Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
quote:
uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:14:
[...]

45 euro... Eens zoeken naar gift cards uit India... :)

Hmz, niet kunnen vinden op de indiase amazon :P
Er komen twee Xbox One console bundles uit met The Witcher III (één met en één zonder Kinect)
Grote kans dat je straks weer voor een prikkie een code van ebay kan halen, net als destijds met de Assassins Creed Unity bundles.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Thanks, maar denk dat ik gewoon voor de uitgebreide versie ga incl. DLC.

Wat is Ziggurat toch trouwens een ongelooflijk lastig spelletje. Ik ben nu op easy/normal aan het spelen. Heb hem nu 5 keer gecomplete, maar ik krijg het echter niet voor elkaar om de 1e floor door te lopen zonder geraakt te worden...

Laat staan dat ik dit uitspeel op hard. Ik denk dat dit een van de weinige games is waarvan de moeilijkste difficulty echt te moeilijk voor me is....

360Gamertag.....PSN ID

quote:
uchiha tijntje schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:11:

Wat is Ziggurat toch trouwens een ongelooflijk lastig spelletje. Ik ben nu op easy/normal aan het spelen. Heb hem nu 5 keer gecomplete, maar ik krijg het echter niet voor elkaar om de 1e floor door te lopen zonder geraakt te worden...

Laat staan dat ik dit uitspeel op hard. Ik denk dat dit een van de weinige games is waarvan de moeilijkste difficulty echt te moeilijk voor me is....
Nutsijsu heb je anders ook niet op 100%

Is Ziggurat ook een beetje leuk om te doen?

Ik ben momenteel de SP van Worms aan het doen. Muv lange laadtijden echt een prima spel!

Dutch: That is a fine place for it, the best...

quote:
uchiha tijntje schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:11:

Told ya ! ;)
Had die eerste floor bijna zonder geraakt te worden totdat de eindbaas in ragemodus ging :P
Het is voornamelijk een kwestie van nieuwe kaarten vrijspelen en dan het geluk hebben dat je die abilities kan kiezen en de map niet te lastig word samengesteld...

Zijn er hier uberhaupt mensen die games uit de India store kopen ?
Nu in de pre-order is The Witcher III incl Expansion pass €41,- in India tov €90,- in NL

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Mensen hier die nog Life is Strange episode 2 hebben gespeeld? Echt een tof spel en een behoorlijke concurrent van de Telltale games aan het worden. Grafisch en qua keuzes/gevolgen is het echt een stuk beter.

spoiler:
Zo kwam ik er pas gisteren achter dat aan het einde van episode 2 Kate dood kan gaan. Ik had haar gered, maar had eigenlijk ook verwacht, zoals gebruikelijk bij Telltale games, dat ze eigenlijk altijd wel gered zou worden op een of andere manier. Dus niet... Gisteren maar even een youtube filmpje gekeken met het 'slechte' einde...
quote:
exactor it schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:05:
[...]

Nutsijsu heb je anders ook niet op 100%

Is Ziggurat ook een beetje leuk om te doen?

Ik ben momenteel de SP van Worms aan het doen. Muv lange laadtijden echt een prima spel!
Oja, hoe kan ik Nutjitsu vergeten. De game van het jaar 2014!

Ziggurat is wel leuk om te doen. Denk met name in de momenten als je even een uurtje wilt spelen en niet precies weet wat je wilt gaan doen :P

Worms is idd best een grappig spelletje. Zeker in coop met mensen die de action button per ongeluk verwisselt met de jump button op een randje van een klif :P.
quote:
justifire schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:21:
[...]

Told ya ! ;)
Had die eerste floor bijna zonder geraakt te worden totdat de eindbaas in ragemodus ging :P
Het is voornamelijk een kwestie van nieuwe kaarten vrijspelen en dan het geluk hebben dat je die abilities kan kiezen en de map niet te lastig word samengesteld...

Nu in de pre-order is The Witcher III incl Expansion pass €41,- in India tov €90,- in NL
Heb alle kaarten inmiddels vrijgespeeld. Voldoende doodgaan helpt... :+

Heb dit weekend even gezocht, maar ik kan helaas nergens indische giftcards vinden. Dat is de enige methode die ik ken. De CC methode heb ik me helaas nooit in verdiept.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 19-04-2015 17:55 (65%)

360Gamertag.....PSN ID

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

quote:
DeMoN schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 21:27:
[...]

[...]

Ok, Call of Duty staat bekend om zijn (cinamatische..) maar goed in elkaar zittende single players. Altijd wel vermakelijk gevonden, maar ik speelde ze ook zonder al te veel moeite uit op Veteran. Nooit echt spannend verder trouwens, wel alsof je een film aan het kijken bent of zo.

Nu met Metro een 1,5 uur zitten spelen en het is minder mooi dan CoD, dat wel. Maar het is zoveel intenser.. lol, sommige dingen zitten wel leuk in elkaar en soms wil je gewoon een ruimte niet in, omdat je weet dat je nog maar 2 kogels hebt en er waarschijnlijk een ziek monster staat te wachten (die je dan ook al hoort grommen) :+ Leuk gedaan en vooral intense ervaring :) Ik speel op hardcore en was in het begin al vrij snel dood :>
Heb CoD niet gespeeld maar vind Metro er toch erg goed uit zien! Heb 2033 ook op de PC gespeeld (de originele versie), en dat was een bizar zwaar spel. Ben dus best onder de indruk dat ze het draaiende hebben gekregen met 60fps zonder noemenswaardige dips en erg mooie graphics. Vond het vooral goed dat alles gewoon klopte, de DoF, de textures, eigenlijk geen grafische glitches tegengekomen.

Al met al een bijzonder goed spel, lekker stealth en lekker moeilijk hier en daar.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Graveheart
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17:42

Graveheart

Say what?

quote:
[...]

Dat ziet er zeker wel goed uit die prijs.
Gezien ik geen CC heb, waar haal ik een prepaidcard vandaan met de Rupee?

• maswa1414
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11-07 22:36
Omdat ik tegenwoordig geen tijd meer heb om met de xbox one te gamen denk ik erover om deze te verkopen. Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de digitale games die ik bezit m.b.t. de toekomstige koper?

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:46

Notna

Where are you?®

quote:
[...]

Told ya ! ;)

Met enige regelmaat, hoewel de RU store de laatste tijd steeds goedkoper was.
quote:
Graveheart schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:40:
[...]

Dat ziet er zeker wel goed uit die prijs.
Gezien ik geen CC heb, waar haal ik een prepaidcard vandaan met de Rupee?
Een paar posts boven je wordt die vraag al beantwoord: die zijn er niet

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

quote:
Notna schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:59:
[...]

Met enige regelmaat, hoewel de RU store de laatste tijd steeds goedkoper was.

[...]

Een paar posts boven je wordt die vraag al beantwoord: die zijn er niet
Zin om eens uit te leggen hoe jij dat doet ?
Neem aan via VPN icm creditcard ?
Via Hola ?
Kopen vanuit de India store blijkt erg omslachtig te zijn , gezien de vele posts van mensen die het nog steeds niet lukt om wat aan te schaffen vanuit de India store.
Een kleine tutorial zou meer dan welkom zijn :)

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
justifire schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:37:
[...]

Zin om eens uit te leggen hoe jij dat doet ?
Neem aan via VPN icm creditcard ?
Via Hola ?
Kopen vanuit de India store blijkt erg omslachtig te zijn , gezien de vele posts van mensen die het nog steeds niet lukt om wat aan te schaffen vanuit de India store.
Een kleine tutorial zou meer dan welkom zijn :)
Ik zou je wel een tutorial willen geven van mijzelf, maar aangezien er al 1 is:

http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

Kijk naar de CC optie, en vervang US voor India en je bent er :) Enige tips die ik erbij heb zijn de volgende:

1. Gebruik IE of Firefox. Ik heb gemerkt dat Chrome vaak lastig doet met cache en dan blijft hangen in een bepaalde store taal en de aankoop vaak niet wilt lukken
2. Als je ingelogged bent, doe een paar keer een hard refresh (CTRL + F5)
3. Probeer voor India met name iets anders dan Hola te gebruiken. Ik kan dan toevallig IPVanish gebruiken en dat werkt prima, maar Hola werkt mbt India vaker niet dan wel. Voor RU werkt het altijd eigenlijk :)

• crzyhiphopazn
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 18-07 11:26

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

quote:
maswa1414 schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:47:
Omdat ik tegenwoordig geen tijd meer heb om met de xbox one te gamen denk ik erover om deze te verkopen. Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de digitale games die ik bezit m.b.t. de toekomstige koper?
Account mee verkopen of account sharen.
Spellen overhevelen naar ander account doet MS niet aan voor zo ver ik weet.

GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• maswa1414
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11-07 22:36
quote:
crzyhiphopazn schreef op maandag 20 april 2015 @ 07:21:
[...]

Account mee verkopen of account sharen.
Spellen overhevelen naar ander account doet MS niet aan voor zo ver ik weet.
Bedankt voor je reactie!
Ja dat gaat dus lastig worden aangezien mijn email ook aan dit account gekoppeld is.

• mgeevers
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11-07 00:00
quote:
maswa1414 schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:19:
[...]

Bedankt voor je reactie!
Ja dat gaat dus lastig worden aangezien mijn email ook aan dit account gekoppeld is.
Je kunt volgens mij wel je e-mail adres wat aan je xbox account zit veranderen en hem dan verkopen...
http://support.xbox.com/n...ge-xbox-live-account-info

• X-Fighter
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16-06-2017
quote:
maswa1414 schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:19:
[...]

Bedankt voor je reactie!
Je kan wel enkele gegevens wijzigen.
quote:
U kunt de naam, het adres, het telefoonnummer of het e-mailadres van uw Xbox Live-account wijzigen.

http://support.xbox.com/n...ge-xbox-live-account-info
EDIT: Iemand was me voor :)

X-Fighter wijzigde deze reactie 20-04-2015 09:51 (3%)

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 11-07 13:15

Ereaser

XBL: Ereaser NL

quote:
SpoekGTi schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 13:53:
[...]

Multi MCC heb ik opgegeven, het werkt echt dikke ruk en mijn inziens hadden ze matchmaking niet over ALLE versies moeten gooien maar moeten afsplitsen per deel van Halo.
BTB is wel gewoon over alle Halo's heen, dus heb je geen probleem een match te vinden :)

• hugo1988
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 05-04-2017
Ik volg al een tijdje dit forum en zie meerdere malen een verwijzing naar de RU store voorbijkomen. Wil dit zeggen dat ik mijn Xbox dan kan omhangen naar de russische store?

Heeft er nog iemand een tip voor het aanschaffen van Diablo III voor de X1? Ik zag dat deze onlangs in de aanbieding was via Microsoft, zijn er wellicht nog andere sites om deze voor een leuke prijs aan te schaffen? Alvast bedankt voor jullie hulp.

hugo1988 wijzigde deze reactie 20-04-2015 16:47 (26%)

quote:
Notna schreef op maandag 20 april 2015 @ 07:08:
[...]

