Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• beuker19
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 19-07 16:28

Battlefield Hardline Topic

Introductie
Battlefield Hardline komt uit op 21 Oktober zo als is aangekondigt via deze trailer :

Op 9 Juni tijdens de E3 2014 geeft EA. een persconferentie met daarin meer details over Battlefield Hardline.
Waarschijnlijk komt Battlefield Hardline uit op de : PC , Xbox One , Xbox 360 , PS3 en PS4.
En heeft het als thema SWAT and THIEVES

http://www.battlefield.com/hardline
Media
Er zijn ook verschillende images van wapens, gadgets en rewards gevonden.

Wapens en gadgets :

Rewards en Classes:

En hier een paar mening met meer info over Battlefield Hardline.

beuker19 wijzigde deze reactie 06-06-2014 09:02 (14%)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• beuker19
Gereserveerd.

• beuker19
quote:
d_star schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:28:
Ennn.. Er is al gameplay gelekt.

Mods, als dit toch niet mag: excuses, en graag verwijderen!
Het is al van Youtube verwijderd maar ik heb gelukkig het filmpje gezien en het zag er super vet uit.
Nu maar hopen dat de problemen van BF4 niet in deze game zitten en je hebt denk ik een van de leukste games van dit najaar.

• beuker19
quote:
Pykow schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:19:
Een zeer kleine kans dat ik deze game ga halen.
EA is echt HELEMAAL de weg kwijt.

Ik bedoel maar:
http://blogs.battlefield....y-to-acquire-battlepacks/

microtransactie voor een game die vol met bugs zit.
Hoop dat je jij je nu ook een keer aan je woord houd want dan blijft dit topic misschien een keer gezellig.
Want microtransacties zitten namelijk al een paar maand in BF4 onder de noemer ''shortcuts'' en wat maakt als ze nu voor de liefhebber golden battlepacks verkopen.
quote:
thehawk007 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:53:
Ik vind het er maar uitzien als BF4 met wat andere skins en andere modes, niet waardig voor een full game naar mijn mening. :/
Ik vind juist dat het een pluim verdiend omdat ze eens wat nieuws proberen en zolang je maar genoeg nieuws krijgt en het goed werkt(servers,hitreg en necode) dan ben ik best bereid om er ook voor te betalen.
En het is toch logisch dat ze alle goede dingen juist wel uit BF4 overnemen ipv. bij elk deel proberen het wiel uit te vinden want we hebben nu wel gezien wat voor effect dat heeft op een game zie : BF4

• beuker19
quote:
Martinspire schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:34:
Ziet er wel gaaf uit. Toch vraag ik me af of ze hier niet beter een nieuwe IP voor hadden kunnen maken. Zie de link met BF nog niet echt. Heb namelijk niet het idee dat het grote mappen zijn of dat het full-scale warfare predict. Medal of Honor was nog beter op zijn plaats volgens mij (maar liever gewoon nieuwe IP).

Anyways, ik wacht rustig af, denk dat we bij E3 nog wel meer gaan zien. In ieder geval wel blij dat er dit jaar weer een nieuwe shooter van EA komt. Altijd fijn om meer concurrentie te hebben imo.
Het is moeilijk want een nieuw IP is tegenwoordig best wel moeilijk om tegenover CoD te zetten.
MoH heeft na de laatste game zich zelf kapot gemaakt en de naam is te beschadigd om nog weer te gebruiken.
En de grootste kritiek (op de netcode na) op BF4 is dat er te weinig CQC en City maps zijn en deze personen zijn de voornaamste klanten voor deze ''Battlefield'' dus het is eigenlijk best wel logisch.
En het kan straks ook betekenen dat misschien de ''nieuwe'' Battlefield wel beter zijn dan die van DICE want dat is bij CoD ook gebeurd nu treyarch de betere CoD's maakt.

• beuker19
quote:
Martinspire schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:57:

Begrijp me niet verkeerd, ik zie ook trefpunten met BF4, maar die naam doet het op dit moment ook niet geweldig, sinds het netcode fiasco (wat overigens al jaren in BF zit, maar dat terzijde). Ik snap alleen niet wat cops&robbers met oorlogsvoering te maken hebben (de term Battlefield is namelijk niet echt geldig imo). Daarom had ik net zo lief gezien dat ze kwamen met een nieuwe naam. Het is mogelijk moeilijker om mensen van de naam te overtuigen, maar COD krijgt het ook lastig. En je ziet met Titanfall, Ryse, Watch_Dogs, Order 1886, Last of Us, Destiny en mogelijk anderen dat het heel goed mogelijk is. Zeker met de nieuwe consoles pakt dat prima uit. Desnoods doe je "from the creators of Battlefield" en maak je de crew die deze game maakt gewoon "tijdelijk" onderdeel van DICE.
Kijk alleen maar naar de datums wanneer de games uitkomen en geen is ook maar in de buurt van de release van CoD.
Ook denk ik dat het prima past in Battlefield als ik kijk naar de populariteit van BFBC2 , BF3 Close quarters en de maps Metro , Locker en Zavod.
quote:
Nouja goed, als de naam het enige is, ik ben meer benieuwd naar wat voor game dit nou eigenlijk is. Kan uit de video nou niet echt halen wat nou precies de bedoeling is en of het nou 1 grote wereld is of aparte maps.
Volgens mij zijn gewoon verschillende maps om dat ik hoorde van je vecht tot een car dealer in L.A.

• beuker19
Zo schijnt het ook dat er ''proef'' server in de CTE zitten waar dat word verzameld voor BF:Hardline.
..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beuker19
quote:
Zeara schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:13:
Er is weer wat gameplay "gelekt"

http://www.gamer.nl/nieuw...ttlefield-hardline-gelekt

Geen idee of het nog te zien is, maar via die FB pagina lukt het misschien nog wel.

Anyway, het was waarschijnlijk al een beetje duidelijk van het vorige filmpje. Maar nu is het voor mij helemaal duidelijk. Dit is gewoon BF4 in een andere setting. Ik zie grafisch geen verschil etc. Tuurlijk het is nog in ontwikkeling etc, dus het kan allemaal nog verbeteren. Maar als dit het eind product wordt dan is het voor mij niet de volle mep waard (50 euro in de winkel, rond de 30 euro bij key shops). Ik heb niet echt de behoefte om 30+ euro neer te leggen voor wat in principe een soort DLC is met SP.

Maar ik laat mij altijd graag positief verrassen ;)
Wat zijn de prijzen van DLC tegenwoordig dan ?
Ook dan betaal je 30€ voor 8 maps dus dat komt dan op het zelfde neer en je heb dan geen nieuwe SP.
Het alternatief was dan een ''nieuw'' premium abonnement geweest maar dan betaal je ook 60€ en dan wil je ook graag weer nieuwe maps lijkt mij.
En Battlefield zit al tegen de max. van de vorige generatie aan en ook zeker al voor 60% of meer tegen het kunnen van de next-gen aan dus ik had wel verwacht dat daar geen grote stappen worden gemaakt.
Ik hoop gewoon dat de gameplay , hitreg en netcode goed zijn en dat we naast BF4 ook een goede CQC battlefield game krijgen.

beuker19 wijzigde deze reactie 03-06-2014 11:38 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beuker19
quote:
Zeara schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:41:
[...]

Als we het premium model van BF aanhouden dan is het 30 euro (bij keyshops) voor 20 maps + game modes + ander spul.

En je hebt inderdaad wel gelijk over de engine natuurlijk. Maar misschien komt het ook gewoon door de naam. Als dit niet BF had geheten dan keek ik er waarschijnlijk anders tegen aan. Bij een "nieuwe" BF verwacht ik betere graphics etc. En dat gaat nu waarschijnlijk niet gebeuren. Maar ik wacht het allemaal rustig af. Ook al kwam ik behoorlijk negatief over in mijn vorige post volgens mij.
Nou naar Bf3 wilde iedereen ook betere GFX en dat heeft BF4 zeker gedaan ten koste van bijna alles wat een shooter goed maakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beuker19
Sorry maar wanneer is het wel goed hier :|
Ik snap het echt niet want nu proberen ze wat nieuws en noemen ze het bewust geen BF5 is het weer niet goed.
Want als het een WW2 , Vietnam , BFBC3 of BF2144 had je het zelfde argument kunnen gebruiken van ja het lijkt wel veel op BF4 en als je dan ook nog grote maps had gehad was het BF4 in een nieuw jasje bla. bla. bla.
Ik ben juist heel blij met dit thema en het bied juist genoeg veranderingen om het geen kloon van BF4 te maken terwijl dat met de bovengenoemde thema's sneller het geval is.
Ook denk ik dat een groot deel van de Battlefield community juist zitten te springen om een meer CQC Battlefield game.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beuker19
quote:
Asgaro schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:06:
[...]

- Geen nieuwe Battlefield elk jaar. De naam "Battlefield" moet meer ademruimte krijgen.

- Geen copy paste van wapens, geluiden en HUD elementen: kijk gewoon naar de leaked gameplay. Ik heb BF4 zelfs niet maar ik heb direct het gevoel dat het eerder een BF4 mod is.
Het probleem zit hem dus hier:
- Wat ze NIET hebben gedaan, maar wat ze moesten doen: de Frostbite 3 engine nemen en van nul beginnen met een totaal nieuwe game.
- Wat ze WEL hebben gedaan: BF4 genomen, wat componenten uitgestript en vervangen en *BAM*.
Waarom steeds het wiel proberen opnieuw uit te vinden.
Iets wat goed is zie ik graag terug in een nieuwe game en de Frostbite engine is geweldig want zelfs 5 of 6 jaar naar BFBC1 is er nog steeds geen andere shooter die ook destructie heeft.
Oké de netcode is het niet helemaal zoals het hoort maar zolang er geen concurrent is die ongeveer het zelfde doet ben ik nog steeds fan van de Frostbite engine.
Ik had juist gehoopt dat BF4 een doorontwikkeling was op BF3 en niet van de grond opnieuw opgebouwd dan was BF4 waarschijnlijk nog beter geweest.
quote:
Mavamaarten schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:19:
[...]

Het probleem is dus net dat ze wéér zo snel een nieuwe Battlefield uitbrengen. Als ze nu de game een volledig jaar uitstellen, kunnen ze veel meer tijd steken in het afwerken van de game. BF3 en BF4 zijn vermakelijke games, maar vooral bij de release merk je toch echt wel dat je niet met een afgewerkt product te maken hebt. Valve, bijvoorbeeld, heeft dat net absoluut niet. Die stellen de game uit, iets wat EA niet wil omdat er dan geen $$$ in het laatje komt, zodat je een mooi afgewerkt product hebt.

Het idee cops vs. robbers vind ik persoonlijk wel nice. Dat het Battlefield heet stoort me zo niet, maar wel dat het zo snel na BF4 komt. Ik bedoel, maak dat spel eerst af voor je aan het volgende begint ;)
Het hoort er tegenwoordig gewoon bij en je weet niet als het een jaar uitgesteld word je ook een betere game hebt want er zijn voorbeelden genoeg lijkt me kijk maar naar Watch dogs , Wolfenstein , Duke nukem of Sim City.
Misschien proberen ze er dan weer te veel content in te stoppen en ook denk ik dat de meeste gamers naar een jaar wel toe zijn aan wat nieuws.

beuker19 wijzigde deze reactie 03-06-2014 15:35 (33%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beuker19
Zo de eerste officiële trailer en een release datum :o van 21 Oktober

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beuker19
Nou ben wel benieuwd wat vandaag allemaal brengt aangezien de EA persconferentie en alle filmpjes van de bekende Youtubers omdat vandaag hun NDA ook afloopt.
Ook was er nog een teaser voor vandaag.

• beuker19
Snap alle kritiek op de GFX niet echt eigenlijk want wat had iedereen verwacht dan ?
de BF serie heeft op het moment al de beste GFX voor een mp game.
Het grote verschil met BF4 zit hem nu in het thema , de game modus , fastpaced gameplay en echte CQC maps en dat is juist wat BF4 niet bied.
Ik denk dat er na alle kritiek op BF4 juist een stabiele BF nodig is die niet te veel wil en daarom weer vol fouten zit.

• beuker19
Nou naar een paar potjes begin ik steeds enthousiaster te worden want het is wel vet.
Geen suppression , veel recoil , leuke shootouts , snelle voertuigen die ook nog redelijk snel kapot gaan en maps met zowel CQC als Medium range gevechten.
Ook Heist is een vette game mode waarin de actie zich steeds verplaatst en als je PTFO speelt je ook genoeg actie tegen komt.

• beuker19
quote:
Gundogan schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:15:
[...]

Het is teleurstellend voor mij dat dit een full price game wordt terwijl bijvoorbeeld Bad Company 2 Vietnam een $12-15 DLC was een paar jaar geleden. En dan eigenlijk nog van mindere kwaliteit. Ik denk dat in een cops en robbers game ik toch meer animaties verwacht van bijvoorbeeld het echt oppakken van geld/evidence en je tas doen en niet weer een wieltje dat je een objective aan het voltooien bent. En natuurlijk weer de instant transmission in de vehicles. In BF4 vind ik dit niet zo erg, maar hier straalt het minder sfeer uit. Geen wereldschokkende of gameplayveranderende factoren, maar het zou een game als dit meer afmaken. En ook meer andere sfeerverhogende factoren zoals een Heat bank heist achtig deuntje (en daarna gameplay zoals de opvolgende scene :Y, maar dat kan waarschijnlijk wel komen met wat andere maps). En dus veel meer een eigen smoel zoals bijvoorbeeld weer Bad Company.

Maar dat neemt niet weg dat het op zich wel leuk is om te spelen (sawed-off double barrel shotgun *O* ) en als je een echte BF fan bent en iets minder vehicle gameplay wilt hebben qua tanks en jets, dan is dit wel ok. Maar als de singeplayer ook de vrij standaard ~6 uur gameplay aftikt dan heb ik er niet zo veel interesse in.
Ja maar BFBC2 was ook een mod op BFBC1 ;( en de vietnam uitbreiding had maar 4 maps.
We weten nog te weinig om te kunnen zeggen of dit nu wel of niet een full game is.
Maar een SP van 6+ uur en een stuk of 14 nieuwe maps is in mijn ogen toch een nieuwe game.
En over de game engine is het toch zo dat je het steeds meer ziet zelfs Valve gebruikt voor al zijn games de Source Engine en er zijn tegenwoordig niet zo heel veel spelers die BF4 uberhaupt op Medium/High kunnen spelen.

• beuker19
quote:
Kaap schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:59:
[...]

Wellicht, maar Rainbow Six is natuurlijk tactisch veel sterker opgezet. Battlefield komt dichterbij een traditionele shooter. Desalniettemin zal ik Rainbow sowieso kopen, en Hardline vermoedelijk niet. Ik ben wel een beetje uitgekeken op Battlefield, speel liever close quarter combat i.p.v. met straaljagers.
Dan is toch juist de ultieme Battlefield voor jou want deze draait alleen maar om CQC combat met hier en daar wat transport voertuigen.
quote:
Asgaro schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:41:
[...]

Kindergame!
Zeker als je vergelijkt met wat Rainbow Six nu toont. :)

En OM NOM NOM NOM NOM GTA V voor PC.
Niet echt relevant voor deze thread maar damn zo HAPPY!

(Ik heb een PS3 maar heb nooit GTA V ervoor gekocht. Ik wou en zou wachten op de PC versie voor de ultieme ervaring. Kan wel snappen dat ik blij ben. :P )
Heb je het al gespeeld dan ?
Ik kan je vertellen dat deze game meer skill voor nodig hebt dan BF4 en CoD samen.
En die Rainbow six en GTA kun je toch op geen enkele wijze vergelijken met Battlefield zoals helaas bijna geen enkele game :(

• beuker19
Deze game is leuk wanneer jou team weet wat ze moeten doen maar dat is helaas in de meeste FPS games al lang niet meer het geval.
Net zat ik weer in een team met een recon die dacht dat het verstandig was om voor de zekerheid maar laser mines te plaatsen in onze spawn.
Even later waren er 2 voertuigen zo slim om maar zo ver mogelijk van de actie af te rijden omdat er anders misschien wel een krasje op de auto komt.
quote:
Zeara schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:12:
WOW, dag later nog steeds op "processing". Maar wel alles kunnen downloaden etc....

Lekker beleid hebben ze daar..... Zeg dan dat ik er gewoon niet in zit.
Hier in dit topic staat de oplossing voor je probleem en anders probeer eerst even Battlelog of Google alvorens hier te komen janken.

beuker19 wijzigde deze reactie 10-06-2014 17:15 (32%)

• beuker19
quote:
HammerNL schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:44:
Start BF4 CTE op en je hebt dezelfde game, waarom druk maken om z'n walgelijke copy paste?
Heb je uberhaubt gespeeld 8)7 Het is gewoon een BF waarin infantry centraal staat ipv. voertuigen.
En waarom zou je alles wat BF4 wel goed doet opnieuw willen uitvinden ? ik heb liever dat die tijd gestoken word in het daadwerkelijk beter maken van de game.
En waarom is wanneer Battlefield het doet allemaal slecht en wanneer Ubisoft , Blizzard , Activision of Take Two het doet allemaal goed ?
Het is toch logisch wanneer er veel geld in een (in mijn ogen) goede game engine word gestoken er ook meerdere games op worden gemaakt want gebeurd is er dadelijk helemaal geen geld meer voor vernieuwingen.
quote:
DanielWW2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:05:
[...]

Ja zo ver was ik ook al. O-)
Oh en ze hebben nog meer gekopieerd zoals de BF4 netcode welke nu draait, ZONDER CTE patch...
[video]
Volgens mij hebben de bekende Youtubers het gisteren nog gezegd maar ze hebben de 30hz versie op kantoor al werkend.

beuker19 wijzigde deze reactie 10-06-2014 21:48 (21%)

• beuker19
quote:
SmokingCrop schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:48:
ah ja, tegenwoordig is het bij veel mensen ofwel de game of the year, ofwel gewoon een slecht spel.
BF hardline is gewoon een goed spel, zeker geen uitschieter, maar ik vind hem wel gewoon goed.
En als je zoals de meeste spelers gewoon elk jaar een nieuwe shooter willen spelen zijn er ook weinig alternatieven die het zelfde soort gameplay bieden.
Want is zag gisteren CoD ook nog voorbij komen en zag achtervolgende granaten, jetpacks en ruimte schepen en dat is nu ook niet echt mijn ding.

• beuker19
quote:
Zeara schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 00:10:
Dan hadden ze ook gewoon zoiets kunnen doen en er een totaal nieuwe naam aan kunnen plakken. Had je in ieder geval geen gezeur meer daar over...
Daarom snap ik het hele probleem niet dus als ze het een andere naam hadden gegeven was het geen probleem en was er geen gezeur 8)7
Volgens mij was het nooit goed geweest en gaat het meer om of het wel of niet een Battlefield game is en in mijn ogen mag deze game best de naam hebben omdat de meeste kenmerken van BF gewoon aanwezig zijn.
En als je de game niets lijkt of je wilt straks eerst de reviews afwachten geen enkel probleem maar kom AUB niet steeds weer dit topic vervuilen met allerlei onzin want het is nu zoals het is en dat is dat er een nieuwe game op basis van de Frostbite 3 komt die veel lijkt op BF4 maar toch weer een heel andere soort gameplay bied en is dit niet je ding ga dan maar wat anders spelen.

Weer even over de game zelf ;)
Het is wel een complete chaos en de actie is altijd dichtbij dat is toch nog wel een verschil met BF4 waar het toch meestal iets verder weg is.
Wat ik me wel afvraag is of er straks ook nog ondersteuning is voor 64p of als dit een 32p game blijft.

• beuker19
quote:
Tsurany schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:08:
[...]
Dan was het nog steeds flinke uitmelkerij, het had alleen een stuk minder opgevallen.

[...]

Hij lijkt niet alleen veel op BF4, veel onderdelen zijn puur copy paste werk uit BF3, BF4 en de oudere delen. De nieuwe gadgets zijn allemaal keurig overgenomen uit een eerdere expansion van BF2. Je vergeet misschien dat dit geen free to play game is maar dat ze hier daadwerkelijk 60 euro voor willen vangen. Dat is 60 euro voor een paar nieuwe gamemodes met wat nieuwe voertuigen, iets wat normaal in een DLC van 15-20 euro zit.
Een controversie zoals dit moet je op een forum gewoon kunnen bespreken.
Nou het is een Battlefield game dus is het niet zo raar dat met de goede elementen uit de vorige delen pakt toch.
Het is toch niet zo dat er iemand denk dat de beta ook direct de een volledige game is 8)7
Je krijgt straks waarschijnlijk een game met een leuke SP van 6 á 7 uur en een MP met 12 of 13 nieuwe maps en misschien ook nog een Coop of zoiets.
En de gunplay , balancing , vehicle handling , de setting en het complete map design moet worden aangepast naar een ander type gameplay als BF4 is is dus ook daar is.
En tegenwoordig is de norm voor een DLC van 15€ niet meer dan 4 maps , 5 wapens en misschien een nieuw voertuig.
En uitmelkerij ;( Kom op man dit is zo 2010 dit is gewoon een logische stap in de gaming industrie omdat het anders gewoon te duur word om nog grote games te maken.
Als alternatief krijg je dan dingen als Early access , F2P , crowd funding en het kopen van beta's waar altijd meer dan de helft van de beloften nooit word waar gemaakt.
Iets in een forum bespreken is natuurlijk anders dan in de wilde weg roepen OMFG kut EA , Copy paste , BF 4.1 zonder ook maar iets te onderbouwen of uberhaubt het zelf te hebben gespeeld.
Ook is het gewoon zo dat in het BF4 topic vorige week of zo er ook genoeg mensen waren die zaten te wachten op een CQC op infantery gerichte Battlefield game.

