• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:39
mm paar uur gespeeld.. Echt hele vette graphics en speelt erg soepel. Maar heb eigenlijk helemaal niks met star wars dus ben nog niet overtuigd of ik hem echt heel lang blijf spelen.. Speel op PS4..

Nu ik dit weer gezien heb snap ik niet waarom kwa grapichs cod zo slecht is nog steeds...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
k1978 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:54:
Nu ik dit weer gezien heb snap ik niet waarom kwa grapichs cod zo slecht is nog steeds...
offtopic:
Omdat COD op een engine van bijna 10 jaar draait? En hij draait op 1080P ipv 900P.

Singleplayer ziet er altijd we keurig uit bij COD.

Zonet mooie screenshot geschoten, lijkt net CGI bijna :9~
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s6LGJKH.jpg

38MB Download-link: https://d.maxfile.ro/zljwlbfknm.png

[ Voor 22% gewijzigd door Koning Willy op 19-11-2015 21:11 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Koning Willy schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:07:
[...]

Omdat COD op een engine van bijna 10 jaar draait? En hij draait op 1080P ipv 900P.

Singleplayer ziet er altijd we keurig uit bij COD
Mee eens.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:04
Ben waarschijnlijk de 100ste die het vraagt, maar hoelang duurt voordat de gehele game is geïnstalleerd op de PS4?
De Darth Vader mini-game begint onderhand te vervelen -_-

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 16:58
Ja, duurde mij ook iets te lang. Ik denk dat het toch 20 a 30 minuten was uiteindelijk.
Ondertussen een uurtje of 2 gespeeld. Ben zelf maar casual gamer en ben dus zeer blij met een laagdrempelige shooter als deze. Snap sowieso niet hoe mensen dit na 1 of 2 dagen al beu kunnen zijn. Volgens mij moet je toch al enkele uren op 1 map spelen om ietwat de map te kennen. Doe dat maal 16 en je zit toch al zeker enkele dagen verder...

[ Voor 66% gewijzigd door Twixie op 19-11-2015 21:31 ]

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:18
Denk ik pre-order de game niet haal hem wel gewoon op bij de mediamarkt, kom ik er kan ik gewoon tussen 40 pre-order versies en 40 gewone versies kiezen hahaha,nu neem ik het pre-order bullshit echt niet meer serieus.

• Jumpman
DoubleDutch schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:58:
Denk ik pre-order de game niet haal hem wel gewoon op bij de mediamarkt, kom ik er kan ik gewoon tussen 40 pre-order versies en 40 gewone versies kiezen hahaha,nu neem ik het pre-order bullshit echt niet meer serieus.
De hele eerste batch heeft vaak altijd de pre-order bonus. Dit was ook zo bij BF4 en bij COD.

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:18
Maar wat is het nut om te pre-ordenen?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Hmm toch maar digitaal gekocht maar kan helaas nog niet spelen vanwege de trage download in de Xbox Store... helaas heb ik niet de pre-order content dus gekregen. Beetje crap dat games op disc goedkoper zijn en met meer goodies komen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:32
Erg leuk spel, leuke game modes. De enige irritatie is dat ze hebben lopen kloten met de controls van aircraft, die nu via keyboard en muis onspeelbaar zijn.

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Wat een heerlijke game.. lekkere simpele shooter :) ... ik mis nog alleen dat je een random round kan kiezen dus alle modi :) ipv van 1

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Eerste paar uurtjes zitten er op voor deze dag en moet zeggen dat ik wat lauwjtes over de game ben. Audiovisueel is het super en ik vind absoluut niks mis met de hoeveelheid aan maps en modes maar het is toch een tikkie te veel van hetzelfde zelfs voor deze SW fanboy. Bepaalde modes vind ik ronduit suf van opzet en kreeg soms een beetje het idee dat DICE er moeite mee had om echt iets goeds te bedenken. Of dat ze er juist zoveel mogelijk verschillende dingen hebben ingegooid om iedereen te pleasen maar het dan net niet is wat het had kunnen zijn. Droid Run maar helaas ook Fighter Squadron om eens wat te noemen. Het is wel grappig, maar matig uitgevoerd met niet veel aantrekkingskracht.

Misschien ligt het aan de regenachtige dag vandaag en ga ik het in de komende dagen meer waarderen.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ok wat is dit fucking wreed. Eerste potje Walker Assault direct gewonnen met de Rebels. Tweede helaas verloren maar wel 23-6. Wat een verademing na Black Ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 20:13
Ook mijn eerste potjes gespeeld, erg vermakelijk maar een aircraft betekend helaas meteen een suicide in mijn geval, daar maar toch even op oefenen!

Steam: rh1991

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Erg lollige game. Het ademt echt Star Wars dus daar word ik meteen blij van. Het is ook allemaal erg makkelijk te op te pakken. En man wat ziet (de maan van) Endor er gruwelijk uit. Echt heel knap wat DICE gemaakt heeft. De vier planeten totaal vind ik wel weer echt te weinig voor een fullprice MP zonder SP campaign. Maargoed, als casual shooter af en toe lekker knallen werkt het denk ik wel. Op naar level 50, want ik heb dringend dat zwarte Storm Trooper pak nodig voor op Endor. Dat wit camoufleert daar toch minder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:03
Twixie schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:28:
Ja, duurde mij ook iets te lang. Ik denk dat het toch 20 a 30 minuten was uiteindelijk.
Ondertussen een uurtje of 2 gespeeld. Ben zelf maar casual gamer en ben dus zeer blij met een laagdrempelige shooter als deze. Snap sowieso niet hoe mensen dit na 1 of 2 dagen al beu kunnen zijn. Volgens mij moet je toch al enkele uren op 1 map spelen om ietwat de map te kennen. Doe dat maal 16 en je zit toch al zeker enkele dagen verder...
Omdat iedereen elkaar na zit te praten als een stel papagaaien zonder de game zelf gsspeeld te hebben.. Dus als een 1e paar (gerushde) reviews iets beweren lult de rest dat na en zo krijg je een hype of anti-hype.. Welkom op het internet anno 2015..

De game heeft echt wel voldoende content om je minstens een tijdje bezig te houden.. Volgende maand komt ook de 1e (gratis) DlC al met een nieuwe planeet en dus maps.. Hoe het verder gaat met DlC en of de game langer blijft boeien zien we wel, maar dat je hem na slechts een paar dagen al zat bent is echt onzin, dan heb je volgens mij sowieso de verkeerde game voor jezelf gekocht.. Dan vind je of Star Wars niks of je vind shooters niks.. Hiermee praat ik trouwens niet het premium DLC-beleid van EA goed, dat soort communitysplitsend en financieel uitmelkend beleid bljft zuigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
Ik heb het gisteren een hele dag kunnen spelen en ben echt aangenaam verrast (PC). Maps zien er echt geweldig uit en het draait prima op mijn systeem, wel alles op medium gezet maar kan misschien nog wel een tandje hoger.

Heb voornamelijk Walker Assault en Supremacy gespeeld, de speltype waarmee je dus met 40 spelers tegelijk speelt (om nog een beetje BF4 effect te creeren ;) ). Opzich best in balans, alleen soms zit je gewoon in een rot team en dan is een potje WA zo voorbij. Toch duurde de meeste potjes vrij lang van beide kanten, dus kwa balance zit het niet zo heel slecht in elkaar.

Enige enorme minpunt wat ik vind is dat je geen squads hebt, je bent met 1 iemand een duo en ook dat werkt niet altijd goed. Vaak zat een hele match zonder maatje gespeeld en dat houd in dat je dus elke keer wanneer je spawnt helemaal achteraan begint en het pleuris eind weer mag gaan lopen. Iemand een idee hoe je iemand kan selecteren? Ik heb die optie nog niet gevonden..

Al met al, dik tevreden over deze game! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:41
Gister ook de game binnengekregen, na een pre-order bij de Wehkamp.
Maar hoe zie ik nou dat ik een pre-order heb voor de extra content? Of is het gewoon dat straks de Battle of Jakku gewoon voor iedereen beschikbaar is op 1 december?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vince22 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:04:
Gister ook de game binnengekregen, na een pre-order bij de Wehkamp.
Maar hoe zie ik nou dat ik een pre-order heb voor de extra content? Of is het gewoon dat straks de Battle of Jakku gewoon voor iedereen beschikbaar is op 1 december?
Boven in de hoes staat dan een band met Early Acces To The Battle Of Jakku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 12:43
croiky schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:49:
Eerste paar uurtjes zitten er op voor deze dag en moet zeggen dat ik wat lauwjtes over de game ben. Audiovisueel is het super en ik vind absoluut niks mis met de hoeveelheid aan maps en modes maar het is toch een tikkie te veel van hetzelfde zelfs voor deze SW fanboy. Bepaalde modes vind ik ronduit suf van opzet en kreeg soms een beetje het idee dat DICE er moeite mee had om echt iets goeds te bedenken. Of dat ze er juist zoveel mogelijk verschillende dingen hebben ingegooid om iedereen te pleasen maar het dan net niet is wat het had kunnen zijn. Droid Run maar helaas ook Fighter Squadron om eens wat te noemen. Het is wel grappig, maar matig uitgevoerd met niet veel aantrekkingskracht.

Misschien ligt het aan de regenachtige dag vandaag en ga ik het in de komende dagen meer waarderen.
Ga er van uit dat net als BF 3 en 4, ook Battlefront nieuwe game modus zal krijgen, patches en opkomende dlc's zullen het zeggen ! :o

5.1 setje komt nu wel heel erg van pas, geweldig spel zowel audio als visueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

bram1984 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:58:
Ok wat is dit fucking wreed. Eerste potje Walker Assault direct gewonnen met de Rebels. Tweede helaas verloren maar wel 23-6. Wat een verademing na Black Ops.
Verademing omdat je nu wel mee kan komen en een keer positief staat? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Elysi schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 02:33:
Erg lollige game. Het ademt echt Star Wars dus daar word ik meteen blij van. Het is ook allemaal erg makkelijk te op te pakken. En man wat ziet (de maan van) Endor er gruwelijk uit. Echt heel knap wat DICE gemaakt heeft. De vier planeten totaal vind ik wel weer echt te weinig voor een fullprice MP zonder SP campaign. Maargoed, als casual shooter af en toe lekker knallen werkt het denk ik wel. Op naar level 50, want ik heb dringend dat zwarte Storm Trooper pak nodig voor op Endor. Dat wit camoufleert daar toch minder. :+
Ja die Shadow trooper ziet er echt vet uit... Duurt nog even helaas, ben pas lvl 11 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchphantom
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-04 10:12
ik heb hem gisteren ook gehaald. meteen geinstalleerd. opgestart, maar helaas game is even zichtbaar in taskmanager en is daarna weer verdwenen.
meteen de ea helpdesk gebeld en die hadden geen idee.

heeft iemand hier ook zon probleem?
ik draai hem op:
windows 10 ( laatste updates )
intel i5 4690
msi 780 gtx lightning
8 gb kingston hyper beast geheugen
en heb het spel geinstalleerd op een samsung evo 240 gb ssd

de beta werkte prima.
de volgende stappen heb ik uitgevoerd als mogelijke oplossing:
game gerepareerd, cfg file met aantal processoren en threads in de map gezet, geluid aangepast, origin opnieuw geinstalleerd, geprobeerd op te starten in compatibility modus van windows 7, windows vista.
als admin uitgevoerd,.

nu ben ik echter een beetje clueless. misschien dat hier iemand er een helder licht op kan werpen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Laatst online: 20:41
Jumpman schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:10:
[...]
Boven in de hoes staat dan een band met Early Acces To The Battle Of Jakku.
Ah kijk, slecht zoekwerk van mijn kant. Cellofaantje eraf, disc eruit, ps4 opgestart, en niet meer naar de hoes gekeken, jwz :+

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:29

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Zou het je niet kunnen zeggen, hier draait het prima (bijna alles Ultra):

Laatste Windows 10 insider preview
i5 2500k
MSI GTX 960 2GB
10GB RAM

Al in je event log gekeken of daar iets voorbij komt? Anders de GPU drivers opnieuw installeren?

Ik moet zeggen dat de game me erg heeft verrast, ik had niet verwacht Fighter Squadron zo leuk te vinden. Brengt me terug naar de N64-tijden :9~
Ik sta op de lijst, wie wil kan me toevoegen op Origin en dan kunnen we samen wat TIE fighters neerhalen :+

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchphantom
nieuwste nvidia drivers heb ik ook geïnstalleerd. en nog een keer geherinstalleerd.
event log heb ik nog niet bekeken omdat ik ook gen error krijg. maar zal er vanmiddag even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Supremedch schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:15:
[...]

