Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.500 views

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
voxxel schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:17:
[...]

Nee dat is niet bekend. Er staat TBA 2015, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat het niet 2016 gaat worden. Overigens had je dit zelf kunnen googlen in de tijd dat je deze vraag hier kwam stellen ;)
I know. ik vond het te stil worden hier :)

Iedereen is bezig met MKX

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
HaskoF schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:51:
[...]
Iedereen is bezig met MKX
Ik niet hoor. Heb niks met fighting games. Snap werkelijk alle fuzz niet ! :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:02
dat duurt nog wel ff hoor, rond de 20-25 euro op marktplaats en dan speel ik hem pas ;)

nothing stops this train

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Ik wacht ook dat het spel rond 20-25 is. En binnenkort verschijnt nieuwe DLC voor Destiny.

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik sla MKX ook even over :). Fighting games zit ik al een jaar of 15 niet meer zo in :o.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Mortal Kombat X Topic

Deze wordt nog verder aangevuld :)

Tomorrow is not today!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-11 21:15
Heeft iemand nog een aanrader qua tv voor de ps4 die niet te groot is voor een game kamer waarbij je dicht op het scherm kan zitten? :)

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
micmulder schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:48:
Heeft iemand nog een aanrader qua tv voor de ps4 die niet te groot is voor een game kamer waarbij je dicht op het scherm kan zitten? :)
Sony, minste input-lag

Verwijderd

65 inch kun je dicht op zitten. Als ik jou was even een mediamarkt binnen lopen en kijken maar.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-11 14:12
ze mogen van mij in MK Liu Kang veranderen in hoe hij in MK 1 & 2 was :)

• NeP2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Is die tomb raider in de sale de moeite waard voor €12?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-11 09:33
NeP2013 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:40:
Nee, niet mijn ding.

Nickname does not reflect reality

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:31
http://www.gamekings.tv/n...-op-ps4-900p-op-xbox-one/

Opzich niet heel verrassend nieuws. PS4 is gewoon beter! Ben benieuwd naar het eindresultaat en of al het uitstel positief heeft gewerkt. Eerst maar is wat reviews afwachten.

• xChOasx
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-08 09:01
Ik heb me zeker/bijna 20 uur goed vermaakt. Dus ik vind van wel.

Verwijderd

Hij is al heel lang in de sale, maar absoluut de moeite waard. Ik speel hem zelf op mijn Xbox 360 en daar ziet het er al super uit. Wat mij betreft één van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb.

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 20:24
Die kun je blind aanschaffen, echt een top game (zelf alleen op X360 gespeeld)!

PS5

• NeP2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
kernie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:50:
[...]

Die kun je blind aanschaffen, echt een top game (zelf alleen op X360 gespeeld)!
Ok, thnx all, vond het er ook wel goed uitzien en wel leuk prijsje :)

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:43:
http://www.gamekings.tv/n...-op-ps4-900p-op-xbox-one/

Opzich niet heel verrassend nieuws. PS4 is gewoon beter! Ben benieuwd naar het eindresultaat en of al het uitstel positief heeft gewerkt. Eerst maar is wat reviews afwachten.
Ik heb zin om te racen in dat spel en heb em al gepreordered in de NL PSStore.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 10:00

rajackar

Blood Minister

In navolging van de MK X DLC discussie. Dit gaat toch wel echt te ver toch?
http://www.ign.com/articl...ctions-for-easy-fatalites

Komt wat mij betreft in de categorie horse armor.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
rajackar schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:33:
In navolging van de MK X DLC discussie. Dit gaat toch wel echt te ver toch?
http://www.ign.com/articl...ctions-for-easy-fatalites

Komt wat mij betreft in de categorie horse armor.
Dat is gewoon wat elk andere game heeft: shortcuts. In BF4 kan je ook alle wapens unlocken via in-game transactions. Waar je vroeger cheatcodes had, heb je tegenwoordig micro-transacties.

De Fatalities zitten gewoon in de game, je moet dan met de gold die je verdient krypts openen, alleen unlock je ze zo in een keer.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:45
Zolang er mensen zijn die het kopen, waarom niet? Vraag en aanbod. Inderdaad net als met bf4. Ik speel het liever gewoon vrij. Zolang dat mogelijk blijft in games, heb ik er vrede mee.
Zeker! Heb 'm ook opgepikt, ondanks al op zowel PS3 als PS4 uitgespeeld te hebben. Speel 'm weer eens door vlak voordat het volgende deel komt. Niet het niveau van Uncharted, maar al met al vermakelijk.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 10:00

rajackar

Blood Minister

ASNNetworks schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:38:
[...]

Dat is gewoon wat elk andere game heeft: shortcuts. In BF4 kan je ook alle wapens unlocken via in-game transactions. Waar je vroeger cheatcodes had, heb je tegenwoordig micro-transacties.

De Fatalities zitten gewoon in de game, je moet dan met de gold die je verdient krypts openen, alleen unlock je ze zo in een keer.
volgens mij ligt het toch een beetje anders.
Je unlockt niet iets dat al in de game zit. Je kunt voor 5 euro 30 easy fatalities kopen. Je kunt dus 30 keer direct een fatality uitvoeren zonder het te leren.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:36
Grote kans dat dat ook 1 van de eerste echte AAA games wordt die in Plus komt te zitten, althans daar wacht ik op. :+

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Project Cars 1080p on PS4 - 900p on Xbox One. 60fps on both. #1
from the FAQ page

What resolutions and frame-rate will Project CARS run at?
•Up to 12K resolution on PC (frame-rate dependent on PC hardware)

•1080p, 60 frames per second on PlayStation 4

•900p, 60 frames per second on Xbox One
http://www.projectcarsgame.com/faq.html

lock if old..

I seem to remember threads saying 1080p on both versions..?

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Nee hoor,laagste input lagg is bij panasonic plasma tv's.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-11 13:11
Amaze86 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:33:
[...]

Maar niemand gaat nu nog een plasma kopen.
[...]

Oh ja? Volgens onderstaande test zit de beste Panasonic plasma op 41ms, terwijl Sony op 14-22ms blijft steken.

http://www.hdtvtest.co.uk/news/input-lag

Wat is je bron, als ik vragen mag?

• ralph075
  • Niet online
[...]

Tenzij je toch nooit overdag gamed, zou ik niemand een plasma aanraden.
Daarnaast heeft Sony op veel schermen een inputlag van <20ms. Weinig tv-schermen die daar aan tippen.

Verwijderd

ralph075 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:20:
[...]

Daarnaast heeft Sony op veel schermen een inputlag van <20ms. Weinig tv-schermen die daar aan tippen.
Maar het gaat niet alleen om de inputlag. En verder moet je maar zo'n nepkleuren LCF houden. Anyways zijn de plasma's helaas niet meer nieuw te koop.

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:49:
En verder moet je maar zo'n nepkleuren LCF houden. Anyways zijn de plasma's helaas niet meer nieuw te koop.
Kleuren zijn tegenwoordig wel redelijk te calibreren. Het om te janken contrast hou je dan wel. Maar offtopic dit :)

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:52
bram1984 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:15:
[...]

Oh ja? Volgens onderstaande test zit de beste Panasonic plasma op 41ms, terwijl Sony op 14-22ms blijft steken.

http://www.hdtvtest.co.uk/news/input-lag

Wat is je bron, als ik vragen mag?
Je moet maar eens de bijkomende info lezen maar de test waar jij je op baseert is niet betrouwbaar voor plasma's. Daar kan je beter voor de camera test gaan en dan kom je op een mooie 23ms uit.
Dan is Sony dus nog steeds lager.

• Brad Pitt
bram1984 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:15:
Dan is Sony dus nog steeds lager.
Ja, maar minder smooth en way lager contrast. Maar goed, lekker boeiend allemaal, plasma is dood, dus >>|

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:12

On_E

Housemusic

Gisteravond de Planetside 2 beta nog eens opgestart en dit keer zat ik eindelijk eens snel in de actie, toen bleek het eigenlijk best wel tof allemaal!

Hopelijk komt de echte versie snel.
[...]

Wat? Nog altijd de beste beeldkwaliteit imo.

[ Voor 50% gewijzigd door On_E op 15-04-2015 09:24 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Kol Nedra
  • Laatst online: 01:02
ik game hierop:

pricewatch: BenQ RL2755HM Zwart

echt een heerlijke monitor, beeldkwaliteit is echt super.
Ik heb een switcher tussen mijn ps4 zitten, ik kan switchen tussen mijn monitor en mijn tv thuis. soms wilt mijn vrouw ook op de pc zitten dus dan kan ik snel switchen naar tv.
maar mijn voorkeur gaat naar de monitor, speelt veel fijner

[ Voor 39% gewijzigd door Kol Nedra op 15-04-2015 09:48 ]

nothing stops this train

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Redelijk offtopic geneuzel over MS van schermen, ik denk dat 80% in dit topic het verschil van 20 of 10 ms totaal niet ziet. Dus om daar nou over door te hameren?

on topic:

Merk toch dat ik mijn PS4 meer en meer gebruik, vooral nu er ook een Z3 in huis is, wordt het wel erg makkelijk allemaal. Het wordt meer een algemeen station voor muziek/films dan alleen games :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:52:
Het wordt meer een algemeen station voor muziek/films dan alleen games :p
Hier precies hetzelfde.

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-11 14:56
[...]

Dat niet overdag gamen is ook niet waar, heb hier een panasonic st50 uit 2012 staan en daar kan je prima overdag op gamen (zelf met hele lichte kamer), helder genoeg. Beeldkwaliteit van Plasma wordt niet benaderd door de Led televisies die ik heb gezien, daarop is het wachten op Oled, alleen gaan de ontwikkelen op dat gebied helaas vrij langzaam. Hoop dat Oled betaalbaar is geworden op het moment dat mijn Plasma het begeeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Matedeor op 15-04-2015 10:17 ]

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
dutchgio schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:03:
[...]

Grote kans dat dat ook 1 van de eerste echte AAA games wordt die in Plus komt te zitten, althans daar wacht ik op. :+
Na al deze praat zit ik toch sterk te overwegen om die game alvast aan te schaffen, zo lekker goedkooooooooop :).

It's dogged that does it

Brad Pitt schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:20:
[...]

Ja, maar minder smooth en way lager contrast. Maar goed, lekker boeiend allemaal, plasma is dood, dus >>|
Minder smooth in de zin van? Ik heb beneden ook een Pana plasma, maar mijn Sony W828 LED geeft me een veel betere ervaring. Mensen roepen altijd maar dat het contrast beter is, maar ondertussen geeft een LED een veel betere witwaarde (ook dit is contrast) en ook de kleuren zijn wat mij betreft levendiger. Een plasma geeft in de regel wel iets beter zwart weer, maar dat is echt verwaarloosbaar.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

SavageBrother schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:19:
[...]

Na al deze praat zit ik toch sterk te overwegen om die game alvast aan te schaffen, zo lekker goedkooooooooop :).
Leuk voor op de stapel! :D

Ik laat 'm iig nog maar ff liggen... tot ie €5 is, ofzo... :)
Heb er toch geen tijd voor!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

bram1984 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:44:
[...]

Minder smooth in de zin van? Ik heb beneden ook een Pana plasma, maar mijn Sony W828 LED geeft me een veel betere ervaring. Mensen roepen altijd maar dat het contrast beter is, maar ondertussen geeft een LED een veel betere witwaarde (ook dit is contrast) en ook de kleuren zijn wat mij betreft levendiger. Een plasma geeft in de regel wel iets beter zwart weer, maar dat is echt verwaarloosbaar.
Een beetje offtopic allemaal, maar ben dit niet met je eens. Ik ben begin deze vorige maand van een 46" Pana-plasma naar een 55" LED gegaan en vind het verschil erg klein. En het gaat dan om plus- en minpunten. Zo zijn we af en toe verbaasd van de beeldkwaliteit. Het ziet er gewoon schitterend uit! (vooral landschap beelden) Maar het beeld is niet veel helderder (wat me stiekem een beetje tegenviel) en is bij ons zelfs misschien wel slechter, omdat we een hele lichte woonkamer hebben: onze W829 weerkaatst een hoop van de omgeving.

Ben ik blij met de TV: Jazeker, vooral veroorzaakt door de grootte. Het beeld is verder erg goed, maar dat is op onze Pana ook zo! :)

• Matedeor
  • Laatst online: 21-11 14:56
bram1984 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:44:
[...]

Ben ik het niet met je eens: zwartwaarde, contrast, kleuren, kijkhoek en bewegingen vind ik gewoon merkbaar beter op een plasma, maar goed het is inderdaad nog al offtopic. En uiteindelijk kan het natuurlijk weer persoonlijk zijn wat je het fijnst vind kijken. Input lag van mij tv was 37ms volgens review (en dat was hoger als ze van te voren hadden ingeschat, maar wel acceptabel).

Tweakers heeft nog niet zolang geleden een mooi artikel geschreven over de werking en de voor en nadelen van plasma:

reviews: De dood van plasma - Necrologie van een beeldschermtechniek

[ Voor 5% gewijzigd door Matedeor op 15-04-2015 11:12 ]

Verwijderd

PlayStation Europe:

Music video app Vevo launches on PS4 and PS3 in select territories today. Find out more:
http://blog.eu.playstatio...9&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CCn-kE8WAAIX96Q.jpg:large

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:27
Nice, een Vevo app. Kun je dan ook playlists importeren of samenstellen op de PS4? Ik zie namelijk daar rechts in dat plaatje playlists staan.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:59
Goed wie heeft er real life ervaring met Playstation tv ?

ik zou er 1 willen puur om games te spelen vanaf mijn PS4 , en dat moet goed werken..... anders laat maar

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
cardwizard schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:18:

ik zou er 1 willen puur om games te spelen vanaf mijn PS4 , en dat moet goed werken..... anders laat maar
Laat maar.

• Vegetto
  • Laatst online: 02-10 20:40
cardwizard schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:18:

niet kopen. zit LAG in, echt werkt echt heel slecht, jammer want het idee is cool maar de uitvoering SLECHT

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik zou de PS TV ook afraden als je hem wilt voor PS4 streaming.

• Cardwizard
Ok lijkt me duidelijk , jammer maar helaas

• Recon24
Er zit geen "LAG" in, dat creëer je zelf namelijk als de verbinding niet optimaal is. Je moet niet verwachten dat het met iedere game even goed zal spelen, maar over het algemeen heb ik goede ervaringen namelijk.

Ik heb het eens in het appartement van mijn vriendin aangesloten in Rotterdam en gewoon prima kunnen gamen. Ze heeft ook gelukkig een goede verbinding en mijn upload is ook verder prima, waardoor je best goed kan spelen.

Het is echt puur verbinding, maar als dat goed zit, heb je er gewoon plezier aan.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Precies. Spelen via de Vita werkt bij mij ook erg goed, dus schrijf het niet direct af. Ik heb zo veel via m'n Vita gefarmed in Destiny! Ook GTA5 werkt erg goed. Dus ik zou zeggen: proberen en als niet tevreden, terugbrengen. Het hangt volledig van je thuisnetwerk af.

• Recon24
SqueakyClean schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:18:
Precies. Spelen via de Vita werkt bij mij ook erg goed, dus schrijf het niet direct af. Ik heb zo veel via m'n Vita gefarmed in Destiny! Ook GTA5 werkt erg goed. Dus ik zou zeggen: proberen en als niet tevreden, terugbrengen. Het hangt volledig van je thuisnetwerk af.
Moet eerlijk bekennen dat het op mijn Vita soms zelfs net wat soepeler gaat, maar dat kan ook te maken hebben met de resolutie die de PS TV moet weergeven. In de PS TV zit namelijk gewoon dezelfde hardware in als van de Vita, maar moet een hogere resolutie weergeven.

Verwijderd

New PlayStation Store discounts start today

Deal of the week: (valid until 22nd April 2015)

Dying Light
Not available in Germany
Was €69.99/£54.99/AU$99.95, now €49.99/£39.99/AU$69.99
Additional 10% discount for PS Plus members

Warner Bros discounts: (valid until 29th April)

PS4 games:

Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
40% off original price: €59.99/£54.99/AU$84.95
Additional 20% discount for PS Plus members

LEGO Batman 3: Beyond Gotham Premium Edition
40% off original price: €74.99/£64.99/AU$107.95

LEGO Batman 3: Beyond Gotham
40% off original price: Was €59.99/£49.99/AU$84.95

LEGO Batman 3: Beyond Gotham Season Pass
10% off original price: Was €14.99/£11.99/AU$22.95

LEGO Marvel Super Heroes
50% off original price: Was €59.99/£54.99/AU$84.95

LEGO Marvel Super Heroes DLC: Super Pack
50% off original price: Was €4.99/£3.99/AU$7.55

LEGO Movie Videogame
50% off original price: Was €59.99/£54.99/AU$84.95

LEGO The Hobbit
30% off original price: Was €59.99/£54.99/AU$84.95
Additional 30% discount for PS Plus members

Middle-earth: Shadow of Mordor Legion Edition
40% off original price: Was €69.99/£54.99/AU$99.95

Middle-earth: Shadow of Mordor Premium Edition
40% off original price: Was €94.99/£74.98/AU$137.95

Middle-earth: Shadow of Mordor Season Pass
10% off original price: Was €24.99/£19.99/AU$37.95

Middle-earth: Shadow of Mordor Lord of the Hunt
40% off original price: Was €9.99/£7.99/AU$14.95

Bron: http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03:11

JoeZuCK

_Fonz > all.

Er staat wel een was prijs bij van al die Warner Bros games, maar geen nu prijs ..

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Verwijderd

InF.Inc schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:15:
Er staat wel een was prijs bij van al die Warner Bros games, maar geen nu prijs ..
Ik heb net Lego: The Hobbit voor 23,99 Euro aangeschaft. 60% korting dus.

Dus of even de rekenmachine erbij pakken of in de PSStore kijken.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:17:
[...]

Ik heb net Lego: The Hobbit voor 23,99 Euro aangeschaft. 60% korting dus.

Dus of even de rekenmachine erbij pakken of in de PSStore kijken.
Vind ik nog een behoorlijk hoge prijs .. zelfs met korting. Die game was op Steam laatst 4,99 ofzo.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Verwijderd

InF.Inc schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:18:
Vind ik nog een behoorlijk hoge prijs .. zelfs met korting. Die game was op Steam laatst 4,99 ofzo.
PC games zijn over het algemeen wat goedkoper en zeker in een Steamsale.

• Vegetto
  • Laatst online: 02-10 20:40
Recon24 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:13:
Er zit geen "LAG" in, dat creëer je zelf namelijk als de verbinding niet optimaal is. Je moet niet verwachten dat het met iedere game even goed zal spelen, maar over het algemeen heb ik goede ervaringen namelijk.

Ik heb het eens in het appartement van mijn vriendin aangesloten in Rotterdam en gewoon prima kunnen gamen. Ze heeft ook gelukkig een goede verbinding en mijn upload is ook verder prima, waardoor je best goed kan spelen.

Het is echt puur verbinding, maar als dat goed zit, heb je er gewoon plezier aan.
wat heeft het met verbinding te maken? jij hebt het over upload? dit is lokaal dus ervanuit gaande dat je 1000mbit hebt, (wat hij overigens nooit haalt) zou dit ruim voldoende moeten zijn, ik heb shooters gespeeld waarbij je je stick moved en gewoon de animatie 1 seconde later ziet gebeuren.. dat noem ik dus LAG

Verwijderd

Ah mooi moment om ook even een Lego Game mee te pakken, vriendin houdt van Lego Games. :)

• Cardwizard
Ben met Dying Light bezig , dat spel is behoorlijk pittig ..... Of ik speel helemaal fout

Verwijderd

Ja het is behoorlijk pittig in het begin, omdat je dan een noobje bent met een tafelpoot. Later krijg je zieke wapens waarmee je in 1 slag een zombie door midden chopped.

• Cardwizard
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:40:
Ja het is behoorlijk pittig in het begin, omdat je dan een noobje bent met een tafelpoot. Later krijg je zieke wapens waarmee je in 1 slag een zombie door midden chopped.
YES! denk dat ik zo spelen niet heel lang leuk ga vinden

Verwijderd

Vevo app ziet er goed uit , videos in HD , eigen playlists etc:

https://store.playstation...01692_00-WEBMAF000000VEVO

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd

Ziet er goed uit.

Ik hoop dat ie inderdaad 7 mei uitkomt.

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:28:
[...]

Ziet er goed uit.

Ik hoop dat ie inderdaad 7 mei uitkomt.
De game schijnt sinds vandaag de gouden status te hebben bereikt. Een van de ontwikkelaars stuurde een tweet de wereld in: ffd700, wat de hex code is voor goud.

Moet wel erg mis gaan als de game alsnog niet 7 mei uit komt dus ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

cardwizard schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:30:
Ben met Dying Light bezig , dat spel is behoorlijk pittig ..... Of ik speel helemaal fout
Geen last van gehad eigenlijk. Parkour heb je zo door en dan is het vrij simpel, ook 's nachts.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:12
Nice dat Project Cars filmpje!
43 auto's tegelijk :D
Mid may is een goede datum; de komende maand heb ik nog wel nodig voor Bloodborne :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 10:51
Verdorie! Vanaf half mei ben ik 2 maanden van huis.. Project Cars en Witcher 3 zullen moeten wachten totdat ik terug ben :(

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Heaget gaat boerenkool snijden in Canada. Daar houdt Heaget wel van... _O-

PSN: Oldzkoel

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 10:51
hahahahaha die grap blijft erin he? Was het maar Canada...

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Daar kom je niet meer van af nee :)

PSN: Oldzkoel

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:19
cardwizard schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:30:
Wordt vanzelf leuker. Ik kon in het begin alleen maar op de loop, als je eenmaal de skilltree een beetje hebt uitgebouwd en je hebt de controls en mechanics door dan is het geweldig om te spelen. Hunters worden op een gegeven moment ook een eitje.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
Vrijdag schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:53:
[...]

Wordt vanzelf leuker. Ik kon in het begin alleen maar op de loop, als je eenmaal de skilltree een beetje hebt uitgebouwd en je hebt de controls en mechanics door dan is het geweldig om te spelen. Hunters worden op een gegeven moment ook een eitje.
Klopt, geweldig spel. Voor mij zijn Dying Light en Bloodborne beste games wat ik heb gespeeld dit jaar (tot nu toe).

• Vrijdag
SC4RF4C3 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:58:
[...]

Klopt, geweldig spel. Voor mij zijn Dying Light en Bloodborne beste games wat ik heb gespeeld dit jaar (tot nu toe).
Wat ik ook leuk vind is dat de wapens op een gegeven moment gewoon stukgaan. Geeft net dat kleine beetje realisme mee dat je in andere spellen niet of nauwelijks tegenkomt.

Bloodborne is niet echt mijn spel vanwege de setting, hoewel The Witcher 3 wel mijn interesse heeft. En natuurlijk Dead Island 2 :9

Ook wel benieuwd naar de nieuwe Warhammer 40k.

[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 15-04-2015 22:45 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Vrijdag schreef op woensdag 15 april 2015 @ 22:41:
[...]

Wat ik ook leuk vind is dat de wapens op een gegeven moment gewoon stukgaan. Geeft net dat kleine beetje realisme mee dat je in andere spellen niet of nauwelijks tegenkomt.
Realisme? Ja, want een stalen pijp gaat na 40x een klap stuk. :+

Zelfs met een massieve tafelpoot kun je in het echt praktisch oneindig mensen cq. zombies slaan. Denk je dat zacht weefsel ook maar enige schade toe brengt aan stalen en houten wapens?

Als er iets niet realistisch aan die game is..

• Vrijdag
bram1984 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 22:45:
[...]

Realisme? Ja, want een stalen pijp gaat na 40x een klap stuk. :+

Zelfs met een massieve tafelpoot kun je in het echt praktisch oneindig mensen cq. zombies mee slaan. Denk je dat zacht weefsel ook maar enige schade toe brengt aan stalen en houten wapens?

Als er iets niet realistisch aan die game is..
Zeurkous :P Ik vind het wel logisch dat iets waar je herhaaldelijk een schedelpan mee kapotbeukt op een gegeven moment zegt "dikke doedeloetes, ik ga kapot :P "
Wat meer onlogisch (maar wel handig) is het kapotstampen van hoofden als je op een auto staat. Easy xp op de brug farmen :9

Logisch niet, maar ik begrijp wel waarom ze het erin hebben gestopt. Prima mechanic verder. Maar realistisch. Niet bepaald.

• ASNNetworks
Wapens gaan niet stuk in Dying Light, ze worden minder effectief ;) Je kan een wapen oneindig gebruiken, maar na x-aantal keer rammen, dan doet het wapen veel minder damage. Als jij met een stalen pijp 100 schedels hebt ingeslagen, dan wordt het wapen minder effectief ;) Dus best realistisch (zover dat kan in een zombie game).

• Vrijdag
Daar heb je een punt inderdaad :P Net zo "realistisch" als van grote hoogte op een paar vuilniszakken springen en dat overleven, à la Assassin's Creed :P

• ASNNetworks
Vrijdag schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:46:
Daar heb je een punt inderdaad :P Net zo "realistisch" als van grote hoogte op een paar vuilniszakken springen en dat overleven, à la Assassin's Creed :P
Nooit films van Jackie Chan gezien? :P Als Jackie het in real life kan, dan kan het in een game helemaal.

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ASNNetworks schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:52:
[...]

Nooit films van Jackie Chan gezien? :P Als Jackie het in real life kan, dan kan het in een game helemaal.
Die deed het alleen niet vanaf de top van een kerktoren volgens mij. :+

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:25
Project cars is gold! Geen vertragingen meer. 8 mei is de definitieve datum geworden. Ben wel toe aan een lekkere circuit racer.

[ Voor 48% gewijzigd door AtlAntA op 16-04-2015 08:48 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:14
AtlAntA schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:36:
Project cars is gold! Geen vertragingen meer.
Nu alleen nog Logitech wheel support...

PSN ID: Hanssuh

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:25
hanssuh schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:45:
[...]

Nu alleen nog Logitech wheel support...
Fanatec support zit er al wel in. Zou me niks verbazen als logitech support er later alsnog in wordt gepatched.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

cardwizard schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:15:
[...]

YES! denk dat ik zo spelen niet heel lang leuk ga vinden
Even doorzetten, ik vond het in het begin gespeeld en vond het ook lastig, toen twee weken niet gespeeld en nu speel ik elke dag wel een paar uur. Ben nu bijna door de storymissions heen en daarna ga ik verder met de sidequests en trophies halen.

Ik kan nu met 1 slag een zombiehoofd er af slaan, maar heb nog steeds moeite met grote dudes, die jij waarschijnlijk nog niet tegen bent gekomen. _/-\o_

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:02:
[...]

Even doorzetten, ik vond het in het begin gespeeld en vond het ook lastig, toen twee weken niet gespeeld en nu speel ik elke dag wel een paar uur. Ben nu bijna door de storymissions heen en daarna ga ik verder met de sidequests en trophies halen.

Ik kan nu met 1 slag een zombiehoofd er af slaan, maar heb nog steeds moeite met grote dudes, die jij waarschijnlijk nog niet tegen bent gekomen. _/-\o_
Gebruik je daarvoor dubbelhandige wapens of enkel. Ik gebruik zelf altijd enkel. Heb nu wel wapens (enkel) die tot 160 damage doen. Ben benieuwd tot hoe sterk de wapens gaan. Of levelen ze mee. Dat idee heb ik namelijk.
Wel erg tof spel. Vooral als je op de brug bent voordat je naar Section 0 gaat. Dan kan je echt honderden zombies afslachten. Later in de story mode kom je nog een soort gelijk stuk tegen. Heerlijk.

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

Ik gebruik een enkel handig zwaard, die je in een bepaalde story missie krijgt, deze is nu bijna geupgrade en heeft rond de 350 damage.
Je vind verder in het spel sterkere wapens. Ik kom nu vooral wapens van rond de 150 tegen, niet geupgrade. Welk level ben jij nu?

Ja, ik ga nog even terug naar die brug, ik ga daar de trophie 'This is Harraaaan' halen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2015 09:16 ]

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Resoluties F1 2015 vannacht vrijgegeven

"F1 2015 will run at 1080p on PS4 and 900p on Xbox One, Codemasters has confirmed to VideoGamer.com. The game will run at 60 frames per second on both platforms.

Confirmation follows shortly after it was revealed that Slightly Mad's racer Project CARS will also run at different resolutions on the two consoles, again at 1080p on PS4 and 900p on Xbox One.

It isn't yet clear whether there will be any further visual differences between the two platforms."

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:15:
Ik gebruik een enkel handig zwaard, die je in een bepaalde story missie krijgt, deze is nu bijna geupgrade en heeft rond de 350 damage.
Je vind verder in het spel sterkere wapens. Ik kom nu vooral wapens van rond de 150 tegen, niet geupgrade. Welk level ben jij nu?

Ja, ik ga nog even terug naar die brug, ik ga daar de trophie 'This is Harraaaan' halen.
Ik ben zelf level 19. Kennelijk moet ik even verder spelen in de storry mode nog om die 350 damage wapens te krijgen. Al moet ik zeggen dat ik nauwelijks gebruik maak van de upgrades. Misschien maar eens doen dan.

Ps. Is de game nadat je hem hebt uitgespeeld, done of kan je nog roodklooien in de stad.
Weet jij trouwens ook wat er gebeurt met je level als je dood gaat. Je ziet staan dat je zoveel punten hebt verloren. Waar gaan die van af. Ik merk er weinig van namelijk

PSN ID Binloading_nl

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
The Witcher 3 dus 19 mei als ik het goed begrijp? Dat zou een paar dagen na mijn toelatingstoets zijn, een prima moment om mezelf eens flink in een goeie game te gooien.

It's dogged that does it

Verwijderd

steefje schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:27:
[...]

Ik ben zelf level 19. Kennelijk moet ik even verder spelen in de storry mode nog om die 350 damage wapens te krijgen. Al moet ik zeggen dat ik nauwelijks gebruik maak van de upgrades. Misschien maar eens doen dan.

Ps. Is de game nadat je hem hebt uitgespeeld, done of kan je nog roodklooien in de stad.
Weet jij trouwens ook wat er gebeurt met je level als je dood gaat. Je ziet staan dat je zoveel punten hebt verloren. Waar gaan die van af. Ik merk er weinig van namelijk
Die overlevingspunten, zijn je xp, dus als je dood gaat level je inderdaad minder snel. Ja na de story mode kan je doorspelen, alleen zullen er soms verwijzingen in zitten naar bepaalde personen die niet meer kloppen. Maar je kunt wel gewoon alle sidemissions doen.

Upgraden moet je zeker doen! Dus nieuwe wapens maken met die blauwdrukken, maar ook zeker de upgrades doen aan de wapens. Door die upgrades worden ze sterker en gaan ze minder snel kapot, door de blauwdrukken kun je effecten zoals vuur en elektriciteit toevoegen aan je wapen. Als je dan één zombie een klap geeft en hij vat vlam, kan hij veel meer zombies aansteken. :*)

Ik lees op internet trouwens verhalen van mensen met 2300 damage wapens. :o

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2015 09:39 ]

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:39:
[...]
Die overlevingspunten, zijn je xp, dus als je dood gaat level je inderdaad minder snel. Ja na de story mode kan je doorspelen, alleen zullen er soms verwijzingen in zitten naar bepaalde personen die niet meer kloppen. Maar je kunt wel gewoon alle sidemissions doen.
Is Dying Light nou een 'enge' game? Ik hou in principe heel erg van dit type games. Open wereld, sand box, verkennen, levelen, side missies. Maar ik houd absoluut niet van horror games. Dat is eigenlijk het enige wat me er van weerhoud om de game te halen.

Zonnepanelen

• ralph075
  • Niet online
voxxel schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:42:
[...]
Is Dying Light nou een 'enge' game?
Nja, volgens mij is het een zombie-game... valt voor mij sowieso af...

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik heb niet echt problemen met zombies, dat hoeft in mijn ogen geen horror te zijn. Left4dead vond ik ook best leuk.

Zonnepanelen

Verwijderd

Releasedatum van Project Cars bekend:

Het spel is te koop vanaf 7 mei, dit maakte uitgever Bandai Namco bekend via een Tweet op zijn Twitter-pagina.

Bron:https://gamer.nl/articles...-van-project-cars-bekend/

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
voxxel schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:57:
Ik heb niet echt problemen met zombies, dat hoeft in mijn ogen geen horror te zijn. Left4dead vond ik ook best leuk.
Ik raad je dying light zeker aan, hoe langer je speelt ofwel hoe verder je komt hoe leuker het wordt. In het begin kan snachts wel spannend worden maar eng is het niet.
Pagina: 1 ... 65 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link