[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.925 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Nee, SEAGATE 2TB USB 3.0 Expansion Portable Drive

[ Voor 14% gewijzigd door CappieL op 15-07-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 21:59
Dat PSN is echt tranentrekkend langzaam geworden zeg. Voorheen kocht ik veel spellen gewoon in de PSN store omdat ik een hekel heb aan disc wisselen, maar dit begint echt triest te worden. Enerzijds is het een betaalde service en anderzijds zijn er de spellen digitaal duurder zijn dan de hardcopy edities |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Katseviool op 15-07-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:13

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Katseviool schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:45:
de spellen digitaal duurder zijn dan de hardcopy edities |:(
Ik kan me nog herrinneren van Vroegah dat digitale spellen volgens men goedkoper zouden worden want er waren geen verpakking en distrubutiekosten etc, zoveelste leugen :')

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-10 21:37
Slaat ook werkelijk waar nergens op. Dat is de reden waarom veel ps4-bezitters een US account erbij nemen.
Maak de prijzen gewoon iets aantrekkelijker, 69,99 voor een nieuwe game slaat nergens op (vaak zijn die voor PC 35 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:06
Komt ook omdat Sony afhankelijk is van retailers. Als de spellen digitaal goedkoper zouden worden dan fysiek in de winkel gaan de ketens muiten.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Sjeeeesus, wat een rip-off de nieuwe PGA Tour 15!

Alles wat er al jaren in zit zit er gewoon niet in. Zeer beperkte mogelijkheid tot make eigen golfer (kiezen uit 9 presets met lichte aanpassingen), niet meer tot in de puntjes je virtuele ik maken. Zeer weinig banen inbegrepen. Tis alsof je een halve game krijgt. Grafisch ook niet bijzonder (ook al draait het op frostbite 3)

Het biedt niks meer, alleen minder, dan voorgaande versies. Niet kopen dus!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Net toch maar Arkham Knight besteld, zin in een storyline game en had het idee dat The Witcher III me tegen zou gaan staan vanwege de (...voor nu dan....) teveel gameplay.

Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Hoe bedoel je, teveel gameplay?

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:09
-SaveMe- schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:12:
Sjeeeesus, wat een rip-off de nieuwe PGA Tour 15!

Alles wat er al jaren in zit zit er gewoon niet in. Zeer beperkte mogelijkheid tot make eigen golfer (kiezen uit 9 presets met lichte aanpassingen), niet meer tot in de puntjes je virtuele ik maken. Zeer weinig banen inbegrepen. Tis alsof je een halve game krijgt. Grafisch ook niet bijzonder (ook al draait het op frostbite 3)

Het biedt niks meer, alleen minder, dan voorgaande versies. Niet kopen dus!
Al deze punten staan ook vermeld in de review op ign. Spel krijgt een 5,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:08
En het is nog golf ook _O-

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-02 06:03
88 euro media martkt
http://www.mediamarkt.nl/...ers&product_code=92360144

Ik heb al meerdere succesvol geupgrade. Voor 25 euro kan ik iedereen helpen met een volledige backup. Duurt wel tussen de 4 en 6 uur ligt aan de hoeveel games die erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
Amazon.de heeft nu nog (met prime) een ps4 tijdelijk in de aanbieding met 1 TB schijf en 2 controllers voor 399. Ik twijfel erg om hem te halen. De 1 TB versie schijnt niet de nieuwe hardware te hebben, die komt alleen als 500 gb deze maand beschikbaar is de verwachting. Nieuwe versie is zo'n 10 % zuiniger en stiller en met een matte afwerking in plaats van glans.

Heb geen grote haast bij een ps4 nog, even wachten of toch voor de 1 TB gaan? Veel schuifruimte verwacht ik niet nodig te hebben maar dankzij PSPLUS games heb ik ook de 64 gb van mijn Vita ondertussen al vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 14:28
Vandaag naar de MM geweest voor de CUH-1200. En stiekem in de hoop dat de nieuwe 1TB ook de 1200 zou zijn. Maar helaasssssss...

De 1TB is de oude versie en bij de MM wist men geen eens dat er een nieuwe versie onthuld was. Dus levertijden waren onbekend. Kleine teleurstelling dus ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Batgirl DLC net uitgespeeld en het was een vermakelijk middagje.

Ik heb de seasonpass, dus ik krijg nog meer DLC de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 09:13
yinx84 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:28:
[...]

Er staat dat je een U.S. account nodig hebt. Is dat gewoon een kwestie van een nieuwe account aanmaken met andere locatieinstelling?
Inderdaad. Ik heb sinds vandaag een PS4 dus weet er niet teveel van maar ik heb er een US account aan gekoppeld en de code ingevoerd onder dat account.

Overigens heb ik alleen een US account gekoppeld met de PS4. Zijn er nog dingen waarvoor er een NL account nodig is?

[ Voor 12% gewijzigd door wes- op 15-07-2015 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
ChrisLNFF schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:33:
[...]