Kijk naar de CC optie, en vervang US voor India en je bent er :) Enige tips die ik erbij heb zijn de volgende:

1. Gebruik IE of Firefox. Ik heb gemerkt dat Chrome vaak lastig doet met cache en dan blijft hangen in een bepaalde store taal en de aankoop vaak niet wilt lukken
3. Probeer voor India met name iets anders dan Hola te gebruiken. Ik kan dan toevallig IPVanish gebruiken en dat werkt prima, maar Hola werkt mbt India vaker niet dan wel. Voor RU werkt het altijd eigenlijk :)
Thanks ! d:)b

• mcp1990
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 13-07 23:44
hola werkt niet voor mij helaas in india
dus nu even ipvanish doen kijken als dat werk nu nog wachten op een mail van hun

• Silversin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:13
Iemand de laatste paar dagen ook last van een enorm wisselende Xbox Live downloadsnelheid?

Hier een foto van mijn bandwirh usage:
http://i.imgur.com/P6SuhE6.jpg

Super irritant dit.

Silversin wijzigde deze reactie 20-04-2015 23:01 (7%)

• iantje31
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 26-06 23:18
heeft iemand ervaringen gehad met het opsturen van een xbox one? hoe lang duurt dit ongeveer? mijn blue ray drive wil niet meer werken :(

Steam: iantje31 | Intel Core i5 - 4460, 16 GB RAM MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• birdofpray
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 24-08-2018
Ik zag dat de prijs van een xbox one met Master Chief collection bundle nu gunstig geprijst is op amazon.de en zat er over te denken om deze aan te schaffen. Ik vroeg me echter af of iemand weet of de taal van de Halo games ook in Engels te zetten wanneer deze als DLC bij een Duitse console zitten?

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
birdofpray schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 07:44:
Ik zag dat de prijs van een xbox one met Master Chief collection bundle nu gunstig geprijst is op amazon.de en zat er over te denken om deze aan te schaffen. Ik vroeg me echter af of iemand weet of de taal van de Halo games ook in Engels te zetten wanneer deze als DLC bij een Duitse console zitten?
De taal van een game is afhankelijk van de regio setting op de console, niet waar de game gekocht is (anders zou ik nu Destiny in het Russische spelen :+ )

Dus als de console binnen is, op de UK of NL regio zetten (ligt eraan wat je voorkeur voor taal is uiteraard) en lekker aan de slag gaan :)

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

quote:
iantje31 schreef op maandag 20 april 2015 @ 23:39:
heeft iemand ervaringen gehad met het opsturen van een xbox one? hoe lang duurt dit ongeveer? mijn blue ray drive wil niet meer werken :(
Bij de X360 was een nieuwe dvd drive binnen een week gepiept bij mij, dat was al een hele tijd geleden maar neem aan dat Microsoft nog steeds snel is.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• birdofpray
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 24-08-2018
quote:
Notna schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 07:50:
[...]

De taal van een game is afhankelijk van de regio setting op de console, niet waar de game gekocht is (anders zou ik nu Destiny in het Russische spelen :+ )

Dus als de console binnen is, op de UK of NL regio zetten (ligt eraan wat je voorkeur voor taal is uiteraard) en lekker aan de slag gaan :)
Dat dacht ik al, maar wilde het even zeker weten, bedankt voor de feedback.
quote:
Silversin schreef op maandag 20 april 2015 @ 23:00:
Iemand de laatste paar dagen ook last van een enorm wisselende Xbox Live downloadsnelheid?

Hier een foto van mijn bandwirh usage:
http://i.imgur.com/P6SuhE6.jpg

Super irritant dit.
Gisteren update van D3 binnengehaald, stond hij op 16,71Mbit, ik heb bij de update van DOA niet gekeken, maar an sich komt hier alles toch redelijk rap binnen.

Ik heb sinds augustus 2014 al 1 terabyte gedownload :P

SinergyX wijzigde deze reactie 21-04-2015 09:33 (10%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• mcp1990
Het lukt nog steeds niet om uit India te downloaden . Is het hier iemand wel gelukt

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 19:44
quote:
ThomasXIV schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:59:
[...]

Heb CoD niet gespeeld maar vind Metro er toch erg goed uit zien! Heb 2033 ook op de PC gespeeld (de originele versie), en dat was een bizar zwaar spel. Ben dus best onder de indruk dat ze het draaiende hebben gekregen met 60fps zonder noemenswaardige dips en erg mooie graphics. Vond het vooral goed dat alles gewoon klopte, de DoF, de textures, eigenlijk geen grafische glitches tegengekomen.

Al met al een bijzonder goed spel, lekker stealth en lekker moeilijk hier en daar.
Ik heb hem ook sinds gisteren maar deel je mening niet dat het er goed uitziet.
De textures van de mensen en hoe ze lopen deed me heel erg denken aan Fallout 3. Verder is het wel een erg leuk en vooral zenuw spel haha.
Voor 19.75 een leuk tijdverdrijf 8)

• Decennia
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14-04 21:19

Decennia

VECTORHEAD

Iemand hier al de beta van mei?
Ik las dat er multitasking in kwam, maar kan niet zo goed vinden wat dat moet betekenen? Kan ik dan echt 2 schermen naast elkaar draaien?

Bron: http://www.vg247.com/2015...voice-messaging-incoming/

Gegroet!

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22:28

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

quote:
iantje31 schreef op maandag 20 april 2015 @ 23:39:
Als je een creditcard opgeeft kun je voor Advanced Replacement gaan. Dan sturen ze je een nieuwe op en in diezelfde doos kun je de kapotte dan retour sturen.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22:28

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

[Doublepost]

Tomba wijzigde deze reactie 21-04-2015 13:03 (97%)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

quote:
Decennia schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:52:
Ik las dat er multitasking in kwam, maar kan niet zo goed vinden wat dat moet betekenen? Kan ik dan echt 2 schermen naast elkaar draaien?

Per saldo, helemaal niets, je kon als je in een party zat geen voice berichten versturen (de party hoorde gewoon wat jij zei, maar bericht zelf nam niets op). Nu schakelt je mic even over naar een voicemessage (als je die opstart) en daarna weer terug naar partychat.

Gewoon slecht gekozen term van vg247, niets bijzonders :P

Ze moeten wel eens duidelijkheid geven over smartglass, nu Xbox for Windows 10 in beta is, gaat deze nu smartglass vervangen of wordt dit soort van duo-systeem? Moment dat ik nu en achievement haal, hoor ik mijn telefoon (vanuit smartglass) piepen (WP heeft nog geen Xbox) en Windows 10 vanuit de Xbox app.

Nu Windows 10 mogelijk juli al uit komt, dat zie ik bij XBO en WP nog niet gebeuren :P

SinergyX wijzigde deze reactie 21-04-2015 13:06 (4%)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Royeboi
  • Laatst online: 19-07 23:43
-Verkeerde topic-

Royeboi wijzigde deze reactie 21-04-2015 14:14 (96%)

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• DeMoN
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 19-07 14:52

DeMoN

Pastafari

[quote]Decennia schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:52:

[/quote]

Ze bedoelen dat je dan voice messages kan sturen terwijl je in een party chat zit

Al beantwoord zag ik :P

Even wat anders. Als je nooit Metro 2033 (of redux) hebt gespeeld,.. dan kan ik zeker aanraden om voor die paar euro even Metro 2033 redux (last light geen ervaring mee) te kopen, wat een geniaal spel en wat een sfeer. Zit op puntje van m'n stoel als ik het speel :D

DeMoN wijzigde deze reactie 21-04-2015 14:35 (24%)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

quote:
mcp1990 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:33:
Het lukt nog steeds niet om uit India te downloaden . Is het hier iemand wel gelukt
Los ervan dat kopen uit andere stores niet 100% ontopic is, zou je kunnen aangeven wat exact niet lukt. Het gaat niemand lukken je te helpen als je alleen zegt dat 'het' niet werkt. Een beetje onderzoek doen naar hoe het werkt en uitschrijven wat exact het probleem is, gaat je verder brengen.

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 19-07 23:20
quote:
DeMoN schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:33

Even wat anders. Als je nooit Metro 2033 (of redux) hebt gespeeld,.. dan kan ik zeker aanraden om voor die paar euro even Metro 2033 redux (last light geen ervaring mee) te kopen, wat een geniaal spel en wat een sfeer. Zit op puntje van m'n stoel als ik het speel :D
Goed te lezen, aangezien je het game een tijdje geleden beu leek te zijn :)

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje (in de zin van de beleving van games soms missen t.o.v. vroeger) dus ik denk dat ik Metro 2033 Redux ook maar aan ga schaffen dan :+

XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
Rossi46 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:31:
[...]

Goed te lezen, aangezien je het game een tijdje geleden beu leek te zijn :)

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje (in de zin van de beleving van games soms missen t.o.v. vroeger) dus ik denk dat ik Metro 2033 Redux ook maar aan ga schaffen dan :+
Goed onthouden :P Maar wat dat betreft heb ik inderdaad weer zin om te gamen.
Verwacht geen ongelooflijk grafisch hoogstandje (al vinden sommige het supermooi, maar dat komt omdat ze alleen nog de non-redux-versie kennen van vroeger).
Laat je meeslepen in het verhaal en het is wel het geld dubbel en dwars waard :)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Silversin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:13
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:33:
[...]

Gisteren update van D3 binnengehaald, stond hij op 16,71Mbit, ik heb bij de update van DOA niet gekeken, maar an sich komt hier alles toch redelijk rap binnen.

Ik heb sinds augustus 2014 al 1 terabyte gedownload :P
bij mij wilt hij maar niet boven de 5mbit komen. Lijkt wel alsof ik 2007 aan het herleven ben =p

• mcp1990
Nog even terug komen op het kopen van games in India
Ik koop altijd de games met mijn creditcard.
In rusland bijvoorbeeld gebruik een van (hola) om daar iets te kunnen kopen.
Nu ik dit wil gaan doen in India krijg ik steeds het bericht probeer een andere betaal methode
Nu ben ik al opzoek geweest naar alternatieven maar helaas ik heb nog niks gevonden
quote:
mcp1990 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 19:47:
Nog even terug komen op het kopen van games in India
Ik koop altijd de games met mijn creditcard.
In rusland bijvoorbeeld gebruik een van (hola) om daar iets te kunnen kopen.
Nu ik dit wil gaan doen in India krijg ik steeds het bericht probeer een andere betaal methode
Nu ben ik al opzoek geweest naar alternatieven maar helaas ik heb nog niks gevonden
Je zou de post van Notna 1 pagina terug kunnen lezen.

• iantje31
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 26-06 23:18
quote:
Tomba schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:02:
[...]

Als je een creditcard opgeeft kun je voor Advanced Replacement gaan. Dan sturen ze je een nieuwe op en in diezelfde doos kun je de kapotte dan retour sturen.
ohh erg interessant! ga ik doen!

Steam: iantje31 | Intel Core i5 - 4460, 16 GB RAM MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• Mikayu
  • Laatst online: 22:36

Mikayu

.srt

Ik heb ook de MMC van coolblue
Hoe kan ik nu infection spelen?

• Ereaser

Ereaser

quote:
Mikayu schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:28:
Ik heb ook de MMC van coolblue
Hoe kan ik nu infection spelen?
Jammer genoeg niet :/

• Royeboi
  • Laatst online: 19-07 23:43
quote:
DeMoN schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:09:
[...]

Goed onthouden :P Maar wat dat betreft heb ik inderdaad weer zin om te gamen.
Verwacht geen ongelooflijk grafisch hoogstandje (al vinden sommige het supermooi, maar dat komt omdat ze alleen nog de non-redux-versie kennen van vroeger).
Laat je meeslepen in het verhaal en het is wel het geld dubbel en dwars waard :)
Houd hier eens mee op!

Ik blijf games kopen uit de Store. >:)

De enorme backlog blijft zich opstapelen. Die Telltale collection voor 50USD heb ik ook pas alleen TWD Season 1 van uitgespeeld. Teveel games, te weinig tijd.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 18-07 04:56

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

quote:
Royeboi schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:23:
[...]

Houd hier eens mee op!

De enorme backlog blijft zich opstapelen. Die Telltale collection voor 50USD heb ik ook pas alleen TWD Season 1 van uitgespeeld. Teveel games, te weinig tijd.
Same here, en dan heb ik nog een backlog op de X360, de WiiU en de 3DS.....en 2 kinderen en een vriendin die de TV af en toe hogt :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 19:44
quote:
[...]

Houd hier eens mee op!

Maar hij heeft wel gelijk. Het is idd geen hoogstandje kwa graphics, maar voor een kleine 20 euro (redux plus uitbreiding) krijg je wel een heel erg fijn spannende game. (om je toch even over die streep te trekken om hem aan te schaffen :+ )

• Decennia
  • Laatst online: 14-04 21:19

Decennia

VECTORHEAD

HALO 3: ODST komt volgende maand naar de MCC. Ben benieuwd :)

Gegroet!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18-07 19:54
quote:
Decennia schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:53:
De remake van Relic ziet er ook erg goed uit :) Ben benieuwd ook naar deze update in hoeverre de game beleving er nog beter van wordt!

• Mikayu

Mikayu

.srt

quote:
Spijtig. Als ik naar custom games ga kan ik wel voor infection kiezen, maar er worden geen players gezocht.

Dan maar campaign spelen en hopen dat de ODST update meer met zich meebrengt

• RHE218
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 22:32
quote:
Decennia schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:53:
Is het een update/seasonpass dingetje of moet je deze apart aanschaffen?

XBL:PowdR218 - JanJanssen 2011 - Burton T6 - Canon 60D 15_85

• Ereaser

Ereaser

quote:
RHE218 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:59:
[...]

Is het een update/seasonpass dingetje of moet je deze apart aanschaffen?
Als je voor een bepaalde datum de MCC had gespeeld krijg je hem gratis, anders moet je hem apart aanschaffen maar daar is nog niks over bekend.

• RHE218
quote:
Ereaser schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:02:
[...]

Als je voor een bepaalde datum de MCC had gespeeld krijg je hem gratis, anders moet je hem apart aanschaffen maar daar is nog niks over bekend.
Thanks!
Op naar de Mediamarkt dan maar voor mijn exemplaar van de XB1:MCC :Y
Dan merk ik het vanzelf wel hoe en wat mbt ODST.

• Ninjetsu NL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18-07 19:54
quote:
RHE218 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:54:
[...]

Thanks!
Op naar de Mediamarkt dan maar voor mijn exemplaar van de XB1:MCC :Y
Dan merk ik het vanzelf wel hoe en wat mbt ODST.
How wacht :P

Dit zijn de vereisten voor gratis ODST:

Halo 3: ODST Campaign – Development has just started on the campaign for Halo 3: ODST, which will be available within Halo: The Master Chief Collection, and upgraded to 1080p resolution, running at 60fps. It will be available for free to anyone who has played Halo: The Master Chief Collection since launch (11.11.14) through today (12.19.14).* Thanks to our friends at Bungie for creating the original “Halo 3: ODST” campaign.

:)

Ga nu maar alsnog Halo: MCC halen want t is evengoed awesome 8)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
[...]

Houd hier eens mee op!

Doe wat mike0001 zegt, koop hem :P Maar je hebt er niks aan als je geen tijd hebt natuurlijk :'(

Ik kan niet wachten totdat je kan gamen op je laptop bijv (streamen) dan kan ik veel vaker 'ff snel' wat extra gamen (als de vriendin een slechte serie op netflix kijkt of zo...)

• RHE218
quote:
Ninjetsu NL schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:56:
[...]

How wacht :P

Dit zijn de vereisten voor gratis ODST:

Halo 3: ODST Campaign – Development has just started on the campaign for Halo 3: ODST, which will be available within Halo: The Master Chief Collection, and upgraded to 1080p resolution, running at 60fps. It will be available for free to anyone who has played Halo: The Master Chief Collection since launch (11.11.14) through today (12.19.14).* Thanks to our friends at Bungie for creating the original “Halo 3: ODST” campaign.

:)

Ga nu maar alsnog Halo: MCC halen want t is evengoed awesome 8)
Yup dat wordt hem hoe dan ook zeker, dan merk ik vanzelf wel of ODST erbij komt. Ik hoop wel dat Mediamarkt de MCC versie van de XB1 op voorraad heeft.

*Misschien moet ik voor de zekerheid iets eerder gaan*

Door zulke trailers krijg ik meteen al zin om een game aan te schaffen _/-\o_

justifire wijzigde deze reactie 22-04-2015 17:09 (9%)

• jktje
  • Registratie: april 2012
  • Niet online
Gaat dit ook werken als je geen creditcard hebt die uit india komt?
quote:
Notna schreef op maandag 20 april 2015 @ 07:08:
[...]

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 18:34
Ik weet niet of deze al langsgekomen was? (vast wel) Xbox One May update: http://www.winbeta.org/ne...x-app-windows-10-part-one

Wireless Display built-in! Dat is echt wel cool! Scheelt weer een Wireless Display Adapter á 60 euro kopen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• J-air
  • Laatst online: 05-12-2017
Niet langsgekomen, maar zeker wel verwacht. Zou echt komisch zijn als je 500euro xbox niet zou kunnen wat in dat miracast stickie zit

het is eigenlijk een vorm van remote desktop niet?

• Harmsen
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 08:26
quote:
J-air schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:03:
Niet langsgekomen, maar zeker wel verwacht. Zou echt komisch zijn als je 500euro xbox niet zou kunnen wat in dat miracast stickie zit

Ik zie het meer als een draadloze hdmi verbinding. Zelfs een desktop extenden kan in Windows :)

What a fine day for Science! | Specs

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
jktje schreef op woensdag 22 april 2015 @ 20:48:
Gaat dit ook werken als je geen creditcard hebt die uit india komt?

[...]
Alsof ik wél een CC uit India heb :P. Ik heb gewoon een CC van de Rabobank hier in NL

quote:
J-air schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:03:

Lees jij dezelfde link? Die gaat over de XB App voor Windows 10, dus van XBO naar PC, niet andersom (dat kon al een lange tijd).

• Denzis
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19-07 14:43
quote:
SinergyX schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:19:
[...]

Lees jij dezelfde link? Die gaat over de XB App voor Windows 10, dus van XBO naar PC, niet andersom (dat kon al een lange tijd).
Heb jij het filmpje wel gezien? Dan gaat het ook over andersom!

 Macbook Pro Retina 13'' Mid 2014 & iPhone 6 S/G

quote:
Denzis schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:50:

Heb jij het filmpje wel gezien? Dan gaat het ook over andersom!
Ah die mist hier dus :P

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Gisteravond wireless display geprobeerd, kreeg het niet aan de praat. Windows 10 (laatste build 10061) kon geen wireless displays vinden in het netwerk. Daarna gezocht naar een miracast-app op de Xbox, blijkt nog niet te bestaan (zoiets zag ik ze doen in het filmpje namelijk). Ook Xbox aan en uitzetten via de nieuwste smartglass-app werkte niet. En ja, ik zit in hetzelfde netwerk. En ik draai de Xbox-update van 20 april.. (nieuwste).

Dit is toch de may preview? Die laatste update van de XBO was enkel een kleine bugfix, alle grote features zitten er nog niet in. (en game stream naar PC zou pas veel later komen).

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
SinergyX schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:06:
Dit is toch de may preview? Die laatste update van de XBO was enkel een kleine bugfix, alle grote features zitten er nog niet in. (en game stream naar PC zou pas veel later komen).
Ja dat is deze. Maar wireless display etc zou nu toch al moeten werken?

quote:
DeMoN schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:08:
Ja dat is deze. Maar wireless display etc zou nu toch al moeten werken?
Ik heb nu filmpje kunnen zien, wat je daar ziet werkt dus nog niet.

Enige wat ik werkend heb (al mis ik natuurlijk verdere software) is direct vanuit Windows een film kunnen afspelen op de XBO via WMP (playto -> XBO) en hetzelfde via die Lumia Playto. Enig ander beeld vanuit mijn Win10 naar XBO is mij nog niet gelukt.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
SinergyX schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:10:
[...]

Ik heb nu filmpje kunnen zien, wat je daar ziet werkt dus nog niet.

Enige wat ik werkend heb (al mis ik natuurlijk verdere software) is direct vanuit Windows een film kunnen afspelen op de XBO via WMP (playto -> XBO) en hetzelfde via die Lumia Playto. Enig ander beeld vanuit mijn Win10 naar XBO is mij nog niet gelukt.
Klopt, maar dat wat jij zegt werkte dus al een jaar of zo :) (helaas geen subtitles :( )

Kan niet wachten totdat wireless display goed werkt, dan kan je af en toe een .torrentje streamen of zo vanaf je laptop (of dumpert, uitzendig gemist, etc..)

• Mikayu

Mikayu

.srt

Voorlopig moet je dat toch niet willen op een game console? Ding is al ergerlijk traag genoeg soms

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
Mikayu schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:29:
Voorlopig moet je dat toch niet willen op een game console? Ding is al ergerlijk traag genoeg soms
Wat niet? Wireless display? Ik zie niet in dat dit met traagheid te maken heeft? Je dupliceert gewoon je laptopdisplay bijv naar je TV via je Xbox..

quote:
DeMoN schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:32:
[...]

Wat niet? Wireless display? Ik zie niet in dat dit met traagheid te maken heeft? Je dupliceert gewoon je laptopdisplay bijv naar je TV via je Xbox..
Alsof je een twitch stream zit te kijken, eenmaal draaiend heeft het amper impact, zelfde is TV kijken. Maar de traaagheid nu is hoofdzakelijk vanuit het OS zelf, iets snappen of invite sturen lijkt de XBO gewoon niet genoeg resources over te hebben om dit nog rap te kunnen doen. Maar kan natuurlijk dat dit met de upgrade naar Win10 op de XBO weer een stuk beter zal zijn :)

• Mikayu

Mikayu

.srt

Extra features gaan altijd samen met trager respons. Bij de 360 was het al niet leuk meer, nu 10 jaar later en de nieuwe xbox voelt bijna hetzelfde aan :P

Voor zulke zaken hou ik liever de htpc ernaast

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Ik vind het voornamelijk apart dat als je de disk in de Xbox upgrade naar een SSD het ook amper sneller wordt (als je de tests mag geloven). Maar dat geeft me ergens de hoop dat het dus echt meer een kwestie van tragere software is (bijv het snappen etc) dan dat de hardware de beperking is, want als je die upgrade blijft het even traag. Hopelijk dus idd met Windows 10 een snelheidsverbetering. Er gaan al geruchten (ook vanuit MS zelf) dat straks met de nieuwe DirectX de Xbox UI hier ook ernstig van zal profiteren (hoe gek het ook klinkt)

Smartglass beta heeft ook update gekregen, daar kan nu al TV streamen naar smartglass en remote je XBO uitzetten (als hij in het netwerk zit :P).

• J-air
  • Laatst online: 05-12-2017
Lijkt mij heerlijk om straks films van mn pc naar mn xbox te kunnen streamen :9~

Ik moet zeggen dat het mij zeer verbaasd hoe goed de functionaliteiten van de xbox worden uitgerold.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
SinergyX schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:44:
Smartglass beta heeft ook update gekregen, daar kan nu al TV streamen naar smartglass en remote je XBO uitzetten (als hij in het netwerk zit :P).
DeMoN in "[XBO] Xbox One - Deel 3"
Had je mijn post wel goed gelezen? ;)

quote:
Ja, maar ging ik vanuit dat dit vanuit de XB-app was, niet van smartglass ;)

Edit, oh wacht.. :$

SinergyX wijzigde deze reactie 23-04-2015 11:00 (3%)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
SinergyX schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:00:
[...]

Ja, maar ging ik vanuit dat dit vanuit de XB-app was, niet van smartglass ;)

Edit, oh wacht.. :$
Had btw beide apps geprobeerd (allebei gloednieuw, 10061 versies van gister dus), maar alleen de smartglass-app heeft die turn on/off-functie gekregen. Vond het wel apart om te zien dat ze nog moeite steken in smartglass. Je zou toch zeggen dat ze verder bouwen op de Xbox-app. Misschien om de huidige Windows 8-gebruikers (en smartphone/tablet) nog even tevreden te houden door een nieuwe feature toe te voegen.

• X-Fighter
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16-06-2017
quote:
DeMoN schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:40:
Ik vind het voornamelijk apart dat als je de disk in de Xbox upgrade naar een SSD het ook amper sneller wordt (als je de tests mag geloven). Maar dat geeft me ergens de hoop dat het dus echt meer een kwestie van tragere software is (bijv het snappen etc) dan dat de hardware de beperking is, want als je die upgrade blijft het even traag. Hopelijk dus idd met Windows 10 een snelheidsverbetering. Er gaan al geruchten (ook vanuit MS zelf) dat straks met de nieuwe DirectX de Xbox UI hier ook ernstig van zal profiteren (hoe gek het ook klinkt)
Ja dat staat hoog op hun lijstje. Als ze dit jaar de grote update doen, waardoor we naar een slimmed down versie van Windows 10 gaan, verwacht ik veel verbeteringen. Je ziet nu al dat ze niet zo grote updates hebben, allemaal van die kleine features. Waarschijnlijk omdat de meeste gewoon bezig zijn met Windows 10 voor Xbox One

• vali
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18-07 00:36
quote:
SinergyX schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:44:
VPN vanaf buiten af en de xbox op deze manier aanzetten :D Nu nog een automatische update optie als je xbox aangaat :+
Dit weekend Sniper Elite 3 uitspelen op authentic!

Dat gaat hem makkelijk lukken als ik geen domme fouten meer maak.

We waren in missie 5 en moesten nog maximaal 3 kills maken. Maar we moesten nog even wachten met iemand killen totdat een of andere generaal een pakketje op had gehaald. Echter werden we gespot en alert en skill-vol dat ik was schoot ik hem met een headshot neer met een silenced pistol. Helaas was dat dus meteen een game over en op authentic mag je dan het hele level weer opnieuw spelen. Daar ging 3 kwartier zeer zorgvuldig opereren :)

360Gamertag.....PSN ID

• RHE218
De link onderaan de pagina naar de "games kopen in de US" handleiding van TheVMaster werkt niet meer..

Nu snap ik (denk ik) de werking wel via Xbox.com region -> US maar ik zou toch graag nog een keer een blik op de handleiding werpen.

Is er iemand met een goede of alternatieve link?

RHE218 wijzigde deze reactie 23-04-2015 15:19 (18%)
Reden: be more specific

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 19-07 19:31
Ik ben onlangs begonnen met de Tomb Raider op de 360. Gekregen als gratis spel tijdens Gold in maart volgens mij. Wat een vet spel. Inmiddels weet ik zeker dat ik deel 2 ook ga kopen op de One.
quote:
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:47:
Dit weekend Sniper Elite 3 uitspelen op authentic!

Dat gaat hem makkelijk lukken als ik geen domme fouten meer maak.

We waren in missie 5 en moesten nog maximaal 3 kills maken. Maar we moesten nog even wachten met iemand killen totdat een of andere generaal een pakketje op had gehaald. Echter werden we gespot en alert en skill-vol dat ik was schoot ik hem met een headshot neer met een silenced pistol. Helaas was dat dus meteen een game over en op authentic mag je dan het hele level weer opnieuw spelen. Daar ging 3 kwartier zeer zorgvuldig opereren :)
Gaat ons makkelijk lukken! In missie 8 ga ik wel vertrouwen op jouw 'schiet mensen per direct neer'-skills. ;)

Wel een moeilijke uitdaging op authentic. Zijn er tweakers die hem op authentic uitgespeeld hebben?

Onze tactiek is inmiddels nul stealth en vol op aanval. :)

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 21:25
quote:
RHE218 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:18:
De link onderaan de pagina naar de "games kopen in de US" handleiding van TheVMaster werkt niet meer..

Nu snap ik (denk ik) de werking wel via Xbox.com region -> US maar ik zou toch graag nog een keer een blik op de handleiding werpen.

Is er iemand met een goede of alternatieve link?
Deze zou ook duidelijk moeten zijn: http://www.xboxnederland....ames-in-de-us-xbox-store/

Wat je al niet kan vinden via google :+

skreppiedoe wijzigde deze reactie 23-04-2015 17:55 (4%)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

WTF ik kom thuis en check mn Xbox-versie. Is ie geupdate vandaag om 10:29. Wel top dat ie dat doet als ik op werk zit :P Kijkt 'ie naar idle-time of zo :?

SmartGlass turn off/on werkt nu ook in ieder geval :D *D

quote:
DeMoN schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:35:
WTF ik kom thuis en check mn Xbox-versie. Is ie geupdate vandaag om 10:29. Wel top dat ie dat doet als ik op werk zit :P Kijkt 'ie naar idle-time of zo :?

SmartGlass turn off/on werkt nu ook in ieder geval :D *D
Heb je hem in standby zitten? Dan doet hij z'n eigen updates.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
SinergyX schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:44:
[...]

Heb je hem in standby zitten? Dan doet hij z'n eigen updates.
Snap ik, maar ik vind het gewaagd dat ie het overdag doet.. of zou hij hebben geleerd dat ik dan bijna altijd op het werk ben?

• CuBras
  • Laatst online: 15-07 19:20
quote:
DeMoN schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:46:
[...]

Snap ik, maar ik vind het gewaagd dat ie het overdag doet.. of zou hij hebben geleerd dat ik dan bijna altijd op het werk ben?
Als de Xbox in standby staat, dan staat het toch 'uit' ?
Indien je hem aanzet dan gaat hij op de achtergrond verder.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
CuBras schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:49:
[...]

Als de Xbox in standby staat, dan staat het toch 'uit' ?
Indien je hem aanzet dan gaat hij op de achtergrond verder.
Staat nog spanning op de voeding en klein beetje op het moederbord. Het is vergelijkbaar met hibernation.

Hoe dan ook, het ging me daar niet om, maar puur om de vraag hoe mijn Xbox weet dat hij om 10:26 of zo kan gaan updaten. Als ik namelijk vrij was en rond die tijd wilde gaan gamen had ik met een updatende console gezeten. Ik dacht dat het ding het daarom voornamelijk 's nachts deed.

quote:
DeMoN schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:03:
[...]

Had btw beide apps geprobeerd (allebei gloednieuw, 10061 versies van gister dus), maar alleen de smartglass-app heeft die turn on/off-functie gekregen. Vond het wel apart om te zien dat ze nog moeite steken in smartglass. Je zou toch zeggen dat ze verder bouwen op de Xbox-app. Misschien om de huidige Windows 8-gebruikers (en smartphone/tablet) nog even tevreden te houden door een nieuwe feature toe te voegen.
Dat TV streaming, zoals ik dat nu lees zou dat enkel werken met die USB tuner, niet voor de HDMI ingang. Heb jij ook die tuner?

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
SinergyX schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:18:
[...]

Dat TV streaming, zoals ik dat nu lees zou dat enkel werken met die USB tuner, niet voor de HDMI ingang. Heb jij ook die tuner?
Nee heb geen tuner.

Is ook totaal wat anders waar jij het over hebt hoor :) TV-streaming heb je idd tuner voor nodig (stream je TV van Xbox naar ander device). Wat deze of volgende week in de Xbox-update zit is wireless display (miracast), hiermee kun je straks vanaf ieder Windows 8+ device je complete beeld (zoals een draadloze HDMI-kabel) naar je Xbox toezetten (andersom dus, maar ook wat anders), dus eigenlijk als tweede monitor, maar dan zonder snoer.

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Toch wel mooi. Ik gebruik de One niet zo vaak, maar gisteren bij een vriend m'n profiel op zijn One geladen. Bij het starten van Forza F&F laadde hij mijn eigen savegame uit de cloud (dat werkt dus blijkbaar zonder Gold, wist ik niet) en kon ik gewoon verder. De Achievement progress is ook erg leuk gedaan, hoe je de balkjes ziet vollopen bij acties die je tig keer moet herhalen is toch wel praktisch. :)

Nu nog 's kijken of ik met zijn profiel op mijn One zijn spellen kan downloaden en spelen onder m;n eigen account, maar dat zal wishfull thinking zijn :+

Exorcist wijzigde deze reactie 23-04-2015 20:46 (16%)

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17:50
Als ik me niet vergis kun je elkaars games spelen door zijn Xbox als home Xbox in te stellen;) google er even nar hoe het precies werkt.

Maar dat kan dus wel;)

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

• Spacey23
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 03-04-2017
quote:
Exorcist schreef op donderdag 23 april 2015 @ 20:45:
Toch wel mooi. Ik gebruik de One niet zo vaak, maar gisteren bij een vriend m'n profiel op zijn One geladen. Bij het starten van Forza F&F laadde hij mijn eigen savegame uit de cloud (dat werkt dus blijkbaar zonder Gold, wist ik niet) en kon ik gewoon verder. De Achievement progress is ook erg leuk gedaan, hoe je de balkjes ziet vollopen bij acties die je tig keer moet herhalen is toch wel praktisch. :)

Nu nog 's kijken of ik met zijn profiel op mijn One zijn spellen kan downloaden en spelen onder m;n eigen account, maar dat zal wishfull thinking zijn :+
Jahoor, kan gewoon. Zie de reactie onder die van jou :)

Why do we fall? So we can learn to pick ourselves up.

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm, nice. Thx, binnenkort even proberen :) !

• RHE218
quote:
skreppiedoe schreef op donderdag 23 april 2015 @ 17:54:
[...]

Wat je al niet kan vinden via google :+
Een goed punt, excuus...

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 18:31

BM

Moderator Spielerij
Daar maar verder dan :)

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

Pagina: 1 ... 125 126 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Nederland

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True