Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.474 views

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

BlackEyedAngel schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:49:
Gelukkig voor jou is GOW3 remastered recent aangekondigd :)
Medio juli...kan niet wachten!! Word weer wat uurtjes speel plezier!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Verwijderd

Never Alone uitgespeeld en het was een vermakelijke achtbaanrit.
Ik geef het spel een 8/10. Af en toe waren er wat lastige puzzels.
Maar niks was echt frustrerend of te moeilijk. Het verhaal was ook
erg goed verteld en af en toe tranen trekkend.

Een "echte" aanrader en zeker als het gratis is als PSPlus lid.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Yay je kan een link plakken, applaus :+

Vanavond maar bezig met Tower of Guns, heb er zin in. Stond al een tijdje in de steam wishlist, dus komt wel goed uit :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:59

Smoonshine

Feyenoord!!

bram1984 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:00:
Vast een spuit 11 post, maar Tomb Raider is € 11,99 in de store nu. Al 2x uitgespeeld maar mooie game voor de heb. :)
Voor 12 euro is het echt een no-brainer. Heb erg genoten van die game. Moet eerlijk zeggen dat ik Tomb Raider leuker vond om te doen dan The Last of Us tot nu toe (uurtje of 3 onderweg denk ik).

uhm...

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:05

lasharor

7 december 2004

NA code: 7G8Q-3QNT-LF3Q

Verwijderd

Al gebruikt. Helaas!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:48

spaceboy

Op grote hoogte

lanerios schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:49:
[...]

Yay je kan een link plakken, applaus :+

Vanavond maar bezig met Tower of Guns, heb er zin in. Stond al een tijdje in de steam wishlist, dus komt wel goed uit :D
Ik weet niet... die Tower of Guns... ik snap nog niet echt wat er echt tof aan is. De eerste "eindbaas" is verslagen, maar het voelt niet alsof ik dolgraag verder wil spelen... kun jij me vertellen waarom het leuk is? (kan best, misschien mis ik de clue) :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:43
Planetside 2 Beta US:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Verwijderd

Weer te laat. Helaas.

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:51
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:00:
Never Alone uitgespeeld en het was een vermakelijke achtbaanrit.
Ik geef het spel een 8/10. Af en toe waren er wat lastige puzzels.
Maar niks was echt frustrerend of te moeilijk. Het verhaal was ook
erg goed verteld en af en toe tranen trekkend.

Een "echte" aanrader en zeker als het gratis is als PSPlus lid.
Is de game zo kort of ben je er rete-ssnel doorheen gegaan? Ik heb hem vanochtend gedownload en vond vooral de filmpjes erbij erg leuk/iinteressant :)

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Heaget schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:47:
[...]

Is de game zo kort of ben je er rete-ssnel doorheen gegaan? Ik heb hem vanochtend gedownload en vond vooral de filmpjes erbij erg leuk/iinteressant :)
Ik geloof 3-5 uur gameplay.

Zonnepanelen

Verwijderd

Heaget schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:47:
Ik ben er snel doorheen gegaan en ik had de puzzels redelijk snel door.
Dit klopt: 3-5 uur gameplay.

Verwijderd

Beetje makkelijk platinum te krijgen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:09:
Er is geen platinum te halen met Never Alone: Alleen 100%.

Is met de meeste indies zo.

• voxxel
Wat Dennis zei, maar het is wel heel makkelijk om 100% te halen.

Zonnepanelen

Verwijderd

Aha oke. Bedankt!

Ik moet mijn excuses aan je aanbieden over mijn Pool en Hustle Kings haat.
Mijn vriendin blijkt dat soort spellen fantastisch te vinden. Nu moet ik haar helpen met poolen en het is best wel geinig.

Verwijderd

voxxel schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:14:
[...]

Wat Dennis zei, maar het is wel heel makkelijk om 100% te halen.
Beetje hetzelfde verhaal als The Walking Dead, gewoon completen en je hebt 100% ?

• voxxel
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:17:
[...]

Beetje hetzelfde verhaal als The Walking Dead, gewoon completen en je hebt 100% ?
Nee je hebt een paar trophies waarbij je een beetje op zoek moet, maar niks moeilijks en het kost ook weinig tijd.

Zonnepanelen

Verwijderd

Cool, van het weekend maar eens samen met mijn vriendin door heen lopen.

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:45
the wolf among us is echt een easy platina trophie. sommige scenes een keer herhalen en voila :*) Wel echt een van de beste verhalen die ik ooit gespeeld heb :)

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik denk dat ik Never Alone maar ga spelen als tussendoortje terwijl ik wacht tot mijn AC unity binnen komt :P

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 09-04-2015 12:41 ]

PSN id: NL_SToRM

Verwijderd

0xrubennft schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:27:
[...]

the wolf among us is echt een easy platina trophie. sommige scenes een keer herhalen en voila :*) Wel echt een van de beste verhalen die ik ooit gespeeld heb :)
Ja, ik begin dit soort titels echt te waarderen. Volgensmij is Life is Strange ook zo'n topper.

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
Sorry hoor, maar ik wil even schaamteloos reclame maken voor mijn lievelings game :9 O+

Zijn er stiekem nog mensen geintresseerd in Trials Fusion?! :D
Er is zo'n kleine community in Nederland naar mijn idee... :(
Zonde, want het is echt een van de betere games op de PS4 naar mijn idee. 8)7

Intresse?! Check HIERRRRR:
[Multi] Trials Fusion

[ Voor 14% gewijzigd door tellavist op 09-04-2015 13:04 ]

Een handtekening?!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Heb de demo gespeeld, maar vond de lol er niet in. Beetje hetzelfde gevoel als ik met OlliOlli had.
Edit: maar om positief te eindigen: het ziet er wel een stuk beter uit dan OlliOlli ;)

[ Voor 30% gewijzigd door ralph075 op 09-04-2015 14:18 ]

Verwijderd

Als iemand nog een PS2 beta key over heeft hou ik me aanbevolen :9

Verwijderd

Nieuws over Uncharted :

http://www.cede.ch/fr/games/?id=29359

Laten we hopen op een snelle release.

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:25
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:37:
Nieuws over Uncharted :

http://www.cede.ch/fr/games/?id=29359

Laten we hopen op een snelle release.
Weinig nieuws. Gewoon een wazige webshop.

• corset
YAY! weer een HD remake.. Wat een makkelijke manier van cashen is het geworden.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

vj_slof schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:41:
[...]

Weinig nieuws. Gewoon een wazige webshop.
Het is een vrij grote en bekende onlineshop.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Heeft iemand nog een Planet Side 2 beta key voor de EU?

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:42:
Mwah. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb inmiddels ook een PS3 staan maar die kwam pas in 2013 in huis als leuke Blu-Ray speler en mediamachine. Uncharted heb ik dus gemist en om alledrie de delen nu voor 15 euro per stuk aan te schaffen...ik zie dan liever een nieuwe PS4 versie verschijnen om op mijn nieuwe 'main console' te spelen + betere graphics.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:27

Denko

|{ing Øf ßlitz

lanerios schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:42:
Beetje wel, maarja, zijn miljoenen ex-xbox spelers overgestapt, dus die hebben alle goed ps3 games gemist. Dus ik snap het van sony wel een beetje.

PSN & XBL: Denkoyugo

• corset
Denko schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:58:
[...]

Beetje wel, maarja, zijn miljoenen ex-xbox spelers overgestapt, dus die hebben alle goed ps3 games gemist. Dus ik snap het van sony wel een beetje.
Ik snap het zeker, minimal effort, maximum profit :+

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:59

Smoonshine

Feyenoord!!

Denko schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:58:
[...]

Ik ben er inderdaad wel blij mee. Zit pas vanaf de PS4 in het PlayStation kamp en ik hoopte stiekem al op een heruitgave hiervan. Ik zie het probleem met Remasters ook niet. Je bent niet verplicht om ze te kopen en mensen die de game hebben gemist kunnen hem alsnog spelen op hun nieuwe console. Geen man overboord lijkt me.

Voor Sony is dit natuurlijk ook wel een handige zet. Uncharted 4 is uit het najaar verdwenen en op deze manier hebben gamers toch nog hun Uncharted fix.

uhm...

Verwijderd

Ik ben ook wel blij met de Uncharted Remastered Trilogy.

Ik had ze alledrie al uitgespeeld op de PS3.

Als deze trilogy over een jaartje een mooi afgeprijsd
prijsje krijgt is de trilogy mooi van mij op de PS4.

• Scrisissszzz
Uncharted remastered schaf ik ook wel aan. Heb deel 1 uitgespeeld, deel 2 half en deel 3 nooit. Dus ga er graag nog een keertje doorheen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:43:
[...]

Het is een vrij grote en bekende onlineshop.
Lijkt echter meer een placeholder of gewoon een gok. De game komt volgens die webshop uit op 30 september, dat is een woensdag. Volgens mij komen alle grote games doorgaans op dinsdag of vrijdag, of is dat niet vaak zo? Daarnaast: 90 zwitserse franken, zijn ze helemaal gek geworden. Leuk dat je 3 games krijgt hoor, maar je bent wel gek als je omgerekend €86 betaald voor een trilogy remaster. Dus die prijs lijkt mij ook wel echt aan de hoge kant eigenlijk. Snap dat je 3 games krijgt, maar deel 1 en 2 zijn al een stuk ouder, dus vraag me af in hoeverre die echt geremastered zijn...

Ik heb Uncharted nooit gespeeld (paar minuten deel 3) en voor 90 euro wil ik het ook niet spelen. Ik check het wel via YouTube voor het verhaal en speel dan gelijk deel 4 :+

Als ze nou die 3 delen los uitbrengen dan snap ik het. €29.99 voor een remaster is niet slecht. Maar waarom zou je gelijk €90 uitgeven voor 3 remastered games...

[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 09-04-2015 15:32 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:54

Kju

Uncharted 2 is qua verhaal en gameplay nog steeds mijn favoriete game. Het derde deel zou ik ook heel goed hebben gevonden (nog altijd beter en leuker dan de tomb raider reboot) maar door verwachtingen (n.a.v. de ervaring van deel 2) een beetje teleurstellend.

PSN: Kjujay

Verwijderd

Ik haal de Uncharted Trilogy dan ook voor een mooi prijsje van maximaal 30 Euro.
Dus ik wacht gewoon tot er een mooie korting op komt en dan koop ik em digitaal.

Het is alweer wat jaartjes geleden dat ik ze heb uitgespeeld.

Verwijderd

Ik hou wel van remasters, heb nooit eerder een Playstation gehad.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:49:
Ik hou wel van remasters, heb nooit eerder een Playstation gehad.
Precies! Ik kom van de X360 en ben erg blij met PS-remasters. De enige kans om de PS3-paarltjes (:+) te spellen...

• v8power67
  • Laatst online: 14:21
Pfff lijkt wel of ik weer op de inbel zit hiero... never alone downloaden is maar 4.8gb ofzo maar ben al tijdje bezig... max een mb/sec... wordt je blij van.
Zou graag eens willen weten vanuit sony waarom dit is. Ze verdienen genoeg aan ps4 om wat meer s3rvers neer te plempen toch ?
Normaal niet zon last van zo trage download. Vraag me steeds vaker af waarom ik 200/20 van upc heb als alleen mijn haast nooit gebruikte pc het haalt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
v8power67 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:36:

Normaal niet zon last van zo trage download. Vraag me steeds vaker af waarom ik 200/20 van upc heb als alleen mijn haast nooit gebruikte pc het haalt.
Precies dit.
Ik vind het echt te idioot voor woorden... :'(
Eerder haalde ik gewoon een gamepje van 30Gig binnen in een half uurtje.
Nu inderdaad snelheden van 1 megabite per seconde...
Als je dan de snelheid gaat testen via instellingen -> netwerk krijg ik gewoon 198 over 20 te zien.

wtf Sony?! 8)7

Een handtekening?!

• v8power67
tellavist schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:38:
[...]

Precies dit.
Ik vind het echt te idioot voor woorden... :'(
Eerder haalde ik gewoon een gamepje van 30Gig binnen in een half uurtje.
Nu inderdaad snelheden van 1 megabite per seconde...
Als je dan de snelheid gaat testen via instellingen -> netwerk krijg ik gewoon 198 over 20 te zien.

wtf Sony?! 8)7
Hmm das raar ik zie daar altijd de meest lage getallen. Meestal rond de 50mbit en 10 upload.
Nog nooit 200/20 gezien. Op de xbox one wel maar dat zegt daar nog steeds niets.
Snap er geen reey meer van. Zelfs met alle polrten geforward haal ik in die test altijd max 60mbit. Dmz zelfde. Is maar een test natuurlijk maar wel apart dat jij wel vol haalt daar.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb mede daarom ook mijn 200 Mbit Ziggo abonnement verlaagd naar het Plus abonnement. Nieuwsgroepen gebruik ik niet tot nauwelijks (Netflix), games koop ik origineel en wat ik dan nog downloadde ging niet al te snel op de PS4 en Xbox One. Die redden het makkelijk met 120/12.

Enige nadeel is dat ik veel backups maak ri. een externe NAS, en een stevige(re) upload dan wel fijn is.

• v8power67
Wtf!!! Als je spotify aanzet tijdens downloaden valt de snelheid compleet weg. Zet ik hem op pauze schiet de download naar 10 tot 20MB/s wtf...
Hebben ze weer goed voor mekaar bij sony.
Hoeveel kan een nummertje streamen zijn 128kbit/s ?? Pfff wat een gepruts zeg.

Dus bij downloaden geen spotify gebruiken.
Dacht al want ervoor kon ik altijd snel downloaden. Spotify is dus een behoorlijke datahog.

[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 09-04-2015 17:26 ]

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
v8power67 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:22:
Wtf!!! Als je spotify aanzet tijdens downloaden valt de snelheid compleet weg. Zet ik hem op pauze schiet de download naar 10 tot 20MB/s wtf...
Hebben ze weer goed voor mekaar bij sony.
Hoeveel kan een nummertje streamen zijn 128kbit/s ?? Pfff wat een gepruts zeg.

Dus bij downloaden geen spotify gebruiken.
Dacht al want ervoor kon ik altijd snel downloaden. Spotify is dus een behoorlijke datahog.
Dit geldt bij mij met alles. Als ik een game speel, Netflix serie check op Spotify. Zakt compleet in naar 500k/s. Maargoed, in veel gevallen zakt de downloadsnelheid al in zonder maar iets te doen. Even netwerk uit/aanvinken via PS4 settings en hij gaat weer opeens snel, om na een tijdje weer in te kakken.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• randomg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-11 23:53
ASNNetworks schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:41:
[...]

Dit geldt bij mij met alles. Als ik een game speel, Netflix serie check op Spotify. Zakt compleet in naar 500k/s. Maargoed, in veel gevallen zakt de downloadsnelheid al in zonder maar iets te doen. Even netwerk uit/aanvinken via PS4 settings en hij gaat weer opeens snel, om na een tijdje weer in te kakken.
Inderdaad ik kan de store niet in, tenzij ik test connection doe dan loopt t weer prima :+

• voxxel
Never alone in 3 uurtjes incl. alle trophies (zonder guide) uitgespeeld. Ik snap dat mensen het een leuke game vinden, maar persoonlijk vond ik het een tergende ervaring. Misschien was ik niet in de juiste stemming, maar ik heb zitten vloeken tegen het scherm vanwege de af en toe frusterende besturing. Ik kon er niet lekker in komen, terwijl ik dit normaal vaak leuke games vind. Audio visueel was het dan weer wel top.

Zonnepanelen

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
voxxel schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:40:
Never alone in 3 uutjes incl. alle trophies (zonder guide) uitgespeeld. Ik snap dat mensen het een leuke game vinden, maar persoonlijk vond ik het een tergende ervaring. Misschien was ik niet in de juiste stemming, maar ik heb zitten vloeken tegen het scherm vanwege de af en toe frusterende besturing. Ik kon er niet lekker in komen, terwijl ik dit normaal vaak leuke games vind. Audio visueel was het dan weer wel top.
Haha ik had echt precies hetzelfde.
Raakte er helemaal gefrustreerd van.
Gelukkig had ik al gelezen dat het maximaal 3 uurtjes zou duren, anders had ik het spel allang weggelegd.

FFXIV: Brawny Brawler

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:02
Exorcist schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:51:
Ik heb mede daarom ook mijn 200 Mbit Ziggo abonnement verlaagd naar het Plus abonnement.

Enige nadeel is dat ik veel backups maak ri. een externe NAS, en een stevige(re) upload dan wel fijn is.
Die externe NAS staat niet bij je thuis maar ergens anders ?? Anders maakt je internet snelheid niks uit natuurlijk

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
cardwizard schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:04:
[...]

Die externe NAS staat niet bij je thuis maar ergens anders ?? Anders maakt je internet snelheid niks uit natuurlijk
Joh :+, vandaar ook extern. Staat bij mijn ouders voor de wekelijkse backup van NAS naar NAS.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:02
Exorcist schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:09:
[...]

Joh :+, vandaar ook extern. Staat bij mijn ouders voor de wekelijkse backup van NAS naar NAS.
:+ ik schrok al een beetje , haha

Keep calm and bla bla bla

[ Voor 5% gewijzigd door Cardwizard op 09-04-2015 21:17 ]

lanerios schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:59:
[...]

Ik snap het zeker, minimal effort, maximum profit :+
Zoek eens op hoe een pain in the ass het porten van The Last of Us was. Minimal effort was het zeker niet, aangezien de architectuur compleet anders is. En daarbij was men gelijktijdig ook gewoon met de DLC en Uncharted 4 bezig. Minimal effort is de game zonder grafische verbeteringen porten.

Edit: Voor iedereen die nog twijfelt over Bloodborne: luister eens naar deze gast. Hij verwoordt zo mooi hoe de game van pure frustratie ineens omslaat naar iets briljants. Mooi om te horen.

http://www.ign.com/videos...-quit-my-game-of-the-year

[ Voor 31% gewijzigd door bram1984 op 09-04-2015 21:33 ]

• Heaget
Ik heb de laatste paginas ff niet gelezen dat komt morgen wel..

BREAKING NEWS!
https://youtu.be/QWOel8ZnnhE
Deus Ex Mankind Divided aangekondigd!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 14:42
Das idd goed nieuws. Deus ex is top. Nu nog Hitman, nieuwe splinter cell ala blacklist en ik ben tevreden.

PSN ID Binloading_nl

• Heaget
Man man man ik kan nu al niet wachten! Deus Ex Human Revolution vond ik zo goed!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Inderdaad, geweldig spel! :)

39

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:35
bram1984 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:26:
[...]

Zoek eens op hoe een pain in the ass het porten van The Last of Us was. Minimal effort was het zeker niet, aangezien de architectuur compleet anders is. En daarbij was men gelijktijdig ook gewoon met de DLC en Uncharted 4 bezig. Minimal effort is de game zonder grafische verbeteringen porten.
Nee, maar je hebt de game al. Begin maar eens vanaf stap 1 een game te maken, inclusief verhaallijn plot etc. Zo'n port is financieel erg goed te doen doordat het relatief weinig werk kost en je een erg grote userbase hebt, zowel oude x360ers die de game nog nooit hebben gespeeld én ps3ers die de game zp goed vinden en deze nogmaals kopen.
Dan kun je toch flink cashen hoor.
Uiteraard. Dat ontken ik ook niet. Een nieuwe game vanaf scratch bouwen is vele malen meer werk.

• voxxel
dutchgio schreef op donderdag 09 april 2015 @ 22:13:
[...]

Nee, maar je hebt de game al. Begin maar eens vanaf stap 1 een game te maken, inclusief verhaallijn plot etc. Zo'n port is financieel erg goed te doen doordat het relatief weinig werk kost en je een erg grote userbase hebt, zowel oude x360ers die de game nog nooit hebben gespeeld én ps3ers die de game zp goed vinden en deze nogmaals kopen.
Precies, er hoefde niks meer bedacht of ontworpen te worden. Porten, veel werk of niet, kost slechts een fractie van de tijd en de kosten van het maken van het origineel.

Zonnepanelen

• Heaget
Eigenlijk kun je deze op je vingers uittellen, er word immers elke herfst een nieuwe CoD uitgebracht, maar stiekum vind ik het toch vet dat ze Black Ops 3 ook hebben aangekondigd!

http://www.theverge.com/2...ps-3-teaser-trailer-video

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Never Alone was hier net zo binnen. Ik denk dat het gewoon extreem druk is de eerste uren op IGC Games als ze te downloaden zijn. Sowieso heb ik het idee, dat overdag de verbinding vele malen sneller is.

Wellicht omdat als wij willen (eind middag, avond en begin nacht) gamen het prime-time is voor de servers. Wij zitten in een time zone met enorm veel ontwikkelde gebieden, in Amerika is dit veel meer verdeeld, dus minder belasting op de servers?

Bron: http://www.timeanddate.com/worldclock/sunearth.html

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• dutchgio
Heaget schreef op donderdag 09 april 2015 @ 22:23:
Eigenlijk kun je deze op je vingers uittellen, er word immers elke herfst een nieuwe CoD uitgebracht, maar stiekum vind ik het toch vet dat ze Black Ops 3 ook hebben aangekondigd!

http://www.theverge.com/2...ps-3-teaser-trailer-video
And so the hype begins...

Ik ben er wel klaar mee, jarenlang Cod gespeeld op de ps3 maar nu is het wel mooi geweest. Voor een maandje is het misschien even leuk maar dan beginnen de terugkerende ergenissen weer te komen, want elke cod is in feite hetzelfde.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Hier heb ik hem afgelopen jaar al laten liggen. Hoepel maar op met je super jumps en vliegende poppen. ;-) Als ik terugkijk heb ik het meeste plezier gehad met COD: World at War, terwijl dat niet eens de beste was. Het mooie was, dat deze nog geen overdreven bonussen had bij Killstreaks.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:14
Mwah, ik koop eigenlijk elk jaar wel CoD en daar kan ik mij best mee vermaken. Nooit dlc of andere zooi maar gewoon de basis. Moet eerlijk zeggen dat ik Advanced Warfare best leuk vind, het is gewoon een soort UT/Q3 maar dan met ballistische wapens (en hier en daar een piew piewlaz0r). Speelt net zo snel en dynamisch.
Een WW2 (of WW1) setting zou ik ook waarderen, wat ik opmerkelijk vind in de tijd van reboots, remasters, re-releases, hd-uitgaves, defenitive editions en complete versions is dat dit met nog geen oudere CoD is gedaan.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
Advanced Warfare heb ik gekocht, maar na twee maanden heb ik het niet meer aangeraakt. De kans dat ik het nieuwe deel ga aanschaffen is nihil.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:25
Black ops = zombies! Echt wel dat ik die wil spelen. Mw1 en mw2 heb ik echt teveel gespeeld. Daarna ging me interesse naar andere games. Gelukkig wel :)
Erg jammer dat er geen vervolg op WaW is aangekondigd.

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:26:
[...]

Edit: Voor iedereen die nog twijfelt over Bloodborne: luister eens naar deze gast. Hij verwoordt zo mooi hoe de game van pure frustratie ineens omslaat naar iets briljants. Mooi om te horen.

http://www.ign.com/videos...-quit-my-game-of-the-year
Ik wil er echt aan beginnen, maar ik denk dat ik het skip tot na de zomer... Over 3,5 week sleutel voor ons nieuwe huis en nog vanalles te regelen... Heb gewoon geen tijd om echt voor Bloodborne te gaan zitten, wat de game wel verdient. :(

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 07:37:
Erg jammer dat er geen vervolg op WaW is aangekondigd.
Dat is jammer inderdaad.

Nu gaat het weer een CoD worden met turbo springen , laserwapens en misschien warpholes.

Kortom: Een 1 op 1 kopie van Advanced Warfare met later als DLC maps uit vorige CoD's.

• dutchgio
Maar vervolgens koop je m wel voor 70 euro :+

• voxxel
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:19:
[...]

Dat is jammer inderdaad.

Nu gaat het weer een CoD worden met turbo springen , laserwapens en misschien warpholes.

Kortom: Een 1 op 1 kopie van Advanced Warfare met later als DLC maps uit vorige CoD's.
Een hoop aannames zonder ook maar 1 seconde van de game gezien te hebben :p

Zonnepanelen

Verwijderd

Black Ops ga ik zeker halen, één van mijn favoriete verhalen, eerst nog even ergens Black Ops 2 voor Xbox 360 opsnorren en die uitspelen en dan begin ik aan 3.

The numbers! What do they mean! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2015 09:27 ]

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

inderdaad, ik ga hem ook zeker halen.
BO2 vond ik echt de vetste van de serie (niet alles gespeeld).
Ben ook benieuwd hoe de futuristische eruit zal zien in BO

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

dutchgio schreef op donderdag 09 april 2015 @ 22:13:
[...]

Alleen zijn de meeste remakes toch goedkoper? Ik heb Metro voor 26 euro gekocht en TLOU voor 40 oid, beiden op release.

Heb nooit een PS3 gehad, dus had daarom geen moeite met de prijs...

Verwijderd

Ik heb ook geen moeite met de prijs, pareltjes van spellen voor minder geld, vind je het niks, dan koop je het niet. Ik heb zelf twee keer de volle mep voor GTA V betaald en ik heb er nog elke dag plezier van.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

voxxel schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:09:
[...]

Een hoop aannames zonder ook maar 1 seconde van de game gezien te hebben :p
Precies! Treyarch is eigenlijk de enige CoD studio die nog een beetje gewaardeerd wordt en BLOPS3 wordt vast weer een tof verhaal.

Ben ook wel benieuwd naar deze omdat AW zo'n ontzettende evolutie was van de normale CoD. Eerder Unreal Tournament dan CoD. Ben benieuwd hoe een 'normale' CoD aan gaat voelen.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:20:
Black Ops ga ik zeker halen, één van mijn favoriete verhalen, eerst nog even ergens Black Ops 2 voor Xbox 360 opsnorren en die uitspelen en dan begin ik aan 3.

The numbers! What do they mean! :)
Ik kan me nog herinneren dat mensen maanden bezig zijn geweest om te achterhalen wat de nummers nou precies betekenden. Dat ze uiteindelijk de sleutel wisten te vinden in één of ander boek vind ik echt verbijsterend gaaf! _/-\o_

Ff gezocht en kon het volgende vinden:
So, what do the numbers actually mean? Well, I cracked the cipher =D

Short answer:

The number strings use a running key cipher with the keystream coming from John F. Kennedy's book "Profiles in Courage."

Explanation:

I have only decrypted one message so far, but it should be relatively easy to decrypt others now that we know the key. I'll decrypt more if there's interest, but I encourage you to try yourself.

In Hudson's email account you can read the following number string. You can also hear fragments of it at the end of the level Revelations.

3 24 20 12 19 17 17 22 19 23 19 4 0 7 6 7 19 10 12 16 17 6 14 4 3
17 24 20 13 24 8 16 17 1 24 9 21 15 0 5 15 4 4 23 6 11 25 14 4 20 4 9 14 18
12 8 7 21 6 4 21 7 21 4 2 14 3 14 7 18 13 6 22 16 6 1 21 21 15 3 5 24 9 11
2 10 5 21 4 20 11 19 12 5 12 13 12 5 17 19 3 14 21 12 15 17 7 7 2 2 21 1 10
22 13 5

First we map each letter with its alphabetic equivalent where A = 0, B = 1, ... , Z = 25. We get:

DYUMTRRWTXTEAHGHTKMQRGOEDRYUNYIQRBYJVPAFPEEXGLZOEUEJOSM IHVGEVHVECODOHSNGWQGBVVPDFYJLCKFVEULTMFMNMFRTDOVMPRHHCCVBKWNF

Page 3 of 'Profiles in Courage' begins as follows:

"Walter Lippmann, after nearly half a century of careful observation, rendered in his recent book a harsh judgment both on the politician and the electorate:"

This is our key for this particular ciphertext.

We decrypt the ciphertext using our key the same way we would a one-time pad mod 26.
(I cheated and used the tool at http://www.braingle.com/brainteasers/codes/onetimepad.php ).

CIPHERTEXT:

DYUMTRRWTXTEAHGHTKMQRGOEDRYUNYIQRBYJVPAFPEEXGLZOEUEJOSM IHVGEVHVECODOHSNGWQGBVVPDFYJLCKFVEULTMFMNMFRTDOVMPRHHCCVBKWNF

KEY (The first 'E' is from the previous page, the 'S' in 'OBSERVATIONS' appears to be a typo):

EWALTERLIPPMANNAFTERNEARLYHALFACENTURYOFCAREFULOBSERVATIONS
RENDEREDINHISRECENTBOOKAHARSHJUDGEMENTBOTHONTHEPOLITICIAN

DECRYPTED PLAINTEXT:

ZCUBANALLIESAUTHORIZECONSTRUCTIONOFPERMANENTBROADCASTSTATION RUSALKAGULFOFMEXICOPROJECTNOVAINITIATEDAWAITINSTRUCTIONS

Right now, I believe that the first digit of the number string represents the page number (3 in this case). So let's ignore that initial "Z"

////////////////////////////////////////////////////////////////////////// \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
"Cuban allies authorize construction of permanent broadcast station Rusalka. Gulf of Mexico. Project Nova Initiated. Await instructions."
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ //////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Tada!! =D

Longer answer:
I might elaborate upon the lengthy process I used to determine this if people are interested.

Thanks, Treyarch! You gave me the most fun I've had with a video game in a long time!
Bron
O
M
G

soms voel ik me zo dom he.. :X

(Zelfde geldt voor de Phantom assignments bij BF4.. Hoe mensen achter die 3 passwords zijn gekomen, en uiteindelijk de code voor de doorshield.. 8)7 )

[ Voor 65% gewijzigd door poor Leno op 10-04-2015 10:42 ]

Verwijderd

Haha zo ver was ik nog nooit gekomen, maar zo klinkt het makkelijk.
Hoewel veel mensen de singleplayers van CoD nooit spelen, heb ik tot nu toe elke gespeeld en altijd van genoten. Afgelopen weekend nog een keertje Ghosts gespeeld, was wat mij betreft ook een toppertje.

Verwijderd

Wolfenstein: The Old Blood - Preorder vanaf nu beschikbaar voor 19,99 Euro:

https://store.playstation...01604_00-WTOBPREORDEREFIS

bundel is naar verwachting beschikbaar over 26 dagen op 6/5/2015.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ja, echt bizar, hè, hoever ze ermee gegaan zijn. Heel erg gaaf dat ze die moeite nemen. En natuurlijk bizar dat iemand het oplost...

"Um, laat ik maar vooraan in het boek beginnen......" _O-

En die gast is nog verder gegaan!
It appears that I was premature in declaring the ‘S’ in the word “observations” a typo. Other number sequences don’t fit as neatly as the last one did without manipulation of what I thought was the key. The “Ascension” codes have proven particularly troublesome. =/ Also I need to find a copy of the 2004 edition of the “Profiles in Courage.” The library had an older version and the page numbers don’t line up the same way. =(

Also Google Books stopped allowed previews to it the day I posted this... Conspiracy? XD

Anyways, the number sequence below makes sense only if a letter (I am not sure which) is inserted into the key sequence:

Echelon 2 1 12 24 4 8 20 1 5 2 18 16 6 21 14 21 19 21 9 1

In letters, it becomes:
CBMYEIUBFCSQGVOVTVJB

Page 2 (C = 2) of “Profiles in Courage” starts as follows:
“…millions of readers not so many years ago,..”
Our key will be:
MILLIONSOFREADERSNO

And we decrypt this as before to make:
PENTAGONONZCVLRCDWN

We clearly see the word “Pentagon” in the partially decrypted message, but if we insert a letter into the middle of the key (denoted by ‘?’) we get:

KEY: MILLIONS?OFREADERSN

Plaintext: PENTAGON?ELPROSPERO

We clearly have the word “Prospero”, which was a codeword that McNamara used to get through a checkpoint. I have some theories for how the middle part might correspond to the date Mason visited the Pentagon, but nothing beyond speculation at this point. =P.

I don’t have the entire cipher cracked yet, but I think I’m close! =D

I’ll keep posting when I have new info.
----
If you didn’t quite understand the rushed explanation in my first post of what to do once you have the key, the easiest way to think about it is to assign A = 0, B = 1, … , Z = 25, then you /subtract/ the value of the key from the value of the ciphertext. If you go back past ‘A’, then you go to ‘Z’ and continue counting backwards.
For example, if the letter in the ciphertext is ‘B,’ and the respective letter in our key is ‘D’, then you go back subtract D =3 letters from B = 1, to get the plaintext Y = 24
Or more formally: 1 – 3 = -2 = 24 (mod 26)

If you still don't understand, try playing around with the decryption tool to which I linked.
---
A couple more notes:

Just in case there’s any confusion, this is /NOT/ the same encoding/decoding function as the “encode” and “decode” functions on the terminal. That one uses a polyalphabetic substitution cipher that was relatively very simple to crack (not that it needed to be). Also, if they had the functions to decode the number broadcast the entire time, why would they even need Mason to decipher them? =P
Zulke toeweiding zie je tegenwoordig niet meer...! ;)

Verwijderd

Tropico 5 Preorder vanaf nu beschikbaar voor 59,99 Euro:

https://store.playstation...01123_00-0000TROPICO5PREP

bundel is naar verwachting beschikbaar over 19 dagen op 29/4/2015.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:17
Stop eens met pre-orderen mensen....please voor een betere wereld.....ty

nothing stops this train

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:48:
Afgelopen weekend nog een keertje Ghosts gespeeld, was wat mij betreft ook een toppertje.
Ghosts was zeker een topper en staat in mijn persoonlijke top 3.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zowel bij Tropico als die Wolfenstein wordt er gezegd bundel, maar het is toch elke keer maar 1 game en niet een bundel? wat snap ik niet :?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Verwijderd

BlackEyedAngel schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:33:
Zowel bij Tropico als die Wolfenstein wordt er gezegd bundel, maar het is toch elke keer maar 1 game en niet een bundel? wat snap ik niet :?
Een bundel op de PlayStation is meestal:

Game + Extra's/Preorder Extra's.

• Nny
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Kol Nedra schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:32:
_/-\o_

Inderdaad, laat de industrie eerst maar weer eens bewijzen dat ze op launch werkende games kunnen afleveren, die voldoen aan de beloftes.

PSN, Twitter: NNY1980

• voxxel
Kol Nedra schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:32:
Die discussie is hier al een paar keer gevoerd, een paar dagen terug nog. Maar goed, ik ben het wel met je eens :P

Zonnepanelen

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Nny schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:36:
[...]

_/-\o_

Inderdaad, laat de industrie eerst maar weer eens bewijzen dat ze op launch werkende games kunnen afleveren, die voldoen aan de beloftes.
Ja maar... DLC die al op de disk staat... en de verschillende pre-order bonussen... en day one patches

/sarcasm off

PSN: Bellerophon-

• Kol Nedra
pre-order bonus van Mortal Kombat 10 is hilarisch :D
echt serieus he, zulke developers.........dus die game laat ik maar weer liggen, die speel ik wel gratis dus tegen de tijd dat hij voor 25 euro op marktplaats te vinden is.

nothing stops this train

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Kol Nedra schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:59:
pre-order bonus van Mortal Kombat 10 is hilarisch :D
echt serieus he, zulke developers.........dus die game laat ik maar weer liggen, die speel ik wel gratis dus tegen de tijd dat hij voor 25 euro op marktplaats te vinden is.
Ok... die staat dan wel in de pre-order... maar vanwege de comic en het beeldje (Kollector's Edition) :o O+

PSN: Bellerophon-

• Kol Nedra
oke dat is iets anders, dat is een Kollectors item ;)
maar gewoon een standaard schijfje pre-orderen is a no go.....
of nog erger, digitaal pre-orderen, want stel je voor dat digitaal ''op'' is :+

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 10-04-2015 12:05 ]

nothing stops this train

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik ben het eens dat pre-orderen minder zou moeten, echter is volgens mij is het laatste spel dat niet af was AC Unity... Kijk ik naar Bloodborne, dan werkt die als een zonnetje, met weinig tot geen problemen... en volgens mij werken alle games uitgebracht in 2015 goed.

Zouden ze hun lesje geleerd hebben? :+

• dutchgio
Nee, die falende bedrijven hebben nog geen game uitgebracht dit jaar. :+

• Nny
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

SqueakyClean schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:09:
Ik ben het eens dat pre-orderen minder zou moeten, echter is volgens mij is het laatste spel dat niet af was AC Unity... Kijk ik naar Bloodborne, dan werkt die als een zonnetje, met weinig tot geen problemen... en volgens mij werken alle games uitgebracht in 2015 goed.

Zouden ze hun lesje geleerd hebben? :+
Die laadtijden van 30 seconden na het doodgaan in Bloodborne vind ik eigenlijk onacceptabel, hoewel ze wel helpen om even tot rust te komen. Dus wellicht toch een bewuste feature? ;)

En na het debacle van Unity is er opeens een uitstelgolf gekomen, dus wie weet hebben ze geleerd. Maar eerst eens zien.

[ Voor 0% gewijzigd door Nny op 10-04-2015 12:43 . Reden: typo ]

PSN, Twitter: NNY1980

• Kol Nedra
die brengen alleen games uit rond kerst om zo geld te cashen van ouders die dan maar een game kopen voor hun kinderen.

en ja Unity, die was denk wel slechtste van 2014, ik had hem na 2 weken geruild tegen Dragon Age.
maar niet alleen Unity was slecht, der zijn er genoeg andere met mega slechte launches, laat staan de gameplay of de hoeveelheid content. 2014 was echt slechtste jaar dat ik mij kon herinneren, 2013 was ook niet zo best.
tot nu toe is 2015 ietsje beter als je het vergelijkt met 2014, maar 2015 is nog niet voorbij ;)

nothing stops this train

Verwijderd

Star Wars: The Digital Movie Collection hits PlayStation Store today

Pick up the first two epic trilogies today

Hi there PlayStation Blog readers, gamers and movie enthusiasts. Today, I’m very excited to announce the digital release of the first two Star Wars trilogies!

The iconic movie collection becomes available for the first time on digital from today in the UK and Australia (with other territories to follow in the coming weeks).

Experience the saga via PlayStation Store, with special editions of Episode IV: A New Hope, Episode V: The Empire Strikes Back, Episode VI: Return of the Jedi, Episode I: The Phantom Menace, Episode II: Attack of the Clones & Episode III: Revenge of the Sith.

Star Wars: The Digital Movie Collection is available to buy from https://store.playstation.comfor £69.99/AU$124.99, or pick up the individual films from £9.99/AU$19.99.

May the force be with you!

Bron: http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:48

spaceboy

Op grote hoogte

Los van het feit dat ik het echt fucking duur vind... 6 films voor 125 euro. Of los te koop voor 20 euro per stuk. Jaja... :F

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Pagina: 1 ... 62 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link