[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.921 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:02
Smoonshine schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:58:
Toch maar The Order besteld bij de Media Markt. Was er altijd wel erg benieuwd naar, maar de korte speelduur hield me een beetje tegen. Maar voor 24 euro kun je je er niet een al te grote buil aan vallen lijkt me. Ik was sowieso nog op zoek naar een nieuwe game na The Last of Us.

Wat is The Last of Us trouwens een prachtig spel zeg. Ik moest er even in komen en heb het ook een tijd aan de kant gelegd, maar wat is de 2de helft van die game goed zeg. Die heb ik echt in 1 ruk uitgespeeld. En wat een geniaal einde. Binnenkort de Left Behind DLC ook nog maar even spelen.
Ik heb The Order in het weekend uitgespeeld + de platinum behaald en ik heb me er echt prima mee vermaakt. Verhaallijn is wel leuk en de graphics zijn erg sterk. 60 euro is teveel voor dit spel maar 24 euro is een prima prijs. :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 01:57:
[...]

Leno motoren 50% off op GTA!
oeh! Ook die met turbo boost??

dammit vnvnd misschien tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Ik zat er net naar te kijken, leuk initiatief. Moest gelijk denken aan de community choice bij de steamsales.

PSN, Twitter: NNY1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:29
poor Leno schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:14:
[...]

oeh! Ook die met turbo boost??

dammit vnvnd misschien tijd..
Ja ook de turbo. Persoonlijk zou ik voor de Vindicator gaan de lectro is leuk maar niet erg snel. Hoop het we hebben je al 2 dagen gemist
Ik zat het net te lezen.
Het is een leuk idee maar dan ligt het nog steeds aan welke games wij kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodborne, GTA of The Last of Us. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:29
bram1984 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:43:
Bloodborne, GTA of The Last of Us. :p
Die vote is never gonna happen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:06

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Allemaal ook erg anders, valt niet te kiezen. Sowieso alle 3 topgames :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:05
The Order is een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:28
Wat is The Last of Us trouwens een prachtig spel zeg. Ik moest er even in komen en heb het ook een tijd aan de kant gelegd, maar wat is de 2de helft van die game goed zeg. Die heb ik echt in 1 ruk uitgespeeld. En wat een geniaal einde. Binnenkort de Left Behind DLC ook nog maar even spelen.
Het is zeker een mooi spel, ben er twee weken geleden aan begonnen, en binnen 4 dagen uitgespeeld dlc ook meteen er achteraan gespeeld, werd echt in het spel gezogen, een van mijn favoriete ps4 games.

heb ook geen last van de walking bug gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:21
The Last of Us is inderdaad een pareltje, een must-have voor alle PS3 & PS4 bezitters.

Leuk dat Limbo gratis wordt, dat is een erg leuk spelletje. Beetje kort, maar wel goed: een uniek sfeertje (al volop geripped), goede sounddesign, top animaties en graphics, leuke puzzels.. Ben blij dat ik hem niet op de PS4 opnieuw heb gekocht... Voor die paar euro zeker geen miskoop maar toch, ik had hem al op de PS3 (erg jammer dat hij dan niet gewoon ook te downloaden was op de PS4). Nu dus alsnog gratis.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

New Rocket League maps, vehicles, game modes and trophies coming in August. Find out more:

http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CLKt51GVEAEn6x8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
BlackEyedAngel schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:48:
Allemaal ook erg anders, valt niet te kiezen. Sowieso alle 3 topgames :)
Het gros zou toch een "A titel" boven elke indie verkiezen, dus dat komt dan wel goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:01
Heb sinds een paar dagen The Witcher 3 in huis maar telkens als ik me voorneem er goed voor te gaan zitten, denk ik 'ach eerst een snel potje Rocket League' en vervolgens is het 2 uur later. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:23:
The Last of Us is inderdaad een pareltje, een must-have voor alle PS3 & PS4 bezitters.
Aangezien het een 'vroege' game is voor de PS4 verwacht ik deze nog wel een keer in de Plus.
Ben wel heel benieuwd, maar het is niet genoeg mijn genre om deze te willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:57:
[...]

Aangezien het een 'vroege' game is voor de PS4 verwacht ik deze nog wel een keer in de Plus.
Ben wel heel benieuwd, maar het is niet genoeg mijn genre om deze te willen kopen.
Mwah misschien over een jaar of 4. Eerder verwacht ik 'm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Geeft niet, ik heb er geen haast mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Limbo, geniaal spel. Al gespeeld op de PS3, maar wellicht nog een keer nu ie toch in Plus komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:51
Net begonnen aan dragon age inquisition.
En moet zeggen het isndat ik hem gratis heb via broertje want had hier niet voor willen betalen.
Heb 2 uur erin en vind beetje saai en neppig overkomen.
En de curscenes hebben hele vervelende happeringen erin altijd...
Wist dat ps4 versie fps drops had maar dit is iets heel anders en al lang bekend maar nooit gepatched.
Heb vroeger skyrim hellemaal dood gespeeld op pc en x360, maar dit is niet mijn type spel.

Nu in de sale denk metro redux en alien isolation halen. En hourney keertje. Dan is het wachten op nieuwe spellen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:22
Heb mijn USB stick van mijn 2.0 headset van Sony kapot. Iemand die weet of die los te krijgen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Laatst online: 15:52
nickdew schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:19:
Heb mijn USB stick van mijn 2.0 headset van Sony kapot. Iemand die weet of die los te krijgen zijn
Helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
P.K. schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:19:
[...]

Via de webshop levert de MediaMarkt CUH-1216a :)
Niet altijd dus, kreeg gewoon het oude type binnen. Dus die gaat weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10 12:35
nickdew schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:19:
Heb hetzelfde gehad, dan heb je dus gewoon pech. De usb is specifiek aan je headset gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgend jaar komt er weer een nieuwe Battlefield uit

Nieuws | 31 juli 2015 -

In 2016 verschijnt er een nieuwe Battlefield-game, zo heeft uitgever Electronic Arts bevestigd.

Blake Jorgensen van EA liet in een gesprek met analisten weten dat het bedrijf elk jaar een shooter als belangrijke release wilt hebben. "Dit jaar is dat Star Wars Battlefront. Volgend jaar is het weer een Battlefield-game."

EA bevestigde wederom dat Mirror's Edge Catalyst, Unravel en Plants vs. Zombies in het laatste kwartaal van het fiscale jaar verschijnen, oftewel ergens tussen januari en maart 2016. Tot slot liet de uitgever weten dat er nog onaangekondigde titels in de maak zijn, waaronder een nieuwe mobiele titel.

De netto inkomsten van het eerste kwartaal van fiscaal jaar 2016 zijn van 335 miljoen dollar naar 442 miljoen dollar gestegen. Ook groeien de inkomsten die op digitale releases worden binnengehaald. Digitale inkomsten zijn 52 procent van het totale plaatje, in vergelijking met 44 procent vorig jaar.

Geplaatst op 31 juli 2015 om 10:31 door Michel Musters

Bron: http://www.insidegamer.nl...en-nieuwe-battlefield-uit
Hopelijk vernieuwend en current-gen only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:19
Aaaawwww yisss! Hopelijk een degelijk vervolg op bf4, en anders op bad company.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Hoop dat Unravel ook snel een release datum krijgt. Ben zeer gecharmeerd van wat ik tot nu heb gezien.

PSN, Twitter: NNY1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:51
Bad company 3 yes please!!!
Heerlijk game reeks. Deel 1 was echt fantastisch en nieuw. En multiplayer kapot gespeeld. Deel 2 ook wel maar iets minder.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Laatst online: 15:52
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:57:
[...]

Hopelijk vernieuwend en current-gen only.
Wat zou er vernieuwd moeten worden aan Battlefield?

Als ze de engine zo kunnen tweaken dat er bij release geen tot weinig bugs zijn, de fps bij grootschalige conquest mappen stabiel blijft op 60, graphics iets omhoog poetsen.

Verder afgezien van tweaken en de release-problemen is BF4 gewoon een hele goeie uit de reeks (geweest).

(mijn mening natuurlijk 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 14:48
Heb die PS4 al sinds dag 1 in huis, maar momenteel kan niks me bekoren op dat ding. Weinig spellen spreken me aan. Laatste spel wat ik op de PS3 speelde was GTA5, die vond ik erg leuk maar weinig behoefte deze opnieuw aan te schaffen voor de PS4. Er zijn ook weinig spellen op komst die me wel aanspreken (behalve de The Division wellicht). Komt misschien ook omdat er kort na de release eigenlijk erg weinig games beschikbaar waren. Ligt dat aan mij? Aan de leeftijd misschien? Gebruik dat ding momenteel eigenlijk alleen voor Netflix en soms wat MLB-tv. Best wel wat overhead 8)7

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

stp_4 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:18:
Heb die PS4 al sinds dag 1 in huis, maar momenteel kan niks me bekoren op dat ding. Weinig spellen spreken me aan. Laatste spel wat ik op de PS3 speelde was GTA5, die vond ik erg leuk maar weinig behoefte deze opnieuw aan te schaffen voor de PS4. Er zijn ook weinig spellen op komst die me wel aanspreken (behalve de The Division wellicht). Komt misschien ook omdat er kort na de release eigenlijk erg weinig games beschikbaar waren. Ligt dat aan mij? Aan de leeftijd misschien? Gebruik dat ding momenteel eigenlijk alleen voor Netflix en soms wat MLB-tv. Best wel wat overhead 8)7
Dat ligt duidelijk aan jou. Ik heb de PS4 ook al zo lang en ik ben ook de 30 voorbij. Maar de games worden juist steeds toffer. Op dit moment vind ik zowel The Witcher als Batman echt zeer de moeite en kun je je uren mee vermaken. In elk geval 10x beter dan Netflix...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:19

On_E

Housemusic

Ja, dat ligt aan jou.

Waarom MLB The Show 15 niet kopen dan als je blijkbaar van honkbal houdt? Een betere honkbal game is er niet.

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 31-07-2015 11:34 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
Nee hoor, couldn't agree more d:)b

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:13
v8power67 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:01:
Net begonnen aan dragon age inquisition.
En moet zeggen het isndat ik hem gratis heb via broertje want had hier niet voor willen betalen.
Heb 2 uur erin en vind beetje saai en neppig overkomen.
En de curscenes hebben hele vervelende happeringen erin altijd...
Wist dat ps4 versie fps drops had maar dit is iets heel anders en al lang bekend maar nooit gepatched.
Heb vroeger skyrim hellemaal dood gespeeld op pc en x360, maar dit is niet mijn type spel.

Nu in de sale denk metro redux en alien isolation halen. En hourney keertje. Dan is het wachten op nieuwe spellen.
Grappig, ik vind het een van de leukste RPG's sinds tijden. na een uur of 11 ben ik nog geen meter opgeschoten omdat ik teveel blijf hangen en elke keer nieuwe quests tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Heb die PS4 al sinds dag 1 in huis, maar momenteel kan niks me bekoren op dat ding. Weinig spellen spreken me aan. Laatste spel wat ik op de PS3 speelde was GTA5, die vond ik erg leuk maar weinig behoefte deze opnieuw aan te schaffen voor de PS4. Er zijn ook weinig spellen op komst die me wel aanspreken
Ik ben net aan de PS4 (hiervoor alleen een Wii U) en ik vind juist dat er bakken interessante games zijn voor de PS4. Ik heb me ondertussen door TLoU, Arkham Knight en AC: Unity heen gewerkt en kijk erg uit naar Just Cause 3, Fallout 4, remastered Uncharted collection, Uncharted 4, No Man's Sky, etc.

En dan krijgen we in 2016 nog project Morpheus en bijhorende games.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:35:
[...]

Nee hoor, couldn't agree more d:)b
Wel hoor. Genoeg mensen vermaken zich kostelijk. Ik kom zelf tijd te kort. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 14:48
On_E schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:34:
[...]

Ja, dat ligt aan jou.

Waarom MLB The Show 15 niet kopen dan als je blijkbaar van honkbal houdt? Een betere honkbal game is er niet.
Heb op PS3 hier een aantal delen van gespeeld. Op een een gegeven moment heb je het principe wel weer gezien. Hett ligt denk ik gewoon aan mij :9

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je games als Bloodborne, TLoU en Batman al geprobeerd? Stuk voor stuk briljant en wat mij betreft veel leuker dan GTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Wil bloodborne best proberen, maar niet voor de 55 euro wat het nu nog moet kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

ChrisLNFF schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:18:
Wil bloodborne best proberen, maar niet voor de 55 euro wat het nu nog moet kosten.
Jij koopt alleen maar spellen die je al kent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:06

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Had hetzelfde, heb hem toen maar een keer van marktplaats af voor 25 euro, stuk beter :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

KenVerburg

Race-fan

Bloodborne is € 39,99 in de Platstation store atm en € 35,99 met plus :)

(Kan nog steeds te hoog zijn natuurlijk, just saying).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:27
Ligt aan de leeftijd en/of aan het feit dat als je de 'last gen' behoorlijk actief gegamed heb (zoals ik), dan heb je alles wel een beetje gezien. Developers nemen geen grote risico's meer met nieuwe niet bewezen concepten.

Ik ken het gevoel. Begrijp me niet verkeerd de PS4 is eigenlijk wat de PS3 had moeten zijn, 1080p met acceptable frame rate en bijpassende kwaliteit graphics. Ik ben blij dat ik de standaard games (AC, BF, FIFA, GTA, TLOU) in de kwaliteit zoals ze wat betreft smoothness en graphics bedoeld zijn.

Sinds de Nintendo 64 heb ik geen Nintendo meer gehad (Nintendo Wii in me kerstpakket, maar dat boeide niet lang). Stiekem kijk ik, of ik een Wii-U gunstig kan kopen voor die paar Nintendo pareltjes waar ik wel erg benieuwd naar ben in 1080p.

De PS4 games waar ik naar uitkijk: Star Wars: Battlefront, Uncharted 4 en inderdaad een nieuwe Battlefield.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Aaargh! schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:28:
[...]

Jij koopt alleen maar spellen die je al kent ?
Nee, maar ik ben wat voorzichtig met games waarvan ik twijfel of ik het leuk vind. Er zijn duizenden mensen die Dragon Age of Mass Effect leuk vinden, ik heb allebei die games na 2 uurtjes weer op marktplaats gezet. Smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

ChrisLNFF schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:46:
[...]

Nee, maar ik ben wat voorzichtig met games waarvan ik twijfel of ik het leuk vind. Er zijn duizenden mensen die Dragon Age of Mass Effect leuk vinden, ik heb allebei die games na 2 uurtjes weer op marktplaats gezet. Smaken verschillen.
Welke games vind je dan wel leuk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Aaargh! schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:49:
[...]

Welke games vind je dan wel leuk ?
Voornamelijk FPS of horror survival.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Jumpman schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:36:
[...]

Ligt aan de leeftijd en/of aan het feit dat als je de 'last gen' behoorlijk actief gegamed heb (zoals ik), dan heb je alles wel een beetje gezien hebt. Developers nemen geen grote risico's meer met nieuwe niet bewezen concepten.
Ik ben 37 en heb de vorige generatie ontzettend veel games gespeeld maar ben hartstikke tevreden met de PS4 line-up sinds dag 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
On_E schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:03:
[...]

Ik ben 37 en heb de vorige generatie ontzettend veel games gespeeld maar ben hartstikke tevreden met de PS4 line-up sinds dag 1.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook vanaf dag één tevreden! Ik gaf alleen aan wat een reden voor hem zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:47
Ik merk dat ik wat selectiever wordt op de PS4.
Op de PS3 had ik een spel of 65, nu op de PS4 zit ik op 9 of 10 denk ik (AAA games, geen Indies oid).
Ik koop niet meer ieder spel waarvan ik denk dat het wel leuk zal zijn,
ik moet zeker weten dat het leuk is ;)
Daarom kijk ik altijd streams als ik geinteresseerd ben in een game.
Zo ben ik ook aan Bloodborne geraakt; ik heb mezelf ervoor gehyped zeg maar.
In het begin wist ik ook niet of het iets voor mij zou zijn.

Spellen als The Order, The Last of Us, Destiny, Uncharted, Skyrim, The Witcher laat ik gewoon aan me voorbij gaan. Net als alle gratis ps+ Indie games trouwens. Enige die ik heb is Injustice.
Dit jaar komt er ook nog maar 1 spel waarvan ik denk "die móet ik hebben": Final Fantasy XV.
Games als MKX, Arkham Knight en de nieuwe NFS straks heb ik ook wel interesse in, maar die hoef ik niet per se nu te hebben. Die komen ooit wel in een aanbieding.
In het PS3 tijdperk zou ik die dus gelijk gekocht hebben.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07 14:10
35 en ook heel veel gegamed op eerdere generaties maar dat weerhoudt me er niet van om nu nog lekker door te gamen! De line-up van de PS4 ben ik ook best wel tevreden mee tot op heden. Ik was altijd wel een behoorlijke shooter speler maar sinds de PS4 ben ik ook wat meer in het RPG genre gaan doen en dat brengt weer genoeg frisse games met zich mee.

