Heb er los een Kinect bij gekocht, maar vind het meer een gimmick, je kan gesproken instructies geven en bepaalde spellen ondersteunen het voor bewegingen, gebruik hem eigenlijk nooit...RVE_NL schreef op zondag 05 april 2015 @ 15:51:
Ik overweeg al een tijdje een Xbox One aan te schaffen, maar ben er nog altijd niet uit of ik een met of zonder Kinect moet nemen? Gebruiken jullie de Kinect veel / voegt het echt iets toe of heb je er eigenlijk maar weinig aan?
Miste de kinect pas toen hij weg was voor reparatie (vervanging met nieuw exemplaar)RVE_NL schreef op zondag 05 april 2015 @ 15:51:
Ik overweeg al een tijdje een Xbox One aan te schaffen, maar ben er nog altijd niet uit of ik een met of zonder Kinect moet nemen? Gebruiken jullie de Kinect veel / voegt het echt iets toe of heb je er eigenlijk maar weinig aan?
Xbox aan -> tv en receiver aan, uitschakelen zelfde verhaal.
Even roepen volume up/down of mute als je bijv. gebeld word
Xbox record that, als je iets op wilt nemen terwijl je midden in de actie zit en je dus geen tijd hebt om naar het record menu te gaan.
Snel opstarten spellen vanuit andere games.
Kortom :
Heb je een Kinect nodig ? Nee
Kan toch ook gewoon met afstandbediening / vanuit xbox menu ? Ja
Is het toch wel verdomd handig ? Jazeker !
Nu hangt dit ook wel samen met digitale aankopen, als je alles op disc hebt kan je net zo goed even de tv en receiver aandrukken terwijl je een disc invoert.
Gemak dient de mens
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Heb zelf geen kinect, maar gebruik wel regelmatig smartglass op m'n telefoon. Heel makkelijk als je snel iets wil opnemen of even iets wil doen zonder gelijk naar het menu van je Xbox zelf toe te gaan. Denk dat ik ooit nog wel een Kinect koop als hebbeding, maar goed, je hebt hem niet nodig.
Gister Episode 2 van Tales from the Borderlands uitgespeeld, en hoewel ie wat (te) kort was is deze serie imho echt zoveel beter dan Game of Thrones. De hele settings van Borderlands leent zich veel meer voor dit soort games dan die van GoT, of het is de uitwerking van het geheel, maar ik kan nu al niet wachten op Episode 3, terwijl de eps van GoT een beetje een verplicht nummertje geworden zijn.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zelf wacht ik met GoT tot ze alle 5 uit zijn en speel ze dan in 1 keer. Heb op dit moment niet de behoefte om ep 2 en 3 te spelen. Grafisch en technisch zijn ze amper verbeterd ten opzichte van The Walking Dead seizoen 1. Met games als Life is Strange kunnen ze dat niet meer verantwoorden imoBM schreef op maandag 06 april 2015 @ 11:42:
Gister Episode 2 van Tales from the Borderlands uitgespeeld, en hoewel ie wat (te) kort was is deze serie imho echt zoveel beter dan Game of Thrones. De hele settings van Borderlands leent zich veel meer voor dit soort games dan die van GoT, of het is de uitwerking van het geheel, maar ik kan nu al niet wachten op Episode 3, terwijl de eps van GoT een beetje een verplicht nummertje geworden zijn.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Mja het valt bij die games wel op dat het grafisch helemaal niet zo indrukwekkend meer is. Plus dat ze de engine ook wel mogen vernieuwen volgens mij. Zoveel zaken die er al een paar games inzitten dat het gewoon jammer is.
Af en toe heb ik het idee dat ze er zelf ook weinig zin meer in hebben. Ep1 is vaak de beste qua sfeer en graphics. Plus dat ze de laatste titels helemaal niet zoveel boeiende keuzes toevoegen die invloed hebben op het verhaal. Dat is soms echt marginaal (wat andere teksten, wat wisselen tussen karakters die vervolgens ook vrij nutteloos worden en verder weinig)
Af en toe heb ik het idee dat ze er zelf ook weinig zin meer in hebben. Ep1 is vaak de beste qua sfeer en graphics. Plus dat ze de laatste titels helemaal niet zoveel boeiende keuzes toevoegen die invloed hebben op het verhaal. Dat is soms echt marginaal (wat andere teksten, wat wisselen tussen karakters die vervolgens ook vrij nutteloos worden en verder weinig)
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 06-04-2015 12:47 ]
10 April :
14 April
:
14 April
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Whehehh die goro trailer
yes de 14de alleen jammer dat mijn Kollektors edition wel binnenkomt maar moet wachten tot vaderdag
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Bevatten die Rogue games ook coop of niet? Ik heb vroeger echt veel lol gehad met Serious Sam in coop. Daar doet het me een beetje aan terug denken.
De april update van Xbox One is nu uit voor iedereen en kan je downloaden via instellingen - system
Iedereen krijgt hem wel maar zo kan je hem geforceerd nu installeren.
Verwijderd
Bedankt , ik ga het nu even checken.Rockvee2 schreef op maandag 06 april 2015 @ 17:54:
De april update van Xbox One is nu uit voor iedereen en kan je downloaden via instellingen - system
Via de braziliaanse xbox store kan je (als gold member) Monopoly Plus kopen voor nog geen $6. Maar ik heb hier nog totaal geen ervaring mee.
Kan ik hier (http://www.microsoftstore...-Card/productID.289171900) een $6 giftcard kopen en dan zonder problemen naar de Braziliaanse winkel gaan en het spel kopen door de giftcard te redeemen?
Mijn xbox heeft regio Belgie, kan ik monopoly dan zonder problemen spelen hierop?
Kan ik hier (http://www.microsoftstore...-Card/productID.289171900) een $6 giftcard kopen en dan zonder problemen naar de Braziliaanse winkel gaan en het spel kopen door de giftcard te redeemen?
Mijn xbox heeft regio Belgie, kan ik monopoly dan zonder problemen spelen hierop?
Dat is nu al zo vaak langsgekomen: Ja en Ja. Ik koop met regelmaat spellen uit de RU store, India, BR enz. en ik heb mijn region op GB staan terwijl ik NL woonTrancicted schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:09:
Via de braziliaanse xbox store kan je (als gold member) Monopoly Plus kopen voor nog geen $6. Maar ik heb hier nog totaal geen ervaring mee.
Overigens koop ik gewoon met mijn CC en niet met giftcards. Werkt een stuk prettiger (als je tenminste door het systeem toegelaten wordt. Dat is niet altijd het geval geloof ik)
[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 07-04-2015 11:12 ]
Thanks, ik probeer het ff uitNotna schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:11:
[...]
Dat is nu al zo vaak langsgekomen: Ja en Ja. Ik koop met regelmaat spellen uit de RU store, India, BR enz. en ik heb mijn region op GB staan terwijl ik NL woon.
Overigens koop ik gewoon met mijn CC en niet met giftcards. Werkt een stuk prettiger (als je tenminste door het systeem toegelaten wordt. Dat is niet altijd het geval geloof ik)
Edit: Om de een of andere reden lijkt het niet te lukken. Ik betaal direct met CC en krijg deze foutboodschap: Ocorreu um problema com a resposta do serviço. (Er is een probleem met het antwoord van de service.). Ik probeer het straks nog eens..
[ Voor 19% gewijzigd door Trancicted op 07-04-2015 11:44 ]
Ik neem aan dat je een VPN gebruikt?Trancicted schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:14:
[...]
Thanks, ik probeer het ff uit
Edit: Om de een of andere reden lijkt het niet te lukken. Ik betaal direct met CC en krijg deze foutboodschap: Ocorreu um problema com a resposta do serviço. (Er is een probleem met het antwoord van de service.). Ik probeer het straks nog eens..
Klopt, maar met of zonder VPN (Brasil, Sao Paulo) maakt het geen verschil uit. Zowel Chrome als Firefox geven deze boodschap. Wellicht is er echt iets mis?
Verwijderd
Kijk even naar de Xbox Live status op je account pagina bovenin, daar staat altijd een melding als er iets mis is met een netwerkservice, vandaag staat er:Trancicted schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:50:
[...]
Klopt, maar met of zonder VPN (Brasil, Sao Paulo) maakt het geen verschil uit. Zowel Chrome als Firefox geven deze boodschap. Wellicht is er echt iets mis?
"affected services: Access to the shops Xbox Music and Xbox Video"
Dus even geduld hebben tot het opgelost is:)
Krijg net een update voor GTA 5 die ik niet kan uitvoeren omdat ik te weinig ruimte over zou hebben
Terwijl ik net een harde schijf van 1000GB heb gekocht en heb aangesloten? :´)
Op welke schijf staat GtA geïnstalleerd en hoeveel ruimte heb je op die schijf vrij staan?GluonC schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:30:
Krijg net een update voor GTA 5 die ik niet kan uitvoeren omdat ik te weinig ruimte over zou hebben
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Aaah daar ligt het probleem dus ))
Kan ik hem nog naar die grote harde schijf van 1000GB installeren? (en zo ja weet je ook hoe?)
Ik heb nog minder dan 100MB ruimte op mijn vaste harde schijf.
Nog een vraag, stel ik verwijder nu Trail Fusion die ik gekocht heb. Moet ik hem dan weer opnieuw kopen of kan ik hem dan altijd gratis installeren?
Kan ik hem nog naar die grote harde schijf van 1000GB installeren? (en zo ja weet je ook hoe?)
Nog een vraag, stel ik verwijder nu Trail Fusion die ik gekocht heb. Moet ik hem dan weer opnieuw kopen of kan ik hem dan altijd gratis installeren?
Eenmaal gekocht blijft gekocht, je kunt spellen 'onbeperkt' opnieuw downloaden.GluonC schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:39:
Niet zo boeiend helaas
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Nou je wens is in vervulling gegaan: 5 dollar voor de Furious 7 pack voor FH2v8power67 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:10:
[...]
Nope is al gezegd vanuit de devs de seasonpass content is afgelopen. Alles is nu dokken...
Maar zou best 5 euro betalen als ik dan alle upgrades zelf kan installen
Is deze voor jullie ook niet beschikbaar ? (NL Store)
https://store.xbox.com/nl...3d2e8#bundleWidgetWrapper
edit: Navraag gedaan via de LiveChat, maar die snapte er allemaal niet zoveel van. De Aziatische man kwam aanzetten met vreemde zinnen en uiteindelijk gaf hij het volgende aan: "You can still avail at and look for a disc copy in microsoftstore.com".
Mooi, maar niet wat ik wil. Na herhaaldelijk doorgeven dat het om de season pass ging en niet om het spel zelf heb ik het maar opgegeven.
Na verder zoeken lijkt het erop dat wij in NL geen optie krijgen om de Season Pass te kopen. Terwijl deze in de EN-GB store gewoon bij de spring deals staat: http://www.xbox.com/en-GB/promotions/sales/springsale
https://store.xbox.com/nl...3d2e8#bundleWidgetWrapper
edit: Navraag gedaan via de LiveChat, maar die snapte er allemaal niet zoveel van. De Aziatische man kwam aanzetten met vreemde zinnen en uiteindelijk gaf hij het volgende aan: "You can still avail at and look for a disc copy in microsoftstore.com".
Mooi, maar niet wat ik wil. Na herhaaldelijk doorgeven dat het om de season pass ging en niet om het spel zelf heb ik het maar opgegeven.

Na verder zoeken lijkt het erop dat wij in NL geen optie krijgen om de Season Pass te kopen. Terwijl deze in de EN-GB store gewoon bij de spring deals staat: http://www.xbox.com/en-GB/promotions/sales/springsale
[ Voor 67% gewijzigd door xavento op 07-04-2015 17:21 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Volgens mij is dat een ander protocol.ThomasXIV schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 17:30:
Weet iemand of het ooit mogelijk zal worden om met een x360 speler in een party/chat te zitten?
Heb ooit eens ergens gelezen dat de One gebruikt maakt van Skype 'light' voor chat, iets dat de X360 niet doet.
Even opgezocht :
"In-Game Chat, Party Chat and Skype are all available on Xbox One," the representative wrote. "Skype technologies are used in Xbox One which improves voice quality during multiplayer game sessions"
Interview met gameplay van The Division.
Ligt het aan mij of begint deze game grafisch steeds meer op Watch Dogs te lijken ?
Voor mijn gevoel doen ze elke 3 maanden een downgrade om het niet te veel op te laten vallen....
Kijk overigens wel uit naar deze game !!
[ Voor 43% gewijzigd door justifire op 07-04-2015 18:05 ]
Mijn gevoel is eerder dat dit exact dezelfde gameplay video is die al een jaar gebruikt word ofzojustifire schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 17:52:
[...]
Interview met gameplay van The Division.
Ligt het aan mij of begint deze game grafisch steeds meer op Watch Dogs te lijken ?
Voor mijn gevoel doen ze elke 3 maanden een downgrade om het niet te veel op te laten vallen....
Kijk overigens wel uit naar deze game !!![]()
[video]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat bedoel ik dusBM schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:48:
[...]
Mijn gevoel is eerder dat dit exact dezelfde gameplay video is die al een jaar gebruikt word ofzo
Boefjes bij Ubi Soft
The Division ziet er nog prima uit, al vraag ik het me af of het inderdaad nieuwe footage is. Ding zelf hebben we al eerder gezien, maar kan nieuwe opname zijn met nieuwe versie van engine of iets dergelijks. De mannen die ze buiten zien, staan volgens mij namelijk wel op een andere plek.
Ik ben alleen wel bang voor een Destiny-actie waarbij ze doen alsof het groot is en jaren mee moet gaan, maar ondertussen ben je er wel in een weekend doorheen (door het verhaal, grinden kan me aan mn reet roesten). Het ziet er namelijk heel gedetailleerd uit en ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat ze onmogelijk een heel groot gedeelte hebben kunnen uitwerken op die manier.
Maar goed, het is Ubisoft, dus daar verwacht ik nog wel veel van. In tegenstelling tot Assassins Creed Unity lijkt deze wel extra tijd te hebben gekregen om verder uit te werken, dus we zullen zien. De laatste tijd haalt iedereen wel ACU aan over hoe buggy Ubi-games blijkbaar waren/zijn of Watch Dogs hoe lelijk Ubi games zijn (waar ik het niet mee eens ben, het is geen top-graphics maar niet lelijk en gezien hoe kort het na launch kwam en hoe andere games in die tijd presteerden nog best mooi). Nee, ik denk liever aan AC4, FC4 of Splinter Cell. Op die games was echt gewoon niets aan te merken.
Ik ben alleen wel bang voor een Destiny-actie waarbij ze doen alsof het groot is en jaren mee moet gaan, maar ondertussen ben je er wel in een weekend doorheen (door het verhaal, grinden kan me aan mn reet roesten). Het ziet er namelijk heel gedetailleerd uit en ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat ze onmogelijk een heel groot gedeelte hebben kunnen uitwerken op die manier.
Maar goed, het is Ubisoft, dus daar verwacht ik nog wel veel van. In tegenstelling tot Assassins Creed Unity lijkt deze wel extra tijd te hebben gekregen om verder uit te werken, dus we zullen zien. De laatste tijd haalt iedereen wel ACU aan over hoe buggy Ubi-games blijkbaar waren/zijn of Watch Dogs hoe lelijk Ubi games zijn (waar ik het niet mee eens ben, het is geen top-graphics maar niet lelijk en gezien hoe kort het na launch kwam en hoe andere games in die tijd presteerden nog best mooi). Nee, ik denk liever aan AC4, FC4 of Splinter Cell. Op die games was echt gewoon niets aan te merken.
[ Voor 49% gewijzigd door Martinspire op 07-04-2015 20:40 ]
Jup maar is niet zoals ik wou helaas, je krijgt pre tuned wagens, ik wil gewoon de onderdelen op standaard autos kunnen bouwen. Zodat ik bepaalde keuzes zelf kan maken.wes- schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:47:
[...]
Nou je wens is in vervulling gegaan: 5 dollar voor de Furious 7 pack voor FH2
Zeker omdat de standaard supra in het spel best lelijk is gemaakt(lees verschilt amper van de fm1 versie alleen hogere polycount). En deze nieuwe supra klopt op veel punten wel, maar is al pre tuned. Zo jammer dat ze het bij turn 10 nooit zullen leren
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik denk dat het gewoon teveel tijd kost om dat te implementeren en dat weegt denk ik niet op tegen hoeveel het extra oplevert.v8power67 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:26:
[...]
Jup maar is niet zoals ik wou helaas, je krijgt pre tuned wagens, ik wil gewoon de onderdelen op standaard autos kunnen bouwen. Zodat ik bepaalde keuzes zelf kan maken.
Zeker omdat de standaard supra in het spel best lelijk is gemaakt(lees verschilt amper van de fm1 versie alleen hogere polycount). En deze nieuwe supra klopt op veel punten wel, maar is al pre tuned. Zo jammer dat ze het bij turn 10 nooit zullen leren
Dat zal zeker het geval zijn. Verkoopcijfers van forza zijn op current gen alles behalve hoog. Dus ze zullen best op de kosten kijken dat geloof ik graag.uchiha tijntje schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:03:
[...]
Ik denk dat het gewoon teveel tijd kost om dat te implementeren en dat weegt denk ik niet op tegen hoeveel het extra oplevert.
Mijn aankoop in de Braziliaanse store wilt maar niet lukken. Mijn CC-gegevens zitten in het systeem, samen met een Braziliaans adres, wanneer ik dan de aankoop wil doen, krijg ik deze foutboodschap:
Use uma outra forma de pagamento
Não é possível finalizar sua compra com esta opção de pagamento. Tente uma outra forma de pagamento.
(Gebruik een andere vorm van betaling
U kunt uw aankoop met deze betaalmogelijkheid niet eindigen. Probeer een andere vorm van betaling.)
Nochtans kan ik mijn CC wereldwijd gebruiken. Het probleem doet zich voor met VPN en zonder.
Weet er iemand raad?
Não é possível finalizar sua compra com esta opção de pagamento. Tente uma outra forma de pagamento.
U kunt uw aankoop met deze betaalmogelijkheid niet eindigen. Probeer een andere vorm van betaling.)
Nochtans kan ik mijn CC wereldwijd gebruiken. Het probleem doet zich voor met VPN en zonder.
Weet er iemand raad?
Er zijn 3 mogelijkheden:Trancicted schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:30:
Mijn aankoop in de Braziliaanse store wilt maar niet lukken. Mijn CC-gegevens zitten in het systeem, samen met een Braziliaans adres, wanneer ik dan de aankoop wil doen, krijg ik deze foutboodschap:
Weet er iemand raad?
1. Je CC is blocked. Maar dat is makkelijk te controleren door even je CC provider te bellen
2. De VPN (IP) is blocked door MS.
3. Je browser is aan het bokken. Ik gebruik altijd Firefox en ik doet een harde refresh (ctrl+f5) een aantal keer als ik eenmaal ingelogged ben/voordat ik op de aankoop knop druk
Ik kan met de Hola locatie in India bijv geen aankopen doen, maar met de IPVanish VPN wel.
[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 08-04-2015 12:37 ]
1) Deze morgen al mijn bank gebeld om mijn CC te checken, want ik dacht hier ook al aan, maar alles is perfect in orde.Notna schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:36:
[...]
Er zijn 3 mogelijkheden:
1. Je CC is blocked. Maar dat is makkelijk te controleren door even je CC provider te bellen
3. Je browser is aan het bokken. Ik gebruik altijd Firefox en ik doet een harde refresh (ctrl+f5) een aantal keer als ik eenmaal ingelogged ben/voordat ik op de aankoop knop druk
Ik kan met de Hola locatie in India bijv geen aankopen doen, maar met de IPVanish VPN wel.
2) Is een mogelijkheid, ik probeer straks eens even een andere VPN, ik gebruik HMA! Pro VPN. Beide Brazilaanse VPN locaties gebruikt, maar zonder succes.
3) Net ook eens Firefox geprobeerd, cookies etc allemaal gewist, maar het probleem blijft.
Ik koop gewoon wat bitcoin en stuur dat naar mijn MS-account. Dan heb je gewoon tegoed in $ op je MS-account. Daarna is aankopen veeeeel makkelijker, want wordt van je tegoed afgehaald en heb je geen gezeik met CC-verificatie.Notna schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:36:
[...]
Er zijn 3 mogelijkheden:
Even een promotiepraatje; dit is overigens een van de voordelen van bitcoin, je bent niet afhankelijk van 3e partijen zoals banken die moeilijk doen over je CC-gegevens..
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik heb nergens last van hoorDeMoN schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:45:
[...]
Ik koop gewoon wat bitcoin en stuur dat naar mijn MS-account. Dan heb je gewoon tegoed in $ op je MS-account. Daarna is aankopen veeeeel makkelijker, want wordt van je tegoed afgehaald en heb je geen gezeik met CC-verificatie.
Even een promotiepraatje; dit is overigens een van de voordelen van bitcoin, je bent niet afhankelijk van 3e partijen zoals banken die moeilijk doen over je CC-gegevens..
Klopt inderdaad wat je zegt, maar deze dollars zijn dan toch niet te gebruiken in de Braziliaanse store?DeMoN schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:45:
[...]
Ik koop gewoon wat bitcoin en stuur dat naar mijn MS-account. Dan heb je gewoon tegoed in $ op je MS-account. Daarna is aankopen veeeeel makkelijker, want wordt van je tegoed afgehaald en heb je geen gezeik met CC-verificatie.
Zelf kon ik namelijk niet kiezen mijn bitcoins ergens anders te gebruiken, vandaar de vraag
[ Voor 7% gewijzigd door jadouber op 08-04-2015 12:47 ]
Niet? Ik dacht dat dit gewoon werd omgerekend en van je tegoed werd afgehaald. Converteren ze dit niet automatisch dan? Ben nu niet 100% zeker meerjadouber schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:47:
[...]
Klopt inderdaad wat je zegt, maar deze dollars zijn dan toch niet te gebruiken in de Braziliaanse store?
Nope, je kan tegoeden over zetten naar een account in X land (in jouw geval; de US). Het is niet 1 deposit voor alle landenDeMoN schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:48:
[...]
Niet? Ik dacht dat dit gewoon werd omgerekend en van je tegoed werd afgehaald. Converteren ze dit niet automatisch dan? Ben nu niet 100% zeker meer
Vandaar ook dat je ook per land gegevens moet invullen
[ Voor 16% gewijzigd door Notna op 08-04-2015 12:58 ]
Voor de zware horsepower liefhebbers onder ons. Als je in fh2 de f&f supra verder motorisch kietelt haalt hij 1088kw energens 1400nm op 2.4bar boost.
Dat is 1459pk en is wat hoop in het echt ook wel halen. Athans er zijn zelfs 1600+ straat supras
Moest dit wel even melden want vind ik wel echt heel tof van ze dat ze dit dan weer wel erin stoppen. Meer van dit graag. 1000pk evos 1500pk skylines. 2000pk gtrs bring it !!!
Dat is 1459pk en is wat hoop in het echt ook wel halen. Athans er zijn zelfs 1600+ straat supras
Daar wordt ik blij vanDeMoN schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:50:
Btw, http://frontpage.fok.nl/n...ox-one-wordt-sneller.html
Erg mooi dat ze luisteren naar de gamer!
Afgelopen dagen Gears of War Judgement en Terraria gespeeld op de 360 en merk dat achievements bekijken, bericht lezen en je vriendenlijst bekijken gewoon 5x zo snel is (en nee, dat is niet overdreven).
Als ik CoD speel en iemand wil muten in de pre-match lobby, dan druk ik nog wel eens op de verkeerde knop, waardoor ik niet mute, maar zijn gamercard open. Altijd balen, want voordat ik die bagger weer unsnapped heb ben ik 30 sec verder. Ongelooflijk slecht geïmplementeerd allemaal, stoor me er regelmatig aan. Het idee zelf is overigens goed, maar het werkt gewoon niet lekker genoeg om daadwerkelijk te gebruiken.Ereaser schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:07:
[...]
Daar wordt ik blij van
Afgelopen dagen Gears of War Judgement en Terraria gespeeld op de 360 en merk dat achievements bekijken, bericht lezen en je vriendenlijst bekijken gewoon 5x zo snel is (en nee, dat is niet overdreven).
Ik heb nu sinds 2 weken een Xbox One en het viel mij ook al op dat het hele systeem zo langzaam is in vergelijking met bv een 360.. Hopelijk wordt het in de toekomst beter..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
wat is de lol van zoveel vermogen in forza? enige wat je ermee kan is over de 400 km/h gaan, maar dat kan iedereen. dan is het toch veel leuker om een goede rondetijd neer te zetten tegen een rival van een bekende?v8power67 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:00:
Voor de zware horsepower liefhebbers onder ons. Als je in fh2 de f&f supra verder motorisch kietelt haalt hij 1088 kW energens 1400Nm op 2.4bar boost.
Dat is 1459pk en is wat hoop in het echt ook wel halen. Athans er zijn zelfs 1600+ straat suprasMoest dit wel even melden want vind ik wel echt heel tof van ze dat ze dit dan weer wel erin stoppen. Meer van dit graag. 1000pk evos 1500pk skylines. 2000pk gtrs bring it !!!
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Heb ik de season pass van Shadow of Mordor gekocht op 5 april, komen ze nu met 60% korting
Dag geld

Dag geld

Patch 2.2.0 voor Diablo III is live
http://eu.battle.net/d3/en/blog/18642492/
Geweldig hoe ze elke keer weer (enorm veel) gratis content toevoegen
[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 08-04-2015 17:12 ]
En ik merk ook nog wel redelijk snel achter elkaar. Daar kunnen een hoop developers van leren *kuch* Bungie *kuch*justifire schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:06:
Patch 2.2.0 voor Diablo III is live
Tv tuner wordt nu ook ondersteunt in NL als je in het preview programma zit:
http://majornelson.com/20...r-for-the-u-s-and-canada/
[ Voor 42% gewijzigd door harrytasker op 08-04-2015 17:59 ]
Mag het hier niet meer zeggen van sommige forumbezoekers maar denk er stiekem precies hetzelfde overEreaser schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:24:
[...]
En ik merk ook nog wel redelijk snel achter elkaar. Daar kunnen een hoop developers van leren *kuch* Bungie *kuch*
[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 08-04-2015 18:16 ]
Dat is alvast de bedoeling. Een van de belangrijke punten waar de Xbox One System Engineers nu naar aan het kijken is, is het versoepelen van de UI. Zal wel tegelijk gebeuren met het upgraden naar de Xbox One Windows 10 versieM@cer schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:50:
Ik heb nu sinds 2 weken een Xbox One en het viel mij ook al op dat het hele systeem zo langzaam is in vergelijking met bv een 360.. Hopelijk wordt het in de toekomst beter..
Is er eigenlijk al iets bekend over de spraakbesturing in het Nederlands? heb er niks meer over gehoord en kan er ook niet iets over vinden..
job115 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:31:
[...]
wat is de lol van zoveel vermogen in forza? enige wat je ermee kan is over de 400 km/h gaan, maar dat kan iedereen. dan is het toch veel leuker om een goede rondetijd neer te zetten tegen een rival van een bekende?

Verwijderd
Duurde bij release op PC ook aardig lang voordat veel bugs gepatcht waren. De release van Diablo 3 was verre van vlekkeloos. Maar mooi dat ze daarvan geleerd hebben bij de One versie.Ereaser schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:24:
[...]
En ik merk ook nog wel redelijk snel achter elkaar. Daar kunnen een hoop developers van leren *kuch* Bungie *kuch*
In ander nieuws: heb de double barreled shotty in Hardline. Voor gotters altijd tijd om ff mee te helpen met de cheevo. Kan zaterdag- of zondagavond jou 25 kills ermee geven. Laat maar weten via Live als je behoefte hieraan hebt (scheelt je een uur of 16 grinden
Ik denk dat dit niet mogelijk is, vooral door het kwaliteitsverschil tussen de 2 party chatsThomasXIV schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 17:30:
Weet iemand of het ooit mogelijk zal worden om met een x360 speler in een party/chat te zitten?
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Wat ben je toch weer aardig! Maar mensen moeten gewoon werken voor hun achievements! Ik heb een hekel aan mensen die "freeriden"... Zeker bijvoorbeeld mensen die andere mensen Minecraft aansmeren en als freerider rijden op een geweldig mooie treintrack voor de achievement!Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:01:
[...]
Duurde bij release op PC ook aardig lang voordat veel bugs gepatcht waren. De release van Diablo 3 was verre van vlekkeloos. Maar mooi dat ze daarvan geleerd hebben bij de One versie.
In ander nieuws: heb de double barreled shotty in Hardline. Voor gotters altijd tijd om ff mee te helpen met de cheevo. Kan zaterdag- of zondagavond jou 25 kills ermee geven. Laat maar weten via Live als je behoefte hieraan hebt (scheelt je een uur of 16 grinden)
Verwijderd
Zie dit als mijn pay it forward moment. Jij bent de aanstichter van iets moois dat als een golf over t.net zal stromen.uchiha tijntje schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:20:
[...]
Wat ben je toch weer aardig! Maar mensen moeten gewoon werken voor hun achievements! Ik heb een hekel aan mensen die "freeriden"... Zeker bijvoorbeeld mensen die andere mensen Minecraft aansmeren en als freerider rijden op een geweldig mooie treintrack voor de achievement!
voor de 2.5 achievement hunters die hier zijn
Dat verkoop je toch wel weer heel goed!Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:25:
[...]
Zie dit als mijn pay it forward moment. Jij bent de aanstichter van iets moois dat als een golf over t.net zal stromen.
voor de 2.5 achievement hunters die hier zijn![]()
Is ie de moeite van het kopen wel waard? (Los van de prijs)Silversin schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:26:
Heb ik de season pass van Shadow of Mordor gekocht op 5 april, komen ze nu met 60% korting![]()
Dag geld
Het is voornamelijk een rehash van dezelfde content. Maar dit wist ik van tevoren al. Het is zeker geen must buy, maar als je niks te spelen hebt op het moment is het een prima aankoop.Tomba schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:10:
[...]
