Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.500 views

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:02
poor Leno schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:50:
[...]

Dit is dus weldegelijk ingame PS4 materiaal, gefilmd tijdens gameplay met de cinematic tools! Hier zit niets prerendered aan!

In de trailer zit zelfs een shot vanuit de cockpit van een XWing voordat ie overschakelt naar 3rd person *O*

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik meende ergens gelezen te hebben (ik ga uit van neogaf) dat deze reveal trailer en screenshots van pc afkomen. Ik kan nu zelf niet kijken maar wordt er in het filmpje ook een platform vermeld?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
De playstation 6 zal games er zo uit kunnen laten zien...mooie beelden maar natuurlijk niet te vergelijken met het eindproduct.

PSN: Oldzkoel

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
I believe it when I see it. Vast 4 playstations in dubbele SLI opstelling ;)

[ Voor 48% gewijzigd door power_user op 18-04-2015 00:11 ]

PSN: Oldzkoel

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:36
Ze worden in de reacties erop ook frontaal uitgemaakt voor Ubisoft. :+
Lijkt me inderdaad niet kunnen, en dus een Watch Dogs scenario incoming.
Vergelijkingsvideo van echte gameplay met deze teaser komt over een paar maanden wel. ;)

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat de makers dit over zich heen halen, ze worden er straks toch wel op gepakt als blijkt dat het allemaal niet zo mooi is als dat het moet zijn.

Maar goed elke vorm van reclame etc is goed denken ze volgens mij.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-11 09:33
poor Leno schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:54:
Ze zouden het anders ook niet zo benadrukken :)

Ik geloof het zeker wel!
Is wel van de in-game engine, maar zo speel je zelf niét. Staat gewoon in de comments.

Al dit soort trailers zijn pure misleidende crap. Games zien er *nooit* zo uit als je zelf speelt. Aldus: >>|

Nickname does not reflect reality

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-11 18:31
In-engine is niet hetzelfde als in-game. Máár het kan wel. Ze laten in deze trailer alleen zien wat de potentie is van de engine waar de game op draait, niet hoe de game er uit gaat zien. Kijk maar naar de trailer van Uncharted 4. De teaser zag er toch iets gelikter uit dan wanneer je het spel speelt. De teaser draaide op 60fps de gameplay trailer op 30fps. Het zag er wel verschrikkelijk mooi uit, maar je zit hier wel een discrepantie.

Dat kan altijd nog recht worden getrokken door Naughty Dog, wat dat betreft is het één van de beste first-party developers van Sony en consoles in het algemeen, naar mijn mening.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Brad Pitt schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 08:13:
[...]

Is wel van de in-game engine, maar zo speel je zelf niét. Staat gewoon in de comments.
Ja dat snap ik zelf ook wel, duh ;)

Ik bedoelde dat het wel gefilmd is tijdens het spelen. Ik zeg alleen dat het niet een geprerendered (CGI) filmpje is..
(Dit wordt gefilmd door een 'Spectator' in de cinematic mode, niet door de player zelf he)

Hetzelfde als dit:

Gefilmd tijdens het spelen, met de cinematic tools.. Zo speel je het natuurlijk niet nee, maar de graphics komen redelijk overeen :)

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 18-04-2015 09:43 ]

• Brad Pitt
SacreBleu schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 09:15:
In-engine is niet hetzelfde als in-game. Máár het kan wel.
Het spél gaat er niet zo uit zien, da's alles.
poor Leno schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 09:31:
[...]
Gefilmd tijdens het spelen, met de cinematic tools..
Zo speel je het natuurlijk niet nee
Heb nog wat koffie nodig denk ik :)

[ Voor 37% gewijzigd door Brad Pitt op 18-04-2015 09:34 ]

• Origins
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 09:32:
[...]

Het spél gaat er niet zo uit zien, da's alles.
Begrijp ook serieus niet dat mensen dat verwachten op een PS4, op de huidige consoles is dat gewoon niet mogelijk.
Laat die droom voorlopig varen mensen.. misschien de volgende generatie.
Jurian (Tweakers) heeft btw zelf ook al gezegd dat de gameplay beelden prachtig zijn, maar uiteraard niet zo extreem zoals het reveal filmpje :)

Ingame != gameplay

• Brad Pitt
poor Leno schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 09:47:
Jurian (Tweakers) heeft btw zelf ook al gezegd dat de gameplay beelden prachtig zijn, maar uiteraard niet zo extreem zoals het reveal filmpje :)
Daarom snap ik de eurforie niet helemaal. Lekker boeiend hoe een trailer er uit ziet. Negen van de tien keer is het spel geheel anders. Maar goed, blijkbaar wordt men er enthousiast van dus het werklt wél :)

Brad Pitt schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 09:55:
[...]

Daarom snap ik de eurforie niet helemaal. Lekker boeiend hoe een trailer er uit ziet. Negen van de tien keer is het spel geheel anders. Maar goed, blijkbaar wordt men er enthousiast van dus het werklt wél :)
Nou, zoals je kunt zien in het filmpje hierboven, dan komt de gamplay redelijk overeen met de cinematic beelden.. Dus als de Battlefront gameplay beelden 85% van het reveal filmpje zullen zijn dan wordt het alsnog fantastisch :D

En dat ze op een PS4 werden geproduceerd maakt mij hoopvol :)

• Brad Pitt
poor Leno schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:00:
Dus als de Battlefront gameplay beelden 85% van het reveal filmpje zullen zijn dan wordt het alsnog fantastisch :D
Dat wordt het niet ;)

Hoezo niet? Weet jij dat misschien? Nee precies. Kijk dan naar het BF4 filmpje en dan zie dat het daar al superdichtbij komt.

Ze zijn nu ook een stuk verder/beter met het programmeren van de Frostbite 3 en het programmeren voor de PS4.. dusss :)

(Als je wel meer insider info hebt, share dat met ons :P )

• Brad Pitt
poor Leno schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:04:
Hoezo niet? Weet jij dat misschien? Nee precies.
Dat noemen ze common sense.

Ok, jij denkt van niet, ik denk dat het wel redelijk in de buurt komt. laten we het daarop houden voorlopig en op de E3 verder kijken :)

Er is trouwens een Battlefront topic :)

[Multi] Star Wars Battlefront

[ Voor 28% gewijzigd door poor Leno op 18-04-2015 10:11 ]

• Brad Pitt
poor Leno schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:09:
Ok, jij denkt van niet, ik denk dat het wel redelijk in de buurt komt. laten we het daarop houden voorlopig en op de E3 verder kijken :)
Ach ja, ik kom van onderstaande generatie af dus ben gewend aan verwachting / prakijk issues hoor ;)

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f8/Etvideogamecover.jpg Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/0a/ET2600-JD.png

Brad Pitt schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:15:
[...]

Ach ja, ik kom van onderstaande generatie af dus ben gewend aan verwachting / prakijk issues hoor ;)

[afbeelding] [afbeelding]
Ben zelf van 1978, dus je ver plas wedstrijdje gaat hier niet op ;)

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Heeft sony nou de marketing rights? Mooie manouvre om om halo 5 de wind uit de zeilen te houden bij het grote publiek. Als een franchise groot genoeg is om mensen in vervoering te brengen of spontaan te laten janken dan is het star wars. dit samen met batman en mgsv is voldoende munitie om eind van het jaar te kunnen scoren. Sjesus: project cars, ratchet en clank + bovenstaande games en persona 5. Wie riep er dat de ps4 geen games had dit jaar? En dan hebben we net nog bloodborne gehad!

"I'm running out of sick days, so i'm calling in dead" te weinig tijd...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Brad Pitt
poor Leno schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:21:
Ben zelf van 1978, dus je ver plas wedstrijdje gaat hier niet op ;)
Opmerking snap ik, wederom, niet. Was geen wedstrijd? Plus, ik ben way ouder maar whatever ook.

Brad Pitt schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:25:
[...]

Opmerking snap ik, wederom, niet. Was geen wedstrijd? Plus, ik ben way ouder maar whatever ook.
No worries, het was ook maar een grapje hoor :>

Niet dat je dacht dat ik een 10 jarig jochie was die hier loopt te spammen :p

De Atari 2600 heb ik zelf ook gehad btw :)

Verder de C64, Amiga 500/1200, Sega Mastersystem/Megadrive/X32, Nintendo NES/Super/N64, PS1/PS2/ nu de PS4 en PC's :)

• Brad Pitt
poor Leno schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:31:
[...]
Verder de C64, Amiga 500/1200, Sega Mastersystem/Megadrive/X32, Nintendo NES/Super/N64, PS1/PS2/ nu de PS4 en PC's :)
Cool! :) C64 nooit gehad, wel hoop MSX'en en Amiga 2000. Die laatste was fully kitted en mooiste computertijd ever/so far!

Al dat geld dat daarnaartoe is gegaan :X

(En ja de C64 was heel cool, maar ik had 'slechts' de tape-deck.. terwijl ik natuurlijk het diskette station wilde.. haha first world problems :p )

• Brad Pitt
poor Leno schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:37:
Al dat geld dat daarnaartoe is gegaan :X

(En ja de C64 was heel cool, maar ik had 'slechts' de tape-deck.. terwijl ik natuurlijk het diskette station wilde.. haha first world problems :p )
Ruim duizend piek betaald voor deze 3.5 inch drive :'( Kwam ongeveer tegelijk uit met de Apple Mac (eerste computer met een 3.5 inch drive) dus was in short supply en daardoor "iets" aan de hoge kant qua prijs :)
Single sided single density uiteraard. Maar snél dat 'ie was! Plus op 320KB paste heel wat games.

Afbeeldingslocatie: http://amxproject.com/wp-content/uploads/2011/09/sony-hbd-50.jpg

En nu weer on-topic! :P

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:26
Digital Foundry apologizes for misrepresenting Project CARS technical performance
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1031119
"UPDATE: Build not intended for technical analysis. Our apologies!

It's come to our attention that the build of Project Cars used as the basis for this article was not intended by the developer Slightly Mad Studios for technical analysis. We weren't aware of this, which was the unfortunate result of some miscommunication on our part with the game's publisher. It was an honest mistake and it is not our intention to misrepresent the game, so we've unpublished the videos that form the basis of the article.

We'll be able to bring you a full analysis of a more advanced build of the game in the coming weeks.

