Gamescom 2014! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rojod
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-08 19:54
Hallo allemaal!

Tweakers heeft een geweldige deal gemaakt voor de GamesCom! _/-\o_ Zeer waarschijnlijk ben ik ook aanwezig!
Is het al duidelijk welke games aanwezig zullen zijn? Welke games denken jullie dat er komen? Wat worden de must's?
Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Sowieso is Blizzard aanwezig met de volgende (speelbare) games:
World of Warcraft Warlords of Draenor
Heroes of the Storm
Diablo 3 ultimate evil edition PS4
Hearthstone

Verder zullen er ook allerlei contests zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 16:17

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Dit topic is nog erg leeg :p Er is alleen het tweakerstrein topic. Maar daar wordt weinig over de inhoud gepraat van de gamescom zelf haha.. Welke games worden er aangekondigd? welk games gaan verrassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik hoop op meer beelden van Fifa 15 en vooral nieuws te horen over de nederlandse competities of dat commentaar aangepast gaat worden.

Daarnaast erg benieuwd welke game er gaat verassen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ik hoorde (lees: nergens zelf gelezen) dat Valve er in Gamescom 2014 er ook bij is. Terwijl die anders zulke conventies links laat liggen. Ben benieuwd of ze iets 'speciaals' aankondigen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:40
Madstorm schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:35:
Ik hoorde (lees: nergens zelf gelezen) dat Valve er in Gamescom 2014 er ook bij is. Terwijl die anders zulke conventies links laat liggen. Ben benieuwd of ze iets 'speciaals' aankondigen.
Ik hoop het ook, zeker met de recente ontwikkelingen verwacht ik wat moois van Valve.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Madstorm schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:35:
Je bent de 3e die iets zegt na het schopje: half life 3 confirmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesK56
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-03 12:47
Word voor mij de eerst keer spannend! Zelf kijk ik wel uit naar de playoffs van league of legends lijkt me echt heel gaaf om dat een keer mee te maken. Ik vroeg me wel af of jullie me ergens mee kunnen helpen, namelijk hoe ik daar het handigste kan komen vanuit Venlo en of ik gewoon die kaartjes op het station kan kopen. Ik ben namelijk nog nooit met de trein naar Duitsland geweest en als ik op ns international kijk krijg ik de hele tijd een error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

doe het even via bahn.de , die kan je ook op NL zetten en heeft ook gewoon de NL dienstregeling erin staan :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Verwijderd

Gamescom 2014 parking informatie: http://www.gamescom-colog...se/anreise_auto/index.php

Als ik het goed kan lezen lees ik nergens prijzen voor de parking. Tenzij ze ons ter plaatste in het zak zullen zetten. Ook geen vignet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royced
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-07 18:46

royced

Hello!

Sommige games zijn 18+, dus kunnen alleen mensen van 18 jaar of ouder daar binnen komen.
Zelf ben ik 16, kan ik binnen komen onder begeleiding van een 18+er?
Zo niet, scheelt het me weer 2/3 uur in de rij staan en dan gedenied te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miredom
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-07 12:49
Je kan niet naar binnen bij een game voor 18 jaar en ouder als je dat niet bent. En in Duitsland zijn ze daar erg streng mee, dus geen uitzonderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02:02
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:29:
Gamescom 2014 parking informatie: http://www.gamescom-colog...se/anreise_auto/index.php

Als ik het goed kan lezen lees ik nergens prijzen voor de parking. Tenzij ze ons ter plaatste in het zak zullen zetten. Ook geen vignet nodig.
Parkeren kost €10,-.

Milieusticker is niet nodig, de autobaan en grote wegen in het algemeen vallen hier buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:08
Crosspost van een ander topic :):
Zelf ben ik afgelopen woensdag naar GamesCom geweest en over het algemeen was ik redelijk teleurgesteld over het PS4 aanbod. Echte tegenvallers waarvan ik erg hoge verwachtingen had waren Far Cry 4 (graphics vielen mij gruwelijk tegen) en Metal Gear Solid (ballonnen uit je binnenzak die jeeps optillen, jeeps die crashen door een berg paardenshit, de kartonnen box met een afbeelding van een schaars geklede dame etc.). Het enige wat echt heel gaaf was, was The Division.

Sfeer was super. Zelf heb ik weinig met cosplay, maar deze hal vond ik misschien wel het leukst van allemaal...

Ze controleren inderdaad streng op leeftijd. Een gastje voor ons werd zonder pardon uit de rij geknikkerd na een uur wachten.

[ Voor 9% gewijzigd door Rowwan op 16-08-2014 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:38

Bestla

Kvinne

Leuke dag geweest met de Tweakers Express, maar jammer van de erg lange wachtrijen. Zonder uitzondering 150 minuten wachten om 10 minuten te mogen spelen. 8)7 :X |:(

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/krvpaflab/14_9.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Bestla op 17-08-2014 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiddenSins
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-08 21:53
Heeft iemand zijn ticket nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 14:21
Bestla schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 09:25:
Leuke dag geweest met de Tweakers Express, maar jammer van de erg lange wachtrijen. Zonder uitzondering 150 minuten wachten om 10 minuten te mogen spelen. 8)7 :X |:(

[afbeelding]
Met alle respect maar als je dan ook nog echt zolang in die rij gaat staan dan ben je niet goed in je hoofd :p

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
HertogJack schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:57:
[...]

Met alle respect maar als je dan ook nog echt zolang in die rij gaat staan dan ben je niet goed in je hoofd :p
volgens mij is dat op elke gamebeurs wel het geval.. behalve E3 maar dat is dan ook niet voor het gewone publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik vraag me af hoe het bij firstlook gaat zijn.
Wordt de eerste keer dat ik daarna toe ga.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
Ook al zo'n zin in de 2015 editie? Wij wel! Tweakers Express 2015. Gaan we weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Jaja een gamescom 2015 topic! Gamescom 2015 - 5 tm 9 augustus

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1