Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.475 views

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:35
Ik wacht wel op Popcorn Time op de PS4 :+

@hierboven
unity was bij launch waardeloos, inmiddels prima te spelen en een mooie en goede game.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
spaceboy schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:21:
Los van het feit dat ik het echt fucking duur vind... 6 films voor 125 euro. Of los te koop voor 20 euro per stuk. Jaja... :F
Die prijs per film is een 'vanaf' prijs, aangezien je anders minder zou betalen als je de 6 films apart koopt.
De bundel is de prijs voor de HD versies en de prijs voor de losse films is voor de SD versie.

PSN id: NL_SToRM

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nny schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:13:
[...]

Die laadtijden van 30 seconden na het doodgaan in Bloodborne vind ik eigenlijk onacceptabel, hoewel ze wel helpen om even tot rust te komen. Dus wellicht toch een bewuste een feature? ;)

En na het debacle van Unity is er opeens een uitstelgolf gekomen, dus wie weet hebben ze geleerd. Maar eerst eens zien.
De wachttijd in Bloodborne zie ik ook als een feature. Nu kan ik idd ff rustig nadenken "waar ging het fout, hoe los ik het op...". Anders zou het helemaal stressvol zijn..! Niet dat ik last heb van stress, hoor... kutspel! ;)

Unity komt gewoon er bij mij niet in... net als BFH... Ik ben wel bang dat Star Wars het lastig gaat krijgen... Hopelijk bouwen ze verder op BF4, anders zie ik het somber in! :N

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:38

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

SqueakyClean schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:43:
[...]

De wachttijd in Bloodborne zie ik ook als een feature. Nu kan ik idd ff rustig nadenken "waar ging het fout, hoe los ik het op...". Anders zou het helemaal stressvol zijn..! Niet dat ik last heb van stress, hoor... kutspel! ;)

Unity komt gewoon er bij mij niet in... net als BFH... Ik ben wel bang dat Star Wars het lastig gaat krijgen... Hopelijk bouwen ze verder op BF4, anders zie ik het somber in! :N
Vind het grappig dat mensen lange loadtimes zien als een feature... Je kunt ook snelle loadtimes hebben en even op pauze drukken als je voor de 10e keer ingemaakt wordt door een boss :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Nny
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:44:
[...]

Vind het grappig dat mensen lange loadtimes zien als een feature... Je kunt ook snelle loadtimes hebben en even op pauze drukken als je voor de 10e keer ingemaakt wordt door een boss :)
Ja alleen is Bloodborne dan ook weer zo misselijk om het spel niet te pauzeren in het opties menu. :(

PSN, Twitter: NNY1980

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:23
Ik ga vanavond aan Bloodborne beginnen, maar jullie weten mij nu al warm te maken voor deze game haha :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Wordt zelf ook enthousiast, nu nog de goedkoopste plek vinden om hem te kopen ivm aankomende anniversary :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Superkiwi
Ik heb 'm voor 35 euro op marktplaats gekocht ;)
Er staan er nog wel een aantal op.

Vraag over de youtube app:
Kan je, als je een video zoekt, ook een filter instellen dat je bv enkel videos van afgelopen week, afgelopen maand of iets dergelijks wilt zien?

[ Voor 51% gewijzigd door Superkiwi op 10-04-2015 13:01 ]

• randomg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-11 23:53
dvdkiwi schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:00:
Ik heb 'm voor 35 euro op marktplaats gekocht ;)
Er staan er nog wel een aantal op.
Ik heb van de week CoD & Last of Us op marktplaats gekocht.
Last of Us was gister gestuurd & vandaag ontvangen..
Maar CoD is dinsdagavond gestuurd en nog steeds niet binnen : /
Hoop dat die nog ergens bij TNT ligt.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

Ik kan me zo voorstellen dat er genoeg van bloodborne op marktplaats etc komt.
Deze game is echt niet voor iedereen ;)

Ik pre-order ook niets meer. Developers (of publishers) kunnen duidelijk niet omgaan met het vertrouwen van consumenten. Het geld is binnen en het product mag afgeraffeld worden.
Bij mij is het nu echt "Eerst zien, dan geloven!".

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Marktplaats zal overspoelt raken met Bloodborne, net als met the Order.
BF4 was paar dagen voor launch van BFH ook in overvloed op marktplaats, toch mooi BF4 kunnen scoren voor 15 euro :)

nothing stops this train

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:13

On_E

Housemusic

Ik heb Mortal Kombat X gewoon in de pre-order staan hoor.

Dinsdag a.s. helemaal los. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:26
Iemand die al eens remote play heeft gedaan icm met een vita. ben benieuwd naar de lag etc, hoe erg deze is of niet. zijn fps games te spelen. bijv destiny?

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Mizojojo schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:22:
Iemand die al eens remote play heeft gedaan icm met een vita. ben benieuwd naar de lag etc, hoe erg deze is of niet. zijn fps games te spelen. bijv destiny?
Werkt erg goed en sinds de 2.50 firmware matched die ook de FPS hoger dan 30...! :)

Lag is er bij mij niet, maar dat hangt natuurlijk ook van je thuisnetwerk af....

• Kol Nedra
  • Nu online
werkt prima, geen lag idd, maar dat ligt helemaal aan jezelf hoe goed jouw wifi verbinding thuis is :)

nothing stops this train

Verwijderd

Ik ben er ook wel benieuwd naar, iemand ervaring met remote play en GTAV? Ik zou vanuit bed wel nog wat missies online willen doen bijvoorbeeld.

• Kol Nedra
  • Nu online
Werkt prima, speelt best goed gta5 op de vita :)
met vita heb ik ook Destiny veel gespeeld, werkte ook goed.

nothing stops this train

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:41:
Ik ben er ook wel benieuwd naar, iemand ervaring met remote play en GTAV? Ik zou vanuit bed wel nog wat missies online willen doen bijvoorbeeld.
Het werkt wel, maar GTA is een spel die op de DS4 vrijwel alle knoppen gebruikt (waarvan veel met een dubbele functie). Eigenlijk heeft de Vita te weinig knoppen om dat volledig over te kunnen nemen.

Remote play werkt verder uitstekend, maar zelf gebruik ik het toch vooral bij de "knoppen-technisch" wat simpelere games.

Edit:
Kol Nedra schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:48:
Werkt prima, speelt best goed gta5 op de vita :)
met vita heb ik ook Destiny veel gespeeld, werkte ook goed.
Haha, zoveel mensen, zoveel smaken...

[ Voor 18% gewijzigd door ralph075 op 10-04-2015 14:51 ]

Verwijderd

Welke knoppen missen er op de Vita? Misschien toch maar eens een Vita halen (lenen ofzo?) om te proberen.

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:56:
Welke knoppen missen er op de Vita? Misschien toch maar eens een Vita halen (lenen ofzo?) om te proberen.
Uit mijn hoofd:
  • L2 + R2 (zijn vervangen door gebruik van de touchscreen op de achterzijde van de Vita (niet optimaal, in mijn ervaring)
  • L3 + R3 (weet even niet of (en hoe) dit ge-remapt is)
  • Touch button voorzijde DS4 (werkt op Vita via touchscreen aan de voorzijde)
Volgens mij is dit compleet zo.

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
ralph075 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:03:
[...]

Uit mijn hoofd:
  • L2 + R2 (zijn vervangen door gebruik van de touchscreen op de achterzijde van de Vita (niet optimaal, in mijn ervaring)
Je mist de share knop :+

Een handtekening?!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik maakt eerst gebruik van remote play op mijn maar vita, maar heb nu een Xperia X3 compact en gebruik het nu met mijn controller en dat werkt toch wel stuk beter omdat je alle knoppen tot je beschikking heb.

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd

ralph075 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:03:
[...]

Uit mijn hoofd:
Ok thanks! Klinkt als een gevalletje gewoon een keer een Vita lenen en uitproberen met GTA.

• Kol Nedra
  • Nu online
Nee hoor, share knop zit erop, alleen bij de psvita heet het select.
options knop is op de psvita de start knop.

dij promoted remote play games werken de linkerkant en de rechterkant van de touch scherm van de psvita als bv L1 en R! knop; zo is dat bv bij Destiny het geval als je aan de rechterkant van het scherm toched dat je dan een granaat gooit :)

nothing stops this train

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
2.50 is al even uit, maar ik begin steeds meer te genieten van de suspend/resume optie. Eerst sloot ik de PS4 na elke speelsessie af, maar nu zet ik de PS4 overdag standaard in restmode. Niet meer het epilepsie scherm. Gewoon ff de controller pakken en binnen 10 seconde zit je weer in de game. Heerlijk!

Zonnepanelen

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
voxxel schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:49:
2.50 is al even uit, maar ik begin steeds meer te genieten van de suspend/resume optie. Eerst sloot ik de PS4 na elke speelsessie af, maar nu zet ik de PS4 overdag standaard in restmode. Niet meer het epilepsie scherm. Gewoon ff de controller pakken en binnen 10 seconde zit je weer in de game. Heerlijk!
Dinsdag moest ik nogal gehaast weg, zette mn ps4 uit en dacht later NEE nu ben ik al mn progressie kwijt in Dying Light.. Zet gisteravond de PS4 weer aan, denk wat is dat ding snel opgestart. Wilde Never Alone gaan proberen. Ineens zegt ie dan sluit ik Dying Light af. Ik denk huh, open Dying Light en zit nog middenin de missie van dinsdag!

Toen dacht ik oja, suspend/resume.. Chill! :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• ralph075
  • Niet online
Inderdaad, maar kreeg er vandaag pas een Sony promo-mail over 8)7

Verwijderd

Ziet er weer super uit, ik heb de Witcher 2 een kwartier gespeeld en toen was ik er klaar mee, maar als ik dit zo zie, wil ik het weer spelen. Ik vind het een stuk minder toegankelijk dan bijvoorbeeld Skyrim.

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-10 17:31
voxxel schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:49:
Precies hetzelfde. Samen met deze Reddit post: https://www.reddit.com/r/..._the_truth_about_the_the/ besloten om hem vanaf nu ook lekker in REST mode te zetten ipv uit doen. Opzich niet heel erg om hem aan te doen, maar man wat is het lekker op hem aan te drukken en DIRECT in je spel/netflix te zitten.

Verwijderd

Ideaal inderdaad, heeft me al heel wat minuten opstarttijd van GTA V gescheeld.

• Euphanasia
  • Laatst online: 31-10 14:00
Waarom zou je überhaupt de console steeds helemaal uitzetten ipv van rest mode? :/

[ Voor 4% gewijzigd door Euphanasia op 10-04-2015 16:21 ]

Welcome to the League of Draven

Verwijderd

Omdat het minder stroom zou verbruiken, maar volgensmij valt dit allemaal wel mee.

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:21:
Omdat het minder stroom zou verbruiken, maar volgensmij valt dit allemaal wel mee.
Het scheelt je gemiddeld zo'n 2 tientjes op jaarbasis geloof ik. :+

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:29
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:21:
Idd, daar heeft Sony juist de secondaire Soc voor ingebouwd (dualcore met 256MB ram d8 ik) die zo in rest mode alles rustig kan downloaden en je gamesaves kan uploaden.

Over remote play:
Ik heb zowel een Vita (1st gen) als een Xperia Z2, en ik vind remote play veeeel beter werken op de Xperia. Waarom? Om de volgende redenen:
- Veeeel sterker wifi, incl. 5Ghz + Wifi-AC ondersteuning
- Groter, beter scherm, hogere resolutie
- DS4 kun je gewoon eenvoudig koppelen via bluetooth
Bij m'n Vita vind ik het vooral erg jammer van de zwakkere wifi en het ontbreken van L2/R2.
Aan de andere kant kost een Z2 ook nu nog €400, maar dit is dan ook gewoon mn prive telefoon. Je zou ook nog kunnen kijken naar de Tablet Z2/Tablet Z3 Compact/Tablet Z4 als je een nog groter scherm wilt.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Euphanasia schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:20:
Waarom zou je überhaupt de console steeds helemaal uitzetten ipv van rest mode? :/
Levensduur van de componenten? Ik heb maar 1 á 2 speelsessies per week van max. een uurtje of 2, zonde om dat die overige 164 tot 166 uur je PS4 aan te hebben.

