Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Erik1994 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:40:
net al de eerste cheater tegengekomen 90-1 met aimbot :(
Lang leve de pc...
Jammer, met dat soort mensen. Geen wonder dat de aandacht van beide kanten meer richting console gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:43
JinShepard schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:16:
Ik zie vele key sites toch hoger kwa prijs, G2A heeft em voor 55 euro atm.

Moet ik misschien deze game meer zien als een game als Team Fortress, ipv Battlefield/Battlefront ? (kwa 'arcade' gameplay )
vpn naar mexico en je hebt het spel 20 euro goedkoper; voor 38 euro om precies te zijn (via origin) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Battlefield... Prachtige shooter. Maar enkel op de pc... Console is waardeloos.

Deze SW shooter is juist heerlijk om op de console te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
beuker19 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 02:31:
[...]

Pffff dat zijn wel schrikbarende cijfers voor een titel die 9 miljoen moet verkopen.
247,234 - 276,808 Fallout 4 en dit alleen maar via Steam.

Dat vind ik aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant heeft Dice(Sweden) met BF4 wel heel er veel kapot gemaakt.
Hopelijk is het een goede leerschool en maken ze ooit weer een Battlefield/Battlefront die net zo goed is als BF:BC2.
j0ppie schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:00:
[...]

Jammer, battlefield/front serie was altijd erg pc georienteerd. Maar als pc gamers deze game masaal laten liggen. Dan zal de game ook shiften naar het console peasent platform. Ik vind de game eigenlijk best wel gaaf. Gebrek aan content wellicht. Maar er komt genoeg dlc.
baronruud schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:50:
[...]

Lang leve de pc...
Jammer, met dat soort mensen. Geen wonder dat de aandacht van beide kanten meer richting console gaat
Ik denk dat jullie nog fftjes een rekensommetje kunnen gebruiken:

PS4: 187,286: 27,684,836: = 0.676% van alle PS4 spelers speelt Battlefront op dat moment.
Xbox One: 110,817: 15,078,055: = 0.734% van alle XB1 spelers speelt Battlefront op dat moment.

Op PC is het wat moeilijk te bereken aangezien gameverkopen oplopen tot jaren na release, kijk maar naar Battlefield 3/4 en bijv. Skyrim/Fallout 3

[ Voor 10% gewijzigd door Koning Willy op 21-11-2015 22:05 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ja 0.6 of 0.7% op dat moment. Maar hoeveel % bezit de game? Dat zou vele malen hoger liggen. En wat wil je zeggen met deze cijfers? Er zijn meer pc gamers dan xbox one/360 ps4&3 owners bij elkaar.... Probleem is dat ze lang niet allemaal high end gamers zijn. Zitten genoeg bij die alleen maar LOL of DOTA doen. Maar als je kijkt naar BF3 was het grootste gedeelte pc gamers. Dat is nu wel anders. Was ook zo bij hardline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowbell
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat mij betreft heeft Battlefront een hoog fun gehalte: gewoon een potje speel wanneer ik zin/tijd heb.
Als Star Wars fan geniet ik van de graphics en met name de sound fx.

Ben benieuwd wat de dlc brengt, hopelijk mooie Cloudcity map(s). 'k ga er vanuit dat graphics/sound van hetzelfde niveau zijn als de basic game. Dus ik heb me maar neergelegd bij het Seasonpass gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
cowbell schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 22:10:
Wat mij betreft heeft Battlefront een hoog fun gehalte: gewoon een potje speel wanneer ik zin/tijd heb.
Als Star Wars fan geniet ik van de graphics en met name de sound fx.

Ben benieuwd wat de dlc brengt, hopelijk mooie Cloudcity map(s). 'k ga er vanuit dat graphics/sound van hetzelfde niveau zijn als de basic game. Dus ik heb me maar neergelegd bij het Seasonpass gebeuren...
helemaal mee eens. Verder hoop ik dat ze de boel nog een beetje beter balanceren. Maar dit is vaak zo vlak na de release.

[ Voor 9% gewijzigd door j0ppie op 21-11-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
j0ppie schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 22:09:
ja 0.6 of 0.7% op dat moment. Maar hoeveel % bezit de game? Dat zou vele malen hoger liggen. En wat wil je zeggen met deze cijfers? Er zijn meer pc gamers dan xbox one/360 ps4&3 owners bij elkaar.... Probleem is dat ze lang niet allemaal high end gamers zijn. Zitten genoeg bij die alleen maar LOL of DOTA doen. Maar als je kijkt naar BF3 was het grootste gedeelte pc gamers. Dat is nu wel anders. Was ook zo bij hardline.
Inderdaad, daarom is het berekening op PC zo moeilijk te maken, er spelen nu 665,514 mensen CS:GO wat gewoon dubbel zoveel spelers is als Star Wars Battlefront op ALLE 3 PLATFORMEN

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo even een fps test tussen ps4 en x1.
Vind het echt knap dat dice nu zon mooie game neer zet die ook nog eens 60fps draait 99% van de tijd.
Ps4 is 900p vs x1 op 720p, ps4 is net iets stabieler qua fps.
Het is dat ik financieel even tegenvaller heb maar ga hem zeker op ps4 halen.

Enne over de verkoop aantalen etc.
Denk dat deze game dalijk als.mensen klaar zijn met fallout etc wel meer momentum gaat krijgen. En hoe dichter bij release film met meer reclame en ook kerst enz gaat het wel goedkomen.
Als ze slim zijn doen ze een hele dikke ps4 reclame in de bios bij nieuwe film.

[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 21-11-2015 22:48 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
vermaak me prima op de ps4 met deze game :) zeker qua audio blijft het nice. over de 5.1 set als met een koptelefoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Rudyyy schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:58:
[...]

vpn naar mexico en je hebt het spel 20 euro goedkoper; voor 38 euro om precies te zijn (via origin) :)
Geen idee hoe ik dat moet doen 8)7

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 09:25
Weet iemand of / hoe je text groter kan maken bv:
Chat
Team mate naam boven karakter
minimap

Ik speel in 4k, alles is minuscule maar dat was ook al in wqhd toen ik nog in die resolutie speelde.
Ik kan geen instellingen ervoor vinden... :'(

[ Voor 10% gewijzigd door kmichael op 22-11-2015 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
v8power67 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 22:47:
Zo even een fps test tussen ps4 en x1.
Vind het echt knap dat dice nu zon mooie game neer zet die ook nog eens 60fps draait 99% van de tijd.
Ps4 is 900p vs x1 op 720p, ps4 is net iets stabieler qua fps.
Het is dat ik financieel even tegenvaller heb maar ga hem zeker op ps4 halen.
[video]
Enne over de verkoop aantalen etc.
Denk dat deze game dalijk als.mensen klaar zijn met fallout etc wel meer momentum gaat krijgen. En hoe dichter bij release film met meer reclame en ook kerst enz gaat het wel goedkomen.
Als ze slim zijn doen ze een hele dikke ps4 reclame in de bios bij nieuwe film.
Als ze slim zijn doen ze de game wat korting geven als de film uit is en/of bij Black Friday/Kerst sales. Ik heb nu wat meer mensen aangesproken en allemaal vinden ze het wat duur, zeker ook omdat je eigenlijk wel de mappacks erbij wilt hebben voor de afwisseling. Kortom, omlaag die prijs.

Maar EA kennende zal dat wel niet (al zal ook de licentie wel prijzig zijn). Als ie voor 30 euro in de winkel zou liggen, zouden veel meer mensen hem halen, hoor ik al.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 22-11-2015 01:51 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

Koning Willy schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 22:13:
[...]

Inderdaad, daarom is het berekening op PC zo moeilijk te maken, er spelen nu 665,514 mensen CS:GO wat gewoon dubbel zoveel spelers is als Star Wars Battlefront op ALLE 3 PLATFORMEN
Het is een AAA titel en die moet toch in zijn opening-weekend veel meer speler hebben en wanneer het er net zoveel zijn als Hardline in de eerste week kun je nu al wel van een flop spreken.
Games en Films moeten het gewoon hebben van de eerste maand en wat er daarna verkocht is nog geen fractie meer van het totaal.
Je ziet het gewoon aan alles dat het niet is wat men er van gehoopt had op Youtube, Twitch, Gaming site's maar op op kleine schaal hier op Tweakers, mijn vriendenkring en ook in BuG community is er niemand die het speelt.
baronruud schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:50:
[...]

Lang leve de pc...
Daar ligt het echt niet aan goede PC games verkopen net zo goed als console games en Dice heeft het in BF4 bijv. heel goed voor elkaar als het op cheaters aankomt.

[ Voor 19% gewijzigd door beuker19 op 22-11-2015 02:26 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:09
Ik en een vriend van mij hebben hier bij mij thuis vanaf 22.30u Battlefront gespeeld en we hebben ons onwijs vermaakt. Gewoon om beurten 'Walker Assault' en lachen/schreeuwen om de situaties die ontstonden op het slagveld. Of het nu ging om keihard geowned worden of als Luke Skywalker ownen, we hebben het allemaal gedaan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:37
Klinkt haast net zo goed als Destiny ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
beuker19 schreef op zondag 22 november 2015 @ 02:24:
[...]

Daar ligt het echt niet aan goede PC games verkopen net zo goed als console games en Dice heeft het in BF4 bijv. heel goed voor elkaar als het op cheaters aankomt.
Inderdaad, bij de BF4 servers die ik speel is er vaak wel altijd een admin in de buurt, hier kan je niet eens votekicken.

Nog geen hacker tegengekomen, maarja in dit spel kan je makkelijk 100-0 halen als je powerups campt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

Sinterklaas, thanksgiving en kerst komen er aan. Dan gaan ze met tienduizenden tegelijk de winkels uit.

En dan komt de film ook nog, gaat ook zeker een boost geven.

Ik maak me geen enkele zorgen over het floppen van deze game. Want die gaat gewoon keihard ownen denk ik.

[ Voor 45% gewijzigd door Turfschipper op 22-11-2015 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Martinspire schreef op zondag 22 november 2015 @ 01:51:
[...]

Als ze slim zijn doen ze de game wat korting geven als de film uit is en/of bij Black Friday/Kerst sales. Ik heb nu wat meer mensen aangesproken en allemaal vinden ze het wat duur, zeker ook omdat je eigenlijk wel de mappacks erbij wilt hebben voor de afwisseling. Kortom, omlaag die prijs.

Maar EA kennende zal dat wel niet (al zal ook de licentie wel prijzig zijn). Als ie voor 30 euro in de winkel zou liggen, zouden veel meer mensen hem halen, hoor ik al.
Ja dat is misschien wel een idee idd.
Opzich ken ik aantal mensen die een ps4 willen halen voor deze game. Maar dat zijn casual gamers en zien alleen een merk en verdiepen zich niet in de game zelf.
Ga hem zelf nog wel halen maar doe samen met broertje. Dus of 30 euro voor alleen game of 60 voor de duurste versie.
Dat vind ik wel een nette prijs. Maar idd als je volle mep moet betalen is 120 euro erg veel voor wat je krijgt.
Zou me niets verbazen als al die prijzen snel gaan zakken maar dan voelen de eerste kopers zich wel gigantisch genaait..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
Miskoop van het jaar. Draak van een spel zeg. Mist inhoud, diepte. Gameplay is generic als maar zijn kan.

Grafisch ok maar niet meer dan dat.

Gelukkig heb ik geen 120 euro voor de uitgebreide versie betaald.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 22 november 2015 @ 09:21:
Miskoop van het jaar. Draak van een spel zeg. Mist inhoud, diepte. Gameplay is generic als maar zijn kan.

Grafisch ok maar niet meer dan dat.

Gelukkig heb ik geen 120 euro voor de uitgebreide versie betaald.
Draken zijn cool xD Het is een actie arcade shooter was voor inhoud had je verwacht die je nu mist? Graphisc zijn meer dan ok. Ze zetten een nieuwe standaard neer! En er is zeker MEER dan dat. Geluids effecten zijn erg goed om maar wat te noemen.
120 euro? Ik snap niet hoe je bij dat bedrag komt. Ik heb 42 euro voor het spel betaald... En als ik de uitbreidingen nu zal preorderen zit ik op 92.
Er zijn zoveel van dit soort lui die moord en brand roepen zonder onderbouwing. Het enige wat ik nu lees is een vage omschrijving en een prijskaartje dat niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
j0ppie schreef op zondag 22 november 2015 @ 09:29:
[...]

Draken zijn cool xD Het is een actie arcade shooter was voor inhoud had je verwacht die je nu mist? Graphisc zijn meer dan ok. Ze zetten een nieuwe standaard neer! En er is zeker MEER dan dat. Geluids effecten zijn erg goed om maar wat te noemen.
120 euro? Ik snap niet hoe je bij dat bedrag komt. Ik heb 42 euro voor het spel betaald... En als ik de uitbreidingen nu zal preorderen zit ik op 92.
Er zijn zoveel van dit soort lui die moord en brand roepen zonder onderbouwing. Het enige wat ik nu lees is een vage omschrijving en een prijskaartje dat niet klopt.
Tja als ik in de xbox store kijk kost het toch echt 120 euro en een season pass 60.

Geluid is wel goed behalve dan die cheesy stemmen. Lijkt wel een parodie.

Grafisch heb ik echt nog niks bijzonders gezien. Kleine maps, veel hergebruikte textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 22 november 2015 @ 09:40:
[...]

Tja als ik in de xbox store kijk kost het toch echt 120 euro en een season pass 60.

Grafisch heb ik echt nog niks bijzonders gezien. Kleine maps, veel hergebruikte textures.
aah oke dat verklaard een hoop. Ik ging er van uit dat je de PC versie speelde. Mijn fout. Op xbox one heb ik idd geen idee hoe het met de graphics zit. Ik kan me voorstellen dat op 720p het er niet mooi uit ziet. Maar op PC @ 1800p met high/ultra settings ziet deze game er echt super strak uit!
Wat ik persoonlijk het minste vind aan deze game is het gebrek aan zelf servers kunnen kiezen. Zoals dat wel bij BF4 kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Als er trouwens tweakers zijn die samen willen spelen op PC. Voeg mij gerust toe! ID: H4ZE-13K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
jOppie, er is meer in games n odig dan geluid en graphics om een goede game neer te zetten, als je een battlefront(1+2) fan ben geweest mis je heel veel van de gameplay van die game, als je battlefield fan ben geweest mis je ook veel van die game, omdat alle goede dingen van beide games niet tot amper is uitgewerkt in battlefront krijg je een nare smaak, het is gewoon een game gemaakt waar niet al te veel skill in zit, weinig teamplay, weinig variatie in gameplay zelf en gemaakt is voor de masses. Prima voor een hoop, een telleurstelling voor (de meeste) fans. Dit is tenminste wat ik hoor en zie.

Ik ga proberen om via een vpn het te kopen, en dat zegt eigenlijk al genoeg dat ik probeer het zo goedkoop mogelijk te krijgen, lukt het niet, jammer.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Ik heb nooit andere battlefront games gespeeld. Dus daar kan ik geen vergelijking leggen. Battlefield wel. Alleen ik was beetje bf moe. Dus vind dit wel een leuke verandering. Moet wel zeggen dat ik denk dat de fun geen jaren aanhoud. Maar het schiet wel lekker weg. En skill is zeker wel een factor! Anders zou je elk potje een ander @ random bovenaan zien staan. Ik kan me wel voorstellen dat na veel verandering aan het Battlefront stelsel je als fan teleurgesteld bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

JinShepard schreef op zondag 22 november 2015 @ 10:24:
jOppie, er is meer in games n odig dan geluid en graphics om een goede game neer te zetten, als je een battlefront(1+2) fan ben geweest mis je heel veel van de gameplay van die game, als je battlefield fan ben geweest mis je ook veel van die game, omdat alle goede dingen van beide games niet tot amper is uitgewerkt in battlefront krijg je een nare smaak, het is gewoon een game gemaakt waar niet al te veel skill in zit, weinig teamplay, weinig variatie in gameplay zelf en gemaakt is voor de masses. Prima voor een hoop, een telleurstelling voor (de meeste) fans. Dit is tenminste wat ik hoor en zie.

Ik ga proberen om via een vpn het te kopen, en dat zegt eigenlijk al genoeg dat ik probeer het zo goedkoop mogelijk te krijgen, lukt het niet, jammer.
Hola(Chrome extensie) je internet via Mexico instellen en gewoon via Origi en Paypal Battlefront bestellen voor 37€ ;)
Ik heb het gedaan met Hardline gedaan omdat ik die game ook geen 60€ waard vond en hij het achteraf helaas zelfs geen 25€ waard was was :P
j0ppie schreef op zondag 22 november 2015 @ 10:33:
Ik heb nooit andere battlefront games gespeeld. Dus daar kan ik geen vergelijking leggen. Battlefield wel. Alleen ik was beetje bf moe. Dus vind dit wel een leuke verandering. Moet wel zeggen dat ik denk dat de fun geen jaren aanhoud. Maar het schiet wel lekker weg. En skill is zeker wel een factor! Anders zou je elk potje een ander @ random bovenaan zien staan. Ik kan me wel voorstellen dat na veel verandering aan het Battlefront stelsel je als fan teleurgesteld bent.
Ik denk dat de meeste Battlefield en Battlefront spelers teleurgesteld zijn omdat deze game zoveel meer had kunnen/moeten zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door beuker19 op 22-11-2015 11:40 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Nu online
Phusebox schreef op zondag 22 november 2015 @ 09:40:
[...]

Grafisch niks bijzonders? Dam kijk je toch echt verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SCIxX schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:42:
[...]

Grafisch niks bijzonders? Dam kijk je toch echt verkeerd.
720p, framedrops en dan nog niet best of generation graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Nu online
Phusebox schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:43:
[...]

Oh je speelt op console. Daar kan ik weinig over zeggen. Op PC kijk ik mijn ogen uit, en ik heb hiervoor The Witcher 3 gespeeld, dus dan kom je van een vrij hoge standaard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
Je blijft wel lekker generaliseren Beuker. Omdat jij het niks vindt MOETEN anderen het wel niks vinden. Ik vermaak me er prima mee en de reacties van de meeste mensen die hem hebben ook.

En ook Phusebox is weer zichzelf: alles afkraken en altijd is het allemaal niks. Gast, stop er gewoon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik sla dit over nadat ik dit gezien heb.

http://www.metacritic.com/game/pc/star-wars-battlefront

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Metacritic moet je alleen kijken naar scores van 5-8 als het van users zijn, daar zitten vaak mensen bij die daadwerkelijk moeite doen met scores geven, ipv van IT ROCKS 10, it SUCKS 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Sorry als deze vraag al een keer gesteld is, maar mijn battlefront lijkt een beetje uitgerekt op mijn scherm terwijl ik de resolution scale op 100% heb staan.

Alsof ik ietsje door een fish-eye lens kijk. Heeft iemand dit ook en weet hij/zij de oplossing?

Edit: Hebbes! FOV settings naar 70 en je zit zo'n beetje in de sweet-spot :)

[ Voor 13% gewijzigd door 8GUS op 22-11-2015 12:10 ]

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:18
Bzrk80 schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:54:
Sorry als deze vraag al een keer gesteld is, maar mijn battlefront lijkt een beetje uitgerekt op mijn scherm terwijl ik de resolution scale op 100% heb staan.

Alsof ik ietsje door een fish-eye lens kijk. Heeft iemand dit ook en weet hij/zij de oplossing?

Check even onder video settings "field of view" rond de 90 vind ik lekker spelen, hogere fov geeft een fisheye effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Martinspire schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:47:
En ook Phusebox is weer zichzelf: alles afkraken en altijd is het allemaal niks. Gast, stop er gewoon mee.
Kan het ook niet helpen, letterlijk. Blijkbaar heb ik een genetische afwijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Bzrk80 schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:54:

resolution scale houd alleen in dat de game op een hogere of lagere resolutie word gerenderd met als effect net wat scherpere randen of juist minder scherp. Ik heb hem bijv op 80% staan ipv 100. Simpelweg omdat 4k nogal zwaar is :P. Maar als je met een dikke videokaart op 1080P zit dan is het altijd nice om de resolution scaler op bijv 120-140% te zetten.
Metacritic zegt zeker wat. Maar er zijn idd heel veel mensen die een 1 of een 10 geven. Vooral bij populaire titels is dit extreem het geval. Er zijn genoeg mensen die alleen al een 1 geven omdat het EA is. Of een 10 omdat het starwars is. Ik zou wat genuanceerde reviews leven en gameplay videos bekijken voordat je een conclusie trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Plus dat er ook geen controle is over of ze de game wel hebben. In de Xbox One store krijgt ie 4,5 ster met 16806 stemmen (wat alleen kan als je de game hebt). Dus dat is al wat genuanceerder.
In de Playstation Store 5 sterren met 5785 stemmen.
Al is er weer niets van te zeggen of mensen ook veel negatieve reviews achterlaten, maar goed. Lies, damn lies & statistics

[ Voor 82% gewijzigd door Martinspire op 22-11-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Nu online
Wat vreemd is, bij heroes vs villains heb ik nog nooit leia gespeeld, na een potje of 20. Ik sprak net iemand die juist alleen maar leia kreeg. Iets vreemd met de picks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Phusebox schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:43:
[...]

Met alle respect: je speelt ook de grafisch meest zwakke versie. Op de PS4 vind ik het er echt indrukwekkend uitzien en dan ook nog eens op 60fps. OP sommige momenten zie je dat het 900p is, maar daar let je na 10 seconden niet meer op door alle chaos om je heen. Maar met name Endor en Sullust zien er echt schitterend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bram1984 schreef op zondag 22 november 2015 @ 13:16:
[...]

Met alle respect: je speelt ook de grafisch meest zwakke versie. Op de PS4 vind ik het er echt indrukwekkend uitzien en dan ook nog eens op 60fps. OP sommige momenten zie je dat het 900p is, maar daar let je na 10 seconden niet meer op door alle chaos om je heen. Maar met name Endor en Sullust zien er echt schitterend uit.
Tja ik heb ook een pc met 290x en een ps4 staan maar kan niet overweg met de ps4 controller en pc staat niet in woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 22 november 2015 @ 13:16:
[...]

OP sommige momenten zie je dat het 900p is, maar daar let je na 10 seconden niet meer op door alle chaos om je heen.
Als ik terug ga van 1800p naar 1080p dan zie ik dat anders meteen. Laat staan 900p. Niet dat het wat uitmaakt. Maar ben het gewoon oneens met je stelling :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wie heeft die grenade launcher verzonnen? Bij een hit is dat dus ook gewoon insta-kill en dan heb je dus 3 van die dingen. Man man man wat is dat overpowered (net als een aantal andere dingen). Zou fijn zijn als ze het allemaal wat minder 1-hit-kill maken bij een aantal dingen.

Niet dat ik heel erg klaag. Ben vaak de enige met dat ding in een game en dan owned dat big time :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
Zit iedereen vandaag de dag nog met zo'n koptelefoon/microfoon te gamen of niet? Het is voor mij jaren geleden dat ik online heb gegamed en dit is het eerste spel weer eens maar hoor echt helemaal niks. Als ik met mijn broertje een private party ofzo (ik hoef alleen maar te joinen 😋) start kunnen we wel communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
j0ppie schreef op zondag 22 november 2015 @ 13:23:
[...]

Als ik terug ga van 1800p naar 1080p dan zie ik dat anders meteen. Laat staan 900p. Niet dat het wat uitmaakt. Maar ben het gewoon oneens met je stelling :*)
Ik zeg ook niet dat je het niet ziet. Ik bedoelde het meer vanuit mijn eigen perspectief. Ik let niet op graphics tijdens een chaotisch MP potje, dus na een tijdje valt het niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de PS4 bundle met Battlefront gekocht. Tot nu toe kan ik me eigenlijk best vinden in zowel de voors als tegens die in dit topic steeds voorbijkomen. Nee, het is geen game met veel diepgang of oneindige replay value, maar als (prachtige) arcade shooter om af en toe een paar potjes "tussendoor" te spelen vermaak ik me er nog wel even mee.

Voel je vrij om me toe te voegen voor wat potjes: IndecentStapler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:30
Helemaal mee eens deze game is voor mij een welkome afwisseling tussen BO3 en BF want dit is een leuke arcade scooter. makkelijke kils niet te moeilijk qua gameplay kortom, gewoon een leuke game.
Denk dat als je met een groep speel dat het erg leuk kan zijn.
Zijn er PS4 spelers die mij willen toevoegen? PSN id: Merlin1201

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Na al mijn negatief commentaar noet ik zeggen, dat ik positief verrast ben door de gameplay. Ik speel echt heel weinig (vader van twee kinderen, dus als het mee zit 's avonds een paar potjes meepakken) en ik kan redelijk mee komen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Phusebox schreef op zondag 22 november 2015 @ 12:16:
[...]

Kan het ook niet helpen, letterlijk. Blijkbaar heb ik een genetische afwijking.
Dit maakt je ongenuanceerde opmerkingen wel logischer.

De OP Perks en Fins worden vast snel generfd. Verder top spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 16:58
Flamingo BB schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:01:
Zit iedereen vandaag de dag nog iedereen met zo'n koptelefoon/microfoon te gamen of niet?
Volgens wat ik er van gelezen heb, is dit een multi-player zonder voice chat. Redelijk onbegrijpelijk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Bleh ik begin het al beu te worden na 6u te spelen. Even links laten liggen en later erop terugkomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Jumpman schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:11:
Na al mijn negatief commentaar noet ik zeggen, dat ik positief verrast ben door de gameplay. Ik speel echt heel weinig (vader van twee kinderen, dus als het mee zit 's avonds een paar potjes meepakken) en ik kan redelijk mee komen.
Dat is inderdaad het mooie aan n deze game. Ff een paar potjes knallen. Bevalt me heel goed tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 14:35
Yup dat is bij mij ook zo, ik vind het gewoon leuk 's avonds een paar battles te doen, lekker casual :)
Ik speel wel bijna constant fighter squadron, beetje x-wing / tie-fighter gevoel van vroeger.
nadeel daar is wel, vind ik persoonlijk dat de hero ships een beetje te sterk zijn. ze zouden was sneller moeten sterven & respawnen zodat meer spelers een kans kunnen hebben er mee te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Zit nu voor het eerst blast te spelen. Ook wel lache maps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Paulus07 schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:23:
Zit nu voor het eerst blast te spelen. Ook wel lache maps :)
nadeel aan blast vind ik een beetje dat enemies van alle kanten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
Hartstikke leuke shooter vind ik, het enige nadeel is dat de balance soms heel ver te zoeken is, lijkt wel of er totaal niet aan matchmaking gedaan wordt... alle goede spelers in 1 team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 10:04
Hoe is de game op pc? Is het weer zoals bfh dat je in bijna lege servers terechtkomt of zijn er genoeg andere spelers? Twijfel of ik hem op pc of ps4 zou kopen. Pc heeft betere graphics maar ps4 veel meer andere spelers en wil niet zoals in bfh tegenkomen dat ik hem 1 maand na release niet meer deftig kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Idd ik vind sws als 1 iemand here Is gwst of in de grote at at walker heeft gezeten dat hun er niet weer in kunnen. Zie zoveel mensen voor die powers campen en dan zieke scores halen. En dan zeggen die noob ook nog dat ze het spel te makkelijk vinden. GHo als je 4 keer hero bent gwst in 1 potje. Ik zie daar de fun echt niet van in. Als ik in 1 potje loop en ik zie ineens een hero powers dan zie ik dat als een leuk extraatje Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Haha hier precies hetzelfde. Ook 2 kids, niet superveel tijd om te spelen. Ideale game om af en toe op te starten en te spelen. Sta vaak bovenaan en vind die star wars sfeer echt top.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:39
Spel draait nu gelukkig goed, even videokaart drivers ge-update en hoppa.

Wel jammer dat je niet kan liggen lijkt een beetje op BF-bad company.
Maar de gameplay is goed ben benieuwd naar de jet-pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowbell
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
m0nk schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:04:
Haha hier precies hetzelfde. Ook 2 kids, niet superveel tijd om te spelen. Ideale game om af en toe op te starten en te spelen. Sta vaak bovenaan en vind die star wars sfeer echt top.
Perfecte game voor Vaders Afbeeldingslocatie: http://img715.imageshack.us/img715/5674/darth002.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:03
ward3112 schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:59:
Hoe is de game op pc? Is het weer zoals bfh dat je in bijna lege servers terechtkomt of zijn er genoeg andere spelers? Twijfel of ik hem op pc of ps4 zou kopen. Pc heeft betere graphics maar ps4 veel meer andere spelers en wil niet zoals in bfh tegenkomen dat ik hem 1 maand na release niet meer deftig kan spelen.
De PC versie draait perfect en ziet er ook geweldig mooi uit.. Ik draai op 2560x1440 alles Ultra (TXAA) en heb zo'n 80-100 fps gemiddeld met een GTX 980Ti.. Online zitten ook genoeg mensen en een game joinen duurt nooit langer dan +/- 10 seconden ongeacht de gamemode die je kiest.. Dit werkt via matchmaking, dus jij kiest een bepaalde gamemode en de game zoekt meteen een game voor je uit met genoeg andere mensen, zelfde als op de consoles..

PS4 versie geen ervaring mee..

Hier 2 recente gameplay videos van de PC versie:
YouTube: Star Wars Battlefront - Rebels in the Mist
YouTube: Star Wars Battlefront - Drop Zone Intensified

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
m0nk schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:04:
[...]

Bovenaan sta ik juist helemaal niet vaak, meestal middenmoot.. Maar dat ligt misschien aan de gamemodes (ik heb hoofdzakelijk alleen nog Blast, Cargo en Drop-Zone gespeeld, de standaard TDM modes zeg maar).. Ik heb er ongeveer 3 uur inzitten in de online modes (rank 10), de rest alleen missies en co-op.. En hoe meer ik het online speel hoe minder 'casual' ik de game eigenlijk begin te vinden.. Het is een behoorlijk snelle shooter die wel degelijk skill vraagt om echt in uit te blinken.. En helaas ook weer de nodige unlocks die het in het begin weer behoorlijk oneerlijk maken, want zaken als een jumppack etc zijn toch wel essentieel om mee te kunnen met de besten.. Ik hoop ook dat ze iets doen aan de explosie-spam, want dat is toch wel een probleem, de helft van de tijd ga je dood door granaten etc.. Er zit ook meer diepgang in dan veel mensen denken met de wapens en Star Cards..

Zoals gezegd, mij lukt het duidelijk niet meer om heel vaak bovenaan te eindigen in dit soort online shooters.. Daarvoor ben ik vrees ik gewoon te oud en traag geworden.. Knap als je dat nog wel steeds redt, dan ben je duidelijk nog niet zo roestig ondanks dat je minder tijd hebt..

Sfeer in de game is inderdaad top, wat dat betreft de perfecte Star Wars game.. Maps als Endor zien er niet normaal zo mooi uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Inflatable schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:27:
[...]

Bovenaan sta ik juist helemaal niet vaak, meestal middenmoot.. Maar dat ligt misschien aan de gamemodes (ik heb hoofdzakelijk alleen nog Blast, Cargo en Drop-Zone gespeeld, de standaard TDM modes zeg maar).. Ik heb er ongeveer 3 uur inzitten in de online modes (rank 10), de rest alleen missies en co-op.. En hoe meer ik het online speel hoe minder 'casual' ik de game eigenlijk begin te vinden.. Het is een behoorlijk snelle shooter die wel degelijk skill vraagt om echt in uit te blinken.. En helaas ook weer de nodige unlocks die het in het begin weer behoorlijk oneerlijk maken, want zaken als een jumppack etc zijn toch wel essentieel om mee te kunnen met de besten.. Ik hoop ook dat ze iets doen aan de explosie-spam, want dat is toch wel een probleem, de helft van de tijd ga je dood door granaten etc.. Er zit ook meer diepgang in dan veel mensen denken met de wapens en Star Cards..

Zoals gezegd, mij lukt het duidelijk niet meer om heel vaak bovenaan te eindigen in dit soort online shooters.. Daarvoor ben ik vrees ik gewoon te oud en traag geworden.. Knap als je dat nog wel steeds redt, dan ben je duidelijk nog niet zo roestig ondanks dat je minder tijd hebt..

Sfeer in de game is inderdaad top, wat dat betreft de perfecte Star Wars game.. Maps als Endor zien er niet normaal zo mooi uit..
Naja misschien helpt het wel dat ik (toen ik begin 20 was) competitief counterstrike heb gespeeld en daarna ook altijd wel shooters ben blijven spelen.. Reactievermogen is wel stukken minder alleen.. :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
DaDude schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:25:
Hartstikke leuke shooter vind ik, het enige nadeel is dat de balance soms heel ver te zoeken is, lijkt wel of er totaal niet aan matchmaking gedaan wordt... alle goede spelers in 1 team...
Dat is inderdaad ook een probleem, ik denk niet dat de matchmaking in deze game naar skill of stats kijkt bij het samenstellen van de teams.. Dan kan het dus met regelmaat gebeuren dat het ene team veel sterker is dan het andere.. Mooiste zou zijn als de matchmaking wel naar iedereen z'n gemiddelde scores (dus niet alleen K/D ratio) zou kijken en dan iedereen gelijk zou verdelen over beide teams.. Maar dan zit je weer met het probleem van 'parties' etc.. Helemaal gebalanceerd zullen dit soort random online games dus nooit worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
m0nk schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:34:
[...]

Naja misschien helpt het wel dat ik (toen ik begin 20 was) competitief counterstrike heb gespeeld en daarna ook altijd wel shooters ben blijven spelen.. Reactievermogen is wel stukken minder alleen.. :+
Dat heb ik ook (na jaren Quake etc).. Alleen was ik toen ook al rond de 30.. en nu alweer 15 jaar ouder.. :')

Ik ben dus altijd al 'oude' generatie geweest en ik moet eerlijk zeggen dat het FPS gamen een stuk minder is geworden de laatste jaren (was snel uitgekeken op de moderne CoD en BF games), ook dat zal niet geholpen hebben om mijn skills op peil te houden.. Zoals gezegd, zo heel casual vind ik SW Battlefront dan echt niet..

En misschien moet ik ook leren hoe je sneller aan bepaalde goede (Hero) pickups komt, want ik heb zo het vermoeden dat sommige spelers daar constant op loeren om zo aan belachelijke K/D ratio's te komen.. Ik heb in die ruim 3 uur dat ik online gespeeld heb slechts 1x als Hero mogen optreden en dat was als Millennium Falcon in een potje Fighter Squadron (en maakte er vervolgens maar 3 kills mee ;( )..

[ Voor 21% gewijzigd door Inflatable op 23-11-2015 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
Inflatable schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:47:
[...]

Dat heb ik ook (na jaren Quake etc).. Alleen was ik toen ook al rond de 30.. en nu alweer 15 jaar ouder.. :')

Ik ben dus altijd al 'oude' generatie geweest en ik moet eerlijk zeggen dat het FPS gamen een stuk minder is geworden de laatste jaren (was snel uitgekeken op de moderne CoD en BF games), ook dat zal niet geholpen hebben om mijn skills op peil te houden.. Zoals gezegd, zo heel casual vind ik SW Battlefront dan echt niet..

En misschien moet ik ook leren hoe je sneller aan bepaalde goede (Hero) pickups komt, want ik heb zo het vermoeden dat sommige spelers daar constant op loeren om zo aan belachelijke K/D ratio's te komen.. Ik heb in die ruim 3 uur dat ik online gespeeld heb slechts 1x als Hero mogen optreden en dat was als Millennium Falcon in een potje Fighter Squadron (en maakte er vervolgens maar 3 kills mee ;( )..
mwah, het is niet zo moeilijk hoor =P
mijn loadout op dit moment: e-11 met die defensive trait ( voor minder explosion damage), personal shield, jetpack en een grenade of die sniper.
In het geval dat je van alle kanten tegelijk beschoten wordt snel je shield aan, en als je merkt dat je het dan nog niet haalt jet pack je weg =P Bovendien is die e-11 echt baas! geen hero nodig om met de topscore te eindigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Het spel is op dit moment toch zeer vermakelijk. Ik speel op pc en voornamelijk walker assault maar daar merk je wel dat er nog wel een map of 5 bij zouden mogen.
Het huidige aanbod is wel zeer karig.
Neemt niet weg dat ik wel zeer veel plezier beleef aan het spel maar het mag toch een onsje meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Erg verslavende gameplay maar dit spel heeft echt zo wanhopig maps nodig niet normaal, heb alles al binnenstebuiten gezien.

Er zit wel wat tactische gameplay in, maar dat wordt wel voortdurend vernagelt door de explosive spam, heroes, powerups en voertuigen. Werd gisteren ineens best veel gelocked door homing missiles (en helaas ook een paar deaths erdoor), zelf een paar keer een trade kill gehad omdat iemand van dichtbij de homing missle gebruikt. Het voelt een beetje als de smart pistol uit titanfall, een wapen wat erin zit zodat ook minder goede spelers wat kills kunnen maken. Jammer maar ik heb mezelf voorgenomen wat plezier van dit spel te beleven en me niet mateloos ga irriteren aan die flutdesign keuzes van Dice, maar af en toe zullen de buurman en buurvrouw nog wel even een audio que krijgen over mijn bezigheden in de vorm van een gillende gek achter ze pc die alles bij elkaar schreeuwt omdat die 5x achter elkaar dood gaat door totale onzin.

Speel nu met jetpack + barrage met AC280 blaster. Star card ben ik niet echt een fan van en hadden er wat mij betreft uit gemoeten, als je er een in 1v1 gebruikt is dat een instant win. Ik win zelf liever door gewoon beter te schieten, maar als ik een groepje op een kluitje zie dan gaat de explosive shots star card wel aan natuurlijk :P

Wapens zijn bijzonder goed gebalanceerd en alles heeft een duidelijke functie. In deathmatch en cargo gebruik ik een pistol voor veel damage van dichtbij en in de grotere modes gebruik ik liever een rifle om effectief op alle afstanden te zijn. En wat schiet het toch lekker! Je merkt dat geen 60hz (netwerk update snelheid) draait, maar eerder 30hz. En perfect is het zeker niet, maar het werkt allemaal redelijk met hier en daar toch een death terwijl je al achter dekking zit.

Soms kan dit spel echt heel dik zijn en de bijzonder goede graphics maken het een vette ervaring, maar soms irriteer je jezelf de pleuris door al het spam en instant deaths waar je niks aan kan doen. Het schieten is heel erg lekker. Maar ff serieus wat hebben we ons laten naaien! 4 maps in supremecy, echt belachelijk.

Het partner systeem werkt ook super ruk. Kan bijna nooit op hem spawnen en 70% van de tijd heb ik geen partner. Extra irritant als je dan dood gaat door spam en weer 250 meter kan lopen. Grrr

Ik heb een deal met mezelf gemaakt dat als ik de DLC niet koop ik me zelf trakteer op een fles Johnny walker black label.

[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 23-11-2015 09:48 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Bedenk me net, is het ook mogelijk om bijvoorbeeld random modes en maps te spelen ipv 1 bepaalde modes per speelronde?

Zou wel lache zijn en afwisselend :)
Moet ook nog ff uitzoeken hoe je in een squad kan komen. Soms heb ik wel een "gele" partner rondrennen maar andere potjes weer niks. Is toch wel lache als er wat teamwerk in zit tijdens walker assault etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:52
Paulus07 schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:33:
Bedenk me net, is het ook mogelijk om bijvoorbeeld random modes en maps te spelen ipv 1 bepaalde modes per speelronde?

Zou wel lache zijn en afwisselend :)
Moet ook nog ff uitzoeken hoe je in een squad kan komen. Soms heb ik wel een "gele" partner rondrennen maar andere potjes weer niks. Is toch wel lache als er wat teamwerk in zit tijdens walker assault etc :)
Nee helaas niet.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hmmm das wel jammer. Achja. :)

Hier trouwens nog wat art/renders: http://abduzeedo.com/star...key-art-brendan-mccaffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Carthrax schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:24:
Het spel is op dit moment toch zeer vermakelijk. Ik speel op pc en voornamelijk walker assault maar daar merk je wel dat er nog wel een map of 5 bij zouden mogen.
Het huidige aanbod is wel zeer karig.
Neemt niet weg dat ik wel zeer veel plezier beleef aan het spel maar het mag toch een onsje meer zijn.
En die maps komen er dus ook wel (via DLC), alleen wil EA dus dat je daar extra voor gaat betalen (op 1 gratis DLC na).. Zo gaat dat tegenwoordig in populaire online shooters helaas..
lordprimoz schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:17:
[...]

mwah, het is niet zo moeilijk hoor =P
mijn loadout op dit moment: e-11 met die defensive trait ( voor minder explosion damage), personal shield, jetpack en een grenade of die sniper.
In het geval dat je van alle kanten tegelijk beschoten wordt snel je shield aan, en als je merkt dat je het dan nog niet haalt jet pack je weg =P Bovendien is die e-11 echt baas! geen hero nodig om met de topscore te eindigen
Wat dus op de E-11 na allemaal unlocks zijn die ik op level 10 nog niet heb.. Dat bedoel ik dus met dat (kansloze) unlock gedoe in de moderne shooters, ik vind dat eerlijk gezegd maar niks, omdat het dus niet eerlijk is tegenover de nieuwe speler die nog niet alles heeft.. Maar voor de rest erg leuke game..

En ja, ik denk dat ik binnen een week of 2 ook wel alle belangrijke zaken unlocked kan hebben, maar het blijft zuigen en moet dus ook geen hoofdreden worden om zo'n game langer te blijven spelen.. Want dan krijg je dus zoals nu allerlei mensen die alles unlocked hebben binnen een week en zich opeens gaan vervelen omdat blijkt dat ze dus meer met al die unlocks bezig waren dan met de game zelf.. Men speelt al 15 jaar lang CS op Dust2 zonder unlocks of whatever, dus waarom kan men niet langer deze Star Wars game spelen op de maps die er in zitten? Het zijn inderdaad niet echt veel maps maar ze zijn wel allemaal goed en erg mooi imho.. En er komt dus nog DLC aan.. Ik ga dit echt nog wel langer spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Net voor het eerst een game breaking bug meegemaakt:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yW0FNmWw9XA]

Kon niks anders doen dan de server verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
SD5k schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:50:

[video]

Hahaha, got lost far far away.. Vage bug, iedereen in de game had er last van (alleen maar deaths, geen kills) en PS4 versie zo te zien.. In mijn uurtjes op de PC nog niet tegengekomen dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Ik was een beetje sceptisch over het spel na het lezen van de verschillende reacties. Heb me in het begin laten beïnvloeden door een hoop negatieve berichten. Desondanks heb ik besloten om het spel te kopen (€ 40) om het met mijn ogen te ervaren. Na lang hikken heb ik gekozen voor de PC-variant.

Ik ben positief verrast door Battlefront. De negatieve waas die over me heen hing was snel weg! In elke map kijk ik mijn ogen weer uit. Ik heb zelfs 5 minuten in het spawn screen gewacht kijkende naar de verschillende lasers/explosions. Het ziet er echt uit als een slagveld. Grafisch is dit spel gewoon superieur, samen met de soepele gameplay zie ik hier veel potentie in.

De sound is echt overweldigend goed. In de game mode walker assault schakel ik vaker over op mijn 5.1 set, en ga lekker achterover zitten en genieten van het geluid. De lasers die langs je oren schieten, of de AT-ST die al stampend om de hoek komt!

Een terecht minpunt is dan wel de content waarmee ze het spel hebben uitgebracht. Hierin kan ik wel positief zijn over het feit dat de kleinere mappen een map op zichzelf zijn en niet simpelweg weggeknipt uit de grote mappen. Negatief ben ik over het verdienmodel en de content die je weer moet aanschaffen. Ik zie duidelijk potentie in dit spel, alleen weet ik dat deze potentie zich vertaald in de nieuwe uitgaven voor dit spel (Seasons pass, DLC's).

Mensen die hier lopen te klagen over wapens/unlocks moeten het misschien bij zichzelf zoeken. De begin wapens/perks zijn goed genoeg om je bovenaan in de charts te knallen. De jetpack is fijn om te hebben, maar zeker niet noodzakelijk.

Ik ben blij verrast door Battlefront en ga er nog zeker wat uurtjes zoet mee zijn!

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
Inflatable schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:37:
[...]

En die maps komen er dus ook wel (via DLC), alleen wil EA dus dat je daar extra voor gaat betalen (op 1 gratis DLC na).. Zo gaat dat tegenwoordig in populaire online shooters helaas..

[...]

Wat dus op de E-11 na allemaal unlocks zijn die ik op level 10 nog niet heb.. Dat bedoel ik dus met dat (kansloze) unlock gedoe in de moderne shooters, ik vind dat eerlijk gezegd maar niks, omdat het dus niet eerlijk is tegenover de nieuwe speler die nog niet alles heeft.. Maar voor de rest erg leuke game..

En ja, ik denk dat ik binnen een week of 2 ook wel alle belangrijke zaken unlocked kan hebben, maar het blijft zuigen en moet dus ook geen hoofdreden worden om zo'n game langer te blijven spelen.. Want dan krijg je dus zoals nu allerlei mensen die alles unlocked hebben binnen een week en zich opeens gaan vervelen omdat blijkt dat ze dus meer met al die unlocks bezig waren dan met de game zelf.. Men speelt al 15 jaar lang CS op Dust2 zonder unlocks of whatever, dus waarom kan men niet langer deze Star Wars game spelen op de maps die er in zitten? Het zijn inderdaad niet echt veel maps maar ze zijn wel allemaal goed en erg mooi imho.. En er komt dus nog DLC aan.. Ik ga dit echt nog wel langer spelen..
als je op de pc speelt wil ik best wel paar potjes met je samen spelen hoor, kan je gewoon mijn hand gebruiken =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
me - star wars, kopen kopen kopen!
myself - nee, eerst de volledige aandacht aan fallout 4 besteden
me - maar het is star wars!
myself- nee, straks kan ik m tegen een lagere prijs van MP afplukken en ben nog wel een paar weken zoet

*krijgt 10 euro kadobon*

"uw bestelling is onderweg"

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

TTHEEBO1 schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:41:
myself- nee, straks kan ik m tegen een lagere prijs van MP afplukken en ben nog wel een paar weken zoet

*krijgt 10 euro kadobon*

"Great minds think alike" :P

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Laatst online: 18:12
SD5k schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:50:

[video]

Dit heb ik op de PS4 ook al een keer meegemaakt, op dezelfde map. Vreemde gewaarwording.

Verder heb ik er nu denk ik 2,5 uur op zitten. Eerste indruk? Wat ontzettend gaaf!! De maps, geluid en graphics weten perfect het Star Wars sfeertje op te roepen, en ook met de gameplay kan ik me uitstekend vermaken. Het is compleet anders dan CoD of Battlefield. Voelt wat meer arcade aan, maar m.i. komt er wel degelijk skill bij kijken. Overigens, als je een diehard COD of BF speler bent en niets met Star Wars hebt, zou ik 'm links laten liggen. Denk namelijk dat die hooked-factor voornamelijk zit in het genot van de herkenning, en het deel uitmaken van de SW battlefields.

Minpunt is inderdaad het contentaanbod. Heb me vooralsnog prima vermaakt met Walker Assault, maar kan me voorstellen dat na een aantal weken 4 maps toch wel wat karig blijkt te zijn. Gelukkig kan ik me nog verdiepen in de andere gamemodes, maar jammer dat het weer zo uitgemolken moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
Inflatable schreef op maandag 23 november 2015 @ 07:54:
[...]

De PC versie draait perfect en ziet er ook geweldig mooi uit.. Ik draai op 2560x1440 alles Ultra (TXAA) en heb zo'n 80-100 fps gemiddeld met een GTX 980Ti.. Online zitten ook genoeg mensen en een game joinen duurt nooit langer dan +/- 10 seconden ongeacht de gamemode die je kiest.. Dit werkt via matchmaking, dus jij kiest een bepaalde gamemode en de game zoekt meteen een game voor je uit met genoeg andere mensen, zelfde als op de consoles..
Ok in dit geval haal ik hem voor pc. Bedankt voor het delen van je mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:18
Wat een herlijk spel, paar uurtjes op de PS4 gespeeld en stond toch vaak boven in de top 5 met een hoog KDR. Tijdens het spelen weinig moeite om iemand neer te leggen en het liep allemaal vloeiend, dag later spel weer opgestart en het leek wel een total ander spel, hele mag. legen zonder iemand neer te halen,met het KDR in de min, rubberbanding, server disconnect.
Ga het vanavond weer proberen,ben benieuwd waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
DoubleDutch schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:33:
Wat een herlijk spel, paar uurtjes op de PS4 gespeeld en stond toch vaak boven in de top 5 met een hoog KDR. Tijdens het spelen weinig moeite om iemand neer te leggen en het liep allemaal vloeiend, dag later spel weer opgestart en het leek wel een total ander spel, hele mag. legen zonder iemand neer te halen,met het KDR in de min, rubberbanding, server disconnect.
Ga het vanavond weer proberen,ben benieuwd waar het aan ligt.
Volgens mij speel je een andere game, mijn blastergun heeft geen magazijn. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:18
Jumpman schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:48:
[...]

Volgens mij speel je een andere game, mijn blastergun heeft geen magazijn. ;)
Hahaha je hebt gelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Ik was gisteren even weg en toen dacht mijn zoontje (9 jaar) van ik ga wel even Battlefront spelen op pa zijn computer. Ik zeg maar zo ik laat de KD ratio maar lekker voor wat het is, dat ga ik niet meer recht trekken ;)

Ach hij heeft lol gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Nu online
Gister een paar potjes blast gespeeld, en waarempel, ik moet zeggen dat dit heel leuk is. Ik kan me niet vinden in alle reviews die het minpunt herhalen dat er heel veel onzinnige modus inzitten. Ik vind namelijk blast en heroes VS villains heel leuk. Fighter squadron nog niet gedaan omdat de muis controle nu zo ruk zijn in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige reden waarom ik dit spel zou willen kopen is juist Fighter Squadron mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ward3112 schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:29:
[...]

Ok in dit geval haal ik hem voor pc. Bedankt voor het delen van je mening ;)
Houd er rekening mee dat er veel meer spelers actief zijn op de PS4 en dat ook voertuigen over het algemeen beter te besturen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
TTHEEBO1 schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:41:

*krijgt 10 euro kadobon*

haha de eerste 4 regels heb ik net zo.. ik weet dat ik eigenlijk nog ff lekker van Fallout moet genieten maar Star Wars.. Ik heb voor mezelf de grens van €30 gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Carthrax schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:53:
Ik was gisteren even weg en toen dacht mijn zoontje (9 jaar) van ik ga wel even Battlefront spelen op pa zijn computer. Ik zeg maar zo ik laat de KD ratio maar lekker voor wat het is, dat ga ik niet meer recht trekken ;)

Ach hij heeft lol gehad.
Dat lukt nog wel hoor. :) Ik heb net hetzelfde voor. De avond van release een paar uurtjes gespeeld. Op dat moment stond ik rond de 1.5 of zo. De dag nadien mijn twee zonen er even op losgelaten. Resultaat: 0.5 (rondjes van 1-20 waren niet uitzonderlijk). :')
Gisteren heb ik het dan toch weer kunnen opkrikken tot boven de 1. Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
martyaintflying schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:19:
[...]

haha de eerste 4 regels heb ik net zo.. ik weet dat ik eigenlijk nog ff lekker van Fallout moet genieten maar Star Wars.. Ik heb voor mezelf de grens van €30 gezet...
Ok, ik geef het toe, had ook nog 15 euro tegoed op bol.com. Iemand bood hem tweedhands aan voor 50, dus toen hoefde ik voor mijn gevoel nog maar 25 bij te leggen ;)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Supremacy is tof, speelt als een soort Conquest light. Wel jammer dat er maar 4 maps zijn in die modus, dat helpt niet voor de houdbaarheid van het spel. Met de gameplay is weinig mis!

Vind de wapens eigenlijk ook wel redelijk balanced alleen ik zou graag zien dat je per potje maar 1 keer een Hero kan worden of in een AT-ST kan, nu heb je gasten die niets anders doen dan die power-ups zitten te campen en 66-1 k/d's halen.

Ook bijzonder knap van Dice dat ze deze beelden op de PS4 en XBO krijgen, echt een upgrade t.o.v. BF4! Hoewel je hier natuurlijk geen 64 spelers en map destruction hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wat mij bij enkele mappen wel stoort (bv Endor) is dat je tegenstanders (vooral Rebels) echt amper kunt zien. Als Empire heb je eigenlijk alleen op Hoth een voordeeltje, maar verder vrijwel altijd in het nadeel. Plus dat je zoveel verschillende niveau's en beplanting hebt, dat je elkaar ook pas echt op het laatste moment ziet. Die Endor map ga ik altijd enorm slecht, bij de rest weer helemaal niet.

Overigens zie ik ook nooit die hero-pickups liggen. Mag van mij wel wat duidelijker waar die dingen zogenaamd moeten spawnen. En ik weet wel dat er wat filmpjes zijn, maar pleur die dingen op een kaart ofzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
bram1984 schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:16:
[...]

Houd er rekening mee dat er veel meer spelers actief zijn op de PS4 en dat ook voertuigen over het algemeen beter te besturen zijn.
Damn. nu heb je me toch weer aan het twijfelen gezet :*)

Ik zal eens vragen welke van mijn vrienden hem zullen kopen en mijn keuze daarop aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Bedacht me ineens dat ik nog een verjaardags bol.com code had liggen (slap excuus)

Speel zo weinig dat ik nog steeds niet met een controller overweg kan maar wat mij het ook uit, gewoon knallen ;)

(zal V.A.T.S wel ff missen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
wth:

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Nu online
Ja is al wat langer bekend, nog nooit zelf gezien ingame dus zal niet heel vaak voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Is er enige manier om te vliegen met muis en keyboard, het is echt.. well.. kut.. en dan ben ik nog mild xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BokitoD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-03-2018
Zoals vele andere Tweakers vermaak ik me prima met Battlefront. Maar hebben er nog meer mensen van verschrikkelijke hit-detection? Ik verlies echt 80% van alle 1v1 gunfights! Zelfs als ik mensen van achteren probeer neer te halen weten zij mij vaak alsnog te pakken, alsof ik een constante handicap heb. Hoor het graag van jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 21:09
JinShepard schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:42:
Is er enige manier om te vliegen met muis en keyboard, het is echt.. well.. kut.. en dan ben ik nog mild xD
Jazeker! Ikzelf gebruik een Xbox One-controller en dat gaat prima! :*)

Daarnaast vermaak ik mij nog steeds met Battlefront; hier, in ieder geval, geen verveling of last van het 'too much of the same'-syndroom. :P En 'Walker Assault' is toch wel dé gamemodus voor mij. _/-\o_

[YouTube: https://youtu.be/g2AV5_sDX8Y]
Pagina: 1 ... 18 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet