Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.555 views

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:43
Na 450 uur Destiny, aardig wat uren Dragon Age, en nu alweer lekker bezig met de Witcher zoek ik een leuk spel met een leuk verhaal en geen moeilijke keuzes voor tussendoor. Gewoon niet teveel nadenken, maar dan wel met meer verhaal dan Destiny.

Hebben jullie ideeën? AC was ik bij 3 echt wel zat, maar misschien dat het nu weer toffer is? TLOU kon me niet echt boeien, en het mag van mij ook best iets luchtiger.

• Nny
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

hatsa schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:14:
Na 450 uur Destiny, aardig wat uren Dragon Age, en nu alweer lekker bezig met de Witcher zoek ik een leuk spel met een leuk verhaal en geen moeilijke keuzes voor tussendoor. Gewoon niet teveel nadenken, maar dan wel met meer verhaal dan Destiny.

Hebben jullie ideeën? AC was ik bij 3 echt wel zat, maar misschien dat het nu weer toffer is? TLOU kon me niet echt boeien, en het mag van mij ook best iets luchtiger.
Al naar Batman gekeken?

PSN, Twitter: NNY1980

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:49
SmooK schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 08:46:
Ik begrijp zijn gedachte ook wel, zeker omdat tegenwoordig zelfs je broodrooster mp3's af kan spelen snap ik de verwachting dat de ps4 ook wel een simpele avi of mkv kan afspelen. Gelukkig heb ik ondertussen misschien wel 20 apparaten die deze bijfunctie wel hebben.
Ik heb juist 3 apparaten aan de TV hangen en te dom zijn om mp3 af te spelen (ja chromecast, ik bedoel jouw).

Vreemd genoeg kan onze domme lg TV en mp3 en mkv af spelen...

Overigens heb ik voorkeur voor mkv, qua kwaliteit superieur vergeleken met mp4 en avi, mp4 is daartegen vaak wel ondersteund door apparaten maar op alles met meer dan 10" scherm heb ik voorkeur voor mkv.

Maar ik heb niks te klagen, die "domme" TV is slim genoeg om dat af te kunnen spelen.

• hatsa
Nny schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:15:
[...]

Al naar Batman gekeken?
Ik vond Batman op de PS3 stom :P Maar m'n accountsharebuddy heeft het al gekocht, dus dat is wel makkelijk.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
hatsa schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:14:
TLOU kon me niet echt boeien, en het mag van mij ook best iets luchtiger.
Pas op, de fanboys gaan wild als ze wakker zijn :p

Ik zou kijken naar:

AC: Unity (Veel beter dan 3, en Black Fail)
Arkham Knight (schijnt goed te zijn)
Dark Souls 2 (Kan je echt veel tijd in steken)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Nny

Nny

hatsa schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:18:
[...]

Ik vond Batman op de PS3 stom :P
:O :O :O Wij gaan geen vrienden worden ;)

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:27
Mizgala28 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:17:
[...]

Ik heb juist 3 apparaten aan de TV hangen en te dom zijn om mp3 af te spelen (ja chromecast, ik bedoel jouw).

Vreemd genoeg kan onze domme lg TV en mp3 en mkv af spelen...

Overigens heb ik voorkeur voor mkv, qua kwaliteit superieur vergeleken met mp4 en avi, mp4 is daartegen vaak wel ondersteund door apparaten maar op alles met meer dan 10" scherm heb ik voorkeur voor mkv.

Maar ik heb niks te klagen, die "domme" TV is slim genoeg om dat af te kunnen spelen.
mkv is niets meer dan een container dus betere kwaliteit is onzin. Wat jij bedoeld is waarschijnlijk een verschil in codec x264 vs divx ofzo en verschil in bitrate.

• hatsa
Ik zal Batman eens downloaden en opstarten, kijken of het nu beter bevalt ;) En anders pik ik Unity misschien wel ergens op, die kost toch niet zoveel meer.

Thanks!
Nny schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:21:
[...]

:O :O :O Wij gaan geen vrienden worden ;)
corset schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:20:
[...]

Ik zou kijken naar:

Arkham Knight (schijnt goed te zijn)
Dark Souls 2 (Kan je echt veel tijd in steken)

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:46

JSchut

.....

[...]
Ik heb juist het tegenoverstelde veelvuldig gehoord. Dat Black Flag veel beter is dan AC unity. Nu ben ik eigenwijs en heb ik Unity gewoon gekocht :P (denk overigens dat black flag binnenkort wel in igc komt)

De verhalen van deze AC's zijn compleet los van elkaar toch? Dus het maakt niet uit of ik unity eerst speel en dan later black flag?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• hatsa
JSchut schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:35:
[...]

Ik heb juist het tegenoverstelde veelvuldig gehoord. Dat Black Flag veel beter is dan AC unity. Nu ben ik eigenwijs en heb ik Unity gewoon gekocht :P (denk overigens dat black flag binnenkort wel in igc komt)

De verhalen van deze AC's zijn compleet los van elkaar toch? Dus het maakt niet uit of ik unity eerst speel en dan later black flag?
Het verhaal is toch steeds ongeveer hetzelfde? Slechte dudes zijn aan de macht, slechte dudes moeten dood.

• dutchgio
  • Niet online
Nee, er zitten wel verwijzingen in maar meer als AC in geheel, je kunt gewoon spelen zonder de andere game gespeeld te hebben.
Zou eerder Black Flag dan Unity aanraden. ;)

• Nny

Nny

dutchgio schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:39:
Nee, er zitten wel verwijzingen in maar meer als AC in geheel, je kunt gewoon spelen zonder de andere game gespeeld te hebben.
Zou eerder Black Flag dan Unity aanraden. ;)
Alleen al voor de zomerse setting, lekker bootje varen over de blauwe Caraïbische zee, af en toe door de jungle wandelen. Heerlijk met deze temperaturen. En wie weet zit ie bij de Ps+ games volgende maand.

[ Voor 0% gewijzigd door Nny op 01-07-2015 09:43 . Reden: typo ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Als je van assassinations houdt, geen BF.. Dat bootje varen werd ik heel snel zat. Vooral omdat je soms echt in missies 100% vast kon komen te zitten omdat je niet de goede upgrades had >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Klopt, de bootgevechten in Black Flag waren moeilijk en vereisen upgrades.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

corset schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:51:
Als je van assassinations houdt, geen BF.. Dat bootje varen werd ik heel snel zat. Vooral omdat je soms echt in missies 100% vast kon komen te zitten omdat je niet de goede upgrades had >_>
Ja, dat vond ik wel leuk, een beetje uitdaging in de game, de meeste AC games zijn echt met 2 vingers in de neus te doen, zeker als je wat té vroeg in het spel een goede armor/zwaard had.

Wil niet zeggen dat BF heul moeilijk is, maar er kwam toch wat meer bij kijken.

En het is enige spel waar ik de app wél leuk vond/wat vond toevoegen :).

[ Voor 6% gewijzigd door Afvalzak op 01-07-2015 11:01 ]

Last.fm | Code Talks

Lol, dat plaatje in de comments.. Only in China _O-

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/5e/e0/cc/5ee0ccf48a8b63965438fa9fa51f9f38.jpg

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:22

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Digital Stereo nog wel!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Verwijderd

PS4 system update 2.55 is er eindelijk.

• Nny

Nny

Ook al een changelog beschikbaar? Kunnen we eindelijk skypen?

Verwijderd

Het was een System software stability update en die was hier bij mij zeer welkom.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Main features in system software update 2.51

New for 2.51

System software stability during use of some features has been improved.

Goh :') :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Verwijderd

Het is firmware 2.55.

2.51 was van maanden geleden.

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
Qua updates met nieuwe functies blijft Sony gewoon achter, nog steeds geen mogelijkheid om te chatten met beeld..

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:37:
Het is firmware 2.55.

2.51 was van maanden geleden.
Heb de informatie gewoon van de playstation website gecopy-paste, blijkbaar nog niet up to date en onoplettendheid hier, het is warm :P
Verder googelend blijkt de changelog wel hetzelfde :)

[ Voor 8% gewijzigd door BlackEyedAngel op 01-07-2015 12:39 ]

Verwijderd

707 inderdaad.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:20

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dat is min of meer de standaard changelog bij Sony volgens mij. Soms is een security fix ook een "stability upgrade".

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-11 09:41
[...]

Ik zou kijken naar:

AC Unity is by far en far slechter dan Black Flag, manmanman....UNity is slechtste AC game die er is, zelfs slechter dan ACIII

nothing stops this train

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Meh, ik probeer nu mijn PS4 HDD te upgraden, maar de kwaliteit van de interne gebruikte producten is weer ongelofelijk. De schroefjes die de HDD bay bij elkaar houden zijn praktisch van aluminiumfolie gemaakt.... Ik kan met mijn schroevendraaier bij 1 schroefje geen eens kracht zetten, zonder de kop van het schroefje kapot te draaien.....

Verwijderd

4 weeks of savings on digital games start today on PlayStation Store:

http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Nieuwe aanbiedingen mensen.

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Ik heb me ook vermaakt met Black Flag. Het bootje varen met upgradebare Jackdaw en het boarden van andere schepen werkte goed en met name de vier legendarische schepen zijn een leuke uitdaging.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
xelfer schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:05:
Meh, ik probeer nu mijn PS4 HDD te upgraden, maar de kwaliteit van de interne gebruikte producten is weer ongelofelijk. De schroefjes die de HDD bay bij elkaar houden zijn praktisch van aluminiumfolie gemaakt.... Ik kan met mijn schroevendraaier bij 1 schroefje geen eens kracht zetten, zonder de kop van het schroefje kapot te draaien.....
Twee weken terug ook gedaan. Nergens last van. Prima schroefjes, en slechts 5 schroefjes los draaien om te wisselen van HD!

Welke HD heb je gekozen ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:10:

Dat moet een grap zijn...dikke titels hoor *kuch*

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:36
Kol Nedra schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:00:
[...]

AC Unity is by far en far slechter dan Black Flag, manmanman....UNity is slechtste AC game die er is, zelfs slechter dan ACIII
Om eerlijk te zijn vond ik de setting van 3 leuker heb namelijk helemaal niets met piraten. Vandaar dat ik 3 beter vond

• xelfer
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:20:
[...]

Twee weken terug ook gedaan. Nergens last van. Prima schroefjes, en slechts 5 schroefjes los draaien om te wisselen van HD!

Welke HD heb je gekozen ?
De 2 TB seagate die iedereen heeft volgens mij :).

Uiteindelijk heb ik de schroef maar uit de caddy verwijdert. Was geen beweging in te krijgen. Had hetzelfde probleem met mijn PS3 een aantal jaren terug. De blauwe schroef daar was ook dusdanig slechte kwaliteit dat ik hem er uiteindelijk met een dremel uit heb moeten forceren.
Klinkt alsof je toen dus ook al een passende schroevendraaier had moeten gebruiken ;)

Verwijderd

Dersan schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:21:
Dat moet een grap zijn...dikke titels hoor *kuch*
Watch Dogs is een mooie aanbieding om je een week mee te vermaken bijvoorbeeld.
Dan heb ik geluk gehad met mijn PS3 en PS4.
Bij mij ging het beide met groot gemak.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Moet zeggen dat Grim Fandango voor 7,50 er niet slecht uitziet, iemand ervaring met de ps4 versie? Heb ooit in een ver verleden wel op de pc gespeeld :)

• xelfer
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:32:
[...]
Dan heb ik geluk gehad met mijn PS3 en PS4.
Bij mij ging het beide met groot gemak.
Mijn PS3 HDD vervanging was wel 7 jaar na dato ofzo, maar die blauwe schroef was gewoon op. Ik kon die blauwe schroef in de PS3 gewoon met mijn nagel kapotmaken.

Bij de PS4 gingen 4 van de 5 schroefjes ook zonder problemen, maar ik kon wel merken dat de schroefjes van erg slechte kwaliteit waren.

Ik vergelijk nu de PS4 schroefjes met de schroefjes van de Seagate HDD en dat is wel echt een wereld van verschil :o. Maarja, iedere kwart eurocent bespaard is er weer 1 zullen we maar zeggen :).

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:10:

Dat zijn wel heel veel games die al eerder op PS+ waren of heb ik dat mis?

• JSchut
  • Laatst online: 21:46

JSchut

.....

Bor schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:12:
[...]

Dat zijn wel heel veel games die al eerder op PS+ waren of heb ik dat mis?
Best een aantal idd. Sowieso deze games voor de PS4:
Tower of Guns
Rogue Legacy
Outlast
Trine 2: Complete Story
Valiant Hearts: The Great War
Road Not Taken
Pix the cat

Zit persoonlijk te wachten op Binding of isaac rebirth. Ik ben pas vanaf december lid van psn dus heb hem net gemist. Heb hem (en de voorganger) al op de PC. Eerst volgende aanbieding neem ik hem mee.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zo, zat al te twijfelen over Grim Fandango, maar met die prijs niet meer :)

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:32:
[...]

Watch Dogs is een mooie aanbieding om je een week mee te vermaken bijvoorbeeld.
De prijs daarvoor is best wel hoog imho. Op bijvoorbeeld Marktplaats vind je die voor soms behoorlijk minder.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:17

Smoonshine

Feyenoord!!

BlackEyedAngel schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:36:
Moet zeggen dat Grim Fandango voor 7,50 er niet slecht uitziet, iemand ervaring met de ps4 versie? Heb ooit in een ver verleden wel op de pc gespeeld :)
Het is gewoon exact hetzelfde spel als vroeger. Dus in 4:3, de oude achtergronden, enz. Alleen de 3D models hebben een upgrade gehad. Tijdens het spelen merk je meteen hoe je in tegenwoordige games enorm bij de hand wordt genomen om verder te komen. Vergeleken met hedendaagse topgames is het een stuk lastiger om stapjes verder te komen.

Verder kun je je er, zeker als je van oude adventures houdt, er geen buil aan vallen. Het is en blijft dezelfde topgame als vroeger. Verwacht alleen geen volwaardige remaster.

uhm...

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

En besteld, toch zin om weer te spelen, en voor die 5 euro die ik toe moest voegen kan ik er geen buil aan vallen :)

• SchieveZot
  • Laatst online: 23-11 18:54
Ik weet niet of jullie deze kennen maar dit is wel een superhandige site om koopjes in de gaten te houden op PSN:

https://psprices.com/region-nl/index

PSN: SchieveZot

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ziet er opzicht handig uit.. heb me maar aangemeld een een notificatie ingesteld wanneer Resident Evil nou eens goedkoper wordt :)

• dutchgio
  • Niet online
Dennis plaats hier elke week de 'aanbiedingen', in hoeverre je dat aanbiedingen kunt noemen. ;)

• NotSoSteady
  • Laatst online: 22:22
200 Mbps verbinding en de PS4 doet 15 uur over 15GB, weten die Japanners al dat we in 2015 leven?

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:39:
Dennis plaats hier elke week de 'aanbiedingen', in hoeverre je dat aanbiedingen kunt noemen. ;)
Kortingen zijn altijd mooi meegenomen dutchgio.

• dutchgio
  • Niet online
Uiteraard. Fysieke discs zijn nog altijd goedkoper en dus erg mooi meegenomen. ;)

• -SaveMe-
Om maar weer eens te bewijzen dat die gare PSN download snelheden echt niet aan je verbinding/router/dns/mtu/ps4 ligt, maar puur aan PSN:krijg de 2.55 update binnen met 8 MB/s (!!),
om na de update gewoon weer op de 'vertrouwde' 500 kb/s per download te zitten uit de PSN store :(

• NotSoSteady
-SaveMe- schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:29:
Om maar weer eens te bewijzen dat die gare PSN download snelheden echt niet aan je verbinding/router/dns/mtu/ps4 ligt, maar puur aan PSN:krijg de 2.55 update binnen met 8 MB/s (!!),
om na de update gewoon weer op de 'vertrouwde' 500 kb/s per download te zitten uit de PSN store :(
Ja ligt er ook niet aan, Batman kan ik spelen over 14 uur! Bedankt Sony.

Verwijderd

Plus games voor juli zijn bekend:

7th July: Rocket League (PS4)
7th July: Styx Master of Shadows (PS4)
7th July: Mousecraft (PS4/PS3/PS Vita)
7th July: Entwined (PS4/PS Vita)
7th July: Geometry Wars 3: Dimensions Evolved (PS Vita)
7th July: rain (PS3)

http://blog.eu.playstatio...try-wars-3-entwined-more/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2015 17:46 ]

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Niet heel erg onder de indruk van de games van juli

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:45:
Plus games voor juli zijn bekend:

7th July: Rocket League (PS4)
7th July: Styx Master of Shadows (PS4)
7th July: Mousecraft (PS4/PS3/PS Vita)
7th July: Entwined (PS4/PS Vita)
7th July: Geometry Wars 3: Dimensions Evolved (PS Vita)
7th July: rain (PS3)

[video]
http://blog.eu.playstatio...try-wars-3-entwined-more/
Had niet verwacht dat Rocket league meteen bij release al in de PS+ zou gaan. Maar dat maakt het alleen maar leuker om het te halen! Heb de beta gespeeld en dat was echt een heel leuk spelletje. Leuk ook om met vrienden thuis op de bank te doen!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:36

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Nice! Rocket League! Had ik anders sowieso gekocht. Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars was awesome om met vrienden op de bank te spelen :)

with^^

[ Voor 7% gewijzigd door SayWhatAgain! op 01-07-2015 17:54 ]

• dutchgio
  • Niet online
Rocket League!!!!
Dus toch ;)
Gerucht ging al even op Reddit maar het bleef een raadsel of het nou echt zo zou zijn.
Scheelt weer 20 euro, heeeeeel erg mee vermaakt tijdens de beta.

De rest weer de gebruikelijke indie meuk waar ik nog nooit van heb gehoord, maar dit is toch wel mooi meegenomen. :+

[ Voor 24% gewijzigd door dutchgio op 01-07-2015 18:00 ]

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ken het niet maar filmpje zag er erg leuk uit :) verder wel weer prima maand, veel van die kleinere titles scheelt toch veel geld uit eindelijk :) de grote titels komen vanzelf wel :)

Verwijderd

Styx is erg leuk en erg uitdagend.

• -SaveMe-
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:11:
Styx is erg leuk en erg uitdagend.
Styx zuigt hard. Ronduit belabberde controls en game mechanics... miskoop van het jaar voor mij (ik ik ben echt fan van stealth games)...

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11 12:03
Benieuwd naar Rocket league, ik heb zelf Geometry wars 3 Dimensions Evolved een paar maanden terug als PS4 versie gekocht. Erg verslavend spel, zeker een aanrader. Jammer dat het nu alleen de PS vita versie betreft maar de PS4 is ook niet veel meer dan 10 euro geloof ik

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:16

The_Worst

Unox

Rocket League! *O* d:)b

Had het spel hoe dan ook gekocht dus ben er zeer blij mee! oOo

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Jumpman
  • Laatst online: 20:36
Eindelijk een echt goede game in De PS+ IGC: Rocket League!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:36
idd voor het eerst een spel wat echt de moeite waard is, wilde helm zelfs al kopen misschien :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Zojuist de extended Uncharted 4 demo livesteam bekeken. Machtig mooi gaat dit worden. :)

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:36
bram1984 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 20:17:
Zojuist de extended Uncharted 4 demo livesteam bekeken. Machtig mooi gaat dit worden. :)
Zijn daar nog filmpjes van ik wist hier niets van!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:57

muhda

Time & Space traveler

rwbk schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 20:19:
[...]

Zijn daar nog filmpjes van ik wist hier niets van!
Volgens mij was er (vandaag) een live stream op twitch van Naughty Dog

Extended Uncharted 4 Gameplay and new cutscene:

[ Voor 35% gewijzigd door muhda op 01-07-2015 21:16 ]

• NotSoSteady
Ik denk Batman is aan het downloaden (nog 10+ uur) ga even potje Battlefield 4 doen, update is nodig voor multiplayer, download +3 uur.

• loekf2
  • Laatst online: 16:20
denk dat Eurogamer iets betere kwaliteit heeft, maar man oh man wat een game. Vervolg op het deel wat ze al op E3 lieten zien is idioot goed qua actie. En ja Elena :P

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:27
Mooi om te zien dat er hier veel blij zijn met Rocket League in Plus. Dan zie ik jullie volgende week allemaal wel online :) Op deze manier hoeven we iig niet bang te zijn voor lege servers (hoogstens dat ze plat liggen :+)

Ik denk dat er wel een dikke DLC komt om nog wat extra's te verdienen naast de deal met Sony. Zo heeft Towerfall het ook gedaan en dan koop ik het ook graag :)

Verwijderd

Gratis Batman thema:

https://store.playstation...00135_00-ETH0000000000079

Exclusief voor PlayStation®Plus.

• Nny

Nny

Had hem gisteren gedownload, maar bleef toch een slotje bij staan. Is dat al gefixed?

Verwijderd

Nny schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 08:42:
Had hem gisteren gedownload, maar bleef toch een slotje bij staan. Is dat al gefixed?
Ik heb em al als thema op mijn PS4 in gebruik genomen sinds vanochtend.

Het thema is er ook pas sinds gisteren exclusief voor PSPlus leden.

• Nny

Nny

Dan straks nog eens proberen

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:54
Die Uncharted video _O_

Hadden zo 3 momenten kunnen kiezen om de video stop te zetten, maar toch duurde hij nog langer. Erg gaaf om te zien. Hoop alleen niet dat ze nu teveel weggeven, maar dat wordt in ieder geval een dikke vette achtbaanrit.

Gezien het zo warm is overal, is dit eigenlijk wel een goed moment om te vragen:
Hoe doet bij jullie de PS4 het met dit warme weer?

offtopic:
Dit vraag ik niet om te trollen, gewoon puur uit nieuwschierigheid en handig voor toekomstige vragen. Zelf kan ik er namelijk weinig over zeggen, behalve dat hij wat warm aanvoelt, ik ben slechthorend dus kan niet bepaald oordelen over lawaai.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 02-07-2015 09:30 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Martinspire schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:30:
Die Uncharted video _O_

Hadden zo 3 momenten kunnen kiezen om de video stop te zetten, maar toch duurde hij nog langer. Erg gaaf om te zien. Hoop alleen niet dat ze nu teveel weggeven, maar dat wordt in ieder geval een dikke vette achtbaanrit.

Gezien het zo warm is overal, is dit eigenlijk wel een goed moment om te vragen:

offtopic:
Dit vraag ik niet om te trollen, gewoon puur uit nieuwschierigheid en handig voor toekomstige vragen. Zelf kan ik er namelijk weinig over zeggen, behalve dat hij wat warm aanvoelt, ik ben slechthorend dus kan niet bepaald oordelen over lawaai.
Het is te warm om te Playstationen bij mij thuis ;) Na 23:00 wordt het enigszins te doen, maar dan ben ik bekaf van werk en warmte ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Afvalzak op 02-07-2015 09:33 ]

Last.fm | Code Talks

• dutchgio
  • Niet online
Die Uncharted video _O_

offtopic:
Die wordt nog warmer. ;)
Wil wel ruilen van ps4, die van mijn is nogal luidruchtig en net een stofzuiger. :+

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Die Uncharted video _O_

offtopic:
De PS4 doet het prima met dit weer. Het is echter maar een graad of 23 binnen, t.o.v. 20 in de koudere maanden. Die 3 graden mogen de pret niet drukken.

• Nny

Nny

Hij doet het prima, fan blijft nu wel langer draaien na het spelen van een game. Ook wel te verwachten vind ik en voor mij is die zachte brom niet heel storend.

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 19:17
Ik heb net Driveclub gratis gekocht op Ps store:

https://store.playstation...00003_00-XXXXDRIVECLUBPSE

Mss een foutje?

Edit: even droog momentje, negeert u alstublieft wat ik hierboven zei.

[ Voor 16% gewijzigd door sanre4l op 02-07-2015 10:45 ]

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Dat is de gratis, PS+ editie. Als je alle racewagens, tracks en speelmod's wil dan moet je alsnog een bedrag betalen om het te unlocken.

(Het is inderdaad een soort van "zeer uitgebreide" demo.)

[ Voor 84% gewijzigd door muhda op 02-07-2015 10:06 . Reden: extra info ]

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 19:17
Edit: Ik hou mijn mond al, na even teruggelezen te hebben :)

[ Voor 17% gewijzigd door sanre4l op 02-07-2015 10:44 ]

Verwijderd

Ik game met deze warme dagen in de vroege ochtend op de PS4.

Prima te doen met deze hittegolf. Heerlijk Hardline gespeeld deze ochtend.

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Mij even niet gezien voorlopig, veel te warm om in m'n stoel te zitten.

It's dogged that does it

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:24
Verdomme heb ik een aantal games die ik enorm graag wil spelen en krijgen we tropische temperaturen :(

Voel me dan altijd zo bezwaard als ik dan maar wat binnen zit te gamen, achja Nederland kennende duurt het toch niet lang dus ik kruip maar weer in het zwembad!

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:04
Met deze temperaturen is een vita ideaal ;-)

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Naast Fallout 4 krijgt Just Cause 3 ook vermoedelijk ondersteuning voor mods.
Ik hoop dat sony het toestaat en meewerkt.

Misschien dat we dan ook later mods krijgen voor GTA.

• sn00zerman
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11-2023
Beste allen,

Sinds enkele weken heb ik ook een PS4, en nu ben ik zowat op zoek naar "koopjes" qua games enzo.
Ik heb gemerkt dat er verschillende verkopers op marktplaats zitten (die al 5 jaar en langer actief zijn), die PS4 games voor spotprijzen aanbieden, digitale downloads.
Weet iemand of dit legaal is, en hoe dit in z'n werk gaat ? heeft iemand hier ervaring mee ? Kan ik die games nog delen op de 2de PS4 van m'n vrouw ?

Als ik de verkopers namelijk om uitleg vraag hoe dit werkt, krijg ik kort maar bondig een uitleg:
"Het gaat zo te werk je kunt het spel bij mij gewoon downloaden via de playstation store".

Ik heb de indruk dat die verkopers gewoon een PSN account doormailen, waarna je de game kan downloaden, net zoals je een shared game download van een familielid. Als die PSN account dan opgezegd wordt, dan werkt mijn game waarschijnlijk niet meer ... Of zijn er toch nog andere legale manieren die zouden kunnen verklaren waarom die games zo goedkoop zijn ?
(voorbeeld, witcher 3, normaal 69 euro, nu kan ik die voor minder dan 25 euro kopen !)

thanks alvast,
Kris

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08
Ik zit heerlijk bijna hele dag te gamen of netflixen. Heb een graf hekel aan warmte en kom dan ook amper buiten met dit weer. Mn ps4 doet het prima met dit weer. Het is kleine 27 graden hier binnen. Maar hoor de ps4 niet. Maar komt omdat ik een grote ventilator op mn knar heb gemikt.

Wel een ander probleem. Krijg soms een soort witte glitch door mn beeld heen. Komt ing 2x per half uur voor. Heb het ook tijdens netflix. Heb al ps4 hellemaal afgesloten en 30sec zonder stroom gehad. Erna safe mode en database rebuild. Maar is nog steeds aanwezig. Het is echt een glitch van een miliseconde ofzo. En is alleen visueel, geluid heeft geen glitch. Dus of mn ps4 is gaar aan het raken of mn hdmi of mn tv.... hdmi is makkelijkste te testen dus zal dat keer doen.
Maar vrees het ergste :(

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

sn00zerman schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:21:

Sinds enkele weken heb ik ook een PS4, en nu ben ik zowat op zoek naar "koopjes" qua games enzo.
Ik heb gemerkt dat er verschillende verkopers op marktplaats zitten (die al 5 jaar en langer actief zijn), die PS4 games voor spotprijzen aanbieden, digitale downloads.
Weet iemand of dit legaal is, en hoe dit in z'n werk gaat ?

Ik heb de indruk dat die verkopers gewoon een PSN account doormailen, waarna je de game kan downloaden, net zoals je een shared game download van een familielid. Als die PSN account dan opgezegd wordt, dan werkt mijn game waarschijnlijk niet meer
Dat is inderdaad de manier, hoe het er aan toe gaat. Ze mailen tegen betaling de (inlog)gegevens van een PSN account naar je toe. Daarmee download je de game naar jouw PS4.

(De rest, is al vaker in dit topic aan bod gekomen, gebruik de zoekfunctie)

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Persoonlijk vind het een beetje louche klinken, zou liever via budgetgaming en marktplaats daadwerkelijke fysieke disks voor lagere prijzen kopen dan via accounts van anderen.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Nog maar eens een self quote, handig voor degenen die het toen niet gelezen hebben:
ASNNetworks schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 17:39:
[...]

Daarnaast is dit gepatched sinds Firmware 2.50. Ze verkopen accounts met games. Je moet vervolgens de PS4 activeren en de game downloaden en inloggen met je eigen account. Daarna deactiveren zij de PS4 via de website (dit kan 1x per half jaar via de site). Hierdoor verkopen ze de game nogmaals aan iemand anders. Voor FW 2.50 werkten beide PS4 consoles. Dus de eerste PS4 die gedeactiveerd was, bleef nog actief staan. Dit noemen ze een 'ghost account'. Na deactivatie denkt de PS4 nog dat het systeem als actief staat, mits je niet inlogt op dat account. Vervolgens verkopen ze de game nogmaals aan een ander persoon die het weer kan activeren. En als laatst verkopen ze het als secundair account waarmee je alleen via het account kan spelen.

Dus: ze kopen een game en verkopen het 3x. Een keer als ghost (de eerste keer). Na deactivatie kunnen ze het weer verkopen als primary account. Vervolgens verkopen ze het account als secundair. Een game kost $60 (ze kopen allemaal ook via de US Store) en verkopen het voor €30-35 per primary en vaak rond €20 voor secondary. Dus $60 uitgeven en rond €80-90 ontvangen.

Dit werkt echter sinds 2.50 NIET MEER! Er wordt nu via de server gecheckt waardoor er maar één PS4 actief kan staan en dus de 'Ghost account' niet meer werkt. Resultaat: degene die de game als eerst heeft gekocht krijgt na een paar dagen een mooi slotje te zien. Degene die de game als 2e heeft gekocht heeft nergens last van. Maar je weet van te voren nooit welke je krijgt.

Ik heb een aantal keer ook games op deze manier gekocht (eBay staat er VOL mee) en een aantal vrienden ook. Ik besloot om er diep in te duiken en ben toen via trial en error achter gekomen hoe het precies in elkaar zit. Toen kwam ik dus erachter dat je 2 PS4's als primary kan instellen op deze manier. Ik besloot om het te testen met een eigen account en kon 1 account delen met 3 systemen simultaan. Games gekocht met het account van broertje (US Store) konden gespeeld worden op PS4 van een familielid (Ghost) op de PS4 van mijzelf (Primary) en PS4 van mn broertje (secundair). Ik kon zelfs nieuwe games via de PS Store doorpushen en ALLE 3 de PS4's kregen de game doorgepushed.

Na firmware 2.50 beta kreeg ik slotjes te zien bij 2 eBay games. Na fw 2.50 official kregen al mijn vrienden slotjes te zien bij bepaalde games. Na onderzoek kwam ik er dus achter dat de ghost accounts gechecked worden. Games die zijn geinstalleerd voor deactivatie via de website kregen een slotje, games die voor de 2e keer werden geactiveerd niet. Mijn PS4 behield alle games van mn broertje. De PS4 van de familielid kreeg op al die games een slotje.

Ik raad dus het kopen van games op deze manier STERK af. Als je een ghost account krijgt, krijg je na een tijdje een slotje.

P.S. Dit kan al sinds de launch van de PS4. Ik heb besloten om met niemand te delen HOE het precies werkt (veel mensen wisten wel af van eBay games etc, maar niet hoe ze het precies deden), omdat het als een lopend vuurtje dan gaat en snel zal worden gepatched. Ik deelde games dus met 2 anderen en betaalde maar $20 per spel. Helaas besloten veel mensen om geld te verdienen via eBay, Facebook, marktplaats etc en is het nu gepatched door Sony. Vandaar dat ik nu uitleg geef HOE het precies werkt, gezien het nu al aangepakt is door Sony.

Achja, dan maar weer $30 betalen per game ;)

Excuses voor de lange post, maar gezien dit hier nooit eerder gepost is en zeer weinig mensen weten hoe het precies werkt besloot ik nu het gepatched is een uitgebreide uitleg te geven als waarschuwing voor degenen die van plan zijn games op deze manier te kopen.

Niet aan te raden dus!

P.P.S. Voor de duidelijkheid: dit staat los van account sharing met een vriend. Je kan prima games delen met een vriend door elkaars PS4 primary te maken. Daar is niks mis mee en zal gewoon blijven werken. Wat dus echter niet meer werkt is een account met 3 PS4's delen. Daar vallen dus eBay games onder. Account sharing = no problem. Primary accounts kopen (eBay etc) = patched.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• DeeSung
  • Niet online
Helemaal mee eens!

Koop nooit 2e hands digitale downloads.

Koop 2e hands fysiek.

Verder vind ik batman echt moeilijk om in te komen. Vooral die batmobile functies en de tankmode functies.

Maar daarintegen is de regen in Gotham op de grond net echt. Ook de zee dat is echt ziek.

Verwijderd

Racen met de Batmobile is erg moeilijk ja , vooral met de Riddler race wedstrijden.
De gevechten met de Batmobile waren leuk en redelijk makkelijk.

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Ik vind de Batmobile matig, ondanks de alternative besturing optie. Ik hoop dat ze het nog verbeteren.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:14

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

muhda schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:10:
Ik vind de Batmobile matig, ondanks de alternative besturing optie. Ik hoop dat ze het nog verbeteren.
Alternatief? Wat is anders?

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Naar menu, bij settings -> battlemode toggle -> on. (Net boven brightness)

De L2 knop wordt dan afremmen, de besturing is dan net als de meeste arcade racers, de besturing is dan wat meer herkenbaar (makkelijker).

[ Voor 5% gewijzigd door muhda op 02-07-2015 12:47 ]

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
Die Uncharted video _O_

offtopic:
Mijn PS4 staat non-stop te blazen en met momenten heeft die moeite met multiplayer games (lag en mijn internet valt soms weg), maar voor de rest werkt die prima.
Pagina: 1 ... 101 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link