[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.925 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:43:
Net zoals dat ik hoop dat DayZ z.s.m op de ps4 komt...
Is al meer dan een jaar geleden dat ze de aankondiging hadden van DayZ op de PS4.

Het mag van mij zeker wat 'sneller'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:33

On_E

Housemusic

corset schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:15:
[...]

Gek he dat reviews subjectief zijn? Of zie je elke review als een feit?
Reviews die feiten aandragen waaruit blijkt dat de game bij lange na niet af is bedoel je?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een lange tijd gestopt met reviews serieus nemen ...
De bekendere Nederlandse gamesites die reviews schrijven zijn 9 van de 10 keer gebaseerd op een persoonlijke mening of persoonlijke voorkeur in plaats van een objectieve mening.

Bijvoorbeeld dat vaak een game word gewaardeerd door een persoon die de game zelf leuk vind , bijvoorbeeld een c.o.d review word geschreven door een c.o.d fan en krijgt daardoor automatisch een hoger cijfer..

Om al niet te beginnen dat de grotere internationale gamesites duidelijk een zakcentje mee krijgen als ze een game cijfertjes hoger krijgen , of juist dreigementen krijgen als ze een game een laag cijfer geven(onder het motto van... Jij geeft mij een laag cijfer , jij krijgt geef preview versie meer)

En dan ook nog het feit dat er veel games een review krijgen op een versie van een game wat niet de versie is wat uiteindelijk in de winkel komt.. (het grootste voorbeeld zijn de ubisoft games en Batman als meest recent)

Enige reviews die ik nog enigszins serieus neem zijn user reviews van sommige tweakers en van andere sites waarvan ik weet dat ze objectief zijn..

Is uiteraard een persoonlijke mening hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

On_E schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:54:
[...]

Reviews die feiten aandragen waaruit blijkt dat de game bij lange na niet af is bedoel je?
Dit zijn de feiten:
It's far from the only thing that's missing. There are no practice rounds in Career mode, no optional objectives to complete for XP boosts. In multiplayer - online or off - you can only select between Stroke Play and Match Play. There's no Best Ball, no Alternate Shot, no Four Ball, no Skins. No Skins! EA Tiburon has promised several free updates to the game that will add new courses and features, though I'm not sure that compensates for the absence of options that have been an integral part of the series for years. Even the Country Clubs from Tiger Woods PGA Tour 14 have been removed.
Bron

Zegt genoeg lijkt me. Avoid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Jan: Batman? Wat was het verschil met de retailversie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SqueakyClean schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:05:
[...]

Dit zijn de feiten:

[...]
Bron

Zegt genoeg lijkt me. Avoid!
Om het nog niet te hebben over de enorme hoeveelheid pop-in, framerate problemen, een character creator die vele malen slechter is dan bijvoorbeeld die uit 2005 (!)...

Echt, ik was ooit groot fan van de PGA Tour reeks, maar ik wacht wel een paar jaar tot ze weer op het niveau van vroeger zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:04:
Ik ben al een lange tijd gestopt met reviews serieus nemen ...

En dan ook nog het feit dat er veel games een review krijgen op een versie van een game wat niet de versie is wat uiteindelijk in de winkel komt.. (het grootste voorbeeld zijn de ubisoft games en Batman als meest recent)

Enige reviews die ik nog enigszins serieus neem zijn user reviews van sommige tweakers en van andere sites waarvan ik weet dat ze objectief zijn..

Is uiteraard een persoonlijke mening hoor..
Reviews van 1 bron serieus nemen is dan ook heel lastig. Metacritic en Gamerankings helpen daar wel bij, waarbij je een mooi gemiddelde krijgt.

De enige bron die ik erg goed vind en dan ook serieus neem is Eurogamer. Die is zelfs een half jaartje terug afgestapt van het geven van cijfers, waardoor je daadwerkelijk de review moet lezen! :o
Maar Eurogamer is heel goed bezig de laatste jaren, durft gevoelige vragen te stellen (Destiny), schrijft goede artikelen en heeft een goede community. Hun reviews neem ik dus wel serieus.

Het probleem met reviews is dat vrijwel niemand ze leest en alleen kijkt naar het cijfer (of de laatste paragraaf). Dan is het ook niet gek dat mensen zich nog wel eens branden.

Je opmerking van Batman begrijp ik trouwens niet: prachtig spel op de PS4...! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Toen Eurogamer klaagde dat DriveClub geen open world racer was en ''romance and soul'' mistte ben ik gestopt met de site bezoeken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

On_E schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:11:
[...]

Om het nog niet te hebben over de enorme hoeveelheid pop-in, framerate problemen, een character creator die vele malen slechter is dan bijvoorbeeld die uit 2005 (!)...

Echt, ik was ooit groot fan van de PGA Tour reeks, maar ik wacht wel een paar jaar tot ze weer op het niveau van vroeger zitten.
Als ze niet free to play gaan...! })
On_E schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:24:
Toen Eurogamer klaagde dat DriveClub geen open world racer was en ''romance and soul'' mistte ben ik gestopt met de site bezoeken. :+
Je hoeft het ook niet met alles eens te zijn, hè... :P

[ Voor 24% gewijzigd door SqueakyClean op 21-07-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:09:
@Jan: Batman? Wat was het verschil met de retailversie dan?
Ik bedoelde meer bij Batman dat deze game zoveel hoge cijfers heeft gekregen bij de meeste gamesites , terwijl het vol Bugs framerate drops , ik heb al meerdere malen gehad dat ik freeze in de lucht tijdens het zweven of de lucht in gelanceerd word in de batmobiel..

Om maar te zwijgen over de pc versie , want dat is helemaal belachelijk...
Dat het een grafisch prachtig spel is dat staat vast , maar wederom een spel wat iets te snel is uitgekomen..

Ik zie op sites dat dit spel veelal negens krijgt , met alle respect..... Een spel wat niet af is en wat meerdere patches nodig had om vloeiend te laten draaien verdiend zo'n cijfer gewoon niet..

Kijk naar Assassins creed Unity , dat spel kreeg op bijna elke sites achten en negens terwijl het amper speelbaar was in het begin

Maar maybe dat dat gewoon het moderne gamen is en dat ik een beetje een zeur ben , maar het lijkt tegenwoordig wel dat we bij de release van de game een Beta-Game krijgen en na een paar maanden met patches pas een volledige game hebben...

Zelfs The witcher 3...
Een fantastische game schijnt het te zijn(ben er zelf nog niet aan begonnen , want ik wil er pas aan beginnen zodra alles 100% loopt) , hoeveel patches zijn daar ondertussen voor uitgekomen en hoe groot ook voornamelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

De laatste Witcher 3 patch verslechterd de fps ook weer. Gelukkig biedt het veel nieuwe functionaliteiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batman vol bugs? Ik ben er tot nu toe 2/3 tegengekomen en de framerate dropt echt nooit bij mij. Ik zit op 86%. Geen idee waar je het over hebt.

En de reviews zijn gedaan op de PS4 en niet op de PC.

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 21-07-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:25
Daar zouden demo's hun meerwaarde kunnen hebben.
Dan kan je zelf even spelen en je mening vormen alvorens tot aanschaf over te gaan.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Waardoor je krijgt dat demo's super gelikt zijn (want heel klein stukje spel) en het volledige spel zuigt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batman speelde hier ook super goed en soepel en dat met 30 graden Celsius buiten.
Alle DLC voor Batman tot nu toe speelde ook prima net zoals de hoofdgame missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
PGA Tour 15 is echt een aanfluiting. Inderdaad veel grafische problemen (veel popup). En inderdaad veel onderdelen die de serie leuk maakten zitten er gewoon niet in. Een simpele career mode en een challenges mode, that's it. Je kunt niet eens fatsoenlijk je eigen golfer maken, wat toch altijd een van de leuke dingen in de eerdere versies was ...

Voor 25,- zou het een aardige golf game zijn. Voor full price is het een zeer uitgeklede matige golf game ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:59:
Daar zouden demo's hun meerwaarde kunnen hebben.
Dan kan je zelf even spelen en je mening vormen alvorens tot aanschaf over te gaan.
De goede oude PS1 tijd , ik weet nog dat er destijds een magazine was waarbij je om de paar weken een disc kreeg met een aantal demo's...

Echte demo's van Triple A titles gaan er nu niet meer komen , althans niet voordat de game uitkomt maybe wel naderhand..
Dat kunnen ze zich niet veroorloven , mocht er een slechte demo review komen dan scheelt dat een hele hoop centjes.

De game-industrie word gewoon op dit moment niet meer bepaald door de ontwikkelaars maar door de uitgevers..
Kwantiteit boven kwaliteit..
En dat vind ik persoonlijk best wel jammer , want games gaan dan alleen maar slechter worden of blijven juist het zelfde (wederom met Ubisoft als voorbeeld momenteel)

Gelukkig blijven er altijd een X aantal ontwikkelaars die voor kwaliteit blijven gaan(zoals naughty dog en rockstar in het verleden).

Maar Batman is heel erg persoonsgebonden...
De ene persoon die kan niet eens 30 minuten spelen zonder een aantal bugs en een ander persoon die heeft nergens last van............Dat is eigenlijk met elke bug zo..
Voor Bram1984 kan het spel een 9.5 zijn omdat die nergens last van heeft.
Maar voor mij is het een 6 omdat ik letterlijk vast zit in het spel of ergens in de lucht zweef , of dat ik een missie niet kan afmaken omdat de objective in de muur is gewarpt waardoor ik niets kan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:12:
Voor Bram1984 kan het spel een 9.5 zijn omdat die nergens last van heeft.
Maar voor mij is het een 6 omdat ik letterlijk vast zit in het spel of ergens in de lucht zweef , of dat ik een missie niet kan afmaken omdat de objective in de muur is gewarpt waardoor ik niets kan doen :P
Dan vind ik die 6 nog best mild van je... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermaak me er uitstekend mee door op alle banen 18 holes te doen.
En voorlopig ben ik daar nog lang niet mee klaar aangezien er nog veel meer zijn.

Plus doormiddels van DLC komen er binnenkort meer banen bij.

Maar ik ben dan ook een beginner met de Golf sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Jan: misschien heeft je PS4 last van de hitte. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

New on PS Store this week: Journey, Hatoful Boyfriend, Skullgirls, QUBE, more. Full list:

http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CKcJ6b4UYAE6w1q.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Journey lijkt me echt een game die snel in de aanbieding komt. € 15 is niet duur, maar ik heb nog genoeg te spelen, dus laat m even liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

On_E schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:24:
Ze hebben onlangs hun review wel een update gegeven na alle content en verbeteringen die ervoor zijn uitgekomen waardoor de review een stukje positiever is geworden. Wel zo netjes.
SqueakyClean schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:31:
De laatste Witcher 3 patch verslechterd de fps ook weer. Gelukkig biedt het veel nieuwe functionaliteiten...
Ik las dat je op de PS4 nu post processing opties uit kunt zetten zoals blur en motion blur, waardoor de fps juist weer constanter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

kazuka schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:29:

[...]

Ik las dat je op de PS4 nu post processing opties uit kunt zetten zoals blur en motion blur, waardoor de fps juist weer constanter wordt.
Ah, dat wist ik niet. Op EG heb ik dat iig niet gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:13

BlackEyedAngel

Just a decent guy

kazuka schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:29:
[...]

Ze hebben onlangs hun review wel een update gegeven na alle content en verbeteringen die ervoor zijn uitgekomen waardoor de review een stukje positiever is geworden. Wel zo netjes.

[...]

Serieus? hmm vanavond ff kijken, gisteren was de patch eindelijk binnen maar kon niet gamen ivm gf :r :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik lees het hier ook:
Delve into the options menu with patch 1.07 installed, and you'll notice that there are new post-processing options. There are two options on offer: motion blur, and blur. Both are enabled by default, and both add blur effects to the game's visuals when you quickly turn the camera, or move at fast speeds. We tried turning both off to see if there was any positive impact on the game's performance, but we didn't notice any immediate differences.
Geen resultaat in fps.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SqueakyClean schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:21:
Journey lijkt me echt een game die snel in de aanbieding komt. € 15 is niet duur, maar ik heb nog genoeg te spelen, dus laat m even liggen...
Journey lijkt mij een game wat binnen een half jaar als PS Plus extra komt...

@Bram....
Overhitting zou wel kunnen ja , alhoewel mijn ventilatie gewoon op normale toeren draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ben ik spuit 11 als ik zeg dat ik op m'n PS3 remote play zou willen doen? Het kan op een Vita en op een VitaTV, waarom niet op een PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Verstekbakker schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:17:
Ben ik spuit 11 als ik zeg dat ik op m'n PS3 remote play zou willen doen? Het kan op een Vita en op een VitaTV, waarom niet op een PS3?
Omdat het de bedoeling is dat je die PS3 te vervangt door een PS4.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

Journey arrives on PS4 today, with 20% PS Plus discount and new theme. Watch the trailer:

http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CKcluv6UMAAnFN0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:26:
PlayStation Europe

Journey arrives on PS4 today, with 20% PS Plus discount and new theme. Watch the trailer:

[afbeelding]
Fantastische game ,

Maar ik wacht wel tot dat die gratis op Plus komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 13:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Verstekbakker schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:17:
GOW Collection en ICO & Shadow of the Colossus ondersteunen remote play op een ps3 :P

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Aaargh! schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:20:
[...]

Omdat het de bedoeling is dat je die PS3 te vervangt door een PS4.
Goed lezen. Ik heb een PS4, daarnaast heb ik een PS3 (en een Vita). Wat schiet Sony ermee op dat ik die PS3 weg doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
ricost schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:27:
[...]

GOW Collection en ICO & Shadow of the Colossus ondersteunen remote play op een ps3 :P
Nee, dat bedoel ik dus niet. Ik wil mijn PS3 kunnen gebruiken zoals een Vita...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:27:
Fantastische game ,

Maar ik wacht wel tot dat die gratis op Plus komt..
Dan kun je heel lang wachten en je krijgt nu:

20% PS Plus discount and new theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:29:
[...]

Jammer dat de Theme niet gratis is als je Journey al voor de PS3 hebt... de dynamic theme iets anders is dan die static theme (die dan weer wel gratis is).

[ Voor 13% gewijzigd door Verstekbakker op 21-07-2015 17:49 . Reden: misverstand ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:29:
[...]

Ik durf te wedden dat je Journey voor het einde van dit jaar nog gratis op Plus binnen kan slepen..

Dat is ongeveer het enige wat je op de PS4 krijgt als je PLUS heb , al die indies..
Dus 1+1= :P

Niets daarop tegen hoor , sommige indies zijn fantastisch.... ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dishonored® Definitive Edition Static PS4 Theme:

https://store.playstation...02230_00-STHEMEDISHONORED

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP1003-CUSA02230_00-STHEMEDISHONORED/1437442580000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:29:
[...]

Nee, dat bedoel ik dus niet. Ik wil mijn PS3 kunnen gebruiken zoals een Vita...
Lekker op de wc spelen met je ps3.... Lijkt me een beetje ongemakkelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:43:
[...]

Lekker op de wc spelen met je ps3.... Lijkt me een beetje ongemakkelijk....
Die zit, chapeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Hoeveel uur gameplay zit er in Journey ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Google -> journey length

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit hem helemaal weg te spacen met Journey, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
No shit, sherlock! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, kun je toch prima zelf vinden? Of denk je dat we hier ineens een totaal ander antwoord geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zegt wel no shit sherlock...

Maar ik toets het in google en het staat er letterlijk zonder dat je ergens op hoeft te klikken..
Dus zo obvious was het niet voor je ?? :)

On-topic ,

Net eventjes mijn kapotte ps4 joystick uit elkaar gehaald , nu gaat die niet meer echt goed in elkaar :+ .
1 stap vooruit 2 stappen terug :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 17:01
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:04:
[...]

je zegt wel no shit sherlock...

Maar ik toets het in google en het staat er letterlijk zonder dat je ergens op hoeft te klikken..
Dus zo obvious was het niet voor je ?? :)

On-topic ,

Net eventjes mijn kapotte ps4 joystick uit elkaar gehaald , nu gaat die niet meer echt goed in elkaar :+ .
1 stap vooruit 2 stappen terug :|
Ik deel je mening echter het is ook afhankelijk hoe je iets intypt, heb vaak genoeg meegemaakt dat je net dat ene woordje achterwege moest laten voor de gewenste zoek resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Journey length" is echt een tricky one inderdaad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:55:
[...]

Ik deel je mening echter het is ook afhankelijk hoe je iets intypt, heb vaak genoeg meegemaakt dat je net dat ene woordje achterwege moest laten voor de gewenste zoek resultaat.
Dat klopt ,
En daar geef ik je ook wel gelijk in..

Alleen we zijn op Tweakers , niet op Nickelodeon dus enige eigen initiatief is wel te verwachten toch?
Vooral op een vraag die maar 2 woorden lang is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Mja, maar aan de andere kant is het een community en was ik benieuwd naar een antwoord van iemand uit die community die zelf de game heeft gespeeld. Met name omdat het een erg korte game is. Zullen we allemaal maar googlen en de tent hier sluiten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

lol, lekker overdrijven joh.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we er over ophouden en verder gaan met de topic voordat we dit topic gaan vervuilen of voordat het eventueel uit de hand loopt :)..

Verder on-topic...
Ik ben nu final fantasy a realm reborn aan het updaten , maar mijn god zeg...
Ik heb nog nooit zo'n grote update gehad , ben al 3 uur bezig met downloaden
Maar eens beginnen aan mijn eerste MMORPG :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2015 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:15:
[...]

Dat klopt ,
En daar geef ik je ook wel gelijk in..

Alleen we zijn op Tweakers , niet op Nickelodeon dus enige eigen initiatief is wel te verwachten toch?
Vooral op een vraag die maar 2 woorden lang is :P
Als iemand een bericht plaats zoals "mijn pc is stuk, help!" dan ga ik inderdaad vragen stellen.

Maar stel dat je netjes een vraag stelt, uitlegd wat je hebt zelf gedaan en ga zo door, ik kom regelmatig tegen dat iemand om hulp vraagt, goede uitleg geeft en zelf genoeg heeft geprobeerd en toch wordt er gezegd Google het, ik bedoel het is leuk en aardig dat als ik even weet dat mijn ps4 geen 5ghz wifi ondersteund dat iedereen dat weet, ik bedoel ja typ maar eens in "wifi frequenties PS4" en kijk wat je ziet, daarna typ eens "heeft ps4 5ghz ondersteuning?" en kijk dan, ik ken zat mensen die het net niet weten en optie 1 kiezen, punt is dat Google 1 is en goed Googlen 2 is, daarnaast is er punt 3 en dat is het goede antwoord krijgen.
-SaveMe- schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:30:
Mja, maar aan de andere kant is het een community en was ik benieuwd naar een antwoord van iemand uit die community die zelf de game heeft gespeeld. Met name omdat het een erg korte game is. Zullen we allemaal maar googlen en de tent hier sluiten ?
Zie mijn reactie boven je quote, ik denk vaak genoeg ook zo, sluit de forum van Tweakers want soms wordt je kort door de bocht behandeld met "google het".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 23:20:
[...]

Als iemand een bericht plaats zoals "mijn pc is stuk, help!" dan ga ik inderdaad vragen stellen.

Maar stel dat je netjes een vraag stelt, uitlegd wat je hebt zelf gedaan en ga zo door, ik kom regelmatig tegen dat iemand om hulp vraagt, goede uitleg geeft en zelf genoeg heeft geprobeerd en toch wordt er gezegd Google het, ik bedoel het is leuk en aardig dat als ik even weet dat mijn ps4 geen 5ghz wifi ondersteund dat iedereen dat weet, ik bedoel ja typ maar eens in "wifi frequenties PS4" en kijk wat je ziet, daarna typ eens "heeft ps4 5ghz ondersteuning?" en kijk dan, ik ken zat mensen die het net niet weten en optie 1 kiezen, punt is dat Google 1 is en goed Googlen 2 is, daarnaast is er punt 3 en dat is het goede antwoord krijgen.

[...]
Daar geef ik je gelijk in :) .
Alleen nu word er letterlijk gevraagd "journey length" , toets dat in in google in elke taal of wat dan ook en dan heb je je antwoord..
Het is meer moeite uiteindelijk om het hier te vragen om te typen in google :P ..

En jullie hebben gelijk dit is een community , maar zoals ik al zei ...een klein beetje eigen initiatief hoort wel een beetje bij deze site :) .

Maar zoals ik al zei ,
Misschien is het beter dat we hierover ophouden , want het gaat een beetje langzaam off-topic en dit is een discussie waar uiteindelijk iedereen "gelijk" heeft :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 23:40:
[...]

Daar geef ik je gelijk in :) .
Alleen nu word er letterlijk gevraagd "journey length" , toets dat in in google in elke taal of wat dan ook en dan heb je je antwoord..
Het is meer moeite uiteindelijk om het hier te vragen om te typen in google :P ..

En jullie hebben gelijk dit is een community , maar zoals ik al zei ...een klein beetje eigen initiatief hoort wel een beetje bij deze site :) .

Maar zoals ik al zei ,
Misschien is het beter dat we hierover ophouden , want het gaat een beetje langzaam off-topic en dit is een discussie waar uiteindelijk iedereen "gelijk" heeft :P ;)
Dat snap ik.

Dat terzijde, ik zag vandaag de limited edition van Batman met zilveren PS4 met Batman erop, het valt mij op dat voor zo'n versie het een vrij betaalbare variant van PS4 is, ziet er ook best vet uit maar niet echt uniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:30:
Klopt. Het is hier dus geen helpdesk of vraagbaak waar je dus, zonder eerst zelf ook maar enige moeite te doen, de meest simpele vragen kunt neerplempen. Er wordt inderdaad initiatief verwacht (lees de regels er eens op na). Overigens was Googlen sneller geweest om het antwoord te vinden, dus technisch gezien heb je nu meer moeite gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

Maargoed... Journey uitspelen duurt zo'n 2-3 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar. Ik kom variënde tijden van 1 tot maximaal 3 uur tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prototype® Biohazard-bundel:
Uitgebracht 22 Jul 2015.

https://store.playstation...01766_00-PROTOTYPEBUNDLE1

Iemand die deze games al heeft op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:27:
Prototype® Biohazard-bundel:
Uitgebracht 22 Jul 2015.

https://store.playstation...01766_00-PROTOTYPEBUNDLE1

Iemand die deze games al heeft op de PS4?
Het schijnt dat die game op de last gen nog beter loopt. Dan gooi ik mijn geld nog liever weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-10 20:49

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Voor de mensen die Journey al hebben gespeeld, ik wil hem binnenkort ook kopen. Ik wil hem het liefst met iemand spelen, maar is dat mogelijk, of ontmoet je enkel random mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 09:13
apNia schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:13:
Voor de mensen die Journey al hebben gespeeld, ik wil hem binnenkort ook kopen. Ik wil hem het liefst met iemand spelen, maar is dat mogelijk, of ontmoet je enkel random mensen?
Ik ben gisteren voor het eerst met Journey begonnen, volgens mij spawnen random mensen in je game. Ik heb overigens geen PS+ maar er komen wel mensen in mijn game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS4 firmware update 2.57 verschijnt snel.

PS4 system software update 2.57 coming soon, it’s a minor update that improves stability of some features.

— PlayStation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Orgineel changelog ;') Kunnen ze nou niet IETS specifieker zijn?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
BlackEyedAngel schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:38:
Orgineel changelog ;') Kunnen ze nou niet IETS specifieker zijn?
Zijn ze nooit net als zoveel bedrijven (ik tel Microsoft niet mee, maar die kunnen een update belachelijk specifiek uitleggen).

Maar goed, blijkbaar is een eventuele c specifieke changelog te veel gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toekomstige PS4 firmware update brengt mogelijk een kalender app

Het is alweer even geleden dat Sony een grote firmware update voor de PlayStation 4 uitbracht en dat betekent dat het vast niet al te lang duurt alvorens er een nieuwe verschijnt. Wat we van die update mogen verwachten is nog volledig in nevelen gehuld, al is er wel een eerste hint opgedoken.

In de PlayStation Store kan je namelijk een dynamisch thema van Journey kopen en om je een idee te geven hoe deze eruit ziet staan er screenshots bij. Eén van de twee screenshots is de bovenstaande en als je goed kijkt, dan zie je inderdaad een icoon dat aan een kalender doet denken.

Er bestaat dus een kans dat de komende firmware update onder andere een kalender app brengt. De vraag is alleen waar dit precies voor is bedoeld, een persoonlijke agenda voor je dagelijkse leven bijhouden op de PlayStation 4 lijkt immers wat onwaarschijnlijk.

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_55ae652b04499.jpg

Bron: http://www.psx-sense.nl/1...ogelijk-een-kalender-app/
Lijkt me zeer handig een kalender app, hopelijk met Google account mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 18:05
Mizgala28 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:14:
[...]

Zijn ze nooit net als zoveel bedrijven (ik tel Microsoft niet mee, maar die kunnen een update belachelijk specifiek uitleggen).

Maar goed, blijkbaar is een eventuele c specifieke changelog te veel gevraagd.
Liever belachelijk specifiek dan belachelijk vaag to be honest. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze update is dan ook optioneel staat er op twitter , het fixt alleen wat stabiliteit issues...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:31:

PS4 system software update 2.57 coming soon, it’s a minor update that improves stability of some features.

— PlayStation.
Weer een stabiliteits fix. Ik heb er eigenlijk nooit last gehad van instabiliteit, maar helaas heb ik sinds de laatste update dat GTA V gek doet. Ik was gisteren bezig met de eerste joga-missie met Michael en op tijdens de missie "hing" het spel ineens. Je hoorde alle sound effects nog, ook bewoog alles nog, maar de missie ging niet verder. In game deed alleen de start knop het nog, maar het menu laadde niet.
Programma afsluiten wilde die niet, PS4 uitzetten deed ie niet, dus maar de stekker d'r uit.

Lijkt me niet helemaal gezond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
djmelvee schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:21:
[...]

Liever belachelijk specifiek dan belachelijk vaag to be honest. :')
Helemaal mee eens
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:14:
[...]

Lijkt me zeer handig een kalender app, hopelijk met Google account mogelijkheid.
Zou wel tijd zijn, wel apart dat de Vita die wel heeft, al sinds de launch in 2012...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

NFS Rivals is op het moment de weekaanbieding in de PS store, iemand die dit spel heeft en me kan vertellen hoe de gameplay is ? Ik heb Driveclub PS+ editie maar die is dusdanig lastig dat ik er geen zak aan vind, ik zoek gewoon een arcade-style racer, niet te lastig te besturen, waar ik gewoon meestal lekker vol gas kan scheuren. Is NFS: Rivals dit ?

En zo ja, is het het waard om de versie met alle DLC aan te schaffen voor €5 extra ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Zo het duurde maar 2 weken maar ook de EU store heeft nu de Klassic Fatality packs voor Mortal Kombat X.

Jammer alleen dat de gratis klassic outfits van Ermac e.d. er nog steeds niet zijn...

En blijkbaar komt Skullgirls 2nd Encore niet vandaag maar morgen uit, ook ruim 2 weken na de USA release.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh! schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:28:
NFS Rivals is op het moment de weekaanbieding in de PS store, iemand die dit spel heeft en me kan vertellen hoe de gameplay is ? Ik heb Driveclub PS+ editie maar die is dusdanig lastig dat ik er geen zak aan vind, ik zoek gewoon een arcade-style racer, niet te lastig te besturen, waar ik gewoon meestal lekker vol gas kan scheuren. Is NFS: Rivals dit ?

En zo ja, is het het waard om de versie met alle DLC aan te schaffen voor €5 extra ?
Rivals vond ik persoonlijk een heel leuk race-spel , met 1 van de beste soundtracks die ik ooit in een game heb geluisterd 8) .

Alles speelt gewoon lekker soepel weg en je hoeft er niet teveel bij na te denken , tot dat je uiteraard bij de 300km/h auto's komt dan word het iets meer opletten.
Maar als je een lekkere simpele racer zoekt , dan is rivals zeker wel iets voor jou.

De DLC voegt volgens mij niet zo heel veel toe , alleen wat auto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Ok, dat wilde ik weten. Voor die paar centen schaf ik 'm wel aan, heb nog geen race game voor de PS4 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:26:
PlayStation Europe

[afbeelding]
Lijkt me echt een mooie theme. Ik heb er al velen gehad maar alsnog blijft de flow de mooiste vind ik.
Dit zou toch wel een vervanger kunnen zijn als ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

sanre4l schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:35:
[...]

Lijkt me echt een mooie theme. Ik heb er al velen gehad maar alsnog blijft de flow de mooiste vind ik.
Dit zou toch wel een vervanger kunnen zijn als ik het zo zie.
Transistor theme blijft de beste imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What the hell heb ik net gekeken :P :9 ...

Dit ziet er zo vreemd en weird uit dat ik nu wel nieuwsgierig ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-10 08:35

Smoonshine

Feyenoord!!

Aaargh! schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:28:

Ik heb hem een tijdje terug aangeschaft inclusief alle DLC. Voor 21 euro ofzo. Het is een prima racer die niet al te lastig onder de knie te krijgen is. Ik vind hem toegankelijker (en leuker) dan Driveclub om eerlijk te zijn.

Of de DLC het geld waard is, ik denk van wel. Het geeft je aardig wat nieuwe wagens er bij en aan 5 euro kun je je ook niet echt een buil vallen lijkt me. Maar dat is een beetje afhankelijk van hoeveel je het spel gaat spelen en hoeveel waarde je hecht aan extra wagens.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:31:

— PlayStation.
Update is beschikbaar nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
SqueakyClean schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:05:
[...]

Weer een stabiliteits fix. Ik heb er eigenlijk nooit last gehad van instabiliteit, maar helaas heb ik sinds de laatste update dat GTA V gek doet. Ik was gisteren bezig met de eerste joga-missie met Michael en op tijdens de missie "hing" het spel ineens. Je hoorde alle sound effects nog, ook bewoog alles nog, maar de missie ging niet verder. In game deed alleen de start knop het nog, maar het menu laadde niet.
Programma afsluiten wilde die niet, PS4 uitzetten deed ie niet, dus maar de stekker d'r uit.

Lijkt me niet helemaal gezond!
Dat is instabiliteit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Smoonshine schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:29:
[...]

Ik heb hem een tijdje terug aangeschaft inclusief alle DLC. Voor 21 euro ofzo. Het is een prima racer die niet al te lastig onder de knie te krijgen is. Ik vind hem toegankelijker (en leuker) dan Driveclub om eerlijk te zijn.
Heb 'm maar aangeschaft met alle extra's, hij bleef maar doorgaan met "<addon> added to your downloads" notificaties. Die €5 extra wordt ik niet anders van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New discounts start today on PS Store: Bastion, PvZ: Garden Warfare, Hotline Miami, Fez, more:

http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CKg_Mc9UEAQ1I2S.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Redelijk leuke aanbiedingen. Volledig indie volgens mij, maar dat vind ik niet erg.

Bastion voor € 3,60, Fez voor € 2. Prachtige prijs voor dit soort games.

Wat vinden jullie van Hot Line Miami 2? 1 vond ik redelijk leuk, maar heb ik nog niet uitgespeeld. 2 more of the same?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Eindelijk Binding of isaac in de aanbieding. Had hem net gemist met PS plus en heb hem al op de PC. Zat dus te wachten op een knappe aanbieding op de PS4. € 4.50 is niet slecht :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
On_E schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:28:
Zo het duurde maar 2 weken maar ook de EU store heeft nu de Klassic Fatality packs voor Mortal Kombat X.

Jammer alleen dat de gratis klassic outfits van Ermac e.d. er nog steeds niet zijn...

En blijkbaar komt Skullgirls 2nd Encore niet vandaag maar morgen uit, ook ruim 2 weken na de USA release.. :r
Klassic outfit van Ermac heb ik wel allang hoor. Is eens met een update meegekomen.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-10 08:35

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb net toch Journey maar aangeschaft. Vind de filmpjes er echt geniaal uit zien. En voor 12 euro kun je er je ook niet echt een buil aan vallen. Als het goed is dan staat hij klaar als ik thuis kom!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

P.E.No.1 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:23:
[...]

Klassic outfit van Ermac heb ik wel allang hoor. Is eens met een update meegekomen.
Vreemd, ik nml. niet terwijl ik m wel zie staan bij het hoofdmenu. Maar als ik dan naar de store ga is er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Smoonshine schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:40:
Ik heb net toch Journey maar aangeschaft. Vind de filmpjes er echt geniaal uit zien. En voor 12 euro kun je er je ook niet echt een buil aan vallen. Als het goed is dan staat hij klaar als ik thuis kom!
Wat is er nu preceis geniaal aan deze game? Als ik de filmpjes bekijk dan lijkt me het echt een zeer saai. Kan niet goed begrijpen ook wat nou precies de bedoeling is maar misschien zie ik t niet goed. Iedereen is zo ongelooflijk lovend over die game maar elk filmpje wat ik zie van deze game zie ik alleen maar een of ander vaag poppetje door de woestijn lopen ..ik kan er in ieder geval niet inkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
P.E.No.1 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:21:
[...]

Wat is er nu preceis geniaal aan deze game? Als ik de filmpjes bekijk dan lijkt me het echt een zeer saai. Kan niet goed begrijpen ook wat nou precies de bedoeling is maar misschien zie ik t niet goed. Iedereen is zo ongelooflijk lovend over die game maar elk filmpje wat ik zie van deze game zie ik alleen maar een of ander vaag poppetje door de woestijn lopen ..ik kan er in ieder geval niet inkomen
Mss omdat het gaat om de beleving van het spel, en dat kan je niet halen uit een filmpje van een paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:11
(jarig!)
Cross-buy is tof, zo meteen gelijk Journey downloaden.

Bastion lijkt me nice, maar zul je net zien dat ik maar €3,53,- in m'n portemonnee heb. :F

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
On_E schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:16:
[...]

Vreemd, ik nml. niet terwijl ik m wel zie staan bij het hoofdmenu. Maar als ik dan naar de store ga is er niets.
Inderdaad vreemd ik zie m nu ook niet meer staan maar ik heb m wel. Snap niet..maar goed het gaat sowieso niet zo goed met de DLC van MKX ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10 21:30
SqueakyClean schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:15:
Redelijk leuke aanbiedingen. Volledig indie volgens mij, maar dat vind ik niet erg.

Bastion voor € 3,60, Fez voor € 2. Prachtige prijs voor dit soort games.

Wat vinden jullie van Hot Line Miami 2? 1 vond ik redelijk leuk, maar heb ik nog niet uitgespeeld. 2 more of the same?
Deel2 is echt meer van het zelfde. Heb me met deel 1 prima vermaakt, maar bij deel 2 werd her voor mij iets te eentonig.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Dishonored: Definitive Edition kost als je het origineel hebt maar €20!
Mooi dat het spel in april bij PS+ zat... :) *O*

Bron

@steefje: thanks, dan laat ik m ff gaan... wordt vast nog wel goedkoper... :)

[ Voor 6% gewijzigd door SqueakyClean op 22-07-2015 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfffi moet Batman, Ethan Carter en God of War nog uitspelen. In augustus Dishonored, Until Dawn en Everybody's Gone To The Rapture. Dying Light heb ik overigens ook nog steeds niet uitgespeeld. En dan al die PS+ games nog. De dagen zijn te kort.

Ik ben haast blij dat Uncharted is uitgesteld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vanmiddag Ethan Carter gekocht, nog niet zo heel ver maar wat een ontzettend mooie en sfeervolle game zeg echt wow gewoon. Had al begrepen dat je er niet echt super lang over doet maar dat maakt niet uit verder wou het wel eens proberen. Ik zit verder te wachten op Until Dawn en eigenlijk No Man's Sky maar ja dat duurt nog wel even.
Pagina: 1 ... 110 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link