En hoevaak is de GAME trailer bekeken in 18 uur tijd? Denk dat dat belangrijker is om te kijken hoe groot de interesse in de GAME is.
Film intersse =/= game interesse.
Hij zal vast goed verkopen, maar echt niet zo goed als de sommige Star War fans denken/hopen. Het is uiteindelijk gewoon een shooter in Star Wars universum. Het heeft nog helemaal niks bewezen dus om gelijk te denken dat het een kaskraker wordt is erg voorbarig.
Degenen die denken dat het nu al een gigantisch succes zal worden, zullen vaak mensen zijn die zowel gamer als star wars fan zijn. Ik snap dat je vooral wíl dat het een succes is, want als het geen succes is, dan betekent het dat de game tegen valt en is je jongensdroom kapot.
Degenen die niks met star wars hebben zien het gewoon als een shooter, die kijken rond release wel wat de heisa is en beoordelen het ook puur als game. Oh multiplayer zit redelijk in elkaar, geen classes helaas, wapens beetje futurustisch maar ok etc.
De Star War fan die geen gamer is, al niet zo snel een hobby gaming starten voor een Star Wars spel lijkt me. Die heeft al niks met gamen, dus waarom zou een Star Wars game dusdanig interessant zijn om uren te willen spelen, als je al weet niks met games te hebben. Dat is alsof iemand opeens een Dragon Ball Z boek gaat kopen, terwijl hij nooit boeken leest.
Degenen die fan zijn van Star Wars én gamer zijn, ja die gaan natuurlijk smullen. Alles is tof en wat eigenlijk slecht is vanuit gameperspectief is, 'hoort' zo dus is het gewoon goed. Die mensen gaan zeker de game kopen, maar dat zijn echt niet de aantallen als een GTA of een COD of zelfs Destiny....
Ik heb zelf niks met Star Wars en de trailer zag er tof uit. Maar ik weet er niks over; dus ik wacht wel tot ik gameplay zie om het te beoordelen. Ik wil gameplay elementen zien, wapens, uitrusting, modes en graphics. Dan weet ik of het mij zal aantrekken als game en of het me wat lijkt. Het lijkt me een toffe setting, ben dus benieuwd naar de game. Heb echter niet al te positieve associaties met DICE na BF4 (en Hardline vond ik ook maar meh). Ik hoop dat de game niet als een Battlefield game speelt qua controls. Na een flinke tijd Destiny gespeeld te hebben, voelde BF4 een beetje klinisch, richting hoe COD altijd is/was. Gezien de game door DICE weer gemaakt wordt en waarschijnlijk op de Frostbite Engine draait, wacht ik mooi af.
[
Voor 16% gewijzigd door
ASNNetworks op 21-04-2015 09:15
]