Is ie de moeite van het kopen wel waard? (Los van de prijs)
Mooi zo, vanavond meteen even proberenharrytasker schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:58:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hahaha heb al een enorme backlog waaronder Mordor zelfSilversin schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:33:
[...]
Het is voornamelijk een rehash van dezelfde content. Maar dit wist ik van tevoren al. Het is zeker geen must buy, maar als je niks te spelen hebt op het moment is het een prima aankoop.
Dan laat ik hem gaan vooralsnog
[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 09-04-2015 10:02 ]
Verwijderd
Daar heb je toch die TV tuner voor nodig?SinergyX schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:48:
[...]
Mooi zo, vanavond meteen even proberenJammer dat rekam weinig zenders heeft in z'n non-smartcard signaal, maar als de oneguide daar op werkt, vind ik het al goed genoeg.
Klopt, die heb ik al een tijdje liggen, bij release meteen uit Duitsland gehaald.Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:21:
[...]
Daar heb je toch die TV tuner voor nodig?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oeh, dan ben ik eens benieuwd of de Oneguide daar op werkt, dat zou mooi zijn!SinergyX schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:22:
[...]
Klopt, die heb ik al een tijdje liggen, bij release meteen uit Duitsland gehaald.
Dat moet wel eigenlijk, dat was het nieuws wat er gemeld werd:Ninjetsu NL schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:08:
[...]
Oeh, dan ben ik eens benieuwd of de Oneguide daar op werkt, dat zou mooi zijn!
harrytasker schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:58:
Maar als je die tuner hebt, dan kun je toch alleen maar ned 1, 2 en 3 ontvangen... ?db I Delirium schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:08:
[...]
Dat moet wel eigenlijk, dat was het nieuws wat er gemeld werd:
[...]
Nee hoor, bij Ziggo/UPC/Een aantal Glasvezelaanbieders is het basispakket zonder smartcard in SD te ontvangen...nexhil schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:20:
[...]
Maar als je die tuner hebt, dan kun je toch alleen maar ned 1, 2 en 3 ontvangen... ?
Aantal aanbieders leveren ook digitale TV zonder smartcard, ik zit zelf bij Rekam (zonder kaart) die basispakket van ~24 zenders levert. Caiway levert over datzelfde netwerk dan de 100+ pakket, maar dan met smartcard.nexhil schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:20:
[...]
Maar als je die tuner hebt, dan kun je toch alleen maar ned 1, 2 en 3 ontvangen... ?
Mijn geval kan ik dus wel gewoon Rekam instellen en alles ontvangen.
Zover ik weet, werkt de Tuner enkel met kabel, niet met IPTV.db I Delirium schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:48:
Nee hoor, bij Ziggo/UPC/Een aantal Glasvezelaanbieders is het basispakket zonder smartcard in SD te ontvangen...
Was het niet met Oneguide dat ze ook afhankelijk waren van de kabelaanbieders zelf qua content?db I Delirium schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:08:
[...]
Dat moet wel eigenlijk, dat was het nieuws wat er gemeld werd:
[...]
Nu krijg ik bij aansluiten (ik moet naar NL regio, anders moet ik kiezen uit US/UK aanbieders) de melding dat de tuner niet is ondersteund, kan best zijn dat er nu ondersteuning is, maar dat bv voor een kleine speler als Rekam OneGuide nog niet volledig werkt.
Maargoed, ik ga het wel zien
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 09-04-2015 16:56 ]
Mijn Glasvezelabo gaat dat inderdaad niet ondersteunen aangezien dat op IPTV gaat, hopelijk heeft Ziggo gewoon analoog laten zitten waar het zat en me niet afgesloten net als in mijn vorige woningSinergyX schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:56:
[...]
Zover ik weet, werkt de Tuner enkel met kabel, niet met IPTV.
[...]
Heb ik mijn Xbox One net vanmiddag binnengekregen, gaat hij nu al niet meer aan. Hij sloot 2x spontaan af toen ik gewoon op het dashboard zat, daarna ging het lampje alleen aan en uit. Losgekoppeld voor 10 seconden, weer geprobeerd maar nu gaat het lampje helemaal niet meer aan. Jammer, dan maar reparatie aanvragen.
Nu ben ik bezig met het registreren van mijn Xbox, alleen onthoudt de website dit niet helemaal prima. Ene pagina heb ik niks geregisteerd, en de volgende pagina zie ik ineens wel weer de Xbox en Kinect geregistreerd staan. Hij onthoudt blijkbaar ook niet al mijn gegevens (telefoonnummer en adres) die ik daar op de support heb ingevuld. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Nu ben ik bezig met het registreren van mijn Xbox, alleen onthoudt de website dit niet helemaal prima. Ene pagina heb ik niks geregisteerd, en de volgende pagina zie ik ineens wel weer de Xbox en Kinect geregistreerd staan. Hij onthoudt blijkbaar ook niet al mijn gegevens (telefoonnummer en adres) die ik daar op de support heb ingevuld. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
XBL: Sgt Rik NL
Waarom niet gewoon terugsturen waar je hem gekocht hebt, typisch geval van DOA, krijg je waarschijnlijk direct een nieuwe!Rik027 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:11:
Heb ik mijn Xbox One net vanmiddag binnengekregen, gaat hij nu al niet meer aan. Hij sloot 2x spontaan af toen ik gewoon op het dashboard zat, daarna ging het lampje alleen aan en uit. Losgekoppeld voor 10 seconden, weer geprobeerd maar nu gaat het lampje helemaal niet meer aan. Jammer, dan maar reparatie aanvragen.
Dat is ook een goeie, helemaal niet aan gedacht. Heb 'm op de Duitse Amazon gekocht, even kijken hoe dat geregeld is daar.
Je kan alle spellen verplaatsen naar je externe harde schijf. Stel hem gelijk in als default drive. Ben je weer een tijdje zoet met vullenGluonC schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:39:
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
Houd de powerbutton 8 seconden 'ingedrukt', dan reset de xbox zich en flushed het cache.Rik027 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:11:
Mocht dat niet helpen haal dan de stekker eens 30 minuten uit het stopcontact en probeer het daarna nog eens.
Vervolgens niet te snel weer uitzetten, grote kans dat hij de laatste dashboard-update aan het installeren is.
Had hier nl precies hetzelfde verhaal destijds.
Hij had al een update gehad waarbij hij 2 Gb moest downloaden. Heb hem al aangemeld bij Amazon voor retour, had al verschillende dingen geprobeerd, niks hielp. Stekker 10 seconden uit het stopcontact gehad, stekker uit de xbox en uit stopcontact gehad voor meer dan 10 seconden en ik heb ook nog 10 seconden de aanknop geprobeerd. Dat was onmogelijk omdat ie gewoon niet opstart. En als hij aan het installeren is verwacht je op zn minst dat het lampje gaat (of blijft) branden, toch?
Sluit je externe HDD aan.GluonC schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:39:
Ga naar settings -> storage setttings (ergens?) -> stel als Default je externe HDD in.
Alle toekomstige games worden op je externe hdd geinstalleerd mits het aangesloten is.
Je bestaande games kan je overzetten door in Apps en Games naar Games te gaan dan op de settings knop te klikken en kiezen voor Manage game -> Move All te kiezen.
Zo creeër je ruimte op je interne schijf en kan je downloaden als je een keer je externe hdd niet aangesloten hebt,
Ja reeds geactiveerde games kan je onder Games vinden als je helemaal naar rechts gaat -> kopje "Ready to install"
Je herkent ze ook aan veel kleine icoontjes.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
U bent bedankt ! ))VirgoMossel schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:32:
[...]
Je kan alle spellen verplaatsen naar je externe harde schijf. Stel hem gelijk in als default drive. Ben je weer een tijdje zoet met vullen
Lampje + tv scherm zou aan moeten blijven tijdens een Xbox One update.Rik027 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:32:
Hij had al een update gehad waarbij hij 2 Gb moest downloaden. Heb hem al aangemeld bij Amazon voor retour, had al verschillende dingen geprobeerd, niks hielp. Stekker 10 seconden uit het stopcontact gehad, stekker uit de xbox en uit stopcontact gehad voor meer dan 10 seconden en ik heb ook nog 10 seconden de aanknop geprobeerd. Dat was onmogelijk omdat ie gewoon niet opstart. En als hij aan het installeren is verwacht je op zn minst dat het lampje gaat (of blijft) branden, toch?
Zoals gezegd heb ik hetzelfde probleem gehad, lijkt of hij in een reset-loop zit.Rik027 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:32:
Knop indrukken, bliep, lampje aan, bliep, shut down.
Rinse and repeat...
Gooi hem eens een nachtje van de stroom, 10 seconden blijkt uit mijn ervaring niet genoeg te zijn.
Hard reset / cache flush al geprobeerd trouwens ?
p.s. probeer eens op te starten zonder de Kinect aan te sluiten.
[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 10-04-2015 07:48 ]
Daar is het inderdaad heel erg stil rond geworden.kafje45 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 19:40:
Is er eigenlijk al iets bekend over de spraakbesturing in het Nederlands? heb er niks meer over gehoord en kan er ook niet iets over vinden..
Hier en daar merk je wel dat er wat Nederlandstalige spraakherkenning aanwezig is. Wanneer je de console regio van US/UK naar NL aanpast, krijg je in settings wat Nederlandstalige commando's te zien en die doen het zowaar ook. Naast de NL achievements. Klaarblijkelijk is men er dus toch mee bezig geweest.
[ Voor 5% gewijzigd door Fettel op 10-04-2015 05:55 ]
Yaha!
Er zijn (nog) glasvezelaanbieders die ook een ongecodeerd DVB-C signaal (en ouderwets analoog signaal) over de 2e vezel meeleveren.SinergyX schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:56:
[...]
Zover ik weet, werkt de Tuner enkel met kabel, niet met IPTV.
[...]
Maar hoe krijg je die vervolgens naar de tuner? Die slikt toch alleen maar coax? Moet ik eens even kijken of er ergens nog coax is aan te sluiten bij KPN...db I Delirium schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:08:
[...]
Er zijn (nog) glasvezelaanbieders die ook een ongecodeerd DVB-C signaal (en ouderwets analoog signaal) over de 2e vezel meeleveren.
Klopt, maar in de glasvezelmodem kun je dan ook gewoon een coax kabel pluggen, zo ongeveer:Ninjetsu NL schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:26:
[...]
Maar hoe krijg je die vervolgens naar de tuner? Die slikt toch alleen maar coax? Moet ik eens even kijken of er ergens nog coax is aan te sluiten bij KPN...

Of deze pdf
Helaas krijg je bij KPN dit signaal niet meer binnen maar bij een aantal kleinere aanbieders (waaronder OBN) nog wel...
De tuner doet het inderdaad nu op NL regio, ze hebben enorme lijst aan kabelaars die ondersteund worden (en ik dacht aantal non-kabelaars ook te zien, dus je had gelijk mgeevers
). Je kan ook 30 minuten 'rewinden' met een reservering van 4GB. Oneguide werkt aardig netjes, al leken de detailomschrijvingen van diverse commerciele zenders leeg te zijn.
Echter bij een reboot naar US herkende hij opeens geen tuner meer en weer terug naar NL gebeurde dit:
https://onedrive.live.com...6pIlA0&ithint=video%2cmp4
Random kreeg ik die 'menu' opties op het scherm, zonder maar iets in te drukken of schoot alles opeens 1 scherm extra door.
Alles maar weer losgehaald en opnieuw opgestart naar US, geen problemen meer. Van het weekend maar weer eens proberen, maar eerste poging was maar een half succes.
Echter bij een reboot naar US herkende hij opeens geen tuner meer en weer terug naar NL gebeurde dit:
https://onedrive.live.com...6pIlA0&ithint=video%2cmp4
Random kreeg ik die 'menu' opties op het scherm, zonder maar iets in te drukken of schoot alles opeens 1 scherm extra door.
Alles maar weer losgehaald en opnieuw opgestart naar US, geen problemen meer. Van het weekend maar weer eens proberen, maar eerste poging was maar een half succes.
Jij hoeft niet eens meer tegen je xbox te praten, die voelt gewoon aan wat je wil gaan doen
Ja, dat flush had ik al geprobeerd, maar zoals gezegd gaat hij zo snel weer uit dat dat onmogelijk is. Heb hem aangemeld via Amazon en de nieuwe is onderweg, die ontvang ik morgen. De oude gaat vandaag op de post, alles zit weer netjes in de doos, zonder de plasticjes dan.justifire schreef op donderdag 09 april 2015 @ 22:23:
[...]
Zoals gezegd heb ik hetzelfde probleem gehad, lijkt of hij in een reset-loop zit.
Knop indrukken, bliep, lampje aan, bliep, shut down.
Rinse and repeat...
Gooi hem eens een nachtje van de stroom, 10 seconden blijkt uit mijn ervaring niet genoeg te zijn.
Hard reset / cache flush al geprobeerd trouwens ?
p.s. probeer eens op te starten zonder de Kinect aan te sluiten.
Moet voor de TV Tuner je regio ook op NL staan?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Voor de initiële setup wel, daarna lijkt het wel te doen op andere regio's. Alleen denk ik dat je oneguide dan vanzelf weer stopt, die kan dan geen data meer ophalen.Willybubba schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:37:
Moet voor de TV Tuner je regio ook op NL staan?
Yup, zo doe ik het ook eigenlijkDeMoN schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:45:
[...]
100% veilig. Heb je iig geen last van derde partijen die zitten te zaniken.
Klinkt interesant. Is er ergens een guide die hier wat dieper op ingaat. Helemaal voor de bitcoin noob (ik dus).Dennahz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:08:
[...]
Yup, zo doe ik het ook eigenlijkHeb zelf sowieso wel wat Bitcoins, maar eventueel kan je het gewoon kopen via Bitonic.nl. Als je daarna gewoon direct de BTC doorstuurt naar MS heb je ook geen last van waardeverlies o.i.d.
![]()
Gamertag: YazNL
Verwijderd
Hoi hoi .. Ik heb een vraagje . Ik speel vaak GTA online en nu is het zo dat ik de radiostations nu wel gehoord heb . Dus ik bedacht me .. Ik zoek op youtube een radiostation op van VICE CITY en doe dat "snappen".
Maar nu kan ik niet full screen gamen omdat de youtube app rechts op mijn beeld blijft staan . Als ik het unsnap dan stopt ook youtube en kan ik dus niet naar de vicecityafspeellijst luisteren.
Mijn vraag is dan ook ..Hoe kan ik fullscreen gamen met het geluid van een snap youtube app op de achtergrond ? ( die vervelende balk moet rechts uit mijn scherm )
Thanks alvast
Maar nu kan ik niet full screen gamen omdat de youtube app rechts op mijn beeld blijft staan . Als ik het unsnap dan stopt ook youtube en kan ik dus niet naar de vicecityafspeellijst luisteren.
Mijn vraag is dan ook ..Hoe kan ik fullscreen gamen met het geluid van een snap youtube app op de achtergrond ? ( die vervelende balk moet rechts uit mijn scherm )
Die guide zou ik ook graag willen zienYaz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:40:
[...]
Klinkt interesant. Is er ergens een guide die hier wat dieper op ingaat. Helemaal voor de bitcoin noob (ik dus).
Vooralsnog kan er geen enkele app op de 'achtergrond' doorspelen mét geluid (zelfs HDMI ingang niet). Gok dat 1 van de eerste apps Xbox Music zal gaan worden, maar wanneer dat allemaal zal komen.. blijft de vraag. Het is wel al een tijdje een vrij populaire feature request.Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:35:
Hoi hoi .. Ik heb een vraagje . Ik speel vaak GTA online en nu is het zo dat ik de radiostations nu wel gehoord heb . Dus ik bedacht me .. Ik zoek op youtube een radiostation op van VICE CITY en doe dat "snappen".
Mijn vraag is dan ook ..Hoe kan ik fullscreen gamen met het geluid van een snap youtube app op de achtergrond ? ( die vervelende balk moet rechts uit mijn scherm )Thanks alvast
Maar je moet nog steeds coins aankopen, daar zit je 3rde partijDennahz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:08:
[...]
Yup, zo doe ik het ook eigenlijkHeb zelf sowieso wel wat Bitcoins, maar eventueel kan je het gewoon kopen via Bitonic.nl. Als je daarna gewoon direct de BTC doorstuurt naar MS heb je ook geen last van waardeverlies o.i.d.
![]()
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 10-04-2015 13:44 ]
Verwijderd
[quote]SinergyX schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:43:
[...]
Vooralsnog kan er geen enkele app op de 'achtergrond' doorspelen mét geluid (zelfs HDMI ingang niet). Gok dat 1 van de eerste apps Xbox Music zal gaan worden, maar wanneer dat allemaal zal komen.. blijft de vraag. Het is wel al een tijdje een vrij populaire feature request.
Wat jammer zeg ! Bedankt voor je snelle antwoord anywayz
[...]
Vooralsnog kan er geen enkele app op de 'achtergrond' doorspelen mét geluid (zelfs HDMI ingang niet). Gok dat 1 van de eerste apps Xbox Music zal gaan worden, maar wanneer dat allemaal zal komen.. blijft de vraag. Het is wel al een tijdje een vrij populaire feature request.
Wat jammer zeg ! Bedankt voor je snelle antwoord anywayz
Ik hoop dat Trine 3 naar de X1 komt. Ziet er erg tof uit!
http://www.eurogamer.net/...-trine-3-gameplay-footage
http://www.eurogamer.net/...-trine-3-gameplay-footage
Yaz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:40:
[...]
Klinkt interesant. Is er ergens een guide die hier wat dieper op ingaat. Helemaal voor de bitcoin noob (ik dus).
Had er al eerder iets over geschreven, heel beknopt wel.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/43765562
Mocht het niet duidelijk zijn wil ik het nog wel eens duidelijker maken
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!