Tweakers Express 2015. Koop nu je tickets!

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 41.163 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
Mede-auteur:
  • gerbenvdr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-08-2024

gerbenvdr

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5S63v4q59N73iVZ3RmBZmuae/full.png

Down around the corner
A half a mile from here
You can see them long trains run
And you watch them disappear

Een van de hoogtepunten van 2014 voor ons was toch wel de Tweakers Express. Met een trein van 13 wagons en ruim 500 blije Tweakers naar de Gamescom in Keulen. De complimenten van onze bezoekers waren niet van de lucht, het enthousiasme was groot. De vraag die we die dag keer op keer hoorde was: “Gaan we volgend jaar nog een keer?” Het is tijd om het daar maar eens over te hebben met jullie ….

Want de vraag de wij voor jullie hebben is: Willen jullie nog een keer met Tweakers naar de Gamescom? Dit jaar is de Gamescom van 6 tot en met 9 augustus. Wij willen –als jullie dat tenminste ook willen- gaan rijden op zondag 9 augustus. We willen ook graag onze Vlaamse passagiers ter wille zijn, en onderzoeken dus een mogelijkheid om een bus te laten rijden naar de Tweakers Express.

Poll: Tweakers Express 2015
JA natuurlijk ga ik mee!
Nee, niet voor mij
Ik weet het nog niet
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=393467&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Wat we in ieder geval willen aanbieden is de reis, de toegang tot de beurs en een goodiebag. Natuurlijk hebben we jullie opmerkingen na de vorige keer nog eens goed gelezen en gaan ons best doen om daar zoveel mogelijk gevolg aan te geven. Ik kan nog niet beloven dat we alles kunnen realiseren, maar we gaan het in ieder geval proberen. Ook zullen we wat nieuwe dingen gaan toevoegen. Daar kan ik nog niet al teveel over verklappen, maar een ervan is de VIT coupé. De Very Important Tweaker coupé wordt voor jou en 5 vrienden gereserveerd, op een comfortabele plek dichtbij de gamewagons. De prijs van de VIT coupé is inclusief hapjes, drankjes en exclusieve Tweakers Express goodies. Dat is pas reizen in stijl!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RDEx3mJriuUXrF1JD5BPWaPr/full.png

Dit topic is er voor de voorpret, om aan te geven dat je weer mee wil, om ideeën te spuien hoe we de Tweakers Express 2015 nog beter kunnen maken en voor alle andere dingen die je nog kwijt wil over de Tweakers Express. Laat ik namens mij collega's bij Tweakers nog dit zeggen: wij hebben er enorm veel zin in! :) We zijn heel benieuwd naar jullie mening.

Om jullie geheugen nog even op te frissen: dit was de Tweakers Express in 2014

[ Voor 9% gewijzigd door zeef op 01-06-2015 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsiez
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-08 20:14
Ja ik wil met Tweakers naar Gamescom!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

* Nakebod gaat weer present zijn :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 33Fraise33
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-08 13:10
Is er een optie om misschien in belgië langs te komen? en anders zal ik naar jullie moeten afkomen! :D

EDIT: in al mijn enthousiasme over het stuk over Vlaanderen gelezen!

[ Voor 26% gewijzigd door 33Fraise33 op 16-01-2015 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Omg, wat een geweldige dag was dat! Midden in de vakantie lekker een dagje serieus vroeg eruit (voor vakantiebegrippen) om samen met m'n broertje naar Utrecht te togen. Geweldig!

Helaas (of niet, ligt eraan hoe je het bekijkt), ben ik dit jaar sowieso verhinderd. Ik mag nog wel vroeg uit de veren (voor vakantiebegrippen), maar dit keer voor een bruiloft van mijn zwager op 8 augustus...

Ik had mijn vrouw er al op voorbereid, en die was gelijk instemmend: ik moet weer gaan!
Helaas had mijn zwager (of eigenlijk zijn vriendin, iets met duim en kale plek) een probleem met de trouwlocatie, en is de bruiloft van 7 naar 8 augustus verschoven... ;w :N :X

Als het doorgaat: Heel veel plezier alvast!!

Misschien, als de relatie nog stukloopt (ik bedoel: alles kan kapot), ga ik wel mee!!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
Nakebod schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:11:
* Nakebod gaat weer present zijn :)
Afbeeldingslocatie: http://foxpunk.com/wp-content/uploads/2013/05/shutupandtakemymoney.jpg

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
33Fraise33 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:11:
Is er een optie om misschien in belgië langs te komen? en anders zal ik naar jullie moeten afkomen! :D
Zoals in de introductie staat: we zijn bezig om te kijken hoe we dat kunnen doen. Op dit moment denken we aan een bus die een aantal stops in Vlaanderen maakt en dan aansluit bij de Tweakers Express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Na alle enthousiaste beelden van vorig jaar leek het me ergens ook wel gaaf om een keertje mee te gaan. Maar helaas is 8 en 9 augustus het laatste weekend van Campzone, en die wil ik niet missen.

Dus helaas skip ik 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanzelfsprekend ben ik weer van de partij :) Het was een Topdag! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 33Fraise33
  • Laatst online: 30-08 13:10
zeef schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:14:
[...]

Zoals in de introductie staat: we zijn bezig om te kijken hoe we dat kunnen doen. Op dit moment denken we aan een bus die een aantal stops in Vlaanderen maakt en dan aansluit bij de Tweakers Express.
Dit zou zalig zijn: eindelijk een eenvoudige manier om gamescom te bereiken zonder al te veel problemen. En onderweg tussen een hoop mensen zitten met de zelfde interesses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Een hele grote mogelijkheid om het beter te maken: schop Prorail keihard onder hun hol dat ze niet nog een keer proberen zo'n ongelofelijk traag goederenpad te leveren. Je zag het aan het verschil tussen de eerste indicatie van de tijden en de uiteindelijke tijden (1 uur extra tussen Amsterdam en Venlo).
Okee, het is druk op het Nederlandse spoor, maar ze moeten toch met iets beters dan dat aan kunnen komen.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Aanwezig.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zal dit jaar niet mee kunnen want rijd dan ergens in Virginia rond, achteraf was dit natuurlijk leuker geweest *O*
(Alleen al de reis) was vorig jaar erg leuk!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Ik ga Gamescom (net als vorig jaar) zeker niet missen!! Voor zij die vorig jaar niet zijn geweest: het is echt super gaaf. Veel te zien, veel te doen, wel gezellig druk maar wat geeft het :D Firstlook was ook erg leuk, maar Gamescom is echt niet-te-vergelijken veel groter en de treinreis op zich was het tripje al waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:41

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Helaas is gamescom tijdens Campzone waar ik ook mijn verplichtingen heb. Eens kijken of ik daar onderuit kan komen.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Smuggler schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:29:
Helaas is gamescom tijdens Campzone waar ik ook mijn verplichtingen heb. Eens kijken of ik daar onderuit kan komen.
Ik heb ze in Keulen nog zo gewaarschuwd!!!111 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler

Smuggler

zeef schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:30:
[...]

Ik heb ze in Keulen nog zo gewaarschuwd!!!111 :+
Kan die bus uit belgie geen laatste stop op campzone doen voordat de belgen worden afgezet in eindhoven :+

Kan iedereen die mee wilt en ook op campzone zit een pm sturen naar mij. Eens een overzicht krijgen zodat er wellicht gezamelijk vervoer vanaf Campzone geregeld kan worden :).

[ Voor 24% gewijzigd door Smuggler op 16-01-2015 11:36 ]

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donool
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Ik zou zeker weer mee gaan! Was echt een topdag! Vrienden van me willen ook wel erg graag mee (zelfs m'n vriendin..) hopelijk gaan we weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

LankHoar

Langharig tuig

Ondanks dat ik in Praag woon lijkt het me erg leuk om dit te doen. Dat was vorig jaar de enige reden waarom ik niet mee ging. Moet ik in Augustus dus wel zorgen dat ik dan in Nederland ben natuurlijk.

Waar is de 'Ja ik wil graag, maar weet het nog niet' knop? Is toch net weer wat anders dan de 'Weet ik nog niet' optie :p

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Hallo allemaal!

Ik ben nog nooit op een gamebeurs geweest. Wat kan ik mer erbij voorstellen? Is het veel rondlopen/wachten of is er ook entertainment buiten in de rij staan (dat is wat je veel hoort). Bijv. matches die gespeeld worden of een markt?

Het concept lijkt me in ieder geval heel tof! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
IdieEasy schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:54:
Hallo allemaal!

Ik ben nog nooit op een gamebeurs geweest. Wat kan ik mer erbij voorstellen? Is het veel rondlopen/wachten of is er ook entertainment buiten in de rij staan (dat is wat je veel hoort). Bijv. matches die gespeeld worden of een markt?

Afgelopen jaar was er 1 hall compleet met merchandise, daarnaast zijn er idd ook showmatches van verschillende games (afgelopen jaar bv Heroes of the Storm, Starcraft, WoW raid, maar ook FPS matches ed) En uiteraard lopen er genoeg verklede mensen rond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
LankHoar schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:40:
Ondanks dat ik in Praag woon lijkt het me erg leuk om dit te doen. Dat was vorig jaar de enige reden waarom ik niet mee ging. Moet ik in Augustus dus wel zorgen dat ik dan in Nederland ben natuurlijk.

Waar is de 'Ja ik wil graag, maar weet het nog niet' knop? Is toch net weer wat anders dan de 'Weet ik nog niet' optie :p
Keuzes keuzes keuzes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik was dit jaar op vakantie maar lijkt me wel leuk om een keer mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Puc van S. schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:58:
[...]

Afgelopen jaar was er 1 hall compleet met merchandise, daarnaast zijn er idd ook showmatches van verschillende games (afgelopen jaar bv Heroes of the Storm, Starcraft, WoW raid, maar ook FPS matches ed) En uiteraard lopen er genoeg verklede mensen rond ;)
Verkleden doe ik alleen voor fantasy evenementen xD Denk niet dat een kilt echt bij een game event past :D

Maar klinkt goed! Ga het in de gaten houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Hallo allemaal!

Als je zelf wil spelen zul je in de rij moeten staan. Er zijn veel stands waar je zelf kunt spelen, maar ook veel bezoekers. Op verschillende plekken kun je wel meekijken met mensen die aan het spelen zijn.
Ook zijn er georganiseerde matches die op een groot scherm worden getoond, met commentaar erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Wat dat betreft is zaterdag, net zoals afgelopen jaar, helaas wel de slechtste dag om te gaan.
Ja dan kunnen er meer mensen, en zie daar het probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Laatst online: 22:15

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

ik vond het eigenlijk kwa drukte wel meevallen afgelopen jaar, welliswaar lang moeten wachten bij Heroes of the Storm maar niets overdreven zoals de horror verhalen die ik vorig jaar in het topic zag.

(en de goodiebag was gewoon gaaf :D)

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Jup ik ga weer mee, zolang de goodie bags nu wel goed zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik ben er weer bij als we dit jaar weer gaan, was heel vet vorige keer.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Vorig jaar was mijn vrouw bijna uitgeteld van onze kleine, dus toen baalde ik stiekem toch een klein beetje dat ik niet mee kon. Maar dit jaar de herkansing! :D

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 08:07

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Als ik in Nederland ben op dat moment ben ik er zeker bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler

Smuggler

Zoals anderen ook al melden, een rustige vrijdag heeft wel de voorkeur boven de drukke zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Smuggler schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:10:
Zoals anderen ook al melden, een rustige vrijdag heeft wel de voorkeur boven de drukke zaterdag.
Daarentegen denk ik dat de meeste tweakers zaterdags vrij zijn en vrijdags niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

FWIW: ik heb enkel in de rij gestaan voor een broodje worst, heb me prima vermaakt zonder zelf te spelen. Nou ja, ik heb zonder wachtrij wat retro-games gedaan (op 20-30 jaar oude hardware) en wat fysieke spelletjes gespeeld (zoals mini-mini-golf :+ ).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Ik ben er vorig jaar geweest. Ik kende 80% van de games niet, maar de reis + goodies was al de moeite waard. De volgende keer dus gewoon shoppen in het centrum + treinreis? :)

Hopelijk tot augustus!

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:29
Als die bussen naar Vlaanderen er komen, ga ik er toch eens zeer goed over nadenken! :)

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Nu online

LankHoar

Langharig tuig

Wat kostte het vorig jaar ook alweer? Niet onthouden omdat ik er niet bij was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Prijs 2014: 75 euro voorverkoop, 99 euro normale prijs.
plan: Reis mee met de Tweakers Express naar de Gamescom - update

[ Voor 2% gewijzigd door zeef op 19-01-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Foritain schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:23:
Ik ga Gamescom (net als vorig jaar) zeker niet missen!! Voor zij die vorig jaar niet zijn geweest: het is echt super gaaf. Veel te zien, veel te doen, wel gezellig druk maar wat geeft het :D Firstlook was ook erg leuk, maar Gamescom is echt niet-te-vergelijken veel groter en de treinreis op zich was het tripje al waard!
Vorig jaar was ik er niet bij. Dit jaar hopelijk wel ;) Kan ik je gelijk die nfc-ring geven, hahaha.

@zeef
Ik heb momenteel alleen maar wintermerchandise. Dan moet ik in een snikhete trein met een hoodie van een centimeter dik en een muts lopen :'(
Kunnen we vooraf/aan boord nog wat merch bestellen? Lijkt me wel grappig aan boord van de t.net trein.

[ Voor 19% gewijzigd door Frozen op 16-01-2015 15:16 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

@Frozen, waar kon ik me inschrijven voor de NFC ring weggeefactie ;)
Misschien is het wel een leuk idee voor de goodiebag. Als Tweakers er weer 250-300 van in kan kopen, wellicht zakt de prijs dan gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Frozen schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:14:
[...]

Vorig jaar was ik er niet bij. Dit jaar hopelijk wel ;) Kan ik je gelijk die nfc-ring geven, hahaha.

@zeef
Ik heb momenteel alleen maar wintermerchandise. Dan moet ik in een snikhete trein met een hoodie van een centimeter dik en een muts lopen :'(
Kunnen we vooraf/aan boord nog wat merch bestellen? Lijkt me wel grappig aan boord van de t.net trein.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Kiswum schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:27:
@Frozen, waar kon ik me inschrijven voor de NFC ring weggeefactie ;)
Misschien is het wel een leuk idee voor de goodiebag. Als Tweakers er weer 250-300 van in kan kopen, wellicht zakt de prijs dan gigantisch.
offtopic:
Dat kan nog niet. Ik ga eerst met ze bespreken hoe ik het precies ga doen en hoe ik de verzendkosten ga financiëren. Misschien vraag wel of mensen de verzendkosten zouden willen "doneren" (niet verplicht), dan hebben we namelijk geen koopovereenkomst.

Ja het leek mij ook een leuk idee. Dan kan t.net zelfs misschien nog wel een leuk centje verdienen. 2 euro winst x500 = 1000 euro. Een leuke aluminium thermosfles, met ijskoud bier of cola :)

[ Voor 3% gewijzigd door Frozen op 16-01-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
:D :D Weet je wat, doen jullie je eigen handeltjes, doen wij de onze. :) Btw 250-300? Vorig jaar waren er 500+ passagiers. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Zeef weet je wat, doe jij waar je goed in bent.
Kei gave acties organiseren en ons Tweakers nog blijer maken. Wellicht dit jaar voor 1000 Tweakers = 2 treinen?

Wat een geweldige community hebben wij toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Kiswum schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:10:
Zeef weet je wat, doe jij waar je goed in bent.
Kei gave acties organiseren en ons Tweakers nog blijer maken. Wellicht dit jaar voor 1000 Tweakers = 2 treinen?
Zouden die niet blijere worden van 1 trein op twee dagen?
Wat een geweldige community hebben wij toch :D
Yep. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Dit jaar gaan we natuurlijk weer. :D

Dit jaar de handhelden weer bijeen halen voor Mariokart. oOo (Al wil ik het wel iets beter organiseren dan vorige keer :+ )

[ Voor 70% gewijzigd door D4NG3R op 16-01-2015 16:39 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Als de community ergens goed in is is het nutteloos lullen toch? Dat hou je nooit tegen ome Zeef.

Tin-foil hat voor iedereen die zich zorgen maakt dat we door de CIA in de gaten gehouden worden. Kost weinig aan materiaal, hele crew een middagje werk om te vouwen, eitje.

Of gewoon een dun blaadje alu-folie en een instructie hoe we het zelf kunnen vouwen.

On-topic: 2 dagen klinkt wel als een idee, mag je dan op dag 1 heen, en dag 2 terug. Ik ben voor, ik wil die boothbabe *cough* feestjes wel eens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:38
Hmm, eens even nadenken of ik deze keer ook weer mee ga. Zit er iig wel hard over na te denken :P

Als er nog een trein gaat op de 8e ga ik sowieso me, kan ik ook nog naar het Star Citizen event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Even voor de duidelijkheid: ik vroeg me na het lezen van de post van Kwisum af of jullie niet liever twee keer een trein zouden willen in plaats van twee treinen op een dag. Onze plannen gaan uit van 1 trein op 1 dag, te weten zaterdag 8 augustus.

Ja, we weten dat het door de weeks rustiger is,maar dan is het ook in de trein rustiger. Ik vraag me eerlijk gezegd af of we voor een doordeweekse dag wel voldoende kaarten kunnen verkopen om te kunnen gaan rijden.

[ Voor 16% gewijzigd door zeef op 16-01-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik zou zeggen: Poll het. Ik zou bijvoorbeeld liever op vrijdag gaan dan op zaterdag, al is het maar om de drukte iets te ontlopen (wees eerlijk: Ook vrijdag is het druk). Misschien doordeweeks een trein voor 300 man laten rijden en op zaterdag eentje van 400-500 man laten rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

zeef schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:16:
Even voor de duidelijkheid: ik vroeg me na het lezen van de post van Kwisum af of jullie niet liever twee keer een trein zouden willen in plaats van twee treinen op een dag. Onze plannen gaan uit van 1 trein op 1 dag, te weten zaterdag 8 augustus.

Ja, we weten dat het door de weeks rustiger is,maar dan is het ook in de trein rustiger. Ik vraag me eerlijk gezegd af of we voor een doordeweekse dag wel voldoende kaarten kunnen verkopen om te kunnen gaan rijden.
Wat dacht je hiervan:
In totaal maar 1 trein (die 2x heen en terug rijdt).
De trein rijdt op dag x 's ochtends heen, 's avonds terug, en de volgende ochtend weer heen en terug. Wie dan daar 2 dagen wilt blijven, bijvoorbeeld door daar in een hotelletje te overnachten, kan dan ook weer terug.

Dat lijkt mij goedkoper dan 2 treinen omgebouwd hebben tot tweakerstrein. :) Je moet er alleen wel voor zorgen, dat in die nacht de trein weer helemaal schoon is gemaakt.

Overigens helemaal mee eens dat wij een super gave community hebben inclusief community manager! _/-\o_ :D

[ Voor 65% gewijzigd door Frozen op 16-01-2015 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
D4NG3R schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 18:29:
Ik zou zeggen: Poll het. Ik zou bijvoorbeeld liever op vrijdag gaan dan op zaterdag, al is het maar om de drukte iets te ontlopen (wees eerlijk: Ook vrijdag is het druk). Misschien doordeweeks een trein voor 300 man laten rijden en op zaterdag eentje van 400-500 man laten rijden?
Ik kan dat nog niet pollen omdat ik nog niet weet of er materieel beschikbaar is en wat de kosten zijn. Laten we nou niet op de zaken vooruitlopen. Wij werken nu met een begroting voor een keer heen en weer en als dat eenmaal rond is, dan gaan we kijken of we twee keer kunnen en wat dat kost. Een trein huren en laten rijden is niet gratis, een dag stilstaan ook niet. :)

Vergis je overigens niet, Keulen is qua hotels tijdens de Gamescom afgeladen. En je betaalt de hoofdprijs voor kamers. Hotelbazen zijn niet ge en weten dat de halve wereld komt. Prijzen gaan 2 tot 4 keer over de kop die week. Dus vanuit Tweakers ga ik no way overnachtingen aanbieden.

Ik ben echt heel blij met jullie enthousiasme, maar laat ons nou gewoon de business aan onze kant regelen, ok? :) :*

[ Voor 20% gewijzigd door zeef op 16-01-2015 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 08:07

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Lijkt mij niet handig om maakt mij niet uit en ik ga niet meer onder dezelfde noemer te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler

Smuggler

Kan vanuit hier vertellen dat als er een vrijdag trein komt er sowieso 3 kaartjes van de zaterdag naar de vrijdag gaan. Wellicht wel 5 of 6. Die vonden de zaterdag afgelopen jaar te druk om mee te gaan. We hebben vertrouwen in je zeef :)

[ Voor 9% gewijzigd door Smuggler op 16-01-2015 19:56 . Reden: zaterdag en vrijdag omgedraaid zie ook quote zeef. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Als het dit jaar weer op een zaterdag valt dan ga ik na een uurtje (of 2) Gamescom lekker de stad in de crew lastigvallen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Smuggler schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 19:35:
Kan vanuit hier vertellen dat als er een vrijdag trein komt er sowieso 3 kaartjes van de vrijdag naar de zaterdag gaan. Wellicht wel 5 of 6. Die vonden de zaterdag afgelopen jaar te druk om mee te gaan. We hebben vertrouwen in je zeef :)
:D One step at a time. Eerst maar eens kijken of we de zaak van de grond kunnen krijgen op zaterdag. ;)
D4NG3R schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 19:39:
Als het dit jaar weer op een zaterdag valt dan ga ik na een uurtje (of 2) Gamescom lekker de stad in de crew lastigvallen. :Y)
Dat was ook erg gezellig, overal in de stad zag je rode T.net rugzakjes. d:)b

[ Voor 25% gewijzigd door zeef op 16-01-2015 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slein78
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 19:57
Leuk leuk leuk, zou ik graag weer bij willen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 22:46

matroosoft

Lone Christian

Doe maar een Tweakers Express naar MWC '15! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 18:27

Zorian

What the fox?

Waarom zie ik dit topic nu pas? Sign me up!!!!! Maakt me niet uit wat het dit jaar gaat kosten, al is het 150 of 200 euro, IK GA MEE!! :D

Eens kijken of ik dit keer weer iets leuks kan winnen, maak nog steeds dagelijks met veel plezier gebruik van mijn prijs van de vorige Tweakers Express. :Y) (De HTC One M8)

[ Voor 39% gewijzigd door Zorian op 16-01-2015 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

matroosoft schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:29:
Doe maar een Tweakers Express naar MWC '15! :D
Eens, met z'n allen in een privé jet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:38
Ik zeg: doen!
En: 'ja, ja ik wil'
En.... SHUT UP AND TAKE MY MONEY! (and give me a ticket)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
D4NG3R schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:32:
Dit jaar gaan we natuurlijk weer. :D

Dit jaar de handhelden weer bijeen halen voor Mariokart. oOo (Al wil ik het wel iets beter organiseren dan vorige keer :+ )
Record "Aantal DSsen opladen op één bank" verbreken? :D

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10484441_779251262139445_7305011297970161398_o.jpg
Casa ShitHappens, op de vooravond van Tweakers Express'14

[ Voor 23% gewijzigd door ShitHappens op 16-01-2015 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

ShitHappens schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:13:
[...]

Ah, dat waren tijden... :p
De voorbereiding op de grote dag, 2014:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jDpwmAel.jpg

//Shit, je hebt hem sneller gevonden dan ik. :D

[ Voor 6% gewijzigd door Zorian op 16-01-2015 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Moest dat nou? :P Volgens mij zie je jouw flits op mijn foto nota bene
Zorian schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:15:
[...]
//Shit, je hebt hem sneller gevonden dan ik. :D
Shit happens /3

[ Voor 57% gewijzigd door ShitHappens op 16-01-2015 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

ShitHappens schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:17:
Moest dat nou? :P Volgens mij zie je jouw flits op mijn foto nota bene

[...]

Shit happens /3
Mijn foto is tenminste niet overbelicht. /3

* Zorian rent gauw de Tweakers trein in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Ja maar toen had ik die gare Lumia 620 nog /3

* ShitHappens aait LG G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ik voorspel.....

8 augustus, 2015:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M1sBpDol.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Doe dan wel ff goed voorspellen...
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10547845_779382418792996_6185218532254533352_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

ShitHappens schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:13:
[...]

[afbeelding]
Casa ShitHappens, op de vooravond van Tweakers Express'14
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Komt de Tweakers Express ook in het zuiden van Limburg? Bijvoorbeeld Sittard, Maasticht of Heerlen? Of gaat hij via Venlo -> Duisburg?

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Via Venlo is wel de makkelijkste en kortste route. Daarnaast zal t niet zo heel nodig zijn zuidelijker af te zakken, iedereen kan wel op tijd in Venlo komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Maasluip schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:15:
Een hele grote mogelijkheid om het beter te maken: schop Prorail keihard onder hun hol dat ze niet nog een keer proberen zo'n ongelofelijk traag goederenpad te leveren. Je zag het aan het verschil tussen de eerste indicatie van de tijden en de uiteindelijke tijden (1 uur extra tussen Amsterdam en Venlo).
Okee, het is druk op het Nederlandse spoor, maar ze moeten toch met iets beters dan dat aan kunnen komen.
Voor mijzelf was de treinrit zelf al dikke lol, dus ik heb totaal geen moeite met een traag rijpad :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

ShitHappens schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 23:13:
Via Venlo is wel de makkelijkste en kortste route. Daarnaast zal t niet zo heel nodig zijn zuidelijker af te zakken, iedereen kan wel op tijd in Venlo komen.
Ik had geen idee, daarom vroeg ik het :P Eens kijken wat ik kan regelen...

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Over de route kan ik nu nog niets zinnigs zeggen. Dat wordt door ProRail en de DB gepland. Dus het kan ook zomaar een andere route worden door bijvoorbeeld werkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

zeef schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 23:38:
Over de route kan ik nu nog niets zinnigs zeggen. Dat wordt door ProRail en de DB gepland. Dus het kan ook zomaar een andere route worden door bijvoorbeeld werkzaamheden.
De kans dat dat via Heerlen (volgens mij het enige punt ten zuiden van Venlo waarvandaan je ook de grens over kan) gaat lijkt mij dan wel weer heel klein. De enige manier om vanuit Amsterdam naar Heerlen te komen zonder België in te rijden is door via Eindhoven -> Roermond -> Heerlen te rijden, en dat is nogal een risicovol traject wat planning betreft.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Het kan ook zomaar Amsterdam - Utrecht - Arnhem - Keulen worden. We weten het gewoon (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

I know. Mijn post was meer in reactie op MK1998NL als aanvulling op jouw post. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

De treinrit was stiekem toffer dan de beurs zelf, dus die kan me niet lang genoeg duren. :9

[ Voor 3% gewijzigd door Zorian op 17-01-2015 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
Ik ga dit topic volgen,
Klinkt helemaal leuk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Frozen schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 18:39:
[...]

Wat dacht je hiervan:
In totaal maar 1 trein (die 2x heen en terug rijdt).
De trein rijdt op dag x 's ochtends heen, 's avonds terug, en de volgende ochtend weer heen en terug. Wie dan daar 2 dagen wilt blijven, bijvoorbeeld door daar in een hotelletje te overnachten, kan dan ook weer terug.
Dat is onvoordelig voor de plaatsen. Voor iedereen die 2 dagen daar blijft betekent het dat je op de 1e dag 's middags en de 2e dag 's morgens geen zitplaats kunt verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Precies, dat gaat zeker niet lukken. De trein is op dag 1 helemaal vol. Op de dag 2 zal de trein op de terugreis ook helemaal vol zijn. Iedereen zou dus heen en mee terug moeten met de trein. Uiteraard kan men ervoor kiezen om de terug reis via een alternatieve wijze te regelen. Het kan dan echter wel betekenen dat ik je prijs in ontvangst neem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:33

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Oh yes ik ga mee. Vorig jaar was zo gaaf! En ik neem ook weer een paar DS'en mee voor de nodige potjes Mario Kart (en ditmaal iets beter organiseren :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Lijkt me enorm leuk om ook eens mee te gaan! Persoonlijk zou de vrijdag mijn voorkeur zijn. Uiteraard laat ik de business over aan Tweakers maar laat dan vraagkant van deze deal over aan de tweakers. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Glaanie schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 09:57:
Oh yes ik ga mee. Vorig jaar was zo gaaf! En ik neem ook weer een paar DS'en mee voor de nodige potjes Mario Kart (en ditmaal iets beter organiseren :p).
Het was achteraf handiger als wij die panoramawagon hadden gepakt, die muurtjes tussen de coupé's bleken al funest voor de Wi-Fi van de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Nu online

LankHoar

Langharig tuig

Als alles doorgaat (wat ik wel verwacht om eerlijk te zijn), word de start van de voorverkoop gemeld op de frontpage voordat die begint, of op het moment dat die begint? Maakt nogal een verschil i.v.m. snelle uitverkoop :)

Of natuurlijk gewoon dit topic strak in de gaten blijven houden.. :p

[ Voor 13% gewijzigd door LankHoar op 17-01-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

LankHoar schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 12:07:
Als alles doorgaat (wat ik wel verwacht om eerlijk te zijn), word de start van de voorverkoop gemeld op de frontpage voordat die begint, of op het moment dat die begint? Maakt nogal een verschil i.v.m. snelle uitverkoop :)

Of natuurlijk gewoon dit topic strak in de gaten blijven houden.. :p
Ik vond de oplossing van vorig jaar wel slim eigenlijk. De echte die-hards weten dat dit er is en bestellen een kaartje, en zodra de early birds eruit zijn gaat de massaverkoop aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zorian schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 11:58:
[...]

Het was achteraf handiger als wij die panoramawagon hadden gepakt, die muurtjes tussen de coupé's bleken al funest voor de Wi-Fi van de DS.
Dan nog had je die wagon niet "mogen" pakken, het hele idee van die wagon was dat mensen af en toe hun plaats zouden afstaan aan een ander zodat iedereen die dat wilde het uitzicht kon zien. Volgens mij waren de plaatsen in die wagon ook niet meegeteld als zitplaats waar een kaartje voor verkocht was.

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 17-01-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
En daarnaast, volgens mij zou de panoramawagon niet meer meegaan ivm gebrek aan interesse, en de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
ShitHappens schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:07:
En daarnaast, volgens mij zou de panoramawagon niet meer meegaan ivm gebrek aan interesse, en de prijs.
Klopt. Want van dat wisselen kwam natuurlijk ook niets terecht. We zijn wel aan het kijken naar een wagon waar handheld gading mogelijk is. Veel hangt ook af van beschikbaarheid van het materieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

En wat als je een 3e wagon zou nemen like de Philips/CoD wagons dit jaar, maar dan met simpele bankjes aan de zijkant?
Wat voor die 2 wagons misschien ook wel een goed idee is.
Weet niet precies hoeveel zitplaatsen er vorig jaar exact waren (Ook 500?), in de praktijk bleek wel dat zowel op de heen als terugreis er genoeg personen rondliepen/stonden in de gaming wagons. En dat vond ik persoonlijk wel zo leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

NMe schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:06:
[...]

Dan nog had je die wagon niet "mogen" pakken, het hele idee van die wagon was dat mensen af en toe hun plaats zouden afstaan aan een ander zodat iedereen die dat wilde het uitzicht kon zien. Volgens mij waren de plaatsen in die wagon ook niet meegeteld als zitplaats waar een kaartje voor verkocht was.
Zo bedoelde ik het ook niet, ik doelde meer op het feit dat die muren zo funest waren voor het signaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

zeef schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:30:
[...]

Klopt. Want van dat wisselen kwam natuurlijk ook niets terecht. We zijn wel aan het kijken naar een wagon waar handheld gading mogelijk is. Veel hangt ook af van beschikbaarheid van het materieel.
Op de terugreis 's avonds was het wel geweldig, heerlijk in het donker met wat medetweakers discussiëren. Jammer dat het bewolkt was.

Maar voor die kleine hoeveelheid mensen heeft het natuurlijk weinig nut, dat ding zal wel duur zijn om te huren.
Nakebod schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:36:
En wat als je een 3e wagon zou nemen like de Philips/CoD wagons dit jaar, maar dan met simpele bankjes aan de zijkant?
Dan kan er beter naar een 'normale' wagon worden gekeken die je in een reguliere trein ziet. Gewoon met zitplaatsen voor 2 en 4 personen aan beide kanten. IIG voor de Handhelden bedoel ik dan, die groep was op een gegeven moment zeker 18 man groot en stond pal in het gangpad. _O-

[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 17-01-2015 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nakebod schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:36:
Wat voor die 2 wagons misschien ook wel een goed idee is.
Dat hangt van twee dingen af. Beschikbaarheid. Is het e? is het nog te boeken? En het hangt natuurlijk ook van de wens van de sponsoren af. Uiteindelijk hebben die een belangrijke stem bij de keuze van materieel waar hun producten staan/hangen. ;)
Weet niet precies hoeveel zitplaatsen er vorig jaar exact waren (Ook 500?), in de praktijk bleek wel dat zowel op de heen als terugreis er genoeg personen rondliepen/stonden in de gaming wagons. En dat vond ik persoonlijk wel zo leuk :)
Er was een zitplaats voor iedere passagier. 540 stuks in totaal. Dat was een vereiste, dus dat gaan we zeker weer doen.
D4NG3R schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 17:57:
[...]

Op de terugreis 's avonds was het wel geweldig, heerlijk in het donker met wat medetweakers discussiëren. Jammer dat het bewolkt was.

Maar voor die kleine hoeveelheid mensen heeft het natuurlijk weinig nut, dat ding zal wel duur zijn om te huren.
Daarom, het is was maar voor 10 of 20 mensen leuk. Dus die laten we dit jaar -als we gaan- thuis. :)
Dan kan er beter naar een 'normale' wagon worden gekeken die je in een reguliere trein ziet. Gewoon met zitplaatsen voor 2 en 4 personen aan beide kanten. IIG voor de Handhelden bedoel ik dan, die groep was op een gegeven moment zeker 18 man groot en stond pal in het gangpad. _O-
Ja, dat zou leuk zijn. We zijn nog aan het rekenen, dus we nemen de wens mee. Volgens mij zou zoiets het beste zijn:

Afbeeldingslocatie: http://www.rail-info.ch/RhB/technik/WR381617i_StM_020228gr.jpg
Willekeurige foto van internet. Of we exact dit kunnen regelen weet ik nog niet.

Maar goed, ik hoop dat je begrijpt dat een investering wel voor meer dan 18 handheldhelden moet zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik zou de tafeltjes achterwege laten. Die toestellen met kabines waren prima, maar dan zonder te tussenmuren zeg maar.

En tjah, wat voor aantallen word naar gekeken dan? Het is immers gewoon een wagon met zitplaatsen naast de handhelden. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 17-01-2015 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik begrijp wat je bedoelt, maar die wagons heeft onze verhuurder volgens mij niet in het assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Serieus niet!? Gewoon zo'n standaard wagon is juist iets wat ik in het assortiment zou verwachten.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
D4NG3R schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 19:18:
Serieus niet!? Gewoon zo'n standaard wagon is juist iets wat ik in het assortiment zou verwachten.. :/
We gaan nog praten met de verhuurder, ik heb de wens genoteerd. Dat wil niet zeggen dat ik garandeer dat 't lukt. Het zou kunnen zijn dat we voor die plaatsten in een speciale wagon wel een toeslag moeten berekenen. Is dat een probleem? Natuurlijk zijn het dan gereserveerde plaatsen, en gaan we kijken of we daar ook wat extra's zoals elektriciteit kunnen regelen.

[ Voor 27% gewijzigd door zeef op 17-01-2015 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik denk dat dat weer iets te ver gaat, het moet niet als een verplichting voelen omdat je er extra voor moet betalen. Op dat moment kan er wel iets anders worden verzonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Misschien iets in de richting van nog een open rijtuig met zitzakken of bankjes?

Oh en k hoop echt dat er rond die tijd weer een verhuizing gaande is hier in huis, waren leuke dagen zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik geloof niet dat zitzakken door de veiligheidsinspectie komen. :P
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.