[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.925 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:05:
Pfffi moet Batman, Ethan Carter en God of War nog uitspelen. In augustus Dishonored, Until Dawn en Everybody's Gone To The Rapture. Dying Light heb ik overigens ook nog steeds niet uitgespeeld. En dan al die PS+ games nog. De dagen zijn te kort.

Ik ben haast blij dat Uncharted is uitgesteld. :+
Dying Light niet uitgespeeld , foei :P ....

1 van de leukere Coop games van de ps4 generatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:20
Vandaag voor € 25,00 (inclusief verzendkosten) mijn PS4 klaar gemaakt om te upgraden naar 1TB. Voorlopig de 500GB nog niet vol, maar voor deze prijs kon ik het niet laten liggen.

Hier hoe: http://nl.pepper.com/aanb...voor-eur3477-wehkamp-9893.
Openmaken: http://www.dognmonkey.com...b-hard-drive-removal.html.
HDD die erin zit: pricewatch: Toshiba MQ Series, 1TB.
Test: YouTube: PS4 Speedtest Toshiba MQ01ABD100.

Niets meer aan doen, voor deze prijs. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt nog nooit mijn harde schijf van een playstation vol gehad , bij lange na zelfs niet...
Heb altijd maar 2 hoogstens 3 tegelijk op staan , ben ik klaar met een game of speel ik hem niet meer dan gooi ik hem eraf en gaat de volgende op de lijst erop...

Als je 500 GB vol wil hebben , dan moet je toch zo'n 8 a 10 games op hebben staan.....zoveel games speelt niemand toch tegelijk :P ..Of beter gezegd....zoveel games kan je toch niet serieus tegelijk spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Als je veel race en sport games speelt, dan redt je het wel. Dit zijn namelijk games die je even snel en makkelijker door elkaar kan spelen. FPS, RPG en avonturen speel je er meestal maar enkele naast elkaar. Mijn HDD is nog niet vol in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:43
Maar, hoezo €25? Die schijf kost €53.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:09
Staat gewoon in z'n post?
"Hier hoe: linkje"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Jumpman schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 23:28:
Vandaag voor € 25,00 (inclusief verzendkosten) mijn PS4 klaar gemaakt om te upgraden naar 1TB. Voorlopig de 500GB nog niet vol, maar voor deze prijs kon ik het niet laten liggen.

Heb je misschien een referentie link voor me? Ik heb zelf een oud Wehkamp account, echter weet ik het wachtwoord niet meer en is het aangemaakt met een e-mail adres die ik stopgezet heb, dus kan dat account niet gebruiken om een referentie code aan te maken. PM zou fijn zijn :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:35:
[...]

Dying Light niet uitgespeeld , foei :P ....

1 van de leukere Coop games van de ps4 generatie :)
Ja ik had Bloodborne niet moeten kopen toen ik nog met die game bezig was. Iedere andere game lijkt ineens leeg en oppervlakkig in vergelijking. Ben nog steeds aan het afkicken. :p
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 00:02:
Ik heb echt nog nooit mijn harde schijf van een playstation vol gehad , bij lange na zelfs niet...
Heb altijd maar 2 hoogstens 3 tegelijk op staan , ben ik klaar met een game of speel ik hem niet meer dan gooi ik hem eraf en gaat de volgende op de lijst erop...

Als je 500 GB vol wil hebben , dan moet je toch zo'n 8 a 10 games op hebben staan.....zoveel games speelt niemand toch tegelijk :P ..Of beter gezegd....zoveel games kan je toch niet serieus tegelijk spelen :P
Precies wat ik een half jaar geleden ook zei. Inmiddles staat er rond de 1TB aan shit op. Games uit de sale, veel PS Plus spul. Werd er op een gegeven moment wel een beetje moe van om iedere keer maar games, saves en captures te moeten wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn PSPlus Cloud Save Space weer vol zitten.
Ik heb al heel veel spellen niet meer in de Cloud Save zitten.

Er is gewoon veel te weinig ruimte in de PSPlus Cloud Save.

Is het niet tijd dat we met ons allen meer PSPlus Cloud Save ruimte aanvragen bij het PS Team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Gisteren Journey gekocht. Van 't weekend goed voor zitten om te 'ervaren' :)

Heb vorig weekend ook InFamous: Second Son tweedehands gekocht voor 20 euro. Verder nog GTA V liggen, hoewel me dat niet echt heel erg boeit. The Last of Us Remastered heb ik ook voor een tientje kunnen krijgen (US key) en daar zit ik nu ook twee uurtjes in.

Heb nu teveel liggen, want InFamous ben ik nu weer helemaal uit. Komt allemaal door dat stomme Rocket League :D Veel te verslavend! Ga nu even wat focussen i.p.v. alles door elkaar spelen. Luxeprobleem dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Na een weekje ploeteren en frustreren met Bloodborne ben ik gisteren maar eens aan iets anders begonnen: Transistor. Deze zal een tijdje terug bij PS+.
Ik moet zeggen dat ik dat tot nu toe een verrassend leuke game vind. Bijzondere sfeer, goede muziek en ik ben nieuwsgierig naar hoe het verhaal zich ontpopt. Ok, ik heb er nog geen 2 uur in gestoken dus wellicht dat mijn mening veranderd maar vooralsnog helemaal prima!

Bloodborne laat ik niet links liggen maar ik merk dat ik bij dat spel totaal geen ontspanning heb; af en toe spanning vind ik prima, maar continue op het puntje van je stoel moeten zitten is toch niet goed (voor mij). Ik ben benieuwd of ik die ooit nog uit zal spelen.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:37

JSchut

.....

MisterMichel schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:26:
Na een weekje ploeteren en frustreren met Bloodborne ben ik gisteren maar eens aan iets anders begonnen: Transistor. Deze zal een tijdje terug bij PS+.
Ik moet zeggen dat ik dat tot nu toe een verrassend leuke game vind. Bijzondere sfeer, goede muziek en ik ben nieuwsgierig naar hoe het verhaal zich ontpopt. Ok, ik heb er nog geen 2 uur in gestoken dus wellicht dat mijn mening veranderd maar vooralsnog helemaal prima!

Bloodborne laat ik niet links liggen maar ik merk dat ik bij dat spel totaal geen ontspanning heb; af en toe spanning vind ik prima, maar continue op het puntje van je stoel moeten zitten is toch niet goed (voor mij). Ik ben benieuwd of ik die ooit nog uit zal spelen.
Transistor is de enige game die ik Platinum heb :D Niet omdat ik er zoveel moeite voor moest doen maar gewoon omdat het heerlijk weg speelt.

Zelf vond ik het spel alleen maar beter worden als je verder komt. (Meer combinaties mogelijk) En de test rooms zijn soms ook best leuk en 1 of 2 zijn ook nog best uitdagend. (Laatste performance test)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:34

On_E

Housemusic

Wat een toffe fighter is Skullgirls zeg!!
Sowieso de meest unieke karakters die ik in tijden heb gezien en de meest uitgebreide tutotrial/training mode ooit.

[ Voor 15% gewijzigd door On_E op 23-07-2015 08:51 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Makkelijk. Ik koop veel, relatief weinig tijd om te spelen en wil iets kunnen spelen als ik er zin in heb. Ik wissel zelfs nu nog sporadisch tussen Watch_Dogs, Thief en AC: Black Flag terwijl ik Unity ook al klaar heb liggen. Maar mijn vervelende eigenschap is dat ik niet wacht tot ik iets heb uitgespeeld.

En dan zit de 500GB echt zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:45
bram1984 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:05:
Pfffi moet Batman, Ethan Carter en God of War nog uitspelen. In augustus Dishonored, Until Dawn en Everybody's Gone To The Rapture. Dying Light heb ik overigens ook nog steeds niet uitgespeeld. En dan al die PS+ games nog. De dagen zijn te kort.

Ik ben haast blij dat Uncharted is uitgesteld. :+
Het valt nog mee wat je moet uitspelen, ik kan het gevoel van de dagen te kort.
ik moet nog uitspelen batman,ac unity, alien isolation, watch dogs, sleeping dogs, wolfenstein new order,life is strange, en dan nog de grates ps+ games.
Na 5 maanden eindelijk deze week begonnen met TLOU en uitgespeeld, ik snap niet dat ik hem niet eerder gespeeld heb wat een vet spel vond ik het.

[ Voor 21% gewijzigd door gizmokat op 23-07-2015 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik moet helemaal niks uitspelen. (doe ik zelden zelfs...)

Eerstvolgende retail game wordt Until Dawn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Ik wil helemaal niets hoeven deleten, ook spellen waar ik al 'klaar' mee ben niet.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

Aaargh! schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:24:
[...]

Ik wil helemaal niets hoeven deleten, ook spellen waar ik al 'klaar' mee ben niet.
Mee eens. Het is met de huidige PSN staat nou niet zo dat je snel even iets download als je zin hebt om iets te spelen. En nee, disc gamen helpt niet want dan zit je nog aan patches vast die gedownload moeten worden en ook idioot groot zijn.

Wat vinden jullie van de 1.07 patch van The Witcher 3 btw?
Voor mij echt een geschenk uit de hemel (nou ja Polen ;) ).
Vooral het de nieuwe control scheme werkt fantastisch. Ik heb voor het eerst het idee dat ik lekker kan spelen zonder steeds ruzie met de controlls te hebben.
En ondanks dat ik lees dat de performance slechter zou moeten zijn heb ik echt het idee dat het allemaal lekkerder loopt sinds de 1.07 patch.

[ Voor 34% gewijzigd door rajackar op 23-07-2015 09:38 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
On_E schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:23:
Ik moet helemaal niks uitspelen. (doe ik zelden zelfs...)

Eerstvolgende retail game wordt Until Dawn. :)
Ik speel tegenwoordig wel al mijn spellen uit, ik vind het zonde om het niet te doen.
Voorheen op mijn ps3 had ik er een handje van heel veel spellen te kopen en niet uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
rajackar schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:37:
[...]

Mee eens. Het is met de huidige PSN staat nou niet zo dat je snel even iets download als je zin hebt om iets te spelen. En nee, disc gamen helpt niet want dan zit je nog aan patches vast die gedownload moeten worden en ook idioot groot zijn.

Wat vinden jullie van de 1.07 patch van The Witcher 3 btw?
Voor mij echt een geschenk uit de hemel (nou ja Polen ;) ).
Vooral het de nieuwe control scheme werkt fantastisch. Ik heb voor het eerst het idee dat ik lekker kan spelen zonder steeds ruzie met de controlls te hebben.
En ondanks dat ik lees dat de performance slechter zou moeten zijn heb ik echt het idee dat het allemaal lekkerder loopt sinds de 1.07 patch.
Hier draait het ook prima. Moest er even op wachten, want de patch voor de disc versie in de EU kwam zo'n 4 dagen later dan gepland terwijl andere versies de patch allang hadden.....
Zat er op te wachten, nu begonnen aan de 2e playtrough op z'n moeilijkst, op Death march.
Dat is een goede uitdaging...
Controls zijn inderdaad een verbetering. Performance is ook prima, ben nog maar net in Velen en dus nog niet echt de swamps meegemaakt waar het minder zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicDrive
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-10 22:58
Op de italiaanse amazon is de cuh-1200 versie gespot. Er staat bij dat hij vanaf 27 juli beschikbaar is. Even afwachten of het klopt.

Zie linkje (500gb C chassis selecteren):
http://www.amazon.it/Sony...mr0&keywords=Ps4+cuh-1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook een cuh-1200 zodra die in NL te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:56
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:00:
Ik wil ook een cuh-1200 zodra die in NL te verkrijgen is.
Heb je zoveel last van de fan noise dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens de hittegolfweek wel ja, nu is het gelukkig een stuk minder met de fan noise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hier staat nu een CUH-1100, nu met het warme weer heeft hij het wel warm.

Het lijkt zelfs dat hij na Rocket League een beetje van slag is, zelfs bij Far Cry 4 gisteren begint hij nu te blazen. :?

Verschillen: http://www.psx-sense.nl/1...ts-zuiniger-en-stiller-is.

De insteek dat hij iets stiller (6db) en iets zuinig is mooi meegenomen, maar het belangrijkste voor Sony is natuurlijk dat hij productie technisch minder kost. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Jumpman op 23-07-2015 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:56
Heb ook de 1100. Zie echt geen reden om de 1200 aan te schaffen. Als het nou een complete make over was, met ander uiterlijk en grotere harde schijf, ok.

Ga je je 'oude' ps4 verkopen dennis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
ChrisLNFF schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:24:
Heb ook de 1100. Zie echt geen reden om de 1200 aan te schaffen. Als het nou een complete make over was, met ander uiterlijk en grotere harde schijf, ok.

Ga je je 'oude' ps4 verkopen dennis?
Binnen nu en twee jaar komt er vast een Slim, nu verkopen en een nieuwe kopen lijkt me onlogisch. Het slimst is je oude PS4 te verkopen een paar weken voordat de Slim in de winkel ligt, de gemiddelde consument volgt het nieuws niet op de voet, dus relatief krijg je dan het meest voor je oude PS4, vervolgens koop je enkele weken later de nieuwe (Slim). ;) Dit heb ik ook met de PS3 zo gedaan. Voor enkele tientjes meer had ik toen een nieuw model en weer twee jaar garantie.

[ Voor 31% gewijzigd door Jumpman op 23-07-2015 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicDrive
Ik wacht nog even op de 1200 omdat ik nog geen playstation heb. Maar je 1100 verkopen en dan een 1200 kopen lijkt me ook een beetje geldverspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
MisterMichel schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:26:

Bloodborne is inderdaad wel even wat anders :)

Ik ben er ook net aan begonnen en loop de hele tijd dood te gaan bij de cleric beast. Maar begonnen met dat stuk paar keer opnieuw te doorlopen zodat ik kan levelen. Misschien scheelt het dan!

Snap wat je bedoelt, game geeft je weinig rust. Ik ben er normaal ook niet zo van, maar op de een of andere manier wil ik deze game gewoon blijven proberen :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:12
Jumpman schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:25:
[...]

Binnen nu en twee jaar komt er vast een Slim, nu verkopen en een nieuwe kopen lijkt me onlogisch. Het slimst is je oude PS4 te verkopen een paar weken voordat de Slim in de winkel ligt, de gemiddelde consument volgt het nieuws niet op de voet, dus relatief krijg je dan het meest voor je oude PS4, vervolgens koop je enkele weken later de nieuwe (Slim). ;) Dit heb ik ook met de PS3 zo gedaan. Voor enkele tientjes meer had ik toen een nieuw model en weer twee jaar garantie.
Moet nog maar zien of er deze generatie een variant met een andere vormgeving uit komt (of misschien als die al 5 jaar uit is), de versie die nu in de winkels ligt is al behoorlijk 'slim' om het zo maar te zeggen in vergelijking met de oude ps3. Zie ze eerder voorlopig deze versie optimaliseren, wat ze bijvoorbeeld met de cuh-1200 versie doen, en misschien nog ooit 5ghz internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Matedeor schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:43:
[...]

Moet nog maar zien of er deze generatie een variant met een andere vormgeving uit komt (of misschien als die al 5 jaar uit is), de versie die nu in de winkels ligt is al behoorlijk 'slim' om het zo maar te zeggen in vergelijking met de oude ps3. Zie ze eerder voorlopig deze versie optimaliseren, wat ze bijvoorbeeld met de cuh-1200 versie doen, en misschien nog ooit 5ghz internet.
Ik ben ervan overtuigd dat ze de PS4 ook nog een keer optisch optimaliseren. Dit past in de lijn van Sony (Dit is immers met elke console van Sony gedaan).

Daarnaast is het ook een slimme zet om een optische verandering te doen, er zijn altijd mensen die het nieuwste willen hebben. Dit betekent direct meer omzet voor Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ziet er toch super en relaxed uit:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/hH4SP3zN7wzWOZa6A49iv3TZ/full.jpg?nohitcount=1

Heerlijk aan het genieten van PGA Tour hier.

En ik heb nog een cuh1000 staan hier, vandaar dat ik de cuh1200 misschien wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 07:16:
[...]

Ja ik had Bloodborne niet moeten kopen toen ik nog met die game bezig was. Iedere andere game lijkt ineens leeg en oppervlakkig in vergelijking. Ben nog steeds aan het afkicken. :p

[...]

Precies wat ik een half jaar geleden ook zei. Inmiddles staat er rond de 1TB aan shit op. Games uit de sale, veel PS Plus spul. Werd er op een gegeven moment wel een beetje moe van om iedere keer maar games, saves en captures te moeten wissen.
Mocht je weer Dying Light gaan spelen en je wilt coop wat gezelligheid hebben , geef maar een gil ;) .
Ik moet hem ook nog een keertje spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Dying Light is in coop zoveel leuker dan single!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:29:
[...]

Mocht je weer Dying Light gaan spelen en je wilt coop wat gezelligheid hebben , geef maar een gil ;) .
Ik doe ook wel keer mee :) moet die trophie nog da tje met zelfde party 5 van die quests doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:10:
Dit ziet er toch super en relaxed uit:

[afbeelding]

Heerlijk aan het genieten van PGA Tour hier.

En ik heb nog een cuh1000 staan hier, vandaar dat ik de cuh1200 misschien wil.
Het ziet er zeker goed uit , (Alhoewel +3 en een 44ste plek niet zo goed is >:) ).

Het gaat er meer om wat er gebeurd zodra je die bal slaat(framterate drops) , en zoals eerder al werd aangegeven ...het gebrek aan spelmodi(Net zoals in F1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet echt als beginner beginnen in de carreer mode vandaar plek 44 en 3 over par.
De speler die je in de carreer mode selecteerd is in het begin ook nog erg zwak.

De framestutter en FPS noem ik vrij redelijk en ik speel al weken soepeltjes GOLF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:48
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 07:22:
Ik heb mijn PSPlus Cloud Save Space weer vol zitten.
Ik heb al heel veel spellen niet meer in de Cloud Save zitten.

Er is gewoon veel te weinig ruimte in de PSPlus Cloud Save.

Is het niet tijd dat we met ons allen meer PSPlus Cloud Save ruimte aanvragen bij het PS Team?
Inderdaad ook al gehad, sommige spellen slaan echt bizar veel data van savegames op. Bijvoorbeeld UFC maakt van iedere replay een losse savegame en zet die dus ook in de cloud. Je kan ze natuurlijk steeds handmatig opschonen, maar die space die we nu hebben is inderdaad te weinig.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Maichel schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:27:
[...]

Inderdaad ook al gehad, sommige spellen slaan echt bizar veel data van savegames op. Bijvoorbeeld UFC maakt van iedere replay een losse savegame en zet die dus ook in de cloud. Je kan ze natuurlijk steeds handmatig opschonen, maar die space die we nu hebben is inderdaad te weinig.
Ah, dat verklaart misschien dat sommige savegames bij mij (een paar) 100MB zijn... Heb ook al meermaals de melding gekregen dat er geen online savegames meer opgeslagen konden worden (terwijl er maar savegames van 6-8 spellen zijn opgeslagen).

Een savegame zou imo maar een paar MB hoeven te zijn. Dan is een online opslag van 1GB tenminste ook voldoende voor alle games die je speelt. Replays, Trophy-screenshots, etc, zijn geen savegames, die data moet gewoon lekker lokaal blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ralph075 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:03:
[...]

Ah, dat verklaart misschien dat sommige savegames bij mij (een paar) 100MB zijn... Heb ook al meermaals de melding gekregen dat er geen online savegames meer opgeslagen konden worden (terwijl er maar savegames van 6-8 spellen zijn opgeslagen).

Een savegame zou imo maar een paar MB hoeven te zijn. Dan is een online opslag van 1GB tenminste ook voldoende voor alle games die je speelt. Replays, Trophy-screenshots, etc, zijn geen savegames, die data moet gewoon lekker lokaal blijven.
Ik ben gestopt met online opslag, ik heb het standaard uitstaan en stuur zelf wel dingen er naar toe die echt bewaard moeten blijven als er nu wat is maak ik afentoe een backup op een 64GB usb 3.0 usbkey ruimte zat dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tijd dat je aan een 1 MB memory card genoeg had ...

Alhoewel ik hier wederom geen problemen mee heb op mijn ps3 of ps4 , ik gebruik mijn cloudstorage eigenlijk zelden..
Save-games gaan gewoon direct ps4schijf bij mij en heb er meestal niet meer dan 5 per game staan(altijd overwriten)..
Ben ik klaar met een game dan gaan alle save-games van mijn ps4 af , tenzij het games zijn die een vervolg hebben of die ik nog van plan ben om verder te spelen dan gaat het wel mijn cloud in maar dat is er dan maar 1 per game..(Altijd alles zo schoon mogelijk houden haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:36
Dat doe ik ook altijd, klaar met de game dan save ik de files op cloud en gooi ik gelijk alles van mijn ps4 af, ik gruwel ervan als de harde schijf niet opgeruimd is. Hoewel ik met mijn vrouw thuis woon is het in huis dus wel niet opgeruimd (moet er helaas maar mee leven).

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zijn of haar jubileumgeschenk van PlayStation Plus al gehad?

Ik wacht nog steeds op de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Vooruitlopend op Project Morpheus had ik al een PS4 Eye camera in huis. Deze week ook een setje Move-controllers in huis gehaald.

De set bestaat uit:Met een beetje speuren en zoeken is de complete set gelukt voor 55 euro. Als ik de winkelprijzen aan zou houden, dan zou het me €120 euro kosten (exclusief chargestation).

Voor €55 vind ik het de gok wel waard om ze aan te schaffen. Het is wellicht wat vroeg, maar nu is het (nog?) wel goedkoop te regelen. Het zou me niet verbazen als straks, wanneer Morpheus in de handel komt, de prijzen van de controllers behoorlijk kunnen stijgen op de tweedehands markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-10 08:35

Smoonshine

Feyenoord!!

Werkt dat wel op de PS4 dan die PS3 move controllers? De gewone DS3 doet het ook niet op de PS4, ik neem aan dat die toch op dezelfde manier gekoppeld worden? Volgens mij is die gekleurde lamp achterop de DS4 bedoeld voor eventuele move dingen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ze komen ongetwijfeld met een nieuwe set (PS3 mini USB, PS4 micro USB based). Verder zullen ze wel net zoals de Wii Mote Plus, het net wat verbeterd hebbben.

Dat Sony Morpheus is leuk, maar ik zie mezelf nu niet met zo'n helm op in de woonkamer zitten. Pas als het een relatief compacte en normale bril wordt lijkt het me acceptabel. Ik ben benieuwd hoe de mainstream game markt dit gaat ontvangen.

Het is zeker een leuke feature, maar als er te weinig verkocht worden dan gaan de grote triple A studios hier niet of weinig (mischien met subsidie van Sony) voor ontwikkelen.

[ Voor 94% gewijzigd door Jumpman op 23-07-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Media markt zoetermeer heeft ook de nieuwe versie 500GB model CUH-1216A vandaag gezien
Ik wacht nog even op de 1TB versie
MicDrive schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:54:
Op de italiaanse amazon is de cuh-1200 versie gespot. Er staat bij dat hij vanaf 27 juli beschikbaar is. Even afwachten of het klopt.

Zie linkje (500gb C chassis selecteren):
http://www.amazon.it/Sony...mr0&keywords=Ps4+cuh-1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Smoonshine schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:30:
Werkt dat wel op de PS4 dan die PS3 move controllers? De gewone DS3 doet het ook niet op de PS4, ik neem aan dat die toch op dezelfde manier gekoppeld worden? Volgens mij is die gekleurde lamp achterop de DS4 bedoeld voor eventuele move dingen.
Jumpman schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:35:
Ze komen ongetwijfeld met een nieuwe set (PS3 mini USB, PS4 micro USB based). Verder zullen ze wel net zoals de Wii Mote Plus, het net wat verbeterd hebbben.
Het blijft uiteraard afwachten en ik noemde het ook al een (kleine) gok om deze controllers nu alvast te halen, maar uit verschillende artikelen en uit de woorden van Shuhei Yoshida (Playstation executive) komt naar voren dat de Move-controllers van de PS3 gebruikt kunnen(/moeten) worden met Morpheus. En ja, de lamp op de DS4 controller is ook bedoeld voor Morpheus/Move verwante zaken.

Een paar voorbeelden uit en linkjes naar artikelen:
  • GamesBeat: Is there a camera peripheral that still works with the Move controller?
    Marks: It requires the regular PlayStation camera for PS4 to work. It works with the existing Dual Shock 4 and Move controllers for tracking.
    (link)
  • Shuhei Yoshida: Basically, don't throw out or sell your PS Move controllers yet. (link)
  • Alle demo's worden op dit moment ook met de (oude) Move-controllers gedaan, onder andere te zien/lezen in dit artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA lanceert volgende week een beta voor NHL 16:

https://www.easports.com/nhl/contact-preferences

Gebruik de link om je in te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicDrive
Colors schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:43:
Media markt zoetermeer heeft ook de nieuwe versie 500GB model CUH-1216A vandaag gezien
Ik wacht nog even op de 1TB versie
[...]
Serieus? Dan ga ik snel een kijkje nemen bij de MM in Rotterdam. Wellicht zijn ze daar ook al verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:24:
EA lanceert volgende week een beta voor NHL 16:

https://www.easports.com/nhl/contact-preferences

Gebruik de link om je in te schrijven.
Waar dan?
Je kunt alleen de te ontvangen emails aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
Zojuist een bericht van Sony gehad dat ik deel mag nemen aan de Street Fighter 5 Beta :).

Meer tweakers?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ,

Ben net begonnen aan Final Fantasy a Realm Reborn...
Daar gaan wel een paar honderd uurtjes inzitten de komende maanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Tiwazz schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:17:
Zojuist een bericht van Sony gehad dat ik deel mag nemen aan de Street Fighter 5 Beta :).

Meer tweakers?
Yep ik ook. Ben nog niet thuis, maar is die al te downloaden? Beta begint morgen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:13

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:20:
Sorry ,

Ben net begonnen aan Final Fantasy a Realm Reborn...
Daar gaan wel een paar honderd uurtjes inzitten de komende maanden :P
Mij lijkt die game ook erg vet, kan je een korte impressie geven over een tijdje voor je ervaringen als newbie?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackEyedAngel schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:21:
[...]

Mij lijkt die game ook erg vet, kan je een korte impressie geven over een tijdje voor je ervaringen als newbie?
Zal ik doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
You have been chosen to take part in the Street Fighter V Beta Trial!
Jeuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Street Fighter V beta aan het downloaden :D

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 21:43
yep! ook van de partij, SFV beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:41

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Same here, alleen nog geen PS4 stick in mijn bezit. Lekker pad-warrior spelen. Ken en Necalli zitten trouwens niet in deze versie.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
BlackEyedAngel schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:21:
[...]

Mijn korte impressie (alle jobs naar 30). Fucking awesome game, controller systeem werkt ideaal, dungeons zijn uitdagend, constant kunnen wisselen van jobs.
Goede crafting

voor mij na WoW de beste MMO. En WoW alleen maar omdat ik daar zoveel tijd in heb zitten.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
dutchgio schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:16:
[...]

Waar dan?
Je kunt alleen de te ontvangen emails aangeven.
https://www.easports.com/nhl/eashl/beta

Blijkbaar alleen voor mensen die NHL 15 hebben :(

[ Voor 10% gewijzigd door RubenSaurus op 23-07-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

yeey ook SF5 beta aan het downloaden.

Maybe dat er iemand is die wat hadokens wilt eten??

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Tiwazz schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:17:

Meer tweakers?
Yup
crzyhiphopazn schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:56:
yeey ook SF5 beta aan het downloaden.

Maybe dat er iemand is die wat hadokens wilt eten??
Vannacht om 3 uur live geloof ik.

[ Voor 35% gewijzigd door On_E op 23-07-2015 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
MicDrive schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:12:
[...]

Serieus? Dan ga ik snel een kijkje nemen bij de MM in Rotterdam. Wellicht zijn ze daar ook al verkrijgbaar.
Ja media markt Zoetermeer had er stuk of 20 liggen je herkent ze aan de doos (is net anders) je ziet gelijk dat de cover zwart is ipv glans.
Ik heb een foto gemaakt maar geen idee hoe ik dat hier moet plaatsen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicDrive
Colors schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:00:
[...]

Ja media markt Zoetermeer had er stuk of 20 liggen je herkent ze aan de doos (is net anders) je ziet gelijk dat de cover zwart is ipv glans.
Het packshot is veranderd. De afbeelding en tekst "PS4" zijn gecentreerd boven elkaar bij de CUH-1200 ipv rechts uitgelijnd en naast elkaar. Stond de 1216a code ook op de buitenkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Jumpman schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 23:28:

Ik heb hem ook besteld. Hoe ervaar je de snelheid ten opzichte van de originele drive die in jouw PS4 zat?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
MicDrive schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:15:
[...]

Het packshot is veranderd. De afbeelding en tekst "PS4" zijn gecentreerd boven elkaar bij de CUH-1200 ipv rechts uitgelijnd en naast elkaar. Stond de 1216a code ook op de buitenkant?
Klopt helemaal dat is hem
Aan de PS4 afbeelding zie je ook dat de PS4 nu jet black (zwart) is i.p.v. glanzen. :D

[ Voor 33% gewijzigd door Colors op 23-07-2015 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste welverdiende 'gouden' trofee met PGA Tour:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ct9EZaStJEl013seZIciHBz5/full.jpg?nohitcount=1

Heerlijk spel.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Heeft er hier iemand enig idee waarom ik ineens een heel pakket aan nieuwe flipperkasten heb in Pinball Arcade, zonder dat ik die heb aangeschaft? Onder andere Harley Davidson en The Adams Family...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:29:
[...]

Is goed! Zal wel weer even moeten omschakelen qua controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Laatst online: 07-10 22:11
Bor schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:27:
[...]

Ik heb hem ook besteld. Hoe ervaar je de snelheid ten opzichte van de originele drive die in jouw PS4 zat?
Heb ook dezelfde, na ontvangst even verder onderzoek gedaan op internet. Schijnt dat de nieuwere modellen geen Sata aansluiting hebben maar direct een gesoldeerde usb. Dus niet in je PS4 te zetten.. Ik heb de HDTB310EK3AA (staat onderop de doos), het lijkt erop dat deze de versie is die de SATA aansluiting dus niet heeft. Zelf nog niet open gemaakt.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rise of the Tomb Raider komt eind 2016 naar de PS4.

Bron: http://www.psx-sense.nl/1...mt-eind-2016-naar-de-ps4/

Ik weet nog wel van de Xbox vs PlayStation battle om de exclusiviteit van deze game.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

SCARfaceE schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:27:
[...]

Heb ook dezelfde, na ontvangst even verder onderzoek gedaan op internet. Schijnt dat de nieuwere modellen geen Sata aansluiting hebben maar direct een gesoldeerde usb. Dus niet in je PS4 te zetten.. Ik heb de HDTB310EK3AA (staat onderop de doos), het lijkt erop dat deze de versie is die de SATA aansluiting dus niet heeft. Zelf nog niet open gemaakt.
Hmm dat zou jammer zijn. Heb je ergens een overzichtje van modellen die wel bruikbaar zijn gevonden?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 19:29:
Rise of the Tomb Raider komt eind 2016 naar de PS4.

Bron: http://www.psx-sense.nl/1...mt-eind-2016-naar-de-ps4/

Ik weet nog wel van de Xbox vs PlayStation battle om de exclusiviteit van deze game.

:+
LOL, en alle Xbox adepts maar roepen dat dit nooit zou gebeuren. Ik heb hier nooit over getwijfeld. Mij kun je opvegen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 19:45:
[...]

LOL, en alle Xbox adepts maar roepen dat dit nooit zou gebeuren. Ik heb hier nooit over getwijfeld. Mij kun je opvegen. _O-
Weet nog wel dat er een bepaalde persoon absoluut overtuigd was dat hij volledig exclusief was voor de X1 8)7 :+

Mooi nieuws voor de PS4, al is het natuurlijk afwachten of het daadwerkelijk een pareltje wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:20
Was aantal dagen na aankondiging al bekend gemaakt dat het timed exclusive was. Maar dan nog vind ik het een enorm kutbesluit en toch wel erg lang tussen zitten.

Heb met veel plezier vroegere tomb raider's gespeeld en laatste vond ik ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 19:56:
[...]

Weet nog wel dat er een bepaalde persoon absoluut overtuigd was dat hij volledig exclusief was voor de X1 8)7 :+

Mooi nieuws voor de PS4, al is het natuurlijk afwachten of het daadwerkelijk een pareltje wordt.
Balen. :+

Vraag me alleen af wat de bedoeling van MS hierin precies is. PS4 krijgt straks Uncharted 1 t/m 4, heeft een Tomb Raider met een aanzienlijk betere performance, krijgt volgend jaar de nieuwe TR dus ook, en is dus al hét action adventure platform bij uitstek. Denken ze nou echt dat er massa's mensen een Xbox gaan kopen omdat 'ie een jaar eerder verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
Vandaag begonnen met batman, ik weet nog niet goed wat ik van het spel moet vinden en of het mijn ding is.

Waar ik nu ben snap ik geen bal van wat ik moet doen, met de batmobiel moet ik zoveel xp halen om de training te voltooien, ik ben al een uur van alles en nog wat kapot aan het schieten maar er komt geen xp bij pfff. :(

het zal wel aan mij liggen. 8)7

moet maar even gaan zoeken wat ik nu moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 15:55
En dan zul je zien dat de ps4 versie van Tomb Raider ook nog eens de full/ultimate/goty editie gaat zijn tegen de tijd dat die uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gizmokat schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 20:56:
Vandaag begonnen met batman, ik weet nog niet goed wat ik van het spel moet vinden en of het mijn ding is.

Waar ik nu ben snap ik geen bal van wat ik moet doen, met de batmobiel moet ik zoveel xp halen om de training te voltooien, ik ben al een uur van alles en nog wat kapot aan het schieten maar er komt geen xp bij pfff. :(

De meeste AR Challenges zijn optioneel. Een enkele unlockt nieuwe abilities. Verder gewoon de icoontjes op de kaart volgen? Niet zo heel ingewikkeld verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
bram1984 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 21:14:
[...]

De meeste AR Challenges zijn optioneel. Een enkele unlockt nieuwe abilities. Verder gewoon de icoontjes op de kaart volgen? Niet zo heel ingewikkeld verder.
Ik was ook al even op youtube filmpjes aan het bekijken wat ik precies moet doen, ik moet er ff wat tijd insteken om uit te vinden hoe alles werkt.

Als ik het een tijdje gespeeld heb dan weet ik ook of ik het wat vind of niet, tot nu toe is het nog niet mijn ding.

hiervoor TLOU gespeeld dat zijn echt mijn soort spellen en heb ik echt helemaal in gezeten, maar ik geef dit spel wel een kans ga het nog maar een tijdje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het je eersta Batman game? Dan kan het nogal overweldigend zijn allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
bram1984 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 21:46:
Het is de eerste Batman game die ik speel, het spel op zich ziet er wel mooi uit, ik denk dat het een kwestie van wennen is kwa gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-10 17:18
Smoonshine schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:30:
Playstation Move voor de PS3 werkt gewoon op de PS4. Ik heb het zelf een aantal weken terug geprobeerd en ik kon het gewoon gebruiken zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
Colors schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:00:
[...]

Kan bevestigen dat er zwarte 500GB (Jet Black) PS/4 consoles liggen bij MM Zoetermeer, best veel ook nog. CUH-1216a.
De witte 500GB modellen zijn nog de 1116a, net als de zwarte 1 TB modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 21:46:
Overweldigend.....

Moet je eventjes Final Fantasy A Realm Reborn gaan spelen , mijn god zeg ..
Ik heb veel games in mijn leven gespeeld , maar dit is de eerste keer dat ik zoiets heb van.
W T F moet ik nou doen???? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Bor schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:27:
[...]

Ik heb hem wel ontvangen maar het pakketje nog niet open gemaakt, nog geen tijd voor gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Bor schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 19:38:
[...]

Hmm dat zou jammer zijn. Heb je ergens een overzichtje van modellen die wel bruikbaar zijn gevonden?
Nee helaas, geen duidelijke lijst kunnen vinden. In het testfilmpje hebben ze het over MQ01ABD100 (dat is volgens mij de internal drive maar oke), volgens mij uit een ouder model die niet meer geleverd wordt.

Paar reacties op internet doorgespit. HDTC705XK3A1, HDTB310EK3AA hebben volgens mij geen SATA en HDTC615XK3B1 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:39
gizmokat schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 20:56:

Geef het even de tijd, het is denk ik een kwestie van wennen.

Batman: Arkham Asylum op de PS3 was de eerste van de serie die ik speelde, en het is 1 van de beste games die ik ooit gespeeld heb. Hell... het is het enige spel waar ik 100% trophies heb gehaald. Ik snap nog steeds niet waarom ik nooit Arkham City heb gespeeld (Shame on me 8)7)

Ik weet ook niet exact wat het was, maar het eerste uur Arkham Knight op de PS4 was wel ff wennen. Nu ik op 60% completed zit weet ik gewoon dat deze game gewoon NOG beter is dan Arkham Asylum. Open wereld, Freeflow combat, puzzels, verhaal, alles klopt gewoon. Daarnaast is het gewoon een kicken gevoel om jezelf uit de batmobile te launchen en als een baas over Gotham City te vliegen. Het is echt weer een pareltje. Ik ga wederom voor 100% :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb dus alle tafels van Pinball Arcade gratis... Door een glitch waarvan ik het bestaan niet wist. En waar ik niet eens gebruik van heb gemaakt. Mijn PS4 heeft de update automatisch geïnstalleerd.

Meer mensen met die ervaring?

http://gam365.net/news/18...lvr.it&utm_medium=twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even een Black Ops 3 pre-order geplaatst bij Bol met acceptgiro. Kan ik in ieder geval aan de beta meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bram1984 Dan kun je weer propjes schieten in augustus net zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicDrive
Soeski schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 23:17:
[...]

Kan bevestigen dat er zwarte 500GB (Jet Black) PS/4 consoles liggen bij MM Zoetermeer, best veel ook nog. CUH-1216a.
De witte 500GB modellen zijn nog de 1116a, net als de zwarte 1 TB modellen.
Gister langs de mediamarkt (Rotterdam) gegaan en daar bleek dat ze de CUH-1216a al een paar dagen hadden liggen. Dus gelijk eentje meegenomen :9~

Voor de mensen die wachten op een cuh-1200 versie met 1TB, die komt er voorlopig nog niet. Nieuwe versie is alleen met 500GB. De 1TB is met de oude hardware, dus 1100 serie (Staat ook duidelijk in de aankondiging toch?).

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/nyyybc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/kec6es.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2jahw8w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 13:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

@Bram1984 @Dennis585

Hoop dat jullie stikken in jullie Tombraider.. Zo kinderachtig jullie 2 he

Het zal vast en zeker wel de GOTY edition worden gok ik zo. Dat hij beter draait en weer superieur is, is nog nooit ergens uitgesproken. Misschien wordt het gewoon allebei 60fps of 30fps 1080P. Zoals bij meerdere games het geval is. Misschien ook niet. Mensen die al beschikken over een console zullen de switch sowieso niet maken. Eerder een Xbox er naast?

[ Voor 64% gewijzigd door Chrosser op 24-07-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, die staat ook op mijn wenslijst.
Chrosser schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:53:
@Bram1984 @Dennis585

Hoop dat jullie stikken in jullie Tombraider.. Zo kinderachtig jullie 2 he
Ik ben zeker geen Microsoft/Xbox hater en ik heb een Xbox One en PlayStation 4.

Beide prima systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Gisteren een backup gemaakt van mn PS4 omdat ik vandaag een andere HDD erin ga zetten (die van die Wehkamp actie gisteren). Ongeveer 300GB duurde +/- 6 uur om te backuppen (USB 2.0 schijf, dat wel).

Als je de backup gaat terugzetten, dan kan je als het goed is kiezen toch welke data je wilt terugzetten? Kan dat per spel? Of per categorie zoals bijvoorbeeld games, apps, enzovoort....

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had toen een volledige backup gedaan en dat zette de PS4 na de Harddisk switch allemaal weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Maichel schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:02:
Gisteren een backup gemaakt van mn PS4 omdat ik vandaag een andere HDD erin ga zetten (die van die Wehkamp actie gisteren). Ongeveer 300GB duurde +/- 6 uur om te backuppen (USB 2.0 schijf, dat wel).

Als je de backup gaat terugzetten, dan kan je als het goed is kiezen toch welke data je wilt terugzetten? Kan dat per spel? Of per categorie zoals bijvoorbeeld games, apps, enzovoort....

Thanks!
Heb je al gekeken of je nieuwe HDD in je PS4 past (dus opengemaakt en gekeken of er een SATA aansluiting is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
SCARfaceE schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:03:
[...]

Heb je al gekeken of je nieuwe HDD in je PS4 past (dus opengemaakt en gekeken of er een SATA aansluiting is)?
Ja, natuurlijk ;) (zie de posts van gisteren, die HDD is getest in PS4 ook)

[ Voor 10% gewijzigd door Maichel op 24-07-2015 10:04 ]

Pagina: 1 ... 111 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link