Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
quote:
Nou......Mortal Kombat X O-)
Maar denk dat je gelijk hebt, zowiezo omdat er waarschijnlijk meer liefhebbers zijn van het rpg genre....
Kom maar op met die Witcher ! :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

quote:
justifire schreef op zondag 12 april 2015 @ 16:29:
[...]

Nou......Mortal Kombat X O-)
Maar denk dat je gelijk hebt, zowiezo omdat er waarschijnlijk meer liefhebbers zijn van het rpg genre....
Kom maar op met die Witcher ! :9
Heb nu redelijk veel gameplaybeelden gezien van MKX en moet zeggen, het ziet er erg goed uit en speelt volgens mij ook wel lekker. Zonde dat ik uitermate slecht ben in fighting games, waardoor ik sinds de 360 uit is gekomen geen fightingspel meer heb gekocht volgens mij. :P

360Gamertag.....PSN ID

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ben door Halo MCC heen aan het spelen en inmiddels bij Halo 3 aangekomen (wat na Halo 2 toch een beetje een domper is, het geluid mag best opgefrist worden), en ze gebruiken hier die vibrerende triggers eindelijk eens, was dat nog nooit (bewust) in een andere game tegengekomen.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Nefiorim
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 08:39
quote:
Ik had eigenlijk gehoopt op Magicka 2, maar dat is een PC/PS4 exclusive blijkbaar? Zou erg zonde zijn als dat inderdaad zo is :(

XBO: Michaël#3318

• Silversin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 15-07 17:10
Heb ik weer eens na een lange tijd een game via internet pre-ordered (MKX special edition). Is die al een paar dagen eerder in de schappen te vinden ='(

So not cool.

• harrytasker
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
quote:
Klopt, helaas is het helemaal niet mijn type spel, meestal haak ik al af als ik het woord draak hoor...😜
quote:
harrytasker schreef op zondag 12 april 2015 @ 18:49:
[...]

Klopt, helaas is het helemaal niet mijn type spel, meestal haak ik al af als ik het woord draak hoor...😜
Het fantasy genre trekt je niet? Of enkel draakjes :P

360Gamertag.....PSN ID

quote:
Silversin schreef op zondag 12 april 2015 @ 18:10:
Heb ik weer eens na een lange tijd een game via internet pre-ordered (MKX special edition). Is die al een paar dagen eerder in de schappen te vinden ='(

So not cool.
Paar mensen uit mijn friendslist zijn ook al sinds vrijdag aan het spelen.
Zit je dan met je pre-order.
1 voordeel, komt een 1.8 GB patch aan dinsdag die een aantal problemen oplost, scheelt weer een weekeind ergenis ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• harrytasker
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
quote:
uchiha tijntje schreef op zondag 12 april 2015 @ 19:44:
[...]

Het fantasy genre trekt je niet? Of enkel draakjes :P
Fantasy spreekt me niet aan, als er dan ook nog draakjes bijkomen, haak ik helemaal af 😈

• Chevalric
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 15-07 08:58
Wow, wat een nietszeggende, saaie trailer... Duidelijk geen spel voor mij. Zie wel dat het gemaakt is door een Nederlandse spelontwerper, dus dat maakt het nog wel enigszins interessant.

Chevalric wijzigde deze reactie 13-04-2015 09:13 (43%)

Xbox Live: Chevalric

• JunkieVirus
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 23-06 20:22
quote:
Silversin schreef op zondag 12 april 2015 @ 18:10:

So not cool.
Same here, beiden specials gepreorderd. liggen ze al vollop in winkels!
hopelijk alsnog vandaag die game, om wat kont te kunnen schoppen

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
quote:
ThomasXIV schreef op zondag 12 april 2015 @ 17:22:
Ben door Halo MCC heen aan het spelen en inmiddels bij Halo 3 aangekomen (wat na Halo 2 toch een beetje een domper is, het geluid mag best opgefrist worden), en ze gebruiken hier die vibrerende triggers eindelijk eens, was dat nog nooit (bewust) in een andere game tegengekomen.
Gisteren toevallig Halo 3 uitgespeeld en begonnen aan deel 4.
Weet niet of je deel 4 al eens gespeeld hebt, maar dat wordt genieten als je net van deel 3 af komt! Zeker de graphics zijn om te smullen.

Fujifilm X-T2 || 23mm f/2 || 35mm f/2 || 50mm f/2

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

quote:
PdeBie schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:10:
[...]

Gisteren toevallig Halo 3 uitgespeeld en begonnen aan deel 4.
Weet niet of je deel 4 al eens gespeeld hebt, maar dat wordt genieten als je net van deel 3 af komt! Zeker de graphics zijn om te smullen.
Heb alle Halo's al gespeeld, voordat ik begon met MCC enkel Halo 2 niet. Had Halo 4 al op de x360 gespeeld en ook kort op de One, ziet er prachtig uit inderdaad :).

Halo 2 vond ik toch het meest indrukwekkend, prachtig hoe een spel van 10 jaar terug nog zo relevant en goed kan zijn met wat opgefriste graphics en geluid.

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08:23

Famous

R 400+

Meer mensen die "niets" meer kunnen op de xbone?
Kan zelfs de site niet eens meer op komen :'(

Xbox live: Ghesous

• nexhil
  • Laatst online: 05-07 14:51

nexhil

BAM!

staan nogal wat 'beperkt' meldingen op de site ja:

http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

TV, muziek en video Beperkt
Xbox Live-coreservices Beperkt
en ook Netflix en Youtube Apps

nexhil wijzigde deze reactie 13-04-2015 14:00 (35%)

• Famous

Famous

R 400+

quote:
nexhil schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:58:
staan nogal wat 'beperkt' meldingen op de site ja:

http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

TV, muziek en video Beperkt
Xbox Live-coreservices Beperkt
en ook Netflix en Youtube Apps
Zelfs op die site kan ik niet komen, hij blijft bij het inloggen hangen :+

• DeMoN
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 13-07 13:25

DeMoN

Pastafari

Normale mensen werken dan ook rond dit tijdstip dus hebben hier helemaal geen last van :+

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Famous

Famous

R 400+

quote:
DeMoN schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:20:
Normale mensen werken dan ook rond dit tijdstip dus hebben hier helemaal geen last van :+
Lastig als je maandag standaard vrij bent :D

• nexhil

nexhil

BAM!

quote:
DeMoN schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:20:
Ik ben ook druk aan het werk :P

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 08:54

Notna

Where are you?®

Ik ben eindelijk weer eens begonnen aan Halo MCC, maar jezus wat heb ik een moeite met Halo 1 al :'). En nee, dan is het niet eens op Legandary.

Ik wordt oud :'(

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Heb de afgelopen 2 weken al niet meer gegamed. Ik vind het jammer dat Forza 5 mij dus blijkbaar niet die verslaving heeft kunnen geven als die ik wel had met de eerste Gran Turismo op de eerste Playstation, wat was dat geweldig. Kan niet precies zeggen waar dat hem in zit...

Ik speelde altijd CoD, erg fanatiek. Maar CoD AW is zoooo ruk met skill based matchmaking, dat ik er echt helemaal klaar mee ben. Heb positieve k/d, dat wel, maar het is gewoon niet meer 'ff ontspannen gamen' en heb het nu definitief de rug toegekeerd.

Rayman ook op uitgekeken en Max: The Curse of Brotherhood uitgespeeld. Child of Light vond is niks en die biljart game ga ik niet eens installeren.

BF Hardline vond ik wel echt grappig tijdens die beta, maar nog steeds te duur!!

Wat moet ik doen om weer lol hebben met m'n X1? Heb de Halo-series nog nooit gespeeld, dus ben bang dat ik dan het nostalgische gevoel mis :D En kost ook een flinke duit natuurlijk.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Famous

Famous

R 400+

Na enige tijd aandringen van een vriend toch Diablo 3 gehaald. Ondanks dat ik dacht dat het helemaal niets voor mij zou zijn heb ik hier toch veel uur inzitten. Volgens mij heb je hem al voor minder dan €30,-.

Daarnaast geef ik ook niet zoveel om race games (Forza 5 krijgt mij ook niet hooked) maar FH2 kan ik dan wel weer spelen. Ook hier heb ik alweer wat uurtjes inzitten.

• nexhil

nexhil

BAM!

quote:
DeMoN schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:01:
Heb de afgelopen 2 weken al niet meer gegamed. Ik vind het jammer dat Forza 5 mij dus blijkbaar niet die verslaving heeft kunnen geven als die ik wel had met de eerste Gran Turismo op de eerste Playstation, wat was dat geweldig. Kan niet precies zeggen waar dat hem in zit...

Ik speelde altijd CoD, erg fanatiek. Maar CoD AW is zoooo ruk met skill based matchmaking, dat ik er echt helemaal klaar mee ben. Heb positieve k/d, dat wel, maar het is gewoon niet meer 'ff ontspannen gamen' en heb het nu definitief de rug toegekeerd.

Rayman ook op uitgekeken en Max: The Curse of Brotherhood uitgespeeld. Child of Light vond is niks en die biljart game ga ik niet eens installeren.

BF Hardline vond ik wel echt grappig tijdens die beta, maar nog steeds te duur!!

Wat moet ik doen om weer lol hebben met m'n X1? Heb de Halo-series nog nooit gespeeld, dus ben bang dat ik dan het nostalgische gevoel mis :D En kost ook een flinke duit natuurlijk.
ik (her)ken het gevoel denk ik.
Was ook altijd een "shooteraar" maar race games kunnen me nog steeds niet bekoren.

Ik ben nu weer met 'the evil within' bezig en dan op een redelijk moeilijke stand. Het geeft mij weer een beetje het resident evil (1 en 2) gevoel wat ik op de PSX had kwa spanning. Lichten uit, geluid hard en moeilijkheid frustraties! :)

Ik denk dat het ergens ook met de leeftijd te maken heeft. We worden allemaal een beetje ouder, hebben andere dingen te doen, was opvouwen, gezin etc weet ik het.

Ik zit ook weer een beetje op een nieuwe ww2 COD te wachten of een basic shooter as COD 4. Gewoon knallen zonder bezig te zijn met wat voor een masker ik op wil op er 1337 uit te zien online.

De enige halo die mij heeft kunnen bekoren was deel 1 op de originele xbox. Daarna vond ik alles maar een beetje meh op wat mooie scenes in halo 3 na. 4 niet eens geprobeerd, maar deze schijnt best ok te zijn weer.

Misschien zou een ONE versie van gears of war weer een spark kunnen doen aanwakkeren want er zijn weinig dingen vetter dat een kettingzaag door een alien heen te raggen.

nexhil wijzigde deze reactie 13-04-2015 15:11 (10%)

• IGC058
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 10-07 09:40
quote:
nexhil schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:08:
[...]

Ik zit ook weer een beetje op een nieuwe ww2 COD te wachten of een basic shooter as COD 4. Gewoon knallen zonder bezig te zijn met wat voor een masker ik op wil op er 1337 uit te zien online.
_/-\o_ de nieuwe rainbowsix is mogelijk iets voor jou! mijn vriend is erg te spreken over de alfa

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
nexhil schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:08:
[...]

ik (her)ken het gevoel denk ik.
Was ook altijd een "shooteraar" maar race games kunnen me nog steeds niet bekoren.

Ik ben nu weer met 'the evil within' bezig en dan op een redelijk moeilijke stand. Het geeft mij weer een beetje het resident evil (1 en 2) gevoel wat ik op de PSX had kwa spanning. Lichten uit, geluid hard en moeilijkheid frustraties! :)

Ik denk dat het ergens ook met de leeftijd te maken heeft. We worden allemaal een beetje ouder, hebben andere dingen te doen, was opvouwen, gezin etc weet ik het.

De enige halo die mij heeft kunnen bekoren was deel 1 op de originele xbox. Daarna vond ik alles maar een beetje meh op wat mooie scenes in halo 3 na. 4 niet eens geprobeerd, maar deze schijnt best ok te zijn weer.

Misschien zou een ONE versie van gears of war weer een spark kunnen doen aanwakkeren want er zijn weinig dingen vetter dat een kettingzaag door een alien heen te raggen.
Je beschrijft precies wat ik voel :) Ben nu 31, misschien heeft dat er inderdaad iets mee te maken. Zit ook te wachten op een goede CoD, al jaren eigenlijk. Als ze nou de modern warfare serie op current gen zouden uitbrengen.. zou echt geweldig zijn :D Vond het ook jammer te lezen dat BLOPS3 waarschijnlijk een future shooter wordt. Luisteren naar de community doen ze dus nog steeds niet, gaat echt nergens over.
BF Hardline vond ik tof, want je voelt die prestratiedruk niet en je kunt echt ultiem trollen, mocht je daar even zin in hebben. Betrapte me erop dat ik aan het lachen was tijdens het gamen in plaats van schelden (COD).

Resident Evil ook gespeeld op de PSX, erg cool. Misschien zoiets maar eens overwegen idd. Metal Gear op de PSX.. man man man wat een spel, echt ongelooflijk. Heb die gevoelens echt al tijden niet meer gekend. Psycho Mantis die je dan door creatief denken moest verslaan en zo _/-\o_

• nexhil

nexhil

BAM!

quote:
IGC058 schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:18:
[...]

_/-\o_ de nieuwe rainbowsix is mogelijk iets voor jou! mijn vriend is erg te spreken over de alfa
Zag er wel goed uit inderdaad. Heb al wat op switch gezien!

Waar ik me ook kostelijk mee heb vermaakt is sniper elite 3.
Single player dan. maar dat "gevoel" had ik daar niet bij.
quote:
Resident Evil ook gespeeld op de PSX, erg cool. Misschien zoiets maar eens overwegen idd. Metal Gear op de PSX.. man man man wat een spel, echt ongelooflijk. Heb die gevoelens echt al tijden niet meer gekend. Psycho Mantis die je dan door creatief denken moest verslaan en zo _/-\o_
Controller omwisselen!

nexhil wijzigde deze reactie 13-04-2015 15:23 (28%)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

En voordat ik het vergeet, een van de games die ik erg lang geleden op de PSX speelde en echt geweldig vond was Destruction Derby 2. Dat spel was zo vreselijk geniaal... weet iemand of er een vergelijkbare game is? Zou een instant buy zijn :)

YouTube: Destruction Derby 2 - Gameplay PSX (PS One) HD 720P (Playstation classics)

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
Zoiets is toch geweldig :*)
Meer info Wikipedia: Wreckfest Helaas dus PC only voorlopig en hij moet eerst nog maar eens uitkomen..

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 11-07 13:15

Ereaser

XBL: Ereaser NL

quote:
Volgens mij had ik daar de Alpha versie van gespeeld (alleen een 8 track). Deed me weer denken aan GRID 1 Destruction Derby, altijd fun :D
quote:
DeMoN schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:01:
[...]

Zoiets is toch geweldig :*)
Meer info Wikipedia: Wreckfest Helaas dus PC only voorlopig en hij moet eerst nog maar eens uitkomen..
Ze timmeren leuk aan de weg, maar het is inderdaad nog wel even wat werk voor ie uit is. Het zal me echter niet verbazen als ze hem op E3 als indietitel toevoegen.

Martinspire - PC, PS4, X1

Destiny's House of Wolves word gereleased op 19 Mei.
Iets wat we dus al ruim twee maanden wisten dankzij het lek op reddit word nu officieel bevestigd.
Dezelfde dag als The Witcher III uitkomt, waarschijnlijk word dat dan toch de doodsteek voor Destiny....

• Silversin
quote:
justifire schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:01:
Destiny's House of Wolves word gereleased op 19 Mei.
Iets wat we dus al ruim twee maanden wisten dankzij het lek op reddit word nu officieel bevestigd.
Dezelfde dag als The Witcher III uitkomt, waarschijnlijk word dat dan toch de doodsteek voor Destiny....
Mooi, dan kunnen ze hierna eindelijk eens echt nieuw content aanbieden, dan schaamteloos 'on-disc' content te verkopen.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Nieuwe kortingen. Spellen zeggen mij weinig http://majornelson.com/20...-gold-13/?linkId=13523197

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Misschien Metro Redux eens kopen, heb toen der tijd Metro 2033 op de PC gespeeld, Last Light nog niet, dus de bundel is misschien een goeie.

Evil Within ken ik niet, Defense Grid is gewoon een tower defense game, heb Defense Grid: The Awakening op de PC gespeed maar vond er weinig aan.

Zag dat er gisteren al mensen MKX konden spelen, dus paar twitch streams zitten kijken, dat ziet er even mooi uit :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• citruspers
  • Laatst online: 14-07 11:04
quote:
ThomasXIV schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:34:
Misschien Metro Redux eens kopen, heb toen der tijd Metro 2033 op de PC gespeeld, Last Light nog niet, dus de bundel is misschien een goeie.
Ik vind Metro Redux maar een flinke (grafische) downgrade op de xbox one. Had toch meer verwacht van een remaster. Je gaat een PC op 2560x1440 niet matchen maar...dit was toch een beetje teleurstellend.

Verder wel een fantastisch spel met geweldige atmosfeer.

citruspers wijzigde deze reactie 14-04-2015 11:58 (12%)

I'm a photographer, not a terrorist

• Greenpeas
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 03-06 15:55
Was gelukkig nog net op tijd om Forza Horizon 2: Ultimate Edition met fikse korting uit de RU Store te halen. Zit nu jammer genoeg met een restbedrag van 378.

Iemand tips met games die rond deze prijsklasse vallen en de moeite waard zijn?

• nexhil

nexhil

BAM!

quote:
De Metro's en 'the evil within' heb ik jammer genoeg aan.

Die tower defense kloon kan me niet echt boeien.

The evil within ben ik u zelf mee bezig.

• Spacey23
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 03-04-2017
Mortal Kombat X Topic

Volgens mij is het wel een populair spel, dus daar kan verder gediscussieerd worden. Tevens wordt die pagina nog aangepast.

Why do we fall? So we can learn to pick ourselves up.

• Fe®
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 10-07 19:10

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

quote:

Ga voor gta en join de crew !
Ik zit op diezelde cod te wachten ,nieuwe special ops 😄, en een goede arcade racer ala pgr5

Walking on the bright side of life

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

quote:

Als je de tijd hebt is Inquisition een bijzonder leuk en uitgebreid spel, maar kost wel "even" om er in te komen. Halo MCC is geweldig, dat gevoel van nostalgie heb je niet per se nodig denk ik. Halo 1 is inmiddels wel vrij gedateerd ookal ziet het er aardig uit met de anniversary edition, dus dat is in bepaalde missies wel even doorbijten. Halo 2, 3 en 4 zijn verder moderne games en de reeks heeft een ijzersterk verhaal, het is het zeker waard om MCC aan te schaffen.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Bedankt voor de tips allen :)
@Fe®, GTA had ik al uitgespeeld op de PS3. Erg coole game, maar geen behoefte om het verder online te spelen. Vond de tijd tussen de online potjes echt veel te lang duren. ''ff' GTA spelen was er niet bij, voordat je eens fatsoenlijk in een game zat was je 30 min verder

• X-Fighter
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16-06-2017
Een van de beste features komt er aan in de mei preview!

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 06:47

Yonix

Gamertag: Yonix360

Nieuw vandaag voor mijn Xbox One:

Mortal Kombat X

Vanavond komt er meteen al een vriend langs voor de nodige 'fatality madness'. :*)

En een tweede controller, want dat is dan wel handig. ;)

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift S | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
X-Fighter schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:40:

[afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ can't wait!!

edit: ben benieuwd naar je bron trouwens, kun je die delen met ons? :)

DeMoN wijzigde deze reactie 14-04-2015 16:35 (11%)

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:59

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

quote:
Yonix schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:52:
Nieuw vandaag voor mijn Xbox One:

Mortal Kombat X

[afbeelding]

Vanavond komt er meteen al een vriend langs voor de nodige 'fatality madness'. :*)

En een tweede controller, want dat is dan wel handig. ;)

[afbeelding]
Mijne is ook afgeleverd (Kollektors Edition met Scorpion Statue), helaas wachten tot vaderdag.......misschien kan ik er iemand van overhalen om hem alvast te installeren voor een avondje......

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Silversin
Jezus, die Kollectors is echt mega groot. Had een klein doosje verwacht ='(

• Rik027
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 08-07 13:19
Bij iemand anders het downloaden ook zo traag? Als ik snelheidstest doe zit ik rond de 118 Mbit, maar bij het downloaden komt hij niet hoger dan 6 Mbit en laatste uur gemiddeld op 2 Mbit.

Ik heb de console al opnieuw opgestart en ook een hard reset gegeven, maar helpt niet. Zie op de website ook zo geen relevante storingen staan.

XBL: Sgt Rik NL

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 15-07 14:39
quote:
Rik027 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:43:
Bij iemand anders het downloaden ook zo traag? Als ik snelheidstest doe zit ik rond de 118 Mbit, maar bij het downloaden komt hij niet hoger dan 6 Mbit en laatste uur gemiddeld op 2 Mbit.

Ik heb de console al opnieuw opgestart en ook een hard reset gegeven, maar helpt niet. Zie op de website ook zo geen relevante storingen staan.
Is hier al vaker besproken. Ligt voornamelijk aan MS. De ene keer gaat het razendsnel en de andere keer stikkes traag.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Rik027
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 08-07 13:19
quote:
Lekker Ventje schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:55:
[...]

Is hier al vaker besproken. Ligt voornamelijk aan MS. De ene keer gaat het razendsnel en de andere keer stikkes traag.
Ah oke, ik dacht omdat de snelheidstest wel goede resultaten had dat het misschien andere oorzaak kon hebben. Dan is het gewoon lekker afwachten.

XBL: Sgt Rik NL

• MacBakky
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 14-07 15:57
Ik heb sinds zaterdag Mortal Kombat X, maar hij hapert om de zoveel tijd tijdens de gameplay!

Zijn dit framedrops?

Hebben meer mensen hier last van?
Vind het een mooi spel, maar baal hier toch behoorlijk van!

Zal wel weer moeten worden worden opgelost met een patch :(

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
MacBakky schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:21:
Ik heb sinds zaterdag Mortal Kombat X, maar hij hapert om de zoveel tijd tijdens de gameplay!

Zijn dit framedrops?

Al een complete herstart gedaan van de X1? Powerknop 15 sec indrukken, stroom eraf halen, ff min. wachten en weer aan. Dan is ie weer helemaal vers :)

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 06:47

Yonix

Gamertag: Yonix360

Wil ik nu dus samen met die vriend van mijn Mortal Kombat X spelen, 'player vs. player', lukt het mij met geen mogelijkheid om mijn nieuwe controller te koppelen een guest account. :S

Via 'settings > devices > wireless controller' kan ik netjes een 'Yonix360(1)' account koppelen aan de nieuwe controller, maar deze wordt vervolgens niet getoond in MKX. :S Ik ben wel te zien 'Yonix360', maar het guest account niet. Waar is de tijd gebleven dat je gewoon twee controllers kon aansluiten een gaan met die banaan? :(

Yonix wijzigde deze reactie 14-04-2015 20:47 (185%)

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift S | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

• Spacey23
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 03-04-2017
quote:
Yonix schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:39:
Wil ik nu dus samen met die vriend van mijn Mortal Kombat X spelen, 'player vs. player', lukt het mij met geen mogelijkheid om mijn nieuwe controller te koppelen een guest account. :S

Via 'settings > devices > wireless controller' kan ik netjes een 'Yonix360(1)' account koppelen aan de nieuwe controller, maar deze wordt vervolgens niet getoond in MKX. :S Ik ben wel te zien 'Yonix360', maar het guest account niet. Waar is de tijd gebleven dat je gewoon twee controllers kon aansluiten een gaan met die banaan? :(
Heb dit bij MKX niet geprobeerd, maar bij andere games is het inderdaad gewoon gaan met die banaan. Lijkt me dus een issue met MKX.

Why do we fall? So we can learn to pick ourselves up.

quote:
MacBakky schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:21:

Zijn dit framedrops?

Totaal geen last van, MK loopt als een zonnetje.
Wel jammer dat ze nog steeds vasthouden aan die 'nostalgische' blockbutton, totaal niet handig icm een fightstick.
Had liever een oplossing ala Dead or Alive gezien, zowel block onder een button als back op de joystick.
Maar goed we moeten het er maar mee doen.
Configuration heb ik nu zo ingesteld:
FP INTERACT BP
FK BLOCK BK

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ben met MCC inmiddels bij Halo 4 aanbeland... Eerste dat me opviel nadat ik het eens direct na de voorgaande delen speelde was de HUD, man man man, wat druk is die zeg. Hoop dat Halo 5 wat dat betreft wat rustiger is. Vond ook de graphics hier en daar wat over the top met die lichteffecten (met name de bloom en lens flare is af en toe ronduit storend). Had dat toen ik het op de 360 speelde eigenlijk niet door :P.

Heeft er hier iemand Sniper Elite 3 uitgespeeld op Authentic? Exactor en ik zijn echt super goed in dit spel, maar de Authentic difficulty is niet erg compatibel met onze speelstijl. Namelijk het hebben van geduld. :P

Heeft iemand tips om Sniper Elite 3 op Authentic uit te spelen? :)

360Gamertag.....PSN ID

• DrakeNL
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:00
quote:
uchiha tijntje schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:28:
Heeft er hier iemand Sniper Elite 3 uitgespeeld op Authentic? Exactor en ik zijn echt super goed in dit spel, maar de Authentic difficulty is niet erg compatibel met onze speelstijl. Namelijk het hebben van geduld. :P

Ik moet nog aan de Authentic (Co Op) beginnen maar de tip die ik kan geven is. Schiet raak en wordt niet beschoten :+

Xbox Live GT: DrakeNL

quote:
DrakeNL schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:48:
[...]

Ik moet nog aan de Authentic (Co Op) beginnen maar de tip die ik kan geven is. Schiet raak en wordt niet beschoten :+
Die tip geef ik graag door aan Exactor. Die heeft dat nog niet onder de knie })

360Gamertag.....PSN ID

• X-Fighter
quote:
DeMoN schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:18:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ can't wait!!

edit: ben benieuwd naar je bron trouwens, kun je die delen met ons? :)
Bron? Ik heb de foto gewoon gevonden online, denk bij misterx, maar weet niet van waar zij die hebben. Denk niet dat zij die zelf hebben liggen maken in photoshop, daar zijn de members niet het type voor.

Kan er ook niet op wachten, nu komt het nog vaak voor dat ik voor tv zit, en niet kan spelen omdat iemand tv kijkt

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
X-Fighter schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:57:
[...]

Bron? Ik heb de foto gewoon gevonden online, denk bij misterx, maar weet niet van waar zij die hebben. Denk niet dat zij die zelf hebben liggen maken in photoshop, daar zijn de members niet het type voor.

Kan er ook niet op wachten, nu komt het nog vaak voor dat ik voor tv zit, en niet kan spelen omdat iemand tv kijkt
Ik vroeg een bron, omdat ik Major Nelson deze screen niet heb zien posten. En als jij een bron hebt die nog eerder dit soort nieuwtjes weet te melden, dan zou ik dat graag weten, omdat ik die dan graag in de gaten wil houden :) Niet omdat ik je (of deze bron) niet vertrouw of zo :D

MisterX: https://twitter.com/misterxmedia (daar zie ik die screen helaas nog niet :P ga hem wel volgen :))

DeMoN wijzigde deze reactie 15-04-2015 11:33 (6%)

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 00:23
quote:
DeMoN schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:30:
[...]

Ik vroeg een bron, omdat ik Major Nelson deze screen niet heb zien posten. En als jij een bron hebt die nog eerder dit soort nieuwtjes weet te melden, dan zou ik dat graag weten, omdat ik die dan graag in de gaten wil houden :) Niet omdat ik je (of deze bron) niet vertrouw of zo :D
Ik heb die mogelijkheid ook al in mijn preview. :)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
wes- schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:30:
[...]

Ik heb die mogelijkheid ook al in mijn preview. :)
Dan moet ik hem ook al hebben, ding update in de nacht natuurlijk. Als ik thuis ben maar ff checken :)

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb 'm ook, maar hoe stream ik dan daadwerkelijk?

E: Ah, het werkt dus nog niet maar binnenkort wel.

Thomas wijzigde deze reactie 15-04-2015 12:11 (34%)

• nexhil

nexhil

BAM!

quote:
uchiha tijntje schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:28:

Spelen jullie dit online? Dan heb ik wel een keer interesse om, als jullie zin hebben mee te knallen.
quote:
X-Fighter schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:40:

[afbeelding]
\0/

Is hier nu ook perse windows 10 voor nodig aan de ontvangende kant?

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

quote:
nexhil schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:19:
[...]

Spelen jullie dit online? Dan heb ik wel een keer interesse om, als jullie zin hebben mee te knallen.

[...]

\0/

Zo ziet het er wel uit, maar je kan van de meeste Windows versies gratis upgraden naar 10, misschien dat ze ook nog W8 ondersteunen.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Ik draai de laatste Win10 build en laatste preview op X1, zal het vanavond ff testen en laten weten :)

• X-Fighter
quote:
nexhil schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:19:
[...]

\0/

Denk dat ze dit wel gaan doen, is nog niet veel over geweten. Misschien tijdens BUILD meer info, anders tijdens E3.
quote:
DeMoN schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:30:
[...]

MisterX: https://twitter.com/misterxmedia (daar zie ik die screen helaas nog niet :P ga hem wel volgen :))
Ik had het gevonden op zijn blog, in de comments sectie

• nexhil

nexhil

BAM!

quote:
DeMoN schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:40:
Ik draai de laatste Win10 build en laatste preview op X1, zal het vanavond ff testen en laten weten :)
Ik heb dus niet de laatste win 10 build, geen idee waar het zou kunnen staan.
Bedankt dat je even wilt kijken!

Ik heb ook nog een ONDA win 8.1 tablet ben benieuwd over een paar maanden.

nexhil wijzigde deze reactie 15-04-2015 13:08 (10%)

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15-07 15:17
Is er eigenlijk al iets bekend van wanneer windows 10 uitgerold wordt op de x1?
is dat tegelijk met de pc of volgt de x1 later?

• DrakeNL
[quote]nexhil schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:19:
[...]

[...]

Voeg me maar toe als je wilt

• nexhil

nexhil

BAM!

quote:
DrakeNL schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:02:
[quote]nexhil schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:19:
[...]

[...]

Voeg me maar toe als je wilt
Done :)

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21:58

v8power67

Seat leon 1m 20vt 180pk!!

Mensen hier die nog daadwerkelijk misterx zn blog of twitter serieus volgen joh...
Waar is de verborgen gpu gebleven die hij o zo beweerde er te zijn. In de voeding ofzo??

Het is niet de bedoeling om hier een Xbox VS PS topic te krijgen

Gropah wijzigde deze reactie 20-04-2015 09:53 (41%)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

quote:
v8power67 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:02:
Mensen hier die nog daadwerkelijk misterx zn blog of twitter serieus volgen joh...
Waar is de verborgen gpu gebleven die hij o zo beweerde er te zijn. In de voeding ofzo??

Wat is de toevoeging hiervan? Het gaat hier om een screenshot die stond op de site van MisterX in de reacties, niet eens van hem zelf.

Foto komt ook van iemand anders:
https://twitter.com/Spitfire_Spud

Gropah wijzigde deze reactie 20-04-2015 09:53 (20%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• nexhil

nexhil

BAM!

We hebben NL beeld \0/

Zo eens even de kaatste build van win 10 installeren

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Ok, zat er helemaal klaar voor :P Windows 10 Pro Tech Peview x64 build 10049 + Xbox One xb_rel_1505.150408 + Windows 10 Xbox App 3.3.10007 + die nieuwe streaming optie aangezet in de X1 natuurlijk, maar er gebeurt niets :) Ik krijg nergens de optie in de Xbox app om daadwerkelijk te streamen.
Na wat gezoek en simpelweg wat beter de releasenotes lezen staat er ook:
quote:
Please note that there are currently no new features included; tonight's update contains some minor fixes, and lays the foundation for some features we're bringing out later in the wave. We'll be sure to talk about them more once they are ready, but for now, please see below for details on what's in this release.
Helaas, het is dus echt nog even wachten :)

Toch hebben ze eerder wel live een demo hiervan gegeven en zijn er andere insiders die het zelf werkend hebben gezien. Maar dat zijn waarschijnlijk builds geweest (zowel de Win10 Xbox app en de Xbox zelf) die echt alpha waren en puur voor media-doeleinden waren bestemd. Echt lang kan het nooit meer duren voor de preview-members gok ik! :)

DeMoN wijzigde deze reactie 15-04-2015 20:38 (27%)

quote:
uchiha tijntje schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:53:
[...]

Die tip geef ik graag door aan Exactor. Die heeft dat nog niet onder de knie })
Goede tip! Al is raak schieten meestal niet probleem. Waar ik pas echt goed in ben is het hele Duitse leger binnen 12 seconden achter me aan krijgen.

Zag wel wat nuttige tips online zoals vergeet stealth. Ga gewoon in een gang liggen en laat alle Duitsers naar je toe komen. :)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:59

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

OK what the hell, waar is het normale telefoonnummer heen voor Xbox support.....kan letterlijk nergens meer een nummer vinden.

Opties die ik wel krijg:

1. Start een chat in het engels (niet voor mijn issue maar goed)
2. CHat in NL is nu nog beschikbaar
3. Terugbelfunctie is niet enabled nu ivm openingstijden.
4. Plaats het op het supportforum, engels
5. Tweet het, ja hallo kom op zeg, heb wel twitter, maar gebruik het niet meer en vertik het voor een device van een x honderd euro te gaan tweeten wat mijn probleem is

Ik wil een medewerker spreken, hetzij op een normale tijd of een geoutsourced persoon ergens ver weg in een callcenter, die ik notabene wel krijg als ik windows wil activeren op een zondag.

Dus wie heeft er een contact nummer of moet ik op kantoortijden een terugbelverzoek schelen, geen idee waarom de schedule functie ook een 10 tot 18:00 mentaliteit heeft maar goed.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:22

Rivanov

Apple freak

Streaming toch geen onderdeel van de May Preview Update. :(

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
Rivanov schreef op woensdag 15 april 2015 @ 22:11:
Streaming toch geen onderdeel van de May Preview Update. :(

[afbeelding]
Soms heb ik het gevoel dat ik moeite voor niets doe :+ (zie drie posts boven je ;))

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zal later wel komen... Neem aan dat dit alleen streamen op je eigen netwerk inhoudt? Vraag me dan wel af of je een muis + tobo kan gebruiken om te gamen, of hoe je (draadloos) een controller aan je computer kan hangen (hoop dat dat trouwens bedraad met de play & charge kit kan).

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
ThomasXIV schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:04:
Zal later wel komen... Neem aan dat dit alleen streamen op je eigen netwerk inhoudt? Vraag me dan wel af of je een muis + tobo kan gebruiken om te gamen, of hoe je (draadloos) een controller aan je computer kan hangen (hoop dat dat trouwens bedraad met de play & charge kit kan).
Ja alleen je eigen netwerk. De rest zoals tobo+muis moet nog gaan blijken of dat kan. Maar ongetwijfeld dat hier veel mee gespeeld/gehackt (in goede zin) gaat worden, zodat je tobo+muis kan gebruiken en bijv. kan gamen vanaf een externe locatie via VPN naar je huis, etc.

• X-Fighter
quote:
v8power67 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:02:

Het gaat eerder voor de community er achter, en dat die mensen al het Xbox nieuws van het internet vergaren, wat ik dan kan zien op 1 pagina :)

Over het streamen, ik denk dat ze het bekend maken tijdens E3, en dat het dan meteen beschikbaar is.

Gropah wijzigde deze reactie 20-04-2015 09:53 (19%)

• henkyyyyyyy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:56
Kan iemand mij een tip geven met MK X.

Ben nu al 4 uur in practice mode geweest en heb al een aantal moves en kleine bnb combo's onder de knie.
Maar het spel gaat best snel en wat iedereen adviseert "blijf blokken" als je toch niks doet.
Dit doe ik braaf, maar hoe moet je nou zo snel zien waar je moet blokken, boven of onder?

Ik speelde bijvoorbeeld tegen een Cassie Cage en die had een BnB waarbij ze onder begon en daarna naar een overhead move deed.
De down move kon ik blokken, maar daarna?
Wat kan ik nou precies doen na het blokken?
Een tegenaanval gaat bij mij iig te traag, na het blokken en zeker bij zo'n combo.

Iemand tips?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• nexhil

nexhil

BAM!

quote:
henkyyyyyyy schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:21:
Kan iemand mij een tip geven met MK X.

Ben nu al 4 uur in practice mode geweest en heb al een aantal moves en kleine bnb combo's onder de knie.
Maar het spel gaat best snel en wat iedereen adviseert "blijf blokken" als je toch niks doet.
Dit doe ik braaf, maar hoe moet je nou zo snel zien waar je moet blokken, boven of onder?

Ik speelde bijvoorbeeld tegen een Cassie Cage en die had een BnB waarbij ze onder begon en daarna naar een overhead move deed.
De down move kon ik blokken, maar daarna?
Wat kan ik nou precies doen na het blokken?
Een tegenaanval gaat bij mij iig te traag, na het blokken en zeker bij zo'n combo.

Iemand tips?
Misschien even in het MK X topic vragen:
[Multi] Mortal Kombat X

• henkyyyyyyy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:56
quote:
nexhil schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:07:
[...]

Misschien even in het MK X topic vragen:
[Multi] Mortal Kombat X
Thanks!
Die heb ik helemaal over het hoofd gezien.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• pelt
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 08:42
Mijn Google skills laten mij enigszins in de steek. Worden de games net als bij de PS4 ook in zijn geheel geïnstalleerd bij fysieke games?

• mgeevers
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11-07 00:00
quote:
pelt schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:32:
Mijn Google skills laten mij enigszins in de steek. Worden de games net als bij de PS4 ook in zijn geheel geïnstalleerd bij fysieke games?
Yep, en ze worden zelfs als je internet hebt in z'n geheel van internet gehaald als je installeert...

• nexhil

nexhil

BAM!

quote:
mgeevers schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:30:
[...]

Yep, en ze worden zelfs als je internet hebt in z'n geheel van internet gehaald als je installeert...
Serieus?

• mgeevers
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11-07 00:00
quote:
Dat dacht ik wel maar nu breng je me aan het twijfelen.. :+

edit:
Beste wat ik nu aan bron kan vinden is dit: http://support.xbox.com/n...nstallation-process-stops

mgeevers wijzigde deze reactie 16-04-2015 10:49 (25%)
Reden: "Bron" toegevoegd

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 06:11
Hoihoi!

Ik heb een [Multi] topic aangemaakt voor StarWars Battlefront! Add to bookmarks :D

[Multi] Star Wars Battlefront

• Winkiller
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15-07 12:50

Winkiller

De Mopperpot

quote:
SpoekGTi schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:26:
OK what the hell, waar is het normale telefoonnummer heen voor Xbox support.....kan letterlijk nergens meer een nummer vinden.

Opties die ik wel krijg:

1. Start een chat in het engels (niet voor mijn issue maar goed)
2. CHat in NL is nu nog beschikbaar
3. Terugbelfunctie is niet enabled nu ivm openingstijden.
4. Plaats het op het supportforum, engels
5. Tweet het, ja hallo kom op zeg, heb wel twitter, maar gebruik het niet meer en vertik het voor een device van een x honderd euro te gaan tweeten wat mijn probleem is

Ik wil een medewerker spreken, hetzij op een normale tijd of een geoutsourced persoon ergens ver weg in een callcenter, die ik notabene wel krijg als ik windows wil activeren op een zondag.

Dus wie heeft er een contact nummer of moet ik op kantoortijden een terugbelverzoek schelen, geen idee waarom de schedule functie ook een 10 tot 18:00 mentaliteit heeft maar goed.
0800-0233894 als ik me niet vergis.

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
Ik heb een probleempje

Ik heb de xbox tv tuner gekocht. Deze wil ik installeren

Echter kom ik niet voorbij het scherm je tv signaal is weggevallen

Ik heb caiway basic tv en zit in een regio waar ik geen ci+ card hoeft te gebruiken om tv te kijken

In mijn tv zelf zit een tv tuner en kan ik maximaal 21 zenders kijken.

Mijn regio staat gewoon op NL gezet

Coax kabel gaat inplaats van direct de tv in het apparaat en de usb van het apparaat gaat in een usb ingang van de xbox.

Iemand die ook dezelfde problemen had en weet hoe hij dit heeft opgelost?
The Witcher 3 is gold! Nog een maandje wachten!

De achievementlist is niet heel bijzonder. Benieuwd of de Death Mach difficulty level permadeath heeft. Anders is dat nog wel een hele pittige :)

http://www.xboxachievemen...3-wild-hunt/achievements/

360Gamertag.....PSN ID

• DrakeNL
Eindelijk de Xbox One Media Hub is weer beschikbaar. Het is alleen jammer dat de verzendkosten meer zijn dan het product zelf kost. :o

Heeft er iemand deze dichter bij huis kunnen bemachtigen?

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kan je er niet gewoon een USB hub in ploppen? Dit is trouwens wel een heel mooi ding, als ik hem tegen kom een instant buy!

Overigens Metro Redux bundel gekocht voor XBO. Had Metro 2033 (de originele) al op PC gespeeld toen hij uitkwam, leuk om het weer eens terug te spelen. Ziet er verdomd goed uit en 60fps, ben best onder de indruk van die prestatie.

E: Ah, zie dat je er ook je HDD mee kan uitbreiden, handig zeg.

Thomas wijzigde deze reactie 16-04-2015 23:36 (8%)

Pagina: 1 ... 125 126 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True