AW_Bos schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:16:
[...]
Bedoel je niet om de poortjes te passeren? Met een keycard kan je niet in- en uitchecken.

AW_Bos schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:16:
[...]
Bedoel je niet om de poortjes te passeren? Met een keycard kan je niet in- en uitchecken.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Rotterdam niet....Luccus schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:47:
In Amsterdam C. zijn poortjes open.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Daarom krijgen reizigers een key card om de poortjes te openen
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Anders tweaken we ze wel open
Ja, meneer Pietje Precies. Dat dus.AW_Bos schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:16:
[...]
Als ze genoeg sponsers hebben vast weliFlames schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:13:
Is er dit jaar eigenlijk weer een loterij? Of horen we dat nog ;D
PSN: Lavidz
Wauw, en nadat ik alle hoop en plezier van vorig jaar verdrongen heb, omdat ik dit jaar niet mee zou kunnen, krijg ik net een mail waarin staat dat we zondag de 9e rijden!!!!!Macchill schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:11:
Omg, wat een geweldige dag was dat! Midden in de vakantie lekker een dagje serieus vroeg eruit (voor vakantiebegrippen) om samen met m'n broertje naar Utrecht te togen. Geweldig!
Helaas (of niet, ligt eraan hoe je het bekijkt), ben ik dit jaar sowieso verhinderd. Ik mag nog wel vroeg uit de veren (voor vakantiebegrippen), maar dit keer voor een bruiloft van mijn zwager op 8 augustus...
Ik had mijn vrouw er al op voorbereid, en die was gelijk instemmend: ik moet weer gaan!
Helaas had mijn zwager (of eigenlijk zijn vriendin, iets met duim en kale plek) een probleem met de trouwlocatie, en is de bruiloft van 7 naar 8 augustus verschoven...![]()
![]()
![]()
Als het doorgaat: Heel veel plezier alvast!!
Misschien, als de relatie nog stukloopt (ik bedoel: alles kan kapot), ga ik wel mee!!
Lavidz schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:18:
Lijkt mij ook wel Het is gaaf om eens mee te maken!
[ Voor 7% gewijzigd door Macchill op 03-06-2015 15:17 ]
Kan dat wel? Je bent toch nog steeds op hetzelfde station en zegt de paal toch: U bent reeds ingecheckt?Freee!! schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:27:
[...]
Een alternatief (voorwaarde: je hebt al wel een OV-chipkaart met mogelijkheden om in te checken) is om gewoon in te checken en daarna op het perron uit te checken. En op de terugweg omgekeerd.
Signatures zijn voor boomers.
Ik heb het over de overstapzuilen op het perron die voor de internationale reizigers bedoeld zijn. En terug eerst bij die zuil inchecken.Maasluip schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:54:
Als er poortjes staan kun je na het inchecken en door het poortje lopen je 180 graden draaien en bij het poortje uitchecken (misschien kan dat niet direkt, dan moet je even wachten) en dan niet door het poortje gaan. Alleen ben je dan dus uitgecheckt en kom je 's avonds niet meer door de poortjes.
Zou ik ook doen, ik wijs alleen op een mogelijk alternatief voor het geval je die keycard toch niet bij de hand mocht hebben.Ik zou er dus geen OV-Chipkaart voor gebruiken maar gewoon de keycard die je van Tweakers krijgt.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
We zijn Tweakers, we vinden wel een manier om binnen te komen!Freee!! schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:59:
Zou ik ook doen, ik wijs alleen op een mogelijk alternatief voor het geval je die keycard toch niet bij de hand mocht hebben.
Om mensen die moeten werken toch nog de kans te geven om er een te kopen. Elke tijd die we kiezen gaat iemand ongetwijfeld niet goed uitkomen.iFlames schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:17:
Ik heb net ook die mail gehad, wel loterij dus. MAAR WAAROM 8 UUR 'S OCHTENDS
Gewoon met je tweakers keycard door het poortje is verstandiger. Scheelt je de boete en het risico dat je de trein gaat missen.Macchill schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:02:
[...]
We zijn Tweakers, we vinden wel een manier om binnen te komen!
Mochten er mensen over het hekje willen stappen (op eigen risico!), laat dan iemand ff filmen. Voor als het fout gaat! Dan hebben we wat te lachen in de trein!
[ Voor 42% gewijzigd door zeef op 03-06-2015 16:17 ]
ik heb helemaal geen mail gehadzeef schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:10:
[...]
Om mensen die moeten werken toch nog de kans te geven om er een te kopen. Elke tijd die we kiezen gaat iemand ongetwijfeld niet goed uitkomen.
Die mail is alleen verzonden aan de mensen die vorig jaar ook mee zijn geweest. En die kunnen dus morgenochtend vroeg al een kaartje kopen.hjvg schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:21:
[...]
ik heb helemaal geen mail gehad
maar kaart verkoop start om 8 uur ofzo van de week?
Ik zou de FP morgenochtend rond 08 uur in de gaten houden.hjvg schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:21:
[...]
ik heb helemaal geen mail gehad
maar kaart verkoop start om 8 uur ofzo van de week?
Had niet door dat die emoticon zo boos was, waarom is er niet gewoon een verdrietige?zeef schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:10:
[...]
Om mensen die moeten werken toch nog de kans te geven om er een te kopen. Elke tijd die we kiezen gaat iemand ongetwijfeld niet goed uitkomen.
[...]
Gewoon met je tweakers keycard door het poortje is verstandiger. Scheelt je de boete en het risico dat je de trein gaat missen.
Eerder? Om 8 uur opstaan = uitslapen!iFlames schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:03:
[...]
Had niet door dat die emoticon zo boos was, waarom is er niet gewoon een verdrietige?. Ik snap het, moet ik maar wat eerder opstaan.
Is de inhoud van de goodiebag weer net zo geheim als vorig jaar?
[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 03-06-2015 17:05 ]
Niet in het leven van de universiteitsstudent die pas om half twee college heeft
Zelfde geheim dus
ora et labora
Niks gehad? Of staat nog steeds m'n verkeerde mail in het systeem ofzo.. Ik heb Zeef toen na de hand moeten mailen DMmen hierover.bvk schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:28:
[...]
Die mail is alleen verzonden aan de mensen die vorig jaar ook mee zijn geweest. En die kunnen dus morgenochtend vroeg al een kaartje kopen.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 03-06-2015 20:24 ]
Ik hoop het. De goodiebag van vorige keer was awesome!
We hebben vandaag naar de kopers* van vorig jaar een mail gestuurd. De abonnees hebben geen mail gekregen vandaag.PcDealer schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:24:
Abbo's kregen een mail. Ik ben vorig jaar namelijk ook geweest met mijn broertje die wel abbo is en dus de mail heeft gehad.
Ja, zelf kaartje besteld.
Geen VIT wegens te weinig interesse. Er gaan wagons met en zonder coupés mee. Je kan vooraf geen zitplaats reserveren. Het is first come, first serve. Enige gereserveerde plekken zijn voor de crew en de sponsors.iFlames schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:10:
Niet in het leven van de universiteitsstudent die pas om half twee college heeft
Is de trein trouwens weer, net zoals vorig jaar, in cabins / coupés van 6 personen verdeeld? En (hoeveel) kost de VIT coupé extra? Ik zal waarschijnlijk weer kaarten voor mij en wat vrienden kopen, leek me wel interessant. Of is dat ook geheim tot morgenochtend?
Dat betekend dat mijn foute adres dus is gebruikt..zeef schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 23:21:
[...]
We hebben vandaag naar de kopers* van vorig jaar een mail gestuurd. De abonnees hebben geen mail gekregen vandaag.
*= de mailadressen die vorig jaar zijn gebruikt voor de communicatie.
[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 03-06-2015 23:27 ]
Ja!D4NG3R schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 23:24:
[...]
Dat betekend dat mijn foute adres dus is gebruikt..
Edit: is daar dit jaar nog verandering in gekomen? Dat je 2x je e-mail in moet vullen.
[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 03-06-2015 23:46 ]
Nee, die laten we thuis dit jaar.AW_Bos schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 00:22:
En hoe zit het met de panorama-wagon? Komt hij dit jaar ook weer?
[ Voor 10% gewijzigd door zeef op 04-06-2015 08:01 ]
Aangezien er nu twee topics zijn, wellicht eentje sluiten met verwijzing naar de ander?zeef schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:00:
En we zijn los! Dus ook een nieuw topic: Tweakers Express 2015. Kaartverkoop gestart!
[ Voor 255% gewijzigd door CH4OS op 04-06-2015 10:36 ]
PSN: FreakGIB
PSN: FreakGIB
Consultant - Autogek
matthewk schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:17:
Waarom Arnhem, waarom alweer die discriminatie naar limbo's? Het is veel logischer om ook sittard erbij te nemen of maastricht en van daaruit naar keulen te rijden zodat wij er ook wat aan hebben...
IdieEasy schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:48:
De meeste weten het inmiddels te vinden, maar om verwarring te voorkomen:
Dit is de thread waar alles in besproken wordt.
Tweakers Express 2015.
De verbinding Amsterdam - Utrecht - Arnhem - Oberhausen en verder naar Keulen is een bestaande route van de internationale trein. Meerijden in het verkeer op die lijn is minder aanpassen in de dienstregeling en dus voordeliger.matthewk schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:17:
Waarom Arnhem, waarom alweer die discriminatie naar limbo's? Het is veel logischer om ook sittard erbij te nemen of maastricht en van daaruit naar keulen te rijden zodat wij er ook wat aan hebben...
Hoezo is dat een logische route? Moet je een stuk diesel doen over een traject dat al flink belast is (Heerlen - Landgraaf), als je via Maastricht wil dan moet je ook nog een keer kopmaken en via Aken is een flink stuk om. Ik zie echt niets logisch aan die route.matthewk schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:17:
Signatures zijn voor boomers.
Hoe moeten de Drenten, Groningers en Friezen zich dan wel niet voelenmatthewk schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:17:
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Daarvoor laat Tweakers toch ook een bus rijden vanaf Groningen?LordSinclair schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:56:
[...]
Hoe moeten de Drenten, Groningers en Friezen zich dan wel niet voelen
Er stapten vorig jaar volgens mij hooguit dertig mensen op in Venlo en een groot deel daarvan kwam juist uit de richting van Arnhem. Wat er aan Limburgers overbleef is niet eens genoeg om een bus te vullen. Daarnaast is het een beetje jammer dat het weer op "discriminatie" van "Limbo's" gegooid wordt terwijl er zowel dit jaar als vorig jaar redenen waren om niet verder naar het zuiden te gaan dan Venlo. Vorig jaar dus inderdaad zoals hierboven al gezegd omdat het spoor verder naar het zuiden veel lastiger is om vrij te maken voor zo'n trein buiten de dienstregeling om en de aankomsttijd in Keulen dus veel later zou zijn, en dit jaar omdat het fysiek niet mogelijk is om de trein überhaupt in Venlo te laten komen door werkzaamheden.init schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:06:
[...]
Daarvoor laat Tweakers toch ook een bus rijden vanaf Groningen?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Maar er rijd ook een bus vanuit Antwerpen?init schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:06:
[...]
Daarvoor laat Tweakers toch ook een bus rijden vanaf Groningen?
Regel voor mij een substantiële groep die vervoer nodig heeft en ik ga kijken wat ik kan doen. Dus als jij 30+ mensen hebt die een kaartje hebben en een bus nodig hebben, ga ik mijn best voor jullie doen.matthewk schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:17:
Ho hallo! Vorig jaar was de laatste stop op Venlo, waardoor praktisch heel Limburg mee kon! Door werkzaamheden gaat dat nu niet lukken.matthewk schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:17:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq