Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gamescom 2015 - 5 tm 9 augustus Vorige deelOverzicht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 29-03 17:51

Welkom in het Gamescom 2015 topic!
(4) 5, 6, 7, 8 en 9 augustus is het weer zover, dan wordt wederom de Gamescom gehouden in de Keulen (Cologne). De grootste gamesbeurs van Europa en een belangrijke naast Los Angeles en Tokio.

Op dinsdag 4 augustus beginnen we met de persconferentie van Microsoft. Woensdag geven Electronic Arts en Blizzard nog persconferenties. Ook gaat de beurs open voor de pers (en bedrijven) en Donderdag gaat hij open voor publiek waardoor iedereen de beurs kan bezoeken (mits je een kaartje hebt).

Op zaterdag 9 augustus gaat daarnaast de Tweakers Express richting Keulen. Meer info vind je in dat topic: Tweakers Express 2015. . Kaartje kopen kan hier, winnen kan hier.

In dit topic kunnen we praten over de laatste berichten, de heetste geruchten en de vetste filmpjes. Diverse Nederlandse media zijn aanwezig om verslag te doen en ook de vertrouwde gamesites zoals Gametrailers, IGN en Gamespot zijn van de partij.

Er zal mogelijk wat overlap zijn met specifieke gametopics en consoletopics. Dit topic zal vooral draaien om de presentaties en wat er op de beurs afspeelt. Ook de frontpage zal hier aandacht aan besteden, dus verwacht veel nieuwtjes.

Persconferenties
Dit keer zijn er 3 grote persconferenties. Helaas geeft Sony geen presentatie, al zijn ze wel aanwezig op de beurs. Hieronder staan wat info over deze presentaties.
Microsoft: 4 augustus 16.00
Na een besloten presentatie in 2013 en een kleine in 2014 (die later online beschikbaar werd gemaakt), pakt Microsoft dit jaar groots uit. Mede doordat Sony dit jaar afwezig is op Gamescom, belooft Microsoft alles uit de kast te trekken om de headlines naar zich toe te halen. Gezien de grote focus op de games van dit najaar op de E3, zijn dit maal een aantal andere games aan de beurt. Crackdown, Quantum Break en Scalebound. Deze worden voor volgend jaar verwacht. Ook is er gemeld dat er nieuwe games worden getoond voor Xbox One en Windows 10.

De presentatie begint om 16.00 en is te bekijken via consoles, apps en sites.
Dus online via http://www.xbox.com en http://www.twitch.tv/xbox

Daarnaast is daar ook 5 en 6 augustus de Xbox Daily presentatie (vergelijkbaar met die van E3)

Meer info over de Xbox One is ook te vinden in het X1 topic:

EA: 5 augustus 10.00
EA had op de E3 al aardig wat laten zien wat ze dit jaar gaan brengen, maar gezien ze nu in Europa zijn, zal Fifa 16 uitgebreid behandeld worden. Wat er verder op het programma staat is niet bekend. Wel weten we dat ze aan een nieuwe Battlefield werken die in 2016 moet verschijnen, hebben we nog weinig gezien van Mirrors Edge en is de kans groot dat Battlefront de revue passeert. Want net als met Battlefield het jaar ervoor, krijgen we waarschijnlijk een nieuwe map die speelbaar is op de beurs.
Goed, er zit nog wel wat tijd in voor een nieuwe IP, maar er is nog weinig over bekend.

Stream: http://livetoplay.ea.com/summer-2015

Blizzard: 5 augustus 12.00 Nederlandse tijd.
Het is nog niet helemaal duidelijk wat Blizzard gaat aankondigen, maar ze hebben al wel wat leuke aankondigingen gedaan op eerdere Gamescom presentaties. De kans op de aankondiging van een WoW uitbreiding is in ieder geval groot. Verder is wel bekend dat ze groot uitpakken, maar dus nog niet waarmee.

Links naar de livestreams volgen binnenkort.

Beurs
Aangezien de Gamescom voor publiek toegankelijk is, kun je al veel games proberen en bekijken voordat ze later dit jaar of zelfs daarna pas in de winkels liggen.

Mocht je naar de beurs gaan, laat het hier dan even weten. Heb je interessante info te melden, dan zal dit ook in de TS worden gemeld/gelinkt.

Openingstijden
Donderdag 6 Augustus: 10.00-20.00
Vrijdag 7 augustus: 10.00-20.00
Zaterdag 8 augustus: 09.00-20.00
Zondag 9 augustus: 09.00-18.00

Adres
Wil je de beurs gaan bezoeken? Dan moet je het volgende adres hebben:

Messeplatz 1
50679 Keulen, Duitsland

Google Maps: https://www.google.nl/map...Westfalen,+Duitsland&z=16
Bing Maps: http://binged.it/16biWiE
Gamescom website routeplanner: http://www.gamescom-colog...se/routenplaner/index.php

Met de auto doe je er ongeveer 2,5 uur over (vanaf Utrecht), al kan dat natuurlijk sneller }:O Let wel op dat er in Keulen een milieuzone geldt. Je kunt tot en met de beurs komen zonder sticker, maar wil je daarna de stad in rijden, dan gaat dat niet lukken.

Met de trein duurt het ongeveer 2,5 uur (vanaf Amsterdam Centraal) en kost het je 19 euro. Boek dus tijdig alhier: http://www.nshispeed.nl/n...IyVwIqYyrgCFZIPtAodUkAAaA . Hoewel het te lopen is, kun je vanaf het station ook een tram of taxi pakken richting de beurs.

Tickets
Het evenement is uitverkocht.Er zijn nog wel enkele middag-tickets beschikbaar. En natuurlijk de Tweakers Express tickets.

Deelnemerslijst
Hier een handige lijst: Wikipedia: Gamescom
In totaal 800 exposanten uit 45 landen die op een vloer van 193.000 vierkante meter staan.

Handig!
De officiële site van de beurs geeft je al aardig wat info over het evenement van dit jaar:
http://www.gamescom-cologne.com/

Een plattegrond van de beurs vind je hier:
http://www.gamescom-colog...llenplan_b2b_d_gb_web.pdf
Als je erheen gaat is het handig om alvast wat plekken uit te kiezen die je wilt bezoeken zodat je daar snel naartoe kunt gaan. Veel stands hebben overigens aardig wat wachttijd, dus sta niet verbaasd als je de helft van je tijd aldaar in de wachtrij staat.

Vergeet ook niet de FAQ van de beurs door te lezen:
http://www.gamescom-colog...or-visitors/faq/index.php

Overig
Deze TS wordt bijgehouden door Martinspire Wil je helpen met de TS of heb je tips? Stuur me een PM!

Tweakers IRC (chatbox, voor gebruik tijdens Gamescom): http://irc.tweakers.net/Gamescom

GoTLive Xbox Slack channel: http://gotlive.slack.com (registreren en info hier: http://www.gotlive.nl)

Laatste updates:
1 augustus: start van topic. Zoals je ziet een redelijk schaamteloze copypaste uit vorig deel en op basis van E3 topic. Maar goed, if it works...

In dit topic kun je terecht voor alles omtrent de Gamescom. Natuurlijk kun je ook in de andere topics erover praten en op IRC ben je van harte welkom. Probeer niet te ver van het onderwerp af te wijken en heb respect voor elkaars reactie. Mochten er problemen zijn of neem je aanstoot aan een reactie, geef dat dan aan via een Topicreport! (via de rapporteer-knop bovenaan de pagina).

Martinspire - PC, PS4, X1

• harrytasker
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
Mooie lineup als je het mij vraagt en kan de verkopen hier misschien nog een boost geven! Stiekem hoop ik op een prisverlaging om het gevecht aan te gaan! 😉
Kijk vooral uit naar nieuwe gameplay van Quantum Break! Lijkt me echt een tof spel!

• Boldarak
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 29-02 12:28
"Aangezien de Gamescom voor publiek toegankelijk is, zal dit de eerste keer zijn dat je als gamer met de nieuwe consoles aan de slag kunt. Verwacht dus veel nieuwe ervaringen."

Heb ik iets volledig over het hoofd gezien?
>:)

Boldarak wijzigde deze reactie 01-08-2015 20:29 (88%)

PSN ID = OTL002

• Martinspire
quote:
Boldarak schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:27:
"Aangezien de Gamescom voor publiek toegankelijk is, zal dit de eerste keer zijn dat je als gamer met de nieuwe consoles aan de slag kunt. Verwacht dus veel nieuwe ervaringen."

Heb ik iets volledig over het hoofd gezien?
>:)
O-) Iets met copy en pasta :P

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
quote:
Blizzard: 5 augustus 12.00 Nederlandse tijd.
Het is nog niet helemaal duidelijk wat Blizzard gaat aankondigen, maar ze hebben al wel wat leuke aankondigingen gedaan op eerdere Gamescom presentaties. De kans op de aankondiging van een WoW uitbreiding is in ieder geval groot. Verder is wel bekend dat ze groot uitpakken, maar dus nog niet waarmee.
Nieuwe expansion komt er sowieso aan: http://eu.battle.net/wow/...tream-august-6-29-07-2015

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik ben persoonlijk vooral enorm benieuwd naar Crackdown, daar wil ik nuntoch wel eens wat Gameplay van zien en het liefst nog een releasedatum ook :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Martinspire
Crackdown wil ik ook wel zien ja. Zal wel goedkomen

Mafia 3 krijgt een trailer om 8 uur op woensdag

Martinspire wijzigde deze reactie 03-08-2015 12:05 (37%)

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zo, iemand heeft zich beziggehouden met die tags :o

Dit jaar bezoek ik niet. Ik ben 3 jaar op rij geweest, waarvan de eerste twee keer op woensdag en donderdag. Vorig jaar kreeg ik geen ticket voor woensdag te pakken en moest ik dus op 2 'gewone' dagen gaan. Dat was zo enorm druk dat het imo geen erg prettige ervaring was. Dit jaar ook naast tickets voor woensdag gegrepen, dus geen zin om trein/hotel te betalen om daar urenlang te staan aanschuiven.

Wel goed om te zien dat Gamescom ieder jaar meer gewicht krijgt. Steeds meer uitgevers die hun grote aankondigingen hier doen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Conscience NL
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 24-12-2019
Hoewel het niet tijdens een persconferentie is, kijk ik nog het meeste uit naar de Mafia 3-reveal op 5 augustus :).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• stijn014
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 07:26
benieuwd naar de wow expansion en of er nog wat fallout 4 info komt.

• Martinspire
quote:
boe2 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:12:
Zo, iemand heeft zich beziggehouden met die tags :o
Hoe moet ik anders karmakoning worden >:)
quote:
Dit jaar bezoek ik niet. Ik ben 3 jaar op rij geweest, waarvan de eerste twee keer op woensdag en donderdag. Vorig jaar kreeg ik geen ticket voor woensdag te pakken en moest ik dus op 2 'gewone' dagen gaan. Dat was zo enorm druk dat het imo geen erg prettige ervaring was. Dit jaar ook naast tickets voor woensdag gegrepen, dus geen zin om trein/hotel te betalen om daar urenlang te staan aanschuiven.
Mja dat was ook mijn reden om niet met de tweakers express te gaan. Meeste games op de beurs heb ik al wel wat van gezien, rijen zijn gigantisch en het aantal speelbare boeiende games ligt toch nog wat lager. De trein lijkt me wel lachen, maar vanaf mijn locatie zit ik daar ook maar 2 uur in. Niet genoeg om het eruit te halen dus.
quote:
Wel goed om te zien dat Gamescom ieder jaar meer gewicht krijgt. Steeds meer uitgevers die hun grote aankondigingen hier doen.
Zeker. Wel jammer dat Sony niet komt, maar MS heeft gelukkig eindelijk vol ingezet.

Verder mag de organisatie wel wat minder kaartjes verkopen, zodat het ook nog eens waar voor je geld biedt. Want om nou 8 uur in de rij te staan om 10 minuten Battlefront te spelen, zie ik niet zitten.

Maar iedereen die gaat, veel plezier hoor :>

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 22:56
Klopt de aanvangstijd van de MS presentatie? Op XBox Wire staat als aanvangstijd 16:00 CEST vermeld en ik weet niet beter dan dat het ook in Duitsland nu CEST+0 is.

Ben benieuwd naar de nieuwe aankondigingen van MS. Spencer heeft gezegd dat ze meer in willen zetten op first party.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 06:55
Volgens Xbox.nl is het idd 16.00u.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Martinspire
Hmm, zal eens kijken

Edit: klopt, het is 16.00. Diverse sites hebben eerder iets anders gemeld volgens mij.
Verder is ook bekend dat Xbox Daily op 5 en 6 augustus om 18.00 wordt uitgezonden.

Martinspire wijzigde deze reactie 03-08-2015 22:14 (81%)

• BaseBoyNL
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18-03 12:28
Is het nog zo dat je op zondag net als vorig jaar tickets aan het loket van de beurs kan kopen ?

Red Star Shops

• Xtr3me4me
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:01

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Op zaterdag 9 augustus gaat daarnaast de Tweakers Express richting Keulen. Meer info vind je in dat topic: Tweakers Express 2015. . Kaartje kopen kan hier, winnen kan hier.

Lijkt mij een datum verschil maar :P Dacht toch echt dat 9 augustus zondag was :+

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• ShitHappens
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 02:24
Hmm ja het idee was om op zaterdag de 8e te gaan, maar is uiteindelijk zondag de 9e geworden. Zal daar wel in zitten ;)

• damouzer
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 26-03 18:21
quote:
BaseBoyNL schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:28:
Is het nog zo dat je op zondag net als vorig jaar tickets aan het loket van de beurs kan kopen ?
Uit hun mailing:
quote:
Dear gamescom fan,

The one-day tickets for gamescom are sold out! There are no tickets available for the largest trade fair and event highlight for interactive games in online advance sale or at the box offices on site.

Our experience of previous years shows that in the early afternoon first visitors leave the fair. Therefore, we offer discounted afternoon tickets for the price of 8.00 Euro with admission from 02:00 p.m. at the box offices on site. Waiting times for the afternoon tickets can not be excluded!

We are looking forward to seeing you! Celebrate the games!

Your gamescom team

• BaseBoyNL
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18-03 12:28
Dan ga ik denk ik toch de gok maar wagen.

Red Star Shops

• mindgem
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 07-02 12:03
misschien goed het eerste bericht dan ook aan te passen?

"De presentatie begint om 18.00 en is te bekijken via consoles, apps en sites.
Dus online via http://www.xbox.com en http://www.twitch.tv/xbox&quot;

Dat is dus 16:00... Zou jammer zijn als Tweakers te laat inloggen!

• Martinspire
Ik zie niks O-)

Anyways, het gaat beginnen:
http://www.xbox.com/en-US/gamescom of beter: http://download.xboxlive....amescom2015_briefing.html

Martinspire wijzigde deze reactie 04-08-2015 16:00 (38%)

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 23:45

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Ben benieuwd...

Cogitationis poenam nemo patitur

• LongBowNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20-03 16:29
Of op Twitch (die Xbox site is niet echt stabiel bij mij): http://www.twitch.tv/xbox

• Martinspire
Twitch loopt wel voor ook.

Maar Quantum Break ziet er prima uit. Al heb ik niet het idee veel nieuws te zien.

Verder Crackdown _O_

• Notna
  • Laatst online: 23:30

Notna

Where are you?®

Oh my, alles kan stuque kapot in CD3 :D Kan leuk worden in multiplayer (coop)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Martinspire
quote:
Notna schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:19:
Oh my, alles kan stuque kapot in CD3 :D Kan leuk worden in multiplayer (coop)
Mja ziet er leuk uit. Zou wel leuk worden, dergelijke destruction die dynamisch is in een online game. Zou dat de eerste zijn die dat zo toepast?

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
Martinspire schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:22:
[...]

Mja ziet er leuk uit. Zou wel leuk worden, dergelijke destruction die dynamisch is in een online game. Zou dat de eerste zijn die dat zo toepast?
Ik meen dat Red Faction vroegah iets soortgelijks deed maar niet op deze schaal

• Martinspire
quote:
Notna schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:29:
[...]

Ik meen dat Red Faction vroegah iets soortgelijks deed maar niet op deze schaal
Klopt, Guerilla was dat. Maar dat was geen coop (wel tdm met kleine maps of destruction maar dat was turn based). In ieder geval mooi want ik heb zin om te slopen :)

• Notna

Notna

Where are you?®

We happy few ziet er twisted uit. Jammer dat ze de London bridge has fallen down truc herhalen van Zombi(U)

• ourplayground
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 27-03 12:39

ourplayground

XBL&PSN: kersnaamgebrui

homefront... was een erg fijne game op vorige generatie console.. ben benieuwd

Mavic mini video's

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ppff Crackdown en Quantum Break duren nog lang zeg.

• Notna

Notna

Where are you?®

Ugh, hoe kan je FIFA nóg meer uitmelken. Iig zit er een vrouwenteam in :+

Ow en nu met bundels ook lol

Notna wijzigde deze reactie 04-08-2015 17:02 (17%)

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 28-02 10:30

Ereaser

XBL: Ereaser NL

quote:
Donstil schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:59:
Ppff Crackdown en Quantum Break duren nog lang zeg.
Hoelang? Zit op werk dus kan de stream niet volgen

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Phil spencer zijn colbert is ongeveer 3 maten te groot :D

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Ereaser schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:01:
[...]

Hoelang? Zit op werk dus kan de stream niet volgen
2016 ergens pas.

• Serial-X
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 27-03 16:28
JUST CAUSE 3 :D

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 08:00
Quantum Break ziet er wel heel vet uit hoor. De eerste X1 exclusive waar ik wel warm voor kan lopen.

• rejer
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23:49
Forza damn nice

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Ja dat ziet er top uit idd, met JC2 heb ik echt tientallen uren dikke pret gehad nadat de verhaal lijn al uit gespeeld was.

• Nakebod
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:02

Nakebod

Nope.

Forza 6 zag er wel erg nice uit.
Alleen ik zuig in racespellen, en heb geen xbox one :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Nakebod schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:17:
Forza 6 zag er wel erg nice uit.
Alleen ik zuig in racespellen, en heb geen xbox one :+
Twee dingen waar je iets aan kan doen :P

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 29-03 16:22

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

quote:
Donstil schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:18:
[...]

Twee dingen waar je iets aan kan doen :P
Vrij eenvoudig ook... O-)

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• rejer
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23:49
Een sterke Persconferentie tot nu toe.

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 28-02 10:30

Ereaser

XBL: Ereaser NL

quote:
Donstil schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:17:
[...]

Ja dat ziet er top uit idd, met JC2 heb ik echt tientallen uren dikke pret gehad nadat de verhaal lijn al uit gespeeld was.
Dat is ook niet moeilijk met maar 7 main missies :P
Maar inderdaad een geweldige game qua freeroam, weet alleen niet of ik JC3 zou halen omdat hij weinig nieuw is vergeleken met 2 (van wat ik tot nu toe weet in ieder geval).

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
Dark Souls III lijkt wel heel erg op Bloodborne. En dat vind ik helemaal mooi.

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
rejer schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:20:
Een sterke Persconferentie tot nu toe.
Absoluut.

• justifire
  • Registratie: december 2001

justifire

Shut up and squat !!

quote:
bram1984 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:24:
Dark Souls III lijkt wel heel erg op Bloodborne. En dat vind ik helemaal mooi.

[video]
Take my money !! :9~

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nou, ben benieuwd wat ea te laten zien heeft.

• Martinspire
EA start zo! http://www.twitch.tv/ea

Edit:
Oh god, ze proberen bij EA weer met De Sims een party te starten op de conference. Dat werkt toch never nooit niet? Proberen om gamejournalisten te bewegen is net zo onmogelijk als EA die een game uitbrengt zonder winst te willen maken. Dat gebeurt gewoon niet.

Martinspire wijzigde deze reactie 05-08-2015 10:30 (88%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ah niet weer die gastje met zijn knuffel. Zo awkward die guy..

• Martinspire
Ligt het aan mij of die airial combat van Star Wars Battlefront erg lame? Ziet er in zo'n trailer wel aardig uit, maar is niet anders dan de modussen met alleen vliegtuigen in Battlefield. En dat kon me nooit bekoren.

Edit: hmm, afgelopen. Ik heb niet echt veel nieuwe dingen gezien. Wat trailers en dat was het. Geen nieuwe gameaankondiging, niets. :(

Martinspire wijzigde deze reactie 05-08-2015 10:59 (24%)

• MarkH NL
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 22:40
quote:
Martinspire schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:46:
Edit: hmm, afgelopen. Ik heb niet echt veel nieuwe dingen gezien. Wat trailers en dat was het. Geen nieuwe gameaankondiging, niets. :(
Viel mij ook erg tegen, geen echte nieuwe dingen gezien. Mirrors Edge 2 was nog het interessantste..

Xbox Live: MarkH

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 29-03 14:35
Mirrors edge viel mij wat tegen.

Unravel daar in tegen is zoo schattig! Star wars squadron modus ziet er leuk uit alleen de map zag er wat kaal uit. Need for Speed klinkt er leuk allemaal ben alleen nog een beetje sceptisch.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Een nieuwe Mirror's Edge? Zaten mensen daar dan op te wachten :?.
Artstyle van Mirror's Edge was mooi, maar First Person parcourlopen was gewoon niet leuk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Martinspire
Ik vond Mirrors Edge anders prima en de wereld lijkt me ook wel erg tof. Ik weet niet of het nu sneller gaat vervelen (je komt immers stukken vaker tegen), maar als de stad groot genoeg is, de uitdaging aanwezig is en genoeg mogelijkheden biedt, dan zie ik dat nog wel als leuke topper (voor volgend jaar overigens). Het spreekt me meer aan als een Dark Souls in ieder geval. En het free-running is zeker wel leuk om te doen. Bij Dying Light was het ook prima.

Ik vraag me alleen af of er ook nog iets als Multiplayer of Coop in zit.

Martinspire wijzigde deze reactie 05-08-2015 11:57 (16%)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
Martinspire schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:46:
Ligt het aan mij of die airial combat van Star Wars Battlefront erg lame? Ziet er in zo'n trailer wel aardig uit, maar is niet anders dan de modussen met alleen vliegtuigen in Battlefield. En dat kon me nooit bekoren.

Vergeet BF3 nu maar, het gaat falen. Er komen niet eens +64 spelers, dan weet je al genoeg. :D

• Martinspire
quote:
iPodKiller schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:57:
[...]

Vergeet BF3 nu maar, het gaat falen. Er komen niet eens +64 spelers, dan weet je al genoeg. :D
Ik denk dat het nog wel kan voor tussendoor. Maar ik heb het vermoeden dat het snel gaat vergeten. Overigens vond ik in BF3 op consoles de 12 vs 12 nog best prima. Niet epic als op PC, maar boeiend en spannend genoeg. Ik denk alleen dat het vrij snel gaat vervelen en je hoort ook al mensen praten dat bepaalde dingen gewoon zwaar overpowered zijn. Plus dat er geen space combat of invasie oid in zit. Veel gemiste kansen.

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 01:38
quote:
iPodKiller schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:36:
Ah niet weer die gastje met zijn knuffel. Zo awkward die guy..
Haha dat vind ik nou juist mooi. Die gozer is gewoon echt en laat ook zijn waardering zien. Dat kan ik dan wel weer waarderen. Er zijn hoe dan ook weinig goede sprekers in dienst van ontwikkelaars blijkbaar dus dan maar liever zo.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
Beakzz schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:52:
[...]

Haha dat vind ik nou juist mooi. Die gozer is gewoon echt en laat ook zijn waardering zien. Dat kan ik dan wel weer waarderen. Er zijn hoe dan ook weinig goede sprekers in dienst van ontwikkelaars blijkbaar dus dan maar liever zo.
Ja dat zeker, daar heb je gewoon gelijk in. Liever hem dan zo'n gladde en slechte ontwikkelaar.

• Hairball
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-12-2019
Ik ga zondag op de motor naar Keulen voor mijn eerste gamescom. Kan en mag je met de motor wel bij het beursgebouw in de buurt parkeren?

Xbox Live: Ofthewell NL

• jarsiv
  • Laatst online: 29-03 19:47
waar kan je het beste parkeren met de auto

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

• jarsiv
  • Laatst online: 29-03 19:47
quote:
Jawel, maar is eerste keer keulen, en misschien zijn er mensen met tips of waar je ivm met verkeeropstopping juist niet moet gaan staan

• Hairball
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-12-2019
quote:
Motor is even iets anders dan een standaard auto. Derhalve vraag ik specifiek naar parkeren met een motor.........

Xbox Live: Ofthewell NL

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
Weet iemand hoe laat de Blizzard persconferentie start en of die live te volgen is? Kan het niet vinden online :\

• Ryceck
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 29-03 15:27

Ryceck

Constants and Variables

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Talezz
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 28-02-2019
Nou was een leuk dagje vandaag, wel druk maar rijen waren te doen. 2 uur ongeveer gestaan voor SW battlefront en uurtje voor overwatch.

• tedades
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 27-03 11:38
Parkeren kun je overal, en met zoveel bezoekers is ook overal wel file. Overal staan grote borden om je naar een parkeerplaats the begeleiden en daar staan ook weer mensen om je te helpen (moet je wel 10euro betalen). Eenmaal uitgestapt loop je met de horde mee naar een ingang.

Vandaag ook bij 10.2 bij de Pyra gaan kijken (http://pyra-handheld.com/) in the retro sectie. Daar kun je tenminste onspannen een potje gamen (op een retro console dan wel) als je alle luide muziek en drukte even beu bent. En een verdieping lager is de indie sectie, wat ook z'n charme heeft. Vaak zijn het de makers van het spel in de booth, dat vind je bij de grote uitgevers vaak niet, en dan kun je een leuke gesprek aanknopen (en als je het spel toevallig je favoriet is gaat dat al helemaal goed).
(Dat gaat bv. op als je fan bent van City Skylines en Prison Architect)

• fuse.core
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22-03 18:00
Ik heb nog een kaartje over voor zondag als iemand er nog een zoekt.

• Martinspire
quote:
Talezz schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:29:
Nou was een leuk dagje vandaag, wel druk maar rijen waren te doen. 2 uur ongeveer gestaan voor SW battlefront en uurtje voor overwatch.
En hoe speelde het allemaal? Wat heb je verder nog gezien? Wat vond je het tofst? Etc...

En natuurlijk geldt dat ook voor anderen. Plaats je ervaringen gerust ;)
En tips voor mensen die nog moeten gaan, zijn ook welkom :Y

Martinspire wijzigde deze reactie 08-08-2015 14:49 (25%)

• terribleweak
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 21:38
Ik ben 3 dagen geweest (do-vrij-za). Donderdag was het rustiger dan vrijdag en zaterdag waarbij je zaterdag om 9:15 al rijen had van 4uur+ bij Star Wars.
Positief vond ik Quantum Break, ik had er zelf nog niks over gelezen of van gezien maar het was zeer aangenaam verrast hoe het was opgezet, 2 medewerkers van Remedy, 1 die enthousiast het concept vertelde en de ander die speelde en wat krachten/voorbeelden liet zien.
Ook positief vond ik For Honor; 4 vs 4 dominion close combat style met Knight, Samurai en Viking. We kregen eerst een trailer te zien met wat commentaar van 2 medewerkers en daarna konden we een ronde spelen met Knight's.
Fallout 4, we kregen een trailer en 10 minuten gameplay voorbeelden, het zag er allemaal gelikt uit!

Negatief was dat het heel erg duits georiënteerd was, ik dacht dat het een internationaal gebeuren zou zijn, maar eigenlijk werd er bijna overal duits gesproken, op de stages, contests maar zelfs bij booths, bijvoorbeeld bij Hitman was alles duits... van het spel tot de film trailer tot de prijsvraag die er werd gedaan. Nu kan ik duits wel redelijk verstaan maar toch stoorde het me.
Bethesda ze hadden alleen Fallout 4, ik had ook op DOOM en Dishonered 2 gehoopt.
Star Wars Battlefront, ik heb door de drukte (4uur+) alleen het vlieg gedeelte kunnen doen maar wat viel dat tegen, lege bedoeling met veel bots, iet echt het wouw effect.

Ik heb helaas Oculus Rift gemist, het bleek dat je je daarvoor moest inschrijven van te voren.

Tips voor volgend jaar, ga op de donderdag! neem een klap stoeltje oid mee (LANG wachten en op de grond zitten is niet al te comfortabel). Zorg dat je er een half uur voor opening bent. Ga je voor de cosplay ga dan op zaterdag.

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 26-03 09:32
Gisteren ook geweest.
Was de eerste keer. Prima vermaak maar had gehoopt/verwacht toch wat meer gameplay te zien van nog uit te komen spellen.
COD BO3 was achter gesloten deuren met een rij van 2+ uur en geen beelden buiten de doos te zien. Starwars stond een rij van 3+ uur
De "fanzone" was grappig, maar echt idiote prijzen voor tshirts en dergelijke. Had de kinderen beloofd wat mee te nemen maar vond 20 euro voor een simpel tshirtje iets teveel van het goede.

Uiteindelijk even Homefront gespeeld (viel mij tegen)

Was een leuke dag, maar het is mij absoluut geen vrije dag waard

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Gideon_92
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 20-03 21:14
Ben alle dagen geweest. Super tijd gehad. Gelijk donderdag middag al een muisje gewonnen. (straks te vinden op de V&A ;) )Zondag ook nog een aantal tweakertjes gespot.
quote:
cypher21 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:13:
COD BO3 was achter gesloten deuren met een rij van 2+ uur en geen beelden buiten de doos te zien. Starwars stond een rij van 3+ uur
COD BO3 kon je gameplay van zien en spelen op PC links naast de nvidia booth in hal 8. Daar stond ook maar een rij van +-45 minuten. En als je het gespeeld had kreeg je nog een shirtje, beta code en een blikje monster energy!

Bij Dark Souls en For Honour stonden wachtrijen van minimaal 3 a 4 uur. De VR hoefde je al helemaal niet te proberen want daar stond je makkelijk de hele dag te wachten.

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 26-03 09:32
quote:
Gideon_92 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:17:

[...]

COD BO3 kon je gameplay van zien en spelen op PC links naast de nvidia booth in hal 8. Daar stond ook maar een rij van +-45 minuten. En als je het gespeeld had kreeg je nog een shirtje, beta code en een blikje monster energy!

Bij Dark Souls en For Honour stonden wachtrijen van minimaal 3 a 4 uur. De VR hoefde je al helemaal niet te proberen want daar stond je makkelijk de hele dag te wachten.
Ben ik geweest ja, maar op dat moment was er ruim een uur wachttijd, vond ik t niet waard :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Martinspire
quote:
cypher21 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:13:
Gisteren ook geweest.
Was de eerste keer. Prima vermaak maar had gehoopt/verwacht toch wat meer gameplay te zien van nog uit te komen spellen.
De "fanzone" was grappig, maar echt idiote prijzen voor tshirts en dergelijke. Had de kinderen beloofd wat mee te nemen maar vond 20 euro voor een simpel tshirtje iets teveel van het goede.

Uiteindelijk even Homefront gespeeld (viel mij tegen)

Was een leuke dag, maar het is mij absoluut geen vrije dag waard
Ik vind die 20 nog wel meevallen als je kijkt hoeveel het verder op internet kost. Een beetje prima shirt kost je ook al gauw tussen de 20 en 30 euro (en dan komt daar nog verzending bij). Dan heb je natuurlijk de goedkopere shirts die in grote aantallen zijn gemaakt, maar heel veel goedkoper gaat dat niet worden. Plus dat zo'n stand natuurlijk niet gratis is, net als de mensen erachter.

Maar wat viel tegen aan Homefront? En verder nog een persoonlijke "game of the show"?

• caspervu
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09-03 17:52
quote:
Gideon_92 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:17:
De VR hoefde je al helemaal niet te proberen want daar stond je makkelijk de hele dag te wachten.
Bij kartkraft in hal tien kon je de occulus uitproberen, ik was er om half zeven en kon hem na een uurtje wachten ook proberen dit was op vrijdag. Volgend jaar ga ik weer zoeken naar de kleinere stands duurt vaak veel minder lang.
PS Ben ook alle dagen geweest, de rij werd er niet veel langer op.

• Gideon_92
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 20-03 21:14
Oke thanks voor de tip, zal zeker gaan zoeken dan daarna want het is wel een van de dingen die ik echt wil proberen. Vorig jaar had ik er ook een gezien in de buurt van de indie games maar ook daar stond je zo 3 a 4 uur te wachten.

• SC4RF4C3
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 28-03 17:25
Hoe was for honour? Iemand kunnen spelen?

• stijn014
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 07:26
quote:
caspervu schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 21:03:
[...]

Bij kartkraft in hal tien kon je de occulus uitproberen, ik was er om half zeven en kon hem na een uurtje wachten ook proberen dit was op vrijdag. Volgend jaar ga ik weer zoeken naar de kleinere stands duurt vaak veel minder lang.
PS Ben ook alle dagen geweest, de rij werd er niet veel langer op.
Sommige mensen wel fameus hard dat kartje virtueel in de banden zien rijden. Was zelf als karter zijnde wel amusant om te zien. Zelf niet geprobeerd wegens geen zin om te wachten. Wel even met de playstation (?) controlelr geprobeerd maar daar zat echt nul gevoel/nauwkeurigheid in.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True