Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Battlefield Hardline Topic

Introductie
Battlefield Hardline komt uit op 21 Oktober zo als is aangekondigt via deze trailer :

Op 9 Juni tijdens de E3 2014 geeft EA. een persconferentie met daarin meer details over Battlefield Hardline.
Waarschijnlijk komt Battlefield Hardline uit op de : PC , Xbox One , Xbox 360 , PS3 en PS4.
En heeft het als thema SWAT and THIEVES

http://www.battlefield.com/hardline
Media
Er zijn ook verschillende images van wapens, gadgets en rewards gevonden.

Wapens en gadgets :

Rewards en Classes:

En hier een paar mening met meer info over Battlefield Hardline.

beuker19 wijzigde deze reactie 06-06-2014 09:02 (14%)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 04:09

kazuka

Building Better Worlds

Grappig trouwens; Visceral heeft blijkbaar de End Game DLC voor BF3 gemaakt destijds. Nooit geweten. Vond dat best leuke maps.
Op 9 juni zal er uren gameplay vrijgegeven worden door o.a. Youtubers.

PSN ID: Jetpaction

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elwin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 07-02 13:43
Ik heb hem eindelijk na een refresh. Ennnn downloaden maar.

Elwin wijzigde deze reactie 09-06-2014 22:40 (30%)

Mijn volledige collecti: https://instagram.com/therealelwin/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 11-10 11:07

blijft hierop hangen met steeds foutmeldingen

opgelost :*)

spartacusNLD wijzigde deze reactie 09-06-2014 22:54 (10%)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spartacusNLD
quote:
Mad2ness schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:57:
And downloading... met een zieke snelheid van 700 kb/s wop wop!
gaat hier wat sneller gelukkig :)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spartacusNLD
quote:
Steyn_E schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:02:
[...]

Hoe laat heb jij ongeveer ingeschreven?
10 min nadat de stream klaar was..

ENNNN IK ZIT ERIN :o :o :o :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Hoppa hij is nu ook aan het downloaden :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZeroController
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 17-10 16:13

So it begins! :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17-10 00:01

:D

iRP

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22:21
quote:
EndlessWaltz schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:38:
Ik heb hem eindelijk na een refresh. Ennnn downloaden maar.

[afbeelding]

Ook een BF4 update van 540mb.
Ga het morgen wel even checken. :)

Volgende maand krijg ik eindelijk glasvezel. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• spartacusNLD
How Hardline came about ..

:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

• XM86BX
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 24-08-2016
Heb je het onderstaande, zie fix hieronder.

Dit is de fix

1.) Right click on the game in Origin and choose "View Game Details"
2.) Copy the Product Code
3.) Go to Origin in the top left and click "Redeem Product Code
4.) Paste to code
5.) Open the game through Origin
6.) It will take you to the Battlelog website where you must sign out and sign back in

Bedankt voor de gene die het al eerder poste. d:)b

XM86BX wijzigde deze reactie 10-06-2014 17:41 (59%)

• dutchmartin
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 23:33
hier werkt hij wel, maar bij server joinen krijg ik dit:
http://s27.postimg.org/up3jo1hab/Knipsel.png

Steam: martingreenfield

• Asgaro
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13-10 11:28

GUESS WHO'S BAAAACK... :D

GIRAFFE MANNNNNN
Na BF3 en BF4 is die terug van weggeweest!
Toont wel aan dat ze niet leren uit het verleden. Maar toch wel lachen :P

Bron: http://www.reddit.com/r/B...ffe_man_in_hardline_beta/

De comments daar zijn zalig:

It really is a Battlefield game!

Well, it wouldn't be a Battlefield Beta without it.

Lmao this is back? Well I guess it wont be a Battlefield beta with out it.

Strava profile - Steam profile

• Asgaro
quote:
snak3doc schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:13:
Wat een gezeur over 59 €. Als je het te veel vindt koop het dan gewoon niet.
Ja het lijkt veel op BF 4, ja ze hebben bepaalde gebouwen exact overgenomen. So what ?
Excel 2007 en 2010 zien er ook quasi hetzelfde uit en kunnen toch verschillende dingen.

Mensen moeten eens leren dat 59 euro eigenlijk niets is. (relatief gezien)
Een avondje bioscoop met twee kost je al makkelijk 35 -45 euro. Dit voor een film van 2 u en wat snoepjes.
Een avondje uit kost je al snel 25 - 50 euro (zonder gek te doen).

Met een game doe je al gauw 10 tot 1000 uur afhankelijk van interesses, leeftijd, andere hobby's, werk en vrije tijd.

Het concept, de gameplay en de gamemodes zijn verschillend genoeg om het een volwaardig spel te noemen.
Dat het grafisch erg lijkt op BF 4 is eigenlijk een positief punt. Ik vond BF 4 er altijd erg mooi uitzien.

Ik snap de commentaren wel maar ik vind het niet nodig om er pagina's en pagina's over te blijven zeuren.
Misschien moeten we maar een +1 knop maken dan kan je die gewoon aanklikken in het vervolg.

Ik zal me maar voorbereiden op hevige commentaar nu ...
59 € is niets... :')
Voor dat geld koop ik 7 games. >:)

(Als men de image opent in nieuw tabblad is het leesbaar.)

En dit vond ik ook zeer interessant:
ik speel namelijk zelf de mod rechtsonderaan: Forgotten Hope 2 voor BF2.
Hoe is het mogelijk dat een mod team dat in hun VRIJE TIJD aan een mod werkt, meer werk kan verrichten dan een betaald development team?

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22:51
Man man man, vanavond trof ik Hardline aan in mijn Origin.
Wat een ontzettend slechte bagger..
BF3 en 4 waren ook bagger vergeleken met BF2 en BC2, maar ik had tenminste lol in die demo's. (Ja ik zei het; Demo's. Dit zijn geen beta's maar demo's.)

Ik zat zo achter mijn PC:

unfor wijzigde deze reactie 12-06-2014 23:25 (29%)

Steam - BFV - PUBG

• Asgaro
quote:
TheBrut3 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:51:
Ik ben het niet eens met het feit dat je splinternieuwe console games pakt en die vergelijkt met PC games die al afgeprijst zijn.

Reken dan met 30-40 euro per pc game via keysites.
Daar heb je wel deels gelijk in.
Hoewel, ik zeg "deels": OMDAT er net zo snel prijzen van 10 € te vinden zijn, zal een PC gamer meer geneigd zijn om te wachten op die deals.

Het klopt wat je zegt: at release: 60 € voor console gamer. 40 € voor PC gamer.
Maar dat veronderstelt dat een PC gamer continu al zijn games at release koopt, en ik denk dat dat eerder de uitzondering is dan de regel.
Ofwel heb ik een fout beeld van de community. Dat kan ook. Feit is dat ik veel rondhang op community's die focussen op sales. :+

Ik heb zonet mn comment nog aangepast met volgende stuk:
quote:
Nu sprak ik dus uit de veronderstelling dat console gamers de volle pot betalen, en PC gamers de kat uit de boom kijken en wachten op sales:
but let's face it: zo is het meestal. Op de console heb je beduidelijk minder sales. En ik merk ook weinig van console gamers die bewust wachten op sales.
En Sony en Microsoft willen hun retail markt niet in de voet schieten door games aan een eerlijke, lagere, prijs aan te bieden bij hun online stores. :+
Het is dus idd wat wikken en wegen.
Feit blijft dat je in winkels zoals GameMania en andere games winkels console games én ook PC games weinig ziet afgeprijst worden.
Komt daarbij dat de doorsnee console gamer nog altijd naar winkels loopt, in plaats van games online te kopen, is de kans héél groot dat de console gamer meer volle prijs betaalt.

En PC gaming?
De retail markt is op sterven na dood.
Elke PC gamer dat mee is met zijn tijd (lees: de meerderheid) koopt zijn games online via Steam, Origin of allerlei webshops.
Daar is er totaal géén vast prijsbeleid zoals bij de retail market. Je hebt dus direct toegang tot veel betere prijzen.

De lessen dat ik hierzelf uit kan trekken:
Voor mijzelf blijft het dus geldig: PC gaming is een pak goedkoper. :)
Voor andere PC gamers? Misschien. Hangt af van je attitude.

Zelfs op Origin vind je deals:

Asgaro wijzigde deze reactie 13-06-2014 12:10 (22%)

• Asgaro
quote:
tikkietrugjaap schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:09:
Off-topic: Jezus christus krijgen we dit gelul weer.

On-topic: oOo
Ok, maar sta mij toe om nog 1 ding te posten.

Aan alle PC gamers die niet weten hoe je deals het gemakkelijkst vind:
Volg de site in de screen.
Hierop posten mensen allemaal deals die ze vinden.
Mensen kunnen dan deals upvoten en downvoten.
De beste deals komen zo naar boven drijven. (als je klikt op Popular Deals daar bovenaan).

