Vraag me af.... Als mensen nu Battlefield 1942 spelen. Zouden ze dat ook saai vinden, alleen iemand dood schieten en een vlag veroveren. Thats it....

Ik vind dat vele malen leuker dan wat er tegenwoordig voor onzin en chaos er in die shooters zit. En je vaak begint met een waterpistool tegen mensen die al veel verder zijn en betere wapens en damage hebben. (Walgelijk!!!)
Sorry hoor maar er mag toch best wat meer diepgang en een beetje learning curve in het spel zitten.
Het klopt verder dat te veel chaos niet goed maar juist dat hebben ze wel mee genomen van BF4 met alle granaat en rocket spam

Het gebrek aan content is nog wel het grootste probleem want een Battlefield 1942 had 15 grote maps en Battlefront maar 4(na een maand de populairste) zonder DLC terwijl 10 maps toch wel het minste is wat je mag verwachten voor 60€

[ Voor 15% gewijzigd door beuker19 op 18-11-2015 19:53 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mag, maar hoeft niet. Star Wars is voor een breed publiek en zal dus ook een hoop casuals trekken. Die jaag je weg met een learning curve. En het is niet zo dat je als n00b zomaar ff van de goede spelers wint. Er zijn zat shooters met een hoge learning curve, dus ga daar lekker mee aan de slag of stop met zeuren en ga laser schieten: *piew piew piew* :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

bram1984 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:49:
Mag, maar hoeft niet. Star Wars is voor een breed publiek en zal dus ook een hoop casuals trekken. Die jaag je weg met een learning curve. En het is niet zo dat je als n00b zomaar ff van de goede spelers wint. Er zijn zat shooters met een hoge learning curve, dus ga daar lekker mee aan de slag of stop met zeuren en ga laser schieten: *piew piew piew* :Y)
Sorry hoor maar die noobs zullen nog sneller afhaken want hoe makkelijker je iets maakt hoe sneller de goede spelers nog veel beter worden.
Het blijft hoe dan ook een game waar je zeker door de toevoeging van jetpacks en run n' gun actie reactie snelheid en strafing nog veel belangrijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dus dan is er voor de n00bs juist wel een learning curve, of hoe zit het? Of kunnen ze nu iets makkelijker wat raken door de lage recoil? Maar wat wil je nu eigenlijk? Er zijn toch zat andere games waarin je je ei kwijt kan? Bitchen over deze game gaat er echt niet voor zorgen dat DICE er ineens 100 attachments, 50 perks, 30 killstreaks en enorme recoil in gaat stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
beuker19 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:45:
[...]

Bij Battlefield zijn er bij deel 3/4 10 grote(basis) maps waarvan sommige delen weer gebruikt worden voor andere gamemodes zoals TDM maar er worden soms ook delen toegevoegd voor rush.

[...]

Sorry hoor maar er mag toch best wat meer diepgang en een beetje learning curve in het spel zitten.
Het klopt verder dat te veel chaos niet goed maar juist dat hebben ze wel mee genomen van BF4 met alle granaat en rocket spam

Het gebrek aan content is nog wel het grootste probleem want een Battlefield 1942 had 15 grote maps en Battlefront maar 4(na een maand de populairste) zonder DLC terwijl 10 maps toch wel het minste is wat je mag verwachten voor 60€
Gast, waar heb je het toch telkens over. Dat er in jouw (mogelijk) favo modus minder mappen zijn, maakt dat de rest niet meetelt? Of de coop-missies? Je punt van "ik had liever meer maps gehad" is duidelijk. Next!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ben je trouwens nog steeds kwetsbaar op de grond als je plaats neemt in een voertuig? Weet iemand dit? Ik zie op YT spelers X-Wings en TIE Fighters oproepen op plekken waar ze makkelijk geraakt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:24:
Ben je trouwens nog steeds kwetsbaar op de grond als je plaats neemt in een voertuig? Weet iemand dit? Ik zie op YT spelers X-Wings en TIE Fighters oproepen op plekken waar ze makkelijk geraakt kunnen worden.
Je blijft niet staan waar je voertuig hebt ingeschakeld, dat "lichaam" is dan in principe weg.

Ik weet overigens zo even niet of je ook nog gewoon kon uitstappen of dat je gewoon dood bent als je opgeblazen wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:51
Game ziet er mooi uit, maar de rest is een chaos, echt dodelijk saai, alleen die geluiden al de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
NotSoSteady schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:59:
Game ziet er mooi uit, maar de rest is een chaos, echt dodelijk saai, alleen die geluiden al de hele tijd.
Ben je nu serieus? Had je Transformers geluiden verwacht? En wat hebben geluiden te maken met of een game wel of niet saai is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:45
NotSoSteady schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:59:
Verdiep je dan eerst in iets voor je iets koopt 🤔

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 01:16

Red Boll

Kick Ass!

Bah, spel loopt vast bij opstarten (PC)...

- Spel repareer optie verhelpt het niet helaas...
- Deinstallatie, installatie en een NVidia driver update deed wonderen! :)

[ Voor 66% gewijzigd door Red Boll op 19-11-2015 00:23 ]

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Europa is live in de game! Super!!

• Yonix
  • Laatst online: 22:20
Wel tof dat je, terwijl het spel wordt geïnstalleerd, als Darth Vader op Hoth wat 'Rebel scum' kunt neersabelen. ;)

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 01:16

Red Boll

Kick Ass!

Geen connectie problemen tegen gekomen nog...

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Net even snel 3 potjes meegepakt, en was weer helemaal hooked (na de beta gespeeld te hebben) heerlijk!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:03
Ik heb hem vanavond ook voor het eerst gespeeld, een paar solo training missions en wat survival.. Ik vond dat al helemaal geweldig en dan heb ik de hoofdmoot, de MP nog niet eens aangeraakt.. Verbaast me ook weinig want ik vond de beta al erg leuk.. Deze game is gewoon ouderwets lekker knallen zonder teveel gedoe in een geweldige Star Wars setting.. Ik zag ook dat er wel degelijk best veel maps inzaten voor Blaster (TDM), naast de 4 voor Walker Assault en nog wat voor andere gamemodes.. Ik begrijp dus niet hoe je dat allemaal serieus kan spelen in 1-2 dagen en dan een review schrijven om dan de game vervolgens saai te noemen, sorry hoor.. Gezeur over casual heb ik al gezegd vind ik ook onzin, als je goede FPS skills hebt domineer je echt wel hard in deze game, dus hoezo alleen voor casuals en geen skill nodig?!? Geen recoil? Quake heeft ook geen recoil..

Mooi om te zien dat nu mensen de game hier zelf kunnen spelen de negativiteit een beetje omslaat naar positief.. Zo zie je maar, reviews zeggen lang niet altijd wat.. Speel de games gewoon zelf en bepaal je eigen mening i.p.v. anderen blind na te praten.. Je kan ook genoeg gameplay video's van de game vinden en zo bepalen of het je wat lijkt..

De game draait ook als een zonnetje (2560x1440, alles ultra met TXAA en nog 80-90 fps gemiddeld met 1x 980Ti).. Triest dat dit tegenwoordig gemeld moet worden, maar het is zo, het is zowaar een goed draaiende DICE game bij launch.. Ik heb alleen een kleine tik in mijn audio zitten (meer mensen last van?), vermoed dat het iets met mijn dedicated Asus DGX geluidskaart te maken heeft, zal morgen eens de onboard audio proberen..

Als iemand trouwens een co-op partner zoekt, voeg me maar toe..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste hacker al tegengekomen.
Restitutie aangevraagd bij Origin.

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
Ik ben ook even aan de slag gegaan met de game via EA Acces. Het speelt heerlijk weg met een controller (Xbox One). De effecten en de impact van de laser geweren is zeer goed. Ik ga me hier zeker mee vermaken. Ik heb zelf nog niet met Vader enz. gespeeld maar wel op Twitch gezien en dat zag er zeer tof uit. Ik moest zonet stoppen omdat de verbinding met de servers weg was.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 02:38:
De eerste hacker al tegengekomen.
Restitutie aangevraagd bij Origin.
Zo jij bent hard... en hoe weet je of hij een hacker was? In Battlefront kan je makkelijk scores van 60-2 halen bijvoorbeeld.
Robolokotobo schreef op donderdag 19 november 2015 @ 03:22:
Ik ben ook even aan de slag gegaan met de game via EA Acces. Het speelt heerlijk weg met een controller (Xbox One). De effecten en de impact van de laser geweren is zeer goed. Ik ga me hier zeker mee vermaken. Ik heb zelf nog niet met Vader enz. gespeeld maar wel op Twitch gezien en dat zag er zeer tof uit. Ik moest zonet stoppen omdat de verbinding met de servers weg was.
Waarom heb je Xbox One versie gekozen als je een 960 hebt die doet makkelijk 1080P 60FPS en hoger ipv 720P 60FPS (in 2015 lol)

[ Voor 68% gewijzigd door Koning Willy op 19-11-2015 04:10 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• Robolokotobo
Koning Willy schreef op donderdag 19 november 2015 @ 04:05:
[...]

Zo jij bent hard... en hoe weet je of hij een hacker was? In Battlefront kan je makkelijk scores van 60-2 halen bijvoorbeeld.

[...]

Waarom heb je Xbox One versie gekozen als je een 960 hebt die doet makkelijk 1080P 60FPS en hoger ipv 720P 60FPS (in 2015 lol)

[video]
Omdat ik zat ben van het geouwehoer op pc door hardware fabrikanten en developers heb ik besloten AAA titels op de console te spelen. Niet langer wachten op PC releases. Ik wil niet langer meewerken aan het Gameworks gesodemieter van Nvidia waarvoor je ieder jaar een nieuwe kaart nodig bent.

Op console kan je komende jaren alles spelen zonder extra geld uit te geven aan hardware. Ik weet dat je dan ook op medium of low door kan met oude hardware maar daar heb ik nooit genoegen mee genomen. Simpelweg omdat het altijd beter kan op PC heb ik er altijd maar weer geld ingepompt. En als ik zie wat de high end video kaarten nu kosten heb ik er geen zin meer in. Het is een bodemloze put en als ik het zo doe als ik het hebben wil kost het mij duizenden euro's en het heeft me al zoveel geld gekost. Een console kost een paar honderd euro en levert jarenlang gameplezier.

Geen geouwehoer meer met drivers, slechte console ports en andere problemen die mij het plezier van gamen op de pc de laatste jaren bedorven hebben. Batman Arkham Knight was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen. Ook speel ik games het liefst met een controller en een shooter spelen met een controller tegen mensen met muis en toetsenbord is vaak lastig.

Dat de game 720P is op Xbox One vind ik niet erg. Het ziet er super uit op mijn tv. Het is ook maar net wat een developer met een game doet. Kijk naar Need for Speed 2015. Niet te geloven hoe strak dat eruit ziet op de Xbox One. En zoals wel vaker moeten PC gamers er nog een behoorlijke tijd op wachten en mogen ze maar hopen dat de game goed speelbaar is.

[ Voor 18% gewijzigd door Robolokotobo op 19-11-2015 05:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
Vraagt Koning Willy na net een filmpje gepost te hebben van de PC versie die niet online komt. Stop eens met dat getroll steeds en laat iedereen lekker spelen waarop hij wil, sneu ventje. Hackers, ports, half werk, cheaters, mensen die visuals uitschakelen om oneerlijk voordeel te halen: veel plezier met je PC versie. Hoe zei je dat ook alweer? Oh ja: "lol".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Is het mogelijk om de Xbox One-controller en muis+toetsenbord tegelijkertijd te gebruiken? Ik kan namelijk niet vliegen met muis en toetsenbord. Maar als ik de Xbox One-controller connect, dan kiest Battlefront automatisch dat als input en niet mijn muis+toetsenbord.

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
Turfschipper schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:06:

Toch??

Amen to that !
Wat zou dat bizar zijn zeg, teamplay zonder game brekende hitte zoekende lasers ,spelers onthullende gimmicks and so on.

Wat een killstreak troep is het geworden voor die fatsige Amerikaan met 1 hand in de chips schaal en in die andere vette schop een controller. Auto AIM hhooo !!!
En de kudde }:O loopt er achteraan. Bah !
Maar ja tis Starwars he. :+

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Ik kwam vanochtend ook de eerste hacker tegen: Emperor Palpatine! :+
Een van mijn eerste wapen feiten, spawnen en.. hallo keizer, oh wacht ik ben een rebel...bzzzzt.

Heb dus vanochtend snel even Walker Assault gedaan maar ik ga hier nog wel even wat uurtjes zoet mee zijn. Zeer vermakelijk.

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
Mijn download is ook binnen, ga er zo mee aan de slag. Heb er zin in en kon het toch niet laten :)
En aangezien ik een wedstrijd moet voetballen vanavond en geen zin had om te werken toevallig ook nog een vrije dag opgenomen O-)

[ Voor 40% gewijzigd door creapYYY op 19-11-2015 07:46 ]

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:13

steel123

Cryman9

MaXeRs schreef op donderdag 19 november 2015 @ 06:59:
[...]
Auto AIM hhooo !!!
En de kudde }:O loopt er achteraan. Bah !
Maar ja tis Starwars he. :+
Ik heb de game zelf nog niet gekocht, ik twijfel nog een beetje. Maar heeft de PC versie auto aim?
Als dat zo is dan ga ik hem zeker niet halen.

Het scheelt dat Beuker19 zichzelf steeds tegenspreekt en 95% van zijn negatieve argumenten kun je al zien na een gameplay filmpje.

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
steel123 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 07:57:
[...]

Ik heb de game zelf nog niet gekocht, ik twijfel nog een beetje. Maar heeft de PC versie auto aim?

Het scheelt dat Beuker19 zichzelf steeds tegenspreekt en 95% van zijn negatieve argumenten kun je al zien na een gameplay filmpje.
Standaard is er i.i.g. geen auto-aim op de pc.
Dat zou ook wel een beetje gek zijn als je met een muis speelt....

Ik vind de game tot nu toe erg vermakelijk maar geeft wel een erg arcade gevoel.
In BF4 heb ik na de meeste potjes een K/D ratio van minimaal 2.0
In mijn eerste paar potjes Star wars Battlefront kom ik nog niet hoger als 0.5
Dit komt voornamelijk omdat wapens heel anders schieten.
Een ander probleem is dat je iemand meerdere malen moet raken (ook op zijn hoofd) om hem uit te schakelen.
Ik hoop dan ook dat iets van een hardcore mode is of komt...

De game ziet er verder echt PRACHTIG uit op mijn GTX 970 op een resolutie van 2560 x 1080.
Ik moet eerst nog een paar uur spelen voor ik echt een goed oordeel kan geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Impact granades, homing missiles, explosive laser shells…rustig blijven, paar avondjes spelen en verder gaan met het leven.

Dice is het grootste faal bedrijf in mijn optiek, altijd op het eerste gezicht een super game wat ze leveren en dan erachter komen dat er allemaal retarted keuzes in zitten door de dev.

Gelukkig dikke fun met de jetpack, zonder die jetpack zou ik het niet gekocht hebben.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
De Tweakers review staat trouwens online en krijgt een 8,5: reviews: Star Wars Battlefront: sfeervolle shooter

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Welke modes kan je eigenlijk met meerdere spelers offline spelen?

"21 jaar DSL!"

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

steel123 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 07:57:
[...]

Waar spreek ik mijzelf tegen dan ?
Ik vind het alleen jammer dat een game als dit die qua audio en visueel een 10/10 is het gewoon verprutst met te weinig content, simpele gameplay en nog meer rocket en granaat spam.
Dat sommige spelers dat leuk vinden prima maar ik had liever wat meer gezien en misschien ook wel wat meer verwacht.

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:30
Ok fuck it, ik wil het spelen. Can't take it anymore. :D

• Haruhi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 13:24
Gevraagd op EA forums waarom het spel screenshots maakt van je desktop.
Ook erbij gezet waarom het spel zo duur moest wezen.
Thread zonder reactie verwijderd. Omdat het offtopic is. Prima, geen probleem.

Hetzelfde gedaan op de Reddit pagina.
Resultaat, een keiharde permaban
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DSpX1QZ.png

Prima...
Dit spel komt niet op mijn PC of consoles.

[ Voor 3% gewijzigd door Haruhi op 19-11-2015 09:54 ]

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Robolokotobo schreef op donderdag 19 november 2015 @ 05:44:
[...]

Omdat ik zat ben van het geouwehoer op pc door hardware fabrikanten en developers heb ik besloten AAA titels op de console te spelen. Niet langer wachten op PC releases. Ik wil niet langer meewerken aan het Gameworks gesodemieter van Nvidia waarvoor je ieder jaar een nieuwe kaart nodig bent.

Op console kan je komende jaren alles spelen zonder extra geld uit te geven aan hardware. Ik weet dat je dan ook op medium of low door kan met oude hardware maar daar heb ik nooit genoegen mee genomen. Simpelweg omdat het altijd beter kan op PC heb ik er altijd maar weer geld ingepompt. En als ik zie wat de high end video kaarten nu kosten heb ik er geen zin meer in. Het is een bodemloze put en als ik het zo doe als ik het hebben wil kost het mij duizenden euro's en het heeft me al zoveel geld gekost. Een console kost een paar honderd euro en levert jarenlang gameplezier.

Geen geouwehoer meer met drivers, slechte console ports en andere problemen die mij het plezier van gamen op de pc de laatste jaren bedorven hebben. Batman Arkham Knight was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen. Ook speel ik games het liefst met een controller en een shooter spelen met een controller tegen mensen met muis en toetsenbord is vaak lastig.

Dat de game 720P is op Xbox One vind ik niet erg. Het ziet er super uit op mijn tv. Het is ook maar net wat een developer met een game doet. Kijk naar Need for Speed 2015. Niet te geloven hoe strak dat eruit ziet op de Xbox One. En zoals wel vaker moeten PC gamers er nog een behoorlijke tijd op wachten en mogen ze maar hopen dat de game goed speelbaar is.
Je neemt geen genoegen met medium of low settings... Maar speelt wel de console versies van aaa games, die dus nu al steeds vaker op medium en low draaien met een enkele setting high en lagere framerates en resolutie. Fallout 4 BV met low settings, enkele high en 20-30fps vs bijn alles high 60 op je huidige pc volgens benchmarks. Beetje tegenstrijdig dus ;) En Gameworks hoef je niks mee te doen, doe ik ook nooit. Vergelijk GTA 5 of Fallout 4 of The witcher maar eens op je Xbox vs je huidige pc qua performance.

Ik zelf koos voor consoles simpelweg voor de grotere onze communities bij bepaalde aaa games die ik wilde spelen. Tot ik me besefte dat ik liever dedi servers en communities heb enzo en op het moment weer voornamelijk op de pc speel. Nu doe ik beiden voor zover geld het toelaat.

Keuze voor controller only is daarentegen een uitstekende reden, want controller vs keyboard en muis is gewoon kut inderdaad :P En damn de Xbox heeft een fijne controller. Moet er nog altijd eentje scoren :*)

Maar goed om weer ontopic te gaan:

Leuke game, maar de content is toch wel lichtelijk schaars imho. De sfeer is heel erg ziek echter en het schieten op zich voelt ook wel weer erg goed. Omgevingen zijn echt schitterend ook :D Geen idee hoe lang het me leuk blijft, maar op her moment wel erg tof.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Huh? Om welke reden wordt je dan op Reddit gebanned? EA heeft daar toch geen invloed op?

• Haruhi
SD5k schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:06:
Huh? Om welke reden wordt je dan op Reddit gebanned? EA heeft daar toch geen invloed op?
Schijnbaar heeft EA er wel invloed op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Haruhi schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:54:

[afbeelding]

Prima...
Belachelijk inderdaad, enige reden waarom ik het nog niet gekocht heb.. Origin...

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:40
Weet iemand toevallig hoe je via xbox one de extra DLC code kan invullen op het nieuwe dashboard Haha?

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 12:48
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:37:
[...]

Belachelijk inderdaad, enige reden waarom ik het nog niet gekocht heb.. Origin...
Wat is er mis met Origin dan?
Werkt zeer stabiel hoor. Nooit problemen mee. In het begin van BF3 wel. Nu al jaren niet meer.
maar wellicht heb jij wel problemen hoor.

ik wil nog heel even wachten met kopen. Maar ik ga hem zeker halen. Vond de beta echt zeer goed.

Verwijderd

beebie121 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:51:
[...]

Wat is er mis met Origin dan?
Werkt zeer stabiel hoor. Nooit problemen mee. In het begin van BF3 wel. Nu al jaren niet meer.
maar wellicht heb jij wel problemen hoor.

ik wil nog heel even wachten met kopen. Maar ik ga hem zeker halen. Vond de beta echt zeer goed.
Hebben ze dat hele zooitje gefixt ja? Ik doelde inderdaad op begin BF3, en het belachelijk omgaan met klanten, maar ach. Dat doet blizzard ook soms

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Haruhi schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:54:

[afbeelding]

Prima...
Das k*t voor je. Ik vind zo snel geen achtergrond informatie hierover. Heb je een link ?

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 12:48
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:05:
[...]

Hebben ze dat hele zooitje gefixt ja? Ik doelde inderdaad op begin BF3, en het belachelijk omgaan met klanten, maar ach. Dat doet blizzard ook soms
Eerlijk is eerlijk dat Origin ten tijden van BF3 (begintijd van Origin) ruk draaide.
Echter dat hebben ze echt al jaren op orde hoor.

Ik moet zelfs (met bloedend hart) toegeven dat ik het afgelopen jaar vaker heb gehad dat steam eruit lag dan Origin.
Dus ik zou dat niet de reden laten zijn voor het niet aanschaffen van deze game.

• Haruhi
croiky schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:24:
[...]

Das k*t voor je. Ik vind zo snel geen achtergrond informatie hierover. Heb je een link ?
Het is een onderdeel van het anti cheat systeem. Het maakt foto's van alles wat je open hebt staan.
Is je spel in Windowed mode? Dan maakt het een complete foto van je desktop.

Als je wilt, kan ik een link in je inbox doen.
Ik blijf in ieder geval ver weg van dit spel ;)

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Ah zo. Alleen als je windowed speelt?

Stuur me die link maar door. Graag Haruhi :)

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:52
Zijn hier ook toevallig PS4 gebruikers die Star Wars hebben?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Verwijderd

Buizerd__NL schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:48:
Ik ben em net aan het downloaden op de PS4.

Verwijderd

Hij ligt hier op m'n bureau naar me te lonken. Moet nog wachten tot ik vanavond thuis kom en dan fijn knallen.

M'n PSN naam is: CelticSeb76

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Yep

• Buizerd__NL
Top! dan zal ik jullie vanavond of morgen allemaal even toevoegen op PSN.

• Yonix
Krijgen jullie bij het afsluiten ook de melding dat Star Wars: Battlefront niet meer werkt? Verder loopt het spel prima, ondanks één harde crash/freeze nadat ik snel een in-game moment wilde vastleggen met Shadowplay van Nvidia.

Prima spel! Ik merk dat ik mij hier veel beter mee weet te vermaken dan Fallout 4. :*) Daarnaast is het op deze manier gewoon fijn toeleven naar Episode VII. ;)

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Haruhi schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:54:
[...]
Het is een onderdeel van het anti cheat systeem. Het maakt foto's van alles wat je open hebt staan.

Er waren bij de launch van Origins al zorgen dat er informatie werd verstuurd naar EA, dat bleek achteraf toch niet zo erg als het aanvankelijk leek, maar ALLE printscreens anders dan de game zelf (en dan alleen als je bewust toestemming hebt gegeven) dat is totaal onacceptabel.

Ik ben wel benieuwd naar die link?
Yonix schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:58:
Prima spel! Ik merk dat ik mij hier veel beter mee weet te vermaken dan Fallout 4. :*)
Ketter! >:)

[ Voor 13% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 19-11-2015 13:06 ]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Haruhi schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:54:
[...]

Ben wel benieuwd eigenlijk.

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 10:53
Ik heb het tijdens beta niet geprobeerd om te vliegen met flight stick, maar iemand al bijvoorbeeld fighter squadron met flight stick gespeeld?
Hoe is dat?
Is het mogelijk om bijvoorbeeld walker assault met muis en keyboard te spelen om dan bij een pick up over te gaan op flight stick? (indien dat dus goed speelt...)

[ Voor 7% gewijzigd door Lynx op 19-11-2015 13:22 ]

• Buizerd__NL
Ga jij ook Star Wars spelen?

Verwijderd

Voor de Star Wars fans op de PS4:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/GxPV4eTkpHzS9C01F90Tm7R2/full.png?nohitcount=1

• Yonix
;)

Trouwens, ik merk wel dat ik als Stormtrooper vaker mijn targets mis dan wanneer ik als een Rebel Soldier speel. Hebben jullie daar ook last van? :+

• bram1984
Lynx schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:19:
Ik heb het tijdens beta niet geprobeerd om te vliegen met flight stick, maar iemand al bijvoorbeeld fighter squadron met flight stick gespeeld?
Hoe is dat?
Is het mogelijk om bijvoorbeeld walker assault met muis en keyboard te spelen om dan bij een pick up over te gaan op flight stick? (indien dat dus goed speelt...)
Dit soort fratsen zouden voor dus compleet de ontstpanning van het gamen wegnemen. Lekker alles met mijn controller in mijn ligstoel.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik dacht even dat ik per ongeluk in het Destiny topic gepost had _O-

Nee hoor mijn waardevolle vrije tijd zit in Destiny :>

Beta was wel vet >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Viper® op 19-11-2015 13:34 ]

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 20:13
Meer mensen die hem op de pc spelen? Spel is bijna op 22% en dan kan je hem "spelen". Is dit speelbaar dan?

E: Laat maar, kan nog 3 uurtjes wachten. Vanaf 22% kan je de training spelen.

[ Voor 27% gewijzigd door R1kske op 19-11-2015 13:55 ]

Steam: rh1991

• Yonix
bram1984 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:33:
[...]

Dit soort fratsen zouden voor dus compleet de ontstpanning van het gamen wegnemen. Lekker alles met mijn controller in mijn ligstoel.
Weet jij dan of het mogelijk is om tegelijkertijd gebruik te maken van muis/toetsenbord en Xbox One-controller? Vliegen met muis/toetsenbord wil mij niet lukken en zodra ik de controller wil gebruiken schakelt Battlefront mijn muis/toetsenbord uit. :s

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
Yonix schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:43:
[...]

Weet jij dan of het mogelijk is om tegelijkertijd gebruik te maken van muis/toetsenbord en Xbox One-controller? Vliegen met muis/toetsenbord wil mij niet lukken en zodra ik de controller wil gebruiken schakelt Battlefront mijn muis/toetsenbord uit. :s
in de beta kon ik gewoon wisselen. Zodra ik dan weer een knop op mn toetsenbord aanraakte was die weer in gebruik.
Nu nog niet gevlogen, want vond het in de beta al niet leuk, dus zal het nu ook niet leuk gaan vinden

• bram1984
Yonix schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:43:
[...]

Geen idee, ik speel alleen op de PS4. ;)

• Buizerd__NL
Viper® schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:33:
[...]

Ik dacht even dat ik per ongeluk in het Destiny topic gepost had _O-

Nee hoor mijn waardevolle vrije tijd zit in Destiny :>

Beta was wel vet >:)
Gewoon kopen. :P

• Haruhi
croiky schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:36:
Ah zo. Alleen als je windowed speelt?

Stuur me die link maar door. Graag Haruhi :)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:59:Er waren bij de launch van Origins al zorgen dat er informatie werd verstuurd naar EA, dat bleek achteraf toch niet zo erg als het aanvankelijk leek, maar ALLE printscreens anders dan de game zelf (en dan alleen als je bewust toestemming hebt gegeven) dat is totaal onacceptabel.

Ik ben wel benieuwd naar die link?
Bij deze post ik de link.
http://www.unknowncheats.me/forum/1329492-post20.html

Dit is trouwens niet de eerste keer dat EA aan censuur doet.
http://www.unknowncheats.me/forum/1110763-post1.html

In het verleden werd zonder te vragen via de ActivationUI.exe (Battlefield 3, 4, Hardline, Sims, Titanfall, SimCity en Battlefront Alpha/Beta) gewoon doodleuk allerlei gegevens afgelezen en in plain text verstuurd naar de EA servers.(Ik weet niet of ActivationUI in je SWBF gamefolder zit)
Hiermee verkreeg EA het volgende.

code:
1
2
3
4
5
6
    Win32_BaseBoard.SerialNumber (string)
    Win32_BIOS.SerialNumber (string)
    Win32_BaseBoard.Manufacturer (string)               
    Win32_BIOS.Manufacturer (string)
    Win32_OperatingSystem.InstallDate (datetime)
    Win32_OperatingSystem.SerialNumber (string)

Ik heb gevraagd waarom ze dit doen op het battlelog forum en kreeg zonder enig uitleg een ban aan mijn broek.
Het zou kunnen zijn omdat ik geregistreerd ben op de site die ik zojuist hierboven linkte, maar ik ben erg geintreseerd in hoe alles werkt van games en hoe makkelijk het gemanipuleerd kan worden.
Maar dat zou niet moeten betekenen dat je zomaar een ban kan uitdelen om terechte zorgen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KvrYibP.png

Het zou zo wezen dat nu alles wordt gehashed voordat het naar de servers gaat, maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 7% gewijzigd door Haruhi op 19-11-2015 14:50 ]

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Yonix schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:58:
Krijgen jullie bij het afsluiten ook de melding dat Star Wars: Battlefront niet meer werkt? Verder loopt het spel prima, ondanks één harde crash/freeze nadat ik snel een in-game moment wilde vastleggen met Shadowplay van Nvidia.

Prima spel! Ik merk dat ik mij hier veel beter mee weet te vermaken dan Fallout 4. :*) Daarnaast is het op deze manier gewoon fijn toeleven naar Episode VII. ;)
Ben benieuwd :-)
Heb Fallout of nog maar een paar daagjes in huis. Vind het leuk. Alleen heb ik niet zoveel tijd om verder te komen.

Starwars lijkt me leuk om 's avonds nog even een uurtje te knallen. Geen verhaal of diepgang nodig :-)

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
Als er mensen op de PC spelen die samen willen spelen, ik heet P0ulske op Origin. ;)

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
Poulske schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:17:
Als er mensen op de PC spelen die samen willen spelen, ik heet P0ulske op Origin. ;)
Martinspire schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:14:
[...]

Edit:
Lijst om je gamertags toe te voegen:
https://docs.google.com/s...qk8Cuccw/edit?usp=sharing
Elk platform zijn eigen pagina, wel zo makkelijk.
Graag niet als trutjes de content verwijderen of bewerken, maar gewoon even jezelf toevoegen. Thanks ;)

• lordprimoz
als je ook iets verder leest kom je erachter dat battlefront enkel screenshots kan maken als je door fairfight geflagged bent.
Also these screenshots only seem to be requested if you have been flagged by FairFight.
Dus ja het is vervelend dat het kan, maar fairfight zal je niet zomaar als hacker flagged =P

[ Voor 10% gewijzigd door lordprimoz op 19-11-2015 15:23 ]

• Poulske
Aah, had ik nog niet gezien. :+

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Hij is binnen! 4 DVDs haha. Wordt tijd dat we op PC ook naar blu-ray overstappen.

De DVDs zijn wel Empire favored. Maar eentje met een plaatje van Luke, de rest is stormtrooper, AT-ST en Vader.

[ Voor 42% gewijzigd door Goron op 19-11-2015 15:50 ]

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Haruhi schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:47:
[...]

[...]

[...]

Bij deze post ik de link.
http://www.unknowncheats.me/forum/1329492-post20.html

Dit is trouwens niet de eerste keer dat EA aan censuur doet.
http://www.unknowncheats.me/forum/1110763-post1.html

In het verleden werd zonder te vragen via de ActivationUI.exe (Battlefield 3, 4, Hardline, Sims, Titanfall, SimCity en Battlefront Alpha/Beta) gewoon doodleuk allerlei gegevens afgelezen en in plain text verstuurd naar de EA servers.(Ik weet niet of ActivationUI in je SWBF gamefolder zit)
Hiermee verkreeg EA het volgende.

code:
1
2
3
4
5
6
    Win32_BaseBoard.SerialNumber (string)
    Win32_BIOS.SerialNumber (string)
    Win32_BaseBoard.Manufacturer (string)               
    Win32_BIOS.Manufacturer (string)
    Win32_OperatingSystem.InstallDate (datetime)
    Win32_OperatingSystem.SerialNumber (string)

Ik heb gevraagd waarom ze dit doen op het battlelog forum en kreeg zonder enig uitleg een ban aan mijn broek.
Het zou kunnen zijn omdat ik geregistreerd ben op de site die ik zojuist hierboven linkte, maar ik ben erg geintreseerd in hoe alles werkt van games en hoe makkelijk het gemanipuleerd kan worden.
Maar dat zou niet moeten betekenen dat je zomaar een ban kan uitdelen om terechte zorgen.
[afbeelding]

Het zou zo wezen dat nu alles wordt gehashed voordat het naar de servers gaat, maar dat weet ik niet zeker.
Ik ben het wel met LordPrimoz eens, het lijkt inderdaad dus best wel mee te vallen met de grove inbreuk door Battlefront.

Overigens, als jij HaruhiAA bent, dan ben je vast niet alleen geband voor het stellen van die vraag en was het hooguit de laatste druppel die de mods aangrepen om jou te bannen.

Als je niet HaruhiAA bent, dan kan je proberen om onder een andere naam dit nog eens aan te kaarten, want die naam ligt (of lag, geen idee, al eeuwen niet meer op battlelog geweest) nogal gevoelig daar. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Ik zou graag wat ervaringen lezen in plaats van dat ban geneuzel.

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
bram1984 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:51:
AGREE

• Poulske
Ik heb gister even een half uurtje gespeeld en hij speelt lekker, de sfeer is goed en qua balancing ook nog niet echt problemen gehad. Heb ook maar één potje gespeeld, dus qua balancing en content kan ik nog niet veel zeggen.

• lordprimoz
bram1984 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:51:
nou, zal ik dan mijn ervaring geven;
Ik heb gisteravond een aantal uren kunnen spelen door via een vpn mijn game te activeren.
Wat me opviel is dat je prima met je partner en ik dacht 7 anderen ( team van 8 ) een game kan joinen.
Het is alleen niet zo dat je automatisch met zn allen wordt geqeued. Een persoon moet een server zoeken, en zodra hij in een game zit krijgt de rest een notificatie dat ze kunnen joinen. Je komt dan ook in hetzelfde team terecht. (tot het team vol zit natuurlijk, geen garanties dat je hele party erin kan)

in die paar uurtjes die ik gespeeld heb ben ik bezig geweest met de survival game mode, Blast, Droid run & walker assault.
Survival is echt tof en erg challenging als je op master mode speelt. Zeker een aanrader als je redelijk bekend bent met fps games.
Blast en Droid run zijn eigenlijk gewoon tdm games, waarbij het super stacked is voor het team met de betere wapens, dus als je als noob met kutwapens begint wordt je gewoon gepwned door de tegenstander.
Zodra je een hoger level bent is de balance (tot nu toe) geen probleem meer.

Bij Walker Assault is de game tot nu toe altijd door de rebels gewonnen. In tegenstelling tot de Beta waar de Empire eigenlijk het voordeel had is het nu dus in voordeel van de andere kant. De bombers worden te snel gegenereed als de bases door de empire rebels in bezit zijn. En hoe meer bombers, hoe langer de walker vulnerable is. (laatste potje walker assault gister avond hebben we twee walker gedowned tijdens de tweede bombrun, beide walkers hadden op dat moment nog ~80% hp over)
Hier mag wat mij betreft aan de balance gesleuteld worden.

Verder draait het systeem echt fantastisch, bijna geen last van framedrops op high graphics @ 1440p. Ook het geluid is echt geweldig.

• bram1984
Empire beschikt toch over TIE Fighters met Walker Assault? Neerhalen die X-/Y-Wings.

Nu heb ik een vermoeden dat het me geen hol kan interesseren of ik win of niet, en hoe vaak ik doodga. Ik heb Battlefield nooit online gespeeld, maar ben altijd een CoD speler geweest. Dus ik ga het sowieso al episch vinden om oorlog te voeren op zulke grote maps.

Hoe lang duurt een gemiddeld potje Walker Assault?

• Robolokotobo
Brutal1ty schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:06:
[...]

Je neemt geen genoegen met medium of low settings... Maar speelt wel de console versies van aaa games, die dus nu al steeds vaker op medium en low draaien met een enkele setting high en lagere framerates en resolutie. Fallout 4 BV met low settings, enkele high en 20-30fps vs bijn alles high 60 op je huidige pc volgens benchmarks. Beetje tegenstrijdig dus ;) En Gameworks hoef je niks mee te doen, doe ik ook nooit. Vergelijk GTA 5 of Fallout 4 of The witcher maar eens op je Xbox vs je huidige pc qua performance.

Ik zelf koos voor consoles simpelweg voor de grotere onze communities bij bepaalde aaa games die ik wilde spelen. Tot ik me besefte dat ik liever dedi servers en communities heb enzo en op het moment weer voornamelijk op de pc speel. Nu doe ik beiden voor zover geld het toelaat.

Keuze voor controller only is daarentegen een uitstekende reden, want controller vs keyboard en muis is gewoon kut inderdaad :P En damn de Xbox heeft een fijne controller. Moet er nog altijd eentje scoren :*)

Maar goed om weer ontopic te gaan:

Leuke game, maar de content is toch wel lichtelijk schaars imho. De sfeer is heel erg ziek echter en het schieten op zich voelt ook wel weer erg goed. Omgevingen zijn echt schitterend ook :D Geen idee hoe lang het me leuk blijft, maar op her moment wel erg tof.
Deze reactie zag ik aankomen. Maar je moet wat ik zeg niet uit zijn verband rukken. Ik neem genoegen met medium en low settings op de Xbox One omdat het een hoop geld en geouwehoer scheelt tegenover alles op hoge settings op de pc willen spelen. Ik wou graag van de obsessie om alles op zo hoog mogelijke instellingen op de pc te willen spelen af omdat het zoveel geld kost en omdat er de laatste jaren zoveel problemen zijn met de pc versies van games. Ik weet dat mijn i5 en GTX 960 in een hoop games beter presteren dan mijn Xbox One maar als ik op de pc blijf gamen blijf ik investeren in dure hardware. Volgend jaar zijn er videokaarten die 4K aankunnen op de hoogste instellingen. Dat zou mij weer flink geld gekost hebben want dan had ik weer een nieuwe kaart gekocht en een 4K monitor (En misschien wel een nieuw mobo en cpu). Ik vind het geldklopperij en in veel gevallen speel je slecht afgewerkte console ports.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Oke, ik twijfel heel erg over deze game en dit zal hoogstwaarschijnlijk eerder zijn gevraagd. Ik best wel een fan van het Star Wars thema, maar ik lees op diverse websites waaronder Tweakers dat de content erg ondermaats is. Is het de moeite waard deze game aan te schaffen? Of is dit een game die je een keertje moet aanschaffen als deze in de aanbieding is?

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• lordprimoz
Partypooper schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:52:
Oke, ik twijfel heel erg over deze game en dit zal hoogstwaarschijnlijk eerder zijn gevraagd. Ik best wel een fan van het Star Wars thema, maar ik lees op diverse websites waaronder Tweakers dat de content erg ondermaats is. Is het de moeite waard deze game aan te schaffen? Of is dit een game die je een keertje moet aanschaffen als deze in de aanbieding is?
Ik vind de game tot nu heel erg leuk, maar dat komt ook omdat ik samen speel met vrienden.
Maar het is natuurlijk ook pas de eerste dag dat het spel uit is, dus ik sta nog aan het begin. Genoeg te doen en uit te vinden dus.
Natuurlijk zal het ooit een keer gaan vervelen, maar wanneer dit is.. tjah...
Wat betreft de game content; er zijn inderdaad niet superveel verschillende maps, maar als ik naar mijn ervaring van battlefield 4 kijk, dan speel ik daar ook maar een paar maps.

Als je geen haast hebt om de game te spelen kan je natuurlijk even afwachten en vraag en aanbod in de gaten houden =P. ( komt binnenkort weer zon videokaart actie waar je battlefront mee kan krijgen )

• bram1984
Wehkamp exemplaar is binnen. Nu eerst uit eten met collega's -O- :+

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Jammer dat je voor consoles nergens online codes kan kopen. Ik wil vanavond spelen, en morgen is de zin waarschijnlijk weer over.

Ja je hebt de officiële stores maar ga echt geen 70 euro betalen voor dit half spel.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:18
Phusebox schreef op donderdag 19 november 2015 @ 17:47:
Jammer dat je voor consoles nergens online codes kan kopen. Ik wil vanavond spelen, en morgen is de zin waarschijnlijk weer over.

Ja je hebt de officiële stores maar ga echt geen 70 euro betalen voor dit half spel.
Je kunt hem eventueel uit braziliaanse store ofzo halen en je kan hem dan gewoon via nederlandse store downloaden en dan ben je voor 50 euro ofzo ook klaar

• Goron
Net even gespeeld. Draait soepel op ultra op mijn 7950 bij 1920x1200. Gemiddeld zo rond de 60fps, laagste drop die ik heb gezien is 48 maar meestal schommelt het tussen 55-65 ongeveer.

Viel op dat in Hoth je nu niet meer als Empire de turrets achterin de basis bij het tweede punt kan pakken, je krijgt dan een ' return to combat' message. In de beta werden die gebruikt om de rebels van achteren neer te maaien :P

Verder, tja ziet er geweldig uit, speelt lekker, en ik mis mijn jetpack uit de beta, snel vrijspelen maar.

Alleen vliegen in xwing/tie voelt heel raar, beetje alsof je dronken bent, alles reageert te traag. Echt anders dan in de beta.

• bram1984
Phusebox schreef op donderdag 19 november 2015 @ 17:47:

Geen Media Markt in de buurt?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
bram1984 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:00:
[...]

Geen Media Markt in de buurt?
Nope. Ach ja bespaart me weer 50 euro.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
bram1984 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 17:26:
Wehkamp exemplaar is binnen. Nu eerst uit eten met collega's -O- :+
Dat uit eten lijkt mij een stuk socialer, dan dom achter een scherm zitten met je headset. ;) Morgen is Star Wars: Battlefront er ook nog. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Goron
Wat ook cool is dat als de emperor er is je kan spawnen als zijn bodyguard shocktrooper met betere wapens.

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Goron schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:32:
Hij is binnen! 4 DVDs haha. Wordt tijd dat we op PC ook naar blu-ray overstappen.

De DVDs zijn wel Empire favored. Maar eentje met een plaatje van Luke, de rest is stormtrooper, AT-ST en Vader.
Heb je het ook toevallig bij Wekhamp gekocht :P ?
Misschien kan je een paar pics voor ons maken O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Koning Willy op 19-11-2015 19:50 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:40
Eerste indruk Is echt goed. Heb 10 potjes gespeeld en het speelt heerlijk. Niks geen moeilijke dingen om uit te vogelen of te unlocken ofzo. Meteen een server kiezen en schieten maar. Ik kom van battlefield af en vind het eerlijk gezegd wel jammer dat rebels geen tanks etc hebben. Ik weet dat ze dat in de films niet hebben maar doe dan zo n groot monster ofzo haha. Nu moet ik als rebel stand ion rocket equipe.

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:28
WIe heeft er zin om samen te spelen? Ik vindt dit de eerste battlefield/front die echt heerlijk wegspeeld :) live id silentnll.

How are you doing?

Pagina: 1 ... 16 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet