Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
GerardHenninger schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:52:
[...]

Ik doelde meer op het feit dat de PC versie van Battlefield heel anders speelt dan de console versie. Draai jij in een tank maar eens je turrent; op de PC gaat dat echt bizar snel. Ik geef hierboven al aan dat controllers alleen maar hulpstukken zijn en niet standaard voor betere spelers zorgen. Maar BF op de PC is wel gemaakt voor muis+tobo spelers, de console versies zijn dat niet en dat merk je. Daar zit het grote voordeel in. Los van het feit van meer FPS, meer detail, minder lag, meer updates per seconde etc.
Mja draaien van turrent vind ik op de console ook realistischer. Net als het draaien van een persoon met heavy gear. Ik vind dat springen en sprinten al aardig knap is met zulke zware guns bij, maar bij pc is het helemaal hilarisch. Realistic simulation my ass.

Anyways, de details gaan pas tellen als je echt met een clanmatch oid bezig bent. Normaal maakt dat maar een fractie uit of je wel of niet wint. Ik zeg al: tactiek heeft een grotere invloed dan velen denken en hoe je omgaat met de beperkingen van je platform ook.

Overigens lees ik her en der dat er blijkbaar wel aim-assist is voor controllers op PC bij hardline? Kan iemand dat checken, dan ben ik namelijk wel benieuwd om het eens uit te proberen :+

Martinspire wijzigde deze reactie 01-05-2015 13:56 (7%)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22:44
quote:
GerardHenninger schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:28:
[...]

Lol, dat is hacker mode, kom eens met een voorbeeld dat iemand serieus aan het spelen bent.
Waarom? Het ging toch over voordeel hebben? Is dit geen voordeel? Op een geautomatiseerde manier stats padden/cashen/lvl-en is toch echt cheaten.
quote:
[...]

Waar zeg ik dat jou uren niet meetellen? Ik zeg alleen dat ik (veel) meer uren en dus meer ervaring heb in Battlefield. En nee dat heb ik niet net opgezocht, dat weet ik nog van de vorige keer toen jij aangaf dat je maar 10 uur BF4 had gespeeld en dat Hardline meer waarde had voor jou. Toen zag ik op je Battlelog dat je maar 5 uur BF4 had gespeeld (en amper wat uren in de overige Battlefield games).
Waarom benoem je het dan? Kan je toch ook net zo goed zeggen dat je een paar honderd uur in BF hebt zitten en daardoor genoeg ervaring hebt om het spel goed te kunnen beoordelen ZONDER te vermelden dat je meer hebt gespeeld dan ik.

En daarnaast, ooit weleens gehoord van 2 of meer accounts? Ow, en je zoek skills zijn niet heel geweldig. Op het account waar je op zoekt heb ik namelijk wel degelijk honderden uren BF zitten (hint: BF3 en BFBC). Het feit dat je slechts 1 account hebt gevonden en daarvan de uren ook nog eens niet goed kan inzien zegt al voldoende. ;)

Maar scary is het wel. Voel me gewoon een beetje gestalkt.... :+
En de vorige keer? Heb ik soms wat gemist??
quote:
[...]

Als het een feit zou zijn, dan zouden al die tobo+muis mensen het vaker moeten winnen van normale controller-spelers. Dat is dus niet zo. Je zou het voordeel ook in hun scores moeten terugzien, dat is dus ook niet zo.
Kan je dat onderbouwen met gedegen onderzoek en harde cijfers of is dit weer een "feit" gebaseerd op de ervaring uit jouw vriendenclubje?
quote:
[...]

Ik had het over macro's die je een flink voordeel geven, daar moet je nog steeds iets van laten zien.
Nee, we hadden het in eerste instantie over voordeel. Niet over hoe groot dat voordeel was. Dat maak jij er nu van. Nu moet het ineens " een groot voordeel opleveren". Maar dat was niet de insteek van de discussie. ;w

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iNotSure
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 25-12-2017
Feit voor mij blijft dat ik met UT99 eerste stond op clanbase met 1vs1. Dit was met toetsenbord en muis.
Dat het voor anderen wellicht geen voordeel zal opleveren om met toetsenbord en muis te spelen is voor mij totaal niet belangrijk.

Het zal mij zeker voordeel opleveren op de console, tot hoeverre dit in verhouding staat tot de topspelers die met een controller spelen kan ik dan pas zeggen.

En om nog even terug te komen op de scripts en macro's:
Rapidfire werkt, crouch+shoot werkt ook.

En wellicht geen macro maar wel een script wat je kunt inladen is de no-recoil. Dus genoeg zaken waarmee je tijdens het spelen flink voordeel mee zou kunnen krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 23-05 09:30

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

quote:
ChojinZ schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:41:
[...]

Waarom? Het ging toch over voordeel hebben? Is dit geen voordeel? Op een geautomatiseerde manier stats padden/cashen/lvl-en is toch echt cheaten.
Lees eens terug, ik had het over "flink voordeel" en geef hierboven ook aan dat ik het had over in-game. Beetje levelen kan ik ook automatisch met Hotwire als bijrijder in een 400% server.
quote:
Waarom benoem je het dan? Kan je toch ook net zo goed zeggen dat je een paar honderd uur in BF hebt zitten en daardoor genoeg ervaring hebt om het spel goed te kunnen beoordelen ZONDER te vermelden dat je meer hebt gespeeld dan ik.
Ik benoem het om aan te geven dat mijn mening niet op lucht is gebasseerd en op 2000+ uren Battlefield met o.a. tobo+muis spelers. Een mening over auto's heeft toch ook meer waarde van een monteur die 5 jaar monteur is vs iemand die net van een technische opleiding afkomt.
quote:
En daarnaast, ooit weleens gehoord van 2 of meer accounts? Ow, en je zoek skills zijn niet heel geweldig. Op het account waar je op zoekt heb ik namelijk wel degelijk honderden uren BF zitten (hint: BF3 en BFBC). Het feit dat je slechts 1 account hebt gevonden en daarvan de uren ook nog eens niet goed kan inzien zegt al voldoende. ;)
Ik zag je naam alleen voorbijkomen in het PC platoon topic, that's it. Al heb je 100 accounts, ik basseer mijn informatie op wat ik tegenkom, ik ben geen NSA die alles van je moet weten. En het ging toen over de waarde van BF4 vs BFH.
quote:
Maar scary is het wel. Voel me gewoon een beetje gestalkt.... :+
En de vorige keer? Heb ik soms wat gemist??
Nogmaals... vorige keer... iets met geheugen hebben en weten met wie je "praat".
quote:
Kan je dat onderbouwen met gedegen onderzoek en harde cijfers of is dit weer een "feit" gebaseerd op de ervaring uit jouw vriendenclubje?
Ik hoef dat niet te onderbouwen, ik geef de uitzonderingen aan; tobo+muis spelers die niet extra goed zijn ondanks dat ze met hulpmiddelen spelen. Als jij zegt dat alle Turken dom zijn en ik wijs d'r 1 aan met een IQ van 160 dan klopt jouw mening al niet meer. Jouw mening is dat mensen d'r op de console een voordeel aan hebben, ik zeg dat het geen garantie is om beter te spelen en dat d'r geen flink voordeel aan gekoppeld kan worden.
quote:
Nee, we hadden het in eerste instantie over voordeel. Niet over hoe groot dat voordeel was. Dat maak jij er nu van. Nu moet het ineens " een groot voordeel opleveren". Maar dat was niet de insteek van de discussie. ;w
Nee, goed lezen, ik had het over "flink voordeel" van macro's.. Een goede monitor hebben kan ook een voordeel zijn, maar het is geen flink voordeel. Dus nogmaals, ik sta open om m'n mening te veranderen, kom eens met een flink voordeel van macro's terwijl je aan het lopen bent.

