Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.470 views

Verwijderd

Inderdaad, Ready at Dawn is zo'n studio die het verdient om games van te kopen, zodat ze in de toekomst nog betere games kunnen maken. Zelfde verhaal met Techland van Dying Light, hun hele marketing om het spel heen is zo tof, je gunt het zo'n bedrijf gewoon om geld te verdienen.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:23:
Inderdaad, Ready at Dawn is zo'n studio die het verdient om games van te kopen, zodat ze in de toekomst nog betere games kunnen maken. Zelfde verhaal met Techland van Dying Light, hun hele marketing om het spel heen is zo tof, je gunt het zo'n bedrijf gewoon om geld te verdienen.
Alleen levert techland dan ook nog eens een heel leuke game af ... :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Verwijderd

Ja dat klopt, maar dat vind ik van Ready at Dawn ook en hun God of War games voor de PSP waren ook tof.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
RoD laat met The Order heel goed zien waartoe ze in staat zijn, helaas is de game gewoon kort. maar ze zetten een heel erg goede basis neer imo. Ik kijk met smart uit naar hun volgende game.

Techland heeft ook een erg toffe game afgeleverd. een game met genoeg content en funfactor, vooral in coop. Echter niet heel vernieuwend. Dat doet The Order beter, maar te kort :)

Beide studio's verdienen support!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

Helemaal met je eens. Over dat soort studio's gesproken, TellTale games is er ook zo één. Die hebben al heel veel games op hun naam, maar bijna elke game van hun is een pareltje en voor mijn gevoel worden ze echt ondergewaardeerd.

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-11 20:33
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:29:
Wat vind je er van? Is het zijn 90 euro waard of zeg je, koop gewoon een turtle beach of ander ding van 40 euro en je bent er ook.
Ik heb bij Bol de PS4 headset gekocht (de blauwe) en ik heb hem heeeel veel gebruikt met Destiny tijdens raids (150+ uur) en andere co-op activiteiten. Heerlijk ding en goed geluid welke je heel makkelijk kan instellen via de headset zelf: geluid van de game vs voice chat (redelijk cruciaal met raids e.d.)

Ook makkelijk te gebruiken op PC en lekker geluid om muziek mee te beluisteren.

Geloof alleen niks van 7.1 en koop op ebay een lange usb kabel (4~5 euro) waarmee je de headset en je controllers kan opladen ;)

Verwijderd

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik maar voor die headset ga. Ik heb er een hekel aan als iets niet goed werkt, en van zo'n playstation ding weet je gewoon dat het goed is werkt.

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:41
Ik heb die headset ook. Het enige wat me stoort is een lichte piep wanneer er geen geluid over de headset komt. Da's wel echt alleen als je erop let.
En ik word liever niet gezien wanneer ik die ufo op heb maar heb over het algemeen een hekel aan headsets.

Verder heb ik nog steeds niet door welke +/- nu van de volume is en welke van de party chat. Misschien toch een keer goed lezen en het onthouden 8)7

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 23:13

The_Worst

Unox

Als je hem op hebt is de achterkant normale volume en voorkant partychat.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:58:
Bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik maar voor die headset ga. Ik heb er een hekel aan als iets niet goed werkt, en van zo'n playstation ding weet je gewoon dat het goed is werkt.
Mijn broertje heeft die ook en ik geloof niet dat je een betere betaalbare draadloze headset kan krijgen dan die. Jammer dat die alleen via een usb-dongle werkt, maar je kan niet alles krijgen ;)
Cyleo schreef op donderdag 02 april 2015 @ 17:22:
[...]

Mijn broertje heeft die ook en ik geloof niet dat je een betere betaalbare draadloze headset kan krijgen dan die. Jammer dat die alleen via een usb-dongle werkt, maar je kan niet alles krijgen ;)
Jawel dus. :+

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:14
Beginnen met Dark Souls 2 of Bloodborne?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:19
Gta 5.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:58:
For what its worth: ik twijfelde zelf ook. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een Teufel Aureol Massive. Een bedrade koptelefoon zonder microfoon. Omdat ik toch (nog) niet met vrienden praat als ik game. En die keer dat ik het doe, sluit ik gewoon een bedrade USB microfoon aan. De bedrading is niet zo fijn als een draadloze headset. Maar het geluid kan zich meten met koptelefoons van 300 euro. Dat voor 70 euro.

Iets anders: heb mijn vriendin aan het gamen gekregen door life is strange. Sfeervolle game met een interessante setting. Ik ben benieuwd naar meer van zulke games. Je hebt telltale natuurlijk, alleen ik ben bang dat ze die games te spannend vind. Iemand nog suggesties?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2015 18:41 ]

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:02
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:35:
[...]

De bedrading is niet zo fijn als een draadloze headset..
:+

• dutchgio
PSN heeft weer eens issues, of is het weer onderhoud?! :(
Beetje jammer dat Spotify het dan ook niet meer doet.

Verwijderd

Bij mij doet PSN het ook niet. Netflix wel. Maar ik kan niet online spelen en met vrienden chatten.

Verwijderd

[...]

For what its worth: ik twijfelde zelf ook. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een Teufel Aureol Massive. Een bedrade koptelefoon zonder microfoon. Omdat ik toch (nog) niet met vrienden praat als ik game. En die keer dat ik het doe, sluit ik gewoon een bedrade USB microfoon aan. De bedrading is niet zo fijn als een draadloze headset. Maar het geluid kan zich meten met koptelefoons van 300 euro. Dat voor 70 euro.

Iets anders: heb mijn vriendin aan het gamen gekregen door life is strange. Sfeervolle game met een interessante setting. Ik ben benieuwd naar meer van zulke games. Je hebt telltale natuurlijk, alleen ik ben bang dat ze die games te spannend vind. Iemand nog suggesties?
diablo 3, vind mijn vriendin leuk om te spelen.

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:51
[...]

Mijn vriendin/bbijna-vrouw vind Lara Croft and the temple of osiris co-op heel leuk om samen te doen :)

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:21
[...]

Never alone volgende week in de PSplus? Wat vindt ze leuk, platformers, puzzel, actie, rpg? Mijn vriendin vrouw speelt Gears of War, Borderlands, Bioshock, Battlefield BC: Vietnam, Skyrim, Tomb Raider... Dus vraag eens welk genre ze leuk vindt :)

En probeer gewoon eens wat spellen uit PSplus, zitten best veel verschillende genres in.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:46
Die van mij is weken achter elkaar compleet verslaafd aan Peggle 2 geweest.

Edit: ikzelf ook trouwens.. Mijn eerste platinum zelfs gehaald met dit spel. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door AtlAntA op 02-04-2015 21:51 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:11
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:16:
Helemaal met je eens. Over dat soort studio's gesproken, TellTale games is er ook zo één. Die hebben al heel veel games op hun naam, maar bijna elke game van hun is een pareltje en voor mijn gevoel worden ze echt ondergewaardeerd.
So true! Bij het begin moest ik er erg aan wennen (walking dead season one) omdat het wat houterig bedient en graphics te wensen over laten, maar waar ze op uit zijn doen ze ook echt goed; een verhaal vertellen waar je in mee gaat. Nu ook weet in game of thrones, kan niet wachten op een nieuwe episode.

To dare is to do

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:39

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Meer mensen er last van dat hun creditcard ivm PSN ineens niet meer werkt?

Ik had GoT gekocht en kreeg bij het afreken ineens de melding dat mijn CC gegevens niet kloppen. Ik heb alles opnieuw ingevoerd maar de store blijft aangeven dat er iets niet klopt. Die CC gebruik ik al jaren met PSN, is ook niet verlopen en van de week heb ik er op een andere site nog een PayPal betaling mee gedaan.

Uiteindelijk hebbik nu maar met iDEAL betaald. Maar ik hoop wel dat de CC het weer gaat doen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:48

spaceboy

Op grote hoogte

Chaoss schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 00:58:
Meer mensen er last van dat hun creditcard ivm PSN ineens niet meer werkt?

Ik had GoT gekocht en kreeg bij het afreken ineens de melding dat mijn CC gegevens niet kloppen. Ik heb alles opnieuw ingevoerd maar de store blijft aangeven dat er iets niet klopt. Die CC gebruik ik al jaren met PSN, is ook niet verlopen en van de week heb ik er op een andere site nog een PayPal betaling mee gedaan.

Uiteindelijk hebbik nu maar met iDEAL betaald. Maar ik hoop wel dat de CC het weer gaat doen.
Doe even je creditcard gegevens (plus CCV code), dan proberen wij ook. :P

Serieus antwoord: ik heb vorige week nog iets gekocht op PSN. Niet toevallig de valid to datum verlopen? Anders zou ik zeker ff naar je bank / cc firma bellen...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Voor games voor met de vriendin kan ik inderdaad ook Diablo 3 en Temple of Osiris aanraden. Daarnaast viel Trine 2 ook wel in de smaak bij mijn vrouw.

psn: jagermeistertim

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Die van mij (vriendin dus) :) krijg ik echt niet verder dan heel af en toe een potje poolen, Tetris en Peggle. Maar na 10 minuten is ze er wel klaar mee. Ach, meer tijd voor mij. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Scrisissszzz
Gamen interesseert mijn vriendin werkelijk helemaal niks. Die ligt veel liever in bad met d'r ipad series te kijken. Fine by me :)

Kan ik gewoon gamen met vrienden. Toch belangrijk dat ieder z'n eigen ding heeft in een relatie :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• IlPirata
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Mijn vriendin is bereid om borderlands the handsome collection samen te gaan proberen. Ben benieuwd of ze vol houd. Verder zit ik te wachten op project cars om, met wie dan ook, op de bank lekker ff potje splitscreen te spelen.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:02
spaceboy schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:08:
Die van mij (vriendin dus) :) krijg ik echt niet verder dan heel af en toe een potje poolen, Tetris en Peggle. Maar na 10 minuten is ze er wel klaar mee. Ach, meer tijd voor mij. :P
Heeft ze dan meer tijd voor jou of heb jij meer tijd voor de PS4? :+

PSN ID: MrMichel_75

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:38
IlPirata schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:29:
Verder zit ik te wachten op project cars om, met wie dan ook, op de bank lekker ff potje splitscreen te spelen.
Zijn de hedendaagse consoles helaas waarschijnlijk te zwak voor.

"There is no split-screen multiplayer for consoles; you'll have to head online to get your multiplayer fix, which means paying for either Xbox Live Gold or PlayStation Plus."

Nickname does not reflect reality

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Scrisissszzz schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:28:
Gamen interesseert mijn vriendin werkelijk helemaal niks. Die ligt veel liever in bad met d'r ipad series te kijken. Fine by me :)

Kan ik gewoon gamen met vrienden. Toch belangrijk dat ieder z'n eigen ding heeft in een relatie :P
Ga is heel snel bij je vriendin in bad man. :D

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

MisterMichel schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:35:
[...]

Heeft ze dan meer tijd voor jou of heb jij meer tijd voor de PS4? :+
Die discussie heb ik ook altijd met haar. Ik zeg het eerste, maar ik bedoel het laatste. Maar dat hoeft zij dan weer niet te weten. Vrouwen zijn zo fucking gevoelig wat dat betreft... ;)

• Scrisissszzz
LuPo schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:53:
[...]

Ga is heel snel bij je vriendin in bad man. :D
Hehe... Ik wil haar haar GTST en blabla momentje niet ontnemen... Ik grijp m'n kans wel als ze schoon uit bad komt 8)

• Brad Pitt
PS4 topic was dit toch? Althans, dacht ik.

een TR werkt beter.
Maar inderdaad het mag wel weer ontopic

[ Voor 113% gewijzigd door Chaoss op 03-04-2015 09:34 ]

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11 21:29
Brad Pitt schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:36:
[...]

Zijn de hedendaagse consoles helaas waarschijnlijk te zwak voor.

"There is no split-screen multiplayer for consoles; you'll have to head online to get your multiplayer fix, which means paying for either Xbox Live Gold or PlayStation Plus."
Weer geen split screen race game dus. Dat zijn juist de spellen die mijn vriendin graag speelt 8)7

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:41
Voor mij is splitscreen echt verplicht in een racespel. Dat is toch zo'n beetje het enige leuke aan dat genre? >:)

• IlPirata
  • Nu online
Kjid schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:13:
Voor mij is splitscreen echt verplicht in een racespel. Dat is toch zo'n beetje het enige leuke aan dat genre? >:)
Project cars ook niet? vind echt onzin dat niet zou kunnen, dan liever matige kwaliteit en wel splitscreen. Snap echt niet waarom niet zou kunnen.

Ga toch niet heel saai in mijn eentje rondjes blijven rijden. En online .... ehh ja dan zijn er wel heel veel leukere spellen om in je eentje online te spelen.

Verwijderd

Laten we een splitscreen en co-op petitie houden.

Vroeger op de ps2 en gamecube was het geen probleem. Nu hebben we tien keer krachtigere consoles, kunnen ze niet eens splitscreen. Apart.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:26:

Vroeger op de ps2 en gamecube was het geen probleem. Nu hebben we tien keer krachtigere consoles, kunnen ze niet eens splitscreen. Apart.
Beetje offtopic wellicht maar Mario Kart 8 al geprobeerd?
Er is een reden dat er een Wii-U naast mijn PS4 staat ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

Nee, maar wel Mario Kart Double Dash. :P
Mijn oude trouwe gamecube staat nog trouw naast mijn ps4.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:30:
Nee, maar wel Mario Kart Double Dash. :P
Mijn oude trouwe gamecube staat nog trouw naast mijn ps4.
Hihi, die staat bij mij weer naast de Wii U 8)7

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-11 17:09
Sinds de 2.5 update werken een hoop stuurtjes niet meer op de ps4. Zo ook mijn thrustmaster t300.
Schijnt een bug te zijn. Tot er een permanente oplossing is, er is een workaround.
Even schaamteloos gecopypaste:

# For the T300 racing wheel, position the wheel base’s switch to PS3 (not to PS4) before connecting the wheel’s USB connector to the console.
The wheel will be recognized as a T500RS and will work in the game (except the SHARE and PS buttons).

• IlPirata
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:26:

Ja het argument van niet krachtig genoeg voor splitscreen... Ik hoef toch geen output met 2 schermen 1080p
Om eerlijk te zijn ben ik ook al blij met een keer 720p en 30 fps

Vind sowieso physics bij race game belangrijker

Maar goed waar gaan we petitie indienen?

Verwijderd

Laten we allereerst eens een even een twittertje naar power unlimited sturen. :P

Verwijderd

Oke jongens allemaal tweeten als een malle #bringsplitscreenback #bringcoopback :P

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:48:
Laten we allereerst eens een even een twittertje naar power unlimited sturen. :P
Want de link tussen 'Project Cars' en 'Power Unlimited" is?

PSN: Bellerophon-

Verwijderd

Niks. Maar zij bereiken net wat meer gamers dan ik. Wie weet retweeten ze het en ik ben gewoon wat zij er van denken dat er minder Coop en Splitscreen spellen zijn.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Power unlimited.. lol.. ga dan gewoon naar een internationaal concept ipv een flut blaadje :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
TTHEEBO1 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:04:
Voor games voor met de vriendin kan ik inderdaad ook Diablo 3 en Temple of Osiris aanraden. Daarnaast viel Trine 2 ook wel in de smaak bij mijn vrouw.
Die van mij vindt Trine 2 ook leuk om samen te doen (ook al kan ze er echt niks van) en nu gaat ze ook lekker met GTA V. Ook daar kan ze niks van, maar ze vindt het leuk om alle suffe onderdelen van de 100% trophy te halen voor me :P

Zonnepanelen

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11 14:15
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:56:
Oke jongens allemaal tweeten als een malle #bringsplitscreenback #bringcoopback :P
kan je deze dan ook meenemen, wat mij betreft een stukje belangrijker
#bringlogitechsteeringwheelsback

Vincere Per Belli

• IlPirata
  • Nu online
Had ik nou de xbox one maar gehaald, want microsoft kan het wel :(
Nouja misschien in 2017 als GT7 zou moeten komen.

• pateen75
  • Laatst online: 25-07 11:12
Heeft er iemand een tip voor een goede hard disk om in de ps4 in te bouwen?
De 500GB is helaas zo goed als vol. Weet niet zo goed welk merk en type ik nou als beste kan nemen.

PSN: xpock Live: xspock

• dutchgio
Begin anders eens bij de zoekfunctie bovenaan dit topic..

Verwijderd

pateen75 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:03:
De 500GB is helaas zo goed als vol. Weet niet zo goed welk merk en type ik nou als beste kan nemen.
Ik heb deze laatst ingebouwd :

http://tweakers.net/price...-2tb-zwart/specificaties/

• IlPirata
  • Nu online
pateen75 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:03:
Onder welke rots heb jij gelegen? misschien ff paar pagina's terug kijken ;) daar verteld Dennis het allemaal hoe en wat hij heeft gedaan.

• pateen75
  • Laatst online: 25-07 11:12
Top! Bedankt Dennis!
IlPirata schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:13:
[...]

Onder welke rots heb jij gelegen? misschien ff paar pagina's terug kijken ;) daar verteld Dennis het allemaal hoe en wat hij heeft gedaan.
De rots die 'werk' heet. ;)

PSN: xpock Live: xspock

• Scrisissszzz
Godsamme ze zijn lekker bezig met MKX.

Ik wil eigenlijk heel graag als Goro en de vechters uit dat Kombat pack vechten, maar dan kost je die game gewoon €90 via de store pffff

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Scrisissszzz schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:26:

Ik wil eigenlijk heel graag als Goro en de vechters uit dat Kombat pack vechten, maar dan kost je die game gewoon €90 via de store pffff
Ik ken mijzelf... ik zeg dat ik het niet ga doen, maar ik ga alle DLC kopen voor die game :')
Sinds de SNES al een MK-liefhebber geweest O+

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023

Andere store dan? Op de Xbox One kost hij 68 euro via Rusland. Geen idee of de PS4 die mogelijkheid ook heeft.

Tomorrow is not today!

• Scrisissszzz
Bellerophon schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:30:
[...]

Ik ken mijzelf... ik zeg dat ik het niet ga doen, maar ik ga alle DLC kopen voor die game :')
Sinds de SNES al een MK-liefhebber geweest O+
Ja me 2.. maar goed. Heb je een pre order? Digitaal of fysiek?

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Scrisissszzz schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:32:
[...]

Ja me 2.. maar goed. Heb je een pre order? Digitaal of fysiek?
Heb deze in de pre-order staan :o :9

Afbeeldingslocatie: http://collectorsedition.org/uploads/2015/02/Mortal-Kombat-X_Kollectors-Edition.jpg

• Scrisissszzz
Nice, ik zie dat ie in de US Store nu 80 dollar is, dat is 72 euro ongeveer. Denk dat ik dat doe :)

Stiekem te veel zin in deze game!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:09
De Kollectors Editions (zowel de normale als de by Coarse) zijn nu 99 euro het stuk.
Die zijn dus al afgeprijsd nog voordat het spel uit is; maandje geleden waren ze nog 120 euro.
Ik weet alleen niet of de Kombat Pack hier ook in zit; ik denk het niet.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

dvdkiwi schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:40:
De Kollectors Editions (zowel de normale als de by Coarse) zijn nu 99 euro het stuk.
Die zijn dus al afgeprijsd nog voordat het spel uit is; maandje geleden waren ze nog 120 euro.
Ik weet alleen niet of de Kombat Pack hier ook in zit; ik denk het niet.
Bij dat set zit wel het Kombat pack, damn...

http://www.ign.com/articl...lectors-editions-revealed

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Hmm. Aangezien mijn PS4 permanent vol zit (tjah 500gb is nou eenmaal niets) zit ik te denken aan de upgrade naar een 2 TB hardeschijf. Zitten hier eigenlijk nadelen aan?

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:37:
[...]

Nice, ik zie dat ie in de US Store nu 80 dollar is, dat is 72 euro ongeveer. Denk dat ik dat doe :)

Stiekem te veel zin in deze game!
IMHO nog steeds belachelijk dat je maar een deel van de game koopt en de rest los aan moet schaffen.
Ik vind MK erg leuk maar misschien dat ik hem helemaal laat liggen. Ben echt een beetje klaar met dit soort praktijken.

Verwijderd

xelfer schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:07:
Hmm. Aangezien mijn PS4 permanent vol zit (tjah 500gb is nou eenmaal niets) zit ik te denken aan de upgrade naar een 2 TB hardeschijf. Zitten hier eigenlijk nadelen aan?
Als de PS4 zelf kapot gaat , moet je er weer de standaard 500GB schijf inzetten bijvoorbeeld.

• xelfer
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:13:
[...]
Als de PS4 zelf kapot gaat , moet je er weer de standaard 500GB schijf inzetten bijvoorbeeld.
Ah ja oke. Maar je breekt de garantie niet door de HDD te vervangen?

Verwijderd

xelfer schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:14:
[...]

Ah ja oke. Maar je breekt de garantie niet door de HDD te vervangen?
Nee de garantie blijft , maar je krijgt meestal niet dezelfde PS4 terug als ie van garantie terugkomt.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:02

On_E

Housemusic

rajackar schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:09:
[...]

IMHO nog steeds belachelijk dat je maar een deel van de game koopt en de rest los aan moet schaffen.
Ik vind MK erg leuk maar misschien dat ik hem helemaal laat liggen. Ben echt een beetje klaar met dit soort praktijken.
Zo´n onzin vind ik dit altijd…
Je HOEFT die extra dingen niet te kopen he..
Daarbij is MK tegenwoordig echt overcompleet, er zijn geen fighters met meer content dan MK hoor.

Daarbij geeft Netherrealm tenminste nog aan wat de season pass allemaal inhoudt, er zijn ook bedrijven die een season pass aanbieden zonder dat je weet wat je daarvoor gaat krijgen.

Ik heb MKX in de pre-order iig, zonder season pass, die haal ik tzt misschien wel een keer en anders niet. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52

Ik haal die lekker uit de Ukrainse Store :) €53 ofzo omgerekend (met toeslagen etc rekening houdend). Gelijk de Premium versie, kost hier €89,99, daar 1299 UAH :)

Oh en ik share dat account met iemand (die gebruikt het account dan). €26/27 voor de Premium versie, dan wil ik em wel :P

The Witcher 3 is ook al ge-prordered voor €37 (899 UAH) :) Account sharen met dezelfde vriend en ik betaal maar €18/19 voor de game :)

[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 03-04-2015 13:29 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

ASNNetworks schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:27:
[...]

Ik haal die lekker uit de Ukrainse Store :) €53 ofzo omgerekend (met toeslagen etc rekening houdend). Gelijk de Premium versie, kost hier €89,99, daar 1299 UAH :)

Oh en ik share dat account met iemand (die gebruikt het account dan). €26/27 voor de Premium versie, dan wil ik em wel :P

The Witcher 3 is ook al ge-prordered voor €37 (899 UAH) :) Account sharen met dezelfde vriend en ik betaal maar €18/19 voor de game :)
Theoretisch gezien hoef je dat account toch geeneens te gebruiken? Enkel een account om de aankopen mee te doen en beiden gamen onder jullie eigen accounts?

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:04
Bellerophon schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:33:
[...]

Theoretisch gezien hoef je dat account toch geeneens te gebruiken? Enkel een account om de aankopen mee te doen en beiden gamen onder jullie eigen accounts?
Jawel, want dat account kan maar één PS4 als primary hebben.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• ASNNetworks
Bellerophon schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:33:
[...]

Theoretisch hoef je dat account niet te gebruiken, mits één persoon met het eigen account wil spelen. Je kan één PS4 activeren als primary. Dus alle accounts op die ene PS4 krijgen toegang tot de game, dus via die PS4 kan je via je eigen account spelen. De andere PS4 kan niet als primary worden geactiveerd (woordje primary geeft al aan dat één PS4 geactiveerd kan worden). Degene die via een 2e PS4 wil spelen moet dus met dat account spelen.

De Ukrainse Store is eigenlijk al de moeite waard voor één gebruiker. Waar games hier €69 en in de US Store $59 (omgerekend €55) kosten, zijn ze daar 999 UAH, wat neer komt op zo'n €40-42. Dat is zonder account sharing dus al een stuk goedkoper. Heb je het geluk dat iemand bereid is via dat account te spelen, dan kan je dus ook nog eens het account delen. Hij speelt via dat account en jij activeert je PS4 ermee om met je eigen account te kunnen spelen.

Dus: koop de game via de UKR Store in je eentje.
Of: vind iemand die liever minder betaalt en accounts niks uitmaakt.

Let wel: een (VISA) credit card is wel vereist. Je kan uiteraard niet via iDeal betalen. Daarnaast is Paypal geen optie in die Store en kom je niet zomaar aan PSN Codes voor die Store. Mijn ABN MasterCard werkte helaas niet, kreeg het wel gekoppeld maar kon geen geld afschrijven. Heb via Entropay een virtueel VISA prepaid credid card aangevraagd. Daar geld opgezet (5% toeslag per transactie, nog best goedkoop vergeleken met veel andere sites) en via de PS4 geld toegevoegt aan mn wallet. Daarmee lukte het wel. Dus lukt het niet met je credit card, probeer het via Entropay. En die 5% toeslag, ach ben daarmee alsnog fors minder kwijt ;)

[ Voor 19% gewijzigd door ASNNetworks op 03-04-2015 13:49 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:02

On_E

Housemusic

Oudere mensen spelen The Last of Us.

https://www.youtube.com/watch?v=2Ep8f-ChSbE

Briljante videos dit (die met GTA V is ook tof..)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Scrisissszzz
ASNNetworks schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:27:
[...]

Een ukrain account naast mn US en EU? hmm...

• ASNNetworks
Scrisissszzz schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:48:
[...]

Een ukrain account naast mn US en EU? hmm...
Why not? Ik heb accounts voor US, UKR, JP, RUS, Hong Kong en EU. Ik verlies er niks mee, maar kan zoveel mee extra pakken. Los van de game prijzen, hebben de regio's ook soms verschillende content. Doesn't hurt ;)

• Scrisissszzz
ASNNetworks schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:51:
[...]

Why not? Ik heb accounts voor US, UKR, JP, RUS, Hong Kong en EU. Ik verlies er niks mee, maar kan zoveel mee extra pakken. Los van de game prijzen, hebben de regio's ook soms verschillende content. Doesn't hurt ;)
Heb je dan een CC gekoppeld aan al die accounts of koop je ook ergens gift cards voor die stores?

• rajackar

rajackar

Blood Minister

On_E schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:06:
[...]

Zo´n onzin vind ik dit altijd…
Je HOEFT die extra dingen niet te kopen he..
Daarbij is MK tegenwoordig echt overcompleet, er zijn geen fighters met meer content dan MK hoor.

Daarbij geeft Netherrealm tenminste nog aan wat de season pass allemaal inhoudt, er zijn ook bedrijven die een season pass aanbieden zonder dat je weet wat je daarvoor gaat krijgen.

Ik heb MKX in de pre-order iig, zonder season pass, die haal ik tzt misschien wel een keer en anders niet. ;)
Tja, we hebben duidelijk een andere mening hierover.
Ik hou gewoon niet van die games die in allerlei stukjes opgeknipt lijken te zijn.
Als MKX in de basis goed gevuld is is dat mooi maar key characters als Goro wil je eigenlijk wel hebben.
Maar goed, ik zal tegen die tijd wel kijken of ik het het waard vind.

• ASNNetworks
Scrisissszzz schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:56:
[...]

Heb je dan een CC gekoppeld aan al die accounts of koop je ook ergens gift cards voor die stores?
Heb aan geen enkel account een cc gekoppeld. Ik koppel steeds wanneer ik iets wil afrekenen en ontkoppel het daarna weer. US Store en NL reken ik echter gwn met Paypal af (makkelijker).

Het fijne aan de UKR Store is dat het de EU content heeft. Dus als je een NL account hebt en je opent de Store in de game, dan kan je dus gwn aankopen doen. Als je spel uit de US Store komt, dan kan je de in-game store niet openen omdat de regio's niet matchen.

[ Voor 24% gewijzigd door ASNNetworks op 03-04-2015 14:34 ]

• zwembroek
  • Laatst online: 11:19
rajackar schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:05:
[...]

key characters als Goro wil je eigenlijk wel hebben.
Die krijg je dan ook gratis bij je pre order.....

En al die nieuwe DLC wordt nu nog ontwikkeld en staat dus niet al op de disk.
(Mensen laten betalen voor locked dlc die al op de disk staat noem ik ook naaierij)
Plus niemand dwingt je om DLC te kopen. Tijdens de release van de DLC characters zullen de challange towers in het teken van het betreffende character staan. Zo kan je deze gratis proberen, alvorens je besluit om de dlc te kopen. Zonder DLC packs was het na de release gewoon over met de support van NRS.
Van mij mogen ze om het kwartaal nieuwe dlc packs uitbrengen. Een nieuwe MK zal normaal gesproken nog wel minimaal 4 jaar op zich laten wachten. Daarom betaal ik graag voor extra content om de levensduur van deze MK zo lang mogelijk te verlengen. En ik hoop dat veel mensen NRS steunen door die packs te kopen zodat WB MK op de agenda houdt.

Btw is Predator voor mij al die 30 euro waard. :P

[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 03-04-2015 15:16 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Brad Pitt
Mwuh, wakker worden. Gebruikelijke rijtje tabs lang gaan. Kom aan bij PS4 topic. Nul nieuwe posts?! F5. Nope. Is topic gesloten? Nope. Wtf! Sinds gisteren drie uur nul activiteit. Dat moet een klein record zijn denk ik :)

• Heaget
Tja iedereen zit of achter de PS of is met vrouwlief paasboodschappen aan het doen omdat de hele famillie komt eten? Or is it just me :P

• Brad Pitt
Heaget schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 08:46:
Tja iedereen zit met of achter de PS of is met vrouwlief paasboodschappen aan het doen omdat de hele famillie komt eten? Or is it just me :P
Ah, kijk, drie dingen die hier niet aan de orde zijn :) Snap het, was even de datum vergeten en zo :P

• Heaget
Ik ben gewoon aan het werk* ( en met pasen ook** ) dus voor mij zitten die 3 dingen er ook niet in :P

* helaas
** gelukkig

[ Voor 17% gewijzigd door Heaget op 04-04-2015 09:06 ]

Verwijderd

Vannacht Resident Evil - Revelations 2 uitgespeeld op de PS4.
Het was een leuke ervaring en zeker voor die 24,99 Euro.
Ik heb zelfs nog twee bonus episodes te gaan. Maar die
bewaar ik voor in de toekomst om een keer uit te spelen.

Ik had laatst ook de season pass voor The Evil Within gekocht
voor 9,99 Euro met de paas aanbiedingen , dus daar ga ik snel
mee verder morgen.

Vandaag nog een paar potjes Battlefield : Hardline doen en
af en toe wat Spotify tussendoor.

_/-\o_

• Heaget
Ik heb sinds gister pas de Spotify app mogen bewonderen ( vorige week vakantie ) maar ik vind het, zoals vele hier, echt een aanwinst voor de PS! Kwa onhandigheid met die tiles is het inderdaad gewoon navigeren met je phone of tablet, wat echt retegoed werkt! Al met al een knappe update zo met de extra/aangepaste functies, kort daarop Spotify, en zo word ie beter en beter!

En de lijst word langer en langer.. Little big Planet en The Order 1886 aangeschaft..

[ Voor 10% gewijzigd door Heaget op 04-04-2015 09:23 ]

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:21
Heaget schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 08:50:
Ik ben gewoon aan het werk* ( en met pasen ook** ) dus voor mij zitten die 3 dingen er ook niet in :P

* helaas
** gelukkig
Ik ben aan het werk en zondag en maandag pasen vieren met familie, dus de komende dagen helaas geen PS4 voor mij. Ik zag wel in de store Dead Nation in de aanbieding. Ziet er wel geinig uit maar is dat ook wel geschikt voor als je alleen speelt? Ik had namelijk het idee, uitgaande van de trailers en gameplay filmpjes, dat je het beter met anderen kan doen omdat het dan makkelijker/leuker zou zijn.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 19:17
Ja ik zat ook te hopen om lekker op werk even deze thread bij te lezen, maar ben al snel bij :(

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
On_E schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:48:
Oudere mensen spelen The Last of Us.

YouTube: ELDERS PLAY THE LAST OF US (Elders React: Gaming)

Briljante videos dit (die met GTA V is ook tof..)
Hilarisch! Ik snap nu eindelijk de clou. "She goes asleep, from now on everything is a dream."

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 19:17
Ik moet mij nog eens goed gaan inlezen over die season passes, snap er nu nog vrij weinig van.

Ik zou eigenlijk een review moeten schrijven over Killzone Shadow Fall, maar wil eigenlijk kort kwijt wat ik ervan vind.
Het was de eerste Killzone game die ik speelde, en vooral in het begin is het heel erg wennen.
Het UI en de gameplay voelt niet erg intuitief aan, het is echt redelijk wat uitvogelen.
Het is ook niet allemaal erg goed uitgewerkt soms, voornamelijk het pullen van enemies etc, horen ze geluid als je langsloopt of niet.
Ik heb me er wel mee vermaakt, ben nu volgens mij halverwege en het is zeker geen slecht spel. Maar je merkt dat het toch niet zo goed in elkaar steekt als andere AAA shooters.

Verwijderd

ennn we zijn weer down..

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:21

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• xelfer
  • Niet online
Ik kan overigens gewoon inloggen op PSN :o....

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-11 23:56
Vrijdag schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 09:31:
[...]
Ik zag wel in de store Dead Nation in de aanbieding. Ziet er wel geinig uit maar is dat ook wel geschikt voor als je alleen speelt? Ik had namelijk het idee, uitgaande van de trailers en gameplay filmpjes, dat je het beter met anderen kan doen omdat het dan makkelijker/leuker zou zijn.
Je kan het prima alleen spelen, heb ik ook gedaan. Met zijn tweeën is uiteraard leuker, maar dan wordt het wel iets moeilijker.

Shikata ga nai.

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

voxxel schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:16:
[...]
nu gaat ze ook lekker met GTA V. Ook daar kan ze niks van, maar ze vindt het leuk om alle suffe onderdelen van de 100% trophy te halen voor me :P
Wens haar maar sterkte voor die Knife flight task, 8 stuks voor de 100% wat een ergernis!
Maar nu eindelijk 80u en 44min verder in het spel, eindelijk de gta V 100% aangetikt, gold trophy opgepikt en kan die eindelijk voorlopig aan de kant voor de rest van de backlog.
Volgende open-world wordt de Sleeping Dogs die een tijd geleden in de sale was, ben benieuwd.

Heb de MKX ook in de pre-order gezet, maar was er ook bevestigd dat deze te pre-loaden wordt uit de EU store?

[ Voor 8% gewijzigd door martincm op 04-04-2015 17:27 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• ASNNetworks
martincm schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 17:24:
[...]

Wens haar maar sterkte voor die Knife flight task, 8 stuks voor de 100% wat een ergernis!
Maar nu eindelijk 80u en 44min verder in het spel, eindelijk de gta V 100% aangetikt, gold trophy opgepikt en kan die eindelijk voorlopig aan de kant voor de rest van de backlog.
Volgende open-world wordt de Sleeping Dogs die een tijd geleden in de sale was, ben benieuwd.

Heb de MKX ook in de pre-order gezet, maar was er ook bevestigd dat deze te pre-loaden wordt uit de EU store?
Alle full priced games sinds Destiny (september 2014) ondersteunen pre-load. Misschien dat een enkeling een bug kan bevatten waardoor het niet goed werkt in een regio, maar ga er maar vanuit dat alle full priced games pre-load hebben (meerdere malen door Sony bevestigd).

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
martincm schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 17:24:
[...]

Dat soort dingen heb ik zelf gedaan, alle moeilijke dingen zijn nu wel gedaan. Zij mag de dingen als bioscoopbezoekjes doen enzo. Ben alleen nog bezig met de stunt jumps (wel al meer dan 25 gehad). Die zijn best lastig, maar vooral tijdrovend. De hele tijd reloaden na een mislukte sprong, of toch na tig pogingen merken dat je beter een ander voertuig kan halen.

Zonnepanelen

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:39

JoeZuCK

_Fonz > all.

Wie vindt het ook zo stil rondom Rime. Veelbelovend spelletje, maar toen er rondlopende bollen op hoge poten voorbij kwamen in een trailer werd ik minder enthousiast. Leek wel Dali. Maar nu.. Geen gameplay, geen nieuwe screenshots. Niks!

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Pagina: 1 ... 59 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link