Tweakers Express 2015.

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste
Acties:
  • 62.077 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/5S63v4q59N73iVZ3RmBZmuae/full.png

Gaat de Tweakers Express weer rijden? Dat was de vraag die we in de afgelopen maanden bijna dagelijks kregen. Niet zo vreemd, want onze reis naar de Gamescom in Keulen in 2014 was een groot feest. Gaat dat in 2015 weer lukken? Jazeker, want het antwoord op de vraag is een volmondig: ‘Ja, we gaan weer rijden!’

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/X0OKEqjCyvw0picl02W6hGxJ/full.png

Wanneer gaan we?
De dag waarop de Tweakers Express 2015 gaat rijden is zondag 9 augustus 2015. De route is iets anders dan in 2014. We beginnen in Rotterdam en rijden dan via Amsterdam naar Utrecht om vervolgens via Arnhem naar Keulen te gaan. De precieze tijden hebben we nog niet, die moeten we nog van de Nederlandse en Duitse spoorwegbeheerders krijgen. Een indicatief schema staat hieronder, maar die tijden zijn op dit moment niet zeker! Hou de actiepagina in de gaten voor het laatste nieuws.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000631954.jpeg

Wat gaan we allemaal doen?
Een nog mooiere Tweakers Express laten rijden! Natuurlijk nemen we alle mooie dingen van 2014 weer mee, maar dan net even beter: meer games, meer consoles, meer tv’s, meer LAN, meer barwagons en meer zitplaatsen. Natuurlijk is er ook dit jaar weer een goodiebag en niet te vergeten het 1337 Tweakers Express-polsbandje, met een betere sluiting ;) In de komende tijd zullen we in de vrijdagmiddagupdates meer vertellen.

Wat is er nieuw?
Dit jaar hebben we een trein met andere wagons: minder coupés, meer open zitwagons. We nemen een extra barwagon mee, daardoor hebben we meer ruimte voor games. De route die we gaan rijden is ook anders. Zoals beloofd zijn we bezig met busvervoer voor Vlaamse tweakers en willen we ook een bus uit Groningen laten rijden. We doen ons best om iedereen mee te kunnen laten rijden met de Tweakers Express.

Kaartjes
Ook dit jaar is er weer een aantal early-bird-tickets voor de vroege beslissers beschikbaar. De normale prijs voor het ticket, toegang tot de Gamescom, de goodiebag en de loterij is € 115. Dat is inclusief servicekosten. De early-birds zijn € 85 per stuk. Daarvan kun je er maximaal 2 per persoon kopen. Je krijgt ongeveer een week voor vertrek je kaartje, een keytag voor de NS-poortjes, vouchers voor je goodiebag en je Gamescom-kaartje thuisgestuurd. De kaartverkoop start vandaag!

Bus update

Vertrektijden & plaatsen van de bussen.

Plaats Adres Tijd
Groningen Touringcarhalte aan het water tegenover station06.45
Zwolle Hanzelaan, achterzijde CS08.00

Plaats Adres Tijd
Antwerpen Franklin Rooseveltplaats06.45
Schoten Parkeerplaats Carrefour, Bredaabaan 96707.00

Vertrek uit Arnhem +/- 15 minuten na aankomst trein. Aankomst in Antwerpen & Groningen rond 23:45.
  • Bustickets zijn gratis en te boeken via Eventbrite
  • Op=op
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/LWSpdquNKZ9eV4QGGK2oOPTs/full.png

Wij hebben er ongelofelijk veel zin in; we hopen dat dat ook geldt voor jullie. Tot ziens aan boord van de Tweakers Express van 2015!

Even terugkijken naar 2014? Dat kan!

[ Voor 31% gewijzigd door zeef op 05-08-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/5S63v4q59N73iVZ3RmBZmuae/full.png

Tweakers Express 2015 Q&A

Hoeveel kaartjes mag ik kopen?
Je mag maximaal 2 early-birds kopen. Dit om anderen ook een kans te gunnen op een early-bird. De reguliere kaarten hebben geen limiet.

Waar kan ik mijn kaartje(s) kopen?
Dat kan hier.

Moet ik het kaartje uitprinten of de Eventbrite app installeren?
Nee, dat hoeft niet. We sturen je het polsbandje ongeveer een week voor vertrek toe. Daarmee kom je de trein in op 9 augustus.

Is er een minimum leeftij?
Nee. Als je minderjarig bent, ben je nog steeds van harte welkom. Wel willen we graag dat je expliciet toestemming hebt van je ouder(s) of voogd. Ben je onder de 14, dan vinden we begeleiding raadzaam.

Is er bier?
Ja. Vorig jaar was de laatste wagon het station nog niet uit of ik kwam al een Tweaker met twee biertjes tegen. :+ Om alcohol te kunnen kopen aan boord moet je ouder zijn dan 18 jaar en je kunnen legitimeren. Ook tijdens de rit door Duitsland is de leeftijdsgrens in onze trein 18 jaar voor alcohol.

Wat is er verder te eten of te drinken aan boord van de Tweakers Express?
Naast bier is er koffie, thee, fris, chips, candybars etc. etc. We komen daar in een van de updates nog op terug.

Mag ik roken?
In de hele Tweakers Express is roken niet toegestaan.

Mijn buddy(s) is(zijn) geen Tweaker. Mogen ze mee?
Ja, dat mag. Van harte welkom zelfs. :) Als jij tickets op jouw naam hebt gekocht, staat het je vrij om te kiezen wie je nog meer meeneemt. Eventbrite controleert niet op het hebben van een Tweakers account. ;)

Ik weet nog niet waar ik wil opstappen/ik heb me vergist bij de opstapplaats.
Dat is niet erg. We gebruiken dat alleen als indicatie om de stoptijd langs het perron te bepalen. 20 man stapt nu eenmaal sneller in dan 200. Je kaartje is overal geldig. We zullen ervoor zorgen dat op de stations waar de poortjes dicht zijn extra keytags aanwezig zijn om de poorten voor je te openen. ;)

Is dit het reisschema?
Ja en nee. Ja, dat is de route die we gaan rijden. Nee, dat zijn niet de definitieve vertrek en aankomsttijden. De exacte tijden moeten we nog krijgen van ProRail en de DB. De tijden zijn een grove inschatting van onze leverancier.

Vanuit .... kan ik onmogelijk een van de vertrekstations bereiken
Dat was vorig jaar ook voor sommigen een probleem. Daarom was er het carpool & logeertopic en dat heeft heel veel mensen geholpen. Dus in 2015 herhaalt ook dit community fenomeen zich. Kijk in het Tweakers Express 2015 - Carpool- & Overnachtingentopic voor een lift in jouw buurt. Of een logeerplek bij een medeuser. :)

Waarom rijdt er geen bus uit .....
We hebben een beperkt budget en moeten dus keuzes maken. Maar als je voldoende mensen op de been kan brengen om een bus te vullen (minstens 30 man) en vanuit het vertrekpunt is de Tweakers Express met geen mogelijkheid te halen, dan willen we best kijken of we iets voor jullie kunnen regelen.

Maken de bussen ook tussenstops
In principe stopt de bus niet onderweg. Maar stel dat we in Meppel 10 man kunnen oppikken bij een carpoolplek langs de snelweg, dan gaan we kijken wat we kunnen regelen. Daarbij moeten we wel de tijd in de gaten houden. We gaan dus niet 10 km omrijden voor 2 personen. ;)

Hoeveel early-bird tickets zijn er?
Een gelimiteerd aantal. Op=op. :+

Hoeveel mensen kunnen jullie kwijt in die trein?
Maximaal 700 Tweakers.

Welk materieel gaat worden gebruikt?
De servicewagons van Railpromo (Hoi Luccus :P) en de NMBS (I10 resto). De passagierswagons zijn van de NMBS. (I6B en I10B voor de liefhebbers) Er gaan op verzoek van jullie wagons met en zonder coupés mee. Je kan vooraf geen zitplaats reserveren. Het is first come, first serve. Er zijn alleen een paar gereserveerde plekken voor de crew, Railpromo en de sponsors. Welke loc de trein gaat trekken is nog niet bekend.

Komen er weer wekelijkse updates?
Ja. We proberen elke vrijdag wat te vertellen. Deze keer valt de update op donderdag en volgende week is het team aan het genieten van de laatste vrije dagen voor vertrek. De eerstvolgende update kan je dus verwachten op 19 juni.

Doen jullie nog iets met social media?
Ja, er is een Twitter hashtag: #tweakersexpress

[ Voor 31% gewijzigd door zeef op 04-06-2015 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Jeuj! Geboekt!!!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
klein foutje in de tekst op de actie pagina?
http://tweakers.net/acties/tweakersexpress2015/
De kaartverkoop start binnenkort; hou deze pagina in de gaten.

ik heb net toch echt een ticket gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:27

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zo, besteld :) Kon vorig jaar helaas niet mee maar dat halen we dit jaar dan maar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:11
Net als vorig jaar weer van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
hjvg schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:04:
klein foutje in de tekst op de actie pagina?
http://tweakers.net/acties/tweakersexpress2015/
De kaartverkoop start binnenkort; hou deze pagina in de gaten.

ik heb net toch echt een ticket gekocht
Gefixt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa, ik ben net als vorig jaar weer aanwezig! Nu wel early-bird-tickets (voor een vriend en mij) kunnen bemachtigen! :D. Heb er al weer enorm veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
De early-birds vliegen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
opstap plaats in meppel voor de bus zou wel interessant zijn (wij zouden dan met 4 personen daar opstappen)

mocht het niet mogelijk zijn dan rijden we zelf naar arnhem (nog geen bus kaartje gekocht) mocht duidelijk worden dat de bus stopt in meppel dan kan ik altijd nog een kaartje kopen als er nog ruimte is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Wow early birds ze zijn al uitverkocht? Vaag dacht dat ik 8 minuten had om af te rekenen bij Eventbright :(

Toch gelukt om een early bird te bestellen! *O*

[ Voor 21% gewijzigd door Nostordici op 04-06-2015 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Als je toch bezig bent, ik gok eigenlijk dat Iiyama een sponsor is en niet Liyama.

Hoeveel tickets zijn er nog beschikbaar van de 700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
Nostordici schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:14:
Wow early birds ze zijn al uitverkocht? Vaag dacht dat ik 8 minuten had om af te rekenen bij Eventbright :(
dat staat er wel dat na je geklikt heb om te bestellen je 8 min hebt om alles te regelen met betaling en in die tijd zijn de tickets voor jou gereserveerd volgens de melding op hun site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecr0wn
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-07 07:26
Nostordici schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:14:
Vreemd, heb zelf net een Early Bird Ticket weten aan te schaffen en bevestiging daarvan gekregen!

Ga voor het eerste mee (uberhaubt (pun intended) naar een grote buitenlandse beurs).
Heb er al zin in!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
IceStorm schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:15:
[...]

Als je toch bezig bent, ik gok eigenlijk dat Iiyama een sponsor is en niet Liyama.
Waar staat dat in de tekst?
Hoeveel tickets zijn er nog beschikbaar van de 700?
115 van de 125 early-birds verkocht op dit moment. In totaal 700 tickets beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
hjvg schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:17:
[...]

dat staat er wel dat na je geklikt heb om te bestellen je 8 min hebt om alles te regelen met betaling en in die tijd zijn de tickets voor jou gereserveerd volgens de melding op hun site
Nou is dus niet gebeurt :(
Nadat ik inlogde bij Eventbright waren ze niet meer beschikbaar. Geen tweakersexpress voor mij dit jaar. 115 vind ik persoonlijk net iets te duur voor dit evenement.

Toch gelukt om een early bird te bestellen *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Nostordici op 04-06-2015 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Sinds wanneer kunnen jullie geen gedachten meer lezen ;)
Hier, onder het kopje Tweakers Express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Nostordici schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:19:
[...]

Nou is dus niet gebeurt :(
Nadat ik inlogde bij Eventbright waren ze niet meer beschikbaar. Geen tweakersexpress voor mij dit jaar. 115 vind ik persoonlijk net iets te duur voor dit evenement.
Even de site f5'en. Misschien vallen er nog een paar reserveringen weg de komende acht minuten :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:48

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ja erg jammer dat de early birds al weg zijn. 115 gaat hem voor mij ook niet worden. Ik vond de trein heel gezellig, maar Gamescom was voor mij toch vooral heel erg veel drukte, voor heel veel recycling van spellen, als in spellen die al lang uit waren, spellen die in (open) beta waren enz, had zeer weinig nieuws gezien, en ergens een spelletje spelen zat er niet bij.

Dus ja 115 voor de treinreis is voor mij gewoon te veel.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Benjamin- schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:23:
Ja erg jammer dat de early birds al weg zijn. 115 gaat hem voor mij ook niet worden. Ik vond de trein heel gezellig, maar Gamescom was voor mij toch vooral heel erg veel drukte, voor heel veel recycling van spellen, als in spellen die al lang uit waren, spellen die in (open) beta waren enz, had zeer weinig nieuws gezien, en ergens een spelletje spelen zat er niet bij.

Dus ja 115 voor de treinreis is voor mij gewoon te veel.
Het is niet zomaar een 'treinreis' he. Het is de Tweakers Express! Of win je bij de NS ook consoles, games en TV's? :P Er 'hangen' nog 4 early-birds. Je hebt kans dat die zo terugvallen in de beschikbare poule.

[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 04-06-2015 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassyFox
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-05-2020
Yeah in da house!!! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassyFox
p.s. word dit nu het topic voor de vrijdagmiddag updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
PassyFox schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:27:
p.s. word dit nu het topic voor de vrijdagmiddag updates?
Yep. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Zeef, serieus, goed geregeld! Voel me toch speciaal dat jullie het evenement speciaal voor mij hebben verplaatst naar de zondag!
De dag ervoor was voor mij geen optie i.v.m. een huwelijk in de familie (ja sommige Tweakers hebben familie hoger in de prioriteiten-lijst).

Jeuj! #feessie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassyFox
Let's bookmark this then :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Hooglander1 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:23:
[...]

Even de site f5'en. Misschien vallen er nog een paar reserveringen weg de komende acht minuten :)
Bedankt voor de tip, er kwamen er inderdaad nog een paar vrij!
zeef schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:25:
[...]

Het is niet zomaar een 'treinreis' he. Het is de Tweakers Express! Of win je bij de NS ook consoles, games en TV's? :P
Je gaat naar Tweakers Express 2015!
Met de tip hierboven toch nog 1 voor 85 kunnen bemachtigen!

En ja ik weet het, de Tweakers Express was heel erg leuk en gezellig, dus vandaar dat ik ook nu dat ik hem voor 85 kon bemachtigen gewoon mee ga. Ik merkte gewoon aan mezelf dat ik de beurs zelf weinig aan vond.

Voor andere mensen moet ik wel duidelijk zijn, hier zijn de meningen verschillend over, sommige vonden het superleuk. Ik ben zelf gewoon niet van de drukte enz, en als er dan niet iets nieuws is, dan ga ik liever de stad in, wat ik dan ook heb gedaan. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Benjamin- op 04-06-2015 08:33 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Benjamin- schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:33:
[...]

Bedankt voor de tip, er kwamen er inderdaad nog een paar vrij!
Ik vind dat ik nu wel een biertje verdien van je in de trein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Hooglander1 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:23:
[...]

Bedankt voor de tip, toch een kaartje voor 85 weten te bemachtigen :)

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Nostordici schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:34:
[...]

Bedankt voor de tip, toch een kaartje voor 85 weten te bemachtigen :)

*O*
Welkom bij de EB'ers! En helemaal welkom in de Tweakers Express 2015!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Benjamin- schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:33:
Voor andere mensen moet ik wel duidelijk zijn, hier zijn de meningen verschillend over, sommige vonden het superleuk. Ik ben zelf gewoon niet van de drukte enz, en als er dan niet iets nieuws is, dan ga ik liever de stad in, wat ik dan ook heb gedaan. :)
Ben zelf ook lekker de stad in gegaan. Er is veel te doen. Koopzondag in de de wijk Deutz, een Starwars tentoonstelling en natuurlijk zijn er voldoende gezellige terrassen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risath
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-09-2022
Is er ook nog een miniumleeftijd aan verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
Ik weet nog dat vorig jaar de Early Bird kaartverkoop begon rond 12 uur en hij uitverkocht was rond 3 uur... Damn, gaat snel dit jaar!

[ Voor 4% gewijzigd door iFlames op 04-06-2015 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

Feitelijk niet, behalve aan bier en eventueel bepaalde dingen op de beurs zelf.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Hooglander1 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:34:
[...]

Ik vind dat ik nu wel een biertje verdien van je in de trein :P
Vinden we elkaar, dan krijg je er 1 van mij!

Ik ben benieuwd hoe het er dit jaar gaat uitzien zeef. Vorig jaar hadden jullie de boel al dik op orde en al waren er dingetjes die leuker konden enz, waren er zeker geen klachten.

Zelf ben ik erg benieuwd naar het game aanbod in de trein, ik zie dat Activision weer doet sponsoren, super natuurlijk, maar hoop ook echt dat er iets van een Mario Kart oid kan worden gespeeld, 4 man tegen elkaar met zo'n spel is natuurlijk heel leuk om te doen.
zeef schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:38:
[...]

Ben zelf ook lekker de stad in gegaan. Er is veel te doen. Koopzondag in de de wijk Deutz, een Starwars tentoonstelling en natuurlijk zijn er voldoende gezellige terrassen. :)
Wij hebben nog een tijdje daar op het terras gezeten met een man of 6, ik ben toen later die kerk opgegaan met een paar.

Star Wars tentoonstelling klinkt goed. Inderdaad zat te doen.
iFlames schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:42:
Ik weet nog dat vorig jaar de Early Bird kaartverkoop begon rond 12 uur en hij uitverkocht was rond 3 uur... Damn, gaat snel dit jaar!
Minder early bird tickets, en terecht, het was zo'n gigantisch succes, terwijl ze vorig jaar hoopte om uberhaupt te gaan rijden. Uiteindelijk bleek dat er nog veel meer mensen mee wilden. Goede keuzes hier dan ook qua actie en plekken.

[ Voor 44% gewijzigd door Benjamin- op 04-06-2015 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Hier ook nog maar even:

Wel grappig, vorig jaar had je een aantal dagen de tijd om een early bird te bestellen, nu zijn de early birds al uitverkocht binnen een uur. Geeft toch wel het succes aan, ben wel blij dat onder andere de early adaptors van vorig jaar en geïnteresseerden binnen het topic de kans hebben gekregen een early bird te kunnen bestellen :)

PS: Wel bijzonder veel birds in mijn post haha ^^ /3 ^^ ^^ ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Risath schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:39:
Is er ook nog een miniumleeftijd aan verbonden?
Nee. Ben je onder de 14, dan vinden we begeleiding raadzaam. Wel heb je in alle gevallen toestemming van je ouder(s) of voogd nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostier
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:51
En de Early birds zijn binnen een uur uitverkocht, :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ghostier schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:00:
En de Early birds zijn binnen een uur uitverkocht, :(
Dat is inderdaad hard gegaan. Er is er nog 1 wel besteld maar niet betaald.

All gone! :)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/jsQ9CYCBUEkqvXi9czgddqbq/medium.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door zeef op 04-06-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostier
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:51
Tja dan weet je in ieder geval dat er genoeg interesse is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
zeef schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:06:
[...]

Dat is inderdaad hard gegaan. Er is er nog 1 wel besteld maar niet betaald.

All gone! :)

[afbeelding]
Zeef gaat vandaag wat eerder naar huis en een extra lange vakantie boeken? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nostordici schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:14:
[...]

Zeef gaat vandaag wat eerder naar huis en een extra lange vakantie boeken? })
Nee, vanavond naar Delft voor de eerste Tweakers Meet-Up in Delft. Daar zijn overigens nog een paar kaartjes voor. Wordt gezellig en de goodie-bag is de moeite waard. Er zitten naast de bril nog veel meer goodies in. En niet te vergeten 4 biertjes, een shitload aan bitterballen en de Raspberry Pi Pubquiz met een verrassing als prijs voor het hele winnende team. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad, jammer dat ik heb moeten afzeggen.
zeef schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:53:
Nee. Ben je onder de 14, dan vinden we begeleiding raadzaam. Wel heb je in alle gevallen toestemming van je ouder(s) of voogd nodig. :)
Bij minderjarigen dan, neem ik aan. De 30+-ers onder ons hoeven vast geen toestemming van ouders te vragen :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Findail
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 12:23
Wel toestemming van vrouwlief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bevestiging is binnen!! We gaan er weer een mooie dag van maken!!

Alvast hartelijk dank aan de organisatie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10

Yaz

Findail schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:31:
Wel toestemming van vrouwlief...
Ag, even lief aankijken, 2 keer extra stofzuigen en de goedkeuring was binnen ;)

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

F_J_K schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:30:

Bij minderjarigen dan, neem ik aan. De 30+-ers onder ons hoeven vast geen toestemming van ouders te vragen :+
Nou lekker dan, ik word pas eind augustus 30, zal straks wel even mijn moeder bellen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kijkend naar de hall plan stappen we uit, steken we de straat over en gaan naar binnen via de zuidingang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

CptChaos schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:18:
Kijkend naar de hall plan stappen we uit, steken we de straat over en gaan naar binnen via de zuidingang?
Klopt, kan niet missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Laatst online: 23:37
Ook een EB-kaartje voor mijzelf gekocht, hopelijk gaan er nog wat klasgenoten mee en anders maken we het met zn allen wel gezellig toch :D

Edit: Had mijn kaartje ook vanochtend besteld, ik heb zeef niet omgekocht :+

[ Voor 22% gewijzigd door iBugged op 04-06-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

CptChaos schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:18:
Al houdt niemand je tegen als je Eingang Ost. West oder Nord geht gebrauchen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaltje12
  • Laatst online: 28-06 23:51
Beste tweakers,

Tot hoe lang blijven wij in Keulen, en moet je het vervoer van je hotel naar de beurs zelf betalen.

En weet iemand misschien een [goed] koop hotel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
aaltje12 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:05:
Beste tweakers,

Tot hoe lang blijven wij in Keulen, en moet je het vervoer van je hotel naar de beurs zelf betalen.

En weet iemand misschien een [goed] koop hotel.
we gaan dus `s morgens naar duitsland en `s avonds weer terug naar nedeland staat toch redelijk duidelijk in de start post

[ Voor 7% gewijzigd door hjvg op 04-06-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaltje12
Bedankt voor j snelle reactie, het is dus maar 1 dag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

aaltje12 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:17:
Bedankt voor j snelle reactie, het is dus maar 1 dag ?
De beurs zelf is meerdere dagen, de Tweakers Express rijdt maar op 1 dag heen en weer (op 9 augustus), neem de topic start even door.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 04-06-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaltje12
Bedankt, ik weet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De early-birds zijn € 85 per stuk. Daarvan kun je er maximaal 2 per persoon kopen. Je krijgt ongeveer een week voor vertrek je kaartje, een keytag voor de NS-poortjes, vouchers voor je goodiebag en je Gamescom-kaartje thuisgestuurd.
In de Eventbrite app heb je de kaartjes ook digitiaal, zijn die ook geldig? Eventbrite boodt immers ook de optie om de kaart te printen of digitaal te benaderen, via hun app. Dus ik heb hun app geinstalleerd op mijn telefoon, maar dat is dus eigenlijk helemaal niet nodig?

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 04-06-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:49

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

CptChaos schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:11:
[...]
In de Eventbrite app heb je de kaartjes ook digitiaal, zijn die ook geldig? Eventbrite boodt immers ook de optie om de kaart te printen of digitaal te benaderen, via hun app. Dus ik heb hun app geinstalleerd op mijn telefoon, maar dat is dus eigenlijk helemaal niet nodig?
Nee, dat is als het goed is nergens voor nodig. Je krijgt je kaartje voor de Gamescom toegestuurd en met het polsbandje om vraagt zeef C.S. niets meer als je de trein instapt ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Laatst online: 10-09 20:45

Sneek

Tweaker

Zelf braaf een ticket van €115 besteld, hoe ik in Amsterdam ga komen moet ik nog even bedenken maar heb er wel zin in! Hopelijk is de community net als altijd vriendelijk want ik heb niemand kunnen vinden die bereid is €115 neer te tellen voor het event en ik zal dus in mijn eentje komen. :) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Tweakers!

Ik vroeg me af of er ook eten geregeld wordt op de trein? Scheelt mij weer eten regelen namelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Er viel vorig jaar van alles te eten in de trein, incl. frituur snacks. Maar wel zelf betalen natuurlijk.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks bvk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:43:
Hey Tweakers!

Ik vroeg me af of er ook eten geregeld wordt op de trein? Scheelt mij weer eten regelen namelijk :D
Vorige keer hebben we geïnventariseerd of er mensen waren die een ontbijtje wilden, maar dat waren er zo weinig dat dat niet uitkom qua kosten. Dus in principe zal je zelf iets moeten regelen. Er is een cateraar en wat die gaat leveren weet ik nog niet. Wel weet ik dat die persoon aandachtig meeleest, dus als je wensen hebt, zet ze vooral hier neer.
bvk schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:46:
Er viel vorig jaar van alles te eten in de trein, incl. frituur snacks. Maar wel zelf betalen natuurlijk.
Eh.. frituur? Niet in een rijdende trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Dan vergis ik me daarin, maar er was in ieder geval wel hartige warme hap toch? Of dat nou een hotdog of een broodje bal was weet ik ff niet meer.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
bvk schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:59:
Dan vergis ik me daarin, maar er was in ieder geval wel hartige warme hap toch? Of dat nou een hotdog of een broodje bal was weet ik ff niet meer.
Hotdogs, dat was 't. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northstar
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-08 11:26
het lijkt me supertof om eens mee te gaan! Alleen met mijn werk weet ik nooit of ik op het laatste moment naar het buitenland moet. Staan de kaarten op naam of kan ik ze eventueel doorverkopen mocht ik uiteindelijk niet kunnen die dag zodat ik er geen geld op verlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:11
Belangrijker nog, prima prijzen als ik 't me goed herinner. Kan me iig niet herinneren dat ik me blauw betaald heb aan de normale dingen. Hotdog was geloof ik wel aan de karige kant voor 't geld. Prima koffie overigens O+

Lees: Als ze 't (ongeveer) zelfde aanbod hebben als vorige keer is het helemaal goed :z

[ Voor 11% gewijzigd door FailFr8er op 04-06-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Northstar schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:12:
het lijkt me supertof om eens mee te gaan! Alleen met mijn werk weet ik nooit of ik op het laatste moment naar het buitenland moet. Staan de kaarten op naam of kan ik ze eventueel doorverkopen mocht ik uiteindelijk niet kunnen die dag zodat ik er geen geld op verlies?
Doorverkopen mag. Geen probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 15:00
Misschien is er animo vanuit een paar Tweakers (inclusief mijzelf) om een aantal dingen omtrent een ontbijt te regelen in de trein? Daar bedoel ik dan niet goedgekeurde voedsel en waren autoriteit materiaal zoals een croissant en een boterham kaas?

Ik zou dat wel kunnen organiseren maar als er al een snack man is, be my guest.
zeef schreef:
Haha ik kreeg even een WTF moment _O-

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

zeef schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:51:
[...]
Tijd om te investeren in een paar Philips Airfryers :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 15:00
Nakebod schreef:
Tijd om te investeren in een paar Philips Airfryers :Y
Er is in ieder geval genoeg stroom aanwezig :)
vraagt iets over stroom, barst gelijk een hele discussie los }:O

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:40

Pinjataaa

Hit me!

Ik wil alleen even melden dat ik het erg knap vind hoe jullie dit allemaal regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-07 00:27
In alle haast heb ik vanochtend voor dat ik naar mijn werk ging geboekt. Kon toen niet echt de tijden controleren, maar volgens mij moet met de wat latere tijden Zwolle > Utrecht prima te doen zijn.
Nu heb ik daarom vanochtend in alle haast wel een ticket Groningen > Arnhem gereserveerd. Hoe kan ik deze annuleren? Iemand anders kan er beter gebruik van maken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is voor mij niet helemaal duidelijk, jullie willen graag een bus uit Groningen laten rijden. Super plan! Maar is dat nou zeker of is het nog een plan? Daar is het eigenlijk van afhankelijk of ik mee kan. (En de financiën natuurlijk, geld groeit mij als student niet op de rug. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:28:
Het is voor mij niet helemaal duidelijk, jullie willen graag een bus uit Groningen laten rijden. Super plan! Maar is dat nou zeker of is het nog een plan? Daar is het eigenlijk van afhankelijk of ik mee kan. (En de financiën natuurlijk, geld groeit mij als student niet op de rug. :P)
volgens mij gaat de bus door als er genoeg mensen een ticket reserveren. en er zijn geen extra kosten aan het ticket voor de bus.

tussenstop van de bus is mogelijk als er veel mensen in die plaats willen opstappen (zo wil ik met 4 vrienden wel in meppel opstappen) (volgens start post kan dit als er 10 mensen of meer zijn op die plek en het niet te veel extra tijd kost voor de bus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjvg schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:50:
[...]

volgens mij gaat de bus door als er genoeg mensen een ticket reserveren. en er zijn geen extra kosten aan het ticket voor de bus.

tussenstop van de bus is mogelijk als er veel mensen in die plaats willen opstappen (zo wil ik met 4 vrienden wel in meppel opstappen) (volgens start post kan dit als er 10 mensen of meer zijn op die plek en het niet te veel extra tijd kost voor de bus
Is nog niet zeker dus? Dan wacht ik het nog even af. :) heb geen €115 liggen die ik zomaar als gok even kan uitgeven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:38
Zo, ticket ook geregeld denk ik :) maandag after al vrij geregeld dus klaar om te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek

Sneek

Tweaker

cheeks schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 17:53:
In alle haast heb ik vanochtend voor dat ik naar mijn werk ging geboekt. Kon toen niet echt de tijden controleren, maar volgens mij moet met de wat latere tijden Zwolle > Utrecht prima te doen zijn.
Nu heb ik daarom vanochtend in alle haast wel een ticket Groningen > Arnhem gereserveerd. Hoe kan ik deze annuleren? Iemand anders kan er beter gebruik van maken lijkt me.
Ik ben hier ook benieuwd naar, ik heb geen bus bijgeboekt maar moet wel samen met een vriend vanuit Sneek (duh..) die trein te pakken zien te krijgen.. Opstappen op Amsterdam geboekt maar dit wil ik (eventueel later) ook nog wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:50

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Sneek schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:28:
[...]

Ik ben hier ook benieuwd naar, ik heb geen bus bijgeboekt maar moet wel samen met een vriend vanuit Sneek (duh..) die trein te pakken zien te krijgen.. Opstappen op Amsterdam geboekt maar dit wil ik (eventueel later) ook nog wijzigen.
Je boekt geen bus of specifieke opstaphalte. Je hebt een 'kaartje' voor de hele organisatie dat bij de Tweakers Express hoort. Maak je gebruik van de busdienst die is geregeld, geen probleem. Heb je opgegeven om op Amsterdam op te stappen maar kan je alleen Utrecht of Arnhem halen, ook geen punt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek

Sneek

Tweaker

Hero of Time schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:37:
[...]

Je boekt geen bus of specifieke opstaphalte. Je hebt een 'kaartje' voor de hele organisatie dat bij de Tweakers Express hoort. Maak je gebruik van de busdienst die is geregeld, geen probleem. Heb je opgegeven om op Amsterdam op te stappen maar kan je alleen Utrecht of Arnhem halen, ook geen punt.
Dat is fijn om te horen! Mag ik vragen waarom ik dit dan wel expliciet aan moest geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:35

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Om te bepalen hoeveel mensen bij benadering op elk station willen opstappen en dus hoelang er minimaal op elk station gestopt moet worden.

En voor de bus: of het de moeite is om hem te laten rijden, of dat er juist misschien twee nodig zijn.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:28:
Als het nodig is, omdat je anders met normale OV verbinding niet optijd in Arnhem zou zijn, dan rijdt er een bus. Die is inbegrepen in de ticketprijs.

[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 04-06-2015 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Als dit topic het centrale topic wordt, misschien een idee om dit topic dan in Spielerij sticky te zetten ipv het 'oude' topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Sneek schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:25:
Zelf braaf een ticket van €115 besteld, hoe ik in Amsterdam ga komen moet ik nog even bedenken maar heb er wel zin in! Hopelijk is de community net als altijd vriendelijk want ik heb niemand kunnen vinden die bereid is €115 neer te tellen voor het event en ik zal dus in mijn eentje komen. :) :(
Ik ben ook alleen gekomen en ook dit jaar weer. Geen probleem, aanspraak zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 23:13:
[...]

Als het nodig is, omdat je anders met normale OV verbinding niet optijd in Arnhem zou zijn, dan rijdt er een bus. Die is inbegrepen in de ticketprijs.
Dus het is zeker dat die uit Groningen gaat rijden? Dan ga ik maar even boeken denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:32:
[...]

Dus het is zeker dat die uit Groningen gaat rijden? Dan ga ik maar even boeken denk ik. :)
Als 't nodig is wel. Komt de trein pas om ~11:00 in Arnhem aan, dan heb je genoeg tijd om met de gewone NS treinen daarheen te komen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero of Time schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:32:
[...]

Als 't nodig is wel. Komt de trein pas om ~11:00 in Arnhem aan, dan heb je genoeg tijd om met de gewone NS treinen daarheen te komen bijvoorbeeld.
Ja oké, dat is logisch, maar er word dus gewoon voor gezorgd dat je op tijd bij de Express kan zijn, of dat nou via de NS is of via een bus dat boeit mij verder niet. Als dat maar zeker is ben ik blij. :) vanavond maar even regelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:45:
[...]

Ja oké, dat is logisch, maar er word dus gewoon voor gezorgd dat je op tijd bij de Express kan zijn, of dat nou via de NS is of via een bus dat boeit mij verder niet. Als dat maar zeker is ben ik blij. :) vanavond maar even regelen.
Als er een bus gaat rijden, komen ze je niet thuis ophalen, dus enige moeite van je eigen persoon is wel noodzakelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Hero of Time schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:32:
[...]

Als de bus niet door gaat vanuit Groningen, kan je dan gratis met NS trein naar Arnhem of moet je een apart kaartje kopen. Dan zit er wel verschil in bus/trein, want prijs van de bus zat bij het kaartje ingegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Nostordici schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:01:
[...]

Als de bus niet door gaat vanuit Groningen, kan je dan gratis met NS trein naar Arnhem of moet je een apart kaartje kopen. Dan zit er wel verschil in bus/trein, want prijs van de bus zat bij het kaartje ingegrepen.
Ik organiseer het niet, maar ga daar niet van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nostordici schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:01:
[...]

Maar als er een bus komt, is het een service voor hen die het niet zouden kunnen halen. Woon je in de buurt van een van de opstapstations, heb je net zoveel betaald en maak je geen gebruik van de bus. Gaat de bus niet, dan is het een kwestie van eigen vervoer, net als ieder ander die met de NS naar het opstapstation moet gaan. Woon je in Haarlem, dan moet je ook met de NS, met bijkomende kosten, naar Amsterdam. Wat is er dan anders voor hen die in Groningen wonen en naar Arnhem of Utrecht moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Hero of Time schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:15:
[...]

Maar als er een bus komt, is het een service voor hen die het niet zouden kunnen halen. Woon je in de buurt van een van de opstapstations, heb je net zoveel betaald en maak je geen gebruik van de bus. Gaat de bus niet, dan is het een kwestie van eigen vervoer, net als ieder ander die met de NS naar het opstapstation moet gaan. Woon je in Haarlem, dan moet je ook met de NS, met bijkomende kosten, naar Amsterdam. Wat is er dan anders voor hen die in Groningen wonen en naar Arnhem of Utrecht moeten?
Ik was in de veronderstelling dat er sowieso een bus zou rijden vanuit Groningen naar Arnhem, maar dit is dus nog niet zeker? Hangt dit dan van de animo af of van de tijden of een combinatie daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Nostordici schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:28:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat er sowieso een bus zou rijden vanuit Groningen naar Arnhem, maar dit is dus nog niet zeker? Hangt dit dan van de animo af of van de tijden of een combinatie daarvan?
zeef schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:03:
[afbeelding]

Tweakers Express 2015 Q&A

Waarom rijdt er geen bus uit .....
We hebben een beperkt budget en moeten dus keuzes maken. Maar als je voldoende mensen op de been kan brengen om een bus te vullen (minstens 30 man) en vanuit het vertrekpunt is de Tweakers Express met geen mogelijkheid te halen, dan willen we best kijken of we iets voor jullie kunnen regelen.

Maken de bussen ook tussenstops
In principe stopt de bus niet onderweg. Maar stel dat we in Meppel 10 man kunnen oppikken bij een carpoolplek langs de snelweg, dan gaan we kijken wat we kunnen regelen. Daarbij moeten we wel de tijd in de gaten houden. We gaan dus niet 10 km omrijden voor 2 personen. ;)
Beantwoord dit je vragen? (startpost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
IdieEasy schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:38:
[...]

[...]

Beantwoord dit je vragen? (startpost)
Ja en nee, dit zou je namelijk ook anders kunnen interpreteren, namelijk geen bus uit een andere locatie. Maar goed nu is het duidelijk, maar werkt wel verwarrend momenteel, aangezien op het plaatje een buslijn te zien is vanuit Groningen en Antwerpen. Afbeeldingen zeggen niet voor niets meer dan 1000 woorden ;) Verder kreeg ik bij mijn bestelling ook een busticket, veroorzaakt nog meer verwarring ;) We zullen zien hoe het loopt, wel handig om dit 3-4 weken voor vertrek te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Nostordici schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:47:
[...]

Ja en nee, dit zou je namelijk ook anders kunnen interpreteren, namelijk geen bus uit een andere locatie. Maar goed nu is het duidelijk, maar werkt wel verwarrend momenteel, aangezien op het plaatje een buslijn te zien is vanuit Groningen en Antwerpen. Afbeeldingen zeggen niet voor niets meer dan 1000 woorden ;) Verder kreeg ik bij mijn bestelling ook een busticket, veroorzaakt nog meer verwarring ;) We zullen zien hoe het loopt, wel handig om dit 3-4 weken voor vertrek te weten.
De bedoeling was ook dat die gaan rijden, maar alles is onder voorbehoud. Als blijkt dat er 1 iemand uit groningen komt, en 40 uit sneek, dan zal het misschien verplaatst worden :P

Maar goed, enkel zeef kan hier goed antwoord op geven. De rest van ons moet het doen met onvolledige informatie en giswerk (misschien zeef zelf ook wel :P)

Edit:

Zeef, er staan ook nog veel linkjes naar het oude topic, is dat de bedoeling?
Dan heb ik het over alle subforums van spielerei (behalve hardware)
Bijvoorbeeld:
Shooters

[ Voor 9% gewijzigd door IdieEasy op 05-06-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

IdieEasy schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:50:
Edit:

Bijvoorbeeld:
Shooters
Ik heb dit al bij onze vrienden van Spielerij aangegeven. Zodra er iemand daar de tijd en gelegenheid heeft dit op te pakken, wordt het aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
IdieEasy schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:50:
[...]

De bedoeling was ook dat die gaan rijden, maar alles is onder voorbehoud. Als blijkt dat er 1 iemand uit groningen komt, en 40 uit sneek, dan zal het misschien verplaatst worden :P

Maar goed, enkel zeef kan hier goed antwoord op geven. De rest van ons moet het doen met onvolledige informatie en giswerk (misschien zeef zelf ook wel :P)

Edit:

Bijvoorbeeld:
Shooters
iBugged schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 23:32:
Als dit topic het centrale topic wordt, misschien een idee om dit topic dan in Spielerij sticky te zetten ipv het 'oude' topic :)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onok
  • Laatst online: 08-09 09:02
Ticket in de pocket :)
Als er mensen zijn die vanuit Zwolle vertrekken, graag bij mij melden!
Als we de bus niet zover krijgen om te stoppen, kunnen we nog altijd carpoolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowdude
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 14:06
Tickets zijn binnen!

Dus twee extra zielen are boarding de Tweakers Express. :9~

Ben al lang geen hardcore gamer meer maar kon deze speciale gelegenheid niet aan me voorbij laten gaan.

Ben heel benieuwd naar deze dag, heb de video van vorige jaar bekeken en dat zag er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero of Time schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:51:
[...]

Als er een bus gaat rijden, komen ze je niet thuis ophalen, dus enige moeite van je eigen persoon is wel noodzakelijk. :P
Haha dat is logisch. :P maar in Groningen is sowieso op tijd te zijn dus dan komt het goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
2 kaarten geboekt, neefje mag mee!
en die schopt kont in call of duty :P

ik schop kont in bier drinken!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Railpromo verzamelt de foto's hier: https://www.flickr.com/groups/2797132@N25/pool/