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
Erapaz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:38:
[...]

Levensduur van de componenten? Ik heb maar 1 á 2 speelsessies per week van max. een uurtje of 2, zonde om dat die overige 164 tot 166 uur je PS4 aan te hebben.
Kijk dat is nog eens redeneren! _/-\o_

Een handtekening?!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
Als je in een land woont met een schaarsteplan in de winter is rest-mode niet zo een handig idee. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Le Enfant! op 10-04-2015 17:20 ]

• Ipenburg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Remote Play werkt ook prima icm een Xperia telefoon of tablet. Je kunt er een DS4 op aansluiten maar ook zonder. Echt een uitkomst met dit mooie weer!

Zit heerlijk in de tuin Final-Fantasy XIV te spelen :)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:05
Is zon tablet aan je controller niet te zwaar?

• dutchgio
Sluit je aan met bluetooth, je hangt m niet aan je DS4 :+

• giantgiantus
Ik vind juist die bevestiging aan je controller wel handig. Waar leg je anders dat scherm?

• dutchgio
Dat is voor je telefoon, niet de tablet. Die kun je gewoon neerleggen op schoot ofzo.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ipenburg schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:40:
Remote Play werkt ook prima icm een Xperia telefoon of tablet. Je kunt er een DS4 op aansluiten maar ook zonder. Echt een uitkomst met dit mooie weer!

Zit heerlijk in de tuin Final-Fantasy XIV te spelen :)
Wat voor routers gebruiken jullie voor remote play? Ik heb een airport express op 5ghz, maar heb toch wel wat last van lag, zelfs als ik er naast sta.

• giantgiantus
Die z3 compact zou wellicht best wel kunnen denk ik.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:34
Uhm ...je geeft om de natuur (niet mijn reden), je gebruikt hem weinig, alle kleine stroomvreters samen tellen op, maar bij mij gaat met 1 knop alle stroom er af als ik weg van huis ben.

Het zal wel ouderwets zijn, maar volgens mij is standby nog steeds meer kans op brand dan uit. Misschien al achterhaald, maar ik voel me er prettig bij. Hier ligt nog geen stekkerdoos onder stroom als er niemand thuis is.

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
staat op mijn slaapkamer, en ledbar is te fel.
Wanneer ik 's avonds of in het weekend een game sessie onderbreek, gebruik ik restmode.
Maar als ik ga slapen, en als ik op mijn werk ben staat hij gewoon uit.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:13
spaceboy schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:21:
[...]

Los van het feit dat ik het echt fucking duur vind... 6 films voor 125 euro. Of los te koop voor 20 euro per stuk. Jaja... :F
Films kopen, doen mensen dat nog?

• ralph075
  • Niet online
Beakzz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:25:
[...]

Uhm ...je geeft om de natuur (niet mijn reden), je gebruikt hem weinig, alle kleine stroomvreters samen tellen op, maar bij mij gaat met 1 knop alle stroom er af als ik weg van huis ben.

Het zal wel ouderwets zijn, maar volgens mij is standby nog steeds meer kans op brand dan uit. Misschien al achterhaald, maar ik voel me er prettig bij. Hier ligt nog geen stekkerdoos onder stroom als er niemand thuis is.
Ben je zo consequent dat je ook de koelkast en vriezer zonder stroom zet? :+
In theorie kunnen hedendaagse vriezers/koelkasten zeker 18-24 uur zonder stroom... In een doordeweeks woon/werk-ritme zou dat bij diezelfde theorie eenvoudig moeten kunnen... 8)

Edit: ik kan me overigens jouw prettige gevoel erbij best voorstellen

[ Voor 4% gewijzigd door ralph075 op 10-04-2015 20:19 ]

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 14:42
Doe precies t zelfde. Zodra m'n tv op stand-by gaat, wordt de rest ook volledig uitgezet met master/slave stekkerdoos. Scheelt je mooi €20 op jaar basis aan overbodig stand-by stroom.
Al gaat het me meer om brandgevaar. Voelt net iets fijner

PSN ID Binloading_nl

• voxxel
Ik zet hem 's nachts ook gewoon uit (net als alle andere apparaten), geeft me al met al toch een prettiger gevoel. Vooral overdag is restmode heel handig als je even wat anders gaat doen.

Zonnepanelen

• Superkiwi
ChrisLNFF schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:41:
[...]
Films kopen, doen mensen dat nog?
Blu-rays, cd's, games... ik koop alles origineel.
Heb nog nooit gedownload, behalve ps+ games of game DLC uiteraard ;)
Ik vind dat leuk, al die doosjes in de kast :)

• ChrisLNFF
dvdkiwi schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:07:
[...]

Blu-rays, cd's, games... ik koop alles origineel.
Heb nog nooit gedownload, behalve ps+ games of game DLC uiteraard ;)
Ik vind dat leuk, al die doosjes in de kast :)
Ik had dat vroeger ook wel, vooral met films. Nu zit ik met een kast vol dvd's die ik nooit meer kijk. Komt bij dat de prijzen voor de bioscoop echt schofterig hoog zijn (12 euro zag ik laatst), dat downloaden via een torrent wel heel aantrekkelijk is.

• Euphanasia
Net Mortal Kombat X kollectors edition gekocht bij Media Markt Bijlmer Arena.
Dit word een weekend lang gamen :D

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Ik snap niet waarom iedereen aanneemt dat Treyarch een vervolg op AW gaat maken. BO2 is niet futuristisch, de kans dat BO3 dat gaat worden is volgens mij ook vrij klein.. Ik hoop dat mijn gevoel goed zit, want ik vind AW toch maar redelijk geflopt..

edit; ffs, zie nu het nieuwsartikel op Tweakers pas. Verdomme Treyarch, why!?

[ Voor 13% gewijzigd door djmelvee op 10-04-2015 21:42 ]

• voxxel
djmelvee schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:41:
Ik snap niet waarom iedereen aanneemt dat Treyarch een vervolg op AW gaat maken. BO2 is niet futuristisch, de kans dat BO3 dat gaat worden is volgens mij ook vrij klein.. Ik hoop dat mijn gevoel goed zit, want ik vind AW toch maar redelijk geflopt..
Niet meegekregen dat BO3 al is bevestigd? Of lees ik je post verkeerd?

Nvm, ik zie je edit al :P

[ Voor 3% gewijzigd door voxxel op 10-04-2015 21:44 ]

Zonnepanelen

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:21

PBP

djmelvee schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:41:

edit; ffs, zie nu het nieuwsartikel op Tweakers pas. Verdomme Treyarch, why!?
Black Ops 2 niet gespeeld :P ? Al hoeft dit niet meteen te betekenen dat we weer exo-suits krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://spong.com/screen-shot/c/a/callofduty368812l/_-Call-of-Duty-Black-Ops-2-Future-Soldier-_.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xboxachievements.com/images/news/img5051_01.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door PBP op 10-04-2015 21:53 ]

• ChrisLNFF
Zo, never alone op 100%. Leuk sfeer enzo, maar de besturing is op momenten echt compleet ruk. Benieuwd of er volgende maand weer wat leuks bij zit.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:08
Never Alone gisteren en vanavond een uurtje gespeeld, nog één uurtje te gaan naar verluid. Wat een heerlijke game! Het voelde soms alsof ik Donkey Country op de SNES voor het eerst speelde. De besturings laat soms wel echt te wensen over. Leuke Indies in de IGC de laatste tijd met The Swapper en Never Alone.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
PBP schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:52:
[...]

Black Ops 2 niet gespeeld :P ? Al hoeft dit niet meteen te betekenen dat we weer exo-suits krijgen.
[afbeelding][afbeelding]
Sterker nog, elke CoD vanaf Call of Duty 2. Vind die walker + drones niet echt extreem futuristisch. Drone kan iedereen kopen. Het complete verhaal van Black Ops II was niet futuristisch. Niet extreem in ieder geval.

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Euphanasia schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:18:
Net Mortal Kombat X kollectors edition gekocht bij Media Markt Bijlmer Arena.
Dit word een weekend lang gamen :D
Die verkoopt m gewoon voor release date?! Morgen maar ff kijkje nemen dan !

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• Euphanasia
martincm schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 01:40:
[...]

Die verkoopt m gewoon voor release date?! Morgen maar ff kijkje nemen dan !
Yep, ik verbaasde me ook.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:41
Erapaz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 18:13:
[...]

Wat voor routers gebruiken jullie voor remote play? Ik heb een airport express op 5ghz, maar heb toch wel wat last van lag, zelfs als ik er naast sta.
Ik heb sinds kort een Netgear Nighthawk AC1900 en remote play werkt uitstekend en lag vrij, ook op grotere afstand. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:39
Zij er mensen hier die de XB1 sticks op hun DS4 controller hebben gezet? Zijn jullie tevreden?

Ik vraag het omdat ik zelf heel voorzichtig ben geweest met mijn controller en nu dus last heb van het bekende probleem met de triggers. En Sony zou dit niet willen vergoeden omdat de controller ouder dan een jaar is.

Ik dacht ipv het gezeur kan ik ook gewoon natuurlijk de XB1 triggers erop zetten die zo passen.

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:51
dangerpaki schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 08:03:
Zij er mensen hier die de XB1 sticks op hun DS4 controller hebben gezet? Zijn jullie tevreden?

Ik vraag het omdat ik zelf heel voorzichtig ben geweest met mijn controller en nu dus last heb van het bekende probleem met de triggers. En Sony zou dit niet willen vergoeden omdat de controller ouder dan een jaar is.

Ik dacht ipv het gezeur kan ik ook gewoon natuurlijk de XB1 triggers erop zetten die zo passen.
Welk bekend probleem dan?

• ralph075
  • Niet online
Heaget schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 08:21:
[...]

Welk bekend probleem dan?
Versleten rubbers

[ Voor 81% gewijzigd door ralph075 op 11-04-2015 08:48 ]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:38
Slijtage I presume.

Nickname does not reflect reality

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:56
Die slijtage dat het rubber loslaat van je linker joy-stick? Heb mijn console op de release gekocht, maar niet veel mee gegamed. Twee weken geleden de controller opgestuurd via een bepaald aanmeld-programma van Sony. Twee daagjes terug dezelfde controller binnen gekregen, maar met een nieuwe stick erin.

Verwijderd

Ik heb al 2 versleten controllers moeten opsturen vorig jaar naar Sony.

Mijn 2 nieuwe die ik terug heb gekregen werken al een half jaar prima.

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Mijn is ook versleten, heb van die rubbertjes gekocht die je eroverheen kan trekken. Toch overweeg ik hem terug te sturen.

Krijg je hem echt binnen 2 dagen terug ?? :D

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:38
Uberoon schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 09:33:
Krijg je hem echt binnen 2 dagen terug ?? :D
"Twee weken geleden de controller opgestuurd via een bepaald aanmeld-programma van Sony.

Twee daagjes terug dezelfde controller binnen gekregen, maar met een nieuwe stick erin."

You do the math :)

Nickname does not reflect reality

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Brad Pitt schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 09:34:
[...]

"Twee weken geleden de controller opgestuurd via een bepaald aanmeld-programma van Sony.

Twee daagjes terug dezelfde controller binnen gekregen, maar met een nieuwe stick erin."

You do the math :)
:F

Niet wakker, excuus.
In dat geval ga ik overwegen een tweede controller bij te kopen :| .

• dangerpaki
Ja inderdaad versleten rubbers. Had al in de garantie topic gepost. Daar werd geopperd dat sony maar 1 jaar garantie zou verlenen op slijtage gevoelige onderdelen. Vandaar dat ik dach ik bestel gewoon XB1 sticks en die stop ik erin. Ben ik mn controller niet kwijt

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:56
Uberoon schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 09:40:
[...]

:F

Niet wakker, excuus.
In dat geval ga ik overwegen een tweede controller bij te kopen :| .
Haha :-). Had toch niet veel tijd de eerste week. Daarna toch maar een tweede controller gekocht.
Vond het wel jammer dat ik geen status-update kreeg van Sony. Aan de hand van de T&T code kon ik zien dat mijn controller was binnen gekomen, maar verder niks.

• martincm

martincm

[Android 14!]

Ja heb ik, ik kwam van de xb1 controller af, en die pookjes zijn gewoon lekkerder naar mijn mening. Maar das verder persoonlijk natuurlijk. Erin zetten is wat voorzichtig priegelwerk maar zeker te doen.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• On_E

On_E

Housemusic

MK X ook opgepikt net, MM Utrecht.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:48

spaceboy

Op grote hoogte

Ik lees verschillende mensen die MK X hebben gekocht. Hoe is het spel?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
skreppiedoe schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 07:50:
[...]

Ik heb sinds kort een Netgear Nighthawk AC1900 en remote play werkt uitstekend en lag vrij, ook op grotere afstand. :)
Hoe is het draadloos bereik van de nighthawk bij jou? Ik heb hem nu een paar maanden, maar het wifi bereik is vele malen slechter dan van mijn oude telfort modem als ik op de boven verdieping ben. Bedraad werkt perfect. Terwijl ik op internet alleen maar positieve verhalen lees over het bereik.

Heb je bepaalde instellingen aangepast?

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
Was dit niet gratis in de US store? Nu 2,99 in de NL store..

Verwijderd

SC4RF4C3 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:02:
[...]

Was dit niet gratis in de US store? Nu 2,99 in de NL store..
2,99 Dollar:

https://store.playstation...00502_00-TRANSISTORTHEME0

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
dangerpaki schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 09:44:
Ja inderdaad versleten rubbers. Had al in de garantie topic gepost. Daar werd geopperd dat sony maar 1 jaar garantie zou verlenen op slijtage gevoelige onderdelen. Vandaar dat ik dach ik bestel gewoon XB1 sticks en die stop ik erin. Ben ik mn controller niet kwijt
Je kan ook gewoon DualShock 4 sticks erin zetten he. Die staan ook overal op eBay en slijten ook niet. Niet iedereen vind de X1 sticks fijner namelijk.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Euphanasia
spaceboy schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:39:
Ik lees verschillende mensen die MK X hebben gekocht. Hoe is het spel?
Heel erg tof tot nu toe, ben nog bezig met story mode weer lekker cheesy met dikke actie. Over de gameplay kan ik nog niet heel veel zeggen ik suck nog met iedereen en heb nog niet echt een main gekozen.

Vanavond is er een eerste officiële toernooi:

http://en.pro.eslgaming.com/mkx/proleague/

Ben benieuwd hoe wat hoger level gameplay eruit ziet.

• martincm

martincm

[Android 14!]

Euphanasia schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:16:
[...]

Heel erg tof tot nu toe, ben nog bezig met story mode weer lekker cheesy met dikke actie. Over de gameplay kan ik nog niet heel veel zeggen ik suck nog met iedereen en heb nog niet echt een main gekozen.

Vanavond is er een eerste officiële toernooi:

http://en.pro.eslgaming.com/mkx/proleague/

Ben benieuwd hoe wat hoger level gameplay eruit ziet.
Beetje rare vraag, maar bij mij blijft alles niet slecteerbaar (dus de Story of de Towers) als in rood gekleurd. Ik heb alleen tutorial, player vs player, single fight etc....
Hoe maak ik dit speelbaar ?

• Euphanasia
martincm schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:19:
[...]

Beetje rare vraag, maar bij mij blijft alles niet slecteerbaar (dus de Story of de Towers) als in rood gekleurd. Ik heb alleen tutorial, player vs player, single fight etc....
Hoe maak ik dit speelbaar ?
Bij mij was hij nog aan het installeren, na verloop van tijd werd steeds meer selecteerbaar.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:46

Heb je het nu over de sticks of de triggers? De triggers (r1 en l1 iig) kan je er zo uit wippen met een botermes oid en daarna schoonmaken met een wattenstaafje of een doekje ofzo.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Mua niet echt interessant eerlijk gezegd. Last of Us en The Order kan je beide voor rond €20 2e hands kopen. Alleen Bloodborne is dan nog vrij nieuw. Maar dan kan je netzogoed gewoon alles los halen, goedkoper ben je in ieder geval niet uit met deze bundel. Als je die games los haalt ben je waarschijnlijk zelfs nog goedkoper uit. Als het een bundel was met wat nieuwere games (op Bloodborne na dan) was het wellicht interessanter geweest.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Heaget
The Last of Us: Left Behind DLC uitgespeeld en moet zeggen dat ik me er echt mee vermaakt heb! Ik hou wel van dit soort story - telling games. Zeker leuk ook dat er een stuk van het verhaal word uitgediept :)

Neeextt!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:15
Iemand al Mortal Kombat X gekocht,is al te koop bij MM.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:49

JoeZuCK

_Fonz > all.

Jumpman schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 23:25:
Never Alone -> Het voelde soms alsof ik Donkey Country op de SNES voor het eerst speelde.
Haha, nee.

Wat een onzin.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• martincm

martincm

[Android 14!]

Euphanasia schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:22:
[...]
Bij mij was hij nog aan het installeren, na verloop van tijd werd steeds meer selecteerbaar.
Dank je wel. Alles is nu open inderdaad, op alleen de Story Mode na, snap dr niets van. Weet van GTA inderdaad dat er een installatietijd overheen moet, maar daar zag ik de progress edit: Story is er nu ook ;)

Verder lekkere game hoor, lijkt me met die Factions wel leuk in elkaar zitten, online dan. Nu nog even afwachten op de dlc, aangezien mijn Goro nog niet werkt, bij iemand verder wel? Ook de extra characters (Jason!) zullen wel pas met de Live Towers dinsdag komen.

[ Voor 5% gewijzigd door martincm op 11-04-2015 18:45 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:08
InF.Inc schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:03:
[...]

Haha, nee.

Wat een onzin.
Vandaag uitgespeeld, ik vond het een heerlijke game. De controls moet echt nog wel wat aan gedaan worden. Van mij mogen er meer van dit soort platformers verschijnen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• dangerpaki
AtlAntA schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:34:
[...]

Heb je het nu over de sticks of de triggers? De triggers (r1 en l1 iig) kan je er zo uit wippen met een botermes oid en daarna schoonmaken met een wattenstaafje of een doekje ofzo.
sticks

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:48
[...]

Zijn de graphics een beetje mooi live op je tv? (ipv de gameplay op het net)
En dan met name in de normale vecht mode. (Niet story mode)

Fuck hey, de game waar ik het meest naar uit heb gekeken is al verkrijgbaar.
Ik heb hem volgende week pas. En dan volgende zaterdag game avondje met vrienden.
Had dus deze zaterdag ook al gekund damn....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:49

JoeZuCK

_Fonz > all.

Jumpman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:13:
[...]

Vandaag uitgespeeld, ik vond het een heerlijke game. De controls moet echt nog wel wat aan gedaan worden. Van mij mogen er meer van dit soort platformers verschijnen.
Ik had hem ook vanochtend uitgespeeld. Was geinig, meer ook niet eigenlijk.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Heaget
Valliant Hearts uitgespeeld gister, mooi kippenvel einde! De puzzels zijn leuk en nooit echt te moeilijk. Duur van de game is nog best in orde voor een PS+ game!

Nu Never Alone aan het spelen en ik vind vooral de Cultural Insights erg leuk! Mooie soundtrack ook, erg sfeervol!

[ Voor 66% gewijzigd door Heaget op 12-04-2015 10:31 ]

• On_E

On_E

Housemusic

zwembroek schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 22:04:
[...]

Zijn de graphics een beetje mooi live op je tv? (ipv de gameplay op het net)
En dan met name in de normale vecht mode. (Niet story mode)

Fuck hey, de game waar ik het meest naar uit heb gekeken is al verkrijgbaar.
Ik heb hem volgende week pas. En dan volgende zaterdag game avondje met vrienden.
Had dus deze zaterdag ook al gekund damn....
Graphics zijn prima, animaties vele malen beter dan eerdere MKs ook.

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-11 22:39
[...]

En? Hoe bevalt de game na een weekend gespeeld te kunnen hebben?

Ignorance Is Bliss

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:11
Heerlijk die partychat op de playstation. Net nog even met vrienden gta v online gedaan. En via de party chat gaat het zoveel makkelijker.
Pagina: 1 ... 63 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link