Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.471 views

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
InF.Inc schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 17:59:
Wie vindt het ook zo stil rondom Rime. Veelbelovend spelletje, maar toen er rondlopende bollen op hoge poten voorbij kwamen in een trailer werd ik minder enthousiast. Leek wel Escher. Maar nu.. Geen gameplay, geen nieuwe screenshots. Niks!
Ja ik! Kijk er ook erg naar uit. Maar het blijft te stil rond de game. Ben bang dat deze 2015 niet meer gaat halen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Verwijderd

Rond DayZ op de PS4 blijft het ook akelig stil.

Het leek me leuk om DayZ op de PS4 te spelen.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Het blijft hier ook akelig stil sinds gistermiddag :+

Zonnepanelen

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:46
voxxel schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 19:39:
Het blijft hier ook akelig stil sinds gistermiddag :+
Niet zo erg voor een keer toch? ;) Je kan aan dit topic altijd goed zien wanneer de meeste mensen pauze hebben op het werk. Altijd tussen 12 en 1 een piek in het aantal posts.

Er is nu gewoon even weinig nieuws te bespreken. De playstation plus line up valt veel mensen (incluis mij) een beetje tegen dus daar is men ook gauw over uitgepraat.

Soms is dit topic bijna niet bij te houden en dat terwijl ik mijn telefoon zo goed als altijd in mijn hand heb om van alles te checken. :p

Dit soort nutteloze posts helpen ook niet echt. Hihi

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
En weinig games atm, het aantal posts neemt ook altijd flink toe als er 1 of meerdere populaire games bijna uitkomen of net zijn uitgekomen.

Alle goede games worden atm uitgesteld :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Biertje en een youtube muziekje dan nog maar YEAH! Proost

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:21
De game RIDE binnen en moet zeggen vermaak me er wel mee.
Het is echt bijna precies forza 4 maar dan met trage menus en de obvious 2 wielers ipv 4 wielers.
Trackdays zijn precies zoals In fm4 en time attack idem.
Dit icm de menu layouts zegt me dat ze heel erg naar fm4 hebben gekeken.
besturing met alles uit dus pro physics en allle assists uit is heel goed te doen alleen gebruik ik de racelijn ivm leren van de nieuwe circuits..
De ai op very hard of realistic is lekker uirdagend maar wel te verslaan.
Plus dat er 100 motoren in zitten allemaal aan te passen met onderdelen zoals uitlaten motor upgrades en vele visuele upgrades maakt het een leuke en unieke motor race game.
Jammere blijft dat het 1080p/30fps is en er vaak uitziet zoals fm4 op xbox 360 is gewoon erg jammer. En de 30fps is ook zeker Icm deze graphics heel raar.
Al met al niet 60 euro waard maar wel een leuke game. Ga me er nog wel mee vermaken voorlopig.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:14
Zijn er mensen die z2 of z3 gebruiken voor remote play? Heb het idee dat de vita populairder is naar ik zie wel het voordeel van het gebruik van de dual shock.

Is een game als dragon age goed via remote te spelen?

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb een Z3 Tablet Compact, maar heb daarmee nog geen remote play gedaan. Misschien binnenkort maar eens testen. Ik heb dit met de Vita ook nooit echt gebruikt, aangezien die teveel knoppen (fysiek) mist om het goed speelbaar te maken.

[ Voor 35% gewijzigd door SToRM666 op 05-04-2015 10:49 ]

PSN id: NL_SToRM

• giantgiantus
  • Laatst online: 15:14
SToRM666 schreef op zondag 05 april 2015 @ 10:47:
Ik heb een Z3 Tablet Compact, maar heb daarmee nog geen remote play gedaan. Misschien binnenkort maar eens testen. Ik heb dit met de Vita ook nooit echt gebruikt, aangezien die teveel knoppen (fysiek) mist om het goed speelbaar te maken.
Juist daarom lijkt me die xperia wel goed werken. Kan gewoon met de dual shock!

Verwijderd

Alleen vandaag nog: The Order: 1886 met 20% korting in de PS Store met code PR9E2TE4C6 :

https://store.playstation...&adbpl=tw&adbpr=168456306

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2015 @ 11:20:
Alleen vandaag nog: The Order: 1886 met 20% korting in de PS Store met code PR9E2TE4C6 :

https://store.playstation...&adbpl=tw&adbpr=168456306
Nog goedkoper:

http://www.zavvi.com/games-ps4/the-order-1886/10817205.html

Verwijderd

Mijn aanbieding is dan ook bedoeld voor DIGITAL ONLY PS4 liefhebbers.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

En misschien heb je hem dan over 2 maanden terwijl hij dan op andere plaatsen nóg goedkoper is.
Ik kan zavvi met klem afraden. Heb er zelf bijzonder slechte ervaring mee en de shopreviews hier op tweakers geven aan dat ik niet de enige ben.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:51
Je kan beter bij de Tweakers V&A kijken dan.. Mijn ervaring is dat je games dan binnen 2 dagen in huis hebt voor een vaak mooie prijs :) ( Heaget heeft de laatste 3 dagen 5 games uit de V&A aangeschaft... )

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Voor de bzv kijkers.... 'Heaget heeft de laatste 3 dagen 5 games uit de V&A aangeschaft...' klinkt net als Boer Geert: 'Daar houdt geert wel van' ;)

PSN: Oldzkoel

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:11
v8power67 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 23:01:
De game RIDE binnen en moet zeggen vermaak me er wel mee.
Het is echt bijna precies forza 4 maar dan met trage menus en de obvious 2 wielers ipv 4 wielers.
Trackdays zijn precies zoals In fm4 en time attack idem.
Dit icm de menu layouts zegt me dat ze heel erg naar fm4 hebben gekeken.
besturing met alles uit dus pro physics en allle assists uit is heel goed te doen alleen gebruik ik de racelijn ivm leren van de nieuwe circuits..
De ai op very hard of realistic is lekker uirdagend maar wel te verslaan.
Plus dat er 100 motoren in zitten allemaal aan te passen met onderdelen zoals uitlaten motor upgrades en vele visuele upgrades maakt het een leuke en unieke motor race game.
Jammere blijft dat het 1080p/30fps is en er vaak uitziet zoals fm4 op xbox 360 is gewoon erg jammer. En de 30fps is ook zeker Icm deze graphics heel raar.
Al met al niet 60 euro waard maar wel een leuke game. Ga me er nog wel mee vermaken voorlopig.
Zat ook te twijfelen maar toen ik de demo gespeeld had. Heb ik hem maar niet gekocht het rijden was niet erg lekker. Het leek me een erg leuke game

• Heaget
power_user schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:01:
Voor de bzv kijkers.... 'Heaget heeft de laatste 3 dagen 5 games uit de V&A aangeschaft...' klinkt net als Boer Geert: 'Daar houdt geert wel van' ;)
Hahahaha wat een vergelijking :P

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
giantgiantus schreef op zondag 05 april 2015 @ 11:07:
Juist daarom lijkt me die xperia wel goed werken. Kan gewoon met de dual shock!
Dat werkt erg goed ja, ik heb er ook al Mario 64 op zitten spelen :P
rajackar schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:17:
En misschien heb je hem dan over 2 maanden terwijl hij dan op andere plaatsen nóg goedkoper is.
Ik kan zavvi met klem afraden. Heb er zelf bijzonder slechte ervaring mee en de shopreviews hier op tweakers geven aan dat ik niet de enige ben.
Ik bestel al jaren bij Zavvi. Het was een tijd geleden en toevallig heb ik vorige week AC Unity besteld, maar meestal is een spel binnen 2 weken wel binnen.

[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 05-04-2015 14:49 ]

PSN id: NL_SToRM

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:02
SToRM666 schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:46:
[...]

Ik bestel al jaren bij Zavvi. Het was een tijd geleden en toevallig heb ik vorige week AC Unity besteld, maar meestal is een spel binnen 2 weken wel binnen.
Ik bestelde daar eerder ook vaak zonder problemen , laatst een game besteld maar niet ontvangen , na een behoorlijke tijd wel mijn geld terug gekregen

Zavvi is voor mij ook permanent een "no go" geworden

• The Chosen One
  • Laatst online: 19-11 21:25

The Chosen One

Zie signature!

Wat denken jullie, komen er nog special editions van PS4's aan? Met bepaalde games die van de zomer/herfst uitkomen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:02
Nou ja die komen dan ook pas op z'n vroegst in de herfst ;)

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
The Chosen One schreef op zondag 05 april 2015 @ 15:49:
Wat denken jullie, komen er nog special editions van PS4's aan? Met bepaalde games die van de zomer/herfst uitkomen.
kaanmijo in "[PS4] PlayStation 4 - deel 5"

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-11 16:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Deze heb ik giteren van het postkantoor gehaald :)

http://www.gamefreaks.co....hd-playstation-4-console/

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Leno hoopt *uiteraard* op een special limited collectors superduper Edition Playstation als StarWars Battlefront uitkomt *O*

Als er een mooie R2D2 of Darth Vader editie uitkomt, dan gaat m'n mooie witte zo naar Marktplaats :>

Zoals Xbox toentertijd

Afbeeldingslocatie: http://media.techeblog.com/images/r2-d2-xbox360.jpg

Of de vinyl voor de PS4

Afbeeldingslocatie: http://www.hospitaldeconsolas.com/wp-content/uploads/2015/01/vinilo-ps4-darth-vader.jpg

:D

[ Voor 20% gewijzigd door poor Leno op 05-04-2015 18:49 ]

Verwijderd schreef op zondag 05 april 2015 @ 12:51:
[...]

Mijn aanbieding is dan ook bedoeld voor DIGITAL ONLY PS4 liefhebbers.
Je moet wel echt geld teveel hebben om The Order digitaal aan te schaffen. Replay value echt nul.

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-11 13:13
Ik zag nu net dat Bf4 premium in de psn store te koop is voor ca. € 25,-. Beetje vaag want er staat bij dat er maar 10% korting op is. In de omschrijving staat echter dat het om de premium editie gaat en dat hij tot 16 april is afgeprijsd van € 69,95. De moeite waard?

• ralph075
  • Niet online
Proqzor schreef op zondag 05 april 2015 @ 21:57:
Ik zag nu net dat Bf4 premium in de psn store te koop is voor ca. € 25,-.
...
De moeite waard?
Blijft een lastige vraag.
Mijn antwoord? Nee, niet de moeite waard.

Maar ja, is ook niet mijn genre.
:+

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:36
Proqzor schreef op zondag 05 april 2015 @ 21:57:
Ik zag nu net dat Bf4 premium in de psn store te koop is voor ca. € 25,-. Beetje vaag want er staat bij dat er maar 10% korting op is. In de omschrijving staat echter dat het om de premium editie gaat en dat hij tot 16 april is afgeprijsd van € 69,95. De moeite waard?
Het spel is nu iig goed en zoals het in het begin had moeten zijn dus enkel naar de game kijkend zeg ik doen :)

Helaas is hardline er nu ook dus wordt BF4 minder gespeeld en BF4 heeft het probleem dat alle dlc's in een aparte playlist zitten. Dat is natuurlijk bij elk spel een probleem waarbij de maps niet gratis beschikbaar worden gesteld. Stel dat je 100000 spelers hebt dan hebben 25000 mensen nog de eerste dlc en misschien 10000 premium. Als daar van een groot gedeelte de game niet meer speelt dan kan het zijn dat de dlc servers zo goed als leeg zijn en is premium dus geld weggooien. Alle nummers hierboven zijn trouwens totaal nergens op gebaseerd ;)

Ook hebben veel spelers het spel opgegeven omdat het aan het begin niet allemaal lekker liep ( ja een erg lang begin) en die komen niet zo snel meer terug. Zelf heb ik het al even niet meer gespeeld dus waarom vraag je het niet even in het BF4 topic? Die weten er alles van en volgens mij is er sinds kort ook een GoTserver.

Verwijderd

Ik zou bf4 nu niet meer kopen, tenzij je echt enorm van tanks houdt.
Hardline is bf4, maar dan beter.
Ik moet wel bekennen dat ik een infantry speler ben.
Vermaak me er enorm mee!
Dat en bloodborn ter afwisseling, wat een frustrerend spel :P
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2015 @ 11:00:
Ik zou bf4 nu niet meer kopen, tenzij je echt enorm van tanks houdt.
Hardline is bf4, maar dan beter.
Dat is jouw mening hea :>

Ik vind zelf BF4 veeel beter! Voor 26,- het hele spel incl Premium is het dubbel en dwars waard!
Hardline is leuk voor even, maar heel veel Hardline spelers zijn alweer terug naar BF :)

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
poor Leno schreef op maandag 06 april 2015 @ 11:28:
[...]

Dat is jouw mening hea :>

Ik vind zelf BF4 veeel beter! Voor 26,- het hele spel incl Premium is het dubbel en dwars waard!
Hardline is leuk voor even, maar heel veel Hardline spelers zijn alweer terug naar BF :)
Mooi, want Hardline = BF.
djmelvee schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:56:
[...]

Mooi, want Hardline = BF.
Als je Hardline BF vindt, dan heb je niet goed opgelet :>

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
poor Leno schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:18:
[...]

Als je Hardline BF vindt, dan heb je niet goed opgelet :>
Toch wel. Jouw mening kan een feit niet weerleggen. :)
Er staat Battlefield bij ja.. Maar het is niet de Battlefield as we know it, dat is gewoon een feit..

Is niet door Dice gemaakt, graphics zijn stukken minder en cartoony, zitten niet tot nauwelijks voertuigen in (wat BF heeft grootgemaakt vanaf t begin) etc.

Ik zeg zeker niet dat het geeen leuk spel is, maar om nou te zeggen dat Hardline veel beter is en hij geen BF4 moet kopen is gewoon onzin :/
(en al helemaal niet voor 26,- voor spel incl Premium, met de nieuwe wapens en DLC en community map/nighttime maps die eraan zitten te komen *O* )

[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 06-04-2015 13:30 ]

• rwbk
poor Leno schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:27:
Er staat Battlefield bij ja.. Maar het is niet de Battlefield as we know it, dat is gewoon een feit..

Is niet door Dice gemaakt, graphics zijn stukken minder en cartoony, zitten niet tot nauwelijks voertuigen in (wat BF heeft grootgemaakt vanaf t begin) etc.

Ik zeg zeker niet dat het geeen leuk spel is, maar om nou te zeggen dat Hardline veel beter is en hij geen BF4 moet kopen is gewoon onzin :/
(en al helemaal niet voor 26,- voor spel incl Premium, met de nieuwe wapens en DLC en community map/nighttime maps die eraan zitten te komen *O* )
Battlefield 4 krijgt nog meer updates ?

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17

Een handtekening?!

rwbk schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:12:
[...]

Battlefield 4 krijgt nog meer updates ?
Jazeker, nog best veel! :D

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:09
BF premium edition voor 26 euro zeker doen d:)b
Wordt nog steeds ontzettend veel gespeeld; meer dan genoeg volle servers te vinden.
All out warfare, mét fan-tas-tisch geluid :)

"Hardline is BF4 maar beter"???
"Hardline is BF"???
Man man man :F

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 06-04-2015 16:59 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• rwbk
Nice ga denk ik toch die premium digital edition kopen; P

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 17:35
Mede-tweakers ik zit met een dilemma. Ik heb nu een 37" tv staan ik zit ongeveer 3,4 meter vanaf mijn tv (gemeten vanaf mijn ogen tot aan het scherm). Bij bv dragon age vind ik het lastig om dan makkelijk de tekst te lezen, relax lezen is het niet je moet echt focussen wat er staat of naar voren leunen. Hetzelfde bij de bal in een potje fifa.
Nu ga ik deze tv voor de slaapkamer gebruiken en ga ik een nieuwe kopen. Echter twijfel ik enorm aan 40" of 48". Vrouwlief vind een te grote tv lelijk in de kamer en wil het liefst het klein houden. Echter is die wel te beinvloeden om toch voor een grote tv te gaan. Iemand die mij kan adviseren of 40" al groot genoeg is?

• rwbk
KookSpook schreef op maandag 06 april 2015 @ 19:33:
Mede-tweakers ik zit met een dilemma. Ik heb nu een 37" tv staan ik zit ongeveer 3,4 meter vanaf mijn tv (gemeten vanaf mijn ogen tot aan het scherm). Bij bv dragon age vind ik het lastig om dan makkelijk de tekst te lezen, relax lezen is het niet je moet echt focussen wat er staat of naar voren leunen. Hetzelfde bij de bal in een potje fifa.
Nu ga ik deze tv voor de slaapkamer gebruiken en ga ik een nieuwe kopen. Echter twijfel ik enorm aan 40" of 48". Vrouwlief vind een te grote tv lelijk in de kamer en wil het liefst het klein houden. Echter is die wel te beinvloeden om toch voor een grote tv te gaan. Iemand die mij kan adviseren of 40" al groot genoeg is?
Neem een 4k tv misschien komt er ooit 4k support.

102 of 122 cm is de keuze dus persoonlijk zou ik voor de 40 inch gaan aangezien ik een te groot scherm niet altijd fijn vindt gamen. 122 is namelijk wel erg groot voor een tv om op te gamen maar dat is mijn mening.

• randomg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-11 23:53
rwbk schreef op maandag 06 april 2015 @ 19:39:
[...]

Neem een 4k tv misschien komt er ooit 4k support.

102 of 122 cm is de keuze dus persoonlijk zou ik voor de 40 inch gaan aangezien ik een te groot scherm niet altijd fijn vindt gamen. 122 is namelijk wel erg groot voor een tv om op te gamen maar dat is mijn mening.
Je moet er niet vanuit gaan de meeste games op de ps4 op 4k te kunnen runnen tho :+

Ik zelf speel op 40 inch op zo'n 3 meter afstand. In GTA V had ik met 32 inch op diezelfde afstand problemen met kleine letters, nu heb ik dat niet meer.. lijkt mij moeilijk om zo te zeggen. Misschien even bij een winkel in de buurt gaan kijken?

• Beakzz
Pasen gebruikt om een begin te maken met Valiant Hearts en eigenlijk kon ik niet meer stoppen tot ik de eindcredits zag. Wat een game !! Zo meeslepend en kan best begrijpen dat gevoelige mensen een traantje wegpinken.

Van mij mogen ze de jaarlijkse meuk skippen bij Ubisoft en meer van dit leveren ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Beakzz op 06-04-2015 20:32 ]

Je denkt toch niet dat die 3 inch veel gaat uitmaken, hoop ik? In mijn optiek is 48 inch nog steeds veel te klein op deze afstand. Ik zit in mijn game hok op 1,5 meter van 50 inch af, en de volgende wordt 65 inch of groter.

Ik zou in ieder geval zo groot mogelijk gaan. Voor jouw info: dit hieronder is 50 inch op ongeveer 3,5/4 meter. Is beneden. Ik heb nu soms al moeite met tekst.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2roqplj.jpg

• Heaget
Ik zou zeker voor 48" gaan. Simpelweg omdat je vriendin er wel aan went en een TV nooit groot genoeg kan zijn!

• Jack V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-10 19:36

Jack V

Snappie?

Ik zou ook zo groot mogelijk gaan. 3,4 meter is vrij ver en pas bij 50" gebruik je de volledige potentie van 1080p resolutie. Neem dan meteen een sony in overweging: lage inputlag, goed beeld. En de grootte van een tv went snel idd. Ook een goede truc is om een selectie te maken van televisies en de definitieve keuze aan je vriedin te laten (illusie van keuze en medeverantwoordelijkheid >:) )

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

• -SaveMe-
  • Laatst online: 10-11 09:56
Ik zit op 1,5m van een 40". Anders wordt het me teveel turen. Dus ik zou zeker voor die 48" inch gaan met die afstand!

GamiQ, de game notes app met game maps!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hier een 46" en zit altijd op 1,5m afstand. Filmpjes zijn prima te kijken vanaf 3,5m maar voor gamen duik ik er toch graag wat meer bovenopl

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-11 07:22
Het is ook belangrijk om te kijken hoeveel je wil investeren. De beste televisie is die over een paar maanden uitkomt. Dat is dan namelijk een OLED 4K tv. Dan kom je automatisch uit bij een LG maar dat levert echt de beste beelden op. Voordeel is dat oled gemiddeld genomen enorm weinig input lag heeft. En natuurlijk die perfecte contrast ratio. Maar reken dan wel op een fix bedrag. Als je nu een andere tv wilt even kijken of 4k echt nodig is. Op die afstand zie je de extra pixels waarschijnlijk niet. (denk erom in de winkel sta je veel te dichtbij en word je bevooroordeeld daardoor.) good Luck!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:16
ik heb 27 inch met een afstand van 0.5meter ongeveer, ik heb de ps4 aangesloten op zowel mijn normale tv van 40 inch, daar speel ik 1,5m vanaf en heb ps4 ook aangesloten op mijn monitor (0,5m) :)
ik speel het liefste op monitor, geeft net wat mooier beeld dan tv :)

nothing stops this train

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
Mijn PS4 is aangesloten op een LG 48" en ik zit er plus minus een meter van verwijderd. Voor velen is dat te dicht, maar ik heb het eigenlijk nog nooit een probleem gevonden.
walletje-w schreef op maandag 06 april 2015 @ 23:27:
Het is ook belangrijk om te kijken hoeveel je wil investeren. De beste televisie is die over een paar maanden uitkomt. Dat is dan namelijk een OLED 4K tv. Dan kom je automatisch uit bij een LG maar dat levert echt de beste beelden op. Voordeel is dat oled gemiddeld genomen enorm weinig input lag heeft. En natuurlijk die perfecte contrast ratio. Maar reken dan wel op een fix bedrag. Als je nu een andere tv wilt even kijken of 4k echt nodig is. Op die afstand zie je de extra pixels waarschijnlijk niet. (denk erom in de winkel sta je veel te dichtbij en word je bevooroordeeld daardoor.) good Luck!
Doel je op de LG UF850 65" die deze week werd gerecenseerd door Tweakers? De inputlag van die televisie was 46 ms wat dus redelijk is bij het gamen.

[ Voor 71% gewijzigd door Le Enfant! op 07-04-2015 01:23 ]

Dan kun je dus beter gewoon een Sony W8 serie pakken. Dan zit je rond de 20 ms. 46 Is echt veel.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:24

FeaR

In GoT we trust

bram1984 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 03:46:
Dan kun je dus beter gewoon een Sony W8 serie pakken. Dan zit je rond de 20 ms. 46 Is echt veel.
Genoeg mensen die met alle plezier op een ST60 van Panasonic gamen welke een inputlag van 73 ms heeft. Nu is dat ook wel echt aan de hoge kant, maar blijkbaar toch te doen...
Iemand die mij kan adviseren of 40" al groot genoeg is?
Qua grootte van de TV: zo groot mogelijk als kan. Het went zoals gezegd zeer snel en je zal niet de eerste zijn die na enele dagen komt met "had ik maar voor de grotere versie gegaan". Ikzelf speel op een 65" op 3 meter afstand.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Totdat je op een TV met 20 ms speelt. Dat merk je meteen.

• KookSpook
door de overweldigende response ga ik voor 48"😊 Dank voor de reacties.
Vrouwlief krijgt de keuze tussen wit of zwart. Met de mededeling dat wit meestal duurder is.
4k hoeft van mij niet aangezien de consoles al moeite hebben met full hd en bijvoorbeeld nederland 1 nu pas de overstap maakt naar full hd. Zodoende ga ik niet meer betalen voor een 4k scherm

Verwijderd

Net een paar super trappen en klappen uitgedeeld :

En ik moet nog heel wat "moves" leren.

:o

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:39

JoeZuCK

_Fonz > all.

Staat ie op easy Dennis? Je tegenstander deed echt helemaal niks.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
Zijn er hier Tweakers die Project Cars al op preorder hebben staan? Ik twijfel nog een beetje, met name omdat er alleen maar PC video's langskomen met alles op standje ultra ultra 5000%. PS4 loopt een beetje in de schaduw mee. Ben bang dat er wat teveel motion-blur en/of pop-up in gaat zitten.

Verwijderd

InF.Inc schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 08:02:
Het staat op easy ja , want ik ben een beginner met UFC.

En de tegenstander deed echt wel wat , dat was allemaal voor mijn serie blows.
SteffenV schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 08:27:
Zijn er hier Tweakers die Project Cars al op preorder hebben staan? Ik twijfel nog een beetje, met name omdat er alleen maar PC video's langskomen met alles op standje ultra ultra 5000%. PS4 loopt een beetje in de schaduw mee. Ben bang dat er wat teveel motion-blur en/of pop-up in gaat zitten.
Ik heb em in de preorder staan en kan bijna niet wachten op deze circuit racer.

Verwijderd

Ik zou voor een bril gaan.

Ik heb nu ook een 37 inch, maar mijn volgende wordt minstens een 48 inch, ik denk zelfs 55 of 60. Mijn vriendin vindt ook grote tv's niks, maar ik vind ook wel eens iets van haar niet leuk. :+

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Wel een beetje toekomstmuziek, maar goed. Ik ga zeer waarschijnlijk weer een studie beginnen in september en heb tegen die tijd dan ook een laptop nodig. Nu lijkt het mij wel gaaf/handig/prettig/tof om mijn PS4 ook op het beeldscherm van nieuw aan te schaffen laptop aan te (kunnen) sluiten. Heeft iemand hier ervaring mee?

It's dogged that does it

Verwijderd

SavageBrother schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:57:
Wel een beetje toekomstmuziek, maar goed. Ik ga zeer waarschijnlijk weer een studie beginnen in september en heb tegen die tijd dan ook een laptop nodig. Nu lijkt het mij wel gaaf/handig/prettig/tof om mijn PS4 ook op het beeldscherm van nieuw aan te schaffen laptop aan te (kunnen) sluiten. Heeft iemand hier ervaring mee?
https://www.google.nl/#q=ps4+on+laptop+screen

Het is wel mogelijk.

• KookSpook
Dan moet je een laptop met hdmi-in hebben

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:58

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SavageBrother schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:57:
Dit kan als de laptop die je aanschaft Video input heeft. Waarschijnlijk zal het alleen niet zijn want volgens mij wordt dit al een tijdje niet meer gedaan.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Verwijderd

Met een goeie capture card of een HDMI IN op de laptop moet het lukken.
Het kan wel ja, via externe capture kaarten enzo. Kijk maar naar bijvoorbeeld BlackMagicDesign kastjes :)

Maar of je nou op een 13/15/17" wil gamen?
Misschien toch beter voor 100,- een 42" tv op Marktplaats kopen?

Verwijderd

Ik ging liever voor een goede tv of pc beeldscherm, kun je dan thuis ook nog je laptop aan koppelen en een filmpje op kijken. :)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2015 10:13 ]

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Thanks voor de input. Uiteraard ga ik ook een dikke televisie halen, maar het leek me gewoon tof om die extra mogelijkheid te hebben op een laptop (als ik er dan toch één aanschaf).

It's dogged that does it

• rwbk
SavageBrother schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:23:
Thanks voor de input. Uiteraard ga ik ook een dikke televisie halen, maar het leek me gewoon tof om die extra mogelijkheid te hebben op een laptop (als ik er dan toch één aanschaf).
Ik zou persoonlijk voor een dunne tv gaan die dikke zijn zo zwaar en onhandig

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17-11 20:33
rwbk schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:23:
[...]

Ik zou persoonlijk voor een dunne tv gaan die dikke zijn zo zwaar en onhandig
lol

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:48

spaceboy

Op grote hoogte

InF.Inc schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 08:02:
Dennis zet 'm meestal op 2player, anders slaat 'ie terug. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• voxxel
Waarom zou je in vredesnaam willen preorderen? Je kan toch gewoon reviews afwachten en op de dag van release beslissen? Ik heb nog nooit gehad dat ik daardoor naast het net viste. Daarbij maken preorders de markt kapot door zeer ongewenst gedrag bij uitgevers te stimuleren.

Zonnepanelen

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:01
Zijn er hier nog COD AW spelers die het leuk vinden om af en toe online te spelen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

spaceboy schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:26:
[...]

Dennis zet 'm meestal op 2player, anders slaat 'ie terug. :P
Dat deed ik "vroeger" op de Nintendo 64 wel eens.

_/-\o_

• rwbk
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 07:40:
Net een paar super trappen en klappen uitgedeeld :

En ik moet nog heel wat "moves" leren.

:o
Is die game wat ? Vond de demo maar laggy over komen de punches raakten je tegenstander wel maar het leek wel of mijn hand telkens brak zo zwabberde hij op het gezicht van de tegenstander is dit in de game ook zo ?

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:00:
[...]

Dat deed ik "vroeger" op de Nintendo 64 wel eens.

_/-\o_
Vond het best een grappig filmpje. Hij slaat niet terug, maar verdedigd ook niet eens :o
Btje weerstand kan geen kwaad. Een spel wat veel te moeilijk houd ik ook niet van, maar je kan ook overdrijven :p
Bloodborne bv. Zou mij teveel frustreren.

Verwijderd

UFC is een heerlijk spel om je vechtlusten en agressie in kwijt te kunnen.

• soepah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:53
Beakzz schreef op maandag 06 april 2015 @ 20:31:
Pasen gebruikt om een begin te maken met Valiant Hearts en eigenlijk kon ik niet meer stoppen tot ik de eindcredits zag. Wat een game !! Zo meeslepend en kan best begrijpen dat gevoelige mensen een traantje wegpinken.

Van mij mogen ze de jaarlijkse meuk skippen bij Ubisoft en meer van dit leveren ;)
Ben ik ook mee begonnen.. vond het inderdaad vette game, echter na een tijdje is het wel veel van hetzelfde.. maar kan aan mij liggen. hoeveel levels zitten er ongeveer in? ben na zo'n 2 uur spelen net voorbij level 1 geloof ik :X (iets met nog niet zo lang een console)

wie van vissen houdt, houdt niet van vissen

• Jumpman
  • Laatst online: 15:29
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:04:
UFC is een heerlijk spel om je vechtlusten en agressie in kwijt te kunnen.
Dat kan in de gemiddelde boksschool ook, maar ik weet niet of ze dan ook zo blijven staan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:46
soepah schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:11:
[...]

Ben ik ook mee begonnen.. vond het inderdaad vette game, echter na een tijdje is het wel veel van hetzelfde.. maar kan aan mij liggen. hoeveel levels zitten er ongeveer in? ben na zo'n 2 uur spelen net voorbij level 1 geloof ik :X (iets met nog niet zo lang een console)
Dan kan jij je geluk nog wel op met 1 van de meest frustrerende QT events ooit (imho) aan het einde van het spel.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

AtlAntA schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:13:
[...]

Dan kan jij je geluk nog wel op met 1 van de meest frustrerende QT events ooit (imho) aan het einde van het spel.
Inderdaad , wat was het laatste QT event in Valliant Hearts moeilijk.

• Kol Nedra
bram1984 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 07:24:
Totdat je op een TV met 20 ms speelt. Dat merk je meteen.
of 10ms, die heb ik :D

nothing stops this train

• KookSpook
De tv's met een lage input lag zijn meestal de sony's toch?

• Kol Nedra
Monitor van BenQ 27 inch ;)

nothing stops this train

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:09
Yep, sinds september al :P
Zoals ik in het Project Cars topic ook al zei: er zijn genoeg youtube videos te vinden met PS4 gameplay.
En van wat ik zie ziet het er eigenlijk best wel heel goed uit.
Natuurlijk is het meerendeel van wat je overal ziet pc gameplay, maar dat is ook logisch, ze willen immers hun product het best adverteren.

Als ie volgende maand uitkomt (nadruk op als) wil ik best een keertje share playen hoor.
Dan kan je meekijken en zien wat je er van vindt :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Beakzz
AtlAntA schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:13:
[...]

Alleen maar moeilijk als je hem foutloos wil doen. Die heb ik vannacht ff gedaan voor de laatste archievement. Normaal ben ik er niet van, maarja had al 95% gehaald met mijn eerste playtrough :)

5 pogingen nodig gehad dus vond het wel meevallen eigenlijk
Misschien je game niet ? Ik genoot echt van het tekenwerk, het verhaal en de historische info. Geen moment verveeld en ook geen idee hoe lang. Wel veel langer dan 2 uur iig ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Beakzz op 07-04-2015 14:29 ]

• voxxel
Beakzz schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:01:
[...]

Alleen maar moeilijk als je hem foutloos wil doen. Die heb ik vannacht ff gedaan voor de laatste archievement. Normaal ben ik er niet van, maarja had al 95% gehaald met mijn eerste playtrough :)

5 pogingen nodig gehad dus vond het wel meevallen eigenlijk.

[/quote]

Misschien je game niet ? Ik genoot echt van het tekenwerk, het verhaal en de historische info. Geen moment verveeld en ook geen idee hoe lang. Wel veel langer dan 2 uur iig ;)
2 pogingen :) het tank level kostte me meer pogingen om foutloos door te komen. Het spel heeft btw 4 ongeveer evenlange hoofdstukken. Prachtig einde ook :')

Zonnepanelen

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:47
Mars18 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:42:
Zijn er hier nog COD AW spelers die het leuk vinden om af en toe online te spelen?
Gespeeld tot de 1e prestige, daarna nog even de single player op hard uitgespeeld en snel weer verkocht. Leuk spelletje, heb er uiteindelijk 2,50 voor betaald. Veel meer is het ook niet waard eigenlijk.

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11 21:29
Ik ben van plan te gaan account-sharen met een vriend van me. Vroeg me alleen af of dat gevolgen heeft voor het spelen van online split screen (bijvoorbeeld bij COD AW of Borderlands) op de secundaire console?

Op beide consoles zal een primair account (van de ander) met ps plus staan, maar er zal worden gespeeld vanaf het secundaire (eigen) account, en voor split screen dus ook nog vanaf een derde account (zonder ps plus), want volgens mij is dat nodig op de ps4.

Ik heb op dit moment geen online split screen game (en ook de 2e controller is nog onderweg), dus kan het niet uittesten.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Pepper92 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:09:
Ik ben van plan te gaan account-sharen met een vriend van me. Vroeg me alleen af of dat gevolgen heeft voor het spelen van online split screen (bijvoorbeeld bij COD AW of Borderlands) op de secundaire console?

Op beide consoles zal een primair account (van de ander) met ps plus staan, maar er zal worden gespeeld vanaf het secundaire (eigen) account, en voor split screen dus ook nog vanaf een derde account (zonder ps plus), want volgens mij is dat nodig op de ps4.

Ik heb op dit moment geen online split screen game (en ook de 2e controller is nog onderweg), dus kan het niet uittesten.
Even om wat duidelijk te maken (deze verwarring wordt veel gemaakt). Je hebt niet een 'primair' en 'secundair' account. Je activeert je PS4 met een account, niet het account zelf als primair op de PS4. Ik denk dat je het wel snapt, alleen veel mensen draaien het dus om. Ze denken dat je een hoofdaccount instelt op de PS4, terwijl je een hoofd PS4 activeert met het account juist.

Maar dus: ja, je hebt nergens last van. Jouw PS4 wordt gezien als de primaire PS4 van jouw vriend. Dus alles wat hij koopt, krijg jij toegang tot met je eigen account. Zijn PS4 wordt jouw primaire PS4. Alles wat jij koopt, krijgt hij toegang tot met zijn account.

Let echter wel op: Stel je koopt Fifa 15 met jouw account. Dat wil zeggen dat op de PS4 van jouw vriend, iedereen toegang krijgt tot de game. Die PS4 is immers jouw primary PS4. Dus hij kan Fifa 15 spelen via zijn eigen account, maar ook een gast account. Echter, jouw eigen PS4 wordt als secundair gezien. Dat wil zeggen dat jij, maar ook alleen jij, toegang hebt tot Fifa 15 op je eigen console. Dit betekent dus dat wanneer iemand op jouw console Fifa wil starten, dit niet kan via een gast account. Ze kunnen wel meedoen, maar niet zelf de applicatie starten. Met splitscreen gaming enzo maakt het dus niet uit, omdat jij gewoon de game start, en de ander mee doet. Dat is geen probleem. Maar komt iemand langs en je hebt een single player game en je denkt, nee ik wil niet dat hij mijn save files verpest. Dan kan hij dus niet inloggen met zijn eigen account. Want alleen jij hebt toegang tot die game, gezien jouw PS4 secundair wordt gezien. Koop je games via het account van je vriend, dan is dit dus andersom. Alle accounts op jouw PS4 krijgen toegang tot de game, zijn PS4 verschaft alleen toegang tot zijn account.

Oh en niet te vergeten: Aangezien jullie allebei elkaars PS4 als primary instellen, wil dit zeggen dat jullie eigen PS4 als secundair wordt gezien voor jullie zelf. Dit betekent ook dat er andere 'regels' gelden. Als jij de game koopt via jouw account, dan wordt jouw PS4 dus in dat geval secundair gezien en de zijne primair. Zo moet je ten alle tijde verbonden zijn met PSN als je digitale games wil afspelen. Heb je tijdelijk geen internet, dan krijg je een melding dat de applicatie afgesloten zal worden en verschijnt er een slotje. Heeft PSN werkzaamheden (en die komen echt op k*t tijden) dan kan je niet spelen. Zijn PS4 heeft op dat moment nergens last van, want het is de primaire PS4 op jouw account. Hij kan gewoon spelen zonder verbinding, jij echter niet.

Let daar dus wel goed op, want wanneer je dit niet weet en het gebeurt dan is het een stuk vervelender. Als je dit van te voren allemaal al weet kan je er in ieder geval rekening mee houden. Ik doe ook aan account sharen met mijn broertje. Hij weet dat wanneer er werkzaamheden zijn, hij niet kan spelen. We kopen alle games via zijn account (hij heeft een US account). Ik kan dus ten alle tijden spelen, gezien mijn PS4 primair is ingesteld. Is er een downtime en kan hij niet verbinden met PSN: dan ziet hij overal slotjes. Hij is er van op de hoogte, dus kan hij er gewoon rekening mee houden. Daarnaast wonen we in hetzelfde huis voor nu, dus is het een kwestie van mijn PS4 opstarten en inloggen met zijn account als hij per se wil spelen. Woon je van elkaar vandaan zoals jullie, dan moeten jullie dus wel rekening ermee houden dat degene die het spel daadwerkelijk koopt, soms niet kan spelen met downtime etc.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Bedankt voor deze uitleg ASN,

Ik vroeg me iets anders af, kent iemand een game voor ps4 die een beetje lijkt en speelt als het oude Double Dragon II of het nog oudere Golden Axe? Lijkt me vet om co-op te doen op de ps4.

PSN: Oldzkoel

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11 21:29
Bedankt voor de uitgebreide uitleg! Met name het stukje over downtime is nieuw, maar ook logisch. We gaan het 50/50 doen qua games kopen, dus er zal gelukkig altijd wat te spelen zijn :)

Ik stelde de vraag over split screen online gamen juist omdat je dan niet als 'guest' kan spelen, maar ook een psn account moet hebben, en wel speelt op de 'secundaire' ps4. Maar als het goed is werkt dat dus, mooi!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
power_user schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:13:
Bedankt voor deze uitleg ASN,

Ik vroeg me iets anders af, kent iemand een game voor ps4 die een beetje lijkt en speelt als het oude Double Dragon II of het nog oudere Golden Axe? Lijkt me vet om co-op te doen op de ps4.
Diablo 3 misschien? Het is niet helemaal hetzelfde maar het is erg leuk om co-op hordes monsters te slachten.

Welcome to the League of Draven

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
voxxel schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:41:
[...]

Waarom zou je in vredesnaam willen preorderen? Je kan toch gewoon reviews afwachten en op de dag van release beslissen? Ik heb nog nooit gehad dat ik daardoor naast het net viste. Daarbij maken preorders de markt kapot door zeer ongewenst gedrag bij uitgevers te stimuleren.
Omdat ik de prijs van een kleine 5 tientjes bij de MM interessant vind? ;)
dvdkiwi schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:53:
[...]

Yep, sinds september al :P
Zoals ik in het Project Cars topic ook al zei: er zijn genoeg youtube videos te vinden met PS4 gameplay.
En van wat ik zie ziet het er eigenlijk best wel heel goed uit.
Natuurlijk is het meerendeel van wat je overal ziet pc gameplay, maar dat is ook logisch, ze willen immers hun product het best adverteren.

Als ie volgende maand uitkomt (nadruk op als) wil ik best een keertje share playen hoor.
Dan kan je meekijken en zien wat je er van vindt :)
Cool! :*)

• Kol Nedra
voxxel schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:41:
[...]

kijk nog iemand die het licht gezien heeft, ik pre-order ook niet meer!! AC Unity heeft het voor mij verpest en noway dat ik meer pre-order.

wat dacht je van MK10: "pre-order nu en je kan Goro spelen" wtf dus mensen die niet pre-orderen krijgen een incomplete game!!

games met launch zijn zovaak zodanig slecht dat de uitgevers erg lui en laks zijn; als iedereen pre-ordered dan hebben ze het geld al binnen, dus waarom zouden ze dan nog tijd erin steken om het te fixen? kost alleen maar geld al dat fixen.

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 07-04-2015 15:41 ]

nothing stops this train

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Kol Nedra schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:38:
[...]

kijk nog iemand die het licht gezien heeft, ik pre-order ook niet meer!! AC Unity heeft het voor mij verpest en noway dat ik meer pre-order.

wat dacht je van MK10: "pre-order nu en je kan Goro spelen" wtf dus mensen die niet pre-orderen krijgen een incomplete game!!

games met launch zijn zovaak zodanig slecht dat de uitgevers erg lui en laks zijn; als iedereen pre-ordered dan hebben ze het geld al binnen, dus waarom zouden ze dan nog tijd erin steken om het te fixen? kost alleen maar geld al dat fixen.
Ik pre-order enkel games die ik écht moet spelen. Waarvan ik al genoeg previews en hands-ons of gelekte gameplay videos heb gezien dat ik overtuigd ben. Games zoals Destiny, Bloodborne en GTA V pre-order ik. De rede is echter omdat ik alles via de PS Store haal. Pre-orderen zorgt ervoor dat ik dan ook kan pre-loaden. Dan kan ik op release dag direct spelen zonder nog 40GB moeten te downloaden.

The Witcher 3 wil ik bijvoorbeeld sowieso spelen. Ik pre-order de game dus en kan het vooraf pre-loaden. Op release hoef ik enkel mn PS4 aan te zetten en kan direct aan de slag.

Zou ik games op Bluray halen, dan zou ik denk ik niet zo snel pre-orderen nee. Ik heb voorheen nog nooit een game ge-preordered, puur sinds de PS4 nu ik alles digitaal haal. Om de extra content doe ik het niet dus, gaat mij om gemak. Lekker 2 dagen voor release alles binnen halen en op release direct aan de slag. Heb ik mijn twijfels bij een game, dan pre-order ik ook niet. Ik heb immers geen drang om het direct op launch te spelen, dus pre-load is geen voordeel dan.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

Waarom pre-orderen? Simpel; je krijgt hem op dag van uitgave. Natuurlijk willen uitgevers voor start al pre-orders hebben, dit doen ze door dingen erbij te doen (Goro bij MK).

Je krijgt dus geen incomplete game als je het niet pre-ordert. Je krijgt er gewoon niks extra's bij ;)

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 14:42
Je krijgt dus geen incomplete game als je het niet pre-ordert. Je krijgt er gewoon niks extra's bij ;)
Dat is nu net de discussie en waar veel mensen zich aan storen. Plus dat games soms gewoon niet af zijn, maar dat staat naar mijn idee los van Pre orderen en heeft meer te maken met het feit dat we nu middels patches alsnog updates krijgen. Dat kon vroeger niet.

PSN ID Binloading_nl

• Kol Nedra
extra's die ze van het origineel afgesnoept hebben. dit zijn de ergste vormen in zijn soort, inclusief day 1 dlc en dlc dat na 2 maanden na launch aangeboden wordt voor 15+ euro.

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 60 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link