Ik pre order ook niets meer. De enigste games die ik pre order zijn van Rockstar. Omdat die wel enigszins om de consument geven
Verwijderd
Ik heb sindskort een PS4 maar mijn god wat heb ik een spijt zeg. De prijzen van de games zijn echt niet normaal meer.
Ik heb op Steam bijna 500 games en dat werkt eigenlijk via big picture mode net zo goed. Alien Isolation is bijvoorbeeld 69,95!? Deze heb ik legaal voor 24,95 gekocht meteen tijdens de release... mis ik iets of zijn er hier echt mensen die een dief zijn van hun eigen portemonnee?
Ik heb op Steam bijna 500 games en dat werkt eigenlijk via big picture mode net zo goed. Alien Isolation is bijvoorbeeld 69,95!? Deze heb ik legaal voor 24,95 gekocht meteen tijdens de release... mis ik iets of zijn er hier echt mensen die een dief zijn van hun eigen portemonnee?
Vergeet niet dat er zat gamers zijn waarbij geld geen probleem is maar tijd wel. Als ik een leuke game heb maakt het me niet zo gek veel uit of hij nu een paar tientjes duurder is. Als student vroeger was dat anders, dat dan weer wel.
mijn ps4 games zijn gratis; koop ze op marktplaats en na uitspelen verkoop je ze voor dezelfde bedrag.Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:06:
Ik heb sindskort een PS4 maar mijn god wat heb ik een spijt zeg. De prijzen van de games zijn echt niet normaal meer.
nothing stops this train
Ja dit, of kritisch kijken naar je aankopen etc. 1 spel vergelijken met de prijs op de pc en elke console speler een dief van zijn eigen portemonnee noemen.. Beetje kortzichtig. Ik betaal graag meer om onderuit te hangen met een controller ipv met een gespannen houding met tobo en muis bezig te zijn. Mijn keus. Dat een ander liever met tobo en muis speelt, zijn keus.Kol Nedra schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:12:
[...]
mijn ps4 games zijn gratis; koop ze op marktplaats en na uitspelen verkoop je ze voor dezelfde bedrag.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Waarom ben ik meteen kortzichtig? Ik speel gewoon met een PS4 of XBox 360 controller op de bank hoor? En je bent wel degelijk een dief van je eigen portemonnee... Je kunt dezelfde game krijgen maar dan vele malen goedkoper.Sandyman538 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:13:
[...]
Ja dit, of kritisch kijken naar je aankopen etc. 1 spel vergelijken met de prijs op de pc en elke console speler een dief van zijn eigen portemonnee noemen.. Beetje kortzichtig. Ik betaal graag meer om onderuit te hangen met een controller ipv met een gespannen houding met tobo en muis bezig te zijn. Mijn keus. Dat een ander liever met tobo en muis speelt, zijn keus.
Ja nogmaals, het gaat over 1 spel wat je vergelijkt.Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:17:
[...]
Waarom ben ik meteen kortzichtig? Ik speel gewoon met een PS4 of XBox 360 controller op de bank hoor? En je bent wel degelijk een dief van je eigen portemonnee... Je kunt dezelfde game krijgen maar dan vele malen goedkoper.
Het is niet perse dezelfde game. Als ik de Last of Us speel of Uncharted maakt het me bijzonder weinig uit dat ik daar 60 euro voor neerleg. Bovendien heb ik thuis helemaal geen zin in een pc. Ik wil niets installeren, ik wil geen software, ik wil gewoon een uurtje in de avond gamen. Iemand is dus niet een dief van zichzelf als hij andere keuzes maakt dan de jij doet.Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:17:
[...]
Waarom ben ik meteen kortzichtig? Ik speel gewoon met een PS4 of XBox 360 controller op de bank hoor? En je bent wel degelijk een dief van je eigen portemonnee... Je kunt dezelfde game krijgen maar dan vele malen goedkoper.
En daarnaast, we kunnen je even op weg helpen naar iets goedkopere varianten.
http://www.marktplaats.nl/z.html?query=alien+isolation+ps4
http://www.budgetgaming.n...alien:+isolation_PS4.html
Voor 31,75 nieuw bij je in de bus.
Verwijderd
Die console exclusives zijn op 1 hand te tellen. Dat is niet helemaal eerlijk omdat de PS4 nog niet zo lang uit is. Echter met Steam big picture mode kom je heel erg in de buurt van het gemak van een PS4.giantgiantus schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:20:
[...]
Het is niet perse dezelfde game. Als ik de Last of Us speel of Uncharted maakt het me bijzonder weinig uit dat ik daar 60 euro voor neerleg. Bovendien heb ik thuis helemaal geen zin in een pc. Ik wil niets installeren, ik wil geen software, ik wil gewoon een uurtje in de avond gamen. Iemand is dus niet een dief van zichzelf als hij andere keuzes maakt dan de jij doet.
Verwijderd
Pardon? Ik moet ze fysiek kopen? Het is inmiddels 2015....Sandyman538 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:23:
En daarnaast, we kunnen je even op weg helpen naar iets goedkopere varianten.
Jeetje, deze discussie is echt niet 1000423423 keer voorbij gekomen....
39
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Nu online
Console games waren vroeger nog veel duurder, en het is nou niet dat de games ineens duurder zijn geworden sinds je de console gekocht hebt dus op zich een beetje rare reden om achteraf over te klagen
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Je hebt gelijk. Ik had beter onderzoek moeten doen maar ik verbaas me wel enorm zeg.Chaoss schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:27:
Console games waren vroeger nog veel duurder, en het is nou niet dat de games ineens duurder zijn geworden sinds je de console gekocht hebt dus op zich een beetje rare reden om achteraf over te klagen
Eens de PS4 is ook nog een drama qua games. Denk dat je nu best af bent met een PC. Voor mij zijn het echter twee redenen waarom ik consoles prefereer. Ik betaal met alle liefde meer voor een game op een console. Wellicht vreemd maar vind het gewoon relaxter. Daarnaast zijn er wat exclusives en zullen die er vast nog wel komen die mij meer plezier geven dan een pc ooit zal doen (als de ps4 net zoveel gaat brengen als de ps3).Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:24:
[...]
Die console exclusives zijn op 1 hand te tellen. Dat is niet helemaal eerlijk omdat de PS4 nog niet zo lang uit is. Echter met Steam big picture mode kom je heel erg in de buurt van het gemak van een PS4.
[ Voor 3% gewijzigd door giantgiantus op 07-04-2015 18:31 ]
Verwijderd
Ik snap het wel hoor. Het gemak van een console. Maar die prijzen!? Ik kan het wel betalen, en wil het ook wel betalen (gamen is mijn hobby), maar ik kan de game gewoon voor de helft via Steam of een andere store krijgen. Gaat dat dan niet knagen?
Om vervolgens elk jaar een upgrade van je pc te doen... ;-)Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:32:
Ik snap het wel hoor. Het gemak van een console. Maar die prijzen!? Ik kan het wel betalen, en wil het ook wel betalen (gamen is mijn hobby), maar ik kan de game gewoon voor de helft via Steam of een andere store krijgen. Gaat dat dan niet knagen?
Verwijderd
Dat valt wel mee. Jij upgrade je PS4 toch ook niet elk jaar?Siebsel schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:46:
[...]
Om vervolgens elk jaar een upgrade van je pc te doen... ;-)
Dat is juist het punt gok ik. Je kan ook altijd nog in Amerikaanse of Oekraïense shop kopen. Dat scheelt ook weer wat geld.Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:51:
[...]
Dat valt wel mee. Jij upgrade je PS4 toch ook niet elk jaar?
Na een jaar of 5 kun je m grotendeels wel vervangen, dat hoeft bij je ps4 niet.Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:51:
[...]
Dat valt wel mee. Jij upgrade je PS4 toch ook niet elk jaar?
Nee uiteraard niet, want als je een knakenpoetser bent dan koop je de game fysiek (veel goedkoper), verkoopt hem daarna weer (maakt het nog goedkoper). Ben je dat niet en wil je het 'comfort' van digitale games dan doe je dat. Maar jij wilt en gemak en goedkoop, en zo werkt het in veel gevallen niet.Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:32:
Gaat dat dan niet knagen?
Account sharen met iemand, scheelt digitaal de helft van de kosten.Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:32:
Ik heb een probleem bij het instellen van mijn PS4 als primair systeem. Ik wil dit voor mijn PS4 doen, maar hij geeft aan dat een ander systeem al primair is ingesteld. maar ik ben nooit ingelogd geweest op een andere PS4. Hoe kan dit en hoe zou ik dit kunnen veranderen?
Foutje....
[ Voor 93% gewijzigd door Cardwizard op 07-04-2015 19:14 ]
Selecteer [PlayStation™Network/Accountbeheer] > [Activeren als je primaire PS4] > [Deactiveren] op een geactiveerd PS4™-systeem.destroye schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:10:
Ik heb een probleem bij het instellen van mijn PS4 als primair systeem. Ik wil dit voor mijn PS4 doen, maar hij geeft aan dat een ander systeem al primair is ingesteld. maar ik ben nooit ingelogd geweest op een andere PS4. Hoe kan dit en hoe zou ik dit kunnen veranderen?
Alle systemen op afstand deactiveren,
http://account.sonyentertainmentnetwork.com/
Selecteer [Alles deactiveren] onder [Account] > [Media en apparaten] voor het type content waarvoor u alle geactiveerde systemen wilt deactiveren.
[ Voor 18% gewijzigd door bukkum op 07-04-2015 19:23 ]
Maar ik weet dus niet welk systeem dit is. Ik heb nog nooit op een ander systeem gezeten dan mijn eigen systeem.bukkum schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:20:
[...]
Selecteer [PlayStation™Network/Accountbeheer] > [Activeren als je primaire PS4] > [Deactiveren] op een geactiveerd PS4™-systeem.
Ik had mijn post ge-edit, dit moet je probleem oplossen.destroye schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:21:
[...]
Maar ik weet dus niet welk systeem dit is. Ik heb nog nooit op een ander systeem gezeten dan mijn eigen systeem.
Via de website kan je 1x per half jaar alle PlayStation apparaten deactiveren. Kom je er echt niet uit, dan kan je daarvoor kiezen. Let wel, dat ook je Vita en PS3 (als je die hebt) gedeactiveerd worden, dus even die weer via de systemen zelf activeren.destroye schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:21:
[...]
Maar ik weet dus niet welk systeem dit is. Ik heb nog nooit op een ander systeem gezeten dan mijn eigen systeem.
Doe dit dus alleen als je echt niet weet welke PS4 dit is (misschien ooit bij een vriend ingelogd?) want dit kan maar 1x per half jaar.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ah bedankt maar dat lukt dus schijnbaar ook niet. Er staat dat ik dit recent al eens gedaan heb, maar ook dat heb ik niet gedaan. Vind dit echt vervelendbukkum schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:24:
[...]
Ik had mijn post ge-edit, dit moet je probleem oplossen.
Ben bang dat iemand dan op jouw account zit. Er is een PS4 eerder geacriveerd én via de website al een keer gedeactiveerd, en jij zegt beide nog nooit gedaan te hebben.... Dan moet het toch wel dat iemand anders met jouw account druk bezig is. Zulke dingen gebeuren namelijk niet vanzelf...destroye schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:26:
[...]
Ah bedankt maar dat lukt dus schijnbaar ook niet. Er staat dat ik dit recent al eens gedaan heb, maar ook dat heb ik niet gedaan. Vind dit echt vervelend
Zou maar even je wachtwoord wijzigen en contact opnemen met Sony, kijken of zij handmatig nog eens alle apparaten kunnen deactiveren.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Laat me raden; je hebt games gekocht door een extra game account te kopen. Dat was ooit een primaire account en nu zijn Je games gelocked?destroye schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:21:
[...]
Iig sony support inschakelen zoals asnnetworks zegt , dit klopt idd niet.
Nee nooit gedaan en ook niet van plan om te doen omdat ik nog wel helder na kan denken. ik ga mijn ww wijzigen en idd maar gewoon playstation bellen of zij nog iets kunnen doen.OcNewB schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:32:
[...]
Laat me raden; je hebt games gekocht door een extra game account te kopen. Dat was ooit een primaire account en nu zijn Je games gelocked?
Ik kan games ook prima betalen, maar vind 50 euro wel de limiet. Meestal kun je ze bij release ook wel voor dat bedrag krijgen (al ik merk dat dat bij de PS4 wat minder het geval is dan bij de PS3). Over het algemeen is gamen een goedkope hobby als je het vergelijkt met veel andere hobby's. Ik koop altijd nieuw en houd ze gewoon, maar als je ze goedkoop koopt en weer verkoopt dan hoeft het echt niet meer dan een paar euro te kosten. Dat games op een pc goedkoper zijn geloof ik wel, ik wil dat gezeik met pc's niet meer dus betaal liever wat meer.
Ik koop eigenlijk alle PS4 games via marktplaats en verkoop hem als ik er klaar mee ben. Uiteraard met uitzondering van sommige games maar €50,- of meer betaal ik eigenlijk nooit.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Het enige wat ik snap aan preorderen zijn collector editions (en wat ASN zei over digitale games). Maar waar het mij om gaat, is dat je uitgevers beloond voor consumentonvriendelijke praktijken. Oa dat games vaak niet af zijn op de dag van release (zie Ubisoft) of vervelende preorder bonussen. Zonder preorderen kan je games ook op de dag van release binnen krijgen. Wacht op z'n minst de reviews af, previews zijn tegenwoordig ook al niet meer betrouwbaar.
Beter nog, kijk wat livestreamsvoxxel schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:09:
Het enige wat ik snap aan preorderen zijn collector editions (en wat ASN zei over digitale games). Maar waar het mij om gaat, is dat je uitgevers beloond voor consumentonvriendelijke praktijken. Oa dat games vaak niet af zijn op de dag van release (zie Ubisoft) of vervelende preorder bonussen. Zonder preorderen kan je games ook op de dag van release binnen krijgen. Wacht op z'n minst de reviews af, previews zijn tegenwoordig ook al niet meer betrouwbaar.
It's dogged that does it
idd, beste oordeel is eigenlijk van Streamers.SavageBrother schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:10:
[...]
Beter nog, kijk wat livestreams. Al die boute gesponsorde reviewpraktijken zijn ook verre van objectief.
Angry Joe is ook een goede reviewer, maar hij is dan ook een echte gamer.
https://www.youtube.com/channel/UCsgv2QHkT2ljEixyulzOnUQ
reviews van website is imo een slechtere indicatie dan dat je zelf kijkt naar Streams van echte gamers
nothing stops this train
Misschien is het wel vaker langs gekomen, maar search functie en google helpen mij niet echt.
Is het mogelijk om de keuzes in het quick menu aan te passen? Om m'n ps4 nu helemaal uit te zetten moet ik sinds de laatste update quick menu->power options->turn off ps4, waar het voorheen de optie "power options" scheelde.
Ben gewend om 'm op die manier snel uit te zetten, maar zet 'm nu steeds in rest mode, wat ik niet wil..
Is het mogelijk om de keuzes in het quick menu aan te passen? Om m'n ps4 nu helemaal uit te zetten moet ik sinds de laatste update quick menu->power options->turn off ps4, waar het voorheen de optie "power options" scheelde.
Ben gewend om 'm op die manier snel uit te zetten, maar zet 'm nu steeds in rest mode, wat ik niet wil..
Is al vaker voorbij gekomen idd, heb het zelf ook gevraagd hier. Bij rest mode options (oid) alles uitvinken, ook het chargen van je controllers.co2301 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:23:
Misschien is het wel vaker langs gekomen, maar search functie en google helpen mij niet echt.
Kan die optie gewoon niet vinden.. Heb zo'n beetje het hele menu nu 3x doorgelopenChrisLNFF schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:33:
[...]
Is al vaker voorbij gekomen idd, heb het zelf ook gevraagd hier. Bij rest mode options (oid) alles uitvinken, ook het chargen van je controllers.
Speciaal mijn ps4 voor je aangeslingert....co2301 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:46:
[...]
Kan die optie gewoon niet vinden.. Heb zo'n beetje het hele menu nu 3x doorgelopen
Settings--->power saving setting--->set functions available in rest mode--->alles 'off'
That should do the trick.
Gek genoeg moet je na het aanpassen een keer rebooten voordat het quick menu gewijzigd is..ChrisLNFF schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:50:
[...]
Speciaal mijn ps4 voor je aangeslingert....
Settings--->power saving setting--->set functions available in rest mode--->alles 'off'
That should do the trick.
Nja anyhoe, je bent een held, thanks
de seconden die je aan deze posts hebt besteed zijn nu weer even met de tijd die je minder hebtco2301 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:54:
[...]
Gek genoeg moet je na het aanpassen een keer rebooten voordat het quick menu gewijzigd is..
Nja anyhoe, je bent een held, thanks
Daar gaat het eigenlijk niet eens om, gewoon fijn als dingen ingesteld staan zoals ik ze wil. Helaas maakt Sony met zijn menu opties ook niet echt duidelijk dat je die knoppen omdraait zodra je die vinkjes bij power options uitzetrandomg schreef op woensdag 08 april 2015 @ 00:45:
[...]
de seconden die je aan deze posts hebt besteed zijn nu weer even met de tijd die je minder hebt
Console gamen is digitaal gewoon een stuk duurder dan steam. Overigens vergelijk je Alien Isolation wel tijdens een steamsale met psn, want nu is die €49,95 op steam. Alien is ook wel eens in de aanbieding geweest op psn. Als je goedkoop wilt console gamen dan moet je tijdens een digitale sales actie kopen of fysiek. Ik koop alles fysiek via andere tweakers of uit de winkel. Als je daarna de game doorverkoopt kom je netto op een totaal waar steam nooit tegen op kanVerwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:32:
Fysieke games voor pc zijn praktisch altijd ook goedkoper dan digitaal via steam. Net als de psn store tegenover fysieke games. Wat iemand fijner vindt is persoonlijk.
Als steam geen sale heeft zijn (nieuwe) games daar ook gewoon de adviesverkoopprijs. Net als in de psn store. Beide platformen hebben dus dezelfde handelswijze.
Enige is dat pc games gewoon wat goedkoper zijn dan console games.
aan de andere kant moet je je pc gemiddeld om de 2 jaar voor een paar honderd euro vernieuwen om die nieuwe games goed te draaien. Een console kun je 6 jaar mee vooruit.
Als steam geen sale heeft zijn (nieuwe) games daar ook gewoon de adviesverkoopprijs. Net als in de psn store. Beide platformen hebben dus dezelfde handelswijze.
Enige is dat pc games gewoon wat goedkoper zijn dan console games.
aan de andere kant moet je je pc gemiddeld om de 2 jaar voor een paar honderd euro vernieuwen om die nieuwe games goed te draaien. Een console kun je 6 jaar mee vooruit.
[ Voor 17% gewijzigd door Scrisissszzz op 08-04-2015 10:38 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
psn down?? pffffff slackers bij Sony.
nothing stops this train
Aan een DOS of zo kunnen ze weinig doen he.Kol Nedra schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:51:
psn down?? pffffff slackers bij Sony.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
ik ben afgelopen maand afgestudeerd en sindsdien heb ik veel vrije tijd en gebruik ik mijn PS4 eens goed. Ofja, dat probeer ik, want het is ongelooflijk hoevaak het down is.DennusB schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:53:
[...]
Aan een DOS of zo kunnen ze weinig doen he.
Ik vind het een kwalijke zaak, je betaald er immers voor.
kijk toen psn nog gratis was is het nog niet leuk maar dan mag het, nu mag dat gewoon niet meer gebeuren, zeker niet in de hoeveelheid psn down is.
Ik heb maar weinig gametijd (2-3 uur in de avond) en ik vind wel dat ik dan het recht heb om online te kunnen gamen.
kijk toen psn nog gratis was is het nog niet leuk maar dan mag het, nu mag dat gewoon niet meer gebeuren, zeker niet in de hoeveelheid psn down is.
Ik heb maar weinig gametijd (2-3 uur in de avond) en ik vind wel dat ik dan het recht heb om online te kunnen gamen.
nothing stops this train
Jij vind dat je het recht hebtKol Nedra schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:18:
wie van vissen houdt, houdt niet van vissen
ja precies, ik betaal voor een goede service, dus ik verwacht kwaliteit.
misschien ben ik te verwent geweest met xboxlive (hulde xbl)
en nee geen spijt dat ik voor ps4 ben gegaan hoor
nothing stops this train
Verwijderd
ik heb tzeflde, ben super tevreden met mijn ps4, maar die downtimes gaan echt te ver voor een betaalde serviceKol Nedra schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:24:
ja precies, ik betaal voor een goede service, dus ik verwacht kwaliteit.
Perfect moment om het vervoegen van werkwoorden te trainen.Kol Nedra schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:18:
Verwent? Je betaald?
Verwijderd
PlayStation Europe:
Fan of Bloodborne? Get a free theme for your PS4 if you're a PS Plus member. Just go to store and install.
Fan of Bloodborne? Get a free theme for your PS4 if you're a PS Plus member. Just go to store and install.
Hoe is het met je Bloodborne skills Dennis? Ik zie je het niet zo vaak spelen, of ligt dat aan mij?
aH oK dan wet ik datbram1984 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:29:
[...]
Perfect moment om het vervoegen van werkwoorden te trainen.
Verwent? Je betaald?
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 08-04-2015 11:49 ]
nothing stops this train
Dynamisch theme die van BB? Of alleen dat plaatje.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Verwijderd
Weinig tijd voor BB gehad.bram1984 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:38:
Hoe is het met je Bloodborne skills Dennis? Ik zie je het niet zo vaak spelen, of ligt dat aan mij?
Alleen dat plaatje.InF.Inc schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:07:
Dynamisch theme die van BB? Of alleen dat plaatje.
Ik proest hier bijna de koffie over mijn scherm. Bedankt!bram1984 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:29:
[...]
Verwent? Je betaald?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
De PS+ games zijn te downloaden voor de geïnteresseerden.
https://store.playstation...01394_00-NEVERALONEPS4000
https://store.playstation...01578_00-00000TOWEROFGUNS
Edit: Aaru’s Awakening kan ik nog niet vinden.
[ Voor 75% gewijzigd door pelt op 08-04-2015 13:17 ]
Dit kan ook via pm ipv. iemand in een forum voor lul te zettenbram1984 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:29:
[...]
Verwent? Je betaald?
Kan ook kwetsend worden opgevat..Beakzz schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:15:
[...]
Niet iedereen had bij Nederlands tijd om op te letten
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Mwah, als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat het niet kwetsend is
[ Voor 21% gewijzigd door Beakzz op 08-04-2015 13:39 ]
Op PS4 is Never Alone ook nog niet te vinden, net als Aarus Awakening.pelt schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:14:
De PS+ games zijn te downloaden voor de geïnteresseerden.
De rest staat wel klaar.
Daar ben ik inmiddels mee gestopt.Beakzz schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:15:
[...]
Dit kan ook via pm ipv. iemand in een forum voor lul te zettenNiet iedereen had bij Nederlands tijd om op te letten
Vrijwel niemand kon het waarderen merkte ik
Want "wie boeit dat nou? Je weet toch wat ik bedoel???" als antwoord op een "is is geen eens" bericht.
Het zal de jeugd van tegenwoordig wel zijn denk ik.
Succes met het schrijven van sollicitatiebrieven
Misschien gewoon eens een beetje beter op de spelling letten hier en daar.
Kleine moeite
Ontopic:
Thanks voor de info betreffende het Bloodborne thema!
Ik had er al eentje gedownload, maar dit lijkt een andere
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Laatste offtopic reactie over dit onderwerp, want hier kan ik een boek over schrijvendvdkiwi schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:44:
[...]
Daar ben ik inmiddels mee gestopt.
Vrijwel niemand kon het waarderen merkte ik![]()
Want "wie boeit dat nou? Je weet toch wat ik bedoel???" als antwoord op een "is is geen eens" bericht.
Als iemand een onleesbaar bericht typt dan kan niet anders dan je gelijk geven, maar dit was gewoon iemand die blijkbaar moeite heeft met de d en t op het juiste moment gebruiken. Dus ik blijf er bij dat zoiets via pm kan op een nette manier. Dit was gewoon direct op de man spelen. Misschien dan Bram weer slecht is met hoofdrekenen of topografie (ik noem maar wat) en dat zal je niet snel ontdekken op een forum. Ook ik maak fouten met de Nederlandse taal en meestal let ik er wel op, maar ook zonder dat heb ik een goede baan gevonden aangezien ik genoeg andere kwaliteiten heb
Het spel is te moeilijk voor hem
Never alone via de link van pelt kopen op de pc en laten downloaden naar de ps4ralph075 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:43:
[...]
Op PS4 is Never Alone ook nog niet te vinden, net als Aarus Awakening.
De rest staat wel klaar.
Wat ?! Geen easymode ? hmmm...
Nouja niet de reden voor mij, maar ik speel nog liever Freddy Fish 5 dan dit spel
Bloodborne heeft ook geen mediummode, ook geen hardmode.
Bloodborne is gewoon, ja, Bloodborne
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Sorry guys, was niet vervelend bedoeld. Gebruik gewoon de smurfenregel en zelfs de grootste dyslectische analfabeet maakt nooit meer een fout op dit vlak.Beakzz schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:00:
[...]
Laatste offtopic reactie over dit onderwerp, want hier kan ik een boek over schrijven
Als iemand een onleesbaar bericht typt dan kan niet anders dan je gelijk geven, maar dit was gewoon iemand die blijkbaar moeite heeft met de d en t op het juiste moment gebruiken. Dus ik blijf er bij dat zoiets via pm kan op een nette manier. Dit was gewoon direct op de man spelen. Misschien dan Bram weer slecht is met hoofdrekenen of topografie (ik noem maar wat) en dat zal je niet snel ontdekken op een forum. Ook ik maak fouten met de Nederlandse taal en meestal let ik er wel op, maar ook zonder dat heb ik een goede baan gevonden aangezien ik genoeg andere kwaliteiten heb
De reactie van iedereen die ik dit uitleg is ook altijd hetzelfde: "waarom hebben ze dit vroeger niet zo op school uitgelegd?" Uitstekende vraag.
als je echt continue op de nederlandse taal let op schrijfvouten oh man.......lijkt me vermoeiend!
nothing stops this train
Aah, heerlijk een PS4 topic.
Of mensen zeiken over grammatica als kleine kindjes
Of mensen zeiken over Dennis met elke opmerking die die maakt.
Toevallig allebei dezelfde persoon..
Laat helaas wel de gemiddelde community zien van de PS4 op dit moment
op andere fora is het niet veel anders.
Vanavond weer bezig met de Shadow of Mordor speedrun! Heb hem nu down naar 3 uur, maar er kan nog makkelijk een uur af
Laat helaas wel de gemiddelde community zien van de PS4 op dit moment
Vanavond weer bezig met de Shadow of Mordor speedrun! Heb hem nu down naar 3 uur, maar er kan nog makkelijk een uur af
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nog vermoeiender is deze discussie, zullen we het weer over de ps4/games hebben? Welke ps plus game gaan jullie checken?
[ Voor 3% gewijzigd door voxxel op 08-04-2015 14:27 ]
dvdkiwi schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:08:
Bloodborne heeft ook geen mediummode, ook geen hardmode.
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Ik ga straks zeker in Never Alone duiken, al heb ik op 't moment wat weinig tijd in verband met het ombouwen van mijn film- en muziekkamer :-P wellicht dat ik daar straks ook plaats heb voor een beamer en PS om zo te kunnen racen, maar dat is voor later zorg hahaha 
Dus; ik ga sowieso alle spellen die ik in de Plus krijg proberen, maar Never Alone keek ik al een tijd naar uit.
Heeft iemand hier White Night al? Ik heb die laatst gekocht, maar helaas nog geen tijd gehad 'm ook te spelen.
Dus; ik ga sowieso alle spellen die ik in de Plus krijg proberen, maar Never Alone keek ik al een tijd naar uit.
Heeft iemand hier White Night al? Ik heb die laatst gekocht, maar helaas nog geen tijd gehad 'm ook te spelen.
Ik moet nog Valiant Hearts uitspelen, ben in laatste hoofdstuk, dat ga ik eerst nog doen en dan zal ik Never Alone zeker checken! Maar ook druk bezig met BF4 en Heroes of the Storm
nothing stops this train
Oh ja we kunnen weer gratis games downloaden. Gelijk alles aangeslingerd. Ook KZ voor de Vita even meegenomen.
Zal ik ook doen, terwijl ik niet eens een Vita heb. Je .. weet .. maar .. nooit ..bram1984 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:52:
Oh ja we kunnen weer gratis games downloaden. Gelijk alles aangeslingerd. Ook KZ voor de Vita even meegenomen.
Prima toch. Heb 'm al gespeeld maar weer verkocht. Maar gratis is altijd goed.InF.Inc schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:03:
[...]
Zal ik ook doen, terwijl ik niet eens een Vita heb. Je .. weet .. maar .. nooit ..
Wou precies dit gaan zeggen. Erg vermoeiend dit topic. Weinig nieuws veel gezeik....lanerios schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:26:
Aah, heerlijk een PS4 topic.
Laat helaas wel de gemiddelde community zien van de PS4 op dit momentop andere fora is het niet veel anders.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Precies, ik gooi alles in mijn bibliotheek. Ook PS3 games, hoe wel ik niet verwacht dat er ooit een PS3 in huis komt.
Maar je weet nooit... en het is toch gratis. Met een beetje mazzel wordt een game spontaan cross-buy, zodat je alsnog voordeel hebt van een PS3 game in de bibliotheek.
Verwijderd
Never Alone is erg vermakelijk op de PS4 en erg vergelijkbaar met het kaliber van Valliant Hearts.
Alle PSPlus content is nu via de website te downloaden.
Alle PSPlus content is nu via de website te downloaden.
Tijd voor GoW uitkomt voor de PS4! Remake of niet, moet hem in mijn collectie hebben.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Gelukkig voor jou is GOW3 remastered recent aangekondigd
[ Voor 46% gewijzigd door BlackEyedAngel op 08-04-2015 15:57 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Grootste held in dit topic is Dennis, vaak hetzelfde 'groepje' die hem proberen onderuit te halen maar zijn reacties (of juist niet) zijn het mooist haha.
Iemand een idee of die aankomende Mad Max game wat zou worden? Setting lijkt mij iig super.
Iemand een idee of die aankomende Mad Max game wat zou worden? Setting lijkt mij iig super.
International gebruiktiSpaceman schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:50:
Alweer twee PlanetSide 2 beta codes ontvangen, US en EU![]()
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Members only:
Ik heb ook een PlanetSide 2 code die ik graag weg wil geven:
The code above is applicable for redemption for PlanetSide 2 on the PlayStation®4 system for accounts that are registered and physically located in Australia, Czech Republic, India, Netherlands, New Zealand, Denmark, Ireland, Norway, Slovakia, United Kingdom, Austria, Finland, Israel, Oman, Slovenia, Ukraine, France, Italy, Poland, South Africa, Spain, Portugal, Germany, Belgium, Bulgaria, Greece, Sweden, Switzerland, Romania, Luxembourg, Hungary, Croatia, Cyprus, Iceland, Malta, and Turkey. Please note that the code is case sensitive and must be entered exactly as displayed.
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
The code above is applicable for redemption for PlanetSide 2 on the PlayStation®4 system for accounts that are registered and physically located in Australia, Czech Republic, India, Netherlands, New Zealand, Denmark, Ireland, Norway, Slovakia, United Kingdom, Austria, Finland, Israel, Oman, Slovenia, Ukraine, France, Italy, Poland, South Africa, Spain, Portugal, Germany, Belgium, Bulgaria, Greece, Sweden, Switzerland, Romania, Luxembourg, Hungary, Croatia, Cyprus, Iceland, Malta, and Turkey. Please note that the code is case sensitive and must be entered exactly as displayed.
Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
heh te laatMauBro schreef op woensdag 08 april 2015 @ 19:08:
Ik heb ook een PlanetSide 2 code die ik graag weg wil geven:
Members only: title
Vast een spuit 11 post, maar Tomb Raider is € 11,99 in de store nu. Al 2x uitgespeeld maar mooie game voor de heb.
Ik heb maar eens mijn ps3 aangesloten om Dishonored te downloaden.
Eigenlijk is pre-orderen een vorm van crowdfunding.voxxel schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:09:
Preorderen wordt gedaan om meerdere redenenen, waaronder natuurlijk kapitaal inwinnen, de markt alvast te testen, en marketing doeleinden.
Dat ze daarna een niet compleet, perfect product afleveren staat daar eigenlijk los van.
Mocht je dus een bedrijf zoals Ubisoft willen bestraffen, dan heb je meer een probleem met het bedrijf zelf, niet met het concept van preorderen.
Dacht ik gooi het er ff tussendoor
Vanavond aan Bloodborne begonnen. Nog nooit een souls game gespeeld maar ik heb echt zin in een game die je hand niet zo vast houdt 
Maar kan iemand me uitleggen hoe het saven systeem werkt? Ik voel me nogal dom maar ik zie echt niet precies hoe bet werkt.
Maar kan iemand me uitleggen hoe het saven systeem werkt? Ik voel me nogal dom maar ik zie echt niet precies hoe bet werkt.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link