"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Haha, outlast heb ik even geprobeerd, maar dat trek ik echt nietlanerios schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:59:
[...]
Let op: Onderstaande is een persoonlijke mening! Hieruit zijn geen feiten te halen, maar alleen subjectieve opinies
Enge games zijn er niet op de PS4 helaas
Outlast -> hoor je iets, wacht in kast tot het weg gaat
Evil Within -> Resident Evil achtige actie game, horror element is er beetje in het begin, daarna is het totaal weg.
The Last of Us -> Heeft spannende momenten, maar om hem eng te noemen? nee
P.T -> Een van de weinige games die ik echt goed vond qua creepy-ness
Het is meer een survial actie game waarin hele loge zombies overdag lopen. 's nachts is het wat enger omdat je minder ziet. Maar naar mate je hoger wordt in level heb kan je daar goed mee overweg.
Ik heb er iig nog geen minuut minder lekker om geslapen:)
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Wat is eng, ik zou het geen horror noemen, er zitten wat schrik momentjes in, wat mij betreft hadden er meer in mogen zitten.voxxel schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:42:
[...]
Is Dying Light nou een 'enge' game? Ik hou in principe heel erg van dit type games. Open wereld, sand box, verkennen, levelen, side missies. Maar ik houd absoluut niet van horror games. Dat is eigenlijk het enige wat me er van weerhoud om de game te halen.
Ik kwam een keer een trapje oplopen en was eigenlijk al voorbereid op een zombiekop die tevoorschijn zou komen, maar nee, dit soort momenten zitten er niet echt in.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2015 10:30 ]
Alien Isolation is precies hetzelfde voor mij, gewoon verbergen, lopen, verbergen, repeatvoxxel schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:01:
[...]
Haha, outlast heb ik even geprobeerd, maar dat trek ik echt nietOm die reden sla ik Alien Isolation ook over. Zelfs lets plays vind ik al heel spannend om te kijken.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Een top Horror game is het voor mij geweest met een 8/10.
Verwijderd
Die staat inderdaad ook op mijn lijstje, al wordt het eerst The Last of Us.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:34:
Ik heb echt genoten van The Evil Within en de DLC daarvan.
Een top Horror game is het voor mij geweest met een 8/10.
Ik heb een [Multi] topic aangemaakt voor StarWars Battlefront! Add to bookmarks!
[Multi] Star Wars Battlefront
Een reboot van SH2 met bijvoorbeeld de graphics van Tomb Raider of TloU, dat lijkt me geweldiglanerios schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:59:
[...]
Let op: Onderstaande is een persoonlijke mening! Hieruit zijn geen feiten te halen, maar alleen subjectieve opinies
Evil Within -> Resident Evil achtige actie game, horror element is er beetje in het begin, daarna is het totaal weg.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Daar zet ik als horror liefhebber graag even mijn eigen mening bijlanerios schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:59:
[...]
Outlast: Ik vond het behoorlijk goede horror. De gameplay is inderdaad ietwat simpel maar de setting en de characters maken het toch behoorlijk creepy.
Evil Within: Goede poging maar helaas niet erg succesvol in het zijn van een horror game. Er wordt gepoogd een psychologische survival horror game neer te zetten maar in de uitvoering lukt beide maar matig.
TLOU: Wat mij betreft totaal geen horror game.
P.T.: Absoluut briljant. Volwassen vrienden zaten hier als kleine maisjes te schreeuwen
Resident Evil : revelations 2 : Verbazingwekkend goede game voor een low budget titel. De poging wat meer horror te introduceren is wat mij betreft geslaagd.
Resident Evil HD: Absolute aanrader voor iedereen die ook maar een beetje van horror houdt. Deze klassieker is nog steeds één van de beste en spannendste games ooit gemaakt imho.
Bloodborne: De setting is al aardig creepy en door de moeilijkheid voel je oko echt de spanning in veel situaties.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Close enoughM a r c o schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:20:
[...]
Die deed het alleen niet vanaf de top van een kerktoren volgens mij.
[YouTube: http://youtu.be/6ZGdOA-dn08]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Alien Isolation vergeet je, dat is zeker wel spannend/eng.
edit : Je benoemt m later zie ik...
Vind het wel wat meer dan verstoppen>lopen>verstoppen>lopen, daarmee doe je de in mijn ogen fantastische sfeer teniet.
[ Voor 25% gewijzigd door On_E op 16-04-2015 11:31 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Sfeer heeft hij zeker, dat zal ik niet ontkennen, maar als er om de 20 stappen een verstop plekje zit waarin je gewoon kan wachten tot je weer mag lopen, haalt dat wel het enge idee weg vind ik zelf.On_E schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:29:
[...]
Alien Isolation vergeet je, dat is zeker wel spannend/eng.
edit : Je benoemt m later zie ik...
Vind het wel wat meer dan verstoppen>lopen>verstoppen>lopen, daarmee doe je de in mijn ogen fantastische sfeer teniet.
PSN ID Binloading_nl
Ik heb die van mij bij de bart smit gehaald voor 40€ in de winkel. Werd verder niet mee geadverteerd.steefje schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:10:
Weet iemand nog een plek waar je goedkoop je PSplus kan verlengen. Ik heb ze hier wel eens voorbij zien komen voor rond de € 35 voor een jaar. Ik zie die helaas niet zo snel. Op budgetgaming is de goedkoopste €45
Edit: Dat was in maart trouwens. Ik zie dat ze hem online nu voor 50€ aanbieden, maar ik haal in de winkel regelmatig games voor prijzen die je online niet goedkoper kan vinden.
[ Voor 17% gewijzigd door voxxel op 16-04-2015 12:13 ]
Jaarlijks terugkomend voor 35-37 rond november tot februari, maar als je daar op wacht dan zit je nog wel even zonder..steefje schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:10:
Weet iemand nog een plek waar je goedkoop je PSplus kan verlengen. Ik heb ze hier wel eens voorbij zien komen voor rond de € 35 voor een jaar. Ik zie die helaas niet zo snel. Op budgetgaming is de goedkoopste €45
Zonder aanbieding betaal je dus gewoon 40-45.
Hoewel ik niet voor horror spellen ben, lijkt Alien Isolation mij wel interessant. Als het verhaal en de sfeer top zijn, zou ik die wel willen proberen. Zo vond ik op de PS3 de eerste Dead Space ook super goed, maar het was af en toe wel even schrikken
PSN id: NL_SToRM
3rd person horror games zijn op voorhand al niet eng, wat mij betreft.
Het rare is dus dat ik P.T. toen hij net uit was wel gewoon heb uitgespeeld.
PSN: KeaveXL
KeaveXL schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:25:
Is er trouwens onlangs iets gewijzigd in P.T? Ik wilde hem laatst even laten zien aan een vriend, maar na meerdere reboots, walktrough erbij, etc. komen we gewoon echt niet verder.
spoiler:Het loopt spaak bij de derde loop, waarbij de trapdeur net dicht is. Je zou dan om moeten draaien en dan wordt de badkamer deur dichtgetrokken. Die deur gaat dus niet meer dicht en dan zit ik vast.
Het rare is dus dat ik P.T. toen hij net uit was wel gewoon heb uitgespeeld.
Welcome to the League of Draven
Ook gedaan...Euphanasia schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:28:
[...]
spoiler:Moet je niet r3 of l3 indrukken en inzoomen op de kier?
PSN: KeaveXL
Dat is helemaal aan me voorbij gegaan
* Speel dit spel niet als je hartproblemen hebt
Idd. Geinige game en het zat goed in elkaar maar zeker niet eng.lanerios schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:03:
Jep, was wel geinig, beetje Stephen king horror, maar zeker geen eng iets. meer suspense
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Donkere kamer, alleen met de koptelefoon, laat je helemaal absorberen door de sfeercardwizard schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:45:
[...]
Dat is helemaal aan me voorbij gegaan![]()
* Speel dit spel niet als je hartproblemen hebt
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Probleem met een donkere kamer en een koptelefoon is dat iemand ongezien van achteren naar me toe loopt , dus dat kan wel eens een extra schrikeffect opleverenBlackEyedAngel schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:49:
[...]
Donkere kamer, alleen met de koptelefoon, laat je helemaal absorberen door de sfeer
Alleen de P.T. demo walkthgrough al kijken in t donker is al f*cking freaky pfff
Verwijderd
Het uitzetten van de PS4 duurt dan ook wat langer dan normaal.
Waarschijnlijk aan het trippen vanwege teveel geïnstalleerde gamesVerwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:33:
Meer mensen last van piepjes tijdens het helemaal uitzetten van de PS4?
Nickname does not reflect reality
Yep hier ook last van.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:33:
als je je laatste app sluit en je schakelt hem daarna direct uit duurt het langer dan normaal en hoor je 2 piepjes voordat ie uitschakeld. Ik wacht nu 20 sec. en dan sluit ik hem af. Dan gaat het prima.
Scrooge NL
Pfff ik moest af en toe gewoon even pauzeren en het licht in de kamer aanzitten omdat ik het scary vond! Zeker als je voorbij die clickers aan het sneaken bent.. maarja ik vind COD:AW Zombies ook al spannend hahahahlanerios schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:59:
[...]
Verwijderd
Bedankt voor de info en de tip.Theo27 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 18:36:
[...]
Yep hier ook last van.
als je je laatste app sluit en je schakelt hem daarna direct uit duurt het langer dan normaal en hoor je 2 piepjes voordat ie uitschakeld. Ik wacht nu 20 sec. en dan sluit ik hem af. Dan gaat het prima.
Waarom zou je je laatste app afsluiten? Als je je PS4 helemaal uitschakelt sluiten alle apps toch sowieso?Theo27 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 18:36:
[...]
Yep hier ook last van.
Ik vond TLOU ook best spannend af en toe. Als er een legertje clickers tussen jou en de uitgang zitten en je hebt gewoon geen resources meer dan knijp ik hem wel.Heaget schreef op donderdag 16 april 2015 @ 19:04:
[...]
Pfff ik moest af en toe gewoon even pauzeren en het licht in de kamer aanzitten omdat ik het scary vond! Zeker als je voorbij die clickers aan het sneaken bent.. maarja ik vind COD:AW Zombies ook al spannend hahahah
Absoluut! Ben helemaal niet zo van de "zombie-achtige/horror" games. Heb m net uitgespeeld, maar vond TLOU vaak zat erg spannend! Een aantal keer zelfs t geluid uitgezet ivm oplopende spanning 😄Cyleo schreef op donderdag 16 april 2015 @ 23:35:
[...]
Ik vond TLOU ook best spannend af en toe. Als er een legertje clickers tussen jou en de uitgang zitten en je hebt gewoon geen resources meer dan knijp ik hem wel.
PT 5min gespeeld maar ivm de onheilspellende sfeer er gelijk afgegooid.
PSN: Mondaatje
Persoonlijk keek ik erg uit naar deze game. Maar deze viel erg tegen. Verhaal kon ons totaal niet boeien. Besturing was slecht en op sommige momenten zo frustrerend dat we er bijna mee stopten. Uiteindelijk wel uitgespeeld. We hadden beide zoiets van .... okeeeee.... dat was het? Jammer maar helaas.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Wow... http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1030708
The game's frame-rate is also a sticking point. Project Cars targets an ambitious 60fps on each platform, but the sheer breadth of options gives players the power to determine whether it hits this mark, or drops closer to 30fps. For example, our first race is on the Dubai Autodrome International circuit, a manic 35-car race with light clouds overhead, camera set to interior cockpit view and no damage physics enabled. Even with this number of AI racers, the game sticks to a 60fps line throughout, and only drops for one stretch on the circuit (to 50fps on Xbox One, and 55fps on PS4).
For moments where the frame-rate goes under, tearing is an issue - especially on sharp turns with lots of camera motion. This is a bigger deal once we push the boat out a bit more; our next race featuring a whopping 44 cars on the Circuit Des 24 Heures du Mans track, with a more taxing chase mode camera and heavy rain in play. The impact is immediate, and PS4 tears constantly with drops to 35fps at the busy starting grid, while Xbox One breaches the high 20s. This improves over the course of the race as cars splinter off into packs, though we never catch a glimpse of the 60fps line.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wilde net het filmpje plaatsen :v8power67 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:44:
Oei, project cars heeft nogal moeite met 60fps. Op de pa4 dropt ie soms naar mid 30. Op de x1 met al een lagere resolutie van 900p zelfs mid 20's....
Wow... http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1030708
[...]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=khQqms26aw8]
Snap het niet hoor, ga dan gewoon voor 30 FPS en zorg dat die steady is...
En lees net dat dit nog geen final code was. Dus fingers crissed dat het beter wordt.
Het is ook geen final code, maar ik zie ze geen 25-35 FPS inhalen in een maand tijd...v8power67 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:50:
Naja ik heb altijd met de alpha op oc de aantal autos op circuit omlaag gegooid ipv mn graphics. Zo haalde ik dan weer 60fps. 44 autos in beeld is wel heel veel dus ja hooelijk zit die slider er nog in.
En lees net dat dit nog geen final code was. Dus fingers crissed dat het beter wordt.
En screentearing kan ook echt niet hoor, daar irriteer ik me misschien nog wel meer aan.
[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 17-04-2015 09:51 ]
Als ik het filmpje bekijk, dan denk ik dat het minder te maken heeft met het aantal auto's, maar meer de weer-effecten. Wanneer er hevige regenbuien zijn, kakt de fps in naar 30-45. Zonder regenbuien draait het gewoon rond 60fps met veel auto's.v8power67 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:50:
Naja ik heb altijd met de alpha op oc de aantal autos op circuit omlaag gegooid ipv mn graphics. Zo haalde ik dan weer 60fps. 44 autos in beeld is wel heel veel dus ja hooelijk zit die slider er nog in.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Met zo'n rijstijl verdien je die FPS dropsOn_E schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:47:
[...]
Wilde net het filmpje plaatsen :
[video]
De fuck, anders laten ze iemand rijden die er wel wat van bakt.
30+ auto's op de baan vind ik sowieso niet nodig. Zeker als ze de moeilijkheid forceren door je achteraan te laten starten. Verder lijkt het inderdaad in de weerseffecten te zitten, regen is dan ook niet de makkelijkste weersomstandigheid.
[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 17-04-2015 09:54 ]
Ah ja natuurlijk. Ja regen races deed ik nooit. Deed dan altijd nordschleife in regen in me eentje. Dan was het qua fps wel te doen. De effecten zijn inderdaad wel heel mooi gemaakt. Maar als ze dit terugschalen krijg je zelfde geklaag als gt5/6 kreeg...ASNNetworks schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:52:
[...]
Als ik het filmpje bekijk, dan denk ik dat het minder te maken heeft met het aantal auto's, maar meer de weer-effecten. Wanneer er hevige regenbuien zijn, kakt de fps in naar 30-45. Zonder regenbuien draait het gewoon rond 60fps met veel auto's.
Naja ik ga hem mooi op de pc spelen. Die trekt het beter dan de ps4 helaas.
Wordt hopelijk met gt7 wel mogelijk deze graphics of beter en dan 1080p 60fps stabiel.
Ooit weten we het
Als 60 met moeite wordt gehaald kun je het dan niet vastzetten op 40 ofzo?
Hahaha.... nee joh, de rijstijl is de schuld van de drops. Niet zaken omdraaien...Martinspire schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:53:
[...]
Met zo'n rijstijl verdien je die FPS drops
Haha precies mijn gedachte, maar ik neem aan dat het wat technisch isdutchgio schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:04:
Is het trouwens iets technisch dat het of 30 of 60 is?
Verder snap ik dat ze alle pracht en praal van de pc versie willen verwerken, maar waarom niet een max van 12- 16 auto's op de baan ofzo ? Ik heb een behoorlijke pc staan en met Assetto Corsa merk ik een enorm verschil in de fps tussen 12 of 30 auto's op de baan.
Voorlopig dan maar alleen de PC versie halen en dan kijk ik wel of ik hem ook op de PS4 haal als er wat meer ervaringen zijn. De pc versie stond toch al vast om de Rift support.
Omdat je verversings snelheid van je tv ook 60HZ is. En precies weet ik niet waarom maar daarom werken 30fps en 60fps het beste. Anders krijg je judder, of screentearing. Nou heeft nvidia daar iets nieuws op GSYNC en die lockt de HZ aan de FPS input. Waarmee dus in theorie alles boven de 30 fps goed aanvoelt.dutchgio schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:04:
Is het trouwens iets technisch dat het of 30 of 60 is?
Amd komt met een open source versie hiervan, maar tot op heden is dit op een paar monitoren te vinden, en ook alleen werkend met PC's als ik goed heb.
Zolang dit niet in TV'S gebouwd wordt, moet je het dus doen met 30 of 60(athans dit wordt tegenwoordig ook zelden gehaald).
Wat ik wel heb is dat die op random momenten als die aanstaat ineens pieeep zegt. Hij loopt dan niet vast ofzo maar toch vreemd dat die ineens geluid maaktVerwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:33:
PSN ID: Enzyme-NL
Wist niet eens dat Project cars 60fps had op de consolesOn_E schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:47:
[...]
[video]
Even een sidenote: al bij jullie bekend dat Journey op de PS4 wordt uitgebracht in 60FPS? Nee? Nou bij deze.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Of 60 FPS voor droog weer en 30 FPS bij nat, dan kun je optimaliseren voor die 2 scenario's.On_E schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:47:
[...]
[video]
Ik vind het ook niet extreem storend eigenlijk, maar ja, liever een constante framerate en wat minder auto's.v8power67 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:50:
Natuurlijk zijn gfx niet alles en zal er de komende jaren nog genoeg geoptimaliseerd worden. Het stemt mij in ieder geval niet hoopvol. Wellicht dat Ninteny met zijn nieuwe project wat spectaculairs gaat doen, maar dat lijkt me sterk
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
"echte" aanraders voor weinig geld:
https://store.playstation...RNERBRO%7Cplatform~ps4%7C
Heb vandaag wel wat vage issues (ik denk met PSN?), hebben jullie hier ook last van?
Denk aan 'verbinding verbroken' schermpjes als ik wil streamen op twitch of als ik met mijn mobiele telefoon aan de ps4 wil koppelen, of een lege playstation store.
Heb wel Defence Grid 2 en Giana Sisters uit de sale gevist en gelijk 5 uur aan 1 stuk DF2 zitten spelen gisterenVerwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:14:
De LEGO games zijn nu in de uitverkoop in de NL PSStore:
[video]
"echte" aanraders voor weinig geld:
https://store.playstation...RNERBRO%7Cplatform~ps4%7C
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 17-04-2015 12:42 ]
Lege PlayStation store dat is geloof ik standaard als je eerst wat speelt en daarna naar de store wilt gaan. Even in- en uitloggen van PSN en het werkt weer.pica schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:36:
Sinds kort ook een trotse eigenaar van een PS4 met bloodborne
Heb vandaag wel wat vage issues (ik denk met PSN?), hebben jullie hier ook last van?
Denk aan 'verbinding verbroken' schermpjes als ik wil streamen op twitch of als ik met mijn mobiele telefoon aan de ps4 wil koppelen, of een lege playstation store.
Overigens wel slecht dat dat nog steeds speelt. Dat is al minimaal vanaf dat ik m'n PS4 heb.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Je moet ook ingelogd zijn en PSPlus hebben voor extra korting.L490 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:24:
Matige aanbiedingen, nog steeds ruim €40,-. Die spellen liggen voor iets van €25,- bij de Bart Smit.
Dan zijn de spellen tussen de 20 en 30 Euro.
Heerlijke game idd. Heb ze beide op de PC. Als ik weer eens tijd heb ook DF2 maar op de PS kopenBeakzz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:40:
[...]
Heb wel Defence Grid 2 en Giana Sisters uit de sale gevist en gelijk 5 uur aan 1 stuk DF2 zitten spelen gisterenDF1 was mijn favo towerdefence game en 2 is nog ff wat beter
Giana Sisters Twisted Dreams Directors Cut is echt een hele toffe game! Succes met het behalen van alle trophies!Beakzz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:40:
[...]
Heb wel Defence Grid 2 en Giana Sisters uit de sale gevist en gelijk 5 uur aan 1 stuk DF2 zitten spelen gisterenDF1 was mijn favo towerdefence game en 2 is nog ff wat beter
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
[ Voor 36% gewijzigd door SqueakyClean op 17-04-2015 15:35 ]
Eerste bullshot.SqueakyClean schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:34:
Eerste screenshot van Star Wars: Battlefront is gelekt!
[afbeelding]
Laat maar weten dan proberen we de mp een keerJSchut schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:08:
[...]
Heerlijke game idd. Heb ze beide op de PC. Als ik weer eens tijd heb ook DF2 maar op de PS kopen
Gelukkig heb ik niet zo'n behoefte om trophys te halen al moet ik zeggen dat sinds ik Valiants hearts op 100% heb gezet wel iets meer van te voren kijk wat je moet doen voor een bepaalde trophy. Als het makkelijk is of echt wat toevoegd dan pak ik ze wel meeuchiha tijntje schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:35:
[...]
Giana Sisters Twisted Dreams Directors Cut is echt een hele toffe game! Succes met het behalen van alle trophies!
Het spel is moeilijkBeakzz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:36:
[...]
Laat maar weten dan proberen we de mp een keer(geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen)
[...]
Gelukkig heb ik niet zo'n behoefte om trophys te halen al moet ik zeggen dat sinds ik Valiants hearts op 100% heb gezet wel iets meer van te voren kijk wat je moet doen voor een bepaalde trophy. Als het makkelijk is of echt wat toevoegd dan pak ik ze wel mee
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Je weet dat uit die 7 seconden durende teaser komt?SqueakyClean schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:34:
Eerste screenshot van Star Wars: Battlefront is gelekt!
[afbeelding]
Dennis Brännvall op Twitter:
Geen idee hoe ik Twitter screenshot...I'm going to answer a question in advance: Yes, that is actually what the game looks like.
Ja uiteraard zegt ie dat, maar zeg eerlijk, geloof jij het?SqueakyClean schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:40:
[...]
[...]
Geen idee hoe ik Twitter screenshot...![]()
Klink best aannemelijk. Vergeet niet dat deze game door DICE zelf gemaakt wordt, en die mensen hebben enorm veel ervaring met engines, zij zijn namelijk de bouwers van de Frostbite engines. BF4 zag er als releasegame in 2013 op de PS4 al erg goed uit, op 900p@60fps, dus Battlefront zou daar best na twee jaar overheen moeten gaan.SqueakyClean schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:40:
[...]
[...]
Geen idee hoe ik Twitter screenshot... :x
Volgens mij is het gewoon co-op. Samen met 1 bak met shared resources. De game wordt dan ook iets moeilijker.Beakzz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:36:
[...]
Laat maar weten dan proberen we de mp een keer(geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen)
Ik geloof helemaal niks meer tot ik daadwerkelijke gameplay van reviewers zie. Gameplay footage van de uitgevers zelf blijkt sinds watch dogs en colonial marines ook niet meer betrouwbaar te zijn.Trishul schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:56:
[...]
Klink best aannemelijk. Vergeet niet dat deze game door DICE zelf gemaakt wordt, en die mensen hebben enorm veel ervaring met engines, zij zijn namelijk de bouwers van de Frostbite engines. BF4 zag er als releasegame in 2013 op de PS4 al erg goed uit, op 900p@60fps, dus Battlefront zou daar best na twee jaar overheen moeten gaan.
Het is al tot in den treure herhaald, maar dat kunnen ze wel halen, alleen de meeste developers geven meer prio aan eyecandy. Als beide consoles 5x sterker waren was het echt niet anders geweest, alleen de games zouden er een stuk mooier uitzien. Als je 1080p 60fps wilt: haal een PC en quit whining.steefje schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:49:
Vind het wel een treurige generatie sofar. Vind het echt zonde dat ze geen 1080P en 60 FPS kunnen halen. Als je er vanuit gaat dat de life cycle van een console ongeveer 8 jaar is, wordt dat een lastig verhaal.
Natuurlijk zijn gfx niet alles en zal er de komende jaren nog genoeg geoptimaliseerd worden. Het stemt mij in ieder geval niet hoopvol. Wellicht dat Ninteny met zijn nieuwe project wat spectaculairs gaat doen, maar dat lijkt me sterk
Ik heb gisteren nog BF4 gedaan op de ps4 bij een vriend van me maar dat spelt reageert niet alsof het op 60 fps looptTrishul schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:56:
[...]
Klink best aannemelijk. Vergeet niet dat deze game door DICE zelf gemaakt wordt, en die mensen hebben enorm veel ervaring met engines, zij zijn namelijk de bouwers van de Frostbite engines. BF4 zag er als releasegame in 2013 op de PS4 al erg goed uit, op 900p@60fps, dus Battlefront zou daar best na twee jaar overheen moeten gaan.
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Honderd procent onmogelijk dat dit in-game (als in: dat je het zélf zo speelt) is.Trishul schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:56:
Klink best aannemelijk. Vergeet niet dat deze game door DICE zelf gemaakt wordt, en die mensen hebben enorm veel ervaring met engines, zij zijn namelijk de bouwers van de Frostbite engines. B
Nickname does not reflect reality
Hoe bedoel je dat precies? Was het niet gewoon een verschil in aiming/looking sensitivity oid?Trivian schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:24:
[...]
Ik heb gisteren nog BF4 gedaan op de ps4 bij een vriend van me maar dat spelt reageert niet alsof het op 60 fps loopt
PSN: fonsmeister
De Frostbite engine denk ik. Alsof je door de stroop loopt.fonsmeister schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:05:
[...]
Hoe bedoel je dat precies? Was het niet gewoon een verschil in aiming/looking sensitivity oid?
Nee. Hij bedoelt dat D game vaak niet op 60fps draait en dat klopt ook. Veel framedrops en zeker in conquest dropt ie gerust onder de 45. Dat voel je dan inderdaad als onverwachte vertraging in de besturing.fonsmeister schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:05:
[...]
Hoe bedoel je dat precies? Was het niet gewoon een verschil in aiming/looking sensitivity oid?
Mooie trailer, maar ik neem aan dat dit gewoon CGI is en niet ingame.cardwizard schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:08:
Star Wars Battlefront reveal trailer![]()
http://blog.eu.playstatio...44002626&short_code=2tg9o
Dit is dus weldegelijk ingame PS4 materiaal, gefilmd tijdens gameplay met de cinematic tools! Hier zit niets prerendered aan!voxxel schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:30:
[...]
Mooie trailer, maar ik neem aan dat dit gewoon CGI is en niet ingame.
In de trailer zit zelfs een shot vanuit de cockpit van een XWing voordat ie overschakelt naar 3rd person

Het zou super tof zijn, maar ik ben hier erg sceptisch over en ik heb er moeite mee om dit te gelovenpoor Leno schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:50:
[...]
Dit is dus weldegelijk ingame PS4 materiaal, gefilmd tijdens gameplay met de cinematic tools! Hier zit niets prerendered aan!
In de trailer zit zelfs een shot vanuit de cockpit van een XWing voordat ie overschakelt naar 3rd person
Het is in-engine, niet per sé in-game. Dat lijkt me ook sterk, op een PS4 met een dergelijke fps. Laten we maar even afwachten hoe de echte gameplay eruit zietpoor Leno schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:50:
[...]
Dit is dus weldegelijk ingame PS4 materiaal, gefilmd tijdens gameplay met de cinematic tools! Hier zit niets prerendered aan!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik geloof het zeker wel!
In-engine ja, vooruit. In-game, no way.poor Leno schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:54:
Ze zouden het anders ook niet zo benadrukken
Ik geloof het zeker wel!
Waar wordt het dan benadrukt? Aan het begin van het filmpje zie je staan "game engine footage". Is al zovaak voorbij gekomen in dergelijke trailers, gameplay ziet er vaak toch echt heel anders uit. Begrijp me niet verkeerd, ik help het je hopen. Maar ik hoop niet dat je teleurgesteld raakt als het er uiteindelijk toch anders uit ziet.poor Leno schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:54:
Ze zouden het anders ook niet zo benadrukken
Ik geloof het zeker wel!
Dat gezegd hebbende, verwacht ik grafisch nog steeds een indrukwekkend spel met de grafische pracht van BF4 en Dragon Age: Inquisition in het achterhoofd. Met een doorontwikkelde engine en de mensen die daadwerkelijk verantwoordelijk zijn voor deze Frostbite engine ook degenen zijn die aan SW: Battlefront werken zal het waarschijnlijk nog steeds grafisch indrukwekkend worden. Echter las ik in een interview dat ze richten op 60fps op de PS4 en dat lijkt me simpelweg niet haalbaar met graphics zoals in de reveal trailer. Maar goed, koffiedik kijken. We gaan het zien!
Lijkt me een geweldige ervaring, Dear Esther vond ik ook prachtig
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Ik ga ervan uit dat dit geen reskin is van BF4 en hoop dat ze doorhebben dat dit echt misschien wel de laatste kans is die EA heeft om zich weer in de markt te zetten.
Bring on E3!
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link