[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.921 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:59
Maichel schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:11:
[...]

Yep, open gemaakt en inderdaad geen SATA maar USB. Ik had ook videos gezien waarop t wel SATA was maar degene die ik had zeker niet. Ben nu online op telefoon dus kan geen foto posten.

Edit: foto toch gupload :)

[afbeelding]
Erg jammer, maar voor € 23,97 nog steeds een hele goede deal.
ralph075 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:41:
[...]

Yep, maar de ene past wel, die ander niet. Ook een behoorlijk verschil... :+
Ze passen allemaal niet, sinds de 1TB en groter soldeert Toshiba de USB connector op de HDD. Voor de winstmarge per HDD voor Toshiba begrijpelijk, voor de mensen die een kapotte connector hebben, of de HDD in de PS4 willen zetten een slechte zaak.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2015 @ 11:59:
[...]

Had dan gewoon naar de experts hier geluisterd en deze gehaald:

http://www.mediamarkt.nl/...0,1225187.html?langId=-11

:9~
Haha. Deze had ik juist op advies en tips van mensen hier gehaald die "zeker" wisten dat het om SATA ging :)

Geen probleem, heb al een goeie nu en alles opgelost :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Sjoerdiee schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:16:
[...]

Had er ook aan gedacht om deze te kopen maar ik zie nog 0,0 videos ervan op Youtube. Vandaar dat ik hem nog maar niet heb gekocht
Gewoon Bombing busters ps4 intikken en je ziet een paar gasten het spelen.

Deed me direct denken aan bomberman.
Toen had ik zoiets van instabuy.

Binnenkort met vrienden een avond lachen en grappen uithalen

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:11
crzyhiphopazn schreef op zondag 26 juli 2015 @ 22:36:
[...]

Gewoon Bombing busters ps4 intikken en je ziet een paar gasten het spelen.

Deed me direct denken aan bomberman.
Toen had ik zoiets van instabuy.

Binnenkort met vrienden een avond lachen en grappen uithalen
ik twijfel nog een beetje na het zien van de videos op youtube.

kun jij n.a.v. de avond bankhangen met vrienden een reviewtje plaatsen mbt het bomberman gevoel? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Tijdens de zomerstorm van zaterdag eindelijk Journey gespeeld. Dat was toch wel iets heel bijzonders. Even het volgende in spoilertags omdat mensen die er ook blanco in willen gaan dit misschien niet willen lezen...

spoiler:
Heb dus met drie mensen samengespeeld zag ik op 't eindscherm. Het eerste level was ik duidelijk met iemand gepaird die een achievement op een later level wilde ofzo, want die rushte er doorheen terwijl ik nog aan het uitzoeken was hoe alles werkte. Dat was het enige minpuntje, want de rest was echt een geweldige ervaring. Mensen die wel op je wachten en hun best doen om je nog wat secrets te laten zien. Die heb ik ook nog een berichtje gestuurd achteraf om te bedanken :). Nu ik weet hoe het een beetje werkt wil ik het nog een keer spelen... hopelijk kan ik ook iemand die het voor 't eerst speelt een goede ervaring bezorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

tritimee schreef op zondag 26 juli 2015 @ 22:47:
[...]

ik twijfel nog een beetje na het zien van de videos op youtube.

kun jij n.a.v. de avond bankhangen met vrienden een reviewtje plaatsen mbt het bomberman gevoel? :D
Zodra ik die avond heb gehad dan plaats ik een review er over.

Kan je alvast zeggen dat het single player soms erg uitdagend is.
Ze hebben leuke elementen er in gezet zoals:
- vijanden die naar je toekomen of hun Eigen wapen op je afschieten.
- weerselementen erin waardoor je bv langzamer rent, bommen en vijanden 1 bepaalde richting opgeduwd worden. (loopband effect.)

Vind het zelf uitdagend genoeg om het te blijven spleen.
Moest bepaalde levels vaak opnieuw doen.
Boss levels heb ik zelfs nog niet gehaald :'(

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicDrive
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:58
Ik wil een extra controller gaan bestellen op wehkamp.nl, maar ben nog op zoek naar een vriendenlinkje voor €10,- extra korting. Zou iemand die kunnen pm-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Jumpman schreef op zondag 26 juli 2015 @ 20:00:
[...]

Erg jammer, maar voor € 23,97 nog steeds een hele goede deal.

[...]

Ze passen allemaal niet, sinds de 1TB en groter soldeert Toshiba de USB connector op de HDD. Voor de winstmarge per HDD voor Toshiba begrijpelijk, voor de mensen die een kapotte connector hebben, of de HDD in de PS4 willen zetten een slechte zaak.
Ik doelde op de schijf uit deze post, die normaal geadviseerd/gebruikt wordt voor in de PS4. Die past tot nu toe altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
ralph075 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:16:
[...]

Ik doelde op de schijf uit deze post, die normaal geadviseerd/gebruikt wordt voor in de PS4. Die past tot nu toe altijd.
Klopt, aar ik heb nog geen ruimte gebrek (speel altijd maar zo'n vijf games), dus ik dacht voor € 23,97 is zo'n 1TB wel leuk om in de PS4 te zetten. als ik serieus ruimte gebrek heb, dan komt er inderdaad een HDD die zichzelf bewezen heeft.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

The Order 1886 is nu 24 euro incl. verzendkosten bij de Media Markt.
Geld waard of laten liggen? Ik heb geen idee of ik het wat ga vinden en de scores zijn ook laag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 09-10 22:21
Tom schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:07:
The Order 1886 is nu 24 euro incl. verzendkosten bij de Media Markt.
Geld waard of laten liggen? Ik heb geen idee of ik het wat ga vinden en de scores zijn ook laag...
Heel erg persoonlijk. Ik vond hem erg vet, graphics zijn echt super en het verhaal zit je ook goed in. Het enige is dat het wat kort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Order: 1886 is heel bruut en zeker die 24 Euro 'dik' waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Cyleo schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:09:
[...]

Heel erg persoonlijk. Ik vond hem erg vet, graphics zijn echt super en het verhaal zit je ook goed in. Het enige is dat het wat kort is.
Aangevuld met weinig tot geen replay waarde imho.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 09-10 22:21
Bor schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:15:
[...]

Aangevuld met weinig tot geen replay waarde imho.
Nou ja, weinig is idd nog vriendelijk. Het is gewoon geen replay waarde. Het is wel leuk om hem er weer eens in te doen als je bijvoorbeeld een nieuwe tv hebt gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Al geruchten over de nieuwe PS+ games?

Ja ik kan het googlen maar het was zo stil hier :+

[ Voor 41% gewijzigd door RubenSaurus op 27-07-2015 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
Vandaag ook maar is rocket league gedaan, best toffe game! Online was echter wel laggy, zelfs als iedereen een ping van <50 had. De PS4 die gaat echter wel in standje stofzuiger bij het spelen, zelfs met mijn externe fan aan. Dat heb echt bij geen een spel, meer mensen hier?

De Street Fighter 5 beta heb ik nog geen een keer kunnen spelen, steeds verschillende errors :(.

[ Voor 15% gewijzigd door ndonkersloot op 27-07-2015 22:12 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 13:08
Tiwazz schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:12:
Vandaag ook maar is rocket league gedaan, best toffe game! Online was echter wel laggy, zelfs als iedereen een ping van <50 had. De PS4 die gaat echter wel in standje stofzuiger bij het spelen, zelfs met mijn externe fan aan. Dat heb echt bij geen een spel, meer mensen hier?
Hier ook af en toe lag of een disconnect bij Rocket League. Ik vermoed dat de servers de toestroom van spelers (mede doordat het spel bij PS+ zit momenteel) moeilijk kan verwerken. De meeste potjes kan ik echter zonder lag spelen en ik hoop dat het beter wordt in de loop der tijd (door meer servers, betere techniek of minder spelers).

Ik ervaar ook dat de ventilator in de PS4 overenthousiast wordt van dit spel ;) Hier komt een patch voor binnenkort; het schijnt dat er iets is met het hoofdmenu; misschien geen fps cap waardoor het systeem over de toeren draait of iets dergelijks. Dit zou dus binnenkort beter moeten worden. Met de patch worden ook een aantal andere zaken verbeterd, en er komen tegelijk twee nieuwe auto's als DLC. Nog niet alle details zijn bekend, maar wat er is vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:23:

Dat zal rond Donderdag a. Vrijdag wel bekend worden , ik gok voor de ps3 wel weer een leuke volledige game of zoiets als Journey voor promotie ter de ps4 versie..
Voor de ps4 gok ik op een game zoals Galak-Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Journey, net een paar dagen te koop. Dat gaat echt niet gebeuren. Is cross buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004

On_E

Housemusic

De Street Fighter 5 beta heb ik nog geen een keer kunnen spelen, steeds verschillende errors :(.
De SF5 beta is dan ook uitgesteld. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ja bij mij ook niet en ik had me er zo op verheugd.
Die servers zijn nog erger dan die PSN servers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
DigitalError schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:23:

Ik ben nu wel heel benieuwd.. heb in juli m'n PS4 gekocht incl dus PS+. Gelijk Rocket League, dus ben met mijn neus direct in de boter gevallen :) Heb hier nog 3 games liggen waar ik niet aan toe kom door dat vervloekte verslavende spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/mMcRYoexEdjbP1OvhdmVpRiy/full.jpg?nohitcount=1
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/MooYWjicgIoaoPLdKNf3QdhV/full.jpg?nohitcount=1

God of War III is een 'echte' aanrader op de PlayStation 4.
Zeker als je de PlayStation 3 versie nog niet gespeeld hebt.

Een 'dikke' 8/10 voor deze PlayStation 4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Vandaag ook maar is rocket league gedaan, best toffe game! Online was echter wel laggy, zelfs als iedereen een ping van <50 had.
Lag komt inderdaad erg veel voor bij Rocket Leage. De servers lijken ook niet helemaal stabiel nog. Waarschijnlijk heeft men de populariteit van de game niet verwacht. Er zijn gewoon vrij veel spelers. Dat is op zich handig want een online match is zo gevonden maar het levert ook problemen als lag op. Ook zie je vrij veel rage quitters. Omdat eigen goals niet goed worden geteld (de laatste speler van het andere team wordt dan aangeduid als persoon die gescored heeft) en er geen penalty is voor eigen goals in aanzien / karma oid zie je ook grievers die het spel expres frustreren. Mogelijk lost een komende patch het op. Ik lees her en der dat die wel een penalty zou bevatten voor mensen die vroegtijdig een ranked match verlaten.

Verder vermaak ik mij nog prima met dit spel. Ik weet alleen niet of ik komende paid DLC zal gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 08:43:
[afbeelding]

Toch blijft het extra sneu, die trophy-namen in het Nederlands... "Rokkenjager"... man man.. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben juist blij met het Nederlands in spellen op de PlayStation 4.

Ik had al mijn consoles in zo verre dat het kon op Nederlands staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 09-10 10:43
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:08:

Ik erger me er juist groen en geel aan. Vooral als een game dan ook nog eens Nederlands gesproken wordt.

Zal wel een smaak dingetje zijn.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Nederlands gesproken vind ik ook altijd wat minder. Op de een of andere manier klinkt het vaak wat kinderachtig en vind ik de originele stemmen vaak mooier. Jammer dat veel games gewoon de systeeminstellingen gebruiken en je niet de mogelijkheid bieden om ingame de voice taal te laten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Bor schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:17:
Nederlands gesproken vind ik ook altijd wat minder. Op de een of andere manier klinkt het vaak wat kinderachtig en vind ik de originele stemmen vaak mooier. Jammer dat veel games gewoon de systeeminstellingen gebruiken en je niet de mogelijkheid bieden om ingame de voice taal te laten kiezen.
Precies. Het klinkt vaak gewoon knullig. Iets als "Je hebt een trofee verdiend!" of "You've earned a trophy!". Bij die eerste kijk ik over m'n schouder of niet per ongeluk iemand heeft gezien met wat voor kleuter-actie ik bezig ben ("Knap hoor! De kleurplaat netjes binnen de lijntjes getekend!! Hier, een snoepje!") terwijl ik bij de 2e denk "YEAH BABY!". :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Laatst online: 11-10 20:21
spaceboy schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:25:
[...]

Precies. Het klinkt vaak gewoon knullig. Iets als "Je hebt een trofee verdiend!" of "You've earned a trophy!". Bij die eerste kijk ik over m'n schouder of niet per ongeluk iemand heeft gezien met wat voor kleuter-actie ik bezig ben ("Knap hoor! De kleurplaat netjes binnen de lijntjes getekend!! Hier, een snoepje!") terwijl ik bij de 2e denk "YEAH BABY!". :)
Precies dit dus :P alles staat hier standaard op Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:08:

Ik erger me al aan het feit dat PSN in het Nederlands is en ik nergens een optie kan vinden die naar het Engels te zetten. Volgens mij gaat dat op land wat natuurlijk debiel is (zat mensen die in NL wonen maar geen Nederlands spreken, heb er genoeg als collega gehad).

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
Infamous Second Son is bijvoorbeeld wel Nederlands gesproken (wat totaal niet klinkt) maar Lego is dan weer alleen Engels. Ik speel Marvel Superheroes met m'n zoontje en voor de 7+ spellen zou het toch tof zijn als die wel optioneel in het Nederlands gesproken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn PS4 standaard al op Engels staan. Nederlands ziet er niet uit en klinken doet het al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ,

Nederlandse taal in games klinkt gewoon niet , ben me dan meer aan het ergeren aan de taal dan de game zelf aan het spelen..

Alhoewel ik het soms ook wel leuk vind om expres met de taal te klooien , eventjes een tijdje op het spaans of russisch spelen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Bor schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 08:54:
[...]

Lag komt inderdaad erg veel voor bij Rocket Leage. De servers lijken ook niet helemaal stabiel nog. Waarschijnlijk heeft men de populariteit van de game niet verwacht. Er zijn gewoon vrij veel spelers. Dat is op zich handig want een online match is zo gevonden maar het levert ook problemen als lag op. Ook zie je vrij veel rage quitters. Omdat eigen goals niet goed worden geteld (de laatste speler van het andere team wordt dan aangeduid als persoon die gescored heeft) en er geen penalty is voor eigen goals in aanzien / karma oid zie je ook grievers die het spel expres frustreren. Mogelijk lost een komende patch het op. Ik lees her en der dat die wel een penalty zou bevatten voor mensen die vroegtijdig een ranked match verlaten.

Verder vermaak ik mij nog prima met dit spel. Ik weet alleen niet of ik komende paid DLC zal gaan kopen.
De servers zijn langzamerhand wel een probleem aan het worden. Aparte is dat servers in de regio US East wel goed schijnen te werken.

Ze hebben een report server formulier online gezet waar je dus laggende servers kan doorgeven. Oftewel: ze hebben geen idee waar de lag wegkomt. :/

Hopelijk laat een oplossing niet te lang op zich wachten want het wordt wel een beetje vervelend.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

The_Worst schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:18:
[...]

Ze hebben een report server formulier online gezet waar je dus laggende servers kan doorgeven. Oftewel: ze hebben geen idee waar de lag wegkomt. :/
Dat niet alleen maar dat wekt ook sterk de indruk dat ze helemaal niet monitoren. Want naast de lag zijn er af en toe ook gewoon connectie issues en zie je mensen massaal uit sessies vliegen (dat had ik althans gisteravond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:15
Over NL gesproken games... Probeer maar eens Ratchet & Clank Quest for Booty in het Nederlands... Mijn god...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Nu online

The_Worst

Unox

Bor schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:20:
[...]

Dat niet alleen maar dat wekt ook sterk de indruk dat ze helemaal niet monitoren. Want naast de lag zijn er af en toe ook gewoon connectie issues en zie je mensen massaal uit sessies vliegen (dat had ik althans gisteravond).
Dat verklaart het. Gisteren, eenmalig toevallig, vielen de 3 tegenspelers weg terwijl ze voor stonden. Speelde ik ineens tegen 3 bots online. Normaliter wordt de wedstrijd dan afgebroken maar deze ging vrolijk door.

[ Voor 44% gewijzigd door The_Worst op 28-07-2015 10:30 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze komt volgende week uit. Ziet er wel interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:09:
Deze komt volgende week uit. Ziet er wel interessant uit.

[video]
Misschien wel in de Plus... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Volgende week ga ik voor:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pJFmk56cBSg]

[ Voor 30% gewijzigd door On_E op 28-07-2015 11:27 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee helaas. Leden krijgen wel korting. Draait op de Unreal Engine 4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 18:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Geen tijd voor al die games, ben echt al tijden bezig met The Witcher 3, hoezo games zijn duur, kheb er 55 euro voor betaald en in-game zit ik al op de 132 speeluren :P dat is nog eens bang for your buck

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:33:
Geen tijd voor al die games, ben echt al tijden bezig met The Witcher 3, hoezo games zijn duur, kheb er 55 euro voor betaald en in game zit ik al op de 132 speeluren :P dat is nog eens bang for your buck
Daar wil ik ook nog een keer mee beginnen, maar kom nu al nergens aan toe. Arkham Knight bijna alle riddles gedaan en dan ga ik weer verder met het verhaal. Daarna GoW, Ethan Carter en Journey eens afmaken. Dying Light moet ook nog. En dan heb ik onderstaand lijstje nog voor de rest van het jaar. :p

Uncharted zou kunnen wachten maar dan mis ik de beta van deel 4 en die wil ik toch wel meemaken als fanboy. :+

Submerged 05-08
Until Dawn 25-08
Dishonored 28-08
Mad Max 01-09
Uncharted 07-10
Fallout 10-11
Black Ops 06-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 18:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Jah herkenbaar, kheb ook veel te weinig vrije tijd met 2 kleine kinderen in huis.

Koop ook bewust geen andere games, ik kan maar 1 gam tegelijk spelen, als ik ergens anders aan begin laat ik dit liggen en dan heb ik altijd veel moeite om er weer in te komen. en bij een game als TW3 is dat zonde. Overigens had ik de main quest allang kunnen uitspelen maar er is zo giga veel content in die game die ook allemaal leuk is om te doen.:P

Uncharted 4 duurt gelukkig nog even. Als AK evengoed is als die vorige Batman game dan moet ik die ook nog spelen want daar heb ik me destijds prima mee vermaakt op de PS4

[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 28-07-2015 11:48 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-10 16:25
Zit zelf altijd te twijfelen of ik wel een (goedkope) indie game zal kopen.
Want dan zal je net zien dat hij de volgende week in de PS+ zit.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ja, deze lijkt me echt ontzettend tof. Zou eerst vorig jaar zomer al uitkomen maar 17-Bit neemt wel de tijd voor het perfectioneren van zijn games. Die Mech reveal hebben ze lang geheim kunnen gouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

X-Kiwi schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:49:
Zit zelf altijd te twijfelen of ik wel een (goedkope) indie game zal kopen.
Want dan zal je net zien dat hij de volgende week in de PS+ zit.
Herkenbaar ja. Ik koop eigenlijk liever geen indie-games meer om die reden. Alleen als ik écht niet kan wachten óf als hij zo goedkoop is dat het niet uitmaakt. Maar iets als Mousecraft bijvoorbeeld... destijds wel over getwijfeld, en nu mooi gratis. Leuke game trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:53:
[...]

Ja, deze lijkt me echt ontzettend tof. Zou eerst vorig jaar zomer al uitkomen maar 17-Bit neemt wel de tijd voor het perfectioneren van zijn games. Die Mech reveal hebben ze lang geheim kunnen gouden.
Lijkt mij dan weer geen hol aan. Zitten best goede indies tussen, maar ik vind de meeste zonde van mijn tijd, een uitzondering daar gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:26
Nederlandse instellingen voor games en console is niks, maar als je Engels net zo slecht is als dat van louis van gaal dan snap ik wel dat je 'm op Nederlands zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Louis schijnt z'n PS4 anders gewoon op Engels te hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:16:
Inderdaad ,

Nederlandse taal in games klinkt gewoon niet , ben me dan meer aan het ergeren aan de taal dan de game zelf aan het spelen..

Alhoewel ik het soms ook wel leuk vind om expres met de taal te klooien , eventjes een tijdje op het spaans of russisch spelen haha
Fifa in het Spaans is wel aan te raden... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad teveel games die de komende tijd uitkomen , met een nog te grote backlog die ik moet weg werken...
Nou zal ik geen games meer in de eerste weken halen de komende tijd , wacht wel tot ik zeker weet dat de games "compleet" zijn en geen 24 patches nodig hebben om normaal te draaien.
Dus een Fallout zal ik pas na een half jaar halen , aangezien het verleden heeft aangetoond dat bethesda games op de release niet altijd 100% werkend zijn op de consoles.

Heb net wel The order voor 15 euro gehaald , dus games niet meer op de release halen heeft wel een financieel voordeel..

@dutchgio.
Inderdaad ,
Of gewoon op sloveens of wat dergelijks , best wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 18:05
dutchgio schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:36:
[...]

Fifa in het Spaans is wel aan te raden... _O-
Gol, gol, gol, gol, goooooooooooooooooooool!!!!!

Hilarisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

ChrisLNFF schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:30:
Nederlandse instellingen voor games en console is niks, maar als je Engels net zo slecht is als dat van louis van gaal dan snap ik wel dat je 'm op Nederlands zet.
Tja, een Nederlander hoort wat mij betreft gewoon vloeiend Engels te spreken.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 08:43:
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoeveel verschillende games speel jij wel niet op een dag :P , jij speelt volgens mij echt 10 verschillende games tegelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:55:
[...]

Hoeveel verschillende games speel jij wel niet op een dag :P , jij speelt volgens mij echt 10 verschillende games tegelijk :P
Mijn lijst op het moment:

WoW
Hearthstone
HOTS
Tomb Raider PS4
AC: Unity PS4
Styx PS4 (Waarom, geen idee)
Binding of Isaac Rebirth
Diablo 3

your point? :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee niets op tegen hoor ,
Vind het juist knap dat je dat kan;)..

Ik speel altijd maar 1 console-game tegelijk , en meestal nog wat potjes CS:GO op de laptop.
Focus me altijd op 1 game en ga dan pas door naar de volgende..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:02:

Ik speel altijd maar 1 console-game tegelijk , en meestal nog wat potjes CS:GO op de laptop.
Ik normaal gesproken ook, maar 2TB heeft dit veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:04:
[...]

Ik normaal gesproken ook, maar 2TB heeft dit veranderd.
Dan nog ,

Ik heb een 500 GB ps3 staan , daar passen dus zo'n 35 a 40 games op..
In mijn gamebibliotheek heb ik nog wel 20 a 25 games staan die ik wil gaan spelen , maar op mijn ps3 zelf heb ik er nu maar 2 op staan ..
1 waar ik mee bezig ben , 1 die ik ga spelen als ik klaar ben....

Vandaag trouwens wel een nieuwe ps4 besteld , dus hopen dat ik later deze week weer op mijn ps4 kan...
Dan kan ik weer verder met FF14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:02:

Ik speel er geen 10 tegelijk (hoewel het er stiekem meer zijn dan ik verwacht, als ik zo eens het lijstje naloop in mijn hoofd), maar ik houd het ook zeker niet bij eentje. Ik varieer naar gelang waar ik zin in heb. Hangt ook een beetje van mijn stemming af en van de beschikbare tijd op dat moment.

Soms heb ik zin om gewoon op de bank te hangen met de controller in mijn hand, maar dan vallen er al spellen af die ik met betere focus moet spelen of waarvoor ik dichter op de tv moet zitten (van bank naar tv is 5 meter, maar ook op een 50"tv zijn de details dan te ver weg). Soms wil ik even snel een potje spelen tussendoor, dan vallen games waar je langer in zit af. En zo zijn er nog wat variabelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-10 16:25
Ik zit te wachten op Tony Hawk PS4 - ik koop vaak games uit nostalgie.
Hoewel..dat vaak tegenwoordig neer komt op een tegenvaller (MGS, ACreed, Gran Turismo).

En aangezien ik op de gamecube de Tales of Symphonia heb gespeeld - en op de psp de Tales of Eternia - zit ik met smart te wachten op Tales of Zesteria.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 07:07

JoeZuCK

_Fonz > all.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 13:08
Ik ben enorm benieuwd. Het spel zat niet in de lijst met alle PS4-games voor 2015 die Sony publiceerde, en het is al lang opvallend stil rond de game. Dat zou erop kunnen duiden dat de release niet meer in 2015 zal plaatsvinden, maar wie weet valt het mee. Als het spel de kracht van de inspiraties als Ico, Journey en Zelda: The Wind Waker goed kan toepassen, dan kan het iets bijzonders worden.

Ik hou ook wel van een spel die niet alles letterlijk voor je uitlegt. Rime zou gebruik gaan maken van de omgeving in plaats van dialoog en geschreven tekst, om een verhaal te vertellen. Dat kan leiden tot een heel vrij gevoel van verkenning en verwondering, en dat wordt steeds zeldzamer in gaming. Met name AAA-games durven niets over te laten aan de verbeelding of het probleemoplossend vermogen van spelers; alles moet voorgekauwd worden om maar die grootste doelgroep mee te pakken. Gelukkig zijn er de indie-games zoals The Vanishing of Ethan Carter, Journey en hopelijk Rime om daar tegenwicht aan te bieden.

Het zou heel goed kunnen er tijdens dat de Gamescom volgende week iets voorbij komt van Rime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu moet ik zeggen dat Arkham Knight op dat vlak toch wel meevalt. Je moet daar soms echt even logisch nadenken om zaken uit te vogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SammeKamminga
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-10-2021
Hoi,

Ik heb een vraagje: Ik ben van plan een PS4 te gaan kopen, maar ik weet niet voor hoeveel opslaggeheugen ik moet gaan. De games die ik speel zijn (kijkend naar mijn PS3-gebruik): Vooral FIFA, afwisselend met een paar andere games. Moet ik dan voor de 500GB of 1TB versie gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou altijd voor 1TB gaan, of 500 en direct upgraden naar 2TB. Vooral met een Plus abo loopt de boel snel vol en je weet niet hoe en wat je in de toekomst speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Gezien het geringe prijsverschil zou ik voor een 1TB versie gaan.

PSN, Twitter: NNY1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:02

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zeker de 1TB

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
Nadeel is dat het 1TB model niet de "nieuwe variant" van de hardware is? Die is er dacht ik alleen voor de 500GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Kwestie van tijd, let maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10 12:47
Week of 2 geleden hoorde ik dat ik wat gewonnen had via de (Bloodborne) stream van ene Pool die ik volg op Twitch, waar bij 1,000 followers "iets" verloot zou gaan worden.
Vanochtend viel er gewoon een PS4 skin op de mat van The Last of Us :D
Maar eens gaan plakken binnenkort dan :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Nu online

The_Worst

Unox

Ballantines schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 15:46:
Nadeel is dat het 1TB model niet de "nieuwe variant" van de hardware is? Die is er dacht ik alleen voor de 500GB.
Klopt, nog wel iig, maar maakt toch niet zoveel uit? De 'oude' variant werkt perfect. Wellicht soms wat lawaaierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net God of War III uitgespeeld en veel plezier ermee gehad.
--------------------------------------------------------------------------------

Voor Snooker/Pool liefhebbers is het morgen 'groot' feest op de PS4:

Hustle Kings (29/07/15)

■Snooker Exhibition Pack
£3.99/€4.99/AU$7.55

Pure Pool (29/07/15)

■Snooker pack
£3.29/€3.99/AU$5.95

Bron: http://blog.eu.playstatio...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze al langs gekomen? Officieel product met Sony licentie.

Begrijp alleen de keuze voor een toetsenbord niet. Dongle is veel handiger als je op je luie stoel of op de bank zit + analoge movements.

http://www.psx-sense.nl/1...bord-en-muis-op-de-markt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:47:
Week of 2 geleden hoorde ik dat ik wat gewonnen had via de (Bloodborne) stream van ene Pool die ik volg op Twitch, waar bij 1,000 followers "iets" verloot zou gaan worden.
Dat is een leuke verrassing.
Typisch zo'n ding dat je voorbij hebt zien komen, alweer vergeten bent (omdat je toch nooit wint) en dan: Tadaa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
bram1984 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:18:
Deze al langs gekomen? Officieel product met Sony licentie.

Begrijp alleen de keuze voor een toetsenbord niet. Dongle is veel handiger als je op je luie stoel of op de bank zit + analoge movements.

http://www.psx-sense.nl/1...bord-en-muis-op-de-markt/
Plus minus €121 voor een kwart toetsenbord en een muis is wel ietwat overdreven imo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Mjah, als het wel echt fatsoenlijk werkt, why not? Ik ben erg benieuwd naar de reviews ervan though...

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmelvee schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:52:
[...]

Plus minus €121 voor een kwart toetsenbord en een muis is wel ietwat overdreven imo..
Zo duur zijn de muis peripherals altijd al geweest, dus zo gek is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
bram1984 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:55:
[...]

Zo duur zijn de muis peripherals altijd al geweest, dus zo gek is dat niet.
Dat zal best, maar vind 't nog steeds een hoop geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

dvdkiwi schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:47:

Zelfde als mij toevallig? :p per ongeluk gewonnen via RT actie op twitter van Bol.com. Had eigenlijk de game gewonnen maar kreeg de sticker opgestuurd. Later wel alsnog de game netjes gekregen hehe. Dubbel prijs dus :D *O*

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10 12:47
Geen idee of het dezelfde is ;)
Ik zal één deze dagen wel eens gaan plakken en een fotootje maken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:25:
--------------------------------------------------------------------------------

Hustle Kings (29/07/15)

■Snooker Exhibition Pack
£3.99/€4.99/AU$7.55

Pure Pool (29/07/15)

■Snooker pack
£3.29/€3.99/AU$5.95

Welke is leuker? Huste Kings of Pure Pool...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danysuri
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 04:13
Game N++ is uit!

Het is waarom ik een ps4 heb gehaald.

Een platformer met zijn eigen gameplay style.

Sequel van N+ die op de xbox 360 uit kwam.

Mijn review en giveaway hier:

https://www.reddit.com/r/...lus_is_worth_being_noted/

Ik heb het zo geregeld dat ook tweakers en bugetgamers ook mee kunnen doen!

Edit: Kon gisteravond alleen linken, sorry.

[ Voor 52% gewijzigd door danysuri op 29-07-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Even wat anders... er staat in de regels geen XBO vs PS4 discussie, maar ik ben toch heel erg benieuwd hoe Sony gaat antwoorden op het feit dat XBO DirectX12 krijgt. Wat denken jullie? De winst is aanzienlijk op Windows10. Weet niet wat dit betekent voor games op de consoles... het kan zijn dat de XBO eindelijk mee komt met de PS4, maar het kan ook zijn dat 'ie wordt ingehaald.

Denk zelf dat Dx12 alleen gebruikt gaat worden bij XBO exclusives... en dat de meeste devs niet eens moeite gaan doen voor optimalisatie als het spel ook voor de PS4 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
yinx84 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:03:
Even wat anders... er staat in de regels geen XBO vs PS4 discussie, maar ik ben toch heel erg benieuwd hoe Sony gaat antwoorden op het feit dat XBO DirectX12 krijgt. Wat denken jullie? De winst is aanzienlijk op Windows10. Weet niet wat dit betekent voor games op de consoles... het kan zijn dat de XBO eindelijk mee komt met de PS4, maar het kan ook zijn dat 'ie wordt ingehaald.

Denk zelf dat Dx12 alleen gebruikt gaat worden bij XBO exclusives... en dat de meeste devs niet eens moeite gaan doen voor optimalisatie als het spel ook voor de PS4 uitkomt.
Denk dat het voor de Graphics wel mee valt het is en blijft een console natuurlijk en je heb wel minder vrijheid dan op een PC. maar goed het is even zien wat er mee gaat gebeuren, maar zou me niks verbazen als sony dat uit eindelijk ook wel krijgt hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
SqueakyClean schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:42:
Welke is leuker? Huste Kings of Pure Pool...?
Als je daadwerkelijk in het echt ook serieus pool speelt waarschijjnlijk geen van beiden aangezien ze niet eens de moeite hebben gedaan de poolregels goed te implementeren en dit tijdens het spelen nogal waardeloos is.

Mocht je gewoon hersenloos een paar balletjes willen tikken zou ik denk ik HK prefereren :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:25:

Hustle Kings (29/07/15)

■Snooker Exhibition Pack
£3.99/€4.99/AU$7.55

Pure Pool (29/07/15)

■Snooker pack
£3.29/€3.99/AU$5.95

Ah nice, snooker DLC is er dus eindelijk. Pure Pool vind ik erg tof, speel 'm dagelijks wel via Share Play :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Hoe ik het begrepen heb, zijn veel van die optimalisaties die directx 12 heeft al doorgevoerd in de XboxOne. Het uitkomen van windows 10 zal wat dat betreft dus weinig verandering opleveren.

PSN, Twitter: NNY1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:49:
Ah nice, snooker DLC is er dus eindelijk. Pure Pool vind ik erg tof, speel 'm dagelijks wel via Share Play :)
De Snooker DLC voor Pure Pool komt later vandaag.

De Snooker DLC voor Hustle Kings is er al en is redelijk goed en vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 11-10 08:35

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik denk dat Sony zich niet zo druk maakt. Ze liggen mijlenver voor met de PS4 en hebben daarbij nog steeds de betere hardware. Ik geloof dan ook niet dat DX12 de ommekeer teweeg gaat brengen in de console sales. Deze ronde is duidelijk voor Sony en dat ligt hem volgens mij puur aan de flaters die MS aan het begin met de XBO gemaakt heeft.

Ik denk niet dat MS deze generatie nog iets kan doen om Sony voorbij te gaan, laat staan gelijk te komen. Zelfs niet mocht de XBO dankzij DX12 op termijn betere graphics dan de PS4 tevoorschijn toveren. Maar aangezien de XBO hardwaretechnisch te veel achterloopt op de PS4 geloof ik niet dat dat ooit gaat gebeuren.

Daarbij is het nog de vraag hoe belangrijk het is. Het verschil zie je pas echt op het moment dat je de XBO en PS4 versies naast elkaar ziet draaien. En zelfs dan moet je goed opletten voor de verschillen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:11:
[...]

De Snooker DLC voor Pure Pool komt later vandaag.

De Snooker DLC voor Hustle Kings is er al en is redelijk goed en vermakelijk.
Ja ik snap 'm. Wilde een maatje ook Pure Pool laten kopen maar hij is nu gewoon weer 19.99, wow. Ik had 'm ooit in een aanbieding voor 5/6 euro ofzo? Je kan 'm ook op schijf kopen voor 15 euro.

Zeker straks die snooker DLC kopen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Ik ben ook in de race voor een PS4. Lastig want hoe lang moet ik nog wachten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-10 19:32
Is nog niet bekend, zover ik weet.

Als je niet wilt wachten, dan ga je voor de nieuwe versie en vervang je zelf de HDD. Kost dan uiteraard iets meer.

[ Voor 29% gewijzigd door ChuckyDevil op 29-07-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

Phil spencer heeft zelf gezegd dat dx12 voor de x1 niet zoveelnveel veranderd qua performence. Zeker niet zoals het op pc winst boekt. Dus dat is al 1.
Ten 2e is hardware verschil niet in te halen met software. 40% snellere/betere gpu en gddr5. Dit is niet in te halen. Kijk maar maar recente games. F1 2015. Fps lager op x1 en ook nog eens 900p vs 1080p en beter fps op ps4. En zo zijn er heel veel voorbeelden.
Dit gaat dx12 niet fixen. Tuurlijk multiplatform is een rare wereld. En kan zomaar ineens beide consoles gelijk getrokken worden. Maar dat is niet omdat x1 sterker is geworden maar meer omdat devs lui zijn.

Games als uncharted 4 gaan laten zien dat ps4 echt meer in huis heeft als de x1.
Maar x1 is niet ineens een last gen ofzo. Het mist alleen net even iets power.
Niets mis mee. Ze hebben hele mooie games erop, en tomb raider ziet er goed uit.
Maar het zal niet tegen first party van sony opkunnen, mede door de krachtigere console.
Maar graphics is niks als gameplay niet leuk is dus ja. Uncharted 4 is super mooi. Maar als het speelt als een natte krant hebben we er niets aan :p

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
De term 'next-gen' is wat mij betreft voor allebei de consoles misplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

v8power67 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:42:
[...]

Phil spencer heeft zelf gezegd dat dx12 voor de x1 niet zoveelnveel veranderd qua performence. Zeker niet zoals het op pc winst boekt. Dus dat is al 1.
Ten 2e is hardware verschil niet in te halen met software. 40% snellere/betere gpu en gddr5. Dit is niet in te halen. Kijk maar maar recente games. F1 2015. Fps lager op x1 en ook nog eens 900p vs 1080p en beter fps op ps4. En zo zijn er heel veel voorbeelden.
Dit gaat dx12 niet fixen. Tuurlijk multiplatform is een rare wereld. En kan zomaar ineens beide consoles gelijk getrokken worden. Maar dat is niet omdat x1 sterker is geworden maar meer omdat devs lui zijn.

Games als uncharted 4 gaan laten zien dat ps4 echt meer in huis heeft als de x1.
Maar x1 is niet ineens een last gen ofzo. Het mist alleen net even iets power.
Niets mis mee. Ze hebben hele mooie games erop, en tomb raider ziet er goed uit.
Maar het zal niet tegen first party van sony opkunnen, mede door de krachtigere console.
Maar graphics is niks als gameplay niet leuk is dus ja. Uncharted 4 is super mooi. Maar als het speelt als een natte krant hebben we er niets aan :p
The Order is volgens mij de eerste 1st party game, maar waren de graphics nu echt zo bijzonder goed?
Tuurlijk, het zag er mooi uit, maar vind Batman en the Witcher er ook erg goed uitzien.

Ik bedoel maar dat Uncharted er wel heel bijzonder moet uitzien, wil het er echt beter uitzien als multi platform games.

Maar idd. mooie graphics is fijn, maar gameplay boven alles! Daarom doet Rocket League het zo goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 11-10 08:35

Smoonshine

Feyenoord!!

ChrisLNFF schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:45:
De term 'next-gen' is wat mij betreft voor allebei de consoles misplaatst.
Het mag inmiddels ook wel current-gen genoemd worden ;). Maar het is gewoon de generatie na de vorige generatie en een aardige grafische sprong. Dus wel gewoon "next-gen". Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik denk zelf dat beide fabrikanten er slim aan hebben gedaan door een redelijk betaalbare console neer te zetten in deze tijd.

Als je ziet wat de adoption rate van de PS4 nu al is denk ik ook niet dat Sony liever een console van 900 euro had neergezet met de performance van een top-PC. Voor mij is het iig grafisch meer dan genoeg en is de sprong groot genoeg om de uitgave te rechtvaardigen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
SqueakyClean schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:22:
[...]

The Order is volgens mij de eerste 1st party game, maar waren de graphics nu echt zo bijzonder goed?
Tuurlijk, het zag er mooi uit, maar vind Batman en the Witcher er ook erg goed uitzien.

Ik bedoel maar dat Uncharted er wel heel bijzonder moet uitzien, wil het er echt beter uitzien als multi platform games.

Maar idd. mooie graphics is fijn, maar gameplay boven alles! Daarom doet Rocket League het zo goed...
The Order ooit in het echt gezien? Ja, de game is behoorlijk lineair, maar het is echt wel de mooiste game op dit moment. The Witcher en Batman zijn er niks bij, serieus. Om je vraag te beantwoorden: ja de graphics zijn écht zo bijzonder goed.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ASNNetworks schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:24:
[...]

The Order ooit in het echt gezien? Ja, de game is behoorlijk lineair, maar het is echt wel de mooiste game op dit moment. The Witcher en Batman zijn er niks bij, serieus. Om je vraag te beantwoorden: ja de graphics zijn écht zo bijzonder goed.
Ik heb het spel zoals je al begreep nog niet gespeeld of in het echt gezien, maar je maakt me nu wel heel nieuwsgierig... :)

Maar ik ben nu wel een stuk optimistischer over de gaphics, want op dit moment lijkt 1080p60 wel erg ver weg als standaard...
Pagina: 1 ... 113 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link