Is al meer dan een jaar geleden dat ze de aankondiging hadden van DayZ op de PS4.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:43:
Net zoals dat ik hoop dat DayZ z.s.m op de ps4 komt...
Het mag van mij zeker wat 'sneller'.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Is al meer dan een jaar geleden dat ze de aankondiging hadden van DayZ op de PS4.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:43:
Net zoals dat ik hoop dat DayZ z.s.m op de ps4 komt...
Reviews die feiten aandragen waaruit blijkt dat de game bij lange na niet af is bedoel je?corset schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:15:
[...]
Gek he dat reviews subjectief zijn? Of zie je elke review als een feit?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Dit zijn de feiten:On_E schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:54:
[...]
Reviews die feiten aandragen waaruit blijkt dat de game bij lange na niet af is bedoel je?
BronIt's far from the only thing that's missing. There are no practice rounds in Career mode, no optional objectives to complete for XP boosts. In multiplayer - online or off - you can only select between Stroke Play and Match Play. There's no Best Ball, no Alternate Shot, no Four Ball, no Skins. No Skins! EA Tiburon has promised several free updates to the game that will add new courses and features, though I'm not sure that compensates for the absence of options that have been an integral part of the series for years. Even the Country Clubs from Tiger Woods PGA Tour 14 have been removed.
Om het nog niet te hebben over de enorme hoeveelheid pop-in, framerate problemen, een character creator die vele malen slechter is dan bijvoorbeeld die uit 2005 (!)...SqueakyClean schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:05:
[...]
Dit zijn de feiten:
[...]
Bron
Zegt genoeg lijkt me. Avoid!
Reviews van 1 bron serieus nemen is dan ook heel lastig. Metacritic en Gamerankings helpen daar wel bij, waarbij je een mooi gemiddelde krijgt.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:04:
Ik ben al een lange tijd gestopt met reviews serieus nemen ...
En dan ook nog het feit dat er veel games een review krijgen op een versie van een game wat niet de versie is wat uiteindelijk in de winkel komt.. (het grootste voorbeeld zijn de ubisoft games en Batman als meest recent)
Enige reviews die ik nog enigszins serieus neem zijn user reviews van sommige tweakers en van andere sites waarvan ik weet dat ze objectief zijn..
Is uiteraard een persoonlijke mening hoor..
Als ze niet free to play gaan...!On_E schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:11:
[...]
Om het nog niet te hebben over de enorme hoeveelheid pop-in, framerate problemen, een character creator die vele malen slechter is dan bijvoorbeeld die uit 2005 (!)...
Echt, ik was ooit groot fan van de PGA Tour reeks, maar ik wacht wel een paar jaar tot ze weer op het niveau van vroeger zitten.
Je hoeft het ook niet met alles eens te zijn, hè...On_E schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:24:
Toen Eurogamer klaagde dat DriveClub geen open world racer was en ''romance and soul'' mistte ben ik gestopt met de site bezoeken.
[ Voor 24% gewijzigd door SqueakyClean op 21-07-2015 13:29 ]
Verwijderd
Ik bedoelde meer bij Batman dat deze game zoveel hoge cijfers heeft gekregen bij de meeste gamesites , terwijl het vol Bugs framerate drops , ik heb al meerdere malen gehad dat ik freeze in de lucht tijdens het zweven of de lucht in gelanceerd word in de batmobiel..bram1984 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:09:
@Jan: Batman? Wat was het verschil met de retailversie dan?
[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 21-07-2015 13:43 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
De goede oude PS1 tijd , ik weet nog dat er destijds een magazine was waarbij je om de paar weken een disc kreeg met een aantal demo's...dvdkiwi schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:59:
Daar zouden demo's hun meerwaarde kunnen hebben.
Dan kan je zelf even spelen en je mening vormen alvorens tot aanschaf over te gaan.
Dan vind ik die 6 nog best mild van je...Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:12:
Voor Bram1984 kan het spel een 9.5 zijn omdat die nergens last van heeft.
Maar voor mij is het een 6 omdat ik letterlijk vast zit in het spel of ergens in de lucht zweef , of dat ik een missie niet kan afmaken omdat de objective in de muur is gewarpt waardoor ik niets kan doen
Verwijderd
Ik vermaak me er uitstekend mee door op alle banen 18 holes te doen.-SaveMe- schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:09:
PGA Tour 15.
Verwijderd
Ze hebben onlangs hun review wel een update gegeven na alle content en verbeteringen die ervoor zijn uitgekomen waardoor de review een stukje positiever is geworden. Wel zo netjes.On_E schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:24:
Toen Eurogamer klaagde dat DriveClub geen open world racer was en ''romance and soul'' mistte ben ik gestopt met de site bezoeken.
Ik las dat je op de PS4 nu post processing opties uit kunt zetten zoals blur en motion blur, waardoor de fps juist weer constanter wordt.SqueakyClean schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:31:
De laatste Witcher 3 patch verslechterd de fps ook weer. Gelukkig biedt het veel nieuwe functionaliteiten...
Ah, dat wist ik niet. Op EG heb ik dat iig niet gelezen...kazuka schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:29:
[...]
Ik las dat je op de PS4 nu post processing opties uit kunt zetten zoals blur en motion blur, waardoor de fps juist weer constanter wordt.
Serieus? hmm vanavond ff kijken, gisteren was de patch eindelijk binnen maar kon niet gamen ivm gfkazuka schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:29:
[...]
Ze hebben onlangs hun review wel een update gegeven na alle content en verbeteringen die ervoor zijn uitgekomen waardoor de review een stukje positiever is geworden. Wel zo netjes.
[...]
Ik las dat je op de PS4 nu post processing opties uit kunt zetten zoals blur en motion blur, waardoor de fps juist weer constanter wordt.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Geen resultaat in fps....Delve into the options menu with patch 1.07 installed, and you'll notice that there are new post-processing options. There are two options on offer: motion blur, and blur. Both are enabled by default, and both add blur effects to the game's visuals when you quickly turn the camera, or move at fast speeds. We tried turning both off to see if there was any positive impact on the game's performance, but we didn't notice any immediate differences.
Verwijderd
Journey lijkt mij een game wat binnen een half jaar als PS Plus extra komt...SqueakyClean schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:21:
Journey lijkt me echt een game die snel in de aanbieding komt. € 15 is niet duur, maar ik heb nog genoeg te spelen, dus laat m even liggen...
Omdat het de bedoeling is dat je die PS3 te vervangt door een PS4.Verstekbakker schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:17:
Ben ik spuit 11 als ik zeg dat ik op m'n PS3 remote play zou willen doen? Het kan op een Vita en op een VitaTV, waarom niet op een PS3?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Verwijderd
Fantastische game ,Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:26:
PlayStation Europe
Journey arrives on PS4 today, with 20% PS Plus discount and new theme. Watch the trailer:
http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785
[afbeelding]
GOW Collection en ICO & Shadow of the Colossus ondersteunen remote play op een ps3Verstekbakker schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:17:
Ben ik spuit 11 als ik zeg dat ik op m'n PS3 remote play zou willen doen? Het kan op een Vita en op een VitaTV, waarom niet op een PS3?
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Goed lezen. Ik heb een PS4, daarnaast heb ik een PS3 (en een Vita). Wat schiet Sony ermee op dat ik die PS3 weg doe?Aaargh! schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:20:
[...]
Omdat het de bedoeling is dat je die PS3 te vervangt door een PS4.
Nee, dat bedoel ik dus niet. Ik wil mijn PS3 kunnen gebruiken zoals een Vita...ricost schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:27:
[...]
GOW Collection en ICO & Shadow of the Colossus ondersteunen remote play op een ps3
Verwijderd
Dan kun je heel lang wachten en je krijgt nu:Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:27:
Fantastische game ,
Maar ik wacht wel tot dat die gratis op Plus komt..
Jammer dat de Theme niet gratis is als je Journey al voor de PS3 hebt... de dynamic theme iets anders is dan die static theme (die dan weer wel gratis is).Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:29:
[...]
Dan kun je heel lang wachten en je krijgt nu:
20% PS Plus discount and new theme.
[ Voor 13% gewijzigd door Verstekbakker op 21-07-2015 17:49 . Reden: misverstand ]
Verwijderd
Ik durf te wedden dat je Journey voor het einde van dit jaar nog gratis op Plus binnen kan slepen..Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:29:
[...]
Dan kun je heel lang wachten en je krijgt nu:
20% PS Plus discount and new theme.
Verwijderd
Verwijderd
Lekker op de wc spelen met je ps3.... Lijkt me een beetje ongemakkelijk....Verstekbakker schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:29:
[...]
Nee, dat bedoel ik dus niet. Ik wil mijn PS3 kunnen gebruiken zoals een Vita...
Die zit, chapeau.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:43:
[...]
Lekker op de wc spelen met je ps3.... Lijkt me een beetje ongemakkelijk....
No shit, sherlock!bram1984 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:41:
Google -> journey length
Verwijderd
je zegt wel no shit sherlock...
Ik deel je mening echter het is ook afhankelijk hoe je iets intypt, heb vaak genoeg meegemaakt dat je net dat ene woordje achterwege moest laten voor de gewenste zoek resultaat.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:04:
[...]
je zegt wel no shit sherlock...
Maar ik toets het in google en het staat er letterlijk zonder dat je ergens op hoeft te klikken..
Dus zo obvious was het niet voor je ??![]()
On-topic ,
Net eventjes mijn kapotte ps4 joystick uit elkaar gehaald , nu gaat die niet meer echt goed in elkaar.
1 stap vooruit 2 stappen terug
Verwijderd
Dat klopt ,Mizgala28 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:55:
[...]
Ik deel je mening echter het is ook afhankelijk hoe je iets intypt, heb vaak genoeg meegemaakt dat je net dat ene woordje achterwege moest laten voor de gewenste zoek resultaat.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2015 22:39 ]
Als iemand een bericht plaats zoals "mijn pc is stuk, help!" dan ga ik inderdaad vragen stellen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:15:
[...]
Dat klopt ,
En daar geef ik je ook wel gelijk in..
Alleen we zijn op Tweakers , niet op Nickelodeon dus enige eigen initiatief is wel te verwachten toch?
Vooral op een vraag die maar 2 woorden lang is
Zie mijn reactie boven je quote, ik denk vaak genoeg ook zo, sluit de forum van Tweakers want soms wordt je kort door de bocht behandeld met "google het".-SaveMe- schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:30:
Mja, maar aan de andere kant is het een community en was ik benieuwd naar een antwoord van iemand uit die community die zelf de game heeft gespeeld. Met name omdat het een erg korte game is. Zullen we allemaal maar googlen en de tent hier sluiten ?
Verwijderd
Daar geef ik je gelijk inMizgala28 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 23:20:
[...]
Als iemand een bericht plaats zoals "mijn pc is stuk, help!" dan ga ik inderdaad vragen stellen.
Maar stel dat je netjes een vraag stelt, uitlegd wat je hebt zelf gedaan en ga zo door, ik kom regelmatig tegen dat iemand om hulp vraagt, goede uitleg geeft en zelf genoeg heeft geprobeerd en toch wordt er gezegd Google het, ik bedoel het is leuk en aardig dat als ik even weet dat mijn ps4 geen 5ghz wifi ondersteund dat iedereen dat weet, ik bedoel ja typ maar eens in "wifi frequenties PS4" en kijk wat je ziet, daarna typ eens "heeft ps4 5ghz ondersteuning?" en kijk dan, ik ken zat mensen die het net niet weten en optie 1 kiezen, punt is dat Google 1 is en goed Googlen 2 is, daarnaast is er punt 3 en dat is het goede antwoord krijgen.
[...]
Dat snap ik.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 23:40:
[...]
Daar geef ik je gelijk in.
Alleen nu word er letterlijk gevraagd "journey length" , toets dat in in google in elke taal of wat dan ook en dan heb je je antwoord..
Het is meer moeite uiteindelijk om het hier te vragen om te typen in google..
En jullie hebben gelijk dit is een community , maar zoals ik al zei ...een klein beetje eigen initiatief hoort wel een beetje bij deze site.
Maar zoals ik al zei ,
Misschien is het beter dat we hierover ophouden , want het gaat een beetje langzaam off-topic en dit is een discussie waar uiteindelijk iedereen "gelijk" heeft![]()
Klopt. Het is hier dus geen helpdesk of vraagbaak waar je dus, zonder eerst zelf ook maar enige moeite te doen, de meest simpele vragen kunt neerplempen. Er wordt inderdaad initiatief verwacht (lees de regels er eens op na). Overigens was Googlen sneller geweest om het antwoord te vinden, dus technisch gezien heb je nu meer moeite gedaan.-SaveMe- schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:30:
Mja, maar aan de andere kant is het een community en was ik benieuwd naar een antwoord van iemand uit die community die zelf de game heeft gespeeld. Met name omdat het een erg korte game is. Zullen we allemaal maar googlen en de tent hier sluiten ?
Verwijderd
Het schijnt dat die game op de last gen nog beter loopt. Dan gooi ik mijn geld nog liever weg.Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:27:
Prototype® Biohazard-bundel:
Uitgebracht 22 Jul 2015.
https://store.playstation...01766_00-PROTOTYPEBUNDLE1
Iemand die deze games al heeft op de PS4?
Ik ben gisteren voor het eerst met Journey begonnen, volgens mij spawnen random mensen in je game. Ik heb overigens geen PS+ maar er komen wel mensen in mijn game.apNia schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:13:
Voor de mensen die Journey al hebben gespeeld, ik wil hem binnenkort ook kopen. Ik wil hem het liefst met iemand spelen, maar is dat mogelijk, of ontmoet je enkel random mensen?
Verwijderd
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Zijn ze nooit net als zoveel bedrijven (ik tel Microsoft niet mee, maar die kunnen een update belachelijk specifiek uitleggen).BlackEyedAngel schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:38:
Orgineel changelog ;') Kunnen ze nou niet IETS specifieker zijn?
Verwijderd
Lijkt me zeer handig een kalender app, hopelijk met Google account mogelijkheid.Toekomstige PS4 firmware update brengt mogelijk een kalender app
Het is alweer even geleden dat Sony een grote firmware update voor de PlayStation 4 uitbracht en dat betekent dat het vast niet al te lang duurt alvorens er een nieuwe verschijnt. Wat we van die update mogen verwachten is nog volledig in nevelen gehuld, al is er wel een eerste hint opgedoken.
In de PlayStation Store kan je namelijk een dynamisch thema van Journey kopen en om je een idee te geven hoe deze eruit ziet staan er screenshots bij. Eén van de twee screenshots is de bovenstaande en als je goed kijkt, dan zie je inderdaad een icoon dat aan een kalender doet denken.
Er bestaat dus een kans dat de komende firmware update onder andere een kalender app brengt. De vraag is alleen waar dit precies voor is bedoeld, een persoonlijke agenda voor je dagelijkse leven bijhouden op de PlayStation 4 lijkt immers wat onwaarschijnlijk.
Bron: http://www.psx-sense.nl/1...ogelijk-een-kalender-app/
Liever belachelijk specifiek dan belachelijk vaag to be honest.Mizgala28 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:14:
[...]
Zijn ze nooit net als zoveel bedrijven (ik tel Microsoft niet mee, maar die kunnen een update belachelijk specifiek uitleggen).
Maar goed, blijkbaar is een eventuele c specifieke changelog te veel gevraagd.
Verwijderd
Weer een stabiliteits fix. Ik heb er eigenlijk nooit last gehad van instabiliteit, maar helaas heb ik sinds de laatste update dat GTA V gek doet. Ik was gisteren bezig met de eerste joga-missie met Michael en op tijdens de missie "hing" het spel ineens. Je hoorde alle sound effects nog, ook bewoog alles nog, maar de missie ging niet verder. In game deed alleen de start knop het nog, maar het menu laadde niet.Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:31:
PS4 firmware update 2.57 verschijnt snel.
PS4 system software update 2.57 coming soon, it’s a minor update that improves stability of some features.
— PlayStation.
Helemaal mee eensdjmelvee schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:21:
[...]
Liever belachelijk specifiek dan belachelijk vaag to be honest.
Zou wel tijd zijn, wel apart dat de Vita die wel heeft, al sinds de launch in 2012...Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:14:
[...]
Lijkt me zeer handig een kalender app, hopelijk met Google account mogelijkheid.
Verwijderd
Rivals vond ik persoonlijk een heel leuk race-spel , met 1 van de beste soundtracks die ik ooit in een game heb geluisterdAaargh! schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:28:
NFS Rivals is op het moment de weekaanbieding in de PS store, iemand die dit spel heeft en me kan vertellen hoe de gameplay is ? Ik heb Driveclub PS+ editie maar die is dusdanig lastig dat ik er geen zak aan vind, ik zoek gewoon een arcade-style racer, niet te lastig te besturen, waar ik gewoon meestal lekker vol gas kan scheuren. Is NFS: Rivals dit ?
En zo ja, is het het waard om de versie met alle DLC aan te schaffen voor €5 extra ?
Lijkt me echt een mooie theme. Ik heb er al velen gehad maar alsnog blijft de flow de mooiste vind ik.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:26:
PlayStation Europe
Journey arrives on PS4 today, with 20% PS Plus discount and new theme. Watch the trailer:
http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785
[afbeelding]
Transistor theme blijft de beste imo.sanre4l schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:35:
[...]
Lijkt me echt een mooie theme. Ik heb er al velen gehad maar alsnog blijft de flow de mooiste vind ik.
Dit zou toch wel een vervanger kunnen zijn als ik het zo zie.
Verwijderd
What the hell heb ik net gekeken
Ik heb hem een tijdje terug aangeschaft inclusief alle DLC. Voor 21 euro ofzo. Het is een prima racer die niet al te lastig onder de knie te krijgen is. Ik vind hem toegankelijker (en leuker) dan Driveclub om eerlijk te zijn.Aaargh! schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:28:
NFS Rivals is op het moment de weekaanbieding in de PS store, iemand die dit spel heeft en me kan vertellen hoe de gameplay is ? Ik heb Driveclub PS+ editie maar die is dusdanig lastig dat ik er geen zak aan vind, ik zoek gewoon een arcade-style racer, niet te lastig te besturen, waar ik gewoon meestal lekker vol gas kan scheuren. Is NFS: Rivals dit ?
En zo ja, is het het waard om de versie met alle DLC aan te schaffen voor €5 extra ?
uhm...
Kan niet wachten tot deze in de IGC komt!!
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
FUCK Fallout 4 of Metal Gear Solid 5, DIT is pas een game
Update is beschikbaar nu.Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:31:
PS4 firmware update 2.57 verschijnt snel.
PS4 system software update 2.57 coming soon, it’s a minor update that improves stability of some features.
— PlayStation.
Dat is instabiliteitSqueakyClean schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:05:
[...]
Weer een stabiliteits fix. Ik heb er eigenlijk nooit last gehad van instabiliteit, maar helaas heb ik sinds de laatste update dat GTA V gek doet. Ik was gisteren bezig met de eerste joga-missie met Michael en op tijdens de missie "hing" het spel ineens. Je hoorde alle sound effects nog, ook bewoog alles nog, maar de missie ging niet verder. In game deed alleen de start knop het nog, maar het menu laadde niet.
Programma afsluiten wilde die niet, PS4 uitzetten deed ie niet, dus maar de stekker d'r uit.
Lijkt me niet helemaal gezond!
Heb 'm maar aangeschaft met alle extra's, hij bleef maar doorgaan met "<addon> added to your downloads" notificaties. Die €5 extra wordt ik niet anders van.Smoonshine schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:29:
[...]
Ik heb hem een tijdje terug aangeschaft inclusief alle DLC. Voor 21 euro ofzo. Het is een prima racer die niet al te lastig onder de knie te krijgen is. Ik vind hem toegankelijker (en leuker) dan Driveclub om eerlijk te zijn.
Verwijderd
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Klassic outfit van Ermac heb ik wel allang hoor. Is eens met een update meegekomen.On_E schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:28:
Zo het duurde maar 2 weken maar ook de EU store heeft nu de Klassic Fatality packs voor Mortal Kombat X.
Jammer alleen dat de gratis klassic outfits van Ermac e.d. er nog steeds niet zijn...
En blijkbaar komt Skullgirls 2nd Encore niet vandaag maar morgen uit, ook ruim 2 weken na de USA release..
PSN id: PENo1
uhm...
Vreemd, ik nml. niet terwijl ik m wel zie staan bij het hoofdmenu. Maar als ik dan naar de store ga is er niets.P.E.No.1 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:23:
[...]
Klassic outfit van Ermac heb ik wel allang hoor. Is eens met een update meegekomen.
Wat is er nu preceis geniaal aan deze game? Als ik de filmpjes bekijk dan lijkt me het echt een zeer saai. Kan niet goed begrijpen ook wat nou precies de bedoeling is maar misschien zie ik t niet goed. Iedereen is zo ongelooflijk lovend over die game maar elk filmpje wat ik zie van deze game zie ik alleen maar een of ander vaag poppetje door de woestijn lopen ..ik kan er in ieder geval niet inkomenSmoonshine schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:40:
Ik heb net toch Journey maar aangeschaft. Vind de filmpjes er echt geniaal uit zien. En voor 12 euro kun je er je ook niet echt een buil aan vallen. Als het goed is dan staat hij klaar als ik thuis kom!
Mss omdat het gaat om de beleving van het spel, en dat kan je niet halen uit een filmpje van een paar minuten.P.E.No.1 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:21:
[...]
Wat is er nu preceis geniaal aan deze game? Als ik de filmpjes bekijk dan lijkt me het echt een zeer saai. Kan niet goed begrijpen ook wat nou precies de bedoeling is maar misschien zie ik t niet goed. Iedereen is zo ongelooflijk lovend over die game maar elk filmpje wat ik zie van deze game zie ik alleen maar een of ander vaag poppetje door de woestijn lopen ..ik kan er in ieder geval niet inkomen
Shikata ga nai.
Inderdaad vreemd ik zie m nu ook niet meer staan maar ik heb m wel. Snap niet..maar goed het gaat sowieso niet zo goed met de DLC van MKX ..On_E schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:16:
[...]
Vreemd, ik nml. niet terwijl ik m wel zie staan bij het hoofdmenu. Maar als ik dan naar de store ga is er niets.
Deel2 is echt meer van het zelfde. Heb me met deel 1 prima vermaakt, maar bij deel 2 werd her voor mij iets te eentonig.SqueakyClean schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:15:
Redelijk leuke aanbiedingen. Volledig indie volgens mij, maar dat vind ik niet erg.
Bastion voor € 3,60, Fez voor € 2. Prachtige prijs voor dit soort games.
Wat vinden jullie van Hot Line Miami 2? 1 vond ik redelijk leuk, maar heb ik nog niet uitgespeeld. 2 more of the same?
PSN ID Binloading_nl
[ Voor 6% gewijzigd door SqueakyClean op 22-07-2015 21:30 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq