Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Roze brilletjes af en voor diegene die nog twijfelen.

YouTube: ► WTF Is... - Star Wars: Battlefront ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Zelf ook al gespeeld?

Ieder zn mening. Maar ik vermaak me prima. Lekkere game voor erbij.
Maar heb zo'n idee dat de grote klagers pc spelers zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me in heel veel zaken vinden die TB zegt, Het is gewoon een ultra-casual FPS en dat is erg jammer, er had zoveel meer in kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Valt genoeg te zeggen over dit spel, en ik kan me vinden in veel commentaar uit dit topic.
Het is voor mij dan ook een casual game. Vind zelf dat ze achteruit zijn gegaan sinds de beta op bepaalde vlakken. Van mij mogen de jetpacks en turrets bijvoorbeeld iets minder aanwezig zijn.

Desalniettemin kan ik mij goed vermaken met dit spel, al is de balans regelmatig ver te zoeken in vooral Walker Assault.. Maar 'casual' is niet voor niets 'casual'. Star Wars en Battlefield doen me verder weinig, maar er gaat niks boven hacker genoemd worden omdat Bobbafett zo'n pain in the ass kan zijn.

Binnenkort maar eens even iemand porren voor de missies }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
baronruud schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 00:04:
[...]

Zelf ook al gespeeld?

Ieder zn mening. Maar ik vermaak me prima. Lekkere game voor erbij.
Maar heb zo'n idee dat de grote klagers pc spelers zijn.
Makkelijker te type denk ik hehe, ik ben het eens met TB, alles wat hij zegt klopt gewoon, kan je echt niet omheen, en ook ik envy mensen die dit leuk vinden, spawn die spawn die zonder enige tactiek of skill.

Er zijn genoeg casual shooters die het 10.000x beter doen.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik vind de hoeveel negativiteit omtrent deze game wel bijzonder overdreven. Het lijkt wel alsof elke reviewer de andere moet overtreffen met zijn EA gebash. Terwijl het gewoon een zeer goed werkende game is, met top of de line graphics en geluid, die leuk is om te spelen. Ja de content is niet bijzonder groot maar het is niet alsof Dice daarover gelogen heeft, je weet precies wat je koopt. Veel mensen lopen de game nu te bashen door de reviews terwijl het gewoon zeer fijn spelen is, ik snap dat niet zo. Er mag zeker een balance patch over het spel maar verder heb ik er niet zoveel problemen mee. Ja soms ga je een paar keer achter elkaar oneerlijk dood maar je kan instant respawnen dus wat is het probleem?

Snap ook niet dat er gezegd wordt dat het skill-less en taktiekloos is, terwijl als je toevallig een keer een goed team vind op walker assualt dan maak je dan andere helemaal in, zelfs als empire op endor. Nee het zal CS:GO niet verslaan als esport maar dat was ook helemaal niet de bedoeling...

[ Voor 4% gewijzigd door Goron op 28-11-2015 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrInfamous
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 10:04
Misschien moeten sommige mensen hun roze brilletjes afdoen maar dan mag hij ook zijn zwarte afzetten.
Lijkt net of hij betaald is door activision om deze game af te breken 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JinShepard
Why? Er zijn toch maar 4 mappen die in stukken zijn gedeeld over meerdere game modes? Balans is toch ver te zoeken? De hoeveelheid oneshot stuff is toch insane veel? Higher level mensen hebben toch een oneerlijke advantage over lager? Er zijn toch geen tools voor teamplay? Elke Walker assault map speelt zich toch hetzelfde af? Niets is overdreven, want het is gewoon zo.. of je dat leuk vind of niet, dat mag, maar het is een feit.

Als ik 2x elke map tape met shadowplay zul je zien dat het elke keer hetzelfde is, bijna exact.

[ Voor 10% gewijzigd door JinShepard op 28-11-2015 10:28 ]

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goron
Nee, er zijn niet maar 4 maps. De kleinere maps zijn gewoon volledig nieuwe maps die op de planeet na niets te maken hebben met die in walker assault. Ik snap echt niet hoe TB hierbij komt.

Het oneshotten vind ik gewoon niet heel erg omdat het gecompenseert wordt door het ontbreken van een respawn timer. Alleen homing shot vind ik een slechte card voor de gameplay.

Dat je wapens moet unlocken is toch al jaren zo in elke shooter? Squad systeem mis ik inderdaad wel vanuit BF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JinShepard
Ik kan screenshots voor je maken om het te laten zien.........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
JinShepard schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:51:
Ik kan screenshots voor je maken om het te laten zien.........
Ok doe maar. Bewijs maar dat het maar 4 maps zijn. Dit is niet zoals met Battlefield waar het toch altijd ongeinspireerde cut-outs waren. Plus er zit veel variatie in de maps (qua omgevingen). Nee, ik vind het zeuren als je begint over dat er maar 4 maps in zitten. Ja bij 2 game-modussen, maar dat is niet de hele game. Dat is hetzelfde als klagen dat er bij COD maar 4 zombie-maps in zitten. Ja maar er zit nog meer in dan dat. En het voelt ook korter aan omdat maps niet herhaald worden maar je direct verder gaat. Doe je elke map 2x (zoals gewoonlijk) dan heb je ook niet het idee binnen een uurtje rond te zijn.
Maar TB is net als een aantal andere reviewers standaard negatief over AAA games, zeker shooters die met een hype gepresenteerd worden of misschien meer voor console ontwikkeld zijn, verdienen standaard geen voldoende. En bij andere games wordt er dan ook weer meer geaccepteerd (want het is zo'n leuke dev)

[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 28-11-2015 12:20 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:52
Tjs ik vind het nog steeds dikke fun, supremacy, blast, heroes VS villains, ik ben nog lang niet uitgekeken.

Veel mensen vinden zichzelf goed en het spel niet eerlijk, maar als je een slechte k/d ratio hebt terwijl een andere speler een goede heeft, dan ben je helaas op dat vlak gewoon slechter. Ik haal ook niet altijd goede ratio's maar ik vind wel dat het altijd aan mezelf ligt, niet goed cover gezocht of te hard gerushed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCIxX
JinShepard schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:27:
Why? Er zijn toch maar 4 mappen die in stukken zijn gedeeld over meerdere game modes? Balans is toch ver te zoeken? De hoeveelheid oneshot stuff is toch insane veel? Higher level mensen hebben toch een oneerlijke advantage over lager? Er zijn toch geen tools voor teamplay? Elke Walker assault map speelt zich toch hetzelfde af? Niets is overdreven, want het is gewoon zo.. of je dat leuk vind of niet, dat mag, maar het is een feit.

Als ik 2x elke map tape met shadowplay zul je zien dat het elke keer hetzelfde is, bijna exact.
Wat doe je hier als je het spel niet leuk vindt? Ga lekker iets anders spelen en laat mensen plezier hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
ward3112 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:11:
[...]

Misschien moeten sommige mensen hun roze brilletjes afdoen maar dan mag hij ook zijn zwarte afzetten.
Ben je gek, TB vindt BF4 een prima game en ook Hardline vond ie enigszins competent. Ik vind hem juist altijd heerlijk nuchter. En hij beargumenteert best helder in het filmpje toch? Heb je bijvoorbeeld gehoord wat hij van de presentatie, de graphics en het geluid vindt? Dat is een redelijke lofzang!
Hij is simpelweg een zeer kritische reviewer die games die niets nieuws brengen daarop bekritiseerd. Hij kijkt niet naar games vanuit het oogpunt van een gemiddelde gamer; maar vanuit het oogpunt van mensen die praktisch alle genres en alle grote titels willen meepakken.

Ik vind eerlijk gezegd zelf dat hij de spijker behoorlijk goed op z'n kop raakt... Zoals in iedere 'WTF is...' van hem. Deze game is een lekkere frikadel voor even tussendoor, maar hij is al snel op. En je moet de saus en de uitjes los bijkopen!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
SCIxX schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:37:
[...]

Wat doe je hier als je het spel niet leuk vindt? Ga lekker iets anders spelen en laat mensen plezier hebben.
Hahaha, dit gebeurt met alle games die "hoge bomen" zijn. Met Destiny heb je precies hetzelfde!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JinShepard
SCIxX schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:37:
[...]

Dus een forum mag alleen maar liefjes worden gepraat over een super game ? 8)7 Ik dacht dat tweakers en hun members wat slimmer zijn dan de algemeen game fora's. Alles wat iedereen zegt over deze game is een FEIT want het is IN de game. Ik zeg toch al, als jij het leuk vind, prima, maar mij vertellen dat het een goede game is, 60 euro waard, pfff kom op, get a grip.

Vergeet niet, Star Wars, Battlefront maker Dice |:(

[ Voor 4% gewijzigd door JinShepard op 28-11-2015 12:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeBaroN
JinShepard schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:53:
[...]

Dus een forum mag alleen maar liefjes worden gepraat over een super game ? 8)7 Ik dacht dat tweakers en hun members wat slimmer zijn dan de algemeen game fora's. Alles wat iedereen zegt over deze game is een FEIT want het is IN de game. Ik zeg toch al, als jij het leuk vind, prima, maar mij vertellen dat het een goede game is, 60 euro waard, pfff kom op, get a grip.

Vergeet niet, Star Wars, Battlefront maker Dice |:(
Natuurlijk, kritiek mag altijd en als de game voor jou niks is, prima. Maar jij zit al te klagen sinds maandag en dat je het niet meer doet. Ok, daag en zoek wat anders om je te vermaken. Als je wat vindt, laat het even weten, misschien kunnen wij het ook proberen... :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JinShepard
baronruud schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:07:
[...]

Natuurlijk, kritiek mag altijd en als de game voor jou niks is, prima. Maar jij zit al te klagen sinds maandag en dat je het niet meer doet. Ok, daag en zoek wat anders om je te vermaken. Als je wat vindt, laat het even weten, misschien kunnen wij het ook proberen... :w
Dinsdag zal je bedoelen, en ik vermaak me prima thanks en nee, ik blijf sorry ;) Zoiezo, er is altijd kans op fixen, toch?

[ Voor 4% gewijzigd door JinShepard op 28-11-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ach games, films, series etc blijven toch altijd een smaak kwestie. De ene vind het tof, de andere kan het niet uitstaan en iemand anders zit er weer tussenin. Dat is ook het mooie van gamen. Voor iedereen is er wel iets :)

Maar nu ga ik verder met battlefront en vanavond weer met just cause 3 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:03
ward3112 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:11:
[...]

Hij heeft op de launchdag al een afzeikvideo geplaatst over deze game, dus hij had toen al z'n mening klaar zonder het echt gespeeld te hebben.. Ik vermoed dat hij Star Wars gewoon niks vindt..

"Reviewers" zijn altijd leuk om te volgen, maar het blijft gewoon slechts de mening van die ene persoon, niet meer of minder dan dat.. Ik ga daarom ook nooit af op reviewers maar probeer zelf een mening te vormen aan de hand van info over de game die je wel ook uit reviews kan halen.. Ik wist na de beta al dat ik deze game leuk zou vinden en dat klopt dus ook.. Ondanks alle kritiek blijft het wel veruit de mooiste StarcWars game op dit moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

Inmiddels zelfs level 20 bereikt. Ik dacht ook even dat ik Battlefield 4 misschien leuker vond dan SW, maar na een paar potjes BF4 weer te hebben gedaan, kom ik daar op terug. BF4 is geweldig, maar ik heb dat spel al iets teveel gespeeld denk ik. SW speelt wel lekker weg vind ik en de power ups + heros zijn wel gaaf.

Het aantal maps valt reuze mee als je wisselt tussen Walker Assault / Supremacy, Blast en Droid Run welke mn favorieten modussen zijn. Wel zouden ze de barrage en impact grenades iets minder effectie mogen maken vind ik. Vooral de impact grenade is niet te ontwijken wanneer je realiseert dat die op je af komt. Bij normale granaten lukt dat nog wel eens.

En zo casual is het nou ook weer niet vind ik. Er zit veel verschil tussen de wapens en je kunt erg handig worden met ze. Het duurt best even om te vinden welke wapens in welke situaties goed werken. Zelf wel fan van: E-11, DH-19 (full auto pistooltje) en 14C (nogwat.. burst pistooltje) tot nu toe.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Pindamann schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 21:53:

En zo casual is het nou ook weer niet vind ik. Er zit veel verschil tussen de wapens en je kunt erg handig worden met ze. Het duurt best even om te vinden welke wapens in welke situaties goed werken. Zelf wel fan van: E-11, DH-19 (full auto pistooltje) en 14C (nogwat.. burst pistooltje) tot nu toe.
Niet alleen de wapens, vooral de Star Cards zit flink wat verschil in hoe je de game kan spelen.. Wel of geen jetpack of personalshield etc, het zijn er best veel en met heel veel mogelijke combinaties..

Het zogenaamde gebrek aan diepte valt dus ook wel mee imho..

[ Voor 8% gewijzigd door Inflatable op 28-11-2015 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JinShepard
Heb nog geen shots kunnen laten zien, ze waren allemaal zwart >< Maar tot nu toe host Hoth bv Supremacy, Walker assault, Droid run, Heroes vs Villans en StarFighter, allemaal op dezelfde map, gewoon parts ervan. Kon niet meer zien ivm 100 Ion torps dus rondvliegen ging moeilijk. Ik kan alle andere maps nog doen maar kijk zelf maar lekker xD en doe je ogen open..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
Ik heb wat mensen toegevoegd (Xbox One) uit de spreadsheet om ze eens tegen te komen in de game. Vliegen lukt me op zich redelijk maar het lopen gebeuren sta ik altijd met stip op nummer onderaan 😝. Heb al veel verschillende wapens geprobeerd en zit inmiddels op rank 10 maar kan m'n draai nog niet echt vinden. Compleet magazijn van dichtbij op iemand leeg schieten en doodgaan ho maar. En aan bijna de andere kant van de map lijkt het wel of ik met 1 schot direct al dood ben :-/. Moet nog veel oefenen zoals ik het nu kan zien maar heb wel veel plezier in de game 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Flamingo BB schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:39:
Ik heb wat mensen toegevoegd (Xbox One) uit de spreadsheet om ze eens tegen te komen in de game. Vliegen lukt me op zich redelijk maar het lopen gebeuren sta ik altijd met stip op nummer onderaan 😝. Heb al veel verschillende wapens geprobeerd en zit inmiddels op rank 10 maar kan m'n draai nog niet echt vinden. Compleet magazijn van dichtbij op iemand leeg schieten en doodgaan ho maar. En aan bijna de andere kant van de map lijkt het wel of ik met 1 schot direct al dood ben :-/. Moet nog veel oefenen zoals ik het nu kan zien maar heb wel veel plezier in de game 😎
Als beginner kan het inderdaad wennen zijn. Is het je eerste (console) shooter of heb je er al meer gedaan?
In ieder geval zou ik als je begint ook in first person mode gaan rondlopen, niet third person. Verder is het vooral een kwestie van oefenen, maar als je er vaak naast mikt kun je proberen met de linkerstick wat te lopen om je aim wat bij te werken. Sowieso is in beweging blijven terwijl je iemand afschiet ook wel handig, als je stil blijft staan ben je een heel makkelijk doelwit. En verder is het vooral oefenen oefenen oefenen.
Wat kan helpen hierbij is mapkennis zodat je weet waar ze vandaan komen en dat je dus ook zorgt dat je niet van achter verrast wordt. Zoek dus vooral de confrontatie van voren op. Plus dat je niet alleen moet schieten maar ook alle gadgets ter beschikking moet gebruiken. Ik haal een groot deel van mijn kills per ronde via granaten of andere items die ik bij me draag. Gebruik die dus ook veelvuldig. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
Martinspire schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:02:
[...]

Als beginner kan het inderdaad wennen zijn. Is het je eerste (console) shooter of heb je er al meer gedaan?
In ieder geval zou ik als je begint ook in first person mode gaan rondlopen, niet third person. Verder is het vooral een kwestie van oefenen, maar als je er vaak naast mikt kun je proberen met de linkerstick wat te lopen om je aim wat bij te werken. Sowieso is in beweging blijven terwijl je iemand afschiet ook wel handig, als je stil blijft staan ben je een heel makkelijk doelwit. En verder is het vooral oefenen oefenen oefenen.
Wat kan helpen hierbij is mapkennis zodat je weet waar ze vandaan komen en dat je dus ook zorgt dat je niet van achter verrast wordt. Zoek dus vooral de confrontatie van voren op. Plus dat je niet alleen moet schieten maar ook alle gadgets ter beschikking moet gebruiken. Ik haal een groot deel van mijn kills per ronde via granaten of andere items die ik bij me draag. Gebruik die dus ook veelvuldig. Succes :)
Laatste keer was denk ik Halo en battlefield op een xbox360 en dan praat je al over heel wat jaren geleden. En in tussentijd dus ook echt niks meer aangeraakt :+. Wat je zegt zal ik eens gaan proberen, ik loop idd in third person daar rond. En zal m'n gadgets eens gaan updaten. Wat is nu eigenlijk de meest gebruikte en fijnste gun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Sinds kort deze game, ene kant erg leuk, maar ook een bron van frustratie... Net BF4 deze game heb het gevoel dat 50% van mijn kogels gewoon niet als "hit" gerekend worden. Ga vaak dood door iemand die me dwars door een rots dood schiet.. Ook is het niks aan met hoge level spelers die je continu met hoge unlocks wegblazen alsof je niks bent... Het ene potje is echt genieten en merk je dat je eindelijk wat gedaan krijgt, volgende potje |:(

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earv
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-08 18:10
Ik ben ook niet heel blij met hoe Battlefront is uitgepakt. Grafisch prachtig, en zelfs het gebrek aan content kan ik overheen komen, maar deze twee dingen vind ik echt irritiant:

1. In de missies zijn je AI-teamgenoten totally useless. Ze pakken nooit tokens op (sowieso een dwaas aspect van je spel; je hebt een kill en dan moet je nog eens naar het lijk toerennen om een token op te halen, anders telt de kill niet?!) en schieten vooral mis. Op stand 'hard' neem ik standaard 80% van de kills van mijn team van vijf man voor mijn rekening, en zo goed ben ik nou ook weer niet.

2. Een totaal gebrek aan customization, zowel van de avatars (hoe moeilijk is het om spelers de vrijheid te geven een paar dingen aan te passen aan je outfit, zoals een kleuraccent, helm, onderscheidingen, etc.) als van de missies zelf. Zelfs in Unreal Tournament van 100 jaar geleden kon je de exacte parameters van een deathmatch instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

Inflatable schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:35:
[...]

Niet alleen de wapens, vooral de Star Cards zit flink wat verschil in hoe je de game kan spelen.. Wel of geen jetpack of personalshield etc, het zijn er best veel en met heel veel mogelijke combinaties..

Het zogenaamde gebrek aan diepte valt dus ook wel mee imho..
Vond dit filmpje m.b.t. benodigde skill voor gunplay (granaten e.t.c. daargelaten):
YouTube: Do Guns Require Skill in Star Wars Battlefront?

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
great game, erg leuk om te spelen en nog steeds indrukwekkend. En idd nu mensen beter worden is het des te leuker.

rkwinkel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrahant
Angry Joe review is er nu ook: YouTube: Star Wars Battlefront Angry Review

"Commander, I've been searching high and low, there's still no sign of campaign mode"

[ Voor 24% gewijzigd door Arrahant op 30-11-2015 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Nooit verwacht dat ik dit zou zeggen, maar het spel is best geinig!

Speel hem nu via de EA Access trial, en het speelt lekker weg. Het is een stuk meer pick up & play dan een battlefield bijvoorbeeld. Ik scoor hier ook nog mee :+

Well alleen Walker Assault gedaan, iemand nog tips voor "Die modes moet je proberen!"?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:06
als je een beetje een indruk van de verschillende modes wil hebben dan zou ik de volgende modes in ieder geval nog even proberen in die 10 uur.

- fighter squadron -> de truuk bij deze mode is dat je snelheid van je vliegtuig de accuracy beinvloed. Dus lage snelheid is hogere accuracy.
- Cargo -> snelle actie op kleine mappen waarin je veel kills kan maken door de objectives met weinig tot geen gelegenheid tot campen. Wel is een jumppack eigenlijk een must hier, aangezien praktisch iedereen daar mee speelt.
- Supremacy -> soort van BF4 chainlink mode, waarin de actie continu rondom 1 punt geconcentreerd is.

Als laatste zou je nog wat single player missies kunnen doen, die zijn best leuk, met name die aan het eind waarin je met een vliegtuig een aantal walkers moet laten omvallen is wel een leuke om te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door robinez op 30-11-2015 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
corset schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:29:
Nooit verwacht dat ik dit zou zeggen, maar het spel is best geinig!

Speel hem nu via de EA Access trial, en het speelt lekker weg. Het is een stuk meer pick up & play dan een battlefield bijvoorbeeld. Ik scoor hier ook nog mee :+

Well alleen Walker Assault gedaan, iemand nog tips voor "Die modes moet je proberen!"?
Ik vind heroes vs villains erg leuk

6 vs 6 met 3 heroes aan beide kanten. Levert vaak aardig tactisch teamspel op.

[ Voor 3% gewijzigd door Goron op 30-11-2015 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
@EAStarWars: Live now! Your first look at Turning Point #StarWarsBattlefrontLondon https://t.co/nAwPb8kaoT https://t.co/9uKb4OQcfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 06:22
Mooi hoor:
YouTube: Star Wars Battlefront: Battle of Jakku Gameplay Trailer

Hoe laat kan ik m morgenochtend DL-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowbell
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hectisch dat Jakku. Gelukkig een hoop schroot om achter te schuilen :)

[ Voor 79% gewijzigd door cowbell op 30-11-2015 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Wat me echt zo saggo maakt zijn de noobs die waarschijnlijk 200 uur in een vliegtuigje zitten en werkelijk het hele level domineren :( Net gewoon 5 keer achter elkaar dood, bedoel kom op, vliegtuig tegen infantrie. Die schade mag 10 keer lager. Werkelijk niemand doet iets tegen ze. Ik kom dit steeds vaker tegen en verpest voor mij echt de game!

Ben vaak de enige die ze vanaf de grond probeer neer te halen wat bijna onmogelijk is _O-

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:10
Op o.a. http://www.twitch.tv/ign kun je meer zien van de nieuwe mappen.

Heb sinds een paar dagen ook de game en sta in de spreadsheet... Vind het spel echt geweldig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goron
Mother_Goozz schreef op maandag 30 november 2015 @ 21:39:
Wat me echt zo saggo maakt zijn de noobs die waarschijnlijk 200 uur in een vliegtuigje zitten en werkelijk het hele level domineren :( Net gewoon 5 keer achter elkaar dood, bedoel kom op, vliegtuig tegen infantrie. Die schade mag 10 keer lager. Werkelijk niemand doet iets tegen ze. Ik kom dit steeds vaker tegen en verpest voor mij echt de game!

Ben vaak de enige die ze vanaf de grond probeer neer te halen wat bijna onmogelijk is _O-
Ion Torpedo lockt van heel ver op vliegtuigen, doet 40% damage ofzo. Kan je iemand flink mee vervelen in de lucht hoor :)

En als ze aanvallen vliegen ze vaak recht en langzaam, het is vrij makkelijk ze dan te raken met een turret. Of zelfs gewoon met je gun als je een rifle hebt. Had laastt 4 Tie fighters neergeschoten met een turbo lazer turret, ze gingen allemaal recht op me af om me aan te vallen, 2 schoten en ze zijn dood xD

Han Solo zijn oplaadshot lockt ook op vliegtuigen als je er in de buurt schiet. 1 shot kill. En AT-ST homing missiles zijn ook erg goed, gewoon in de buurt schieten en ze locken vanzelf.

Maar ja soms hebben ze inderdaad 3 goeie vliegers in de lucht, dan wordt het soms wel een gatenkaas.

Tip voor het vliegen; draaien gaat sneller als je langzaam vliegt, en je wapens zijn ook beter als je langzaam vliegt.

[ Voor 7% gewijzigd door Goron op 30-11-2015 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Mother_Goozz schreef op maandag 30 november 2015 @ 21:39:

Totally agree :(

Dacht zelf om dan maar vaker Fighter Squadron te spelen maar dat helpt ook geen k*t, word je niet echt beter van. Kansloze gasten die de lol van het vliegen voor beginnelingen wegnemen. Misschien moeten ze voor vliegtuigen ook zo'n systeem ontwikkelen met een countdown net als bij de AT-Walkers

[ Voor 11% gewijzigd door Mon0lith op 01-12-2015 09:25 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:22:
[...]

Totally agree :(

Dacht zelf om dan maar vaker Fighter Squadron te spelen maar dat helpt ook geen k*t, word je niet echt beter van. Kansloze gasten die de lol van het vliegen voor beginnelingen wegnemen. Misschien moeten ze voor vliegtuigen ook zo'n systeem ontwikkelen met een countdown net als bij de AT-Walkers
Ten eerste spreekt mother Gooze zichzelf al behoorlijk tegen. als je 200 uur hebt gespeeld ben je niet echt een Noob meer. Ik zou eerder zeggen dat als je 5x door een vliegtuig wordt gekilled dat je dan een Noob bent.

Er is hierboven al een hele hoop aangegeven wat je er allemaal tegen kunt doen. Als vliegtuig ben je zeker niet onaantastbaar. sterker nog je wordt gek van alle missile locks en fighters die achter je aan vliegen.

Op elke map waar vliegtuigen een rol spelen kunnen beide partijen deze oppikken Dus ben je het zat dat er een vliegtig is dat in het luchtruim heerst pak dan zelf even een vliegtuig pick-up en doe er wat aan. Deze pick ups spawnen altijd op dezelfde plek.
Het is ook zeker niet zo dat het heel erg makkelijk is om infanterie met een vluigtuig neer te maaien ofzo. er zijn wel een paar plekken op elke map waarvan je weet dat de kans groot is dat daar veel vijandelijke infanterie rondloopt. (als infanterist kun je deze dus mijden als je niet weet hoe je een vliegtuig neer moet schieten)
In fighter squadron kun je behoorlijk oefenen. Ga eerst eens achter de AI tegenstanders aan want die zijn makkelijker neer te halen en als je dat in de vingers hebt ga je achter de spelers aan. Laat de millenium falcon en slave maar links liggen want die krijg je alleen toch niet neergeschoten. Als je dan toch te vaak door andere spelers wordt neergeschoten dan kun je ook in de oefen missies nog behoorlijk trainen zonder dat je uit de lucht wordt geknalt.
Ik bak in spellen als BF4 en zo helemaal niets van het vliegen en stort gewoon vaak neer. In Battlefront heb ik het aardig onder de knie en kan ik altijd redelijk in de top meekomen.

Ik ben inmiddels rank 32 dus heb de meeste wapens en unlocks+ upgrades al in huis. Ik moet zeggen dat ik met de standaard blasters die iedereen bij level 1 krijgt het beste scoor. De andere wapens hebben allemaal net andere sterke punten maar ook hun zwaktes. Het belangrijkte om te leren is op de oververhitting van je wapen te letten, in bursts schieten en als je wapen dan toch oververhit dat je dan de cooling flush goed doet, dit laatste is echt heel makkelijk als je de timing een beetje snapt. Ik heb het idee dat bij bijvoorbeeld BF4 het verschil in rank en unlocks veel meer een rol speelt dan bij dit spel.

Ik begin me er nu een beetje aan te ergeren dat er op dit forum veel wordt geroepen dat je te vaak dood gaat. OK... dat is ook de bedoeling. In deze game ben je slechts kannonenvoer dat door de rebels of empire wordt ingezet. Enorme killstreaks zijn vrijwel uitgesloten maar wanneer je doodgaat kun je gewoon gelijk weer spawnen. Het gaat niet om je k/d maar om het objective.

Dit spel is niet voor iedereen maar ik heb er inmiddels al meer dan 25uur in zitten en vermaak me er nog steeds mee. Natuurlijk zijn er ook in dit spel best dingen die nog getweakt kunnen worden maar de basis is gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
Mooi verwoord celtic :)

Ik heb zelf vooral veel uren in de beta gestopt en ben pas lvl 9 nu na de release :9
Moet zeggen dat ik het een erg fijne shooter vind die zelfs met controller goed te spelen valt (iets waar ik bij FPS games geen fan van ben).

Het geheel blijft allemaal erg casual en stapt heerlijk in. prima om even een uurtje onderuitgezakt op de bank jezelf mee te vermaken :)

Wat ik wel jammer vind is dat het relatief lang duurt eer je de jetpack unlocked (level 14 geloof ik). Dit acht ik toch een vereiste om goed door de maps heen te manoevreren. Daarom vind ik het ook jammer dat je deze niet als een soort utility kan inzetten i.p.v. dat je hier een grenade/offensive slot voor gebruikt.

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Vraagje: pre-orders hebben toegang tot Jakku. Klopt het dat dit alleen geldt voor Playstation Store pre-orders? En dus niet als je hem had ge-preordered bij de GameMania?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Schijnbaar net een patch gereleased, v1.03. Ik kan echter geen notes vinden met wat er veranderd is.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudios schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:46:
Schijnbaar net een patch gereleased, v1.03. Ik kan echter geen notes vinden met wat er veranderd is.
Dit zal wel in verband zijn met de release van de Jaku map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Misiek schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:18:
Vraagje: pre-orders hebben toegang tot Jakku. Klopt het dat dit alleen geldt voor Playstation Store pre-orders? En dus niet als je hem had ge-preordered bij de GameMania?
Bij mij zat er in het doosje een psn code om de pre-order/jakku te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exobrium
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Vind t tot nu toe een heerlijke arcade game, lekker toegankelijk voor iemand zoals ik die normaal niet echt goed is in online knallen:)

Is het al iemand gelukt om de nieuwe maps en gamemode te downloaden op PSN?
Heb inmiddels wel update 1.03, maar ik krijg steeds een foutmelding bij het selecteren van de nieuwe content. Wel al eerder de pre-order code ingevuld, echter geen succes nog.

(heb me ook toegevoegd aan het spreadsheetje)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rudios schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:46:
Bij PS4 staat:
General bug fixes for vehicles and physics improvements
game mode balance tweaks
HUD UI adjustments
Audio optimizations
General crash and stability fixes
Online traffic performance improvements
Various text fixes for all languages
General bug fixes for both Missions and Multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Exobrium schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:03:Heb inmiddels wel update 1.03, maar ik krijg steeds een foutmelding bij het selecteren van de nieuwe content. Wel al eerder de pre-order code ingevuld, echter geen succes nog.
De melding dat je content niet zou hebben of dat je op dit moment geen toegang hebt?
Die melding krijg ik iig. Ook de pre-order code al ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:15

PBP

Jakku komt later vandaag beschikbaar. Iedereen krijgt de melding 'content not installed'. Het is een kwestie van geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hier trouwens gameplay van Jakku:
http://www.twitch.tv/eastarwars/v/27925892

Downtime had te maken met dit:
On Tuesday, December 1, Star Wars Battlefront servers will be offline for a brief period of time as we prepare for The Battle of Jakku. Scheduled downtimes are listed below. We apologize in advance for any inconveniences.
Het lijkt erop dat de DLC om 14.00 live gaat voor pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Thanks mannuh ;)

[ Voor 24% gewijzigd door croiky op 01-12-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exobrium
  • Niet online
croiky schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:12:
[...]

De melding dat je content niet zou hebben of dat je op dit moment geen toegang hebt?
Die melding krijg ik iig. Ook de pre-order code al ingevuld.
Inderdaad dat je geen toegang hebt…
Martinspire schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:17:

[...]
Het lijkt erop dat de DLC om 14.00 live gaat voor pre-orders.
Dan komt het vandaag wssl gewoon in orde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hier de trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:52
Welke pre-orders bedoelen ze eigenlijk voor 1 december?
want ik heb geen code voor de DLC maar ik heb wel de PS4 Star Wars: Battlefront (Day One Edition)

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buizerd__NL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:02:
Welke pre-orders bedoelen ze eigenlijk voor 1 december?
want ik heb geen code voor de DLC maar ik heb wel de PS4 Star Wars: Battlefront (Day One Edition)
Dan heb je volgende week pas toegang tot JAkku. Op de pre-order edition staat het op de hoes en zit er een code bij in de cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 16:58
Buizerd__NL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:02:
maar ik heb wel de PS4 Star Wars: Battlefront (Day One Edition)
Wat is eigenlijk die Day One Edition ? Las daarnet toevallig dat DOEs releases zijn die met extra content komen. Ik heb zelf SWB op dag 1 gekocht, maar er staat op de doos alleszins niets over DOE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Dat het spel er al hebben opgezet op de CD, en dat je waarschijnlijk alleen die patch nodig hebt om die DLC actief te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:24:
[...]

Dan heb je volgende week pas toegang tot JAkku. Op de pre-order edition staat het op de hoes en zit er een code bij in de cover.
EA en andere uitgevers moeten echt stoppen met dit soort genaai om preorders en season passes te verkopen..

Dit soort praktijken motiveert mij zeker niet om nog meer geld aan 'hun' games uit te geven.. Straks met de andere DLC wordt het nog erger, mag je lekker 2 weken gaan wachten en daarna pas de rest joinen die waarschijnlijk alle extra's al unlockt hebben.. Bedrijven als EA, Ubisoft en Activision etc hebben echt geen benul hoe je online communities opbouwt en bij elkaar houdt.. En volgens mij interesseert ze dat ook geen reet, zolang wij allemaal maar weer massaal de volgende game van hun weer kopen die ze jaarlijks uitpoepen.. En dan het liefst via preorders en met season passes die net zoveel kosten als de game zelf.. Goed voor de aandeelhouders, fuck de rest (wij gamers dus)..

Achja, ik ga nu maar een weekje lang video's bekijken hoe anderen content in een game spelen waarvoor ik als gamer die de game ook gewoon gekocht heeft geen toegang tot krijg een week lang.. GG EA!! Dat diegenen die dit soort beleid bedenken (en steunen) maar kapot mogen vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Hmm als het goed is duurt het nog een paar uurtjes voordat Jakku actief is lees ik. Ik heb zelf ook geen code of iets gekregen ;x

Ze hebben trouwens ook een patch uitgebracht. Nu wissel je eerst van kant voordat je van map wisselt. Echt een goede verandering, niet meer constant alleen als empire op endor dus. En ik merk dat barrage flink langer duurt voordat het ontploft. Ook start het level pas nadat iedereen gespawnd is in plaats van meteen.

[ Voor 81% gewijzigd door Goron op 01-12-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 13-09 23:35

MetalPool

Boe!

Ik heb de review gezien van Angry Joe. Persoonlijk vind ik dat die gozer het best leuk doet altijd. En mjah er zijn inderdaad een boel dingen die moeten veranderen in BF. Maar een 5? I know het is een persoonlijke mening. Maar dit spel een lagere score geven dan COD??? Dan neem ik je niet serieus. BF is een heerlijk spel om te spelen.....ja ja het is geen battlefront 1 of 2 uit 2005. En nee er zijn geen space battles....Dat wist je van te voren als je dit spel dan alsnog gaat kopen.

Ik vermaak me echt prima met het spel. Uiteraard raak ik ook wel is gefrustreerd als de netcode niet doet wat het moet doen. Maar take it like a man. Die gang gevechten gaan ook nergens over. 6 vs 6 en iedereen smijt handgranaatjes over en weer....tja its part of the game.

Ik geef het spel (buiten de seasonpass bullshit) een 8.

+ Fijne controls
+ Sound echt om van te smullen, na 24 uur gespeeld te hebben verveeld het geluid voor geen moment
+ Graphics beste wat ik tot nu toe op gamegebied heb gezien

- Gevechten op sommige punten te chaotisch
- Netcode doet nog niet echt goed zijn werk

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Bacotje schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:39:
Ik heb de review gezien van Angry Joe. Persoonlijk vind ik dat die gozer het best leuk doet altijd. En mjah er zijn inderdaad een boel dingen die moeten veranderen in BF. Maar een 5? I know het is een persoonlijke mening. Maar dit spel een lagere score geven dan COD??? Dan neem ik je niet serieus. BF is een heerlijk spel om te spelen.....ja ja het is geen battlefront 1 of 2 uit 2005. En nee er zijn geen space battles....Dat wist je van te voren als je dit spel dan alsnog gaat kopen.

Ik vermaak me echt prima met het spel. Uiteraard raak ik ook wel is gefrustreerd als de netcode niet doet wat het moet doen. Maar take it like a man. Die gang gevechten gaan ook nergens over. 6 vs 6 en iedereen smijt handgranaatjes over en weer....tja its part of the game.

Ik geef het spel (buiten de seasonpass bullshit) een 8.

+ Fijne controls
+ Sound echt om van te smullen, na 24 uur gespeeld te hebben verveeld het geluid voor geen moment
+ Graphics beste wat ik tot nu toe op gamegebied heb gezien

- Gevechten op sommige punten te chaotisch
- Netcode doet nog niet echt goed zijn werk
Eens, al heb ik niet echt last van de netcode.. Mijn enige echte minpunt is het anti-gamer beleid van EA met de DLC, voor de rest is dit echt gewoon een leuke shooter.. En hij draait vanaf launch helemaal top op de PC, dat is tegenwoordig ook best iets bijzonders (helaas).. "Reviewers" als Angry Joe en Total Biscuit etc focussen vaak op een bepaald onderdeel en branden daar een hele game op af.. Wat ik van Total Biscuit ook niet begrijp is dat hij zegt dat deze game hem totaal niet boeit omdat er geen "diepte" in zou zitten terwijl hij een game als Wolfenstein the new order wel leuk vindt, een game met nog veel minder diepgang als je het mij vraagt.. Achja, het zijn leuke entertainers op Youtube al die gasten, maar het blijft gewoon de mening van 1 persoon, mensen moeten dat niet vergeten en er niet blind achteraan hobbelen.. Er is veel teveel onterechte negatieve hype rondom Star Wars Battelfront, vooal onder reviewers die zichzelf veel te serieus nemen..

Zoek eens naar Sidestrafe, Levelcapgaming of Jackfrags.. Dat zijn ook goede Youtubers en die zijn allemaal wel positief over de game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik vind het ook wel een heel vreemde gewaarwording. Ik heb beide reviews van AngryJoe en TotalBiscuit bekeken. Ze zeggen allebei vrijwel hetzelfde en met de meeste (zo niet alle) punten die ze aanhalen ben ik het min of meer eens. Ze slaan bij momenten echt spijkers met koppen (1 hilarisch punt was de beschrijving van hoe een lightsaber battle tussen Luke en Vader er in SWBF aan toegaat).

Maar toch amuseer ik me nog steeds te pletter met dit spel.

Vreemd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Inflatable schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:51:
[...]

ype rondom Star Wars Battelfront, vooal onder reviewers die zichzelf veel te serieus nemen..

Zoek eens naar Sidestrafe, Levelcapgaming of Jackfrags.. Dat zijn ook goede Youtubers en die zijn allemaal wel positief over de game..
Waarheid ligt een beetje in het midden, zoals je zegt Angry joe En TB richten zich vaak heel erg op de negatieve aspecten zonder helemaal door te hebben hoe je wel lol in het spel kan beleven.

LvlCap en jackfrags zijn echter vaak al betaalt door EA en hun mening is ook niet helemaal zuiver. Zo komt lvlcap met een top 10 lijst hoe battlefront verbeterd kan worden en zegt hij in ze review amper wat over deze verbeter punten.

Wist je bv dat bij sidestrafe bij al ze battlefront filmpjes de comments zijn uitgeschakeld? Ook was een beroemdheid die EA benadert had positieve dingen over Battllefront te zeggen, dat backfirde een beetje omdat die persoon het een "shit game" vond.
tovade schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:00:

Maar toch amuseer ik me nog steeds te pletter met dit spel.

Vreemd. :)
Had ik ook :) Voor mij kwam dat denk ik door de guns, die blasters schieten wel heel erg fijn en het is erg leuk met wat anders te schieten dan een m16.

Ik zit trouwens te kijken naar de stats en op de pc zijn nog maar 10000 mensen het spel aant spelen. Over een paar maanden zal de helft zijn, als er dan een DLC komt zal de helft deze kopen. Zijn er ca 2500 mensen online als je geen DLC koopt, DLC later zit je misschien onder de 1000 spelers.

Gelukkig voor EA zijn er de console spelers, maar de interesse van de PC gamers heeft EA (en Dice) verloren sinds Bf4 (wat nu overigens wel goed is). Dat reviewers er dan WEL zo positief over zijn, zegt mij persoonlijk, dat EA ze gewoon betaalt heeft.

[ Voor 25% gewijzigd door evilpin0 op 01-12-2015 15:23 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ja maar ik hoor nog al die klagers en slechte reviewers over BF4. En nu hoor je ze niet meer. Misschien moeten games pas na 3 maanden gereviewed gaan worden. Of dat erkende reviewers de game al 3 maanden in bezit hebben alvorens de game uitkomt voor verkoop. Maar dan nog is het altijd een mening van 1 persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Laatst online: 10:06
Bacotje schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:29:
Ja maar ik hoor nog al die klagers en slechte reviewers over BF4. En nu hoor je ze niet meer. Misschien moeten games pas na 3 maanden gereviewed gaan worden. Of dat erkende reviewers de game al 3 maanden in bezit hebben alvorens de game uitkomt voor verkoop. Maar dan nog is het altijd een mening van 1 persoon.
bf4 was het eerste half jaar ook in een erbarmelijke staat natuurlijk. De crashes vlogen je om de oren. Na vele patches was het pas het spel wat het eigenlijk in het begin hoorde te zijn.

De negativiteit over battlefront is nogal eenzijdig en zal ik zeker als een mening blijven zien. Het lijkt tegenwoordig wel of je er niet meer bij hoort als je een review maakt en positief over een game bent. Er wordt enorm veel nagepraat in reviews. Goed voorbeeld is het beperkt aantal maps wat steeds aangehaald wordt. Dat is gewoon eigenlijk een lachwekkend argument.

Het aantal maps is praktisch gelijk aan het aantal COD maps (en vanmiddag zijn er zelfs meer dan in cod nu Jaku beschikbaar komt). Als je gewoon alle modes van Battlefront door elkaar speelt speel je continu op verschillende type maps. Natuurlijk zijn er meerdere basissen op dezelfde planeet. Niet zo raar natuurlijk als je kijkt dat het star wars planeten zijn. In de star wars films zijn ze ook niet op 1000-en planeten geweest in de film. Dus heb je nu een sneeuw planeet, een lava rots achtige planeet, een woestijn achtige planeet en een bosrijke planeet. Op elke planeet zijn er in totaal 3 verschillende locaties beschikbaar die er ook nog eens enorm anders uitzien kwa setting (binnenlokatie, buitenlokatie en een enorme lokatie voor supremacy en walker assault).

In COD BO3 is het niet anders. Er zijn meerdere maps waar je gewoon om je heen kijkt en ziet dat je in hetzelfde gedeelte van de aarde aan het spelen bent (bijvoorbeeld het schip en het reuzenrad zie je van verschillende hoeken in verschillende maps. Daar hoor je dan niemand over. Maar omdat er 1 begonnen is over het te weinig aantal maps hoor je iedereen die mening napraten, want stel je eens voor dat je niet zo'n generieke mening zou hebben, dan heb je de hele game community weer over je heen (ondanks dat veel van die gamers de game niet eens hebben) :D

En zo zijn eigenlijk veel van die punten wel te weerleggen. Dit geldt overigens niet alleen voor battlefront. Het hele online review beleid is nogal van een eenzijdig niveau. De reviews moeten allemaal zo snel mogelijk beschikbaar zijn en heel veel lijken er op elkaar omdat ze allemaal hetzelfde zeggen en dus zouden moeten ervaren. Je hebt er niet zoveel meer aan, op een paar uitzonderingen na.

Veel beter werkt tegenwoordig om mee te kijken met twitch als mensen spelen. Dan zie je al snel of een game wat voor je is of niet. Als je een PS4 hebt kun je ook altijd even de game overnemen en zelf spelen. Dat werkt super en heeft mij al voor een aantal miskopen behoed, dan leek de game me leuk, maar als ik hem zelf even een uurtje speelde via share play kwam ik er al snel achter dat het voor mij niets was.

Dat is natuurlijk wel een ding, een game moet je wel leuk vinden, want ze zijn al duur zat. Wat de ene gamer leuk vindt vindt de andere gamer helemaal niets. Mij hoef je echt niet een game als bloodborne laten spelen, dat vind ik echt helemaal niets aan aangezien shooters of RPG's zijn meer mijn ding zijn. Maar dat maakt bloodborne dan natuurlijk niet ineens een slechte game, dus meningen zijn altijd enorm subjectief en vanuit een eenzijdig eigen oogpunt belicht.

Voor battlefront is mijn mening dat als je echt een tactische shooter fanaat bent of extreem gericht bent op kill death ratios dat je heeeeeeel ver van battlefront weg moet blijven. De game doet dan werkelijk waar alles fout. Maar als je op zoek bent naar een casual shooter die simpel op te pakken is maar toch ook wel diepgang biedt kwa speelstijl als je de game wel langer als 10 uur gespeeld hebt (ik weet het, de meeste reviewers zeggen van niet, maar mijn mening is toch echt anders doordat je verschillende combinaties kan maken met je star cards en traits plus wapen keuze voor verschillende type speelstijlen) dan heb je met deze shooter een leuke fun shooter die doet denken aan unreal of quake kwa gameplay (run en gun).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Laatst online: 12:40
Iemand met de code al Jakku kunnen installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 12-09 21:59
ik ben hem aan het downloaden, geen code voor nodig gehad, stond gewoon een extra item in het menu.
Alleen geen tijd om het straks te spelen helaas, morgen pas.
Op de xbox overigens(1,53gb)

[ Voor 8% gewijzigd door mobygo76 op 01-12-2015 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exobrium
  • Niet online
MadButcher schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:17:
Iemand met de code al Jakku kunnen installeren?
Bezig met downloaden op PSN, maar gaat wel behoorlijk traag bij mij :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:53
Ik heb BF inmiddels geparkeerd.
Fallout 4 geinstalleerd en ga daar wel mee verder.

Ben level 16 en 10 uur gespeeld maar BF voelt als een compleet random shooter.
Geen consequente hitreg, of in ieder geval gevoel dat een shootout bepaald wordt door skill.
Volkomen chaos en weinig richting.
Ben meer naar objectives aan het rennen dan daadwerkelijk schieten.

MIsschien later weer wat instappen, maar vooralsnog levert BF alleen maar ragen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
Zoveel mensen, zoveel meningen, gelukkig. Het hangt er ook vanaf wat je referentiepunt is en wat je verwacht.

Alles bij elkaar genomen denk ik dat Angry Joe / TB hoofdzakelijk een oudere groep pc-gamers vertegenwoordigen en dat de argumenten die voor hen/mij zwaar wegen minder zwaar wegen voor de huidige tieners/twintigers. Alle youtubers waar levensgroot RONKU in de hoek staat, zijn bij vlagen vermakelijk maar die worden niet meegenomen in de aankoopbeslissing. :)

Voorlopig kijk ik nog even aan hoe de DLC's en community zich gaan ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
evilpin0 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:09:
[...]

Ik zit trouwens te kijken naar de stats en op de pc zijn nog maar 10000 mensen het spel aant spelen. Over een paar maanden zal de helft zijn, als er dan een DLC komt zal de helft deze kopen. Zijn er ca 2500 mensen online als je geen DLC koopt, DLC later zit je misschien onder de 1000 spelers.
Dus als je geen DLC pack koopt dan heb je op korte termijn geen spelers meer om mee te spelen. En dus koop je deze game nu best met season pass of helemaal niet. Dan is het wel een erg dure shooter... (ik kom nog uit het CS tijdperk...)

Ben aan het twijfelen om het spel te kopen voor PC maar ik ben alergisch aan al die pre-order en DLC toestanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Laatst online: 12:40
Exobrium schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:28:
[...]

Bezig met downloaden op PSN, maar gaat wel behoorlijk traag bij mij :O
Ik had iets duidelijker moeten zijn, ik bedoelde Jakku voor de PC
Iemand al kunnen spelen?

Zie het al, bij de gamedetails kijken in Origin en apart downloaden.

[ Voor 18% gewijzigd door MadButcher op 01-12-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowbell
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
evilpin0 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:09:
Wat betreft die 10.000, ligt ook aan het tijdstip natuurlijk. Piek per 24 uur lag iets onder de 30.000 de afgelopen dagen (volgens http://swbstats.com/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 06:22
Had jakku om 15:30 binnen en vind t een leuke aanvulling😎 je kan iets meer schuilen achter debris en vanuit daar je aanval plannen☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 12:43
Inmiddels is dan ook de patch 1.03 uit, de update bedraagt ongeveer 300 mb.

- Algemene fixes voor voertuigen en visuele verbeteringen voor de game
- Balansaanpassingen voor verschillende game modi
- HUD UI aanpassingen doorgevoerd
- Geluidsoptimalisaties aangebracht
- Algemene crash- en stabiliteits fixes
- Online dataverkeer verbeteringen
- Tekstaanpassingen voor alle ondersteunde talen van de game
- Bug fixes voor zowel de missies als de multiplayer modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Inrage schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:33:
[...]

Dus als je geen DLC pack koopt dan heb je op korte termijn geen spelers meer om mee te spelen. En dus koop je deze game nu best met season pass of helemaal niet. Dan is het wel een erg dure shooter... (ik kom nog uit het CS tijdperk...)

Ben aan het twijfelen om het spel te kopen voor PC maar ik ben alergisch aan al die pre-order en DLC toestanden...
Dit valt mee, de 24h peak zit nu op 25.000 spelers. Het enige wat ik weet is elke avond dat ik speel ik echt instant een match heb, de matchmaking werkt sowieso echt heel goed (dit komt van iemand die serverbrowser fan is). Sowieso is de nieuwe film nog niet uit, dit zal nog wel een uplift veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebkeClaes
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-10-2023
Battle of Jakku is dus echt alleen voor de mensen die een pre-order hebben geplaatst? Heb de Ultimate Edition + Season Pass aangekocht op de dag van release in de Playstation Store, maar ik krijg de melding dat ik Battle of Jakku niet mag downloaden. Beetje jammer dit.

Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Toen ik begon met gamen stond ik gelijk bovenaan met het potje :')
Begin langzamerhand de game een beetje wat minder te vinden jammer genoeg
Hij is soms idd heel erg chaotisch en ik raak dan snel het overzicht kwijt.
Graphics ziet er perfect uit (mijn mening echt super!).
Ben normaal gesproken geen fps gamer, maar omdat het Star Wars is... :-)
Ik ben benieuwd naar de nieuwe dlc, vind ook jammer dat er weinig customizing is.. zoals het letterlijk wijzigen van je gear ipv alleen je kop!
Momenteel alleen nog maar solo gespeeld en mss tijd om samen met andere mensen te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Echt wazig is dit, ik heb mijn spel bij Yourgamezone gekocht en volgens hun hebben zij mij een e-mail gestuurd met de code erin. Maar ik heb heel die e-mail niet eens ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Zo, die update heeft het compleet verne*kt... Wat een lag bende zeg nu.
Gaat helemaal nergens over dit.
Teamverdeling is ook ruk. Keer na keer dik verschil in punten. Tijd om te stoppen, want anders overleefd de controller het niet... :X

[ Voor 59% gewijzigd door DeBaroN op 01-12-2015 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Net half uurtje Jakku gespeeld en het is echt een dikke map!
Hele kerkhof met gesneuvelde AT-AT's :D
De patch heeft ook gelukkig een hele hoop goede dingen gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Zelf ook net met nieuwe patch gespeeld. Heel positief:
Flight controls op pc zijn een stuk meer responsive
Turrens zijn minder OP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Funny review ^^

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2015 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Buizerd__NL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:50:
Echt wazig is dit, ik heb mijn spel bij Yourgamezone gekocht en volgens hun hebben zij mij een e-mail gestuurd met de code erin. Maar ik heb heel die e-mail niet eens ontvangen.
Zelfde verhaal hier: Yourgamezone besteld en geleverd gekregen, maar geen Jakku kunnen spelen.. Fraai minpuntje.... |:(

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
40 minuten is geen review meer imo. Duurt echt veel te lang. Maar het scheelt ook dat ik hem niet grappig vindt, dus skip hem sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 02:37
Macchill schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:03:
[...]

Zelfde verhaal hier: Yourgamezone besteld en geleverd gekregen, maar geen Jakku kunnen spelen.. Fraai minpuntje.... |:(
Toch jammer als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten, ben ik geen eens zo slecht af bij Bol.com met mijn 47,50 incl Jakku :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Nol_NL schreef op woensdag 02 december 2015 @ 02:26:
[...]

Toch jammer als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten, ben ik geen eens zo slecht af bij Bol.com met mijn 47,50 incl Jakku :)
Wauw, zeg dan niks..

Persoonlijk weinig goeie ervaringen met Bol. 4 pre orders nooit geleverd gekregen. Sta je met je 47,50.. Als een gerespecteerd verkoper iets aanbied, dan verwacht je gewoon goeie levering. Dan zit je niet speciaal aan de duurdere winkels vast. Die leveren echt niet spontaan betere service. Ze hebben alleen meer winst gemaakt, en het enige wat jij daarvan merkt is dat je meer betaald hebt.

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik leer nog elke dag dingen over dit spel, zoals:

- Ik irriteerde me mateloos aan het feit dat je bij hero vs hero altijd een soort van gestunlocked werd als de ander de openingsaanval heeft (vooral bij Luke vs Vader merkbaar), maar je kan attacks ook blocken op dezelfde manier waarop je riflefire blockt.

- Bij fighters is eindelijk het kwartje van die balk onderin gevallen. Ik dacht dat dit een nutteloze snelheidsmeter was, maar dit geeft de powerbalans tussen je engines en guns weer. Hoe langzamer je vliegt, hoe meer damage je doet.

Het zal wel aan mij liggen hoor, maar toch! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
EA sucks

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Goed verhaal, lekker kort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel blij met de nieuwe patch.

Zo speel je elke map nu 2x achter elkaar. 1x als rebel en 1x als imperial. Op de meeste maps vind ik dat wel fijn, met name Endor in walker assault is als rebel veel prettiger spelen.

De beste verandering vind ik zelf de nerf van de barrage. Ik speelde veel Blast, Cargo en drop zone met deze kaart want het was simpel richten, vuur en dan gelijk een kill. Perfect om goede scores te halen en potjes te winnen. Met deze kaart stond ik vaak in de top 3 van elke game. (in combinatie met de shield en jump pack kaarten).
Nu is de barrage generfed en ontploffen de granaten niet meer na 1 seconde maar na drie seconden. Tijd genoeg om ze nog te kunnen ontwijken en ik zie nu dat deze kaart echt een stuk minder easy mode is geworden. Ookal zijn m’n scores nu wel wat minder denk ik toch dat dit goed is voor het spel. Was wel een beetje overpowered.

Voor de rest heb ik nog niet veel aanpassingen gezien maar heb ook nog maar 1 uurtje kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Barrage is inderdaad minder fijn spelen :+
Maar vind dat geen probleem. Hij was ook te sterk. Maar granaten lijken ook iets minder sterk te zijn. Al kan ik mn werp-skills nog wel verbeteren :P

Nieuwe modus is op zich niet verkeerd (grote maps maar zonder hero's), ding is: het is maar 1 map dus dat verveeld al vrij snel. Plus dat de modus eigenlijk vrij saai is en je staat te dwijlen met de kraan open. Het nodigd wel uit tot actief meespelen, want anders verlies je geheid. Gister overigens met beide kanten gewonnen, dus dat is in ieder geval al wel in balans :)

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 02-12-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

SebkeClaes schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:49:
Battle of Jakku is dus echt alleen voor de mensen die een pre-order hebben geplaatst? Heb de Ultimate Edition + Season Pass aangekocht op de dag van release in de Playstation Store, maar ik krijg de melding dat ik Battle of Jakku niet mag downloaden. Beetje jammer dit.
Volgens mij moet je ook EA early acces hebben. Battle of Jakku is vanaf 8 december voor iedereen speelbaar

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Macchill schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:03:
[...]

Ik heb daarom ook contact gezocht met EA, en hun gaven mij een nieuwe code met uitzondering omdat dit een free DLC is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik vind de Jakku map nog niet echt geweldig. 2 potjes gedaan met de nieuwe game modus maar ook hier heb je weer last dat de Rebels in mooie camo tinten gehuld is en dus minder goed zichtbaar dan de witte stormtroopers en ondanks dat het er wel mooi uit ziet mis ik het overzicht wat ik in andere maps wel meer heb. Puur persoonlijk natuurlijk.
En ik blijf erbij de jetpack moet een pick up worden, wat een gehuppel de hele tijd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Laatst online: 15:41
Mon0lith schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:04:
[...]

Volgens mij moet je ook EA early acces hebben. Battle of Jakku is vanaf 8 december voor iedereen speelbaar
Heb 'm op de dag van de release bij Media Markt gekocht (fysieke winkel, PS4) en daar zat ook de code voor Battle of Jakku bij.. Gisteren direct gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Hahah hilarisch!!! _/-\o_

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Had eigenlijk gehoopt dat ze de grenade`s niet meer hadden voorzien van een cooldown maar dat je gewoon 1 granaat hebt. Zorg voor een card dat je er bijvoorbeeld + 2 kan meenemen. Die grenade-spamfest is soms wel irritant :) Verder is de patch wel fijn....komen de emotes aan het begin van een match eens van pas :D

Pagina: 1 ... 20 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet