Er zit aan de onderkant een uitsparing voor de kabel. Deze loopt via de achterkant weg. Ziet er erg strak uit. Je ziet geen kabels lopen als je op de bank zit.Cyleo schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:44:
[...]
Heb hier ook al naar zitten kijken, maar vind ze toch nog redelijk duur. Nu heb ik mijzelf gewoon aangeleerd de controller in te pluggen zodra ik klaar ben met gamen. In rest mode laat hij hem dan gewoon bij. Mijn opruimdrang irriteert zich aan de losse usb-kabel, maar dat blijf je ook houden met die dock (waarom zit er geen usb achterop)
Deze dingen gaan vaak los in je stopcontact. Dus niet in de USB van je PS4. Zit zelf ook al even te twijfelen zoiets te halen.Cyleo schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:44:
[...]
Heb hier ook al naar zitten kijken, maar vind ze toch nog redelijk duur. Nu heb ik mijzelf gewoon aangeleerd de controller in te pluggen zodra ik klaar ben met gamen. In rest mode laat hij hem dan gewoon bij. Mijn opruimdrang irriteert zich aan de losse usb-kabel, maar dat blijf je ook houden met die dock (waarom zit er geen usb achterop)
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Maar wat is de aansluiting voor de kabel? Stekker of usb?Lekkerboeie86 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:58:
[...]
Er zit aan de onderkant een uitsparing voor de kabel. Deze loopt via de achterkant weg. Ziet er erg strak uit. Je ziet geen kabels lopen als je op de bank zit.
Met een stekker, hij zit inderdaad niet aangesloten op de PS4. Mocht je graag wat duidelijke foto's willen kan ik die vanavond wel ff schietenCyleo schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:36:
[...]
Maar wat is de aansluiting voor de kabel? Stekker of usb?
Zelf heb ik deze duo-charger voor de PS-controllers:
http://www.bol.com/nl/p/g...n-zwart/9200000028136601/

Zit met een (1) USB-kabel aan een USB-poort op de PS4 en laadt 2 controllers tegelijkertijd terwijl PS in restmode staat. Zelf vond ik het een groot voordeel dat ik geen extra stopcontact hoef te gebruiken en dat het me voor 2 controllers maar 1 USB-poort op de PS4 kost.
http://www.bol.com/nl/p/g...n-zwart/9200000028136601/

Zit met een (1) USB-kabel aan een USB-poort op de PS4 en laadt 2 controllers tegelijkertijd terwijl PS in restmode staat. Zelf vond ik het een groot voordeel dat ik geen extra stopcontact hoef te gebruiken en dat het me voor 2 controllers maar 1 USB-poort op de PS4 kost.
[ Voor 21% gewijzigd door ralph075 op 06-07-2015 15:28 ]
Dan moet ik alsnog mijn controller oppakken en erin zetten. 
Heb zelf mijn DS4 aan een telefoonlader hangen die in een stekkerblok naast me zit. Headset zit met een verlengkabel in de PS4.
Heb zelf mijn DS4 aan een telefoonlader hangen die in een stekkerblok naast me zit. Headset zit met een verlengkabel in de PS4.
Zal later vandaag even een post in het problemen topic gooien over het idee van een gezamenlijke actie of een handige tweaker. Als ik het zelf ga doen mag ik waarschijnlijk veel consoles vergoeden
.
Misschien daar ook meer mensen die verstand hebben van gezamenlijke acties + de motivatie door eigen problemen.
Misschien daar ook meer mensen die verstand hebben van gezamenlijke acties + de motivatie door eigen problemen.
First world problems...bram1984 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:54:
Dan moet ik alsnog mijn controller oppakken en erin zetten.
Zelf zou ik het als hinderlijk ervaren dat mijn controller vast zit aan een snoertje. Ieder zo zijn ding. Daarnaast zijn mijn game-sessies zelden zo lang dat mijn controller leeg raakt (en zowel, dan heb ik er een opgeladen als reserve).
Snoertje merk je in principe niks van. En anders kan ik deze vanuit mijn stoel inpluggen. Ultieme luiheid.