• beuker19
quote:
Meelobee schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:12:
Dit had gewoon een DLC voor BF4 moeten zijn, op de manier zoals ze het nu brengen is het puur uitmelken van de consumenten. Belachelijk dat het zover is gekomen, dit waren vroeger de mods die de community zelf maakte, zelf modden is in de laatste jaren zorgvuldig dichtgetimmerd en nu gaan we dus volle mep betalen voor halfbakken mods door de uitgevers zelf gemaakt... En we trappen er allemaal met open ogen in..me included...
Dat is toch overal zo want zelfs in de AH bij je op de hoek gebeurd het.
We geven .......(merk na keuze) een nieuwe verpakking , een nieuwe nog betere smaak en maken het 50 ct. duurder.
Kijk je kunt het niet leuk vinden maar dan kun jij je beter gaan oriënteren op een nieuwe hobby want dit word steeds normaler maar ik denk dat de meeste gamers er ook helemaal geen probleem mee hebben om een game voor 60€ te kopen waar je meer dan 100+ uur in steekt al lijkt het op de voorganger voorbeelden genoeg lijkt mij.
quote:
Pykow schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:16:
[...]

Eerst bewijs dat de netcode beter aanvoelt (zoals BF4 nu heeft, MINIMAAL of beter)
Geen nade spam (geen RGO NADES)
en dan pas moet ik overtuigd raken of de game leuk is.

ik heb nog geen conquest potje gezien en ook nog geen echte gameplay beelden.
ik zie 9 van de 10x achtervolgingen etc.
Daar lijkt het nu wel op want er is door de ontwikkelaars gezegd tegen de bekende youtubers dat ze de 30hz tickrate werkend hebben op kantoor.
Over de nadespam kan ik niet over oordelen want er zitten maar 2 soorten in-game de gas granaat en de M67 .

• beuker19
quote:
Zeara schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:42:
[...]

Ik denk zelf dat het probleem er altijd wel zou zijn geweest, vanwege hoe het er nu uitziet. En ik ben door de beta enigzins aangenaam verrast. Het speelt toch even wat leuker dan BF4.

Maar ben je het niet met mij eens dat voor een spel wat iig al een jaar in ontwikkeling is (gok van mijn kant, aangezien ze zeiden dat het idee er al was tijdens BF3), het wel heel erg veel kopieren en plakken is? Ze hadden het ook gewoon een ander uiterlijk kunnen geven. We weten dat frostbite behoorlijk flexibel is wat dat betreft.
Maar ja een weg is een weg en een m16 is een m16 dus daar zit niet zoveel rek meer in maar de character skins mogen van zeker nog de nodig aandacht krijgen omdat je nu ook bijna niet kan zien welke class bijv. een persoon is.
Maar na het hele BF4 debacle denk ik wel dat het goed is dat men in ieder geval zorgt dat de gameplay anders is en beter ipv. alle tijd te steken in dingen waar wij als gamer geen baat bij hebben zoals bij Bf3 naar Bf4 wel te veel is gebeurd.
quote:
Jeroenneman schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:45:
Wat een ongelooflijke onzin van EA.

Battlefield heeft met veldslagen te maken. Met tanks en jets oorlog voeren.

Voor een Payday ripoff hadden ze niet de Battlefield naam moeten gebruiken!

Over de trailer kan ik maar een ding zeggen: Wat een belachelijk gescript geneuzel. Waarschijnlijk wordt het echte spel een grote clusterfuck om bepaalde bottlenecks heen. Gecoordineerde acties zoals continu in de trailer hoef je dan ook niet te verwachten...
Heb je gespeeld ?
Waarschijnlijk niet want de actie in de trailer is nog matig bij de echt game vergeleken.

beuker19 wijzigde deze reactie 11-06-2014 09:52 (23%)

• beuker19
quote:
snak3doc schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:51:
[...]

Ik ben er uiteindelijk ingeraakt met het truckje van reddit.
Het spel speelde super vlot. Ik heb op 2 uurtjes spelen geen enkele tradekill opgemerkt.
Ik ben slechts één keer een metertje of twee achter de hoek neergeschoten.

Kan ik prima mee leven! Het spel zit boorden vol actie. Ik had veel "ow shit" of "yes ik heb het gehaald" momenten. Wat goed meeviel was de ziplines en roofcampers. Buiten het glazen dak bij het geld had ik amper last van campers. Door de vlugge gameplay waren er ook verbazend weinig snipers. Dit kan natuurlijk toeval geweest zijn maar ik hoop dat deze trend zich voortzet in Hardline & BF 4.

Ik heb me twee uur kostelijk geamuseerd ! Hopelijk kan ik er vanavond nog een paar rondjes op spelen.

Iemand een idee hoelang deze beta zal duren? Ik zou vermoeden dat dit toch enige tijd zal lopen?
Volgens mij tot 24 juni en dan komt waarschijnlijk Dragon's Teeth ook uit voor BF4 *O*

• beuker19
quote:
Mavamaarten schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:21:
Moest EA er €15 voor vragen dan zou ik het wel kopen. Zou toch leuk zijn, zo'n goedkope cops & robbers shooter die héél veel mensen spelen omdat hij zo goedkoop is. Zou zelfs een hype kunnen worden, zoals BF Heroes dat eventjes was. Ik vind de gameplay op zich wel leuk. Beetje glitchy maar ja, het is ook een beta voor iets he.

Jammer genoeg gaat de game, EA kennende, gewoon €60 kosten, en dat is hij simpelweg niet waard.
Onzin voor 15€ krijg je bij geen 1 ontwikkelaar een complete 6 á 7 SP een uitgebreide MP waar je makkelijk 100+ uur in kunt steken met 10 tot 15 nieuwe maps.
Maar goed ieder zijn ding ik heb het er graag voor over mits de gameplay straks op het niveau BF3 of liever nog beter is.
Kijk je kan bijv. ook AC , CoD , Fifa , 2k sport game , Halo remakes , Forza of een of andere HD remake kopen voor 60€ want die doen het allemaal anders ;w
Kijk dat het thema je niet ligt of dat je shooters niets vind kan maar we weten nu nog helemaal niet hoe compleet of hoeveel content BF:Hardline nu werkelijk heeft en daarop kun je dan gaan kijken of het wel of niet zoveel waard is.

• beuker19
quote:
djunicron schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:56:

Daarnaast, een game moet wel heel erg goed zijn mocht ik me weer willen gaan ergeren aan Origin / Battlelog. Wat een wanproduct.
HAHAHAHAHAHAHA Hoezo dat dan ?
Werkt bij mij altijd prima en vind Battlelog zeker 100x beter dan de vaak brakke in-game server browsers.
Ook Origin werk prima en vind zeker de laatste 2 jaar bijna nooit geen problemen itt. Steam waar altijd wel weer wat mee is.
Maar goed het is wel jammer dat je altijd 2 verschillende programma's nodig hebt voor je complete game collectie.

• beuker19
quote:
SouLLeSSportal schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:02:
[...]

Het blijft afwachten, maar ook een AC, fifa of welke game dan ook die niet veel meer biedt dan de voorgaande versie, krijgt deze kritiek. om van Cod maar niet eens te spreken. In dit geval is het wel heel erg duidelijk dat dit niet echt een van de meest hoogstaande ontwikkeling van een game zal zijn, qua graphics of gameplay mogelijkheden dan wat we al kennen van bf3-4.

Maar dat betekent niet dat het geen goede game zou kunnen worden, het is alleen op dit moment niet de volle mep voor een nieuwe game waardig in mijn bescheiden mening en met mij genoeg anderen. Wellicht is de uiteindelijke game wel zo goed dat het dat wel doet maar ik heb grote twijfels.

Ik blijf erbij dat dit veel beter een expansion zou moeten zijn ipv volledig nieuwe game.
Kijk het is gewoon zo dat wanneer dit een expansie was voor BF4 er nog veel meer kritiek was.
Zeker omdat je juist bij BF2 BF3 of BF4 wel de verwachting hebt dat je een oorlogs game koopt en nu kan ook bijv. de SP veel meer een eigen richting op.
Ik denk zeker na BF4 dat ze het nooit goed kunnen doen en dat daar de meeste kritiek vandaan komt maar dat moet ook iedereen zelf weten.
quote:
Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:01:
[...]

En alsof m.n. COD, Fifa e.d. ook geen balen kritiek krijgen ivm te weinig vernieuwing.
AC lijkt me sowieso een slect voorbeeld aangezien daar de omgevingen tenminste nog substantieel anders zijn.

Maar goed, dan koop jij toch gewoon lekker wel zo'n remake :? We gaan je niet tegenhouden hoor.

Wat mij betreft is het een achterlijke ontwikkeling die zoveel mogelijk de kop ingedrukt moet worden en waar ik zoveel mogelijk aan meehelp.
Ik ben best bereid om te betalen voor iets waarin ik waarschijnlijk veel lol aan ga beleven.
En met met kijkend naar de verkoop cijfers van Fifa CoD en AC nog zo,n 40 miljoen anderen.

• beuker19
quote:
Tsurany schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:40:

Op gaming gebied wordt alleen veel meer geaccepteerd dan elders.
Hahahahahahaha hier moest ik wel om lachen trouwens.
Volgens mij gebeurd dit in bijna alle vormen van entertainment wel wat ik kan me voorstellen dat er meer dan genoeg mensen zijn die naar het zien van een film , voorstelling , voetbal wedstrijd of concert niet allemaal even tevreden zijn.
Ook bij het kopen van een CD album kan het maar zo wezen dat maar 3 van de 12 nummer leuk zijn maar daar heb je ook gewoon genoegen mee te nemen.

• beuker19
quote:
MisterChaoSs schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:17:
[...]

Dit dus _/-\o_ (al mag de prijs iets lager, naar zeg zo'n 40) voor de rest helemaal mee eens
Ik kocht BF4 + Premium voor 84€ op de dag van de Aziatische release bij een NL webshop ;)
Nu 500 uur verder en het spel word ook nog steeds beter en er komen nog 2 DLC pakketten aan *O*
Ik snap ook al het gezeik niet want met een ''normale'' SP en 10 á 15 nieuwe maps is het al snel 50€ waard in mijn ogen al lijkt het op veel op BF4 wat ik trouwens ook als positief zie omdat BF4 grafisch al aan de top staat.
quote:
secretdk schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:25:
Beetje jammer dat alle bugs die in BF4 multiplayer zitten, gewoon zijn meegenomen naar BFH.
Voordeel hiervan is natuurlijk dat als iets in BF4 CTE opgelost word, dit ook word doorgevoerd naar BFH.
Ik ga er vanuit dat de beta ook al een wat oudere build is omdat de Youtubers dit 6 á 7 weken geleden al hebben gespeeld.
Maar nu hebben ze itt. de BF3 en BF4 beta ruim de tijd om nog het een en ander te fixen zoals ook al is gezegd dat de 30hz tickrate al op kantoor werkt.
En welke Bugs bedoel je eigenlijk ? wat zowel in BF4 als BFH kom ik op een paar rare death's bijna geen bugs tegen.

beuker19 wijzigde deze reactie 12-06-2014 15:38 (35%)

• beuker19
quote:
cinzano99 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:42:
Net ff gebeld met de customer service van EA in Nederland, ff me verhaal gedaan van het aanmelden en het nog niet ontvangen van de beta key , even alles doorgenomen en binnen een klik had deze aardige mevrouw BFH toegevoegd aan mijn Origin.

Ik zou zeggen probeer het, niet geschoten is altijd mis :D

Heb ik eindelijk het spel gedownload, kom ik battleog niet op, alles nagelopen mbt het stappenplan en nog geen resultaat. Kom steeds weer uit op de join closed beta acces gebeuren.
Fix voor dit probleem is al meerdere keren in dit topic voorbij gekomen.
Gewoon even kijk vanaf 9 juni een uur of 23.00 en dan een paar post later ;)

• beuker19
quote:
Beatz schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 02:13:
Nou heb deze ook geprobeerd op de PS4 en dit wordt echt niets.

Dit is gewoon COD meets BF4. Ik had echt gehoopt dat het een verfrissing zou worden en dat is het echt niet. Nu gaat het gewoon zwaar de COD kant op en dat kan toch niet de bedoeling zijn van het Battlefield Franchise. Dat de gameplay wat sneller wordt prima maar door de modus heb je geen "conquest" gevoel meer. Ja dit is mijn mening maar geloof dat ik daar niet de enige in ben.

Ik zou zeggen tegen Visceral Games maak alstublieft een Battlefield game met het Battlefield gevoel en niet deze eehh tja heb er geen nette naam voor.
Sorry hoor maar waar zijn de killstreaks , de 360 no scopes, dolphin divers en akimbo shotguns 8)7
Nee het is een Battlefield die meer gericht is op snelle CQC en stedelijke omgevingen maar itt. CoD zijn de maps ongeveer 25x zo groot en de wapens wel hebben recoil.
Maar als je het zo goed weet wat voor verfrissing kun je nog meer aan een hedendaagse shooter geven als je blijkbaar zo goed weet hoe het niet moet.
En volgens mij is er in het BF4 topic juist heel vaak voorbij gekomen dat er juist genoeg mensen zijn die juist ''deze'' soort gameplay missen in BF4.
Maar ik snap dat een gedeelte teleurgesteld is maar jongens het is geen BF5 hoor en dat word volgens mij nogal eens vergeten.
De reacties op BFBC2 waren nog 100x zo erg als op deze BF maar uiteindelijk is bijna iedereen het er wel over eens dat BFBC2 ook wel een goede game was.
quote:
DanielWW2 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:52:
Het gaat alleen niet om de kosten zelf, ik betaal gewoon mijn €60 voor een game welke het waard is.
Een game welke dat geld waart is moet alleen wel wat bieden. Voor dat geld ga ik dus het volgende niet pikken:
-95% code hergebruik/mod/DLC.
-Lading aan crashes, bugs, sh*tty mappen etc voor dat geld mag je ook wat verwachten.

Dit wil ik dus zien voor dat geld:
-Hoge replaywaarde of z'n goed spel dat je er veel voldoening uithaalt.
-Game moet mij aanspreken.
-Goed uitgedachte gameplay.
-Toevoeging aan collectie.
-Gewoon heel leuk om te spelen.

-Voor de replaywaarde heb ik games zoals de nu oudere TW games, een goede RTS of CiV 5. Ik meedere van dit soort games heb ik honderden uren zitten. BF3 viel hier ook nog onder.
-Aanspreken wederom RTS games en ook goede FPS games, niet 13 in een dozijn CoD of Hardline...
-Hetzelfde als hierboven.
-Dit zijn games welke je gewoon een keer gespeeld moet hebben zoals de Bioshock serie.
-Ik speel de laatste tijd af en toe Rollercoaster Tycoon, ja het origineel. Dat is dus een goede game. Verder was de South Park game ook gewoon geniaal maar dat kwam door het verhaal.

BF Hardline haalt geen van deze criteria voor mij. Het zwaarste criteria voor BF Harline voor mij is dat het spel mij gewoon niks lijkt. Het ziet en voelt als bin there, done that en daar ga ik niet nog een keer voor betalen.

Verder moet je als je nu Hardline al als een "fanboy" loopt te verdedigen echt even goed naar jezelf gaan kijken.
Wie van jullie heeft er niet gebitched op BF4?
Wie van jullie laat zich meteen omverblazen omdat iets nieuw is? Dat is het "shiny" effect wat uitzonderlijk duidelijk gedemonstreerd is in het volgende filmpje.

[video]

Verder moet je nu eindelijk eens je ogen opendoen voor de waarheid. EA belazert je waar je bijstaat. Die lachen zich echt rot dat mensen dit durven te verdedigen. Iedereen die ook maar een beetje BF4 heeft gespeeld ziet meteen dat bijna alles gekopieerd is. Hier voor betalen geeft een gigantische verkeerd signaal af. Denk je nou echt dat EA ook maar een cent zal investeren in een volgende BF game als mensen massaal twee keer betalen voor dezelfde code? Ik denk dus van niet. Het enige dat je doet door een game te verdedigen is het EA makkelijker maken om meer wanproducten te verkopen. Wees eerlijk, EA heeft dit nu al zo vaak geflikt en ze komen er elke keer mee weg omdat er steeds mensen zijn die het verdedigen. Wat helemaal slecht is is dat mensen zeggen dat iets goed is omdat ze de waarheid niet aankunnen. Je maakten een fout en nu ga je om die fout af te dekken andere mensen overtuigen dezelfde fout te maken of opnieuw te maken. Dat is gewoon treurig.

Laat EA zich maar bewijzen. Als het een goede game is dan kijk ik er wel naar. Als het een slechte, gerushte copy paste is dan scheelt mij dat geld voor een game welke mijn geld wel waard is dit najaar. Iets met Rockstar en GTA ofzo. :+
Sorry hoor maar jou haat tegen EA hoeven we echt niet op elke pagina tegen te komen want hoe vaak heb je dit filmpje nu laten zien in alle topics of EA games? 100x ;(
En om direct iedereen die deze game wel wat vind lijken weg te zetten als ''Fanboy'' gaat imo. een beetje var aangezien jij al 5 jaar niet meer objectief bent jegens EA.
En hoezo balazert EA mij dat ik heb toch zelf met mijn volle verstand BFBC2,BF3 en BF4 gekocht en alle games zijn uiteidelijk zeker wel op het gewenste niveau gekomen itt. tot veel andere games bij andere ontwikkelaars of ben je zoiets vergeten als GTA 4 voor de PC.
En zo zijn er meer dan genoeg games die slecht zijn waar 60€ voor is betaald en die nooit gefixed zijn en ook nooit meer gefixed worden.
quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:28:
Hoe kijken jullie tegen Hardline aan zo op dag 4 van de beta?

Eerlijk gezegd ben ik er wel een beetje op uitgekeken en dat ligt niet aan de game zelf maar aan de spelers. Er is zoveel potentie voor epische teamplay, elkaar ondersteunen met de verschillende klasses, gebruik maken van transport verhicles om objectives sneller te halen, vluchtroutes met ziplines met je hele squad met objectives etc. etc. Helaas, er is niets van dat alles als je niet met bovengemiddelde spelers via TS of Skype speelt.

Bij elke nieuwe BF release lijkt het IQ van de gemiddelde gamer op servers met 50% terug te lopen. Of mensen snappen de objectives niet, of het interesseert ze niet. In beide gevallen wordt het spel hard verkloot. Nu al een stuk of 10 potjes meegemaakt dat we gewonnen hebben zonder uberhaubt een vijand te zien. Het laden tussen maps duurt sowieso al langer dan de rondes en het wordt zo tergend saaaaaaaaai allemaal. Een winpercentage van 90+% zou goed moeten zijn, nou ik vind er geen kloot aan. Als die laatste paar procent dan ook nog komt door te spelen tegen een overwicht van eigen clan mates..... Jammer.

Met iets van 6 uur in de game heb ik nog maar 1 enigszins capabel team tegenover me gehad en waar een potje Heist de volle 10 minuten duurde.... Man, man, man het gros van de spelers lijkt nog niet eens in staat om te Pim-Pam-Petten, laat staan een objective te vinden.

Engineers en supports zijn ook weer extreem zeldzaam, het is of medic, of kansloos snipen vanaf de daken. Er kan een mobile spawnpoint van de vijand tegen de eigen spawn aan staan en het maakt de meesten geen klap uit. Ze ziet ze keer op keer met de m16 blijven proberen de driver eruit te schieten. Lukt dat de eerste vier keer niet? Geen probleem, proberen ze het nog 8 keer tot het einde van de ronde......

Of wij hebben tot nu toe extreem pech gehad, maar het overschot aan droeftoeters haalt vrijwel alle zin om te spelen weg. :(
100% mee eens zodra er meer al 2 man samenwerken in 1 team is de winst bijna zeker.
Het komt allemaal door de ''ik heb 50€ betaald dus ik wat ik doe'' mentaliteit echt om van te kotsen.
Maar ik heb gelukkig met Blood Money nog wel een een leuk potje maar Heist is echt een drama.
Helaas is dit ook 1 van de redenen dat BF4 vaak niet leuk is.
Maar de game opzich staat mij wel aan op hier en daar een paar rare keuzes na (zelf revive WTF :( )
Ook zijn de wapens van Engi en Support wel heel erg slecht en ben je wel in het nadeel tov. een Assault en imo. iets te veel.
Die laadtijden zijn hopelijk zo lang omdat het een beta is want anders is het echt een drama.

beuker19 wijzigde deze reactie 13-06-2014 09:41 (19%)

• beuker19
quote:
Pheace schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:24:
Ik vermaak me enigzins met de beta op het moment. Mostly omdat het een tijdje geleden is dat ik BF gespeeld heb. Maar de potjes duren mij te kort. Ik ben meer van fan Conquest maps, en dat mis je op het moment wel erg.

Ik neem aan dat er nog aardig meer bij de game zal komen dan wat er nu is, en hopelijk wat meer gamemodes. Maar op het moment zie ik nog geen hint van een eindproduct waar ik 59.99/69.99 + Season Pass voor zou neerleggen.
Ik reken zeker op meer game modus en mappen en er schijnt ook nog een helemaal open beta te komen dichterbij de release.
Maar de echte conquest 64p ervaring zal deze game niet bieden juist omdat BF4 er (te) veel op gefocused is.
Deze game gaat meer richting de snelle actie en game modes als rush , domination , TDM en CTF maar dat in een police/crime setting.