We'd like to apologise to our readers and to Slightly Mad Studios for this unintentional misrepresentation."
http://www.eurogamer.net/articles/di...mance-analysis
Was dus hellemaal geen final build van pcars, en was ook niet voor analyse qua fps etc.
SMS heeft nu gezegd sneller final releases naar reviewers te sturen om aan te tonen dat het een oudere build was. Dus fingers crossed dan maar :)
To reduce confusion, SMS has promissed that they will accelerate their marketing plans for console versions, journalist will soon recieve most recent builds of the game. I think Alan from VVV was mentioned as one of the front-runners for geting his hands on fresh devkit build, so check his channel out in upcoming days.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:12
Toch leuk hoe de game (P Cars) hier gelijk als "kutgame" (sort of speak) weg werd gezet nadat er 1 filmpje (1 filmpje!) uitkwam met een drop in fps... notabene tijdens regen met een sh*tload aan auto's op de weg.
Bijna iedereen hier zou 'm niet meer kopen want boehoe ;)
Waar mensen zich toch druk om maken :P
Laten we nu eerst maar eens de release afwachten en zelf oordelen in plaats van af te gaan op 1 filmpje...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 13:31:
Toch leuk hoe de game (P Cars) hier gelijk als "kutgame" (sort of speak) weg werd gezet nadat er 1 filmpje (1 filmpje!) uitkwam met een drop in fps... notabene tijdens regen met een sh*tload aan auto's op de weg.
Bijna iedereen hier zou 'm niet meer kopen want boehoe ;)
Waar mensen zich toch druk om maken :P
Laten we nu eerst maar eens de release afwachten en zelf oordelen in plaats van af te gaan op 1 filmpje...
Wat verwacht je na zoveel uitstel? Over het algemeen geen goed teken als je het mij vraagt, daarnaast lijkt me dat er geen gigantisch veel verschil tussen de laatste builds zal zitten, maar zoals je zegt release afwachten....

• v8power67
Ik zou hem gewoon kopen op ps4 als ik niet al de devs financieel gesteund had met het wmd gedoe. Dus hou het bij de pc versie. Maar misschien haal ik hem alsnog ivm relaxder op de bank. Las wel dat de x1 de rumble triggers ondersteund en das toch wel relaxed.

• Superkiwi
Ik dacht jij van het racen met wheel was?
Of heb jij een niet-op-next-gen-werkende Logitech liggen?

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03:11

JoeZuCK

_Fonz > all.

Nog niks gelezen over Ni No Kuni 2 hier, maar hij komt! Tijd geleden berichtte ik ook al over dit gerucht. Goed nieuws.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Origins
  • Niet online
Is nog niet zeker over Ni No Kuni 2 toch naar de PS4? wel een leuke game was dat op de PS3.

• v8power67
dvdkiwi schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:54:
Ik dacht jij van het racen met wheel was?
Of heb jij een niet-op-next-gen-werkende Logitech liggen?
Heb een fanatec pwts en een g25. Maar heb geen goede plek voor een stuurtje.
Moet ooit eens een cockpit bouwen met goeie stoel en mooi scherm. Maar heb nu een echte auto als hobby en kost een beetje veel geld :p

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Is er ergens een lijstje met welke games gebruik maken van de camera?
Ik heb de volgende gevonden:
- Just Dance 2014 & 2015
- The Playroom
- Alien Isolation (head tracking)

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Naar het schijnt is de camera ook nodig voor Project Morpheus. Dan komt bv. Project Cars er in het lijstje bij.

Misschien nog wel meer, maar dit is het enige waarvoor ik nu 'alvast' een camera heb gescoord op Marktplaats voor 2 tientjes.

Edit: Oh, en voor face-unlock/login optie op de PS4 is de camera ook een benodigde accessoire natuurlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door ralph075 op 19-04-2015 12:02 ]

• Erapaz
Ik heb hem voor weinig van een tweaker overgenomen in afwachting van Morpheus. Ik dacht misschien dat ik er in de tussentijd wat casual games mee zou kunnen spelen.
Iets als Kinect sports of zo.

• Brad Pitt
Erapaz schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:14:
Ik heb hem voor weinig van een tweaker overgenomen in afwachting van Morpheus. Ik dacht misschien dat ik er in de tussentijd wat casual games mee zou kunnen spelen.
Iets als Kinect sports of zo.
Op de PS4 zijn helaas zo goed als nul party games. Iets dat ik echt ongelooflijk (jammer) vind.

• Exorcist
  • Niet online
Erapaz schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:53:
- Just Dance 2014 & 2015
- The Playroom
Singstar :)

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 10:51
Even tussendoor nog over die SW trailer. Is iedereen vergeten hoe The Order eruit zag? Ik denk dat dat op het moment de grafisch beste game is en heeeel wat uit de PS4 weet te persen, en dat is nog maar het begin. Ik geloof dat de PS4 nog tot veel meer in staat is, zeker als ontwikkelaars de tijd (en het geld) hebben om zulke games te maken. The Order is te kort volgens vele, maar zet wel een nieuwe lat qua graphics!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Gameplay > Graphics, maar het liefst allebei natuurlijk :). Ik ben benieuwd of Star Wars wat gaat worden. Hypen doe ik echter niet aan.

• Erapaz
Echt? Die zat bij mijn ps4, maar heb ik weggedaan.

Edit: Zelf maar even opgezocht en je kunt inderdaad de microfoon van de camera gebruiken en er zitten AR effecten in. Maar eens een keer proberen of het beter werkt dan met een smartphone. Klinkt wel als een aardige partygame op die manier.

[ Voor 39% gewijzigd door Erapaz op 19-04-2015 13:08 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:02
Erapaz schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:53:
- Just Dance 2014 & 2015
- The Playroom
Head tracking wordt ook gebruikt in de f2p warthunder en dat werkt best goed alleen het voelt erg onnatuurlijk.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:56

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Heaget schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:45:
Even tussendoor nog over die SW trailer. Is iedereen vergeten hoe The Order eruit zag? Ik denk dat dat op het moment de grafisch beste game is en heeeel wat uit de PS4 weet te persen, en dat is nog maar het begin. Ik geloof dat de PS4 nog tot veel meer in staat is, zeker als ontwikkelaars de tijd (en het geld) hebben om zulke games te maken. The Order is te kort volgens vele, maar zet wel een nieuwe lat qua graphics!
The Order was natuurlijk een corridor shooter pur sang. Battlefront wordt een 40 player MP op meerdere platformen met grote maps en volgens mij ook voertuigen. Dan is het wat mij betreft logisch dat Battlefront de grafische kwaliteit van The Order niet gaat halen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 15:12
Heaget schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:45:
Niet te vergelijken. The Order draait op een kreupele resolutie om het "filmisch" te maken, maar dat bespaart veel rekenkracht. Alle levels zijn qua zicht vrij klein en er zijn nooit veel karakters tegelijk in beeld. Tevens kan er amper wat stuk en is het niet erg interactief.

Nee The Order vergelijken met Battlefront wat dat betreft is zo nuttig als een tech demo van nvidia vergelijken met een uiteindelijk product op de Xbox 360 :P

Tenzij er totaal nieuwe technieken ontstaan voor game engines die totaal anders gebruik maken van hardware zal de ps4 nooit dat soort graphics kunnen produceren op een battlefield achtige game... Nooit. Het is simpel pc architectuur deze keer en optimaliseren gaat dus nog maar tot een bepaald punt. Al behaald? Nee ik denk het niet. Maar grote maps of openworld etc met THE order graphics? Nope. En daarbij is de order ook erg veel trucage zeg maar haha.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:04
Ik heb vandaag voor het eerst The Last of Us uitgespeeld. Moet zeggen dat ik het niet vond wat iedereen erover zegt, ik heb me er echt doorheen moeten ploeteren. De game heeft echt wel zijn sterke punten maar de gameplay is niet voor mij denk ik, vond het vrij saai. Moeilijkheid lag wel goed, heb hem op hard gespeeld en was zeker niet makkelijk :).

Ben ik hierin de enige of zijn er meer met deze mening?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Exorcist
  • Niet online
Tiwazz schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:57:
Ik heb vandaag voor het eerst The Last of Us uitgespeeld. Moet zeggen dat ik het niet vond wat iedereen erover zegt, ik heb me er echt doorheen moeten ploeteren. De game heeft echt wel zijn sterke punten maar de gameplay is niet voor mij denk ik, vond het vrij saai. Moeilijkheid lag wel goed, heb hem op hard gespeeld en was zeker niet makkelijk :).

Ben ik hierin de enige of zijn er meer met deze mening?
Waarom zoek je naar andermans (zelfde) mening? Jij ervaart het toch als dusdanig? Dan is het zo, voor jou. Dat blijft persoonlijk. Daarom erger ik me ook aan mensen/magazines/websites die beweren dat een game een must-have is; al krijgt bijv. Halo een tien, het is een blijft een spel wat mij nimmer zal bekoren. Datzelfde geldt voor welk ander spel dan ook. Het spel kan kwalitatief (erg) goed zijn, je moet het genre maar net kunnen waarderen.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:04
Exorcist schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:22:
[...]

Waarom zoek je naar andermans (zelfde) mening? Jij ervaart het toch als dusdanig? Dan is het zo, voor jou. Dat blijft persoonlijk. Daarom erger ik me ook aan mensen/magazines/websites die beweren dat een game een must-have is; al krijgt bijv. Halo een tien, het is een blijft een spel wat mij nimmer zal bekoren. Datzelfde geldt voor welk ander spel dan ook. Het spel kan kwalitatief (erg) goed zijn, je moet het genre maar net kunnen waarderen.
Tuurlijk, iemand anders zijn mening verandert mijn ervaring niet ;-). Ik ben gewoon benieuwd hoe andere tweakers erover denken, het internet is/was lyrisch over TLoU met reviewers die een 10/10 geven. Voor mij voelt het als overrated.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:59
Mijn verwachtingen van TLoU waren ook heel hoog mede door alle dingen die ik vooraf gelezen had , echter viel het mij ook wat tegen en dan vooral de niet erg soepele besturing , het verhaal was dik in orde

Exact hetzelfde heb ik bij de Uncharted games jammer genoeg

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:47
Ik ben ook niet zo weg van Uncharted games, en TLoU kon me ook niet zo boeien en moet ik nog een keer uitspelen.

Van Ni No Kuni 2 zou ik wel heel gelukkig worden :)
cardwizard schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:38:
Mijn verwachtingen van TLoU waren ook heel hoog mede door alle dingen die ik vooraf gelezen had , echter viel het mij ook wat tegen en dan vooral de niet erg soepele besturing , het verhaal was dik in orde

Exact hetzelfde heb ik bij de Uncharted games jammer genoeg
Grappig. Ik heb zelden een game gespeeld die zulke soepele controls had, mede door de geniale animaties.

Stond je sens. te hoog of zo? Of wat vond je er niet soepel aan?

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Tiwazz schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:27:
[...]

Tuurlijk, iemand anders zijn mening verandert mijn ervaring niet ;-). Ik ben gewoon benieuwd hoe andere tweakers erover denken, het internet is/was lyrisch over TLoU met reviewers die een 10/10 geven. Voor mij voelt het als overrated.
Ik heb 'm ook kortgeleden uitgespeeld (week of 3 geleden) en heb juist het tegenovergestelde: Het is voor mij het beste spel dat ik op de PS4 gespeeld heb. Werkelijk een fantastisch verhaal met goede gameplay en zo veel sfeer!

Ik heb 'm één keer uitgespeeld nu op Hard. Ik wilde wel een uitdaging.

Maar als ik terug denk aan de stad, die auto-tunnel of het moment met
spoiler:
de giraffen.
Dat zijn momenten die me altijd bij zullen blijven.

Werkelijk het beste spel op de PS4.... _/-\o_

Ik moet meteen weer denken aan Ish. Ik denk niet dat ik al zijn brieven gevonden heb, maar genoeg om me af te vragen hoe het met 'm af is gelopen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Exorcist schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:22:
[...]

Het probleem is, als je in dit topic meld dat je TLOU geweldig vind, iedereen wel gelijk samen met je staat te juichen. Andersom, "waarom zoek je hier meningen". Beetje kromme logica. 8)7

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
lanerios schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:38:
[...]

Het probleem is, als je in dit topic meld dat je TLOU geweldig vind, iedereen wel gelijk samen met je staat te juichen. Andersom, "waarom zoek je hier meningen". Beetje kromme logica. 8)7
Dat is wel gelijk een antwoord op zijn vraag, meeste hier vinden TLOU dus geweldig en een aantal wat minder. Einde discussie..

• corset
SC4RF4C3 schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:02:
[...]

Dat is wel gelijk een antwoord op zijn vraag, meeste hier vinden TLOU dus geweldig en een aantal wat minder. Einde discussie..
precies, en ach, dat is met elke game zo :p genoeg mensen vinden de top games niks, en genoeg anderen vinden de troep games geweldig.

Gelukkig wel, houdt de afwisseling erin :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:02
TLOU is een mooie game, helaas is hij niet speelbaar vanwege die CE-034878 error. de game crashed ~20 minuten. Ik heb de game maar even opzij gelegd en hopelijk bij nieuwe update van de game of de ps4 update dat het dan wel werkt

nothing stops this train

Russian Badger over battlefront :)

• Superkiwi
Ik heb eindelijk de trailer gezien hoor Leno (die in het bos).
Mij doet het echt he-le-maal niks... te hoog Star Wars gehalte ;)
En zoals ik al zei: ik heb niks, maar dan ook niks met Star Wars.
Maar ik begrijp dat dit voor SW fans een euforisch gevoel oproept.
Deze laat ik lekker aan mij voorbij gaan; ik wacht wel op BFBC3 of BF5 ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 20-04-2015 12:15 ]

Tss jenkerd de penkerd ;)

Wacht nou maar gewoon op de Beta, dan spreken we verder ;)

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 17:09
Kol Nedra schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:58:
TLOU is een mooie game, helaas is hij niet speelbaar vanwege die CE-034878 error. de game crashed ~20 minuten. Ik heb de game maar even opzij gelegd en hopelijk bij nieuwe update van de game of de ps4 update dat het dan wel werkt
Of een her-installatie doen? Ik herken dat probleem niet met TLOU...
Latest update from Online Support

The error ce-34878-0 means an application has crashed so you will see it from time to time.

If you are are getting this error regularly, to the point where its making games unplayable then this indicates its not a normal crash and something is wrong.

If this is the case please follow the below troubleshooting steps:

If you are experiencing this ce-34878-0 error code, please close the application and then install the latest system software and game patch.

You can also try deleting and reinstalling the game or application that's affected.

If the error occurs again, initialise the PS4 system after back-up of the save data and please also submit any crash reports after re-booting your console when the error occurs.

If the troubleshooting does not prevent the frequent crashing then your console is likely in need of service. If this is the case please click here to run through some troubleshooting and arrange for a replacement console if required.

• corset
dvdkiwi schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:13:
Ik heb eindelijk de trailer gezien hoor Leno (die in het bos).
Mij doet het echt he-le-maal niks... te hoog Star Wars gehalte ;)
En zoals ik al zei: ik heb niks, maar dan ook niks met Star Wars.
Maar ik begrijp dat dit voor SW fans een euforisch gevoel oproept.
Deze laat ik lekker aan mij voorbij gaan; ik wacht wel op BFBC3 of BF5 ;)
"Mensen, ik vind dit star wars spel niks, want er zit te veel star wars in" Denk maar even goed over die zin na :p

BFBC3 gaat voorlopig niet komen ben ik bang :-( zou wel gaaf zijn, maar ja.
BF5, eerst nog 4 voorlopig uitmelken :+

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
Ik kan pas iets met zekerheid zeggen over Battlefront als ik een bèta heb gespeeld.

[ Voor 8% gewijzigd door Le Enfant! op 20-04-2015 12:52 ]

• Kol Nedra
Kozz schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:40:
[...]
Of een her-installatie doen? Ik herken dat probleem niet met TLOU...

[...]
Alles al geprobeerd (echt alles! behalve opsturen naar sony, maar de ps4 is1+ jaar oud dus buiten garantie), deze game werkt niet op mijn ps4, evenals Unity (mijn god die crashed om de 5 minuten) alle andere games nergens last van.

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 20-04-2015 13:05 ]

nothing stops this train

• Kol Nedra
dit is oude gameplay toch? dit is toch niet de nieuwe battlefront die eind 2015 uitkomt?

nothing stops this train

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:36
Gevalletje 'als de PS4 te hard moet werken' houdt ie er mee op dus :+

• Superkiwi
lanerios schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:42:
[...]
"Mensen, ik vind dit star wars spel niks, want er zit te veel star wars in" Denk maar even goed over die zin na :p
Wat ik bedoel te zeggen is dat je wel enigszins iets met Star Wars moet hebben om deze game tof te vinden.
Zo vaak dat ik zei dat ik helemaal niks met SW heb en als antwoord kreeg: "dat hoeft ook helemaal niet".
Mensen proberen mij te overtuigen dat ik als Battlefield liefhebber deze game ook tof ga vinden.
Ik vind dus het tegendeel ;)

Dat BFBC3 en/of BF5 nog ver weg zijn begrijp ik, maar ik heb geduld ;)

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
dvdkiwi schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:10:
[...]

Wat ik bedoel te zeggen is dat je wel enigszins iets met Star Wars moet hebben om deze game tof te vinden.
Zo vaak dat ik zei dat ik helemaal niks met SW heb en als antwoord kreeg: "dat hoeft ook helemaal niet".
Mensen proberen mij te overtuigen dat ik als Battlefield liefhebber deze game ook tof ga vinden.

Er is toch nog helemaal geen echte ingame gameplay? of heb ik iets gemist.

Welcome to the League of Draven

Kol Nedra schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:09:
[...]

dit is oude gameplay toch? dit is toch niet de nieuwe battlefront die eind 2015 uitkomt?
ja dit is oud haha, niemand mag nog de nieuwe tonen :)

• corset
dvdkiwi schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:10:
[...]

Dat heb ik juist niet Oo vind je star wars niks, dan ga je battlefront niks vinden. Zo simpel is het :p ik vind Star Wars redelijk, en wacht graag de reviews af. Maar het is niet een "Deze moet je insta kopen als BF fan"

Als je van sci-fi houdt (Destiny, Halo etc) dan is de kans groot dat je dit ook tof vindt (ook al heb je niets met SW) :)

• Kol Nedra
zoiezo haal ik SW niet bij launch want dan werkt de gametoch nog niet zoals het hoort (lees beta versie)
ik speel nu ook pas BF4, dik 1+ jaar later dan de game release.

nothing stops this train

• Superkiwi
Doe mij maar gewoon shooters in een "natuurlijke" setting.
Geen spaceship-superjump-laserpointer-kogellichtsporen taferelen voor mij.
Maar zoals ik al zei: ik begrijp dat er mensen uitkijken naar deze game; dat is ook niet erg ;)

*feli lanerios!* :)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 20-04-2015 13:35 ]

Verwijderd

Ik wil Star Wars zeker wel proberen op de PS4.
Toch speel ik liever shooters zoals Battlefield.

Gefeliciteerd trouwens.
EA/DICE gaan dit niet verkloten. Denk je nou echt dat ze het in hun hoofd zouden halen om dit te verkloten?? Dat durven ze niet, trust me.

Dit spel gaat namelijk 10x zo goed/veel verkopen als BF, als het niet meer is.. StarWars > Battlefield > CoD etc. :)

En zoals vaker vermeld, het spel is al een half jaar uitgesteld, waaronder ook om dit soort dingen te vermijden.

[ Voor 18% gewijzigd door poor Leno op 20-04-2015 13:39 ]

• Superkiwi
Leno, hoe moet ik je na zo'n post nog serieus nemen???
:+
Zet je roze Star Wars bril eens af :P

Als jij jouw galzwarte afzet :+

• Superkiwi
Ik heb geen galzwarte bril op.
Heb ik ergens gezegd dat dit een slechte game gaat worden? Nee.
Enkel dat deze game niks voor mij is omdat ik niks met Star Wars heb...

Oh ik dacht dat je t zei omdat ik denk dat het niet veel problemen/bugs gaat geven of onspeelbaar gaat worden, want = EA/DICE :)

StarWars bril!

Afbeeldingslocatie: http://dqqzjdqmiszdy.cloudfront.net/sites/default/files/content_designer_images/StarWars_2.jpg

• Superkiwi
poor Leno schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:44:
Oh ik dacht dat je t zei omdat ik denk dat het niet veel problemen/bugs gaat geven of onspeelbaar gaat worden, want = EA/DICE :)
Dat sowieso.
Waarom zou ze het nu opeens wel lukken een spel bugvrij op de markt te brengen?
Zolang EA het spel uitgeeft zal het toch wel uitgebracht worden, bugs of niet.
*de opmerking van 10 keer zoveel verkopen als BF en CoD ga ik het niet eens over hebben :PP

Afgezien van de 1000000en SW fans.. Zo vlak voor Black Friday, Kerstmis en de nieuwe Star Wars film? Die verkopen gaan exploderen!

• Superkiwi
Not sure if serious or.......

:/

Ik merk inderdaad dat je StarWars niet goed kent nee.. ;)
*Don't underestimate the power, loyalty and blindness of SW geeks*

Maarruh goed, weddenschapje? *O*

*(je weet hoe dat de vorige keer afliep met Gixxer, Buwe en Uffeltje O-) )

[ Voor 16% gewijzigd door poor Leno op 20-04-2015 13:57 ]

Kol Nedra schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:04:
[...]

Alles al geprobeerd (echt alles! behalve opsturen naar sony, maar de ps4 is1+ jaar oud dus buiten garantie), deze game werkt niet op mijn ps4, evenals Unity (mijn god die crashed om de 5 minuten) alle andere games nergens last van.
Waar heb je hem dan gekocht? Ik heb gewoon 2 jaar garantie.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Eindelijk echt begonnen aan bloodborne. Net na een paar pogingen met trillende handjes de 2e eindbaas verslagen. Heerlijke game tot nu toe :)

Zonnepanelen

• Kol Nedra
bram1984 schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:02:
[...]

Waar heb je hem dan gekocht? Ik heb gewoon 2 jaar garantie.
is het 2 jaar? ah nice opzich.
maar als ik hem opstuur zullen ze het toch niet vinden, ik heb totaal 40 games gespeeld 2 ervan doen het niet.

nothing stops this train

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
Kol Nedra schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:06:
[...]

is het 2 jaar? ah nice opzich.
maar als ik hem opstuur zullen ze het toch niet vinden, ik heb totaal 40 games gespeeld 2 ervan doen het niet.
http://www.ejure.nl/2013/01/consumentenkoop-ii/

Als jij dus kan bewijzen dat hij het niet doet sta je in je recht.

Verwijderd

poor Leno schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:50:
Afgezien van de 1000000en SW fans.. Zo vlak voor Black Friday, Kerstmis en de nieuwe Star Wars film? Die verkopen gaan exploderen!
Ik denk dat je je vergist. Oke het ziet er goed uit, maar dit gaat echt niet beter verkopen dan een Call of Duty of GTA. Star Wars is nou eenmaal een niche markt, niet iedereen houdt ervan.

Verwijderd

Kol Nedra schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:04:
[...]

Dat is fabrieksgarantie, die is 1 jaar. Gewoon terug gaan naar de winkel/online retailer waar je 'em heb gekocht. Daar heb je minimaal 2 jaar garantie. Probleem dat de winkelier mag oplossen met Sony. Niet jij.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

poor Leno schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:50:
Battlefront is totaal niet bekend bij het grote gamers publiek. Dat het nu samen komt met de Star Wars film is natuurlijk gunstig, maar het blijft een MP only game gemaakt / uitgegeven door Dice/EA, wat heel veel gamers direct argwanend maakt, gelet op de releases van BF3 en 4.

Daarnaast zal in mijn beleving een niet gamer, ook al is die groot Star Wars fan, echt geen console gaan kopen voor Battlefront.

Star Wars, Knights of the old republic heeft volgens VG Chartz 2.3 miljoen exemplaren verkocht. Echt niet slecht, maar ook niet geexplodeerd. En als er nu een game door grote Star Wars fans gekocht had moeten worden, dan was het Kotor wel.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Vond Pod Racer op de pc altijd wel geinig.
Zou wel vet zijn als ze een race game weer zouden maken.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nou ja, of het COD-achtige verkoopaantallen gaat halen moet ik ook nog zien maar feit is wel dat EA de release goed timed: vlak voor de release van de nieuwe SW film en de feestdagen, van de makers van de Battlefield series en natuurlijk een marketing budget van heb ik jou daar, zeker vergeleken met Kotor en Old Republic. Bovendien was Kotor toch een pc only release destijds? De installed base voor Battlefront is nu wel een stuk groter.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

kazuka schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:34:
Nou ja, of het COD-achtige verkoopaantallen gaat halen moet ik ook nog zien maar feit is wel dat EA de release goed timed: vlak voor de release van de nieuwe SW film en de feestdagen, van de makers van de Battlefield series en natuurlijk een marketing budget van heb ik jou daar, zeker vergeleken met Kotor en Old Republic. Bovendien was Kotor toch een pc only release destijds? De installed base voor Battlefront is nu wel een stuk groter.
Het was een game op de originele xbox en PC als ik me niet vergis. Maar dat maakt toch niet uit voor de 1000000en echte Star Wars fans? ;)

Natuurlijk is de install base een stuk groter dan als het op 1 platform was. Maar het gaat naar mijn mening niet exploderen omdat het een Star Wars game is. Dat is wat ik probeerde te zeggen :).

Ik denk dus van wel.. eindelijk een fatsoenlijke SW fps shooter.. Dat is iets waar al naar uit gekeken wordt sinds de BF1942 Galactic Conquest mod en Dark Forces :D

En hoewel ik mezelf als een behoorlijke SW fan bestempel heb ik spellen als Kotor overgeslagen.. Te weinig 'echte' verbintenis met de originele trilogie..

Daarnaast zal er een gigantische media campagne komen, waardoor de mensen echt wel op de hoogte zullen zijn!

PS: Ik ken in mijn kennissenkring al 4 mensen die een PS4 gaan kopen puur voor dit spel :)

[ Voor 57% gewijzigd door poor Leno op 20-04-2015 20:59 ]

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Volgens mij ben je een heel klein beetje fanboy :). Ik moet wel zeggen dat ik geen StarWars fan ben (ook zeker niet anti) maar gewoon een vette game in een echt andere setting loop ik wel warm voor. Laat maar komen die game! Als het in de buurt gaat komen qua graphics van die trailer dan is het voor mij een must have. Ik wacht wel eerst even de ea/dice voorstelling (release) af.....

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-11 20:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik link Star Wars meer aan een goede single player verhalende game. Zo'n online shooter in een star wars jasje? Ik weet niet hoor tot nu toe voelt dat meer als een gimmick dan als een echte star wars game.

The force unleashed heb ik me op de ps3 prima mee vermaakt. En jaaaaren terug een erg goeie star wars shooter op de pc gespeeld, titel geen idee maar ik vond het episch :P

Overigens ben ik wel benieuwd of Sony op de E3 nog met wat leuks op de proppen komt. Nu Uncharted is uitgesteld heeft Sony eigenlijk niets indrukwekkends meer voor dit jaar staan. Het zullen bij Sony wel weer veel indies worden, wat dat betreft heeft de XBO om dit moment de betere AAA lineup, de nieuwe guerilla game zal ook nog wel even duren.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• On_E
  • Laatst online: 07:57

On_E

Housemusic

De 2e teaser van de nieuwe SW film was in 18 uur tijd 18 miljoen keer bekeken op YT.

Ik denk dat Battlefront gigantische verkoopcijfers gaat halen. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Het zou mooi zijn en het ziet er super uit, maar ik ben aardig op de hoogte van nieuwe releases, maar ik las pas hier dat er een Star Wars game uit kwam. Ik weet niet hoe goed die marketing campagne is, maar tot nu toe gaat hij aardig langs mij heen.

Toch blijf ik erbij dat dit geen topper gaat worden, want een FPS is leuk, maar waarom het nu ineens met Star Wars mannetjes miljoenen gaat verkopen, lijkt me sterk. Ik denk dat het ten onder gaat aan Black Ops 3 en een andere najaars shooter.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
On_E schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:45:
De 2e teaser van de nieuwe SW film was in 18 uur tijd 18 miljoen keer bekeken op YT.

Ik denk dat Battlefront gigantische verkoopcijfers gaat halen. ;)
En hoevaak is de GAME trailer bekeken in 18 uur tijd? Denk dat dat belangrijker is om te kijken hoe groot de interesse in de GAME is.

Film intersse =/= game interesse.

Hij zal vast goed verkopen, maar echt niet zo goed als de sommige Star War fans denken/hopen. Het is uiteindelijk gewoon een shooter in Star Wars universum. Het heeft nog helemaal niks bewezen dus om gelijk te denken dat het een kaskraker wordt is erg voorbarig.

Degenen die denken dat het nu al een gigantisch succes zal worden, zullen vaak mensen zijn die zowel gamer als star wars fan zijn. Ik snap dat je vooral wíl dat het een succes is, want als het geen succes is, dan betekent het dat de game tegen valt en is je jongensdroom kapot.

Degenen die niks met star wars hebben zien het gewoon als een shooter, die kijken rond release wel wat de heisa is en beoordelen het ook puur als game. Oh multiplayer zit redelijk in elkaar, geen classes helaas, wapens beetje futurustisch maar ok etc.

De Star War fan die geen gamer is, al niet zo snel een hobby gaming starten voor een Star Wars spel lijkt me. Die heeft al niks met gamen, dus waarom zou een Star Wars game dusdanig interessant zijn om uren te willen spelen, als je al weet niks met games te hebben. Dat is alsof iemand opeens een Dragon Ball Z boek gaat kopen, terwijl hij nooit boeken leest.

Degenen die fan zijn van Star Wars én gamer zijn, ja die gaan natuurlijk smullen. Alles is tof en wat eigenlijk slecht is vanuit gameperspectief is, 'hoort' zo dus is het gewoon goed. Die mensen gaan zeker de game kopen, maar dat zijn echt niet de aantallen als een GTA of een COD of zelfs Destiny....

Ik heb zelf niks met Star Wars en de trailer zag er tof uit. Maar ik weet er niks over; dus ik wacht wel tot ik gameplay zie om het te beoordelen. Ik wil gameplay elementen zien, wapens, uitrusting, modes en graphics. Dan weet ik of het mij zal aantrekken als game en of het me wat lijkt. Het lijkt me een toffe setting, ben dus benieuwd naar de game. Heb echter niet al te positieve associaties met DICE na BF4 (en Hardline vond ik ook maar meh). Ik hoop dat de game niet als een Battlefield game speelt qua controls. Na een flinke tijd Destiny gespeeld te hebben, voelde BF4 een beetje klinisch, richting hoe COD altijd is/was. Gezien de game door DICE weer gemaakt wordt en waarschijnlijk op de Frostbite Engine draait, wacht ik mooi af.

[ Voor 16% gewijzigd door ASNNetworks op 21-04-2015 09:15 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• corset
En vergeet niet! Mensen zijn echt niet opeens de:

EA drama's vergeten (buggy game release, 1000en dollars/euros voor 1 maand gametime afgeschreven)
Premium Versie (90 euro betalen voor een complete versie, 60 voor de lite variant)
BF4 Single player wat nog steeds! niet goed werkt (op consoles worden de saves nog steeds ge-delete)
etc
etc

Bron:

Reviews
Credit Card Drama

Veel mensen hebben een slecht gevoel bij EA, en dat zal zeker meewerken

Pagina: 1 ... 67 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link