Schrok me rot zaterdag, me ps4 kon niet bij de systeemopslag. Hebben jullie dat weleens gehad?
Eerst had ik helemaal geen beeld.
Toen de harde schijf er in en uit geklikt toen werkt het weer
Eerst had ik helemaal geen beeld.
Toen de harde schijf er in en uit geklikt toen werkt het weer
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik vond deze dock (de originele Sony dual charger) ook prijzig, maar ben er toch erg tevreden over. Het staat gewoon een stuk netter zonder die kabels in de PS4. Deze dock heeft zijn eigen netvoeding en de kabel kan je via de achterkant van het ding aanvoeren, die zie je dus vrijwel niet.Cyleo schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:44:
Gewoon rösti
Rocket League is waarschijnlijk rond middernacht beschikbaar.
Voor de opblijvers, want dat downloaden gaat vast weer uren duren.
Heb bij de Action wat USB kabels USB > mini USB opgepikt van iets van 1,50 euro per stuk, 2,5 meter langbram1984 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:04:
Snoertje merk je in principe niks van. En anders kan ik deze vanuit mijn stoel inpluggen. Ultieme luiheid.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
De 16e komt er een nieuwe PGA Tour uit. Heb ik wel weer eens zin in. Altijd lekker ook om een potje tussendoor te doen. Heb hem gepreordered inb de US store
GamiQ, de game notes app met game maps!
Rocket League is per direct beschikbaar in de PlayStation Store en gratis voor PS-Plus leden.
https://store.playstation...01433_00-ROCKETLEAGUEEU01
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Dank je wel voor de link, ging net naar de Playstation Store, maar zag nog steeds de oude PS Plus games staan. Met jouw link alsnog de download kunnen starten.The_Worst schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 00:18:
Rocket League is per direct beschikbaar in de PlayStation Store en gratis voor PS-Plus leden.
[ Voor 5% gewijzigd door muhda op 07-07-2015 00:37 ]
Download natuurlijk weer als een slak
. De beta was leuk maar sommige spelers waren veels te goed, zal nu waarschijnlijk leuker zijn met veel meer nieuwelingen
.

PSN ID: Beest41
Had hier wel een geslaagde test. Was benieuwd na zoveel klachten, maar hier nergens last van.
Download gehaald van bijna 5GB binnen 35 minuten (3 bestanden: update C.A.R.S. (1,776GB), installatie Rocket League (1,454GB) en update Rocket League (1,631GB). Totaal dus 4,861GB).
Wat mij betreft dus
Kan me echter heel goed voorstellen dat het strontvervelend is als je tegen een download van 500KB/s zit aan te kijken

Valt nog vies tegen met de nieuwelingen.SCARfaceE schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 00:49:
Download natuurlijk weer als een slak. De beta was leuk maar sommige spelers waren veels te goed, zal nu waarschijnlijk leuker zijn met veel meer nieuwelingen
.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Achja, had geen haast nu maar is wel irritant als het altijd zo gaat blijven.. Laten we hopen dat ze het oplossen.ralph075 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 01:14:
[...]
Had hier wel een geslaagde test. Was benieuwd na zoveel klachten, maar hier nergens last van.
Download gehaald van bijna 5GB binnen 35 minuten (3 bestanden: update C.A.R.S. (1,776GB), installatie Rocket League (1,454GB) en update Rocket League (1,631GB). Totaal dus 4,861GB).
Wat mij betreft dusqua snelheid.
Kan me echter heel goed voorstellen dat het strontvervelend is als je tegen een download van 500KB/s zit aan te kijkenSterkte!
Haha oh shit, ben benieuwd. Zullen wel meer noobs komen de komende dagen en vooral in 't weekendThe_Worst schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 01:46:
[...]
Valt nog vies tegen met de nieuwelingen.Al meerdere malen flink ingemaakt. Niet dat ik goed ben maar sommige teamgenoten...
PSN ID: Beest41
Laten wij het hopen want momenteel doe ik mijn naam eer aan.
Wat heeft een worst daar nou mee te maken dan?The_Worst schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 01:56:
Laten wij het hopen want momenteel doe ik mijn naam eer aan.
Verwijderd
Ik heb de golf game ook gepreordered , maar dan in de NL store.
Verder nog F1 2015 en God of War III in de preorder staan.
Gisteren besloot mijn PS4 zo ineens de disc eruit te gooien terwijl ik aan het spelen was. De drive bleef het 'eject' geluid maken om de paar seconden. Zelfs na uit en weer aan bleef ie het maar doen. Uiteindelijk deed ie weer normaal nadat ik de stekker er een paar minuten uit had gehad.
Dacht toch heel even dat m'n BR drive was overleden
Ah, inmiddels gezien dat het meer voorkomt met hier een evt. oplossing:
http://www.geek.com/games...o-eject-disc-bug-1600574/

Ah, inmiddels gezien dat het meer voorkomt met hier een evt. oplossing:
http://www.geek.com/games...o-eject-disc-bug-1600574/
[ Voor 18% gewijzigd door InZane op 07-07-2015 09:20 ]
Is een bekend probleem. Ik heb er ook af en toe last van.InZane schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:16:
Gisteren besloot mijn PS4 zo ineens de disc eruit te gooien terwijl ik aan het spelen was. De drive bleef het 'eject' geluid maken om de paar seconden. Zelfs na uit en weer aan bleef ie het maar doen. Uiteindelijk deed ie weer normaal nadat ik de stekker er een paar minuten uit had gehad.
Wat ik doe is de PS4 uit zetten, stroomkabel eruit halen en daarna enkele malen op de aan/uit knop drukken. Je zult dan een paar keer nog een piepje horen. Herhaal dit tot je geen piepje meer hoort. Daarna kabel er weer in en aanzetten.
Een andere oplossing schijnt te zijn door het steuntje onderaan de aan/uit knop een beetje weg te halen. Maar dit heb ik nog niet aangedurft.
PSN ID: MrMichel_75
Konami heeft van MGS5: Phantom Pain, een alternatief gameplay video (van de E3 Demo) online gezet.
Af en toe last van zelfsMisterMichel schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:21:
[...]
Is een bekend probleem. Ik heb er ook af en toe last van.
Wat ik doe is de PS4 uit zetten, stroomkabel eruit halen en daarna enkele malen op de aan/uit knop drukken. Je zult dan een paar keer nog een piepje horen. Herhaal dit tot je geen piepje meer hoort. Daarna kabel er weer in en aanzetten.
Een andere oplossing schijnt te zijn door het steuntje onderaan de aan/uit knop een beetje weg te halen. Maar dit heb ik nog niet aangedurft.

Je kan de ps4 ook iets ophogen door er aan beide kanten iets onder te leggen, zodat het middenstuk aan de onderkant vrij blijft. (Eject knop loopt door aan de onderkant)MisterMichel schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:21:
[...]
Gaat nu al langer dan een jaar goed bij mij op deze manier. (*klopt af) Heb daarvoor 2 of 3x dat eject probleem gehad
[ Voor 21% gewijzigd door fonsmeister op 07-07-2015 10:03 ]
PSN: fonsmeister
Wat ik trouwens gemist heb, Dennis heb je je PS+ geschenk al ontvangen? Ben daar oprecht benieuwd naar!
[ Voor 82% gewijzigd door BM op 08-07-2015 08:20 ]
Verwijderd
Ik zit ook met smart te wachten op het geschenk en het krijgt zeker een ere plek hier.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:46:
Wat ik trouwens gemist heb, Dennis heb je je PS+ geschenk al ontvangen? Ben daar oprecht benieuwd naar!
Nogal lang ja. Ben heel benieuwd naar deze gamedutchgio schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:50:
Rocket League is waarschijnlijk rond middernacht beschikbaar.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Heb m gisteravond al aangezet, dan ben je de eerste en gaat het nog redelijk vlot. 
Ze hebben alleen wat server issues dus online zit er nu ook niet in, vanochtend ging dat nog goed.
Ze hebben alleen wat server issues dus online zit er nu ook niet in, vanochtend ging dat nog goed.
Ah ok. Moet hier nog ruim een uur wachten helaas. Online ging wel in de ochtend? Hoe was datdutchgio schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:17:
Heb m gisteravond al aangezet, dan ben je de eerste en gaat het nog redelijk vlot.
Ik kan Dennis zijn bijdragen ook waarderen.
Maar genoeg daarover, tijd om weer ontopic te gaan.
Ik ben wel benieuwd naar Mad Max, hopelijk ent zo gek als de film
Maar genoeg daarover, tijd om weer ontopic te gaan.
Ik ben wel benieuwd naar Mad Max, hopelijk ent zo gek als de film
[ Voor 37% gewijzigd door iscara op 07-07-2015 13:53 ]
Ja speelde leuk, allereerste potje meteen een hattrick.The Outlaw schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:29:
[...]
Ah ok. Moet hier nog ruim een uur wachten helaas. Online ging wel in de ochtend? Hoe was dat
Had misschien een kleine voorsprong op die anderen door de beta gespeeld te hebben..
Later werd het wel moeilijker, en je voelt je zo dom als je door een foutje een eigen goal maakt of volledig over/onder de bal heen springt.
Maar toch wel de leukste game in de IGC tot nu toe!
Je kon wel merken dat er vanochtend meer onervaren mensen in het spel rondreden. Was het gisteravond pittig, Was het nu vrij eenvoudig om te scoren. Hoewel teamleden het soms alsnog wel lastig konden maken.
De, althans leek het voor mij, meest lastige trophy is binnen: achterwaarts een doelpunt maken. Was geheel geluk overigens: schoot de bal mid-air naar doel, tegenstander hield de bal tegen, schoot tegen de achterkant van mijn auto en scoorde zo alsnog.
Hoe frustrerend het spel soms kan zijn, zo kunnen er ook hele mooie en gave momenten zijn.
De, althans leek het voor mij, meest lastige trophy is binnen: achterwaarts een doelpunt maken. Was geheel geluk overigens: schoot de bal mid-air naar doel, tegenstander hield de bal tegen, schoot tegen de achterkant van mijn auto en scoorde zo alsnog.
Hoe frustrerend het spel soms kan zijn, zo kunnen er ook hele mooie en gave momenten zijn.
Ook maar eens downloaden. Zijn er ook echt online leagues, of is het gewoon met randoms van verschillende klassen tegen elkaar.....? Of zit er iets als True Skill match in, oid?The_Worst schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:46:
Je kon wel merken dat er vanochtend meer onervaren mensen in het spel rondreden. Was het gisteravond pittig, Was het nu vrij eenvoudig om te scoren. Hoewel teamleden het soms alsnog wel lastig konden maken.
Als je een spel joined dan word je geplaatst bij spelers van vergelijkbaar niveau. Nu merk je dat uiteraard nog niet omdat iedereen op 0 staat.
Er is geen league zover ik weet, online, maar er zijn wel ranked matches.
Overigens liggen de servers nu plat door de overweldigende drukte dus je kan eerst nog ff offline oefenen.
Overigens liggen de servers nu plat door de overweldigende drukte dus je kan eerst nog ff offline oefenen.
[ Voor 20% gewijzigd door The_Worst op 07-07-2015 15:12 ]
Ach, ik ben een natuurtalent... Let maar op: eerste doelpunt met m'n uitlaat...
Zag dat je ook verschillende autos kan aanpassen. Maakt het uit of je een truck of een sportscar neemt?The_Worst schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:11:
Als je een spel joined dan word je geplaatst bij spelers van vergelijkbaar niveau. Nu merk je dat uiteraard nog niet omdat iedereen op 0 staat.
Proof or it didn't happen!SqueakyClean schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:17:
Ach, ik ben een natuurtalent... Let maar op: eerste doelpunt met m'n uitlaat...
Minimale verschillen. Hitboxen zijn allemaal ongeveer even groot en alle auto's rijden even hard. Puur cosmetisch dus.The Outlaw schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:21:
[...]
Zag dat je ook verschillende autos kan aanpassen. Maakt het uit of je een truck of een sportscar neemt?
Iemand beweerde dat met een grotere auto je minder lang vliegt maar dat Is niet bevestigd door een developer.
Kunnen we wellicht eens een potje spelenVerwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 06:59:
[...]
Ik heb de golf game ook gepreordered , maar dan in de NL store.
ik ook weer ondertussen. 2004 versie grijs gespeeld lang geleden. De laatste varianten zeer weinig gespeeld. Ik ga 15 ook in de arcade stand spelen en zeker niet in tournament mode. Dus vrees nietVerwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:09:
[...]
Ik ben wel een Beginner / Noob met het Golf spel.
Verwijderd
What to expect from this month’s Street Fighter V beta, and how to sign up:
http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785
Also: sheep!

Rocketleague servers nog steeds offline?
Net geprobeerd en ja ... FF Exhibition gespeeld. Wel geinig. Gelijk een hattrickThe Outlaw schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:54:
Rocketleague servers nog steeds offline?
Thanks, was me even ontschoten. Uiteraard aangemeldVerwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:37:
What to expect from this month’s Street Fighter V beta, and how to sign up:
[afbeelding]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Nieuwe gameplay beelden en uitleg van No Man's Sky:
iRacing Profiel | PSN: kampover91
Journey komt deze maand! Niet gespeeld op de PS3, dus meteen halen.
PSN ligt nu helemaal op zijn gat.
Dat rocket league is wel echt grappig om te doen kon nog niet online maar goed wel mee vermaakt al is rookie wel echt te simpel, heb hem nu op pro gezet dat word al wat lastiger.
Vannavond rest maar eens proberen en PSN ligt bij mij ook op ze plaat
Kunnen wij aan de download ook zien wát er binnengehaald wordt?
Heb van DragonAge het black emporium (gratis dlc) en jaws of hakkon (betaalde dlc) gedownload en al enkele weken gespeeld.
En nu opeens staat er weer dat DragonAge 2,5GB aan het binnen halen is..but why?
ps: bij mij is de store de hele middag/avond al offline [in onderhoud].
Heb van DragonAge het black emporium (gratis dlc) en jaws of hakkon (betaalde dlc) gedownload en al enkele weken gespeeld.
En nu opeens staat er weer dat DragonAge 2,5GB aan het binnen halen is..but why?
ps: bij mij is de store de hele middag/avond al offline [in onderhoud].
Kiwi !
Hoi luitjes,
Sinds gister een PS4 op de kop getikt. Netjes statisch ip ingesteld en PS4 maar in mijn DMZ gezet. Prima NAT Type 2, maar wat een trage download speeds vanaf PSN zeg! Hebben meer mensen hier last van?
Sinds gister een PS4 op de kop getikt. Netjes statisch ip ingesteld en PS4 maar in mijn DMZ gezet. Prima NAT Type 2, maar wat een trage download speeds vanaf PSN zeg! Hebben meer mensen hier last van?
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Op moment heeft PSN zoiezo wat problemen maar ik haal over het algemeen gewoon mijn 10Mb/s (100mbit glas), het dropped soms wel maar het valt mee. Ik zou op moment gewoon even niet testene1ndbaas schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:42:
Hoi luitjes,
Hop en weer een PS+ dag weg.muhda schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:23:
PSN ligt nu helemaal op zijn gat.
En frustrerend dat sommigen wel die snelheden halen. Zoals zo veel anderen haal ik bedraad max 0,2MB/s (15MB/s kabel).WeAreLegion schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:44:
[...]
Op moment heeft PSN zoiezo wat problemen maar ik haal over het algemeen gewoon mijn 10Mb/s (100mbit glas), het dropped soms wel maar het valt mee. Ik zou op moment gewoon even niet testen
Kiwi !
Dat verklaard een hoop! Thanks!WeAreLegion schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:44:
[...]
Op moment heeft PSN zoiezo wat problemen maar ik haal over het algemeen gewoon mijn 10Mb/s (100mbit glas), het dropped soms wel maar het valt mee. Ik zou op moment gewoon even niet testen
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Pro is ook wel knap lastig. Die timen echt perfect wat betreft de bal in het doel koppen. Sta er soms versteld van. Ze hebben een @RocketLeague account. Maar daar worden we niet wijzer van.WeAreLegion schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:40:
Dat rocket league is wel echt grappig om te doen kon nog niet online maar goed wel mee vermaakt al is rookie wel echt te simpel, heb hem nu op pro gezet dat word al wat lastiger.
Nee, nou ja word wel gefixed. Nu even in pro oefenen hoe alles beetje werkt en dan online los gaan. Van mij mogen er ook als DLC wel wapens toegevoegd worden haha nog meer mayhemThe Outlaw schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:59:
[...]
Pro is ook wel knap lastig. Die timen echt perfect wat betreft de bal in het doel koppen. Sta er soms versteld van. Ze hebben een @RocketLeague account. Maar daar worden we niet wijzer van.
Verwijderd
Zo'n beetje iedereen heeft dat. Paar keer verbinding verbreken via instellingen - netwerk doet t bij mij goed. dan paktie opeens wel door naar 15 mb/s (sneller schrijft die schijf volgens mij ook niet).e1ndbaas schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:42:
Hoi luitjes,
psn is een brak systeem. erg jammer dat Sony de capaciteit niet verhoogt mer 300%e1ndbaas schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:42:
Hoi luitjes,
nothing stops this train
Gewoon niets anders dan dat wel al eerder hebben gezien. En echt veel hebben ze ook niet bekend gemaakt. Deze game begint een steeds grotere domper te worden.RbBdOs schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:03:
Nieuwe gameplay beelden en uitleg van No Man's Sky:
[video]
Ik ben met veel plezier naar de PS4 na jarenlang mijn xbox360 als primary console (heb ook ps3, nauwelijks gebruikt.
Maar na jarenlang nooit probleem gehad met online gamen(behalve als lizardsquad weer eens bezig was) is PSN toch best wel tegenvaller. Wist van te voren dat het niet zo soepel zou gaan als live. Maar dit is echt triest verschil.
Maar na jarenlang nooit probleem gehad met online gamen(behalve als lizardsquad weer eens bezig was) is PSN toch best wel tegenvaller. Wist van te voren dat het niet zo soepel zou gaan als live. Maar dit is echt triest verschil.
Wat is Rocket League leuk zeg
Had ik niet verwacht. Maar al heel wat uurtje opzitten!
Heb vandaag toch de PS4 opengeschroeft (met een kleine platte schroevendraaier. Wat nou torx en philips
) en heb met een spuitbusje alle stof weggeblazen door de heatsink en fan heen. Alle stof vloog ineens uit de fan 
Daarna de console op de kop gelegd zonder de kap erop; dus bloot aangezet. Geen enkel lawaai te merken. Dus kap eropgezet en normaal neergezet op een krukje; helaas al snel weer 55 Decibel. Gelukkig niet de bijna 70 van voorheen, maar helaas nog best hoog tijdens rocket league. Als ik handiger was zou ik de koelpasta vervangen, maar kreeg de connector van de voeding al niet eens los met een tang
Heb vandaag toch de PS4 opengeschroeft (met een kleine platte schroevendraaier. Wat nou torx en philips
Daarna de console op de kop gelegd zonder de kap erop; dus bloot aangezet. Geen enkel lawaai te merken. Dus kap eropgezet en normaal neergezet op een krukje; helaas al snel weer 55 Decibel. Gelukkig niet de bijna 70 van voorheen, maar helaas nog best hoog tijdens rocket league. Als ik handiger was zou ik de koelpasta vervangen, maar kreeg de connector van de voeding al niet eens los met een tang
Ondanks dat de servers plat lagen dikke lol gehad met Rocket League. Samen met een vriend een season gestart in splitscreen tegen pro ai en dat was elke wedstrijd net aan. Helaas wat meer in ons nadeel dus de finales niet gehaald, maar in notime 25 wedstrijden gespeeld 
Rainbow boost FTW
Rainbow boost FTW
De menu's waren sowieso nog niet eerder vertoond en ikzelf had de shooter elementen nog niet gezien.Martinspire schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 23:10:
[...]
Gewoon niets anders dan dat wel al eerder hebben gezien. En echt veel hebben ze ook niet bekend gemaakt. Deze game begint een steeds grotere domper te worden.
Verwijderd
Gratis Terminator Genisys PS4 thema:
https://store.playstation...01769_00-ETH0000000000091
Uitgebracht 8 Jul 2015.
Uitgebracht 8 Jul 2015.
Thnx weer voor het melden! Topper!Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:20:
Uitgebracht 8 Jul 2015.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Inderdaad, bedankt voor het melden van alle nieuwtjes die we anders over het hoofd gezien hadden
Thanks, Dennis! Hoe kom je daar toch steeds achter?Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:20:
Uitgebracht 8 Jul 2015.
Je had ook al laatst die van Batman gemeld. Echt super!
Ik vind het wel jammer dat de muziek en geluidseffecten van gratis thema's vrijwel niet veranderen. Ik gebruik nu al een tijdje die van FFIV, omdat dat één van de weinige is die ook alle geluiden aanpast.
Spel nog nooit gespeeld, maar het thema is top!
Wat zijn jullie ervaringen? Hebben jullie ook thema's gekocht?
Ik heb eigenlijk altijd alleen maar het idee dat het met een thema onduidelijker word. Daarom altijd het standaard thema hier.SqueakyClean schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:54:
[...]
Verwijderd
Ik ga meestal ook snel terug naar het standaard blauwe thema.
Zelf een achtergrond afbeelding op de PS4 zetten staat ook nog op mijn verlanglijst.
Zelf een achtergrond afbeelding op de PS4 zetten staat ook nog op mijn verlanglijst.
Zo merk wel met dat rocket gebeuren dat ik nog al de neiging heb op de gas knop krampachtig in gedrukt te houden (met veel race dingen wel last van), last van me hand/pols dus misschien maar ff minderen met gamen hehe.
Net toch maar Watch Dogs in de store gekocht, 17,99 wel een redelijke prijs denk ik
Heb me prima vermaakt met Watch Dogs toen die uitkwam die 18 euro is wel net prijsje inderdaadNeP2013 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:14:
Net toch maar Watch Dogs in de store gekocht, 17,99 wel een redelijke prijs denk ik
Verwijderd
PlayStation Nederland
Vanaf 15 september, de Limited Edition Destiny: The Taken King PlayStation®4-bundel!
Lees alles over deze speciale bundel en de inhoud op:
http://blog.eu.playstatio...=fb&adbpr=156111877739433

Vanaf 15 september, de Limited Edition Destiny: The Taken King PlayStation®4-bundel!

Nope. Gebruik al sinds dat ik de PS4 heb het Farcry themaSqueakyClean schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:54:
[...]
Gebruik alleen de standaard skin eigenlijk, heb et idee ( zal wel onzin zijn maar toch ) dat met die interactieve onzin m'n ps menu's ontzettend traag worden.SqueakyClean schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:54:
[...]
Ik ook, die is wel aardig inderdaad!Noctonix schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:32:
[...]
Nope. Gebruik al sinds dat ik de PS4 heb het Farcry thema
Ik gebruik helemaal geen thema, doe mij maar lekker clean en overzichtelijk. Met die themas vallen vaak de icoontjes weg door de achtergrond en heb het gevoel dat alles net een fractie trager is.
Dit dus. Valt bij het Farcry thema trouwens best meePBP schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:40:
Met die themas vallen vaak de icoontjes weg door de achtergrond.
Ik heb al sinds het uit is dat 20th anniversary ps4 theme aan staan.
Eigenlijk gewoon te lui geweest om andere te kiezen
Eigenlijk gewoon te lui geweest om andere te kiezen
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
*hoopt nog steeds heel hard op een StarWars Battlefront versie*Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:30:
PlayStation Nederland
[afbeelding]
[afbeelding]
Die met het gras? of de leeuw?Noctonix schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:32:
[...]
Nope. Gebruik al sinds dat ik de PS4 heb het Farcry thema
Ik heb de leeuw, maar het gras helaas niet.
Eigenlijk nooit opgevallen. Ben hier best gevoelig voor, maar merk er niet veel van. Waarin merk je t?Fatal Mind schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:33:
[...]
Gebruik alleen de standaard skin eigenlijk, heb et idee ( zal wel onzin zijn maar toch ) dat met die interactieve onzin m'n ps menu's ontzettend traag worden.
Voornamelijk met als ik aan't gamen ben, en vervolgens wat in een menu wil doen ( trophy bekijken ofzoiets ) dan moet ik met interactieve menu's voor m'n gevoel langer wachten voordat de boel eens reageert.SqueakyClean schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:58:
[...]
Eigenlijk nooit opgevallen. Ben hier best gevoelig voor, maar merk er niet veel van. Waarin merk je t?
Buiten dat, zoveel vind ik ze niet toevoegen die skins, heb er bv eentje van god of war, maar enige wat kratos dan doet is beetje zwakzinnig heen ne weer bewegen, bied niks.
Zo, damn!Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:30:
PlayStation Nederland
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
This exclusive bundle will include a white Destiny-inspired 500GB Limited Edition PS4.SqueakyClean schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:12:
Zo, damn!Die vind ik er stiekem toch wel erg mooi uitzien! Maar ik heb al de witte (uit de Destiny bundel), dus ga 'm toch maar laten gaan. Is dit trouwens wel een nieuwe versie met 1TB?
Het is onduidelijk of het de nieuwste 1200 versie van de PS4 is.
Die is namelijk een stuk zuiniger en lichter vergeleken met de vorige.
Zal wel niet. De MGS en 1tb versie zijn ook gewoon de 'oude' versies.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:17:
[...]
This exclusive bundle will include a white Destiny-inspired 500GB Limited Edition PS4.
Ah, ok. Ik gebruik (heb?) geen interactieve thema's. Die van FFXIV is bijv. een statische. Nog andere voorbeelden van interactieve, gratis thema's?Fatal Mind schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:00:
[...]
Voornamelijk met als ik aan't gamen ben, en vervolgens wat in een menu wil doen ( trophy bekijken ofzoiets ) dan moet ik met interactieve menu's voor m'n gevoel langer wachten voordat de boel eens reageert.
Wel gemiste kans, zeker omdat het nog wel even duurt voordat ie uitkomt.PBP schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:20:
[...]
Zal wel niet. De MGS en 1tb versie zijn ook gewoon de 'oude' versies.
Damn gruwelijk mooie special edition.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:30:
PlayStation Nederland
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is dat ik er al 1 heb.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Lijkt er wel op Dennis omdat de zwarte variant op de blog. De nieuwe matte HD faceplate heeft. Dan lijkt het me dat de de witte ook de 1200 is sws ook omdat hij goedkoper te produceren is voor Sony.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:17:
[...]
This exclusive bundle will include a white Destiny-inspired 500GB Limited Edition PS4.
Verwijderd
PlayStation Europe
HEAPS of games on sale starting today, inc. LBP3, Life is Strange, Octodad Destiny DLC, more:
http://blog.eu.playstatio...7&adbpl=tw&adbpr=36969785
HEAPS of games on sale starting today, inc. LBP3, Life is Strange, Octodad Destiny DLC, more:
http://blog.eu.playstatio...7&adbpl=tw&adbpr=36969785

Misschien een rare vraag.
Om de een of andere reden, krijg ik elke 3 tot 5 keer dat ik inlog op de PS4 steeds weer dezelfde melding dat ik m'n stroomopties "eenvoudig kan weergeven". Kan ik dit uitzetten?
Om de een of andere reden, krijg ik elke 3 tot 5 keer dat ik inlog op de PS4 steeds weer dezelfde melding dat ik m'n stroomopties "eenvoudig kan weergeven". Kan ik dit uitzetten?
11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link