Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.555 views

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:14

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

muhda schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:46:
[...]

Naar menu, bij settings -> battlemode toggle -> on. (Net boven brightness)

De L2 knop wordt dan afremmen, de besturing is dan net als de meeste arcade racers, de besturing is dan wat meer herkenbaar (makkelijker).
Thanks! Dat is idd één van m'n irritaties aan de batmobile. Nu rem ik met battlemode....

De batmobiel stukjes hebben mij iig. niet overtuigd... de rest is wel erg tof!

• sn00zerman
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11-2023
@ASNNetworks, bedankt om deze verhelderende post terug op te snorren.
(via de search was ik er nooit opgekomen)
Top, zo worden we door dit mooie forum toch weer wat wijzer !

groeten,
Kris (die dan maar "Zombie army trilogy" en "Witcher 3" fysiek zal (2de hands) kopen ...)
Ik vind als een van de weinigen de Batmobile echt briljant. Het oproepen van dat ding alleen al als je hoog zit. Geniaal. Ik gebruik ook de alternatieve besturing en heb alles eigenlijk wel onder de knie.

De tankbattles vind ik tot nu toe een welkome afwisseling en absoluut niet vervelend.

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-11 04:45
Le Enfant! schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:53:
[...]

Mijn PS4 staat non-stop te blazen en met momenten heeft die moeite met multiplayer games
[knip]
Same here, alsof het een föhn is. Gisteren tijdens The Witcher 3 liep ik door een (leek wel) 8 bits deur heen (plaatje was niet helemaal geladen?) en vervolgens in een gebouw zonder muren. PS4 begon nóg harder te blazen en ineens was alles er weer.

Vermoed dat ie er toch echt wel moeite mee heeft... :/

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:36
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:09:
Ik game met deze warme dagen in de vroege ochtend op de PS4.

Prima te doen met deze hittegolf. Heerlijk Hardline gespeeld deze ochtend.
Gamen met dit weer? Zon, zee, strand, muziek, chill!

Misschien eens Grand Real Life V proberen?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Jumpman schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:53:
Gamen met dit weer? Zon, zee, strand, muziek, chill!

Misschien eens Grand Real Life V proberen?
Ik zei ook in de ochtend.

_/-\o_

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Voor jou is het nog steeds ochtend zeker. 8)

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:15
Ik zit ook de hele dag achter de PC en PS4. Bevalt me prima.

[ Voor 79% gewijzigd door SacreBleu op 02-07-2015 14:10 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Vanavond/ochtend ga ik weer gamen :P. Veels te warm in huis om relaxed te zitten.

Ga ik gelijk ff die andere batmobiel controller settings uitproberen.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:32:
Ik vind als een van de weinigen de Batmobile echt briljant. Het oproepen van dat ding alleen al als je hoog zit. Geniaal. Ik gebruik ook de alternatieve besturing en heb alles eigenlijk wel onder de knie.

De tankbattles vind ik tot nu toe een welkome afwisseling en absoluut niet vervelend.
Ik vind de batmobile tot nu toe ook best tof gedaan eigenlijk! De alternatieve besturing is stukken beter.

En de riddler races zijn zo moeilijk niet. Het is gewoon een paar keer doen voordat je de trucjes weet.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

DeeSung schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:50:
Vanavond/ochtend ga ik weer gamen :P. Veels te warm in huis om relaxed te zitten.

Ga ik gelijk ff die andere batmobiel controller settings uitproberen.
Tweede keer dat ik dit lees. Is het bij jou in huis serieus warmer dan buiten? Bij mij is het juist koeler.

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Ik game gewoon door hoor met zonnige dagen, vind dat altijd zo raar dat je dat zou moeten verantwoorden.

Welcome to the League of Draven

• DeeSung
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:30:
[...]

Tweede keer dat ik dit lees. Is het bij jou in huis serieus warmer dan buiten? Bij mij is het juist koeler.
Ja de zon staat vol op de ramen. De hitte straalt door de gordijnen. Dus buiten in de schaduw is het lekkerder dan binnen xD

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

helaas is het bij mij op zolder niet te doen haha

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:00
't Is buiten veels te warm. Kijk als het nou een graadje of 25 is, dan zeg ik , ja lekker buiten zitten. Maar met deze temperaturen vind ik 't niet lekker meer hoor :P

Ik heb dan wel weer mazzel met m'n vloerkoeling. Binnen is zeer relaxed met deze dagen.

[ Voor 22% gewijzigd door tiguan op 02-07-2015 15:46 ]

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik blijf ook binnen hoor het is me veels te warm :) beetje batman doen en ga zo dark souls 2 even kopen vermaak me prima, lekker airco aan en gaan!

• DeeSung
  • Niet online
WeAreLegion schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:46:
Ik blijf ook binnen hoor het is me veels te warm :) beetje batman doen en ga zo dark souls 2 even kopen vermaak me prima, lekker airco aan en gaan!
Ja airco is wel ideaal

Verwijderd

Euphanasia schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:36:
Ik game gewoon door hoor met zonnige dagen, vind dat altijd zo raar dat je dat zou moeten verantwoorden.
Helemaal mee eens, hoewel mijn vriendin nog wel eens moeilijk doet :+

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:49
Dus, kennis heeft overal airco en toch is zijn PS4 daarnet bloed heet geworden en in 1 klap uitgevallen...

Wil trouwens ook niet meer aan...

En hier thuis, lekker achter de PC, die kan makkelijk tegen deze hitte, helaas geen airco hier, gewoon een fan op het bureau.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:20
SqueakyClean schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:00:
[...]

Thanks! Dat is idd één van m'n irritaties aan de batmobile. Nu rem ik met battlemode....

De batmobiel stukjes hebben mij iig. niet overtuigd... de rest is wel erg tof!
Voor het racen is alternative handig maar de left trigger is naar mijn mening niet remmen, maar achter uit rijden. Ik heb hem ook op alternatief staan want wil gewoon battlemode in met 1 knop. Maar remmen en driften blijf ik vierkantje gebruiken.

Als ik ga racen met left trigger sta ik echt om de havenklap ergens tegen aan.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Mizgala28 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:57:
Dus, kennis heeft overal airco en toch is zijn PS4 daarnet bloed heet geworden en in 1 klap uitgevallen...

Wil trouwens ook niet meer aan...

En hier thuis, lekker achter de PC, die kan makkelijk tegen deze hitte, helaas geen airco hier, gewoon een fan op het bureau.
Dat komt echt niet vanwege de hitte. In huis is het met airco hoogstens een paar graden warmer dan kamertemperatuur.

• Mizgala28
Erapaz schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:49:
[...]

Dat komt echt niet vanwege de hitte. In huis is het met airco hoogstens een paar graden warmer dan kamertemperatuur.
Volgens hem wel, zijn PS4 was bloedheet (vooral bij de drive).

• DeeSung
  • Niet online
Stofzuigen jullie wel de ventilatie gaten?

• Erapaz
DeeSung schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:56:
Dat moet je zeker niet doen. Stofzuigen bouwt erg veel statische elektriciteit op. Je kunt beter uitspuiten met een busje inert gas.
Albinoraptor schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 16:52:
[...]

Voor het racen is alternative handig maar de left trigger is naar mijn mening niet remmen, maar achter uit rijden. Ik heb hem ook op alternatief staan want wil gewoon battlemode in met 1 knop. Maar remmen en driften blijf ik vierkantje gebruiken.

Als ik ga racen met left trigger sta ik echt om de havenklap ergens tegen aan.
Hij remt wel met L2, alleen heb je die amper nodig. Vierkantje is genoeg.

• Mizgala28
DeeSung schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:56:
Ik niet meer, vroeger wel tot mijn laptop fan los ging...

Maar zoals al door iemand is gezegd, het bouwt statische elektriciteit op, dus busje perslucht is beter.

• DeeSung
  • Niet online
Erapaz schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:58:
[...]

Dat moet je zeker niet doen. Stofzuigen bouwt erg veel statische elektriciteit op. Je kunt beter uitspuiten met een busje inert gas.
Ik doe het al jaren bij alles en nog nooit problemen ondervonden.

Ik ga netzolang door totdat er wel iets kapot gaat natuurlijk xD.

[ Voor 9% gewijzigd door DeeSung op 02-07-2015 18:52 ]

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Mizgala28 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 18:08:
[...]

Ik niet meer, vroeger wel tot mijn laptop fan los ging...

Maar zoals al door iemand is gezegd, het bouwt statische elektriciteit op, dus busje perslucht is beter.
Hoe kan stofzuigen nou statische elektriciteit opbouwen dan? Ik doe het ook altijd namelijk en wat doet die statische elektriciteit dan?

PSN id: PENo1

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:00
Static electricity is generated by particles (air, dust, dirt, etc.) being rubbed across the insides of the vacuum and what ever is really close to the nozzle.

• P.E.No.1
Mizojojo schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 19:02:
Static electricity is generated by particles (air, dust, dirt, etc.) being rubbed across the insides of the vacuum and what ever is really close to the nozzle.
En waarom is dat schadelijk dan? Maar belangrijker misschien kan je statische elektriciteit ook ongedaan maken met iets? Ik weet wel dat het met pc onderdelen enzo ook belangrijk was voordat je deze onderdelen aanraakte om jezelf te onstatischen (is dat een woord?) via de cv ofzo maar goed ik ben niet van plan om de ps4 onderdelen van binnen aan te raken..

• Erapaz
De statische elektriciteit ontlaadt via de PS4 of pc componenten met kans op defecten aan die componenten. Wrijf maar eens een wollen of synthetische trui over je gezicht en geef daarna je vriendin een kus op een dag met lage luchtvochtigheid. Wedden dat de vonken ervan af vliegen!
Als je je trui uitrekt in het donker kun je het zelfs zien.

Bij het uitstappen uit de auto gebeurt het ook vaak omdat je over de stof van de stoel wrijft en daarna het metaal van de auto aanraakt.

[ Voor 16% gewijzigd door Erapaz op 02-07-2015 19:21 ]

• P.E.No.1
Erapaz schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 19:20:
De statische elektriciteit ontlaadt via de PS4 of pc componenten met kans op defecten aan die componenten. Wrijf maar eens een wollen of synthetische trui over je gezicht en geef daarna je vriendin een kus op een dag met lage luchtvochtigheid. Wedden dat de vonken ervan af vliegen!
Als je je trui uitrekt in het donker kun je het zelfs zien.

Bij het uitstappen uit de auto gebeurt het ook vaak omdat je over de stof van de stoel wrijft en daarna het metaal van de auto aanraakt.
Aha in t vervolg wat voorzichtiger met de stofzuiger dus..en een busje lucht kopen

• mno
  • Laatst online: 24-11 23:11

mno

ASNNetworks schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:45:
Nog maar eens een self quote, handig voor degenen die het toen niet gelezen hebben:
Bedankt voor de uitleg. Ik heb zelf (nietsvermoedend) 2 weken terug een nieuwe PS4 gekocht met een digitaal spel (GTA 5 voor 25 euro) erbij. Toen stond ik er inderdaad van te kijken dat ik voor het spel een vaag yahoo-account met wachtwoord kreeg, dat ik op mijn PS4 moest aanmaken en primary moest maken om het spel te downloaden. Ook stond erbij dat ik daarna mijn eigen account niet primary mag maken.

Heel vaag allemaal, ik wist het niet van tevoren maar zou het niet nog eens op deze manier kopen. Tot nu toe werkt het spel nog wel steeds. Is er een manier om te controleren of ik een gedeeld spel heb?

Ik heb trouwens wel meteen uit voorzorg van het yahoo account de inlognaam (e-mailadres) en het wachtwoord veranderd zodat dit account in ieder geval niet opnieuw verkocht kan worden (denk ik).

Gewoon rösti

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
mno schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:43:
[...]

Bedankt voor de uitleg. Ik heb zelf (nietsvermoedend) 2 weken terug een nieuwe PS4 gekocht met een digitaal spel (GTA 5 voor 25 euro) erbij. Toen stond ik er inderdaad van te kijken dat ik voor het spel een vaag yahoo-account met wachtwoord kreeg, dat ik op mijn PS4 moest aanmaken en primary moest maken om het spel te downloaden. Ook stond erbij dat ik daarna mijn eigen account niet primary mag maken.

Heel vaag allemaal, ik wist het niet van tevoren maar zou het niet nog eens op deze manier kopen. Tot nu toe werkt het spel nog wel steeds. Is er een manier om te controleren of ik een gedeeld spel heb?

Ik heb trouwens wel meteen uit voorzorg van het yahoo account de inlognaam (e-mailadres) en het wachtwoord veranderd zodat dit account in ieder geval niet opnieuw verkocht kan worden (denk ik).
E-mail/wachtwoord aanpassen heeft helaas geen enkele zin. De maker van een account kan namelijk ten alle tijden via PSN contact opnemen en het e-mail adres herstellen naar de oorspronkelijke. Dus ze kunnen het altijd weer terugdraaien en alsnog verkopen. Zolang het werkt, werkt het. Maar kijk niet vreemd op wanneer na een update of werkzaamheden opeens een slotje op GTA V zit.

Je eigen account mag je wél primary maken (waarom ze dit zeggen snap ik niet), sterker nog ik raad het aan zodat je alle functies van PS+ kan benutten en tijdens down time geen toegang verliest tot digitale games van je eigen account. Wat je echter niet moet doen is inloggen op het yahoo account. Log je in, dan wordt de check handmatig uitgevoerd en krijg je een slotje.

Dus: genieten zolang het kan en in het vervolg games gewoon kopen op disc of via de PS Store. Wil je goedkoper uit zijn, check dan naar 'games sharen' zodat je een game met 2 PS4's kan delen. Dat heeft geen consequenties en scheelt alsnog 50% van de kosten als je samen met een (betrouwbare) vriend doet. Gebruik de zoekfunctie mocht je hier meer interesse in hebben, topic staat er namelijk VOL mee (mede met mijn posts).

En veel plezier met je PS4 uiteraard :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• mno

mno

Wat versta je precies onder inloggen op het yahoo account? Op de console dit account openen? Dat heeft tot nu toe niet tot problemen geleid.

Gewoon rösti

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
mno schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 22:17:
Wat versta je precies onder inloggen op het yahoo account? Op de console dit account openen? Dat heeft tot nu toe niet tot problemen geleid.
Ze kunnen via wachtwoord vergeten het nieuwe wachtwoord resetten en een nieuw wachtwoord instellen. Ze hebben immers het account gemaakt waardoor ze ook de veiligsheidsvraag weten.

• WeAreLegion
  • Niet online
Le Enfant! schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 23:35:
[...]

Ze kunnen via wachtwoord vergeten het nieuwe wachtwoord resetten en een nieuw wachtwoord instellen. Ze hebben immers het account gemaakt waardoor ze ook de veiligsheidsvraag weten.
Als je het account heb (van PSN) kan je daar toch het mail adres aanpassen of zie ik dat verkeerd? (maak er zelf geen gebruik van deze manier).

• dutchgio
  • Niet online
Dat kunnen ze zelf weer terugdraaien, dat heeft geen effect.

• WeAreLegion
  • Niet online
Ah okay, nouja gewoon niet gebruiken die praktijken als je het mij vraagt nergens voor nodig.

• mno

mno

WeAreLegion schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:03:
[...]
Als je het account heb (van PSN) kan je daar toch het mail adres aanpassen of zie ik dat verkeerd? (maak er zelf geen gebruik van deze manier).
Dat lijkt mij ook. Ben net nog ingelogd op https://account.sonyentertainmentnetwork.com met het "gekochte" account (dat nu mijn e-mailadres heeft) en kan gewoon zelf de security-question aanpassen. Ook zie ik bij de Transaction history de aankoop van GTA 5 voor USD 59,99 op de dag dat ik het account kreeg.

Het lijkt dus alsof ik wel degelijk de eigenaar ben.

Gewoon rösti

• WeAreLegion
  • Niet online
mno schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:15:
[...]

Dat lijkt mij ook. Ben net nog ingelogd op https://account.sonyentertainmentnetwork.com met het "gekochte" account (dat nu mijn e-mailadres heeft) en kan gewoon zelf de security-question aanpassen. Ook zie ik bij de Transaction history de aankoop van GTA 5 voor USD 59,99 op de dag dat ik het account kreeg.

Ja maar wat het is, hij belt sony op. Zegt mijn account is gehacked en ze draaien alles weer terug zoals het was en weg is je spel :)

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Blaas je met een busje perslucht op die manier niet alle stof/vuil je PS4 in?

It's dogged that does it

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-11 12:43

Griffin

Is mythical

Vraag over PS4...
Als ik een 2e handse PS4 koop waar games erbij verkocht worden (on disc) en ik ga mijn eigen PSN account gebruiken op de PS4, gaat dit dan problemen geven met de koppeling naar het vorige PSN account van de verkoper?

(ik weet dat gedownloade games en DLC gekoppeld zijn aan de PSN van de verkoper en weg zijn als de PS4 een factory reset krijgt.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:20
mno schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:15:
[...]

Dus op de dag van jouw aankoop hebben hun 50$ uitgegeven en 25 euro van jou ontvangen?

Spel is gewoon gekocht met een gestolen creditcard. Als de eigenaar van de creditcard dit opmerkt zal het worden geblokt en ben jij gta5 kwijt.

Neem alvast maar afscheid van GTA5, zal vast niet lang duren.

[ Voor 11% gewijzigd door Dersan op 03-07-2015 11:03 ]

Griffin schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:02:
Vraag over PS4...
Als ik een 2e handse PS4 koop waar games erbij verkocht worden (on disc) en ik ga mijn eigen PSN account gebruiken op de PS4, gaat dit dan problemen geven met de koppeling naar het vorige PSN account van de verkoper?

(ik weet dat gedownloade games en DLC gekoppeld zijn aan de PSN van de verkoper en weg zijn als de PS4 een factory reset krijgt.
Nee hoor, dat is geen probleem :)
(Als t goed is)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:33
voor de liefhebbers:

Fallout 4 Besteld voor 48.05 bij Yourgamezone :) (PS4) Kortingscode ACTIE047
nu het topic maar is doorlezen, want weet niet precies wat me te wachten staat. :p

geen ervaring met eerdere delen, maar had gewoon zin om een game te kopen :)

• -SaveMe-
  • Laatst online: 10-11 09:56
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:31
geen ervaring met eerdere delen, maar had gewoon zin om een game te kopen :)
Lol! Duurt nog wel bijna 5 maanden voordat je hem hebt. Lekker uitgesteld game plezier :)

[ Voor 12% gewijzigd door -SaveMe- op 03-07-2015 12:52 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

• mno

mno

Dersan schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:02:
Dus op de dag van jouw aankoop hebben hun 50$ uitgegeven en 25 euro van jou ontvangen?
Spel is gewoon gekocht met een gestolen creditcard. Als de eigenaar van de creditcard dit opmerkt zal het worden geblokt en ben jij gta5 kwijt.
Dat van die creditcard denk ik inderdaad nu ook. Destijds was ik gewoon ter goeder trouw, ging ervan uit dat het een of andere pakket-deal was die ze nu afzonderlijk verkochten. Achteraf stinkt het een beetje.

Maar goed, als hij het niet meer doet dan ga ik naar de verkoper terug, ik weet de website, adres en een KVK-nummer van ze.

Gewoon rösti

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:12
mno schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:43:
[...]

Dat van die creditcard denk ik inderdaad nu ook. Destijds was ik gewoon ter goeder trouw, ging ervan uit dat het een of andere pakket-deal was die ze nu afzonderlijk verkochten. Achteraf stinkt het een beetje.

Maar goed, als hij het niet meer doet dan ga ik naar de verkoper terug, ik weet de website, adres en een KVK-nummer van ze.
Ja en dan? Ik zou dan gewoon je verlies nemen, van wat ik van dit soort zaakjes weet is het heel lastig om nog je geld terug te krijgen en voor mij zou het die 25 euro niet waard zijn om er 10tallen uren in te steken. Geen goedkope les maar het kan altijd erger, gelukkig heb je je ps4 niet via een schimmige deal gekocht en nooit geleverd gekregen.

• ASNNetworks
mno schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:43:
[...]

Gaat niet met een gestolen credit card. Hoe ze winst maken heb ik al zeer uitgebreid in mn post uitgelegd, maar komt er op neer dat ze $60 uitgeven en ongeveer €80-90 terug verdienen. Dus gestolen credit card is niet eens nodig om per $60 aankoop winst te maken.

Maargoed, genoeg over dit onderwerp, zoek mn lange posts maar terug als je het fijne ervan wil weten ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:45
Ik had ook zo'n primair account gekocht die na een tijdje niet meer werkte. Gewoon via PayPal geschil aangemaakt en mn geld terug gekregen 😁

• P.E.No.1
SavageBrother schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:30:
Blaas je met een busje perslucht op die manier niet alle stof/vuil je PS4 in?
Dat vraag ik me idd ook af. Misschien moet je de hele PS4 uitelkaar halen om het goed te doen?

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-11 16:03
je moet zo,n busje perslucht ook goed rechtop houden anders komt er een soort vocht uitgespoten..lijkt me ook niet echt fijn..

• Mizgala28
P.E.No.1 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:37:
[...]

Dat vraag ik me idd ook af. Misschien moet je de hele PS4 uitelkaar halen om het goed te doen?
Je blaast het los, de hardnekkige stof laat op die manier los en bij de volgende keer blaast de fan het weer uit.

In ieder geval wel bij mijn laptop en PS3.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-11 13:23
Lijkt wel of dit topic stuk is :) Ja, het is mooi weer. Maar gisteravond lag bij ons het PSN er uit. Natuurlijk juist op het moment dat we de HDD hadden vervangen en van alles opnieuw moesten downloaden. Had daarom meer berichten verwacht hier :)

@ hieronder, true true :)

[ Voor 5% gewijzigd door ChuckyDevil op 04-07-2015 14:54 ]

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
ChuckyDevil schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 12:59:
Lijkt wel of dit topic stuk is :) Ja, het is mooi weer. Maar gisteravond lag bij ons het PSN er uit. Natuurlijk juist op het moment dat we de HDD hadden vervangen en van alles opnieuw moesten downloaden. Had daarom meer berichten verwacht hier :)
Ik heb het gepost in het psn netwerk topic, dat is daar namelijk voor bedoeld ;)

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Kijk erg uit naar de release van de CUH-1200 variant. Heb eergister letterlijk mijn haar gedroogd met mijn huidige PS4 (moest snel weg en had nog nat haar en geen echte haardroge :+ ) en game eigenlijk niet meer op het apparaat door het absurde lawaai. Zodra ik weet wanneer ik een cuh-1200 kan scoren gaat deze nog op marktplaats.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:50
Even een drive by post, ik probeer nu net ff playstation now op mijn usa account en dat werkt gewoon?!? Speel nu dirt 3 as we speak.

Edit: dirt 3 werkt zelfs onder mijn eu account. Heb ik wat gemist ofzo?

[ Voor 22% gewijzigd door AtlAntA op 05-07-2015 08:12 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-11 13:50
Eduardboon schreef op zondag 05 juli 2015 @ 01:34:
Kijk erg uit naar de release van de CUH-1200 variant. Heb eergister letterlijk mijn haar gedroogd met mijn huidige PS4 (moest snel weg en had nog nat haar en geen echte haardroge :+ ) en game eigenlijk niet meer op het apparaat door het absurde lawaai. Zodra ik weet wanneer ik een cuh-1200 kan scoren gaat deze nog op marktplaats.
Hoe heb jij jou PS4 geplaatst dan? Ik heb hem in een kastje staan en maakte eerst ook relatief veel herrie na een lange tijd gamen. Heb er een 80mm pc fan op aangesloten om de warme lucht het kastje uit te blazen en nu hoor ik nog geen eens of de PS4 aan staat.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-11 18:14

spaceboy

Op grote hoogte

Tiwazz schreef op zondag 05 juli 2015 @ 08:20:
[...]

Hoe heb jij jou PS4 geplaatst dan? Ik heb hem in een kastje staan en maakte eerst ook relatief veel herrie na een lange tijd gamen. Heb er een 80mm pc fan op aangesloten om de warme lucht het kastje uit te blazen en nu hoor ik nog geen eens of de PS4 aan staat.
Hoe heb je dat aangesloten? Kun je eens een foto showen? Ben erg benieuwd namelijk.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• ndonkersloot
spaceboy schreef op zondag 05 juli 2015 @ 09:57:
[...]

Hoe heb je dat aangesloten? Kun je eens een foto showen? Ben erg benieuwd namelijk.
Ik ben vandaag laat pas weer thuis dus kan nu geen foto maken. Heb eerder in dit topic wel een foto geplaatst dus als je goed zoekt kan je hem eerder zien.

Het werkt echt perfect zoals ik het nu heb, echt fluisterstil ook na lang gebruik.

Edit:

Gevonden!
Tiwazz in "[PS4] PlayStation (deel) 4"

[ Voor 9% gewijzigd door ndonkersloot op 05-07-2015 10:05 ]

• Eduardboon
Tiwazz schreef op zondag 05 juli 2015 @ 08:20:
[...]

Naast het tv meubel op een krukje. Dus flink wat open ruimte.

[ Voor 23% gewijzigd door Eduardboon op 05-07-2015 11:35 ]

• ASNNetworks
AtlAntA schreef op zondag 05 juli 2015 @ 08:01:
Even een drive by post, ik probeer nu net ff playstation now op mijn usa account en dat werkt gewoon?!? Speel nu dirt 3 as we speak.

Edit: dirt 3 werkt zelfs onder mijn eu account. Heb ik wat gemist ofzo?
Tijdje geleden ook getest (2-3 maanden ofzo) en werkte bij mij ook via US account. Volgens mij komt het omdat er al servers in EU (UK) zijn voor de beta. Wellicht kijkt PS Now naar je IP adres om zo de beste server te kiezen.

• WeAreLegion
  • Niet online
ASNNetworks schreef op zondag 05 juli 2015 @ 12:17:
[...]

Tijdje geleden ook getest (2-3 maanden ofzo) en werkte bij mij ook via US account. Volgens mij komt het omdat er al servers in EU (UK) zijn voor de beta. Wellicht kijkt PS Now naar je IP adres om zo de beste server te kiezen.
Klopt volgens mij inderdaad, paar maanden terug kreeg je nog melding dat de lag te hoog was en dat je daardoor er geen gebruik van kunt maken :) Althans dat is de melding die ik kreeg :D

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:30
Stof ik na maanden m'n PS weer eens af, blijk ik al m'n save games kwijt te zijn 8)7 Zowel bij GTA, Hardline als Last of Us kent hij niks meer... :/ Ook bij online restoren zegt hij geen data te hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Katseviool op 05-07-2015 12:48 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Katseviool schreef op zondag 05 juli 2015 @ 12:46:
Stof ik na maanden m'n PS weer eens af, blijk ik al m'n save games kwijt te zijn 8)7 Zowel bij GTA, Hardline als Last of Us kent hij niks meer... :/ Ook bij online restoren zegt hij geen data te hebben.
Ai. Dan heb je mooi voor de Katseviool zitten gamen... :(

En Tiwazz: muchos gracias! Ik ga gelijk kijken of het me lukt. Een willekeurige USB kabel strippen will do the trick?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Jumpman
  • Laatst online: 20:36
Katseviool schreef op zondag 05 juli 2015 @ 12:46:
Je hebt er niet veel aan, maar wellicht heb je een bug ontdekt doordat je bijvoorbeeld bij een firmware of een game een aantal updates gemist hebt en het nu niet meer werkt. Het zou kunnen, meestal worden de updates als in delen bijgewerkt, maar soms maken ze ook ineens een nieuw bestand van 1.0 naar 1.5 met alle tussenliggende stappen erin verwerkt, en daar kan het weleens fout gaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:50
ASNNetworks schreef op zondag 05 juli 2015 @ 12:17:
[...]

Nou het werkt eerlijk gezegd prima. Er is wel wat lag maar dat valt me reuze mee. De beeldkwaliteit valt mij ook niks tegen. Het is wel duidelijk slechter dan het was op de ps3 maar dat went snel. Een reboot van ps now kan daar trouwens best verandering in brengen.

Nu maar wachten tot ze red Dead redemption toevoegen. :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Tiwazz schreef op zondag 05 juli 2015 @ 09:59:
[...]

Ik ben vandaag laat pas weer thuis dus kan nu geen foto maken. Heb eerder in dit topic wel een foto geplaatst dus als je goed zoekt kan je hem eerder zien.

Het werkt echt perfect zoals ik het nu heb, echt fluisterstil ook na lang gebruik.

Edit:

Gevonden!
Tiwazz in "[PS4] PlayStation (deel) 4"
Gelukt! Had nog zo'n 80mm fan liggen en zowaar werkt het. Klopt het dat die fan zo langzaam gaat dat je hem nauwelijks voelt?

• -SaveMe-
  • Laatst online: 10-11 09:56
Inderdaad. De PS4 heeft gewoon ruimte en airflow nodig. Bij staat hij ook in een kastje en eerst maakte hij ook een tering kabaal. Nu heb ik voor gezorgd dat hij boven veel meer ruimte heeft. Bovendien heb ik, ipv zo'n fan achterin) de PS4 op een notebook cooler gezet. Die zuigt coole lucht van onderen aan. Sindsdien hoor ik mijn PS4 amper meer, ook niet met TW3 en dit weer :)

Overigens heeft het baasje met dit weer ook ruimte en airflow nodig ;)

[ Voor 9% gewijzigd door -SaveMe- op 05-07-2015 15:51 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Eduardboon
Heeft hier altijd alle ruimte gehad, maar zit toch op 75 decibel (volgens zo'n iphone app). Als ik de ps4 uitzet zit ik hier rond de 40.

• ndonkersloot
spaceboy schreef op zondag 05 juli 2015 @ 13:12:
[...]

Gelukt! Had nog zo'n 80mm fan liggen en zowaar werkt het. Klopt het dat die fan zo langzaam gaat dat je hem nauwelijks voelt?
Klopt, over USB krijgt de fan 5v terwijl de fan normaal op 12v werkt. Toch draaitie (bij mij) hard genoeg om verschil te maken. Je moet de fan alleen niet aan de rechterkant plaatsen, daar zit de fan intake van de PS4. Links zoals bij mij op de foto zit niks en dus ideaal om lucht langs af te voeren.

• Eduardboon
Ik zie dat jullie het een en ander met fans op kunnen lossen. Maar alsnog links langs de console voel komt er gewoon koude lucht uit.

Vooral aan de achterkant bij de kabels komt echte veel hete lucht naar buiten.

• ndonkersloot
Eduardboon schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:46:
Ik zie dat jullie het een en ander met fans op kunnen lossen. Maar alsnog links langs de console voel komt er gewoon koude lucht uit.

Vooral aan de achterkant bij de kabels komt echte veel hete lucht naar buiten.
Precies, de warme lucht blijft aan de achterkant hangen bij de outtake. Op een geven moment zuigtie dat in en gaat de PS4 aanzienlijk meer herrie maken om te koelen. Met een fan of door meer ruimte te creëren houd je het achterin koel waardoor dit niet gebeurt.

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
Mijn PS4 staat op mijn tv-kastje en toch blaast die als een malle. Ik denk dat ik het maar eens ga proberen met een fan, misschien dat dit voor beterschap zorgt al betwijfel ik het.

• ndonkersloot
Le Enfant! schreef op zondag 05 juli 2015 @ 18:41:
Mijn PS4 staat op mijn tv-kastje en toch blaast die als een malle. Ik denk dat ik het maar eens ga proberen met een fan, misschien dat dit voor beterschap zorgt al betwijfel ik het.
Staat je PS4 misschien dicht bij een muur aan de achterkant (outtake) of aan de rechter zijkant (intake)?

spaceboy schreef op zondag 05 juli 2015 @ 12:54:
[...]

Ai. Dan heb je mooi voor de Katseviool zitten gamen... :(
Katseviool? Volgens mij is het gewoon simpelweg de kat z'n viool. :+

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Bram, check de username van de gequote persoon... :D

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

• Eduardboon
Kan ik ergens op Tweakers ook een oproepje plaatsen voor iemand die WEL handig is om bij mij de koelpasta te vervangen en de fan te ontstoffen? Zou mij weer een nieuwe console schelen namelijk, en niemand weet wanneer die nieuwe 1200's uitkomen :+

• dutchgio
  • Niet online
Misschien kan diegene een handeltje beginnen, je bent vast niet de enige met vraag ernaar. ;)

• Eduardboon
dutchgio schreef op zondag 05 juli 2015 @ 22:32:
Misschien kan diegene een handeltje beginnen, je bent vast niet de enige met vraag ernaar. ;)
Zolang diegene het goed doet mag hij daar wat mij betreft goed aan verdienen. Ik krijg nachtmerries van het lawaai.

70 dB met Netflix is natuurlijk supergaar :+ (En ik wil Knights of Sidonia kijken! :( )

[ Voor 5% gewijzigd door Eduardboon op 05-07-2015 22:34 ]

• Mizgala28
Eduardboon schreef op zondag 05 juli 2015 @ 22:21:
Kan ik ergens op Tweakers ook een oproepje plaatsen voor iemand die WEL handig is om bij mij de koelpasta te vervangen en de fan te ontstoffen? Zou mij weer een nieuwe console schelen namelijk, en niemand weet wanneer die nieuwe 1200's uitkomen :+
Goed idee, echter kan zo iemand achteraf fluiten naar garantie van Sony.

• Eduardboon
Mizgala28 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 22:34:
[...]

Goed idee, echter kan zo iemand achteraf fluiten naar garantie van Sony.
Binnen de garantie wil Sony er nog wel wat aan doen. Buiten de garantie (na 1 jaar al als je bij Sony zelf gekocht hebt (en dan nog durven ze te verwijzen naar die 2 jaar tot je noemt dat je de unit bij hen gekocht hebt)) doen ze er toch niks meer aan. Dan kan er rustig gefloten worden. :)

Edit: OF! we moeten met een groep mensen samen iets als de consumentenbond inschakelen natuurlijk. Het is natuurlijk niet netjes om ons zo veel geld afhandig te maken voor iets wat "broken by design" is.

[ Voor 17% gewijzigd door Eduardboon op 05-07-2015 22:39 ]

• ndonkersloot
dutchgio schreef op zondag 05 juli 2015 @ 22:32:
Waarom dan? Mis ik iets?

• Eduardboon
Vond deze afbeelding van Sony's koelpasta:

http://i.imgur.com/r7ZwRWg.jpg

• dutchgio
  • Niet online
Tiwazz schreef op zondag 05 juli 2015 @ 23:11:
[...]

Waarom dan? Mis ik iets?
Bij sommige ps4s is dat blijkbaar hét issue voor een behoorlijk lawaaierige ps4, daar zit iets niet helemaal goed. Maar niet iedereen heeft het en die ervaren m niet als luidruchtig.

• Mizgala28
Doet mij aan oudere macbooks denken, zogenamd niks aan de hand tot ze bloedheet werden en Apple ze MOEST vervangen.

**wat Sony op ten duur moet doen met PS4 als het mis gaat**

Slecht, echt waardeloos, als ik dit even met een niet Apple laptop vergelijk, heb ik zelfs bij budget acer en HP laptops het beter gezien, dit verklaart het lawaai dat ding maakt overuren om die hitte af te voeren.

Een bulk van goed merk koelpasta kost (via via) rond 0,80 per tube (afname 1000x) en dat is dan echt goede koelpasta die dan vrolijk een tientje of meer in de winkel kost, dus 80 cent per tube als je 1000x afneemt, Sony laat miljoenen PS4's produceren en ze besparen daarop?!

Belachelijk |:(

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 16:26
Die van mij maakt ook onwijs veel herrie, op vind ik het niet zo'n gek idee om met meerdere mensen een gezamenlijke claim te doen, misschien dat er een beetje beweging in komt.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08
Staan een hoop how too videos op youtube. Heb bij mn ps3 ook wel eens gedaan. Moet geen probleem zijn. Gewoon netjes werken en slim spullen naast mekaar leggen qua volgorde. En met een how too ernaast kan het niet misgaan bijna ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Bor
  • Laatst online: 21:20

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat gaan de controllers bij de PS4 snel leeg zeg! Ik lees her en der wat tips zoals het licht uitzetten etc maar dat helpt eigenlijk nauwelijks.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-11 09:41
Bor schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:11:
Wat gaan de controllers bij de PS4 snel leeg zeg! Ik lees her en der wat tips zoals het licht uitzetten etc maar dat helpt eigenlijk nauwelijks.
klopt ja, als ik klaar ben met gamen dan sluit ik de controller op aan mijn telefoon oplader en ga vervolgens naar bed. de dag erna haal ik hem uit de oplader en is de controller weer klaar voor gebruik.

nothing stops this train

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:52

rajackar

Blood Minister

Ik sluit me graag aan bij een gezamelijke actie. Mijn PS4 staat vrijwel helemaal vrij maar maakt een goede hoeveelheid herrie.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:14

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb een witte van vorig jaar september en heb 'm altijd op z'n zij staan. Maakt ook regelmatig vliegtuiggeluiden, maar ik gebruikte de verticale standaard niet. Ik heb er inmidels wel 1, maar nog weinig getest (veel buiten). Ik zal 'm zo eens aanzetten...

Verwijderd

Ik start net mijn PS4 op uit de rustmode en toen gaf die aan dat ik een systeem software fout had.

Dat is me in die anderhalf jaar al een keer of drie gebeurd.

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:12:
Ik start net mijn PS4 op uit de rustmode en toen gaf die aan dat ik een systeem software fout had.

Dat is me in die anderhalf jaar al een keer of drie gebeurd.
Vreemde boodschap inderdaad. Had et laatst toen m'n Arkham Knight crashte, zomaar spontaan een systeem fout. Moest ie zogenaamd herstellen in 3 milliseconde. Sindsdien niks meer aan de hand geweest.
Bor schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:11:
Ik heb zowel controller als headset eigenlijk continu met een kabel aangesloten. Zit mij niet in de weg en dat opnieuw aansluiten werd ik beu.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:04:
[...]

Ik heb zowel controller als headset eigenlijk continu met een kabel aangesloten. Zit mij niet in de weg en dat opnieuw aansluiten werd ik beu.
Ja dat kan ook. Ik heb gewoon 2 controllers, die ik af en toe wissel. Maar inderdaad: als je niet met een of andere korte rotkabel loopt te piemelen heb je er ook vrijwel geen last van.

Even wat anders: als hier nog iemand rondloopt die Arkham Knight uitgespeeld heeft: ik heb interesse om te kopen (en na uitspelen weer te verkopen aan weer iemand anders). ;)

Verwijderd

Eduardboon schreef op zondag 05 juli 2015 @ 22:37:
[...]

Binnen de garantie wil Sony er nog wel wat aan doen. Buiten de garantie (na 1 jaar al als je bij Sony zelf gekocht hebt (en dan nog durven ze te verwijzen naar die 2 jaar tot je noemt dat je de unit bij hen gekocht hebt)) doen ze er toch niks meer aan. Dan kan er rustig gefloten worden. :)

Edit: OF! we moeten met een groep mensen samen iets als de consumentenbond inschakelen natuurlijk. Het is natuurlijk niet netjes om ons zo veel geld afhandig te maken voor iets wat "broken by design" is.
Misschien wel een leuk idee ja. Ik had eerst ook een PS4 die echt stofzuiger mode was, daarna met veel moeite binnen 2 weken kunnen omruilen bij de winkel zelf. Mijn huidige model is wat stiller maar nog steeds aardig luidruchtig.

Voor de Day 1 buyers kan het binnenkort wel eens aantrekkelijk gaan worden. In november zal de 2 jaar garantie daarvan verlopen, dus als je dan een beetje handig ben kan je eens gaan experimenteren. ;)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:33
bram1984 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:04:
[...]

Dit product is echt heel goed. Heb hem ooit van de kerstman gehad, maar werkt perfect. Staat mooi op mn tv meubel. Netjes opgeruimd en altijd volle controllers :)

http://m.mycom.nl/catalog...qmuX61o2eBdyYKxoC0hXw_wcB

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
Lekkerboeie86 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:39:
[...]

Dit product is echt heel goed. Heb hem ooit van de kerstman gehad, maar werkt perfect. Staat mooi op mn tv meubel. Netjes opgeruimd en altijd volle controllers :)

http://m.mycom.nl/catalog...qmuX61o2eBdyYKxoC0hXw_wcB
Heb hier ook al naar zitten kijken, maar vind ze toch nog redelijk duur. Nu heb ik mijzelf gewoon aangeleerd de controller in te pluggen zodra ik klaar ben met gamen. In rest mode laat hij hem dan gewoon bij. Mijn opruimdrang irriteert zich aan de losse usb-kabel, maar dat blijf je ook houden met die dock (waarom zit er geen usb achterop :P)
Pagina: 1 ... 102 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link