It's dogged that does it

Maar dat boeide me toen helemaal niets.. Toen ik me over KD druk begon te maken (gelukkig is bij BF er meer dan alleen KD
(Als ik het gereset had, stond ik nu iets van 2+ btw)
En zolang ik dit soort potjes speel met de BluB lui in een squad, en dit mijn score is, maak ik me niet druk hoor!
(Gisteravond rondje Lancang Dam, Rush 32 man, was zelfs geen squadleader)

(De potjes waar ik finaal afga, laten we er natuurlijk even buiten)

Vanavond maar weer eens wat uurtjes maken denk ik, nu al zin in.
It's dogged that does it
GamiQ, de game notes app met game maps!
Je kan gewoon support vragen. Wel je US ID/mail doorgeven-SaveMe- schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:39:
Damn. PGA Tour 15 staat bij mij in de US store op purchased, maar als ik hem wel downloaden krijg ik zo'n error melding. Kan ik support vragen over aankopen uit de US store of ben ik screwed ?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Mijn pc heeft een 7950 kaart en het is vooral op performance en grafische kwaliteit dat ik wat twijfel. Zou er nog een groot verschil zitten tussen performance en grafische kwaliteit tussen de ps4 en (mijn) pc?
Thanks! en welk email/phonenumber ??ASNNetworks schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:40:
[...]
Je kan gewoon support vragen. Wel je US ID/mail doorgeven
Zonder de fanboy uit te hangen denk ik dat de gnarfische prestaties hetzelfde zullen zijnwarcow schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:50:
Ik twijfel wat tussen GTA V en Witcher 3 voor de pc te halen of het toch als excuus te gebruiken om maar een ps4 te halen. Speel niet erg vaak games en vind het gemak van een console wel mooi.
Mijn pc heeft een 7950 kaart en het is vooral op performance en grafische kwaliteit dat ik wat twijfel. Zou er nog een groot verschil zitten tussen performance en grafische kwaliteit tussen de ps4 en (mijn) pc?
De console heeft als voordeel dat iedereen hetzelfde heeft = eerlijker. Het heeft een enorme gebruikers gemak (afgezien van dat PSN af en toe wat kuren heeft), de spellen zijn wel duurder. Je zult ook misschien problemen hebben met een controller te spelen?
Een PC heeft ook meer mogelijkheden tegenover een console, die toch beperkt is.
Maar voor mij was het gebruikersgemak het grootste en fijnste voordeeel

[ Voor 27% gewijzigd door poor Leno op 14-07-2015 12:58 ]
En het werkt nog ook!Had the same problem. Start a download for Singstar and then begin The Witcher 3 download from the library. It should work.
Alleen weer de die 500 kb/s snelheid

Console gamed veel fijner, qua performance en grafische kwaliteit zal allemaal wel.warcow schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:50:
Ik twijfel wat tussen GTA V en Witcher 3 voor de pc te halen of het toch als excuus te gebruiken om maar een ps4 te halen. Speel niet erg vaak games en vind het gemak van een console wel mooi.
Het is het gemak inderdaad, geen gedoe met drivers, upgraden, Can I Run It etc.
Inderdaad. Heb met de 360 de overstap gemaakt van PC naar console en nu dus de PS4 (ook de One, maar die staat stof te happen). Wil nooit meer terug. Echt een genot de console. Grafisch prima en speelgemak veel groter dan de PC. Geen upgrades, niet klooien met settings, geen crashes, groot scherm, luie stoel, etc ...dutchgio schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:18:
[...]
Console gamed veel fijner, qua performance en grafische kwaliteit zal allemaal wel.![]()
Het is het gemak inderdaad, geen gedoe met drivers, upgraden, Can I Run It etc.
Anders -> console.
It's dogged that does it
heb ook een ps4 gekocht en dat is ook heerlijk, luierend in de bank gamen is fijn
maar toch ga ik zo een nieuwe pc kopen, omdat het kan..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Een pc is mooi, maar als je slechts sporadisch games speelt is een (dikke) pc zonde van het geld.
Plus je hoeft een jaar of 5 niks te upgraden aan je console, waar je dat bij de nieuwste pc games nog maar moet zien
Het "op de bank" gamen heeft ook zo zijn voordelen. Ik zit niet graag achter een bureautje te gamen; ik zit al genoeg achter een bureautje
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Af en toe ff pauzeren en opnieuw starten. Hielp mij gister ook voor de update van MKX..-SaveMe- schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:15:
Zat heel de tijd op de PSN site te kijken voor die code en support. Leverde niks op. Vervolgens ff googlen en toen kwam ik dit tegen bij een post over die code
[...]
En het werkt nog ook!
Alleen weer de die 500 kb/s snelheidKan ik nog een dag wachten
PSN id: PENo1
Verwijderd
Het thema is ook al gedownload, maar
door een tijdslot is ie morgen pas te gebruiken.
Morgen lekker hakken.

Ik lees over The Witcher 3 dat het er best prima uitziet t.o.v. de PC versie maar dat de framerate nogal kan inkakken op sommige momenten. Sommigen storen zich daar mateloos aan, anderen merken het nog niet eens.
Mijn vriendin speelt hem op de PS4 en ik op de PC en ik kan bevestigen dat de framerate op de PS4 op sommige stukken echt vies hard instort.kazuka schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:31:
[...]
[afbeelding]
Ik lees over The Witcher 3 dat het er best prima uitziet t.o.v. de PC versie maar dat de framerate nogal kan inkakken op sommige momenten. Sommigen storen zich daar mateloos aan, anderen merken het nog niet eens.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
[ Voor 12% gewijzigd door fotomartin op 14-07-2015 14:39 ]
Misschien eens bij iemand op een ps4 witcher 3 proberen voordat ik hem koop, als ik mij er niet aan stoor haal ik wel een ps4. Aan dingen als duidelijke vsync problemen erger ik mij kapot maar misschien dat een middelmatige framerate nog wel meevalt.
Probeer het hier nog eens..fotomartin schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:37:
Mijn neef wil graag een nieuwe UHD tv en een PS4 kopen. Hij vind de samsung UE40JU6400 een aardige prijs (heeft niet zoveel geld). Is deze tv een geschikt model om goed op te gamen?
Heb zelf The Witcher 3 op de PS4. Framerate is af en toe idd niet top, maar voor mij nog niet storend genoeg om het spel aan de kant te leggen.warcow schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:38:
Daar las ik ook al wat over, de nieuwe patches helpen maar het probleem is er nog wel. Vaak zit ie wel op de 30 fps maar soms kakt ie stukken lang in tot 20 of zo. Met een controller gamen vind ik eigenlijk minstens net zo fijn, zelfs bij een shooter als BF3 en 4 vind ik het op een controller leuker gamen. (Niet beter maar leuker..)
Misschien eens bij iemand op een ps4 witcher 3 proberen voordat ik hem koop, als ik mij er niet aan stoor haal ik wel een ps4. Aan dingen als duidelijke vsync problemen erger ik mij kapot maar misschien dat een middelmatige framerate nog wel meevalt.
Heb je geen geld: koop dan geen UHD. Vrijwel geen toegevoegde waarde. Verder hebben de Sony LCD's de minste input lag. Voor hetzelde geld heb je een 50" Sony LCD.fotomartin schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:37:
Mijn neef wil graag een nieuwe UHD tv en een PS4 kopen. Hij vind de samsung UE40JU6400 een aardige prijs (heeft niet zoveel geld). Is deze tv een geschikt model om goed op te gamen?
Verwijderd
Waarom UHD? Dat kan de PS4 toch niet aansturen. Haal liever een FHD model van goede kwaliteit, met wat geluk vind je een leuke tweedehands plasma van Panasonic. Ik denk dat je dan voor je geld het beste beeld krijgt.fotomartin schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:37:
Vond het wel een leuke game hebbsamen met broertje gehaald dus was 6 euro kwijt eraan(12 euro splitten
Maar vond het wel gaaf puzzels oplossen icm een heel apart verhaal waar je steeds meer van wilt weten. Had hem in kleine 3 uur ofzo uitgespeeld. Mis nog wel paar dingen dus nog een keer doorlopen.
Vind wel aanrader voor mensen die eens iets anders willen. Geen combat geen gore enz lekker chill met een apart verhaal.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Wie wil dit coole PlayStation vestje en Jersey winnen? #4ThePlayers Meer coole kleding:
https://www.insertcoinclo...&adbpl=tw&adbpr=168456306

It's dogged that does it
Serieus? Leuk voor als je 12 bent maar als volwassen vent doet dit toch wel wat infantiel aan.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:28:
PlayStation NL
Wie wil dit coole PlayStation vestje en Jersey winnen? #4ThePlayers Meer coole kleding:
[afbeelding]
Smaken verschillen natuurlijk.
Mijn god. Die rode letter op die blauwe achtergrond is net een optische illusie. Ik krijg er koppijn van
OMG! Had kunnen weten dat het too good to be true was. Alleen begin is gedownload en ik kan de prologue spelen. De resterende 18GB moet nog binnen komen en daar denkt hij nog 15u uur over te doen.-SaveMe- schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:44:
Had mijn PS4 in restmode gezet en wat blijkt ... ? PGA Tour 15 is al binnen! Heeft hij er nog 6 uur over gedaan, maar tis ieg een stuk sneller dan de 23u waar die mee begon!
/Teeing off!
&%*&%*&^&*^&(*&*(#&(#(*& PSN!
Van wat ik van kan zeggen na het spelen van de prologue is dat het wel lekker speelt ....
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 21:51
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Deze video is iig op de PC gemaakt, PS4 gaat net niet lukken denk ik, of iig met flink mindere draw distance.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:42:
[...]
Dat is mogelijk op de PS4 inderdaad.
Of het moeten UBERPC beelden zijn.
Net nog eens die half uur durende video van Uncharted4 zitten kijken, dat is ook echt
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dat ik er een spelletje op kan spelen is mooi meegenomen
Ik sla even over, ik ga ook niet met een jack lopen van me scheerapparaat, dat twintig jaar bestaat.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:28:
PlayStation NL
[afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ps4 heeft ook gewoon een Netflix app?yinx84 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 22:30:
Heb m'n Playstation in eerste instantie als media center gekocht. Is allemaal begonnen toen m'n trouwe Popcorn Hour mediabox de geest liet. Eerst gezocht naar een mediabox die Netflix HD ondersteunt, maar dat wordt al erg lastig. Playstation 4 heeft nu een goed werkende media player, ondersteunt Netflix HD, is ook gelijk een Bluray/DVD speler en dient als relay voor Spotify via de tablet om muziek over m'n surround set af te spelen.
Dat ik er een spelletje op kan spelen is mooi meegenomenMerk inderdaad met GTAV dat ik wel kriegel word van de 30 fps. Heb ook een dikke PC namelijk waar ik m'n meeste gametijd op door breng.
Dat zegt hij toch ook ?!?!
Playstation heeft nu een goed werkende mediaspeler die Netflix HD ondersteund.
Las bij mij toch iets anders dan dat hij die app gebruikt (nieuwe mediaspeler op PS4) aangezien die app er al een hele tijd is. (de netflix app)
De volgende games haal ik wel weer op disc.
Verwijderd
Af en toe pauzeren en weer doorgaan doet wonderen.
Nee, het heeft me nog lang niet.
Verwijderd
Het is voor mij wel erg vermakelijk en ik ga
het spel zeker uitspelen deze zomer.
Verwijderd
Ik kan em in de US PSStore ook niet vinden.Katseviool schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:10:
Ligt het nu aan mij of F1 gewoon niet beschikbaar in de US PSN store?
Maatje M winnen? Was leuk geweest toen ik nog 16 was...Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:28:
PlayStation NL
[afbeelding]
Ik heb ruim 200 uur in The Witcher 3 zitten, maar vind dat 'vies hard instorten' enorm meevallen. Beetje overdreven.Verderf schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:33:
[...]
Mijn vriendin speelt hem op de PS4 en ik op de PC en ik kan bevestigen dat de framerate op de PS4 op sommige stukken echt vies hard instort.
Ja, de framerate zakt heel soms even in, maar persoonlijk niet zo erg dat ik me er aan stoorde.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ok duidelijkKlor schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:26:
In de US komt F1 pas de 21e uit/
Verwijderd
1TB PS4 Ultimate Player Edition | Nu verkrijgbaar #4ThePlayers:
https://www.playstation.c...&adbpl=tw&adbpr=168456306

Fuck, MTU waarde aangepast en de downloadsnelheid kakt in naar standje dikke stront door een dun buisje. Snel weer op auto gezet.
[ Voor 39% gewijzigd door ChrisLNFF op 15-07-2015 09:56 ]
Had eigenlijk een beetje 't zelfde op de PS3.bram1984 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 07:19:
Net 20 minuten gespeeld en ik vind er tot nu toe eigenlijk geen reet aan. Het is voornamelijk button bashen en hopen dat de tegenstander je niet raakt. QTE's ben je meer op aan het letten dan dat je doorhebt wat er op je scherm gebeurt.
Nooit uitgespeeld dat spel.
It's dogged that does it
Meerdere standen geprobeerd? Bij mij ging ie van 11 uur naar 3 en niet kort daarna was het nog maar 1 uur.ChrisLNFF schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:36:
Ethan Carter aan het downloaden, wilde voor 17 euro de gok nog wel eens nemen. Nog 70 minuten te gaan.
Fuck, MTU waarde aangepast en de downloadsnelheid kakt in naar standje dikke stront door een dun buisje. Snel weer op auto gezet.
Ik ben één van die mensen die zich er behoorlijk aan kan ergeren. Framerate zakt echt vaak in en de controller response is ook traag, zelfs als de framerate ok is. Het lijkt bijna alsof de interne simulatie altijd op een lagere framerate draait.kazuka schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:31:
[...]
[afbeelding]
Ook ben ik er nog steeds niet over uit of ik het nou een mooi spel vind. Sommige scenes en zeker de gezichten zien er mooi uit maar over het algemeen heeft het allemaal iets heel plats. Ik kan het niet goed uitleggen.
Ik speel Witcher 3 net na Bloodborne en dan valt het verschil in controls misschien extra op aangezien die van Bloodborne echt ultra goed zijn.
Heb je enige onderbouwing van deze verandering? Probeert de PS4 alles standaad op Jumbo (9000) oid?bram1984 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 06:31:
Zojuist de MTU op 1450 gezet. Download is van 11 naar 3 uur gegaan.
[ Voor 65% gewijzigd door rajackar op 15-07-2015 10:25 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Daarom werkt het ook lang niet altijd, en het heeft hetzelfde effect als het pauzeren en weer starten van de download. Grote kans ook dat de snelheid later alsnog weer inkakt, dan schiet je er niks mee op.
Ik haakde af toen ik die Nederlandse stem hoorde.Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 07:15:
Het thema van GoW III is super vet met echte regen en leuke geluids en beeld effecten.
De intro is ook goed en zeer vermakelijk:
[video]
![]()
Hoe bedoel je onderbouwing?rajackar schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:21:
[...]
Ik ben één van die mensen die zich er behoorlijk aan kan ergeren. Framerate zakt echt vaak in en de controller response is ook traag, zelfs als de framerate ok is. Het lijkt bijna alsof de interne simulatie altijd op een lagere framerate draait.
Ook ben ik er nog steeds niet over uit of ik het nou een mooi spel vind. Sommige scenes en zeker de gezichten zien er mooi uit maar over het algemeen heeft het allemaal iets heel plats. Ik kan het niet goed uitleggen.
Ik speel Witcher 3 net na Bloodborne en dan valt het verschil in controls misschien extra op aangezien die van Bloodborne echt ultra goed zijn.
[...]
Heb je enige onderbouwing van deze verandering? Probeert de PS4 alles standaad op Jumbo (9000) oid?
Nee, alleen 1450 en verder niks. Nu in rest mode gezet, kijk zo wel weer even.bram1984 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:17:
[...]
Meerdere standen geprobeerd? Bij mij ging ie van 11 uur naar 3 en niet kort daarna was het nog maar 1 uur.
Ik ben erg benieuwd waarom dit een verschil zou maken. Ik kan me slecht voorstellen dat de PS4 namelijk een hogere MTU dan 1500 standaard gebruikt aangezien dat door alle netwerk devices ondersteund wordt. Een hogere MTU zal niet overal vlekkeloos werken en er voor zorgen dat frames opgedeeld moeten worden of gedropt worden. Sowieso is er een goede kans dat frames groter dan 1500 niet goed over het publieke internet verstuurd worden.Hoewel dit het een en ander zou verklaren zou ik nog veel grotere problemen verwachten als de PS4 standaard met grotere frames zou werken.
Daarom ben ik dus nieuwsgierig
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
1 gratis Sony PS4 game bij aankoop van de God Of War III PlayStation 4 console bundel. Nu voor maar 399,-:
http://www.bol.com/nl/d/a...ion4/277600008/index.html
Is een 'goeie' aanbieding.
Net het hoofd van Poseidon eraf getrokken.
Het is een leuke en vette game op de PS4.
Oh zo.rajackar schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:03:
[...]
Ik ben erg benieuwd waarom dit een verschil zou maken. Ik kan me slecht voorstellen dat de PS4 namelijk een hogere MTU dan 1500 standaard gebruikt aangezien dat door alle netwerk devices ondersteund wordt. Een hogere MTU zal niet overal vlekkeloos werken en er voor zorgen dat frames opgedeeld moeten worden of gedropt worden. Sowieso is er een goede kans dat frames groter dan 1500 niet goed over het publieke internet verstuurd worden.Hoewel dit het een en ander zou verklaren zou ik nog veel grotere problemen verwachten als de PS4 standaard met grotere frames zou werken.
Daarom ben ik dus nieuwsgierig
Hier heb ik het vandaan:
https://www.reddit.com/r/...d_fix_that_worked_for_me/
Scrooge NL
Moment nog, ga 'm straks spelen!Theo27 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:22:
Hoe ziet The vanishing of Ethan Carter er nu uit op de ps 4 ??
Verwijderd
Net gekocht en ben em nu aan het downloaden.Theo27 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:22:
Playstation 4 voor 259,- bij Amazon.de als je hun Prime creditcard probeert (deze kun je gelijk opzeggen).
Thanks. In die reddit thread staat wel wat interessants. Dat zou suggereren dat de PS4 inderdaad frames groter dan 1500 zou kunnen versturen in sommige gevallen. Dat zou een hoop netwerk problemen verklaren.bram1984 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:08:
[...]
Oh zo.
Hier heb ik het vandaan:
https://www.reddit.com/r/...d_fix_that_worked_for_me/
Weet niet of je 'goeie' sarcastisch bedoelt, want het is echt geen goede deal. De games waaruit je mag kiezen zijn allemaal oude Sony games die je voor €10-20 wel kan vinden. En GoW3 is gewoon een simpele 'remaster', dus zo bijzonder is die ook niet. Persoonlijk zou ik eerder een kale PS4 halen voor €365 of via Amazon.de bundels zoeken.Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:04:
bol.com games
1 gratis Sony PS4 game bij aankoop van de God Of War III PlayStation 4 console bundel. Nu voor maar 399,-:
http://www.bol.com/nl/d/a...ion4/277600008/index.html
Is een 'goeie' aanbieding.
Net het hoofd van Poseidon eraf getrokken.
Het is een leuke en vette game op de PS4.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
PS4 + Arkham Knight gaat voor 389 weg (dus voor 24 euro Arkham Knight). Dat lijkt me nog een redelijke actie. Los kopen ben je al snel duurder uit.ASNNetworks schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:54:
[...]
Weet niet of je 'goeie' sarcastisch bedoelt, want het is echt geen goede deal. De games waaruit je mag kiezen zijn allemaal oude Sony games die je voor €10-20 wel kan vinden. En GoW3 is gewoon een simpele 'remaster', dus zo bijzonder is die ook niet. Persoonlijk zou ik eerder een kale PS4 halen voor €365 of via Amazon.de bundels zoeken.
Textures zijn waanzinnig. Draw distance is redelijk, een beetje mistig. Verder is het vooral een game waarbij je zelf dient uit te vogelen hoe en wat te doen. Voor mij prima, ik hou wel van het sfeertje waarbij je in een bosrijke omgeving een beetje moet speuren.Theo27 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:22:
Er staat dat je een U.S. account nodig hebt. Is dat gewoon een kwestie van een nieuwe account aanmaken met andere locatieinstelling?
Het is dan ook een hack 'n slash game hebram1984 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 07:19:
Net 20 minuten gespeeld en ik vind er tot nu toe eigenlijk geen reet aan. Het is voornamelijk button bashen en hopen dat de tegenstander je niet raakt. QTE's ben je meer op aan het letten dan dat je doorhebt wat er op je scherm gebeurt.
Het verhaal en de boosfights zijn behoorlijk episch imo.
Welke moeilijkheidsgraad speel je? (toch niet op easy hoop ik, want dat is echt té simpel)
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 15-07-2015 13:08 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Geen platinum trophy trouwens.
Deal of the Week :Summer of Digital – week 3 – (ends 22 July)
Cross-Buy
Broken Age (PS4, PS Vita)
25% off
Original price £19.99/€24.99
Offer price £14.99/€18.74
PS Plus price £10.00/€12.50
OlliOlli (PS4, PS3, PS Vita)
60% off
Original price £7.99/€9.99
Offer price £3.20/€4.00
PS Plus price £1.60/€2.00
OlliOlli2: Welcome to Olliwood (PS4, PS Vita)
40% off
Original price £9.99/€12.99
Offer price £5.99/€7.79
PS Plus price £4.00/€5.20
Rollers of the Realm (PS4, PS Vita)
40% off
Offer price £4.79/€5.99
PS Plus price £3.20/€4.00
Scram Kitty DX (PS4, PS Vita)
30% off
Offer price £5.59/€6.99
PS Plus price £4.00/€5.00
SteamWorld Dig (PS4, PS Vita)
40% off
Original price £7.39/€8.99
Offer price £4.43/€5.39
PS Plus price £2.96/€3.60
PS4
Basement Crawl
40% off
Original price £15.99/€19.99
Offer price £9.59/€11.99
PS Plus price £6.40/€8.00
Chariot
40% off
Original price £11.99/€14.99
Offer price £7.19/€8.99
PS Plus price £6.00/€7.50
Crimsonland
50% off
Offer price £4.00/€5.00
PS Plus price £2.40/€3.00
Defense Grid 2
50% off
Original price £14.99/€17.99
Offer price £7.50/€9.00
PS Plus price £4.50/€5.40
Divekick
50% off
Offer price £4.00/€5.00
Dust: An Elysian Tail
50% off
Original price £10.49/€13.29
Offer price £5.25/€6.65
PS Plus price £3.15/€3.99
Geometry Wars 3: Dimensions Evolved
30% off
Original price £13.99/€14.99
Offer price £9.79/€10.49
PS Plus price £7.00/€7.50
Infinity Runner
30% off
Original price £5.79/€6.99
Offer price £4.05/€4.89
PS Plus price £2.90/€3.50
Ironclad Tactics
30% off
Offer price £8.39/€10.49
PS Plus price £4.80/€6.00
KickBeat Special Edition
40% off
Offer price £4.79/€5.99
PS Plus price £3.20/€4.00
Killallzombies
30% off
Offer price £5.59/€6.99
PS Plus price £4.00/€5.00
Paperbound
20% off
Offer price £6.39/€7.99
PS Plus price £4.79/€5.99
Pillar
25% off
Original price £7.39/€8.99
Offer price £5.54/€6.74
PS Plus price £4.06/€4.94
Rack N Ruin
40% off
Original price £11.49/€13.99
Offer price £6.89/€8.39
PS Plus price £4.60/€5.60
Secret Ponchos
40% off
Offer price £7.19/€8.99
PS Plus price £4.80/€6.00
Shiftlings
40% off
Offer price £7.19/€8.99
Spelunky
60% off
Offer price £4.80/€6.00
Teslagrad
50% off
Offer price £6.00/€7.50
PS Plus price £3.60/€4.50
The Last Tinker: City of Colors
40% off
Original price £11.99/€19.99
Offer price £7.19/€11.99
PS Plus price £4.80/€8.00
The Legend of Korra
40% off
Original price £13.99/€14.99
Offer price £8.39/€8.99
PS Plus price £7.00/€7.50
TowerFall Ascension
50% off
Original price £11.49/€13.99
Offer price £5.75/€7.00
PS Plus price £3.45/€4.20
Transistor
55% off
Original price £7.99/€18.99
Offer price £3.60/€8.55
PS Plus price £2.00/€4.75
Trivial Pursuit Live!
40% off
Offer price £7.19/€8.99
En Call of Duty DLC in de aanbieding....Deal of the Week (ends 22 July)
Need for Speed Rivals (PS4)
Original price £24.99/€29.99
Offer price £11.99/€14.99
Need for Speed Rivals: Complete Edition (PS4)
Original price £59.99/€69.99
Offer price £15.99/€19.99

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Is het wel story-based of is het echt gewoon uren rondlopen en zelf dingen uitvinden?Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:41:
[video]
Game ziet er waanzinnig goed uit en ik ga me super vermaken met dit avontuur.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Story-based, schijnt een uur of 4 te duren.DennusB schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:24:
[...]
Is het wel story-based of is het echt gewoon uren rondlopen en zelf dingen uitvinden?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
haha ja, maar hoe kan het? je moet toch voor alles wat online is PS+ hebben?
Cool, dan is het best leuk, zo'n mysterieuze game! Miss ook maar eens kopen
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Let wel op, dit is 'generalüberholt' = refurbished.Caspervm schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:48:
http://www.amazon.de/dp/B...654039067&pf_rd_i=desktop
Playstation 4 voor 259,- bij Amazon.de als je hun Prime creditcard probeert (deze kun je gelijk opzeggen).
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Verwijderd
Ze ziet er goed uit in FullHD.
En in 480p?Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:39:
Vergeet de Batgirl DLC niet te downloaden voor Batman: Arkham Knight:
[video]
Ze ziet er goed uit in FullHD.
Ik wil ook! Kan je een stappenplannetje schrijven voor hoe je het gedaan hebt?Elysi schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:36:
Mijn PS4 vannacht probleemloos naar 2TB geupgrade. Backup restored en ik kan er nu weer een hele tijd tegenaan.
En backup restoren klinkt ook erg relaxt. Dan raak ik P.T. misschien toch niet kwijt! (de reden waarom ik nog niet geupgrade heb

Tips welkom!
Er staan genoeg stappenplannen op YouTube.SqueakyClean schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:57:
[...]
Ik wil ook! Kan je een stappenplannetje schrijven voor hoe je het gedaan hebt?
Heb je de welbekende externe HD gebruikt, die iedereen gebruikt?
Jep, dat werkt. Ik heb dit filmpje gevolgd, heel duidelijk: YouTube: Upgrade PS4 Hard DriveSqueakyClean schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:57:
[...]
Ik wil ook! Kan je een stappenplannetje schrijven voor hoe je het gedaan hebt?
En backup restoren klinkt ook erg relaxt. Dan raak ik P.T. misschien toch niet kwijt! (de reden waarom ik nog niet geupgrade heb)
Tips welkom!
Voordat je de oude hard drive eruit schroef even een volledige backup maken op een externe harde schijf (via Settings > System > Backup and Restore) en nadat je de nieuwe schijf erin gezet hebt en het OS m.b.v. een USB stickje geïnstalleerd hebt, kun je dan je backup restoren en dan is je PS4 weer zoals voor de swap!
Koop een externe. Is goedkoper. Je houdt er een behuizing aan over. Is pas ongeveer 102391x besprokenAws schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:41:
Is dit de bekende HD die in een PS4 kan?
pricewatch: Seagate Spinpoint M9T, 2TB
Nickname does not reflect reality
Dit topic is gesloten.
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link