900 euro is ook wel overdreven, maar de PS4 en XOne hadden wat mij betreft echt wel 600 euro mogen zijn. Als alles dan zonder problemen op 1080p en 60fps had gelopen dan was dat toch veel beter dan nu het geval is?Smoonshine schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:24:
[...]
Het mag inmiddels ook wel current-gen genoemd worden. Maar het is gewoon de generatie na de vorige generatie en een aardige grafische sprong. Dus wel gewoon "next-gen". Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik denk zelf dat beide fabrikanten er slim aan hebben gedaan door een redelijk betaalbare console neer te zetten in deze tijd.
Als je ziet wat de adoption rate van de PS4 nu al is denk ik ook niet dat Sony liever een console van 900 euro had neergezet met de performance van een top-PC. Voor mij is het iig grafisch meer dan genoeg en is de sprong groot genoeg om de uitgave te rechtvaardigen.
Snap wel dat de grootste doelgroep, de kids die het weer van hun ouders moeten hebben, niet dit geld zo makkelijk op tafel leggen, maar toch...