• beuker19
quote:
Asgaro schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:31:
[...]

Inderdaad, iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren. :)

Want ik zit in PC gaming om vooral volgende redenen:
- mouse en keyboard. (is mijn topreden)
- 1080p. (zelfs als de graphics nog zo laag staan, die scherpte zal je altijd hebben, en das wel nice.)
- cheape games (was nooit een reden om ooit met PC gaming te beginnen. Maar nu is dit wel belangrijk geworden voor me. Niet omdat ik arm ben ofzo, maar omdat het gewoon zo verslavend is om deals te vinden. :+ )

Zolang ik alles op 1080p met continu minimaal 30 FPS kan spelen ben ik tevreden. :)
Dus ik geef niet echt om low/medium/high/... graphics settings.

Om een idee te geven: ik heb met de goeie oude Nvidia 8800GTX nog BF3 gespeeld. Tot ver een jaar lang na BF3's release. :P
Om een idee te geven: die kaart kwam uit ietsje voor Crysis 1 uitkwam dus ze ging al lang mee.
Bij volle 64p servers moest sowieso alles op Low om het nog speelbaar te maken, maar meestal was het doenbaar.
Feit is dat tegenwoordig zelfs op Low games er nog aardig uitzien.
Voor mij is resolutie essentieel: zolang ik op 1080p kan spelen ben ik tevreden.

Maar... uiteindelijk werd BF3 wel DE game die mij overhaalde om te upgraden. (naar een AMD 6950 1GB)

Nu wacht ik terug op DE game dat mijn PC doet zweten waarbij het op Low niet meer aangenaam is. Maar dat zal dus nog enkele jaren duren. :)
Alhoewel, ik hoor al wat angstverhalen over Watch Dogs. Maar die game haal ik pas in een sale over een jaar, dus dan zie ik wel. :P
30 FPS :'( Sorry hoor maar dat is voor mij juist de reden dat ik maar weinig op mijn PS3 gegamed heb want 60 FPS is voor mij echt minimaal en ik denk er aan om dit jaar zelfs een 120/144hz monitor te halen.
En natuurlijk is het beter met FPS/RTS games om een Tobo/Muis te hebben maar er zijn genoeg games die ik speel waarvoor ik een Xbox controller heb aangeschaft.

• beuker19
quote:
Verschelde schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 02:32:
Het is nog maar Beta... Ik hoop gewoon dat het niet met al die DLC's weer is. Ik braak van toegevoegde content na release.

Content dat er eigenlijk al is maar dat ze gewoon in een booster pack steken voor 15-20 euro is gewoon schandalig (BF4). Ook héél dat Premium gedoe vindt ik maar niets.

Battlefield 2 had een goed ranking en unlocks systeem, ook over aantal uitbreidingen hoor je mij niet klagen. Dat was tenminste nog eens een spel.

Hopelijk gaan ze met Battlefield Hardline de goede kant op. Eventueel iets meer COD achtig, ik zou daar op zich geen probleem mee hebben.
hahahahahaha bijna alle games doen dit dus zie ik niet in waarom deze game daar een uitzondering op zal zijn.
Het lijkt mij behoorlijk naïef om te denken dat deze game geen DLC krijgt anders was het waarschijnlijk wel uitgebracht als uitbreiding /expansion van BF4.
Ik heb bij BF3 en BF4 alle twee keer premium gekocht en daar nog geen seconde spijt van gehad omdat tot nu toe alle content zeker de moeite waard is geweest.
quote:
Vandread schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:32:
Wat een brol.... had nog hoop maar dit is echt niks.... hoop dat ze flink op hun bek gaan met deze...
Waarom vind je het niets ? ... is het de setting , de gameplay , lijkt het te veel op BF4 of wat want zulke reacties heb je niets aan.
quote:
Frank76NL schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 08:24:
BF4 kan ik op ultra spelen met een 8320 @stock en een 7970. Met BF Hardline heb ik last van dips in mijn fps bij volle servers. Bij 16 spelers gaat het goed. Doordat de engine al redelijk geoptimaliseerd / gepatched is ,verwacht ik niet veel verbetering op dit gebied. Jammer. :|
Ga er maar vanuit dat het zeker nog wel geoptimaliseerd word want ook alle ''netcode'' oplossingen ziten nog niet in deze beta build.

beuker19 wijzigde deze reactie 14-06-2014 09:09 (15%)

• beuker19
quote:
Help!!!! schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 09:56:
[...]

Wat ben je toch ook een trol hè met dat domme gelach van je elke keer als iemand iets post wat niet met jou mening overeenkomt :X
Nou dit heeft niets meer met wel/niet mijn mening te maken maar dat elke game tegenwoordig met DLC komt En het wel heer raar is om te denken dat BFH hier een uitzondering op zal zijn maar goed jij ben in in ieder geval geen troll ;( wanneer was jou laatste niet jankende post in een van de BF topics.

• beuker19
quote:
Help!!!! schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:20:
[...]

Je kunt iets goed of niet goed vinden. Iedereen heeft evenveel recht om dat hier onderbouwd neer te zetten.

Jouw lompe onbeschofte trollerige reacties met je sneue gelach, woorden als "jankende post'" zijn al tijden sfeerverpestend in alle BF topics.
Vast niet minder sfeerverpestend dan de 5000 berichten over dat alles wat ook maar met BF,EA of Dice kut,slecht,waardeloos en 100x niets is.
Waar jij met nog 3 á 4 anderen verantwoordelijk voor zijn zoals je zelf aangeeft
quote:
Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:51:
Dat is iets wat jij inderdaad kan doen, maar ik niet. Dus ik moet me beperken tot wat ik wel kan doen: klagen en bepaalde games gewoon niet kopen.
quote:
Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:39:

Denk ik niet. Als je verbetering wilt zul je moeten klagen op de fora en games niet kopen.
quote:
quote:
Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:16:

Denk dat dat orienteren helemaal niet nodig is, wat ook werkt is veel kritiek leveren op fora en vooral: niet kopen die bende.

Bij komt die rommel er niet in tenzij:
* het voor E10 is ofzo, dan wil ik er misschien over denken.
* de gameplay zo waanzinnig is dat je er niet omheen kunt/ wilt.

Vooralsnog is beide niet het geval.
:+

• beuker19
quote:
Vandread schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:02:
[...]

Het heeft niets met politie en boefje te maken, dit is gewoon full out war met de bekende game-modi: defuse/arm, soort bombrun (maar dan andersom, ren met X naar Y ofzo) en een soort ctf...
Ze hadden het iets kunnen downtonen qua combat, maar nee het is weer hoppa 5 rpgs, engineers, repair tools etc....
Teveel te gescripte levolution, leuk om keertje mee te maken, maar meestal maak ik het niet mee, de schaal is mooi maar ze zouden levolution eens wat meer op kleine schaal interesant moeten maken, voor meer tactische acties.
Het is dan wel een beta, maar grafisch en netcode zijn niet bepaald jofel...
Dat de Hitreg/netcode niet goed is weten we nu omdat de CTE patch nog niet in deze build zit.
Maar over dat ''all-out'' warfare ben ik het niet helemaal eens omdat je geen tank's en jets hebt en ook de ''LAV'' is sneller neer te halen.
En dat je ook weer de repair tools , RPG's enz enz hebt is ook wel een beetje kenmerkend aan de BF serie natuurlijk want zodra dat weg is heb ik het idee dat ik misschien beter CS of CoD kan ga spelen.
Over die kleinschalige ''Levelotion'' ben ik het 100% eens want na BF4 had ik gehoopt dat de destructie naar een nog hoger plan zou worden getild maar na de beta ben ik bang voor een downgrade.

• beuker19
quote:
evilpin0 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:19:
Server met sniper wapens locked of auto kill als je een sniper pakt, problem solved :D

Maar idd, snipers kunnen dit elk spel flink verpesten.
Maar niet alleen snipers helaas maar gewoon 75% van de player base :(

• beuker19
quote:
Asgaro schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:55:
[...]

Ze zijn niet kritisch want ze volgen de mening van de gaming community niet.
Ze proberen EA in een goed daglicht te stellen want ze gaan nooit de problemen bespreken die de community aankaarten. Zoals waarom de game lijkt op DLC of een mod.

Een voorbeeld van een Youtuber die betaald wordt door EA versus een die niet betaald wordt:

Betaald:
[video]

Niet betaald:
[video]
:O Sorry hoor maar wat een onzin echt ga AUB ergens anders lopen te janken.
Wij zijn geen kleine kinderen en kunnen zelf wel beslissen of wij wel/niet 100€ uit willen geven aan een game.
Ook over he het Youtube verhaal ;( Ik heb zelf de beta gespeeld en kan daarom makkelijk beslissen wat ik wel en niet geloof en kan je vertellen dat de ''betaalde'' youtubers een beter verhaal hadden dan die jankerd in dat 2e filmpje *knip*
Ik vind dat de meeste ''betaalde'' Youtubers best een goed verhaal hebben en ook zeker kritisch zijn en als je ze al wat langer volgt je ook weet waarom ze wel enthousiast zijn omdat ze na alle bugs en problemen die BF4 heeft ook nog een belangrijk soort gameplay missen en dat is precies wat BF:Hardline bied.
En ook weten ze dat nog steeds een groot gedeelte van de viewers ook gewoon lol heeft in BF4 en het dan waarschijnlijk is dat ze dat in BFH ook wel hebben.

Dit soort taalgebruik zien we niet graag op tweakers. Dit kan en moet de volgende keer respectvoller

Gropah wijzigde deze reactie 17-06-2014 23:57 (4%)

• beuker19
quote:
Asgaro schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:08:
[...]

Waarom zet je "betaald" tussen aanhalingstekens? Je denkt dat ik dit uitvind?
Zoek het dan zelf op... EA RONKU. Gewoon, tik in google die termen in en lees de artikels...

jankerd in dat 2e filmpje OMFG wat een mongooltje was dat.
Mongooltje?
Wel, dan ben ik liever akkoord met dat mongooltje dan met iemand die vannachter genaaid wordt.

Doet me hieraan denken. Duidelijk 2 aparte groepen van gamers.
Links de kritische mensen. Rechts die die alles maar slikken. :+
[afbeelding]
LOL
Iemand die alleen maar roept OMG this is shit :'( This is a mod bla bla bla zonder enige vorm van onderbouwing neem ik niet serieus nee.
Ik weet niet wat jij van de ''youtubers'' hebt gezien maar het leek mij een vrij helder verhaal zonder dat ik dacht dat ik naar reclame aan het kijken was.
Maar nu is schijnbaar het dus zo dat wanneer iemand jou mening niet heeft hij direct ook niet meer te vertrouwen is :F

Je kan mij meer vertellen maar dit lijkt mij heel helder.

• beuker19
quote:
Pykow schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:05:
Waarom pakken mensen in Blood money het geld en gaan vervolgens bij de Enamy vault staan ?
Easy win geven voor de tegenpartij ? of begrijpen ze het niet ?
Ik denk om precies de zelfde reden als de mensen die in Obliteration met de bom naar het teams eigen mcom gaat.
Dat is gewoon het niveau van de huidige generatie gamers(tieners) denk ik en als ik zo op Dumpert , Facebook en TV kijk verbaasd me het niets.
En het is echt niet alleen in games als CoD of BF4 maar ook in games als Diablo 3 , Dayz , Fifa en GTA kom je dit soort spelers tegen.......helaas :|

beuker19 wijzigde deze reactie 19-06-2014 09:15 (12%)

• beuker19
quote:
NLsandman schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 17:30:
[...]

Ik ben 41 en wist de eerste paar keer ook niet wat de bedoeling van heist was en al doende leert men.
Nou ik merk anders in BF4/BF3/BFBC 2 nog steeds al zijn er genoeg spelers LVL50+ dat ze niet weten wat ze moeten doen.
Of ze willen het gewoon niet doen wat ja dan gaan ze 20x dood ipv. 25 maar dat lijkt men maar niet te kunnen begrijpen.
Echt ik heb spelers de meest idiote en domme dingen zien doen in game en kan soms gewoon niet geloven dat het het ''werkelijke'' niveau is van de speler.

• beuker19
Als het allemaal waar is wat LvL zegt belooft het nog wat en kijk dan ook met smart uit naar de andere maps enzo

• beuker19
quote:
rnenator schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:37:

Maar jammer dat ze geen veranderingen in de gamemodus brengen. Begrijpelijk, maar jammer.
Waar baseer jij dat op dan ?
Ik denk echt wel dat er nog het een en ander getweaked gaat worden in vooral Heist want Blood money leek mij redelijk gebalanceerd.
Ook ga ik er vanuit dat er nog wel 4 á 5 of nog meer andere gamemodus bij komen zoals TDM , Conquest en Rush

• beuker19
De nieuwe ''competitive'' mode voor BFH rescue

Lijkt wel een soort SnD maar dan in een politie thema

• beuker19
quote:
Help!!!! schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:32:
Dat niet alleen, ik ben volkomen klaar met dat uitmelkgedrag. Ik hoef niet elk jaar een nieuwe game.
Nou ik hoop eindelijk naar 1 1/2 jaar weer eens op een leuke shooter en misschien zelfs wel een goede shooter waar je meer bent dan alleen maar voer voor snipers en voertuigen.
Ik ben ook erg benieuwd naar alle balans updates in de wapens en gadgets t.o. BF4 maar de voortekenen zijn behoorlijk positief als hoop ik nog wel op een paar leuke conquest maps zoals de Aftermath DLC in BF3.
quote:
Seth_Chaos schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:59:
Wat mij niet duidelijk wordt uit al dat nieuws, is of het mogelijk is flawless heists en andere crimes te plegen. Dus overvallen en inbraken zonder dat de politie komt opdagen. Als het de zoveelste shootfest zonder strategie is kan het me gestolen worden.
Not sure if ....... or just stupid 8)7
Het is gewoon een ''Battlefield'' game met een cops en robbers thema en dus niet een soort Payday of GTA.
Wel lijkt mij de SP van een iets hogere kwaliteit dan BF3/4 en hoop ik echt dat de MP in ieder geval beter is dan BF4 en dat het in de buurt komt of zelfs beter is dan BFBC2 en BF3.
Ook komt er nog een open beta en op basis daarvan ga ik eens kijken of BFH de moeite waard is om te kopen.

beuker19 wijzigde deze reactie 24-12-2014 20:57 (27%)

• beuker19
Hier wat meer info over de aankomende Bèta

http://www.battlefield.com/nl_NL/hardline/beta-info

Hotwire en 64p conquest worden dus de speelbare modus en ben benieuwd naar de veranderingen die zijn door gevoerd want de eerste berichten lijken goed.

• beuker19
quote:
Scrifle schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:21:
Zijn er hier mensen die deze zouden kopen om competitief te spelen? ESL , clanbase etc
Denk dat het echt aan ligt wat de staat van de game (hitreg , netcode , server problemen ) is en hoe natuurlijk de gamemodes spelen.
Denk dat er na de bèta wel het een en ander duidelijk is maar nog zullen er veel spelers behoorlijk sceptisch
zijn en misschien wel wachten tot de game een week uit is of het gewon helemaal niet kopen.
Zelf wacht ik rustig de bèta af en kijk vanaf daar wel weer verder.

• beuker19
quote:
Meelobee schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:22:
Waarom toch weer zoveel focus op de singleplayer? Er is toch zo goed als niemand die een BF game koopt voor singleplayer? Imo een optie die ze er gewoon uit kunnen laten, zonde van de resources.
De trailer maken me nog niet echt warm, cops & robbers past gewoon niet in de BF serie. Hopelijk is de gameplay wel ok, maar dat gaan we zien in de aankomende beta
Een game met SP verkoop nu eenmaal beter ga ik vanuit en ik ben er vrij zeker van dat EA dat wel heeft uitgezocht want het brengt immers ook kosten mee.

• beuker19
quote:
GerardHenninger schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:39:
Nieuwe footage van de maps en Hardline in het algemeen.

Heb er iets meer vertrouwen in, alhoewel het wel veel op COD gaat lijken...

[video]
Nou daar ben nu juist helemaal niet bang voor.
Het enige wat Hardline echt kan verneuken is het hele netcode gebeuren en hopen dat men veel geleerd heeft van BF4.
Ik word ook steeds positiever over het hele Hardline gebeuren en het lijkt er steeds meer op dat dit weer gewoon een shooter word waar mannetjes gewoon weer tegen elkaar vechten ipv. als opvulling/kanon voer dienen in zoals in BF4.

• beuker19
Heb de Preload binnen en de hele week om 15.30 vrij 8) en voor wie er zin heeft om samen op TS te spelen
ts.bug-community.com

Heb er echt enorm veel zin in al hoop ik dat de chopper niet te dominant is en er genoeg cover is.

• beuker19
quote:
Jovas schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:44:
Ik kijk erg uit naar de nieuwe content voor BF4, misschien koop ik daarna Hardline wel! :P
Welke content ?
Nog meer UCAV's op Grote open maps met Attack Jets , AA's , Tanks en spelers die in de bergen hun tent kamperen.
Hoop echt dat het in deze BF meer beloond word om PTFO te gaan spelen door middel van het ''geld'' wat je moet verdienen om unlocks te kopen.

• beuker19
quote:
NielsAVS schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:57:
[...]

Man, leer toch eens spelen. Dan is dit gemauw allemaal niet nodig.
Wat moet ik leren dan ?
Ik heb meer dan genoeg ervaring met BF4 om tot weten dat het leuk kan zijn op sommige momenten maar meestal niet puur omdat het een on gebalanceerd rommeltje is.
Toevallig vandaag nog weer 3 van de 4 potjes meegemaakt dat 1 team met 600+ tickets wint omdat het andere team er niets van bakt en liever vanuit de base hun oorlogje voeren.
En dat maakt het ook dat ik juist wel uitkijk naar BF Hardline omdat daar veel frustratie's uit BF4 daar niet voorkomen omdat het gewoon niet in de game zit.

beuker19 wijzigde deze reactie 02-02-2015 23:29 (12%)

• beuker19
Het grootste probleem tot nu toe vind ik de ''BF4'' death's
De map (dust bowl) is wel leuk alleen de wapens zijn of heel onnauwkeurig of hebben echt heel veel recoil want met de begin AR is het behoorlijk pittig om op 75m iemand te raken laat staan doodschieten.
Verder is de chaos wel heel erg vet zeker zonder tanks , AA's en al dat soort dingen.

• beuker19
Nou het raken van de spelers voelt echt goed en snappie aan maar het geraakt/doodgaan is nog steeds een groot probleem en voelt nog steeds zeer buggy aan en als je beschoten word en de daarop volgende sway is echt te bizar voor woorden.
Wel is Heist met een leuk team echt vet en Hotwire lekker chaotisch.

• beuker19
Sorry maar naar een paar uur spelen heb ik meer dan genoeg + punten en kan imho. BF4 de prullenbak in.
Dit is wat BF4 had moeten zijn maar nee er moest meer en meer in de game en allemaal zo noob friendly mogelijk.
De gameplay ligt eerder op het niveau BF3 dan op BF4 en dat bedoel ik in de meest positieve zin.
Snap alle kritiek niet dat dit geen volledige game is en bla bla want er komen nog 6 maps + 5 game modus en nog een volledige SP voor 35€ (PC)
quote:
Katmi schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:22:
[...]

Elke COD since Modern Warfare is een mod, elke Battlefield sinds Battlefield 2 is een mod, elke nieuwe Counter-Strike is een mod, maar grappig genoeg is het alleen Hardline wat een hoop drama daarover krijgt 8)7

Is het een nieuwe Battlefield game ? nee, maar then again als ik screenshots van BF2 en BF4 langs elkaar leg en vergelijk vind ik BF4 ook niet de volle mep waard want buiten een nieuwe frostbite engine is het totaal hetzelfde spel, wat nieuwe weapons, graphics en Levolution map triggers is ook geen 50 euro waard.

Ik probeer Hardline hier niet te verdedigen, maar al dat drama over Hardline terwijl elke shooter sinds 2010 al in essentie gewoon een ''mod'' of '' dlc '' is, zou je toch denken dat FPS gamers het nu wel al gewoon zijn.
Zo'n beetje elke game heeft het tegenwoordig en ook volkomen logisch want waarom steeds het wiel opnieuw uitvinden ipv het gewoon steeds te verbeteren.
Wel moet ik hier aan toe voegen dat men wel eens mag zorgen dat games op de zelfde engine draaien niet meer bij elk deel de zelfde bugs moeten hebben want dat vind ik wel zeer kwalijk zeker bij BF3--->BF4 want dat kon echt niet door de beugel.

beuker19 wijzigde deze reactie 04-02-2015 16:33 (58%)

• beuker19
quote:
lanerios schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:27:
[...]

Echt? Alleen Hardline?

Lees dit maar

Lijkt me een ander beeld geven..

Maar goed, selectief kiezen van dit soort dingen zie je wel vaker. Helaas is het een trend geworden om een kleine engine upgrade, kleine grafische update en volle prijs te releasen. En het grappige is, iedereen koopt het! Wil je een paar niet CoD/BF voorbeelden?

TLoU PS4 (origineel nog geen jaar uit. gelijk HD remake)
GTA V remake
etc
etc

[...]

Yay! weer een SP die zichzelf corrupt na een paar uur spelen. Zodat je dus keer op keer op keer opnieuw kan beginnen. (Ja, die bug in BF4 is er nog steeds op de 360 en op de PS4)
:+ Dan kan de BF Hardline SP alleen maar beter zijn toch want deze word niet gemaakt doot Dice.

• beuker19
Die M16 is lekker maar de AKM is ook echt een beest.
Ben wel blij dat BFH weer echt een shooter is en geen OP voertuigen heeft al komt dat mobiele spawn punt dicht in de buurt
Ik vind de classes en het niet standaard hebben van een RPG,SMAW,Stinger en LMG eigenlijk best wel goed bedacht want ook moet je nu na gaan denken en je reload zorgvuldig plannen en gebruik maken als je weet dat de tegenstander aan het reloaden is.
Word eigenlijk steeds vrolijker van Hardline want maps als Dust bowl en Bank job zijn juist waar het in BF4 aan ontbreekt.

• beuker19
quote:
Gundogan schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:25:
[...]

Ik voorzie wel een damage patch ala BF4. De wapens doen nu zelfs meer damage dan in BF3/4 en niet elk wapen heeft echt meer recoil dan z'n BF3/4 equivalent.

K10 smg is ook een mooi sproeiertje trouwens. 1200RPM en de recoil valt ook wel mee.
Dat hoop ik niet :( vind de damage in BFH veel beter dan in BF4 ook lijkt zeker na een rondje of 5 op de zelfde server nog steeds alles stabiel *O*
Dit hoge DMG model maakt de game een stuk sneller en reward je ook echt voor een headshot.

• beuker19
quote:
wapenvelder schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:54:
Zijn er meer mensen die last hebben van rubberbanding?

De beta is bijna onspeelbaar voor mij zo.

Verder heb ik last van een bug als ik de parachute open en land dat ik niet meer fatsoenlijk door mn sight kan kijken, wiebelt alle kanten op.
PC of Console ?
Ik heb namelijk op de PC nergens last van.

• beuker19
quote:
Layumi schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:38:
Vraag van andere orde....

Ik gebruik de andere buttons op mn muis altijd. Allen hier krijg ik ze niet ingesteld. Ligt dat aan mij, mn muis?

Betreft Roccat pure optical
Bij mijn muis (G500) kon ik de MMB ook niet inastellen dus het ligt deck ik aan BFH.

• beuker19
quote:
Brogala schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:43:
[...]

De netcode is nog slechter dan in BF4 ;w
Nee echt raak schieten en geraakt worden is veel beter dan in BF4.
In Hardline moet je echt raak kunnen schietenn en kun je niet vrolijk wanneer je onder vuur word genomen nog een sigaret roken , koffie inschenken en dan rustig weglopen :o
Ik snap dat er veel mensen zijn die daar moeite mee hebben en zeggen dat BF4 ''gefixed'' is maar BF4 is nooit gefixed maar de damage is gewoon verhoord zodat de hitreg beter lijkt vooral aan de ontvangende kant.
Mijn ervaring met BFH is echter dat 99,9% van de kogels die ik raak schiet ook echt raak zijn en wanneer ik iemand dan 5 keer raak ze ook echt dood zijn itt. BF4 waar het soms maar de vraag was of die hitmarker nu echt of nep was.
Wat mij vooral opvalt is dat de mensen die nu nog veel BF4 spelen vooral klagen omdat de pace en skill enorm hoger ligt en ze dan ingemaakt worden omdat ze geen recoil meer gewend zijn , geen 200 kogel Assault rilfles meer in de game zitten en dat wanneer je nu beschoten word je niet meer terug kan reageren omdat je gewoon dood bent zoals het normaal gesproken hoort als iemand je van achter beschiet.

• beuker19
Destructie is wel een enorm gemis in de nieuwere BF games maar het moet niet ten koste gaan van de gameplay , map disign , stabiliteit en balans want daar ging hety inho in BFBC2 soms ook wel mis.
Ik denk zelf dat destructie een te groot aandeel heeft in de problemen met BF3 en BF4 zeker op de 64/48p servers.
Verder hoor ik hier heel veel dingen over vernieuwend en uitmelken en zo maar ik vind die kritiek maar voor een gedeelte terecht omdat DICE/EA/BF wel de enigste shooter is waar 64p , Destructie , Voertuigen en Infanterie allemaal in 1 games zitten en dat zie je bij geen enkele andere shooter en zelfs in alle andere shooters die bijv. maar 6 vs 6 players ondersteunen zijn er nog meer dan genoeg problemen kijk maar naar CoD , Destiny , GTA online , Halo , Titanfall en MoH.
Natuurlijk hoop ik ook op een shooter die alles perfect doet maar zo lang de techniek er nog niet klaar voor is vind ik de BF serie nog wel het meest toonaangevend en hoop ik dat er straks misschien ook eens andere uitgevers zijn die eens wat meer lef durven te nemen om eens een keer met wat nieuws/vernieuwend te komen.

• beuker19
quote:
ChojinZ schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:33:
[...]

Maar dat is dan wel via VPN en dito crappy latency neem ik aan (er vanuit gaande dat de servers niet plat zijn tijdens de release :+ )?
Valt wel mee hoor.
Je hoeft alleen via VPN in te loggen op Origin het spel op te starten tot aan BL en dan kun jij je VPN weer uitzetten.
Als je geluk hebt zijn er zelfs al genoeg EU servers up.
BF4 speelden wij al op Maandag 16.00 tijden de Asia release en dat ging 3 dagen goed tot ook alle andere gebieden werden unlocked en toen kwamen de problemen ook pas.

Wat mij trouwens wel opvalt is dat ik nog niemand heb gehoord over dat niet alle modus op alle maps draaien en dat er voor sommige modus een player aantal lock is.
Dat is IMHO. een hele goede ontwikkeling.
Premium daar in tegen heeft maar 4 uitbreidingen en heeft nu straks wel heel veel achter nog een andere pay-wall.
Na BF4 Premium en de kwaliteit van de uitbreidingen sta ik niet echt meer te springen om direct of überhaupt nog Premium te kopen.
Wat is jullie mening daar over en wie kopen er wel/niet direct Premium.

beuker19 wijzigde deze reactie 13-03-2015 10:59 (30%)

• beuker19
quote:
Own more, be more. PAY MORE !!!!!!!!!!!!!

• beuker19
Ik snap ook niet zo goed waarom er in dit topic zo gezeken word over het wel/niet kopen/pre-orderen.
Ik denk dat de meesten hier echt wel zelf kunnen bepalen wat ze GVD met hun eigen geld doen en willen ze Hardline pre-orderen prima toch !
Ik denk dat ik van de week Hardline ook wel koop al ben ik na het BF4 drama wel een stuk voorzichtiger en kijk ik lekker de kat uit de boom.
1 ding weet ik wel zeker en dat is dat ik niet direct Premium koop omdat ik nu eerst wil weten wat of het het allemaal waard is want stel je voor dat BFH na een maand nog maar 5000 players over heeft net als MOH
Verder moet ik wel zeggen dat er zeker een een stuk of 5 maps met gameplay inzitten die BF4 mist en dat daarom BF4 ook nog maar door weinig personen gespeeld word.

• beuker19
quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:14:
[...]

De reden waarom de game in Europa op donderdag uitkomt heeft ermee te maken dat de retail niet eerder bevoorraad wordt. Op zijn vroegst gaat ie morgen(avond) in de verkoop ;)
Nee hoor vaak hebben winkels de games soms al weken in het magazijn.
Het heeft er mee te maken dat charts lijsten tot woensdag gaan dus op donderdag een game uitbrengen is de eerste week de kans op plek 1 het grootst.
Dat was natuurlijk vroeger van een groter belang maar nu heb je als bijkomend voordeel dat niet direct iedereen te gelijk speelt dus minder server belasting.

Zijn er trouwens al keyshops die hem nu al leveren?

beuker19 wijzigde deze reactie 17-03-2015 19:48 (3%)

• beuker19
quote:
Ricmaniac schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:33:
Iemand toevallig misschien op g2play de Battlefield Hardline + Versatility Battlepack Pre-Order Origin Key versie gekocht ?

bij een andere zonder die versatility pack staat bij express delivery en bij bovenstaande niet.. maar lijkt me raar als je dan de code 2 dagen later krijgt
bij G2play staat dat de release date 19 Maart is.

• beuker19
Zo was 5 minuten geleden ook nog in Mexico dus Hardline ook maar even mee gepikt voor 38€.
Nu even snel downloaden en spelen maar :P

• beuker19
Zo die RO933 is wel heel erg slecht.
Je kunt beter een steen naar de vijand gooien want die is zeker op <10 meter dodelijker.
Verder heb ik nog iets te weinig gespeeld om echt een oordeel te kunnen hebben.

• beuker19
quote:
PuckStar schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:33:
[...]

leuk maar je weet dat je die hier ook voor 38euro kan krijgen? ;)
en dan bedoel ik bij een gameshop dus hè.
Waarom bij een Gameshop kopen waar ik nog geen Hardline heb gezien voor minder dan 42€ ex Btw. terwijl ik hem bij de uitgever zelf voor 38€ euro kan kopen zonder vage VPN's en dat soort dingen (Hola FTW) en het spel na mijn betaling direct in mijn Origin heb.
Lijkt mij eerder een win-win situatie. :)

• beuker19
quote:
Buizerd__NL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:52:
[...]

PC, als ik het met BF4 moet vergelijken bij de release had je 2 pagina's vol met servers.
Vaak nog leeg of vol waardoor je in queue zit en waardoor je moet uitwijken naar Amerika.
Grapje zeker ?
Ik heb meer dan genoeg servers online en heb in BF3 , BF4 en BFH nog nooit op een Amerikaanse server hoeven spelen omdat er geen EU server online waren en heb er toch zo'n 1800 uur in zitten.
Misschien je server instellingen even resetten en dan op nieuw je voorkeuren invoeren.
En je moet je voorkeuren gewoon simpel houden en niet alles maar aanvinken maar gewoon Gamemode , Player Aantal en evt. nog het aantal spelers maar meer niet.

• beuker19
quote:
pina schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:27:
Vroeger enorm fan van BF2 met Strike at Karkand. Ben fan van zo'n urban warfare. Was toen zoveel leuker omdat het niet ging om uitgestrekte landschappen maar pure actie in stad. Krijg je met deze hardline ook dat gevoel van Karkand?
Juist dat is wat deze BF weer leuk leuk maakt.
BF4 was in mijn ogen te groot en te open en veel te veel op voertuigen gericht maar BFH is weer echt een Shooter waar je met je team samen steeds een punt aanvalt en dan weer door.
Kijk het is geen Karkand want de meeste maps zijn wel kleiner maar de combat is wel vergelijkbaar.

• beuker19
quote:
Buizerd__NL schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:19:
[...]

Raar, is eigenlijk ook gewoon uberhaupt helemaal geen i3D servers alleen maar France of Duitse servers.
En toch heb ik maar een paar aantal waarvan er veel vol zitten, en ik heb maar 1 pagina voor mij en als ik meer naar beneden gaan zijn die allemaal leeg.

Ik heb hier 2 screenshot met de filter wat ik heb ingesteld.

[afbeelding]

[afbeelding]
Je moet beginnen met alle maps niet aan te kruisen maar alleen de maps die je wil spelen.
je hebt geen 64p Blood Money en je zou ook nog kunnen aanvinken om geen lege server te zien.

• beuker19
TDM is in BFH in mijn ogen een beetje overbodig en jammer dat het erin zit al snap ik het wel.
Kijk in BF3/4 bood TDM nog een bepaald soort gameplay die anders maar in BFH is zulke gameplay eigenlijk wat BFH anders maakt dan deel 3 of 4

beuker19 wijzigde deze reactie 21-03-2015 15:53 (3%)

• beuker19
Origin Mexico 38€

Even met Hola inloggen op de Mexicaanse Origin.
BFH kopen en betalen met Paypal en downloaden maar ;)

beuker19 wijzigde deze reactie 21-03-2015 17:48 (75%)

• beuker19
quote:
rickyy schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:17:
Bugs die een terugkeer vertonen:

Reload bug, - since 2011
Zoom bug - BF4
Granaten door de grond, incl M320 die dwars door voertuigen heen gaan, precies waar ze niet voor zijn bedoeld - BF4
Niet registrerende kogels
Voertuigen die voor geen duidelijke rede vast komen te zitten
Geluid dat soms weg valt
Geluid is nog steeds weg aan het begin van een ronde
Soms als je spawned spawn je zonder primary en kan je niet schieten
Soms spawn je met helemaal niks en lijk je net een spectator (gebeurd me nu al voor de 10e keer in 2 dagen)
Moet zeggen op de Reload bug (soms) en Granaten (vooral Gas/Molotov) na heb ik van deze bugs ook geen last.
Natuurlijk heb ik wel eens een voertuig vast zitten maar dat is meestal wel logisch te verklaren.
Het enige wat mij wel stoort is dat je nog steeds in 1 frame dood gaat soms maar voor de rest is de irritatie factor veel lager dan in BF4 en de fun factor echt een stuk hoger.
Dat er nog patches uit moeten komen om naar wat dingen aan te passen zoals het vast blijven zitten achter de stoep :+ is logisch maar deze game is bij lange na niet zo broken als BF4 was/is en dat komt voor een groot deel door de fantastische maps als je ze in de goede gamemode speelt met de juiste aantal spelers.
Het gebrek aan voertuigen is dan ook een dikke + en zorgt ervoor dat juist de gunfights weer belangrijk zijn .
Mijn Favoriete maps zijn Dust Bowl , Downtown en Derailed met 64p en Bank job , Hollywood Heights en Growhouse met 32p en voor de anders maps zijn niet echt slecht maar gewoon minder leuk.

• beuker19
quote:
Heb je het toevallig zelf gespeeld of ben je hier alleen maar om negatieve reviews te posten ?
Heb 40€ voor Hardline betaalt en nu al veel meer fun dan BF4 en dat komt puur omdat de maps gewoon leuke infantry combat bied en dat is op de BF4 maps ver te zoeken alleen dat is de aanschaf al waard imho.

• beuker19
quote:
unfor schreef op maandag 23 maart 2015 @ 23:27:
[...]

Nee, en ik ga het ook niet spelen.
BC2 bied leukere infantry combat.
Zegt wie ?
BC2 was leuk maar Hardline doet er zeker niet voor onder en ook hier geld weer net als BC2 less is more.
Als BF4 3 of 4 van de Hardline maps had gehad weet ik zeker dat BF4 nu nog enorm populair was maar nee het moet allemaal groter en open en er moesten nog meer noob gadgets in :(
BFH doet een ding geweldig en dat hoor je niet in de reviews omdat het vergeleken word met BF4 en iedereen wil zich nu een beetje revancheren omdat ze destijds BF4 allemaal een 9 gaven en dat is dat het gewoon weer een shooter is zonder allemaal voertuigen en gadgets waar je als iemand met goede reflexen en aim weer beloond word zonder dat snipers , tanks , jets of ucav's je weer om de oren vliegen en aan het eind van de ronde die personen 50-0 staan.
Al de reviews hebben kritiek omdat er juist te weinig voertuigen , gadgets en guns in zitten en dat de maps klein zijn en dat soort dingen maar dat is toch juist de reden dat er bijna niemand meer BF4 speelt en dat snap ik niet.
Ik vraag me echt af of de meeste reviewers ooit veel tijd in BF3 of BF4 gestoken hebben want dan zie je gewoon dat juist de dingen die BF3 echt leuk maakten helemaal niet in BF4 zaten en dat meer dingen er uiteindelijk voor hebben gezorgd dat en bij elke uitbreiding minder spelers over bleven en dat bijna iedereen bleef hangen op de vanille maps.

• beuker19
quote:
evilpin0 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:16:
[...]

Dat is het probleem van dit spel waarom het slechte cijfers krijgt. Door het gebrek aan alle noob gadgets vinden veel oude bf spelers het weer heerlijk, maar het gebrek aan al die domme gadgets is geen maat staaf om het spel goed te beoordelen.

Ik merk nu al een zwaar gebrek aan content na een paar avondjes spelen. Ik vind hem heerlijk, speel echt super, maar als ik het spel zou reviewen zou ik het hooguit een 6 geven.
Hoezo dat dan en welke content ?
De meeste BF of CoD games komen met maar 9 maps en net zo veel gamemodes.
Ik ben het er misschien wel mee eens dat dit spel geen 8 of 9 is maar als ik alleen kijk naar de kwaliteit van de game op zich maar als ik dan kijk naar de fun in Hardline doet dat er eigenlijk niet eens meer toe en wil ik gewoon weer spelen/lol maken :*)

• beuker19
quote:
TecTo schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:36:

Gelukkig is Beukertje ook weer blij en hopelijk geneest hij nu van zijn sniper fobie. Lekker rennen als een imbo met je gun ;w
Nog altijd beter dan een Beukertje fobie :+
Maar het was weer zeer vermakelijk om te lezen van jij van de Battlefield serie vind en dat je sinds BF2142 al eigenlijk geen BF meer leuk vind maar wel steeds stug altijd maar weer blijven kopen.

• beuker19
quote:
GerardHenninger schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:23:

Dat is waar, mij bad. Maar idd, als je Premium hebt dan kan je CTE spelen; ik ben geen PC gamer, maar speel soms wel CTE om te kijken waar de devs mee bezig zijn en wat ik in een volgende patch kan verwachten. Dat vind ik wel een pluspunt t.o.v. Hardline.
Dit is toch eigenlijk het toppunt van triestheid als je heel eerlijk bent.
Een kapot spel uitbrengen om vervolgens de mensen die 100+ € hebben betaalt een test omgeving te geven waar nu een jaar later er nog steeds van alles mis is 8)7
Hoe je dat een plus punt vind is mij niet helemaal duidelijk.
Al komt er nog 100 x een patch uit voor BF4 op een paar vanille maps naar zijn de maps zo slecht dat het niet eens waard is om op mijn ssd te staan.

• beuker19
quote:
kazuka schreef op donderdag 16 april 2015 @ 15:50:
[...]

Dat ze BF4 zeker een half jaar te vroeg hebben uitgebracht is inderdaad belachelijk en mag geen excuus zijn. Maar goed, als BF4 goed werkt is het gewoon een geweldige game en ik kan geen ander spel verzinnen wat daar bij in de buurt komt. Sterker nog, blijkbaar is geen andere uitgever of developer op dit moment in staat iets te maken wat direct concurreert met BF4. Je zou verwachten dat Activision of Ubisoft als grote uitgevers hier iets tegenover willen zetten maar het lijkt erop dat EA/Dice voorlopig het alleenrecht heeft in dit specifieke genre (en dan bedoel ik niet online shooters, die zijn er genoeg, maar dan bedoel ik 64 players, grote open maps, met voertuigen en destructie / levolution).
Ik ben het met je eens dat de BF serie iets unieks doet maar in BF4 zijn ze IMHO veel te ver door geschoten en is alles op de wapens na zo ver uit balans dat het gewoon niet leuk meer is.
De grootste problemen die ik met BF4 heb zijn dat voertuigen Koning zijn en je als infanterie niet meer bent als kanon voer omdat de maps ook nog eens te groot zijn met veel te weinig cover en is het voor snipers ook nog eens heel rewarding om te blijven campen.
Dat is ook het enige wat BFH 100x beter doet maar omdat de gameplay incl. noobs redelijk het zelfde is ben ik er eigenlijk wel klaar mee.
Als de BF4 DLC Dragon's Teeth nu de zelfde kwaliteit infantery maps had als Hardline weet ik zeker dat er meer dan genoeg speler nog wel een BF4 hadden gespeeld maar nu op een paar vanille maps na is BF4 gewoon bagger met na door de zeer zeer slecht kwaliteit van alle DLC.

• beuker19
quote:
Elite25 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:11:
[...]

In mijn gevoel zijn de voertuigen juist steeds zwakker geworden. Ik weet nog dat ik in 2142 me vaak verstoppen moest voor voertuigen. Je had als engineer wel een anti voertuig sniper genaamd de 'Pilum' maar daarmee moest op een uitlaat rooster schieten van de voertuigen en die was piepklein en zat aan de achterkant. Sterker nog, toen ik zo'n schot eindelijk maakte, voelde dat als een hele prestatie.

Nu kan jan en alle man een voertuig makkelijk slopen en ze zijn erg zwak. De HMG op de tank stopt met schieten na een kort tijdje en die schiet met BMG rounds en toch kunnen soldaten daar meerdere van hebben. De soldaten raken niet buiten adem, kennen geen mobility hits, kunnen absurd veel apparatuur met zich mee dragen, rennen sneller een heuvel op dan een tank het rijdt. Nee, in mijn ervaring is juist de infantrist Koning.

Ik zoek eigenlijk nog een modern warfare shooter waar de balans enig sinds correct is.

Twitch gaming vond ik wel leuk met Unreal Tournament, daar had je ook een instagib modus en dat is ook een sci-fi setting, dus heeft weinig met realisme of semi-realisme te maken.
Wel vreemd dat de meeste MVP's die 70-0 staan bijna altijd in een voertuig zitten.
Het vervelende is gewoon op bijv. Parcel Storm of Rogue dat het team met de beste Attack Jet piloot ook vaak de grond oorlog wint door de ondersteuning van uit de lucht en dat in sommige maps een scout heli zit want dat ding is op Floodzone zwaar OP.

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 AMD

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True