[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.925 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07
bram1984 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 10:38:
Unlocked 60 en dipt de hele tijd onder de 30. Als je dat niet merkt.
Merkte het ook meteen gister idd.
Zonde want je merkt het vrij makkelijk. Even naar de lucht kijken en snel terug.
Maar spel is wel heel mooi. Zeker voor een indie achtige game. Geen idee of grote dev is. Maar unreal engine 4 oogt wel prachtig.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:37
yinx84 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 18:39:
Ik weet dat dit misschien beter thuis hoort in het PS4 service/garantie topic, maar wil dit toch even hier posten. Zo klinkt mijn PS4 als ik 10 min aan het spelen ben (in geval van filmpje Infamous). Kunnen jullie bevestigen dat dit niet hoort? Word er gek van... het is alsof er iemand staat te stofzuigen.

Heb hem trouwens ook helemaal uit de kast gehaald, ivm luchtaanvoer, maar dat hielp niets. Waar hij nu staat krijgt hij ook wel voldoende lucht. Daar ligt het niet aan dus

YouTube: PS4 fan noise
De mijne staat vrij op een tv kast. Ook dan maakt hij erg veel lawaai. Zelfde als bij jou alleen niet constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het ook niet constant dat harde blaas geluid.

Er is mee te leven en ik wacht dan ook op een PS4 CUH-1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
Niku schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:49:
Vanavond weer een avondje Dragon Age: Inquisition knallen, wat een gave game is dat toch :)
Kan iemand me vertellen in hoeverre de vijanden in die game met je mee levellen? (Krijg er in het specifieke topique geen antwoord op.)
Je bedoelt tot in hoeverre de moeilijkheidsgraad meescaled?
Nadat je de Knight enchanter class hebt unlocked is het gewoon barriers spammen en maar gaan met die banaan. Zelfs op Nightmare!
Maar ze blijven moeilijk en lvlen goed mee. En je moet ook wel echt levelen om ze aan te kunnen. Vooral in het begin merkte ik dat ik heel hinterlands aan het afmaken was, maar de mobs te hoog level waren voor mij om te doen.
Toen kreeg ik door dat je ook naar andere regio's kan!
In andere regios meer geschikt voor mijn level wat doorgeleveld en toen teruggekomen en al die monsters de pan in gehakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
bukkum schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 13:30:
[...]

De mijne staat vrij op een tv kast. Ook dan maakt hij erg veel lawaai. Zelfde als bij jou alleen niet constant.
Idem hier, soms wel lawaaiig, maar niet constant. Heb het nog niet als hinderlijk ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
En tijdens destiny is de ps4 redelijk stil, ook met dit weer. Heb een launch day ps4, van 29-11-2013 dus.
Er zit al een 2TB hdd in, en na 29-11 ( na garantie dus) ga ik ook de koelpasta vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 07:22:
[...]

Ik had de externe schijf die ik later in de PS4 heb gestopt wel eerst geformateerd.
Geen idee of dat noodzakelijk is. Ik denk dat de PS4 de harde schijf zelf wel kan
formateren en klaarmaken voor gebruik.
Bedankt voor je comment. Ik heb de HDD eerst geformatteerd en vervolgens de HDD geïnstalleerd.
Nu eerst maar eens mijn volledige game collectie opnieuw downloaden....... (had helaas geen werkende tweede externe HDD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

v8power67 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 10:49:
[...]

Merkte het ook meteen gister idd.
Zonde want je merkt het vrij makkelijk. Even naar de lucht kijken en snel terug.
Maar spel is wel heel mooi. Zeker voor een indie achtige game. Geen idee of grote dev is. Maar unreal engine 4 oogt wel prachtig.
Gemaakt door 6-8 man. Ze gebruiken een techniek genaamd photogrammetry om die mooie plaatjes op het scherm te tonen. Best knap :)

Het helpt bij mij wel om in de options camera smoothing op medium te zetten, dan is de overgang van 60-30 fps voor mijn gevoel wat minder abrupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Vraagje voor de mensen die wel eens US game keys kopen. Ik heb gelezen dat als je een US account aanmaakt en daar je key activeert, dat je het spel ook gewoon in je 'normale' account kan downloaden/spelen. Kan je daarna je US account weghalen? Of haal je dan ook het spel onder je normale account weg?

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 18-07-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:16
Dat account moet je laten staan, anders kun je niks meer met het spel.
Je kunt wel op je eigen account spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:53

spaceboy

Op grote hoogte

Staat er ergens (op GoT) een uitleg hoe het precies werkt met zo'n US account? Wat zijn de nadelen? Je kunt dus zeg maar 1 EU main account met al je trophies hebben waar je alleen maar mee speelt en daarnaast een US account waar je games koopt en downloadt en die games met je EU account speelt??

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
dutchgio schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 21:11:
Dat account moet je laten staan, anders kun je niks meer met het spel.
Je kunt wel op je eigen account spelen.
Heb nu dus een US account waarop ik the Last of Us Remastered aan het downloaden ben. Ik zie hem nog niet in m'n EU account library... komt dat pas als ik de game binnen heb op US account? Of moet ik m'n US account Primary maken? Wat zijn de nadelen daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja US moet sowieso op primary staan, dat is zodat je er met je andere accounts ook bij kan.

Hele game sharing is echt al 345 keer voorbijgekoken trouwens, kijk desnoods even in een topic eerder en gebruik de zoekfunctie, daar staat het allemaal heeeeel uitgebreid uitgelegd hoe het in z'n werk gaat.

[ Voor 53% gewijzigd door dutchgio op 18-07-2015 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
dutchgio schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 21:23:
Ja US moet sowieso op primary staan, dat is zodat je er met je andere accounts ook bij kan.
Thanks, maar is nog erg verwarrend. Komt m'n EU account dan als secondary? Of zijn er geen nadelen aan het op primary zetten van je US account? Kunnen ze allebei primary zijn?

Edit: kan nu m'n main account niet meer activeren als Primary, ondanks dat m'n US account deactivated is. Maar even uitzoeken.

[ Voor 14% gewijzigd door yinx84 op 18-07-2015 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
yinx84 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 21:25:
[...]

Thanks, maar is nog erg verwarrend. Komt m'n EU account dan als secondary? Of zijn er geen nadelen aan het op primary zetten van je US account? Kunnen ze allebei primary zijn?

Edit: kan nu m'n main account niet meer activeren als Primary, ondanks dat m'n US account deactivated is. Maar even uitzoeken.
Je stelt geen account in als primary maar je console: GROOT verschil. Je hebt dus NIET een 'hoofd' account op je PS4. Je hebt een hoofd console, niet een hoofd account.

Je kan een PS4 instellen als primair PS4 voor meerdere accounts. Dat wil dus zeggen dat de PS4 die jij hebt, als de hoofd PS4 wordt gezien. Dan kan iedereen de games spelen van elk account die de PS4 als main heeft gekoppeld. Doe je dat niet, dan kan je met je EU account dus niet de US account games spelen. Stel je PS4 in als primair en je kan met je EU account de games spelen van je US account. Stel de PS4 ook primair in voor je EU account en overige accounts kunnen weer games spelen die gekocht is met je EU account.

Je kan niet meerdere PS4's activeren als primary voor één zelfde account. Je kan dus niet jouw PS4 activeren als primair voor je US account en dan nog een PS4 van een vriend van je activeren als primair van diezelfde US account, zodat hij die games ook kan spelen. Je kan immers slechts één hoofd PS4 hebben waar alle accounts op die PS4 toegang krijgen tot die games.

Ik denk dat dit wel uitgebreid genoeg is, voor meer info staat er (heel) veel al uitgelegd in deze thread. De zoekfunctie kan je daar goed bij helpen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:59
Weet niet of het al gepost is, maar een dikke RTS op de PS4 is toch wel top :)

Grand Ages : Medieval :

[ Voor 23% gewijzigd door Beakzz op 19-07-2015 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me niet echt fijn met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
ASNNetworks schreef op zondag 19 juli 2015 @ 00:13:
[...]

Je stelt geen account in als primary maar je console: GROOT verschil. Je hebt dus NIET een 'hoofd' account op je PS4. Je hebt een hoofd console, niet een hoofd account.

Je kan een PS4 instellen als primair PS4 voor meerdere accounts. Dat wil dus zeggen dat de PS4 die jij hebt, als de hoofd PS4 wordt gezien. Dan kan iedereen de games spelen van elk account die de PS4 als main heeft gekoppeld. Doe je dat niet, dan kan je met je EU account dus niet de US account games spelen. Stel je PS4 in als primair en je kan met je EU account de games spelen van je US account. Stel de PS4 ook primair in voor je EU account en overige accounts kunnen weer games spelen die gekocht is met je EU account.

Je kan niet meerdere PS4's activeren als primary voor één zelfde account. Je kan dus niet jouw PS4 activeren als primair voor je US account en dan nog een PS4 van een vriend van je activeren als primair van diezelfde US account, zodat hij die games ook kan spelen. Je kan immers slechts één hoofd PS4 hebben waar alle accounts op die PS4 toegang krijgen tot die games.

Ik denk dat dit wel uitgebreid genoeg is, voor meer info staat er (heel) veel al uitgelegd in deze thread. De zoekfunctie kan je daar goed bij helpen.
Helder, en eigenlijk heel simpel. Dank.

PS4 kan meerdere primairy accounts hebben.
Elk account heeft maar èèn primary PS4.

TLoU werkt gewoon prima op m'n 'eigen' account nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:27
Soms al ik een race opsla en op youtube zet lijkt het net of ie van tv opgenomen is met een hele shaky hand.
Zie dit voorbeeld: bovenin beeld staat data welke tijdens de game op een vaste plek staat en niet beweegt. (staat op 30% doorzichtbaarheid maar het is te zien ;))
In de video beweegt het alle kanten op :/
Iemand een idee hoe dit kan? Ik snap er niks van :|

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Je rijd wel netjes. ;)
Maar inderdaad, er zit een soort schud effect in op bepaalde momenten.
Geen idee hoe dat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier ervaring met deze? Hoe klinkt 'ie?

https://m.bol.com/nl/p/tu...h%20stealth%20500/sf/true

Edit: Lees net dat 'ie in de Tweakers vergelijking mee is genomen. Opvallend genoeg blijkt de Gold meer bass te geven, terwijl ik die in vergelijking met zijn voorganger juist een ronduit belabberde bas vind hebben.

[ Voor 30% gewijzigd door bram1984 op 19-07-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Toch blijf ik het apart vinden dat jij de enige bent die dit ondervind. Iedereen op dit forum die de gold heeft vind het een top headset met dito geluid. Ik zet dat ding zachter anders piepen me oren echt na een avond met de gold op.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Heeft iemand ook moeite gehad om zijn ps4 hdd te formatteren?
Ik gebruik een mac en het lukt mij niet om de originele ps4 hdd te formatteren. Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 22:05
Sinds een maand ofzo heb ik een PS4, altijd Xboxen gehad maar bij de nieuwe generatie toch de overstap gemaakt naar de PlayStation.

Eigenlijk speel ik nog maar 1 spel, Assasins creed Unity. Erg tevreden met de PS4, echter 1 ding wat me een beetje begint te iriteren is het ventilator geluid. In sommige scene's van AC maakt de PS4 toch wel erg veel lawaai. Soms zelfs al als ik alleen in het menu zit van het spel, dat lijkt me grafisch toch niet belastend.

Zijn er meer mensen die dit met AC unity hebben? En/of hoe gaan jullie om met het ventilator geluid bij spellen die wat meer CPU/GPU kracht vragen.

Mijn xbox 360 hoorde ik nooit, viel me wel wat tegen bij een console van 300+ euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Snap al die verhalen van lawaaiege ps4s niet zo. Heb hem al meer dan een jaar. En alleen als ik mijn tv mute tijdens gamen hoor ik hem wel ja. Maar wie gamed er zonder geluid ??
Misschien de ps4 wat meer ruimte geven want lijkt erop dat hij als hij lawaai maakt in een te warm kastje staat.
En luider dan een x360?? Ik had een van de eerste en die maakte al pleuris lawaai bij idle....
De elite idem. Heb alleen de slim niet gehad maar alle x360 die ik had waren echt luid. Ruim over tv geluid heen.
Dat lukt mijn ps4 niet eens tijdens een hittegolf. Ik hoor hem echt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theo27 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 19:12:
Toch blijf ik het apart vinden dat jij de enige bent die dit ondervind. Iedereen op dit forum die de gold heeft vind het een top headset met dito geluid. Ik zet dat ding zachter anders piepen me oren echt na een avond met de gold op.
Ik ook. Maar aan de andere kant: ik ben voor zover ik weet ook de enige die 'm direct ter plekke vergeleken heeft met zijn voorganger. Dus of ik had een brak exemplaar, of de PS3 variant geeft exceptioneel veel laag en volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 22:05
Ik heb dus de xbox 360 slim :) de vorige revisies weet ik niet meer qua geluid.

Tijdens het spelen van de actie scene's hoor ik em ook niet, dan zit je in het spel, maar als je dan even naar het menuutje gaat, is er niet zoveel audio en dan hoor ik em wel duidelijk.
Tja, is het een probleem? Het is meer iets wat gaat iriteren. En de tv harder zetten is geen oplossing in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Mja misschien is ac unity een uitzondering en laat die doordat het al niet een bug vrij spel is de console op 100% draaien in de menus. Maar alsnog zou je dit niet zo hard moeten horen. Weet je zeker dat hij zijn warme lucht goed kwijt kan en genoeg koele lucht krijgt ??
Misschien heb jij een versie waarvan koelpasta niet goed is. En heeft ie het moeilijk ermee. Alsnhet echt irritant wordt gewoon sony bellen.

Maar nogmaals zelfs toen het rond de 30 graden in de woonkamer was hoorde ik hem alleen als ik de tv mute tijdens een intensieve game. Maar dat doe ik niet of nauwelijks dus hoor mn ps4 echt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:29
Theo27 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 19:12:
De Sony Wireless Stereo Headset 7.1 is veel beter dan de Sony Wireless Headset Gold, vergelijk ze maar eens als je de mogelijkheid hebt.

Nadeel van de Sony Wireless Stereo Headset 7.1 is de mini USB i.p.v. de micro USB aansluiting.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom is ie beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 13-10 21:59
bram1984 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 05:37:
Lijkt me niet echt fijn met een controller.
Mwah dat ligt helemaal aan hoeveel moeite ze er in hebben gestoken. Voor ik Tropico speelde op de Xbox360 had ik ook niet verwacht dat het lekker speelde. Zal deze ook gewoon op de pc spelen (bij goede reviews), maar ben wel benieuwd hoe ze de besturing hebben aangepakt. Misschien eindelijk iets met die "briljante" camera die ik al een jaar in de kast heb liggen 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond een sneue dag in mijn playstation wereld ,

Mijn allereerste playstation is overleden , mijn allereerste gameconsole....
20 jaar plezier van deze console gehad , nou maar eventjes op internet zoeken of ik er 1 kan vinden...

En dan in de motto van als er 1 ding mis gaat dan gaan er altijd andere dingen mis...
Ik slinger mijn ps4 aan voor een rondje driveclub , breekt er iets af van mijn controller waardoor ik mijn R2 niet meer kan indrukken(wat lastig is aangezien R2 gas geven is.)
Dus eventjes mijn controller openschroeven straks...

Gelukkig heb ik nog een halve dozijn andere controllers maar toch... het is wel jammer haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik-1980 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:03:
Heeft iemand ook moeite gehad om zijn ps4 hdd te formatteren?
Ik gebruik een mac en het lukt mij niet om de originele ps4 hdd te formatteren. Suggesties?
http://www.apple4ever.nl/...-het-schijfhulpprogramma/

https://www.google.nl/#q=...+schijf+partitioneren+mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De bass is dieper en voller en hij geeft een hoger volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Dit heb ik inderdaad geprobeerd alleen krijg dan de volgende foutmelding:

" Het partitioneren is mislukt met de fout:

Apparaat kan niet worden geopend"

Het lukt mij dus niet om de partities te verwijderen en hier 1 partitie van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even uit zijn externe omhulsel halen en alles opnieuw 'goed' aansluiten?

Klinkt of er iets niet goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 18:44:

Edit: Lees net dat 'ie in de Tweakers vergelijking mee is genomen. Opvallend genoeg blijkt de Gold meer bass te geven, terwijl ik die in vergelijking met zijn voorganger juist een ronduit belabberde bas vind hebben.
Ik heb de TB 400, en erg tevreden mee. Grootste minpunt in de Tweakers vergelijking was dat deze niet lekker zit, maar daar heb ik helemaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 07:29:
Even uit zijn externe omhulsel halen en alles opnieuw 'goed' aansluiten?

Klinkt of er iets niet goed zit.
Hmm, net gedaan maar dat is het ook niet. Als ik de schijf aansluit krijg ik de melding:

"De schijf die u hebt geplaatst kan niet door deze computer worden gelezen"

Dan kies ik voor initialiseer en dan probeer ik er 1 partitie van te maken. Dan krijg ik vervolgens weer dezelfde melding als eerder aangegeven.

Google heeft me ook niks opgeleverd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een andere laptop/pc proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

Zo heb ook driveclub weer herontdekt.
Wat een dikke game. Blijf me verbazen over de graphics maar het rijden is ook supertof.
Video is een 8ste tijd wereldwijd met timetrial op circuit canada(eerste in de circuit lijst) in regen met de ferrari enzo. Kan nog sneller maar vond wel goed zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
v8power67 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:56:
[video]

Zo heb ook driveclub weer herontdekt.
Wat een dikke game. Blijf me verbazen over de graphics maar het rijden is ook supertof.
Video is een 8ste tijd wereldwijd met timetrial op circuit canada(eerste in de circuit lijst) in regen met de ferrari enzo. Kan nog sneller maar vond wel goed zo :p
Nice hoor... ik ken 't spel alleen maar van de PS+ edition, wat volgens mij een soort uitgebreide demo is. Ben verder ook geen racefan, maar vond 't wel lekker spelen. Gebruik jij trouwens ooit je handrem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
yinx84 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:01:
[...]

Nice hoor... ik ken 't spel alleen maar van de PS+ edition, wat volgens mij een soort uitgebreide demo is. Ben verder ook geen racefan, maar vond 't wel lekker spelen. Gebruik jij trouwens ooit je handrem?
Ja spel speelt echt heerlijk. Makkelijk instappen maar als je hard wil gaan vergt toch enige tijd.
En nee gebruik nooit handrem als ik een laptijd wil neerzetten. Wel voor de driftsecties, maar die negeerde ik even deze ronde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-10 20:04
v8power67 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:06:
[...]

Ja spel speelt echt heerlijk. Makkelijk instappen maar als je hard wil gaan vergt toch enige tijd.
En nee gebruik nooit handrem als ik een laptijd wil neerzetten. Wel voor de driftsecties, maar die negeerde ik even deze ronde ;)
Heb hem verkocht omdat ik mij ergerde aan de AI die op mij inramde en dat kostte mij weer punten. Of dat slippen in een bocht. En het stukje lucht wat tussen de andere auto's zit. Je raakt de autos namelijk nooit lak aan lak maar de animatie is er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Zal je eerlijk zeggen heb nog geen 1 keer een race gedaan. Doe alleen maar time trial. En dat bevalt me zeer goed. Heb gelijk ook de seasonpass erbij gehaald. Volgende dlc pack de nismo gtr :D

[ Voor 2% gewijzigd door v8power67 op 20-07-2015 13:22 . Reden: Niet maand maar dlc ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rwbk schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:09:
[...]

Heb hem verkocht omdat ik mij ergerde aan de AI die op mij inramde en dat kostte mij weer punten. Of dat slippen in een bocht. En het stukje lucht wat tussen de andere auto's zit. Je raakt de autos namelijk nooit lak aan lak maar de animatie is er wel.
Driveclub :( :( ..

Ik start hem nog heel soms om omdat ik nog een aantal trophy's moet hebben , maar god o god was is het een frusterend en slecht spel..
Op sommige momenten rijd het fantastisch en heb je echt heerlijke races , MAAR ... inderaad de AI wat doet alsof ze in botsauto's rond rijden.
En inderdaad dat stukje lucht dat is soms zeer frusterend omdat het ook voor de zijkanten geld , heb al meerdere malen gehad dat ik iemand wou inhalen en langs de buitenkant van de rails reed en opeens door de lucht vloog terwijl ik niets raakte..

Time trails zijn inderdaad wel het leukste in dit spel , geen AI die je kan irriteren.
Alleen zodra zo'n time trail meerdere minuten gaat duren dan vind ik het al iets minder leuk , vooral als je alleen nog in de laatste sector tijd kan winnen....

Dan is project cars toch een heel stuk leuker(heb er nog niet veel tijd in gestoken i.v.m backlog) maar daar is mijn enige frustratiepunt de Rubberbanding.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-10 20:04
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:27:
[...]

Ik start hem nog heel soms om omdat ik nog een aantal trophy's moet hebben , maar god o god was is het een frusterend en slecht spel..
Op sommige momenten rijd het fantastisch en heb je echt heerlijke races , MAAR ... inderaad de AI wat doet alsof ze in botsauto's rond rijden.
En inderdaad dat stukje lucht dat is soms zeer frusterend omdat het ook voor de zijkanten geld , heb al meerdere malen gehad dat ik iemand wou inhalen en langs de buitenkant van de rails reed en opeens door de lucht vloog terwijl ik niets raakte..

Time trails zijn inderdaad wel het leukste in dit spel , geen AI die je kan irriteren.
Alleen zodra zo'n time trail meerdere minuten gaat duren dan vind ik het al iets minder leuk , vooral als je alleen nog in de laatste sector tijd kan winnen....

Dan is project cars toch een heel stuk leuker(heb er nog niet veel tijd in gestoken i.v.m backlog) maar daar is mijn enige frustratiepunt de Rubberbanding.....
Heb Project cars nog niet online gespeeld. Eerst even offline wat auto's masteren of in iedergeval onder controle krijgen. De Formula A, B, C en rookie heb ik nu onder controle. Heerlijke class is dat om in rond te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:50

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:27:
[...]

Je kan het niet dus is het een slecht spel? 8)7

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:40:
[...]

Je kan het niet dus is het een slecht spel? 8)7
Waar haal jij het vandaan dan ik het niet kan :O ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt, je vindt het spel kut, maar start hem toch op voor de trophies? Schiet mij maar lek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:55:
Echt, je vindt het spel kut, maar start hem toch op voor de trophies? Schiet mij maar lek.
:P ,

Ik heb nogal een gametic dat als ik een spel speel , hoe erg ik me er ook aan frustreer ... Wel mijn geld eruit wil halen en een bepaald completion % wil halen bij de trophy's...
Maar ik hou er dan ook van om trophy's te halen..

En bij voorbaat weet ik uiteraard niet of ik een spel kut vind of leuk ga vinden..

Als ik een spel leuk vind dan blijf ik hem uiteraard spelen , games zoals driveclub die start ik eens in de zoveel tijd weer eventjes een uurtje ofzo op om weer wat verder te gaan tot ik het weer zat ben.

Jij vind het vreemd om een spel te spelen die je achteraf niet zo leuk vind , ik vind het vreemd(of beter gezegd zonde) als mensen een game kopen voor +60 euro en die weg doen of stof laten happen omdat ze hem niet zo leuk vinden...

Wij hebben ook al meerdere games samen gespeeld (c.o.d en far cry) , en daar ging ik altijd voor de completion toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Gewoon doorspelen. Irritaties nemen dan wel af. Ik heb me nog nooit geïrriteerd aan de AI. Blijft voor mij de beste racegame ever. Ik speel hem iedere dag sinds vorig jaar oktober. Speel veel online time trials gaat echt nooit vervelen. De seasonpass is dan zeker een aanrader. Iedere maand 5 nieuwe wagens erbij. Helemaal top.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Trophies verzamelen is een apart soort hobby.
Als je toch al een eind op weg bent in een game is die platinum trophy eigenlijk een "must".
Niet dat het altijd leuk is om die laatste trophies weg te werken :P

@Theo: eens. Ik vind 'm leuker dan pCars als ik eerlijk ben.
Al kan ik me heel goed vinden in de kritieken dat de AI nogal een b*tch is, jij de enige bent die de gevolgen ondervindt van een beuk en dat de physics af en toe echt random lijken te zijn.
Om het nog maar niet over die rubberbanding te hebben.
Maar de hoeveelheid content, zeker met season pass, in ongeevenaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

dvdkiwi schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:09:
Trophies verzamelen is een apart soort hobby.
Als je toch al een eind op weg bent in een game is die platinum trophy eigenlijk een "must".
Niet dat het altijd leuk is om die laatste trophies weg te werken :P
Kan dat trophy gebeuren niet uit ? Het nut van die feature ontgaat me volkomen.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xChOasx
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-08 09:01
Aaargh! schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:12:
[...]

Kan dat trophy gebeuren niet uit ? Het nut van die feature ontgaat me volkomen.
Voor sommige mensen is het JUIST de hobby alle trophies te halen.

Die spelen dan weer anders, met walkthroughs en weet ik veel wat. Tis niet mijn tak van sport, maar sommige mensen vinden dat leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

xChOasx schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:15:
[...]

Die spelen dan weer anders, met walkthroughs en weet ik veel wat. Tis niet mijn tak van sport, maar sommige mensen vinden dat leuk.
Ja, dat snap ik, maar ik vind die popups continue in beeld "You have earned a trophy" behoorlijk irritant.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xChOasx schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:15:
[...]

Ik doe het erom omdat je veel meer uit een game haalt als je trophy's hunt.

Vaak zijn het easter eggs , collectibles die veel meer over het verhaal vertellen , events die meer over het verhaal vertellen.(dan heb ik het uiteraard niet over sport of race games)

Nog maar niet te spreken over het waar voor je geld ,
Waar de "normale" gamers 10 uur over een game doen , doe ik omdat ik ook nog voor sommige trophy's ga 25 uur over een game :) ..

En je kan de trophy notifications uitzetten mocht je je daaraan ergeren :)
Ga naar instellingen / meldingen / en daar kan je trofeeen uit vinken en heb je er geen last meer van :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xChOasx
Aaargh! schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:21:
[...]

Ja, dat snap ik, maar ik vind die popups continue in beeld "You have earned a trophy" behoorlijk irritant.
Hum, da's wel een punt. Als je dat helemaaal niet interesseert zou je het inderdaad ook uit moeten kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xChOasx
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:22:
[...]

Ik doe het erom omdat je veel meer uit een game haalt als je trophy's hunt.

Vaak zijn het easter eggs , collectibles die veel meer over het verhaal vertellen , events die meer over het verhaal vertellen.(dan heb ik het uiteraard niet over sport of race games)

Nog maar niet te spreken over het waar voor je geld ,
Waar de "normale" gamers 10 uur over een game doen , doe ik omdat ik ook nog voor sommige trophy's ga 25 uur over een game :) ..
Ja, ik ken het sinds kort, mijn buurman speelt dus ELK spel (maakt niet uit welk spel) uit voor de 100% staat ook HOOG in de top 10 van PSN scores in NL. Ik ben een nitwit en ik ben al lang genoeg aan het spelen om een spel sowieso uit te spelen, dat vind ik weer leuk :D

Nogmaals, iedereen z'n hobby toch :)
En je kan de trophy notifications uitzetten mocht je je daaraan ergeren :)
Ah, en da's inderdaad makkelijk voor de mensen die er niet van houden #kanduimomhoogsmileynietvinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
xChOasx schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:26:
[...]
#kanduimomhoogsmileynietvinden
d:)b

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xChOasx
Nou, als ik dan toch aan het lullen ben. Eergister GTA V uitgespeeld.

Ik heb dus in november dat combo-pack gekocht, ps4+gta v... WAT EEN LOL. Niet alleen het spel, maar ook gewoon PSN en weet ik veel wat. Ik speelde altijd wel spellen op mijn mac, maar het is heerlijk gewoon lekker op de bank te liggen en te gamen wanner de Mrs. naar bed is.

Collega's hebben me ook gelijk een Vita aangesmeerd, maar daar doe ik helaas minder op.

Mijn angst was altijd dat ik nooit zou kunnen omschakelen van keyb/mouse naar een controller, maar gelukkig maken ze het niet al te moeilijk en is mijn fijne motoriek niet te beroerd dat ik het niet aan kan :)

En nu wil ik GVD Portal 3 op mijn PS4!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
xChOasx schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:32:
En nu wil ik GVD Portal 3 op mijn PS4!!!
:D
Dat zou gruwelijk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:49

rajackar

Blood Minister

Ik ben ook niet zo van de trophies. Vind het grappig maar niet super belangrijk. Ik heb sinds die dingen (en x360 achievements) er zijn maar bij één spel alles gehaald en dat is bij Bloodborne.
Maar ben ik de enige die het meer zonde vindt om mijn tijd in iets te steken waar ik geen plezier aan beleef dan om niet alle trophies uit een game te halen?

Oh en kunnen jullie de 1.07 patch van The witcher 3 krijgen? Bij mij ziet de PS4 geen nieuwe patch.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

rajackar schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:17:

Oh en kunnen jullie de 1.07 patch van The witcher 3 krijgen? Bij mij ziet de PS4 geen nieuwe patch.
Dat heb ik ook inderdaad, zit te wachten op de patch om door te gaan. Gelukkig houdt Batman me nog wel even bezig.

PSN, Twitter: NNY1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:17:
Ik ben ook niet zo van de trophies. Vind het grappig maar niet super belangrijk. Ik heb sinds die dingen (en x360 achievements) er zijn maar bij één spel alles gehaald en dat is bij Bloodborne.
Maar ben ik de enige die het meer zonde vindt om mijn tijd in iets te steken waar ik geen plezier aan beleef dan om niet alle trophies uit een game te halen?
Ik heb altijd een streven om 70% van de trophy's te halen van een spel (weet niet waarom , dat vind ik gewoon leuk)
Daarnaast ligt het bij mij aan een aantal dingen..

-Hoeveel tijd gaat erin zitten.
-Wat moet je doen voor deze trophy
-Heb ik uberhaubt plezier in het spel.

Als ik gewoon plezier in het spel heb(wat 9 van de 10 keer zo is) , dan speel ik een spel gewoon vaak 100% uit(vaak doe ik nog meer dingen dan nodig zijn voor trofeeen)

Maar al heb ik geen of minder plezier in het spel , dan speel ik het hoofdverhaal sowieso altijd uit.
Zijn er dan nog een aantal trophy's die makkelijk te halen zijn of waar je vrijwel geen moeite voor hoef te doen dan doe ik die meestal ook nog wel eventjes...

Maar ik heb ook games gehad zoals bijvoorbeeld Thief op de ps4 waar ik me zo erg aan ergerde en geen leuk spel vond dat ik het hoofdverhaal heb uitgespeeld en het spel weg heb gedaan.

Driveclub speel ik soms nog wel eventjes omdat het makkelijk op te starten is en races snel voorbij zijn , ja ik vind het niet altijd een toffe game maar dat heb ik er voor over..
Maar aan de andere kant heb ik ook het Race spel The crew...
Dat is een spel wat bij mij op 4% staat volgens mij , maar dat spel vind ik nog slechter dan driveclub en die zal ik nooit meer opstarten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Is Ether One trouwens zo'n zwaar spel. M'n PS4 lijkt af en toe wel een stofzuiger tijdens het spelen van Ether One. Bij Destiny blijft ie altijd superstil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:37:
[...]

Ik heb altijd een streven om 70% van de trophy's te halen van een spel (weet niet waarom , dat vind ik gewoon leuk)
Daarnaast ligt het bij mij aan een aantal dingen..

-Hoeveel tijd gaat erin zitten.
-Wat moet je doen voor deze trophy
-Heb ik uberhaubt plezier in het spel.

Als ik gewoon plezier in het spel heb(wat 9 van de 10 keer zo is) , dan speel ik een spel gewoon vaak 100% uit(vaak doe ik nog meer dingen dan nodig zijn voor trofeeen)

Maar al heb ik geen of minder plezier in het spel , dan speel ik het hoofdverhaal sowieso altijd uit.
Zijn er dan nog een aantal trophy's die makkelijk te halen zijn of waar je vrijwel geen moeite voor hoef te doen dan doe ik die meestal ook nog wel eventjes...

Maar ik heb ook games gehad zoals bijvoorbeeld Thief op de ps4 waar ik me zo erg aan ergerde en geen leuk spel vond dat ik het hoofdverhaal heb uitgespeeld en het spel weg heb gedaan.

Driveclub speel ik soms nog wel eventjes omdat het makkelijk op te starten is en races snel voorbij zijn , ja ik vind het niet altijd een toffe game maar dat heb ik er voor over..
Maar aan de andere kant heb ik ook het Race spel The crew...
Dat is een spel wat bij mij op 4% staat volgens mij , maar dat spel vind ik nog slechter dan driveclub en die zal ik nooit meer opstarten.. :P
Zo snap ik je prima idd.
Toch haal ik ook bij leuke games eigenlijk nooit de 100% omdat de dingen die je moet doen vaak nogal onzinnig zijn, net een multiplayer deel te maken hebben waar ik geen zin in heb of echt veel te lang duren.

Bij Bloodborne vond ik het spel gewoon zo bizar goed dat die Platinum bijna vanzelf kwam. Ik moest me alleen door die dungeons heen slepen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:44:
[...]

Zo snap ik je prima idd.
Toch haal ik ook bij leuke games eigenlijk nooit de 100% omdat de dingen die je moet doen vaak nogal onzinnig zijn, net een multiplayer deel te maken hebben waar ik geen zin in heb of echt veel te lang duren.

Bij Bloodborne vond ik het spel gewoon zo bizar goed dat die Platinum bijna vanzelf kwam. Ik moest me alleen door die dungeons heen slepen.
Klopt ,
Dat is dat puntje van hoeveel tijd gaat het kosten.
Bijvoorbeeld
in assassins creed 2 alle veren verzamelen.
In Gta alle space parts , brieven , en god weet wat allemaal verzamelen.
In Assassins creed black flag en rogue alle Animun fragmenten verzamelen..

Die van gta heb ik dan wel gedaan...
Maar die dingen zoals Assassins creed of in andere games dingen verzamelen die geen toegevoegde waarde hebben aan het spel zelf..... Nee dat doe ik zelden..

Trophy's in de MP dat is altijd wel een lastige , is het een game die primair draait op de mp zoals BF en c.o.d dan doe ik ze altijd wel omdat ik dat dan toch veel speel.
Maar in games zoals Tomb Raider en wederom Assassins creed dan vind ik het geen toegevoegde waarde hebben aan het spel zelf en laat ik het links liggen.

Bloodboorne daar moet ik ook nog aan beginnen (ooit) , heb hem al wel een aantal uren gespeeld alleen ik ben het type gamer wat haat om dood te gaan :P :( ..
Mocht ik doodgaan dan verlies ik om 1 of andere reden mijn connectie met het karakter wat ik heb gemaakt en heb ik minder plezier in het spel..
Ik heb toen volgens mij 4 uur gespeeld zonder dood te gaan vanaf het begin tot dat ik 2 van die honden tegelijk tegen kwam op een brug die mij zeer snel kapot maakte :P (weg plezier).
Dus daar moet ik mij een keer overheen zetten dat doodgaan niet erg is in dit spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Rocket League vandaag maar eens gedownload.
Ik ging m even 5 minuten testen, maar dat werd uiteindelijk 2 uur :p

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 20-07-2015 18:48 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 23:11
(jarig!)
Rocket League is inderdaad tof. Op voorhand eigenlijk niet verwacht. Ik heb namelijk ooit - via Plus - nog de voorganger (Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars) gespeeld, maar die vond ik niet zo bijzonder.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:26
Ben ik trouwens een n00b, of is MGS Ground Zeroes best wel moeilijk? Dit is de eerste MGS die ik speel maar ik vind hem verdraaid lastig! Het is echt een beetje trial-and-error speelstijl die ik heb.. Rustig langs een guard sneaken en als het fout gaat meteen alles neermaaien wat er te zien is, en dan toch maar weer een checkpoint reloaden.. Game is vet, maar misschien niet helemaal mijn ding aangezien ik meer een run-and-gun speelstijl heb ( en alles op super-easy speel ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
Heaget schreef op maandag 20 juli 2015 @ 22:40:
Ben ik trouwens een n00b, of is MGS Ground Zeroes best wel moeilijk? Dit is de eerste MGS die ik speel maar ik vind hem verdraaid lastig! Het is echt een beetje trial-and-error speelstijl die ik heb.. Rustig langs een guard sneaken en als het fout gaat meteen alles neermaaien wat er te zien is, en dan toch maar weer een checkpoint reloaden.. Game is vet, maar misschien niet helemaal mijn ding aangezien ik meer een run-and-gun speelstijl heb ( en alles op super-easy speel ).
wil je een eerlijk antwoord? >:)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Journey is nu ook voor de PS4 beschikbaar, met korting voor PS+ leden. Net van begin tot eind uitgespeeld met een andere speler, zo'n 1,5 uur over gedaan. Het was een magische ervaring. Echt een unieke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:26
Dutchzilla schreef op maandag 20 juli 2015 @ 23:08:
[...]

wil je een eerlijk antwoord? >:)
Ben bang dat ik het antwoord dan al wel weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:04:
[...]

:P ,

Ik heb nogal een gametic dat als ik een spel speel , hoe erg ik me er ook aan frustreer ... Wel mijn geld eruit wil halen en een bepaald completion % wil halen bij de trophy's...
Maar ik hou er dan ook van om trophy's te halen..

En bij voorbaat weet ik uiteraard niet of ik een spel kut vind of leuk ga vinden..

Als ik een spel leuk vind dan blijf ik hem uiteraard spelen , games zoals driveclub die start ik eens in de zoveel tijd weer eventjes een uurtje ofzo op om weer wat verder te gaan tot ik het weer zat ben.

Jij vind het vreemd om een spel te spelen die je achteraf niet zo leuk vind , ik vind het vreemd(of beter gezegd zonde) als mensen een game kopen voor +60 euro en die weg doen of stof laten happen omdat ze hem niet zo leuk vinden...

Wij hebben ook al meerdere games samen gespeeld (c.o.d en far cry) , en daar ging ik altijd voor de completion toch :P
Ja jammer van die 60 euro dan, maar dan ga ik liever iets zinnigs doen met mijn kostbare vrije tijd, dan dat ik iets tegen mijn zin moet gaan doen.

Ik ben sowieso iemand die dat hele trophy gebeuren niet snapt. Kijk in AC BF en Far Cry heb ik wel veel kistjes en beeldjes verzameld, puur omdat het me op plekken bracht die ik anders niet gezien had. In Arkham Knight ben ik alle riddler shit aan het doen (met YT ernaast) omdat je daarmee een gevecht met Riddler unlocked. Het voegt iets extra's toe, maar dingen als alle stealth moves doen of onder alle bruggen doorvliegen. Waarom zou ik? Ik speel voor de ontspanning, voor het verhaal. En niet om mezelf te frustreren op nutteloze opdrachtjes voor een digitaal trofeetje. Die tijd gebruik ik liever voor een andere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 07:10:
[...]

Ja jammer van die 60 euro dan, maar dan ga ik liever iets zinnigs doen met mijn kostbare vrije tijd, dan dat ik iets tegen mijn zin moet gaan doen.

Ik ben sowieso iemand die dat hele trophy gebeuren niet snapt. Kijk in AC BF en Far Cry heb ik wel veel kistjes en beeldjes verzameld, puur omdat het me op plekken bracht die ik anders niet gezien had. In Arkham Knight ben ik alle riddler shit aan het doen (met YT ernaast) omdat je daarmee een gevecht met Riddler unlocked. Het voegt iets extra's toe, maar dingen als alle stealth moves doen of onder alle bruggen doorvliegen. Waarom zou ik? Ik speel voor de ontspanning, voor het verhaal. En niet om mezelf te frustreren op nutteloze opdrachtjes voor een digitaal trofeetje. Die tijd gebruik ik liever voor een andere game.
Dat heb ik ook hoor.. Vind het totaal niet boeiend, heeft geen 'status' (imo), kijk niet op tegen mensen die alles platinum halen.. Niet dat ik het niet knap vind hoor, maar het voegt niets toe.. Als je daar nou mee extra dingen unlocked die echt iets toevoegen, of super bijzonder zijn, of korting kunt verdienen op nieuwe spellen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
poor Leno schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 07:38:
[...]
Dat heb ik ook hoor.. Vind het totaal niet boeiend, heeft geen 'status' (imo), kijk niet op tegen mensen die alles platinum halen.. Niet dat ik het niet knap vind hoor, maar het voegt niets toe.. Als je daar nou mee extra dingen unlocked die echt iets toevoegen, of super bijzonder zijn, of korting kunt verdienen op nieuwe spellen.. :/
Net als het per se willen hebben van alle community dog tags in BF :+
Of het masteren van alle wapens. Voegt niks toe, maar is wel leuk.

Ik heb hetzelfde als wat al gezegd werd: je haalt zoveel meer uit een spel als je veel trophies haalt in plaats van alleen de vehaal lijn uit te spelen.
(saaie mp grind trophies zoals in AC en Tomb Raider daargelaten)
Plus ik vind het leuk om te doen.
Ieder zijn ding ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 21-07-2015 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geef ik ook niets om in MP shooters. In CoD heb ik eigenlijk altijd maar 1 of 2 setups waarmee ik speel. Prestige doe ik echt nooit. Voor een ander embleempje? Nee, dank je.

Net even Journey aangeknald. Nooit gespeeld op de PS3, maar hoor er al tijden goede dingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

dvdkiwi schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 07:47:
[...]

Net als het per se willen hebben van alle community dog tags in BF :+
Of het masteren van alle wapens. Voegt niks toe, maar is wel leuk.

Ik heb hetzelfde als wat al gezegd werd: je haalt zoveel meer uit een spel als je veel trophies haalt in plaats van alleen de vehaal lijn uit te spelen.
(saaie mp grind trophies zoals in AC en Tomb Raider daargelaten)
Plus ik vind het leuk om te doen.
Ieder zijn ding ;)
Het hangt er ook heel veel vanaf hoeveel tijd je hebt. Ik kan zeker niet elke dag uitgebreid gamen. Dat gekoppeld aan een backlog vanhiertotTokyo maakt het lastig! Ik had Metro Redux al liggen voor ik m'n PS4 had en heb t spel nog nooit gespeeld...! :)

Dan kijk ik naar de rest van het jaar:

Dishounered (28 aug)
MGS V (01 sep)
Uncharted (09 okt)
NFS (05 nov)
Blops 3 (06 nov)
Fallout 4 (10 nov)
Star Wars BF (20 nov)

Gotto play them all! :+

[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 21-07-2015 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heaget schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 05:15:
[...]

Ben bang dat ik het antwoord dan al wel weet :P
Het eerlijke antwoord:

Een stuk moeilijker dan een MGS4, MGS2, en soms MGS3. Vooral de openheid zorgt er voor dat je met een stuk meer rekening kan houden. Ook heb je grotere gebieden, en dus meer kansen om gespot te worden.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ik heb Journey nooit gespeeld en wil er zo min mogelijk over weten. Ben van plan om het binnenkort aan te schaffen en te spelen. Ben alleen bang dat ik bij een speler terecht komt die het al kent en er mogelijk doorheen rusht. Dat zou volgens mij wel de ervaring een beetje vergallen. Kunnen mensen die het al gespeeld hebben me vertellen of die angst terecht is?

Weet niet of je zelf kan kiezen met wie je speelt, maar misschien dat er hier mensen zijn die ook nog blanco zijn en samen willen spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Samen spelen? Heb ik iets gemist? Journey is toch SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:29
Je kan er in Jouney voor kiezen om het alleen of samen te doen. Fraaie game!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:29
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:58:
[...]

Klopt ,
Dat is dat puntje van hoeveel tijd gaat het kosten.
Bijvoorbeeld
in assassins creed 2 alle veren verzamelen.
In Gta alle space parts , brieven , en god weet wat allemaal verzamelen.
In Assassins creed black flag en rogue alle Animun fragmenten verzamelen..

Die van gta heb ik dan wel gedaan...
Maar die dingen zoals Assassins creed of in andere games dingen verzamelen die geen toegevoegde waarde hebben aan het spel zelf..... Nee dat doe ik zelden..

Trophy's in de MP dat is altijd wel een lastige , is het een game die primair draait op de mp zoals BF en c.o.d dan doe ik ze altijd wel omdat ik dat dan toch veel speel.
Maar in games zoals Tomb Raider en wederom Assassins creed dan vind ik het geen toegevoegde waarde hebben aan het spel zelf en laat ik het links liggen.

Bloodboorne daar moet ik ook nog aan beginnen (ooit) , heb hem al wel een aantal uren gespeeld alleen ik ben het type gamer wat haat om dood te gaan :P :( ..
Mocht ik doodgaan dan verlies ik om 1 of andere reden mijn connectie met het karakter wat ik heb gemaakt en heb ik minder plezier in het spel..
Ik heb toen volgens mij 4 uur gespeeld zonder dood te gaan vanaf het begin tot dat ik 2 van die honden tegelijk tegen kwam op een brug die mij zeer snel kapot maakte :P (weg plezier).
Dus daar moet ik mij een keer overheen zetten dat doodgaan niet erg is in dit spel...
Ik deel elk puntje in jou reactie! hoe tof!

Maar ik heb wel een hint, want ook met dat doodgaan en weer een stuk overnieuw beginnen en weer op dezelfde plek doodgaan kan ook voor mij een reden zijn om het spel links te laten liggen ( lekker snel opgeven :D ). Maar wat ik voortaan wel doe is het een tijdje niet meer aanraken, vervolgens speel ik hem weer en loop ik er zo doorheen en heb ik weer lol.
Zelf heb ik bloodborne / ps4 niet meer, maar heb dit gezeik ook weleens met Fable2 vroeger op de xbox360 gehad, paar maanden niet aangeraakt en vervolgens in 1 klap uitgespeeld.
Op de xone had ik dit met Ryse, vrijwel op het einde moest je door een gang wandelen en tig mensen 1 voor 1 dood maken met bizar weinig levens die niet bijvulde. Heb ik in 1 avond zo'n 5 x geprobeerd lukte niet, toen een week later weer en het spel uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

bram1984 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:03:
Samen spelen? Heb ik iets gemist? Journey is toch SP?
Zal het voor de zekerheid in spoilers zetten gezien veel mensen vandaag Journey voor het eerst zullen spelen:

spoiler:
Het kan zijn dat je tijdens het spelen iemand anders tegenkomt, kan ook zijn van niet. Je ziet ook niet z'n PSN name. Pas als je het spel hebt uitgespeeld en je bent andere spelers tegengekomen zie je bij de credits hun PSN name voorbij komen. Leuk gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Hmmm, op kotaku raden ze dan weer aan om het solo te spelen. Niet de comments lezen ivm spoilers!

http://kotaku.com/5972252...ying-journey-the-best-way

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga lekker solo sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PGA Tour is een 'Echte' aanrader voor liefhebbers van het spel Golf.
Ik ben al een week van het spel aan het genieten op de PlayStation 4.

PGA Tour is ook in bijna alle opzichten beter dan het andere Golf spel 'The Golf Club'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:50

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:34:
PGA Tour is een 'Echte' aanrader voor liefhebbers van het spel Golf.
Ik ben al een week van het spel aan het genieten op de PlayStation 4.

PGA Tour is ook in bijna alle opzichten beter dan het andere Golf spel 'The Golf Club'
Toch gek dan dat je zo goed als de enige bent met deze mening en de rest van de mensen die het spelen en een hele rits reviewers vinden dat het een enorm slechte game is.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vragen misschien teveel van het spel. Ik ben er echt van aan het genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:13

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Mooi toch :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
On_E schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:59:
[...]

Toch gek dan dat je zo goed als de enige bent met deze mening en de rest van de mensen die het spelen en een hele rits reviewers vinden dat het een enorm slechte game is.
Gek he dat reviews subjectief zijn? Of zie je elke review als een feit?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10 15:52
corset schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:15:
Gek he dat reviews subjectief zijn? Of zie je elke review als een feit?
Alles is natuurlijk subjectief maar sites als Metacritic of IMDB geven toch een mooi gemiddeld beeld van hoe het beoordeelde scoort. Dat je dan zélf een andere mening kan hebben is logisch. Als een spel, of film, of whatever, dan gemiddeld lager dan een 4 scoort zegt meestal wel iéts daar over. Dat je het zelf dan, wegens extreem lage eisen of iets anders, wél leuk vindt is mogelijk. Dat máákt het echter geen goed product, voor de meeste mensen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenC schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:06:
[...]

Ik deel elk puntje in jou reactie! hoe tof!

Maar ik heb wel een hint, want ook met dat doodgaan en weer een stuk overnieuw beginnen en weer op dezelfde plek doodgaan kan ook voor mij een reden zijn om het spel links te laten liggen ( lekker snel opgeven :D ). Maar wat ik voortaan wel doe is het een tijdje niet meer aanraken, vervolgens speel ik hem weer en loop ik er zo doorheen en heb ik weer lol.
Zelf heb ik bloodborne / ps4 niet meer, maar heb dit gezeik ook weleens met Fable2 vroeger op de xbox360 gehad, paar maanden niet aangeraakt en vervolgens in 1 klap uitgespeeld.
Op de xone had ik dit met Ryse, vrijwel op het einde moest je door een gang wandelen en tig mensen 1 voor 1 dood maken met bizar weinig levens die niet bijvulde. Heb ik in 1 avond zo'n 5 x geprobeerd lukte niet, toen een week later weer en het spel uitgespeeld
:) .

Njaah ik heb het met elke game ,
Bijna elke game die ik uitspeel die speel ik uit zonder ook maar een savegame te moeten herladen omdat ik ben dood gegaan , als ik dan doodga dan ben ik het spel meestal zat en start ik hem na een aantal weken weer opnieuw op.
Daarom heb ik zo'n moeite met games zoals bloodboorne en dark souls , niet dat het zo super moeilijk is.
Maar omdat het onmogelijk is om het spel uit te spelen zonder dood te gaan , en dood gaan in een spel en weer respawnen en weer verder gaan waar je was dat voelt gewoon nep voor mij..

De game waar ik de laatste maanden ook het meeste plezier aan heb gehad was X-com enemy within.
Alleen maar omdat je daar de optie heb om save-games uit te schakelen(de game autosaved na elke turn) en als je dan dood gaat met heel je team is het game over en mag je het hele spel opnieuw beginnen . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Klinkt als een goede challenge: Speel Bloodborne uit zonder 1 keer dood te gaan. Ga je dood: opnieuw met de game. Soort van Super Hardcore Mode

Pff moet er niet aan denken :{ :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackEyedAngel schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:22:
Klinkt als een goede challenge: Speel Bloodborne uit zonder 1 keer dood te gaan. Ga je dood: opnieuw met de game. Soort van Super Hardcore Mode

Pff moet er niet aan denken :{ :P
Ik heb ooit The last of us Remastered op grounded uitgespeeld zonder ook maar 1 keer dood te gaan of een save te moeten herladen(Ok ik had hem toen al een stuk of 10 keer uitgespeeld daarvoor dus ik wist precies wat er ging komen).
Dat was een hele leuke uitdaging maar ook zeker met voldoening...
Vooral in zulke games(survival genre) zou ik het leuk vinden als er een 1999 optie komt.... Doodgaan is dood gaan en game over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 18:05
bram1984 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 18:44:

Ja! Beste maat heeft 'm, van het weekend eens een uurtje op m'n hoofd gehad. Dat ding klinkt goddelijk. Ik ben niet snel tevreden over geluid, DJ problemen, maar ik vind deze headset zeer goed klinken! Zeker voor een gaming-headset. Muziek is er ook prima op te beluisteren bijvoorbeeld. Film kijken is ook erg fijn, zeker door middel van de 7.1 ondersteuning. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 18:05
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:07:
Die vragen misschien teveel van het spel. Ik ben er echt van aan het genieten.
Volgens mij geniet jij overal enorm van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Klinkt als een goede levensinstelling to me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Elysi schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 04:35:
Journey is nu ook voor de PS4 beschikbaar, met korting voor PS+ leden. Net van begin tot eind uitgespeeld met een andere speler, zo'n 1,5 uur over gedaan. Het was een magische ervaring. Echt een unieke game.
Ik twijfel nogal over deze game. Ik hou wel van iets unieks maar aan Flower en Unfinished Swan vond ik echt geen bal. Is Journey hier erg mee te vergelijken?
bram1984 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 07:10:
[...]

Dikke +1.
Die flauwe verzamel trophies voegen wat mij betreft echt helemaal niets toe.
Ik vind het juist wel erg leuk als een trophy je motiveert om iets te vinden in de game dat je anders gemist had. Vaak kan de omschrijving daar leuk bij helpen.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:19:
[...]

:) .

Njaah ik heb het met elke game ,
Bijna elke game die ik uitspeel die speel ik uit zonder ook maar een savegame te moeten herladen omdat ik ben dood gegaan , als ik dan doodga dan ben ik het spel meestal zat en start ik hem na een aantal weken weer opnieuw op.
Daarom heb ik zo'n moeite met games zoals bloodboorne en dark souls , niet dat het zo super moeilijk is.
Maar omdat het onmogelijk is om het spel uit te spelen zonder dood te gaan , en dood gaan in een spel en weer respawnen en weer verder gaan waar je was dat voelt gewoon nep voor mij..

De game waar ik de laatste maanden ook het meeste plezier aan heb gehad was X-com enemy within.
Alleen maar omdat je daar de optie heb om save-games uit te schakelen(de game autosaved na elke turn) en als je dan dood gaat met heel je team is het game over en mag je het hele spel opnieuw beginnen . :)
Tja, daar zul je bij Bloodborne wel even aan moeten wennen. Al zijn er ook mensen die het helemaal uitspelen zonder dood te gaan en zonder ook maar één keer te levellen. Maar misschien dat die iets te veel tijd hebben.

Beetje off topic misschien maar heb je Zombi U wel eens gespeeld op de Wii U? Daarbij start je steeds een nieuw persoon als je dood gaat en moet je je oude karakter vinden en verslaan als Zombie maar kun je dat ook uit zetten. Je saved dan wel om later door te spelen maar dood is dood en je begint helemaal opnieuw. Er gaan trouwens hardnekkige geruchten dat hij ook uit gaat komen op de PS4 onder de naam Zombi. Was één van mijn favoriete games van de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:37:
[...]

Ik twijfel nogal over deze game. Ik hou wel van iets unieks maar aan Flower en Unfinished Swan vond ik echt geen bal. Is Journey hier erg mee te vergelijken?

[...]

Dikke +1.
Die flauwe verzamel trophies voegen wat mij betreft echt helemaal niets toe.
Ik vind het juist wel erg leuk als een trophy je motiveert om iets te vinden in de game dat je anders gemist had. Vaak kan de omschrijving daar leuk bij helpen.

[...]

Tja, daar zul je bij Bloodborne wel even aan moeten wennen. Al zijn er ook mensen die het helemaal uitspelen zonder dood te gaan en zonder ook maar één keer te levellen. Maar misschien dat die iets te veel tijd hebben.

Beetje off topic misschien maar heb je Zombi U wel eens gespeeld op de Wii U? Daarbij start je steeds een nieuw persoon als je dood gaat en moet je je oude karakter vinden en verslaan als Zombie maar kun je dat ook uit zetten. Je saved dan wel om later door te spelen maar dood is dood en je begint helemaal opnieuw. Er gaan trouwens hardnekkige geruchten dat hij ook uit gaat komen op de PS4 onder de naam Zombi. Was één van mijn favoriete games van de afgelopen jaren.
Verzameltrophy's die niets toevoegen die doe ik als "trophyhunter" ook niet , ik ga geen 5362 animusfragmenten of 99 veren verzamelen...

ZombiU heb ik wel een paar dagen gespeeld ja , heel veel plezier mee gehad .
En inderdaad dat als je dood gaat en je weer vanaf 0.0 begint en zelfs je vroegere jij weer tegen kwam , dat is echt gaaf 8) ..
Hoop wel dat die op de PS4 komt , die komt er bij mij zeker wel in..

Net zoals dat ik hoop dat DayZ z.s.m op de ps4 komt...
Pagina: 1 ... 109 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link