En welk modelnummer heeft die externe hdd (ervan uitgaande dat het de Toshiba Canvio is)?Maichel schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:04:
[...]
Ja, natuurlijk(zie de posts van gisteren, die HDD is getest in PS4 ook)
PSN ID: Beest41
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En welk modelnummer heeft die externe hdd (ervan uitgaande dat het de Toshiba Canvio is)?Maichel schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:04:
[...]
Ja, natuurlijk(zie de posts van gisteren, die HDD is getest in PS4 ook)
Ja klopt, nu is dat gewijzigd als ik het goed begrijp. Dit staat er nu op de site van Sony:SCARfaceE schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:03:
[...]
Heb je al gekeken of je nieuwe HDD in je PS4 past (dus opengemaakt en gekeken of er een SATA aansluiting is)?
Dus zoals ik het nu lees, kan je kiezen wat je wel en niet wilt restoren.Copying backed up saved data for games to the PS4™ system
You can copy saved data from a USB storage device to the PS4™ system by performing the following steps.
Connect a USB storage device to the system.
Select (Settings) from the function screen.
Select [Application Saved Data Management] > [Saved Data on USB Storage Device] > [Copy to System Storage].
Select a title.
Press X to add a checkmark in the checkbox for the saved data you want to copy, and then select [Copy].
PSN: Maichel
Dat is voor het eerst dat ik dat hoor...lijkt me zeer onwaarschijnlijk.Chrosser schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:05:
Hoe groot is de maximale capaciteit die je er in kunt zetten? Ik begrijp dat de nieuwe modellen geen sata aansluiting meer hebben?
Yes, die is het inderdaad. Heb 'm nog niet binnen maar de paar mensen waarvan ik online heb gelezen dat ze dit met deze Toshiba HDD gedaan hebben geven allemaal aan dat het gaat om deze HDD:SCARfaceE schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:05:
[...]
En welk modelnummer heeft die externe hdd (ervan uitgaande dat het de Toshiba Canvio is)?
De nieuwe modellen van de Toshiba schijf hebben inderdaad geen SATA aansluiting meer. De USB connector zit daar rechtstreeks op de controller gesoldeerd.Maichel schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:07:
[...]
Dat is voor het eerst dat ik dat hoor...lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dat zou inderdaad kunnen, dat heb ik met mijn andere Samsung HDD ook.SCARfaceE schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:11:
Daarom vroeg ik of je het zelf al hebt opgengemaakt en wat je modelnummer dan is. De harde schijf dat erin zit bij nieuwere modellen heeft blijkbaar geen SATA met een SATAtoUSB maar gewoon direct USB gesoldeerd als de HDD interface.
Toshiba Canvio Basic 1TB. Opslagcapaciteit harde schijf: 1000 GB, Harde schijf-interface: SATA III, USB 3.0, Harde schijf, omvang: 6,35 cm (2.5"). Verbindingstechnologie: Bedraad, USB-versie: 3.0, Overdrachtssnelheid: 5 Mbit/s. Kleur van het product: Zwart. Breedte: 11,9 cm, Diepte: 7,9 cm, Hoogte: 1,5 cm. Meegeleverde kabels: USB
[ Voor 36% gewijzigd door Maichel op 24-07-2015 10:26 ]
Dat weet ik, ik dacht alleen dat hij bedoelde dat de PS4 (de nieuwe....) geen SATA meer had, dat die daarom vroeg wat er maximaal in kon qua disk. MisverstandjeBor schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:13:
[...]
De nieuwe modellen van de Toshiba schijf hebben inderdaad geen SATA aansluiting meer. De USB connector zit daar rechtstreeks op de controller gesoldeerd.
Ik heb ook alle tables op dit momentVerstekbakker schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 01:57:
Ik heb dus alle tafels van Pinball Arcade gratis... Door een glitch waarvan ik het bestaan niet wist. En waar ik niet eens gebruik van heb gemaakt. Mijn PS4 heeft de update automatisch geïnstalleerd.
