Down around the corner
A half a mile from here
You can see them long trains run
And you watch them disappear
Een van de hoogtepunten van 2014 voor ons was toch wel de Tweakers Express. Met een trein van 13 wagons en ruim 500 blije Tweakers naar de Gamescom in Keulen. De complimenten van onze bezoekers waren niet van de lucht, het enthousiasme was groot. De vraag die we die dag keer op keer hoorde was: “Gaan we volgend jaar nog een keer?” Het is tijd om het daar maar eens over te hebben met jullie ….
Want de vraag de wij voor jullie hebben is: Willen jullie nog een keer met Tweakers naar de Gamescom? Dit jaar is de Gamescom van 6 tot en met 9 augustus. Wij willen –als jullie dat tenminste ook willen- gaan rijden op zondag 9 augustus. We willen ook graag onze Vlaamse passagiers ter wille zijn, en onderzoeken dus een mogelijkheid om een bus te laten rijden naar de Tweakers Express.
Poll: Tweakers Express 2015
• JA natuurlijk ga ik mee!
• Nee, niet voor mij
• Ik weet het nog niet
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Wat we in ieder geval willen aanbieden is de reis, de toegang tot de beurs en een goodiebag. Natuurlijk hebben we jullie opmerkingen na de vorige keer nog eens goed gelezen en gaan ons best doen om daar zoveel mogelijk gevolg aan te geven. Ik kan nog niet beloven dat we alles kunnen realiseren, maar we gaan het in ieder geval proberen. Ook zullen we wat nieuwe dingen gaan toevoegen. Daar kan ik nog niet al teveel over verklappen, maar een ervan is de VIT coupé. De Very Important Tweaker coupé wordt voor jou en 5 vrienden gereserveerd, op een comfortabele plek dichtbij de gamewagons. De prijs van de VIT coupé is inclusief hapjes, drankjes en exclusieve Tweakers Express goodies. Dat is pas reizen in stijl!

Dit topic is er voor de voorpret, om aan te geven dat je weer mee wil, om ideeën te spuien hoe we de Tweakers Express 2015 nog beter kunnen maken en voor alle andere dingen die je nog kwijt wil over de Tweakers Express. Laat ik namens mij collega's bij Tweakers nog dit zeggen: wij hebben er enorm veel zin in!
[ Voor 9% gewijzigd door zeef op 01-06-2015 11:10 ]