PROFIT.

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 17-10 16:56
Blugh, ik vind er maar weinig aan. Haal eerst maar eens die heli's eruit, past niet bij een dergelijk spel en ik crash nu, na 3 potjes, al bij elk spel en kan dus al niet meer spelen.

Niet alleen het spel crasht gelijk als ik het start, ook Battlelog crash gelijk mee met het spel.

TheBrut3 wijzigde deze reactie 14-06-2014 12:31 (14%)

• Hapkoek
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 12-10 22:43
Ja precies, maakt het een stuk leuker. Misschien wacht ik het een tijdje af zodat de prijs zakt, maar het duurt toch nog wel een tijdje dus kijk tegen die tijd wel. Heb nu iets minder als 2 uurtjes in BFH zitten en ik heb denk ik erg veel geluk gehad met mijn team.

:P

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19:00
Grootste problemen in de beta die ik nu ben tegen gekomen.

- NetCode weer net zo slecht als BF4 voor CTE update.(dit is dus one-hit kill, achter muren en gebouwen dood gaan)
- Geluid dat steeds wegvalt
- TE veel screenshaking bij ("levelution")
- Shield overpowerd
- Het kost te veel tijd om van gadget naar wapen te switchen.
- Menu voor unlocks is nog niet gebruiks vriendelijk.
oja:

Als ik alle problemen aankaart, dan zegt iedereen. het is een BETA.
Maar wat nou als ik zeg dat BFH nu hetzelfde aanvoelt als BF4 ? dan is het verdomd raar dat sommige problemen zijn terug gekomen.

Pykow wijzigde deze reactie 21-06-2014 17:37 (127%)

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Asgaro
Is het normaal dat je wapen in Hardline zo groot is?
Waarschijnlijk een vorm van consolitis?

Ik speel de laatste tijd veel Battlefield 2 (Forgotten Hope 2 mod :9~ ) en daardoor merk je direct wel dat verschil.
Zie hieronder screens van hetzelfde wapen (of alleszins ook in de M16 reeks):

(EDIT: en vooraleer de vraag over misschien een te lage FOV komt: FOV staat op 100 :) )

Asgaro wijzigde deze reactie 24-06-2014 11:48 (8%)

• Asgaro
quote:
rnenator schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:57:
Gisteren een paar uurtjes in de beta gestopt, maar jeetje wat jammer van het concept. Dit voelt echt als een mod van de battlefield voorgangers en dat is totaal niet nodig.

Wat ze hadden moeten doen, naar mijn mening, is het volgende:
- asymmetrische multiplayer. Hooguit 8 dieven tegen een veel grotere, slechter bewapende politiemacht. (alleen pistol)
En omdat je als dief de heist kan voorbereiden:
- moet je zelf op de map je escape route kunnen kiezen, welke de politie niet vantevoren weet
- ben je beter bewapend dan de politie die als eerst op de scene komt, heb je meer armor, granaten etc.

Naar mate het potje langer duurt moet het voor de boeven lastiger worden om te winnen. Als politie krijg je na verloop van tijd wel de optie om wel snipers, automatische wapens, swat busjes en helicopters te kiezen, omdat het nou eenmaal tijd kost om dat soort troepen in te schakelen.

Als je daar een goede balans in weet te vinden, kan zo'n concept nog wel wat worden. Maar ik weet ook wel dat dat nooit gaat gebeuren in het geval van Hardline.

Zoals het spel nu is hoeven ze het van mij niet uit te brengen in ieder geval.
Ik volg je.
Ik heb de laatste 3 dagen de Beta uitvoerig gespeeld omdat ik nu veel tijd had, maar ik had continu het gevoel dat er zoveel gemiste kansen waren.
Er mocht veel meer complexiteit in de gameplay gestoken worden: kijk naar Payday 2. Die game heb ik nog niet (Never pay more than € 4.99 for a video game) maar daar zitten zoveel fantastische zaken in heb ik gezien. Bijvoorbeeld dat je mensen kunt gijzelen en trades kunt doen.

Ik ben dus benieuwd of er uiteindelijk gamemodes zijn die complexer zijn dan we nu gezien hebben.

En waarom zijn Battlefield maps nog steeds zo ongelofelijk steriel?

En tenslotte moet het toch van mijn hart dat de game voor mij aanvoelt als een "B-game". (Naar analogie met de term "B-film".)
Ik kan nog niet echt de vinger leggen op waarom het zo aanvoelt.

Positieve punten:
- Zipline is leuk! Soms zit ik er gewoon mee te spelen, door een zipline te schieten naar waar de stash staat: je weet dat je gaat sterven omdat je naar een hectische locatie zipt, maar je doet het tenminste in style. :+
En voor mijn tegenstanders zal het wel lachen zijn dat ze zippende tegenstanders ineens door hun beeld zien vliegen...

- Daarnaast ook fun gehad met de 3 gas nades en het gasmasker: geld stelen van het ander team door eerst op 3 toegangswegen een gas nade te smijten en dan gezellig hun geld stelen.

- Ook fun gehad met randoms die de motorbike naar boven brengen en dan eraf rijden.

• Asgaro
quote:
beuker19 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:23:
De nieuwe ''competitive'' mode voor BFH rescue

[video]

Lijkt wel een soort SnD maar dan in een politie thema
De meest geupvote comment daar is deze...

Leuk om te zien dat nu meer en meer gamers ook terug willen naar WW2.
Hell, it's about time. :Y

• Arn0uDz
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17-10 08:28
Zojuist een potje gespeeld op de Xbone en ik moet zeggen wat zijn de graphics gigantisch lelijk! Het lijkt wel alsof ik een B klasse spel aan het spelen ben op de 360. Helemaal geen AA, alles onscherp en texture loos.

Hier een foto die ik heb gemaakt tijdens het spelen:
http://i61.tinypic.com/124x5xv.jpg

Arn0uDz wijzigde deze reactie 03-02-2015 09:50 (26%)

• gise
  • Registratie: juni 2007
  • Niet online

324936

Hmm 1250 kills voor een Weapon License. Is wel een beetje overdreven. :)

• Tweaker Sebas
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 17-10-2017
quote:
Geen idee, Hardline gebruikt een oudere engine versie dan BF4.

Zelfs mijn crt rond 2000 ofzo was hoger resolutie (1280x720 vs 1280x1024)
:P

Gabe Newell: When they asked me what number I wanted for the car I asked for "3" and they said "nope." Irony.

• Tweaker Sebas
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 17-10-2017
quote:
Martinspire schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:49:
[...]

Ik heb het niet over de hardware of hardware performance. Ik heb het over het feit dat de engine qua performance gewoon niet vooruit is gegaan de afgelopen 2 jaar blijkbaar. En dat vind ik kwalijk. Alsof ze het gewoon niet kunnen omdat een stukje code moet blijven staan omdat het anders als kaartenhuis in elkaar dondert.

Ik snap dat je hardware niet kunt upgraden, maar de laatste SDK's op consoles hebben performance enorm doen toenemen. Ik heb ook niets van Kinect gezien ingame, dus waarom die performance dan niet gebruikt wordt voor de game snap ik niet.
Dat gebeurd pas wanneer developers niet meer onderdrukt worden door Microsoft/Sony. Gelukkig komen Steam Boxes eraan en dan is het gedaan met consoles _/-\o_

1280x720 60FPS? Wat is dit? 2000?

Mijn oude pricewatch: Samsung Syncmaster 1100PT 21" uit 2001 kon 1800x1440@75Hz and a rock solid 1600x1200 resolution at 85Hz refresh.

Gabe Newell: When they asked me what number I wanted for the car I asked for "3" and they said "nope." Irony.

324936

Net een nieuwe banner gemaakt voor mijn facebook page. Wat vinden jullie ervan?

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 19:56

Rivanov

Apple freak

Single Player is wel awesome. Net of je een politieserie speelt. Zelfs als je de SP even verlaat krijg je een: "Next time in Hardline" preview van de volgende aflevering. :+

En je kunt á la Netflix verder met de volgende aflevering. ;)
Hier wat screenshots die ik heb gemaakt.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• henkyyyyyyy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:47
Als ik mijn stats e.d. op Battlelog wil bekijken, krijg ik alleen dit te zien:

Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• NLsandman
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 01-09 19:45
Ga nog wachten, er is een probleem met punkbuster in hardline, het veroorzaak stuttering door enorme
lag spikes.

NLsandman wijzigde deze reactie 19-03-2015 11:50 (28%)

• Buizerd__NL
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 21:10
quote:
Stewie! schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 01:07:
[...]

Je zal wel iets filteren want zowel BF4 als Hardline hebben duizenden pc servers online bij launch en dat is veel meer dan 2 paginaatjes vol ;)
Raar, is eigenlijk ook gewoon uberhaupt helemaal geen i3D servers alleen maar France of Duitse servers.
En toch heb ik maar een paar aantal waarvan er veel vol zitten, en ik heb maar 1 pagina voor mij en als ik meer naar beneden gaan zijn die allemaal leeg.

Ik heb hier 2 screenshot met de filter wat ik heb ingesteld.

• soulcrusher
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 23:22
Donderdag tijdens het spelen werd ik opeens uit de server gegooid en kwam Origin met de melding dat ik elders ingelogd was. Vreemd, maar oke het zal wel. Nu heb ik sinds die tijd geen Hardline meer gespeeld maar nu zag ik net dat iemand afgelopen nacht op mijn account één potje heeft gespeeld. Nu heb ik natuurlijk meteen mijn wachtwoord gewijzigd, maar ik weet niet hoe ik contact op kan nemen met EA. Als ik het contactformulier invul staat er als aanbevolen kanaal dat ik moet bellen (beschikbaar maandag t/m vrijdag :+ ).

Niemand weet mijn wachtwoord. Iemand een idee waar ik moet zijn hiervoor?

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 17-10 16:12
200% objective bonus op Hotwire.... Dan gaat het wel hard :D

Hoc non dicit nisi // XB1: Beltoon

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 22:16
De stats van gisteren:

versus

Battlefield 4 is zelfs op de PC nog populairder dan Battlefield Hardline op de PC. Ik kijk best wel op deze cijfers.

• Koninkje
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09-10 19:25

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Opzich goed dat Visceral bezig gaat met weapon balance, maar dit is veel te weinig.
De Scout zal samen met de .300 Stake-out overpowered blijven, M16A3 en M416 blijven de beste Operator wapens...

Show me your moves.

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:49
quote:
HertogJack schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:51:
[...]

Close range is K10 beter dan assault ja, dat ben ik met je eens.

Op medium en long range zijn de assault rifles weer beter.
Op medium heeft de K10 bij de voorkeur. Op long range.... bestaat dat eigenlijk wel in BF:H, long range? ;)
quote:
itsleon schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:39:
[...]

Agh ik heb het probleem dat af en toe mijn geluid het ingame niet doet. Teamspeak en andere geluiden of youtube na doen het dan nog wel. Moet dan Chrome en origin via taakbeheer afsluiten om het probleem op te lossen.
En ik zit weer met het probleem dat het spel eruitklapt met de melding dat mijn videokaart is losgekoppeld.

(schermprint is niet van mij. Zit zelf met een gtx 780)

Is een bekend probleem met Nvidia en BF:H. Enige oplossing tot nu toe is een driver rollback naar 2 versies terug. :(

ChojinZ wijzigde deze reactie 30-03-2015 17:01 (5%)

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

• NLsandman
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 01-09 19:45
quote:
PantoffelKnager schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:53:
Wat ik tot nu toe wel vind tegen vallen is dat als ik iets wil weten, dat ik al gauw moet uitwijken naar google, versie van Battlelog voor Hardline is alles behalve duidelijk, compleet en duidelijk.

Zonder dat moet je battlelog niet bezoeken. :+

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:09

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

quote:
ChojinZ schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:51:
[...]

Tja, skills heb je er in iedergeval niet voor nodig. :+
Tja en al heb je skills, dan nog krijg je PB's dat je een n00b bent omdat je met een M320 rondloopt. Headshotten met een M320. Ondanks dat de blast radius van de HE round echt flink generfed is en in Hardline stelt het al helemaal niks meer voor. Mjah, een rpg afschieten is niet n00b ondanks dat het ding gewoon recht vooruit gaat, maar een m320 is wel n00b ondanks dat je niks aan het vizier hebt en het ding ook nog eens met een boog (parabool) weg wordt geschoten. Dubbel zo moeilijk dus.

Op elk wapen is door de gehele community wel wat te zeiken. Als je met een M16 loopt (gewoon het beste wapen in Hardline) dan ben je een n00b, maar als je met een semi-auto DMR (en dan niet de standaard die veel te snel herlaadt) schot voor schot afschiet dan ben je een dmr n00b. Altijd wat met deze game ;)

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
quote:
Zantiath schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:08:
[...]

De vraag of de nieuwe netcode veranderingen in de huidige CTE omgeving überhaubt naar BF4 vanilla komen is sowieso zeer groot. Momenteel zit er bijna niemand meer in de CTE servers. DICE gaat de huidige CTE netcode patches nooit live gooien zolang het niet getest word en er geen feedback op gegeven word. Dan gaat het op een gegeven moment allemaal weer offline. Battle(non)sense heeft hier een video over gemaakt op youtube.
Er zijn al tal van CTE netcode fixes live gegaan naar vanilla BF4 en er zitten wel degelijk voldoende mensen daar..
Op een donderdag 15:30:

Op CTE zelf zitten ze al aan Patch #39 die 2 dagen geleden gereleased is. Een 5 dagen daarvoor was het Patch #38, etc..
http://cte.battlelog.com/bf4/news/ (moet ingelogd zijn)

Patch 35 staat zelf nog op "one week ago"
Ik zie die CTE nog lang niet verdwijnen. Zeker niet met die community map, de night maps en die nieuwe weapons crate DLC met gunmaster gamemode.
Plus het feit dat er veel meer mensen BF4 spelen dan BFH op PC. (33,4k piek vs 15,2k piek vandaag)

en als ze er te weinig hebben, dan zetten ze wel gewoon een bericht op vanilla BF4 dat ze wat meer mensen nodig hebben..

SmokingCrop wijzigde deze reactie 02-04-2015 15:39 (27%)

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• yinx84
  • Laatst online: 15-10 16:23
Best triest dit... om even voor 20:00 is dit het aantal Europese TDM servers die niet leeg zijn. Drie er van zijn '*** ONLY', één is mixed mode. Blijft niet veel over zo...

• poor Leno
  • Laatst online: 17-10 07:04
quote:
GerardHenninger schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:27:
[...]

...300 uur (PS4) speelplezier gezorgd, inclusief leuk groepje vrienden.

Maar ik ben t wel met je eens hoor.. HL heeft gewoon minder dipegang. Misschien dat het veel beter wordt met DLC's, maar dat zullen we wel zien..
quote:
Pykow schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:36:

bij battlefield heb ik dit nu ook. BF3 was top, BF4 heb ik een kans gegeven maar heeft te veel problemen.
Battlefield hardline kom ik nog niet eens bij 20 uur op dit moment.
BF4 heeft eigenlijk *nagenoeg* geen problemen meer en werkt heerlijk.. Stop er wat meer tijd in.. Net zoals diegene die hierboven <10 uur erin heeft zitten.. Dan heb je t ook niet echt een kans gegeven :/

poor Leno wijzigde deze reactie 15-04-2015 11:29 (37%)

• unfor
quote:
yinx84 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:01:
Best triest dit... om even voor 20:00 is dit het aantal Europese TDM servers die niet leeg zijn. Drie er van zijn '*** ONLY', één is mixed mode. Blijft niet veel over zo...

[afbeelding]
BFH word voornamelijk op PS4 gespeeld, en BF4 op PC.
Dat zegt genoeg over de target audience voor BFH. Hetzelfde als CoD, wat ook voornamelijk op console gespeeld word.
Op dit moment 2700 BHF spelers op PC, en 9000 in BF4 op PC.

:>

Steam - BFV - PUBG

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01:04

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nee Pina, want je speelt het spel nog steeds met een controller. Het is niet zo dat als je niet zo goed kunt schieten met een controller en je die dingen er op zet je gelijk veel beter bent of zo. of überhaupt beter. Het geeft je enkel de mogelijkheid om wat meer finesse in het pookje te leggen waarmee je mikt. Het is óók niet zo dat je hier betere skills mee kunt hebben dan als je het helemaal niet gebruikt. Het is gewoon persoonlijke smaak. De meeste pro's gebruiken het trouwens ook.

Zelf heb ik meerdere controllers en de standaard sticks zijn zo kapot en glad. Ik hoef niemand uit te leggen dat dat helemaal niet speelt. Dus door die dingen spaar ik ook nog eens de standaard sticks.

Dit is het; niet meer niet minder:

DAMAGE wijzigde deze reactie 14-05-2015 21:13 (14%)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:41
Battlefield ‏

BFH: Criminal Activity drops for Premium members on June 16. Your crew ready to hit The Beat?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unfor

en DRAMA! PR dude van BF is pissed dat iemand negatief is over BF :)

Hele convo: https://twitter.com/Matimi0/status/609057746244075520

unfor wijzigde deze reactie 14-06-2015 11:30 (14%)

Steam - BFV - PUBG

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True