Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
pricewatch: Sony Bravia KDL-40W605B Zwart
Goede koop, iemand misschien nog andere suggesties?
39
Prima tv voor gamen,heeft een zeer lage inputlag.Dacht iets van 16-18ms.Matedeor schreef op zondag 12 april 2015 @ 20:34:
Sta op het punt deze tv te kopen om onder andere te playstation 4'en:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Werkt super idd, heb toen met de PS4 gelijk een headset gekocht maar kwam er laats achter dat het bijgeleverde oortje aan je hangen en dan het geluid via de TV ook erg fijn is.rwbk schreef op zondag 12 april 2015 @ 17:29:
Heerlijk die partychat op de playstation. Net nog even met vrienden gta v online gedaan. En via de party chat gaat het zoveel makkelijker.
Ik had al een headset. Maar vond die van de playstation 4 ook erg fijn in de controler steken en klaar.Sipio schreef op zondag 12 april 2015 @ 20:57:
[...]
Werkt super idd, heb toen met de PS4 gelijk een headset gekocht maar kwam er laats achter dat het bijgeleverde oortje aan je hangen en dan het geluid via de TV ook erg fijn is.
Oke, bedankt.Amaze86 schreef op zondag 12 april 2015 @ 20:57:
[...]
Prima tv voor gamen,heeft een zeer lage inputlag.Dacht iets van 16-18ms.
Middagje gespeeld en is echt top! Mortal Kombat zoals die bedoeld is
Er zit een Fatality oefen-modes in en ik heb ze nu allemaal even bekeken en een kleine "Kompilatie" gemaakt. Sommige zijn echt bruut! Alle characters hebben trouwens meerdere fatalities maar in het begin maar een, de overige kan je vrijspelen in de Krypt zoals bij voorgaande delen.
[YouTube: http://youtu.be/oc1wHJwYvJ4]
Is er trouwens nog geen Mortal Kombat X topic?
[ Voor 9% gewijzigd door Maichel op 13-04-2015 01:44 ]
PSN: Maichel
Heb zelf het 48" model van die serie. Ben heel tevreden, dus wat mij betreft geen miskoop.Matedeor schreef op zondag 12 april 2015 @ 20:34:
Sta op het punt deze tv te kopen om onder andere te playstation 4'en:
PSN, Twitter: NNY1980
Heel erg vet ik denk de beste MK tot nu toe.D3ft0n3 schreef op zondag 12 april 2015 @ 16:02:
[...]
En? Hoe bevalt de game na een weekend gespeeld te kunnen hebben?
Nog steeds vind ik de animaties wat houterig soms maar een stuk beter dan MK9.
Story mode al uitgespeeld is wat korter dan MK9 maar wel beter imo.
Ook king of the hill online gespeeld met Mileena mijn main van MK9 maar weet nog niet of dat ook zo bij X wordt. Wel stond ik op iets van 12 wins op King of the hill en heb ik mijn eerste hate mail al binnen.
Waar wel ik wel bezorgd om ben is de netcode, ik had nog een goed aantal potjes met dikke input lag. Ik hoop dat dit nog gefixt wordt of dat dit komt omdat ik tegen mensen verder weg speelde omdat veel mensen de game nog niet hebben.
Welcome to the League of Draven
Op dat laatste zou ik niet rekenen...Euphanasia schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:45:
Waar wel ik wel bezorgd om ben is de netcode, ik had nog een goed aantal potjes met dikke input lag. Ik hoop dat dit nog gefixt wordt of dat dit komt omdat ik tegen mensen verder weg speelde omdat veel mensen de game nog niet hebben.
Zelf 16 online potjes gespeeld zonder enorme lag, vond het prima gaan iig.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Heb de game gisteren ook maar meteen gehaald. MK9 vond ik geweldig dus ze hadden hard hun best moeten doen om X tegen te laten vallen.Euphanasia schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:45:
[...]
Heel erg vet ik denk de beste MK tot nu toe.
Ook king of the hill online gespeeld met Mileena mijn main van MK9 maar weet nog niet of dat ook zo bij X wordt. Wel stond ik op iets van 12 wins op King of the hill en heb ik mijn eerste hate mail al binnen.
So far, so good. Loopt nog niet allemaal zo soepel als in MK9, maar dat ligt meer aan mijn vaardigheden dan aan de game
Ignorance Is Bliss
Het is ook wel speelbaar maar met lange combos merk je dat de timing wat off is.On_E schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:48:
[...]
Op dat laatste zou ik niet rekenen...
Zelf 16 online potjes gespeeld zonder enorme lag, vond het prima gaan iig.
Ik zal wel aparte online combos gaan leren net als MK9. Wat korter maar makkelijk uit te voeren.
Ik ben ook sinds gisteren bezig, maar de meeste online zaken werken bij mij nog niet. Ik dacht dat dit komt doordat de game "officieel" nog niet uit was?Euphanasia schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:45:
[...]
Heel erg vet ik denk de beste MK tot nu toe.
Ook de Goro DLC kan ik nog niet downloaden...komt Dinsdag wel
Vind 'm wel zeker tof!
Oh ja voor hoog level play zal het ongetwijfeld kut zijn, maar zo ver kom ik toch nooit.Euphanasia schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:59:
[...]
Het is ook wel speelbaar maar met lange combos merk je dat de timing wat off is.
Ik zal wel aparte online combos gaan leren net als MK9. Wat korter maar makkelijk uit te voeren.
Ik speel gewoon voor de lol en hoop altijd boven de 50% winrate te blijven, voorlopig lukt het. (9-7)
De game installeert eerst nog een tijdje, bepaalde onderdelen zijn dan rood en onspeelbaar maar met tijd komt dat dus goed.Maichel schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:01:
[...]
Ik ben ook sinds gisteren bezig, maar de meeste online zaken werken bij mij nog niet. Ik dacht dat dit komt doordat de game "officieel" nog niet uit was?
Ook de Goro DLC kan ik nog niet downloaden...komt Dinsdag wel
Vind 'm wel zeker tof!
spoiler:Ik schrok me wel kapot in de Krypt. Was bezig met dingen te unlocken toen er ineens een of ander beest in beeld sprong
[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 13-04-2015 10:06 ]
Ja dat had ik ook gezien, maar bij veel online dingen kreeg ik de melding dat de servers niet beschikbaar waren ofzo, maakte me ook niet zoveel uit...ben lekker de Story mode aan het doen.On_E schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:06:
[...]
Oh ja voor hoog level play zal het ongetwijfeld kut zijn, maar zo ver kom ik toch nooit.
Ik speel gewoon voor de lol en hoop altijd boven de 50% winrate te blijven, voorlopig lukt het. (9-7)
[...]
De game installeert eerst nog een tijdje, bepaalde onderdelen zijn dan rood en onspeelbaar maar met tijd komt dat dus goed.Heb zelf al de premium living tower uit kunnen spelen ook iig en dus wat online potjes kunnen spelen.
Wat is eigenlijk de beste manier om de hele Krypt vrij te spelen? Of eigenlijk, hoe krijg je zo snel mogelijk veel coins?
Ah ok dat bedoelde je!Maichel schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:58:
[...]
Ja dat had ik ook gezien, maar bij veel online dingen kreeg ik de melding dat de servers niet beschikbaar waren ofzo, maakte me ook niet zoveel uit...ben lekker de Story mode aan het doen.
Wat is eigenlijk de beste manier om de hele Krypt vrij te spelen? Of eigenlijk, hoe krijg je zo snel mogelijk veel coins?
Ik kreeg alleen af en toe de melding dat de Factions server het niet deed.
Geen idee nog, ik speel gewoon steeds een toren uit en heb dan genoeg coins voor een paar crypts.
Item dat +xp bonus geeft? Ik ken borderlands verder niet, maar in Diablo is dat wel een fijne stat op items (tot level 70).IlPirata schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:20:
Borderlands the handsome collection is echt een aanrader als je nog niet eerder hebt gespeeld. Ben het splitscreen met vriendin aan het spelen. Lachen ons rot, alleen stom dat je allebei even veel xp krijgt en zij toch voor loopt in lvl
Je hebt de Living Towers dus wel al?! Ik krijg gewoon keihard dat er momenteel geen tower challenges zijn, probeer later te connecten. De lokale towers (Klassic enzo) die gaan prima. Favorites voor mij, zoals in eerdere MK's ook eigenlijk, Raiden en Mileena. Overduidelijk favoriet voor de online spelers is volgens mij Sub-Zero.On_E schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:06:
[...]
De game installeert eerst nog een tijdje, bepaalde onderdelen zijn dan rood en onspeelbaar maar met tijd komt dat dus goed.Heb zelf al de premium living tower uit kunnen spelen ook iig en dus wat online potjes kunnen spelen.
Die Blanche Advantage Trophy, echt geweldige level interactie
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Anders koop ik em liever in de EU store. Iemand al ervaring?
[ Voor 3% gewijzigd door ChuckyDevil op 13-04-2015 12:09 ]
Ja online is region-locked.ChuckyDevil schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:08:
Is er onderscheid met EU en USA servers voor MKX? Sommige spellen hebben hier "last" van begreep ik.
Ja, MKX is op de PS4 regio gebonden. Koop je de game uit de US Store, dan zit je vast aan een US regio lock, dus enkel online tegen Amerikanen. Koop je het in de EU Store, dan zit er een lock op voor de EU regio, dus enkel online tegen Europeanen.ChuckyDevil schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:08:
Is er onderscheid met EU en USA servers voor MKX? Sommige spellen hebben hier "last" van begreep ik.
Erg belachelijk dat er gewoon geen server optie in de game zit. Netherrealm is ook de enige die dit heeft, was al met MK9 zo en Injustice. Het vreemde is dat dit ze de regiolock enkel op de PlayStation systemen hebben gedaan, de Xbox versies zijn gewoon regiovrij voor online.
Maargoed, ik heb de game maar via de EU Store ge-preordered. Alleen een behoorlijke FAAL dat de game geeneens preload ondersteunt (blijkbaar). De US versie is allang te preloaden, terwijl de EU versie niet eens te downloaden is nog. Lekker dit, over 12 uurtjes is de game toegankelijk, maar nog nergens de preload te bekennen. Echt super chill, 00:00 acces en dan ff 35GB binnen halen. Oftewel: compleet nutteloos.
Uiteraard reageren zowel PlayStationNL als PlayStationEU niet via social media. Lekker promoties door onze strotten duwen via hun Twitter account, maar even de moeite nemen voor een simpele reactie is weer teveel gevraagd.
[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 13-04-2015 12:22 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Wat moeten ze zeggen dan? "nee het klopt dat er geen preload is". Dat weet je toch al? Kom op zeg, die mensen hebben meer te doen dan te wachten tot persoon X hun tweet.ASNNetworks schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:20:
[...]
Ja, MKX is op de PS4 regio gebonden. Koop je de game uit de US Store, dan zit je vast aan een US regio lock, dus enkel online tegen Amerikanen. Koop je het in de EU Store, dan zit er een lock op voor de EU regio, dus enkel online tegen Europeanen.
Erg belachelijk dat er gewoon geen server optie in de game zit. Netherrealm is ook de enige die dit heeft, was al met MK9 zo en Injustice. Het vreemde is dat dit ze de regiolock enkel op de PlayStation systemen hebben gedaan, de Xbox versies zijn gewoon regiovrij voor online.
Maargoed, ik heb de game maar via de EU Store ge-preordered. Alleen een behoorlijke FAAL dat de game geeneens preload ondersteunt (blijkbaar). De US versie is allang te preloaden, terwijl de EU versie niet eens te downloaden is nog. Lekker dit, over 12 uurtjes is de game toegankelijk, maar nog nergens de preload te bekennen. Echt super chill, 00:00 acces en dan ff 35GB binnen halen. Oftewel: compleet nutteloos.
Uiteraard reageren zowel PlayStationNL als PlayStationEU niet via social media. Lekker promoties door onze strotten duwen via hun Twitter account, maar even de moeite nemen voor een simpele reactie is weer teveel gevraagd.
Gelukkig wel zeg, anders moesten ze op elke zeik tweet reageren, en dan was het hek helemaal van de dam.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Tja, PlayStation kennende zal het opeens een uurtje voor release pre-loadenChuckyDevil schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:23:
Bedankt voor jullie reacties. Helaas mijn vermoeden bevestigd. Het is niet anders. Misschien dat het preloaden nog geactiveerd wordt later vandaag. Hopen dan maar.
Jammer, geeft gelijk een vieze nasmaak zo...
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ja die Living towers deden het bij mij, heb een Massacre tower en Premium tower uitgespeeld daar.martincm schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:51:
[...]
Je hebt de Living Towers dus wel al?! Ik krijg gewoon keihard dat er momenteel geen tower challenges zijn, probeer later te connecten. De lokale towers (Klassic enzo) die gaan prima. Favorites voor mij, zoals in eerdere MK's ook eigenlijk, Raiden en Mileena. Overduidelijk favoriet voor de online spelers is volgens mij Sub-Zero.
Die Blanche Advantage Trophy, echt geweldige level interactie
Mijn voorlopige favs zijn Shinnok en Fung Jin.
Nee dat is het probleem juist, er wordt NIKS gezegd. Ik weet niet dat er geen pre-load is namelijk. Er HOORT een pre-load te zijn, dat is het probleem. Ik wil graag een tweet met de bevestiging: Er is een fout, er is geen preload of, ja de preload komt vandaag nog, sorry dat het wat langer duurde om 18.00 begint de preload.lanerios schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:26:
[...]
Wat moeten ze zeggen dan? "nee het klopt dat er geen preload is". Dat weet je toch al? Kom op zeg, die mensen hebben meer te doen dan te wachten tot persoon X hun tweet.
Gelukkig wel zeg, anders moesten ze op elke zeik tweet reageren, en dan was het hek helemaal van de dam.
Nu is het gewoon radio stilte en of de pre-load komt weet niemand. De pre-load hoort namelijk wél te komen. En een tweet dat luidt: "krijgt de EU Store nog een pre-load vandaag op MKX? US heeft em al en over 12 uur hoort de game speelbaar te zijn" noem ik echt geen zeiktweet hoor.
Je pre-ordert de game digitaal voornamelijk voor de pre-load. Wanneer de game 12 uur voor release nog geen preload heeft, terwijl de US regio het al een dag eerder heeft, dan ga je toch even vragen hoe het zit?
En waar denk je dat de webcare voor is? Die zijn er toch om tweets de wereld in te sturen, de hele afdeling is er puur om social media af te handelen. Of dacht je dat de CEO van Sony af en toe achter Twitter zit?
[ Voor 17% gewijzigd door ASNNetworks op 13-04-2015 12:44 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2015 12:50 ]
Star Wars Battlefront ingame footage wordt getoond op het Celebration Event op 17 April, 19:30 (onze tijd)
(Event is 16-19 april, en de kickoff zal zijn door de nieuwe SW trailer!)
[ Voor 26% gewijzigd door poor Leno op 13-04-2015 13:00 ]
*zucht* hoe kan ik het antwoord weten als het antwoord nooit gegeven is? Nogmaals; de game moet gewoon preload hebben. En als die mensen duizenden tweets binnen krijgen is het toch een kleine moeite om een tweet de deur uit te doen wat de status is? Ik ben niet de enige in Europa ofzo. Het verbaast me eerlijk gezegd dat je dit zelfs goed probeert te praten.Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:50:
Wat een haat, die mensen krijgen duizenden tweets binnen en ze moeten even binnen een minuut jouw tweet beantwoorden, waar je trouwens ook al het antwoord op weet.
Preload is beloofd, preload is nog niet beschikbaar. Belofte is niet nagekomen en de stand van zaken is onduidelijk. Dan doe je toch even een open tweet de deur uit. Ze hoeven mij niet persoonlijk een reactie te sturen, maar als je berichten binnen krijgt over de MKX preload in de EU regio, dan ga je toch even aangeven wat nou precies aan de hand is?
Met het pookje is niet te doen, d-pad dus.SqueakyClean schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:00:
@ Alle MKX-spelers: hoe spelen jullie? Met controller of met joystick? En als jullie met controleer spelen: met de D-pad of met het pookje?
Ikzelf met de DS4 controller, en dan met de D-pad. De stick is voor mij niet te doen met de bewegingsgevoeligheid.SqueakyClean schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:00:
@ Alle MKX-spelers: hoe spelen jullie? Met controller of met joystick? En als jullie met controleer spelen: met de D-pad of met het pookje?
Bel ze ff lekker als je geen reactie krijgt op Twitter.ASNNetworks schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:00:
[...]
*zucht* hoe kan ik het antwoord weten als het antwoord nooit gegeven is? Nogmaals; de game moet gewoon preload hebben. En als die mensen duizenden tweets binnen krijgen is het toch een kleine moeite om een tweet de deur uit te doen wat de status is? Ik ben niet de enige in Europa ofzo. Het verbaast me eerlijk gezegd dat je dit zelfs goed probeert te praten.
Preload is beloofd, preload is nog niet beschikbaar. Belofte is niet nagekomen en de stand van zaken is onduidelijk. Dan doe je toch even een open tweet de deur uit. Ze hoeven mij niet persoonlijk een reactie te sturen, maar als je berichten binnen krijgt over de MKX preload in de EU regio, dan ga je toch even aangeven wat nou precies aan de hand is?
Sommige mensen doen gewoon alsof pre-load van levensbelang is. "Oh nee, ik kan pas een uurtje later gamen! De wereld vergaat!"ThijsWTF schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:10:
[...]
Bel ze ff lekker als je geen reactie krijgt op Twitter.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dat uurtje later kun je wel vergeten met de service van Sony. En vergeet niet dat er genoeg mensen zijn die nog een slome adsl lijn hebben. Die kunnen de eerste dag dus al niet aan de bak. Pre-loaden is gewoon erg handig en het was fijn geweest als dat hier kon.lanerios schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:27:
[...]
Sommige mensen doen gewoon alsof pre-load van levensbelang is. "Oh nee, ik kan pas een uurtje later gamen! De wereld vergaat!"
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Het leven gaat niet over rozen.ASNNetworks schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:00:
[...]
*zucht* hoe kan ik het antwoord weten als het antwoord nooit gegeven is? Nogmaals; de game moet gewoon preload hebben. En als die mensen duizenden tweets binnen krijgen is het toch een kleine moeite om een tweet de deur uit te doen wat de status is? Ik ben niet de enige in Europa ofzo. Het verbaast me eerlijk gezegd dat je dit zelfs goed probeert te praten.
Van levensbelang niet uiteraard, maar het is eigenlijk wel raar dat het gewoon in EU best brak is met pre-loading daar waar Sony anderhalf jaar geleden met deze functie aan het pronken was..lanerios schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:27:
[...]
Sommige mensen doen gewoon alsof pre-load van levensbelang is. "Oh nee, ik kan pas een uurtje later gamen! De wereld vergaat!"
Helemaal depri nu
Nee maarja, het is gewoon jammer als je besluit om digitaal te kopen voor het gemak van preload (wat dus mee geadverteerd wordt) en vervolgens radiostilte ontvangt. Dan maar een dagje later, maar spijtig blijft het wel om te zien dat het perfect werkt via de US Store maar zo brak via de EU.
Verwijderd
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Las op GAF dat ze in de UK nu kunnen pre-loaden....ASNNetworks schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:49:
[...]
Helemaal depri nu
Nee maarja, het is gewoon jammer als je besluit om digitaal te kopen voor het gemak van preload (wat dus mee geadverteerd wordt) en vervolgens radiostilte ontvangt. Dan maar een dagje later, maar spijtig blijft het wel om te zien dat het perfect werkt via de US Store maar zo brak via de EU.
Pre load for the UK (PSN) is up btw.
(had to go to library to start but it works)
[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 13-04-2015 14:25 ]
Misschien proberen via de website. Wat ook al is met de maandelijkse plus games. Wellicht dat je daar alvast de download kunt triggeren...?ASNNetworks schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:49:
[...]
Helemaal depri nu
Ok, en dat werkt dus prettig...?martincm schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:04:
[...]
Ikzelf met de DS4 controller, en dan met de D-pad. De stick is voor mij niet te doen met de bewegingsgevoeligheid.
Ik ben zelf niet een ontzettende fighter-fan, omdat ik de bewegingen met een controller altijd wel erg moeilijk vind. BlazBlue op de Vita was daardoor ook erg frustrerend. Misschien niet voor mij dan dit spel...
Ja hoor.SqueakyClean schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:37:
[...]
[...]
Ok, en dat werkt dus prettig...?
Ik ben zelf niet een ontzettende fighter-fan, omdat ik de bewegingen met een controller altijd wel erg moeilijk vind. BlazBlue op de Vita was daardoor ook erg frustrerend. Misschien niet voor mij dan dit spel...
MK heeft in tegenstelling tot veel andere fighters geen kwart- of halve cirkel moves he. Dat scheelt echt enorm.
Ah, ok... dat is wel fijn ja... Thanks voor de reacties iig. Ik ga er eens meer over lezen...On_E schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:39:
[...]
Ja hoor.
MK heeft in tegenstelling tot veel andere fighters geen kwart- of halve cirkel moves he. Dat scheelt echt enorm.
Je kunt de game zo makkelijk (of moeilijk) maken als je zelf wilt.SqueakyClean schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:55:
[...]
Ah, ok... dat is wel fijn ja... Thanks voor de reacties iig. Ik ga er eens meer over lezen...
Als je ambities hebt om toernooi-speler te worden, tsja, dan wordt het veel oefenen...
Maar als je gewoon lol wil met een tof vechtspelletje, gewoon halen! Dat kan nml. makkelijk zonder veel ervaring en gewoon met de DS4.
Vergeet nooit dat 90%-95% van de mensen die deze games online spelen er net zo weinig van kunnen als een ander.
Nee werkte helaas niet. Maar pre-load is is sinds 10 min geleden up, kreeg opeens de melding dat hij gedownload wordt. Chill dat het toch nog pre-load, alleen beetje jammer dat het zo vaag moet via de EU Store met uitstel en stilte.HaskoF schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:36:
[...]
Misschien proberen via de website. Wat ook al is met de maandelijkse plus games. Wellicht dat je daar alvast de download kunt triggeren...?
Ik bestel altijd via de US Store en heb tot nu toe steeds 2 dagen vooraf kunmen preloaden.
Maargoed, hopen dat de download lekker vlot zal gaan.
It's dogged that does it
Verwijderd
The Pret Kroket !!Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:34:
Maar wie ben ik.
Ik snap echt niet dat in deze tijd, PSN nog steeds zo achterlijk in elkaar steekt.
Schat, dat is niet "sinds" de PS3ThijsWTF schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:50:
Er mag sowieso wel gesteld worden dat de verschillende stores veel te veel verschillen van elkaar en blijkbaar ook een ander beleid voeren. Dat is al zo sinds de ps3 en is gewoon irritant. De indeling van de USA store heb ik bijvoorbeeld altijd veel overzichtelijker gevonden en dingen zoals pre-loaden zouden ze ook gemakkelijk wereldwijd hetzelfde beleid kunnen voeren.
Ik snap echt niet dat in deze tijd, PSN nog steeds zo achterlijk in elkaar steekt.
De NES had andere online dingen in Japan
De Megadrive had andere online dingen in japan dan de EU (Vergeet niet dat deze allang een PS+ achtig systeem had).
Heeft iets te maken met rechten e.d. waardoor niet elke regio gelijk is.
Verwijderd

Zo , de eerste DLC van The Evil Within uitgespeeld.
De hoofdgame was erg tof , dus had ik laatst de seasonpass voor 9,99 gekocht tijdens de paasverkopen.
Het spel en de DLC zijn een "echte" aanrader voor liefhebbers van het Horrorgenre op de PlayStation 4.
Nu wachten op de volgende DLC die snel uitkomt.
Ik probeer ook echt aan die game te beginnen, maar komen steeds andere games tussen (Far Cry, Dragon age, Bloodborne, MKX). So many games, so little timeVerwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:17:
[afbeelding]
Zo , de eerste DLC van The Evil Within uitgespeeld.
De hoofdgame was erg tof , dus had ik laatst de seasonpass voor 9,99 gekocht tijdens de paasverkopen.
Het spel en de DLC zijn een "echte" aanrader voor liefhebbers van het Horrorgenre op de PlayStation 4.
Nu wachten op de volgende DLC die snel uitkomt.
Ignorance Is Bliss
[ Voor 3% gewijzigd door ChuckyDevil op 13-04-2015 17:00 ]
toch wel 1x in de 20 minuten gemiddeld.
Unity is bij mij nog nr1 faalgame: die was helemaal niet speelbaar.
Dit zijn de enigste 2 games die bij mij vaak die ce-34878-0 error geeft, al mijn andere games die ik gespeeld heb geen last van.
[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 13-04-2015 17:16 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Met TLoU had ik wonderbaarlijk nooit die error.Kol Nedra schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:15:
Ik speel nu The Last os Us remastered, meer mensen last gehad van ce-34878-0 met deze game?
toch wel 1x in de 20 minuten gemiddeld.
Unity is bij mij nog nr1 faalgame: die was helemaal niet speelbaar.
Met verschillende andere spellen wel soms.
Kijk er naar uit naar die game!poor Leno schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:57:
Offtopic
Star Wars Battlefront ingame footage wordt getoond op het Celebration Event op 17 April, 19:30 (onze tijd)
![]()
![]()
Bij Transistor had ik hem ook 4x gehad.
Maar AC Unity is koning, meer dan 40x gehad, dus de game maar snel geruild.
Alleen daarom zal ik geen digitale games kiezen, ps4 is niet te vertrouwen.
Ik heb mijn ps4 al meerdere malen reset, ook incl updaten via safe mode met usb.
werkt niet en Sony gaf ook al aan dat ze niet weten hoe dit probleem op te lossen.
[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 13-04-2015 17:21 ]
nothing stops this train
"insider" Tidux zegt dat hij de game al gezien heeft en compleet weggeblazen was. Letterlijk: "Omfg, #StarWarsBattlefront gameplay is just ridiculous. the internet will frikkin break"poor Leno schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:57:
Offtopic
![]()
![]()
https://twitter.com/Tidux/status/587555765801644032
In hoeverre hij echt een insider is weet niemand, maar hij heeft het vaker bij het juiste eind gehad....
Edit: hij stuurde overigens een tweet half uur geleden dat de nieuwe Destiny DLC 19 mei zou komen, paar min geleden zag ik het op websites verschijnen.
[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 13-04-2015 18:03 ]
Heb het spel net gekocht voor 25 euries dus hopelijk komt deze update snel.
Scrooge NL
Leuke feature, dat verdriedubbeld gelijk de gameplayTheo27 schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:43:
Vette nieuwe optie in The Order 1886.
[video]
nothing stops this train
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
[ Voor 6% gewijzigd door ChuckyDevil op 13-04-2015 21:21 ]

Wat is dan de lol nog van het spelen van MKX? Ik mag toch hopen dat deze niet werken in multiplayer.
Waar heb je het over? Dit zijn tokens waarmee je een fatality kunt doen door R2 + een knop in te drukken...kazuka schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 07:48:
Een voorbeeld van belachelijke DLC trouwens
[afbeelding]
Wat is dan de lol nog van het spelen van MKX? Ik mag toch hopen dat deze niet werken in multiplayer.
Heeft geen enkele invloed op de gameplay verder. Daarbij zijn fatality inputs dit keer zo makkelijk dat niemand die tokens nodig heeft...
Ach, voor mensen met twee linkerhanden is het wel handig natuurlijk. Verder denk ik dat je online weinig te vrezen hebt van dit soort mensen...kazuka schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 07:48:
Een voorbeeld van belachelijke DLC trouwens
[afbeelding]
Edit: natuurlijk wel bizar dat ze dit soort dingen via betaalde DLC aanbieden. Voorheen was dit een instelling, nu mag je ervoor neerleggen...
[ Voor 12% gewijzigd door SqueakyClean op 14-04-2015 09:07 ]
Ik denk dat een chimpansee nog de fatality inputs kan leren...SqueakyClean schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:05:
[...]
Ach, voor mensen met twee linkerhanden is het wel handig natuurlijk. Verder denk ik dat je online weinig te vrezen hebt van dit soort mensen...
Vind het allemaal wel meevallen, dit is puur en alleen optioneel zonder verdere invloed op de gameplay.SqueakyClean schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:05:
[...]
Edit: natuurlijk wel bizar dat ze dit soort dingen via betaalde DLC aanbieden. Voorheen was dit een instelling, nu mag je ervoor neerleggen...
[ Voor 35% gewijzigd door On_E op 14-04-2015 09:08 ]
Nou dat bij Mortal Kombat het juist de sport was om de meest onmogelijke toetsencombo's te maken om een fatality uit te voeren..On_E schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:03:
[...]
Waar heb je het over? Dit zijn tokens waarmee je een fatality kunt doen door R2 + een knop in te drukken...
Heeft geen enkele invloed op de gameplay verder. Daarbij zijn fatality inputs dit keer zo makkelijk dat niemand die tokens nodig heeft...
Er zit zelfs een fatality modus in om te oefenen, dus het is niet nodig..
Dit is echt super lame, skill = 0,0
Dus de hele game is niks meer waard omdat er mensen zijn die misschien tokens kopen waarmee ze R2 + cirkel kunnen gebruiken ipv links, rechts, links, links (bijvoorbeeld...) ?poor Leno schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:10:
[...]
Nou dat bij Mortal Kombat het juist de sport was om de meest onmogelijke toetsencombo's te maken om een fatality uit te voeren..
Nogal overdreven hoor...
Welkom in 2015poor Leno schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:10:
[...]
Nou dat bij Mortal Kombat het juist de sport was om de meest onmogelijke toetsencombo's te maken om een fatality uit te voeren..
Als je in multiplayer in fatality gebied zit, dan doe je het al verkeerd. Dan ben je als slechter dan de tegenstander, daar gaan een paar easy inputs niet tegen helpen
Maar een normale fatality input in MKX is verre van een uitdaging..Beakzz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:15:
[...]
Welkom in 2015Helaas vinden veel gamers een uitdaging niets meer dan irritant tegenwoordig. Hopelijk fixen games als Bloodborne dat weer een beetje.
Lekker snel en de impact dat je een ronde zo finished is voor mij groter dan een Fatality, echt een goede toevoeging
Ik vind het jammer dat er zoveel variabelen bij zitten.Euphanasia schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:27:
Ik ben altijd snel uitgekeken op Fatalities daarom gebruik ik nu bijna altijd Brutalities.
Lekker snel en de impact dat je een ronde zo finished is voor mij groter dan een Fatality, echt een goede toevoeging
''Only available in variation A, you have to lose one round, etc.''
Alsof ik dat allemaal onthoud als ik in gevecht ben.
Tot nu toe heb ik gezien dat elke character wel een makkelijke heeft, bij Mileena moet je naar onder ingedrukt houden bij een laatste rol die hem killt. Bij Kitana moet je bij een bepaalde move rechts ingedrukt houden.On_E schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:34:
[...]
Ik vind het jammer dat er zoveel variabelen bij zitten.
''Only available in variation A, you have to lose one round, etc.''
Alsof ik dat allemaal onthoud als ik in gevecht ben.
[ Voor 8% gewijzigd door Euphanasia op 14-04-2015 09:43 ]
Ik had er eentje met Shinnok gedaan, dat was gewoon zijn amulet throw alleen ging ie dan dwars door de tegenstander heen, een gat achterlatend…Euphanasia schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:37:
[...]
Tot nu toe heb ik gezien dat elke character wel een makkelijke heeft, bij Mileena moet je naar onder ingedrukt houden bij een laatste rol die hem killt. Bij Kitana moet je bij een bepaalde move rechts ingedrukt houden.
Dat is elke keer met een nieuwe release zo. Over de PS4 zelf valt weinig te zeggen na een tijdje hedjmelvee schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:53:
Misschien is het een idee om een Mortal Kombat topic aan te maken? Dit gaat al pagina's lang over MK..
Verwijderd
Ah daar is de update dus voor. Ik dacht wat moeten ze toch in vredesnaam gaan updaten aan The Order.Theo27 schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:43:
Vette nieuwe optie in The Order 1886.
[video]
Wat denken jullie is Destiny het waard om voor een tweede keer te kopen op PS4? Ik heb hem al gespeeld op Xbox 360.
Daarom worden er toch ook game-specific topics aangemaakt?Maichel schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:01:
[...]
Dat is elke keer met een nieuwe release zo. Over de PS4 zelf valt weinig te zeggen na een tijdje he
Een tijd geleden zwierf er een tip rond over een externe HDD die ook te gebruiken was in de PS4. De externe HDD zou goedkoper zijn dan de HDD kopen die niet in een casing zat. Weet iemand nog welke HDD dit was?
Lieverd, dat zegt toch niks over de compleet verschillende indeling van de verschillende stores.lanerios schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:52:
[...]
Schat, dat is niet "sinds" de PS3
De NES had andere online dingen in Japan
De Megadrive had andere online dingen in japan dan de EU (Vergeet niet dat deze allang een PS+ achtig systeem had).
Heeft iets te maken met rechten e.d. waardoor niet elke regio gelijk is.
[ Voor 25% gewijzigd door ThijsWTF op 14-04-2015 10:37 ]
Honeycakes, dat zegt ook niemandThijsWTF schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:35:
Mijn PS4 heeft kuren dus ik wil hem opsturen naar Sony. Voor ik dat doe wil ik een backup maken van mijn harde schijf.
Een tijd geleden zwierf er een tip rond over een externe HDD die ook te gebruiken was in de PS4. De externe HDD zou goedkoper zijn dan de HDD kopen die niet in een casing zat. Weet iemand nog welke HDD dit was?
[...]
Lieverd, dat zegt toch niks over de compleet verschillende indeling van de verschillende stores.
Over de externe HDD, ik dacht dat het seagate was
Verwijderd
Deze heb ik toen ingebouwd en werkt al weken prima:ThijsWTF schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:35:
Mijn PS4 heeft kuren dus ik wil hem opsturen naar Sony. Voor ik dat doe wil ik een backup maken van mijn harde schijf.
http://www.mediamarkt.nl/...0,1225187.html?langId=-11
Verwijderd
Let op:
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden.
Misschien moet iemand een MKX topic aanmaken.
Ja dat klopt.martincm schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:46:
Klopt het dat de nieuwe characters er nog niet in zitten (Predator, Jason) waar Goro bijvoorbeeld wel unlocked kan worden ? Heb de Season Pass, of eigenlijk de Kombat Pack, maar zie ze nergens ter download of ingevoegd in het spel staan.
04/26 – MASKDMURDER Pack
05/10 – Klassic Pack #1
05/24 – HUNTERPREY Pack
06/07 – Klassic Pack #2
Dat zijn de releasedata van de DLC. (USA data)
Ik ben eigenlijk op zoek naar een harde schijf waar ik de case opnieuw van kan gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:42:
[...]
Deze heb ik toen ingebouwd en werkt al weken prima:
http://www.mediamarkt.nl/...0,1225187.html?langId=-11
Verwijderd
Ik heb de case van die externe harde schijf herbruikt voor de 500GB harde schijf die in de PS4 zat.ThijsWTF schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:02:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een harde schijf waar ik de case opnieuw van kan gebruiken.
Oh, top. Ik las in een tweakers review dat de pinnetjes zouden afbreken. Ik ga hem bestellen danVerwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:03:
[...]
Ik heb de case van die externe harde schijf herbruikt voor de 500GB harde schijf die in de PS4 zat.
Verwijderd
Gewoon alles rustig aanpakken en alles werkt daarna nog.ThijsWTF schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:04:
Oh, top. Ik las in een tweakers review dat de pinnetjes zouden afbreken. Ik ga hem bestellen dan
Nee dat is niet bekend. Er staat TBA 2015, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat het niet 2016 gaat worden. Overigens had je dit zelf kunnen googlen in de tijd dat je deze vraag hier kwam stellenHaskoF schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:15:
Is het bekend wanneer The division uitkomt? Is dat nog dit jaar?
[ Voor 31% gewijzigd door voxxel op 14-04-2015 12:19 ]
Ik zou het graag willen, maar reken er maar op dat pas ergens in 2016 gaat zijn ....HaskoF schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:15:
Is het bekend wanneer The division uitkomt? Is dat nog dit jaar?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link