Meer mensen met die ervaring?
http://gam365.net/news/18...lvr.it&utm_medium=twitter
Zeker leuk, ik kende hem al van de PS3 onder de naam 'Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars'.geert1 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:22:
Ik wil de mensen in dit topic even bedanken voor het wijzen op Rocket League. Wat een verslavende, vermakelijke game! Ik hou niet eens van voetbal, en ook niet bijzonder van race-games, maar deze combinatie is geniaal. Zowel online als in split screen.
Het spel is nog kosteloos binnen te halen voor wie Playstation Plus heeft. Aanrader!
[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 24-07-2015 12:08 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat dacht ik gisteren ook over de "SF V Beta"-posts....Martinspire schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:08:
Kan dat geneuzel over schijven en typenummers niet in een ander topic? Wat een saai geneuzel
Maak er desnoods een hardware topic van oid
Niet specifiek Netflix, maar wel generiek regelmatig 'issues' als ik de PS wakker maak uit rest-mode. Een herstart lost het altijd wel op.v8power67 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:28:
Meer mensen last van screen tearing en framerate achtige problemen met netflix als je de ps4 in rest modus hebt staan ?
Doe normaal nooit in rest modus maar dacht misschien wel handig. Maar dan heb ik dus problemen met netflix. Doe ik een restart is het weg...
Beetje hetzelfde wat ik heb op de xbox kne alleen is er daar geen fix voor... heel apart.
[ Voor 55% gewijzigd door ralph075 op 24-07-2015 12:32 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Maar dat wil niet zeggen dat je geen onderwerpen los kunt trekken. PSN is ook apartChaoss schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:29:
Precies, dit topic is juist voor algemene PS4 discussies, hardware geneuzel hoort daar ook bij.
[ Voor 24% gewijzigd door crzyhiphopazn op 24-07-2015 13:33 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Mogelijk is die glitch / fout alleen werkzaam bij mensen die de game al hadden geinstalleerd? Bij een nieuwe installatie (game + update) blijven de extra tables alleen tegen betaling speelbaar bij mij.
Verwijderd
Respect. Ik heb de game intussen weer verwijderd en teruggegeven aan mijn maat. Op de PS3 kwam ik er niet doorheen en op de PS4 helaas ook niet. Verder dan de Trevor introductie ben ik niet gekomen.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:53:
[afbeelding]
Eindelijk GTA V op 100% en de 'gouden' 100% Career Criminal trofee.
Totaal 69 uur over gedaan op de PS4 staat op de stats site van GTA V.
Ik kon al flink oefenen met PGA Tour om het laatste wat
ik nog moest doen met GTA V, namelijk 'goed' golfen.
Yups meer apps/spellen kunnen niet tot slecht overweg met de standby modus. Voornamelijk online spellen.v8power67 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:28:
Meer mensen last van screen tearing en framerate achtige problemen met netflix als je de ps4 in rest modus hebt staan ?
Doe normaal nooit in rest modus maar dacht misschien wel handig. Maar dan heb ik dus problemen met netflix. Doe ik een restart is het weg...
Beetje hetzelfde wat ik heb op de xbox kne alleen is er daar geen fix voor... heel apart.
Heb hiervan ook nooit de singleplayer van uitgespeeld. Ik speel alleen online. Je hebt daar je eigen wagenpark en character en dat vind ik vele malen leuker.bram1984 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:57:
[...]
Respect. Ik heb de game intussen weer verwijderd en teruggegeven aan mijn maat. Op de PS3 kwam ik er niet doorheen en op de PS4 helaas ook niet. Verder dan de Trevor introductie ben ik niet gekomen.
[ Voor 19% gewijzigd door The_Worst op 24-07-2015 15:35 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
In een nette tijd uitgespeeld, ik heb er meer dan 100 uur over gedaan, ik speel wel altijd op mijn dooie gemak en kam elk hoekje van een spel uit.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:53:
[afbeelding]
Eindelijk GTA V op 100% en de 'gouden' 100% Career Criminal trofee.
Totaal 69 uur over gedaan op de PS4 staat op de stats site van GTA V.
Ik kon al flink oefenen met PGA Tour om het laatste wat
ik nog moest doen met GTA V, namelijk 'goed' golfen.
Hier ook en Toshiba Canvio Basics HDTB310EK3AA. Ik kan nergens foto's van een opengemaakte op Internet vinden. Dit is wel even belangrijk alvorens de PS4 te backuppen en hem open te maken.Maichel schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:15:
[...]
Dat zou inderdaad kunnen, dat heb ik met mijn andere Samsung HDD ook.
Anyway, ik lees dat:
Canvio simple - USB interface intern
Canvio basics - SATA interface intern
Die van de wehkamp is de Canvio basics, dus should be good. Anders pech
We gaan het zien
Edit: Als ik het goed begrijp zijn van de Canvio series de USB 3.0 schijven met een USB bus op de HDD, en de oudere (USB 2.0 ook) zijn met SATA poortje. Als ik straks thuis ben zal ik het effe checken en hier melden.
Edit 2: Volgens de Wehkamp gaat het om partnummer HDTB310EK3AA. De specs hiervan volgens Toshiba website:
[...]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Als dennis het kan, kan iedereen het. No offence, maar tis wel zo.gizmokat schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:40:
[...]
En ik ben ook niet zo,n goeie gamer kwa skills, ik doe er meestal wel langer over om een spel uit te spelen dan anderen.
Verwijderd
Ben met GTA nog niet verder gekomen dan 20% ofzo.. veel te veel afleiding om het verhaal te volgen..ChrisLNFF schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:08:
[...]
Als dennis het kan, kan iedereen het. No offence, maar tis wel zo.
Prima, speel eens een keer met het clubje tweakers BF4. Je bent van harte welkom!Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:13:
PlayStation Europe
Exploration adventure Submerged surfaces on PS4 5th August, w/ 20% off for PS Plus members:
http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785
[afbeelding]
Dat bericht hierboven is 'gewoon' weer negatief over mij zoals gewoonlijk.
Ik ben nu redelijk op de consoles qua style en kwaliteiten en ben daar blij om.
Verwijderd
Thanks! gebruiktPoulske schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:30:
Ik heb nog een PS4 Rainbow Six Siege PS4 beta code over:
Members only: Rainbow Six Siege beta code
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Die kun je hier redeemen: http://www.rainbow6.com/beta
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Je komt er maar op 1 manier achter; hem toch open maken denk ik. Er zouden volgens sommige posts op internet zelfs meerdere versies in omloop zijn, al dan niet met SATA interface.Jumpman schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:08:
[...]
Hier ook en Toshiba Canvio Basics HDTB310EK3AA. IK kan ergens nergens foto's van een opengemaakte op Internet vinden. Dit is wel even belangrijk alvorens de PS4 te backuppen en hem open te maken.
Zeker nette tijd van Dennis, 100% game completion heb ik 80 uur en 45 minuten over gedaan. Wel absolute voldoening uit gehaadlgizmokat schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:40:
[...]
In een nette tijd uitgespeeld, ik heb er meer dan 100 uur over gedaan, ik speel wel altijd op mijn dooie gemak en kam elk hoekje van een spel uit.
En ik ben ook niet zo,n goeie gamer kwa skills, ik doe er meestal wel langer over om een spel uit te spelen dan anderen.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Dát is toch een geheel andere kwestie?Eduardboon schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:35:
Dus als ik het zo begrijp kan ik niet de schijf van de oude PS4 in de nieuwe zetten?
Nickname does not reflect reality
De nieuwe PS4 gebruikt gewoon dezelfde connectoren als de oude PS4. Er is verwarring ontstaan door de verwoording van degene die zei dat de SATA poort er niet meer op zit. Dat ging echter over de HDD van een bepaald merk externe HHD's. Die gebruikt geen SATA poort op nieuwe modellen. Die kan dus niet gebruikt worden met een PS4 (of elk ander apparaat dat SATA gebruikt)Eduardboon schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:35:
Dus als ik het zo begrijp kan ik niet de schijf van de oude PS4 in de nieuwe zetten?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
[ Voor 21% gewijzigd door FREAKJAM op 24-07-2015 16:46 ]
is everything cool?
Alsof een shut down nog wat uitmaakt als de beta niet eens toegankelijk is door die server issuesFREAKJAM schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:46:
Street Fighter V Beta is shutdown vanwege de vele serverissues. Niet echt een mooie binnenkomer
Verwijderd
Knife Flights waren moeilijk, maar toch leuk om te doen.