Dragon Age heb ik me zeer goed mee vermaakt, Bloodborne is briljant evenals the Witcher. The Last of Us ben ik nu in bezig en dat is ook echt een ervaring die je gehad moet hebben. Daarnaast uiteraard gewoon van tijd tot tijd lekker een potje knallen in BF4, COD of Destiny. Genoeg om je mee te vermaken :)

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Val gewoon bijna altijd terug op bf4, gewoon omdat het online clubje van GoT gewoon goed en gezellig is. Verder ook geen concurrentie qua FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

dvdkiwi schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:16:
Spellen als The Order, The Last of Us, Destiny, Uncharted, Skyrim, The Witcher laat ik gewoon aan me voorbij gaan. Net als alle gratis ps+ Indie games trouwens. Enige die ik heb is Injustice.
Geen Rocket League? :o
Dan mis je echt 1 van de leukste games in jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
ChrisLNFF schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:23:
Val gewoon bijna altijd terug op bf4, gewoon omdat het online clubje van GoT gewoon goed en gezellig is. Verder ook geen concurrentie qua FPS.
Dat dus :)
BF4 loopt als een rode draad door mijn PS4, met af en toe tussendoor een uitstapje naar een andere game.
On_E schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:24:
[...]
Geen Rocket League? :o
Dan mis je echt 1 van de leukste games in jaren.
Nope, geen Rocket League ;)

Als ik ieder spel moet kopen waarvan mensen zeggen: "o die móet je echt kopen, dat is echt een must-have!!", dan zit ik dus wel met games als The Last of Us, Uncharted en dergelijke opgescheept.
Ik begrijp dat het goede games zijn, maar mij doen ze niks...
Zo roep ik dat God of War III een must-have is (meest epische game ooit), maar daar vindt bv Bram dan weer weinig aan. Ieder zo zijn ding ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Superkiwi op 31-07-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Scheelt dat Rocket League gratis is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Rocket league is heel leuk, maar de grootste hype lijkt wel weer voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

dvdkiwi schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:24:
[...]
Nope, geen Rocket League ;)

Als ik ieder spel moet kopen waarvan mensen zeggen: "o die móet je echt kopen, dat is echt een must-have!!", dan zit ik dus wel met games als The Last of Us, Uncharted en dergelijke opgescheept.
Ik begrijp dat het goede games zijn, maar mij doen ze niks...
Zo roep ik dat God of War III een must-have is (meest epische game ooit), maar daar vindt bv Bram dan weer weinig aan. Ieder zo zijn ding ;)
Het kost je niks? En ik ben ervan overtuigd dat iedereen die games leuk vindt, RL ook leuk vindt.
ChrisLNFF schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:41:
Rocket league is heel leuk, maar de grootste hype lijkt wel weer voorbij.
Wat? Die begint net! De game is in ruim 3 weken tijd 5 miljoen keer gedownload...

[ Voor 17% gewijzigd door On_E op 31-07-2015 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
In mijn vriendenlijst wordt het niet veel meer gespeeld, zelf speel ik 'm na het halen van platinum ook niet meer eigenlijk. Misschien met de nieuwe dlc weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Ik ben met de jaren ook wat selectiever geworden, maar dat komt vooral doordat ik intussen goed kan inschatten of ik een game leuk ga vinden of niet. Ik vermaak me dagelijks uitstekend met de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:05
Ik speel GTA V sinds zijn release in september 2013 nog steeds actief, dus ik ben ook van mening dat de line-up van de PS4 mager is. Er zijn heus wel games uitgekomen die de moeite waard zijn, maar op het gebied van games blijft de PS4 een teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 15:42
On_E schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:58:
[...]
En ik ben ervan overtuigd dat iedereen die games leuk vindt, RL ook leuk vindt.
Daar gaat je overtuiging... RL kan me echt heel weinig boeien en ik game toch best regelmatig en vind het leuk ook ;)

Heb een paar potjes RL gedaan (ook vanwege de hype, toch maar ff proberen) maar ik vind d'r niet veel aan. Ieder z'n ding natuurlijk, maar een game die 'iedereen' leuk vind, bestaat gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:36
ChrisLNFF schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:46:
[...]

Voor Mass Effect (deel 1 iig) heb je wel iets meer dan 2 uurtjes nodig om in te komen. Het eerste deel heb ik gewoon 3x gekocht. De 1e keer na een uur gestopt omdat ik het saai vond en verkocht. Toen later nog een keer, want het moest toch zo episch zijn :? Nooit aan toe gekomen en weer verkocht en de laatste keer dat ik het kocht even doorgezet en één van de meest epische games ooit gespeeld (voor mij dan). Zal me altijd herinneren hoe je vanaf de maan op de aarde keek.

Voor mij kwam het keerpunt rond de 4 uur. Daarna kon ik niet meer stoppen :) Maar inderdaad iedereen zijn soort games.

Bij mij staat de PS4 zo goed als nooit meer aan. Een tijd actief GTA en BF4 gespeeld en Trials Fusion (helaas niet zo goed als Evolution), maar verder vind ik het allemaal teveel van hetzelfde. Rocket League is voor mij echt de verrassing van het jaar en nu kijk ik uit naar Fallout 4 en Just Cause 3.

Nu game ik gewoon wat vaker op de pc. Weer wat RTS, Citybuilders en Racesims en aangezien ik dat jaren niet meer had gedaan voelt het weer fris en ik kan ik mijn geld weer lekker uitgeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Kiwi: ben inmiddels al wat verder in GoW. Het is toch wel leuk. ;)

Rocket League doet mij ook helemaal niets. Ik ben ook niet echt een online speler. Alleen CoD ga ik wel weer online doen.

Even alle riddles halen in Batman, en daarna GoW en Ethan Carter even af maken. Dying Light moét ik ook ff doen daarna. Daar pak ik alleen de story missions nog ff van, want ben er verder wel op uitgekeken. En dan is het tijd voor de volgende lijst.

Submerged 05-08
Zombi 18-08
Until Dawn 25-08
Dishonored 28-08
Mad Max 01-09
Uncharted 07-10
Fallout 10-11
Black Ops 06-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 16:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Rocket leage lijkt inderdaad alweer wat minder populair te worden. Vergeet ook niet dat de meeste mensen die hem gratis bij PS+ hebben gekregen hem nu wel hebben / gespeeld hebben. Ik moet zeggen dat ik er ook wel een beetje flauw van begin te worden. Het is toch keer op keer weer hetzelfde. Het concept is heel leuk maar er zit voor mij niet genoeg afwisseling in om het echt leuk te houden voor een langere tijd.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:21
Bor schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:24:
Rocket leage lijkt inderdaad alweer wat minder populair te worden. Vergeet ook niet dat de meeste mensen die hem gratis bij PS+ hebben gekregen hem nu wel hebben / gespeeld hebben. Ik moet zeggen dat ik er ook wel een beetje flauw van begin te worden. Het is toch keer op keer weer hetzelfde. Het concept is heel leuk maar er zit voor mij niet genoeg afwisseling in om het echt leuk te houden voor een langere tijd.
Met vrienden blijft zoiets wel leuk voor tussen de potjes GTA en Battlefield door :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:36
Mwah ik speel het rustig een week niet en dan ben ik er ineens weer een paar uur mee zoet. Zeker als er vrienden op bezoek zijn. Ik hoop wel dat ze nog wat dingen toevoegen (van mij part DLC want ze krijgen nog geld van me :p) dan zie ik me dit nog lang genoeg spelen. Het is gewoon geen spel dat je weken achter elkaar speelt.

Een rugbybal, grote stuiterbal, verschillende soorten stadions, 4 man tegen elkaar met allemaal een eigen doel, paaltjesvoetbal, stadions met jumps, traps en hoogteverschillen....ik zie nog zat mogelijkheden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Rocket leage lijkt inderdaad alweer wat minder populair te worden.
Het wordt alleen maar groter? Of baseer jij je ook op je vriendenlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerucht: Sony verhoogt mogelijk PlayStation Plus prijs in Europa.

Bron: http://www.psx-sense.nl/1...ion-plus-prijs-in-europa/
Misschien tijd voor me om alvast een jaartje erbij te kopen.
Als ik dat doe heb ik nog PSPlus tot en met maart 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Beakzz schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:35:
[...]

Mwah ik speel het rustig een week niet en dan ben ik er ineens weer een paar uur mee zoet. Zeker als er vrienden op bezoek zijn. Ik hoop wel dat ze nog wat dingen toevoegen (van mij part DLC want ze krijgen nog geld van me :p) dan zie ik me dit nog lang genoeg spelen. Het is gewoon geen spel dat je weken achter elkaar speelt.

Een rugbybal, grote stuiterbal, verschillende soorten stadions, 4 man tegen elkaar met allemaal een eigen doel, paaltjesvoetbal, stadions met jumps, traps en hoogteverschillen....ik zie nog zat mogelijkheden :+
Ze hadden zelf al aangegeven niets aan gameplay aanpassingen gaan doen, dus zal er niet te hard op hopen..
Mogelijkheden liggen er wel uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Ik moet zeggen dat ik er ook wel een beetje flauw van begin te worden. Het is toch keer op keer weer hetzelfde.
Tja, ik vond 't in 't begin ook wel grappig maar na een tijdje gaat het vervelen dat je nooit de bal goed raakt en je er gewoon te weinig controle over hebt. Je moet je auto niet alleen bij de bal krijgen, maar ook nog eens met de neus in de juiste richting EN e.v.t. springen.

Na een paar potjes blijkt gewoon dat ik enorm suck en dan is de lol er wel een beetje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeynl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-07 11:56
Hey Mensen, is er iemand die mij wat games kan aanbevelen voor de PS4 waarbij ik met mijn ouders en broertje op de bank kan spelen?

Ik zag monopoly al voorbij komen op de PSstore, maar lees slechte reviews daarover.

Waar computeren ons wel niet heeft gebracht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Little Big Planet 3 d:)b
Leuke game en ook met 4 mensen tegelijk (in 1 scherm, niet splitscreen) te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeynl
Thanks kiwi! Maar het gaat mij echt om splitscreen spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik bedoel dat je met 4 mensen tegelijk, naast elkaar op de bank, in 1 scherm speelt ;)
Niet online of zo. Gewoon hetzelfde idee als splitscreen, maar dan zonder split screen.
*Het is wel afhankelijk van hoeveel controllers je hebt.

Een nieuwe ModNation Racers of Wacky Wheels achtige racer zou ook wel weer leuk zijn.
Of Wipe-Out, laat ze die maar porten. Die draaide toch al op 60fps met uitstekende graphics.

[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 31-07-2015 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeynl
Ah dat was me ontgaan! Ik onthoud 'm:)

Iemand nog meer suggesties?
Tevens vind ik dat de game-industrie zich wat meer op splitscreen games mag richten. Daar begon het allemaal toch mee? Vind het geweldig als ik terug denk aan de tijden dat ik met al mijn vrienden op de bank zat met allen een controller in de hand. Chips op het tafeltje en gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:59

PBP

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:31:
[...]

Ik heb gelijk 2jaar aangeschaft toen de prijs online erg laag was. Elke keer een jaar voor 35-40 euro. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diablo, Dead Nation, die top down Tomb Raider, Rocket League. Splitscreen is een uitstervend ras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hier ook een stapel PSN abonnementen, destijds drie keer 365 dagen voor € 100,00 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Zojuist Tomb Raider Definitive Edition uitgespeeld. Een tijdje terug in de online store gekocht voor een euro of twaalf. Ik houd wel van adventures met een verhaal, maar had hier geen hele hoge verwachtingen van. Wellicht omdat het spel destijds een beetje langs mij heen is gegaan.

Het spel is wat donker, wat ik soms jammer vond. Zeker in het begin. Verder zag het er grafisch mooi uit (voor een opgepoetste versie). Verhaal is okay en goed genoeg om te blijven boeien, maar mist de kwaliteit van een Uncharted. De gameplay vond ik tof, nadruk lag iets meer op het klauteren en puzzelen. Ik houd niet zo van het uitroeien van complete legers. Dat zit er helaas ook in (een stuk van een stad en richting het einde), maar het is wat minder dan bij Uncharted.

De nieuwe Tomb Raider zal ik te zijner tijd ook kopen, al kwam die wat later uit voor de PS4. Gelukkig staat de release van Uncharted 4 ook in 2016 gepland... daar kijk ik erg naar uit. Jammer dat er verder relatief weinig games in dit genre zijn. Of heeft iemand nog tips?

Nu ligt The Order 1886 klaar. Ik weet niet goed wat ik daarvan moet verwachten, maar denk dat ik mij daar ook wel mee ga vermaken. Lijkt mij een ieder geval een apart spel qua setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog meer info over de chu-1200?
Ik woon in België :)

Die chu-1200 dat hier gekocht werd in media markt, deze was 399 met of zonder spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Tom: in oktober krijg je de Uncharted collectie, maar dat is het wel in dit genre. Wellicht de indie game Submerged die volgende week uitkomt. Maar verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-10 08:35

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:31:
[...]

Dat vind ik echt schandalig. Laten ze eerst maar eens zorgen dat het stabiel is en fatsoenlijke downloadsnelheden haalt voor ze überhaupt mogen beginnen over prijsverhoging. Tot nu toe vind ik PSN een aardige teleurstelling.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony kondigt ‘Vote to Play’ feature voor PlayStation Plus officieel aan.

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_55ba28a517739.jpg

Bron: http://www.psx-sense.nl/1...ation-plus-officieel-aan/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-10 13:45
jammer dat ze het niet standaard iedere maand gaan doen:

Dit is trouwens een promotie die eens in de zoveel tijd voorbij komt. Dit is dus geen maandelijks terugkerend onderdeel.

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darksiders II Deathinitive Edition - Preorder
Uitgebracht 6 Okt 2015

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP4389-CUSA02419_00-DARKSIDERS2PREOR/1438185417000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

https://store.playstation...02419_00-DARKSIDERS2PREOR

Fallout 4 Pre-order
Uitgebracht 10 Nov 2015

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP1003-CUSA02961_00-FALLOUT4PREORDER/1438185416000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

https://store.playstation...02961_00-FALLOUT4PREORDER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:23
waarschijnlijk al langs gekomen maar toch:

Destiny kost nu maar 10 euro!!

https://www.mediamarkt.nl...4,1502879.html?langId=-11

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop ook dat er een nieuwe Bad Company komt dat zou geweldig nieuws zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fan maakt P.T.-demo na in Unity:

De remake, genaamd PuniTy, is hier gratis te proberen voor pc, Mac en Linux:

http://www.the-outline.co...ty-pt-hallway-recreation/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ersin37
  • Laatst online: 15-08-2024
Er is op dit moment een actie gaande bij de Media Markt waarbij je de 'nieuwe' versie van de Ps4 + 2 spellen naar keuze voor 400,- euro kunt kopen. De spellen waar je uit kunt kiezen bestaan uit de volgende Playstation exclusives:

The Last of Us
Knack
Singstar
Infamous First Light
Killzone Shadow Fall
Driveclub
The Order 1886
God of War 3 Remastered
Little Big Planet 3

Naast The Last of Us is er niet echt een spel die mij aanspreekt. Ik heb hiervoor geen Playstation gehad ,dus misschien heeft er iemand nog suggesties of aanraders? (ps, Als Bloodborne er ook bij had gestaan dan had ik hem wel gehaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone Shadow Fall
Driveclub
The Order 1886
God of War 3 Remastered

Dit zijn wel mijn aanraders waar ik veel plezier aan heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
Uit die lijst is The Last of Us toch wel de beste imo. Ook online heel veel plezier aan te beleven.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Als je van een racer houdt die qua realisme tussen een arcade en een sim in zit: Driveclub. Ik denk dat bijna iedereen die het spel heeft gespeeld het met mij eens zal zijn. (Let op: bijna iedereen...)

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk Snooker in het weekend:

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Het overhouden van de witte op de volgende bal is natuurlijk wel vrij dramatisch :) Maar met die hulp lijntjes is dat op zich niet zo'n issue en kan je gewoon perfect dit natuurgetrouwe spel verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wehkamp voor nieuwe klanten.
Kortingscode NIEUW
Geldig tot 10 augustus.
10 Euro korting bij besteding vanaf 40 Euro.

http://www.wehkamp.nl/
Sony PlayStation Plus abonnement 365 dagen - Nederland PS4/PS3/PSVita voor 39.99 Euro:

http://www.wehkamp.nl/spe...svita/C25_5EA_PPC_702957/

10 Euro kortingscode: NIEUW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59
Een gamescom topic! Gamescom 2015 - 5 tm 9 augustus
Wel jammer dat Sony er geen presentatie houdt, maar er zal geheid wat leuks te melden zijn

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guerilla is er sowieso met Horizon nieuws. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 14:58

JoeZuCK

_Fonz > all.

Sinds nu net eigenlijk heb ik het irritante probleem dat het beeld donkerder wordt na een minuut of 20 Netflix kijken (via PS4). Schijnt een bug te zijn in de firmware? Ligt niet aan de tv iig.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 17:05:
[...]

Sony PlayStation Plus abonnement 365 dagen - Nederland PS4/PS3/PSVita voor 39.99 Euro:

http://www.wehkamp.nl/spe...svita/C25_5EA_PPC_702957/

10 Euro kortingscode: NIEUW
Komen wel verzendkosten bij. En ik heb toch tot december 2016 al Plus zie ik.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Dat heet Pool ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Met bruin, blauw, roze en zwart op het einde? Zonder nummers er op? Okay dan.

Pagina: 1 ... 115 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link