Je hebt toch ook all in ones zoals iMacs waar de drive ook zo staat? Zal niks uitmaken hoor. Zeker niet aangezien Sony het gewoon ondersteunt.vegetto1983 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:31:
Ik vraag me altijd af of het slecht is voor de disc ofzo? Ook al is het een originele optie wil nl ook al een tijd een stand
Ik vind het niet lekker voelen als mijn dochters erop staan te timmeren als hij horizontaal staat.poor Leno schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:33:
Persoonlijk vind ik t ook niet 'lekker' voelen als ie op zn kant staat..
En zo niet dan-TheNose- schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:34:
[...]
Ik vind het niet lekker voelen als mijn dochters erop staan te timmeren als hij horizontaal staat.
Maar er tegen aan tikken zodat ie om valt met standaard en al wel beter?-TheNose- schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:34:
[...]
Ik vind het niet lekker voelen als mijn dochters erop staan te timmeren als hij horizontaal staat.
Hij staat verticaal maar langs de muur, dan kunnen ze er niet bij.Brutal1ty schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:38:
[...]
Maar er tegen aan tikken zodat ie om valt met standaard en al wel beter?
Hangen ze nog niet een je mooie vloerstaande speakers..?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Je weet dat het niet verplicht is om je voort te planten ? Klinkt logisch maar veel mensen denken hier helemaal niet over na.Nickrsd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 12:27:
Haha krijg er al slapeloze nachten van als ik moet bedenken dat ik alles veilig moet stellen als ik kinderen.. Haha.. Moet er big niet aan denken;)
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ik kan mijn kinderen gewoon dingen leren...-TheNose- schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:34:
[...]
Etuuuuuh!
sinds vandaag trotse bezitter van een PS4 Batman Arkham Knight pack.
Ben tot nu toe zeer tevreden , erg mooi apparaat en zeer mooie graphics.
Was alleen benieuwd naar een paar tips/suggesties voor wat leuke games om samen/ met meerdere personen tegelijk te doen.
iets als smash bros/ mario op de Wii zeg maar, maar dan voor de PS4.
ik hoor graag jullie reacties.
Towerfall Ascension is voor mij echt dè party game op de PS4.Scorpio861 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 18:08:
Hallo allemaal,
Was alleen benieuwd naar een paar tips/suggesties voor wat leuke games om samen/ met meerdere personen tegelijk te doen.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Misschien eens kijken naar deze games?Scorpio861 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 18:08:
Hallo allemaal,
Lego Games
Little big planet 3
Rayman
Zo'n mariokart-achtige multiscreen partygame mis ik nog een beetje...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Heb ook Mortal Kombat X gekocht voor split screen.. weinig andere keuzes
[ Voor 16% gewijzigd door Mezzid op 28-06-2015 20:01 ]
Maar dat is, net als MKX, niet echt een partygame natuurlijk
Prima ding, werkt perfect. Volgens mij is hij een stuk stiller dan mijn vorige
Maar op een of andere manier kan ik mijn HDMI splitter niet werkend krijgen. Terwijl dit bij de vorige wel het geval was en hij op de PS3 wel werkt.
De splitter is een Marmitek S312. Deze moet mijn PS4 signaal splitten naar mijn TV en Monitor.
Echter ziet hij gewoon niet dat de PS4 aan staat. Kabels zijn gewoon goed en PS4 werkt zonder splitter apart op TV en Monitor.
Iemand ideeën wat kan dit zijn?
Correctie; voeding van mijn splitter zal waarschijnlijk door de bliksem kapot zijn, PS4 heeft dat nodig. De PS3 heeft niet.
[ Voor 9% gewijzigd door KookSpook op 28-06-2015 21:43 ]
Die
+1, ben 43 en nooit de behoefte gehad aan kids, kost wat relaties ondanks dat je vanaf het begin eerlijk bent maar gelukkig nu alweer 10 jaar samen met een vriendin die er precies hetzelfde over denkt.Aaargh! schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:25:
[...]
Je weet dat het niet verplicht is om je voort te planten ? Klinkt logisch maar veel mensen denken hier helemaal niet over na.
idd beetje jammer dit soort opmerkingen-TheNose- schreef op maandag 29 juni 2015 @ 06:53:
[...]
Dieschaaft tenminste nog iets van je misplaatste arrogantie af. Een nieuwsgierige tweeling van 1,5 leer je inderdaad dat ze van bepaalde dingen af moeten blijven, maar een eerste keer zal er toch altijd komen en die kan mijn PS4 al genoeg slopen dat ik dat liever voorkom.
[ Voor 16% gewijzigd door san.okk op 29-06-2015 09:18 ]
Verwijderd
Dan kan ik de volgende maand lekker gaan hakken op de PS4.
Hoe heb jij een nieuwe kunnen krijgen, blikseminslag zal toch niet onder garantie vallen?KookSpook schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:00:
Zojuist een nieuwe PS4 van Sony gekregen. Mijn vorige was door blikseminslag overleden.
Prima ding, werkt perfect. Volgens mij is hij een stuk stiller dan mijn vorige(die 1,5 jaar was).
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Ja batman.Ktenolix schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:46:
Hmm ik ben denk ik toe aan een nieuwe game, maar weet nog niet echt welke. Batman ziet er wel gaaf uit, maar the witcher lijkt ook wel vet (alleen zo mega groot). Suggesties?
Heerlijk spel en erg groot ook. Ik ga er zelf GTA V nog bij halen en wacht daarna op de nieuwe Hitman en 1 van de 2 voetbal games. GTA V had ik op de 360 en zat ik nog maar op 25% of zo, daarna had ik weinig tot geen tijd meer om te spelen.
Verwijderd
Al hadden de DLC hoofdstukken wel wat langer mogen zijn.
Maar er komt nog meer DLC voor aan.
Vind het maar vaag dat er niets over gezegd is tijdens de E3 presentaties. Iemand nog autoritaire bronnen over het nieuwe model?
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
NeeKtenolix schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:06:
Ik heb de eerste twee delen van Batman ook gespeeld, die waren echt supertof. Origins overgeslagen, maar daar heb ik niks gemist volgens mij. Hoe zit het met de PS4 versie van AK, is dat net zo erg als de PC?
Super. Ik denk dat ik dan batman ga doen.WeAreLegion schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:06:
[...]
NeePS4 versie van Batman is juist erg goed
Kijk ff op Eurogamer.net...
[ Voor 37% gewijzigd door SqueakyClean op 29-06-2015 11:10 ]
Ik heb hem gister gekocht bij MM (in Zoetermeer) en daar zat het er gewoon bij, dus denk niet dat het preorder gebeuren is (misschien wel als je hem digitaal download tho).Ktenolix schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:16:
Ik had zoiets al gezien inderdaad. Zitten die DLC er gratis bij, of is dat enkel pre-order meuk?
Ik ben er vrij zeker van dat Sony op z'n vroegst pas volgend jaar met een Slim model komt.ari3 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:06:
Ik wil eigenlijk een PS4 halen, maar lees geruchten dat er een nieuwe PS4 model komt in september. Deze zal iets zuiniger zijn, heeft een 1TB schijf en een nieuwe Bluray drive die drielaags schijven kan lezen om compatibel te worden met de nieuwe 4K Bluray standaard. De grotere schijf is inmiddels hoogst waarschijnlijk, zie het FCC keuringsverzoek.
Vind het maar vaag dat er niets over gezegd is tijdens de E3 presentaties. Iemand nog autoritaire bronnen over het nieuwe model?
Grotere schijf is nu al verkrijgbaar, zuiniger zal een Slim vast wel zijn, maar vaak is een v2 van een console vaker een downgrade bij Sony, om even wat te noemen, PS3 kon later geen PS2 games meer afspelen, PSP e1000 had geen wifi en was goedkoper gebrouwd en PS Vita ruilde de betere OLED voor goedkopere LCD scherm.
Dus op zuinigheid na gok ik dat PS4 Slim vast wel ergens een downgrade krijgt.
Het is erg vermakelijk om als Batman '66 in de grimmige versie van Gotham te lopen.
Preorders zijn in de praktijk vaak gewoon de 1e druk van een game. Daar zitten een paar flyers in met DLC-codes.
"21 jaar DSL!"
Misschien moet ik nog wat langer spelen. Ik had ditzelfde issue met The Witcher en dat raak ik ook niet meer aan, maar ik vind Batman wel gaver dan ik TW vond, nu al, dus ja. Maar ik denk wel, dat als volgende maand de remake van God Of War uit komt, ik Batman niet meer aanraak. Tenminste, dat vermoed ik.
Och ja, je moet toch wat he.
Je moet dat vechten voor jezelf ook interessant maken natuurlijk he, counters (triangle), dodgen, combo's. Ik vermaak me kostelijk, zelfs door gewoon door de straten te lopen.Just_A_User schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:35:
Ik heb Batman: AK ook gekocht, en heb nu eventjes gespeeld, maar is het heel raar als ik zeg dat de game me tot nu toe nog niet echt pakt? Het ziet er prachtig uit hoor, daar niet van, en dat vecht systeem ziet er ook gelikt uit maar meer dan op vierkantje drukken is het tot nu toe nog niet echt, en ik rol zo door de gevechten heen.
Misschien moet ik nog wat langer spelen. Ik had ditzelfde issue met The Witcher en dat raak ik ook niet meer aan, maar ik vind Batman wel gaver dan ik TW vond, nu al, dus ja. Maar ik denk wel, dat als volgende maand de remake van God Of War uit komt, ik Batman niet meer aanraak. Tenminste, dat vermoed ik.
Tja het was voor mij ook een verrassing. Tv en ps4 waren door bliksem kapot. Bij de Mediamarkt gebracht ter reparatie/ter total loss verklarig voor mijn inboedel verzekering. Tv gerepareerd voor 90€ en ps4 had ik ook zoiets verwacht. Kreeg paar dagen terug te horen dat sony het onder de garantie gooide en ze een nieuwe sturen😊. Beter dat dan dat ze hem gerepareerd hadden, al had de inboedelverzekering dat dan betaald.sanre4l schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:34:
[...]
Hoe heb jij een nieuwe kunnen krijgen, blikseminslag zal toch niet onder garantie vallen?
Ze hebben alleen mijn 1 tera hd niet mee teruggestuurd dus de MM gaat daar sony nog over bellen. Als sony hem niet meer heeft krijg ik een nieuwe van de MM of de kosten daarvan vergoed. Het stond namelijk met vette letters op de omschrijving richting sony
[ Voor 16% gewijzigd door KookSpook op 29-06-2015 13:19 ]
T'is beleid van Sony dat een playstation 4 alleen word geaccepteerd met het originele harde schijf die bij de PS4 kwam. Werd hier telefonisch en schriftelijk continu op gewezen.KookSpook schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:12:
[...]
Ze hebben alleen mijn 1 tera hd niet mee teruggestuurd dus de MM gaat daar sony nog over bellen. Als sony hem niet meer heeft krijg ik een nieuwe van de MM of de kosten daarvan vergoed. Het stond namelijk met vette letters op de omschrijving richting sony
Succes met het terug krijgen van je harde schijf!
O dat wist ik niet en de MM bij inlevering ook niet. Dacht ook van te voren niet dat ik een nieuwe zou krijgen. Maar een reparatie. Ach maakt ook niet heel veel uit, ben allang blij dat ik een nieuwe heb.polopolo150 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:01:
[...]
T'is beleid van Sony dat een playstation 4 alleen word geaccepteerd met het originele harde schijf die bij de PS4 kwam. Werd hier telefonisch en schriftelijk continu op gewezen.
En MM wilde gelijk een nieuwe geven als sony de HD niet meer zou hebben. We zien wel.
Prima service van de MM en ook Sony, mag ook wel een keer gezegt worden 😊
Verwijderd
Dit klopt helemaal en dat stond bij mij ook in de correspondentie met Sony.polopolo150 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:01:
T'is beleid van Sony dat een playstation 4 alleen word geaccepteerd met het originele harde schijf die bij de PS4 kwam. Werd hier telefonisch en schriftelijk continu op gewezen.
Ik wil 'm wel van je overnemen als je er vanaf wilt...Just_A_User schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:35:
Ik heb Batman: AK ook gekocht, en heb nu eventjes gespeeld, maar is het heel raar als ik zeg dat de game me tot nu toe nog niet echt pakt? Het ziet er prachtig uit hoor, daar niet van, en dat vecht systeem ziet er ook gelikt uit maar meer dan op vierkantje drukken is het tot nu toe nog niet echt, en ik rol zo door de gevechten heen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
spaceboy schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:20:
[...]
Ik wil 'm wel van je overnemen als je er vanaf wilt...
Och ja, je moet toch wat he.
Geen probleem. Ouwe hamster.Just_A_User schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:22:
[...]
Nee, ik verkoop geen spellen eigenlijk, ik behoud alles. Sorry man
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
PlayStation Plus update zal vanaf juli op de dinsdag plaatsvinden.
PlayStation Plus updates vinden altijd op woensdag plaats gezamenlijk met de Europese PlayStation Store update. De Amerikaanse PlayStation Store update en dus ook de PlayStation Plus update is echter op de dinsdag al. Wat precies het verschil in dagen veroorzaakt is niet bekend, maar Sony gaat de PlayStation Plus updates vanaf juli telkens op dinsdag uitvoeren in beide continenten.
Dat betekent dat de PlayStation Plus update van juli op dinsdag 7 juli zal plaatsvinden en daarmee hebben we gelijktijdig toegang tot de content als de Amerikanen. De PlayStation Store update zal nog wel gewoon op woensdag plaatsvinden.
“Hey folks. As of this month, Plus games go live in both EU and US on the first tuesday of the month (no longer Wednesday in EU). The first Tuesday in July is 7th July, hence why the games aren’t launching this week.”
We zullen dus tot volgende week moeten wachten voor de PlayStation Plus games, maar wel is de verwachting dat ze al deze week bekendgemaakt worden.
Bron: http://www.psx-sense.nl/1...-de-dinsdag-plaatsvinden/
PSN, Twitter: NNY1980
nieuws: Sony presenteert 1TB-variant van PS4 -updateari3 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:06:
Ik wil eigenlijk een PS4 halen, maar lees geruchten dat er een nieuwe PS4 model komt in september. Deze zal iets zuiniger zijn, heeft een 1TB schijf en een nieuwe Bluray drive die drielaags schijven kan lezen om compatibel te worden met de nieuwe 4K Bluray standaard. De grotere schijf is inmiddels hoogst waarschijnlijk, zie het FCC keuringsverzoek.
Het zijn dus 2 verschillende versies: Er komt een 1TB model met de oude specs, maar dan met een 1 TB schijf. Ook komt er een nieuwere 500GB versie, die wat zuiniger is en een matte bovenkant heeft. Om het maar ingewikkeld te houden
Wat betreft de blu-ray standaard zou ik het niet weten.
Verwijderd
PlayStation Plus is 5 today!
Have you been with us since the beginning?
Today marks the 5th anniversary of PlayStation Plus and we’d like to thank all of you for being part of five fantastic years.
PS Plus has provided SCEE members with over 350 games since its launch on 29th June 2010 and continues to offer hand-picked titles for PlayStation 4, PlayStation 3 and PlayStation Vita. That’s a lot of games!
It’s also provided members with unforgettable PS4 online multiplayer experiences, with more than 270 million hours being spent playing FIFA 15 online – the same as playing 181.2 million 90-minute football matches!
To celebrate those of you that have been with us from the very beginning, a limited edition gift will be arriving in the mail for those of you that have been part of the journey since the very start. Think you may be one of them? Then keep a close eye on your emails as we’ll be getting in touch today.
Here’s to another five years!
Bron: http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:29:
Mooi , ik ben sinds dag 1 van PSPlus lid.
Haha ik dacht hetzelfde! Maar Dennis, had jij vorige generatie geen X360?
M.b.t. het nieuws: HOERA voor iedereen die een gratis wallpaper krijgt!
PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort
Ik heb ze ook beide, de PS4 en de Wii U. De PS4-light (Xbone) spreekt me niet zo aan.Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:11:
De vorige generatie had ik beide consoles , net zoals ik dat nu ook heb.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Local MP? Fighting games, PvZ, sportsgames, diablo 3Grudgie schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:39:
Welke game is leuk om te doen samen met je vrienden?Mortal Kombat X?
Online MP? GTA, Destiny, Planetside 2, KZ:SF Intercept
Zat misschien te denken om Fifa te kopen maar Fifa 15 schijnt niet zo goed te zijn? Kan ik dan beter Fifa 14 kopen? Of wachten tot Fifa 16.
Towerfall is ook een aanrader! Simpel maar erg verslavend en heel goed uitgewerkt. http://m.ign.com/articles/2014/03/25/towerfall-reviewGrudgie schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:29:
Meer Local, als vrienden hier zijn.
Zat misschien te denken om Fifa te kopen maar Fifa 15 schijnt niet zo goed te zijn? Kan ik dan beter Fifa 14 kopen? Of wachten tot Fifa 16.
De uitbreiding is nu ook te krijgen in de Playstation Store.
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
een of andere gepersonaliseerde poster ofzo meen ik ergens gelezen te hebbenrwbk schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 08:10:
Is al bekend wat de mensen krijgen die al vanaf dag 1 playstation plus hebben?
Zo ja, waar? Dan kan ik daarna de games netjes doorverkopen
Heb er wel op ebay gevonden, dan kost het €15 voor 2 cases met verzending. Maar hoop dat het goedkoper kan...
[ Voor 25% gewijzigd door Scrisissszzz op 30-06-2015 08:43 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
De mail:rwbk schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 08:10:
Is al bekend wat de mensen krijgen die al vanaf dag 1 playstation plus hebben?
Geen idee wat het precies inhoudt, maar dat zien we vanzelf welPlayStation Plus bestaat vijf jaar. Om je te bedanken, willen we je graag een persoonlijke afdruk sturen. Hiervoor vragen we je om vóór 13 juli 2015 je adres door te geven.
Je unieke afdruk is een weergave van alles wat je hebt bereikt als Playstation Plus-lid. Geef vóór 13 juli 2015 je adres op als je graag een afdruk wilt ontvangen — geen zorgen, we gebruiken je adres nergens anders voor.
Wij zijn er trots op dat we vanaf het begin zoveel fanatieke spelers hebben.
Bedankt voor jouw bijdrage aan deze vijf fantastische jaren!
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
PSN: Shiver23
http://www.game-outlet.nl...-voor-ps4-games-leeg.htmlScrisissszzz schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 08:37:
Ik heb een paar games met doosjes die stuk zijn. Iemand al een keer ergens lege doosjes gekocht?
Heb er wel op ebay gevonden, dan kost het €15 voor 2 cases met verzending. Maar hoop dat het goedkoper kan...
Heb ik een tijdje terug eentje besteld. Hetzelfde doosje waar de PS4 games ook in zitten
Thnx!! Die vond ik niet via google raar genoegBlackthunderAwf schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:11:
[...]
http://www.game-outlet.nl...-voor-ps4-games-leeg.html
Heb ik een tijdje terug eentje besteld. Hetzelfde doosje waar de PS4 games ook in zitten.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Towerfall wordt hier het meest gespeeld als er vrienden zijn. Verder NHL15 en dan eigenlijk niets meer. Op dat soort avonden heb ik vaker Steamstream of de Wii U aan staan. Binnenkort wel Rocket league en later in november Trackmania Turbo met splitscreen. Oh en Rayman is ook leuk om een keer door te lopen met 4 man.Grudgie schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:29:
Meer Local, als vrienden hier zijn.
Precies, ik heb 1 keer niet gelijk verlengd aangezien het in mijn vakantie viel. Dus 5 jaar - een weekdutchgio schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:41:
Je moet echt die 5 jaar aaneengesloten en vanaf dag 1 lid zijn geweest. Zoveel zullen dat er niet eens zijn denk ik.
Maakt ook niet uit, want zo'n lijst met achievements is veel te confronterend voor mij. Allemaal spellen met 1 tot 5 % unlocked maakt me alleen maar overspannen
En voorbeeld is Driveclub. Ik heb alleen het standaardspel en de gratis dlc. Die heb ik allemaal gehaald. Echter heb ik maar 30% van de trophies omdat hij in die lijst ook alle DLC erbij zet welke ik niet gekocht heb.
Geeft naar mijn idee beetje een raar beeld.
Verwijderd
Ik moest mijn adres opgeven en dan zouden ze het opsturen.
Ik zit dus vanaf gisteren te campen bij mijn voordeur zoals ik vroeger ook in menig Call of Duty deed.
En hoezo vroeger, nog steeds toch?
Ik denk dat we er inmiddels wel vanuit kunnen gaan dat TLOU 2 in ontwikkeling is.
bol verkoopt dus het hori starters pakket (zie een post van mij paar dagen terug voor een filmpje), die kost nu ook 20 (voor zolang het duurt nog duurt, games voordeel weken ofzo) Dan heb je een standaard en ook een oplader voor 2 controllers en een headset. Ik vond de kwaliteit van het alles best netjes, zeker voor dit geld.Mizgala28 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 22:06:
[...]
De originele is bij Media Markt voor €20 en die van Trust ook bij Media Markt is €15.
nb: ik heb zelf mijn ps4 horizontaal staan, dus de standaard nog niet getest. Maar volgens mij kan je weinig fout doen met zo'n ding.
10 second ninja DONE
Ah, is dat wat je krijgt? Wel tof bedacht. Hoewel het voor mij inderdaad voor een backlog lijstje zal zijnBeakzz schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:53:
[...]
Precies, ik heb 1 keer niet gelijk verlengd aangezien het in mijn vakantie viel. Dus 5 jaar - een week
Maakt ook niet uit, want zo'n lijst met achievements is veel te confronterend voor mij. Allemaal spellen met 1 tot 5 % unlocked maakt me alleen maar overspannen
PSN tegoed of PS+ tegoed in de winkel kopen :-) gelijk een doosjeScrisissszzz schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 08:37:
Ik heb een paar games met doosjes die stuk zijn. Iemand al een keer ergens lege doosjes gekocht?
PSNID : HoefMeistert
Ja dacht ik later ook nog aan. Maar goed had al 2 doosjes besteldHoefMeistert schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:30:
[...]
PSN tegoed of PS+ tegoed in de winkel kopen :-) gelijk een doosje
Zit daar ook zo'n cd-houdertje in? Ben daar niet helemaal zeker van.HoefMeistert schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:30:
[...]
PSN, Twitter: NNY1980
Yep, is gewoon een blue ray game doosjeNny schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:07:
[...]
Zit daar ook zo'n cd-houdertje in? Ben daar niet helemaal zeker van.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
First world problems noemen we datLaan1988 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:23:
Wat ik dus lomp vind bij die trophies is dat hij bij "percentage voltooid" ook DLC zet die ik niet heb. Hierdoor lijkt het alsof je heel weinig heb voltooid bij een game maar eigenlijk al tegen de 100% zit.
En voorbeeld is Driveclub. Ik heb alleen het standaardspel en de gratis dlc. Die heb ik allemaal gehaald. Echter heb ik maar 30% van de trophies omdat hij in die lijst ook alle DLC erbij zet welke ik niet gekocht heb.
Geeft naar mijn idee beetje een raar beeld.
Niet alle winkels verkopen de 'Blu-ray doosjes' PSN tegoed meer.HoefMeistert schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:30:
[...]
GameMania print bijvoorbeeld een voucher met code voor je uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 30-06-2015 19:25 ]
Ik had hem zelf bij wehkamp vandaan en daar zat in ieder geval wel een doosje omheen.Ike. schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:23:
[...]
Niet alle winkels verkopen de 'Blu-ray doosjes' PSN tegoed meer.
GameMania print bijvoorbeeld een voucher met code voor je uit.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
[ Voor 93% gewijzigd door SacreBleu op 30-06-2015 22:43 ]
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Blijkbaar nietSacreBleu schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:40:
Nevermind, foutje.
Heb PS3 mediaserver geïnstalleerd op de pc en al van alles geprobeerd, maar kan sowieso geen mkv bestanden afspelen, ook niet na converteren naar avi en hij laad wel, maar zegt na 15 sec: kan bestand niet afspelen" . ben nu al de hele avond hier mee bezig.
Moet ik dan echt mijn oude PS3 phat bij ouders van zolder gaan halen alleen om wat films te kunnen kijken?
Beetje jammer dat ik met een PS4 next gen console van €400 niet eens een filmpje kan spelen.
Lijkt me niet dat het niet kan omdat sony denkt dat alles behalve wat je bij sony download pirated is toch?
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
http://www.polygon.com/20...tation-4-dominates-europe
Dat dacht ik inderdaad ook, toen ik het las...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Dit was allemaal al bekend voordat je je PS4 kocht? Ik begrijp dat geklaag niet.Koos2009 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 23:52:
Hoi, ik vraag me af of ik hier goed zit, maar mijn PS4 wil alleen maar oudere avi bestanden afspelen via de mediaspeler.
Heb PS3 mediaserver geïnstalleerd op de pc en al van alles geprobeerd, maar kan sowieso geen mkv bestanden afspelen, ook niet na converteren naar avi en hij laad wel, maar zegt na 15 sec: kan bestand niet afspelen" . ben nu al de hele avond hier mee bezig.
Moet ik dan echt mijn oude PS3 phat bij ouders van zolder gaan halen alleen om wat films te kunnen kijken?
Beetje jammer dat ik met een PS4 next gen console van €400 niet eens een filmpje kan spelen.
Lijkt me niet dat het niet kan omdat sony denkt dat alles behalve wat je bij sony download pirated is toch?
Vind het persoonlijk gewoon vreemd dat het met een apparaat waarvan gezegd wordt door de makers hét mediacenter anno 2013 te zijn het blijkbaar niet mogeliijk is zulke simpele dingen te doen.
Ook met de nieuwe mediaspeler app die het mogelijk zou moeten maken kan je eigenlijk niks.
Het geklaag hierin is dat ik 4 uur bezig ben geweest om iets simpels werkend te krijgen op "het nieuwe mediacenter".
Uiteindelijk heb ik het geconverteerd naar avi, op een USB stick gezet in een map omdat hij losse bestanden ook al niet zag.
De TV zelf overigens ook niet, maar hé, het is een tv, geen "mediacenter
Ben nog steeds blij met de PS4 hoor, maar vind het gewoon apart dat ze het nog niet (goed) werkend hebben terwijl het op de PS3 (zelfde systeem bijna) zo makkelijk was.
[ Voor 10% gewijzigd door Koos2009 op 01-07-2015 08:21 ]
[ Voor 20% gewijzigd door RaijRaij op 01-07-2015 08:25 ]
Gebruik zelf eigenlijk mijn playstation 3 alleen voor netflix omdat deze stiller is en ik er de br remote voor heb. Voor al het overige mijn medi8ter. Ook omdat ik dan geen last heb van cinnenavia of hoe die beveiliging ook mag heten.
10 second ninja DONE
AC: Unity, onverwacht toch best goed. De Freerun up/down knoppen zijn awesome.
Dark Souls 2: SOTFS, wat is er over te zeggen. Briljant spel, tenminste een game waarbij het je echt lastig wordt gemaakt.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb precies hetzeflde, Had hem ook gekocht een tijdje terug voor 20 euro. Nog maar even gespeeld maar het speelt wel lekker weg.corset schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 08:38:
Zo, weer wat nieuwe games erbij:
AC: Unity, onverwacht toch best goed. De Freerun up/down knoppen zijn awesome.
Dark Souls 2: SOTFS, wat is er over te zeggen. Briljant spel, tenminste een game waarbij het je echt lastig wordt gemaakt.
Heb laatst ook even met Plex lopen kloten, werkt nu enigszins, maar moet wel m'n PC er voor aanzetten. Niet echt een probleem, maar ideaal is het niet.Sagat schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 08:31:
Ik vind het geen gekke gedachte hoor, Sony denkt zeker na over het gebruik van de ps4 als mediacenter, en in de tijd van de ps3 waren ze ook al 'content boer'. Het is best matig dat ze het wat...1,5 jaar na release slecht of met behulp van een plex pas enigsinds naar behoren kunnen aanbieden.
Gebruik zelf eigenlijk mijn playstation 3 alleen voor netflix omdat deze stiller is en ik er de br remote voor heb. Voor al het overige mijn medi8ter. Ook omdat ik dan geen last heb van cinnenavia of hoe die beveiliging ook mag heten.
It's dogged that does it
Het was meer dat we gisteravond een film wilden kijken en dit "opeens" niet bleek te kunnen terwijl het met zijn voorganger wel kon.
Meer een soort van "hè, kan dat niet anno 2015?"
Bij mij werkt die app prima, heb alleen avi en mp4 formaten en geen mkv en dat speelt ie prima af.
Sterker nog, de PS3 had juist moeite om MKV af te spelen, als het al ondersteund was...
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link