Verademing omdat je nu wel mee kan komen en een keer positief staat? >:)
Haha ook dat, hoewel ik het 3e potje (Walker Assault, wel plek 6 in team) en 4e potje Supremacy (verloren, ook ergens halverwege in team) negatief ging, maar dat interesseerde me echt geen flikker. Je hebt het ook niet echt door als je slecht gaat, omdat het Star Wars sfeertje gewoon zo goed is neergezet. Ik vind die random powerups ook een goede toevoeging. Iedereen maakt kans om een lekker potje te spelen, terwijl je toch je eigen inbreng moet hebben. Desondaks zal het team dat het meest voor de objective gaat, toch winnen. Dat viel me trouwens ook enorm op: iedereen leek voor de objective te gaan. Nergens campers of andere vervelio's. Tot nu toe uitstekend dus.

Wel merkte ik dan Supremacy een stuk chaotischer is en je veel vaker in je rug wordt gepakt. Walker Assault is wat dat betreft wel de tofste mode.

Te voet speel ik overigens gewoon in first person. Ziet er toch een stuk toffer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Anders handmatig een gameprofiel toevoegen in het Nvidia Control Panel en dan kiezen voor Multi-beeldscherm prestatie modus. Sommige games vinden het niet leuk als ze focus verliezen (Diablo 3 op Win10 bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchphantom
JGoeij schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:10:
[...]

Anders handmatig een gameprofiel toevoegen in het Nvidia Control Panel en dan kiezen voor Multi-beeldscherm prestatie modus. Sommige games vinden het niet leuk als ze focus verliezen (Diablo 3 op Win10 bijv.)
dat is een goede idd, nog niet aan gedacht. thanx:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:20
lordprimoz schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:46:
[...]

in de beta kon ik gewoon wisselen. Zodra ik dan weer een knop op mn toetsenbord aanraakte was die weer in gebruik.
Nu nog niet gevlogen, want vond het in de beta al niet leuk, dus zal het nu ook niet leuk gaan vinden
Op de één of andere manier werkt het nu wel. Vliegen met de controller werkt toch een héél stuk beter dan met muis/toetsenbord! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Yonix schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:14:
[...]

Op de één of andere manier werkt het nu wel. Vliegen met de controller werkt toch een héél stuk beter dan met muis/toetsenbord! :*)
Wisselen tussen muis+tobo en controller gaat hier ook prima. Gewoon 1 knop indrukken en dan switcht ie. Ik heb standaard mijn Xbox controller klaarliggen voor de air vehicles, dat pookje zorgt voor veel meer precisie. Wisselen naar muis+tobo gaat ook met 1 muisklik.

Is er nog iemand anders die met de 'southpaw' configuratie vliegt voor de sticks? Ik heb zo veel meer controle, kan het zeker aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Southpaw wisselt toch alleen de sticks om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Ik heb een vraag over deze game. ZIt te twijfelen om hem te halen. Maar in reviews krijg ik niet echt antwoord op deze vragen.
Zelf hou ik vooral van short en mid range combat. Long range combat vind ik maar niks. De battlefield maps die mij aanspreken zijn dan ook binnen maps of maps met veel binnen elementen. Als ik gameplay van deze game bekijk zie ik vooarl buiten maps.
Zit er wel short en mid range combat in deze game? Of is het vooral long range?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

bram1984 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:25:
Southpaw wisselt toch alleen de sticks om?
Klopt, sturen gaat dan met het linkerpookje en gas geven met rechts. Ik ben zelf linkshandig en vind dat zo fijner werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
j0ppie schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:32:
Ik heb een vraag over deze game. ZIt te twijfelen om hem te halen. Maar in reviews krijg ik niet echt antwoord op deze vragen.
Zelf hou ik vooral van short en mid range combat. Long range combat vind ik maar niks. De battlefield maps die mij aanspreken zijn dan ook binnen maps of maps met veel binnen elementen. Als ik gameplay van deze game bekijk zie ik vooarl buiten maps.
Jazeker, er zitten behoorlijk wat short en midrange battles in. gisteravond was dat het grootste deel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
JGoeij schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:34:
[...]

Klopt, sturen gaat dan met het linkerpookje en gas geven met rechts. Ik ben zelf linkshandig en vind dat zo fijner werken.
Maar waarom raad je het aan dan? Het is precies hetzelfde, maar dan omgekeerd. Het doet verder niets anders dan de standaard layout. In vrijwel iedere game kun je de sticks omwisselen, dus voor linkshandigen is dit niets nieuws denk ik.
j0ppie schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:32:
Ligt aan de mode. Walker Assault en Supremacy is met name mid en longe range. Check de modes eens op YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

bram1984 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:38:
[...]

Maar waarom raad je het aan dan? Het is precies hetzelfde, maar dan omgekeerd. Het doet verder niets anders dan de standaard layout. In vrijwel iedere game kun je de sticks omwisselen, dus voor linkshandigen is dit niets nieuws denk ik.

[...]

...
Omdat ik normaal geen southpaw fan ben maar met deze game toevallig wel, ik stond na het wisselen van de controls opeens bovenaan de scorelist. Het is meer een tip voor wanneer iemand het niet fijn vind vliegen. Doe ermee wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
JGoeij schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:50:
[...]

Omdat ik normaal geen southpaw fan ben maar met deze game toevallig wel, ik stond na het wisselen van de controls opeens bovenaan de scorelist. Het is meer een tip voor wanneer iemand het niet fijn vind vliegen. Doe ermee wat je wilt.
Nadeel van Southpaw is wel dat je Barrelrol/afschud manoevre op de knop er boven zit, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Jumpman schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:01:
[...]

Nadeel van Southpaw is wel dat je Barrelrol/afschud manoevre op de knop er boven zit, of niet?
Ik speel op een Xbox360 controller. In dat geval zitten de rolls op de d-pad. Dat is inderdaad wat lastiger omdat je met de linkerduim zowel stuurt als de roll moet doen. Dat kan ervoor zorgen dat je te laat bent bij een inkomende raket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 22:19
Speelt er nog iemand Battlefront op een Dell U2515H?

Ik heb namelijk heel wat last van screen tearing.

Mijn R9 390 geeft mooi 60fps & ik heb gametime.maxvariablefps 60 ingesteld. Moet dit een andere waarde zijn dan 60?

Of zijn er, buiten v-sync, nog andere opties om dit te voorkomen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Witte_200 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:10:

Mijn R9 390 geeft mooi 60fps & ik heb gametime.maxvariablefps 60 ingesteld. Moet dit een andere waarde zijn dan 60?

Bedankt!
Ik heb een U2414H en hierop geen screen tearing. Omdat niet elk scherm 60Hz haalt heb ik direct uit voorzorg de refresh rate op 59,94Hz gezet. Tot nu toe geen problemen.

edit:

Ik heb ff snel gegoogled en het schijnt dat de Frostbite engine 60Hz monitoren detecteert als zijnde 59,94Hz en er zijn mensen die ook last hebben van stuttering als ze het op 60Hz instellen. Beetje spelen met de instellingen dus.

[ Voor 16% gewijzigd door The GUI op 20-11-2015 11:26 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ben wel benieuwd naar de verkoop cijfers, gebaseerd op activiteit hier denk ik dat het erg tegenvalt.

Gisteren de jetpack geunlucked, nu kan de fun voor mij beginnen. Wat een spam fast is dat spel zeg! Gelukkig met de jetpack kun je veel spam ontwijken. Maar blijft gewoon irritant als je iemand binnen tegenkomt en ipv te schieten gooit die een impact op je. Die homing missile valt gelukkig wel, je krijgt op tijd een waarschuwing.

Maak me wel alleen zorgen over de burn cards, heb nu al 30 charges en kan elk vuurgevecht waar ik het nodig heb me wapen instant coolen en doorschieten. Heb echt grote vraag tekens erbij als iedereen met de explosive round card loopt. Maar spel is zo casual en doet maar 1 truckje dat ik waarschijnlijk al gestopt ben dan.

Heb na 2 avonden alle maps al binnenste buiten gezien. Blijft keer op keer zo jammer om Dice elke keer weer zo in de mist te gaan en keuzes door te voeren die 90% van de player base niet leuk vindt.

Partner systeem werkt voor geen meter ook. Af en toe lijkt het alsof ik lag heb, maar ff je ping zien, ho maar. 1 map kan ik niet spelen want er zitten grafische bug in. Menu raakt vaak bugged. Dat er geen chat aanwezig is begrijp ik volledig, want dit spel roept veel rage op door al die onzin noob dingen die erin zitten.

Wel elke keer als ik dit spel opstart denk ik WOW en ben ik meteen in de mood. Maar ben bang dat het een beetje een achtbaan ritje is, na 5x wow heb je alles gezien en beloof je je zelf plechtig niet weer een absurd bedrag neer te leggen voor de DLC.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
evilpin0 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:40:
Ben wel benieuwd naar de verkoop cijfers, gebaseerd op activiteit hier denk ik dat het erg tegenvalt.

Gisteren de jetpack geunlucked, nu kan de fun voor mij beginnen. Wat een spam fast is dat spel zeg! Gelukkig met de jetpack kun je veel spam ontwijken. Maar blijft gewoon irritant als je iemand binnen tegenkomt en ipv te schieten gooit die een impact op je. Die homing missile valt gelukkig wel, je krijgt op tijd een waarschuwing.

Maak me wel alleen zorgen over de burn cards, heb nu al 30 charges en kan elk vuurgevecht waar ik het nodig heb me wapen instant coolen en doorschieten. Heb echt grote vraag tekens erbij als iedereen met de explosive round card loopt. Maar spel is zo casual en doet maar 1 truckje dat ik waarschijnlijk al gestopt ben dan.

Heb na 2 avonden alle maps al binnenste buiten gezien. Blijft keer op keer zo jammer om Dice elke keer weer zo in de mist te gaan en keuzes door te voeren die 90% van de player base niet leuk vindt.

Partner systeem werkt voor geen meter ook. Af en toe lijkt het alsof ik lag heb, maar ff je ping zien, ho maar. 1 map kan ik niet spelen want er zitten grafische bug in. Menu raakt vaak bugged. Dat er geen chat aanwezig is begrijp ik volledig, want dit spel roept veel rage op door al die onzin noob dingen die erin zitten.

Wel elke keer als ik dit spel opstart denk ik WOW en ben ik meteen in de mood. Maar ben bang dat het een beetje een achtbaan ritje is, na 5x wow heb je alles gezien en beloof je je zelf plechtig niet weer een absurd bedrag neer te leggen voor de DLC.
die jetpack is inderdaad een verademing.

Ze moeten echt iets doen aan die nadespam... Net als wat ze bij battlefield gedaan hebben, de impact grenades gewoon 80 damage laten doen ipv 100.
Daarnaast is twee grenades die je iedere halve minuut opnieuw kan gebruiken echt ongelooflijk... Een enkele granaat toestaan en de cooldown hiervan verhogen. Dan is naar mijn inzien het spel 100% beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond een paar uurtjes kunnen spelen en me al goed vermaakt met supremacy en walker assault. Vind het tot nog toe niet storend dat er niet zoveel verschillende maps zijn. Elke map zit wel goed in elkaar doordat je zowel binnen als buiten kunt vechten. Je kijkt je ogen uit vooral op endor heb ik af en toe geen idee of ik wel de goeie kant op ren want je verdwaalt gewoon haha.

De pick ups vind ik erg leuk alleen is het bijvoorbeeld zo dat je als rebel blij bent met een smart missile maar als imperial heb je daar dan weer niet zoveel aan. De beste score haalde ik gisteren door een pick-up. Ik kreeg die sector bombardment(weet de exacte naam ff niet) en daamree kilde ik in 1 grote clusterfuck het halve team van de vijand en darth vader stond er zelf ook tussen en dan krijg je gewoon heel vaak +50 voor damage on hero.

Mij k/d ratio staat nu nog op 2/1 maar kan wel een stuk hoger worden als wapens beter worden en ik de maps wat beter leer kennen.
Wel fijn dat iedereen nu nog redelijk op hetzelfde niveau zit. Ik heb nog niemand met een jetpack gezien bijvoorbeeld.
Moet echt nog wel even uitvogelen wat nou precies allemaal goed werkt maar ben tevreden over wat ik tot nog toe gezien heb. Ik ben niet iemand die elke dag uren kan spelen dus ik vermaak me hier nog wel even mee.

Wat ik wel jammer vond is dat ik in 3rd person view af en toe een beetje haper. Net of er dan lag is. In de Beta had ik daar geen last van op de PS4.

Iemand al wij s geworden wat je nou precies met de battlefront companion app kan doen. Ik heb hem wel even op mijn telefoon gezet. Kan je daar nog extra credits mee scoren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
Gister het spel geïnstalleerd, hopende dat het irritante haperen bij het joinen van een server na de beta was opgelost, maar helaas..
Even gezocht overal (reddit, EA fora) en het blijkt echt gewoon een groot probleem te zijn bij de AMD kaarten. (verbaasd me alleen dat er in dit topic maar enkele mensen over klagen :P )

Voor mij lost het probleem zich op na 2/3 minuten wachten bij het joinen van een server, maar fijn is anders.

Het topic op reddit wordt inmiddels groter en groter: https://www.reddit.com/r/...all_beta_bugsissues_here/

Ik heb inmiddels mogelijke fixes gevonden, maar die moet ik vanavond eens even uitgebreid gaan testen (windowed mode, borderless, framerate checken, v-sync aan/uit).

Hopelijk komt EA toch snel met een fix hiervoor, want het is echt een vette game _/-\o_

Mijn specs:

Intel i5-4460
ATI Radeon R9 290 4gb
Crucial DDR3 24 GB memory total

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Ik had ook een tijdje met de jetpack gespeeld maar merkte dat je hem eigenlijk alleen gebruikt om op plekken te komen waar je anders niet komt. Of uit paniek wegvliegen. Verder is de afstands-winst niet echt boeiend genoeg om vaak te gebruiken en de cooldown komt je vaak niet goed uit.
Ik ben bijna level 22 voor een schild. Denk dat ik daar toch meer aan ga hebben.

Homing Missle en andere insta-kill wapens mogen van mij ook wel wat minder damage doen. En soms kun je die dingen niet ontwijken als je net aan het oversteken bent. Ze belemmeren de doorgang. Iets wat op die lava-map wel irritant is, want oversteken moet je daar vaak doen om naar de volgende objective te gaan.
Mja die dingen kunnen al snel overpowered zijn, maar je verbruikt ze ook vaak voor nop. En je moet die charges dus blijven oppakken om ze te kunnen gebruiken. Per game lukt je dat zo'n 5 keer, wil je hem gelijk houden. De cooldown mag van mij wel omhoog en bij bv die explosive rounds zou je die vooral op voertuigen moeten gebruiken, niet infantry. Radius van de wall-hack perk mag ook wel omlaag en zo kun je verder gaan. Dit is wel iets wat met balancing opgelost kan worden

Ping is wel gemis (of in ieder geval ergens een indicatie). Partners zijn ook meestal nutteloos, zeker met randoms. Welke map heeft grafische bug? Of heb je artifacts ivm oververhitting?
Mja die DLC-pass moet gewoon in de aanbieding gedaan worden. Hoop met Black Friday sales ergens nog een aanbieding te vinden.
lordprimoz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:00:
[...]

die jetpack is inderdaad een verademing.

Ze moeten echt iets doen aan die nadespam... Net als wat ze bij battlefield gedaan hebben, de impact grenades gewoon 80 damage laten doen ipv 100.
Daarnaast is twee grenades die je iedere halve minuut opnieuw kan gebruiken echt ongelooflijk... Een enkele granaat toestaan en de cooldown hiervan verhogen. Dan is naar mijn inzien het spel 100% beter....
Ze zouden gewoon moeten instellen dat je maar 1 type nade kan meenemen, dat scheelt al enorm (al zie ik eigenlijk niet zo heel veel mensen met 2 nades). Verder is op zich de cooldown prima, maar ik zou dan liever zien dat de 2e cooldown langer is en dan de 3e nog langer of iets dergelijks (als je ze constant gebruikt). Maar goed, sowieso mag het wel wat meer aankomen op schieten. Inderdaad geen insta-kill zou al beter zijn. Of misschien met een hele kleine blast-radius (sticky = kill, 2 meter afstand niet).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Martinspire schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:35:
[...]
Ik had ook een tijdje met de jetpack gespeeld maar merkte dat je hem eigenlijk alleen gebruikt om op plekken te komen waar je anders niet komt. Of uit paniek wegvliegen. Verder is de afstands-winst niet echt boeiend genoeg om vaak te gebruiken en de cooldown komt je vaak niet goed uit.
Ik ben bijna level 22 voor een schild. Denk dat ik daar toch meer aan ga hebben.

Ping is wel gemis (of in ieder geval ergens een indicatie). Partners zijn ook meestal nutteloos, zeker met randoms. Welke map heeft grafische bug? Of heb je artifacts ivm oververhitting?
Naar mijn mening is de jetpack handsdown het beste wapen. Het is erg goed voor verdediging ook als je pinned down bent en als je goede reflexes hebt ook voor om grenades te ontwijken. Perfect om chockes met grenade spam te vermijden, en helemaal ideaal om achter de front linie te komen. Beetje de map in de gaten houden waar ze vandaan komen en je komt vaak in positie achter ze. Gebruik het eigenlijk nooit om ergens te komen waar je anders niet kan komen, ik sta nooit stil.

Daarnaast maakt het een erg lekkere gameplay flow. Helemaal lekker zijn de airshots waarbij je iemand afschiet in de lucht. Handige tip, hoewel niet echt eervol, jetpack + impact :) Mijn KD ratio is flink gestegen sinds ik de jetpack heb.

Graphics bug heb ik in een kleine sneeuwmap met veel tunnels aan de binnenkant, geen id hoe die heet. Er wordt buiten de sneeuw bunker een gedeelte niet gerenderd. Zwaar irritant maar gebeurt gelukkig alleen in deze map.

Handige tip trouwens ook om veel met c je camera te veranderen zodat je in third persoon altijd met de juiste camera positie het hoekje omloopt. Hier moet ik zeggen dat ik mijn 21:9 scherm als cheaten voelt, de extra zijkanten maakt corner peaken in third person wel erg makkelijk :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octavian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 09:31
Hoi,

Ik ben erg benieuwd naar deze game maar weet niet of mijn pc dit kan draaien. Ik heb een HP EliteBook 8570W, gekocht bij de TU Delft.
Met :
Intel Core i7-3630QM
500GB Harddisk 7200rpm + 24GB Flash module
Nvidia Quadro 1100M
2GB GDDR3

Kunnen jullie helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hier gisteren toch maar de seal verbroken van mijn PS4 versie (na al mijn negatieve commentaar). Dit komt mede omdat ik de game maar voor € 30,00 heb.

Allereerst die trainingsmissies met die X-Wing en Spreeder Bike zijn natuurlijk geweldig voor het Star Wars gevoel. Ook een paar potjes Blast gedaan, ik merk toch wel dat ik een tijd geen FPS meer heb gespeeld. Audiovisueel is het natuurlijk een fantastische game! 5.1 over de Harman Kardon is werkelijk een nieuwe audio ervaring in games. De hoeveelheid planeten de maps, daar heb ik mijn mening al over gegeven.

Ik denk ook dat er niet heel veel games zijn verkocht, ik zag gisteren vooral veel COD:BO3 en FIFA 16 party's bij medetweakers. Ook zijn er veel nog met Fallout 4 bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:52
Octavian schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:07:
Hoi,

Ik ben erg benieuwd naar deze game maar weet niet of mijn pc dit kan draaien. Ik heb een HP EliteBook 8570W, gekocht bij de TU Delft.
Met :
Intel Core i7-3630QM
500GB Harddisk 7200rpm + 24GB Flash module
Nvidia Quadro 1100M
2GB GDDR3

Kunnen jullie helpen?
Te weinig geheugen, 2GB? 8)7

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Volgens mij is dat het geheugen van zijn GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octavian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 09:31
Klopt dat is van GPU, RAM is gewoon 8 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Die Quadro is geen gamekaart, maar voor 3d applicaties, 3d studio max bijvoorbeeld. Maar of die het spel aan kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik vond gisteren echt instant een lobby iedere keer met 2x 20 man. Viel me wel op. Was bij BO3 wel anders.

Edit: Iemand al een AT-AT neergehaald met een kabel eigenlijk?

[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 20-11-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
bram1984 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:08:
Ik vond gisteren echt instant een lobby iedere keer met 2x 20 man. Viel me wel op. Was bij BO3 wel anders.

Edit: Iemand al een AT-AT neergehaald met een kabel eigenlijk?
Alleen in de tutorial.. :9

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Witte_200 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:10:

Bedankt!
Toen ik net met BF3 begon was Vsync aan, monitor refresh op 60 en gametime.maxvariablefps 59 de oplossing. Heb dat ook in deze game ingesteld. Behalve de veelbesproken AMD stottermomenten loopt het voor de rest wel goed met de laatste driver (niet de beta).

Stuur een DM naar me als je nog zit te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Laatst online: 13-09 14:00

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Die x wings en andere vliegtuigjes nondeju wa zij die moeilijk te vliegen opde pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Coldbullet schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:05:
Die x wings en andere vliegtuigjes nondeju wa zij die moeilijk te vliegen opde pc
Idd, vond het tijdens de beta makkelijker, tenminste zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Laatst online: 13-09 14:00

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Beta heb ik niet gespeeld maar over gevoelig zijn ze iig bijna niet te doen, en dan komt iemand anders voorbij gevlogen en dan lijkt het zo makelijk...
migeye schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:06:
[...]

Idd, vond het tijdens de beta makkelijker, tenminste zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Ik ga eens de joystick aansluiten, hopelijk wordt dit ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Op de console zijn ze eigenlijk vrij makkelijk te besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:45
bram1984 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:23:
Op de console zijn ze eigenlijk vrij makkelijk te besturen.
Inderdaad. Eerste x dat ik vliegtuigen kan besturen in een Dice game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

evilpin0 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:23:
[...]Graphics bug heb ik in een kleine sneeuwmap met veel tunnels aan de binnenkant, geen id hoe die heet. Er wordt buiten de sneeuw bunker een gedeelte niet gerenderd. Zwaar irritant maar gebeurt gelukkig alleen in deze map.
Van deze bug heb ik ook last van :X
Zodra je naar binnen gaat is het normaal, maar buiten zijn alle graphics weg. Ik hoop dat ze dit snel fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 22:19
JGoeij schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:21:
[...]

Ik heb een U2414H en hierop geen screen tearing. Omdat niet elk scherm 60Hz haalt heb ik direct uit voorzorg de refresh rate op 59,94Hz gezet. Tot nu toe geen problemen.

edit:

Ik heb ff snel gegoogled en het schijnt dat de Frostbite engine 60Hz monitoren detecteert als zijnde 59,94Hz en er zijn mensen die ook last hebben van stuttering als ze het op 60Hz instellen. Beetje spelen met de instellingen dus.
OK heb dit geprobeerd maar lijkt nog steeds hetzelfde. Enige verschil is dat op 60 de screen tare vooral onderaan aanwezig was en op 59.94 in het midden van het scherm :?
croiky schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:46:
[...]

Toen ik net met BF3 begon was Vsync aan, monitor refresh op 60 en gametime.maxvariablefps 59 de oplossing. Heb dat ook in deze game ingesteld. Behalve de veelbesproken AMD stottermomenten loopt het voor de rest wel goed met de laatste driver (niet de beta).

Stuur een DM naar me als je nog zit te klooien.
Ok, verschillende instellingen uitproberen is dus de boodschap :) Ik zoek eerst nog even verder voordat ik je er verder mee lastig van...
s0kkie schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:38:
[...]

Van deze bug heb ik ook last van :X
Zodra je naar binnen gaat is het normaal, maar buiten zijn alle graphics weg. Ik hoop dat ze dit snel fixen.
Zo te zien hebben er nog mensen last van die rare zwarte schaduwen in Ice Caves...

http://starwars.ea.com/st...-shadows-on-map-ice-caves

Een oplossing lijkt de Lighting setting te zijn. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd...

[ Voor 8% gewijzigd door Witte_200 op 20-11-2015 16:54 . Reden: Add quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
mobygo76 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:32:
[...]

Haha! Inderdaad dat heb ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Wanneer komt hij daadwerkelijk uit voor de pc? Cant wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56

Ben ik ook benieuwd naar. Ik gok dat veel mensen ook nog wel een tijdje met Fallout bezig zijn. :)

De aankoopbeslissing stel ik daarom ook nog even uit en laat die ook afhangen van wat spelers zoals jij er over twee/drie weekjes er van vinden. Ik ben zo ontzettend bang voor de explosivespam zodra alles door goede spelers unlocked is.

De youtube pc-reviews die ik tot nu toe gezien heb komen van spelers die ik niet echt serieus kan nemen en 'officiële' reviews zijn meestal op de console en de aim daarop is niet te vergelijken met de muis. De beta was erg vermakelijk om lekker mee te raggen maar tactische diepgang was ver te zoeken net als de teambalans. Toch wel essentiële zaken voor een game die lang leuk blijft om te spelen.

Maar oe wat ziet het er goed uit en wat klinkt het beestachig goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
mobygo76 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:32:
[...]

Misschien iets wel te makkelijk. Ik haalde in mijn eerste potje al TIE Fighters neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
dutchphantom schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:04:
[...]

nieuwste nvidia drivers heb ik ook geïnstalleerd. en nog een keer geherinstalleerd.
event log heb ik nog niet bekeken omdat ik ook gen error krijg. maar zal er vanmiddag even naar kijken.
Hier draait hij prima, alleen crasht hij zomaar random. Komt door audio zegt PC Gaming wikia. Ik hoor ook kraakgeluiden in het menusoundtrack. Een keer is geluid van wapens helemaal uitgevallen je hoorde alleen TI-fighters en andere FX-effecten.

Wel raar, want beta draaide prima. Waarschijnlijk heeft iemand bij DICE nog ff stoer lopen te doen ;)\

Wat je kan proberen is om de oude Nvidia drivers van de beta te zoeken en installeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Koning Willy op 20-11-2015 21:13 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Het precisie vliegen is echt ontzettend ruk met keyboard/muis. Ground targets zijn bijna niet raken, zelfs AT-AT is lastig met de gevoeligheid en het 24/7 over moeten compenseren van je aim. Het is wel vreemd, want in de beta vloog het soepel, out-of-the-box. Nu is het erg lastig om te tracken en reageert alles nogal spastisch. Het auto locken van air vehicles door middel van shift/rmb ingedrukt houden is wél erg makkelijk, een beetje te makkelijk, zelfs je machine gun shots locken op je target. Het is echt heel erg arcade gemaakt allemaal.

Verder heeft het spel wel een heel hoog fun gehalte. Juist dat arcade gevoel maakt het leuk om even een paar potjes te spelen en direct in de actie te zitten. Ik heb er inmiddels bijna 20 uur op zitten en het blijft leuk om te spelen met de verschillende hand combinaties (jetpack met personal shield en impact nade is OP :D), te domineren met de heroes of gewoon samen met een maatje op TS PTFO-en. Het zou wel mooi zijn als er toch een vorm van squads in het spel zou komen. Je mist soms het niet op meerdere squadmates kunnen spawnen, wanneer toch iemand door een linie heeft kunnen breken. Ik zou het ook niet zien als een vervanging voor Battlefield 4, meer een leuke aanvulling voor er bij.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de PS4 gekocht met Battlefront.
Voelt wel ff vreemd aan zo'n controller, het is alweer 8 jaar geleden dat ik er een fps mee gespeeld heb.
Pas 1 rondje gespeeld maar het valt gelijk op dat het tempo een stuk lager ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Heel wat potjes heroes vs villains gedaan, erg leuke modus. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
ik krijg 1 fps als ik de resolution scale op 200% zet xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:26

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Oops I bought it. Na een aantal uren op Twitch gekeken te hebben kan ik het toch niet meer laten liggen. En al helemaal niet met het weekend voor de deur!

Game on!

[ Voor 3% gewijzigd door Family Guy op 21-11-2015 00:58 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Erg leuk spel.
Hero vs villans is tof
Luchtgevechten zijn tof
En walker nogwat is tof

Meer nog niet gedaan... Lvl 5 .. Paar unlocks maar het speelt heerlijk.
Grafisch top. En het geluid... Super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bizar. Op de PS4 zijn meer spelers online dan op Xbox en PC gezamenlijk.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1143671

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:44:

Vooral op PC vind ik hem laag, maar ik zie ook weinig mensen in mn friendslist deze game ook spelen. Meesten zitten Fallout, Tomb Raider, COD, ACS, Halo of zelfs Fifa te doen. Ik zou zelfs durven stellen dat die statistieken hoger zijn dan wat ik zoal bij de vrienden zie staan. Al helpt EA Access Trials natuurlijk wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

Pffff dat zijn wel schrikbarende cijfers voor een titel die 9 miljoen moet verkopen.
247,234 - 276,808 Fallout 4 en dit alleen maar via Steam.

Dat vind ik aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant heeft Dice(Sweden) met BF4 wel heel er veel kapot gemaakt.
Hopelijk is het een goede leerschool en maken ze ooit weer een Battlefield/Battlefront die net zo goed is als BF:BC2.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:39
Heb een wat oudere pc.
Phenom955@ 3,8 GHz
12 gig ram
En een 7870xt

Heb het kraak geluid, en na inladen van een level duurt het een minuut voordat het soepel draait moet na laden om 1 of andere reden.
Als het spel dan draait gaat het ook wel goed.

Valt me wel op dat BF1942 bij de release ook een soundbug had en wat nieuwere battlefield games trouwens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:30
Gisteren en eergisteren toch een paar potjes gespeeld, 5u in totaal en je hebt het inderdaad qua maps wel rap gezien. Ik ben nog blij dat er variaties zijn van Hoth bijvoorbeeld, dat je niet altijd echt diezelfde map speelt.

Het schieten is wel vrij arcade, en eenmaal had ik een k/d score van 1 kill & 13 deaths. Elke enemy had net nog 5 of 10hp over. Dus echt wel unlucky, neem ik aan. Anders geraak ik meestal top3 :)

Het vliegen met muis & toetsenbord is echt moeilijk, waardoor ik het meestal links laat liggen. Graphics zijn na elke match nog steeds om te kwijlen alsook het geluid. Perfect geoptimaliseerd voor PC.

Maar na 5u spelen zie ik me dus niet zoals gisteren dit door & door spelen. Het zal meer aanvoelen als FIFA voor me: match of 3 spelen en dan afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-09 10:32
Gisteren gekocht via Dreamgame (werkt als een t..t) en gelijk even geprobeerd. Bevalt prima! Even trainingsmissie met X-Wing geprobeerd. Eerst met toetsenbord én muis, maar dat gaat net echt lekker. Ik denk, even joystick proberen én tot mijn verbazing werkte het! Was na 1 potje gelijk winnaar!

Dus iedereen die een joystick heeft, het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Dat het spel zo slecht verkoopt komt natuurlijk door geouwehoer met bf4 die te snel uitkwam en teveel fouten bevatten. Hardline die niet goed werd ontvangen. En een gebrek aan content in deze game.
Zelf vind ik het echter een heel fijne shooter. Mooi geluid en leuke maps. Speel hem op 4k met de resolution scale op 80%. Anders is het wel heel erg zwaar xD. Verder alles op high. Moet zeggen dat alleen crysis 3 qua graphics gelijk is. En dat is een singleplayer liniare shooter.
Verder is het gebrek aan content voor mij nog geen probleem. Er komen ook nog 16 maps uit in de toekomst. (hoewel je dan wel weer DLC moet halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:07
In de beta had ik problemen om het spel te launchen. Op het start-scherm waar je op enter moet drukken liep de boel vast en crachte de AMD videocard driver. Teleurstellend dat dit probleem in de retail versie bij mij nog steeds optreedt maar gelukkig helpt de workaround uit de beta-periode nog steeds. Zie:
WickedWizard in "[Multi] Star Wars Battlefront"

-novid -noborder -windowed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online

Jammer, battlefield/front serie was altijd erg pc georienteerd. Maar als pc gamers deze game masaal laten liggen. Dan zal de game ook shiften naar het console peasent platform. Ik vind de game eigenlijk best wel gaaf. Gebrek aan content wellicht. Maar er komt genoeg dlc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
j0ppie schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:00:
[...]

Jammer, battlefield/front serie was altijd erg pc georienteerd. Maar als pc gamers deze game masaal laten liggen. Dan zal de game ook shiften naar het console peasent platform. Ik vind de game eigenlijk best wel gaaf. Gebrek aan content wellicht. Maar er komt genoeg dlc.
Zoveel fout met dit... zoveel... ik twijfel nog steeds, premium price voor arcade star wars game met gebrek aan veel, of wachten..

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
JinShepard schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:21:
[...]

Zoveel fout met dit... zoveel... ik twijfel nog steeds, premium price voor arcade star wars game met gebrek aan veel, of wachten..
Je kan hem zo voor rond de €40 euro via een gamekeysite kopen. Juist het feit dat het vrij arcade is maakt het leuk mijn inziens, en ook in dit soort spellen zitten wel degelijk skill. Ik heb tot nu toe bijna enkel heroes vs villains gespeeld en al 15 uur erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
net al de eerste cheater tegengekomen 90-1 met aimbot :(

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Russian Badger over Battlefront is ook wel een grappige video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Heb gelijk alle DLC's er maar bijgekocht... ^_^
Vind het gewoon een erg leuke sfeervolle game... Gamemodes zijn leuk en er komt dus nog meer aan en bij. Prima zo.

Enig nadeel is dat ik heel de dag 'piew piew piew' in mijn hoofd hoor :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
JinShepard schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:21:
[...]

Wat is er dan precies allemaal fout?
Servers werken goed. Ja geen dedicated servers meer. Maar goed die tijd is long gone.... zkr bij triple A.
Leuke arcade shooter prachtige graphcis goed geluid. Veel game modes. Wel weinig maps maar er komt nog zoveel meer. Plus als een map goed is dan kun je hem zovaak spelen. Kijk bv naar CS. Al vanaf 2000 tot aan nu word dust/dust2 helemaal plat gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:05:
Russian Badger over Battlefront is ook wel een grappige video:
[video]
Sja je kan de game wel zo bekijken. Maar het is een beetje overdreven. Ik kill toch wel duidleijk het meeste met men laser gun. En ik sloop genoeg voertuigen.... Als je geen zin in keiharde actie hebt maar meer realisme dan moet je idd deze game laten liggen en arma 3 kopen.
Je gaat toch ook geen need for speed game reviewen alsof het grandtourrismo is.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 16:58
Ben een totale DLC noob. Hoe zit dat meestal met Season Passes ? Kun je die ook nog later kopen nadat er een aantal DLCs uit zijn en je die dan onmiddellijk ook krijgt, of is het dan vanaf die datum de DLCs tot een bepaalde toekomstige datum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Laatst online: 13-09 09:25
Twixie schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 15:06:
Ben een totale DLC noob. Hoe zit dat meestal met Season Passes ? Kun je die ook nog later kopen nadat er een aantal DLCs uit zijn en je die dan onmiddellijk ook krijgt, of is het dan vanaf die datum de DLCs tot een bepaalde toekomstige datum ?
Je kan de Season Pas voor DLC altijd op een later tijdstip aanschaffen.
Je krijgt de mappen ook die al uitgebracht waren, voor die specifieke Season Pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Erik1994 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:40:
net al de eerste cheater tegengekomen 90-1 met aimbot :(
Dat soort types kom je regelmatig tegen, zie bijvoorbeeld die tweakers die in dit topic schrijven dat ze chreaten.

Die worden allemaal snel gebanned :) Ze zullen wel balen als ze voor meer dan honderd euro aan game keys zo verspillen.

[ Voor 11% gewijzigd door Stewie! op 21-11-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Ik zie vele key sites toch hoger kwa prijs, G2A heeft em voor 55 euro atm.

Moet ik misschien deze game meer zien als een game als Team Fortress, ipv Battlefield/Battlefront ? (kwa 'arcade' gameplay )

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
JinShepard schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:16:

Moet ik misschien deze game meer zien als een game als Team Fortress, ipv Battlefield/Battlefront ? (kwa 'arcade' gameplay )
Ja, niet vergelijken met battlefield. Hier gaan de meeste mensen de fout in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
JinShepard schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:16:

je kan deze game prima met battlefield vergelijken! Alleen dan een arcade starwars versie.
Geweren zijn lazers (hebben dus ook geen terugslag). Je hebt wel veel minder wapens.
Daarnaast heb je powerups die je op kunt pakken waardoor je bepaalde dingen kunt. Zoasl in een vliegtuig vliegen. Een hero worden zoals dark vader. Of gewoon een simpele turret plaatsen.
Verder zijn er 12 maps verdeelt over 4 werelden die uit de starwars film komen.
Mensen die zeggen adt je constant doodgaat overdrijven vind ik. Ik ga net zo vaak dood als in BF4. Het verschilt een beetje per game mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j0ppie schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:00:
[...]

Dat is al gebeurd sinds DICE battlefield games aan het uitbrengen was naar de console...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Hoezo? Battlefield 3 was toch gewoon een keiharde PC shooter?
Pagina: 1 ... 17 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet