Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffreytongelre
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 10:57
s0kkie schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:01:
[...]

Goed verhaal, lekker kort :)
Doen we verder niks mee ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Biejor schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:06:
[...]

Heb 'm op de dag van de release bij Media Markt gekocht (fysieke winkel, PS4) en daar zat ook de code voor Battle of Jakku bij.. Gisteren direct gedownload.
Lol! dan moet ik ook eens snel in het hoesje van battlefront kijken :9

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Nol_NL schreef op woensdag 02 december 2015 @ 02:26:
[...]

Toch jammer als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten, ben ik geen eens zo slecht af bij Bol.com met mijn 47,50 incl Jakku :)
€ 42,50 bij Wehkamp met The Battle Of Jakku Early Acces. ;)
Mon0lith schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:10:
[...]

Lol! dan moet ik ook eens snel in het hoesje van battlefront kijken :9
Het staat heel groot op de cover als het erbij zit.

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MTYwMFgxMjAw/z/7Z8AAOSwsFpWTlm8/$_35.JPG

[ Voor 35% gewijzigd door Jumpman op 02-12-2015 16:19 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Ik heb een DLC code voor de PS4 US versie. Deze werkt helaas niet in de EU store.... Hier iemand toevallig met een US account die een EU code heeft die hij wil ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Misiek schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:22:
Ik heb een DLC code voor de PS4 US versie. Deze werkt helaas niet in de EU store.... Hier iemand toevallig met een US account die een EU code heeft die hij wil ruilen?
Maak een US account aan en gebruik de code, je hoeft geen plus op die account te hebben om de update te kunnen downloaden.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Alvanosa schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:32:
[...]

Maak een US account aan en gebruik de code, je hoeft geen plus op die account te hebben om de update te kunnen downloaden.
En dan kan ik via mijn andere account de update downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Misiek schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:33:
[...]

En dan kan ik via mijn andere account de update downloaden?
Je download met de US account en met deze update je. Daarna kun je op je EU account gewoon spelen, dit heb ik ook gedaan met bijvoorbeeld Bloodborne die ik uit Canada heb.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Mijn ongeduld voor Battle of Jakku heeft me € 0,41,- gekost via cdkeys.com 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
migeye schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:48:
Mijn ongeduld voor Battle of Jakku heeft me € 0,41,- gekost via cdkeys.com 8)
mij nou ook :9~

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Jumpman schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:16:
[...]

€ 42,50 bij Wehkamp met The Battle Of Jakku Early Acces. ;)

[...]

Het staat heel groot op de cover als het erbij zit.

[afbeelding]
Dan heb ik een andere want bij mij stond dat er niet op ;(

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:17
'Slow handclap' voor EA.. Online geen normale volle sessie meer te vinden voor de matchmaking op dit moment, in alle gamemodes kom ik constant in lege sessies terecht en zelfs voor het veruit meest populaire Walker Assault vult de game maar voor 50% met spelers.. De rest van de aktieve community (op PC) zit natuurlijk allemaal die Jakku DLC te spelen vermoed ik zo, of er is iets anders aan de hand?!?

Persoonlijk denk ik GG EA, dit komt allemaal door jullie geweldige early access preorder en premium DLC anti-gamer give us more money naaibeleid.. Dat gaat nog leuk worden straks met de 1e premium DLC, ik vrees dat alle critici gelijk gaan krijgen en dat de game online na die 1e premium DLC al zo dood als een pier is voor de mensen die geen DLC kopen.. Deze game gaat me dus 100 euro kosten wil ik het online kunnen blijven spelen, daar komt het op neer..

EA, we do not give a fuck about gamers, only their money..

[ Voor 9% gewijzigd door Inflatable op 02-12-2015 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Dat merkte ik ook. Echt wtf niemand speelt supremacy op xone dat kan toch bijna niet? En zo bijzonder vind ik jakku niet. Nieuwe speltype Is wel grappig alleen jammer dat die alleen op de jakku map Is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Inflatable schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:10:
'Slow handclap' voor EA.. Online geen normale volle sessie meer te vinden voor de matchmaking op dit moment, in alle gamemodes kom ik constant in lege sessies terecht en zelfs voor het veruit meest populaire Walker Assault vult de game maar voor 50% met spelers.. De rest van de aktieve community (op PC) zit natuurlijk allemaal die Jakku DLC te spelen vermoed ik zo, of er is iets anders aan de hand?!?

Persoonlijk denk ik GG EA, dit komt allemaal door jullie geweldige early access preorder en premium DLC anti-gamer give us more money naaibeleid.. Dat gaat nog leuk worden straks met de 1e premium DLC, ik vrees dat alle critici gelijk gaan krijgen en dat de game online na die 1e premium DLC al zo dood als een pier is voor de mensen die geen DLC kopen.. Deze game gaat me dus 100 euro kosten wil ik het online kunnen blijven spelen, daar komt het op neer..

Gewoon met zijn allen de DLC niet kopen. :)

Ik koop de DLC i.i.g. niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Inflatable schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:10:

Tja, dat krijg je als je een spel koopt waarvan op voorhand bekent was dat het niet echt populair ging worden.

Sommige mensen laten zich niet op voorhand naaien met slechts 4 werelden, geen echte campaign en geen echte space combat in een Star Wars game. Volgende keer ff op letten :)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Jeroenneman schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:40:
[...]

Tja, dat krijg je als je een spel koopt waarvan op voorhand bekent was dat het niet echt populair ging worden.

Sommige mensen laten zich niet op voorhand naaien met slechts 4 werelden, geen echte campaign en geen echte space combat in een Star Wars game. Volgende keer ff op letten :)
Nee, daarom verkoopt Call of Duty etc ook zo goed.. Die games koopt men echt voor de campaign en ontelbare online maps zonder DLC gemelk, *kuch*.. :X

Het is gewoon triest dat zo'n mooie Star Wars game kapot gemaakt wordt door een grotendeels onterechte negatieve hype nog voor de game uit is en vooral door het klote DLC en preorder beleid van EA zelf.. Want tot gisteren kon ik altijd meteen een volle sessie vinden in welke gamemode dan ook, dus er waren echt wel steeds genoeg mensen online die de game speelde ondanks al het negatieve gelul door anderen.. Zoals gezegd het lijkt er dus op dat bijna iedereen in de actieve community ook gepreordered heeft en nu dus die Jakku DLC maps massaal zit te spelen en ik dus kennelijk een van de weinigen ben die dat niet gedaan heeft en nu dus even niet meer normaal online kan spelen omdat geen hond de "standaard" maps speelt..

Nogmaals, fuck EA met hun community-splitting money-grabbing BS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Inflatable schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:56:
[...]

Veel gezeik

Nogmaals, fuck EA met hun community-splitting money-grabbing BS..
En je helpt er keihard aan mee!

You ARE the problem. Je dokt alsnog voor een game, ook al weet je gewoon dat je genaaid gaat worden! Alsof je een verslaafde een spuit toestopt, zo makkelijk is het voor EA.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
In COD ben ik altijd blij als de eerste DLC er is, dan zijn bij alle 24/7 spelers weg, want die spelen dan aan het begin alleen de DLC roulatie. Zelf koop ik nooit DLC, hoeft ook niet met twee uur in de week gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Jeroenneman schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:12:
[...]

En je helpt er keihard aan mee!

You ARE the problem. Je dokt alsnog voor een game, ook al weet je gewoon dat je genaaid gaat worden! Alsof je een verslaafde een spuit toestopt, zo makkelijk is het voor EA.
Ik ben niet het probleem, het probleem is de kapitalistische en materialistische samenleving waarin we leven en een game-industrie die zo groot en commercieel is geworden dat als je de mooiste en nieuwste AAA-titels qua shooters wil spelen er nagenoeg geen keuze meer is, of je doet mee aan het circus, of je doet niet mee en speelt niks of alleen "lelijke" indie-games etc.. Ik sla al jaren games als CoD over om dezelfde moralistische reden.. Maar heeft het iets uitgemaakt? Geen drol, de games verkopen alleen maar meer, en ondertussen heb ik (als moraalridder die een punt probeer te maken) niks nieuws te spelen.. Ik heb alleen mezelf ermee, want ik wil die nieuwe games wel graag spelen..

Enige reden waarom ik SW Battlefront toch gekocht heb is omdat ik de Star Wars sfeer in de game helemaal te gek vind.. EA heeft me daar gewoon te pakken helaas.. Het zal er helaas ook wel op uitdraaien dat ik uiteindelijk toch de season pass koop, gewoon om van het gezeik af te zijn en te kunnen blijven spelen..

Shoot this junkie! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Ik ben toch best blij met de nieuwe DLC in de vorm van 'The Battle of Jakku'. Mooie map en 'Turning Point' biedt prima gameplay. :)

Hier een video van mijn eerste sessie 'Turning Point':
[YouTube: https://youtu.be/-xDBt3WarDU]
Zal snel in glorious 1440p beschikbaar worden op YouTube! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Yonix schreef op woensdag 02 december 2015 @ 21:15:
Ik ben toch best blij met de nieuwe DLC in de vorm van 'The Battle of Jakku'. Mooie map en 'Turning Point' biedt prima gameplay. :)

Hier een video van mijn eerste sessie 'Turning Point':
[video]
Zal snel in glorious 1440p beschikbaar worden op YouTube! :*)
Hoe kun je turningpoint nou leuk vinden als je niet eens voor objectives gaat Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowbell
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Inflatable schreef op woensdag 02 december 2015 @ 21:06:
Enige reden waarom ik SW Battlefront toch gekocht heb is omdat ik de Star Wars sfeer in de game helemaal te gek vind.. EA heeft me daar gewoon te pakken helaas.. Het zal er helaas ook wel op uitdraaien dat ik uiteindelijk toch de season pass koop, gewoon om van het gezeik af te zijn en te kunnen blijven spelen..

Shoot this junkie! ;w
Oké, met DL-44 of toch CA-87? :+

Kwam deze tegen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
To easy schreef op woensdag 02 december 2015 @ 21:27:
[...]

Hoe kun je turningpoint nou leuk vinden als je niet eens voor objectives gaat Haha.
Volgens mij zie je in het filmpje dat ik twee Control Point veilig stel en daarbij ook een 'Capture Streak' verdien, maar ik kan het ook verkeerd hebben natuurlijk ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Op Hoth spawn je nu als rebel tijdens de walker vunerability van het tweede gedeelte op de achterste spawn van het derde gedeelte. Gevolg iedereen rent naar de turrets, empire is mijlenver weg en het is prijsschieten. Echt een rare verandering, totaal unbalanced die turrets doen vet veel damage en de empire kan niets doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Yonix schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:25:
[...]

Volgens mij zie je in het filmpje dat ik twee Control Point veilig stel en daarbij ook een 'Capture Streak' verdien, maar ik kan het ook verkeerd hebben natuurlijk ... ;)
Nou heb de helft een beetje gekeken en daar deed je niet veel, maar goed als je het zelf zegt dan Is het prima. Ik was al bang weer voor iemand die lekker de objective links laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Goron schreef op donderdag 03 december 2015 @ 00:25:
Op Hoth spawn je nu als rebel tijdens de walker vunerability van het tweede gedeelte op de achterste spawn van het derde gedeelte. Gevolg iedereen rent naar de turrets, empire is mijlenver weg en het is prijsschieten. Echt een rare verandering, totaal unbalanced die turrets doen vet veel damage en de empire kan niets doen
Torrets zijn sowieso generfed na de patch. En niks doen? Ion torpedo? Smart Rocket? Etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:40
Ik begrijp dat meningen verdeeld zijn over een spel, maar man wat een commentaar is overal te lezen.. Ik ben een fan van Star Wars, en voor mij is dit spel super! Sowieso een Battlefield fan, dus had het al gauw onder de knie.

De Jakku map is wel supermooi, alleen ik kan maar weinig volle games vinden. Walker Assault op Jakku al helemaal niet.

Ik hoop dat er nog maps komen binnenin een Star Destroyer, dat lijkt me heel gaaf!
Daarnaast te hopen dat er veel mensen online blijven spelen komende jaar/jaren, want anders heb je niets aan het spel. Ik vind het in ieder geval erg vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Laatst online: 13:39
Jumpman schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:18:
In COD ben ik altijd blij als de eerste DLC er is, dan zijn bij alle 24/7 spelers weg, want die spelen dan aan het begin alleen de DLC roulatie. Zelf koop ik nooit DLC, hoeft ook niet met twee uur in de week gamen.
Das inderdaad een zege ik heb ook niet meer zoveel tijd druk met de kinderen, en nog niet bij battlefront mee gemaakt maar in heel beel games wordt je meteen voor n00b uitgemaakt door de kolonel shitbuckets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Man wat is de balans ver te zoeken in deze game. Vliegtuigen zijn veel te dominant, schade tegen infantrie zou met 90% omlaag moeten, en die Ion Torpedo is echt een grap. Ding raakt 75% van de tijd gewoon nooit zijn doel, zelfs niet wanneer het doel recht op je af komt _/-\o_ en dan heb je 3 schoten nodig om neer te halen 7(8)7

Fighters zouden echt uit Walker Assault gehaald moeten worden, je krijgt nu van die knuppels die alleen goed in vliegen zijn en heb gehad dat ze in de eerste bomming run bijna beide walker's wisten neer te halen... Ook vind ik het jammer dat er totaal geen samenwerking is, alsof je CoD speelt..

