Roze brilletjes af en voor diegene die nog twijfelen.
YouTube: ► WTF Is... - Star Wars: Battlefront ?
Zelf ook al gespeeld?MaXeRs schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:34:
Verwijderd
Makkelijker te type denk ik hehe, ik ben het eens met TB, alles wat hij zegt klopt gewoon, kan je echt niet omheen, en ook ik envy mensen die dit leuk vinden, spawn die spawn die zonder enige tactiek of skill.baronruud schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 00:04:
[...]
Zelf ook al gespeeld?
Ieder zn mening. Maar ik vermaak me prima. Lekkere game voor erbij.
Maar heb zo'n idee dat de grote klagers pc spelers zijn.
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
[ Voor 4% gewijzigd door Goron op 28-11-2015 10:22 ]
Misschien moeten sommige mensen hun roze brilletjes afdoen maar dan mag hij ook zijn zwarte afzetten.MaXeRs schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:34:
[ Voor 10% gewijzigd door JinShepard op 28-11-2015 10:28 ]
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Ok doe maar. Bewijs maar dat het maar 4 maps zijn. Dit is niet zoals met Battlefield waar het toch altijd ongeinspireerde cut-outs waren. Plus er zit veel variatie in de maps (qua omgevingen). Nee, ik vind het zeuren als je begint over dat er maar 4 maps in zitten. Ja bij 2 game-modussen, maar dat is niet de hele game. Dat is hetzelfde als klagen dat er bij COD maar 4 zombie-maps in zitten. Ja maar er zit nog meer in dan dat. En het voelt ook korter aan omdat maps niet herhaald worden maar je direct verder gaat. Doe je elke map 2x (zoals gewoonlijk) dan heb je ook niet het idee binnen een uurtje rond te zijn.JinShepard schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:51:
Ik kan screenshots voor je maken om het te laten zien.........
[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 28-11-2015 12:20 ]
Wat doe je hier als je het spel niet leuk vindt? Ga lekker iets anders spelen en laat mensen plezier hebben.JinShepard schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:27:
Why? Er zijn toch maar 4 mappen die in stukken zijn gedeeld over meerdere game modes? Balans is toch ver te zoeken? De hoeveelheid oneshot stuff is toch insane veel? Higher level mensen hebben toch een oneerlijke advantage over lager? Er zijn toch geen tools voor teamplay? Elke Walker assault map speelt zich toch hetzelfde af? Niets is overdreven, want het is gewoon zo.. of je dat leuk vind of niet, dat mag, maar het is een feit.
Als ik 2x elke map tape met shadowplay zul je zien dat het elke keer hetzelfde is, bijna exact.
Ben je gek, TB vindt BF4 een prima game en ook Hardline vond ie enigszins competent. Ik vind hem juist altijd heerlijk nuchter. En hij beargumenteert best helder in het filmpje toch? Heb je bijvoorbeeld gehoord wat hij van de presentatie, de graphics en het geluid vindt? Dat is een redelijke lofzang!ward3112 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:11:
[...]
Misschien moeten sommige mensen hun roze brilletjes afdoen maar dan mag hij ook zijn zwarte afzetten.
Lijkt net of hij betaald is door activision om deze game af te breken
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Hahaha, dit gebeurt met alle games die "hoge bomen" zijn. Met Destiny heb je precies hetzelfde!SCIxX schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:37:
[...]
Wat doe je hier als je het spel niet leuk vindt? Ga lekker iets anders spelen en laat mensen plezier hebben.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Dus een forum mag alleen maar liefjes worden gepraat over een super game ?SCIxX schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:37:
[...]
Wat doe je hier als je het spel niet leuk vindt? Ga lekker iets anders spelen en laat mensen plezier hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door JinShepard op 28-11-2015 12:56 ]
Natuurlijk, kritiek mag altijd en als de game voor jou niks is, prima. Maar jij zit al te klagen sinds maandag en dat je het niet meer doet. Ok, daag en zoek wat anders om je te vermaken. Als je wat vindt, laat het even weten, misschien kunnen wij het ook proberen...JinShepard schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:53:
[...]
Dus een forum mag alleen maar liefjes worden gepraat over een super game ?Ik dacht dat tweakers en hun members wat slimmer zijn dan de algemeen game fora's. Alles wat iedereen zegt over deze game is een FEIT want het is IN de game. Ik zeg toch al, als jij het leuk vind, prima, maar mij vertellen dat het een goede game is, 60 euro waard, pfff kom op, get a grip.
Vergeet niet, Star Wars, Battlefront maker Dice
Dinsdag zal je bedoelen, en ik vermaak me prima thanks en nee, ik blijf sorrybaronruud schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:07:
[...]
Natuurlijk, kritiek mag altijd en als de game voor jou niks is, prima. Maar jij zit al te klagen sinds maandag en dat je het niet meer doet. Ok, daag en zoek wat anders om je te vermaken. Als je wat vindt, laat het even weten, misschien kunnen wij het ook proberen...
[ Voor 4% gewijzigd door JinShepard op 28-11-2015 13:42 ]
Hij heeft op de launchdag al een afzeikvideo geplaatst over deze game, dus hij had toen al z'n mening klaar zonder het echt gespeeld te hebben.. Ik vermoed dat hij Star Wars gewoon niks vindt..ward3112 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:11:
[...]
Misschien moeten sommige mensen hun roze brilletjes afdoen maar dan mag hij ook zijn zwarte afzetten.
Lijkt net of hij betaald is door activision om deze game af te breken
9800X3D | 3070
Niet alleen de wapens, vooral de Star Cards zit flink wat verschil in hoe je de game kan spelen.. Wel of geen jetpack of personalshield etc, het zijn er best veel en met heel veel mogelijke combinaties..Pindamann schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 21:53:
En zo casual is het nou ook weer niet vind ik. Er zit veel verschil tussen de wapens en je kunt erg handig worden met ze. Het duurt best even om te vinden welke wapens in welke situaties goed werken. Zelf wel fan van: E-11, DH-19 (full auto pistooltje) en 14C (nogwat.. burst pistooltje) tot nu toe.
[ Voor 8% gewijzigd door Inflatable op 28-11-2015 22:37 ]
Als beginner kan het inderdaad wennen zijn. Is het je eerste (console) shooter of heb je er al meer gedaan?Flamingo BB schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:39:
Ik heb wat mensen toegevoegd (Xbox One) uit de spreadsheet om ze eens tegen te komen in de game. Vliegen lukt me op zich redelijk maar het lopen gebeuren sta ik altijd met stip op nummer onderaan 😝. Heb al veel verschillende wapens geprobeerd en zit inmiddels op rank 10 maar kan m'n draai nog niet echt vinden. Compleet magazijn van dichtbij op iemand leeg schieten en doodgaan ho maar. En aan bijna de andere kant van de map lijkt het wel of ik met 1 schot direct al dood ben :-/. Moet nog veel oefenen zoals ik het nu kan zien maar heb wel veel plezier in de game 😎
Laatste keer was denk ik Halo en battlefield op een xbox360 en dan praat je al over heel wat jaren geleden. En in tussentijd dus ook echt niks meer aangeraaktMartinspire schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:02:
[...]
Als beginner kan het inderdaad wennen zijn. Is het je eerste (console) shooter of heb je er al meer gedaan?
In ieder geval zou ik als je begint ook in first person mode gaan rondlopen, niet third person. Verder is het vooral een kwestie van oefenen, maar als je er vaak naast mikt kun je proberen met de linkerstick wat te lopen om je aim wat bij te werken. Sowieso is in beweging blijven terwijl je iemand afschiet ook wel handig, als je stil blijft staan ben je een heel makkelijk doelwit. En verder is het vooral oefenen oefenen oefenen.
Wat kan helpen hierbij is mapkennis zodat je weet waar ze vandaan komen en dat je dus ook zorgt dat je niet van achter verrast wordt. Zoek dus vooral de confrontatie van voren op. Plus dat je niet alleen moet schieten maar ook alle gadgets ter beschikking moet gebruiken. Ik haal een groot deel van mijn kills per ronde via granaten of andere items die ik bij me draag. Gebruik die dus ook veelvuldig. Succes
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Vond dit filmpje m.b.t. benodigde skill voor gunplay (granaten e.t.c. daargelaten):Inflatable schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:35:
[...]
Niet alleen de wapens, vooral de Star Cards zit flink wat verschil in hoe je de game kan spelen.. Wel of geen jetpack of personalshield etc, het zijn er best veel en met heel veel mogelijke combinaties..
Het zogenaamde gebrek aan diepte valt dus ook wel mee imho..
9800X3D | 3070
rkwinkel
[ Voor 24% gewijzigd door Arrahant op 30-11-2015 09:50 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
als je een beetje een indruk van de verschillende modes wil hebben dan zou ik de volgende modes in ieder geval nog even proberen in die 10 uur.
[ Voor 6% gewijzigd door robinez op 30-11-2015 11:41 ]
Ik vind heroes vs villains erg leukcorset schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:29:
Nooit verwacht dat ik dit zou zeggen, maar het spel is best geinig!
Speel hem nu via de EA Access trial, en het speelt lekker weg. Het is een stuk meer pick up & play dan een battlefield bijvoorbeeld. Ik scoor hier ook nog mee
Well alleen Walker Assault gedaan, iemand nog tips voor "Die modes moet je proberen!"?
[ Voor 3% gewijzigd door Goron op 30-11-2015 17:28 ]
[ Voor 79% gewijzigd door cowbell op 30-11-2015 21:18 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Ion Torpedo lockt van heel ver op vliegtuigen, doet 40% damage ofzo. Kan je iemand flink mee vervelen in de lucht hoorMother_Goozz schreef op maandag 30 november 2015 @ 21:39:
Wat me echt zo saggo maakt zijn de noobs die waarschijnlijk 200 uur in een vliegtuigje zitten en werkelijk het hele level dominerenNet gewoon 5 keer achter elkaar dood, bedoel kom op, vliegtuig tegen infantrie. Die schade mag 10 keer lager. Werkelijk niemand doet iets tegen ze. Ik kom dit steeds vaker tegen en verpest voor mij echt de game!
Ben vaak de enige die ze vanaf de grond probeer neer te halen wat bijna onmogelijk is
[ Voor 7% gewijzigd door Goron op 30-11-2015 22:08 ]
Totally agreeMother_Goozz schreef op maandag 30 november 2015 @ 21:39:
Wat me echt zo saggo maakt zijn de noobs die waarschijnlijk 200 uur in een vliegtuigje zitten en werkelijk het hele level dominerenNet gewoon 5 keer achter elkaar dood, bedoel kom op, vliegtuig tegen infantrie. Die schade mag 10 keer lager. Werkelijk niemand doet iets tegen ze. Ik kom dit steeds vaker tegen en verpest voor mij echt de game!
Ben vaak de enige die ze vanaf de grond probeer neer te halen wat bijna onmogelijk is
[ Voor 11% gewijzigd door Mon0lith op 01-12-2015 09:25 ]
PSN: Von_Smallhausn
Verwijderd
Ten eerste spreekt mother Gooze zichzelf al behoorlijk tegen. als je 200 uur hebt gespeeld ben je niet echt een Noob meer. Ik zou eerder zeggen dat als je 5x door een vliegtuig wordt gekilled dat je dan een Noob bent.Mon0lith schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:22:
[...]
Totally agree![]()
Dacht zelf om dan maar vaker Fighter Squadron te spelen maar dat helpt ook geen k*t, word je niet echt beter van. Kansloze gasten die de lol van het vliegen voor beginnelingen wegnemen. Misschien moeten ze voor vliegtuigen ook zo'n systeem ontwikkelen met een countdown net als bij de AT-Walkers
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Dit zal wel in verband zijn met de release van de Jaku mapRudios schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:46:
Schijnbaar net een patch gereleased, v1.03. Ik kan echter geen notes vinden met wat er veranderd is.
Bij mij zat er in het doosje een psn code om de pre-order/jakku te activeren.Misiek schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:18:
Vraagje: pre-orders hebben toegang tot Jakku. Klopt het dat dit alleen geldt voor Playstation Store pre-orders? En dus niet als je hem had ge-preordered bij de GameMania?
Verwijderd
Bij PS4 staat:Rudios schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:46:
Schijnbaar net een patch gereleased, v1.03. Ik kan echter geen notes vinden met wat er veranderd is.
De melding dat je content niet zou hebben of dat je op dit moment geen toegang hebt?Exobrium schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:03:Heb inmiddels wel update 1.03, maar ik krijg steeds een foutmelding bij het selecteren van de nieuwe content. Wel al eerder de pre-order code ingevuld, echter geen succes nog.
Het lijkt erop dat de DLC om 14.00 live gaat voor pre-orders.On Tuesday, December 1, Star Wars Battlefront servers will be offline for a brief period of time as we prepare for The Battle of Jakku. Scheduled downtimes are listed below. We apologize in advance for any inconveniences.
[ Voor 24% gewijzigd door croiky op 01-12-2015 12:20 ]
Inderdaad dat je geen toegang hebt…croiky schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:12:
[...]
De melding dat je content niet zou hebben of dat je op dit moment geen toegang hebt?
Die melding krijg ik iig. Ook de pre-order code al ingevuld.
Dan komt het vandaag wssl gewoon in ordeMartinspire schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:17:
[...]
Het lijkt erop dat de DLC om 14.00 live gaat voor pre-orders.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Verwijderd
Dan heb je volgende week pas toegang tot JAkku. Op de pre-order edition staat het op de hoes en zit er een code bij in de cover.Buizerd__NL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:02:
Welke pre-orders bedoelen ze eigenlijk voor 1 december?
want ik heb geen code voor de DLC maar ik heb wel de PS4 Star Wars: Battlefront (Day One Edition)
Wat is eigenlijk die Day One Edition ? Las daarnet toevallig dat DOEs releases zijn die met extra content komen. Ik heb zelf SWB op dag 1 gekocht, maar er staat op de doos alleszins niets over DOE...Buizerd__NL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:02:
maar ik heb wel de PS4 Star Wars: Battlefront (Day One Edition)
EA en andere uitgevers moeten echt stoppen met dit soort genaai om preorders en season passes te verkopen..Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:24:
[...]
Dan heb je volgende week pas toegang tot JAkku. Op de pre-order edition staat het op de hoes en zit er een code bij in de cover.
[ Voor 81% gewijzigd door Goron op 01-12-2015 14:19 ]
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Eens, al heb ik niet echt last van de netcode.. Mijn enige echte minpunt is het anti-gamer beleid van EA met de DLC, voor de rest is dit echt gewoon een leuke shooter.. En hij draait vanaf launch helemaal top op de PC, dat is tegenwoordig ook best iets bijzonders (helaas).. "Reviewers" als Angry Joe en Total Biscuit etc focussen vaak op een bepaald onderdeel en branden daar een hele game op af.. Wat ik van Total Biscuit ook niet begrijp is dat hij zegt dat deze game hem totaal niet boeit omdat er geen "diepte" in zou zitten terwijl hij een game als Wolfenstein the new order wel leuk vindt, een game met nog veel minder diepgang als je het mij vraagt.. Achja, het zijn leuke entertainers op Youtube al die gasten, maar het blijft gewoon de mening van 1 persoon, mensen moeten dat niet vergeten en er niet blind achteraan hobbelen.. Er is veel teveel onterechte negatieve hype rondom Star Wars Battelfront, vooal onder reviewers die zichzelf veel te serieus nemen..Bacotje schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:39:
Ik heb de review gezien van Angry Joe. Persoonlijk vind ik dat die gozer het best leuk doet altijd. En mjah er zijn inderdaad een boel dingen die moeten veranderen in BF. Maar een 5? I know het is een persoonlijke mening. Maar dit spel een lagere score geven dan COD??? Dan neem ik je niet serieus. BF is een heerlijk spel om te spelen.....ja ja het is geen battlefront 1 of 2 uit 2005. En nee er zijn geen space battles....Dat wist je van te voren als je dit spel dan alsnog gaat kopen.
Ik vermaak me echt prima met het spel. Uiteraard raak ik ook wel is gefrustreerd als de netcode niet doet wat het moet doen. Maar take it like a man. Die gang gevechten gaan ook nergens over. 6 vs 6 en iedereen smijt handgranaatjes over en weer....tja its part of the game.
Ik geef het spel (buiten de seasonpass bullshit) een 8.
+ Fijne controls
+ Sound echt om van te smullen, na 24 uur gespeeld te hebben verveeld het geluid voor geen moment
+ Graphics beste wat ik tot nu toe op gamegebied heb gezien
- Gevechten op sommige punten te chaotisch
- Netcode doet nog niet echt goed zijn werk
Waarheid ligt een beetje in het midden, zoals je zegt Angry joe En TB richten zich vaak heel erg op de negatieve aspecten zonder helemaal door te hebben hoe je wel lol in het spel kan beleven.Inflatable schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:51:
[...]
ype rondom Star Wars Battelfront, vooal onder reviewers die zichzelf veel te serieus nemen..
Zoek eens naar Sidestrafe, Levelcapgaming of Jackfrags.. Dat zijn ook goede Youtubers en die zijn allemaal wel positief over de game..
Had ik ooktovade schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:00:
Maar toch amuseer ik me nog steeds te pletter met dit spel.
Vreemd.
[ Voor 25% gewijzigd door evilpin0 op 01-12-2015 15:23 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
bf4 was het eerste half jaar ook in een erbarmelijke staat natuurlijk. De crashes vlogen je om de oren. Na vele patches was het pas het spel wat het eigenlijk in het begin hoorde te zijn.Bacotje schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:29:
Ja maar ik hoor nog al die klagers en slechte reviewers over BF4. En nu hoor je ze niet meer. Misschien moeten games pas na 3 maanden gereviewed gaan worden. Of dat erkende reviewers de game al 3 maanden in bezit hebben alvorens de game uitkomt voor verkoop. Maar dan nog is het altijd een mening van 1 persoon.
[ Voor 8% gewijzigd door mobygo76 op 01-12-2015 16:25 ]
Bezig met downloaden op PSN, maar gaat wel behoorlijk traag bij mijMadButcher schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:17:
Iemand met de code al Jakku kunnen installeren?
Dus als je geen DLC pack koopt dan heb je op korte termijn geen spelers meer om mee te spelen. En dus koop je deze game nu best met season pass of helemaal niet. Dan is het wel een erg dure shooter... (ik kom nog uit het CS tijdperk...)evilpin0 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:09:
[...]
Ik zit trouwens te kijken naar de stats en op de pc zijn nog maar 10000 mensen het spel aant spelen. Over een paar maanden zal de helft zijn, als er dan een DLC komt zal de helft deze kopen. Zijn er ca 2500 mensen online als je geen DLC koopt, DLC later zit je misschien onder de 1000 spelers.
Ik had iets duidelijker moeten zijn, ik bedoelde Jakku voor de PCExobrium schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:28:
[...]
Bezig met downloaden op PSN, maar gaat wel behoorlijk traag bij mij
[ Voor 18% gewijzigd door MadButcher op 01-12-2015 16:48 ]
Wat betreft die 10.000, ligt ook aan het tijdstip natuurlijk. Piek per 24 uur lag iets onder de 30.000 de afgelopen dagen (volgens http://swbstats.com/ )evilpin0 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:09:
Ik zit trouwens te kijken naar de stats en op de pc zijn nog maar 10000 mensen het spel aant spelen. Over een paar maanden zal de helft zijn, als er dan een DLC komt zal de helft deze kopen. Zijn er ca 2500 mensen online als je geen DLC koopt, DLC later zit je misschien onder de 1000 spelers.
Dit valt mee, de 24h peak zit nu op 25.000 spelers. Het enige wat ik weet is elke avond dat ik speel ik echt instant een match heb, de matchmaking werkt sowieso echt heel goed (dit komt van iemand die serverbrowser fan is). Sowieso is de nieuwe film nog niet uit, dit zal nog wel een uplift veroorzaken.Inrage schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:33:
[...]
Dus als je geen DLC pack koopt dan heb je op korte termijn geen spelers meer om mee te spelen. En dus koop je deze game nu best met season pass of helemaal niet. Dan is het wel een erg dure shooter... (ik kom nog uit het CS tijdperk...)
Ben aan het twijfelen om het spel te kopen voor PC maar ik ben alergisch aan al die pre-order en DLC toestanden...
Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT
[ Voor 59% gewijzigd door DeBaroN op 01-12-2015 21:27 ]
Zelfde verhaal hier: Yourgamezone besteld en geleverd gekregen, maar geen Jakku kunnen spelen.. Fraai minpuntje....Buizerd__NL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:50:
Echt wazig is dit, ik heb mijn spel bij Yourgamezone gekocht en volgens hun hebben zij mij een e-mail gestuurd met de code erin. Maar ik heb heel die e-mail niet eens ontvangen.
40 minuten is geen review meer imo. Duurt echt veel te lang. Maar het scheelt ook dat ik hem niet grappig vindt, dus skip hem sowieso
Toch jammer als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten, ben ik geen eens zo slecht af bij Bol.com met mijn 47,50 incl JakkuMacchill schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:03:
[...]
Zelfde verhaal hier: Yourgamezone besteld en geleverd gekregen, maar geen Jakku kunnen spelen.. Fraai minpuntje....
Wauw, zeg dan niks..Nol_NL schreef op woensdag 02 december 2015 @ 02:26:
[...]
Toch jammer als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten, ben ik geen eens zo slecht af bij Bol.com met mijn 47,50 incl Jakku
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 02-12-2015 09:57 ]
Volgens mij moet je ook EA early acces hebben. Battle of Jakku is vanaf 8 december voor iedereen speelbaarSebkeClaes schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:49:
Battle of Jakku is dus echt alleen voor de mensen die een pre-order hebben geplaatst? Heb de Ultimate Edition + Season Pass aangekocht op de dag van release in de Playstation Store, maar ik krijg de melding dat ik Battle of Jakku niet mag downloaden. Beetje jammer dit.
PSN: Von_Smallhausn
Ik heb daarom ook contact gezocht met EA, en hun gaven mij een nieuwe code met uitzondering omdat dit een free DLC is.Macchill schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:03:
[...]
Zelfde verhaal hier: Yourgamezone besteld en geleverd gekregen, maar geen Jakku kunnen spelen.. Fraai minpuntje....
Heb 'm op de dag van de release bij Media Markt gekocht (fysieke winkel, PS4) en daar zat ook de code voor Battle of Jakku bij.. Gisteren direct gedownload.Mon0lith schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:04:
[...]
Volgens mij moet je ook EA early acces hebben. Battle of Jakku is vanaf 8 december voor iedereen speelbaar
Hahah hilarisch!!!
Xbox Live: Miesjh NL
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq