Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.585 views

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Volgens mij moet die dan gewoon Tour de France 2015 kopen ofzo :P Dan gaat dat vast wel lukken!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:18
Misschien kan hij Air Conflicts: Vietnam Ultimate Edition voor de Playstation 4 kopen?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 07:14:
[video]

Ik heb vol vertrouwen erin dat ik ergens op een track de 400 kan gaan halen.

:9~
Oh, dat ziet er toch wel weer heel slick uit. Toch maar eens geld bij elkaar gaan sprokkelen voor een stuurtje.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Misschien komt er wel een A2 Racer Remastered voor de PS4 uit :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Bloodborne is kanshebber. Die heeft ie al alleen het de grond instampen omdat het te moeilijk is is nog niet aan bod gekomen. ;)

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-11 21:22

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Nou Dennis, haal Bloodborne en zet meteen een let's play op Youtube voor ons om te genieten :)

Ok, na veeel pogingen denk ik nu de baas door te hebben
ja..
ok..
zo gaat ie goed..
Whaaa eeeeeeeeen wegrennen en health bijvullen
pff overleefd
bijna
voorzichtig..
BIJNA
niet overmoedig raken!
BIJNAAAAAA!!!
nog 1 klap!!!

*pets*

"You Died"

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj vuile klote AIDS %^&*$#!!!! :r :P

[ Voor 66% gewijzigd door BlackEyedAngel op 10-07-2015 11:25 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Misschien een beetje een vreemde vraag maar stel hem toch :P

Heb laatst ivm 5 jarig bestaan van PS Plus 'iets' gekregen van Sony. Nu krijg ik zojuist een mail met track&trace van DHL met aps afzender een uitgeverij. Ik kan niets anders bedenken dan dat dit het moet zijn. Meer mensen gehad?

PSN: Shiver23

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:57:
Ik wacht nog steeds op de dag dat Dennis een game echt finaal de grond in boort. Gewoon echt: "wat een waardeloze dampende hoop stront. Spijt als haren op mijn hoofd."

Haha, dat zou ik mooi vinden. :p
Bij PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION had ik dat gevoel.
Het leek wel of ik weer terug gegaan was naar PS3 gaming.

De rest van de spellen die ik op de PS4 gespeeld heb waren OK t/m zeer goed.

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-11 16:24
Nice! BO3 word weer een insta buy :D

Freedom for everyone..

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-11 10:16

Flotter

Pelipper!

Shiver23 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:36:

Heb laatst ivm 5 jarig bestaan van PS Plus 'iets' gekregen van Sony. Nu krijg ik zojuist een mail met track&trace van DHL met aps afzender een uitgeverij. Ik kan niets anders bedenken dan dat dit het moet zijn. Meer mensen gehad?
Yep, omdat ik ooit een abonnement op een van hun bladen heb gehad en mijn gegevens nog in hun systeem staan }:|
Beste bezoekers,

Afgelopen nacht zijn er ten onrechte automatisch e-mailberichten verzonden naar veel abonnees en oud abonnees.
In deze mail werd een bestelling bij Veen Media bevestigd.

Dit probleem is ontstaan vanwege een fout in de database en u kunt de e-mail als niet verzonden beschouwen.
Het probleem is inmiddels verholpen. Als u geen bestelling geplaatst heeft, kunt u er vanuit gaan dat u geen order of factuur ontvangt.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Veen Media
Nog geen PS+-cadeautje helaas...

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:31
Shiver23 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:36:

Ja een plaat/poster met je achievements van de afgelopen 5 jaar volgensmij. Moet je even googelen.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Flotter schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:07:
[...]

Yep, omdat ik ooit een abonnement op een van hun bladen heb gehad en mijn gegevens nog in hun systeem staan }:|

[...]

Nog geen PS+-cadeautje helaas...
Toch een antwoord op mijn vraag. Bedankt voor je toelichting :)

PSN: Shiver23

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-11 14:02
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:30:
[...]

Tot nu toe 1 practice, 1 one-shot qualify en een race van 15 laps met 1 pitstop gedaan.
Het werkt heerlijk, audiovisueel prima, maar ik heb dan ook alleen nog in de zon gereden.

Voorlopig een dikke 8/10, vooral om het rijplezier.
Dan ben je toch 1 van de weinigen, Lees verschillende reviews op steam waar men klaagt over het schademodel (licentie kwestie waarschijnlijk) Het niet aanwezig zijn van een safety car zit er gewoon niet in.
Geen career mode, Geen weather info tijdens een raceweekend. En zo gaat het allemaal verder

Verwijderd

Klopt , het is meer arcade dan simulatie.

Het spelplezier is er niet minder om hier.
Gelukkig dan, want als het een 1:1 sim zou zijn, zou 99% niet verder dan de eerste bocht komen :)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 09:26
Wild idee mensen.. laten we ipv constant over Dennis zitten zeiken gewoon on topic blijven. Het is hier geen fok, geenstijl 4chan of whatever.

On topic:

Wat is Styx ruk.. slechte graphics, gimmicky gameplay en zeer aparte AI. Ze hebben ogen in hun rug blijkbaar.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-11 17:46
hallo allemaal,

Ik zal me even kort voorstellen ik ben Danny 40 jaar, en ik heb sinds een half jaar een ps4.

ik volg dit topic al een tijdje, en ga nu ook even een reactie plaatsen.

F1 2015 is op zich wel een leuk spel alleen de aI is echt ruk, word elke keer gewoon van de baan geramd, rij je op een recht stuk ramt ie gewoon van achter de baan af, ik heb een paar keer een race op nieuw gedaan, maar op deze manier is het niet leuk spelen, rij je zelf goed verpest de AI het, ik hoop dat ze dit wel gaan fixen.

Ik ga verlopig wel wat anders spelen, ik heb nog een enorme backlog.

Verwijderd

corset schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:47:
Wild idee mensen.. laten we ipv constant over Dennis zitten zeiken gewoon on topic blijven. Het is hier geen fok, geenstijl 4chan of whatever.
dennis is een relaxte gast, ik lees hier actief mee (post amper), hij draagt serieus goed bij, altijd goede tips/ leuke weetjes/ linkjes. mensen die op hem zeiken moeten er eens mee ophouden, kansloze figuren.

• Jumpman
Dennis585 is mij prima. Alleen de YouTube videos en de ik ben deze Playstation 4 game aan het preloaden berichten voegen naar mijn mening vrij weinig toe, verder top!

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 10-07-2015 13:43 ]

Verwijderd

corset schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:47:
Wat is Styx ruk.. slechte graphics, gimmicky gameplay en zeer aparte AI. Ze hebben ogen in hun rug blijkbaar.
Het is inderdaad een erg moeilijk spel.
Ik ben ver gekomen in Styx, maar op een
gegeven moment werd het gewoon te moeilijk.

Ik ga nog wel een keer proberen om nog verder te komen.

• TFHfony
  • Laatst online: 21:54

TFHfony

Professional Weirdo

Jumpman schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:42:
Dennis585 is mij prima. Alleen de YouTube videos en de ik ben aan het preloaden berichten voegen naar mijn mening vrij weinig toe, verder top!
Dan sla je die over. Ik zie bij verschillende topics berichten voorbijkomen die naar mijn mening weinig toevoegen, maar wellicht voor anderen interessant zijn.

Ikzelf heb nu zo'n 1,5 maand mijn PS4 naast mijn WiiU. Conclusies:

* Wat een herrie maakt het geluid als hij even aan staat. Echt waardeloos....
* Wat een slechte accu in de DS4 controller. Bij de WiiU kan ik met de pro controller dagen spelen waarbij de DS4 na een hele middag de geest geeft...
* De locatie van de PS knop op de DS4 is ook niet fijn: Ik heb al meerdere keren tijdens het fanatiek spelen ineens het PS4 menu in beeld gekregen omdat mijn duim die knop aanraakte...
* Driveclub is veeeeeeel leuker dan Project Cars (Veel te klinisch)
* Mortal Kombat 10 is geweldig :) :)
* PSN zuigt nog meer dan het online netwerk van Nintendo
* PSN+ is een erg leuk concept! Zou Nintendo nog van mogen leren!

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
gizmokat schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:04:
hallo allemaal,

Ik zal me even kort voorstellen ik ben Danny 40 jaar, en ik heb sinds een half jaar een ps4.

ik volg dit topic al een tijdje, en ga nu ook even een reactie plaatsen.

F1 2015 is op zich wel een leuk spel alleen de aI is echt ruk, word elke keer gewoon van de baan geramd, rij je op een recht stuk ramt ie gewoon van achter de baan af, ik heb een paar keer een race op nieuw gedaan, maar op deze manier is het niet leuk spelen, rij je zelf goed verpest de AI het, ik hoop dat ze dit wel gaan fixen.

Ik ga verlopig wel wat anders spelen, ik heb nog een enorme backlog.
Ja het faalt volgens mij erg hard.... En dan de antwoorden van de dev stellen me ook niet echt gerust... Bron : http://in2gaming.com/2015...utm_campaign=Headliner.nl

Des gevraagd over waarom Career mode het spel niet zal halen zei hij het volgende:
  • “Career mode isn’t in 2015 – we felt like we weren’t able to put career mode to the level we wanted, so that’s something we’re also looking at.”
Zoals het ernaar uit ziet is DLC ook een probleem voor het team, des ondanks zijn ze erin geinterreseert om classieke content erin te stoppen.
  • “It’s quite a tough game to sort out downloadable content for. The license is based on the 2015 season, and then if you want any additional tracks and cars, all of that’s extra money. It’s something we want to look at for the future – when we look at classic content, for example, or whatever else we might do”
Zo geeft Paul toe. Verder had hij het nog over visual updates:
  • “Visual updates are also tricky for us, and we were one of the few who were happy that drivers are no longer allowed to change helmet design, I think that Lewis and Seb [Vettel] changed theirs after every race. It’s too much to keep on top of. One team changed their livery and or noses every race. So at the point we could get access to photography, make it, get it signed off, and get it out to the consumer, there would be another one out – it’s just unrealistic to do.”
Dus alles is tricky ??? Lekker dan.... ik had verwacht (en gelezen) dat F1 2015 de initiële versie zou worden en dan de volgende seizoenen als download worden aangeboden... zal ook wel te tricky zijn....

PSNID : HoefMeistert

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:31
HoefMeistert schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:38:
[...]

Ja het faalt volgens mij erg hard.... En dan de antwoorden van de dev stellen me ook niet echt gerust... Bron : http://in2gaming.com/2015...utm_campaign=Headliner.nl

Des gevraagd over waarom Career mode het spel niet zal halen zei hij het volgende:
  • “Career mode isn’t in 2015 – we felt like we weren’t able to put career mode to the level we wanted, so that’s something we’re also looking at.”
Zoals het ernaar uit ziet is DLC ook een probleem voor het team, des ondanks zijn ze erin geinterreseert om classieke content erin te stoppen.
  • “It’s quite a tough game to sort out downloadable content for. The license is based on the 2015 season, and then if you want any additional tracks and cars, all of that’s extra money. It’s something we want to look at for the future – when we look at classic content, for example, or whatever else we might do”
Zo geeft Paul toe. Verder had hij het nog over visual updates:
  • “Visual updates are also tricky for us, and we were one of the few who were happy that drivers are no longer allowed to change helmet design, I think that Lewis and Seb [Vettel] changed theirs after every race. It’s too much to keep on top of. One team changed their livery and or noses every race. So at the point we could get access to photography, make it, get it signed off, and get it out to the consumer, there would be another one out – it’s just unrealistic to do.”
Dus alles is tricky ??? Lekker dan.... ik had verwacht (en gelezen) dat F1 2015 de initiële versie zou worden en dan de volgende seizoenen als download worden aangeboden... zal ook wel te tricky zijn....
Nou inderdaad zeg, maak dan geen game als je alles te tricky vindt zou ik zeggen..

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:04
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:44:
[...]

Het is inderdaad een erg moeilijk spel.
Ik ben ver gekomen in Styx, maar op een
gegeven moment werd het gewoon te moeilijk.

Ik ga nog wel een keer proberen om nog verder te komen.
Haha, herkenbaar. En dan vervolgens gewoon nooit meer spelen omdat je er toch net effe geen zin in hebt.
Overigens heb ik Styx niet veel gedaan. Kwamen destijds wat meer boeiende games uit en momenteel toch ook druk met F1 en Batman. Maar het was dan ook geen AAA titel en had een zacht prijsje.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• gizmokat
Het is een beetje jammer, ik als F1 fan had me echt verheugd op dit spel, valt mij toch wel tegen, zeker omdat ik voor het eerst een spel gepreorderd heb wat ik eigenlijk nooit doe.

Normaal wacht ik eerst de ervaringen af wat men er van vind.

Ik hoop dat ze de boel nog een beetje fixen.

voorlopig nog genoeg te spelen hier,
wolfenstein the new order
alien isolation
batman arkham knight
ac unity
the last of us
watch dogs
sleeping dogs
Elke keer neem ik me zelf voor voorlopig niets te kopen, maar ja dan komen er weer goeie aanbiedingen voorbij, en koop ik toch weer spellen.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:04
gizmokat schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:29:
Het is een beetje jammer, ik als F1 fan had me echt verheugd op dit spel, valt mij toch wel tegen, zeker omdat ik voor het eerst een spel gepreorderd heb wat ik eigenlijk nooit doe.

alien isolation
batman arkham knight
ac unity
the last of us
watch dogs
sleeping dogs
Elke keer neem ik me zelf voor voorlopig niets te kopen, maar ja dan komen er weer goeie aanbiedingen voorbij, en koop ik toch weer spellen.
Maar wat valt je tegen dan? Wel klagen, maar niet laten zien waarom? Beetje nutteloos in een "ervaringen"-topic ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• gizmokat
Wat me vooral tegenvalt en irriteert is de AI de me al best vaak van de baan heeft geramd, zelf als ik gewoon op een recht stuk rij, niet echt realistisch.

gevoel van snelheid als je niet in cockpit view rijd is ook slecht, het lijkt wel of je maar 100km per uur gaat, totaal niet het gevoel dat je met een F1 auto rijd.

geen career mode, niet echt heel veel aan de auto in te stellen.

ik heb lang geen f1 spel meer gespeeld, oude f1 op mijn ps2 konden mij meer boeien, misschien teveel verwacht.

• Jumpman
gizmokat schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:29:

alien isolation
batman arkham knight
ac unity
the last of us
watch dogs
sleeping dogs
Dat kopen van aanbiedingen komt me bekend voor. Hier ben ik in januari 2015 mee gestopt. Het resultaat is, dat ik talloze PS3, PS4 en PS Vita games hier nieuw en sealed in de kast heb staan. Alle top titels die ik niet op release heb aangeschaft, later wel voor bodem prijzen aangeschaft (dat verzacht het nog enigszins).

• gizmokat
Jumpman schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 19:48:
[...]

Dat kopen van aanbiedingen komt me bekend voor. Hier ben ik in januari 2015 mee gestopt. Het resultaat is, dat ik talloze PS3, PS4 en PS Vita games hier nieuw en sealed in de kast heb staan. Alle top titels die ik niet op release heb aangeschaft, later wel voor bodem prijzen aangeschaft (dat verzacht het nog enigszins).
Ik ga nu eerst maar eens wat spellen uit spelen, en hopelijk me niet meer laten verleiden door aanbiedingen :(

Spellen die ik ondertussen wel uitgespeeld het zijn,
Driveclub
Resident evil revelations 2
AC black flag
The evil whitin
Gta v
Thomb raider
Moto GP 2014
Killzone

Ik speel tegenwoordig wel mijn spellen uit, voorheen op mijn ps2, ps3 kocht ik veel spellen die ik vervolgens nooit meer uit speelde.
Maar bijna alle spellen heb ik wel voor een goedkope prijs gekocht, ik koop nooit spellen voor de volle mep.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Meer mensen met connectivity issues bij Rocket League? Bij mij is het al de vierde dag op rij dat ik de melding krijg dat ik me aan moet melden en alleen offline kan spelen... :(

Verwijderd

ralph075 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:04:
Meer mensen met connectivity issues bij Rocket League? Bij mij is het al de vierde dag op rij dat ik de melding krijg dat ik me aan moet melden en alleen offline kan spelen... :(
paar gasten die ik ken spelen het, idd ernstige connectie issues.
het spel schijnt overigens ook je ps4 te doen oververhitten, enige reden waarom ik het nog niet geprobeerd heb.
is volgens mij niet top gecodeerd.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:00

muhda

Time & Space traveler

ralph075 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:04:
Ik wilde in de middag ook een potje spelen, na de 2GB update/patch dacht ik dat de problemen opgelost waren maar helaas. De overhit bug lijkt er eruit gehaald te zijn, maar de developers hebben nog steeds veel problemen met de servers en inloot/match systeem.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Heb wel 2 uitnodigingen kunnen versturen, maar verder dan dat... :N

Verder vind ik het wel een tof spel, heerlijk om af en toe een potje tussendoor (en soms wat langer) te doen samen met iemand op de bank :Y Daar had ik nog niet veel voor, een game waarbij je echt split screen met (of tegen...) elkaar kunt spelen in het genre wat mij aanspreekt.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:27
Bij dit soort spellen krijg ik echt weer zin in Rock & Roll Racing, Speed Ball en UniRally.

• rwbk
Is er eigenlijke al een snowboard of skate game op de ps4?

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
rwbk schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:10:
Is er eigenlijke al een snowboard of skate game op de ps4?
Mis ik ook. De laatste degelijke snowboard game was volgens mij SSX voor de vorige generatie. Activision heeft een paar maanden geleden wel Tony Hawk Pro Skater 5 aangekondigd. Staat gepland voor 29 september dit jaar.

• rwbk
Elysi schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:51:
[...]

Mis ik ook. De laatste degelijke snowboard game was volgens mij SSX voor de vorige generatie. Activision heeft een paar maanden geleden wel Tony Hawk Pro Skater 5 aangekondigd. Staat gepland voor 29 september dit jaar.
Klopt maar hopen dat de gameplay goed is want grafisch was het minder. Er was ook geen leven te bekkenen op de screenshots

En zag ook nog eens dat hij te koop is voor full retail ... 55 euro

[ Voor 7% gewijzigd door rwbk op 10-07-2015 23:55 ]

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:38
als ze een keer een nieuwe snowboard game gaan maken hoop ik wel dat het iets meer als amped word.
Dat was een tikkeltje realistischer dan ssx

• rwbk
nickertNL schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:59:
als ze een keer een nieuwe snowboard game gaan maken hoop ik wel dat het iets meer als amped word.
Dat was een tikkeltje realistischer dan ssx
Een ssx zonder al die toeters en bellen zoals de laatste vind ik al goed. Gewoon een normale niet over de top snowboard game.

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Hoi, ik vroeg me af of het mogelijk is om va de PS4 TV te kijken.

Amerikaanse dingen heb ik al wel gevonden, maar gewoon nederlandse TV via de PS4.
Dit omdat ik een Bose 321 gekocht heb en het op de volgende manier aangesloten.

Bose - TV HDMI 2.0
Bose - PS4 Optical Cable
PS4 - TV HDMI 1.4.

De 2.0 zat bij de PS4 en heb de 1.4 van de PS3 laten liggen en PS4 op aangesloten.

Nu wilde ik graag ook het geluid van de TV over de bose, maar dat lukt alleen dmv tulp stekkertjes wat volgens mij best gaar is tov HDMI en Optical.

Ohja, voor de mensen die komen met: Dan stop je de Optical in je tv..... :X

Dat heeft mijn Philips 37PFL6606H/12 niet 8)7

Maat zijn Philips 5709 wel, Oma's 3405 en mijn ouders hun panasonic plasma van 6 jaar oud ook.......

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

De PS4 heeft geen HDMI in en geen TV tuner, dus nee.

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-11 09:31
Heeft de Bose 321 geen ARC?

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Nee, kon ik niet vinden zo even snel.

Mijn philips heeft wel ARC, net geprobeerd en hij doet er niks mee. wellicht staat er gewoon iets verkeerd en moet ik het eens opnieuw instellen.
Beide apparaten terug naar fabrieksinstellingen ofzo.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/6PMdOzBYnTLVBjiGKh0tp757/full.jpg?nohitcount=1

Level 11 gehaald van de trofeeën.

Toen ik de PS4 kreeg had ik 224 trofeeën van PSVita en PS3.
Nu 736 waarvan de meeste de PlayStation 4 trofeeën zijn.

_/-\o_

• rwbk
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:10:
[afbeelding]

_/-\o_
Ps plus draagt ook goed bij aan mijn trophies inderdaad.

Verwijderd

Klopt, er zitten leuke PSPlus spellen tussen.

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hi there guys,

I know this is a Dutch board, but I live in the Netherlands so I wanted to ask you about my problem.

My PS4 bought in April since yesterday started to fight with me. I can't insert any CD, the bluray drive works like a floppy disk when I turn on the PS4. I tried to use the emergency screw but it doesn't do anything. I tried putting a CD with some force - it works, it's readable.

1. Eject button doesn't work
2. When using Eject from PS4 Menu it ejects CD and tries to do after.

Any ideas? The warranty stickers are already warn out :-(

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Did you contact Sony about it? Maybe the sony repair center has the opportunity to check if the ps4 is under warranty from what's inside the ps4; serial numbers, partnumbers, i don't know.

If you bought the machine 3 months ago, i would expect this would be tracable somehow other than just a sticker on the outside ;)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• WinterX
  • Niet online
I'll try to check it on their website. I'm kinda dissapointed, it's weekend and after a really hard week I wanted to play the Witcher 3. What a pity, gosh.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:10:
[afbeelding]

_/-\o_
Nice ,
Wel tijd voor een platinum he :P

Ben zelf vandaag begonnen aan een gouwe ouwe , Tomb raider 1 op de ps1 :*) ... Even een weekende de nostalgie in..

Daarna eindelijk een keer beginnen aan the witcher 3

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:20
Voor een makkelijke platinum kan je Rocket League proberen. Zonder al te veel moeite te doen, zelf moet ik nog maar één Trophy voor de platinum. Ben totaal geen Trophy hoer, maar deze wil ik nog wel even meenemen nu ik zo dichtbij ben.

YouTube

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Uffeltje schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 14:49:
Voor een makkelijke platinum kan je Rocket League proberen. Zonder al te veel moeite te doen, zelf moet ik nog maar één Trophy voor de platinum. Ben totaal geen Trophy hoer, maar deze wil ik nog wel even meenemen nu ik zo dichtbij ben.
haha same here ja, hoef alleen nog de trophy voor alle unlocks :)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:51
Voor het aantal games wat je (uit)speelt vind ik dat je bijzonder weinig trophies hebt Dennis.
*ik probeerde te kijken hoeveel games je hebt gespeeld maar je psnprofiles profiel is private ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

WinterX schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:33:
Hi there guys,

I know this is a Dutch board, but I live in the Netherlands so I wanted to ask you about my problem.

My PS4 bought in April since yesterday started to fight with me. I can't insert any CD, the bluray drive works like a floppy disk when I turn on the PS4. I tried to use the emergency screw but it doesn't do anything. I tried putting a CD with some force - it works, it's readable.

Hi,

This is a known issue, I've had it as well. But easy to fix:
http://faq.en.playstation...tomatically-ejects-a-disc

After that lift your ps4 by putting something beneath it on both sides (the middle of the bottom should be free since the eject button continues on the bottom. Never experienced this issue again.

PSN: fonsmeister

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 14:17:
Ben zelf vandaag begonnen aan een gouwe ouwe , Tomb raider 1 op de ps1 :*) ... Even een weekende de nostalgie in..
Mijn tip: Haal de Tomb Raider Collectie op Steam voor 9,99 Euro.
Betere graphics en zoals vanouds ga je weer heerlijk genieten.
dvdkiwi schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:13:
Voor het aantal games wat je (uit)speelt vind ik dat je bijzonder weinig trophies hebt Dennis.
*ik probeerde te kijken hoeveel games je hebt gespeeld maar je psnprofiles profiel is private ;)
Mijn tijd op de PS4 is vooral gaan zitten in multiplayer spellen zoals: Call of Duty: Ghosts en de Battlefield reeks.

Mijn tip: Voeg me toe op PSN Dennis585

• WinterX
  • Niet online
fonsmeister schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:29:
[...]

Hi,

This is a known issue, I've had it as well. But easy to fix:
http://faq.en.playstation...tomatically-ejects-a-disc

After that lift your ps4 by putting something beneath it on both sides (the middle of the bottom should be free since the eject button continues on the bottom. Never experienced this issue again.
It worked!!! The eject button still doesn't work but I can easily insert a cd and eject with via Menu. Thanks, mate! Wish you all a fine weekend!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:29:
[...]

Mijn tip: Haal de Tomb Raider Collectie op Steam voor 9,99 Euro.
Betere graphics en zoals vanouds ga je weer heerlijk genieten.

[...]

Die heb ik ook al gespeeld ja , maar soms is het wel leuk om terug te gaan naar waar het gamen voor mij begon...
Zo ben ik nu een paar potjes ridge racer 1 aan het spelen en staat er straks ook nog syphon filter op het programma..

Verwijderd

Going 'Classic' all the Way.

Goed bezig. _/-\o_

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:27
Syphon filter heb ik mij wel mee vermaakt destijds op de PSX.
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:29:

Mijn tijd op de PS4 is vooral gaan zitten in multiplayer spellen zoals: Call of Duty: Ghosts en de Battlefield reeks.

Mijn tip: Voeg me toe op PSN Dennis585
Battlefield 4 ook?
Zojuist God of War maar even besteld in de Store. Op de PS3 nog nooit gespeeld, dus ik ben benieuwd.

Journey wil ik ook nog ff halen, maar die staat er nog niet.

• RubenSaurus
Net even Entwined gedownload (zit in de ps+ deze maand) ziet er erg mooi uit!
Begin is goed te doen maar wordt later best pittig, leuk idee ook en als je de mogelijkheid hebt zou ik het zeker even proberen :)

Verwijderd

Battlefield 4 en Battlefield: Hardline heb ik beide op de PS4 tot en met level 25 gespeeld.
Het lastige met die spellen vond ik de R3 knop op de DS4. Dan ging ik liggen inplaats van
schieten en dat verpestte voor mij teveel van het spelplezier.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hoe fantastisch is dat! :D

Afbeeldingslocatie: http://rack.0.mshcdn.com/media/ZgkyMDE1LzA3LzA5L2ZiL0NhbGxvZkR1dHlCLjM0MWM0LmpwZwpwCXRodW1iCTEyMDB4OTYwMD4/afc3e69d/b1b/Call-of-Duty-Black-Ops-3-Juggernog-Edition-640x494.jpg

€200!

Verwijderd

DigitalError schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 20:23:
Net even Entwined gedownload (zit in de ps+ deze maand) ziet er erg mooi uit!
Begin is goed te doen maar wordt later best pittig, leuk idee ook en als je de mogelijkheid hebt zou ik het zeker even proberen :)
True ,

Daar heb ik mij ook zeker mee vermaakt , alleen een beetje kort en soms wat vreemd :P

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:39

Typhone

Who Dares Wins

WinterX schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:33:
Hi there guys,

Disconnect your PS4 for at least 15 minutes. By disconnecting I mean remove the power cable at the back!
Everything should work again after 15-20 minutes. Give it a try.
Had the same problem once where my PS4 kept ejecting all discs. Problem origin has to do with the rubber feet underneath. Give it a Google.
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2015 @ 05:28:
[...]

Battlefield 4 en Battlefield: Hardline heb ik beide op de PS4 tot en met level 25 gespeeld.
Het lastige met die spellen vond ik de R3 knop op de DS4. Dan ging ik liggen inplaats van
schieten en dat verpestte voor mij teveel van het spelplezier.
Oohwww dat is geen probleem, als jeje controllersettings zet op Standard ipv Veteran, dan is R3 knifen ipv. liggen :D
(R3 is nooit schieten geweest dacht ik..)

Verwijderd

Dat had ik al geprobeerd en dan ging ik kniven inplaats van schieten.

:+

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:06
Schieten met R3? Dat heb ik ook echt nog nooit meegemaakt.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Nee idd, geen enkele game heeft dat (standaard). Lijkt me ook helemaal niet handig, je wilt toch daar juist de R2 trigger voor gebruiken..

Verwijderd

Je begrijpt het probleem niet:

Onder het richten met Battlefield games druk je al snel de R3 knop in.
Daarmee onderbreek je het schieten en ga je liggen of kniven.

Bij CoD games is dat niet zo'n probleem omdat je dan gewoon blijft schieten tijdens het gaan liggen.

Verwijderd

Update:

Dit is het probleem dat ik bedoel:

http://www.gamefaqs.com/boards/706551-battlefield-4/68055762

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:26

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Lijkt me dat je de controller dan wel erg krampachtig vasthoud.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Ff of topic, wat is die karmalijst? Hoe aardiger hoe hoger😁 en wat kan je ermee?

• RubenSaurus
bukkum schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:37:
Ff of topic, wat is die karmalijst? Hoe aardiger hoe hoger😁 en wat kan je ermee?
Eerder: hoe meer je spamt hoe hoger :+

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
DigitalError schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:38:
[...]

Eerder: hoe meer je spamt hoe hoger :+
Vandaar de smiley😉 maar kan je er iets mee winnen anders moet ik ff flink onzin gaan posten haha.

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:20
Hoe krijg je het dan voor elkaar om de knop in te drukken terwijl je de stick beweegt? :P Ik denk dat je de controller inderdaad wat losser vast moet houden en je hoeft de sticks echt niet hard te klemmen om ze te bewegen.

YouTube

• RubenSaurus
bukkum schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:42:
[...]

Vandaar de smiley😉 maar kan je er iets mee winnen anders moet ik ff flink onzin gaan posten haha.
nee je kunt niets winnen

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:22
Voxalizer schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:15:
Lijkt me dat je de controller dan wel erg krampachtig vasthoud.
In het heetst van de strijd gebeurt me dit ook wel eens. Oftewel panic knifen :p. Maar als je keihard aan het kamperen bent, moet dat geen probleem worden. :+

Overigens heb ik aardig spijt dat ik de BF4 premium edition niet gekocht hebt toen die voor 28.- in de store stond.. heb best zin om weer een shooter op te pakken. Maar op dit moment heb ik er geen meer.

Verwijderd

De beheersing van Battlefield spellen en de DS4 controller gaat al wat beter,
maar is zeker nog niet perfect. In Call of Duty spellen heb ik dit probleem niet
en dat is natuurlijk heel wat lekkerder spelen als het makkelijk afgaat.
Lekkerboeie86 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:47:
[...]

In het heetst van de strijd gebeurt me dit ook wel eens. Oftewel panic knifen :p. Maar als je keihard aan het kamperen bent, moet dat geen probleem worden. :+

Overigens heb ik aardig spijt dat ik de BF4 premium edition niet gekocht hebt toen die voor 28.- in de store stond.. heb best zin om weer een shooter op te pakken. Maar op dit moment heb ik er geen meer.
Volgens mij is die aanbieding er nu weer :D

• RubenSaurus
laat maar..

[ Voor 96% gewijzigd door RubenSaurus op 12-07-2015 14:39 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:24
Ik wil die koelkast wel, de rest kan mij worst wezen (vooral de spel).

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Mizgala28 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:45:
[...]

Ik wil die koelkast wel, de rest kan mij worst wezen (vooral de spel).
Die koelkast is idd tof, maar €100 waard? Ik weet t niet.

Wel lekker groot, want er kunnen 12 blikjes in... :)
De grootte van de minifridge :D

Edit:

hm, ok, hmmmmm... Ik denk dat ik de trailer voor Blackops 3 verkeerd heb begrepen.. Het speelt zich niet af tijdens de jaren '40... althans het is heel futuristisch en met allerlei 'space' wapens etc.. -O-

Of is die zombie jaren '40 versie een andere versie :?

[ Voor 59% gewijzigd door poor Leno op 12-07-2015 14:06 ]

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
poor Leno schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:59:
De grootte van de minifridge :D

[video]

Edit:

hm, ok, hmmmmm... Ik denk dat ik de trailer voor Blackops 3 verkeerd heb begrepen.. Het speelt zich niet af tijdens de jaren '40... althans het is heel futuristisch en met allerlei 'space' wapens etc.. -O-

Of is die zombie jaren '40 versie een andere versie :?
Black Ops 3 is alles behalve 'ouderwets'. Het is zelfs nog futuristischer dan Advanced Warfare. Het speelt in 2065 en er is zelfs sprake van DNA modificatie ipv exo-suits. Je kan zelfs als een heuse android/robot spelen als een van de classes.

De zombie mode is een aparte mode en speelt wél af in de jaren 40. Staat dus los van de verdere game.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

ok.. maar ik kan dus niet alleen het jaren '40 gedeelte los spelen, zonder het hele spel te moeten kopen? :/

• Superkiwi
Die ga je niet apart kunnen kopen/spelen nee ;)
Weet je wat Leno, laat Battlefront lekker zitten en koop Black Ops 3 :P
Mizgala28 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:45:
[...]
.........(vooral de spel).
De spel?

[ Voor 60% gewijzigd door Superkiwi op 12-07-2015 14:24 ]

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
poor Leno schreef op zondag 12 juli 2015 @ 14:21:
ok.. maar ik kan dus niet alleen het jaren '40 gedeelte los spelen, zonder het hele spel te moeten kopen? :/
De zombie mode is een game-mode van Black Ops 3. Net als je niet GTA Online los kan kopen kan je ook niet los Black Ops 3 Zombie mode los kopen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

dvdkiwi schreef op zondag 12 juli 2015 @ 14:23:
Die ga je niet apart kunnen kopen/spelen nee ;)
Weet je wat Leno, laat Battlefront lekker zitten en koop Black Ops 3 :P
Shutup Kiwi! Kom jij nou maar gewoon weer BF4 spelen, ipv met je autootjes te spelen :>

En de enige uitzondering die ik ooit zou maken om Battlefront of Battlefield te dumpen voor CoD, is als er een WW2 versie komt O-)

Dit heb ik van een site geplukt iig:
Activision will presumably make it available as a stand-alone download at some point, similarly to how they handled Nuketown Zombies in Black Ops 2.

[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 12-07-2015 14:29 ]

• Superkiwi
poor Leno schreef op zondag 12 juli 2015 @ 14:25:
[...]

Shutup Kiwi! Kom jij nou maar gewoon weer BF4 spelen, ipv met je autootjes te spelen :>
omdat je het zo lief vraagt zal ik de komende dagen wel weer eens BF komen spelen :P

*en omdat ik jou mis natuurlijk* No homo :>

• Lekkerboeie86
Als ik het goed begrijp is het alleen Premium. Dus zonder BF4 erbij.

Die vorige aanbiedingen was premium edition. Dus helemaal compleet. Of heb ik het mis?
De hele versie, spel + premium, kon ik ook niet vinden..

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-11 14:15
Ik kom niet meer op de store met chrome. Iemand enig idee?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YCp0dRP.png

[ Voor 23% gewijzigd door dannbla op 12-07-2015 15:21 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Lekkerboeie86
poor Leno schreef op zondag 12 juli 2015 @ 14:34:
De hele versie, spel + premium, kon ik ook niet vinden..
https://store.playstation...00049_00-BF4PREMIUMEDITIO

Deze was toen in de sale voor 28.- echt stom dat ik het toen heb laten liggen.
Maar dan koop je toch gewoon de add-on? Of heb je helemaal geen BF4?

• Lekkerboeie86
poor Leno schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:00:
Maar dan koop je toch gewoon de add-on? Of heb je helemaal geen BF4?
Heb hem bij de release wel gehad. Ook best een tijdje gespeeld. Maar toen weer verkocht. Toen die aanbieding was, had ik op dat moment al veel te spelen. Daarom laten schieten. Maargoed ik ga maar weer verder met The Witcher. Heb afgelopen weken al mn spellen goed verkocht en nu mis ik wat afwisseling. Heb alleen Witcher, ESO en driveclub.

[ Voor 4% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 12-07-2015 16:48 ]

Lekkerboeie86 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:47:
[...]

Heb hem bij de release wel gehad. Ook best een tijdje gespeeld. Maar toen weer verkocht. Toen die aanbieding was, had ik op dat moment al veel te spelen. Daarom laten schieten. Maargoed ik ga maar weer verder met The Witcher. Heb afgelopen weken al mn spellen goed verkocht en nu mis ik wat afwisseling. Heb alleen Witcher, ESO en driveclub.
Ah zo.. Volgens mij kun je dan t beste het spel met korting kopen en de addon met korting.. Ben je dan goedkoper uit? :)

En als tip geef ik je dan: Rocket League, deze maand nog gratis en superleuk :D

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ga Rocket League ook maar eens downloaden.

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 ... 105 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link