Ik vind het verder wel een vermakelijk spel afgezien van deze enorme irritaties. (Maar dit zijn ook wel de punten die je veel leest)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
De vliegtuigen zijn inderdaad knap irritant. Vanavond even een potje gespeeld, en serieus, ik werd 4 keer achter elkaar vanuit de lucht doodgeschoten.. Dat gaat helemaal nergens meer over.. Voor de rest is het allemaal wel oke...

Bijzondere is wel, dat ik vanuit Battlefield en Call of Duty heel erg gewend ben om first person te spelen, maar in Battlefront bak ik er dan niets van, bovendien vind ik dat ik te weinig om me heen zie.. Dus ik ben gebonden aan 3rd person, en dat maakt de beleving wat minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

pixels66 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:00:

Bijzondere is wel, dat ik vanuit Battlefield en Call of Duty heel erg gewend ben om first person te spelen, maar in Battlefront bak ik er dan niets van, bovendien vind ik dat ik te weinig om me heen zie.. Dus ik ben gebonden aan 3rd person, en dat maakt de beleving wat minder..
:) ik had precies hetzelfde, sinds ik hem op 3rd person gezet heb gaat het wel stukken beter, maar idd in beleving wat minder. Vanavond 3 keer bij Spawn direct door door dezelfde, dacht echt hoe krijg je het voor elkaar :(

[ Voor 3% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 05-12-2015 00:52 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Mother_Goozz schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:00:
[...]

:) ik had precies hetzelfde, sinds ik hem op 3rd person gezet heb gaat het wel stukken beter, maar idd in beleving wat minder. Vanavond 3 keer bij Spawn direct door door dezelfde, dacht echt hoe krijg je het voor elkaar :(
Gewoon ook eens de andere gamemodes proberen met minder spelers.. Die zijn over het algemeen iets minder chaotisch dan de 40-speler modes en wordt je ook minder snel gespawnraped.. Er zijn genoeg leuke zoals drop zone, cargo, droid run, of gewoon blast.. Meest relaxte gamemode vindt ik echter nog altijd Fighter Squadron, zeker nu ik de flightcontrols helemaal doorheb (speel dat met een Xbox 360 controller).. Wel duidelijk de meest afwijkende gamemode ook omdat het puur vliegen is en geen infantry-shooter meer.. Het blijft gewoon een erg leuke game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:22

Shabbaman

Got love?

Vraagje aan AMD videokaarteigenaren die net als ik tijdens de bèta een belabberde performance in het hoofdmenu hadden: is dat inmiddels gefixt?

[ Voor 5% gewijzigd door Shabbaman op 05-12-2015 10:05 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 16:58
Wel best idioot dat dit spel ook uit is op de PC, maar de Companion App enkel Android en IOS is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Shabbaman schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 09:57:
Vraagje aan AMD videokaarteigenaren die net als ik tijdens de bèta een belabberde performance in het hoofdmenu hadden: is dat inmiddels gefixt?
Is voor mij zo goed als gefixt na de installatie van Crimson driver.
downloads: AMD Radeon Software Crimson Edition 15.11.1 bèta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Voor mij is het niet echt gefixt met Crimson 15.11.1. Nog steeds vaak 100% cpu load in de menu's en een crash als ik niet met -novid -noborder -windowed speel.
Maar niet echt belangrijk, spel zelf loopt nl. zonder problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Shabbaman schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 09:57:
Het menu is nog steeds slecht hier. Ik heb twee 280X in crossfire. CPU is een i5 2500k, 16GB ram en een ssd. Windows 7 64 bit.
Vooral nadat een spel klaar is, is het knipperen en haperen. Tijdens het spel loopt het 99% goed, soms ff een hapering (je ziet dat er dan ergens iets knippert of niet goed wordt weergegeven) maar meestal loopt het op ultra echt super vlot.
Ik heb nu de nieuwste drivers, maakt niet heel veel verschil qua knipperend menu, het lijkt iets sneller te laden, dus minder lang geknipper.
De interface van de drivers is echter niet echt een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Inflatable schreef op woensdag 02 december 2015 @ 21:06:
[...]

Ik ben niet het probleem, het probleem is de kapitalistische en materialistische samenleving waarin we leven en een game-industrie die zo groot en commercieel is geworden dat als je de mooiste en nieuwste AAA-titels qua shooters wil spelen er nagenoeg geen keuze meer is, of je doet mee aan het circus, of je doet niet mee en speelt niks of alleen "lelijke" indie-games etc.. Ik sla al jaren games als CoD over om dezelfde moralistische reden.. Maar heeft het iets uitgemaakt? Geen drol, de games verkopen alleen maar meer, en ondertussen heb ik (als moraalridder die een punt probeer te maken) niks nieuws te spelen.. Ik heb alleen mezelf ermee, want ik wil die nieuwe games wel graag spelen..

Shoot this junkie! ;w
Speel KOTOR of Dark Forces weereens voor de SW vibe. Ik ga zelf de komende weken Republic Commando doorspelen vanwege de huidige SW hype.

Als je een goede multiplayer shooter wil spelen moet je gewoon BF4 of ARMA3 opstarten! Prima waar voor je geld daar. Ik zag ruim van te voren al aankomen dat Battlefront een gevalletje vorm over functie zou gaan worden. De beta bevestigde mijn vermoedens.
De keuze om Battlefront niet te kopen moet je ook gewoon op de kwaliteit van de game baseren, en niet op basis van jouw persoonlijke moraal. En vervolgens kun je gewoon naar dit forum komen om te klagen dat de game niet is wat het had moeten zijn!

EA had gewoon Battlefront 3 moeten maken! Deze nieuwe Battlefront serie zal drie delen nodig hebben om qua features bij de oude Battlefront in de buurt te komen! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Arrahant op 05-12-2015 11:47 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:37
Als ik dit zo lees, dan zou ik Battlefront haast zelf ook niet meer leuk vinden, maar vanavond start ik h'm toch weer even op hoor :) Tot nu toe vermaak ik mij er prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Ik heb BF4 letterlijk slechts 1 week gespeeld.. Was er helemaal op uitgekeken na BF1942, BF2 en BF3.. SW Battlefront is niet veel nieuws wat dat betreft, maar het hele Star Wars sfeertje maakt het tenminste nog interessant.. kwaliteit van hoe de game speelt er vooral hoe het draait en eruit ziet is gewoon AAA.. Ja de gameplay is vrij basic allemaal, maar daar is niks mis mee vind ik, dat zijn de meeste shooters.. Counterstrike is nog vele malen meer basic en nog steeds spelen honderdduizenden mensen dat elke dag na ruim 15 jaar nu op nog steeds dezelfde maps.. Het gezeur dat het niet op de oude Battlefront games lijkt gaat ook compleet aan mij voorbij want die heb ik nooit gespeeld.. Ik kon me die games eerlijk gezegd niet eens herinneren.. Ik was toen vooral veel BF2 aan het spelen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Nol_NL schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:14:
Als ik dit zo lees, dan zou ik Battlefront haast zelf ook niet meer leuk vinden, maar vanavond start ik h'm toch weer even op hoor :) Tot nu toe vermaak ik mij er prima mee.
Dat is het dus, veel mensen laten zich negativisme aanpraten rondom deze game.. De kracht van het internet in zowel positieve als negatieve zin vandaag de dag..

Als jij de game leuk vindt dan speel je hem gewoon en trek je je niks aan van alle negativiteit.. Gelukkig denken nog genoeg mensen er zo over want ik krijg alweer meteen volle sessies in zo'n beetje elke gamemode die ik kies in de game, er zijn dus weer (of nog steeds) genoeg mensen die het wel spelen en dus leuk vinden..

Laten we er hier ook gewoon over ophouden en gewoon de game zelf besperken en de lol die je er mee kan hebben.. Gisteren in een paar potjes Fight Squadron had ik de mazzel om 2x een hero unit te pakken te krijgen, zowel Slave One als de Millenium Falcon.. Eerlijk gezegd denk ik dat die laatste beter is, of ligt dat aan mij? Ik ben er inmiddels ook achter hoe je het beste kan vliegen.. Ik blijf meestal laag bij de grond zoek een strategische plek uit en blijf daar rondhangen door te vertragen en te versnellen als dat moet.. Als je langzaam vliegt schiet je ook veel makkelijker vijanden af ben ik achter gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Inflatable schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:25:
[...]

.. Ik blijf meestal laag bij de grond zoek een strategische plek uit en blijf daar rondhangen door te vertragen en te versnellen als dat moet.. Als je langzaam vliegt schiet je ook veel makkelijker vijanden af ben ik achter gekomen..
Klopt, langzamer vliegen levert meer accuracy op, aldus een van de hints die je tijdens het laden ziet..

[ Voor 0% gewijzigd door pixels66 op 05-12-2015 20:01 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Wat ik wel heel erg lame vind en hoop dat ze snel fixen is dat de Millennium Falcon door simpelweg z'n shield aan te zetten de Slave One in 1x kapot kan krijgen door te rammen.. Mij net ook weer overkomen.. En de rebels zijn al zoveel sterker heb ik het idee, meeste potjes als rebels win ik namelijk, meeste als Empire verlies ik.. Of is dat toeval? Vooral de A-wing lijkt zwaar OP, wendbaar en moeilijk te raken.. En dan hebben de rebels ook nog een nuttige shieldfunctie waar de empire een vrij nutteloze turboboost heeft.. Deze gamemode is op dit moment dus nogal unbalanced.. Jammer want ik vind het wel een van de leukste en meest relaxte om te spelen.. Het is heel wat anders dan het standaard shooter gebeuren in de andere gamemodes..

[ Voor 36% gewijzigd door Inflatable op 05-12-2015 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Wat bedoel je met OP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
OP = overpowered.

En inderdaad, rebels zijn zwaar in het voordeel in de lucht. Heb net een 8-tal potjes fighter squadron achter de rug. Rebels: 4 keer (zwaar) gewonnen. Empire, het omgekeerde. Hopelijk wordt dit snel gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ik vind fighter squadron veel te moeilijk helaas.. Ik krijg alleen maar Ai kills... Dus ik speel het niet meer, sowieso is het vliegen niet mn favoriet.

Iets anders, de jakku update zou 2 nieuwe map bevatten, graveyard of giants en en Goazan Badlands... Nu heb ik even geen gelegenheid om de ps4 op te starten, maar die tweede map ben ik in walker assault en supremacy niet tegengekomen, is ie op andere modes er wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
pixels66 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:45:
Ik vind fighter squadron veel te moeilijk helaas.. Ik krijg alleen maar Ai kills... Dus ik speel het niet meer, sowieso is het vliegen niet mn favoriet.

Iets anders, de jakku update zou 2 nieuwe map bevatten, graveyard of giants en en Goazan Badlands... Nu heb ik even geen gelegenheid om de ps4 op te starten, maar die tweede map ben ik in walker assault en supremacy niet tegengekomen, is ie op andere modes er wel?
Achter toestellen met namen aan gaan, dat zijn echte spelers, de rest is allemaal AI.. En powerups oppakken bij de grond om .o.a. Je eigen toestel te repareren.. En goed je snelheid aanpassen, niet constant volle snelheid vliegen.. Ik vlieg just heel langzaam en versnel alleen als dat nodig is om achter iets aan te gaan of iemand achter me kwijt te raken.. En de transportschepen neerhalen of verddigen als ze verschijnen.. Ik vind het de makkelijkste gamemode om snel punten mee te verdienen eerlijk gezegd.. Maar je moet er inderdaad van houden, het is compleet anders dan het gewoon shooter gebeuren op de grond..

Ik speel het op PC met een xbox 360 controller, met muis en toetsenbord vind ik niet te doen.. Andere gamemodes uiteraard wel gewoon met muis en toetsenbord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethrellik
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-04 20:26
Man ik erger me kapot de laatste dagen aan de aimbots en hackers op de pc. Is dat ook iemand opgevallen?

[ Voor 4% gewijzigd door ethrellik op 06-12-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:43
Ben ik de enige, of voelt dit spelnet een beetje als Battlfield Heroes? Met dat spel heb ik me ook kostelijk vermaakt :D *gaat weer verder gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ik vind het ook wel jammer dat de player pools gemixt zijn tussen PS4 en PC. Ik ben sowieso al een FPS noob, maar herinner me van lang terug met Quake III dat ik toch wel pakken beter kon mikken e.d. dan wat ik nu doe op PS4. Ik denk dus dat PC gamers per definitie al een pak beter presteren, nog los van de valsspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
ethrellik schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:25:
Man ik erger me kapot de laatste dagen aan de aimbots en hackers op de pc. Is dat ook iemand opgevallen?
Niet echt.. Hoe hackt men dan volgens jou? Ben je niet gewoon mensen met de 'Scan' Star Card tegengekomen? Dat is in feite een (tijdelijke) wallhack die gewoon in de game zit..

Aimbots zijn sowieso altijd heel moeilijk te bewijzen.. En aangezien je vaak niet direct op je tegenstander moet mikken maar er iets voor omdat de lasers relatief traag zijn lijkt me een aimbot sowieso vrij nutteloos in deze game.. Maargoed, de consoleversies hebben ook aim-assist, dus wie weet of er aimbot cheats voor deze game bestaan..
Twixie schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:33:
Ik vind het ook wel jammer dat de player pools gemixt zijn tussen PS4 en PC. Ik ben sowieso al een FPS noob, maar herinner me van lang terug met Quake III dat ik toch wel pakken beter kon mikken e.d. dan wat ik nu doe op PS4. Ik denk dus dat PC gamers per definitie al een pak beter presteren, nog los van de valsspelers.
Euhm, PC en PS4 spelers kunnen helemaal niet samenspelen in deze game.. :/

En logisch dat je met een muis beter kan mikken dan met een controller.. Waarom denk je dat bijna alle shooters op consoles een soort van aim-assist hebben ingebouwd en op de PC niet?

[ Voor 5% gewijzigd door Inflatable op 06-12-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ah ok, thanks, wist ik niet. Dan ben ik wel nog een grotere sukkel in dit game dan ik al dacht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Ik speel nu ruim 1,5 week Battlefront, en ik vind het echt een heel matig spel eigenlijk. Ik neig zelfs naar de term miskoop. Grafisch ziet het er prima uit. Maar de balans zowel ingame tussen Rebels/Empire (wapens) en de teambalans qua spelers is echt waardeloos. Ik kom regelmatig in teams met spelers die amper meer als 10 kills scoren tegen een team met tegenstanders die minimaal 15 to 25 kills scoren. :')
Verder is het ranking systeem veel te traag. Volgens mij moet je echt bizar veel uren maken om omhoog te ranken en daardoor betere wapens vrij te spelen, met als gevolg dat degene die die sterkere wapens hebben relatief simpel domineren.
En waarom zit er niet gewoon oldskool CFT in? Al dat gedoe met control points bezetten is na 3 potjes al dodelijk saai.

Kortom ik voorspel dat deze game over een paar weken stof ligt te vangen hier. :X
Ach ja, was te verwachten dat EA weer een baggerspel zou afleveren. Ze doen al jaren niet anders imho.
Als PC gamer zijnde heb ik sinds ze de C&C serie verpest hebben ook geen games van EA meer gekocht. :z

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethrellik
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-04 20:26
Inflatable schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:07:
[...]

Niet echt.. Hoe hackt men dan volgens jou? Ben je niet gewoon mensen met de 'Scan' Star Card tegengekomen? Dat is in feite een (tijdelijke) wallhack die gewoon in de game zit..

Aimbots zijn sowieso altijd heel moeilijk te bewijzen.. En aangezien je vaak niet direct op je tegenstander moet mikken maar er iets voor omdat de lasers relatief traag zijn lijkt me een aimbot sowieso vrij nutteloos in deze game.. Maargoed, de consoleversies hebben ook aim-assist, dus wie weet of er aimbot cheats voor deze game bestaan..
Nou er zijn degelijk hacks (check anders voor de gein google), niet dat ik er veel tegen kom (godzeidank) K/D van 50(+)-1 in de eerst 10 min in walker assault. |:(
Sommige hacks geven elk wapen een soort van instant kill, kwam ik tegen gisteren.
maar toch erg vervelend als je met je clan het potje eruit word geforceerd om deze reden.
Natuurlijk rapporteer je deze gebruiker(s), regroup en word er naar de volgende match gezocht.

Buitenom dit, is het spel wel vermakelijk.
Balans in wapens en voertuigen moet wel even worden bijgesteld, en een ping in de lijst (met de spelers rank) was wel zo fijn geweest.
Ook met zoeken erger ik me eraan dat er geen voorkeur is om eventueel nationaal/regionaal te kunnen selecteren.
Spel is niet zo lang uit, wie weet dat het binnenkort wel veel word bijgesteld en gepatcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Specht schreef op zondag 06 december 2015 @ 22:16:

En waarom zit er niet gewoon oldskool CFT in?
Zit er gewoon in, heet Cargo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Weet iemand of er binnenkort/in de toekomst je met een team een game kan starten? Dus team samenstellen en dan walker assault oid gaat doen, zodat je altijd bij elkaar in hetzelfde team zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
baronruud schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:37:
Weet iemand of er binnenkort/in de toekomst je met een team een game kan starten? Dus team samenstellen en dan walker assault oid gaat doen, zodat je altijd bij elkaar in hetzelfde team zit.
Voor zover ik weet ( met 3 man getest) is het zo dat je een party van 8 man kan aanmaken. Als dan een persoon een game gaat zoeken, gaat deze automatisch opzoek naar een server met x-aantal slots. Als er dan een server is gevonden krijgt de rest een melding waarmee dezelfde game gejoined kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
lordprimoz schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:03:
[...]

Voor zover ik weet ( met 3 man getest) is het zo dat je een party van 8 man kan aanmaken. Als dan een persoon een game gaat zoeken, gaat deze automatisch opzoek naar een server met x-aantal slots. Als er dan een server is gevonden krijgt de rest een melding waarmee dezelfde game gejoined kan worden.
Vergelijkbaar met wat ik gevonden had op het forum van SW: Battlefront:

There is no Squad system in this game, only Partner system, although you can join a match with 7 friends up (But the map needs to support this size of party).

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
lordprimoz schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:03:
[...]

Ok, ben vergeten te vermelden dat ik op PS4 speel.
Maar een squad aanmaken en dan starten moet mogelijk zijn dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
baronruud schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:11:
[...]

Kan ik bevestigen. Je joint dan een game waar dan de grootte van je squad is vrijgehouden (of is dat steeds toeval geweest bij mij?). op die manier kan iedereen joinen (mits ze je wel volgen natuurlijk, dit gebeurt niet automatisch)

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Hoe kan ik die Tweakers Community toevoegen in PS4? Ik kan niet specifiek zoeken op Community's.... Wellicht wel leuk om dan eens met wat Tweakers te spelen, aangezien niemand om mij heen Battlefront heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pixels66 schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:26:
Hoe kan ik die Tweakers Community toevoegen in PS4? Ik kan niet specifiek zoeken op Community's.... Wellicht wel leuk om dan eens met wat Tweakers te spelen, aangezien niemand om mij heen Battlefront heeft...
Voeg mij toe als vriend: Dennis585

Ik ben de eigenaar van de Tweakers community.

Je bent welkom net als alle anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Check, gedaan! Via jouw vond ik ook de Community.. Eens kijken hoe dat nu werkt om gezamenlijk in een game te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:06
baronruud schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:11:
[...]

Ja, tot 8 man,

je maakt dan een party aan op de ps4 zelf (dus niet in de game).
In de game bepaal je wie je van die 8 man in je party als coop partner wil gebruiken (dus bij die persoon kun je dan altijd in de game spawnen).

start vervolgens de game mode op die je wil spelen en alle 8 man zitten in het zelfde team. De voice chat blijft gaan via de party chat van de ps4 tussen die 8 man en jij kunt altijd spawnen bij de gekozen friend die je eerder gekozen hebt in het menu scherm links bovenin (de 2 icoontjes links boven is het coop partner gedeelte).

werkt foutloos en eigenlijk best wel handig.

Wat ik zelf wel jammer vindt is dat je altijd maar 1 coop partner spawnpunt hebt, in bf4 kun je bij iedereen in je squad spawnen, dat kan helaas in battlefront niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BokitoD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-03-2018
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:35:
[...]

Cool, geen idee dat dit kon op PSN! Zit erbij!

Zat net even te kijken of ik DLC Battle of Jakku al kon downloaden maar ik kan er nog steeds niet bij?!?! Heb idd niet gepre-ordered maar hij zou vandaag wel beschikbaar komen!

[ Voor 23% gewijzigd door BokitoD op 07-12-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
dat is morgen.. de 8e..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BokitoD
Lees 't net idd ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Specht schreef op zondag 06 december 2015 @ 22:16:

En waarom zit er niet gewoon oldskool CFT in? Al dat gedoe met control points bezetten is na 3 potjes al dodelijk saai.
Dat is de Cargo modus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Overigens is die jakku map wel echt heel dik... Dat geeft pas een vette sfeer.. Ik heb m al zo vaak gespeeld nu..

Jammer dat je alleen turning point erin kan spelen en geen walker assault, wat vreemd is, want in de jakku trailer zie je toch echt AT-AT's lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Meer mensen zin in sw? Join de party :)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Heb hem net gekocht. Iemand tips hoe ik het beste dit spel kan "leren" als rookie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 13:15

PBP

pixels66 schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:35:
Overigens is die jakku map wel echt heel dik... Dat geeft pas een vette sfeer.. Ik heb m al zo vaak gespeeld nu..

Jammer dat je alleen turning point erin kan spelen en geen walker assault, wat vreemd is, want in de jakku trailer zie je toch echt AT-AT's lopen...
Je kan gewoon walker assault spelen op jakku hoor. Gewoon walker assault selecteren en met vierkantje(op ps4) de map kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:13

DoctorV64

Cosmopoliet

Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:35:
[...]

Hoi,
Ik wil ook lid worden van de Tweakers community, ik voeg je ook toe als vriend.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoctorV64 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:20:
Hoi,
Ik wil ook lid worden van de Tweakers community, ik voeg je ook toe als vriend.
Is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Gisteravond geprobeerd The Battle Of Jakku te spelen, zonder succes. Eerst de Pre-order vouchercode ingevoerd en de content gedownload. De game gaf echter aan dat ik de content niet mocht spelen. Nog twee keer geïnstalleerd, maar het wilde niet baten. Nou ja, vanavond is hij voor iedereen te spelen, dan zou het moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
oh mijn god ik deed gister echt even een facepalm...
had iets van 3 spacebattle gedaan en zat maar "waarom raak ik ********* niks!" "Waarom schiet hij mij ***** zo makkelijk neer!".
kom ik er dus achter dat je gewoon linkertrigger ingedrukt moet houden voor lock on...
geweldig spel, twijfel nog wel of de season pass er gaat komen, eerst maar wat meer info over de uitbreidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BokitoD
Ferra schreef op maandag 07 december 2015 @ 23:11:
Heb hem net gekocht. Iemand tips hoe ik het beste dit spel kan "leren" als rookie?
1. Focus op de star-cards en pick-ups, deze kan je na ze te unlocken ook upgraden (7000 credits) zodat ze sneller afkoelen. Homing Shot en Pulse Rifle leveren echt heel wat free kills op. Ook Jump Pack, Impact Grenade en veel later de Bowcaster zijn BAAS

2. Ga meteen spelen in 3rd person (je hebt een veel ruimer beeld van je spelwereld) en kies een goede basic blaster uit en ga hiermee oefenen. A280C, DLT-19 en wat later de T21(B) (de beste wat mij betreft) en EE3 zijn wat mij betreft de beste wapens. Qua speelstijl moet je echt 1 blaster pakken en hier gewoon 500+ kills mee gaan maken voordat je deze onder de knie hebt.. de hele tijd wisselen van blaster en hiermee credits vergooien is niet slim (heb ik ook gedaan :D).

3. Verder moet je uitkijken met als een kip zonder kop over het speelveld rennen want dat werkt gewoon niet. Maak gebruik van dekking en verticaliteit van de levels, met een jumppack kan je echt overal op komen.

4. Ohja, de beste Hero's zijn wat mij betreft Boba (zieke blaster en wrist rockets), Han (Rapid Fire), Leia (Trooper Bane - killt stormtroopers met 1 shot). Beste vliegtuig is de A-Wing van de Rebels.

[ Voor 18% gewijzigd door BokitoD op 08-12-2015 11:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
HADES2001 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:16:
oh mijn god ik deed gister echt even een facepalm...
had iets van 3 spacebattle gedaan en zat maar "waarom raak ik ********* niks!" "Waarom schiet hij mij ***** zo makkelijk neer!".
kom ik er dus achter dat je gewoon linkertrigger ingedrukt moet houden voor lock on...
geweldig spel, twijfel nog wel of de season pass er gaat komen, eerst maar wat meer info over de uitbreidingen.
Vergeet ook niet om trager te vliegen, dan doen je blasters meer damage. Dat geel-oranje balkje onderaan je scherm duidt de verdeling van energie tussen je motoren en je blasters aan. Geel = motoren, oranje = blasters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Via de Facebook van Star Wars Battlefront is een video verschenen met daarin uitleg over de patch die eraan komt. Kan hem helaas niet bekijken op werk, maar het lijkt erop dat er een single player campaign aan komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

pixels66 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:21:
Via de Facebook van Star Wars Battlefront is een video verschenen met daarin uitleg over de patch die eraan komt. Kan hem helaas niet bekijken op werk, maar het lijkt erop dat er een single player campaign aan komt!
Waar zie die post dan? Het linkje werk schijnbaar wel voor je.

Op de officiele battlefront forums kan ik alle patchnotes lezen, maar daar zie ik niet dat er mogelijk gehint wordt naar een single player campaign.

Maar misschien kijk ik er wel overheen hoor :+

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Bzrk80 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:33:
[...]

Waar zie die post dan? Het linkje werk schijnbaar wel voor je.

Op de officiele battlefront forums kan ik alle patchnotes lezen, maar daar zie ik niet dat er mogelijk gehint wordt naar een single player campaign.

Maar misschien kijk ik er wel overheen hoor :+
https://m.facebook.com/st...ndex=0&id=155681831248362

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BokitoD
"Single-player for it's sequals..'' oftewel.. Single-player voor de volgende game in de Star Wars-reeks. Niet de huidige game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Haha! Die jongens bij EA zijn zo uitgekookt!

Single player in het volgende deel stoppen zodat die ook weer goed verkoopt!

http://swbstats.com/ - Wat zijn die stats treurig zeg

https://www.vg247.com/201...ve-the-depth-fans-wanted/

“So, an 8-year-old could play with his father on the couch, as well as a teenager or 20-year-old could play the game and enjoy it. It is more accessible. And for the hardcore, it may not have the depth that they wanted in the game.”

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Yay ik kan eindelijk Jakku downloaden nu. Wel lekker vaag systeem, je moet ook echt de uitbreiding 'kopen' en op een 'pay-now' knop drukken waar dan 0,00 euro op staat. Waarom niet gewoon een patch?

Oh en in dat filmpje hierboven zegt hij \

'the decision was made by Dice to not put singleplayer in but focus on multiplayer, but this does not mean it's set in stone for future games and we'll determine what the team does as we get further in that process' .

Dat is vooral heel vaag dus zeker nog geen singleplayer confirmed voor volgende delen.

[ Voor 46% gewijzigd door Goron op 08-12-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
evilpin0 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:20:
Haha! Die jongens bij EA zijn zo uitgekookt!

Single player in het volgende deel stoppen zodat die ook weer goed verkoopt!

http://swbstats.com/ - Wat zijn die stats treurig zeg

https://www.vg247.com/201...ve-the-depth-fans-wanted/

“So, an 8-year-old could play with his father on the couch, as well as a teenager or 20-year-old could play the game and enjoy it. It is more accessible. And for the hardcore, it may not have the depth that they wanted in the game.”
Ze hebben gegokt op minder content te verkunnen verkopen voor het dubbele bedrag, dat is nu wat gebackfired en dat wordt keihard naar binnen geramd door onder andere Totalbiscuit, Angry Joe en Jim Sterling. Dat de singleplayer en space battles geleidelijk worden geïntroduceerd bij nieuwe delen is letterlijk voorspeld door zoveel reviewers/normaal denkende mensen.

Ergo, damagecontrol bij EA, extra content gratis aan gaan bieden en hopen dat 't nog wat te redden valt.

Overigens vind ik de PS4 stats nog heel erg netjes, maar eerlijk is eerlijk, iedereen die op black friday/in december een ps4 heeft gekocht/gekregen, krijgt er Battlefront of Blops3 bij in de bundle, dus dan lijkt Battlefront wel een logische keuze. Vergeleken met de 800k+ peak van cs:go, is het inderdaad wel erg weinig voor zo'n grote casual titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:57:
[...]

Ze hebben gegokt op minder content te verkunnen verkopen voor het dubbele bedrag, dat is nu wat gebackfired en dat wordt keihard naar binnen geramd door onder andere Totalbiscuit, Angry Joe en Jim Sterling. Dat de singleplayer en space battles geleidelijk worden geïntroduceerd bij nieuwe delen is letterlijk voorspeld door zoveel reviewers/normaal denkende mensen.

Ergo, damagecontrol bij EA, extra content gratis aan gaan bieden en hopen dat 't nog wat te redden valt.

Overigens vind ik de PS4 stats nog heel erg netjes, maar eerlijk is eerlijk, iedereen die op black friday/in december een ps4 heeft gekocht/gekregen, krijgt er Battlefront of Blops3 bij in de bundle, dus dan lijkt Battlefront wel een logische keuze. Vergeleken met de 800k+ peak van cs:go, is het inderdaad wel erg weinig voor zo'n grote casual titel.
Mja, daar ben ik het wel mee eens. Ik denk dat ze beter meet content qua guns, customization, en stats hadden kunnen doen. In principe zijn de gameplay modes niet slecht. Meer maps worden door iedere grote game later aangeboden.

Vooral stats en customization is belangrijk tegenwoordig. Iedereen vind het leuk om lekker te klooien met z'n outfit of loadout. Sterker nog, er wordt enorm veel op youtube mee gedaan voor bijvoorbeeld Black Ops 3.

Wie weet krijgen ze het nog voor elkaar om het allemaal wat dieper te maken. De game speelt op zich verder erg lekker. Daar dus geen klachten aan kmijn kant.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
Bzrk80 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:29:
[...]

Mja, daar ben ik het wel mee eens. Ik denk dat ze beter meet content qua guns, customization, en stats hadden kunnen doen. In principe zijn de gameplay modes niet slecht. Meer maps worden door iedere grote game later aangeboden.

Vooral stats en customization is belangrijk tegenwoordig. Iedereen vind het leuk om lekker te klooien met z'n outfit of loadout. Sterker nog, er wordt enorm veel op youtube mee gedaan voor bijvoorbeeld Black Ops 3.

Wie weet krijgen ze het nog voor elkaar om het allemaal wat dieper te maken. De game speelt op zich verder erg lekker. Daar dus geen klachten aan kmijn kant.
Ik verwacht en hoop ook wel dat er net als met BF4 nog een hele hoop gratis (en nog een aantal extra dlc's voor de season pass houders) content bij komt naast de al geplande dlc. Nu is het me gewoon nét teveel geld om de content te verantwoorden. Wel jammer, want ik heb het helemaal mee eens dat de game heerlijk wegspeeld voor een paar potjes lekker vermakelijk rossen.

Er komen de komende jaren hele ritsen star wars films uit, EA zal daar wel op mee willen liften (dat zou ik in hun geval wel doen), dan is het slimmer om extra te investeren in deze versie om meer toekomstige sequals te kunnen verkopen.

Qua timing zaten ze met dit deel natuurlijk ook wel lastig, het moet sowieso voor de kerst in de winkels liggen en als ze een single player maakte met verhalen uit de eerste zes films, dan was het weer veel herhaling. Elementen uit episode 7 kunnen ze natuurlijk niet verwerken voordat de film uit is en een geheel nieuw verhaal zou te veel geassocieerd kunnen worden met de nieuwe film, iets wat voor Disney ook niet aantrekkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:57:
[...]

DIt dus.

Heb BF ook niet gekocht. Ik boycot EA zoveel mogelijk, dat is de enige manier waarop ze het misschien ooit eens leren....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowbell
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Als je dood gaat kun je van 'hand' wisselen. Maar kan het ook terwijl je leeft? Dacht dat ik het zag op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, kan niet.

Ik heb nu ook uitgezocht hoe je langzamer kan vliegen: linker joystick. Het is bijna niet te zien op dat configuratiescherm met witte backdrop. Je schiet aanmerkelijk harder als je langzamer gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Turing Point op The Battle Of Jakku is echt waanzinnig! 6/7 potten gespeeld vanavond. Dit met 8/10 maps zou ech heel fraai zijn. Wat een chaos en met slim lopen bereik je zoveel meer, dan met alleen dacht vooruit en schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Jumpman schreef op woensdag 09 december 2015 @ 00:09:
Turing Point op The Battle Of Jakku is echt waanzinnig! 6/7 potten gespeeld vanavond. Dit met 8/10 maps zou ech heel fraai zijn. Wat een chaos en met slim lopen bereik je zoveel meer, dan met alleen dacht vooruit en schieten.
Ik vind hem moeilijk om eerlijk te zijn. Ik had echt geen idee waar ik moest kijken of waar ik moest schieten. Maar dat kan ook zijn dat ik de map nog niet goed genoeg ken. Wel een toffe toevoeging ja. Hopelijk gaan er meer maps volgen met Turning Point.

Enige royale minpunt vond ik dat aan de Empire kant er Stormtroopers vrij gemakkelijk door konden lopen en op een van de schepen kon gaan zitten om vanaf daar de Rebels in de rug te snipen. Er werd in mijn potjes goed gecamped in ieder geval. Het is net iets te makkelijk om door te lopen en dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Bzrk80 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:07:
[...]

Ik vind hem moeilijk om eerlijk te zijn. Ik had echt geen idee waar ik moest kijken of waar ik moest schieten. Maar dat kan ook zijn dat ik de map nog niet goed genoeg ken. Wel een toffe toevoeging ja. Hopelijk gaan er meer maps volgen met Turning Point.

Enige royale minpunt vond ik dat aan de Empire kant er Stormtroopers vrij gemakkelijk door konden lopen en op een van de schepen kon gaan zitten om vanaf daar de Rebels in de rug te snipen. Er werd in mijn potjes goed gecamped in ieder geval. Het is net iets te makkelijk om door te lopen en dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me.
In de potten die ik speelde (ook ik kende de map niet), werd meteen na het overmeesteren van een punt, de omgeving even uitgekamd. Toch kwamen er elke keer tegenstanders die met een grote boog om de clash rende om dan in de flanken of erachter te gaan campen. Gelukkig waren we daar later op voorbereid en zagen we ze al aankomen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Bzrk80 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:07:
[...]
dat klopt, maar dat kun je heel simpel oplossen door een de Personal Shield star card toe te kennen, dan zet je die aan en dan loop je naar het volgende 'debree punt' om zo verder op te rukken. Door die shield kunnen ze je niet raken en is snipen en campen op dat schip zinloos. Na 25 seconden of zo is je star card weer vol en kun je weer verder lopen naar het volgende punt. Zo kun je vrij eenvoudig aankomen op de plek waar je moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgerbil
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-08 13:20
Bzrk80 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:29:
[...]

Volledig mee eens. Ben nog altijd een beetje teleurgesteld als ik een level omhoog ga maar toch weer hetzelfde logootje zie staan... klinkt misschien dom maar zo moeilijk lijkt me dat niet om in een game te stoppen. Om de x levels een nieuw logootje ofzo. Al is het maar voor je e-peen :P .

Je kan an sich ook wel kiezen uit een hoop kopjes voor je personage en lets face it, Empire is en blijft gewoon een wit trooperpakje. Plus je zit in het tijdperk van episode 4, 5 & 6 dus je kan daar al geen helmen van episodes ervoor gaan gebruiken.

Het enige wat ze hadden kunnen doen is een derde "party" toevoegen.
Zoals je Boba Fett & Han Solo hebt eigenlijk maar dan van het gewone type en geen heroes.
Daar konden ze dan qua race etc toch wat meer speling in geven.

Maar goed, ik heb me er ondertussen min of meer bij neergelegd en heb toch altijd een hele hoop pret als ik wat rondje speel. Het geluid van die blasters en het kunnen vliegen in een X-wing blijven toch habba habba _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

robinez schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:19:
[...]

dat klopt, maar dat kun je heel simpel oplossen door een de Personal Shield star card toe te kennen, dan zet je die aan en dan loop je naar het volgende 'debree punt' om zo verder op te rukken. Door die shield kunnen ze je niet raken en is snipen en campen op dat schip zinloos. Na 25 seconden of zo is je star card weer vol en kun je weer verder lopen naar het volgende punt. Zo kun je vrij eenvoudig aankomen op de plek waar je moet zijn.
Niet iedereen heeft (of gebruikt) een personal shield. Vooral op zo'n grote map gebruik ik liever Focus Fire of Explosive shot. Die vind ik dan net wat nuttiger.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
Bzrk80 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:49:
[...]

Niet iedereen heeft (of gebruikt) een personal shield. Vooral op zo'n grote map gebruik ik liever Focus Fire of Explosive shot. Die vind ik dan net wat nuttiger.
klopt, dat is ook een speelstijl, maar als je aanvallend objectives doet lijkt mij een shield wat handiger dan focus fire of explosive die toch meer gericht zijn op verdedigen en minder op objectives veroveren.

ik neem meestal een shield hand setup met impact grenade en jump pack als ik in het aanvallende team zit. Bij verdediging gebruik ik inderdaad net zoals jou een explosive card met homing shot of pulse canon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:09
Hoe is de singleplayer ervaring?
Ik heb een XBOX One, maar mijn vriendenkring heeft allemaal PS4. Is het zonder multiplayer echt niks?
Ik kan wel online met de XBOX maar vind het zonder vrienden een pak minder leuk om dat te doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Zonder multiplayer is het niets. Er zit geen campaign in en met de overige SP missies ben je wel een keer klaar.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Engineer Stewie schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:55:
Hoe is de singleplayer ervaring?
Ik heb een XBOX One, maar mijn vriendenkring heeft allemaal PS4. Is het zonder multiplayer echt niks?
Ik kan wel online met de XBOX maar vind het zonder vrienden een pak minder leuk om dat te doen :).
als je geen friends hebt die hem spelen op de xone, dan zou ik hem overslaan. Er zit geen echte single player campaign in, de paar single player /coop missies (die meer tutorials zijn eigenlijk) ben je vrij snel zat van. En als je multiplayer in je eentje niet leuk vind dan is de mp ook niet leuk om te spelen.

In coop mode of met een party is de game een stuk leuker. Je kunt met maximaal 8 man in een party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Misschien een domme vraag maar Battle of Jakku is nu voor iedereen beschikbaar. Waar moet ik deze halen op mn PS4. Start deze download automatisch ?
Pagina: 1 ... 21 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet