evilpin0 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:40:
Ben wel benieuwd naar de verkoop cijfers, gebaseerd op activiteit hier denk ik dat het erg tegenvalt.
Gisteren de jetpack geunlucked, nu kan de fun voor mij beginnen. Wat een spam fast is dat spel zeg! Gelukkig met de jetpack kun je veel spam ontwijken. Maar blijft gewoon irritant als je iemand binnen tegenkomt en ipv te schieten gooit die een impact op je. Die homing missile valt gelukkig wel, je krijgt op tijd een waarschuwing.
Ik had ook een tijdje met de jetpack gespeeld maar merkte dat je hem eigenlijk alleen gebruikt om op plekken te komen waar je anders niet komt. Of uit paniek wegvliegen. Verder is de afstands-winst niet echt boeiend genoeg om vaak te gebruiken en de cooldown komt je vaak niet goed uit.
Ik ben bijna level 22 voor een schild. Denk dat ik daar toch meer aan ga hebben.
Homing Missle en andere insta-kill wapens mogen van mij ook wel wat minder damage doen. En soms kun je die dingen niet ontwijken als je net aan het oversteken bent. Ze belemmeren de doorgang. Iets wat op die lava-map wel irritant is, want oversteken moet je daar vaak doen om naar de volgende objective te gaan.
Maak me wel alleen zorgen over de burn cards, heb nu al 30 charges en kan elk vuurgevecht waar ik het nodig heb me wapen instant coolen en doorschieten. Heb echt grote vraag tekens erbij als iedereen met de explosive round card loopt. Maar spel is zo casual en doet maar 1 truckje dat ik waarschijnlijk al gestopt ben dan.
Mja die dingen kunnen al snel overpowered zijn, maar je verbruikt ze ook vaak voor nop. En je moet die charges dus blijven oppakken om ze te kunnen gebruiken. Per game lukt je dat zo'n 5 keer, wil je hem gelijk houden. De cooldown mag van mij wel omhoog en bij bv die explosive rounds zou je die vooral op voertuigen moeten gebruiken, niet infantry. Radius van de wall-hack perk mag ook wel omlaag en zo kun je verder gaan. Dit is wel iets wat met balancing opgelost kan worden
Heb na 2 avonden alle maps al binnenste buiten gezien. Blijft keer op keer zo jammer om Dice elke keer weer zo in de mist te gaan en keuzes door te voeren die 90% van de player base niet leuk vindt.
Partner systeem werkt voor geen meter ook. Af en toe lijkt het alsof ik lag heb, maar ff je ping zien, ho maar. 1 map kan ik niet spelen want er zitten grafische bug in. Menu raakt vaak bugged. Dat er geen chat aanwezig is begrijp ik volledig, want dit spel roept veel rage op door al die onzin noob dingen die erin zitten.
Ping is wel gemis (of in ieder geval ergens een indicatie). Partners zijn ook meestal nutteloos, zeker met randoms. Welke map heeft grafische bug? Of heb je artifacts ivm oververhitting?
Wel elke keer als ik dit spel opstart denk ik WOW en ben ik meteen in de mood. Maar ben bang dat het een beetje een achtbaan ritje is, na 5x wow heb je alles gezien en beloof je je zelf plechtig niet weer een absurd bedrag neer te leggen voor de DLC.
Mja die DLC-pass moet gewoon in de aanbieding gedaan worden. Hoop met Black Friday sales ergens nog een aanbieding te vinden.
lordprimoz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:00:
[...]
die jetpack is inderdaad een verademing.
Ze moeten echt iets doen aan die nadespam... Net als wat ze bij battlefield gedaan hebben, de impact grenades gewoon 80 damage laten doen ipv 100.
Daarnaast is twee grenades die je iedere halve minuut opnieuw kan gebruiken echt ongelooflijk... Een enkele granaat toestaan en de cooldown hiervan verhogen. Dan is naar mijn inzien het spel 100% beter....
Ze zouden gewoon moeten instellen dat je maar 1 type nade kan meenemen, dat scheelt al enorm (al zie ik eigenlijk niet zo heel veel mensen met 2 nades). Verder is op zich de cooldown prima, maar ik zou dan liever zien dat de 2e cooldown langer is en dan de 3e nog langer of iets dergelijks (als je ze constant gebruikt). Maar goed, sowieso mag het wel wat meer aankomen op schieten. Inderdaad geen insta-kill zou al beter zijn. Of misschien met een hele kleine blast-radius (sticky = kill, 2 meter afstand niet).