Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• beuker19
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 23-08 19:38

Battlefield Hardline Topic

Introductie
Battlefield Hardline komt uit op 21 Oktober zo als is aangekondigt via deze trailer :

Op 9 Juni tijdens de E3 2014 geeft EA. een persconferentie met daarin meer details over Battlefield Hardline.
Waarschijnlijk komt Battlefield Hardline uit op de : PC , Xbox One , Xbox 360 , PS3 en PS4.
En heeft het als thema SWAT and THIEVES

http://www.battlefield.com/hardline
Media
Er zijn ook verschillende images van wapens, gadgets en rewards gevonden.

Wapens en gadgets :

Rewards en Classes:

En hier een paar mening met meer info over Battlefield Hardline.

beuker19 wijzigde deze reactie 06-06-2014 09:02 (14%)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• beuker19
Gereserveerd.

• ChokingHazard
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 23-08 09:39
Ik ben op zich best benieuwd naar hoe dit gaat lopen. Wat ik me vooral afvraag is wat dit met Battlefield te maken heeft. Het kan namelijk best een interessant iets worden, maar ik moet het nog allemaal even aan zien.

• Jovas
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 16-08 15:57
Kijk ook erg uit naar deze game! Ziet er eerlijk gezegd wel fris en tof uit! Frostbyte engine zal vast wel weer mooi zijn, hopen dat er een open BETA komt..

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 12:38
Dat wordt een spannende E3!

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• solique
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 11:10

solique

Music Maniac

Ben zeker benieuwd wat ze er van gaan maken.
Meer de kant van de oude swat games / rainbow six op of gaat het meer als een mod lijken op bf.
Interesse is zeker gewekt.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• GurbY{nl}
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23-08 19:51

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Doet me denken aan Frag-Ops, mod voor UT. Meer dan fantastische game.

• Stewie!
quote:
gyedema schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:13:
Doet me denken aan Frag-Ops, mod voor UT. Meer dan fantastische game.
Tactical Ops ?
Wikipedia: Tactical Ops: Assault on Terror

Stewie! wijzigde deze reactie 28-05-2014 11:49 (40%)

GameBlocks Anti-Cheat

• d_star
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 18-08 12:01

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ennn.. Er is al gameplay gelekt.

Mods, als dit toch niet mag: excuses, en graag verwijderen!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• beuker19
quote:
d_star schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:28:

Het is al van Youtube verwijderd maar ik heb gelukkig het filmpje gezien en het zag er super vet uit.
Nu maar hopen dat de problemen van BF4 niet in deze game zitten en je hebt denk ik een van de leukste games van dit najaar.

• shoombak
  • Niet online
quote:
d_star schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:28:

ennn it's gone

• S.J_84
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18-08 22:22
Ik ga `m dus waarschijnlijk wel halen :)

Het is meer infantry based dus lijkt me wel wat, met een goede squad kan het erg leuk worden.

S.J_84 wijzigde deze reactie 28-05-2014 12:54 (61%)

• Mr. Black
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online
De trailer is hier nog wel te zien. :)

• Dr.Root
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 07-08 08:52
Omdat het nog zo in de kinderschoenen staat heb ik nog geen mening kunnen vormen.. wel spreekt het concept mij aan. Ben benieuwd wat ze hiervan gaan bakken :)
quote:
Jets op 2:14?

Dat zou er op kunnen wijzen dat de nu beschikbare symbolen niet alle zijn of dat er een soort commander functie in zou kunnen zitten, of wellicht een battlepick-up?

Verder inderdaad de identieke BF4 engine als je kijkt naar de UI en menu's, ai ai. Ik kijk de kat even uit de boom en kijk er totaal niet naar uit de vertrouwde game breaking bugs bij de launch, servers die er om de haverklap uitklappen en natuurlijk de dobbelsteen netcode.

Verder ziet de trailer er natuurlijk weer bijzonder gelikt uit, ze hebben echt geprobeerd om Counter-Strike naar een volgend niveau te tillen en dat uitgangspunt is wel erg gaaf en zit ik al wel een tijdje op te wachten. Beetje Point Break / Heat achtige scenes zitten wij kinderen van de 80's al jaren en jaren op te wachten!

Hopen dat Viceral niet teveel van DICE geleerd heeft!

• India Sierra
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23-08 11:49

India Sierra

Learn by failure

Ik vind het er maar uitzien als BF4 met wat andere skins en andere modes, niet waardig voor een full game naar mijn mening. :/

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

• iApp
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Interessant, ben benieuwd naar de aankondiging! :)

An  a day keeps the doctor away.

• shoombak
  • Niet online
quote:
thehawk007 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:53:
Ik vind het er maar uitzien als BF4 met wat andere skins en andere modes, niet waardig voor een full game naar mijn mening. :/
dat is ook mijn idee. Denk ook dat de engine zich niet echt leent voor payday achtige gameplay.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

quote:
shoombak schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:57:
[...]

dat is ook mijn idee. Denk ook dat de engine zich niet echt leent voor payday achtige gameplay.
Ik hoop meer dat het richting Battlefield 2 Special Forces gaat, heb mij erg vermaakt met die game! :)

• rnenator
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 07-07 16:39
quote:
Heb je de gameplaytrailer al bekeken? Naar aanleiding daarvan vind ik het er wel uitzien als een full game.

Een singleplayer met sterrencast, coop singleplayer en meerdere multiplayer modes die niets met vlaggen overnemen te maken hebben.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb hem gepreorderd!! :)

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 09:26

prutser001

Origin Silence81

Hoop dat ze geleerd hebben van BF4 en niet weer een drama release op de markt gooien.

Het lijkt me leuk maar het is afwachten, geen pre-order voor mij in ieder geval.

Misschien komen ze de BF4 kopers wel tegemoet met een flinke korting (als in gratis).

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 4TB HGST, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Slurpie
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 12:12
Eerste waar ik aan moest denken was Rainbow 6.

• gerre22
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19-08 19:47
Ik ben eigenlijk vooral nieuwsgierig naar de uitwerking, hoe het er momenteel uitziet lijkt het me maximaal 16vs16. Wat het kleinschalig maakt, meer in de trend van MOH - warfighter. Er lijkt ook wel gigantisch veel actie in te zitten, wat misschien moet afleiden dat het allemaal wat kleiner is. Then again, kleiner betekent minder server load en hopelijk minder (launch) problemen.

• RawChild
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10:15

RawChild

PSN - RawChild

Zal wel idiote opmerking zijn, maar waarom noemen ze dit in de trailer telkens Omaha? Aangezien de game bf hardline heet

PSN: Rawchild

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• gerre22
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19-08 19:47
quote:
RawChild schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:23:
Zal wel idiote opmerking zijn, maar waarom noemen ze dit in de trailer telkens Omaha? Aangezien de game bf hardline heet
Codename was omaha

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

quote:
rnenator schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:00:
[...]

Heb je de gameplaytrailer al bekeken? Naar aanleiding daarvan vind ik het er wel uitzien als een full game.

Een singleplayer met sterrencast, coop singleplayer en meerdere multiplayer modes die niets met vlaggen overnemen te maken hebben.
Dat was naar aanleiding van de trailer :P

Het lijkt zo omdat de effecten en animations vrijwel exacty die van BF4 zijn, iets wat ik eigenlijk niet vind kunnen (vooral de animations) bij een 'nieuwe' game. Tuurlijk mag de engine gebruikt worden maar er is een grens met copy pasten.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 14:15
Een zeer kleine kans dat ik deze game ga halen.
EA is echt HELEMAAL de weg kwijt.

Ik bedoel maar:
http://blogs.battlefield....y-to-acquire-battlepacks/

microtransactie voor een game die vol met bugs zit.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Zeara
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 14:24
Ik heb net de trailer gezien. En het ziet er leuk uit enzo, maar dit is toch geen battlefield.....

Ik snap best dat je naamsbekendheid aan je nieuwe product wil geven. Maar dit is gewoon voor mijn geen battlefield. BC was natuurlijk ook niet direct battlefield, maar daar had je iig nog het hele oorlogsthema erin zitten. Dit is gewoon politie agentje spelen op zijn Amerikaans.

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat zijn. Het SP gedeelte klinkt ook wel grappig. Maar voor mij is het geen battlefield.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Iemand de vergelijking al gemaakt met kane & lynch dead men?

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16-08 12:36
Ik vind het wel tof, lijkt me wel wat. Die gaat er wel komen denk ik ;).

• NielsjeNL
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 30-07 12:31
Een nieuwe Battlefield aankondigen terwijl nog niet eens alle DLC voor de vorige uit is. :')

Ik hoop dat ze hier wel eens aan de community denken net zoals bij die BF4 CTE. En ook niet te veel spelers op een map gooien, want dat heeft echt veel kans om je game te ruïneren.

NielsjeNL wijzigde deze reactie 28-05-2014 16:02 (2%)
Reden: ook goed

• beuker19
quote:
Pykow schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:19:
Een zeer kleine kans dat ik deze game ga halen.
EA is echt HELEMAAL de weg kwijt.

Ik bedoel maar:
http://blogs.battlefield....y-to-acquire-battlepacks/

microtransactie voor een game die vol met bugs zit.
Hoop dat je jij je nu ook een keer aan je woord houd want dan blijft dit topic misschien een keer gezellig.
Want microtransacties zitten namelijk al een paar maand in BF4 onder de noemer ''shortcuts'' en wat maakt als ze nu voor de liefhebber golden battlepacks verkopen.
quote:
Ik vind juist dat het een pluim verdiend omdat ze eens wat nieuws proberen en zolang je maar genoeg nieuws krijgt en het goed werkt(servers,hitreg en necode) dan ben ik best bereid om er ook voor te betalen.
En het is toch logisch dat ze alle goede dingen juist wel uit BF4 overnemen ipv. bij elk deel proberen het wiel uit te vinden want we hebben nu wel gezien wat voor effect dat heeft op een game zie : BF4

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

quote:
beuker19 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:13:
[...]

Hoop dat je jij je nu ook een keer aan je woord houd want dan blijft dit topic misschien een keer gezellig.
Want microtransacties zitten namelijk al een paar maand in BF4 onder de noemer ''shortcuts'' en wat maakt als ze nu voor de liefhebber golden battlepacks verkopen.

[...]

Ik vind juist dat het een pluim verdiend omdat ze eens wat nieuws proberen en zolang je maar genoeg nieuws krijgt en het goed werkt(servers,hitreg en necode) dan ben ik best bereid om er ook voor te betalen.
En het is toch logisch dat ze alle goede dingen juist wel uit BF4 overnemen ipv. bij elk deel proberen het wiel uit te vinden want we hebben nu wel gezien wat voor effect dat heeft op een game zie : BF4
Jaa ok daar moet ik je helemaal gelijk in geven. De game zelf lijkt me ook wel erg leuk (beetje payday the heist maar dan wat bekender/anders). Weet alleen nog niet of ik de volle mep ga betalen voor een game die in mijn ogen meer een mod dan een standalone is.

• Dr.Root
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 07-08 08:52

• Asgaro
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 22-08 13:05
Ik vind het wel wat smerig om nu BF4 DLC aan te bieden dat niet in BF4 Premium zit.
Bij Borderlands was het hetzelfde verhaal: na de season pass kwamen ze met nóg DLC aan.

Nee, deze haal ik pas wanneer die onder de € 9.99 dropt.

Strava profile - Steam profile

• Stewie!
Dit is geen DLC van BF4.

GameBlocks Anti-Cheat

Ziet er wel gaaf uit. Toch vraag ik me af of ze hier niet beter een nieuwe IP voor hadden kunnen maken. Zie de link met BF nog niet echt. Heb namelijk niet het idee dat het grote mappen zijn of dat het full-scale warfare predict. Medal of Honor was nog beter op zijn plaats volgens mij (maar liever gewoon nieuwe IP).

Anyways, ik wacht rustig af, denk dat we bij E3 nog wel meer gaan zien. In ieder geval wel blij dat er dit jaar weer een nieuwe shooter van EA komt. Altijd fijn om meer concurrentie te hebben imo.

Martinspire - PC, PS4, X1

• LuckyLukeNL
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22-08 12:37
Ik weet niet of iedereen de 7min durende gameplay al heeft gezien. maar hier kan je hem kijken. Ben benieuwd wat ze gaan laten zien op de E3.
http://n4g.com/news/15179...-tons-of-info-on-the-game

LuckyLukeNL wijzigde deze reactie 28-05-2014 19:43 (11%)

• beuker19
quote:
Martinspire schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:34:
Ziet er wel gaaf uit. Toch vraag ik me af of ze hier niet beter een nieuwe IP voor hadden kunnen maken. Zie de link met BF nog niet echt. Heb namelijk niet het idee dat het grote mappen zijn of dat het full-scale warfare predict. Medal of Honor was nog beter op zijn plaats volgens mij (maar liever gewoon nieuwe IP).

Anyways, ik wacht rustig af, denk dat we bij E3 nog wel meer gaan zien. In ieder geval wel blij dat er dit jaar weer een nieuwe shooter van EA komt. Altijd fijn om meer concurrentie te hebben imo.
Het is moeilijk want een nieuw IP is tegenwoordig best wel moeilijk om tegenover CoD te zetten.
MoH heeft na de laatste game zich zelf kapot gemaakt en de naam is te beschadigd om nog weer te gebruiken.
En de grootste kritiek (op de netcode na) op BF4 is dat er te weinig CQC en City maps zijn en deze personen zijn de voornaamste klanten voor deze ''Battlefield'' dus het is eigenlijk best wel logisch.
En het kan straks ook betekenen dat misschien de ''nieuwe'' Battlefield wel beter zijn dan die van DICE want dat is bij CoD ook gebeurd nu treyarch de betere CoD's maakt.

quote:
beuker19 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:47:
[...]

Het is moeilijk want een nieuw IP is tegenwoordig best wel moeilijk om tegenover CoD te zetten.
MoH heeft na de laatste game zich zelf kapot gemaakt en de naam is te beschadigd om nog weer te gebruiken.
En de grootste kritiek (op de netcode na) op BF4 is dat er te weinig CQC en City maps zijn en deze personen zijn de voornaamste klanten voor deze ''Battlefield'' dus het is eigenlijk best wel logisch.
En het kan straks ook betekenen dat misschien de ''nieuwe'' Battlefield wel beter zijn dan die van DICE want dat is bij CoD ook gebeurd nu treyarch de betere CoD's maakt.
Begrijp me niet verkeerd, ik zie ook trefpunten met BF4, maar die naam doet het op dit moment ook niet geweldig, sinds het netcode fiasco (wat overigens al jaren in BF zit, maar dat terzijde). Ik snap alleen niet wat cops&robbers met oorlogsvoering te maken hebben (de term Battlefield is namelijk niet echt geldig imo). Daarom had ik net zo lief gezien dat ze kwamen met een nieuwe naam. Het is mogelijk moeilijker om mensen van de naam te overtuigen, maar COD krijgt het ook lastig. En je ziet met Titanfall, Ryse, Watch_Dogs, Order 1886, Last of Us, Destiny en mogelijk anderen dat het heel goed mogelijk is. Zeker met de nieuwe consoles pakt dat prima uit. Desnoods doe je "from the creators of Battlefield" en maak je de crew die deze game maakt gewoon "tijdelijk" onderdeel van DICE.

Nouja goed, als de naam het enige is, ik ben meer benieuwd naar wat voor game dit nou eigenlijk is. Kan uit de video nou niet echt halen wat nou precies de bedoeling is en of het nou 1 grote wereld is of aparte maps.

Martinspire - PC, PS4, X1

• beuker19
quote:
Martinspire schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:57:

Begrijp me niet verkeerd, ik zie ook trefpunten met BF4, maar die naam doet het op dit moment ook niet geweldig, sinds het netcode fiasco (wat overigens al jaren in BF zit, maar dat terzijde). Ik snap alleen niet wat cops&robbers met oorlogsvoering te maken hebben (de term Battlefield is namelijk niet echt geldig imo). Daarom had ik net zo lief gezien dat ze kwamen met een nieuwe naam. Het is mogelijk moeilijker om mensen van de naam te overtuigen, maar COD krijgt het ook lastig. En je ziet met Titanfall, Ryse, Watch_Dogs, Order 1886, Last of Us, Destiny en mogelijk anderen dat het heel goed mogelijk is. Zeker met de nieuwe consoles pakt dat prima uit. Desnoods doe je "from the creators of Battlefield" en maak je de crew die deze game maakt gewoon "tijdelijk" onderdeel van DICE.
Kijk alleen maar naar de datums wanneer de games uitkomen en geen is ook maar in de buurt van de release van CoD.
Ook denk ik dat het prima past in Battlefield als ik kijk naar de populariteit van BFBC2 , BF3 Close quarters en de maps Metro , Locker en Zavod.
quote:
Nouja goed, als de naam het enige is, ik ben meer benieuwd naar wat voor game dit nou eigenlijk is. Kan uit de video nou niet echt halen wat nou precies de bedoeling is en of het nou 1 grote wereld is of aparte maps.
Volgens mij zijn gewoon verschillende maps om dat ik hoorde van je vecht tot een car dealer in L.A.

• TetPr87
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 10-08 10:52
Ik ben erg sceptisch over nieuwe Battlefield titels voortaan.. Destijds preorder bij BF3 gedaan en het was een drama, BF4 ook gekocht enkele weken nadat het uit was, alweer een drama, nog erger dan BF3.
Dus ik ga het echt afwachten met deze tot het in de budgetbak belang ofzo, dan heb je ook geen gedoe met launchbugs.. zou je zeggen.

Overigens, wat heeft een cops vs thiefs thema met een "battlefield" te maken? Vind het niet bepaald toepasselijk.

• nFo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23-08 21:27
Nog een reactie van: Visceral Games @ Twitter:
https://twitter.com/leveluptime
bit.ly/1nRw9Ei

"So yeah, that happened. Not how we wanted to unveil Hardline, but all good. Didn't want to wait til E3 anyway, so let's talk about it..."

"Video that’s out there was for an internal meeting. It’s 6 months old now and team has been cranking since then. See the real deal at E3."

"Excited to see so much buzz for the old footage. Love it. Can’t wait to show you how much further the team has taken things."

"We're pouring everything we've got into this & stoked to share details on June 9 - maybe even a little more before then if you want it."

Oude trailer kan mij al meer boeien dan Watch dogs.
Lijkt een mij tof concept soort Pay Day maar dan beter.

nFo wijzigde deze reactie 31-05-2014 00:14 (14%)

• SmokingCrop
  • Niet online
Jullie mogen zeggen wat je wil, ik vind het er bloody awesome uitzien. :9~
En hopelijk zoals in de leaked trailer ook een single player die je op verschillende manieren kunt spelen. Misschien eindelijk eens een battlefield waar je wel degelijk de single player graag zou spelen :+

SmokingCrop wijzigde deze reactie 29-05-2014 16:13 (21%)

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• TacticalRooster
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 07-10-2017
Oké. Moet wel zeggen, deze Battlefield wordt gemaakt door Visceral, andere game studio die er al geruime tijd mee bezig was, dus niet dat ze ''in minder dan een jaar een nieuwe game hebben gemaakt''. Ook is dit volgens mij het spel waar EA laatste de rechten van had gekocht, nouja laatst, tijdje geleden maar kwam het laatst tegen. Het spel was toen al een tijd in ontwikkeling. En de trailer wordt door veel mensen negatief opgevat MAAR op twitter hebben dev's van Visceral hierop gereageerd met dat het een proeftrailer voor een internal meeting betreft van 6 maanden terug.

Medion Erazer X5208D Intel Core i7 3770 - 8G Ram - 1TB HDD - MSI GTX 670 (reference model)

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Neem aan dat Visceral ook de Frostbite engine gebruikt :?

PC Specs-Gallery

• beuker19
Zo schijnt het ook dat er ''proef'' server in de CTE zitten waar dat word verzameld voor BF:Hardline.
..

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik dacht ik kijk er ook maar eens naar. Was het iemand al opgevallen dat er de nadruk word gelegd dat Viseral de SP doet? Drie keer raden wie de MP gaat doen, ik denk dat ik het wel weet wie dat klusje in een jaar mocht oplossen. :/

Dus nu krijgen we denk ik Patrick Bach als MP executive producer. Dus nu moet hij zich daadwerkelijk op de MP richten denk ik zo. Yup, dat wordt hem niet. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazuka
  • Laatst online: 12:35

kazuka

Building Better Worlds

Grappig trouwens; Visceral heeft blijkbaar de End Game DLC voor BF3 gemaakt destijds. Nooit geweten. Vond dat best leuke maps.
Op 9 juni zal er uren gameplay vrijgegeven worden door o.a. Youtubers.

PSN ID: Jetpaction

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeara
Er is weer wat gameplay "gelekt"

http://www.gamer.nl/nieuw...ttlefield-hardline-gelekt

Geen idee of het nog te zien is, maar via die FB pagina lukt het misschien nog wel.

Anyway, het was waarschijnlijk al een beetje duidelijk van het vorige filmpje. Maar nu is het voor mij helemaal duidelijk. Dit is gewoon BF4 in een andere setting. Ik zie grafisch geen verschil etc. Tuurlijk het is nog in ontwikkeling etc, dus het kan allemaal nog verbeteren. Maar als dit het eind product wordt dan is het voor mij niet de volle mep waard (50 euro in de winkel, rond de 30 euro bij key shops). Ik heb niet echt de behoefte om 30+ euro neer te leggen voor wat in principe een soort DLC is met SP.

Maar ik laat mij altijd graag positief verrassen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beuker19
quote:
Zeara schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:13:

Geen idee of het nog te zien is, maar via die FB pagina lukt het misschien nog wel.

Anyway, het was waarschijnlijk al een beetje duidelijk van het vorige filmpje. Maar nu is het voor mij helemaal duidelijk. Dit is gewoon BF4 in een andere setting. Ik zie grafisch geen verschil etc. Tuurlijk het is nog in ontwikkeling etc, dus het kan allemaal nog verbeteren. Maar als dit het eind product wordt dan is het voor mij niet de volle mep waard (50 euro in de winkel, rond de 30 euro bij key shops). Ik heb niet echt de behoefte om 30+ euro neer te leggen voor wat in principe een soort DLC is met SP.

Wat zijn de prijzen van DLC tegenwoordig dan ?
Ook dan betaal je 30€ voor 8 maps dus dat komt dan op het zelfde neer en je heb dan geen nieuwe SP.
Het alternatief was dan een ''nieuw'' premium abonnement geweest maar dan betaal je ook 60€ en dan wil je ook graag weer nieuwe maps lijkt mij.
En Battlefield zit al tegen de max. van de vorige generatie aan en ook zeker al voor 60% of meer tegen het kunnen van de next-gen aan dus ik had wel verwacht dat daar geen grote stappen worden gemaakt.
Ik hoop gewoon dat de gameplay , hitreg en netcode goed zijn en dat we naast BF4 ook een goede CQC battlefield game krijgen.

beuker19 wijzigde deze reactie 03-06-2014 11:38 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeara
quote:
beuker19 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:35:
[...]

Ook dan betaal je 30€ voor 8 maps dus dat komt dan op het zelfde neer en je heb dan geen nieuwe SP.
En Battlefield zit al tegen de max. van de vorige generatie aan en ook zeker al voor 60% of meer tegen het kunnen van de next-gen aan dus ik had wel verwacht dat daar geen grote stappen worden gemaakt.
Ik hoop gewoon dat de gameplay , hitreg en netcode goed zijn en dat we naast BF4 ook een goede CQC battlefield game krijgen.
Als we het premium model van BF aanhouden dan is het 30 euro (bij keyshops) voor 20 maps + game modes + ander spul.

En je hebt inderdaad wel gelijk over de engine natuurlijk. Maar misschien komt het ook gewoon door de naam. Als dit niet BF had geheten dan keek ik er waarschijnlijk anders tegen aan. Bij een "nieuwe" BF verwacht ik betere graphics etc. En dat gaat nu waarschijnlijk niet gebeuren. Maar ik wacht het allemaal rustig af. Ook al kwam ik behoorlijk negatief over in mijn vorige post volgens mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beuker19
quote:
Zeara schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:41:
[...]

Als we het premium model van BF aanhouden dan is het 30 euro (bij keyshops) voor 20 maps + game modes + ander spul.

En je hebt inderdaad wel gelijk over de engine natuurlijk. Maar misschien komt het ook gewoon door de naam. Als dit niet BF had geheten dan keek ik er waarschijnlijk anders tegen aan. Bij een "nieuwe" BF verwacht ik betere graphics etc. En dat gaat nu waarschijnlijk niet gebeuren. Maar ik wacht het allemaal rustig af. Ook al kwam ik behoorlijk negatief over in mijn vorige post volgens mij.
Nou naar Bf3 wilde iedereen ook betere GFX en dat heeft BF4 zeker gedaan ten koste van bijna alles wat een shooter goed maakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 16-08 15:57
quote:
beuker19 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:35:
[...]

Het alternatief was dan een ''nieuw'' premium abonnement geweest maar dan betaal je ook 60€ en dan wil je ook graag weer nieuwe maps lijkt mij.
Daar maak ik me geen zorgen over, het feit dat ik 4vs4 zie op die BETA leak wel..

Ziet er verder wel goed uit, ben erg benieuwd naar de BETA!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
Zeara schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:13:

Even gekeken maar voorlopig doet het me erg weinig. Heeft imo niet echt iets met "Battlefield" te maken. Ziet er uit als BF4 qua UI en graphics. Denk ook niet dat het beter gaat lopen dan BF4 incl. CTE patches.

Nee voorlopig denk ik: laat EA/DICE eerst maar weer eens een echt goede BF uitbrengen met top netcode en alle bloatware gestripped voordat ik geld ga neerleggen.

PC Specs-Gallery

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22-08 11:30

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

In mijn ogen is dit meer een mod voor BF4 dan een volwaardige game. De volle mep zou ik hiervoor niet willen betalen, maar als ze met een wat zachter prijsje komen en de gameplay bevalt me, is het denk ik wel de moeite waard.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Help!!!! schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:04:
Nee voorlopig denk ik: laat EA/DICE eerst maar weer eens een echt goede BF uitbrengen met top netcode en alle bloatware gestripped voordat ik geld ga neerleggen.
Er is ooit een BF game geweest met top netcode? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beuker19
Sorry maar wanneer is het wel goed hier :|
Ik snap het echt niet want nu proberen ze wat nieuws en noemen ze het bewust geen BF5 is het weer niet goed.
Want als het een WW2 , Vietnam , BFBC3 of BF2144 had je het zelfde argument kunnen gebruiken van ja het lijkt wel veel op BF4 en als je dan ook nog grote maps had gehad was het BF4 in een nieuw jasje bla. bla. bla.
Ik ben juist heel blij met dit thema en het bied juist genoeg veranderingen om het geen kloon van BF4 te maken terwijl dat met de bovengenoemde thema's sneller het geval is.
Ook denk ik dat een groot deel van de Battlefield community juist zitten te springen om een meer CQC Battlefield game.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Asgaro
quote:
Idd.

Tis eerder een mod.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Asgaro
quote:
beuker19 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:59:
Ik snap het echt niet want nu proberen ze wat nieuws en noemen ze het bewust geen BF5 is het weer niet goed.
Want als het een WW2 , Vietnam , BFBC3 of BF2144 had je het zelfde argument kunnen gebruiken van ja het lijkt wel veel op BF4 en als je dan ook nog grote maps had gehad was het BF4 in een nieuw jasje bla. bla. bla.
Ik ben juist heel blij met dit thema en het bied juist genoeg veranderingen om het geen kloon van BF4 te maken terwijl dat met de bovengenoemde thema's sneller het geval is.
Ook denk ik dat een groot deel van de Battlefield community juist zitten te springen om een meer CQC Battlefield game.
- Geen nieuwe Battlefield elk jaar. De naam "Battlefield" moet meer ademruimte krijgen.

- Geen copy paste van wapens, geluiden en HUD elementen: kijk gewoon naar de leaked gameplay. Ik heb BF4 zelfs niet maar ik heb direct het gevoel dat het eerder een BF4 mod is.
Het probleem zit hem dus hier:
- Wat ze NIET hebben gedaan, maar wat ze moesten doen: de Frostbite 3 engine nemen en van nul beginnen met een totaal nieuwe game.
- Wat ze WEL hebben gedaan: BF4 genomen, wat componenten uitgestript en vervangen en *BAM*.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
DanielWW2 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:24:
[...]

Er is ooit een BF game geweest met top netcode? :P
Nee.

En het erge is, dat het merendeel vd problemen daarmee eigenlijk technisch (voor de PC) helemaal geen groot probleem lijkt te zijn.

Daarom wordt het hoog tijd.

PC Specs-Gallery

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pykow
quote:
Als ze de game nu maar eens goed uitbrengen en niet te gehaast.
Het is nu juni en pas vanaf nu komen ze met goede updates om de netcode problemen etc aan te pakken.
bijna een jaar te laat en nu staat de volgende titel al op het programma.

Hardline ga ik zeker niet pre-orderen.
Eerst wil ik zien hoeveel problemen men heeft met de problemen die nu ook aanwezig zijn in BF4.

Ik vindt het wel een leuk concept, doet me denken aan Battlefield 2 Special forces.
Toch heb ik er verder geen vertrouwen in en hoop ik op een nieuwe shooter.

Call of Duty 4, Team Fortress 2 en Battlefield 3 waren voor mij de games van de afgelopen jaren, die echt iets goeds hebben gedaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 23-08 23:47

Mavamaarten

Omdat het kan!

quote:
Het probleem is dus net dat ze wéér zo snel een nieuwe Battlefield uitbrengen. Als ze nu de game een volledig jaar uitstellen, kunnen ze veel meer tijd steken in het afwerken van de game. BF3 en BF4 zijn vermakelijke games, maar vooral bij de release merk je toch echt wel dat je niet met een afgewerkt product te maken hebt. Valve, bijvoorbeeld, heeft dat net absoluut niet. Die stellen de game uit, iets wat EA niet wil omdat er dan geen $$$ in het laatje komt, zodat je een mooi afgewerkt product hebt.

Het idee cops vs. robbers vind ik persoonlijk wel nice. Dat het Battlefield heet stoort me zo niet, maar wel dat het zo snel na BF4 komt. Ik bedoel, maak dat spel eerst af voor je aan het volgende begint ;)

http://github.com/mavamaarten | http://maarten.vg | Android developer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beuker19
quote:
Asgaro schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:06:
[...]

- Geen nieuwe Battlefield elk jaar. De naam "Battlefield" moet meer ademruimte krijgen.

- Geen copy paste van wapens, geluiden en HUD elementen: kijk gewoon naar de leaked gameplay. Ik heb BF4 zelfs niet maar ik heb direct het gevoel dat het eerder een BF4 mod is.
Het probleem zit hem dus hier:
- Wat ze NIET hebben gedaan, maar wat ze moesten doen: de Frostbite 3 engine nemen en van nul beginnen met een totaal nieuwe game.
- Wat ze WEL hebben gedaan: BF4 genomen, wat componenten uitgestript en vervangen en *BAM*.
Waarom steeds het wiel proberen opnieuw uit te vinden.
Iets wat goed is zie ik graag terug in een nieuwe game en de Frostbite engine is geweldig want zelfs 5 of 6 jaar naar BFBC1 is er nog steeds geen andere shooter die ook destructie heeft.
Oké de netcode is het niet helemaal zoals het hoort maar zolang er geen concurrent is die ongeveer het zelfde doet ben ik nog steeds fan van de Frostbite engine.
Ik had juist gehoopt dat BF4 een doorontwikkeling was op BF3 en niet van de grond opnieuw opgebouwd dan was BF4 waarschijnlijk nog beter geweest.
quote:
Mavamaarten schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:19:
[...]

Het probleem is dus net dat ze wéér zo snel een nieuwe Battlefield uitbrengen. Als ze nu de game een volledig jaar uitstellen, kunnen ze veel meer tijd steken in het afwerken van de game. BF3 en BF4 zijn vermakelijke games, maar vooral bij de release merk je toch echt wel dat je niet met een afgewerkt product te maken hebt. Valve, bijvoorbeeld, heeft dat net absoluut niet. Die stellen de game uit, iets wat EA niet wil omdat er dan geen $$$ in het laatje komt, zodat je een mooi afgewerkt product hebt.

Het idee cops vs. robbers vind ik persoonlijk wel nice. Dat het Battlefield heet stoort me zo niet, maar wel dat het zo snel na BF4 komt. Ik bedoel, maak dat spel eerst af voor je aan het volgende begint ;)
Het hoort er tegenwoordig gewoon bij en je weet niet als het een jaar uitgesteld word je ook een betere game hebt want er zijn voorbeelden genoeg lijkt me kijk maar naar Watch dogs , Wolfenstein , Duke nukem of Sim City.
Misschien proberen ze er dan weer te veel content in te stoppen en ook denk ik dat de meeste gamers naar een jaar wel toe zijn aan wat nieuws.

beuker19 wijzigde deze reactie 03-06-2014 15:35 (33%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 185331
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd, het zou me zelfs niet storen als bots ook meedoen, zoals de spectres in titanfall. Vind het wel leuk om op te knallen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Help!!!! schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:08:
[...]

Nee.

En het erge is, dat het merendeel vd problemen daarmee eigenlijk technisch (voor de PC) helemaal geen groot probleem lijkt te zijn.

Daarom wordt het hoog tijd.
Ik dacht ook al, heb ik iets gemist. :P
Maar er lijkt toch langzaam aan iets te veranderen. Als je kijkt dat bij BF4 er nu wel bij de PC versie wat word geschoven met getallen dan is er misschien eens een keer hoop. Het grote probleem is dat de tickrate in Frostbite is gehardcode op 30. Dat was al zo bij BFBC1 en dat komt omdat de consoles en dat met name de X360 een datalimiet hebben.

Om het op te lossen moet er of geen game meer voor de X360 en PS3 uitkomen zodat de datalimiet geen barrière meer is en de tickrate naar 60 kan of de tickrate moet los komen te staan van de rest van de game zoals bij CS. De vraag is natuurlijk of dit gebeurd en zo ja wanneer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeara
quote:
Ik juich alleen maar toe dat ze iets nieuws doen, maar dit is gewoon geen battlefield! Battlefield is gewoon oorlogje spelen. Dit is cops vs robbers, op zijn Amerikaans. Bad company was ook nog altijd oorlogje spelen.

Als ze al die andere settings hadden gebruikt dan was het ten minste wel een battlefield. Ze maken gewoon gebruik van de naam battlefield om het naamsbekendheid te geven..... Als een spel goed is, dan spelen mensen het echt wel. Neemt natuurlijk niet weg, dat zelfs al had het anders geheten dat je dan nog de vergelijking met BF krijgt vanwege de engine etc.

Neemt niet weg dat ik benieuwd ben naar het eind product. En als het beter speelt dan BF4 dan ga ik het zeker overwegen zodra het een stuk goedkoper is dan bij launch.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
DanielWW2 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:13:
[...]

Ik dacht ook al, heb ik iets gemist. :P
Maar er lijkt toch langzaam aan iets te veranderen. Als je kijkt dat bij BF4 er nu wel bij de PC versie wat word geschoven met getallen dan is er misschien eens een keer hoop. Het grote probleem is dat de tickrate in Frostbite is gehardcode op 30. Dat was al zo bij BFBC1 en dat komt omdat de consoles en dat met name de X360 een datalimiet hebben.

Om het op te lossen moet er of geen game meer voor de X360 en PS3 uitkomen zodat de datalimiet geen barrière meer is en de tickrate naar 60 kan of de tickrate moet los komen te staan van de rest van de game zoals bij CS. De vraag is natuurlijk of dit gebeurd en zo ja wanneer.
Ben zelf geen programmeur maar wat ik niet snap is waarom bepaalde "netcode' zaken persé hardcoded moesten zijn.
Het lijkt me logischer om de mogelijkheid te hebben te varieren zodat je flexibel bent, zeker als het om de engine zelf gaat. Die vormt immers de basis voor vele verschillende games

Het enige wat ik kan verzinnen is dat het te ingewikkeld en/of (in de ogen vd managers) te duur was.

PC Specs-Gallery

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 185331
  • Niet online
quote:
Zeara schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:42:
[...]

Ik juich alleen maar toe dat ze iets nieuws doen, maar dit is gewoon geen battlefield! Battlefield is gewoon oorlogje spelen. Dit is cops vs robbers, op zijn Amerikaans. Bad company was ook nog altijd oorlogje spelen.

Als ze al die andere settings hadden gebruikt dan was het ten minste wel een battlefield. Ze maken gewoon gebruik van de naam battlefield om het naamsbekendheid te geven..... Als een spel goed is, dan spelen mensen het echt wel. Neemt natuurlijk niet weg, dat zelfs al had het anders geheten dat je dan nog de vergelijking met BF krijgt vanwege de engine etc.

Neemt niet weg dat ik benieuwd ben naar het eind product. En als het beter speelt dan BF4 dan ga ik het zeker overwegen zodra het een stuk goedkoper is dan bij launch.
Als ze het een anderen naam zoude gegeven hebben, komt er gezeik dat het teveel op BF lijkt en dat het dezelfde source is van BF. Ze zijn eindelijk met echt iets nieuws in aantocht. Als je graag oorlogje wil spelen blijf je gewoon bij BF4, die is nog niet eens heel oud en wordt nog gesuppord met stappels updates/dls/uitbreidingen. Ik zou het eerder belachelijk vinden dat ze BF5 uitbrengen met een aantal veranderingen/verbeteringen vanuit BF4, wie zou er anders nog BF4 kopen/spelen dan denk je? Dan heb je immers BF4 voor niks gekocht en ligt die ook al onder het stof na nog geen jaar als je hem net gekocht hebt (en BF4 is nog redelijk duur)...

Iig, ik vind het erg slim bekeken van EA om toch iets nieuws uit te brengen die niet veel op BF4 gaat lijken. Zo kan je een keer eens wat afwisselen.

185331 wijzigde deze reactie 03-06-2014 18:09 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeara
quote:
FixUs schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 18:07:

Als ze het een anderen naam zoude gegeven hebben, komt er gezeik dat het teveel op BF lijkt en dat het dezelfde source is van BF. Ze zijn eindelijk met echt iets nieuws in aantocht. Als je graag oorlogje wil spelen blijf je gewoon bij BF4, die is nog niet eens heel oud en wordt nog gesuppord met stappels updates/dls/uitbreidingen. Ik zou het eerder belachelijk vinden dat ze BF5 uitbrengen met een aantal veranderingen/verbeteringen vanuit BF4, wie zou er anders nog BF4 kopen/spelen dan denk je? Dan heb je immers BF4 voor niks gekocht en ligt die ook al onder het stof na nog geen jaar als je hem net gekocht hebt (en BF4 is nog redelijk duur)...
Ik zeg het zelf ook al, dat je die vergelijking toch houdt vanwege de engine. Maar het steekt mij gewoon dat dit geen BF is. Of ze gaan ineens de naam BF uitbreiden, en dat dit dan het slagveld van de politie is om zo maar iets te noemen. Maar ik had gewoon liever een andere naam gezien. Maar ik ben dan ook lekker traditioneel kwa naamgeving :) Net zoals de nieuwe NfS MW eigenlijk ook nooit MW had mogen heten van mij :P En er zijn vast wel meer voorbeelden die ik nu even niet kan bedenken.

Als ze hetzelfde schema aan zouden houden van BF3 --> BF4 dan zou BF5 natuurlijk pas in de herfst/winter van 2015 verschijnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Help!!!! schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:48:
[...]

Ben zelf geen programmeur maar wat ik niet snap is waarom bepaalde "netcode' zaken persé hardcoded moesten zijn.
Het lijkt me logischer om de mogelijkheid te hebben te varieren zodat je flexibel bent, zeker als het om de engine zelf gaat. Die vormt immers de basis voor vele verschillende games

Het enige wat ik kan verzinnen is dat het te ingewikkeld en/of (in de ogen vd managers) te duur was.
Ik ben dus ook geen programmeur, geschiedenis studeren is een iets andere hoek. O-)
Mijn gok is dat er sprake is van code van BFBC1 welke ze als basis gebruiken. Het is ook wel makkelijk op die manier. waarschijnlijk is het destijds een keuze geweest om 30 tick te hardcoden en alles hieraan te verbinden. Het zullen inderdaad wel kosten zijn die het toen dicteerden en nu tegenhouden. :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 12:23

SomerenV

It's something!

Veel mensen lopen nu al te klagen omdat deze nieuwe 'Battlefield' wel héél erg snel na BF4 uit komt, maar we weten een hoop zaken nog niet. Zo is de prijs nog niet bekend en als ze veel assets uit BF4 gebruiken dan kan het zomaar gebeuren dat deze game géén premium prijs krijgt.

Daarbij vind ik de setting van Hardline wel verfrissend. Weer eens wat anders dan het eindeloze VS vs terroristen/China/Rusland. Het doet me een beetje denken aan een mix van SWAT 3/4, Rainbow Six en Battlefield en daar hoor je mij absoluut niet over klagen! Dat de bugs van BF4 nog niet gefixed zijn is natuurlijk not done, maar zou dat de schuld van DICE zijn of ziet EA er geen heil in en willen die alleen maar zoveel mogelijk cashen?

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
SomerenV schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 18:46:
Veel mensen lopen nu al te klagen omdat deze nieuwe 'Battlefield' wel héél erg snel na BF4 uit komt, maar we weten een hoop zaken nog niet. Zo is de prijs nog niet bekend en als ze veel assets uit BF4 gebruiken dan kan het zomaar gebeuren dat deze game géén premium prijs krijgt.
Hier moest ik dus echt om lachen. Ja EA gaat de prijs verlagen. _O-
De hele reden dat EA nog bestaat is omdat ze bagger eruit gooien sinds 2008. Als mensen ophouden met de bagger kopen of de prijzen gaan verlagen dan zijn ze zo failliet. EA zou €50 voor een DLC met en kleine map rekenen als mensen het zouden kopen. :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
nFo schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:09:
Oude trailer kan mij al meer boeien dan Watch dogs.
Lijkt een mij tof concept soort Pay Day maar dan beter.
PayDay is qua personage wel veel uitgebreider dan wat we tot nu toe hebben gezien van Hardline. Tot nu toe lijkt het gewoon op BF4 met een andere setting, maar zeker weten doen we dat pas op 9 juni, als de game op de E3 is aangekondigd. Als de game qua personage die je speelt dezelfde kant op gaat als Pay Day, dan gaat deze game écht leuk worden, maar ik acht die kans vrij klein.
quote:
FixUs schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 18:07:
Als ze het een anderen naam zoude gegeven hebben, komt er gezeik dat het teveel op BF lijkt en dat het dezelfde source is van BF.
Dus? Zijn wel meer games gebaseerd op de Frostbite engine, dus zo raar vind ik dat niet.

Ik ben ergens wel benieuwd naar de gameplay, aangezien er een andere ontwikkelaar achter zit... Het kan dan wat dat betreft twee kanten op gaan; Visceral werkt de franchise helemaal om zeep, omdat de gameplay slecht is of de game erg bugged, ala BF4, of het vijzelt de franchise een stuk op, want veel dieper kan het eigenlijk ook niet echt zinken met BF4. Wat dat betreft wankelt de franchise en balanceert het op een zijden draadje.

CH4OS wijzigde deze reactie 03-06-2014 23:01 (6%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 185331
  • Niet online
-laat maar-

185331 wijzigde deze reactie 03-06-2014 20:28 (93%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
CptChaos schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:09:
[...]
Wat dat betreft heeft de franchise wankelt de franchise op een zijden draadje.
Dat denk ik niet. Het concept is (zonder echte concurrent) gewoon nog steeds gewild en goud waard.

EA hoeft maar een BF5 te ontwikkelen en vooraf te bewijzen dat het m.n. op gebied van bugs en netcode solid is en het verkoopt zondermeer als vanouds.

PC Specs-Gallery

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeara
quote:
Help!!!! schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:34:
[...]

Dat denk ik niet. Het concept is (zonder echte concurrent) gewoon nog steeds gewild en goud waard.

EA hoeft maar een BF5 te ontwikkelen en vooraf te bewijzen dat het m.n. op gebied van bugs en netcode solid is en het verkoopt zondermeer als vanouds.
Hoe zat het trouwens met Homefront. Ik heb daar nooit echt veel van mee gekregen, maar leek die MP niet heel veel op BF. En zo ja, zou die nieuwe (als ie dezelfde MP heeft) dan misschien als concurrent gezien worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
Help!!!! schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:34:
[...]

Er is trouwens - voor BF4 - een netcode patch uit, ben benieuwd naar de reacties. :) Hopelijk is het voor die game niet too little, too late. Bron: http://battlelog.battlefi...tcode-update-rolling-out/

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

quote:
CptChaos schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 23:02:
[...]

Er is trouwens - voor BF4 - een netcode patch uit, ben benieuwd naar de reacties. :) Hopelijk is het voor die game niet too little, too late. Bron: http://battlelog.battlefi...tcode-update-rolling-out/
Nou, die patch is nog verdacht goed kan ik je vertellen. Als een van de grootste 'criticasters' van de game-engine kan ik wel beamen dat ik vanavond voor het eerst sinds de release van BF4 vertrouwen heb in vuurgevechten en dat maar zeer weinig vuurgevechten met het roll-the-dice principe beslecht werden.

Dat gezegd hebbende, het begint op BF3 niveau te komen en dat is eerlijk gezegd nog steeds ondermaats voor een pc shooter. Zolang de simulation tick rate van de engine op 30 hz blijft draaien, blijft dat ook zo. De nieuwe consoles zijn helaas niet krachtig genoeg om dat hoger te krijgen. Desalniettemin, BF3 was méér dan vermakelijk als casual shooter en als Hardline niet te veel nadespam of roofcamping aanmoedigt kan het een hele leuke game worden. Het uitgangspunt van Hardline is wel interessant, toch wacht ik met de aanschaf voor ik het zelf kan proberen en ervaren, die les is wel geleerd. Met uitzondering van TotalBiscuit is geen enkele 'bekende' reviewer meer te vertrouwen helaas.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
Zeara schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:40:
[...]

Hoe zat het trouwens met Homefront. Ik heb daar nooit echt veel van mee gekregen, maar leek die MP niet heel veel op BF. En zo ja, zou die nieuwe (als ie dezelfde MP heeft) dan misschien als concurrent gezien worden.
Heb nog maar weinig gezien van Homefront dus durf er niks over te zeggen.
quote:
CptChaos schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 23:02:
[...]

Het zal vast helpen maar er blijven verschillende issues bestaan. Gelukkig werken ze hier wel verder aan in CTE. De update bubble is helaas overigens waarschijnlijk kleiner dan 200m:

PC Specs-Gallery

• Pykow
Ik hoop dat ze de wapens ook goed uitlijnen.
Daarmee bedoel ik te zeggen, dat je kogels ook uit je wapen komt waarop je schiet.
In Battlefield 4, zit er een verschrikkelijke afwijking in dit systeem.
Animatie van het wapen is anders, dan wat je daadwerkelijk schiet.

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23-08 13:07

Gundogan

Rip and tear, until it is done

quote:
Zeara schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:40:
[...]

De eerste game is meer een CoD game op meer open mappen waar je credits verdient waarmee je gadgets en vehicles mee kan inroepen (soort killstreak systeem dus). Niet eens een hele slechte game qua MP, maar roept in ieder geval bij mij geen BF gevoel op. En Hardline ziet er voor mij helaas er nu nog uit als een politie skin over BF4. Had ook meer gehoopt op Payday achtige praktijken of Heat the game, maar misschien gaan de meest recente builds meer die kant op.

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• Stewie!
Payday is eenzijdig: je bent altijd de overvaller. In Hardline kan je beide partijen spelen en dus ook tegen elkaar.

GameBlocks Anti-Cheat

• MisterChaoSs
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22-08 11:30

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

APB (All Points Bulletin: Reloaded) vond ik kwa spanning wel echt leuk om te spelen, politie en boefje. Als ze een beetje die spanning kunnen waarmaken in Hardline, maar dan zonder al het customizen, kan het nog wel een vette game worden.

De ultieme balans zou voor mij zijn: BF4 kwa schieten (ja ja ja netcode blablabla) en graphics, spanning van APB en goede duidelijke teamwork mogelijkheden.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• SonnyBonds
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 08-12-2017

SonnyBonds

Retro Rules

jammer jammer. had gehoopt een een vervolg van swat4. maar dit lijkt meer op battlefield in een police/criminal jasje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beuker19
Zo de eerste officiële trailer en een release datum :o van 21 Oktober

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Merlinni
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 14:21
quote:
Laat dat nou net even mijn verjaardag zijn. Ik weet al wat ik ga geven aan mijzelf.

Vette trailer btw.

Merlinni wijzigde deze reactie 06-06-2014 21:22 (21%)

• nFo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23-08 21:27
Release is al vrij snel, gelukkig.
Heb ik liever dan games die 10 jaar voor de release al aan gekondigd worden met een paar screens. :')

Op de E3 zien we meer:

Battlefield Hardline Live Stream at E3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 13:20

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ziet eruit als een leuke game, maar gebruik hier alsjeblieft niet de battlefield naam voor...

Dit heeft niks te maken met battlefield!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
quote:
Jeroenneman schreef op zondag 08 juni 2014 @ 19:45:
Ziet eruit als een leuke game, maar gebruik hier alsjeblieft niet de battlefield naam voor...

Dit heeft niks te maken met battlefield!
Meh, who cares? :+
Natuurlijk gebruiken ze de naam battlefield.. puur om marketing redenen.
Daarnaast zal de gameplay zelf gewoon battlefield zijn, gewoon met een andere setting.

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beuker19
Nou ben wel benieuwd wat vandaag allemaal brengt aangezien de EA persconferentie en alle filmpjes van de bekende Youtubers omdat vandaag hun NDA ook afloopt.
Ook was er nog een teaser voor vandaag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
Vanavond EA: EA at E3 2014

Tweakers: video: Voorbeschouwing E3 2014

Stewie! wijzigde deze reactie 09-06-2014 11:56 (29%)

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 23-08 02:07
quote:
Trailers maken kan EA inderdaad goed. Maar ik wil eerst meer zien, ben nog niet zo enthousiast.

Steam: Brogala

Acties:
  • 0Henk 'm!

• her0live
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 18-08 15:01
Er was een beta code op:
http://www.battlefield.com/hardline
ieamand codes over
?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Beta = demo waar ze nog kunnen zeggen dat ze het wel verbeteren.
Verder zal ongetwijfeld iedereen die BF4+premium heeft een betacode krijgen...

Pagina: 1 2 3 ... 29 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True