Ik zeg dit even uit m'n hoofd, maar ik heb dit probleem ook paar keer gehad. Ik heb de USB momenteel niet meer aangesloten omdat ik nog wat coax moet gaan splitsen. Als je hiervoor HDMI ingang hebt gebruikt om TV te kijken, kan je bij die signal loss volgens mij een troubleshooter openen. Ergens in de settings is een 'restart setup' optie (ofzo), daarmee ga je alles opnieuw doorlopen (TV aan/uit etc), dan kom je automatisch ook bij de kabel terecht.Rockvee2 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:54:
Coax kabel gaat inplaats van direct de tv in het apparaat en de usb van het apparaat gaat in een usb ingang van de xbox.
Iemand die ook dezelfde problemen had en weet hoe hij dit heeft opgelost?
Lijkt erop, maar weet ik niet zeker omdat ik m'n coax nog moet splitsen (vandaar ik de Tuner niet hebt aangesloten) de XBO beetje raar gaat doen als je de Tuner en HDMI ingang gebruikt voor TV.
Van het weekend ga ik alles opnieuw aansluiten, mocht je dan nog problemen hebben, laat het weten, dan loop ik ook alles even door.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 16-04-2015 23:54 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.