Ik had hem idd al geinstalleerd en speelde zo nu en dan ook wel eens. Ik had ook Seizoen 2 al gekocht een tijd terug, maar volgens mij is dat niet zo van belang. Behalve dat het niet nodig was geweest.Bor schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:47:
[...]
Mogelijk is die glitch / fout alleen werkzaam bij mensen die de game al hadden geinstalleerd? Bij een nieuwe installatie (game + update) blijven de extra tables alleen tegen betaling speelbaar bij mij.
Welke functie zou je graag onder R3 willen hebben dan? Want zoals ik eerder zei, kun je knife of liggen eronder hebben. Maar iets anders is ook mogelijk hoorVerwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:23:
Bedankt, maar ik ben slecht in Battlefield 4 mede door de R3 knop op de DS4.
Hetzelfde heb ik met Battlefield: Hardline en dat komt door dezelfde engine.
Ik hoop dan ook dat Black Ops III weer als vanouds heerlijk knallen wordt.
Van die 100 uur die ik er over gedaan heb om hem uit te spelen, heeft er heel veel tijd gezeten in alle letterscraps en alien rommel te verzamelen en het vliegen ging me niet goed af heel wat neergestortralph075 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:14:
[...]
Ben met GTA nog niet verder gekomen dan 20% ofzo.. veel te veel afleiding om het verhaal te volgen..
En ook enige vorm van gebrek aan skillsWeinig missies die ik in 1 keer weet te voltooien...
Verwijderd
Ik zou graag een functie onder de R3 knop willen hebben die mijn richt en/of schiet actie's niet verstoren.poor Leno schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:28:
Welke functie zou je graag onder R3 willen hebben dan? Want zoals ik eerder zei, kun je knife of liggen eronder hebben. Maar iets anders is ook mogelijk hoor
Ziet er apart uit. Grafisch erg matig, maar het lijkt een indie-titel dus dan wil ik dat nog wel door de vingers zien. Gameplay valt me eigenlijk wel mee, maar je kunt nou niet echt zien wat de bedoeling is (alleen dat je van A naar B gaat). Na goed, ik wacht de reviews even af, maar voor een zacht prijsje lijkt het me best aardig.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:13:
PlayStation Europe
Exploration adventure Submerged surfaces on PS4 5th August, w/ 20% off for PS Plus members:
http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785
[afbeelding]
Dat bericht hierboven is 'gewoon' weer negatief over mij zoals gewoonlijk.
Ik ben nu redelijk op de consoles qua style en kwaliteiten en ben daar blij om.
Ja, niet de controller zo krampachtig vast houden. Je bent serieus de eerste van wie ik lees die moeite heeft met de R3 knop. Als de R3 ingedrukt wordt zonder dat je dat wil, dan moet ie bij elk spel waar je veel moet aimen ingedrukt worden.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:44:
[...]
Ik zou graag een functie onder de R3 knop willen hebben die mijn richt en/of schiet actie's niet verstoren.
Kan dat? Zo ja, hoe?
Kwestie van wennen.... Ik was door Battlefield gewend dar L3 bijvoorbeeld, de turbo / boost was van voertuigen. In Far Cry 4 was dat dan weer 'autopilot'. Gevolg: Heel erg vaak de autopilot aanzetten in Far Cry 4 tegen mijn bedoeling in. Kwestie van wennen, en het ligt er aan welk spel je vaker speelt. Speel je BF4 een tijdje, wen je er vanzelf aan.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:44:
[...]
Ik zou graag een functie onder de R3 knop willen hebben die mijn richt en/of schiet actie's niet verstoren.
Kan dat? Zo ja, hoe?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:44:
[...]
Kan dat? Zo ja, hoe?
PSN ID Binloading_nl
Welk(e) spel(len) heb je voor de Move op de PS4?Le Enfant! schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 22:53:
[...]
Playstation Move voor de PS3 werkt gewoon op de PS4. Ik heb het zelf een aantal weken terug geprobeerd en ik kon het gewoon gebruiken zonder problemen.
Hou er wel rekening mee dat als je de schijf van de oude PS4 in een nieuwe zet hij wel geformatteerd wordt( als ik het goed heb) ,dus zal je alsnog moeten backuppen.Eduardboon schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:35:
[ Voor 3% gewijzigd door skreppiedoe op 24-07-2015 20:43 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Mja en anders is het vaak Knifen.dutchgio schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 19:53:
In het COD ultimate camping control scheme is R3 'prone' volgens mij, oftwel direct liggen op de grond.
Voor als je op weg bent naar je camping spot in enemy territory en je ineens een enemy tegenkomt.
Door razendsnel te 'pronen' flash je je tegenstander en kun je deze makkelijk neerschieten no-scope, om vervolgens snel door te rushen naar je favoriete camping spot.
[ Voor 7% gewijzigd door Cardwizard op 24-07-2015 22:04 ]
Ik heb het niet geprobeerd bij een spel, maar ik heb de Playstation Move aangesloten en ik kon het gewoon gebruiken als controller.ralph075 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 20:06:
[...]
Welk(e) spel(len) heb je voor de Move op de PS4?
Had er nog niet aan gedacht dat daar misschien al wat voor is, heb het puur als 'voorbereiding' gekocht.
Straks eens zoeken wat er zoal is.
Verwijderd
Via je playstation instellingen menu, toegankelijkheid etc, kun je elke knop van je conroller aanpassen.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:44:
[...]
Kan dat? Zo ja, hoe?
Het is helaas geen SATA maar USB interface intern. Mijne is al terugJumpman schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:08:
[...]
Hier ook en Toshiba Canvio Basics HDTB310EK3AA. Ik kan nergens foto's van een opengemaakte op Internet vinden. Dit is wel even belangrijk alvorens de PS4 te backuppen en hem open te maken.
Verwijderd
Deze werkte bij mij wel:Maichel schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 05:05:
Het is helaas geen SATA maar USB interface intern. Mijne is al terug
Heb je hem open gemaakt? Ik kan op Internet nergens 100% vinden met een foto/video. Voor die € 23,97 houd ik de 1TB denk ik.Maichel schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 05:05:
[...]
Het is helaas geen SATA maar USB interface intern. Mijne is al terug
[ Voor 29% gewijzigd door Jumpman op 25-07-2015 09:47 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Als ik jouwas zou ik hem 2de hands halen. Black ops 3 komt met een paar maand. En dan wordt COD AW mimder gespeeld. En de dlc maps al helemaal weinig.cardwizard schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:45:
Kan iemand me helpen misschien ?
Bij CoD:AW in de PSN store en dan deze versie :
Call of Duty:Advanced Warfare - Digital Pro Edition (Day Zero)
staat bij de prijs afspeelbaar op PS3 PS4, in de omschrijving staat echter geschikt voor Playstation 3 , verder niks over de PS4
wat ik dus heel graag weten wil is , als ik deze aanschaf heb ik dan een versie voor mijn PS4 en een versie voor de PS3's in huis ?
Mooi klote. Doet hij het nog steeds niet?Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 01:05:
Fijn ,
Ik was lekker FF 14 aan het spelen , en ik denk opeens wat ruik ik opeens voor een branderige lucht..
Overal gekeken en kwam erachter dat het mijn ps4 was , voordat ik hem kon uitzetten ging die vanzelf uit en hij gaat nu ook niet meer aan.
Gelukkig heb ik er nog wel garantie op , maar dat maakt het niet minder fijn.
Wel heel jammerVerwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:01:
[...]
Nop , gaat nog steeds niet aan.
Dan maar de ps3 weer aansluiten
Speel het sinds gister ook, echt bizar hoe verslavend het is. Had 't ergens gezien, en dacht, hey, leuk voor af en toe lekker simpel vermaak. Dat was gister 19:30. Om 21:00 dacht ik "aah, nog 1 potje dan". Vervolgens was het 23:30.Bor schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:18:
Wat is Rocket Leage verslavend zeg. Erg leuk om ook even kort te spelen en soms nog knap lastig ook!
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Helaas niet compatible.. Heel veel stuurtjes zijn niet meer te gebruiken op de PS4, alleen de nieuwste van Thrustmaster en de nieuwste van Logitech..Erwin schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:10:
Een long shot, maar heeft een van jullie op de PS4 (of op de 3) ervaring met het Thrustmaster Ferrari Draadloos GT Racestuur? Hij is specifiek voor de PS3 maar wellicht stiekum ook compatible op de PS4?
Kan er 1 voor een prikkie oppikken maar kan nergens ervaringen van andere gebruikers terugvinden.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Vorig jaar was al bekend dat Logitech niet werkt op de PS4Kuhr89 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:33:
[...]
Baal er zelf ook van,, vorig jaar een G27 gekocht met de PS4 ook in gedachten.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zit de eject knop niet vast? zou ik als eerste even checken aangezien die knop doorloopt aan de onderkant van de ps4 en meer mensen hier last van hebben gehad.kbloem schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:30:
Allen,
Mijn PS4 doet gek. Ik heb al een beetje rond zitten neuzen en ik heb denk ik twee opties. Maar wil het eerst even voorleggen bij jullie.
Hij gooit op willekeurige momenten de disc eruit en als ik geen disc in zit gaat hij wel eens piepen. Zelfs terwijl hij uit staat en als ik de stroom eraf trek dan piept hij rustig nog om de zoveel seconden een paar minuten door. Zeer irritant.
Wat ik al gedaan heb is HDMI smartlink uitzetten op de tv en in de PS4 maar dit heeft geen resultaat. stof verwijderen (wat er nagenoeg niet was) knopje schoonmaken etc. ook geen resultaat.
Nu kan ik dus twee dingen doen. Een factory reset uitvoeren, ps4 volledig formateren en hopen dat het daarna weg is. Probleem wat ik daar mee heb is dat ik geen zin heb om PGA Tour, Elder scrolls en Destiny opnieuw te downloaden met de geweldige snelheden van het PSN. KAn ik applicatiedata op schijf gooien en die vanaf daar terugzetten met de backup functie of geld dat alleen voor screenshots, savedata etc?
Ik kan hem altijd nog opsturen natuurlijk. Hij zit nog binnen 2 jaar garantie en dat moet dus gewoon kunnen. Echter ben ik hem dan een paar weken kwijt en ook weer een week kwijt aan het downloaden van gamedata.
Wat zouden jullie doen?
[ Voor 71% gewijzigd door SToRM666 op 25-07-2015 13:37 ]
PSN id: NL_SToRM
Ja vóór de aankondiging van de PS4 bedoel ik haha.. Tijd gaat sneller dan je door hebt.dvdkiwi schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:40:
[...]
Vorig jaar was al bekend dat Logitech niet werkt op de PS4
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 25-07-2015 13:58 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Veel mensen hebben hadden hier last van, waaronder ik. Ik las hier van een medetweaker dat het kan helpen om iets onder je PS4 te zetten. De eject knop loopt namelijk door aan de onderkant. Deze is touch gevoelig en kan dus in aanraking komen met de ondergrond (afhankelijk van type) en zo steeds de eject activeren. Behoorlijk een design fout als je het mij vraagt om de knop door te laten lopen. Ik heb standaard een USB kabeltje ingeplugd die naar achter de PS4 moet (een receiver voor headset) en heb die kabel nu onder de PS4 gezet als opzet en direct stopte het probleem. Heb sindsdien het probleem ook niet meer gehad. Hiervoor had ik het steeds om de paar dagen/weken. Steeds over de eject knop wrijven en restanten hielp soms, maar ook niet altijd.kbloem schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:30:
Allen,
Mijn PS4 doet gek. Ik heb al een beetje rond zitten neuzen en ik heb denk ik twee opties. Maar wil het eerst even voorleggen bij jullie.
Hij gooit op willekeurige momenten de disc eruit en als ik geen disc in zit gaat hij wel eens piepen. Zelfs terwijl hij uit staat en als ik de stroom eraf trek dan piept hij rustig nog om de zoveel seconden een paar minuten door. Zeer irritant.
Wat ik al gedaan heb is HDMI smartlink uitzetten op de tv en in de PS4 maar dit heeft geen resultaat. stof verwijderen (wat er nagenoeg niet was) knopje schoonmaken etc. ook geen resultaat.
Nu kan ik dus twee dingen doen. Een factory reset uitvoeren, ps4 volledig formateren en hopen dat het daarna weg is. Probleem wat ik daar mee heb is dat ik geen zin heb om PGA Tour, Elder scrolls en Destiny opnieuw te downloaden met de geweldige snelheden van het PSN. KAn ik applicatiedata op schijf gooien en die vanaf daar terugzetten met de backup functie of geld dat alleen voor screenshots, savedata etc?
Ik kan hem altijd nog opsturen natuurlijk. Hij zit nog binnen 2 jaar garantie en dat moet dus gewoon kunnen. Echter ben ik hem dan een paar weken kwijt en ook weer een week kwijt aan het downloaden van gamedata.
Wat zouden jullie doen?
kbloem schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:30:
Allen,
Wat zouden jullie doen?
Yep, open gemaakt en inderdaad geen SATA maar USB. Ik had ook videos gezien waarop t wel SATA was maar degene die ik had zeker niet. Ben nu online op telefoon dus kan geen foto posten.Jumpman schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 08:15:
[...]
Heb je hem open gemaakt? Ik kan op Internet nergens 100% vinden met een foto/video. Voor die € 23,97 houd ik de 1TB denk ik.
Deze had ik ook gevonden: http://www.tomshardware.c...simple-canvio-basics.html.
Gevonden: YouTube: how to open and view the external HDD TOSHIBA CANVIO BASICS 3.0.
[ Voor 5% gewijzigd door Maichel op 25-07-2015 15:14 ]
Verwijderd
Had dan gewoon naar de experts hier geluisterd en deze gehaald:
PSN id: NL_SToRM
Alleen is die nu €95, terwij die Toshiba voor €25 te verkrijgen was. Behoorlijk verschil imo.Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2015 @ 11:59:
[...]
Had dan gewoon naar de experts hier geluisterd en deze gehaald:
http://www.mediamarkt.nl/...0,1225187.html?langId=-11
Cross-buy he, dus als je m voor de ps3 hebt gekocht kun je m nu voor de ps4 gratis downloaden. Of je download onbewust de demo.Martinspire schreef op zondag 26 juli 2015 @ 12:25:
Maareh Journey die nieuw is uitgekomen voor de PS4. Die was voor iedereen betaald? Want ik heb hem gratis kunnen downloaden. Weet niet waarom, al vind ik het wel aardig
Verwijderd
Klopt, dat verschil in prijs wist ik niet.SCARfaceE schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:01:
Alleen is die nu €95, terwij die Toshiba voor €25 te verkrijgen was. Behoorlijk verschil imo.
Yep, maar de ene past wel, die ander niet. Ook een behoorlijk verschil...SCARfaceE schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:01:
[...]
Alleen is die nu €95, terwij die Toshiba voor €25 te verkrijgen was. Behoorlijk verschil imo.
Verwijderd
Had er ook aan gedacht om deze te kopen maar ik zie nog 0,0 videos ervan op Youtube. Vandaar dat ik hem nog maar niet heb gekochtcrzyhiphopazn schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:21:
Bombing Busters gekocht voor 7 euro.
Kon het niet laten als Bomberman fanatic.
Holy crap deze game is ZOOOOOOOO verslavend. Ik voorzie dat ik weer nachtenlang met vrienden ga zitten gamen en ze uitlachen als ze afgaan XD.
Beste psn game voor mij
Elke kamer heeft zijn eigen portal, je zult dus idd de juiste volgorde moeten kiezen. Kwestie van trail and error en onthouden welke je goed hebt gedaan.bram1984 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 15:04:
Vraagje voor de mensen die Ethan Carter hebben uitgespeeld of al voorbij het stuk na de grote brug/dam zijn:
spoiler:Ik ben bij dat huis links met de portals, maar ik snap er weinig van. Las al ergens dat je moet swappen en de juiste kamers moet kiezen, maar maakt het nog uit welke portal ik kies? Welke volgorde? Als je de goede kiest krijg je een blauwe flits en anders een rode. Maar het komt ook voor dat de flits neutraal blijft. Wat betekent dat?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq