[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.926 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:11

The_Worst

Unox

Bereid je voor op een nieuwe verslaving. 8)

Gisteravond ff kort een potje gespeeld met Atlanta en Rat, helaas al direct last van lag vanwege drukte op de servers.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op zondag 12 juli 2015 @ 14:21:
ok.. maar ik kan dus niet alleen het jaren '40 gedeelte los spelen, zonder het hele spel te moeten kopen? :/
De zombie mode van CoD los kopen? Serieuze vraag, of begrijp ik je verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10 18:46
Edit: sorry, hoort in problemen topic zie ik net.

[ Voor 89% gewijzigd door yinx84 op 12-07-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
The_Worst schreef op zondag 12 juli 2015 @ 20:01:

Gisteravond ff kort een potje gespeeld met Atlanta en Rat, helaas al direct last van lag vanwege drukte op de servers.
Was even leuk, helaas lag inderdaad, maar de trophee is wel binnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Speelde de voorloper al met regelmaat (offline) met vrienden, deze ook online en inderdaad wat drukker in de avonden. Verder een prima spel, heb in de tientallen potjes 2x last gehad van lag; sindsdien overgeschakeld op EU server only en geen probleem. Nu nog 5 trofeeën en dan is de plat. binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
10 potjes Rocket League gespeeld en na de camera wat wijder en verder te hebben gezet krijg ik er wel beetje handigheid in. Sowieso ziet het er heel vet uit en is het een leuk spel om lekker fanatiek bij te zijn :D

En voor het luttele bedrag van €0 is het geen gekke deal :Y)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:18
Rocket League! :*) _/-\o_

Vanavond mee begonnen, had al de Beta mee gepakt. Misschien wel de beste game in de PS Plus IGC voor de PS4 tot nu toe.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:29
Voor mij wel. Had rocket league sowieso wel gekocht, ook al van genoten tijdens de beta. ;)

Dat heb ik bij eerdere ps plus games nog niet gehad, die zou ik anders voor een goede reden ver in de Ps store laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:52

De lag was echt verschrikkelijk. Meer een gok spel leek het wel op. "ik druk op een knopje en zie wel wat er gebeurt" Maar dit spel heeft zoveel potentie. De lokale multiplayer werkt heerlijk en als je een schaars moment hebt waarbij je de bal precies raakt zoals bedoeld dan ben je meteen hooked!

Ik denk nog een klein uurtje en mijn platinum voor deze game is binnen. :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

Is er al wat nieuws over de CUH-1200 en de releasedate in EU / NL? De 1TB 1100 is al wel te vinden maar nog nergens de 1200 kunnen vinden. Ik zit namelijk erg in dubio wat verstandiger is... een goede 2e hands 1100 500GB kopen of een nieuwe 1200 als deze er is.
Je bent met de 1200 duurder uit maar, naar zeggen, is deze wel stiller en zuiniger. Nu heb ik een PS3 (in een kast achter een klepje (met de achterkant van de kast open) dus echt vergelijking heb ik niet qua lawaai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Griffin schreef op maandag 13 juli 2015 @ 07:57:
Is er al wat nieuws over de CUH-1200 en de releasedate in EU / NL? De 1TB 1100 is al wel te vinden maar nog nergens de 1200 kunnen vinden. Ik zit namelijk erg in dubio wat verstandiger is... een goede 2e hands 1100 500GB kopen of een nieuwe 1200 als deze er is.
Je bent met de 1200 duurder uit maar, naar zeggen, is deze wel stiller en zuiniger. Nu heb ik een PS3 (in een kast achter een klepje (met de achterkant van de kast open) dus echt vergelijking heb ik niet qua lawaai.
Ach, voor het energieverbruik hoef je t niet te doen. Dat maak je met het prijsverschil tussen 2e hands en nieuw wel goed.

En wat het geluid betreft: zeker bij 2e hands kan je altijd ff testen hoeveel herrie die maakt onder load. Hier hebben sommigen er meer last van dan andere. Ik zou persoonlijk eerder voor een 1Tb gaan, dan voor het "nieuwe" model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

SqueakyClean schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:39:
[...]

Ach, voor het energieverbruik hoef je t niet te doen. Dat maak je met het prijsverschil tussen 2e hands en nieuw wel goed.

En wat het geluid betreft: zeker bij 2e hands kan je altijd ff testen hoeveel herrie die maakt onder load. Hier hebben sommigen er meer last van dan andere. Ik zou persoonlijk eerder voor een 1Tb gaan, dan voor het "nieuwe" model.
Het zuiniger zijn maakte me niet veel uit iid, maar lawaai (en hitte) wel.
Maar hoezo de 1TB, zit de 500GB zo snel vol als het om installaties/updates gaat? Ik denk dat ik niet heel veel games ga downloaden, hooguit die via PSN en na het uitspelen gaan ze er weer af.

Is er ergens een 'chart' oid waar gemiddelde GB verbruik te zien is. Want op mn PS3 (met PS+) ben ik nooit aan de 320GB (die heb ik volgens mij) gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10 15:52
Griffin schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:58:
Maar hoezo de 1TB, zit de 500GB zo snel vol als het om installaties/updates gaat? Ik denk dat ik niet heel veel games ga downloaden, hooguit die via PSN en na het uitspelen gaan ze er weer af.
Ook gekochte disc-based games nemen "iets" (soms 40+GB) ruimte in op je HD :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:02:
[...]

De zombie mode van CoD los kopen? Serieuze vraag, of begrijp ik je verkeerd?
Haha ja dat is een serieuze vraag :P

Ik hoef de rest van t spel niet.. (zombies eigenlijk ook niet, maar goed..) Het gaat mij gewoon om een shooter die zich in die jaren afspeelt, in die setting en met die wapens :)
[...]

Is er ergens een 'chart' oid waar gemiddelde GB verbruik te zien is. Want op mn PS3 (met PS+) ben ik nooit aan de 320GB (die heb ik volgens mij) gekomen.
Idd, als je ze via de discs intalled, dan ben je ongeveer net zoveel ruimte kwijt.. De disc erin hebben, werkt enkel als soort cd-key :)

Heb nu maar paar spelletjes erop staan, maar toch slipt het dicht als een malle..

Battlefield 4, 66GB
Wolf Old Blood, 40GB
GTA5, 57GB
Driveclub, 27GB
Far Cry 4, 29GB
PlanetSide 2, 13GB

Dat zijn de grotere.. Je hebt natuurlijk ook vele kleintjes (Rocket League, Worms, P.T.), van een paar Gig, en dat hoopt ook snel op.. En natuurlijk alle filmpjes die je opslaat en de apps enzo :)

Ik zit zelf serieus te twijfelen of de 500GB voldoende is, of dat ik een 1-2 TB erin gooi, voor het geval dat.. En nu zit ie nog niet helemaal vol, dus zal het overzetten iets sneller gaan.. keuzes keuzes..

[ Voor 54% gewijzigd door poor Leno op 13-07-2015 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-10 16:21
Gisteren toch maar eens de 2TB externe HD gekocht die hier al een paar keer vermeld is.

Deze komende week maar eens even inbouwen, dat zou toch wat lucht moeten geven !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[...]

Het zuiniger zijn maakte me niet veel uit iid, maar lawaai (en hitte) wel.

Wat Brad zei. Alle AAA+ games nemen zo'n 30-60Gb in beslag, of je ze nou digitaal of op schijf koopt.
Tomb Raider is bijv. 30Gb en BF4 al zo'n 60Gb. Je moet ook de patches en DLC meenemen natuurlijk.

Ik heb 'm vorig jaar september gekocht (release Destiny) en had na ruim een halfjaar door m'n 500Gb heen.
Een 1Tb kost toch al gauw een extra €50 (2Tb €100) dus ben ik maar games gaan verwijderen. Opzich geen ramp, maar toch wat onhandig.

Een nieuwe schijf erin zetten begin ik nog maar niet aan, want ik heb geen idee hoe ik alles kan migreren (zonder alles te downloaden of opnieuw van schijf te installeren).

Dus vandaar dat ik voor de 1Tb zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Leuke deals deze week bij MM.
Is GOW Remastered een aanrader als je deze nog nooit gespeeld hebt? 37 euries is niet veel geld lijkt me.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/29209d3.png

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-10 16:47

On_E

Housemusic

Theo27 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:10:
Is GOW Remastered een aanrader als je deze nog nooit gespeeld hebt? 37 euries is niet veel geld lijkt me.
Een van de beste games op de PS3 dus ja.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb GoW III al gepreordered en betaald.

Geen geld voor zo'n hack & slash classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

poor Leno schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:35:
[...]

Haha ja dat is een serieuze vraag :P

Ik hoef de rest van t spel niet.. (zombies eigenlijk ook niet, maar goed..) Het gaat mij gewoon om een shooter die zich in die jaren afspeelt, in die setting en met die wapens :)
Mja, WOII-shooters zijn er op dit moment niet, dus met Nazi-zombies kom je er het meeste bij in de buurt. Maar er zit wel een lekker WOII sausje overheen, hoor. Hoe futuristisch het ook lijkt, het is wel jaren 40 futuristisch (beetje Fallout-toekomst). Het is iig. geen Advanced Warfare of i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11

[afbeelding]
Beetje jammer dat het alleen deel 3 is.. vond ik qua beelden wel mooi, maar qua gameplay toch net wat minder.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:04
Ik vond de gameplay juist fantastisch :)
Precies zoals een GoW hoort te zijn.
Wat vond je er minder aan dan?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
God of War 3 vond ik een waardig deel in de serie. Deel 1 en 2 zijn ook er goed hoor. Maar 3 borduurde er gewoon erg goed op door met typische God of war gevechten.

De boss fight tegen Hades vond ik het tofste!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:06
GOW3 was super,leuk dat die er weer is in nieuw jasje voor nieuwkomers. Nu volop f1 2015 aan het spelen totdat er weer iets anders komt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:31:
[...]

Mja, WOII-shooters zijn er op dit moment niet, dus met Nazi-zombies kom je er het meeste bij in de buurt. Maar er zit wel een lekker WOII sausje overheen, hoor. Hoe futuristisch het ook lijkt, het is wel jaren 40 futuristisch (beetje Fallout-toekomst). Het is iig. geen Advanced Warfare of i.d.
Sniper Elite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dvdkiwi schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:36:
Ik vond de gameplay juist fantastisch :)
Precies zoals een GoW hoort te zijn.
Wat vond je er minder aan dan?
Het one trick pony gehalte voor mij, de setpieces waren echt episch, maar buiten de boss fights was het gewoon zo... standaard. Dat en toen ik hem kocht had ik Dante's Inferno ook gehaald. En als Dante alighieri vind ik die laatste gewoon wat meer mijn ding. (I know, het is volgens iedereen een kut spel etc)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

[afbeelding]
Bij de Wehkamp zojuist besteld voor €33.18.
Op deze manier (via budgetgaming): "Vandaag nog te bestellen bij Wehkamp voor ong. 33,50 euro incl. verzenden - met code 'zomer' en een Zwitsal product. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh..

Moet gewoon weer een BF 1944/Vietnam, CoD World at War 2 of een Wolfenstein multiplayer komen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:16
Ik ben helemaal hooked met ESO op ps4, damn echt een leuke game ben pas lvl 12.
nog meer mensen die deze game spelen en op Aldmeri dominion??

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
SqueakyClean schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:55:
[...]

Wat Brad zei. Alle AAA+ games nemen zo'n 30-60Gb in beslag, of je ze nou digitaal of op schijf koopt.
Tomb Raider is bijv. 30Gb en BF4 al zo'n 60Gb. Je moet ook de patches en DLC meenemen natuurlijk.

Ik heb 'm vorig jaar september gekocht (release Destiny) en had na ruim een halfjaar door m'n 500Gb heen.
Een 1Tb kost toch al gauw een extra €50 (2Tb €100) dus ben ik maar games gaan verwijderen. Opzich geen ramp, maar toch wat onhandig.

Een nieuwe schijf erin zetten begin ik nog maar niet aan, want ik heb geen idee hoe ik alles kan migreren (zonder alles te downloaden of opnieuw van schijf te installeren).

Dus vandaar dat ik voor de 1Tb zou gaan.
Hier ook na een jaar (en helemaal niet super veel gamen) de eerste keer de melding gekregen van een volle PS4. Niet echt een probleem, kan wel wat oude games verwijderen, maar is wel iets om rekening mee te houden. Je gaat niet ongelimiteerd games kunnen horden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gewoon kwestie van opruimen, op mijn pc heb ik 1 tb harde schijf en 1 ssd-schijf van 256gb.
ik heb maar 3 games geinstalleerd op de ssd schijf en mijn 1tb is voor mijn vrouw (foto's en andere zooi)

mijn ps4 heeft nog 320gb harde schijfruimte vrij, krijg ik never nooit vol!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:48
AtlAntA schreef op maandag 13 juli 2015 @ 00:35:
[...]

Ik denk nog een klein uurtje en mijn platinum voor deze game is binnen. :)
Echt joh? Ik blijf aanhikken tegen die 500 km trophy en de collect all unlocks trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Kol Nedra schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:04:
Gewoon kwestie van opruimen, op mijn pc heb ik 1 tb harde schijf en 1 ssd-schijf van 256gb.
ik heb maar 3 games geinstalleerd op de ssd schijf en mijn 1tb is voor mijn vrouw (foto's en andere zooi)

mijn ps4 heeft nog 320gb harde schijfruimte vrij, krijg ik never nooit vol!
Ik speel eigenlijk best wel veel spellen. Waar ik nu mee bezig ben:

- CoD AW;
- GTA V;
- Witcher 3;
- Batman;
- Tomb Raider;
- BF4;
- PCars
- ...

Dat zal wel bij elkaar een 350+ Gb zijn. En dan nog verschillende PS+games, zoals Rocket League en de ruimte gaat hard.

En dan valt het bij mij nog mee. Mensen als Dennis moeten ruim 1 Tb vol hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Ik heb ook zo'n 2TB jopper besteld. Na 2+ maanden zat de boel al aardig vol. Dus dat wordt lekker.

Verder kijk ik uit naar Journey op 21 juni [edit: juli natuurlijk]. Op de PS3 niet gespeeld dus ben benieuwd. Daarna komt er voor mij niet zoveel meer uit tot September. Ik heb gelukkig nog genoeg te spelen.

Tegen die tijd maar eens gaan kijken of The Phantom Pain iets voor mij is. De laatste Metal Gear die ik gespeeld heb is Metal Gear Solid voor de PlayStation. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
of je nou 500gb, 1tb of 2tb hebt als je niet opruimt dan heb je altijd ruimte tekort!

wat heb je in godsnaam aan als je 15+ games op je ps4 hebt staan?
mij lijkt 5 echt meer dan genoeg.

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 13-07-2015 14:22 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Kol Nedra schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:19:
of je nou 500gb, 1tb of 2tb hebt als je niet opruimt dan heb je altijd ruimte tekort!

Keuze! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:10

Idd toevallig vandaag witcher 3 ervan gehaald omdat die op de post is gedaan. Ik heb nu 3 games op mijn ps4 staan. En 2 plus games. Heb hier meer dan genoeg aan. Ik snap ook niet wat mensen met 15 games uberhaupt moeten. Als je er klaar mee bent verkoop ik hem eigenlijk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36

[afbeelding]
Hmmm goeie vraag. Het is wel een echte vervolg op deel 2, dus ik zou het niet kopen als je deel 1 en 2 niet hebt gespeeld. Deel 3 vindt ik zelf ook het minste deel.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50

Als je bijvoorbeeld digital only je games koopt :). Met PSN heb je echt geen zin om 'even' 30-60GB te downloaden wanneer je weer eens zin hebt in een game die je lang niet gespeeld hebt.

Lekker je library vol proppen en spelen wat je wil, wanneer je wil zonder gedoe.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
TheKillingBean schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:30:
[...]
Hmmm goeie vraag. Het is wel een echte vervolg op deel 2, dus ik zou het niet kopen als je deel 1 en 2 niet hebt gespeeld.
Je mist inderdaad wel een stuk verhaal als je deel 1 en 2 gemist hebt...
Waarom is Kratos zo boos? Waarom is zijn huid wit en heeft ie de rode strepen over zijn lijf lopen?
Hoe komen zijn zwaarden gechained aan zijn armen?
Maar daar is youtube dan weer handig voor. (geen spoilers betreffende deel 3)
Ik heb zelf deel 1 en 2 gespeeld op de PS3, maar de verouderde graphics deden wel wat afbreuk aan de game...
Deel 3 vond ik wel de meest epische.
Zelfs de opvolger (Ascension) was nog goed vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ThijsWTF schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:09:
[...]

Echt joh? Ik blijf aanhikken tegen die 500 km trophy en de collect all unlocks trophy.
Ik heb vernomen dat je de 500km trophy krijgt als je 70 km op 1 type band hebt gereden (vraag me niet waarom het dan 500km trophy heet...). Ik hoop het, want dan zit ik voor die trophy op de helft.

Alle unlocks moet ik ook nog, schijnt compleet te zijn na 165 wedstrijden.

Oh, en ik mis nog 1 auto, kwam ik gisteren achter. De eerste auto's kreeg ik bijna allemaal achter elkaar op 1 avond, maar die laatste wil maar niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Je moet gewoon spelen, winst is niet eens nodig, dan haal je vanzelf die auto's en items en gereden kilometers voor de platinium. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Laatst online: 19:48
ralph075 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:53:
[...]

Ik heb vernomen dat je de 500km trophy krijgt als je 70 km op 1 type band hebt gereden (vraag me niet waarom het dan 500km trophy heet...). Ik hoop het, want dan zit ik voor die trophy op de helft.

Oh, en ik mis nog 1 auto, kwam ik gisteren achter. De eerste auto's kreeg ik bijna allemaal achter elkaar op 1 avond, maar die laatste wil maar niet...
Oh dan is die 500 km trophy wel apart geregeld :p.

Volgens mij moet je voor de laatste auto met alle andere auto's een keer gewonnen hebben voordat je hem unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

[list][/list]Tja iedereen is daar anders in, ik heb zelf pas een 2tb schijf er in gezet, maar ik heb ook veel spellen vooral digitaal en ook een grote backlog van spellen die ik nog moet spelen dan is de 500gb zo vol.
En geen zin om alles steeds opnieuw te downloaden met de psn snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartex
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 13:20
Na de afgelopen week intensief te hebben meegelezen in dit topic zit ook ik inmiddels in dubio om misschien toch maar een Playstation 4 aan te schaffen. Feit is namelijk dat ik al een Wii U & PC (High-end) bezit. De Wii U is leuk om zo nu en dan met vrienden is op te spelen maar persoonlijk vind ik het aanbod schaars en gebruik ik hem daarnaast bijna niet. Het grootste twijfelpunt is echter de pc - ik zie namelijk dat ik enorm veel games bezit die ook op de PS4 beschikbaar zijn.

Mijn persoonlijke vraag naar jullie is dus vooral: zijn de PS4 exclusives (huidig en toekomstig) het waard om de console aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Spartex schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:37:
Mijn persoonlijke vraag naar jullie is dus vooral: zijn de PS4 exclusives (huidig en toekomstig) het waard om de console aan te schaffen?
Er is maar 1 persoon die deze vraag kan beantwoorden en dat ben je zelf.

Wikipedia: List of video game exclusives (eighth generation)

Daar de lijst met exclusives. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartex
On_E schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:59:
[...]

Er is maar 1 persoon die deze vraag kan beantwoorden en dat ben je zelf.

Wikipedia: List of video game exclusives (eighth generation)

Daar de lijst met exclusives. :)
Klopt, ik realiseer me dat het een vrij persoonlijke vraag is afhankelijk van wat iemand juist wel of niet leuk vind. Het is ook puur een vraag naar jullie mening en wellicht dat er wel een aantal tweakers zijn die in het verlden voor dezelfde keuze hebben gestaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Spartex op 13-07-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb het idee dat mijn controller(s) steeds vaker input lag hebben. Sporadisch en met een gemiddelde duur van een seconde of tien valt er geen peil op te trekken hoe het wordt veroorzaakt (laat staan opgelost). M'n USB dongle (voor de PS4 Gold headset) eruit gehaald, leek in eerste instantie te helpen maar had het hierna weer.

Las dat de BT range beperkt was, maar ik zit een meter of vier van de console af..dat zal het niet zijn dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 22:15

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Je denkt toch niet serieus dat je in het PS4 topic een objectief antwoord gaat krijgen he :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Over exclusives gesproken. Ik ben erg benieuwd naar Until Dawn:

Een tiener slasher movie/game, met (hopelijk) precies de juiste hoeveelheid clichés. Een mix van Walking Dead games (dialogen en QTE), Silent Hill Shattered memories (een psychiatrisch interview die de game beïnvloedt) en iets wat ze het butterfly effect noemen. Je keuzes in de game hebben invloed op het einde.

Verder valt de digitalisering van bekende acteurs op, die dit nog filmischer maakt. Hopelijk wordt het een goede game, het kan ook zo maar een FMV achtig spel worden met vervelende quick time events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:05
Exorcist schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:18:
Ik heb het idee dat mijn controller(s) steeds vaker input lag hebben. Sporadisch en met een gemiddelde duur van een seconde of tien valt er geen peil op te trekken hoe het wordt veroorzaakt (laat staan opgelost). M'n USB dongle (voor de PS4 Gold headset) eruit gehaald, leek in eerste instantie te helpen maar had het hierna weer.

Las dat de BT range beperkt was, maar ik zit een meter of vier van de console af..dat zal het niet zijn dunkt me.
Ik heb dit ook op ongeveer 6 meter als mijn been tussen de controller en de console zit, anders is er niks aan de hand. Ook heb ik het erger als de batterij bijna leeg is. Schijnbaar zijn ze ook nogal gevoelig voor andere signalen zoals wifi e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Lol, ik heb het als de kat op schoot zit.
Die lijkt het signaal wat te verstoren soms ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10 15:52
dvdkiwi schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:54:
Lol, ik heb het als de kat op schoot zit.
Die lijkt het signaal wat te verstoren soms ;)
Zo eentje dan zeker! :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/2370446440/6e2jwf7ztbr5t1yjq4c5_400x400.jpeg

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartex
BlackEyedAngel schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:19:
Je denkt toch niet serieus dat je in het PS4 topic een objectief antwoord gaat krijgen he :P
Daar was ik ook niet op uit :P. Ik ben voornamelijk nieuwsgierig hoe jullie aankijken tegen de exclusives ten opzichte van de multiplatform games, dit vooral omdat ik weinig tot geen ervaring heb met de ps4 exclusives. Ik vraag dit liever hier dan aan bijvoorbeeld iemand die alleen fifa speelt op de playstation (het merendeel van mijn vriendengroep).

[ Voor 12% gewijzigd door Spartex op 13-07-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het feit dat het merendeel van je vriendengroep een playstation heeft kan dan juist wel doorslaggevend zijn IMHO. :+
Anders kun je nooit samen een potje online met wat voor game dan ook maar doen, niet controllers meenemen om met veel tegelijjk bijvoorbeeld FIFA te doen, controller daar moet je dan weer aan wennen enz.
Ik wist het wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
ralph075 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:53:
[...]

Dat van die 500km Trophy klopt inderdaad, heb hem zelf al. En voor die laatste auto moet je met alle andere auto's 1 match gewonnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 15:08
Bijna 8 weken weg geweest voor werk.. wat heb ik allemaal gemist?! Ik heb wel veel nieuwe aankondigingen via de PS Facebook voorbij zien komen... Het word tijd voor vakantie zodat er weer wat te gamen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 06-10 09:41
Damn, PGA Tour 15 ondersteund geen preloading. Kan ik hem pas morgen aanzetten en dan mss volgende week spelen met de huidige download snelheden ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zei ik een jaar geleden ook, maar wat een verademing, die 2TB schijf die ik er een tijdje terug heb ingezet. Genoeg games die ik wil bewaren zoals Outlast, Metro Redux, TLoU en P.T. Daarbij komen er ook regelmatig goeie digitale aanbiedingen langs (Sniper Elite en Tomb Raider) en is standalone DLC toch amper doorverkoopbaar op disc (Wolfenstein Old Blood en inFamous First Light), dus die haal ik ook digitaal. Daarbij komen nog alle PS+ games, dus om in jouw woorden te spreken: hoe kun je in godsnaam genoeg hebben aan 500GB. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:18:
Damn, PGA Tour 15 ondersteund geen preloading. Kan ik hem pas morgen aanzetten en dan mss volgende week spelen met de huidige download snelheden ...
Hmmm, das jammer want ik heb em ook gepreordered.

Bij mij staat er wel een preload optie bij trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 06-10 09:41
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:24:
[...]

Hmmm, das jammer want ik heb em ook gepreordered.

Bij mij staat er wel een preload optie bij trouwens.
Hmmmm, jij had hem in de EU store toch? Bij mij staat dat hij over 9 uur actief wordt. geen optie tot preload helaas ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Erapaz schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:22:
Over exclusives gesproken. Ik ben erg benieuwd naar Until Dawn:

[video]

Een tiener slasher movie/game, met (hopelijk) precies de juiste hoeveelheid clichés. Een mix van Walking Dead games (dialogen en QTE), Silent Hill Shattered memories (een psychiatrisch interview die de game beïnvloedt) en iets wat ze het butterfly effect noemen. Je keuzes in de game hebben invloed op het einde.

Verder valt de digitalisering van bekende acteurs op, die dit nog filmischer maakt. Hopelijk wordt het een goede game, het kan ook zo maar een FMV achtig spel worden met vervelende quick time events.
Ja, deze lijkt me ook erg tof. Komt volgende maand al uit, ik geloof ongeveer gelijk met die andere PS4 exclusive Everybody's Gone To The Rapture.

Juist voor dit soort wat meer alternatieve games heb ik een PS4 in huis (+ dat de multiplats meestal op een hogere resolutie draaien ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:45
Nog meer mensen die 15 juli the vanishing of ethan carter gaan spelen? Ik twijfel nog een beetje, van wat ik heb gezien en gelezen lijkt het mij wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:53

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Ik heb nu al een tijdje lopen googelen maar ik kan het niet vinden.

Het probleem als ik ga streamen is het zowel mijn voice volume als van de party te laag. Als ik met iemand anders speel die ook aan het steamen is, is het volume van iedereen wel luid genoeg. Weet iemand waar ik hiervan de instellingen kan vinden? (puur het voice volume in de stream, dus niet mijn audiovollume).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

ChrisLNFF schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:04:
Nog meer mensen die 15 juli the vanishing of ethan carter gaan spelen? Ik twijfel nog een beetje, van wat ik heb gezien en gelezen lijkt het mij wel wat.
Misschien wel ja, vorig jaar kreeg de PC versie wel redelijk goede kritieken en het is een looker (of: audiovisueel een pareltje ;) ). Wel grappig dat het van dezelfde makers is als de over-the-top shooter Bulletstorm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 19:08
Spartex schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:03:
[...]

Daar was ik ook niet op uit :P. Ik ben voornamelijk nieuwsgierig hoe jullie aankijken tegen de exclusives ten opzichte van de multiplatform games, dit vooral omdat ik weinig tot geen ervaring heb met de ps4 exclusives. Ik vraag dit liever hier dan aan bijvoorbeeld iemand die alleen fifa speelt op de playstation (het merendeel van mijn vriendengroep).
Bloodborne (die ik nog steeds niet heb |:( ) en driveclub, verder uncharted, en ik verwacht dat de ps4 het platform voor sf5 wordt, maar die komt ook naar pc en schijnt zelfs cross multipkayer te worden. Verder ook bewust gekozen voor de lage hardware kosten van een console t/o pc upgraden. En ook vind ik over het algemeen ps+ igc beter dan games with gold, en is de hardware net iets krachtiger. Ik verwacht niet veel online te gamen dit kan op pc natuurlijk gratis, en live is misschien net iets beter. Als ik onbeperkt tijd en geld had zou ik ze allemaal kopen, maar helaas ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:28:
Hmmmm, jij had hem in de EU store toch? Bij mij staat dat hij over 9 uur actief wordt. geen optie tot preload helaas ...
In de NL PSStore inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10 18:46
Heb al gepost in de PS4 service en garantie topic, maar wil toch nog even hier peilen... horen jullie je PS4 als je aan het spelen bent?

Bij Netflix, Spotify of gewoon in het hoofdmenu is alles muisstil. Heb Intwined gedownload en daar is ook niets te horen. Maar na een kwartiertje GTAV staat hij toch behoorlijk te blazen.

De enige andere game die ik heb is Rocket League, maar die schijnt er om bekend te staan lawaaiig te zijn. Verder geen vergelijkingsmateriaal helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn PS4 is ook niet stil als ik zware spellen aan het spelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 18:35

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik hoor mijn PS4 absoluut niet tijdens het spelen. Ik kan me er ook niks bij voorstellen eigenlijk, dan moet jullie PS4 of erg veel lawaai maken, of je moet je volumeniveau erg laag hebben staan.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

-SaveMe- schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:18:
Hij is hier helemaal binnen. afspeelbaar over 1d 15uur..... dus nog even geduld :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-10 15:24

Smoonshine

Feyenoord!!

ChrisLNFF schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:04:
Ik heb hem net besteld dus kan hem morgen spelen. Ik was erg geïnteresseerd in het spel, maar het bleef maar onduidelijk wanneer de PS4 versie uit zou komen.Daarna wel een beetje mijn interesse verloren. Maar hij is nu te bestellen voor 17,09. Een beetje een vreemd bedrag. Maar goed, ik ben erg benieuwd!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn PS4 aangezet uit rustmode en wat blijkt:

PGA Tour 15 was al helemaal gedownload en geinstalleerd.

Zo hoort het te gaan, helaas is dat bij mij niet het geval bij God of War III.
Die komt morgen uit en die moet vandaag de 41Gb nog preloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Is de Vanishing of Ethan Carter echt zoooooooo mooi als het filmpje hieronder ??

[YouTube: https://youtu.be/L8Jr-mvucW4]

Dan is het een instant buy 4 sure !!!!

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theo27 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:40:
Is de Vanishing of Ethan Carter echt zoooooooo mooi als het filmpje hieronder ??
Dat is mogelijk op de PS4 inderdaad.

Of het moeten UBERPC beelden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:46
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:42:
[...]

Dat is mogelijk op de PS4 inderdaad.

Of het moeten UBERPC beelden zijn.
Het spel is vorig jaar uitgekomen op de PC dus daar ziet het er idd fantastisch op. Zou mooi zijn als het er ook zo op de PS4 uit komt te zien....zou het alleen niet verwachten

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mijn current wish list (even over Ethan Carter etc)

1.) Everybody's Gone to the Rapture
2.) The vanishing of Ethan Carter
3.) Uncharted 4 (Als ze een keer wat meer openheid hebben! Ik ben gestopt met TLOU dankzij de constante tunneltjes en totaal geen vrijheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2015 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

steefje schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:51:
[...]

Het spel is vorig jaar uitgekomen op de PC dus daar ziet het er idd fantastisch op. Zou mooi zijn als het er ook zo op de PS4 uit komt te zien....zou het alleen niet verwachten
Volgens mij las ik gisteren dat er zelfs nog extra effecten bij zitten op de PS4 en dat deze ook nog als update naar de PC versie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Damn, The Witcher 3 misgelopen voor €33,-. Ben toch wel erg benieuwd naar die game, maar geen zin om ook maar enigszins de volle mep te moeten betalen ;p.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10 16:25

spaceboy

Op grote hoogte

SavageBrother schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:18:
Damn, The Witcher 3 misgelopen voor €33,-. Ben toch wel erg benieuwd naar die game, maar geen zin om ook maar enigszins de volle mep te moeten betalen ;p.
Als er wel 1 spel (ook als je het gaat omrekenen naar uren gameplay) zijn volle bedrag waard is van het afgelopen decennium...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
spaceboy schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:20:
[...]

Als er wel 1 spel (ook als je het gaat omrekenen naar uren gameplay) zijn volle bedrag waard is van het afgelopen decennium...
Niks er van :( Blijf een Hollander he.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
SavageBrother schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:20:
[...]

Niks er van :( Blijf een Hollander he.
dit dus :)

bijna geen enkele game is de volle mep waard :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
+1. Daarnaast hoor ik wat wisselende verhalen over The Witcher 3 (niet over de kwaliteit overigens), wat me doet twijfelen of het wel echt een game voor mij is, daarom ben ik wat terughoudend.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, als het spel helemaal je ding is, dan begrijp ik dat je gewoon op dag 1 de volle mep betaalt :)

Maar in dit geval heb ik ook zoiets van "hm ja op zich wel eens leuk om te doen" ook al zijn dit soort spellen niet echt mijn favorieten.. Dan ga ik echt geen 70,- betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
poor Leno schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:28:
Tsja, als het spel helemaal je ding is, dan begrijp ik dat je gewoon op dag 1 de volle mep betaalt :)

Maar in dit geval heb ik ook zoiets van "hm ja op zich wel eens leuk om te doen" ook al zijn dit soort spellen niet echt mijn favorieten.. Dan ga ik echt geen 70,- betalen :)
Dat zou ik met GTA V en BF4 gehad hebben, het lot wilde echter dat ik beide met enorm veel geluk voor een prikkie op de kop kon tikken.

De laatste keer dat ik voor een game €50+ betaalde is echt wel flink lang geleden, dat zal misschien Red Dead Redemption zijn geweest op de PS3.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat heb ik ook :)
(Alles tweedehands op disc, behalve BF4, die was met 70% korting ofzo)

BF4 28,-
GTA5 30,-
FarCry 4, 30,-
Wolfenstein 15,-
Worms 10,-
Rocket League, DriveClub en PlanetSide 2 gratis :)

De eerste day1 game die ik koop voor de volle pond en shutupandtakemymoney voor alle extra's en super limited collecters deluxe premium edition etc etc is StarWars Battlefront natuurlijk >:)

[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 14-07-2015 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
SW Battlefront ga ik zeke rniet volle mep betalen, zo weinig content is max 30 euro waard

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Ik moet me overigens wel inhouden momenteel, 'k heb zin om een verschrikkelijke stapel games aan te schaffen (bij wijze van cadeautje voor mezelf) en me daar heel de vakantie aan over te geven.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:37:
SW Battlefront ga ik zeke rniet volle mep betalen, zo weinig content is max 30 euro waard
Tsja, wat vind je weinig content? Dat kun je echt nu nog niet roepen..

We weten uberhaupt nog niet echt hoe of wat, en er zitten al een behoorlijk aantal maps en modes al wel bij de release hoor :)
En als ze gewoon de DLC map volgen zoals bij battlefield, dan heb je twee jaar lang gewoon vele extra's :)

En voor dat 10tje extra voor de Deluxe versie krijg je oa. Han Solo's blaster.. Zul je net zien dat je die pas unlocked bij level 50 ofzo.. Die wil ik echt wel meteen hebben hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
poor Leno schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:42:
[...]

Tsja, wat vind je weinig content? Dat kun je echt nu nog niet roepen..

We weten uberhaupt nog niet echt hoe of wat, en er zitten al een behoorlijk aantal maps en modes al wel bij de release hoor :)
En als ze gewoon de DLC map volgen zoals bij battlefield, dan heb je twee jaar lang gewoon vele extra's :)

En voor dat 10tje extra voor de Deluxe versie krijg je oa. Han Solo's blaster.. Zul je net zien dat je die pas unlocked bij level 50 ofzo.. Die wil ik echt wel meteen hebben hoor >:)
Het is MP only. Dat is al 6 uur minder gameplay die je normaal aan de singleplayer kwijt bent bij EA. Ben nooit zo'n van MP only games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-10 20:39

Aws

Net God of War 3 Remastered besteld, komt morgen binnen. Benieuwed, nooit eerder gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10 16:25

spaceboy

Op grote hoogte

SavageBrother schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:39:
Ik moet me overigens wel inhouden momenteel, 'k heb zin om een verschrikkelijke stapel games aan te schaffen (bij wijze van cadeautje voor mezelf) en me daar heel de vakantie aan over te geven.
Da's dus het mooie van Witcher 3. Dan heb je maar 1 spel nodig. Maar ik zal erover ophouden.

Je hebt ook wel redelijk wat gratis PSN-games die ook echt de moeite zijn. Daar al naar gekeken? Als echte Nederlander...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:46:
[...]

Het is MP only. Dat is al 6 uur minder gameplay die je normaal aan de singleplayer kwijt bent bij EA. Ben nooit zo'n van MP only games.
Nee dus.. Zoals vaker uitgelegd is en mensen die roepen dat er geen single player is.. Er zijn missions (verhalen uit de films) die je gewoon in je eentje speelt of coop als je wil (online of local splitscreen). het is geen SP met een doorlopende verhaallijn, die komt later en wordt door Visceral games gemaakt :)

En aangezien ik al 1100+ uur in BF4 MP heb zitten, kan ik gerust zeggen dat ik het geld er al 100x uit heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
poor Leno schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:50:
[...]

Nee dus.. Zoals vaker uitgelegd is en mensen die roepen dat er geen single player is.. Er zijn missions (verhalen uit de films) die je gewoon in je eentje speelt of coop als je wil (online of local splitscreen). het is geen SP met een doorlopende verhaallijn, die komt later en wordt door Visceral games gemaakt :)

En aangezien ik al 1100+ uur in BF4 MP heb zitten, kan ik gerust zeggen dat ik het geld er al 100x uit heb :D
Echt zo goor veel _O- Ik zit op 250+ nu volgens mij, maar of ik het tot 1000+ ga schoppen? Ik denk het niet.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha ja, en wat nog erger is: dat ik nog steeds een relatief middelmatige speler ben in verhouding tot de uren die ik erin heb zitten :X _O-

Oeh! Edit: ik heb er maar 1068 uur in zitten! Dat scheelt! *O*

[ Voor 48% gewijzigd door poor Leno op 14-07-2015 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
poor Leno schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:50:
[...]

Oeh! Dat heb ik gemist. Nu wordt het wel interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

poor Leno schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:55:
haha ja, en wat nog erger is: dat ik nog steeds een relatief middelmatige speler ben in verhouding tot de uren die ik erin heb zitten :X _O-
Dat is bij mij dan ook de enige reden dat ik Star Wars Battlefront niet ga halen; Ben veel te slecht in dit soort games, wordt altijd neergeknald uit het niets, heb het idee dat ik iemand vol pomp met 50 kogels en zij mij binnen 2 schoten dood hebben, en bang dat ik net als in Battlefield 3 meer naar het you died scherm ga kijken dan naar de game :P
Genoeg andere singleplayer dingen te doen voorlopig anyway gelukkig :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:05:
[...]

Dat is bij mij dan ook de enige reden dat ik Star Wars Battlefront niet ga halen; Ben veel te slecht in dit soort games, wordt altijd neergeknald uit het niets, heb het idee dat ik iemand vol pomp met 50 kogels en zij mij binnen 2 schoten dood hebben, en bang dat ik net als in Battlefield 3 meer naar het you died scherm ga kijken dan naar de game :P
Genoeg andere singleplayer dingen te doen voorlopig anyway gelukkig :)
Dat is een kwestie van oefenen :) In het begin wel ja, maar nu sta ik meestal wel in de top 5 hoor ;)
(hoewel ik nog steeds te vaak dood ga :/ )

Maar dat zou voor mij iig geen reden zijn om het van te voren al af te schrijven.. Voor hetzelfde geld, ligt dit spel je veel beter.. En wat ook scheelt is dat als je vanaf de release een spel speelt dat je het natuurlijk veel makkelijker hebt dan mensen die na een jaar instappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

In dit geval denk ik weer ouderwets: als er een Demo was om m'n twijfels weg te nemen.. maar dat zal wel niet komen :{

Pagina: 1 ... 106 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link