Website - Twitter - Facebook - GHBTV

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elite25
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01-03 11:25
quote:
GerardHenninger schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:48:
[...]
Een normale FPS speler met een controller speelt net zo goed als een speler met tobo+muis.
quote:
GerardHenninger schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:48:
[...]
Het wordt pas not-done als je alle spelers (PC, Xbone, PS4) in 1 server gooit, dan verliezen de console spelers het allemaal.
Beetje tegenstrijdig wat je in een dezelfde post zet, begrijp je het zelf nog een beetje? :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GerardHenninger

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

quote:
Elite25 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 23:56:
Beetje tegenstrijdig wat je in een dezelfde post zet, begrijp je het zelf nog een beetje? :+
Ja hoor, misschien handig om alles daarna ook te lezen zodat het duidelijker voor je wordt ;)
Of om de tekst rondom de quote goed te lezen.

De eerste quote gaat over console spelers met controllers vs console spelers met tobo+muis.
De tweede quote gaat over console vs PC spelers in een gezamelijke server.

GerardHenninger wijzigde deze reactie 02-05-2015 10:04 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elite25
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01-03 11:25
quote:
GerardHenninger schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 10:03:
[...]

Ja hoor, misschien handig om alles daarna ook te lezen zodat het duidelijker voor je wordt ;)
Of om de tekst rondom de quote goed te lezen.

De eerste quote gaat over console spelers met controllers vs console spelers met tobo+muis.
De tweede quote gaat over console vs PC spelers in een gezamelijke server.
Dit is interessant! Ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd. Hoe zit het eigenlijk met aim assist als je tobo+muis aan de je console hangt? Springt dat uit of gaat dat zich ermee bemoeien? Daar zouden heel goed de subpar resultaten van je game-vrienden vandaan kunnen komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23:19
Ik ben bezig met mechanic syndicate, heb de eerste 2 al behaald. Moet nu als prerequisite de gold star halen. Heb al onwijs veel brons en silver, maar krijg die gold maar niet.

Iemand een tip?

^^

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
co2301 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 11:59:
Ik ben bezig met mechanic syndicate, heb de eerste 2 al behaald. Moet nu als prerequisite de gold star halen. Heb al onwijs veel brons en silver, maar krijg die gold maar niet.

Iemand een tip?
Punten blijven behalen. Het gaat op volgorde. Eerst 10 brons, dan 10 zilver en dan ga je naar goud. En zilver is weer meer punten dan brons, dus duurt dat langer. Ik geloof dat je uiteindelijk 275.000 punten nodig hebt.

Je kunt het op zich zien hoe ver je bent door bij je loadout naar de camo van je personage te gaan die je unlocked bij de eerste gouden ster (dus niet van je gun maar helemaal onderaan).

Martinspire wijzigde deze reactie 03-05-2015 19:39 (15%)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• co2301
quote:
Martinspire schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:38:
[...]

Punten blijven behalen. Het gaat op volgorde. Eerst 10 brons, dan 10 zilver en dan ga je naar goud. En zilver is weer meer punten dan brons, dus duurt dat langer. Ik geloof dat je uiteindelijk 275.000 punten nodig hebt.

Je kunt het op zich zien hoe ver je bent door bij je loadout naar de camo van je personage te gaan die je unlocked bij de eerste gouden ster (dus niet van je gun maar helemaal onderaan).
Ahh kijk thanks, ik zat al in m'n assignements en profiel te zoeken naar die coins, maar wist niet dat 'ie bij die 275k vrij komt.

Mijn dank is groot _/-\o_

^^

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChojinZ
quote:
GerardHenninger schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:26:
[...]
Dus nogmaals, ik sta open om m'n mening te veranderen, kom eens met een flink voordeel van macro's terwijl je aan het lopen bent.
Zucht... die zijn al gegeven. No recoil script, Crouch + shoot, Rapidfire, Switchen when empty mag, hacker macro's....

Maargoed, dat zal volgens jou ook wel geen "groot voordeel" hebben.... ;w

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23:13

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoe start je hacker mode eigenlijk? Kan dat alleen vanuit de full multiplayer client? Ik zie de optie in Battlelog niet voorbij komen en een app voor op de tablet zoals bij commander mode voor BF 4 heb ik ook nog niet gezien.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17-04 21:51
quote:
Bor schreef op maandag 04 mei 2015 @ 08:23:
Hoe start je hacker mode eigenlijk? Kan dat alleen vanuit de full multiplayer client? Ik zie de optie in Battlelog niet voorbij komen en een app voor op de tablet zoals bij commander mode voor BF 4 heb ik ook nog niet gezien.
Die is wel aangekondigd geloof ik, maar die was nog niet klaar bij de release. Even geduld nog verwacht ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 04-05 23:55
Als je op het spawn scherm zit kan je met je buttons (op xbox one) switchen naar hacker mode. Het is dan ook niet alsof je allebei kan doen, je krijgt gewoon de kaart en een paar "skills" die je vervolgens strategisch kan plaatsen. Zo werkte het hier, maar heb het 1x geprobeerd en meteen weer weggeklikt want het voelde een beetje zinloos aan..

Zijn er trouwens nog mensen van Tweakers actief online? Wellicht eens een squadje starten :-)

• Tags NL
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 17:57

Tags NL

Harmful or Harmless?

quote:
KiDoNL schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:38:
Als je op het spawn scherm zit kan je met je buttons (op xbox one) switchen naar hacker mode. Het is dan ook niet alsof je allebei kan doen, je krijgt gewoon de kaart en een paar "skills" die je vervolgens strategisch kan plaatsen. Zo werkte het hier, maar heb het 1x geprobeerd en meteen weer weggeklikt want het voelde een beetje zinloos aan..

Zijn er trouwens nog mensen van Tweakers actief online? Wellicht eens een squadje starten :-)
Gisteren alle hacker assingments gehaald en.. Hacker is super nuttig :) Hoe meer je spot, die gas-dingen bediend, GPS jammer doet zodat je team niet gespot kan worden door andere hacker.. Scheelt echt veel, heel veel potjes achter elkaar gewonnen als team met 500 tickets verschil en vaak was ik als hacker MVP :P

https://www.paypal.me/HarmVeenstra

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mooie discussie hier over die muis en toetsenbord op console, maar als er mensen zijn die NIET keihard ownen met muis en toetsenbord op de console dan zijn ze gewoon echt niet zo heel erg goed. Ook met muis en toetsenbord niet. Of ze hebben het gewoon niet goed geconfigureerd. Er zijn heel veel filmpjes op internet te vinden van mensen die gewoon domineren met muis en toetsenbord op de console. Je kunt het na genoeg zo instellen en tweaken dat je het exact gelijk krijgt aan de PC. Als je dan aim assist uit zet is het helemaal feest inderdaad.

Ik heb zelf wel van die FPS freeks op mijn controller, enkel op het aim pookje en ik doe het meer omdat de pookjes van mijn controller in een maand tijd glad zijn gespeeld. Dit geef ik ook aan in mijn filmpje op Youtube. Ik zie dat niet als cheaten. Je speelt de game nog steeds op de manier waarop het bedoeld is; met controller (als zo'n pookje cheaten is dan is bijv een 3rd party controller ook cheaten, want die is ook anders). Muis en toetsenbord horen niet op een console. Dat is cheaten en als je het goed instelt en je kunt gewoon goed schieten met muis en toetsenbord heb je écht een zware advantage over de tegenstanders die wel gewoon een controller hebben. Ja je kunt met een controller ook heel goed worden (ik ben ook aardig goed met de controller na hard en hard oefenen) maar je gaat nooit zo snel zijn als iemand met een muis. Laat staan zo precies.

DAMAGE wijzigde deze reactie 07-05-2015 13:14 (3%)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• iNotSure
quote:
DAMAGE schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:13:
Mooie discussie hier over die muis en toetsenbord op console, maar als er mensen zijn die NIET keihard ownen met muis en toetsenbord op de console dan zijn ze gewoon echt niet zo heel erg goed. Ook met muis en toetsenbord niet. Of ze hebben het gewoon niet goed geconfigureerd. Er zijn heel veel filmpjes op internet te vinden van mensen die gewoon domineren met muis en toetsenbord op de console. Je kunt het na genoeg zo instellen en tweaken dat je het exact gelijk krijgt aan de PC. Als je dan aim assist uit zet is het helemaal feest inderdaad.

Ik heb zelf wel van die FPS freeks op mijn controller, enkel op het aim pookje en ik doe het meer omdat de pookjes van mijn controller in een maand tijd glad zijn gespeeld. Dit geef ik ook aan in mijn filmpje op Youtube. Ik zie dat niet als cheaten. Je speelt de game nog steeds op de manier waarop het bedoeld is; met controller (als zo'n pookje cheaten is dan is bijv een 3rd party controller ook cheaten, want die is ook anders). Muis en toetsenbord horen niet op een console. Dat is cheaten en als je het goed instelt en je kunt gewoon goed schieten met muis en toetsenbord heb je écht een zware advantage over de tegenstanders die wel gewoon een controller hebben. Ja je kunt met een controller ook heel goed worden (ik ben ook aardig goed met de controller na hard en hard oefenen) maar je gaat nooit zo snel zijn als iemand met een muis. Laat staan zo precies.
Ik snap je punt wel maar het houdt mij niet tegen om de Titan Pro te gaan gebruiken.
Ik verwacht dat straks met toetsenbord en muis wel een voordeel heb in vergelijk met de mensen die een controller gebruiken. Er zijn natuurlijk uitzonderingen van mensen die ook supergoed zijn met een controller maar dat is slechts de bovenlaag.

Ook wanneer ik streams bekijk zie je gewoon dat de PC gamers makkelijker spelen dan consolespelers.

In mijn optiek had ik 3 opties:
1. Veel oefenen met controller en er vrede mee hebben dat ik blij mag zijn met een KD van 1:1
2. Een PC aanschaffen met nogmaals het spel terwijl ik een mooie console heb te staan. Geen optie voor mij.
3. Een Titan Pro aanschaffen voor 70 euries, een paar dagen reserveren voor het fine tunen van mijn muis instellingen en spelen alsware ik op een PC aan het gamen was.

Voor mij is het dus een makkelijke keuze. Sommigen zullen het als cheaten beschouwen, anderen doet het niet zo veel en weer anderen zullen tot dezelfde conclusie komen.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@iNotSure Tsja, no hard feelings hoor. Iedereen moet doen wat hij/zij zelf wilt. Jij hebt de mogelijkheid dat te doen, moet je dat lekker doen joh. Je hebt helemaal gelijk. Je kunt met een controller natuurlijk wel hogere KD's halen, maar inderdaad, dan moet je veel oefenen. Ik speel beide games (BF4 en Hardline) op de PC en op de PS4. Op beide platformen ben ik niet slecht te noemen, maar heb behoorlijk lang moeten oefenen voor ik op niveau kwam op de console.

Ik ben zelf iemand die graag een uitdaging aan gaat. Wel met de nodige frustraties hoor, geloof me maar... Haha. Maar ik begrijp ook dat er mensen zijn die die moeite er allemaal niet in willen steken en gewoon lekker willen knallen. Is hun (jouw!) goed recht.

Eerlijk is eerlijk, zo vaak heb je niet last van mensen met muis en toetsenbord. En heb ik er wel last van zoek ik gewoon een ander servertje. Probleem opgelost.

DAMAGE wijzigde deze reactie 07-05-2015 14:07 (10%)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• StefanKelevra
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 15-05 07:41
Ik speel al zo lang op de console maar schieten op een bewegend doel op afstand blijft onmogelijk voor mij met een controller.. merk dat ik dan ook vaak redelijk snel ben uitgekeken op een fps game op de pc in verhouding tot fps games op de pc. Echter speelt iedereen om mij heen op de ps4...heb er wel eens naar zitten kijken maar de prijs van die tobo muis dingen zijn belachelijk duur, xim is 200 euro!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
StefanKelevra schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:02:
Ik speel al zo lang op de console maar schieten op een bewegend doel op afstand blijft onmogelijk voor mij met een controller..
Wat precies vind je moeilijk bij het richten op mannetjes die extreem ver weg staan? Ik heb een video gemaakt met tips voor mensen met een controller:

Misschien heb je daar wat aan? Deze video is helaas slechts op 720p en 30 fps maar normaal gesproken is het gewoon 1080p 60 fps.

Het is vooral veel oefenen en het gewoon écht willen. Ik heb precies hetzelfde 'probleem' (first world problems! LOL) als jou, veel vrienden van mij spelen op de PC maar ook veel vrienden spelen op de PS4 en het is ook wel eens leuk om met vrienden op de PS4 te spelen. In het begin bakte ik er ook echt niks van, maar week voor week voelde ik verbetering er in komen en dat geeft toch wel een erg lekker gevoel hoor... Dat je gewoon ziet dat je beter gaat worden.

• co2301
Is er al meer bekend over hardline premium? Vind weinig info, maar in de PS4 versie word ik wel dood gespammed dat ik premium kan kopen (wat vervolgens dood loopt)..

^^

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iNotSure
quote:
StefanKelevra schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:02:
Ik speel al zo lang op de console maar schieten op een bewegend doel op afstand blijft onmogelijk voor mij met een controller.. merk dat ik dan ook vaak redelijk snel ben uitgekeken op een fps game op de pc in verhouding tot fps games op de pc. Echter speelt iedereen om mij heen op de ps4...heb er wel eens naar zitten kijken maar de prijs van die tobo muis dingen zijn belachelijk duur, xim is 200 euro!
Die Titan One is maar 70 euries (incl. verzending vanuit Amerika)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 15-05 07:41
Damage dankjewel voor je reply maar ik heb het al eerder geprobeerd op die manier en kom meestal wel oké mee.. in ieder geval een kd van 1 maar beter lukt echt niet. inotsure, hoe kan die dan zoveel goedkoper zijn? Werkt dat wel net zo goed? Heb jij hem zelf???

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iNotSure
quote:
StefanKelevra schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:15:
Damage dankjewel voor je reply maar ik heb het al eerder geprobeerd op die manier en kom meestal wel oké mee.. in ieder geval een kd van 1 maar beter lukt echt niet. inotsure, hoe kan die dan zoveel goedkoper zijn? Werkt dat wel net zo goed? Heb jij hem zelf???
Ik heb deze vorige week besteld en is vandaag aangekomen op vliegveld in Turkijke dus zal nu wel onderweg zijn naar Nederland. De filmpjes die ik hiervan heb gezien en de reviews die ik heb gelezen laten zien dat het exact hetzelfde is als spelen op een PC.

Je maakt alleen een beetje rotzooi om je xbox/ps4 heen:
1. Je drukt de USB stick in je console
2. Je verbind een controller aan de USB stick
3. Je verbind een laptop aan de USB stick
4. Je verbind een muis en toetsenbord aan je laptop (kan draadloos)
5. Je stelt middels software je toetsenbord en muis in
6. Spelen maar

Stap 5 vergt wel enige tijd. Niet om het toetsenbord maar meer om de muis goed af te stellen. Iedere muis is weer anders en iedere game reageert weer anders op je instellingen. Maar wanneer je dit allemaal goed hebt afgesteld dan werkt het prima.

Ik moet het zelf nog ondervinden maar verwacht mijn Titan One volgende week binnen te krijgen. Ik zal dit topic middels updates voorzien van hoe het mij bevalt.
Wellicht zet ik Twitch zelfs even aan wanneer ik de configuratie goed heb te staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 24-05 09:28

Supremedch

PSN: supremedch

quote:
StefanKelevra schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:15:
Venom X voor € 120,- werkt prima ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 01:10

zekerpixels

Victory Loves Preparation

ik heb een vraagje die julie vast wel kunnen beantwoorden, het is nu al een aantal keer voorgekomen dat een admin mij kickt in een max ticket game, wanneer ik hierna verder ga in een volgende game heb ik dan mijn boosts weer terug.

Voor de duidelijkheid, ik speel op een server met een willekeurige boost van 1uur, na 30min word ik gekickt, in de volgende game is dan de boost weer terug op 1 uur.

De gemaakt progressie vanuit die game is wel te zien op battlelog, dus het is niet zo dat de hele game niks heeft opgeleverd voor battlelog., Maar hoe zit dit dan meet die boost krijg je die pas aan het einde van de ronde erbij, of is het simpelweg een foutje waardoor die tijd weer terug word gezet.

In de situatie dat ik zelf de server verlaat is ook daadwerkelijk de tijd van die boost afgeteld in de volgende game

PSN: ZekerPixels || Twitch || YouTube

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 29-03 15:29
quote:
iNotSure schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:38:
[...]

Ik heb deze vorige week besteld en is vandaag aangekomen op vliegveld in Turkijke dus zal nu wel onderweg zijn naar Nederland. De filmpjes die ik hiervan heb gezien en de reviews die ik heb gelezen laten zien dat het exact hetzelfde is als spelen op een PC.
Valt dat niet onder hacken?

CamelNLD wijzigde deze reactie 08-05-2015 16:37 (87%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iNotSure
quote:
CamelNLD schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:30:
[...]

Valt dat niet onder hacken?
Geen idee, maakt me ook niet zoveel uit.
Zoals ik eerder al zei, anderen zullen het hacken vinden, anderen zullen er niks van vinden en weer anderen zullen volgen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 29-03 15:29
Klopt, zolang ik er zelf niet een heb zeg ik hacken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iNotSure
Dat is wel het meest kinderachtige argument wat ik ooit heb gehoord.

Omdat ik er niet 1 heb mag jij er ook niet 1, lekker puh!

Maar wanneer jij er wel 1 zou hebben mag het ineens wel? Dus jij bepaalt voor iedereen wat hacken is en wat niet hacken is? Yeah right

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Ik heb een XIM4 op mn PS4. Top! Zeker als je shooters altijd op de PC speelde!

PSN: Jedi_Geub [Link] https://tweakers.net/aanbod/1212935/apple-watch-series-2-(nylon-bandje-42mm)-zilver-(grijs).html [/link]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23:13

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Spelen jullie wel eens Hotwire? De meeste servers die ik tegen kom worden gebruikt om $ te farmen door ongestoord rond te rijden. Het gros daarvan heeft ook nog eens een auto admin met punish wanneer je een tegenstander neer haalt. Zo gaat de lol er wel snel uit en kunnen ze net zo goed het unlocken van items gratis maken.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zekerpixels

zekerpixels

Als aanvulling op mijn vorrige reactie, het gebeurt ook bij een disconnect dat de boosts blijven staan. Iedere keer dat het gebeurt lijkt het wel of ik voor die ronde minder xp heb ontvangen dan wanneer dit niet gebeurt.

Btw is het handig om de voorgaande discussies voort te zetten in een eigen topic, het is nogal een groot onderwerp welke ook in het destiny topic voorkomt en waarschijnlijk ook bij andere games. Naar mijn mening is het handiger daar een centrale plaats voor te hebben, want het heeft geen invloed op een specifieke game.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 22-05 19:34
Zijn er PS4 gebruikers die last hebben van framedrops op Conquest Large of bvb TDM? In een 64p server heb ik altijd langdurige framedrops in drukke gebieden. Gezien de grootte van de maps is het overal wel druk met 64 man en maakt het Conquest Large voor mij eigenlijk onspeelbaar.

Moet wel eerlijk zeggen dat mijn menu laatste tijd ook een beetje stroperig voelt. Ik heb de game al een keer opnieuw gedownload, maar denk er ook over na om binnenkort de PS4 opnieuw van z'n OS te voorzien.

PSN: wolkeh

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChojinZ
quote:
Bor schreef op zondag 10 mei 2015 @ 11:38:
Spelen jullie wel eens Hotwire? De meeste servers die ik tegen kom worden gebruikt om $ te farmen door ongestoord rond te rijden. Het gros daarvan heeft ook nog eens een auto admin met punish wanneer je een tegenstander neer haalt. Zo gaat de lol er wel snel uit en kunnen ze net zo goed het unlocken van items gratis maken.
Heb ik ook gemerkt. Slechte ontwikkeling. :(

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
ChojinZ schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:29:
[...]
Waarom een slechte ontwikkeling? De markt corrigeert zichzelf weer heerlijk. Heel veel mensen zitten dus overduidelijk niet te wachten op dat hele e-penis puntjes gedoe en unlock gezeik, dus lossen ze het zelf op via zulke servers. Zelf vind ik het zonde van mijn tijd om punten te grinden, maar niemand heeft er toch last van als mensen dat wel willen doen? Je hoeft er toch niet te spelen en je wordt er helemaal niets anders van. De beste wapens heeft iedereen die enigszins capabel is wel in het eerste weekend.

Hopelijk zet dit gamemakers aan het denken en bieden ze het optioneel aan voor mensen die persé willen unlocken en dat het uitgezet kan worden voor mensen die gewoon willen raggen zonder badges of digitale schouderklopjes.

Ik zal er niet rouwig omzijn als games weer primair gaan draaien om de gameplay in plaats van trophies.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 25-05 14:55
Ik verkoop BF: Hardline. Mocht iemand interesse hebben, neem even een kijkje :) !

V&A aangeboden: Battlefield Hardline, PlayStation 4

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zekerpixels

zekerpixels

quote:
ChojinZ schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:29:
[...]
Stel je voor je wil alles snel unlocken dan kan je:
- erg goed zijn want dan gaat het is simpelweg ook snel.
- die unlockdingen kopen
- een eigen server nemen of op zo'n hotwire server spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChojinZ
quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:10:
[...]

Waarom een slechte ontwikkeling? De markt corrigeert zichzelf weer heerlijk. Heel veel mensen zitten dus overduidelijk niet te wachten op dat hele e-penis puntjes gedoe en unlock gezeik, dus lossen ze het zelf op via zulke servers. Zelf vind ik het zonde van mijn tijd om punten te grinden, maar niemand heeft er toch last van als mensen dat wel willen doen? Je hoeft er toch niet te spelen en je wordt er helemaal niets anders van. De beste wapens heeft iedereen die enigszins capabel is wel in het eerste weekend.

Hopelijk zet dit gamemakers aan het denken en bieden ze het optioneel aan voor mensen die persé willen unlocken en dat het uitgezet kan worden voor mensen die gewoon willen raggen zonder badges of digitale schouderklopjes.

Ik zal er niet rouwig omzijn als games weer primair gaan draaien om de gameplay in plaats van trophies.
Je geeft zelf al een beetje het antwoord: Blijkbaar zitten maar weinig mensen te wachten op het unlock gedoe waardoor ze dus Hotwire servers gaan gebruiken om snel te lvl-en en te cashen.
EA/DICE/Visceral weet dit (volgens mij) allang en het is jammer dat ze daar niets tegen doen. Nu gaat iedereen heel saai rondjes rijden om maar sneller te lvl-en. Terwijl dit 'probleem' op verschillende manieren opgelost zou kunnen worden. Geef desnoods direct alles al vrij. En dat vind ik een slechte ontwikkeling.

In een ideale wereld zou de markt zichzelf helemaal niet hoeven corrigeren. O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik denk niet zo zeer dat mensen het unlocken zat zijn maar als je op een makkelijke manier punten kan harken om dat ene wapen te krijgen dan doen ze het gewoon. Heeft er denk ik ook mee te maken omdat die laatste opdrachten die je voor die extra guns moet doen (syndicate assignments) gewoon be lachelijk moeilijk zijn in de zin van dat je ze niet zo maar even haalt elk potje of zo. Je moet er dan echt op gaan spelen. Het liefst nog met een hacker die je tier upgrades geeft, dan wordt het plots heel makkelijk.

Niet iedereen heeft die mogelijkheid of zit daar op te wachten inderdaad, dus ja, dan is er een andere mogelijkheid om het te halen: rondjes baanen in een auto op een lege server. En ragen natuurlijk als één iemand van die 3 andere spelers een RPG op je kanus knalt net toen je het bijna gehaald had ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChojinZ
Ow, ik geloof meteen dat dat ook wel een motivatie kan zijn. Maar het ging er mij meer om dat Battlefield je het 'lastig' maakt om snel te lvl-en en zaken te unlocken die vervolgens via een omweg heel makkelijk te doen zijn.
quote:
DAMAGE schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:51:

Niet iedereen heeft die mogelijkheid of zit daar op te wachten inderdaad, dus ja, dan is er een andere mogelijkheid om het te halen: rondjes baanen in een auto op een lege server. En ragen natuurlijk als één iemand van die 3 andere spelers een RPG op je kanus knalt net toen je het bijna gehaald had ;)
En daar heb ik opzich ook geen problemen mee. Maar dat is natuurlijk nooit de opzet geweest van Hotwire.

• Vanhaag
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 26-06-2015
Weten jullie of het ook mogelijk is om de battlepacks die je bij de deluxe edition krijgt los te kopen ?

• pina
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 25-05 15:57
quote:
DAMAGE schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:18:
[...]

Wat precies vind je moeilijk bij het richten op mannetjes die extreem ver weg staan? Ik heb een video gemaakt met tips voor mensen met een controller:

[video]

Misschien heb je daar wat aan? Deze video is helaas slechts op 720p en 30 fps maar normaal gesproken is het gewoon 1080p 60 fps.

Het is vooral veel oefenen en het gewoon écht willen. Ik heb precies hetzelfde 'probleem' (first world problems! LOL) als jou, veel vrienden van mij spelen op de PC maar ook veel vrienden spelen op de PS4 en het is ook wel eens leuk om met vrienden op de PS4 te spelen. In het begin bakte ik er ook echt niks van, maar week voor week voelde ik verbetering er in komen en dat geeft toch wel een erg lekker gevoel hoor... Dat je gewoon ziet dat je beter gaat worden.
eerst zeg je dat je het spel wil spelen zoals het is bedoeld, maar dan zeg je dat je gebruikmaakt van die fps freek... spreek je jezelf dan niet gewoon tegen?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nee Pina, want je speelt het spel nog steeds met een controller. Het is niet zo dat als je niet zo goed kunt schieten met een controller en je die dingen er op zet je gelijk veel beter bent of zo. of überhaupt beter. Het geeft je enkel de mogelijkheid om wat meer finesse in het pookje te leggen waarmee je mikt. Het is óók niet zo dat je hier betere skills mee kunt hebben dan als je het helemaal niet gebruikt. Het is gewoon persoonlijke smaak. De meeste pro's gebruiken het trouwens ook.

Zelf heb ik meerdere controllers en de standaard sticks zijn zo kapot en glad. Ik hoef niemand uit te leggen dat dat helemaal niet speelt. Dus door die dingen spaar ik ook nog eens de standaard sticks.

Dit is het; niet meer niet minder:

DAMAGE wijzigde deze reactie 14-05-2015 21:13 (14%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pina
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 25-05 15:57
ok :Y

los daarvan, is het idd wel zo dat ik er ook last van heb dat die niet precies genoeg is. Het is sowieso al moeilijker om te mikken met alleen je duim. Heb mij intussen ook zoiets besteld, wist niet dat dat bestond :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iNotSure
Dames en heren,

Zoals beloofd zou ik nog mijn bevindingen posten van mijn Titan One.
De Titan One is afgelopen zaterdag binnen gekomen en sindsdien ben ik erg druk geweest met het finetunen van mijn instellingen.

Het toetsenbord was met 5 minuten klaar. Rechtermuisknop op de knop van de Xbox One controller (in het programma), en de toets indrukken die je daarvoor op je toetsenbord wil gebruiken. Piece of cake dus.

Dan over naar de muis. Dit was the hard part. Zoveel instellingen, zoveel waardes dus heel veel testen.
Na ongeveer 5 uren prutsen met de muis heb ik de instellingen zo te staan dat het is alsof ik op de PC speel. Haalde ik eerst altijd scores van 7/9 of 8/7 zit ik nu op scores van 20/3.
Ik ben niet standaard de beste speler op een server, er zijn dus mensen met controller die prima met mij mee kunnen.

Het verhoogt wel mijn speelplezier, dat is iets wat zeker is.

Dus voor de mensen die ook moeite hebben om shooters op een console te spelen kan ik zeggen dat het die 70 euries meer dan waard is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pinobot
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10-05 23:53
quote:
iNotSure schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:49:
Dames en heren,

Zoals beloofd zou ik nog mijn bevindingen posten van mijn Titan One.
De Titan One is afgelopen zaterdag binnen gekomen en sindsdien ben ik erg druk geweest met het finetunen van mijn instellingen.

Het toetsenbord was met 5 minuten klaar. Rechtermuisknop op de knop van de Xbox One controller (in het programma), en de toets indrukken die je daarvoor op je toetsenbord wil gebruiken. Piece of cake dus.

Dan over naar de muis. Dit was the hard part. Zoveel instellingen, zoveel waardes dus heel veel testen.
Na ongeveer 5 uren prutsen met de muis heb ik de instellingen zo te staan dat het is alsof ik op de PC speel. Haalde ik eerst altijd scores van 7/9 of 8/7 zit ik nu op scores van 20/3.
Ik ben niet standaard de beste speler op een server, er zijn dus mensen met controller die prima met mij mee kunnen.

Het verhoogt wel mijn speelplezier, dat is iets wat zeker is.

Dus voor de mensen die ook moeite hebben om shooters op een console te spelen kan ik zeggen dat het die 70 euries meer dan waard is.
Zielige cheaters blijf je blijkbaar altijd houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zekerpixels

zekerpixels

Hebben jullie een paar tips, het wil mij niet echt lukken om camera coins te krijgen. Ik zie wel de Intel assists staan maar ik krijg het niet van elkaar er 10 in een ronde te krijgen.

Verder heeft iemand ook nog een idee om ballistic shield coins te krijgen, als ik met het schild ga lopen blijkt niemand erop te willen schieten

• Erulezz
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 17-05 16:18
quote:
zekerpixels schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:38:
Hebben jullie een paar tips, het wil mij niet echt lukken om camera coins te krijgen. Ik zie wel de Intel assists staan maar ik krijg het niet van elkaar er 10 in een ronde te krijgen.

Verder heeft iemand ook nog een idee om ballistic shield coins te krijgen, als ik met het schild ga lopen blijkt niemand erop te willen schieten
Op de map Hollywood Heights bij de Heli pad is een perfecte locatie. Plaats er twee op de muur richting het voetpad omhoog, en je krijgt ze gegarandeerd. Misschien niet bij de eerste poging(en), maar ik had er ook veel moeite mee tot ik dit probeerde. Soms wel twee coins in een match. Andere goede locatie is op de map Riptide op een paar palmbomen.

Let wel goed op de richting waarop je ze plaatst, het zijn geen 360 graden camera's namelijk. Als er op deze locaties al veel camera's staan gewoon een nieuwe server uitzoeken!

In case of fire: Git commit, git push, leave building | V&A Advertenties | AlpenCams

• zekerpixels

zekerpixels

Dat is min of meer ook het grootste probleem dat er al camera's staan, of ze worden sneller weggehaald dan je ze weer neer kan zetten.

Maar welke gamemode zou je adviseren, ik heb het geprobeerd in bloodmoney en conquest doordat je dab ongeveer weet waar er veel geschoten word. Ik hoor ook dat team deatmatch goed zou werken, maar zijn daar ook de meeste vuurgevechten op continue dezelfde plaatsen voor

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iNotSure
quote:
pinobot schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:18:
[...]

Zielige cheaters blijf je blijkbaar altijd houden.
Hahaha, mooie inhoudelijke reactie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 17-05 16:18
quote:
zekerpixels schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:47:
Dat is min of meer ook het grootste probleem dat er al camera's staan, of ze worden sneller weggehaald dan je ze weer neer kan zetten.

Maar welke gamemode zou je adviseren, ik heb het geprobeerd in bloodmoney en conquest doordat je dab ongeveer weet waar er veel geschoten word. Ik hoor ook dat team deatmatch goed zou werken, maar zijn daar ook de meeste vuurgevechten op continue dezelfde plaatsen voor
Ik heb het gedaan met TDM, maar Blood Money kan ook. Dan moet je even een goede plaats zoeken dichtbij de Money bag en dan zou het ook moeten werken!

In case of fire: Git commit, git push, leave building | V&A Advertenties | AlpenCams

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zekerpixels

zekerpixels

quote:
Erulezz schreef op zondag 17 mei 2015 @ 09:31:
Ik heb het gedaan met TDM, maar Blood Money kan ook. Dan moet je even een goede plaats zoeken dichtbij de Money bag en dan zou het ook moeten werken!
Ik had ook in heist geprobeerd maar dat is echt niks, de rond kan lang duren maar ook binnen 1min voorbij zijn.
Dan alleen in bloodmoney nog een goede plaats vinden, niet continue granaten worden gegooid

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 29-04 11:32
quote:
zekerpixels schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:38:

Let erop hoe je de camera plaats.
Het oog moet wel wijzen naar de plek waar het gebeurd.

(had dat in het begin namelijk ze aan de wand hangen met het "oog" naar beneden 8)7 )

PSN: Ricloo86

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 24-05 15:21

donvalentino

psn: Walllie-G

sinds kort Hardline gehaald, spel bevalt me zeer goed.
Dit is overigens me eerste battlefield spel die ik speel.

Het enige wat me behoorlijk lastig blijft is het vliegen in helikopter, mensen tips hier makkelijker gewend aan te raken? (ps4)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricloo86
quote:
donvalentino schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:07:
sinds kort Hardline gehaald, spel bevalt me zeer goed.
Dit is overigens me eerste battlefield spel die ik speel.

Het enige wat me behoorlijk lastig blijft is het vliegen in helikopter, mensen tips hier makkelijker gewend aan te raken? (ps4)
Zelf server zoeken met weinig mensen erin en veel vlieguren maken.
(ik begin er niet aan, bak er niets van haha)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 17:57

Tags NL

Harmful or Harmless?

quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:31:
[...]

Zelf server zoeken met weinig mensen erin en veel vlieguren maken.
(ik begin er niet aan, bak er niets van haha)
Snap niet dat er geen test-range in Hardline zit zoals in Battlefield 4, zou wel handig zijn hiervoor

https://www.paypal.me/HarmVeenstra

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricloo86
quote:
GiveMeThoseTags schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:10:
[...]

Snap niet dat er geen test-range in Hardline zit zoals in Battlefield 4, zou wel handig zijn hiervoor
Nee dat zou idd makkelijk zijn, maar server met weinig werkt ook prima.
Moet je alleen niet iemand hebben die zijn stinger skills wilt bijwerken ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ja zo'n test range zou fijn zijn.
Ik zit soms echt bij zulke goede piloten, niet normaal. Het is echt een voordeel als je dat goed beheerst.
Als co pilot vaak veel kills hierdoor gemaakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wolkeh
Ik vlieg ook pas sinds de release van Hardline (eerste BF). Eerst transport (makkelijk), daarna ook attack (iets moeilijker). Gaat steeds beter. Je kan gewoon een lege server joinen, dan spawn je en kan je onbeperkt vliegen tot er 4 mensen in de server zitten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricloo86
quote:
wolkeh schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:16:
Ik vlieg ook pas sinds de release van Hardline (eerste BF). Eerst transport (makkelijk), daarna ook attack (iets moeilijker). Gaat steeds beter. Je kan gewoon een lege server joinen, dan spawn je en kan je onbeperkt vliegen tot er 4 mensen in de server zitten.
Zullen we in BF4 ook gaan vliegen? :P

• wolkeh
Misschien kunnen we wel samen in een jet. :+

• Ricloo86
quote:
wolkeh schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 07:34:
Misschien kunnen we wel samen in een jet. :+
Vanavond maar eens proberen! ;)
Ook maar eens even hardline ownen in een attack chopper dan :)

• donvalentino

donvalentino

wat is nu een beetje het beste wapen / samenstelling?

• Ricloo86
quote:
donvalentino schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:26:
wat is nu een beetje het beste wapen / samenstelling?
Ligt er wel een beetje aan wat voor type speler je bent en wat voor game mode je speelt.

• iNotSure
Ik ga voor de ARM, vooral na komende update -> zelfde kogel als de M16A3 en veel grotere clipsize.

Ik twijfel nog wel tussen Compensator of Heavy Barrel.De Grip heb ik altijd Angled ingesteld. Daarnaast Extended Magazine en de Kobra Scope.

Heb de ARM nog niet vrijgespeeld, moet nog een paar revive coins. Dus tot die tijd speel ik met de AKM en M16A3.

Ik zie ook veel mensen spelen met de MPX maar dat past niet echt bij mijn speelstijl. Wel dodelijk in CQB en Armored Insert is ook een groot voordeel.

Daarnaast zie je toch de laatste tijd wel wat meer mensen met een Enforcer gun lopen. Schieten er soms ook dodelijk mee maar die guns vind ik persoonlijk niks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wolkeh
Here are some more changes we're considering:

- CAR-556 increased recoil
- ACWR increased recoil
- SPAS, Stakeout increased damage falloff start range
- ARM gets same bullet as M16A3
- Carbine end damage increased to 18 from 15
- .338 magnum rounds increased OHK range
- .338 magnum rounds much more effective vs. armored insert
- M/45 and Uzi get a new bullet
- M16, M416, MPX get horizontal recoil increase
- K10 lowered start of drop off to 5m
- MPX lowered start of bullet drop off to 10m and end damage lowered to 12
- SG slug increased range and effectiveness vs. armored insert
- M1911 increased damage within 10m
- AWM and R700 OHK extended to 30m

Bron: http://battlelog.battlefi...ew/2979150494176025206/1/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

man man, wat een heerlijk spel is dit toch wanneer je samen met een paar vrienden een squad hebt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 00:44
Ik verwacht dat EA op den duur de premium voor deze game gratis zal weg geven.
Net zoals de season pass voor Titanfall, er zijn gewoon niet genoeg spelers om de spelers te verdelen over de DLC.

2000-4000 op PC, als je dat nog wilt verdelen over 4 DLC en vanilla, dan houd dat niet over.
Ook het aantal spelers is nog steeds dalend terwijl BF4 playerbase nog steeds stabiel is.
BF3 heeft nog steeds meer PC gamers dan BFH.

Om even een andere shooter er bij te pakken, op dit moment heeft CSGO 330.000 PC spelers online.

unfor wijzigde deze reactie 26-05-2015 14:49 (10%)

Steam - BFV - Apex

• Ricloo86
quote:
unfor schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:47:
Ik verwacht dat EA op den duur de premium voor deze game gratis zal weg geven.
Net zoals de season pass voor Titanfall, er zijn gewoon niet genoeg spelers om de spelers te verdelen over de DLC.

2000-4000 op PC, als je dat nog wilt verdelen over 4 DLC en vanilla, dan houd dat niet over.
Ook het aantal spelers is nog steeds dalend terwijl BF4 playerbase nog steeds stabiel is.
BF3 heeft nog steeds meer PC gamers dan BFH.

Om even een andere shooter er bij te pakken, op dit moment heeft CSGO 330.000 PC spelers online.
Dan mogen ze wel met een mooie compensatie komen voor diegene die al Premium hebben gekocht.

• Uffeltje
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 00:52
Of je had gewoon nog even afgewacht met het kopen van Premium. De meerwaarde is voor de eerste DLC nihil.

YouTube

• Ricloo86
quote:
Uffeltje schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:22:
Of je had gewoon nog even afgewacht met het kopen van Premium. De meerwaarde is voor de eerste DLC nihil.
Ben ik niet met je eens, het premium membership heeft al wel voordelen gehad.
Maar niet dusdanig dat het zoveel geld waard is.
Dus voel ik mij als koper benadeeld als ze dit gratis weg geven.

Hoe zou jij het vinden als je een abonnement op je tv voor uitbreidingen van een zender afsluit waar je extra voor hebt betaald, vervolgens vallen de kijkcijfers tegen en gaan ze een uitbreiding aan zenders gratis weggeven.

• GerardHenninger

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:28:
[...]

Maar hoe zou jij het vinden als koper van het spel als d'r straks maar heel weinig mensen zijn om mee te spelen waardoor jouw speelplezier verdwijnt?

Voor de PS4 zijn d'r gemiddeld 20.000 BFH spelers. Stel 20% heeft Premium en die gaat straks de nieuwe DLC spelen. Dat zijn dan maar 4000 spelers (wereldwijd), dus een klein deel daarvan is Europees. Dan hoop ik oprecht voor je dat d'r genoeg volle servers zijn waar je leuke potjes in kan spelen.

• Ricloo86
quote:
GerardHenninger schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:14:
[...]

Maar hoe zou jij het vinden als koper van het spel als d'r straks maar heel weinig mensen zijn om mee te spelen waardoor jouw speelplezier verdwijnt?

Voor de PS4 zijn d'r gemiddeld 20.000 BFH spelers. Stel 20% heeft Premium en die gaat straks de nieuwe DLC spelen. Dat zijn dan maar 4000 spelers (wereldwijd), dus een klein deel daarvan is Europees. Dan hoop ik oprecht voor je dat d'r genoeg volle servers zijn waar je leuke potjes in kan spelen.
Dus zou je de spelers die het al gekocht hebben tegemoet moeten komen met iets.
Draai je de rollen om en gaan de huidige spelers mee met de DLC.

Anders blijf je als koper benadeeld. (dat staat in mijn ogen los van de hoeveelheid spelers)

• Uffeltje
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 00:52
quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:28:
[...]

Hoe zou jij het vinden als je een abonnement op je tv voor uitbreidingen van een zender afsluit waar je extra voor hebt betaald, vervolgens vallen de kijkcijfers tegen en gaan ze een uitbreiding aan zenders gratis weggeven.
Nergens is gezegd dat de DLC gratis weggegeven gaat worden. Maar ook dan hangt het er vanaf hoe snel dat gebeurt. Ik weet nog dat er in BF3 na een tijd een gratis DLC werd aangeboden, heb toen niemand horen klagen. Integendeel, alleen maar positieve reacties. Als de DLC van Hardline na een maand gratis wordt weggegeven snap ik je punt.

Ik neem aan dat je premium onder andere hebt om DIRECT met de DLC aan de slag te kunnen. Als dat niet zo is, is het voor de korting. Die korting kan je na een half jaar ook wel krijgen met de veel voorkomende sales. Je wilt niet weten hoe vaak BF4+Premium al goedkoop is geweest.

Aan de andere kant had je het ook aan zien kunnen komen. Vooraf was een groot aantal mensen sceptisch en na launch waren de spelersaantallen bijna direct minder dan bij de vorige delen. Als iemand dan direct premium koopt is dat toch echt zijn eigen probleem.

Uffeltje wijzigde deze reactie 27-05-2015 11:55 (10%)

YouTube

• Ricloo86
quote:
Uffeltje schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:52:
[...]

Nergens is gezegd dat de DLC gratis weggegeven gaat worden. Maar ook dan hangt het er vanaf hoe snel dat gebeurt. Ik weet nog dat er in BF3 na een tijd een gratis DLC werd aangeboden, heb toen niemand horen klagen. Integendeel, alleen maar positieve reacties. Als de DLC van Hardline na een maand gratis wordt weggegeven snap ik je punt.

Aan de andere kant had je het ook aan zien kunnen komen. Vooraf was een groot aantal mensen sceptisch en na launch waren de spelersaantallen bijna direct minder dan bij de vorige delen. Als iemand dan direct premium koopt is dat toch echt zijn eigen probleem.
Het is inderdaad discussiëren over iets wat nog niet eens bekend is, maar voelt niet tof mocht het zo zijn.

Kom ik op voorgaande reactie.

Je mag als consument niet afgerekend worden op de populariteit van je gekochte product. Prima als ze het gratis doen, daarmee ga ik mee in het punt dat Gerard aangeeft. Maar dan dus rollen omdraaien en diegene die wel vertrouwen in het product hebben geuit belonen.

Daarbij is het logisch als het minder populair is dat er minder mensen premium member zijn geworden en het dus toejuichen als het gratis weggegeven wordt (blijven tenslotte NLD'ers ;) )

• BoomTree
  • Registratie: oktober 2013
  • Niet online
Trailer van de criminal activity DLC:

 15" rMBP i7-16GB-512-GT750M  iPhone 7 Plus 128GB Jet Black  42mm Watch Sport Gold

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 25-05 09:47
Na een paar maanden gewacht te hebben toch maar Hardline aangeschaft, na alle voorgaande delen kapot gespeeld te hebben schrok ik toch wel van het aantal servers dat Hardline draait. Gisteren zonder filters kwamen er maar 25 servers naar boven, 25!!
Daarvan zitter er maximaal 15 voor de helft vol met spelers.

Ligt dit aan mij of is het echt zo droevig met dit deel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 24-05 09:28

Supremedch

PSN: supremedch

quote:
Electromonkey schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:17:
Na een paar maanden gewacht te hebben toch maar Hardline aangeschaft, na alle voorgaande delen kapot gespeeld te hebben schrok ik toch wel van het aantal servers dat Hardline draait. Gisteren zonder filters kwamen er maar 25 servers naar boven, 25!!

Check http://bfhstats.com
BF4 wordt op de PS4 meer gespeeld dan BFH.

Denk idd dat BFH langzaam maar zeker een beetje doodbloed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 25-05 09:47
quote:
Supremedch schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:24:
[...]

Ah bedankt!
Ik heb de pc versie aangeschaft, gelukkig kan ik bij Origin mijn geld nog terugkrijgen.
Echt bijzonder jammer want er zat best wat potentie in.

Misschien bij een uitverkoop voor een paar euro maar een keer meenemen.

Electromonkey wijzigde deze reactie 29-05-2015 10:28 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 25-05 14:55
quote:
Supremedch schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:24:
[...]

Hardline is bij de deur alweer uit, was er na een week eigenlijk al klaar mee.. Jammer, het concept is leuk maar de gameplay viel me toch tegen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Electromonkey schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:17:

Hardline is geen slecht spel, maar gelaunched met een groot deel van dezelfde fouten die al maanden geleden al in BF4 zijn verholpen en nog een hele rits die nog steeds in BF4 zitten. Op de consoles maakt het niet zoveel uit door de controller en de inputlag en misschien ligt de standaard voor shooters op consoles toch een stukje lager dan op pc.

Zolang ze de verbeteringen uit de BF4 CTE niet naar Hardline brengen, is de game op PC de moeite van het opstarten niet waard imho.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

is het al bekend wat de nieuwe DLC moet gaan kosten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unfor
quote:
donvalentino schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:07:
is het al bekend wat de nieuwe DLC moet gaan kosten?
Zoals altijd los een eurotje of 15.
Maar als je op PC/PS3/360/X1 speelt zou ik geen cent uitgeven aan BFH.
De playerbase is zo klein dat DLC uitgestorven zal zijn.
PS4 playerbase is redelijk, maar krimpt snel.
Gewoon wachten tot premium gratis weg gegeven word (zoals bij Titanfall), want er zal geen hond zijn die het anders speelt.

unfor wijzigde deze reactie 09-06-2015 14:20 (13%)

Steam - BFV - Apex

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ja ik wacht sowieso met het aanschaffen van DLC.
Ik speel op de PS4 en zie nog genoeg servers (al weet ik niet wat genoeg is aangezien dit mijn 1e game van BF is).

• TecTo
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 16:24
Na twee maanden weer 10 minuten online en direct gestopt. Ga echt niet betalen voor de uitbreidingen. Misschien als het gratis wordt nog eens een paar uur er aan besteden. Tot over..... of helemaal nooit meer. Er is een grens waarop je stopt met uitzuigerij.

Een avond waarop iedereen het eens is, is een verloren avond. A. Einstein

• NLsandman
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17:05
quote:
TecTo schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:03:
Na twee maanden weer 10 minuten online en direct gestopt. Ga echt niet betalen voor de uitbreidingen. Misschien als het gratis wordt nog eens een paar uur er aan besteden. Tot over..... of helemaal nooit meer. Er is een grens waarop je stopt met uitzuigerij.
Ik heb het zelfde met bf4, elke toch even weer proberen maar na 10 minuten het
al weer zat zijn.

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17:40
Battlefield ‏

BFH: Criminal Activity drops for Premium members on June 16. Your crew ready to hit The Beat?

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unfor

en DRAMA! PR dude van BF is pissed dat iemand negatief is over BF :)

Hele convo: https://twitter.com/Matimi0/status/609057746244075520

unfor wijzigde deze reactie 14-06-2015 11:30 (14%)

Steam - BFV - Apex

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prometheus
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 14-03 14:51
Beetje aparte reactie van die gast, komt over alsof ze geen negatieve feedback willen hebben.

Battlefield 4: Os1rls Tribes Ascend: Os1rls

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01:17

Gundogan

Rip and tear, until it is done

quote:
Prometheus schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:53:
Beetje aparte reactie van die gast, komt over alsof ze geen negatieve feedback willen hebben.
Ze nodigen juist de youtubers uit om de DLC/game te komen spelen voor de release zodat die weer positieve hype gaan creëren. En omdat die youtubers weer de eerste zijn met de content, krijgen zij ook weer extra views en inkomen.

Wel grappig dat er een tommy gun in komt, maar als je met een tommy gun in een moderne BF wilt spelen, kon je beter Bad Company 2 in de steam sale halen voor een 6de van de DLC prijs of zoiets. :X

Gundogan wijzigde deze reactie 14-06-2015 14:11 (18%)

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prometheus
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 14-03 14:51
quote:
Gundogan schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:02:
[...]

Ze nodigen juist de youtubers uit om de DLC/game te komen spelen voor de release zodat die weer positieve hype gaan creëren. En omdat die youtubers weer de eerste zijn met de content, krijgen zij ook weer extra views en inkomen.
Snap ik, maar het feit dat ze die Youtubers laten komen hoort niet te beteken dat ze geen negatieve kritiek mogen uiten.

Battlefield 4: Os1rls Tribes Ascend: Os1rls

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01:17

Gundogan

Rip and tear, until it is done

quote:
Prometheus schreef op zondag 14 juni 2015 @ 15:12:
[...]

Snap ik, maar het feit dat ze die Youtubers laten komen hoort niet te beteken dat ze geen negatieve kritiek mogen uiten.
Als er geen NDA is (en dat is hier niet want ze willen juist dat mensen er over praten), dan mogen ze zeggen wat ze willen ja. Maar als je negatief bent, wordt je de volgende keer denk ik niet meer uitgenodigd wat negatief is voor de inkomsten omdat je niet meer toegang hebt tot exclusieve content en sowieso wil je het niet laten overkomen dat je geen plezier in de game(franchise) hebt waar je afhankelijk van bent voor je inkomsten. Dus zijn youtubers meestal super enthousiast na dit soort events.

Dat de producer zo reageert is ook lekker onprofessioneel en geeft eigenlijk een beetje de (algemeen bekende) façade weg.

Gundogan wijzigde deze reactie 14-06-2015 15:34 (7%)

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• Ricloo86
Iemand de nieuwe maps al gespeeld?

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17:40
quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:11:
Iemand de nieuwe maps al gespeeld?
quote:
Due to an issue with today's Battlefield Hardline PC patch we have had to temporarily postpone the release of Criminal Activity for all platforms. New downtimes will be announced shortly.
Nee dus.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

• Ricloo86
quote:
Ah dat schiet lekker op.

• Ricloo86
quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:46:
[...]

Ah dat schiet lekker op.
Nieuwe maps zijn zeker de moeite, voor mij wel weer een boost om Hardline te spelen.

Overigens vind ik de bounty mode ook erg leuk, dus vanavond maar eens proberen.
(heb hier uren aan gespendeerd bij COD)

• donvalentino

donvalentino

gisteren een update binnen gehad, na die update lijkt het erop of dat ik minder servers kan vinden.
Sowieso vind hij niets als ik een bepaalde map selecteer, dit ging voorheen wel... (Conquest)

Meer mensen last van?

(ps4)
quote:
Gundogan schreef op zondag 14 juni 2015 @ 15:32:
[...]

Als er geen NDA is (en dat is hier niet want ze willen juist dat mensen er over praten), dan mogen ze zeggen wat ze willen ja. Maar als je negatief bent, wordt je de volgende keer denk ik niet meer uitgenodigd wat negatief is voor de inkomsten omdat je niet meer toegang hebt tot exclusieve content en sowieso wil je het niet laten overkomen dat je geen plezier in de game(franchise) hebt waar je afhankelijk van bent voor je inkomsten. Dus zijn youtubers meestal super enthousiast na dit soort events.

Dat de producer zo reageert is ook lekker onprofessioneel en geeft eigenlijk een beetje de (algemeen bekende) façade weg.
Ja, dat gaat twee kanten op. Als youtuber wil je je naam ook niet verbinden aan het zinkende schip wat Hardline heet, de terechte negativiteit rond de game straalt weer hard terug naar die youtubers.

Dat ze NOG steeds niet de netcode verbeteringen van BF4 (laat staan de CTE) naar Hardline hebben gebracht is voldoende reden voor mij om de game per definitief te verwijderen.
Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True