Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 29-04 11:32
quote:
donvalentino schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:42:
gisteren een update binnen gehad, na die update lijkt het erop of dat ik minder servers kan vinden.
Sowieso vind hij niets als ik een bepaalde map selecteer, dit ging voorheen wel... (Conquest)

Meer mensen last van?

(ps4)
Vanavond eens even kijken.
Maar hoor veel geklaag over de lege servers, maar heb nog altijd gewoon kunnen spelen. Dus snap het probleem niet zo.

PSN: Ricloo86

• donvalentino
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 24-05 15:21

donvalentino

psn: Walllie-G

quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:02:
[...]

Vanavond eens even kijken.
Maar hoor veel geklaag over de lege servers, maar heb nog altijd gewoon kunnen spelen. Dus snap het probleem niet zo.
ja wanneer ik totaal geen filter instel (normaal doe ik een game mode + map om te beginnen) vind hij niets.
Wanneer ik de filter leeg laat dan zie ik wel genoeg servers (ook de game mode + map die ik instel in de filter ondanks dat die dan niets vindt).

• Ricloo86
quote:
donvalentino schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:05:
[...]

ja wanneer ik totaal geen filter instel (normaal doe ik een game mode + map om te beginnen) vind hij niets.
Wanneer ik de filter leeg laat dan zie ik wel genoeg servers (ook de game mode + map die ik instel in de filter ondanks dat die dan niets vindt).
Dat is wel vreemd, al is het natuurlijk wel zo dat het niet dusdanig goed bespeeld wordt dat er voor iedere map met zoekfilters aanbod is helaas.

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 19:06
quote:
donvalentino schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:05:
[...]

Heb ik op de pc al vanaf de release. En ik (wij ;) ) zijn niet de enige. Er zijn meer mensen die hier melding van hebben gemaakt.

Wat ik nu doe is meerdere malen zoeken. Op een gegeven ogenblik komt er wel een server voorbij die aan je eisen voldoet. :P

Overigens merkte ik op de pc weinig van de nieuwe DLC. De servers waar ik vaste klant ben, waren nog net zo druk als voorheen met voornamelijk dezelfde spelers als voorheen. Krijg de indruk dat de meeste mensen de DLC hebben laten schieten.

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

• Ricloo86
Gisteren de nieuwe maps gespeeld en ik was positief verrast.
Vind het leuke maps die zeker wat toevoegen.

Game mode Bounty hunter vind ik ook top om te spelen en de maps lenen zich er ook voor.
Respawnen moeten ze wel wat mee gaan doen, dat is nu nog best gaar en soms lachwekkend haha

• Supremedch
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 24-05 09:28

Supremedch

PSN: supremedch

Is deze DLC al te koop voor niet premium players?

• Ricloo86
quote:
Supremedch schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:05:
Is deze DLC al te koop voor niet premium players?
De wapens krijg je met de update wel de mappen niet.
Moet je even in de store kijken of deze beschikbaar is voor niet leden.

Vanavond gaan we met een aantal nieuwe mappen spelen, leuk als je ook mee kan doen :Y

• Supremedch

Supremedch

quote:
Ricloo86 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:10:
[...]

De wapens krijg je met de update wel de mappen niet.
Moet je even in de store kijken of deze beschikbaar is voor niet leden.

Vanavond gaan we met een aantal nieuwe mappen spelen, leuk als je ook mee kan doen :Y
Kan de DLC helaas niet downen.
Zal waarschijnlijk een paar week moet wachten

• Ricloo86
quote:
Supremedch schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:37:
[...]

Kan de DLC helaas niet downen.
Zal waarschijnlijk een paar week moet wachten
Slechte zaak, ben ook wel benieuwd wat het dan voor de niet-premium leden gaat kosten.

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:14

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb premium maar even op de PS4 gekocht omdat ik dit echt meer een console game vind. Jammer van de downtime inderdaad. Heb wel heel even wat kunnen checken en dat zag er goed uit. Wel kut dat die netcode nog zo ruk is. Is wel iets verbeterd schijnt volgens de patch notes maar ik weet het niet ... Nog weinig tijd in kunnen spelen. Hopelijk is het voor het weekend goed. Wel weer een uber flater hoor. Bizar.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• TheProf82
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 23-05 22:19
Wordt dit spel echt zo weinig gespeeld op de PC? Vanavond nog BF4 gespeeld, was super leuk!

Als ik op internet zoek naar player numbers vind ik belachelijk lage nummers; http://bfhstats.com/. Vergelijk de PC-getallen maar eens met http://bf4stats.com/.

• donvalentino

donvalentino

volgens de stats wordt bf4 idd meer gespeeld.
Overigens ga ik de premium / dlc niet halen.

Voor mij geen toegevoegde waarde aan dit spel..

• TheProf82
BF:H is dan echt dood, als die stats kloppen. Nu vind je misschien nog een paar servers; bedenk maar eens hoe de DLC dat gaat verprutsen, nog meer fragmentatie van spelers.

Dat vind ik bij BF4 al irritant; bepaalde maps/gamemodes vind je al bijna niets meer van. In het geval van maps omdat de meeste spelers geen premium hebben en dus de servers vaak vanilla maps draaien. Jammer, want juist de potjes op DLC maps vind ik vaak tof, bijvoorbeeld de begroeide jungle maps.

• muhda
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 13:33

muhda

Time Traveler and philosopher.

Zelfs op de console (PS4) is het de laatste tijd moeilijk om een server te vinden, ik denk dat ik het spel maar ga inruilen, jammer vind het een leuke game vooral omdat het infantry focused is.

If those who have no knowledge were silent, then the disputes would come to an end.

• Sanswoll
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 25-08-2016
Spam/werving staan wij niet toe op Tweakers

psychoclown wijzigde deze reactie 29-06-2015 00:14 (87%)

• donvalentino

donvalentino

.

donvalentino wijzigde deze reactie 24-06-2015 12:34 (100%)

• Sanswoll
Prima.

Sanswoll wijzigde deze reactie 24-06-2015 12:38 (75%)

• Supremedch

Supremedch

quote:
Voornamelijk TDM!!!! Why??

psychoclown wijzigde deze reactie 29-06-2015 00:14 (43%)

• GerardHenninger
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 19:19

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

quote:
Niet eens 1080p60 :P

Als je een keer tegen ons speelt en dat upload dan krijg je een subscribe ;)

psychoclown wijzigde deze reactie 29-06-2015 00:14 (33%)

Website - Twitter - Facebook - GHBTV

• Sanswoll
Nou dat is voornamelijk, omdat ik vind dat dat een van de lekkerste gamemodes is. Desalniettemin is conquest ook leuk! Alleen mis ik die extra toevoeging, wat bv battlefield 4 wel heeft
quote:
Supremedch schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:49:
[...]

Voornamelijk TDM!!!! Why??

• Sanswoll
.
quote:
GerardHenninger schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:24:
[...]

Sanswoll wijzigde deze reactie 24-06-2015 13:31 (4%)

• Sanswoll
Haha, een mooi voorstel.
quote:
[...]

• Ricloo86
quote:
[...]

Jij speelt geen Hardline meer ;)

• GerardHenninger
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 19:19

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:39:
[...]

Jij speelt geen Hardline meer ;)
Neuh, maar om even een Tweaker te ownen wil ik hem best opstarten 8)

Website - Twitter - Facebook - GHBTV

• PascalvE
  • Laatst online: 22-05 19:39
Vanavond weer eens opgestart, sniper nog eens een kans gegeven... Schoot enorm veel mis maar opeens een schot uit duizenden. Met 1 kogel schoot ik een piloot + zijn gunner uit z'n helikopter. Ik had het zelf niet door maar gelijk kreeg ik PB's met meerdere uitroeptekens over het schot. Heb het filmpje opgeslagen, en inderdaad haha:

YouTube: One in a million shot - 1 shot: pilot + gunner - Battlefield Hardline

• donvalentino

donvalentino

haha nice man!!

• Ricloo86
quote:
GerardHenninger schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 18:04:
[...]

Neuh, maar om even een Tweaker te ownen wil ik hem best opstarten 8)
Doe ook wel mee dan!
Overigens zijn de nieuwe maps best wel de moeite om te spelen!
quote:
PascalvE schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 00:22:
Vanavond weer eens opgestart, sniper nog eens een kans gegeven... Schoot enorm veel mis maar opeens een schot uit duizenden. Met 1 kogel schoot ik een piloot + zijn gunner uit z'n helikopter. Ik had het zelf niet door maar gelijk kreeg ik PB's met meerdere uitroeptekens over het schot. Heb het filmpje opgeslagen, en inderdaad haha:

YouTube: One in a million shot - 1 shot: pilot + gunner - Battlefield Hardline
NICE B-)

• Sanswoll
Lekker man! Mooi schot.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21-05 13:14

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Wilde vandaag ff die nieuwe DLC proberen na een hele tijd niet meer gespeeld te hebben, vindt Battlelog totaal geen server die de nieuwe DLC draait. :|

Deze game is echt dood. Kut dat ik destijds premium aan heb geschaft. :X

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• ThijsWTF
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-05 14:12
Ik snap niet zo goed waarom deze game aan het doodbloeden is. Ja, het is anders dan we normaal gewend zijn van BF maar juist de snelle gameplay en het politie/boefje gebeuren is erg vermakelijk en speelt lekker weg.

Overigens vind ik de single player ook erg leuk om te spelen. De gameplay in de single player is heel anders dan in de multiplayer.

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19:57
quote:
ThijsWTF schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:17:
Ik snap niet zo goed waarom deze game aan het doodbloeden is. Ja, het is anders dan we normaal gewend zijn van BF maar juist de snelle gameplay en het politie/boefje gebeuren is erg vermakelijk en speelt lekker weg.

Overigens vind ik de single player ook erg leuk om te spelen. De gameplay in de single player is heel anders dan in de multiplayer.
De meerderheid is het niet met je eens, anders zou de game niet dood zijn.

Steam - BFV - Apex

• ThijsWTF
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-05 14:12
quote:
unfor schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:31:
[...]

De meerderheid is het niet met je eens, anders zou de game niet dood zijn.
Goh |:( . Ik snap de kritiek gewoon niet. Het lijkt een soort koppigheid van de user base.

• Tags NL
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 19:07

Tags NL

Harmful or Harmless?

quote:
ThijsWTF schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:44:
[...]

Goh |:( . Ik snap de kritiek gewoon niet. Het lijkt een soort koppigheid van de user base.
Snap het ook niet, speelt prima en lekker om even iets na BF4 te doen (Die ik weer ga doen als de nieuwe maps er zijn en ik weer verder dan mijn huidige lvl140 kan komen)

https://www.paypal.me/HarmVeenstra

• Ricloo86
quote:

Ik snap het ook niet helemaal, er wordt teveel vergeleken met BF4.
En denk dat je dat niet moet doen, zijn totaal verschillende games.

Als ik zo nu en dan speel heb ik er nog veel plezier in, dus maak me niet echt druk om wat andere er van vinden.

quote:

Het is heel simpel waarom deze game doodbloedt, het is gewoon ONACCEPTABEL dat de meest basale bug fixes uit de BF4 CTE (waar visceral notabene nog aan meegewerkt heeft ook) maar niet naar Hardline komen. Met als absolute klapper nog steeds de hyper frustrerende netcode. Geen enkele zin om me nog 1 ms langer te willen irriteren (of 250 ms pun intended).

En áls je dan weer eens opstart en samen speelt met je vrienden (al maanden niet gedaan), dan is elk potje gierend saai want het overgrote merendeel van de spelers die nog over zijn, zijn zo allejezus belabberd slecht dat een potje maar een paar minuten duurt, want de rest a) raakt je toch niet of b) staat weer vertrouwd in de eigen spawn te campen.

Ergo, dode game.

Tsja, de single player, iedereen zijn ding maar dat hield ik nog geen twee 'episodes' vol toen m'n internet er af lag, m'n tenen staan er nog krom van zo slecht.

• CelticSeb76
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 15-03-2017
Ik ga nou als een enorme Noob klinken maar wat bedoelen jullie nou altijd met die Netcode fouten die er in zitten? Ik ken deze term niet maar kom hem wel constant in dit topic tegen.

Ik ben ook weer even aan het Hardlinen. Ik moest de single player nog even doorspelen voor de trophies. Ik speel nu gewoon iedere keer even 2 episodes en dan snel naar multiplayer met het oog op de Trophies die ik daar nog moet.

Single player is wel vemakelijk, ik zie het maar alsof ik de hoofdrol speel in een slechte B politieserie en zo is het verhaal volgens mij ook opgezet. In het begin is het redelijk om te huilen maar verhaal wordt wel steeds wat beter. Het uitspelen van de episodes gaat wel erg makkelijk. beetje rondsluipen en dan iemand neerrammen van achteren of met de badge zwaaien en je komt een heel eind. echte shoot outs zijn dun gezaaid. het is grappig maar niet meer dan dat.

De multiplayer valt me niet tegen hoeveel beschikbare servers er zijn na alle verhalen hier. Gewoon een kwestie van de juiste filters instellen en dan kan ik altijd wel wat leuke potjes doen. Valt me wel op in mijn serverlijstjes dat er weinig dlc map servers zijn. Ik heb geen premium en zal deze ook niet halen.

helaas is dat laatste nog wel een puntje, mijn trophy score gaat aardig naar beneden omdat ik de DLC niet heb maar wel in mijn trophy overzicht op 0% staat en ook niet kan verwijderen... :|

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ChojinZ
quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:07:
[...]

Het is heel simpel waarom deze game doodbloedt, het is gewoon ONACCEPTABEL dat de meest basale bug fixes uit de BF4 CTE (waar visceral notabene nog aan meegewerkt heeft ook) maar niet naar Hardline komen. Met als absolute klapper nog steeds de hyper frustrerende netcode. Geen enkele zin om me nog 1 ms langer te willen irriteren (of 250 ms pun intended).
Volgens mij is de groep mensen, die daarom een game links laten liggen, vrij klein.
De hele BF franchise richt zich op casual gamers en die zijn helemaal niet bezig met bugfixes en netcode:
quote:
CelticSeb76 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:21:
Ik ga nou als een enorme Noob klinken maar wat bedoelen jullie nou altijd met die Netcode fouten die er in zitten? Ik ken deze term niet maar kom hem wel constant in dit topic tegen.
Dit dus.

Volgens mij is het gewoon een combi van slechte marketing, weinig hype en release op het verkeerde moment. Het aanbod van shooters is ook redelijk groot en elke 4 maanden komt er wel weer een grote titel uit.

@CelticSeb76
Netcode: Wikipedia: Netcode
:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheProf82
Wat ik merk, ook bij vrienden mijzelf incluis, is dat veel mensen de kat uit de boom keken bij BFH. Niet meteen kopen, maar recensies afwachten. Die waren redelijk-goed. Maar toen hoorde ik over matige gunbalance, wisselende destruction en bugs die niet aanwezig mogen zijn. Ik twijfelde weer en nam mezelf voor de game te kopen, als er goede support is. Deze valt voor de PC echter tegen. Bij BF4 had DICE de luxe om de game over een periode van 18 maanden op te lappen naar inmiddels een erg solide shooter, bij BFH was die tijd er niet.

Nu zie je dat alle ogen gericht zijn op Battlefront en (nu nog) BF4. Ook merk je, op multiplatform niveau, dat de game zich niet genoeg onderscheidt. Waar het werd ontvangen als een welkome afwisseling op BF4 heeft de game voor velen geen eigen identiteit gekregen, en is het Cops vs Criminals imago nooit echt doorgedrongen in de gameplay. Uiteindelijk speelt iedereen Conquest of TDM op een manier die in BF4, met minder bugs en meer content, beter kan.

Ik denk dat met het op safe spelen met BFH, EA het imago heeft verprutst. Waar het een unieke game had kunnen zijn met totaal andere game modes/gameplay, is het een kloon van BF4 die op veel gebieden tekortschiet. Geen slechte game, maar een gemiste kans.

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

EA wil hetzelfde met BF als COD. Een jaarlijkse hitgame. Alleen het werkt niet.

Onder de streep zal EA wel uitgerekend hebben dat ze met huidige beleid het meest verdienen.

Ik geloof meer in een BF game elke 3 tot 5 jaar. Een game die heel goed in elkaar zit qua netcode, balance en mapdesign. Waar je door de jaren heen de game verbeterd en verschillende type echt goede content toevoegt via DLC. Bijv. DLC met extra mappen maar ook ala BF Badcompany, BF Hardline stijl.

PC Specs
Why BF4 is broken & current state gaming industry

• Ricloo86
quote:
Help!!!! schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:59:
EA wil hetzelfde met BF als COD. Een jaarlijkse hitgame. Alleen het werkt niet.

Onder de streep zal EA wel uitgerekend hebben dat ze met huidige beleid het meest verdienen.

Ik geloof meer in een BF game elke 3 tot 5 jaar. Een game die heel goed in elkaar zit qua netcode, balance en mapdesign. Waar je door de jaren heen de game verbeterd en verschillende type echt goede content toevoegt via DLC. Bijv. DLC met extra mappen maar ook ala BF Badcompany, BF Hardline stijl.
Denk dat je wel gelijk hebt, helaas want ik heb veel plezier beleefd aan dit spel en nog steeds vind ik het een leuke afwisseling.

Moet zeggen dat CoD ook steeds slechter is geworden helaas, daar ben ik mee gestopt, en vele met met mij.

Wordt tijd voor weer een echte WOII shooter >:)

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 10:45

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

quote:

Misschien eens tijd om je ogen open te doen dan..De game is te snel uitgebracht, heeft dezelfde shitload aan bugs als voorgaande delen en een thema waar de meeste mensen na een uur op uitgekeken zijn.

The Outsider

• Ricloo86
quote:
Meelobee schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:32:
[...]

Misschien eens tijd om je ogen open te doen dan.
Beetje vreemde reactie op iemand die zijn mening geeft en zich gewoon iets afvraagt omdat hij het anders ziet.

• Meelobee
  • Laatst online: 10:45

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Hoezo? Dat zijn toch de grootste redenen waarom het spel nu al aan het doodbloeden is?

The Outsider

• ChojinZ
quote:
Meelobee schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:20:
Hoezo? Dat zijn toch de grootste redenen waarom het spel nu al aan het doodbloeden is?
Ja, is dat zo? Want de problemen die jij noemt had BF4 ook. En dat spel is niet dood gebloed.
Maar het ging meer om de manier van brengen. Dat kwam nogal bot en lomp over...

• Ricloo86
quote:
ChojinZ schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:29:
[...]

Ja, is dat zo? Want de problemen die jij noemt had BF4 ook. En dat spel is niet dood gebloed.
Maar het ging meer om de manier van brengen. Dat kwam nogal bot en lomp over...
Juist!

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 17:26
Mensen die BF4 actief speelde wilde het als gratis add-on of goedkope uitbreiding. Aangezien dat ook gelijk de grootste afzetmarkt is ben je vanaf het begin redelijk kansloos. Ik vond BFH echt een heerlijke shooter, had ook alweer een tijdje geen BF4 gekocht.

Heb toch ook redelijk snel de handdoek in de ring gegooid en BFH geruild voor een ander spel. Kwam niet omdat ik het spel niet meer leuk vond maar vooral omdat er gewoon weinig bekende waren die het speelden. BF is voor mij toch altijd vooral teamwork > kills en je haalt veel meer uit het spel als je met een leuke groepje speelt.

Hoc non dicit nisi // XB1: Beltoon

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19:57
Ok, reden van flop op PC: (Puur mijn mening)

1. Het is geen Battlefield game, het heeft wel Battlefield in de titel maar het is nog minder Battlefield dan Bad Company 2. (wat ik overigens een fantastische game vond, maar niet zag als een echte Battlefield.)
2. BFH heeft geen van de fijne fixes die BF4 heeft gekregen over het laatste jaar.
3. BF4 release was een clusterfuck, mensen die dat toen gepreordered hadden waren terecht pissed off. Daarom hield men de boot eerst af voor men BFH kocht.
4. Cops & Robbers spreekt niet aan.
5. Velen hebben de BFH beta gespeeld, en het voelde aan als een close combat mod voor BF4. (mijn hoofdreden om te skippen)
6. "Gangstah", overdreven cool proberen te zijn trekt mij totaal niet, misschien het jonge console publiek.
7. Men was nog helemaal niet uitgespeeld met BF4, en BF4 krijgt nog steeds (gratis) DLC en fixes.

Op PS4 is het wel een succes, consoles zijn wat meer casual en trekken spelers aan die casual shooters als CoD leuk vinden. (CoD op PC is ook dood, terwijl het leeft op consoles)

unfor wijzigde deze reactie 08-07-2015 13:50 (4%)

Steam - BFV - Apex

• TheProf82
Mee eens, maar ook de console-spelersaantallen zakken kei, keihard in. PS4 heeft nog veel spelers, maar alleen al in 2 weken af en toe BFHstats.com in de gaten houden merk ik dat het aantal keldert. Bizar snel.

Op moment van schrijven wordt BF4 op elk platform veel meer gespeeld dan BFH. Mark my words, BFH is snel dood op elk platform. Mensen die adviseren om het voor de console te kopen hebben nu nog enigzins gelijk, maar binnen nu en 2 maanden is de game in zijn algeheel dood. BF4 daarintegen klimt langzaam op, ook vanwege BFH natuurlijk. Goed nieuws dus :)

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Er zijn wel twee dingen die uit elkaar gehouden moeten worden: Verkoopcijfers en spelersaantallen.

Verkoopcijfers:
Met BFH vist EA gewoon voor het merendeel in de vijver van BF4.
Als je BF4 al hebt, waarom zou je je dan voor het volle pond laten naaien voor een veredelde DLC? En dan heb je ook nog de EA clusterfuck BF4 release en gamequality in je achterhoofd.
Mochten de verkoopcijfers tegenvallen, dan is dat goed nieuws want het betekent dan waarschijnlijk dat de doelgroep eindelijk wakker is en de middelvinger opsteekt naar EA.

Spelersaantallen::
Als die vrij snel na release, ceteris paribus, inzakken dan mankeert er iets aan de game. Mensen die opgelet hebben wisten dat al. Ook duidelijk signaal naar EA. Waarschijnlijk zijn ze te dom en arrogant om er iets mee te doen en proberen ze de gamer op een andere manier met een ander half wanprodukt geld uit de zak te kloppen.

PC Specs
Why BF4 is broken & current state gaming industry

• Megupe
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 25-05 20:14
EA zal ook dondersgoed weten welke spelers wel gestest hebben(Beta 1 en/of 2) maar de game niet gekocht. Hopelijk leren ze ervan.

• donvalentino

donvalentino

Moet zeggen dat ik me steeds meer vermaak met dit spel.
Ik speel nu vooral nu Team Deathmatch en CQ Large.

Op het begin vond ik dit te chaotisch maar nu bevalt het me zeer goed, lekker veel actie en veel kills.

@Sanswoll, ben jij nog veel actief, dan voeg ik je toe.

• iNotSure
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 25-12-2017
IMO is de game prima. Zitten wel wat bugs in maar niks wat het zo erg maakt dat het niet playable is.

Wat wel opvalt is dat het niet een 'echte' Battlefield game is maar iets wat tussen CoD en Battlefield in zit.
Met als resultaat Conquest op te kleine maps. Dit veroorzaakt spawntrapping en basecamping. Dat dit gebeurd heeft volgens mij er ook mee te maken dat er veel CoD spelers zijn die dit hebben gehaald en niet gewend zijn om objective te spelen en in een team. Dat veroorzaakt de meeste irritatie bij mij.

Maar ik blijf het gewoon lekker spelen, het schiet lekker en is fast paced.

Daarentegen ben ik het wel met aardig wat mensen eens dat het weer eens tijd wordt voor een WWII shooter. Of in ieder geval iets wat niet totaal futuristisch is.

• ChojinZ
quote:
iNotSure schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:59:
IMO is de game prima. Zitten wel wat bugs in maar niks wat het zo erg maakt dat het niet playable is.
Vind je?
De netcode op de pc is anders een drama en heeft er (eindelijk) voor gezorgd dat ik het spel niet meer aanraak. De eerste 2 maanden had ik nog de goede hoop dat dit gepatched zou worden. Maar helaas... EA laat het weer eens afweten... :/

• iNotSure
quote:
ChojinZ schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:05:
[...]

Vind je?
De netcode op de pc is anders een drama en heeft er (eindelijk) voor gezorgd dat ik het spel niet meer aanraak. De eerste 2 maanden had ik nog de goede hoop dat dit gepatched zou worden. Maar helaas... EA laat het weer eens afweten... :/
Over PC kan ik niet oordelen, zit zelf op de XBONE :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 17:58
Zijn er nog gamers die Hardline spelen op de Xbox One? heb gisteren de Singeplayer uitgespeeld en wil me deze week wagen aan de multiplayer..

Enig hulp altijd welkom :)

Mallakai NL

Origins wijzigde deze reactie 19-07-2015 19:51 (4%)

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

• CallmeGod
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18:56
Ik dacht ik koop de DLC voor 15,- voor de pc maar ligt het aan mij of is deze game echt dood aan het gaan?
Ik kan bijna geen servers vinden.

• iNotSure
PC is dood
Xbox One is nog te doen (speel ik zelf)
PS4 heeft grootste playerbase

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 12:54
quote:
martijn24 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 00:18:
Ik dacht ik koop de DLC voor 15,- voor de pc maar ligt het aan mij of is deze game echt dood aan het gaan?
Ik kan bijna geen servers vinden.
Er zijn maar 4 servers die niet vol zitten op de PC.
Mensen spelen allemaal nog BugField 4

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Elite25
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01-03 11:25
quote:
Pykow schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:15:
[...]

Er zijn maar 4 servers die niet vol zitten op de PC.
Mensen spelen allemaal nog BugField 4
Denk eerder dat ze terug gegaan zijn naar BF4. BFH is gewoon een stap terug. Destructie wordt al sinds BC2 als USP geprezen en dat zit niet in BFH.

Daarnaast werkt het thema natuurlijk ook voor geen meter mee. Van stoere soldaten naar lame politie-agenten.

• Sanswoll
@d

Sanswoll wijzigde deze reactie 29-07-2015 00:36 (96%)

• Sanswoll
quote:
donvalentino schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:34:
Moet zeggen dat ik me steeds meer vermaak met dit spel.
Ik speel nu vooral nu Team Deathmatch en CQ Large.

Op het begin vond ik dit te chaotisch maar nu bevalt het me zeer goed, lekker veel actie en veel kills.

@Sanswoll, ben jij nog veel actief, dan voeg ik je toe.
@donvalentino. Ik ben nog zeer zeker actief met BfH op de ps4. Voornamelijk TDM. Zie ook op youtube ;) Voeg me maar toe.
Ik vind de patch maar brak. Het blijven hangen na starten van game is gruwelijk irritant. Daarnaast is zoeken naar friends en joinen van squads nog steeds rampzalig omdat het niet goed refreshed (game opstarten en dan geen squads zien bv).

En qua gameplay is er ook weinig veranderd heb ik al gemerkt. Nog steeds gekut met aim assist, nog steeds laggy bullshit en nog steeds grote onbalans. Nee, mij vinden ze niet meer terug als actieve speler

Martinspire - PC, PS4, X1

• donvalentino

donvalentino

moet zeggen dat na de update TD een stuk beter is qua spawns.
Er zit nu meer logica in.

• Sanswoll
Ik ben benieuwd Wallie-G. Al een paar dagen niet gespeeld. Morgen maar eens kijken.

• donvalentino

donvalentino

quote:
Sanswoll schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:17:
Ik ben benieuwd Wallie-G. Al een paar dagen niet gespeeld. Morgen maar eens kijken.
En hoe bevalt het? Wat is het hoogst aantal kills dat je eigenlijk gehaald hebt? Mijne staat nu op 82

• Sanswoll
quote:
donvalentino schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 19:00:
[...]

En hoe bevalt het? Wat is het hoogst aantal kills dat je eigenlijk gehaald hebt? Mijne staat nu op 82
Spawns zijn aanzienlijk verbeterd! Nu ff challenges aan het doen om die maskers vrij te spelen van de criminal activity dlc. Mijn max kills? Heb werkelijk geen idee. 82 heb ik in ieder geval niet gehaald.
Had nog ff hierop gekeken http://bfhstats.com/ maar daar staat het ook niet bij.

Sanswoll wijzigde deze reactie 06-08-2015 22:05 (8%)

• wolkeh
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 22-05 19:34
YouTube: Battlefield Hardline - 11 NEW WEAPONS - New map - Throwingknifes!

Volgende patch/DLC: 11 nieuwe wapens, waarvan 4 DLC en 7 'gratis'

PSN: wolkeh

• Zantiath
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 23-04 20:48
quote:
De al aanwezige wapens zijn niet eens balanced. Dus ipv dat ze er nu voor zorgen dat de PC versie weer up and running raakt en dus de mensen terugkomen gaan ze 11 nieuwe wapens toevoegen "want dat heeft heel veel waarde idd" hahaha

• donvalentino

donvalentino

Zijn er mensen die de DLC geprobeerd hebben?

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

quote:
donvalentino schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:57:
Zijn er mensen die de DLC geprobeerd hebben?
Is nog niet uit? Alleen Criminal Activity dus die al uit was, de nieuwe Robbery nog niet

• donvalentino

donvalentino

quote:
GiveMeThoseTags schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:04:
[...]

Is nog niet uit? Alleen Criminal Activity dus die al uit was, de nieuwe Robbery nog niet
Ja die bedoelde ik sorry, ben die standaard mapjes enz beu dus vroeg me af of Crimanal Activity het waard is.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

quote:
donvalentino schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:05:
[...]

Ja die bedoelde ik sorry, ben die standaard mapjes enz beu dus vroeg me af of Crimanal Activity het waard is.
Criminal Activity is mooi, maps zijn niet slecht maar.. Je moet perse Premium hebben, geen losse DLC dus op Xbox One zatern er gewoon weinig spelers op. Zag dat Hardline op de Xbox One nu in de aanbieding was, heb je dus bijna gelijk twee dlc's erbij

• Sanswoll
Criminal activity is een uitbreiding die de moeite waard is. De mappen zijn zeker een toevoeging/aanvullling op de bestaande mappen. Helaas zijn er maar weinig die deze mappen ook daadwerkelijk hebben aangeschaft, waardoor je nauwelijks in volle lobby's terecht komt. Tegenwoordig zetten wij de keuze voor mappen op default, waardoor we de nieuwe mappen eigenlijk niet meer spelen. Erg jammer. Stiekem kijk ik toch wel erg uit naar battlefield 5 die volgend jaar uit komt. ;). Hardline begint wat te vervelen..Ik speel alleen nog maar in een party. Dat is dan nog wel leuk/gezellig. Ook schaf ik geen nieuwe content meer aan.

YouTube: Sanswoll NL
quote:
donvalentino schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:05:
[...]

Sanswoll wijzigde deze reactie 12-09-2015 23:38 (6%)

• donvalentino

donvalentino

quote:
Sanswoll schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 23:36:
Criminal activity is een uitbreiding die de moeite waard is. De mappen zijn zeker een toevoeging/aanvullling op de bestaande mappen. Helaas zijn er maar weinig die deze mappen ook daadwerkelijk hebben aangeschaft, waardoor je nauwelijks in volle lobby's terecht komt. Tegenwoordig zetten wij de keuze voor mappen op default, waardoor we de nieuwe mappen eigenlijk niet meer spelen. Erg jammer. Stiekem kijk ik toch wel erg uit naar battlefield 5 die volgend jaar uit komt. ;). Hardline begint wat te vervelen..Ik speel alleen nog maar in een party. Dat is dan nog wel leuk/gezellig. Ook schaf ik geen nieuwe content meer aan.

YouTube: Sanswoll NL

[...]
Ik moet zeggen dat ik het ook alleen maar leuk vind wanneer ik speel in een party, in mijn eentje is het minder leuk geworden.

• TecTo
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 14:17
Na een halfjaar geen Hardline meer gespeeld te hebben had ik er van de week zin in. Er was ook een uitbreiding beschikbaar. Hardline Criminal Activity aangeschaft voor € 10,49 en Hardline Ultimate Shortcut Unlock voor € 24,99. Stonden nog meer uitbreidingen maar dat werd me te ...... Om premium member te worden betaal je wederom een klein vermogen. !@$@%^^& op!

Eigenlijk al direct spijt om mee te doen aan deze plunder aktie maar goed je wil wat ....dus nu maar spelen. P

Nee dus! Alleen maar lege servers met Criminal activity. Duidelijk de enige crimeneel is Origin. Wat een sof.

Alleen de oude meuk mappen en die was ik al spuugzet. Dus ben lekker dom bezig geweest.

Zijn er spelers die wel Criminal servers weten te vinden met spelers en wat doe ik eventueel verkeerd?

Een avond waarop iedereen het eens is, is een verloren avond. A. Einstein

• JJFS
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 08:08

JJFS

PSN: deviousDF2

quote:
TecTo schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:24:
Na een halfjaar geen Hardline meer gespeeld te hebben had ik er van de week zin in. Er was ook een uitbreiding beschikbaar. Hardline Criminal Activity aangeschaft voor € 10,49 en Hardline Ultimate Shortcut Unlock voor € 24,99. Stonden nog meer uitbreidingen maar dat werd me te ...... Om premium member te worden betaal je wederom een klein vermogen. !@$@%^^& op!

Eigenlijk al direct spijt om mee te doen aan deze plunder aktie maar goed je wil wat ....dus nu maar spelen. P

Nee dus! Alleen maar lege servers met Criminal activity. Duidelijk de enige crimeneel is Origin. Wat een sof.

Alleen de oude meuk mappen en die was ik al spuugzet. Dus ben lekker dom bezig geweest.

Zijn er spelers die wel Criminal servers weten te vinden met spelers en wat doe ik eventueel verkeerd?
Ja, je speelt op het verkeerde platform ;)
Op de PS4 zijn zat servers met spelers en er is altijd een aantal volle 64-speler servers met DLC mappen.

• Rowan.
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 08-05 19:57
Zijn er hier nog mensen die Battlfield Hardline spelen op PC en nog iemand zoeken om deze game mee te spelen? Het begint toch wel saai te worden dat spelen in je eentje..

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 25-05 18:35

Niku

Alagaesii

Game net op de PS4 aangeschaft in combinatie met BF4, ben benieuwd! Heb de beta wel gespeeld, maar toch even afwachten hoe het nu is :)

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• SoulsOnFire
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 19-05 03:25

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Had die actie ook gezien. €24 voor beide games. BF4 was naar mijn mening de eerste game die me van COD weg kreeg (na Ghosts te spelen). Hardline en AW waren een flop. De beta leek op het eerste zicht veel belovend maar zelfs voor een beta was het spel echt niet genoeg. Blijkbaar hebben ze het toch door, wat een kortingen! Alleen bij COD beseffen ze nog niet dat ze een player base verliezen. De eerstvolgende die een echt goede/originele game maakt zal heel wat spelers bij krijgen. Zouden zij dat ook zien?

Asiv (e)Sports - PC Gamer | Steam: SoulsOnFire_ | Rocket League | CS:GO | AoC

• SinergyX
  • Laatst online: 17:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Iemand die dit speelt op Xbox One? Ik heb recent de game via EA acces gehaald, maar na een ~20seconde in een match freezed de game en alleen een dashboard quit lost het nog op. Full powerreboot al gedaan, herinstallatie al gedaan, maar blijft voordoen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

quote:
SinergyX schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 20:13:
Iemand die dit speelt op Xbox One? Ik heb recent de game via EA acces gehaald, maar na een ~20seconde in een match freezed de game en alleen een dashboard quit lost het nog op. Full powerreboot al gedaan, herinstallatie al gedaan, maar blijft voordoen.
Veel gespeeld, nu Fallout 4, maar er zijn vaker problemen met bevriezen van scherm tijdens eerste minuut. Paar keer proberen en dan lukt het wel en dan gewoon uren zonder problemen. Maar dit heb je zelfs in single player/campaign

quote:
SinergyX schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 20:13:
Bekende issue. Is ook waarom ik hem niet meer speel. Of nouja, niet op mijn eigen account in ieder geval. Ik heb een 2e account aangemaakt en als ik hem daarop doe, dan is er niets aan de hand. Ik en mn gamegroep vermoeden dat het komt omdat we gewoon teveel mensen in onze vriendenlijst hebben staan, of iets wat is gekomen bij oude accounts an sich. Ik heb het ook en nog 2 mensen ook, maar anderen met nieuwe accounts en minder vrienden hebben nergens last van.

Je kunt het ook niet met je account oplossen en is iets van 95% kans dat het fout gaat (heel soms gebeurt het niet maar die kans is zo klein dat het niet de moeite is om het te blijven proberen). We hebben het ook al meerdere malen bij DICE en EA aangegeven, maar tot op heden geen problemen. Bij COD, Battlefront en BF4 hadden we het ook al, maar daar lijkt het te zijn gefixed.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 14-05 14:53
De Robbery DLC is voor iedereen zonder Premium tot 10 mei gratis te downloaden.
Ik krijg de knop wel in Origin, maar er gebeurt dan niet veel.
De Battlelog geeft wel aan dat ik 'm heb.
Maar ik kan de DLC niet downloaden en spelen.
Gevonden, lekker logisch dat Origin.

MadButcher wijzigde deze reactie 05-05-2016 00:01 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pinobot
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10-05 23:53
De DLC kun je ook claimen als je het spel niet hebt, koop je later het spel dan krijg je het alsnog.

• Dutchredgaming
  • Laatst online: 17:17

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Battlefield 4 en Battlefield Hardline (standaard edities) zijn €5 euro (per game) op Origin (PC)!

Review Samsung C27H800 Monitor

Acties:
  • +1Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 25-05 23:16
Best een leuke game eigenlijk Hardline. Het voelt misschien iets minder als een "echte" Battlefield omdat het cops and robbers is in plaats van een oorlog. Maar ik vermaak me prima.

Voor 5 euro mag ik zeker niet klagen. Zeker niet nu ik alle DLC's er ook gratis bij krijg. De DLC's die de afgelopen weken gratis waren had ik al "geclaimd" en ik verwacht dat de andere DLC's ook wel gratis komen binnenkort.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 19:23

Grudgie

PSN: Grudgie7

Deze game leuk te spelen op de PS4? Of kan ik beter wachten tot de prijs daalt.

LG OLED B6V - Denon AVR-X3300W - Dali Zensor 7 - Dali Zensor 3 - Dali Zensor Vokal - Nvidia Shield

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 13:35
Ligt een beetje aan je speelstijl. Time to kill is erg kort en daardoor moet je altijd erg snel zijn. Daarnaast veel gekke gadgets en wapens. Kan me voorstellen dat het leuk is, maar zou er zelf niet meer dan €10 aan uitgeven. De laatste weken is een tweetal DLC gratis geweest, misschien volgt de rest nog.

YouTube

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19:43

Oxigeon

En zo is dat!

Deze game staat vanaf vandaag voor 5 euro in de playstation store. Voor die 5 euro is het het proberen waard en zal ik deze vanavond aanschaffen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• 414524
  • Registratie: mei 2019
  • Niet online
quote:
Oxigeon schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:33:
Deze game staat vanaf vandaag voor 5 euro in de playstation store. Voor die 5 euro is het het proberen waard en zal ik deze vanavond aanschaffen.
Je gaat sowieso waar voor je geld krijgen. Ik had hem incl premium voor 90 euro en vind het dat meer dan waard.

• pinobot
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10-05 23:53
Battlefield Hardline Betrayal expansion gratis te downloaden voor PC, Xbox One en Playstation 4.

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:00
Voor de Xbox is Hardline nu te koop voor 5 euro via de store. Heb ik ook gedaan puur voor de SP en vermaak me prima.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22-05 21:56

RoyK

Tekenaar!

quote:
Wom schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 23:35:
Voor de Xbox is Hardline nu te koop voor 5 euro via de store. Heb ik ook gedaan puur voor de SP en vermaak me prima.
Voor 5 euro heb je met Hardline een prima game! Als ze hem hadden uitgegeven als DLC a 15 euro, had je niemand over Hardline horen klagen. :)

Enjoy.

ps, zijn er nog mensen die deze game in MP spelen?

De liefste decoraties met illustraties van Roy Korpel voor baby en kinderkamers > Lievespulletjes

• Eagle Creek
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 18:05

Eagle Creek

Breathing security

Ben vandaag voor het eerst begonnen met spelen. Vermakelijk maar... kan me voorstellen dat niet iedereen er weg van is. Wat me nog het meeste opviel is het enorm lage aantal servers.. Snap dat de game een paar jaartjes ouder is en we inmiddels BF1 hebben gezien maar dit had ik niet verwacht..

~ Information security professional & enthousiast ~ Nucia ~ EC Twitter ~

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True