11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060
Verder zit ik te wachten op een mooie aanbieding van Borderlands: The Handsome Collection.
Op de Xbox One (in de US store) is ie al wel in de aanbieding.
[ Voor 4% gewijzigd door ChuckyDevil op 08-07-2015 13:37 ]
Volgens mij was ie al in de verkoop bij nedgame en gamemania... Of ze ook direct uitleveren, weet ik niet.Typhone schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:04:
Zeker nog niks bekend over wanneer de 'nieuwe' PS4 (zuiniger, stiller) met de 1200 code in Nederland verkrijgbaar is? Dan upgrade ik mijn day one model maar eens namelijk en hebben beide TV's de beschikking over een PS4.
De vorige is al goedkoop te vinden, zie hem regelmatig voorbij komen voor rond de €20. Seasonpass en losse DLC is deze week in de aanbieding in de Store. En bij de disc versie van Destiny The Taken King zit alle DLC+Destiny.Cyleo schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:07:
Ik hoop eigenlijk dat als de nieuwe expansion van Destiny uitkomt de vorige flink in prijs gaan zakken. Wil eigenlijk wel weer instappen, maar de drempel wordt zo wel redelijk hoog gemaakt.
Heb ik ook, echter verwacht ik van niet. Ze prijzen de volledige versie niet voor niets op € 80.Cyleo schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:07:
Ik hoop eigenlijk dat als de nieuwe expansion van Destiny uitkomt de vorige flink in prijs gaan zakken. Wil eigenlijk wel weer instappen, maar de drempel wordt zo wel redelijk hoog gemaakt.

De vorige twee waren €35 bij elkaar geloof ik.
Dit vind ik ook wel een goed ideeLe Enfant! schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:44:
Ik vind eigenlijk dat Sony de mogelijkheid zou moeten bieden om mensen die binnen de garantietermijn van twee jaar vallen een upgrade (zoals de CUH-1200) gratis of tegen een vergoeding aan te bieden.
[ Voor 22% gewijzigd door BlackEyedAngel op 08-07-2015 14:54 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Maarja, om nou nog eens 400 neer te leggen voor dezelfde PS4BlackEyedAngel schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:52:
PS4 in december gehaald, ik zou voor een upgrade/omruil naar het nieuwe model best wel wat willen betalen
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ah gelukkigBlackEyedAngel schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:01:
Lol nee zat zelf meer met een bedrag van 50 a max 75 euro te denken voor een omruil naar het nieuwe CUH-1200 1GB model, geen 400
Ik zou zelf ook zoiets willen inleggen voor een nieuw model, mijn huidige (1100 vgm) die ik vanaf december heb blaast me soms ook de oren van m'n hoofd af... Vooral bij Rocket League of bij Unity terwijl de PS4 nu tijdelijk eventjes voor het tv meubel op de grond staat
1GB? 1TB bedoel je?BlackEyedAngel schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:01:
Lol nee zat zelf meer met een bedrag van 50 a max 75 euro te denken voor een omruil naar het nieuwe CUH-1200 1GB model, geen 400
En de CUH-1200 is een 500GB versie, de 1TB versie is niet gebaseerd op de CUH-1200
* Griffin wacht op de nieuwe CUH-1200
[ Voor 6% gewijzigd door Griffin op 08-07-2015 15:22 ]
Waarom zouden ze dat doen, zo gaat het nu eenmaal met hardwareBlackEyedAngel schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:01:
Ik vind 20 niet echt goedkoop, net zoals ik 25% korting niet echt veel vind. Ik heb ze allebei nog niet, en kan nu beter een pack als deze kopen voor 60EU, waardoor ik Destiny dus 2x heb: http://www.bol.com/nl/p/d...ion-ps4/9200000045916496/PBP schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:25:
[...]
De vorige is al goedkoop te vinden, zie hem regelmatig voorbij komen voor rond de €20. Seasonpass en losse DLC is deze week in de aanbieding in de Store. En bij de disc versie van Destiny The Taken King zit alle DLC+Destiny.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
To dare is to do
Alvast bedankt
Hoe heb je de camera staan dan? Dat hij steeds naar voren gericht is of dat je op Y driehoekje (spaceboy schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:21:
Ligt het aan mij, of is Rocket League een spel waar je echt kots-misselijk (letterlijk) van wordt? Ik heb bij mijn weten nog nooit problemen gehad bij gamen, maar ik ben na 3 potjes echt ziek gestopt met het spel... Weird... Vind het wel een leuke game trouwens...
Is de prijs van €2,99 dubbel en dwars waard. Grafisch erg mooi, overzichtelijk en met muziek/geluidseffecten die me zelfs een beetje aan Witcher 3 doet denken. Zou ik zeker aanraden!
PSN-id: Chrasher
Amazon.de staat juist bekend om een uitstekende service/garantieafhandeling. Retourneren gaat via een (gratis) antwoordnummer. Let er dan wel op dat je koopt bij Amazon en niet bij een 3rd party. De PS4 die je via Amazon zelf koopt is op dit moment echter niet aantrekkelijk geprijsd en daar komt nog een kleine BTW-correctie bovenop.Ersin37 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:24:
Ik weet niet of dit de juiste topic is, maar ik vroeg me af of mensen ervaring hadden met het bestellen van een playstation bij Amazon.de. Is het betrouwbaar en hoe zit het met de garantie van de console?
Ik heb ooit na ruim 3 maanden een tablet teruggestuurd die niet meer oplaadde. Ze hadden het model niet en ik kreeg het volledige bedrag retour.Ersin37 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:24:
Ik weet niet of dit de juiste topic is, maar ik vroeg me af of mensen ervaring hadden met het bestellen van een playstation bij Amazon.de. Is het betrouwbaar en hoe zit het met de garantie van de console?
Alvast bedankt
A99R-2QND-JMHD
Dit is een code om te dowloaden.
Laat maar weten of hij werkt dan heb ik er nog meer.
Scrooge NL
Ik was al een tijdje op zoek naar een goed PS4 aanbieding en ik zag de volgende aanbieding voorbijkomen: http://www.amazon.de/gp/p...585296347&pf_rd_i=desktopFlitzer schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 17:01:
[...]
Amazon.de staat juist bekend om een uitstekende service/garantieafhandeling. Retourneren gaat via een (gratis) antwoordnummer. Let er dan wel op dat je koopt bij Amazon en niet bij een 3rd party. De PS4 die je via Amazon zelf koopt is op dit moment echter niet aantrekkelijk geprijsd en daar komt nog een kleine BTW-correctie bovenop.
Voor deze prijs kan ik hem eigenlijk niet laten liggen
Bedankt voor jullie reactie!Erapaz schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 17:20:
[...]
Ik heb ooit na ruim 3 maanden een tablet teruggestuurd die niet meer oplaadde. Ze hadden het model niet en ik kreeg het volledige bedrag retour.
Inmiddels een gebruikte code, maar geen reacties helaas.Theo27 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 17:20:
Zelf heb ik al een tijd het thema van The Order.
A99R-2QND-JMHD
Dit is een code om te dowloaden.
Laat maar weten of hij werkt dan heb ik er nog meer.
Servers zijn online maar matchmaking werkt helaas niet.Verstekbakker schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:26:
Rocket League is heel leuk, maar waarom kan ik geen match krijgen online? Ben al tien minuten aan het zoeken...
Nouja, reden voor mij om eten te makenmaken.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
GamiQ, de game notes app met game maps!
Servers zijn even een down wegens een upgrade. Moeten snel weer online zijn.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
Treyarch Studios
We're excited to announce that the #BlackOps3 Multiplayer Beta will begin on 8/19 starting on PS4. More information coming soon!
Ik had 'm in eerste instantie "standaard", maar dan loop je zelf dus de hele tijd te corrigeren om te kijken waar de bal is. Heb 'm nu op BALL staan, dus altijd de bal in beeld. Dat gaat al beter. Maar ik word er nog steeds best 'n beetje verrot / dizzy van... ik weet niet wat me overkomt, heb nooit last met gamen...Ttje schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:29:
[...]
Hoe heb je de camera staan dan? Dat hij steeds naar voren gericht is of dat je op Y hebt gedrukt en dat de camera steeds in de richting van de bal staat? Ik heb er op lange termijn geen last van, maar wanneer ik (bijvoorveeld net) het spel heel lang speel krijg ik wel een beetje koppijn..
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Hoop dat het niet de AW tour op gaat, vond die game niet zo super.
BO2 vond ik echt heerlijk wegspelen.
Verwijderd
Ik hoop inderdaad dat Black Ops 3 heerlijk spelen is , maar dat merken
we allemaal met de beta en daarna kun je em eventueel nog annuleren.
Nice! ben benieuwd! Heb voorgaande BO met plezier gespeeld!
Wat dat betreft vind ik dat Treyarch het beter doet dan Infinity Ward..
Van mij mogen ze weer een World at War maken
Zelf ook last van. Heb ook al 3 dagen onder in het menu de melding dat ik offline zou zijn...Verstekbakker schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:26:
Rocket League is heel leuk, maar waarom kan ik geen match krijgen online? Ben al tien minuten aan het zoeken...
Zullen wel opstart-problemen zijn, denk ik maar
Ik durf het niet eens meer te proberen, elke keer echt teleurgesteld door COD.Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:29:
Black Ops 1 staat in mijn top 3 en Advanced Warfare in mijn flop 3.
Ik hoop inderdaad dat Black Ops 3 heerlijk spelen is , maar dat merken
we allemaal met de beta en daarna kun je em eventueel nog annuleren.
PSN: Maichel
PSN is de hele week al kut avonds...DarkElement schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:34:
Meer mensen met PSN issues hier op dit moment? Ik kan ook niet in de store @ https://store.playstation.com/#!/nl-nl/
https://downdetector.com/status/playstation-network
Verwijderd
Dat zou inderdaad super zijn , maar die komt dan waarschijnlijk pas over 3 jaar
als Treyarch dan weer aan de beurt is om een Call of Duty uit te brengen.
Als ik een service zou hebben die zo vaak down is als PSN zou ik toch ruzie krijgen met mijn klanten.Maichel schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:37:
[...]
PSN is de hele week al kut avonds...
https://downdetector.com/status/playstation-network

Waarschijnlijk heb jij een SLA met je klanten. Sony doet daar blijkbaar niet aan, ondanks dat we ze wel maandelijks betalen voor hun dienst. Het is toch opvallend dat het netwerk zo instabiel is als het een beetje druk wordt op PSN..Afvalzak schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:41:
[...]
Als ik een service zou hebben die zo vaak down is als PSN zou ik toch ruzie krijgen met mijn klanten.
Ja, ik snap dat de downtime wel iets meer mag zijn als een kritieke server en af en toe down vind ik ook niet erg, ik kan ook offline spelen natuurlijkkazuka schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:47:
[...]
Waarschijnlijk heb jij een SLA met je klanten. Sony doet daar blijkbaar niet aan, ondanks dat we ze wel maandelijks betalen voor hun dienst. Het is toch opvallend dat het netwerk zo instabiel is als het een beetje druk wordt op PSN..
Sterker nog, ik heb het idee, dat toen PSN nog gratis was het beter werkte, maar dat is slechts onderbuik
[ Voor 8% gewijzigd door Afvalzak op 09-07-2015 10:49 ]
Precies daar had ik het gisteren ook over met iemand. Op de PS3 (gratis toen) had ik echt nooit problemen, en nu ik betaal toch redelijk vaak. Het is ook geen drama, en over het algemeen is het steeds snel opgelost...maar als je steeds maar effe de tijd hebt om avonds te gamen is het wel irritant als PSN dat nét problemen heeftAfvalzak schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:48:
[...]
Ja, ik snap dat de downtime wel iets meer mag zijn als een kritieke server en af en toe down vind ik ook niet erg, ik kan ook offline spelen natuurlijk, maar dit is toch eigenlijk onacceptabel voor het geld wat we er met zijn allen heen gooien.
Sterker nog, ik heb het idee, dat toen PSN nog gratis was het beter werkte, maar dat is slechts onderbuik
Waarom niet WW1? Of de kruistochten, dat zou pas vernieuwend zijn!poor Leno schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:12:
Ik blijf t roepen, of het nou Battlefield, CoD of wat dan ook is, de eerste die een WW2 fps uitbrengt kan shut uppen en my money taken
WW2 is dat niet al gedaan met Medal of Honor trouwens?
Is dat pas over 3 jaar ja? Volgend jaar hoop ik toch wel op BF5....zou ik ook erg blij mee zijnVerwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:10:
[...]
Dat zou inderdaad super zijn , maar die komt dan waarschijnlijk pas over 3 jaar
als Treyarch dan weer aan de beurt is om een Call of Duty uit te brengen.
Helemaal mee eens hoor maar ondertussen we zijn wel met zijn allen akkoord gegaan met hun EULA:Afvalzak schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:48:
[...]
Ja, ik snap dat de downtime wel iets meer mag zijn als een kritieke server en af en toe down vind ik ook niet erg, ik kan ook offline spelen natuurlijk, maar dit is toch eigenlijk onacceptabel voor het geld wat we er met zijn allen heen gooien.
Hopelijk is Sony niet blind voor de kritiek vanuit de community en media/pers.WARRANTY DISCLAIMER AND LIMITATION OF LIABILITY
No warranty is given about the quality, functionality, availability or performance of PSN First Party Services, or any content or service offered on or through PSN First Party Services. All services and content are provided "AS IS" and "AS AVAILABLE" with all faults. SNEI does not warrant that the service and content will be uninterrupted, error-free or without delays. In addition to the limitations of liability of this Agreement, SNEI expressly disclaims any implied warranty of merchantability, warranty of fitness for a particular purpose and warranty of non-infringement. SNEI assumes no liability for any inability to purchase, access, download or use any content, data or service.
WW1 oorlogsvoering is niet echt bepaald FPS game-waardig imo.. Door de loopgraven wordt het nogal eentonig.. (Zie het spel Verdun)Verstekbakker schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:51:
[...]
Waarom niet WW1? Of de kruistochten, dat zou pas vernieuwend zijn!
WW2 is dat niet al gedaan met Medal of Honor trouwens?
Met WW2 zijn er nog talloze verschillende dingen te doen.
En of dat gedaan is met MoH? Jawel, toentertijd werd je doodgegooid met WW2 spellen.. Toen begon het hele modern warfare verhaal en ging iedereen dat maken
ipv dat er nou iemand zegt, "Prima maken jullie modern, dan maken wij WW2 of Vietnam" ofzo.. maar neeee, iedereen moet weer hetzelfde maken

Ik zou dolgraag een WW2 spel zien met de huidige engines/technieken
Zo zou dat eruit zien

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 09-07-2015 11:01 ]
Verwijderd
Als het goed is:Maichel schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:52:
Is dat pas over 3 jaar ja? Volgend jaar hoop ik toch wel op BF5....zou ik ook erg blij mee zijn
Dit jaar Treyarch met BOIII.
Volgend jaar Infinity Ward.
Over 2 jaar Sledgehammer Games.
En dan over 3 jaar Treyarch weer met hopelijk World at War II.
G, dat zou geweldig zijn.poor Leno schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:56:
[...]
WW1 oorlogsvoering is niet echt bepaald FPS game-waardig imo.. Door de loopgraven wordt het nogal eentonig.. (Zie het spel Verdun)
Met WW2 zijn er nog talloze verschillende dingen te doen.
En of dat gedaan is met MoH? Jawel, toentertijd werd je doodgegooid met WW2 spellen.. Toen begon het hele modern warfare verhaal en ging iedereen dat maken
ipv dat er nou iemand zegt, "Prima maken jullie modern, dan maken wij WW2 of Vietnam" ofzo.. maar neeee, iedereen moet weer hetzelfde maken![]()
Zo zou dat eruit zien![]()
[afbeelding]
Instant buy (inderdaad, geen pre-order).
It's dogged that does it
Een WWI/WWII shooter vind ik een beetje als een racer met T-model Fordjes
Als het goed is (BF3/4), waarom moet het dan per se vernieuwend zijn?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
It's dogged that does it
Het hoeft zeker niet vernieuwend te zijn hoor..dvdkiwi schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:17:
Meh, doe mij maar een shooter in de moderne tijd, net als BF3, BFBC2 & BF4.
Een WWI/WWII shooter vind ik een beetje als een racer met T-model Fordjes
Als het goed is (BF3/4), waarom moet het dan per se vernieuwend zijn?
Het gaat gewoon om de setting, het gevoel, de skills die nodig zijn om iets uit te lucht te knallen zonder lock-ons, geen IR scopes op wapens, geen active protection op vehicles of staff shells, flares, vliegende machinegeweren, EODbotjes, (misschien op de Goliath na) geen attackchoppers etc etc etc
Wat is het volgende? LockOn Tracking Bullets?
Het geheel zal (imo) gewoon puurder aanvoelen
[ Voor 26% gewijzigd door poor Leno op 09-07-2015 11:42 ]
Met alle kennis en ontwikkelingen die zich voorgedaan hebben in de game-wereld is het nu ook zeker mogelijk om een frisse triple-A WW2 shooter te maken, als ze ons er maar niet weer mee doodgooien.
Persoonlijk wacht ik nog op een remake van Battlefield 2142 met Titan mode
Echter kan je imo ook prima een moderne shooter hebben zonder al die rare snufjes.
Daar zijn BF4 en CoD AW een beetje in doorgeschoten inderdaad...
BFBC2 was prima wat dat betreft, en BF3 ook wel.

En MG42's en Bren guns schieten, Spitfires vliegen, of gunnen op een B17 en.. en... en...

*wordt weer veels te enthousiast en onderdrukt neiging mail naar Dice te sturen.. weer..*
[ Voor 17% gewijzigd door poor Leno op 09-07-2015 11:58 ]
Die kritiek vinden ze vast niet fijn nee...maar er is weinig vanuit "ons" om mee te dreigen. Er is geen ander PSN ofzo. Mja, overstappen naar een ander consol kan natuurlijk altijdkazuka schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:53:
[...]
Helemaal mee eens hoor maar ondertussen we zijn wel met zijn allen akkoord gegaan met hun EULA:
[...]
Hopelijk is Sony niet blind voor de kritiek vanuit de community en media/pers.
Was bereid om 18 euro neer te leggen, maar hij was gelukkig net in de aanbieding gegaan voor 8 euro.
Mooie meevaller
Ik heb Modern Warfare nog wel gedaan, maar de laatste paar CoD's waren echt ver in de toekomst... dat trekt mij totaal niet.poor Leno schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:56:
[...]
Toen begon het hele modern warfare verhaal en ging iedereen dat maken
WW2 vind ik prima, maar hedendaags heb ik ook niks op tegen. Zodra er robots en andere vage ruimtedingen inzitten haak ik af.
Verwijderd
Morgen lekker met een snelheid van 400 kilometer per uur rijden.
Project Cars was mij ook prima bevallen.
Om een of andere reden is Sony ons geld niet nodig ofzo. Of ze begrijpen niet dat winkel dicht = minder verkopen.DarkElement schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:11:
Ik kon gisteravond heel even online in de store op mijn console zelf, intussen bleef ik dezelfde 'Site niet beschikbaar'-melding houden op mijn pc (die ik nu nog steeds heb!) En is het probleem nog steeds niet verholpen.
Kiwi !
Verwijderd
maar dat komt omdat ik voorrang heb door mijn vele aankopen.
Dat is geen reden om zoveel te kopen...
400 km/h? Zonder downforce op Monza, red je dat dan?Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:33:
De F1 2015 preload is begonnen, inclusief update.
Morgen lekker met een snelheid van 400 kilometer per uur rijden.
Project Cars was mij ook prima bevallen.
Ik ben nog even met Project Cars bezig, maar wel benieuwd hoe F1 2015 bevalt.
hahaha grappenmaker, heb jij een PS+Plus abbo dan of wat?Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:33:
Ik kan wel sinds vanochtend vroeg in de PSStore komen ,
Ik kan ook gewoon in de store met mijn 'normale' PS+ abbo.
Nice! Ik snak ook naar een goede WOII shooter - wat mij betreft een vergaming van Band of Brotherspoor Leno schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:56:
[...]
Zo zou dat eruit zien![]()
[afbeelding]
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
Waar is dit op gebaseerd? Sony staat er juist om bekend geen precedent te scheppen in hun klanten groot of klein.Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:33:
Ik kan wel sinds vanochtend vroeg in de PSStore komen ,
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
IW? Daar is helemaal niets meer van over. Die maken tegenwoordig erbarmelijke CoD's. Laat maar aan Treyarch over.CosmoKramer schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:20:
[...]
Nice! Ik snak ook naar een goede WOII shooter - wat mij betreft een vergaming van Band of Brothers. Zie wel het liefst Infinity Ward die maken trouwens.
Verwijderd
Inderdaad een geintje.ChuckyDevil schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:56:
Geintje natuurlijk...
Het maakt me niet uit door wie, zolang het er zo uit ziet, mogen ze van mij opzich de Unreal Engine 4 iig gebruikenCosmoKramer schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:20:
[...]
Nice! Ik snak ook naar een goede WOII shooter - wat mij betreft een vergaming van Band of Brothers. Zie wel het liefst Infinity Ward die maken trouwens.

Waren die pics niet uit een demo?poor Leno schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 18:03:
[...]
Het maakt me niet uit door wie, zolang het er zo uit ziet, mogen ze van mij opzich de Unreal Engine 4 iig gebruiken(En dan nog met voertuigen)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen idee of dat deze betrof maar alles was voor gerendeerd, dus zo spectaculair is het niet.
[ Voor 8% gewijzigd door DarkElement op 09-07-2015 19:04 ]
Verwijderd
Keep dreamingpoor Leno schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 18:03:
[...]
Het maakt me niet uit door wie, zolang het er zo uit ziet, mogen ze van mij opzich de Unreal Engine 4 iig gebruiken(En dan nog met voertuigen)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nee hoor, over 5-10 jaar is dit gewoon de standaard
Vooral met de komst van VR zal de eis voor meer fotorealisme steeds hoger worden
Edit: Kennelijk wel een demo, van een design bureau.. Maar kan niets over dat prerendered vinden.. En zelfs als het prerendered is, is dit heel knap voor een game engineMizgala28 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 18:37:
[...]
Waren die pics niet uit een demo?
Geen idee of dat deze betrof maar alles was voor gerendeerd, dus zo spectaculair is het niet.
[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 09-07-2015 22:11 ]
Toen Crysis uitkwam, dacht iedereen dat alle games binnen 2 jaar erna zo zouden uitzien, nou nee.poor Leno schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:03:
[...]
Nee hoor, over 5-10 jaar is dit gewoon de standaard![]()
Vooral met de komst van VR zal de eis voor meer fotorealisme steeds hoger worden
[...]
Edit: Kennelijk wel een demo, van een design bureau.. Maar kan niets over dat prerendered vinden.. En zelfs als het prerendered is, is dit heel knap voor een game engine
Ik denk dat 10 jaar nog wel denkbaar is, 5 niet.
Dat terzijde, als het prerendered is, vind ik dat niet knap, ik heb in het verleden veel hele oude games gespeeld die imposant uitzagen maar grotendeels prerendered waren, waarom is dat niet knap? Het is niks meer dan net een "foto" alleen dan wat ingewikkelder en zwaarder.
Ik vind dat pas knap als het meer dan dat wordt, en dat zou best wel op PC games kunnen over 5 a 10 jaar, consoles niet, misschien over 10 jaar eerder niet.
Nee hoor, het zijn real-time beelden. Je moet wel een ongelofelijke dijk van een PC hebben staan...Mizgala28 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 18:37:
[...]
Waren die pics niet uit een demo?
De betreffende scene's:
https://www.unrealengine.com/showcase/building-unreal-paris
Zelf downloaden: http://www.benoitdereau.com/ (zelfs compatibel met de Oculus Rift)
Verder zijn er 5 tech demo's waarin je zelf kunt rondlopen:
http://www.techpowerup.com/downloads/2369/unreal-engine-4-five-tech-demos/
(deze dus:)
Verder is de Unreal Engine gratis voor iedereen te downloaden en te ontwikkelen, men vraagt alleen om een 5% cut als je je game released. Maar dit zijn dus al dingen die hedendaags met een engine kunnen worden gerealiseerd. Punt is: het volledige beschikbare geheugen wordt nu aangewend voor dit soort beperkte ruimtes. De gebruikte textures zijn enorm high res, als je een hele game als GTA zou moeten maken met zulke textures, ben je wel enkele blu-ray schijven kwijt, en zit je met laadtijden waar je pas echt bang van wordt, bij elke nieuwe ruimte, voorbijrijdende auto, etc.
[ Voor 15% gewijzigd door Geronimous op 10-07-2015 01:23 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Jeroenimoes schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 01:15:
[...]
Nee hoor, het zijn real-time beelden. Je moet wel een ongelofelijke dijk van een PC hebben staan...
De betreffende scene's:
https://www.unrealengine.com/showcase/building-unreal-paris
[video]
Zelf downloaden: http://www.benoitdereau.com/ (zelfs compatibel met de Oculus Rift)
Verder zijn er 5 tech demo's waarin je zelf kunt rondlopen:
http://www.techpowerup.com/downloads/2369/unreal-engine-4-five-tech-demos/
(deze dus:)
[video]
Verder is de Unreal Engine gratis voor iedereen te downloaden en te ontwikkelen, men vraagt alleen om een 5% cut als je je game released. Maar dit zijn dus al dingen die hedendaags met een engine kunnen worden gerealiseerd. Punt is: het volledige beschikbare geheugen wordt nu aangewend voor dit soort beperkte ruimtes. De gebruikte textures zijn enorm high res, als je een hele game als GTA zou moeten maken met zulke textures, ben je wel enkele blu-ray schijven kwijt, en zit je met laadtijden waar je pas echt bang van wordt, bij elke nieuwe ruimte, voorbijrijdende auto, etc.

Verwijderd
Ik ben klaar voor de 400 kilometer per uur op de PS4.
Daar wil ik wel een fimpje van zienVerwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 06:27:
Ik ben klaar voor de 400 kilometer per uur op de PS4.
Neig naar digitaal.
Maar naast de main story zijn er ook nog challenges te doen.
Die zijn wel een uitdaging.
Niets ten nadele van je lapVerwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 07:14:
[video]
Ik heb vol vertrouwen erin dat ik ergens op een track de 400 kan gaan halen.
Maar 400 kmp. Wellicht zonder enige vorm van downforce op Spa met DRS? Maar denk dat zelfs dat lastig wordt
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-07-2015 07:55 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik geef niets om challenges, dus helaas.dvdkiwi schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 07:43:
Een keer doorspelen is wel genoeg imo
Maar naast de main story zijn er ook nog challenges te doen.
Die zijn wel een uitdaging.
Batman lever ik morgen weer in vond er niet zo heel veel aan
Incl. vrijwel altijd bergen met stuurhulp omdat dat bijna niet anders kan met een controller. Maar dan wel overal lezen dat het "gevoel" zo goed is en de auto zo realistisch rijdt. Okayuchiha tijntje schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 07:54:
Niets ten nadele van je lap, maar dit filmpje laat wel erg goed zien waarom ik racesgames op consoles (althans met controllers) niet meer interessant vind. Met een controller kun je gewoon niet normaal vloeiend insturen, In een wat moeilijke bocht ben je gewoon 5 keer aan het insturen.
Nickname does not reflect reality
Hoe bevalt hij? Ik twijfel heel erg. De laatste jaren leken me erg tegen te vallen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 07:14:
[video]
Ik heb vol vertrouwen erin dat ik ergens op een track de 400 kan gaan halen.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verwijderd
Tot nu toe 1 practice, 1 one-shot qualify en een race van 15 laps met 1 pitstop gedaan.JSchut schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:15:
Hoe bevalt hij? Ik twijfel heel erg. De laatste jaren leken me erg tegen te vallen.
Het werkt heerlijk, audiovisueel prima, maar ik heb dan ook alleen nog in de zon gereden.
Voorlopig een dikke 8/10, vooral om het rijplezier.
Haha, dat zou ik mooi vinden.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link