Al deze punten staan ook vermeld in de review op ign. Spel krijgt een 5,5.
Mja, had ik eerst ff moeten lezen. Had zin in een golf game en eigenlijk blind besteld. Stupid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Laatst online: 09-10 16:31
Zojuist GoW 3 remastered gehaald, heb de gehele god of war serie gemist. Die game is op hard toch best pittig moet ik zeggen..

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Tiwazz schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:08:
[...]

Klopt, over USB krijgt de fan 5v terwijl de fan normaal op 12v werkt. Toch draaitie (bij mij) hard genoeg om verschil te maken. Je moet de fan alleen niet aan de rechterkant plaatsen, daar zit de fan intake van de PS4. Links zoals bij mij op de foto zit niks en dus ideaal om lucht langs af te voeren.
Een vraagje over je USB fan oplossing. Dus als ik het goed begrijp komt de warme lucht uit de linkerkant (achterkant of zijkant?) en je blaast het weg met je fan?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
TheKillingBean schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:27:
[...]

Een vraagje over je USB fan oplossing. Dus als ik het goed begrijp komt de warme lucht uit de linkerkant (achterkant of zijkant?) en je blaast het weg met je fan?
De PS4 zuigt koude lucht rechts in en warme lucht achter uit. De fan verplaatst de (warme) lucht die achterin het kastje hangt naar voren uit het kastje. De fan is links geplaatst om de intake die rechts zit niet te verstoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:18:
God of War III is aan het preloaden hier.
Het thema is ook al gedownload, maar
door een tijdslot is ie morgen pas te gebruiken.

Morgen lekker hakken.
Over preload gesproken....

Zingen ze vanaf 2:04 nou: "Tell me there is a preload..."? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hoe kom je er bij? :D
"Tell me is it really love?"

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
Jackal131 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:47:
[...]

Ik heb ruim 200 uur in The Witcher 3 zitten, maar vind dat 'vies hard instorten' enorm meevallen. Beetje overdreven.

Ja, de framerate zakt heel soms even in, maar persoonlijk niet zo erg dat ik me er aan stoorde.
Ik vind frame drops van 30 naar zeker onder de 20 vies hard ja en is voor mij persoonlijk onacceptabel maar ik heb ernaast dan ook gewoon een goeie pc staan dus ik kan gelukkig kiezen.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Spellen waar met gemak 50 tot 100 uur in passen zijn prachtig, maar voor mensen met generiek tijdgebrek een hele opgave om te spelen, laat staan voltooien. Merk het bij mezelf ook. Geniet van The Witcher als ik het speel, maar zelden kan ik écht lang doorspelen terwijl het geen spel is wat je even oppakt en na een uur weer neerlegt.
Katseviool schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:45:
Dat PSN is echt tranentrekkend langzaam geworden zeg. Voorheen kocht ik veel spellen gewoon in de PSN store omdat ik een hekel heb aan disc wisselen, maar dit begint echt triest te worden. Enerzijds is het een betaalde service en anderzijds zijn er de spellen digitaal duurder zijn dan de hardcopy edities |:(
Ik begrijp mensen die alleen digitale spellen kopen dan ook niet. Het is veelal duurder, je weet niet of je het over ** jaar nog kunt spelen, je kunt het niet doorverkopen en je hebt niets in de kast. De (nu) trage downloads werken ook niet mee. Mij niet gezien in ieder geval.

[ Voor 42% gewijzigd door Exorcist op 15-07-2015 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Ethan Carter uitgespeeld, aparte game. Nog 1 trophy halen en dan heb ik 'm op 100%.

Replay waarde is verder 0,0.

Edit: trophy is bugged. Balen, nu blijft het op 90%.

[ Voor 19% gewijzigd door ChrisLNFF op 15-07-2015 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
ChrisLNFF schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:37:
Ethan Carter uitgespeeld, aparte game. Nog 1 trophy halen en dan heb ik 'm op 100%.

Moet hem nog spelen, wel vandaag gekocht..misschien van 't weekend even..maar wat is bugged, zonder spoilers? Dan wacht ik wel even, geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
ChrisLNFF schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:37:

Hoe lang deed je er over ? Heb hem ook aangezet. Hoop toch wel op wat meer dan 1 avondje ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Exorcist schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:31:
[...]

Spellen waar met gemak 50 tot 100 uur in passen zijn prachtig, maar voor mensen met generiek tijdgebrek een hele opgave om te spelen, laat staan voltooien. Merk het bij mezelf ook. Geniet van The Witcher als ik het speel, maar zelden kan ik écht lang doorspelen terwijl het geen spel is wat je even oppakt en na een uur weer neerlegt.

[...]

Ik begrijp mensen die alleen digitale spellen kopen dan ook niet. Het is veelal duurder, je weet niet of je het over ** jaar nog kunt spelen, je kunt het niet doorverkopen en je hebt niets in de kast. De (nu) trage downloads werken ook niet mee. Mij niet gezien in ieder geval.
Omdat er ook mensen zijn (zoals ik) die games sharen (ik dan ook nog eens vanuit de US Store):) €25-28 per spel, preloaden en op release spelen. Game uit de winkel voor 60 kopen en 30 doorverkopen, kost je alsnog €30. Daarnaast houd ik de game ook gewoon voor die €25-28 :) Doorverkopen is voor mij dus absoluut geen meerwaarde. En games in de kast hoeft al helemaaaaaaaaaal niet meer. Lekker digitaal preloaden, op release spelen en switchen van game zonder steeds van disk te wisselen. Dat is die €25-28 absoluut meer dan waard hoor ;)

Maar €69 via de PS Store kopen zou ik nooit doen nee. Maar gelukkig hoeft dat ook niet, ook als je niet kan sharen. Regio's zoals US en Ukraine zijn altijd opties als je digitaal wil, zelfde game alleen een stuk goedkoper.
-SaveMe- schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:01:
[...]

Hoe lang deed je er over ? Heb hem ook aangezet. Hoop toch wel op wat meer dan 1 avondje ...
Veel langer dan 4 uur zal je niet bezig zijn. Het leek mij wel een leuke game, maar echt niet waard voor maar 4 uur gameplay voor mij. Dan haal ik wel DLC of gebruik ik dat geld voor een andere AAA game. Als ik écht niks te spelen had, zou ik het heel misschien gehaald hebben uit verveling. Maar momenteel nog vol bezig met Elder Scrolls Online en moet nog Witcher 3 weer oppakken.

http://howlongtobeat.com/game.php?id=21142

[ Voor 17% gewijzigd door ASNNetworks op 15-07-2015 23:03 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
ASNNetworks schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:01:
[...]

Omdat er ook mensen zijn (zoals ik) die games sharen (ik dan ook nog eens vanuit de US Store):) €25-28 per spel, preloaden en op release spelen. Game uit de winkel voor 60 kopen en 30 doorverkopen, kost je alsnog €30. Daarnaast houd ik de game ook gewoon voor die €25-28 :) Doorverkopen is voor mij dus absoluut geen meerwaarde. En games in de kast hoeft al helemaaaaaaaaaal niet meer. Lekker digitaal preloaden, op release spelen en switchen van game zonder steeds van disk te wisselen. Dat is die €25-28 absoluut meer dan waard hoor ;)

Maar €69 via de PS Store kopen zou ik nooit doen nee. Maar gelukkig hoeft dat ook niet, ook als je niet kan sharen. Regio's zoals US en Ukraine zijn altijd opties als je digitaal wil, zelfde game alleen een stuk goedkoper.
Het zal het bij mij nooit winnen van iets tastbaars hebben waarvan ik eveneens zeker weet dat ik het over tig jaar nog kan spelen. Als je digitale download over 8 jaar niet meer te downloaden is, na bijv. een crash van je console, heb je niets meer. Als ik iets tijdelijk wil hebben of spelen huur ik wel, maar daar ben ik dus nooit een voorstander van geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Exorcist schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:03:
[...]

Het zal het bij mij nooit winnen van iets tastbaars hebben waarvan ik eveneens zeker weet dat ik het over tig jaar nog kan spelen. Als je digitale download over 8 jaar niet meer te downloaden is, na bijv. een crash van je console, heb je niets meer. Als ik iets tijdelijk wil hebben of spelen huur ik wel, maar daar ben ik dus nooit een voorstander van geweest.
Gelukkig is iedereen dan anders ;) Ik hoef geen PS4 games over 8 jaar nog te kunnen spelen. Dan speel ik namelijk op de PS5. En de PS4 games leveren geen drol op als je je PS4 doorverkoopt. Lekker 30 games bij je PS4 verkopen en iets van 80 euro meer kunnen krijgen.

Doe mij maar lekker het gemak van digitaal en op day one spelen voor €~25 per titel. Of ik het nou doorverkoop en €30 kwijt ben (60-30) of direct voor €25-30 digitaal koop maakt voor de kosten ook helemaal niks uit. Daarnaast kán je de game nog spelen digitaal. Doorverkopen ben je de game ook gewoon kwijt, en evenveel kwijt alsnog ;)

Maargoed, als jij zo graag je blu ray van GTA V in de kast hebt staan om over 8 jaar nog een keer te kunnen genieten, ieder zn ding he ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Exorcist schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:49:
[...]

Moet hem nog spelen, wel vandaag gekocht..misschien van 't weekend even..maar wat is bugged, zonder spoilers? Dan wacht ik wel even, geen haast.
Bij de laatste poging is het toch nog gelukt, het gaat om een zilveren trophy.

Heb er al met al een uur of 5 over gedaan, en dan heb ik vrij rustig aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
ASNNetworks schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:07:
[...]

Gelukkig is iedereen dan anders ;) Ik hoef geen PS4 games over 8 jaar nog te kunnen spelen. Dan speel ik namelijk op de PS5. En de PS4 games leveren geen drol op als je je PS4 doorverkoopt. Lekker 30 games bij je PS4 verkopen en iets van 80 euro meer kunnen krijgen.

Doe mij maar lekker het gemak van digitaal en op day one spelen voor €~25 per titel. Of ik het nou doorverkoop en €30 kwijt ben (60-30) of direct voor €25-30 digitaal koop maakt voor de kosten ook helemaal niks uit. Daarnaast kán je de game nog spelen digitaal. Doorverkopen ben je de game ook gewoon kwijt, en evenveel kwijt alsnog ;)

Maargoed, als jij zo graag je blu ray van GTA V in de kast hebt staan om over 8 jaar nog een keer te kunnen genieten, ieder zn ding he ;)
Ik denk ook anders op dat punt, verzamel spellen. Kan evengoed genieten van spellen op de NES alsmede op de PS1, PS2 en PS3. Ieder zijn ding ja.
ChrisLNFF schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:08:
[...]

Bij de laatste poging is het toch nog gelukt, het gaat om een zilveren trophy.

Heb er al met al een uur of 5 over gedaan, en dan heb ik vrij rustig aan gedaan.
Zal het 's even aankijken dan, wil hem nog wel even spelen binnenkort. Ben benieuwd.

[ Voor 15% gewijzigd door Exorcist op 15-07-2015 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:08
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 19:48:
De Batgirl DLC net uitgespeeld en het was een vermakelijk middagje.

Ik heb de seasonpass, dus ik krijg nog meer DLC de komende tijd.
Is dat 100% compleet? En kun je hem verder nog aanraden? Stel de season pass heeft nog 2 van die pakketten (en wat nutteloze shizzle), is het dan nog 40 euro waard?
Hoe lang deed je erover en welk cijfer geef je hem?

Hier nog iemand die niet aan verzamelen doet. Tenminste, ze mogen al blij zijn als ik een game voor de 2e keer uitspeel. Maar verder ben ik ook erg lui dus nee geen fysieke games en ook niet nodig om over tig jaar nog te doen. Bovendien, waarom zou ik ze dan verwijderen? Als er straks schijven zijn met 10 of meer gigabyte die werken met de PS4, waarom zou ik de games niet gewoon laten staan?

Kijk, progressie. Nu nog wat kilometers verder naar rechts en we zijn er :+
Sony’s Playstation Now game streaming service beta launches in the UK

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 16-07-2015 00:37 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:44:
Is dat 100% compleet? En kun je hem verder nog aanraden? Stel de season pass heeft nog 2 van die pakketten (en wat nutteloze shizzle), is het dan nog 40 euro waard?
Hoe lang deed je erover en welk cijfer geef je hem?
Dat is 100% voor een leuke middag spelen.
Het is aan te raden voor het plezier alleen al.
Er komt nog meer DLC voor aan, voor mij is het het waard.
Ik deed er een middag over en het cijfer ervoor is een dikke 8/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:24

Smoonshine

Feyenoord!!

Gisteren ook een half uurtje Ethan Carter gespeeld. De eerste puzzel opgelost. Vind het grafisch iets minder dan ik had gedacht. Vooral de motion blur bij het rondkijken vind ik een beetje jammer. Volgens mij had The Order daar ook last van. De eerste puzzel was niet heel uitdagend, ik hoop dat dat nog wel beter wordt.

Verder is het sfeertje wel tof. Ik houd wel van occulte mysteries. Vanavond maar weer even verder spelen!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een potje golfen op mijn favoriete Battlefield 4 map:

1 woord hiervoor: Meesterlijk.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Smoonshine schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 08:17:
Gisteren ook een half uurtje Ethan Carter gespeeld. De eerste puzzel opgelost. Vind het grafisch iets minder dan ik had gedacht. Vooral de motion blur bij het rondkijken vind ik een beetje jammer. Volgens mij had The Order daar ook last van. De eerste puzzel was niet heel uitdagend, ik hoop dat dat nog wel beter wordt.

Verder is het sfeertje wel tof. Ik houd wel van occulte mysteries. Vanavond maar weer even verder spelen!
Het onderzoeken van een crime scene blijft redelijk makkelijk, gelukkig zijn er ook nog wat moeilijkere puzzels.

Ik heb het vermoeden dat nog meer mensen problemen gaan krijgen met die zilveren trophy, heb 'm uiteindelijk gehaald maar daar heb ik wel het halve internet voor af moeten speuren. Irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:47

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 08:29:
Een potje golfen op mijn favoriete Battlefield 4 map:

[video]

1 woord hiervoor: Meesterlijk.

_/-\o_
Game jij 24/7 of ? :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Ziet er wel super vet uit, golven op die maps! Leuk!

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik 'game' graag en veel, maar zeker niet 24/7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Qua uren wat er in The Witcher gaat zitten, daar heb ik nu geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Ah ja, logisch. Tijd vrijmaken joh!

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Elysi schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:17:
[...]

Jep, dat werkt. Ik heb dit filmpje gevolgd, heel duidelijk: YouTube: Upgrade PS4 Hard Drive

Voordat je de oude hard drive eruit schroef even een volledige backup maken op een externe harde schijf (via Settings > System > Backup and Restore) en nadat je de nieuwe schijf erin gezet hebt en het OS m.b.v. een USB stickje geïnstalleerd hebt, kun je dan je backup restoren en dan is je PS4 weer zoals voor de swap!
Ok, klinkt goed te doen. Thanks!

Nu nog eens een leuke anbieding van de 2Tb... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:23
voor de geinteresseerde, ik heb f1 2015 te koop of te ruil staan op vraag en aanbod

het spel valt me een beetje tegen.

[ Voor 12% gewijzigd door gizmokat op 16-07-2015 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:44:
[...]

88 Euro vind ik relatief goedkoop voor 2TB. Je krijgt er ook nog eens een 500GB externe voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SqueakyClean schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:44:

http://www.mediamarkt.nl/...0,1225187.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uncharted collection footage

[YouTube: https://youtu.be/TcBNsT_JzmQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uncharted games zijn heerlijk om te spelen.

Ik heb er drie op de PS3 en 1 op de PSVita uitgespeeld.

Knallen en een avontuur meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
Zijn hier mensen met een SSHD in hun PS4? Een 1TB SSHD is namelijk even duur als de 2 TB HDD. Ik vroeg me af of je hier nog een snelheidsverschil van merkt. Op internet lees ik vooral veel verhalen van FF-spelers, maar dat komt niet echt overeen met mijn gebruik. Daarnaast vraag ik mij, met de introductie van de resume stand, af of het nog echt de moeite waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:56

Niku

Alagaesii

Vanavond weer een avondje Dragon Age: Inquisition knallen, wat een gave game is dat toch :)
Kan iemand me vertellen in hoeverre de vijanden in die game met je mee levellen? (Krijg er in het specifieke topique geen antwoord op.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:47:
Zijn hier mensen met een SSHD in hun PS4? Een 1TB SSHD is namelijk even duur als de 2 TB HDD. Ik vroeg me af of je hier nog een snelheidsverschil van merkt. Op internet lees ik vooral veel verhalen van FF-spelers, maar dat komt niet echt overeen met mijn gebruik. Daarnaast vraag ik mij, met de introductie van de resume stand, af of het nog echt de moeite waard is?
Je hebt meer aan meer ruimte op je harde schijf dan die paar seconden die een SSHD minder per spel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Laatst online: 15:08
The Vanishing of Ethan Carter staat al wel een tijdje op m'n lijstje, meevaller ook dat ie maar 18 euro in de store kost! Jammer dat ik nog een gigantische lijst met games heb die ik ook nog moet spelen voordat ik weer nieuwe games aanschaf..

Is er trouwens ergens een lijst te vinden met games die ik allemaal via de PSN store heb gedownload? Ik heb bijv games van de vorige maand via PS+ gedownload, maar wil die verwijderen. Kan ik dan later in een lijst ergens zien welke games ik heb gedownload, en dan opnieuw downloaden?

Aankomend weekend 2 dagen alleen thuis, mooi weer of niet, ik sluit me op met de gordijnen dicht om eens lekker te gamen!

[ Voor 10% gewijzigd door Heaget op 16-07-2015 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

In de library op je ps4 toch?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Laatst online: 15:08
Ooohhjaa, dat is waar ook! Omdat ik de Library eigk nooit gebruik staat ie helemaal achteraan en dan zie je hem dus ook nooit meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik wacht wel even tot The Vanishing of Ethan Carter wat goedkoper wordt. Ik vind 18 euro wel een redelijk hoge prijs voor een game met een speeltijd van 4 uur.

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 16-07-2015 12:26 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zelfde heb ik met de Resident Evil remake. Heb de ps1 versie gehad, de Gamecube remake meerdere keren doorheen gegaan, 20 euro vind ik net ff te veel voor een game die ik zo goed ken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17:30
Zag ik dat nou goed is Uncharted HD collection 60 fps !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:47

On_E

Housemusic

Ik kwam er laatst achter dat ik niks meer kan starten vanuit de library. Games/apps die niet meer in het hoofdmenu staan moet ik nu starten door een notification van de game op te zoeken en daarop te klikken.

Op ''start'' drukken in de library is zinloos, iemand anders last van?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Eurogamerr heeft er een uitgebreide test over geschreven. Zeker goed lees voer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:04
On_E schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:59:
[...]

Ik kwam er laatst achter dat ik niks meer kan starten vanuit de library. Games/apps die niet meer in het hoofdmenu staan moet ik nu starten door een notification van de game op te zoeken en daarop te klikken.

Op ''start'' drukken in de library is zinloos, iemand anders last van?
Ja ook al gemerkt.

1e keer klikken - leeg scherm
2e poging - leeg scherm..en daarna de productinfo pagina, maar niets te starten
3e poging - idem...maar nu is ook de Start knop beschikbaar

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:49:
Ja, is ten tijde van de aankondiging ook al bekend gemaakt. Volgens mij draaien alle remasters op 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Er komt ook een demo van de Uncharted collection late this summer zag ik net op ign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
bram1984 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:35:
[...]

Ja, is ten tijde van de aankondiging ook al bekend gemaakt. Volgens mij draaien alle remasters op 60fps.
Wel apart omdat te gaan doen. Aangezien deeltje 4 gewoon weer op 30fps draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07
rwbk schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:49:
Jup en hier zijn eerste beelden uncharted 2 op 1080p 60fps.

[YouTube: https://youtube.com/watch?v=ZMAHRBjF0Kc]
Kijk op mn mobiel maar aangezien uncharted 2 op ps3 al zo goed eruit zag zie ik op de 60fps na niet meteen veel verandering. Maar youtube is ook echt de slechtste methode om graphics te bekijken met hun lage kwaliteit videos...

Edit: zie dat hij vorige pagina al stond my bad...

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 16-07-2015 13:49 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Cool kan niet wachten. Al ziet the last of us er wat mooier uit?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:37:
[...]

Wel apart omdat te gaan doen. Aangezien deeltje 4 gewoon weer op 30fps draait
Die snap ik niet helemaal. Deel 1 t/m 3 kunnen ze maximaal oppoetsen en daarbij 60fps leveren. Moeten ze dat dan bewust niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
SqueakyClean schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:13:
[...]
Eurogamerr heeft er een uitgebreide test over geschreven. Zeker goed lees voer...
Ja, die had ik al gelezen. Toen besloten dat ik een SSHD wou, maar nu met die resume modus twijfel ik daar weer aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:00:
[...]

Cool kan niet wachten. Al ziet the last of us er wat mooier uit?
Moeilijk om te zien, maar TLou ziet er ook op de PS3 iets beter uit dan Uncharted, dus op zich te verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2023
X-Kiwi schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:14:
[...]

Ja ook al gemerkt.

1e keer klikken - leeg scherm
2e poging - leeg scherm..en daarna de productinfo pagina, maar niets te starten
3e poging - idem...maar nu is ook de Start knop beschikbaar
Had ik gisteren ook... was al bang dat het aan mij lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
bram1984 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:08:
[...]

Die snap ik niet helemaal. Deel 1 t/m 3 kunnen ze maximaal oppoetsen en daarbij 60fps leveren. Moeten ze dat dan bewust niet doen?
De ervaring is wel anders op 60 fps. En je brengt het nieuwe deeltje uit op 30 fps.

Waarom niet gewoon ook op 30 fps en meer oppoetsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er valt denk ik niets meer op te poetsen? Ik denk dat er nog wel tig remasters zijn die op 60fps draaien, waarvan de opvolger gewoon op 30 zal zitten. Zo raar is dat niet.

Het zijn geen nieuwe games, maar remasters.

Deel 4 haalt het maximale uit de PS4 met een nieuwe engine en daarbij hebben ze de IQ de prio gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
bram1984 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:24:

Deel 4 haalt het maximale uit de PS4
Tot Uncharted 5, dan haalt die weer het maximale eruit.. etc etc, de marketing truc blijft werken :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Frameratewinst en hogere resolutie is makkelijk te realiseren bij meer power, er gaan juist veel manuren zitten in textures, modellen en ankmaties bijwerken . Logisch toch dat een HD remake eerder scherper en vloeiender oogt, dan meer toegevoegd detail biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:37
Ik heb een SSHD meteen na de aanschaf van de PS4 erin gezet dus ik heb geen idee of het verschil in snelheid merkbaar is . Maar verder bevalt hij uitstekend.
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:06:
[...]

Je hebt meer aan meer ruimte op je harde schijf dan die paar seconden die een SSHD minder per spel doet.
Dat is voor iedereen verschillend natuurlijk, ik heb mijn PS4 ongeveer anderhalf jaar en heb nog ruim 60% beschikbaar van 1TB. Dus voor mij is dat ruim voldoende :+ .

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:49
Het hele topic doorgezocht wat betreft headsets en nu lees ik heel veel goede dingen over de Gold.
Voornamelijk het geluid is heel goed, maar toch lees ik veelal negatieve dingen over de microfoon.

Ik ben op zoek naar een headset voor mijn PS4, voornamelijk voor het gebruik binnen parties.
Het belangrijkste is dat andere mensen mij dus gewoon goed kunnen verstaan (en ik hun uiteraard ;))
Voldoet de Gold dan gewoon goed of zijn er dan toch betere opties? Bedraad of wireless maakt voor mij niets uit, aangezien ik toch altijd op een vaste plek zit.

Nu gebruik ik een oudere Logitech headset die ik ooit eens voor de PC had gekocht. Voor communicatie echt een prima ding, alleen de kabel veel te kort. Dus een vervanger daarvan met een langere kabel is voor mij ook een optie.

Afgelopen woensdag de Fener Afterglow gekocht. Qua geluid echt een top ding, die kan ik jullie zeker aanraden. Gebruik je het ook voor communicatie, dan bespaar je het geld maar. Ik breng hem vandaag weer terug.

[ Voor 28% gewijzigd door Audiowaste op 17-07-2015 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Ik gebruik zelf de Siberia V2 met een koppelstukje om hem aan de controller aan te sluiten, zodat ook de voice werkt. Werkt voor mij perfect.

PSN, Twitter: NNY1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Audiowaste schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 08:36:
Het hele topic doorgezocht wat betreft headsets en nu lees ik heel veel goede dingen over de Gold.
Voornamelijk het geluid is heel goed, maar toch lees ik veelal negatieve dingen over de microfoon.

Ik ben op zoek naar een headset voor mijn PS4, voornamelijk voor het gebruik binnen parties.
Het belangrijkste is dat andere mensen mij dus gewoon goed kunnen verstaan (en ik hun uiteraard ;))
Voldoet de Gold dan gewoon goed of zijn er dan toch betere opties? Bedraad of wireless maakt voor mij niets uit, aangezien ik toch altijd op een vaste plek zit.

Nu gebruik ik een oudere Logitech headset die ik ooit eens voor de PC had gekocht. Voor communicatie echt een prima ding, alleen de kabel veel te kort. Dus een vervanger daarvan met een langere kabel is voor mij ook een optie.

Afgelopen woensdag de Fener Afterglow gekocht. Qua geluid echt een top ding, die kan ik jullie zeker aanraden. Gebruik je het ook voor communicatie, dan bespaar je het geld maar. Ik breng hem vandaag weer terug.
Heb de Gold momenteel een half jaar en zit echt perfect.
Geluid is ook dik in orde en volgens mij verstaat iedereen mij goed, nog nooit gehoord dat ik niet te verstaan was / ruis was o.i.d. (Zelfs als ik fluister horen ze me hahaha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
donvalentino schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:01:
[...]

Heb de Gold momenteel een half jaar en zit echt perfect.
Geluid is ook dik in orde en volgens mij verstaat iedereen mij goed, nog nooit gehoord dat ik niet te verstaan was / ruis was o.i.d. (Zelfs als ik fluister horen ze me hahaha).
Ik heb ook de Gold, en af en toe horen ze zelfs mijn thumbsticks tikken...prima ding, alleen bereik is niet super als je in een omgeving zit met veel draadloze apparaten. Daarnaast vind ik het gesloten systeem op je oren soms erg warm....maar goed, ik heb waarschijnlijk kniesoren :9

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:56
Audiowaste schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 08:36:

IK heb de gold headset. Problemen met de microfoon kan ik me totaal niet in vinden. Ik heb nooit last gehad dat mensen mij niet of niet goed kunnen horen. En het is een hele fijne headset.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07
Zo psn had een goeie dag. Heb god of war 3, vanishing of ethan, en destiny en nog wat patches van andere spellen gedownload was een kleine 80gb ofzo en dat in uurtje of 2. Nou dat is lang geleden dat het zo snel ging.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje, ik heb me vorige week ofzo opgegeven voor de StreetFighter 5 Beta, maar heb nog geen mailtje gehad.. Jullie wel? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:24
poor Leno schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:02:
Vraagje, ik heb me vorige week ofzo opgegeven voor de StreetFighter 5 Beta, maar heb nog geen mailtje gehad.. Jullie wel? :/
Ik niet, maar die Beta is toch ook pas volgende week?
Bovendien is het natuurlijk geen zekerheidje dat je uitgekozen wordt natuurlijk, zou zelf ook graag uitgekozen worden maar als het niet zo is is het mij ook best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ok, ik dacht dat je een bevestigings mailtje zou krijgen.. (al meteen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Ik weet dat dit misschien beter thuis hoort in het PS4 service/garantie topic, maar wil dit toch even hier posten. Zo klinkt mijn PS4 als ik 10 min aan het spelen ben (in geval van filmpje Infamous). Kunnen jullie bevestigen dat dit niet hoort? Word er gek van... het is alsof er iemand staat te stofzuigen.

Heb hem trouwens ook helemaal uit de kast gehaald, ivm luchtaanvoer, maar dat hielp niets. Waar hij nu staat krijgt hij ook wel voldoende lucht. Daar ligt het niet aan dus

YouTube: PS4 fan noise

[ Voor 18% gewijzigd door yinx84 op 17-07-2015 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne klinkt ook ongeveer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:23
ik denk niet dat het normaal is, ik zelf heb er geen last van, ik hoor hem wel maar niet zo veel ais die van jou.
de mijne klinkt in ieder geval niet als een stofzuiger.

Is de achterkant van je kast open? zoniet dan kan ie zijn warme lucht niet kwijt, bij mij is de achterkant van de kast open.

[ Voor 27% gewijzigd door gizmokat op 17-07-2015 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is inderdaad wel lichtelijk overdreven ja.. Maar ze maken allemaal geluid en als ie alleen maar zn eigen warme lucht weer aanzuigt, dan krijg je dat ja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:16
yinx84 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 18:39:
Ik weet dat dit misschien beter thuis hoort in het PS4 service/garantie topic, maar wil dit toch even hier posten. Zo klinkt mijn PS4 als ik 10 min aan het spelen ben (in geval van filmpje Infamous). Kunnen jullie bevestigen dat dit niet hoort? Word er gek van... het is alsof er iemand staat te stofzuigen.

Heb hem trouwens ook helemaal uit de kast gehaald, ivm luchtaanvoer, maar dat hielp niets. Waar hij nu staat krijgt hij ook wel voldoende lucht. Daar ligt het niet aan dus

Start eens Rocket League op, dan is het geen stofzuiger meer maar zit je in een vliegtuig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 17:24
Rocket League en PS4 fan is inderdaad niet normaal, na enkele minuten gaat de fan los.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 17-07-2015 20:34 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:02
Hier ook, het is gewoon warm de afgelopen dagen. Gewoon de muziek wat harder zetten 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
yinx84 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 18:39:

Hoe warm is het achter en aan de zijkanten van de PS4? Als de lucht relatief warm is kan de warmte gewoon niet goed weg waardoor koelen moeilijker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:27
Jumpman schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 20:34:
Rocket League en PS4 fan is inderdaad niet normaal, na enkele minuten gaat de fan los.
Er kwam normaal een patch die het moest oplossen, maar het probleem is er nog steeds.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Meh, je moet volgens mij een beetje geluk hebben met je ps4. Ik heb de mijne samen met mn broertje op dezelfde dag gekocht. In het begin waren ze allebei muisstil. De mijne werd steeds luider en luider, terwijl die van mn broertje nog steeds zeer stil is gebleven. En dat terwijl de mijne op mijn bureau staat en die van hem in een tv meubel(hoewel die ook voor een groot deel open is).
Waarschijnlijk was de koelpasta van de mijne helemaal opgedroogd. Die kan je zelf vervangen (video's op youtube), of je biedt je ps4 ter reparatie aan. De mijne had ook het auto eject probleem, dus ik heb ik hem met deze twee klachten ter reparatie aangeboden en heb nu een andere van Sony gekregen. Muisstil in elke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Vraagje aan de mensen die de hdd upgrade al hebben gedaan met de bekende seagate externe hdd. Hebben jullie de schijf eerst nog geformatteerd? Er staat namelijk standaard firmware op.

Kan het nergens terugvinden (google) dus het lijkt niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik-1980 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 06:56:
Vraagje aan de mensen die de hdd upgrade al hebben gedaan met de bekende seagate externe hdd. Hebben jullie de schijf eerst nog geformatteerd? Er staat namelijk standaard firmware op.

Kan het nergens terugvinden (google) dus het lijkt niet nodig?
Ik had de externe schijf die ik later in de PS4 heb gestopt wel eerst geformateerd.
Geen idee of dat noodzakelijk is. Ik denk dat de PS4 de harde schijf zelf wel kan
formateren en klaarmaken voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

ik heb de schijf gewoon omgewisseld en via usb de systeemsoftware erop geinstalleerd. ging vlekkeloos en snel!

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Nederland

Op zoek naar een game voor het weekend? Wij hebben leuke tips voor je! Welke is jouw favoriet?

https://store.playstation...&adbpl=tw&adbpr=168456306

Afbeeldingslocatie: https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/p480x480/11703369_1132845753399369_8995264911026411085_n.jpg?oh=b4ea0db53b1448568465a7f54e7a3d22&oe=564C1FE4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hadden ze de framerate van Ethan Carter niet even kunnen locken op 30fps? Schiet alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
bram1984 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 10:14:
Hadden ze de framerate van Ethan Carter niet even kunnen locken op 30fps? Schiet alle kanten op.
Heb er tijdens het spelen niet veel van gemerkt eigenlijk. Zag wel dat er gisteren een file update binnen kwam. Geen idee wat daar voor verbeteringen/veranderingen in zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unlocked 60 en dipt de hele tijd onder de 30. Als je dat niet merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Ik heb mij er in ieder geval niet aan gestoord ofzo, laten we het daar op houden.

Twijfel nog steeds of ik het die 17 euro waard vind. Had er toch iets anders van verwacht.
Pagina: 1 ... 108 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link