Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Mja.. maar dan moet ik dus weer elke keer switchen van Xbox naar pc, waarom kunnen ze niet gewoon goede muis/keyboard controls verzinnen ! =( I WANNA FLY!

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
JinShepard schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:42:
Is er enige manier om te vliegen met muis en keyboard, het is echt.. well.. kut.. en dan ben ik nog mild xD
Keyboard en keyboard vind ik nog het beste werken. Dat wil zeggen met WSAD en pijltjestoetsen. Ook dan is het nog redelijk bagger, maar ik vind het beter gaan dan met muis erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Jackfrags heeft 30 november een video met de eerste beelden van de Jakku DLC

Verder nog een bepaald evenement met playstation-actie erbij, maar volgens mij is dat UK-only.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:52
BokitoD schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:51:
Zoals vele andere Tweakers vermaak ik me prima met Battlefront. Maar hebben er nog meer mensen van verschrikkelijke hit-detection? Ik verlies echt 80% van alle 1v1 gunfights! Zelfs als ik mensen van achteren probeer neer te halen weten zij mij vaak alsnog te pakken, alsof ik een constante handicap heb. Hoor het graag van jullie!
Misschien een gun nemen met wat hogere rate of fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Ik zit de filmpjes weer te kijken en ka niet wachten tot het avond is :) Dan kan ik het weer spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Weet iemand met welke knop je een unit kan verlaten op de PS4?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Jumpman schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:55:
Als het goed is is dat het Vierkantje.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Jumpman schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:55:
Met dezelfde als waarmee je erin gaat. Op zich wel zo logisch. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Dan nog een PS4 vraagje.

Als je aim down side doet is dat L2. Maar als je met Boba Fett speelt is L2 zijn jetpack.
Met welke knop aim je met hem?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Mon0lith schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:45:
Dan nog een PS4 vraagje.

Als je aim down side doet is dat L2. Maar als je met Boba Fett speelt is L2 zijn jetpack.
Met welke knop aim je met hem?
Rechter stick indrukken

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Zoals vele andere Tweakers vermaak ik me prima met Battlefront. Maar hebben er nog meer mensen van verschrikkelijke hit-detection? Ik verlies echt 80% van alle 1v1 gunfights! Zelfs als ik mensen van achteren probeer neer te halen weten zij mij vaak alsnog te pakken, alsof ik een constante handicap heb. Hoor het graag van jullie!
Yep, regelmatig last van.

Het gebeurt ook dat ik iemand 100% zeker weten vol op zijn hoofd raak maar er geen hit-detectie zichtbaar is, alsof ik 'm dus helemaal niet raak.

Sowieso vind ik deze shooter soms NOG frustrerender dan een Battlefield of Call of Duty.
Van mensen die je van de compleet andere kant van de map door je kop schieten tot heroes, laser turrets, airspeeders en granaten, dood ben ik echt snel en vaak. :')

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Heb dit spel nu sinds dit weekend en ik vind het echt heeeeerlijk spelen. Tot nu toe enkel Walker Assault en Fighter Squadron gespeeld. Die laatste is echt fantastische gamemode. Ik vermaak me prima met de game. Grafisch ziet het er echt TOP uit, geluid mooi en gameplay valt ook heel goed mee. Betreft mensen die klagen omtrent het feit dat ze in 1on1 combats vaak verliezen... Ik heb de indruk dat je beter met bursts schiet ipv vol te knallen...dan schiet je wapen wat de lucht in en mis je volgens mij teveel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:53
is mij ook opgevallen, ik vermoed dat het met de lag te maken heeft in sommige kamers, meestal score ik vrij hoog en zit ik wel in de top 3, maar soms join je een kamer en is het continu potjes van 4 kills en 30 deaths of zo. Schiet je vanachter op iemand en waar die normaal al lang dood ligt, draait die zich nu inderdaad om en schiet je met 3 laser kogels neer of zo en zie je dat die zijn full health nog heeft. Als dat elk potje zo is dan verlaat ik meestal de kamer maar en join een ander gametype en dan is het ineens weer als vanouds en werkt het wel weer normaal.

Ik vind het overigens een top game, wel is de balans nog voor verbetering vatbaar, zeker als nieuwkomer tegen mensen die rank 15 of hoger zijn en hun trait kaart en jump pack en homing shot al hebben is het denk ik behoorlijk afzien, ik ben zelf rank 22 en merk overduidelijk wel een voordeel ten opzichte van lagere ranks. Je springt met het grootste gemak naar plekken waar beginners niet kunnen komen en van boven schiet je ze dan toch vrij simpel neer.

Ander ding dat voor verbetering vatbaar is, is de kleding van de rebels, met name op Endor zijn die daardoor nauwelijks te zien terwijl je als witte stormtrooper op Endor op kilometers afstand te spotten bent. Ook fighter squadron (fantastische leuke mode vind ik dat overigens) kan nog wel wat balans wijzigingen gebruiken. De A-Wing is daar behoorlijk overpowered door zijn shield en het feit dat je bij een death een veel kleinere afstand moet afleggen naar het battlegebied, de tiefighter heeft dan wel een boost speed mode maar die afstand is vele malen groter. Daar is nog wel wat verbetering te halen. Maar ik ben ervan overtuigd dat dat allemaal nog wel bijgesteld gaat worden.

Grafisch is er overduidelijk een nieuwe standaard neergezet op 60fps, dus dat is goed voor de concurrentie, die moeten nu toch wel gaan investeren in hun engines willen ze dit gaan bereiken. Het aantal maps zie ik zelf niet als een probleem, met 12 maps over verschillende type gameplay is er voor de eerste maanden voldoende te doen en te ontdekken kwa gameplay. Zeker het feit dat er verticale gameplay inzit via de jumppack zorgt ervoor dat na rank 13 je de maps kan herontdekken via de jumppack. De gameplay is lekker arcade zonder spawn wachttijden, het doet me enorm denken aan de oldskool no nonsense gameplay van quake en unreal. Voor mij een perfecte toevoeging in het shooter genre, zodat we van alle soorten shooter gameplay nu wat hebben (cod , bf4 en battlefront)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Voor mij voelt/speelt het op één of andere manier als Wolfenstein: Enemy Territory. Geen Killstreak bonussen, overal standaards met artillerie, looplijnen binnen cover zijn belangrijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 24-11-2015 10:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JinShepard
Ik heb het nu 5-6 uurtjes gespeeld. De graphics en geluid zijn in orde, daar is helemaal niets mis mee.
De rest vind ik alleen zwaar matig, Ik heb alle modes gespeeld, maar elke mode heeft problemen, walker assault en supremacy zijn mijn favo, maar alleen omdat het 20v20 is, en dan nog 'redelijk' groot speelveld, maar dan heb je maar 4 maps, die indentiek en dus geen afwisseling voor mij. Ook is de balanse tussen teams vaak ver te zoeken, gisteren avond bv had Empire air dominatie, dit omdat niemand in de Rebels overweg kon met die *** air controls, dus geen enkel kans. ( en nee, het moeten aanschaffen van een controller is belachelijk )
Supremacy omdat het dezelfde map is, ook erg small en klein aanvoelen, gebrek aan enige vorm van teamplay omdat er vrijwel geen teamplay opties zijn om je te helpen ( denk aan squads ) helpt gewoon niet, kan ett zo goed met 39 bots spelen.

Blast, Cargo, Droid run, Drop zone ergde ik me enorm aan, enemy team met allemaal jetpacks vs mijn team zonder die omdat we net begonnen, spawnen recht voor een imperial/rebel dus instakill, zwaar irritant, met minder, kleine maps voelt het niet goed aan, vaak in andere shooters zijn er elementen die wat extras geven, met opties als teamplay als ressing, ammo, guns/turrets (als class) of wat dan ook, dat heb je hier niet, drop in, shoot, die, drop in shoot die.

Ik ben blij dat ik de game voor zo min mogelijk geld heb gekocht, ik snap ook niet als je vind dat dit 60 euro waard is, maar dat snap ik eigenlijk al 5-10 jaar niet meer van gamers 8)7

Ik ergerde me steeds meer naarmate ik speelde (zoals je leest) en als ik dan denk, je hebt geen engine hoeven op te bouwen, 4 maps met hergebruikte elementen, het feit dat je zoveel FPS games onder je naam heb staan, dan ook nog exact weet wat men leuk vond van battlefront 1 en 2, hoe kan je dan in godsnaam een casual arcade shooter zonder alle goede elementen van beiden games, I don't get it..

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het met de muziek? Het viel me op dat de typische Hoth battle muziek niet aanwezig was in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Jumpman schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:21:
Voor mij voelt/speelt het op één of andere manier als Wolfenstein: Enemy Territory. Geen Killstreak bonussen, overal standaards met artillerie, looplijnen binnen cover zijn belangrijk.
Zitten wel degelijk killstreak bonussen in. je hebt nl threats die na een killstreak in rang omhoog gaan. Ik heb bv de scout perk, hiermee ben ik onzichtbaar op de radar als ik sprint, na een paar kills is de scout perk lvl 2 en ben ik ook onzichtbaar als ik schiet. Na meer kills is die lvl 3 en heb je een kans dat de heat van je wapen reset na een kills.

Dit werkt eigenlijk best leuk. Heb al een paar keer bij de enemy line gelopen met lvl 3 perk en echt niemand die door had dat ik er tussen zat.

Begin nu wat rustiger te spelen in dit spel en probeer wat meer na te denken, dat werkt erg goed. Ik ging veel dood door met de jetpack achter ze proberen te komen. Maar nu speel ik wat meer casual en terug houdend en bewaar ik de jetpack voor situaties.

Je moet echt leren omgaan met al de cheese in dit spel en zorgen dat je ook flink kan cheesen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BokitoD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-03-2018
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:59:
Hoe is het met de muziek? Het viel me op dat de typische Hoth battle muziek niet aanwezig was in de beta.
Als Star Wars fan heb ik een doos tissues naast me liggen. Kwijl me rot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:59:
Subliem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BokitoD schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:05:
[...]

Als Star Wars fan heb ik een doos tissues naast me liggen. Kwijl me rot.
Dat spanning opbouwende stuk muziek met die blazers die tetteren en dan komen de strijkers weer spanning opbouwen. Dacht dat die Battle of Hoth heette, maar als ik 'm youtube kan ik 'm niet vinden... :-(

Weet iemand welke ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
JinShepard schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:49:
Ik heb het nu 5-6 uurtjes gespeeld. De graphics en geluid zijn in orde, daar is helemaal niets mis mee.
De rest vind ik alleen zwaar matig, Ik heb alle modes gespeeld, maar elke mode heeft problemen, walker assault en supremacy zijn mijn favo, maar alleen omdat het 20v20 is, en dan nog 'redelijk' groot speelveld, maar dan heb je maar 4 maps, die indentiek en dus geen afwisseling voor mij. Ook is de balanse tussen teams vaak ver te zoeken, gisteren avond bv had Empire air dominatie, dit omdat niemand in de Rebels overweg kon met die *** air controls, dus geen enkel kans. ( en nee, het moeten aanschaffen van een controller is belachelijk )
Supremacy omdat het dezelfde map is, ook erg small en klein aanvoelen, gebrek aan enige vorm van teamplay omdat er vrijwel geen teamplay opties zijn om je te helpen ( denk aan squads ) helpt gewoon niet, kan ett zo goed met 39 bots spelen.

Blast, Cargo, Droid run, Drop zone ergde ik me enorm aan, enemy team met allemaal jetpacks vs mijn team zonder die omdat we net begonnen, spawnen recht voor een imperial/rebel dus instakill, zwaar irritant, met minder, kleine maps voelt het niet goed aan, vaak in andere shooters zijn er elementen die wat extras geven, met opties als teamplay als ressing, ammo, guns/turrets (als class) of wat dan ook, dat heb je hier niet, drop in, shoot, die, drop in shoot die.

Ik ben blij dat ik de game voor zo min mogelijk geld heb gekocht, ik snap ook niet als je vind dat dit 60 euro waard is, maar dat snap ik eigenlijk al 5-10 jaar niet meer van gamers 8)7

Ik ergerde me steeds meer naarmate ik speelde (zoals je leest) en als ik dan denk, je hebt geen engine hoeven op te bouwen, 4 maps met hergebruikte elementen, het feit dat je zoveel FPS games onder je naam heb staan, dan ook nog exact weet wat men leuk vond van battlefront 1 en 2, hoe kan je dan in godsnaam een casual arcade shooter zonder alle goede elementen van beiden games, I don't get it..
Het spel is pas uit....sommige spelen constant en zijn sneller met de controls weg dan anderen. Het is nu eenmaal ook zo dat hoe meer je speelt, hoe meer je unlocked. Dat er sommige al jetpacks hebben en anderen niet, tja....die hebben het spel dan ook al meer gespeeld en dat item dus al vrijgespeeld. In elk online spel dat je in team moet spelen zijn er wel zaken die unbalanced zijn. Je zit nu eenmaal telkens in een team waarvan je niet weet hoe goed elke speler afzonderlijk is. Controle in de lucht is echt wel van belang in walker assault. Ben je dan rebel kan je met de wingers echt zwaar de AT-ATs damagen, dat hebben sommige spelers echt nog niet door. Die staan maar met blasters te knallen terwijl dat amper iets uitdoet

[ Voor 4% gewijzigd door Rebbelx op 24-11-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:03
Martinspire schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:07:
Wat mij bij enkele mappen wel stoort (bv Endor) is dat je tegenstanders (vooral Rebels) echt amper kunt zien. Als Empire heb je eigenlijk alleen op Hoth een voordeeltje, maar verder vrijwel altijd in het nadeel. Plus dat je zoveel verschillende niveau's en beplanting hebt, dat je elkaar ook pas echt op het laatste moment ziet. Die Endor map ga ik altijd enorm slecht, bij de rest weer helemaal niet.

Overigens zie ik ook nooit die hero-pickups liggen. Mag van mij wel wat duidelijker waar die dingen zogenaamd moeten spawnen. En ik weet wel dat er wat filmpjes zijn, maar pleur die dingen op een kaart ofzo :')
De Endor map is uitermate geschikt voor de 'scan' star card waardoor je tegenstanders door alles heen ziet (soort van tijdelijke wallhack).. Wat betreft de hero pickups, ik heb er alleen in Fighter Squadron 1 gehad voor de rest ook nooit.. Ik hoop dat die dingen vooral op compleet random plekken spawnen om te voorkomen dat spelers gaan lopen campen rondom die pickups.. in Fighter Squadron is dat helaas niet zo en zie je dus vaak dezelfde spelers in de Millenium Falcon etc, best wel lame..

Over andere topics hier, lag in multiplayer.. Zelf nog geen last van gehad, maar ik zit dan ook op supersnel glasvezel met erg lage pings naar zo'n beetje alles.. Het nadeel van dit soort matchmaking games is dat men je ping niet laat zien, dus kan best dat je soms met hoge ping zit te spelen.. Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoeveel prediction men gebruikt in deze game om hoge pings te compenseren, maar zoals gezegd mij is zelf nog geen lag opgevallen.. Zolang ik goed mik gaan tegenstanders gewoon altijd neer..

Ik ben voor de rest ook echt benieuwd naar de Jakuu maps.. Ik heb echter nog niet eens door hoe alle andere maps precies in elkaar zitten, daarvoor simpelweg nog niet genoeg gespeeld.. Goede mapkennis is toch wel belangrijk om echt goede resultaten te boeken in dit soort games.. Het gebrek aan diepgang waarover men zo zeurt vind ik ook erg meevallen want er zit echt wel een hoop verschil tussen alle wapens en vooral alle verschillende Star Cards die je kan gebruiken.. Ik heb helaas nog lang niet alles unlocked..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Martinspire schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:07:
Wat mij bij enkele mappen wel stoort (bv Endor) is dat je tegenstanders (vooral Rebels) echt amper kunt zien. Als Empire heb je eigenlijk alleen op Hoth een voordeeltje, maar verder vrijwel altijd in het nadeel. Plus dat je zoveel verschillende niveau's en beplanting hebt, dat je elkaar ook pas echt op het laatste moment ziet. Die Endor map ga ik altijd enorm slecht, bij de rest weer helemaal niet.

Overigens zie ik ook nooit die hero-pickups liggen. Mag van mij wel wat duidelijker waar die dingen zogenaamd moeten spawnen. En ik weet wel dat er wat filmpjes zijn, maar pleur die dingen op een kaart ofzo :')
Ik ben ze ook nog nooit tegengekomen. Ik was ook in de veronderstelling dat de hero pick ups op random plekken zouden spawnen. Helaas blijkt dit niet het geval te zijn zie ik nu, en dit zorgt voor een hoop gecamp op de spawnplekken. Hier wordt uitgelegd waar de spawnplekken zijn: http://m.ign.com/wikis/st...-gen/Hero_Token_Locations
Ik ga het vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Steven030 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:28:
[...]

Ik ben ze ook nog nooit tegengekomen. Ik was ook in de veronderstelling dat de hero pick ups op random plekken zouden spawnen. Helaas blijkt dit niet het geval te zijn zie ik nu, en dit zorgt voor een hoop gecamp op de spawnplekken. Hier wordt uitgelegd waar de spawnplekken zijn: http://m.ign.com/wikis/st...-gen/Hero_Token_Locations
Dat Is zo jammer hè. Heb zo n hekel aan mensen die dit alleen oppakken om zo telkens 50-2 kd te gaan ofzo. Je moet toch echt een machine zijn als je zo nog fun uit starwars weet te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Steven030 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:28:
[...]

Als dat zo is hoop ik dat ze het snel veranderen.. Al dat gecamp rondom die pickups zit ik echt niet op te wachten.. Van de week met zoontje van vriend van mij gespeeld en die had constant de Millenium Flacon te pakken in Fighter Squadron.. In die gamemode spawnen die picksups dus ook op vaste plekken op vaste tijden.. Vond het op een gegeven moment echt niet leuk meer dat dezelfde persoon steeds de hero unit te pakken had.. Lijkt mij niet het doel van de game, maargoed.. Laat die dingen gewoon random spawnen op verschillende plekken, probleem opgelost, lijkt mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
To easy schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:33:
[...]
Dat Is zo jammer hè. Heb zo n hekel aan mensen die dit alleen oppakken om zo telkens 50-2 kd te gaan ofzo. Je moet toch echt een machine zijn als je zo nog fun uit starwars weet te halen.
Die Hero tokens liggen toch nog net zoals in de beta gewoon op de front linie of tenminste daar waar de meeste weerstand valt te verwachten?

Gewoon full-pull aanvallen en dan krijg je als beloning de hero token, lijkt me een erg mooie motivatie om vól die actie in te klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Inflatable schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:34:
[...]

Als dat zo is hoop ik dat ze het snel veranderen.. Al dat gecamp rondom die pickups zit ik echt niet op te wachten.. Van de week met zoontje van vriend van mij gespeeld en die had constant de Millenium Flacon te pakken in Fighter Squadron.. In die gamemode spawnen die picksups dus ook op vaste plekken op vaste tijden.. Vond het op een gegeven moment echt niet leuk meer dat dezelfde persoon steeds de hero unit te pakken had.. Lijkt mij niet het doel van de game, maargoed.. Laat die dingen gewoon random spawnen op verschillende plekken, probleem opgelost, lijkt mij..
Mja en ik zou het niet erg vinden dat als je een X aantal punten behaalt, dat ook het recht geeft op een hero of iets dergelijks. Haal je een mooie score, dan moet dat imo beloond worden.

En van mij mag het wel wat duidelijker zijn als er een hero-unit in de buurt is. Als grunt heb je er helemaal niks tegen te doen. Dan liever wegkomen maar vaak lukt je dat totaal niet. Maar goed, dat is ook weer allemaal balancing (hero's lijken nu soms wel godmode).

Overigens snap ik niet wat sommigen voor problemen hebben met jetpack gasten. Het is niet alsof ze meer kogels kunnen pakken of overal kunnen komen. Als je ziet dat er veel van die gasten zijn, dan zoek je toch plekken op waar ze er minder voordeel uit kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Inflatable schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:26:
[...]
De Endor map is uitermate geschikt voor de 'scan' star card waardoor je tegenstanders door alles heen ziet (soort van tijdelijke wallhack)
ja, dat is inderdaad een hele goede tip, ik gebruik deze ook op de endor map, specifiek voor deze map heb ik een andere hand layout gemaakt die gebaseerd is rond deze star card. Ook heb ik die star card geupgrade naar een gouden card zodat de cooldown tijd een stuk korter is en hij langer scant. Op die manier kun je zeker in objective mode behoorlijk wat voordeel pakken aangezien je alle 'verdedigingsplekken' op voorhand al ziet waar ze staan.
Inflatable schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:26:
Het gebrek aan diepgang waarover men zo zeurt vind ik ook erg meevallen want er zit echt wel een hoop verschil tussen alle wapens en vooral alle verschillende Star Cards die je kan gebruiken.. Ik heb helaas nog lang niet alles unlocked..
Helemaal mee eens, daar komt nog bij dat je speelstijl ook van invloed is op welke blaster en cards je het beste kunt kiezen, voor run en gun in kleine blaster mappen is zo'n dh17 pistool wel enorm krachtig, of je gaat voor die 3 burst pistol die ook enorm goed is. Voor de wat grotere blaster mappen heb je meer range nodig en zit je al snel met een 'assault' blaster goed. Zeker als je dan ook nog de star cards hands (je kunt er meerdere aanmaken) aanpast op de gameplay types en grootte van de map kun je toch behoorlijk wat voordeel halen. Ik vind de diepgang ook best ver gaan, maar dan moet je inderdaad wel een wat hogere rank hebben zodat je ook daadwerkelijk kan gaan kiezen tussen verschillende star cards en traits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Martinspire schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:39:
[...]
Overigens snap ik niet wat sommigen voor problemen hebben met jetpack gasten. Het is niet alsof ze meer kogels kunnen pakken of overal kunnen komen. Als je ziet dat er veel van die gasten zijn, dan zoek je toch plekken op waar ze er minder voordeel uit kunnen halen?
ik gebruik zelf de jetpack heel veel, maar je hebt er naar mijn mening echt veel voordeel van. Simpel voorbeeld, je kunt op jetfighters springen in sommige maps, daar kunnen niet jetpack spelers je nauwelijks raken maar je hebt zelf wel een 360 graden bereik vanboven af. Met de survivalist trait card erbij kun je als je ze raken dan simpelweg een stap naar achteren doen en ben je niet bereikbaar meer voor hun en je health is door de trait bijna instant hersteld. Dat is 1 van de speelstijlen die je kunt hanteren.

Ander voorbeeld van waar de jumppack een groot voordeel bied, zodra je geraakt wordt door tegenstanders en je wilt wegwezen druk je op de jumppack knop en je bent instant weg van de actie. Dat gaat zo snel dat ze je op dat moment toch nauwelijks kunnen raken en de trait hersteld dan instant je health.

Nog een ander voorbeeld, als je doodgaat en geen partner spawnpunt hebt wordt je vaak aan het einde van de map gespawnd, via de jumppack kun je een groot gedeelte van de map snel overslaan, of als je bijvoorbeeld dropzone speelt kun je de jump pack gebruiken om snel de pod te veroveren doordat je er sneller bent dan spelers die er heen moeten lopen.

Op die manier heb je toch echt wel behoorlijke onbalans als mensen die jumppack gebruiken tegen mensen die dat niet kunnen. Nou is dat overigens wel een tijdelijk iets natuurlijk want met rank 14 heb je hem vrijgespeeld, maar dat kan best lang duren als je nu begint met battlefront want veel spelers hebben hem al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
robinez schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:48:
[...]

ik gebruik zelf de jetpack heel veel, maar je hebt er naar mijn mening echt veel voordeel van. Simpel voorbeeld, je kunt op jetfighters springen in sommige maps, daar kunnen niet jetpack spelers je nauwelijks raken maar je hebt zelf wel een 360 graden bereik vanboven af. Met de survivalist trait card erbij kun je als je ze raken dan simpelweg een stap naar achteren doen en ben je niet bereikbaar meer voor hun en je health is door de trait bijna instant hersteld. Dat is 1 van de speelstijlen die je kunt hanteren.
Als ik word gekilled door iemand die ergens bovenop staat, dan kun je een granaat verwachten (of een sniperkogel). Zo'n probleem vind ik dat niet. Ja het zijn handige plekken, maar geen must
Ander voorbeeld van waar de jumppack een groot voordeel bied, zodra je geraakt wordt door tegenstanders en je wilt wegwezen druk je op de jumppack knop en je bent instant weg van de actie. Dat gaat zo snel dat ze je op dat moment toch nauwelijks kunnen raken en de trait hersteld dan instant je health.
Maar hoe vaak ben je er echt op tijd mee? Plus dat je er binnen gebouwen gewoon niks aan hebt. Schild werkt dan net zo fijn eigenlijk.
Nog een ander voorbeeld, als je doodgaat en geen partner spawnpunt hebt wordt je vaak aan het einde van de map gespawnd, via de jumppack kun je een groot gedeelte van de map snel overslaan, of als je bijvoorbeeld dropzone speelt kun je de jump pack gebruiken om snel de pod te veroveren doordat je er sneller bent dan spelers die er heen moeten lopen.
Dat spawnen is inderdaad irritant, maar ik heb al gezien dat het je elke 30 seconde zo'n 10 meter oplevert. Je gaat vooral hoog, maar niet echt heel ver. Plus als ik ermee loop dan zit ik constant te wachten op de cooldown. Dan liever iets wat me helpt als ik bij de enemy ben zodat ik minder vaak terug hoef.
En verder helpt het bij dropzone om al wat rond te lopen als hij er bijna is (en niemand in de buurt zit), vaak loop je dan toch al in de buurt. Het is wat gokken, maar nogmaals zoveel winst aan meters boek je echt niet.
Op die manier heb je toch echt wel behoorlijke onbalans als mensen die jumppack gebruiken tegen mensen die dat niet kunnen. Nou is dat overigens wel een tijdelijk iets natuurlijk want met rank 14 heb je hem vrijgespeeld, maar dat kan best lang duren als je nu begint met battlefront want veel spelers hebben hem al.
Toch speel ik liever met barrage en nades dan met de jetpack. Schildje erbij maakt dat je ook weg kunt komen (of desnoods de robot doen als je health erbij komt :*) ). Moet alleen nog wel wat sparen om alles te upgraden, maar ik haal er veel voordeel mee. Totdat straks iedereen met die dingen komt. Daarbij vraag ik me wel af hoe goed die trait werkt om minder explosive damage op te nemen. Maar 1 hit = kill bij die barrage is natuurlijk dik overpowered. 3 hits moet kill zijn, niet allemaal. Laatst een keer 1000+ punten met 1 barrage. Had iets van 6 man te pakken :+

Edit: ah hier: https://xboxdownloadthat....72-498b-82e7-2811ba9530de
offtopic:
Let niet op het begin, ik wist niet dat je dan dood flikkerde :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Martinspire schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:24:
[...]
Dat spawnen is inderdaad irritant, maar ik heb al gezien dat het je elke 30 seconde zo'n 10 meter oplevert. Je gaat vooral hoog, maar niet echt heel ver. Plus als ik ermee loop dan zit ik constant te wachten op de cooldown. Dan liever iets wat me helpt als ik bij de enemy ben zodat ik minder vaak terug hoef.
Je kunt je kaart uiteraard upgraden, dan is de cooldown geloof ik 25 seconden, wat voor mijn gevoel niet echt lang is. Maar dat is het mooie en daar blijkt toch ook wel enige diepgang uit, de card setup die je neemt en als je star cards op elkaar afstemd kan een behoorlijk andere gameplay ervaring opleveren voor jezelf. Die shield is inderdaad een hele fijne (zeker in droppod om pods te veroveren). Daarom is het ook aan te raden meerdere star card hands te maken zodat je simpel kunt wisselen.
Martinspire schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:24:

[...]
Toch speel ik liever met barrage en nades dan met de jetpack. Schildje erbij maakt dat je ook weg kunt komen (of desnoods de robot doen als je health erbij komt :*) ). Moet alleen nog wel wat sparen om alles te upgraden, maar ik haal er veel voordeel mee. Totdat straks iedereen met die dingen komt. Daarbij vraag ik me wel af hoe goed die trait werkt om minder explosive damage op te nemen. Maar 1 hit = kill bij die barrage is natuurlijk dik overpowered. 3 hits moet kill zijn, niet allemaal. Laatst een keer 1000+ punten met 1 barrage. Had iets van 6 man te pakken :+

Edit: ah hier: https://xboxdownloadthat....72-498b-82e7-2811ba9530de
offtopic:
Let niet op het begin, ik wist niet dat je dan dood flikkerde :')
haha vet, ja die barrage card is ook een enorm krachtige kaart, zeker op die map van dat filmpje van jou met al die choke points waar ze in kluitjes vaak staan te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Een vraagje: spelen jullie in first of third person de game en waarom?

Zelf zit ik nog steeds in first person modus. Vind de ervaring en actie dan ook toffer eruit zien. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
PEEEUUUWWW PEEEUUUUWWW !! :+

YouTube: Star Wars battlefront Review - Worth a Buy?

[ Voor 4% gewijzigd door MaXeRs op 24-11-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 22:03

xdc

kan ik ergens de status zien van de multiplayer servers?
want ik kan nu niet online spelen , zie weinig tot geen spelers online

ook is het menu veranderd zie ik , na een update vannacht , kunnen we eindelijk de map kiezen
waarin we welke gamemodus willen spelen! Erg blij mee want speel liever Beta outpost, dan de map in het bos.

[ Voor 44% gewijzigd door xdc op 24-11-2015 13:51 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Paulus07 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:22:
Een vraagje: spelen jullie in first of third person de game en waarom?

Zelf zit ik nog steeds in first person modus. Vind de ervaring en actie dan ook toffer eruit zien. :)
Hangt van de spelmode af
ben ff de namen kwijt maar deathmatch zeg maar in FPS,
andere in 3rd person.

Dan krijg er toch een beetje een Gears of War gevoel bij :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, wellicht heb ik er iets aan.

edit:
pewpeww everybody pewpew lol, dat rage QQ.
komisch met het belletje tho

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2015 14:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aefish
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-07 22:45
http://swbstats.com/

kun je zien hoeveel spelers er online zijn per platform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:33
Mooie TL:DW :p Een beetje een vage gast, maar wel hilarisch en geef hem ook wel grotendeels gelijk gebaseerd op wat ik heb gezien in andere reviews, bekeken streams en de door mezelf gespeelde beta.

Ik zit nog te twijfelen, maar ik raak meer en meer overtuigd dat ik beter een tijdje kan wachten tot de wallhack, impact grenade, homing shot, barrage allemaal generfed zijn en de game een stuk goedkoper is voor ik hem haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flippiej schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:37:
[...]

Mooie TL:DW :p Een beetje een vage gast, maar wel hilarisch en geef hem ook wel grotendeels gelijk gebaseerd op wat ik heb gezien in andere reviews, bekeken streams en de door mezelf gespeelde beta.

Ik zit nog te twijfelen, maar ik raak meer en meer overtuigd dat ik beter een tijdje kan wachten tot de wallhack, impact grenade, homing shot, barrage allemaal generfed zijn en de game een stuk goedkoper is voor ik hem haal.
Dit Dus ^
Momenteel ga ik hem niet halen, besides, ik heb het druk met World of Warcraft Alterac Valley :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:23
Ben geen die hard shooter fanaat en wat ik dan ook fijn vind is dat de game best een laag instap niveau heeft.

Mijn ervaring tot nu toe. (pc versie)
Positief:
Audio visueel erg sterk, draait prima op ultra met 60 fps. (gtx 970)
Laag instap niveau lekker simpel dom knallen zonder teveel poes pas.

Negatief:
Content
Teveel one shot/granaat kills.
Prijs verhouding voor de content die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke game :) en dat gezever over te weinig content en betaalde dlc enzo boeit me eigenlijk niet echt. Als ik naar de slager krijg ik ook niets gratis ( af en toe wel een plakje boterhamworst voor de kleine uitgezonderd)
Speel zelf op de PS4 (PSN: DurtyHarrie) en vind vooral Cargo fun om te spelen. Valt me wel op dat je mega overpowered bent met al die bommetjes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

De deaths (en kills) in Hero Hunt worden ook meegeteld in de statistieken toch?
Een speltype die ik iig niet meer ga spelen. Slecht voor de k/d ratio. Omdat wanneer je de enige bent die echt volop aanvalt en dan 1 iemand die van veraf even de laatste paar health puntjes eraf schiet, waardoor je eigenlijk nooit de hero wordt...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Tja.. Ik ben het wel eens dat de 'unlock' rage van de laatste jaren van mij ook niet zo hoeft in dit soort shooters.. Maar de rest van z'n commentaar vind ik nogal overdreven, ik vind de maps b.v. helemaal zo slecht niet etc.. Wel klopt het dat ze iets moeten doen aan de grenade-spam en dat gaat denk ik ook wel gebeuren door b.v. maar 1 grenade star card toe te laten per hand ofzo.. Verder, als je echt zo negatief denkt over de huidige shootergames dan heb je dus gewoon helemaal niks nieuws meer om te spelen want een andere keuze is er niet echt.. Ik denk eerlijk gezegd dat de overgang van PC-only naar multiplatform met de consoles als hoofd doelgroep ook veel invloed gehad heeft op hoe shooters nu ontworpen worden.. Maargoed, Quake was vroeger ook niet veel meer dan rondrennen en springen in relatief simpele maps en toch vond iedereen dat geweldig.. Call of Duty en Battlefield zijn ook nog steeds heel populair, dus kennelijk willen veel gamers gewoon dit soort peeeuw peeeuw games.. Gewoon om lekker te knallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
aefish schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:32:
http://swbstats.com/

kun je zien hoeveel spelers er online zijn per platform
Ongeveer hetzelfde aantal als in CoD BO3 op PC dus.. Zie hier: http://store.steampowered.com/stats/

Ongelofelijk hoe populair CS nog steeds is na ruim 15 jaar.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
DNA_Saint schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:36:
De deaths (en kills) in Hero Hunt worden ook meegeteld in de statistieken toch?
Een speltype die ik iig niet meer ga spelen. Slecht voor de k/d ratio. Omdat wanneer je de enige bent die echt volop aanvalt en dan 1 iemand die van veraf even de laatste paar health puntjes eraf schiet, waardoor je eigenlijk nooit de hero wordt...
De reden waarom ik liever zie dat dit soort games K/D ratio's helemaal niet laten zien in mensen hun stats.. Het heeft namelijk uiteindelijk altijd invloed op welke gamemode mensen willen spelen en hoe ze spelen.. Niet op iedereen, maar wel op heel veel mensen.. Ik merk aan mezelf ook dat ik er toch op let ondanks dat ik mezelf elke keer voordat ik ga spelen wijs probeer te maken dat niet te doen, met als gevolg toch weer chagrijnig worden worden als het minder tot slecht gaat.. Haal dus gewoon die stat weg en ik kan veel zorgelozer spelen omdat de "druk" van willen/moeten presteren voor die stomme stat dan ook weg is.. Ik krijg het er gewoon niet uit bij mezelf, ik ben denk ik gewoon te fanatiek en heb te groot ego.. Ik ben wat dat betreft echt jaloers op de mensen die wel compleet zorgeloos met pure fun dit soort games kunnen spelen al hebben ze een K/D van 0.1..

[ Voor 13% gewijzigd door Inflatable op 24-11-2015 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
  • Laatst online: 10-09 10:04
Inflatable schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:30:
[...]

Ik ben wat dat betreft echt jaloers op de mensen die wel compleet zorgeloos met pure fun dit soort games kunnen spelen al hebben ze een K/D van 0.1..
Ik heb in de meeste games k/d tussen 0,3 en 05 had het liever anders gezien maar op den duur word je er aan gewend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Voor PC gamers met AMD kaarten en stot-stotter zeker even de nieuwe Crimson driver installeren. Ik merk echt een goede vooruitgang met mijn HD7950.

[ Voor 3% gewijzigd door croiky op 25-11-2015 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nieuwe modus bij Jakku is voor 40 spelers en heeft wel wat van Rush:
Star Wars: Battlefront's Battle of Jakku DLC introduces Turning Point mode

Star Wars: Battlefront's upcoming free Battle of Jakku DLC will bring a new 40-player Turning Point experience to the sci-fi shooter.

1
Jakku is the desert planet to be featured in Star Wars: The Force Awakens, although Battlefront's level is set straight after Return of the Jedi's final battle.

The Empire is being pushed back, in other words, but still has plenty of fight left in it.

It's against this backdrop that Turning Point will take place, on the sandy Graveyard of Giants map dotted by downed starfighters.

Rebels must take one of three control points, which will then open up further points located deeper within Empire territory. This continues until you unlock the ability to perform a final assault on the Empire base.

Empire players must split up and defend the control points, whose capture percentage does not reset if Rebels are forced back.

"At the edge of the map, the Empire has constructed a make-shift base as well as smaller fortifications strewn across the landscape," DICE's lead level designer Dennis Brännvall has explained.

"Rebels need to locate and capture one of three control points in Imperial control. The clock is ticking, but if the Rebel team succeeds with a capture additional time will be added and new control points will be available for capture.

"Moving through these increasingly challenging checkpoints, the ultimate goal is the Empire's base where the final stand will take place."

Airspeeders and AT-STs will feature in the mode, while a Super Star Destroyer (not pilotable) will crash in the map's background.

EA is set to show off the first full gameplay from the DLC next Monday, 30th November at 7pm UK time, the day before the add-on is released to pre-order customers on 1st December (then on 8th December for everyone else).
Klinkt wel prima al moet ie natuurlijk wel op meerdere maps speelbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 11-09 18:49
Zit er in het spel eigenlijk een gamemode die lijkt op Base Assault van Call of Duty: United Offensive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
ward3112 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:05:
[...]

Ik heb in de meeste games k/d tussen 0,3 en 05 had het liever anders gezien maar op den duur word je er aan gewend 8)7
ik weiger een fps te doen waarbij mn kd onder de 1.5 zit =P Daarom dus ook 2.01 op dit moment.
Maar daarnaast heb ik mezelf ook aangeleerd nooit een potje te quit'en als het bijv slecht gaat.
In battlefield zit ik hierdoor op een play ratio van 85% ( dus 15% games die ik uit ging doordat ik echt weg moest ofzo).

En even om commentaar tegen te gaan wat betreft kd whoring... Ik heb in de meeste potjes ook nog eens de hoogste objective score, dus ik ben echtniet van het campen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Ik geloof je dat je niet camped Haha. Kan ook niet goed met battelfront, maar objective score Is overrated vaak want je killed de meeste mensen rond een belangrijk punt vandaar die hoge score als je veel kills maakt.

Maar je bent pas laf met starwars als je hero powers camped enzo. Had Gister zelf weer een keer een hero. En dat was bubbafett en wat is die fijn zeg Haha vooral met die super jetpack en tracking rocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Inflatable schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:30:
[...]

De reden waarom ik liever zie dat dit soort games K/D ratio's helemaal niet laten zien in mensen hun stats.. Het heeft namelijk uiteindelijk altijd invloed op welke gamemode mensen willen spelen en hoe ze spelen.. Niet op iedereen, maar wel op heel veel mensen.. Ik merk aan mezelf ook dat ik er toch op let ondanks dat ik mezelf elke keer voordat ik ga spelen wijs probeer te maken dat niet te doen, met als gevolg toch weer chagrijnig worden worden als het minder tot slecht gaat.. Haal dus gewoon die stat weg en ik kan veel zorgelozer spelen omdat de "druk" van willen/moeten presteren voor die stomme stat dan ook weg is.. Ik krijg het er gewoon niet uit bij mezelf, ik ben denk ik gewoon te fanatiek en heb te groot ego.. Ik ben wat dat betreft echt jaloers op de mensen die wel compleet zorgeloos met pure fun dit soort games kunnen spelen al hebben ze een K/D van 0.1..
ja van mij hoeft die kd ratio ook niet zo, hoewel ik wel boven de 1.0 score zag ik in het overal stat scherm.

Ik zie het zo, in blast mode (team deathmatch) vind ik het wel iets belangrijker dat ik meer kills maak dan deaths heb, ik speel daar ook wel een beetje op.

Bij objective modes zoals cargo of drop zone boeit het me totaal niet. Als je voor de objectives gaat ga je simpelweg vaak dood. Dat komt ook omdat er heel veel gamers zijn die de objectives compleet links laten liggen en vanaf afstand dan met hun barrage, rocket launchers en sniper guns hun kill death ratio ophogen. Ook in je eigen team zitten er vaak maar 1 of 2 die echt voor de objectives gaan, dus voor mij is dan het winnen van die objective mode belangrijker dan een hoge KD ratio.

Ik denk inderdaad dat als KD ratio compleet uit een game verwijderd zouden worden dat objectives modes ook ineens een stuk leuker worden om te spelen. Het is nu al zo dat in sommige objectives modes het niet getoond wordt, maar volgens mij wordt die KD ratio wel doorberekend naar je algemene stat schermen waardoor het nog steeds zinloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4Hr9Rz5.jpg

lol yep xD
Als je ook van dit soort leuke plaatjes wilt; voordat je game is ingelogd naar je stats kijken. Hij onthoudt de kills maar niet de deaths

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Binnenkort wat nieuwe maps etc erbij buiten de seasonpass om :) De volgende 2 maps zullen met de jakku dlc komen.

http://starwars.ea.com/st...-your-star-wars-adventure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het helpt met de objectives wel als je de shield-powerup gebruikt. Dan kun je toch wat makkerlijker bij droids en capture-punten komen.

Als ik zo die beschrijving lees, komt er dus 1 nieuwe grote map en 1 andere map (waarschijnlijk voor blast, dropzone en droids), dat klinkt ook wel karig eigenlijk. En het bevestigd eigenlijk mijn vermoeden dat de DLC-pakketten met hun 4 maps, ook voor de verschillende modussen opgesplitst worden. Kan dus prima dat zo'n DLC 2 grote en 2 kleine maps introduceert in plaats van 4 grote en 4 kleine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Martinspire schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:02:
Het helpt met de objectives wel als je de shield-powerup gebruikt. Dan kun je toch wat makkerlijker bij droids en capture-punten komen.

Als ik zo die beschrijving lees, komt er dus 1 nieuwe grote map en 1 andere map (waarschijnlijk voor blast, dropzone en droids), dat klinkt ook wel karig eigenlijk. En het bevestigd eigenlijk mijn vermoeden dat de DLC-pakketten met hun 4 maps, ook voor de verschillende modussen opgesplitst worden. Kan dus prima dat zo'n DLC 2 grote en 2 kleine maps introduceert in plaats van 4 grote en 4 kleine.
ja die shield is eigenlijk noodzakelijk en een goede tip voor objective mode.

2 maps is toch prima in die jakku dlc? 1 voor de grotere modes en 1 voor de kleinere modes. Wat er ook staat in dat bericht is dat er meer gratis maps toegevoegd gaan worden naast de DLC maps in de toekomst.

zie de regel:
Of course, we are also planning to support Star Wars Battlefront with new content well into the future. We will be adding more of what you love about the game, like new maps and Star Cards, for free in the coming months, in addition to all of the content we have coming with Season Pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
Martinspire schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:02:

Daar ben ik ook benieuwd naar, ik koop sowieso pas de premium als ik weet wat er in de volgende betaalde content gaat zitten. Als het de DLC gaat worden zoals jij het nu omschrijft koop ik er niks van.

Hoe erg het ook al is, ik speel afgelopen week stiekem toch weer meer BF4 dan Battlefront :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
creapYYY schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:19:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar, ik koop sowieso pas de premium als ik weet wat er in de volgende betaalde content gaat zitten. Als het de DLC gaat worden zoals jij het nu omschrijft koop ik er niks van.

Hoe erg het ook al is, ik speel afgelopen week stiekem toch weer meer BF4 dan Battlefront :X
Voor 15 euro per stuk moet er ook wel wat meer inzitten dan slechts een paar maps..

Beetje apart dat ze nu ook bekend maken dat er meer gratis content aan zit te komen na de Jakku DLC.. Heeft alle kritiek op de (te) beperkte inhoud van de basisgame mogelijk toch nog een positieve uitwerking gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Ik krijg echt een hekel aan de maps op Sullust, zeker die 20v20 versie is lachwekkend slecht.

En over KD ratio, ben het er mee eens dat dit helemaal niet zichtbaar zou moeten zijn, als je ziet hoeveel mensen in Supremacy en Walker Assault niets anders doen dan kills maken zonder zich bezig te houden met cappen of defenden....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Hou me hart nu al vast voor de star cards, Dice kende gaan daar vast hele leuke (not) in zitten.

Heb dit spel inmiddels wel gezien. Third persoon begint een beetje zat te worden, maar ik vertik het om 1st person te spelen omdat je dan gewoon een flink nadeel hebt.

De maps zijn bij nader inzien best matig en komen me me strot uit. Begin ook steeds meer spelers met personal schield te zien, een erg irritante star card. In de 20v20 game modes is het spel af en toe een loop simulator, door constant weer door totale onzin dood te gaan kan je weer 250 meter (!) lopen naar vlag. Blast speelt wel redelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 12:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Hij speelt gewoon goed, lekker sfeertje etc, maar toch nog wel veel dingen waar ik me aan erger en hopelijk er uit geupdated worden. Aantal voorbeelden:

-De card-reload (granaat, rocket, special-up / keyboard 1, 2 en 3) die opgaat als je hem gebruikt maar als je dood gaat hij bij de respawn niet reload is.
-Daarbij komend: Stel je wilt een granaat gooien en je drukt op 1 of 3, en meteen daarna wordt je gekilled zonder dat die granaat daadwerkelijk weggegooid is, is je kaart gebruikt en moet je dus weer 20 seconden wachten op reload.
-Walker Assault wordt bijna altijd gewonnen door de Rebels, waar hij in de Beta bijna altijd gewonnen werd door de Imperials. Assault Walker in die jungle-map is geheid een loss als je als Imperial speelt.
-Kom nog wel eens vast te zitten achter kleine steentjes/takjes
-Millennium Falcon en Boba Fett airplane zijn niet kapot te krijgen.
-Range van lightsaber is enorm. Als je 3 meter in de buurt staat van je enemy en je slaat de andere kant op, hit je hem nog. En dan nog critical ook.
-Als Skywalker/Vader inhakken op Leia, Han of Palpatine is insta-kill. Kunnen dan amper meer wegkomen en met hun pew-pew guns kunnen ze ook niet counteren.

Ik kan zo nog wel even doorgaan. Ik wacht met smart op de volgende update. Dat helaas wel. Verder is het wel gewoon een super leuke game. Tot nu toe nog dagelijks meerdere uren gespeeld.
On_E schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:17:
Ik krijg echt een hekel aan de maps op Sullust, zeker die 20v20 versie is lachwekkend slecht.

En over KD ratio, ben het er mee eens dat dit helemaal niet zichtbaar zou moeten zijn, als je ziet hoeveel mensen in Supremacy en Walker Assault niets anders doen dan kills maken zonder zich bezig te houden met cappen of defenden....
KD-ratio mag van mij in elke game weggelaten worden. Totale nonsense en geeft reden tot spelbederf: de objective wordt niet meer gespeeld. Toch iets waarvoor een gametype ontwikkeld is. Bijvoorbeeld walker assault. Als je weet waar de 'stap-in-het-hoofd-van-de-ATAT' powerup ligt en daar elke keer heen snelt, loop je aan het eind van de ronde 80/3. Leuk voor je KD, maar zegt niets.

[ Voor 23% gewijzigd door Family Guy op 25-11-2015 13:07 . Reden: Reactie op quote ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Family Guy schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:04:
KD-ratio mag van mij in elke game weggelaten worden. Totale nonsense en geeft reden tot spelbederf: de objective wordt niet meer gespeeld. Toch iets waarvoor een gametype ontwikkeld is. Bijvoorbeeld walker assault. Als je weet waar de 'stap-in-het-hoofd-van-de-ATAT' powerup ligt en daar elke keer heen snelt, loop je aan het eind van de ronde 80/3. Leuk voor je KD, maar zegt niets.
Kijk, daar ben ik het nu compleet mee eens. Je ziet het vaak genoeg "omg listen to me, I have k/d of 12.X"

Geweldig dat ze dat hebben, maar dat zijn groot deel van de tijd toch echt de mensen die niet doorhebben hoe objectives werken, of ze totaal negeren..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
corset schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:19:
[...]

Kijk, daar ben ik het nu compleet mee eens. Je ziet het vaak genoeg "omg listen to me, I have k/d of 12.X"

Geweldig dat ze dat hebben, maar dat zijn groot deel van de tijd toch echt de mensen die niet doorhebben hoe objectives werken, of ze totaal negeren..
tsja, KD Ratio gaf vroeger nog wel een indicatie van je skills, maar tegenwoordig is het compleet betekenisloos. In alle shooters is het extreem simpel om je KD Ratio te boosten door inderdaad via objective mode je kd ratio op te hogen. Lijkt me zelf geen moer aan en het verziekt de objectives games op dit moment ook wel behoorlijk. Je ziet inderdaad maar heel weinig mensen meer voor objectives gaan in die modes en zie je scores van 60+ kills, 4 deaths en 0 captures. Ik denk dan ga dan Blast of team deathmatch spelen, maar dat doen de meesten niet, want dat is te moeilijk :D

Dus waarde hechten aan KD ratio is gewoon echt zinloos, op zich mag die waarde best blijven, maar dan alleen voor team death match of free for all berekenen, in alle andere objective based modes dan alleen de Win / Loss ratio berekenen want dat stimuleert dan objective based, spelen en dat is voor de echte mannen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

PTFO, bitches :P :9

[ Voor 21% gewijzigd door Family Guy op 25-11-2015 13:35 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Alvanosa schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:22:
[...]

Als het goed is is dat het Vierkantje.
Thnx!

Zelf nog maar drie of vier uur gespeeld (niet meer tijd). Waar ik zondag nog goed mee kon komen, ging dit gisteren een stuk minder. Iedereen had al een bepaald level met goede granaten, homing raketten en een scan kaart. In bijvoorbeeld de bossen was ik dus nergens meer, waar je eerst echt goed kon sneaken. Gisteravond wel de optie gevonden waarmee je de hand van je squad member kan gebruiken, ook al heb je deze kaarten zelf nog niet unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Voor de PC gamers:

Toddyhancer Mod Aims To Enhance Star Wars Battlefronts Already Impressive Visuals

http://www.game-debate.co...dy%20Impressive%20Visuals

Voorbeeld:
http://www.game-debate.co...id1448446020_343178_3.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Paulus07 op 25-11-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Paulus07 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:21:
Voor de PC gamers:

Toddyhancer Mod Aims To Enhance Star Wars Battlefronts Already Impressive Visuals

Voorbeeld:
Vind het er niet veel mooier uitzien. Beetje alsof het contrast hoger is gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Even een vraagje:
Als je de PS4 versie aanschaft dan hoef je toch niet bovenop je Playstation network abbo een andere pass aan te schaffen? Ik meende zoiets te lezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
Met gewoon ps plus en de game kan je perfect spelen. Waarschijnlijk heb je van sommigen de dlc moet kopen omdat er zo weinig content is. Maar dat beslis je achteraf natuurlijk zelf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
cypher21 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:16:
[...]

Vind het er niet veel mooier uitzien. Beetje alsof het contrast hoger is gezet
Serieus, check deze screenshots: http://imgur.com/a/ib8nW :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Is er een filmpje met bewegend beeld? Die screenshots zijn allemaal renders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Jumpman schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:29:
[...]

Is er een filmpje met bewegend beeld? Die screenshots zijn allemaal renders.
Speelt lekker @ 1FPS.

Steam ID = Ackerfiets

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Gisteren mijn eerste potjes gespeeld (dropzone en walker assault). Ik was van plan om even een uurtje te spelen, maar uiteindelijk de hele avond zitten piew piewen. Mijn eerste indruk is zeer goed! Het voelt voor mij arcade genoeg om af en toe een potje tussendoor te spelen (ik ben absoluut geen goede shooter speler en heb ook geen tijd om veel te oefenen), en de Star Wars sfeer is geweldig. Ook de heroes vind ik een hele leuke toevoeging.

Speel op de PS4, voor mensen die samen willen spelen zie nickname hieronder. Ik zal m ook ff in de spreadsheet zetten.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
YouTube: Star Wars Battlefront Easter Eggs

Echt, hoe langer je het speelt hoe meer van dit soort details je gaat ontdekken.. Het is wat dat betreft echt de perfecte Star Wars game.. _/-\o_

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
Paulus07 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:21:
Voor de PC gamers:

Voorbeeld:
Die gast staat alleen een beetje bekend als fake. Zo zou hij het ook voor GTA5 maken en daar zijn ook allemaal screenshots van maar het is nooit uitgekomen.

En zolang er geen bewegend beeld is zou ik het niet te veel hopen.

Overigens ben ik hierdoor wel zelf aan de slag gegaan met sweetfx en ik kom al aardig in de buurt van zijn screenshots. Alleen nog de kleur correctie goedkrijgen en dan is die zo goed als klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 12:43
Inflatable schreef op donderdag 26 november 2015 @ 07:38:
YouTube: Star Wars Battlefront Easter Eggs

Echt, hoe langer je het speelt hoe meer van dit soort details je gaat ontdekken.. Het is wat dat betreft echt de perfecte Star Wars game.. _/-\o_
Gaaf ! _/-\o_ . Ik geloof er wel in dat als er straks extra gratis content komt, en het spel ietsjes goedkoper wordt, dit alsnog een hit gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Nu iedereen een beetje op een hoger level begint te komen begint het nu toch wel te lijken op een sprinkhanen plaag.
Al die jet pack jumpers vliegen van hot naar her. Haalt toch wat weg van de charme van het spel. (niet de lol)
Misschien had de jet pack beter een pick up kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Ik dacht gisteren precies hetzelfde :-(
En ik snap er niks van dat anderen mij met 2x schieten neerhalen en ik moet 10x schieten met hetzelfde wapen.
De eerste paar dagen echt genoten van deze game, maar gisteravond toch een uur lang lopen irriteren aan het constant dood gaan en de rondvliegende jet packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hmm, daar heb ik dan niet zo veel last van. Ik zie meer mensen met snipers of meerdere granaten dan dat ik veel jetpacks zie. Zal wel even dingetje zijn om als Boba Fett rond te vliegen. Zelf vind ik de shield en barrage nog steeds te fijn, naast de bijna verplichte granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 09:25
s0kkie schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:47:
Ik dacht gisteren precies hetzelfde :-(
En ik snap er niks van dat anderen mij met 2x schieten neerhalen en ik moet 10x schieten met hetzelfde wapen.
De eerste paar dagen echt genoten van deze game, maar gisteravond toch een uur lang lopen irriteren aan het constant dood gaan en de rondvliegende jet packs.
Dat had ik in 6 van de 10 levels precies hetzelfde.
Ik moest ze mega vaak raken, ik begon al op hem/haar te schieten toen die nog de andere kant aan het opkijken was.
Hij/zij draaid zich om 2x schieten en ik ben dood :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilpin0
Ik irriteer mij de pleuris aan dit spel, om een of andere reden blijf ik het toch nog spelen omdat het erg lekker knalt. Maar alles erom is gewoon totaal verkloot. Het is als goede speler niet mogelijk om consequent goede kd ratio te halen door alle onzin wat erin zit.

Net eindelijk een keer bobba fet, wordt ik geroad killed door een airspeed haha kon er wel om lachen. Zo gaat dit spel echt, volledige cheese hele potje lang. Spelers die niet kunnen schieten en je met homings missles bestoken of eerst een impact granaat gooien in een duel.

Zit zo vaak vast in het terrein, zo slecht de movement
Super onzin starcards, person shield serieus?? Voor noobs die op ene knop kunnen drukken en tijdelijk niet dood kunnen??
Zet explosive shot aan en je wint elk dual! leuk! als je niet kan schieten
Elke hoekje wacht wel een explosive op je
Die turrents in de maps! Really?? Waarom zitten er zoveel turrets in
Map design is echt heel slecht voor supremecy, overal chokes.
Spawns zijn om te huilen
Sommige heroes zijn veel te sterk
Waarom heeft de empire een AT-ST en de rebels niks?
Nog steeds de standaard battlefield slechte hitcode en networkcode, valt alleen minder op
En de content dan!

Man man wat irritaties, het enige hoe je dit spel kan spelen is echt super sneaky en dan hopen dat je niet gecheesed wordt. Maarja als je kijkt hoe snel dit spel speelt zou je zeggen dat je helemaal niet zo hoort te spelen. Zo jammer want het schiet zo lekker, vind de gunplay echt lekker spelen maar alles om erom heen verpest het volledig.

Raad dit spel echt niemand aan die lekker een potje wilt knallen zonder scheldend achter ze pc te zitten. Dice heeft zijn reputatie bij mij echt om zeep geholpen, ze kunnen geen games maken alleen goede graphics.

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 27-11-2015 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
evilpin0 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:45:
Ik irriteer mij de pleuris aan dit spel, om een of andere reden blijf ik het toch nog spelen omdat het erg lekker knalt. Maar alles erom is gewoon totaal verkloot. Het is als goede speler niet mogelijk om consequent goede kd ratio te halen door alle onzin wat erin zit.

Net eindelijk een keer bobba fet, wordt ik geroad killed door een airspeed haha kon er wel om lachen. Zo gaat dit spel echt, volledige cheese hele potje lang. Spelers die niet kunnen schieten en je met homings missles bestoken of eerst een impact granaat gooien in een duel.

Super onzin starcards, person shield serieus?? Voor noobs die op ene knop kunnen drukken en tijdelijk niet dood kunnen??
Spawns zijn om te huilen
Nog steeds de standaard battlefield slechte hitcode en networkcode, valt alleen minder op
En de content dan!

Man man wat irritaties, het enige hoe je dit spel kan spelen is echt super sneaky en dan hopen dat je niet gecheesed wordt. Maarja als je kijkt hoe snel dit spel speelt zou je zeggen dat je helemaal niet zo hoort te spelen. Zo jammer want het schiet zo lekker, vind de gunplay echt lekker spelen maar alles om erom heen verpest het volledig.

Raad dit spel echt niemand aan die lekker een potje wilt knallen zonder scheldend achter ze pc te zitten. Dice heeft zijn reputatie bij mij echt om zeep geholpen, ze kunnen geen games maken alleen goede graphics.
Holy shit, de zout fabriek draait overuren hier Oo
Het is als goede speler niet mogelijk om consequent goede kd ratio te halen door alle onzin wat erin zit.
Zoals iets als objectives? meer moeten nadenken hoe je dingen benaderd ipv gewoon binnen rennen en gaan gunnen?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
ach het hele KD ratio verhaal gaat mij toch voorbij. Ik heb de game gekocht om gewoon lekker wat te knallen, goede visuals en brute audio. Heb totaal niks met star wars (films doen me niks :P ) maar het is gewoon lekker om wat rond te knallen, vliegen etc. :) simpel vermaak voor de avonduurtjes. wat stiekem toch vaak begint met, ff 1 uurtje spelen......... en hop het is weer half 1 snachts :P

Wil ik echt goed knallen zijn er betere games voor als een ARMA etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
corset schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:53:
[...]

Holy shit, de zout fabriek draait overuren hier Oo

[...]

Zoals iets als objectives? meer moeten nadenken hoe je dingen benaderd ipv gewoon binnen rennen en gaan gunnen?
Haha ja nog nooit een game gespeeld die me zo prikkelbaar maakte! Denk dat ik deze game gewoon niet meer voor mijn generatie is.

Ojectives? Leuk Als je 250 meter van een capture point spawnt en langs 2 turrets moet, hero, proxy bombs en de standaard spam en starcards. Je kan nadenken wat je wilt maar het lijkt vaak gewoon een lot wat je trekt of je binnen 10 seconde voor cheese omzeep wordt geholpen of niet.Beetje corner peaken met third person (en dan heb ik nog een cheatzor 21:9 scherm daarvoor!) en gangetje spammen met barrage. Werkt goed maar wordt snel oud.

Erge is dat ik hem waarschijnlijk zo weer opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aardig wat frustratie bij het spelen van dit spelletje, ik heb zelfs een aantal nieuwe scheldwoorden verzonnen.
Ook al omdat ik voorheen geen console speelde en de controller acceleratie heeft na mate je het pookje verder naar buiten beweegt.
Wat mij vooral stoort is dat de AT-AT kan schieten als die niet kwetsbaar is. De AT-ST stelt niet zo veel voor, de achterzijde is het kwetsbaarst en volgens mij is het met 2 ion torpedos wel bekeken.
Weinig mensen gebruiken de ion torpedo tegen vliegtuigen terwijl deze heel effectief kan zijn , zeker als jouw vliegtuigen achter de vijand aan zitten en deze de ontwijkende bewegingen al hebben gebruikt.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2015 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Alleen de beta gespeeld maar dit is geen shooter zoals CoD of BF4.
Dit is een casual shooter in the theme van Star Wars waarbij die hard fps skills niet vereist zijn en het gewoon lekker schieten is.

Ik werd wel eens respawned recht voor de AT-AT, ben je gelijk dood. Bij dit spel is niet alles 'eerlijk' maar dat maakt ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:52
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:07:
Aardig wat frustratie bij het spelen van dit spelletje, ik heb zelfs een aantal nieuwe scheldwoorden verzonnen.
Ook al omdat ik voorheen geen console speelde en de controller acceleratie heeft na mate je het pookje verder naar buiten beweegt.
Wat mij vooral stoort is dat de AT-AT kan schieten als die niet kwetsbaar is. De AT-ST stelt niet zo veel voor, de achterzijde is het kwetsbaarst en volgens mij is het met 2 ion torpedos wel bekeken.
Weinig mensen gebruiken de ion torpedo tegen vliegtuigen terwijl deze heel effectief kan zijn , zeker als jouw vliegtuigen achter de vijand aan zitten en deze de ontwijkende bewegingen al hebben gebruikt.
Wist ik niet eens, terwijl ik de iron torpedes alleen voor AT-AT en AT-ST gebruikte. :P

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BokitoD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-03-2018
Het spelen vergt inderdaad veel aanpassing. Ben zelf een PC-gamer geweest en heb veel Call of Duty op de X360 en PS4 gespeeld. Kan je zeggen dat ik toch door ben gaan spelen omdat ik de setting en de graphics zó vet vond. Scheldwoorden die de muren van mijn woonkamer nog nooit hadden gehoord vlogen vaak voorbij. Maar nu ik zo'n uurtje of 20 verder ben moet ik zeggen dat het wel went. Het is een hele arcade-achtige manier van spelen. Aimen, headshots en andere priet wat bij COD/BF erg belangrijk is moet je hier gewoon vergeten. Gebruik maken van Star Cards, dekking, spelen in 3rd person en letten op de pickups is gewoon erg belangrijk. Zelf gebruik ik enorm veel homing shot, jetpack en pulse rifle. Vooral pulse rifle en homing shot zijn op een map als Hoth ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 12:43

Spawns zijn om te huilen
En de content dan!

Dan is dit niet een spel voor jou blijkbaar :) ga er van uit dat in de toekomst meer gratis content komt + aanpassingen zodat de spelervaring beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08

Spawns zijn om te huilen
En de content dan!

Welke shooter vind jij wel goed dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
evilpin0 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:06:
[...]

Haha ja nog nooit een game gespeeld die me zo prikkelbaar maakte! Denk dat ik deze game gewoon niet meer voor mijn generatie is.

Ojectives? Leuk Als je 250 meter van een capture point spawnt en langs 2 turrets moet, hero, proxy bombs en de standaard spam en starcards. Je kan nadenken wat je wilt maar het lijkt vaak gewoon een lot wat je trekt of je binnen 10 seconde voor cheese omzeep wordt geholpen of niet.Beetje corner peaken met third person (en dan heb ik nog een cheatzor 21:9 scherm daarvoor!) en gangetje spammen met barrage. Werkt goed maar wordt snel oud.

Erge is dat ik hem waarschijnlijk zo weer opstart
De gamemodes met 40 spelers zijn inderdaad nogal een clusterfuck vaak, speel ik daarom ook niet veel meer.. De gamemodes met kleinere teams en Fighter Squadron haal ik meer lol uit.. Minder ADHD allemaal.. We worden gewoon te oud voor dit soort snelle chaotische games denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Is het te vergelijken met bad company? niet te veel diepgang en voor iedereen geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Yep, laagdrempelig te noemen.

Ik kruip maar weer terug in mijn tanks in BF3 want ik vind dit nog minder leuk dan een aantal dagen geleden.
Toch wel jammer want ik had hoge verwachtingen na de beta.

[ Voor 15% gewijzigd door croiky op 27-11-2015 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Wat ik me afvraag... je kan andere profielen niet zien, zoals Battelog, toch? Dus je K/D ratio wordt niet bekend gemaakt buiten je eigen client. Dus zelfs als je puur voor K/D speelt dan doe je het gewoon voor jezelf, niet eens bragging rights.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JinShepard
Ben helaas ook al gestopt, ik heb het geprobeerd, maar hoe meer ik speel hoe meer ik me erger aan alles in de game wat betreft gameplay, of gebrek aan. Zucht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
yinx84 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:40:
Wat ik me afvraag... je kan andere profielen niet zien, zoals Battelog, toch? Dus je K/D ratio wordt niet bekend gemaakt buiten je eigen client. Dus zelfs als je puur voor K/D speelt dan doe je het gewoon voor jezelf, niet eens bragging rights.
Ik dacht dat je de stats van vrienden ook kon zien? Of ben ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Via de battlefront app kun je stats zien van je vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
mobygo76 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:36:
Via de battlefront app kun je stats zien van je vrienden.
Ingame ook
Pagina: 1 ... 19 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet