Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:07:
[...]

Het is heel simpel waarom deze game doodbloedt, het is gewoon ONACCEPTABEL dat de meest basale bug fixes uit de BF4 CTE (waar visceral notabene nog aan meegewerkt heeft ook) maar niet naar Hardline komen. Met als absolute klapper nog steeds de hyper frustrerende netcode. Geen enkele zin om me nog 1 ms langer te willen irriteren (of 250 ms pun intended).
Volgens mij is de groep mensen, die daarom een game links laten liggen, vrij klein.
De hele BF franchise richt zich op casual gamers en die zijn helemaal niet bezig met bugfixes en netcode:
quote:
CelticSeb76 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:21:
Ik ga nou als een enorme Noob klinken maar wat bedoelen jullie nou altijd met die Netcode fouten die er in zitten? Ik ken deze term niet maar kom hem wel constant in dit topic tegen.
Dit dus.

Volgens mij is het gewoon een combi van slechte marketing, weinig hype en release op het verkeerde moment. Het aanbod van shooters is ook redelijk groot en elke 4 maanden komt er wel weer een grote titel uit.

@CelticSeb76
Netcode: Wikipedia: Netcode
:)

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 18-07 19:49
Best een leuke game eigenlijk Hardline. Het voelt misschien iets minder als een "echte" Battlefield omdat het cops and robbers is in plaats van een oorlog. Maar ik vermaak me prima.

Voor 5 euro mag ik zeker niet klagen. Zeker niet nu ik alle DLC's er ook gratis bij krijg. De DLC's die de afgelopen weken gratis waren had ik al "geclaimd" en ik verwacht dat de andere DLC's ook wel gratis komen binnenkort.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Nederland

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True