Lang leve de pc...Erik1994 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:40:
net al de eerste cheater tegengekomen 90-1 met aimbot
Jammer, met dat soort mensen. Geen wonder dat de aandacht van beide kanten meer richting console gaat
Lang leve de pc...Erik1994 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:40:
net al de eerste cheater tegengekomen 90-1 met aimbot
vpn naar mexico en je hebt het spel 20 euro goedkoper; voor 38 euro om precies te zijn (via origin)JinShepard schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:16:
Ik zie vele key sites toch hoger kwa prijs, G2A heeft em voor 55 euro atm.
Moet ik misschien deze game meer zien als een game als Team Fortress, ipv Battlefield/Battlefront ? (kwa 'arcade' gameplay )
beuker19 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 02:31:
[...]
Pffff dat zijn wel schrikbarende cijfers voor een titel die 9 miljoen moet verkopen.
247,234 - 276,808 Fallout 4 en dit alleen maar via Steam.
Dat vind ik aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant heeft Dice(Sweden) met BF4 wel heel er veel kapot gemaakt.
Hopelijk is het een goede leerschool en maken ze ooit weer een Battlefield/Battlefront die net zo goed is als BF:BC2.
j0ppie schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:00:
[...]
Jammer, battlefield/front serie was altijd erg pc georienteerd. Maar als pc gamers deze game masaal laten liggen. Dan zal de game ook shiften naar het console peasent platform. Ik vind de game eigenlijk best wel gaaf. Gebrek aan content wellicht. Maar er komt genoeg dlc.
Ik denk dat jullie nog fftjes een rekensommetje kunnen gebruiken:baronruud schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:50:
[...]
Lang leve de pc...
Jammer, met dat soort mensen. Geen wonder dat de aandacht van beide kanten meer richting console gaat
[ Voor 10% gewijzigd door Koning Willy op 21-11-2015 22:05 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
helemaal mee eens. Verder hoop ik dat ze de boel nog een beetje beter balanceren. Maar dit is vaak zo vlak na de release.cowbell schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 22:10:
Wat mij betreft heeft Battlefront een hoog fun gehalte: gewoon een potje speel wanneer ik zin/tijd heb.
Als Star Wars fan geniet ik van de graphics en met name de sound fx.
Ben benieuwd wat de dlc brengt, hopelijk mooie Cloudcity map(s). 'k ga er vanuit dat graphics/sound van hetzelfde niveau zijn als de basic game. Dus ik heb me maar neergelegd bij het Seasonpass gebeuren...
[ Voor 9% gewijzigd door j0ppie op 21-11-2015 22:13 ]
Inderdaad, daarom is het berekening op PC zo moeilijk te maken, er spelen nu 665,514 mensen CS:GO wat gewoon dubbel zoveel spelers is als Star Wars Battlefront op ALLE 3 PLATFORMENj0ppie schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 22:09:
ja 0.6 of 0.7% op dat moment. Maar hoeveel % bezit de game? Dat zou vele malen hoger liggen. En wat wil je zeggen met deze cijfers? Er zijn meer pc gamers dan xbox one/360 ps4&3 owners bij elkaar.... Probleem is dat ze lang niet allemaal high end gamers zijn. Zitten genoeg bij die alleen maar LOL of DOTA doen. Maar als je kijkt naar BF3 was het grootste gedeelte pc gamers. Dat is nu wel anders. Was ook zo bij hardline.
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 21-11-2015 22:48 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Geen idee hoe ik dat moet doenRudyyy schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:58:
[...]
vpn naar mexico en je hebt het spel 20 euro goedkoper; voor 38 euro om precies te zijn (via origin)
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
[ Voor 10% gewijzigd door kmichael op 22-11-2015 01:20 ]
Als ze slim zijn doen ze de game wat korting geven als de film uit is en/of bij Black Friday/Kerst sales. Ik heb nu wat meer mensen aangesproken en allemaal vinden ze het wat duur, zeker ook omdat je eigenlijk wel de mappacks erbij wilt hebben voor de afwisseling. Kortom, omlaag die prijs.v8power67 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 22:47:
Zo even een fps test tussen ps4 en x1.
Vind het echt knap dat dice nu zon mooie game neer zet die ook nog eens 60fps draait 99% van de tijd.
Ps4 is 900p vs x1 op 720p, ps4 is net iets stabieler qua fps.
Het is dat ik financieel even tegenvaller heb maar ga hem zeker op ps4 halen.
[video]
Enne over de verkoop aantalen etc.
Denk dat deze game dalijk als.mensen klaar zijn met fallout etc wel meer momentum gaat krijgen. En hoe dichter bij release film met meer reclame en ook kerst enz gaat het wel goedkomen.
Als ze slim zijn doen ze een hele dikke ps4 reclame in de bios bij nieuwe film.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 22-11-2015 01:51 ]
Het is een AAA titel en die moet toch in zijn opening-weekend veel meer speler hebben en wanneer het er net zoveel zijn als Hardline in de eerste week kun je nu al wel van een flop spreken.Koning Willy schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 22:13:
[...]
Inderdaad, daarom is het berekening op PC zo moeilijk te maken, er spelen nu 665,514 mensen CS:GO wat gewoon dubbel zoveel spelers is als Star Wars Battlefront op ALLE 3 PLATFORMEN
Daar ligt het echt niet aan goede PC games verkopen net zo goed als console games en Dice heeft het in BF4 bijv. heel goed voor elkaar als het op cheaters aankomt.baronruud schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:50:
[...]
Lang leve de pc...
[ Voor 19% gewijzigd door beuker19 op 22-11-2015 02:26 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Inderdaad, bij de BF4 servers die ik speel is er vaak wel altijd een admin in de buurt, hier kan je niet eens votekicken.beuker19 schreef op zondag 22 november 2015 @ 02:24:
[...]
Daar ligt het echt niet aan goede PC games verkopen net zo goed als console games en Dice heeft het in BF4 bijv. heel goed voor elkaar als het op cheaters aankomt.
[ Voor 45% gewijzigd door Turfschipper op 22-11-2015 06:37 ]
Ja dat is misschien wel een idee idd.Martinspire schreef op zondag 22 november 2015 @ 01:51:
[...]
Als ze slim zijn doen ze de game wat korting geven als de film uit is en/of bij Black Friday/Kerst sales. Ik heb nu wat meer mensen aangesproken en allemaal vinden ze het wat duur, zeker ook omdat je eigenlijk wel de mappacks erbij wilt hebben voor de afwisseling. Kortom, omlaag die prijs.
Maar EA kennende zal dat wel niet (al zal ook de licentie wel prijzig zijn). Als ie voor 30 euro in de winkel zou liggen, zouden veel meer mensen hem halen, hoor ik al.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Draken zijn cool xD Het is een actie arcade shooter was voor inhoud had je verwacht die je nu mist? Graphisc zijn meer dan ok. Ze zetten een nieuwe standaard neer! En er is zeker MEER dan dat. Geluids effecten zijn erg goed om maar wat te noemen.Phusebox schreef op zondag 22 november 2015 @ 09:21:
Miskoop van het jaar. Draak van een spel zeg. Mist inhoud, diepte. Gameplay is generic als maar zijn kan.
Grafisch ok maar niet meer dan dat.
Gelukkig heb ik geen 120 euro voor de uitgebreide versie betaald.
Tja als ik in de xbox store kijk kost het toch echt 120 euro en een season pass 60.j0ppie schreef op zondag 22 november 2015 @ 09:29:
[...]
Draken zijn cool xD Het is een actie arcade shooter was voor inhoud had je verwacht die je nu mist? Graphisc zijn meer dan ok. Ze zetten een nieuwe standaard neer! En er is zeker MEER dan dat. Geluids effecten zijn erg goed om maar wat te noemen.
120 euro? Ik snap niet hoe je bij dat bedrag komt. Ik heb 42 euro voor het spel betaald... En als ik de uitbreidingen nu zal preorderen zit ik op 92.
Er zijn zoveel van dit soort lui die moord en brand roepen zonder onderbouwing. Het enige wat ik nu lees is een vage omschrijving en een prijskaartje dat niet klopt.
aah oke dat verklaard een hoop. Ik ging er van uit dat je de PC versie speelde. Mijn fout. Op xbox one heb ik idd geen idee hoe het met de graphics zit. Ik kan me voorstellen dat op 720p het er niet mooi uit ziet. Maar op PC @ 1800p met high/ultra settings ziet deze game er echt super strak uit!Phusebox schreef op zondag 22 november 2015 @ 09:40:
[...]
Tja als ik in de xbox store kijk kost het toch echt 120 euro en een season pass 60.
Geluid is wel goed behalve dan die cheesy stemmen. Lijkt wel een parodie.
Grafisch heb ik echt nog niks bijzonders gezien. Kleine maps, veel hergebruikte textures.
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Hola(Chrome extensie) je internet via Mexico instellen en gewoon via Origi en Paypal Battlefront bestellen voor 37€JinShepard schreef op zondag 22 november 2015 @ 10:24:
jOppie, er is meer in games n odig dan geluid en graphics om een goede game neer te zetten, als je een battlefront(1+2) fan ben geweest mis je heel veel van de gameplay van die game, als je battlefield fan ben geweest mis je ook veel van die game, omdat alle goede dingen van beide games niet tot amper is uitgewerkt in battlefront krijg je een nare smaak, het is gewoon een game gemaakt waar niet al te veel skill in zit, weinig teamplay, weinig variatie in gameplay zelf en gemaakt is voor de masses. Prima voor een hoop, een telleurstelling voor (de meeste) fans. Dit is tenminste wat ik hoor en zie.
Ik ga proberen om via een vpn het te kopen, en dat zegt eigenlijk al genoeg dat ik probeer het zo goedkoop mogelijk te krijgen, lukt het niet, jammer.
Ik denk dat de meeste Battlefield en Battlefront spelers teleurgesteld zijn omdat deze game zoveel meer had kunnen/moeten zijn.j0ppie schreef op zondag 22 november 2015 @ 10:33:
Ik heb nooit andere battlefront games gespeeld. Dus daar kan ik geen vergelijking leggen. Battlefield wel. Alleen ik was beetje bf moe. Dus vind dit wel een leuke verandering. Moet wel zeggen dat ik denk dat de fun geen jaren aanhoud. Maar het schiet wel lekker weg. En skill is zeker wel een factor! Anders zou je elk potje een ander @ random bovenaan zien staan. Ik kan me wel voorstellen dat na veel verandering aan het Battlefront stelsel je als fan teleurgesteld bent.
[ Voor 24% gewijzigd door beuker19 op 22-11-2015 11:40 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Grafisch niks bijzonders? Dam kijk je toch echt verkeerd.Phusebox schreef op zondag 22 november 2015 @ 09:40:
[...]
Tja als ik in de xbox store kijk kost het toch echt 120 euro en een season pass 60.
Geluid is wel goed behalve dan die cheesy stemmen. Lijkt wel een parodie.
Grafisch heb ik echt nog niks bijzonders gezien. Kleine maps, veel hergebruikte textures.
720p, framedrops en dan nog niet best of generation graphics.SCIxX schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:42:
[...]
Grafisch niks bijzonders? Dam kijk je toch echt verkeerd.
Oh je speelt op console. Daar kan ik weinig over zeggen. Op PC kijk ik mijn ogen uit, en ik heb hiervoor The Witcher 3 gespeeld, dus dan kom je van een vrij hoge standaard.Phusebox schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:43:
[...]
720p, framedrops en dan nog niet best of generation graphics.
[ Voor 13% gewijzigd door 8GUS op 22-11-2015 12:10 ]
Check even onder video settings "field of view" rond de 90 vind ik lekker spelen, hogere fov geeft een fisheye effectBzrk80 schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:54:
Sorry als deze vraag al een keer gesteld is, maar mijn battlefront lijkt een beetje uitgerekt op mijn scherm terwijl ik de resolution scale op 100% heb staan.
Alsof ik ietsje door een fish-eye lens kijk. Heeft iemand dit ook en weet hij/zij de oplossing?
Edit: Hebbes! FOV settings naar 70 en je zit zo'n beetje in de sweet-spot
Kan het ook niet helpen, letterlijk. Blijkbaar heb ik een genetische afwijking.Martinspire schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:47:
En ook Phusebox is weer zichzelf: alles afkraken en altijd is het allemaal niks. Gast, stop er gewoon mee.
resolution scale houd alleen in dat de game op een hogere of lagere resolutie word gerenderd met als effect net wat scherpere randen of juist minder scherp. Ik heb hem bijv op 80% staan ipv 100. Simpelweg omdat 4k nogal zwaar isBzrk80 schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:54:
Sorry als deze vraag al een keer gesteld is, maar mijn battlefront lijkt een beetje uitgerekt op mijn scherm terwijl ik de resolution scale op 100% heb staan.
Alsof ik ietsje door een fish-eye lens kijk. Heeft iemand dit ook en weet hij/zij de oplossing?
Edit: Hebbes! FOV settings naar 70 en je zit zo'n beetje in de sweet-spot
Metacritic zegt zeker wat. Maar er zijn idd heel veel mensen die een 1 of een 10 geven. Vooral bij populaire titels is dit extreem het geval. Er zijn genoeg mensen die alleen al een 1 geven omdat het EA is. Of een 10 omdat het starwars is. Ik zou wat genuanceerde reviews leven en gameplay videos bekijken voordat je een conclusie trekt.New Yorker schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:50:
Ik sla dit over nadat ik dit gezien heb.
http://www.metacritic.com/game/pc/star-wars-battlefront
[ Voor 82% gewijzigd door Martinspire op 22-11-2015 12:23 ]
Met alle respect: je speelt ook de grafisch meest zwakke versie. Op de PS4 vind ik het er echt indrukwekkend uitzien en dan ook nog eens op 60fps. OP sommige momenten zie je dat het 900p is, maar daar let je na 10 seconden niet meer op door alle chaos om je heen. Maar met name Endor en Sullust zien er echt schitterend uit.Phusebox schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:43:
[...]
720p, framedrops en dan nog niet best of generation graphics.
Tja ik heb ook een pc met 290x en een ps4 staan maar kan niet overweg met de ps4 controller en pc staat niet in woonkamer.bram1984 schreef op zondag 22 november 2015 @ 13:16:
[...]
Met alle respect: je speelt ook de grafisch meest zwakke versie. Op de PS4 vind ik het er echt indrukwekkend uitzien en dan ook nog eens op 60fps. OP sommige momenten zie je dat het 900p is, maar daar let je na 10 seconden niet meer op door alle chaos om je heen. Maar met name Endor en Sullust zien er echt schitterend uit.
Als ik terug ga van 1800p naar 1080p dan zie ik dat anders meteen. Laat staan 900p. Niet dat het wat uitmaakt. Maar ben het gewoon oneens met je stellingbram1984 schreef op zondag 22 november 2015 @ 13:16:
[...]
OP sommige momenten zie je dat het 900p is, maar daar let je na 10 seconden niet meer op door alle chaos om je heen.
Ik zeg ook niet dat je het niet ziet. Ik bedoelde het meer vanuit mijn eigen perspectief. Ik let niet op graphics tijdens een chaotisch MP potje, dus na een tijdje valt het niet meer op.j0ppie schreef op zondag 22 november 2015 @ 13:23:
[...]
Als ik terug ga van 1800p naar 1080p dan zie ik dat anders meteen. Laat staan 900p. Niet dat het wat uitmaakt. Maar ben het gewoon oneens met je stelling
Verwijderd
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit maakt je ongenuanceerde opmerkingen wel logischer.Phusebox schreef op zondag 22 november 2015 @ 12:16:
[...]
Kan het ook niet helpen, letterlijk. Blijkbaar heb ik een genetische afwijking.
Volgens wat ik er van gelezen heb, is dit een multi-player zonder voice chat. Redelijk onbegrijpelijk eigenlijk.Flamingo BB schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:01:
Zit iedereen vandaag de dag nog iedereen met zo'n koptelefoon/microfoon te gamen of niet?
Dat is inderdaad het mooie aan n deze game. Ff een paar potjes knallen. Bevalt me heel goed tot nu toe.Jumpman schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:11:
Na al mijn negatief commentaar noet ik zeggen, dat ik positief verrast ben door de gameplay. Ik speel echt heel weinig (vader van twee kinderen, dus als het mee zit 's avonds een paar potjes meepakken) en ik kan redelijk mee komen.
Yup dat is bij mij ook zo, ik vind het gewoon leuk 's avonds een paar battles te doen, lekker casualJumpman schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:11:
Na al mijn negatief commentaar noet ik zeggen, dat ik positief verrast ben door de gameplay. Ik speel echt heel weinig (vader van twee kinderen, dus als het mee zit 's avonds een paar potjes meepakken) en ik kan redelijk mee komen.
nadeel aan blast vind ik een beetje dat enemies van alle kanten komen.Paulus07 schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:23:
Zit nu voor het eerst blast te spelen. Ook wel lache maps
Haha hier precies hetzelfde. Ook 2 kids, niet superveel tijd om te spelen. Ideale game om af en toe op te starten en te spelen. Sta vaak bovenaan en vind die star wars sfeer echt top.Jumpman schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:11:
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Jumpman schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:11:
Perfecte game voor Vadersm0nk schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:04:
Haha hier precies hetzelfde. Ook 2 kids, niet superveel tijd om te spelen. Ideale game om af en toe op te starten en te spelen. Sta vaak bovenaan en vind die star wars sfeer echt top.
De PC versie draait perfect en ziet er ook geweldig mooi uit.. Ik draai op 2560x1440 alles Ultra (TXAA) en heb zo'n 80-100 fps gemiddeld met een GTX 980Ti.. Online zitten ook genoeg mensen en een game joinen duurt nooit langer dan +/- 10 seconden ongeacht de gamemode die je kiest.. Dit werkt via matchmaking, dus jij kiest een bepaalde gamemode en de game zoekt meteen een game voor je uit met genoeg andere mensen, zelfde als op de consoles..ward3112 schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:59:
Hoe is de game op pc? Is het weer zoals bfh dat je in bijna lege servers terechtkomt of zijn er genoeg andere spelers? Twijfel of ik hem op pc of ps4 zou kopen. Pc heeft betere graphics maar ps4 veel meer andere spelers en wil niet zoals in bfh tegenkomen dat ik hem 1 maand na release niet meer deftig kan spelen.
Bovenaan sta ik juist helemaal niet vaak, meestal middenmoot.. Maar dat ligt misschien aan de gamemodes (ik heb hoofdzakelijk alleen nog Blast, Cargo en Drop-Zone gespeeld, de standaard TDM modes zeg maar).. Ik heb er ongeveer 3 uur inzitten in de online modes (rank 10), de rest alleen missies en co-op.. En hoe meer ik het online speel hoe minder 'casual' ik de game eigenlijk begin te vinden.. Het is een behoorlijk snelle shooter die wel degelijk skill vraagt om echt in uit te blinken.. En helaas ook weer de nodige unlocks die het in het begin weer behoorlijk oneerlijk maken, want zaken als een jumppack etc zijn toch wel essentieel om mee te kunnen met de besten.. Ik hoop ook dat ze iets doen aan de explosie-spam, want dat is toch wel een probleem, de helft van de tijd ga je dood door granaten etc.. Er zit ook meer diepgang in dan veel mensen denken met de wapens en Star Cards..m0nk schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:04:
[...]
Haha hier precies hetzelfde. Ook 2 kids, niet superveel tijd om te spelen. Ideale game om af en toe op te starten en te spelen. Sta vaak bovenaan en vind die star wars sfeer echt top.
Naja misschien helpt het wel dat ik (toen ik begin 20 was) competitief counterstrike heb gespeeld en daarna ook altijd wel shooters ben blijven spelen.. Reactievermogen is wel stukken minder alleen..Inflatable schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:27:
[...]
Bovenaan sta ik juist helemaal niet vaak, meestal middenmoot.. Maar dat ligt misschien aan de gamemodes (ik heb hoofdzakelijk alleen nog Blast, Cargo en Drop-Zone gespeeld, de standaard TDM modes zeg maar).. Ik heb er ongeveer 3 uur inzitten in de online modes (rank 10), de rest alleen missies en co-op.. En hoe meer ik het online speel hoe minder 'casual' ik de game eigenlijk begin te vinden.. Het is een behoorlijk snelle shooter die wel degelijk skill vraagt om echt in uit te blinken.. En helaas ook weer de nodige unlocks die het in het begin weer behoorlijk oneerlijk maken, want zaken als een jumppack etc zijn toch wel essentieel om mee te kunnen met de besten.. Ik hoop ook dat ze iets doen aan de explosie-spam, want dat is toch wel een probleem, de helft van de tijd ga je dood door granaten etc.. Er zit ook meer diepgang in dan veel mensen denken met de wapens en Star Cards..
Zoals gezegd, mij lukt het duidelijk niet meer om heel vaak bovenaan te eindigen in dit soort online shooters.. Daarvoor ben ik vrees ik gewoon te oud en traag geworden.. Knap als je dat nog wel steeds redt, dan ben je duidelijk nog niet zo roestig ondanks dat je minder tijd hebt..
Sfeer in de game is inderdaad top, wat dat betreft de perfecte Star Wars game.. Maps als Endor zien er niet normaal zo mooi uit..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dat is inderdaad ook een probleem, ik denk niet dat de matchmaking in deze game naar skill of stats kijkt bij het samenstellen van de teams.. Dan kan het dus met regelmaat gebeuren dat het ene team veel sterker is dan het andere.. Mooiste zou zijn als de matchmaking wel naar iedereen z'n gemiddelde scores (dus niet alleen K/D ratio) zou kijken en dan iedereen gelijk zou verdelen over beide teams.. Maar dan zit je weer met het probleem van 'parties' etc.. Helemaal gebalanceerd zullen dit soort random online games dus nooit worden..DaDude schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:25:
Hartstikke leuke shooter vind ik, het enige nadeel is dat de balance soms heel ver te zoeken is, lijkt wel of er totaal niet aan matchmaking gedaan wordt... alle goede spelers in 1 team...
Dat heb ik ook (na jaren Quake etc).. Alleen was ik toen ook al rond de 30.. en nu alweer 15 jaar ouder..m0nk schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:34:
[...]
Naja misschien helpt het wel dat ik (toen ik begin 20 was) competitief counterstrike heb gespeeld en daarna ook altijd wel shooters ben blijven spelen.. Reactievermogen is wel stukken minder alleen..
[ Voor 21% gewijzigd door Inflatable op 23-11-2015 08:59 ]
mwah, het is niet zo moeilijk hoor =PInflatable schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:47:
[...]
Dat heb ik ook (na jaren Quake etc).. Alleen was ik toen ook al rond de 30.. en nu alweer 15 jaar ouder..
Ik ben dus altijd al 'oude' generatie geweest en ik moet eerlijk zeggen dat het FPS gamen een stuk minder is geworden de laatste jaren (was snel uitgekeken op de moderne CoD en BF games), ook dat zal niet geholpen hebben om mijn skills op peil te houden.. Zoals gezegd, zo heel casual vind ik SW Battlefront dan echt niet..
En misschien moet ik ook leren hoe je sneller aan bepaalde goede (Hero) pickups komt, want ik heb zo het vermoeden dat sommige spelers daar constant op loeren om zo aan belachelijke K/D ratio's te komen.. Ik heb in die ruim 3 uur dat ik online gespeeld heb slechts 1x als Hero mogen optreden en dat was als Millennium Falcon in een potje Fighter Squadron (en maakte er vervolgens maar 3 kills mee)..
[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 23-11-2015 09:48 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Nee helaas niet.Paulus07 schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:33:
Bedenk me net, is het ook mogelijk om bijvoorbeeld random modes en maps te spelen ipv 1 bepaalde modes per speelronde?
Zou wel lache zijn en afwisselend
Moet ook nog ff uitzoeken hoe je in een squad kan komen. Soms heb ik wel een "gele" partner rondrennen maar andere potjes weer niks. Is toch wel lache als er wat teamwerk in zit tijdens walker assault etc
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
En die maps komen er dus ook wel (via DLC), alleen wil EA dus dat je daar extra voor gaat betalen (op 1 gratis DLC na).. Zo gaat dat tegenwoordig in populaire online shooters helaas..Carthrax schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:24:
Het spel is op dit moment toch zeer vermakelijk. Ik speel op pc en voornamelijk walker assault maar daar merk je wel dat er nog wel een map of 5 bij zouden mogen.
Het huidige aanbod is wel zeer karig.
Neemt niet weg dat ik wel zeer veel plezier beleef aan het spel maar het mag toch een onsje meer zijn.
Wat dus op de E-11 na allemaal unlocks zijn die ik op level 10 nog niet heb.. Dat bedoel ik dus met dat (kansloze) unlock gedoe in de moderne shooters, ik vind dat eerlijk gezegd maar niks, omdat het dus niet eerlijk is tegenover de nieuwe speler die nog niet alles heeft.. Maar voor de rest erg leuke game..lordprimoz schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:17:
[...]
mwah, het is niet zo moeilijk hoor =P
mijn loadout op dit moment: e-11 met die defensive trait ( voor minder explosion damage), personal shield, jetpack en een grenade of die sniper.
In het geval dat je van alle kanten tegelijk beschoten wordt snel je shield aan, en als je merkt dat je het dan nog niet haalt jet pack je weg =P Bovendien is die e-11 echt baas! geen hero nodig om met de topscore te eindigen
Hahaha, got lost far far away.. Vage bug, iedereen in de game had er last van (alleen maar deaths, geen kills) en PS4 versie zo te zien.. In mijn uurtjes op de PC nog niet tegengekomen dit..SD5k schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:50:
Net voor het eerst een game breaking bug meegemaakt:
[video]
Kon niks anders doen dan de server verlaten.
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
als je op de pc speelt wil ik best wel paar potjes met je samen spelen hoor, kan je gewoon mijn hand gebruiken =PInflatable schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:37:
[...]
En die maps komen er dus ook wel (via DLC), alleen wil EA dus dat je daar extra voor gaat betalen (op 1 gratis DLC na).. Zo gaat dat tegenwoordig in populaire online shooters helaas..
[...]
Wat dus op de E-11 na allemaal unlocks zijn die ik op level 10 nog niet heb.. Dat bedoel ik dus met dat (kansloze) unlock gedoe in de moderne shooters, ik vind dat eerlijk gezegd maar niks, omdat het dus niet eerlijk is tegenover de nieuwe speler die nog niet alles heeft.. Maar voor de rest erg leuke game..
En ja, ik denk dat ik binnen een week of 2 ook wel alle belangrijke zaken unlocked kan hebben, maar het blijft zuigen en moet dus ook geen hoofdreden worden om zo'n game langer te blijven spelen.. Want dan krijg je dus zoals nu allerlei mensen die alles unlocked hebben binnen een week en zich opeens gaan vervelen omdat blijkt dat ze dus meer met al die unlocks bezig waren dan met de game zelf.. Men speelt al 15 jaar lang CS op Dust2 zonder unlocks of whatever, dus waarom kan men niet langer deze Star Wars game spelen op de maps die er in zitten? Het zijn inderdaad niet echt veel maps maar ze zijn wel allemaal goed en erg mooi imho.. En er komt dus nog DLC aan.. Ik ga dit echt nog wel langer spelen..
psn: jagermeistertim
"Great minds think alike"TTHEEBO1 schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:41:
me - star wars, kopen kopen kopen!
myself - nee, eerst de volledige aandacht aan fallout 4 besteden
me - maar het is star wars!
myself- nee, straks kan ik m tegen een lagere prijs van MP afplukken en ben nog wel een paar weken zoet
*krijgt 10 euro kadobon*
"uw bestelling is onderweg"
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Dit heb ik op de PS4 ook al een keer meegemaakt, op dezelfde map. Vreemde gewaarwording.SD5k schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:50:
Net voor het eerst een game breaking bug meegemaakt:
[video]
Kon niks anders doen dan de server verlaten.
Ok in dit geval haal ik hem voor pc. Bedankt voor het delen van je meningInflatable schreef op maandag 23 november 2015 @ 07:54:
[...]
De PC versie draait perfect en ziet er ook geweldig mooi uit.. Ik draai op 2560x1440 alles Ultra (TXAA) en heb zo'n 80-100 fps gemiddeld met een GTX 980Ti.. Online zitten ook genoeg mensen en een game joinen duurt nooit langer dan +/- 10 seconden ongeacht de gamemode die je kiest.. Dit werkt via matchmaking, dus jij kiest een bepaalde gamemode en de game zoekt meteen een game voor je uit met genoeg andere mensen, zelfde als op de consoles..
Volgens mij speel je een andere game, mijn blastergun heeft geen magazijn.DoubleDutch schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:33:
Wat een herlijk spel, paar uurtjes op de PS4 gespeeld en stond toch vaak boven in de top 5 met een hoog KDR. Tijdens het spelen weinig moeite om iemand neer te leggen en het liep allemaal vloeiend, dag later spel weer opgestart en het leek wel een total ander spel, hele mag. legen zonder iemand neer te halen,met het KDR in de min, rubberbanding, server disconnect.
Ga het vanavond weer proberen,ben benieuwd waar het aan ligt.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hahaha je hebt gelijk.Jumpman schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:48:
[...]
Volgens mij speel je een andere game, mijn blastergun heeft geen magazijn.
Houd er rekening mee dat er veel meer spelers actief zijn op de PS4 en dat ook voertuigen over het algemeen beter te besturen zijn.ward3112 schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:29:
[...]
Ok in dit geval haal ik hem voor pc. Bedankt voor het delen van je mening
haha de eerste 4 regels heb ik net zo.. ik weet dat ik eigenlijk nog ff lekker van Fallout moet genieten maar Star Wars.. Ik heb voor mezelf de grens van €30 gezet...TTHEEBO1 schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:41:
me - star wars, kopen kopen kopen!
myself - nee, eerst de volledige aandacht aan fallout 4 besteden
me - maar het is star wars!
myself- nee, straks kan ik m tegen een lagere prijs van MP afplukken en ben nog wel een paar weken zoet
*krijgt 10 euro kadobon*
"uw bestelling is onderweg"
Dat lukt nog wel hoor.Carthrax schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:53:
Ik was gisteren even weg en toen dacht mijn zoontje (9 jaar) van ik ga wel even Battlefront spelen op pa zijn computer. Ik zeg maar zo ik laat de KD ratio maar lekker voor wat het is, dat ga ik niet meer recht trekken
Ach hij heeft lol gehad.
Ok, ik geef het toe, had ook nog 15 euro tegoed op bol.com. Iemand bood hem tweedhands aan voor 50, dus toen hoefde ik voor mijn gevoel nog maar 25 bij te leggenmartyaintflying schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:19:
[...]
haha de eerste 4 regels heb ik net zo.. ik weet dat ik eigenlijk nog ff lekker van Fallout moet genieten maar Star Wars.. Ik heb voor mezelf de grens van €30 gezet...
psn: jagermeistertim
Damn. nu heb je me toch weer aan het twijfelen gezetbram1984 schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:16:
[...]
Houd er rekening mee dat er veel meer spelers actief zijn op de PS4 en dat ook voertuigen over het algemeen beter te besturen zijn.
Jazeker! Ikzelf gebruik een Xbox One-controller en dat gaat prima!JinShepard schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:42:
Is er enige manier om te vliegen met muis en keyboard, het is echt.. well.. kut.. en dan ben ik nog mild xD
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq